vini έγραψε: |
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... |
vini έγραψε: |
Η πλάκα είναι ότι στο "εξουσιοδοτημένο" μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο ο συμπλέκτης με την έναρξη του κινητήρα...... |
christhehealer έγραψε: | ||
Έχοντας πατημένο τόν συμπλέκτη (ακόμα και αν δεν έχεις ταχύτητα) πέρα από ένα πρόσθετο μέτρο ασφαλείας, ξεκουράζεις την μίζα γιατί δεν έχει να γυρίσει και τον άξονα του κιβωτίου εκτός από τον άξονα του κινητήρα. Παλιό κόλπο από τα rally. Γι' αυτό έγραψα και για αδύνατη μίζα του XS2 |
pduke έγραψε: |
Η θεά μίζα είναι φαρμακο......να!!!!!!
Τζίφος!!! Ούτε συμπλέκτης ούτε τίποτα.Ρε σεις για καλό μπήκα στο forum?εναμιση χρόνο δεν ανησύχησα!!!! Θέλω έναν με 2.0 να μου πει αν κλωτσαέι ο κινητήρας στη μίζα. Δεν σας ξέρω και καλά ακόμα. |
christhehealer έγραψε: | ||
Λάθος μέρος διάλεξες να ήρεμήσεις φίλε pduke Είναι όλοι τρελλοί εδώ μέσα ![]() ![]() ![]() ![]() Μόνο εγώ είμαι καλά ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Έχω την υποψία ότι:
μίζα 1.4 = μίζα 1.6 = μίζα 2.0 |
alexandros έγραψε: | ||
=μιζα 1.1? |
Miltellas έγραψε: |
Πάντως η μίζα που έβαλα (Valeo) επαναλαμβάνω και επιμένω ότι δουλεύει ασύγκριτα καλύτερα από την μανίσια της Bosch. |
Miltellas έγραψε: |
Η μίζα άλλαξε μέσα στην εγγύηση.
Κωδικό δεν ξέρω. Απλώς είδα ότι ήταν Valeo και Made in France. Σημείωση: Πήγαν να μου την αλλάξουν χωρίς να μου το πουν αλλά τους έπιασα στα "πράσα". Μάλλον θα έγινε κάποια ανάκληση, αλλά όταν ρώτησα μου είπαν ότι δεν έγινε, απλώς είδαν ότι είχε πρόβλημα και θα την άλλαζαν στο πλαίσιο της εγγύησης. Τόσες μ*λ*κίες έχω δει να κάνουν και να λένε και θα μου βγούνε "λάδι"! Εδώ μας θέλω τώρα! Για την αλλαγή απαιτείται περίπου μισή ώρα αφού κρυώσει το μοτέρ. Απαιτείται να σηκωθεί στη ράμπα για να ξεβιδωθεί από κάτω και μετά κατεβαίνει η ράμπα για να βγει η μίζα από πάνω. Εάν δεν το έχει ξανακάνει ο μηχανικός μπορεί να ζοριστεί. Η μίζα πλέον δουλεύει όπως ποτέ, αν και εγώ έχω πάγια τακτική να βάζω εμπρός με συμπλέκτη (η γυναίκα μου όμως όχι, πού θα μου πάει, θα της το συνηθίσω...). |
Vini έγραψε: | ||
Τhank U! Eίσαι κατατοπιστικότατος!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Μάλλον θα πρέπει να ψάχνω να δώσω "μίζες" μπας και καταφέρω την PEUGEOT να μου αλλάξει την δική μου πριν μου μείνει οριστικά....το 206.... |
Vini έγραψε: |
Μήπως θέλει κανείς να έρθει να δει την τελετή ανάγνωσης και ρύθμισης εγκεφάλου???? |
Miltellas έγραψε: |
Για ενημέρωση, η μίζα Valeo που μου έβαλαν λειτουργεί ακόμη υποδειγματικά. Καμία σχέση με την Bosch... |
~FoCuS~ έγραψε: |
Metaferw ena diko mou post apo to focus forum
elpizw na boithaei :D:D:D |
Miltellas έγραψε: |
Πάντα μα πάντα βάζω μπροστά τον κινητήρα με αναμονή μέχρι αλλάξει και να γράψει ο χιλιομετρητής τα συνολικά χιλιόμετρα και πάντα με πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα: Αναμονή, Πατημένο Συμπλέκτη και μιζάρισμα.
Κι όμως η μανίσια η Bosch τά 'κλασε κανονικά... |
pduke έγραψε: | ||
Αφού είσαι ούνος!!!Γότθος!!!Βισιγότθος και Οστρογότθος μαζί!!! Αφού είσαι απότομος και δεν σέβεσαι το αυτοκίνητό σου!!Περνάς από τις λακούβες και κάνεις πως δεν τις βλέπεις και μετά φταίνε τα αμορτισερ!!!! Έτσι βίασες και τη μίζα !!!!!!!! ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΤΟ ΤΗΛ ΟΤΑΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΧΧΧΧΧ τα πα και ξελάφρωσα!!!!! |
Vini έγραψε: |
ωχ! καλημέρα!
ωχ! ωχ! ελπίζω τα σκάγια περί τηλεφώνου να μην παίρνουν και μένα γιατί είδα το τηλ. σου μετά τις 12.00 το βράδι.... σόρυ... ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...
Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... ![]() Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού. Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω! Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε? Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Λοιπόν..εκκίνηση κινητήρα...
Σήμερα στην LION μαζί με έμένα ήταν άλλα 4 παιδιά με το ίδιο πρόβλημα (ενώ είχαμε και άλλα κοινά προβληματάκια)... Μάλιστα ο ένας πήρε μέχρι και δικηγόρο τηλέφωνο για εξώδικο επειδή του κελαϊδούσαν τα τακάκια και η PEUGEOT έκανε το Κινέζο... ![]() Λοιπόν...το πρόβλημα εκκίνησης γνωστό στην PEUGEOT και μάλιστα υπάρχει τεχνική οδηγία. Δεν είναι η μίζα αλλά ο εγκέφαλος (σύστημα immobilizer/συναγερμού). Το πρόβλημα λύνεται με γενική αναβάθμιση λογισμικού. Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω! Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε? Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Μην ρωτήσει κανείς αν το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ξέρω! Το μόνο που ξέρω είναι ότι μόλις το πήρα το αυτοκίνητο ήταν σαν να είχε πάρει στις χαμηλές καμιά 10αριά άλογα παραπάνω....σκοτώστρα εντελώς....Αφού δεν μπορούσα να καταλάβω αν αυτό ήταν το δικό μου ή άλλο.... Φυσικά, μου έσβησε και δύο φορές μέχρι να μάθω το νέο γκάζι.... Περίεργο ε? Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω??? ![]() ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Τελευταία-μετά το πρόβλημα με την βαλβίδα που είχα- παρατήρησα πτώση στις χαμηλές,τόσο όσο να με κάνει να γκρινιάζω και να τρώγωμαι για το τί φταίει.Πιθανόν να έχει να κάνει με μικρότερη παροχή καυσίμου ή κάτι τέτοιο.Εμείς πώς μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτή την αναβάθμιση και τί κόστος θα έχει-για εκτός εγγύησης? |
Vini έγραψε: |
Το πρόβλημα μου αφορούσε καθαρά το δίδυμο κλειδί/μίζα. Πολλές φορές έπαιρνε μπροστά με την 3η,4η,5η φορά ενώ η μιζα δουλευε κανονικά. |
Vini έγραψε: |
Οσο για την αναβάθμιση...εγώ είχα παρατηρήσει στις χαμηλές μια δυσκολία του αυτοκινήτου στο ξαφνικό πάτημα του γκαζιού. Δηλαδή σαν να μην ανταποκρινόταν στο ξαφνικό γκάζι. Αυτό φαίνεται ότι διορθώθηκε και υπάρχει απόκριση στο ξαφνικό γκάζι από τις χαμηλές.... |