bagosgt έγραψε: |
κ αποσο ξερω ειναι ο θωμας,ο αντρεας κ μερικοι ακομα που δε θυμαμαι ![]() |
blacklion έγραψε: |
Με την μέτρηση που μου έκανε overboost 1.35, σταθερό 0.9 |
bagosgt έγραψε: |
να κανονισουμε να κανουμε με τον μαναβη τοτε μια επιδρομη,κ εμεις στην κρητη... ![]() ![]() |
blacklion έγραψε: |
ναι με προγραμμα overload. Τι δεν έχεις καταλάβει φίλε! |
blacklion έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά ! πριν 5 μέρες παρέλαβα επιτέλους τι άλλο από το 207 GT. Είναι super!! Αν και πριν πάλι 207 είχα αλλά με τα 120. φοράει κανείς πρόγραμμα από overload . |
blacklion έγραψε: |
Θα ήθελα να μάθω αν φοραει κάποιος τέτοιο πρόγραμμα , για να μου πει αν είναι ευχαριστημένος…. |
blacklion έγραψε: |
Με την μέτρηση που μου έκανε overboost 1.35, σταθερό 0.9 |
blacklion έγραψε: |
απλά δεν το ζορίσαμε άλλο, γιατί είναι καινούργιο ακόμα με 600 χλμ. Γι αυτο και δεν έχω πάει δυναμόμετρο. |
Pughell έγραψε: |
Στρωσιμο των 1000 χιλιομετρων... ![]() Πως να μην καιει λαδια μετα το καημενο το μοτερακι... ![]() |
blacklion έγραψε: |
θα περιμένω λίγο ακόμα να πιάσω τα 2000χλμ και μετά τις γιορτές θα πάω δυναμόμετρο! |
kane έγραψε: |
re malaka γιωργο,κλαιωωωωωωωωωωω!!!
Τραβα μαζι με το λαζοπουλο,χαραμιζεσαι! |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
ο προγραμματιστης σου τι λεει για αυτα αραγε?συμφωνει με τις σκεψεις σου?η κανεις οτι σου κατεβει φιλε μας απο το στρατοπεδο overload...
μακαρι να σου βγει καλο το 207 σου δεν λεω αλλα οπως αναφερανε την λεξη ""ρεκτιφιε"" κατι ξερουνε...για πονηρεψου λιγακι ![]() ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Mhn ειστε κομπλεξικοι,δεν προκειται να παθει τιποτα! |
android έγραψε: |
εσυ μην εισαι κομπλεξικος...
τοσος κοσμος περιμενει ανταλακτικα ![]() |
android έγραψε: | ||
εσυ μην εισαι κομπλεξικος... τοσος κοσμος περιμενει ανταλακτικα ![]() |
android έγραψε: | ||
εσυ μην εισαι κομπλεξικος... τοσος κοσμος περιμενει ανταλακτικα ![]() |
android έγραψε: | ||
εσυ μην εισαι κομπλεξικος... τοσος κοσμος περιμενει ανταλακτικα ![]() |
xalkiadakhs 207gt έγραψε: |
αφηστε ρε το παιδι στην ησυχια του..αυτος δεν το πληρωνει στο κατω κατω της γραφης....
περιμενουμε τα νουμερα απο το δυναμομετρο φιλε!!! αντε και καλη τυχη στο οχημα............. ![]() ![]() ![]() ![]() |
MLN έγραψε: |
εγω φοραω ενα ελευθερο φιλτρο και εξατμιση ... απο τον επομενο μηνα θα μπει δυναμομετρο ετσι ωστε να εχουμε χειροπιαστα παραδειγματα κ να μην μιλαμε αυθαιρετα .. |
Tzive έγραψε: |
στρώσιμο τα καινούργια μοτέρ δεν θέλουν. να μιλήσουμε για κανα μοτερ lada 2105 κτλ... να μου πειτέ ναι. πλέον τα μέταλλα και οι τεχνολογίες έχουν ξεφύγει.
Εξάλλου τι στρώσιμονα κάνεις σε ένα μοτέρ που σηκώνει πίεση απο τις 1.600rpm ![]() |
MLN έγραψε: |
μου εδειξε δυναμομετρηση απο ενα εντελως μαμα ραλλυ και ειχε βγαλε 189.8 αλλογα με 35,9 κιλα ροπη ..... με 1.35 οβερ ... και κοφτη κοντα στισ 6900 ... η ροπη μου φαινεται πολυ ψηλα ... δε ξερω κατα ποσο μπορει να ισχυει...το αμαξι τραβαει ποοολυ καλα |
puglover έγραψε: |
Μη βιαζεσαι φιλε μου να βγαλεις συμπερασματα.Συνεχιζει το παιδι και λεει "... εγω φοραω ενα ελευθερο φιλτρο και εξατμιση ... " Εκτος απο το σκετο προγραμμα εννοει που ειχε το rallye της δυναμομετρησης...Ξερεις πολλα μαμα με 1,35 over ?? |
MLN έγραψε: |
μου εδειξε δυναμομετρηση απο ενα εντελως μαμα ραλλυ και ειχε βγαλε 189.8 αλλογα με 35,9 κιλα ροπη ..... με 1.35 οβερ ... και κοφτη κοντα στισ 6900 ... |
puglover έγραψε: |
Μη βιαζεσαι φιλε μου να βγαλεις συμπερασματα.Συνεχιζει το παιδι και λεει "... εγω φοραω ενα ελευθερο φιλτρο και εξατμιση ... " Εκτος απο το σκετο προγραμμα εννοει που ειχε το rallye της δυναμομετρησης...Ξερεις πολλα μαμα με 1,35 over ?? |
bagosgt έγραψε: |
φρονιμαααααααα ![]() ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Είμαι πολύ άσχετος σε αυτά τα θέματα αλλά από καθαρή περιέργια και εντελώς πληροφοριακά ρωτάω.
Οι γραμμές ιπποδύναμης-ροπής ειδικά στα τελευταία διαγράμματα, γιατί είναι σαν "κατσαρές τρίχες"? Δεν θα έπρεπε να είναι πιο "ομαλές" ας το πούμε? Δεν το λέω με έχθρα ή κοροιδία ή κάτι τέτοιο καθώς έχω διακρίνει μια αντιπαράθεση μεταξύ κάποιων. Εντελώς από περιέργια ρωτάω μήπως καταλάβω και τίποτα παραπάνω.. ![]() |
Lefter1s RC έγραψε: |
Πολυ δυναμη........... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εγω να ρωτησω κατι ασχετο(Κυριλε,γενικο,οχι προσωπικο); ![]() Πως στο διαβολο γινεται να παιρνετε στα χερια σας ενα μοτερ που βγαζει την δυναμη του σχεδον στον κοφτη,γραμμικο μεν απο τις 6000 αλλα χωρις κοιλια μεχρι τον κοφτη(6800) και μετα την βελτιωση,οποιαδηποτε και να ειναι αυτη,μετα τις 6000 να βουταει λες και ειναι diesel; ![]() Τονιζω,ερωτηση προς απαντες. ![]() ![]() ![]() ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Και στα μαμά διαγράμματα νομίζω παρόμοιες είναι οι καμπύλες.. |
stef80 έγραψε: |
Σε όλους τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, αν θελήσεις να εξαντλήσεις τις δυνατότητες της σχετικά μικρης εργοστασιακης τουρμπίνας, το ίδιο θα παρατηρήσεις. Ενώ στις χαμηλομεσαίες, η τουρμπίνα έχει μεγαλο περιθώριο για παροχη αερα, επομενως και αυξηση ισχυος πάνω από την εργοστασιακή, στις υψηλές στροφές, η τουρμπίνα "τελειώνει" και αυτό το περιθώριο είναι πολύ μικρότερο. Έτσι, όταν στις μεσαίες έχει μια αύξηση για παράδειγμα, 40% και στις υψηλές 20%, είναι μοιραίο να έχεις αυτή τη μορφή στα διαγράμματα σου. |
ironman02 έγραψε: |
Οφείλεται σε θέμα software απ'ότι κατάλαβα. |
Pughell έγραψε: |
Πως στο διαβολο γινεται να παιρνετε στα χερια σας ενα μοτερ που βγαζει την δυναμη του σχεδον στον κοφτη,γραμμικο μεν απο τις 6000 αλλα χωρις κοιλια μεχρι τον κοφτη(6800) και μετα την βελτιωση,οποιαδηποτε και να ειναι αυτη,μετα τις 6000 να βουταει λες και ειναι diesel; ![]() |
salex έγραψε: |
Παιδιά δύο ερωτήσεις στα γρήγορα:
1. Με τί ταχύτητα μετρήθηκαν τα αυτοκίνητα |
salex έγραψε: |
2. Με πόσων οκτανίων βενζίνη |
turborabbit έγραψε: | ||
Σε κάθε περίπτωση, το κατώτερο σημείο της βουτιάς στα πουσαρισμένα είναι πιο πάνω από αντίστοιχο σημείο εργοστασιακής ρύθμισης. |
NoDsl έγραψε: |
Άστο γκάλο. Αυτό μένει στα 180.
Το spider λέει με τον EP6DTS. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι δίνει κόφτη 6700. Πόσο έχουν τα δικά μας; 6500? |
Pughell έγραψε: |
Μαλλον δεν συννενοουμαστε... ![]() Πιο απλο παραδειγμα... Η Peugeot Sport απο εναν EP6DTS βγαζει 220 αλογα στις 6500,οι υπολοιποι γιατι δεν μπορειτε να βγαλετε τα ιδια; Υποψιν,μαμα ic,dp και καταλυτης. ![]() |
stef80 έγραψε: | ||
Μα και τα παραπανω διαγραμματα εχουν 220+ αλογα στις 6500. Σε χαλαει που στις 6000 εχουν 240+??? |
Pughell έγραψε: |
Μονον ο Διονυσης καταλαβε τι εννοω...
Δεν αναφερομαι στο 207 του Γκαλλο αλλα στο 207 RCZ που ετοιμασε η PS ΓΑΛΛΙΑΣ για το ενιαιο που ειχαν. Ξαναλεω... 220 αλογα στις 6500,25 κιλα ροπη και κοφτης στις 6800 με μαμα τουρμπινα,μαμα ic,μαμα dp και καταλυτη... Μονον ενας εγκεφαλος αλλαζει και αυτος κυριως για να ελεγχει το σειριακο σασμαν. Εκεινοι κερατα εχουν και κανουν την μαμα κwλοτουρμπινα να γυριζει στις 6500 χωρις να κρεμαει το μοτερ οπως κανουν ολοι οι υπολοιποι προγραμματιστες; ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
δυστυχως δεν "μου επιτρεπεται" να πω λεπτομερειες... |
Pughell έγραψε: |
Μονον ο Διονυσης καταλαβε τι εννοω...
Δεν αναφερομαι στο 207 του Γκαλλο αλλα στο 207 RCZ που ετοιμασε η PS ΓΑΛΛΙΑΣ για το ενιαιο που ειχαν. Ξαναλεω... 220 αλογα στις 6500,25 κιλα ροπη και κοφτης στις 6800 με μαμα τουρμπινα,μαμα ic,μαμα dp και καταλυτη... Μονον ενας εγκεφαλος αλλαζει και αυτος κυριως για να ελεγχει το σειριακο σασμαν. Εκεινοι κερατα εχουν και κανουν την μαμα κwλοτουρμπινα να γυριζει στις 6500 χωρις να κρεμαει το μοτερ οπως κανουν ολοι οι υπολοιποι προγραμματιστες; ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μαλλον δεν συννενοουμαστε... ![]() Πιο απλο παραδειγμα... Η Peugeot Sport απο εναν EP6DTS βγαζει 220 αλογα στις 6500,οι υπολοιποι γιατι δεν μπορειτε να βγαλετε τα ιδια; Υποψιν,μαμα ic,dp και καταλυτης. ![]() |
stef80 έγραψε: |
Εχεις ασχοληθει με τον προγραμματισμό των συγχρονων εγκεφαλων και τις δυνατοτητες που σου δίνουν? |
stef80 έγραψε: |
Επίσης, αν τα αυτοκινητα που φτιαχνουν προοριζονταν για λιωσιμο στην πιστα με σειριακο σασμαν, να εισαι σιγουρος πως θα ηταν πολυ πιο συντηρητικοι στη χαρτογραφηση. |
stef80 έγραψε: |
Το ζουμί είναι πως αν εσυ θέλεις ενα γραμμικό μοτερ που να μην κρεμάει πουθενα, γινεται και μαλιστα πολυ ευκολα, περιοριζοντας την πίεση στις χαμηλομεσαίες. |
ironman02 έγραψε: |
Γι'αυτό το μοτερ μιλάμε?
SPIDER THP TECHNICAL INFO: Tubular chassis: Based on the ACO's LMP1 and LMP2 regulations, notably concerning the roll cage. The rear of the car is redolent of the sport-prototype cars of the 1970s, with a short engine cowling and no rear wing. Engine: mid-rear 1.6 THP (1,598cc), transversely mounted. Power: 220bhp. Gearbox: six-speed sequential dog engagement gearbox with steering wheel-mounted paddle- shift controls. Tyres: Michelin 21/65/18 (slicks: S8B; wet weather tyres: P2C. Weight: 765kg ENGINE: Type 1.6 litre THP EP6 DTS Position Rear - Central transverse Capacity 1598 cm" Number of cylinders 4 Number of valves 16 Power 160 kW - 220 bhp 5800 rpm Torque (Nm) 250 Nm to 1600 rpm from 4500 rpm Maximum engine speed 6700 rpm Injection Direct fuel injection Magneti Marelli Bore / Stroke 77 mm x 85.8 mm Compression ratio 10,5 Cylinder head Twin overhead camshafts Turbo charger Twin Scroll 2Throttle body Single butterfly Ignition One coil per cylinder Πάντως και αυτό στις 5800 λέει τα δίνει τα μέγιστα.. edit: Και λέει επίσης: " thanks to work on the mapping, turbo settings and inlet air cooling, the 1.6 THP engine still mated to a six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shift controls now delivers 220bhp compared with 175bhp in 2007" Αυτό το turbo settings είναι άλλη τουρμπίνα? Δεν ξέρω..?! ![]() |
stef80 έγραψε: |
Αντε παλι με τον περιορισμο της πιεσης... ![]() Ρε αγορι μου καλο,στις 6500 ειναι το προβλημα,οχι στην γραμμικοτητα στις 4000! ![]() . |
ironman02 έγραψε: |
Πάντως ακόμα και στις 5800 να είναι τα 220 όπως λέει εδώ, τα 25 κιλά ροπής ακριβώς στο ίδιο φάσμα (1600-4500) που τα δίνει και το μαμά RC είναι ένα σημείο άξιο παρατήρησης. Στην ουσία η ροπή παρέμεινε η ίδια, μόνο τα άλογα πήγαν στα 220.. |
stef80 έγραψε: |
Μα δεν καταλαβαίνεις οτι ολα ειναι σχετικα? Αφού και τα εγχώρια μοτέρ μπορούν να βγάλουν τα 220 αλογα στις 6500 σαλ. και παρόλα αυτά τα θεωρείς μη γραμμικά και ότι κρεμανε, είναι ξεκάθαρο ότι έχουν περισσότερη δύναμη από ότι θα ήθελες ή ακόμα και από ότι θα έπρεπε, στις χαμηλότερες στροφες! |
ironman02 έγραψε: |
Power 160 kW - 220 bhp 5800 rpm Torque (Nm) 250 Nm to 1600 rpm from 4500 rpm |
Pughell έγραψε: |
Ναι,αυτο ειναι το αυτοκινητο το οποιο λεμε,το κειμενο ομως ηταν στα γαλλικα και τα νουμερα που αναφερω ηταν αλογα στις 6500,κοφτης στις 6700 και περιπου 25 κιλα ροπης.
Εχω φαει τα ματια μου στο net μπας και το ξαναβρω αλλα δεν... ![]() Το turbo settings αναφερεται σε μια ενισχυμενη σκαστρα που βαζουνε,ακομα και στην version του 2007. |
NoDsl έγραψε: |
Μεσιέ γούγλις στις υπηρεσίες σας. http://www.peugeot.com/media/770134/pspp-2009.pdf |
mechanic έγραψε: |
Στελαρας και Διονυσης το εχετε... ![]() ![]() Το μοτερ αυτο μπορει να 300ριζει με μαμα σωθικα χωρις να σπαει, δεν σπαει απο ιπποδυναμη, και ειτε το πιστευετε ειτε οχι μπορει να γυριζει ψηλα χωρις να χορευει τσιφτετελι ο στροφαλοφορος του!!! Εκει που "ποναει" ειναι στο hammering load δηλαδη η αποτομη αυξηση της ροπης σαν καρδιογραφημα... και συγκεκριμενα εχουμε δει οτι τα κουζινετα ποδος διωστηρος εχουν ενα θεμα με την λιπανση... (ποσες και ποσες φορες εχουμε πει οτι η σωστη βελτιωση ξεκιναει απο την λιπανση, ειτε την βελτιωνουμε ειτε σιγουρευουμε οτι ειναι αρκετη και μετα παμε λοιπο hardware και τελος στο software) Αυτο το μοτερ με μαμα συστημα λιπανσης μπορει να βγαλει μεγαλη δυναμη επισης επειδη δεν ειναι κλασικο τουρμπομοτερ... ξ'-ου και ο λογος που εχει χρησιμοποιειθει τουρμπηνα παλμικης ροης και οχι σταθερης πιεσης η συνδιαζομενη... και μην ξεχναμε και το ρολο του εκεντροφορου εισαγωγης... ![]() αυτο το παραδειγμα που αναφερει ο pughel τα λεει ολα !!! χαμηλη (οσο χαμηλη μπορεις να πεις τη ροπη των 25 κιλων) ροπη και αποδοση ψηλα... ![]() αλλα αντε οδηγισε το, στριψε το και μετα πες μου τι εντυπωσεις σου... ![]() ειδηκα στο θεμα στρηψιμο θα ειναι ολα τα λεφτα... Τεσπα για να μην ξεφευγω απο το θεμα, οι πραγματικοι φταιχτες παντως ειμαστε εμεις, (ολοι εμεις οι καταναλωτες η αλλιως πελατες) καθως αν ζηταγαμε απο τους προγραμματιστες ενα μοτερ γραμμικο που να μπορει να αποδιδει αξιοπηστα και χωρις hammering load τη ροπη του, ολη η "πιατσα" του τουνιν θα ψαχνοτανε πως να το κανει και καποια στιγμη θα το εκανε... (πλακα πλακα ακομα και στην ευθεια ενα τετοιο μοτερ μοιραζει χυλοπιτα σε πολυ "δυνατοτερα" ομοσταυλα του) Αλλα οταν ζηταμε (οχι ολοι μην παρεξηγηθω οκ? ) "νουμερα" και αριθμους πανω στα ραουλα... ![]() τοτε αυτο ειναι και που θα παρουμε... ![]() |
volvos έγραψε: |
νομιζω θαναση οτι αυτο που θιγεις ειναι το μεγαλο προβλημα ολων των συγχρονων 1.6τ.....
θεωρω μονη εξαιρεση το 1.4 του βαγκ για ευνοητους λογους ![]() το πμ πηρες? ![]() |
mechanic έγραψε: |
...και τα δυο ειναι παραδειγμα προς μιμηση για την απω ανατολη που ακομα ψαχνει τροπους να φορτισει τις μπαταριες της... |
Pughell έγραψε: |
Πιο απλο παραδειγμα... Η Peugeot Sport απο εναν EP6DTS βγαζει 220 αλογα στις 6500,οι υπολοιποι γιατι δεν μπορειτε να βγαλετε τα ιδια; Υποψιν,μαμα ic,dp και καταλυτης. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι βρε,δεν λεω ποσα εχεις(btw αυτα μονον προγραμμα εχουν;) αλλα απο που αρχιζει και πεφτει η καμπυλη... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Νομιζω οτι ξεκαθαρισα εξαρχης οτι δεν αναφερομαι προσωπικα στον Κυριλλο,ασχετα αν το topic εχει αλλο θεμα. ![]() Οσο για τις καμπυλες,ημουν σαφης εξαρχης... Μοτερ μονο με εξατμιση μετα το σπιραλ και προγραμμα που να βγαζει 220 αλογα στις 6500 και να ειναι ασπαστο.Πιο ξεκαθαρο απο αυτο,δεν μπορω να το κανω... ![]() |
pistolas έγραψε: |
Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω οι mod επεμβενουν μονο οπου γουσταρουν?καθως ςχουν σβυσει 2 θεματα με το που τα ανοιξα γιατι πονουσαν αυτα που εγραφα για εναν προγραμματιστη!
σπιουνος δεν ειμαι να πω το ονομα του! Το θεμα ειναι προγραμμα απο overload οχι οτι το αγωνιστικο εχει 220 αλογα! 2ον)ρωτησε καπιος την peugeot το πως εχει ρυθμισμενο εκεινο το αυτοκινητο το μεταβλητο? ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΟΧΙ Σας πειραζει που ενας προγραμματιστης με φουλ περιφεριακα βγαζει 245 στις 6500 αλλα ειναι και ασπαστο? ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΝΑΙ Σε λιγες μερες θα ανεβει και η δικια μου δυναμομετρηση με το νεο set up! να δω παλι ποσο ψευτικη θα την βγαλετε! |
pistolas έγραψε: |
2ον)ρωτησε καπιος την peugeot το πως εχει ρυθμισμενο εκεινο το αυτοκινητο το μεταβλητο? ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΟΧΙ |
pistolas έγραψε: |
Σας πειραζει που ενας προγραμματιστης με φουλ περιφεριακα βγαζει 245 στις 6500 αλλα ειναι και ασπαστο?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:ΝΑΙ |
Pughell έγραψε: |
Ζητω συγγνωμη και παρακαλω να ανοιχτει ενα νεο θεμα με τιτλο "EP6DTS 220hp απο Peugeot Sport" για να λυθει η παρεξηγηση οτι αναφερομαι αποκλειστικα στον Κυριλλο.
Στο νεο topic μπορει να λαβει μερος οποιος θελει... |
MEMsound έγραψε: | ||
"απο peugeot sport" δεν εχει νοημα να το ονομασεις μιας και δεν εχουμε κατι τετοιο "χειροπιαστό" εναν τιτλο του τυπου "μοτερ που να πλησιαζει σε λειτουργεις εκεινο της PS" θα μπορουσες να βάλεις = ανοιξε οτι τοπικ θες. @pistolas Εχοντας δει τα ποστ σου που σβηστηκαν - θεωρω οτι σβηστηκαν γιατι δεν αφορουσαν αυτοκινητα peugeot. |
pistolas έγραψε: |
Γνωριζεις οτι ο εγγεφαλος αρχιζει και κοβει στους 1050 πυρομετρο? |
MEMsound έγραψε: |
"απο peugeot sport" δεν εχει νοημα να το ονομασεις μιας και δεν εχουμε κατι τετοιο "χειροπιαστό" εναν τιτλο του τυπου "μοτερ που να πλησιαζει σε λειτουργεις εκεινο της PS" θα μπορουσες να βάλεις = ανοιξε οτι τοπικ θες. |
NoDsl έγραψε: |
Μεσιέ γούγλις στις υπηρεσίες σας. http://www.peugeot.com/media/770134/pspp-2009.pdf ![]() |
turborabbit έγραψε: |
... Επίσης, πολύ θα ήθελα να δώ κάποια μέρα αυτά τα υποτιθέμενα 220 άλογα @6500 στα ράουλα του Τάσου ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Σοβαρεψου... |
kos_argyris έγραψε: |
Κύριλλε, γιατί στο 2ο διάγραμμα η Max Power είναι στις 4970rpm ενώ στο διάγραμμα φαίνεται στις 5500rpm??? |
reselie έγραψε: |
Μιλάει για την τελευταία ,που φαίνεται στην καμπύλη ιπποδύναμης max στις 5500 και στα stats γράφει κάτω max hp at : 4950ρμπ |
kos_argyris έγραψε: | ||
Αυτό εννοώ. Επίσης, όπως είναι γνωστό σε πολλούς, η ροπή συνδέεται με την ισχύ με έναν μαθηματικό τύπο. Δηλαδή άμα ξέρεις τη ροπή ας πούμε στις 3000σαλ μπορείς να υπολογίσεις με ένα κομπιουτεράκι την ισχύ. Στα περισσότερα διαγράμματα από ότι έχω δει ισχύει αυτό. Δυστηχώς στο παραπάνω διάγραμμα δεν ισχύει αυτό. Δηλαδή στις 6500 στο παραπάνω διάγραμμα δε γίνεται ένα αμάξι να έχει 285Nm ροπή και 240 άλογα ισχύ. Θα έπρεπε να έχει 264 άλογα ισχύ. Επίσης, δυστηχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάτι τέτοιο. Κάτι γίνεται, ή εγώ κάνω λάθος ή κάποιοι δε μαγειρεύουν σωστά τα διαγράμματα. Τι άραγε γίνεται??? ![]() |
kos_argyris έγραψε: | ||
Αυτό εννοώ. Επίσης, όπως είναι γνωστό σε πολλούς, η ροπή συνδέεται με την ισχύ με έναν μαθηματικό τύπο. Δηλαδή άμα ξέρεις τη ροπή ας πούμε στις 3000σαλ μπορείς να υπολογίσεις με ένα κομπιουτεράκι την ισχύ. Στα περισσότερα διαγράμματα από ότι έχω δει ισχύει αυτό. Δυστυχώς στο παραπάνω διάγραμμα δεν ισχύει αυτό. Δηλαδή στις 6500 στο παραπάνω διάγραμμα δε γίνεται ένα αμάξι να έχει 285Nm ροπή και 240 άλογα ισχύ. Θα έπρεπε να έχει 264 άλογα ισχύ. Επίσης, δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω κάτι τέτοιο. Κάτι γίνεται, ή εγώ κάνω λάθος ή κάποιοι δε μαγειρεύουν σωστά τα διαγράμματα. Τι άραγε γίνεται??? ![]() |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
[δηλαδη εσυ ενολιγεις μας λες οτι δυο αυτοκινητα που εχουν την ιδια ροπη στις ιδιες στροφες οτι εχουν και την ιδια ισχυ? |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
ναι αρα μην γραφει ο καθενας οτι του κατεβει στο κεφαλι...δηλαδη οτι πηρε το κομπιουτερακι εκανε της πραξεις και βρηκε ποσα αλογα βγαζει...
θα τραβαμε τα μαλια μας σε λιγο... |
stef80 έγραψε: |
Μα δεν ισχυριστηκε κανεις οτι μπορει να την υπολογισει θεωρητικα απο το μηδεν, αλλα πως μπορει να υπολογίσει την ισχύ αν έχει ως δεδομένο τη ροπή και το αντίστροφο. |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
αυτο που θελω να πω ειναι οτι οταν εχεις τοση ροπη και τοσες στοφες δεν ειναι απολιτο οτι σε δυο διαφορετικα μοτερ θα εχεις την ιδια ιπποδυναμη... |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
ολες και το περασα με 8 ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εντελως ενημερωτικα,επειδη γινεται συγκριση diesel vs βενζινη,αν παρουμε σαν κριτηριο εξωτερικους παραγοντες,η βενζινη παραγει πολυυυυυ λιγοτερη ενεργεια(δυναμη) σε σχεση με εναν βενζινοκινητηρα.
Με απλα λογια τα μοτερ πετρελαιου εχουν τον καλυτερο συντελεστη αποδοσης. ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Xmm δλδ για σομπες καλοριφερ κτλ, μια χαρα έχουμε διαλέξει το πετρέλαιο...τι μαθαίνει κανείς στα γεράματα. ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
1ο στάδιο, με εργοστασιακή τουρμπίνα 264.9 άλογα...;
Και το μπαρόμετρο λέει 1,5 bar στιγμιαία και 1 bar ως τον κόφτη...; ![]() ![]() ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Δε κινδυνεύει να κάνει μπάμ αυτό?? |
ironman02 έγραψε: |
Όντως φαίνεται όπλο.. ![]() ![]() edit: Μου φάνηκε οτι λειτουργεί με πολύ πίεση γι'αυτό ρωτησα αν έχει θέμα. Διαφορετικά η ροπή όντως δεν είναι πολύ μεγάλη! |
ironman02 έγραψε: |
1.5 σταθερό μέχρι τις 6000 δεν είναι πολύ? Δεν είμαι και ο σχέτικοτερος αλλά έτσι μου φάνηκε. Οκ τότε ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
Με την σκαστρα τι εχει γινει...????
το εχω δει και αλλου...αλλα πως δουλευει δεν..! |
Steve έγραψε: |
Υποτίθεται ότι η εργοστασιακή τουρμπίνα ΔΕΝ κρατάει 1.5 bar ως τις 6.000 σ.α.λ. ούτε μπορεί να ξεπεράσει τα 235-240(?) άλογα και εδώ βλέπουμε 264...
Τί δεν πάει καλά; Ξυραφάκι; Φτερωτούλα; Κάτι άλλο; ![]() |
ilianos έγραψε: | ||
ποιος τα λεει αυτα? μια χαρα κραταει μεχρι τις 6000. rc ειναι. οχι rallye. μια χαρα μπορει να ξεπερασει τα 240. εδω πως εβγαλε 247? http://forum.etuners.gr/viewtopic.php?f=3&t=591&p=2611#p2611 και πανω απο 255 μπορει να παει. μαμα τουρμπο ειναι |
Παράθεση: |
In total, the WAI kit improved performance by 5-10hp on its own, at the flywheel, using only water.
The same RC without the water injection produced no more than 230-235hp. |
volvos έγραψε: |
αυτο ειναι το ξηλωμενο το μαυρο που σκαει ο.χ και εχει ξυρισει πολυ κοσμο? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καλα,τα νουμερα μην τα βλεπετε με τοσο απολυτο ματι,το εχουμε ξαναπει και αλλες φορες αυτο...
Για αυτο λεμε παντα "πριν" και "μετα" και οχι τα απολυτα νουμερα. |
Steve έγραψε: | ||||||
Τα 247 είναι τεντωμένα... ως τα 264 έχουμε άλλα 17 άλογα... Για πες...; |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Τώρα για το αν κρατάει 1.5bar με τη μαμά τουρμπίνα ως τις 6000 δεν ξέρω και μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο. Στο κόφτη πάντως δεν έχει πάνω από 1bar. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μην αρχίσουμε πάλι τα ίδια..
-> http://forum.etuners.gr/viewtopic.php?f=3&t=591&p=2611#p261 αυτό (μιας και αναφέρθηκε) ψεκάζει σκέτο νεράκι ενώ το άλλο + methanol. Επιπλέον το Over έχει λίγο περισσότερη πιεσούλα. |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Pughell έγραψε: |
Σηκωσε κανενας 2 bar με μαμα τουρμπινα και το μοτερ δουλεψε πανω απο 3 ωρες; ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Ερώτηση με τι ταχύτητα το μετράνε στο video?
Με 3η μοιάζει κάνω λάθος? |
ilianos έγραψε: | ||
Εχω σηκωσει εγω 1.85 Το ειχα για μια βδομαδα ετσι. Ειχε φαει παρα πολυ σπασιμο το αμαξι και δεν επαθε τπτ. |
ilianos έγραψε: |
αν νομιζεις πως ειναι hybrid ή κατι τετοιο, μπορεις να φερεις ενα stage1 etuners που ξερουμε πως πανε να δοκιμασει με το παιδι , να δουμε αν ειναι οντως μουφες ή οχι τα αλογα. επισης μετα για να σου λυθει η απορια για το τουρμπο , μπορεις να πεις στο παιδι να σου βγαλει το κολαρο της εισαγωγης και να την δεις. αν ειναι hydrid φαινετε ξεκαθαρα ![]() |
Pughell έγραψε: | ||||
Το 1,85 απο τα 2 διαφερει αρκετα και εκτος αυτου τα ορια του μοτερ ειναι στα 2 bar οποτε,απεχει λιγο απο τον ρεαλισμο. ![]() Οχι τιποτα αλλο,το 1,85 στις μεσαιες για μικρο διαστημα δεν ειναι και τοσο επιφοβο αν ειναι για 1500 στροφες μιας και αν σηκωσεις 1,85 ψηλα,θα βρεχει μπιελες και στροφαλους... ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω παω για ποπ κορν
αντε μου φτιαξατε το σκ ![]() |
manosm3 έγραψε: | ||
Ειχε πατησει ο Αγγελος με το Σωκρατη πριν λιγες βδομαδες. Τα αλογα μπορουν να βγουν, υπαρχει 207 πρωτο σταδιο, που εβγαλε λιγο κατω απο αυτα τα αλογα χωρις ψεκαστικα. Και στη δυναμομετρηση του Σωκρατη, που εχετε βαλει, ο στελιος γραφει οτι οι ρυθμισεις δεν ειναι φουλ |
ilianos έγραψε: | ||||
![]() Γενικα πρωτο σταδιο μεχρι 1.5 πιεση παει 250+ Αν γινει σφυρι η γινει φουλ πρωτο σταδιο , παει 260+. |
saikoe_39 έγραψε: |
Ιλιανε τι μεθανόλη βάζεις..???vp η χύμα απο καταστημα χημικών..! |
manosm3 έγραψε: | ||||||
Αρκετα λιγοτερη πιεση απο 1,5 ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τοτε μαλλον το μπαρομετρο που χρησιμοποιουσες ηταν για τον φρουτσο μιας και στο εργαστηριο το συγκεκριμενο μοτερ ΣΠΑΕΙ με 2 bar απο μπιελες και ταλαντωση στροφαλου.
Υ.Γ. Με 1,9(με υβριδικη μαλιστα) στις 6600 πρεπει να εβγαζε καμια 350αρια αλογα υποψιν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μα αγορι μου καλο,αυτο δεν εχει σχεση με το μεγεθος της τουρμπινας μιας και ουτε με μαμα τουρμπινα μπορουσαν να ανεβασουν τοσο πολυ την πιεση ψηλα.
Δεν το λεω δηλαδη για τα αλογα αλλα για την πιεση στις 6μιση... Διαβασε το σχετικο thread για το μοτερ του RCZ και θα καταλαβεις. ![]() |
Manavis207Gt έγραψε: |
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ενα πραγμα..
Πολλα 207 με υβριδιο και φουλ περιφεριακα και 1.5 bar κοφτη ( σε maha παντα) δεν ειδαν ποτε πανω απο 240+ ( χωρις ζουμια βεβαια) και το παιδι με 1 bar και κατι στον κοφτη εβγαλε 269 ?? και με τουρμπινα μαμα ??!!!!!( με μεθανολες) Λιγο απιθανο δεν ακουγεται !!!! |
Manavis207Gt έγραψε: |
Και με την μαμα τουρμπινα Ιλιανε ξερεις κανεναν να τη δουλεψε 2 μπαρ χωρις προβλημα ???? Η εστω και 1.85 που λες εσυ ?? |
Manavis207Gt έγραψε: |
Με τα ελατηρια βαλβιδων δεν ειχαν προβλημα ???? Γιατι συνηθως τα προ f/l ειχαν ολα ...... Εγω σε ενα πειραμα που ειχαμε κανει με κλεφτη πιεσης !! Στο 1.7 που δουλευε (οποτε ηθελε σωστα) ειδαμε 266 αλογα...αλλα στο δρομο γινοταν της ποπης !!!!! Σκαμπανεβασματα και κοψιματα λογω υπερβολικης πιεσης,μας ξανακατεβασανε στο 1.5 κοφτη γιατι ειμασταν για ανατιναξη.... ![]() |
Manavis207Gt έγραψε: |
Αν οντως αυτο που ειδαμε στο βιντεακι, ισχυει και στο δρομο χωρις προβληματα, μπραβο στο παιδι ....... ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
ilianos και Saligarakis μη δίνετε ρε τους κωδικούς σας σε ξένα άτομα να γράφουν... ![]() ή μη κάνετε copy paste ότι σας δίνουν τρίτα άτομα να γράψετε... |
Steve έγραψε: |
ilianos και Saligarakis μη δίνετε ρε τους κωδικούς σας σε ξένα άτομα να γράφουν... ![]() ή μη κάνετε copy paste ότι σας δίνουν τρίτα άτομα να γράψετε... |
bagosgt έγραψε: | ||
+απειρο ![]() ![]() ![]() ![]() |
ilianos έγραψε: |
Βαγγο σοβαρέψου!
Ο steve δικαιολογείται γτ γραφει ολο μλκιες, αλλα και συ?.. |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
manaros έγραψε: |
Ηλιανε αυτο ειναι το κοκκινο που εχασε απο το type r;
επισης την πιεση την κραταει στον κοφτη;αν οχι και αν ξερεις πες over,πιεση μεγιστη και πιεση στον κοφτη απο περιεργεια. |
tolisgt έγραψε: |
με χαρα να σας πω οτι πλεον ειμαι και εγω oveloaded απο σημερα και αυριο θα παω για dyno...specs 207 gt +εισαγωγη αερα +σκαστρα s3+ προγραμμα για 95αρα+ εξατμιση απο σπιραλ 60αρα με 2 καζανια μεγαλα, τι λετε να βγαλουμε σε maha?? Πιεση σηκωνε με βαση τα λεγομενα του κωστα 1,34over με 1,1 μεχρι σχεδον τις 6.000 στροφες και 0,9 σχεδον στο κοφτη...... να τα φτασαμε τα 200??? και τι ροπη να περιμενω?? |
marios_207_GT έγραψε: |
παιδιά το Overload πόσο πάει σε τιμή? |
marios_207_GT έγραψε: |
παιδιά το Overload πόσο πάει σε τιμή? |