PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ.

Pug_306 - Σαβ 24 Οκτ 2009, 13:46:37
Θέμα δημοσίευσης: 306/Xsara - Αγορά 2λιτρου 167 "3φυσου" μοτερ.
Καταρχας δεν ξερω αν ειναι λαθος το section στο οποιο εχω βαλει το τοπικ.
Κατα δευτερον χαιρετω ολους υστερα απο μεγαλη απουσια απο το φορουμ.

Ψαχνω για 2λιτρο μοτερ gti6 (167) με 6αρι η και 5αρι σασμαν (με το 6αρι φυσικα καλυτερα) ειτε απο xsara ειτε απο 306. Φουλ φυσικα με πλεξουδα ακρα εγκεφαλο και οτι χρειαζεται για την τοποθετηση του. Bρηκα μεσω ενος γνωστου εισαγωγεα ενα, με πολυ λιγα χιλιομετρα (βασει αυτων που λεει..) μου το δινει 1500 ευρα κομπλε αλλα ειναι απο xsara toy 2003 5ταχυτο και ειναι "3φυσο". Σκοπευω οπως ειχα γραψει και σε παλιοτερο τοπικ να του βαλω και ενα τετραπεταλουδο που εχω απο το αγωνιστικο του Παπαλουκα.
Οποτε με απασχολει πολυ το θεμα του εγκεφαλου. Απ'οσο εχω ακουσει αυτος ο εγκεφαλος (ο 3φυσος) ειναι καλος στο να διαχειριζεται νεα στοιχεια και μου ειπαν οτι κατα πασα πιθανοτητα το τετραπεταλουδο θα παιξει επανω χωρις προγραμμα, θα το "διαβασει" ο εγκεφαλος. Παρολα αυτα και για να γινει σωστη δουλεια σκεφτομουν remap του. Εκει ειναι και το προβλημα. Σε 2-3 αγγλικα φορουμ που παρακολουθω ολοι οσοι εχουν 3φυσο κατευθειαν βαζουν αγραφους καθοτι λενε χρακτηριστικα, "It's a b1tch to try and remap that ecu".
Οποτε, τελικα αυτος ο εγκεφαλος προγραμματιζεται, τοχει κανει κανεις?
Επισης μηπως υπαρχουν και τιποτα αλλες διαφορες με παλιοτερα 2λιτρα 167αρια μοτερ με αποτελεσμα να εχω δυσκολιες στην συνεχεια??

Rolling eyes
Nik_psa - Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι οκ τα πράγματα 1500 ευρώ είναι πολύ λίγα για όλα αυτά(μηχανή σασμάν εγκέφαλος πλεξούδα)
french lover - Σαβ 24 Οκτ 2009, 14:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα ειναι παρα πολυ καλη τιμη...Οταν ειχα κανει την ιδια μετατροπη στο ΖΧ μου πριν 2 χρονια μου ειχε στοιχισει πραγματικα πολλα περισσοτερα για μοτερ, σαζμαν 5αρι BE, πλεξουδα,εγκεφαλο (ευτυχως οχι 3φυσο),ημιαξονια καινουργια, δισκο,βασεις,ανλιες, πισω αξονα,φρενα κτλ...Δεν παιρνεις ενα 306 GTI ετοιμο καλυτερα...? Εγω αν με ρωτησεις σημερα αυτο θα εκανα!
Pughell - Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το 306 σου ειναι μονοφυσο,γιατι να μπλεξεις με 3φυσο μοτερ,ηλεκτρολογους,πατεντες,κλπ,κλπ; Question

Επισης...
Τα χιλιομετρα σε ενα τετοιο μοτερ δεν νομιζω οτι πρεπει να σε απασχολουν μιας και αμα ειναι να παρεις τετοιο,υπολογιζεις απο την αρχη ενα rebuild για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν δωσει καμποσες φορες αφορμη να "σπανε" απο κακες ανοχες στροφαλου οποτε αν δεν θες να εισαι ενας απο τους υποψηφιους,το βαζεις απο την αρχη στο προγραμμα και ξενοιαζεις επειτα.
Α,btw το μοτερ κοστιζει σχεδον οσο και το 6αρι σασμαν,που στην ουσια ειναι και το μεγαλο πλεονεκτημα του 306.
Και μιας και ηδη το παραπανω συνολο εχει ξεπερασει ηδη τα 2000-2500Ε μονον για αγορα χωρις τοποθετηση,κλπ,κλπ,γιατι δεν σκεφτεσαι το ενδεχομενο του να παρεις ενα ολοκληρο αυτοκινητο τα οποια πια πουλιουνται στο εξωτερικο σε χρηματα αρκετα "λογικα",να το φερεις για ανταλλακτικα και να κανεις το δικο σου ενα κομπλε και σχεδον γνησιο αμαξι χωρις μετατροπες/πατεντες σε πλεξουδες,σασμαν,ντιζες,εξατμισεις,κλπ,κλπ; Question

Ναι μεν θα δωσεις καπου στα 4000Ε για κατι τετοιο αλλα θα παρεις τα παντα απο το GTi-6 και θα το κανεις ολοιδιο και απο γκαζι αλλα και απο στησιμο/φρενα/εμφανιση/σαλονι/κλπ. Wink
Pug_306 - Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τις απαντησεις guys. Το εχω ηδη σκεφτει για ετοιμο απο εξωτερικο και ξερω οτι ισως να ηταν η καλυτερη λυση για πολλους λογους αλλα το κοιταω καλυτερα και λογω δουλειας να γινει μετατροπη.

Εχω ηδη κανει 2 μετατροπες, μια εξ'αυτων στο 306 (απο 1.4 σε 1.8 16v) και γνωριζω πανω κατω οτι ειναι μεγαλη "μανουρα" + οτι απο΄κει που ξεκινας εχοντας κοστολογησει την ολη φαση π.χ. 3000 ευρω καταληγεις μετα απο 6-7 μερες να'χεις υπερβει αυτο το ποσο και να συνεχιζεις.. Απο θεμα ηλεκτρολογικων, δεν εχω ουτε immobiliser ουτε κεντρικο κλειδωμα ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα Razz ειναι ξυλινο τελειως τ'αμαξι αυτη τη στιγμη (μοντελο 96 το απλο Razz) οποτε δεν πιστευω οτι θελει κατι ιδιαιτερο εκει. Και παλι (για να προλαβω μερικους Razz) καταλαβαινω οτι φερνοντας ενα ετοιμο απ'εξω θα τα'χα ολα τα παραπανω αλλα και παλι αν υπολογισουμε το κοστος του μηχανικου+ηλεκτρολογου για την μεταμοσχευση οοοοοοολων αυτων (μοτερ-σασμαν, ηλεκτρικα(!!!!!!), κλειδαριες, παραθυρα, σαλονι, εσωτερικα απο πορτες κλπ κλπ) ,απο το "εισαγωμενο" στο δικο μου, βγαινει πολυυυυυ ψηλα το κοστος.. + οτι και το καινουριο μοτερ παλι θα θελει rebuild ετσι κιαλλιως για να'χουμε το κεφαλι μας ησυχο. Παει πολυ ψηλα το πραγμα ετσι.

Απλα με καιει τι παιζει με τους 3φυσους?
Pughell - Σαβ 24 Οκτ 2009, 15:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα παρεις ετοιμο αμαξι,την μιση δουλεια του σαλονιου την κανεις και μονος σου ρε,δεν ειναι κατι δυσκολο,φυσες κουμπωνεις και ξεκουμπωνεις.
Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα. Confused

---

Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το.Ναι μεν ειναι αρκετα μπροστα σαν εγκεφαλοι αλλα τιποτα το οποιο να πεις οτι θα σε ωφελησει ουσιαστικα.
Pug_306 - Σαβ 24 Οκτ 2009, 16:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Α,και μην μου πεις οτι χρειαζεται ηλεκτρολογομ,αφου οι πλεξουδες και ολα αυτα ειναι ετοιμα. Confused



Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν καν καλωδιωσεις π.χ. για ηλεκτρικα παραθυρα! Δεν ειναι θεμα του να κουμπωσεις και να ξεκουμπωσεις φυσα εκει Razz Οσον αφορα το ταμπλω..... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ περιπτωση να το ξανα βγαλω. Εκανα το λαθος να βγαλω ΟΛΟ το ταμπλο μονος μου για να αλλαξω το σπασμενο ψυγειο του καλοριφερ.ΔΕΝ το ξανακανω με την καμμια :PPPP. Το να ταιριαξω τα πλαινα στις πορτες δεν ειναι τπτ.Αλλα πρεπει να περασεις κεντρικα κλειδωματα, ασφαλειες, παραθυρα, ΟΛΑ τα καλωδια του καινουριου ταμπλω ( Exclamation Exclamation ) κλπ. Καταλαβαινω τι λες απλα ειναι πολλα παραπανω χρημματα (ακομα και μονο για την αγορα) για πραγμματα που δεν με απασχολουν και τοσο.


Παράθεση:
Σχετικα με τα τριφυσα,4πεταλουοδ με μαμα εγκεφαλο ξεχνα το.


και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου που υποστηριζει οτι μετα απο λιγο επαιξε μια χαρα ο εγκεφαλος (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1

Ξερουμε κατα ποσον προγραμματιζεται ομως ο 3φυσος?? Η στην τελικη η τοποθετηση αγραφου σε πλεξουδα πρωην 3φυσου, τι διαφορες θα'χει απο μονοφυσου? Θελω να πω σχετικα με το κοστος θαναι μεγαλυτερο?
pan306 - Σαβ 24 Οκτ 2009, 18:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1




Καλα το παλικαρι εχει κανει παρα πολυ καλη δουλια...ΑΝ ειναι μελος του forum ας το πει γιανα μπορεσουμε να του κανουμε και καπιες ερωτισεις στα ελληνικα......
WilDuck - Κυρ 25 Οκτ 2009, 00:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
και εμενα μου φαινεται περιεργο παρολα αυτα εχω ποστ ενος θεσσαλονικιου που υποστηριζει οτι μετα απο λιγο επαιξε μια χαρα ο εγκεφαλος (μπορει ναναι και μελος του psclub δεν ξερω)

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104582&page=1


Shocked Shocked Shocked

ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ !!!

ΣΑΛΛΛΛΟΝΙΚΙΟΣ !!!
action_peugeot - Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει φίλος μετατροπή από 306 GTi 6
Pughell - Κυρ 25 Οκτ 2009, 08:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το παιδι με το Xsara ειναι γραμμενος και σε αυτο το club,νομιζω σαν XsaraVTS ή WRC ή κατι τετοιο... Confused
Το αμαξι παντως το εχω πετυχει μια-δυο φορες στον δρομο.

Σχετικα με το Project που εκανε παντως,εχει μια λεπτομερεια που δεν νομιζω να παρατηρησατε...
Τα 4πεταλουδα που εβαλε εχουν ενσωματομενο map οποτε δεν χρειαζεται να παιρνει ξεχωριστο σημα απο καθε πεταλουδα,ενα πραγμα που ειναι απο τα μεγαλυτερα προβληματα σε τετοιες εφαρμογες οταν ο εγκεφαλος παραμενει μαμα.
Επισης κατι αναφερει και για το ποτενσιομετρο πεταλουδας.
Nik_psa - Κυρ 25 Οκτ 2009, 14:31:41
Θέμα δημοσίευσης:
To 1.8 με sagem ή με bosch παίζει?
Pug_306 - Κυρ 25 Οκτ 2009, 17:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το 1.8 16v με sagem sl96.

Καμμια αλλη ιδεα παιζει παιδια? Ξερει κανεις τελικα τι παιζει με τους 3φυσους ακριβως? Εγραψα και στο φορουμ με το xsara του θεσσαλονικιου και οσοι απαντησαν ειπαν οτι δεν θα παιξει το μοτερ πανω στο αμαξι μου με αυτη την πλεξουδα+εγκεφαλο, οποτε πρεπει να βρω πλεξουδα+εγκεφαλο απο παλιοτερο (μονοφυσο) gti6 η xsara...
pan306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 01:12:52
Θέμα δημοσίευσης:
Aξιζει να δοσεις τοσα λεφτα για ενα μοτερ 167 αλογα? η μπορεις να παρειςενα διλιτρο με λιγοτερα αλογα και να το πασ 170 αλογα,,, πανο κατο ιδια θα σου κοστισει αλλα θα ξερεις και την κατασταση του μοτερ γιατι θα εχει
λυθει... Αυτο το εχω απορια απο τοτε που πιρα το δικο μου..
Pughell - Δευ 26 Οκτ 2009, 02:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει καν να ασχοληθεις με 2λιτρο οταν εχεις σαν επιλογη τον TU5... Confused
Ειναι τοσο εξελιξιμο μοτερ με τοσο μεγαλη προσφορα βελτιωτικων ανταλλακτικων ωστε με το ιδιο κοστολογιο περιπου εχεις παραπλησια δυναμη με σαφως καλυτερη κατανομη βαρους και φυσικα με αριστη μεταπωληση σε περιπτωση που αποφασισεις να το δωσεις.
Επισης το 306 εχει τοσο χωρο που κανεις οτι θες εκει μεσα,απο 4πεταλουοδ,αλουμινενια εισαγωγη απο 206 kit car και παει λεγοντας... Wink
Pug_306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 02:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το 167αρι ειναι το καλυτερο μοτερ που βγηκε τοτε απο πολλες αποψεις. Επισης τα αλογα και την ωμη δυναμη που προσφερει το συγκεκριμενο πολυ δυσκολα να τα ζουληξεις (+ οτι δεν αξιζει και απο κοπο και απο χρηματα) απο αλλο μοτερ.
Ειναι η καλυτερη επιλογη εφοσον θελω να κρατησω τ'αμαξι μου. Αλωστε δεν θεωρω οτι ειναι και "τοσα" πολλα χρηματα συγκριτικα ιδιως με το αποτελεσμα.

Μεχρι τωρα εκανα μετατροπες και φασεις του "περιπου" διοτι η δεν εφταναν τα χρηματα η διοτι βιαζομουν κλπ κλπ.. Ετσι την ειχα πατησει και με το 1.8 που εβαλα, με εκαιγε να αλλαξω μοτερ καθοτι το προηγουμενο 1.4 τα'χε παιξει τελειως, πηγαινε δεν πηγαινε κυριολεκτικα. Ακουσα και 3ους (μεγιστο λαθος) και αντι να κανω λιγο οικονομια παραπανω και να βαλω κατευθειαν το 2λιτρο εμπλεξα με το 1.8 στο οποιο τοτε μου φυγαν συνολικα πανω απο 3.800 και προχειροβαλμενο μαλιστα (μεγααααλη ιστορια)....... Μια φορα θελω να κανω μια σωστη και "τελειωτικη" κινηση γνωριζοντας οτι εβαλα το καλυτερο μοτερ που μπορουσα να βαλω (χωρις τις υπερ-υπερ-υπερβολες V6 απο 406 κλπ) και οτι εγινε σωστα. Αυτο τιποτα αλλο. Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Γι'αυτο με καιει να'μαθω τι παιζει με τα 3φυσα για να μην μπλεξω με ενα μοτερ που ναι μεν εχει λιγα χιλιομτερα και ειναι αρκετα προσεγμενο, αλλα ποτε δεν παιξει σωστα λογω ηλεκτρικων..
Pughell - Δευ 26 Οκτ 2009, 02:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μια βασικη διαφορα...
Το 2λιτρο δεν ειναι τοσο bulletproof οσο τα 16αρια,δεν βελτιωνεται τοσο ευκολα και φυσικα στην αγορα του μεταχειρισμενου εχει πολυ μικροτερη αξια.

Κατα την γνωμη μου τα προβληματα που θα συναντησεις θα ειναι τα εξης...
Κοστολογιο συντηρησης,σεβαστη καταναλωση,μικροτερη πληθωρα ανταλλακτικων(νεων και μεταχειρων) και φυσικα πολυ μικροτερη προσφορα βελτιωσης,ιδιαιτερα στον ελληνικο χωρο που ειναι ενα μοτερ που ελαχιστοι εχουν ασχοληθει και μαλιστα με αμφιβολλα αποτελεσματα.
Α,το κοστολογιο του rebuild που σου ειπα στην αρχη,παραμενει και μαλιστα πρεπει να το παρεις σοβαρα υποψιν σου.

Τωρα αν επιμενεις,αλλαζει το πραγμα,εγω παντως συνεχιζω να πιστευω οτι ενα 1600αρι παρεα με το 6αρι σασμαν θα ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη σου...
Pug_306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 03:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα δεν διαφωνω μαζι σου σε αυτο. Ειναι κατι που ειχα σκεφτει καποια στιγμη (τοτε με το 1.8). Αλλα εχω φαει ψιλοκολημα. Για να εξηγηθω, ουτε κοντρακιας ουτε ποζερι ουτε φιγουρας ειμαι, για την παρτη μου το κανω καθαρα.
Αυτο το λεω για να μην ακουστει τελειως χαζο το παρακατω Razz Wink Θεωρω λιγο υποβιβασμο το να φυγω απο την γκαμα των XU και να μπω στις φασεις των 1600 rallye. ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ! Ξερω οτι δεν ειναι σε καμμια περιπτωση στην ουσια υποβιβασμος και κατα πασα πιθανοτητα να εραβε μετα(κορυφαια μοτερ).. απλα ετσι το νιωθω και παντα μου'χε κατσει το γ.....ι το 167αρι... . Ειμαι και φαν των κυβικων.. Δλδ και 106 να'χα παλι για το 167αρι θα πηγαινα Razz


++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++
Nik_psa - Δευ 26 Οκτ 2009, 07:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με τον Στέλιο αλλά καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να κάνεις στο 306 κι εγώ αυτό θα έκανα.Έχω αλλάξει κι εγώ δύο μοτέρ(ΤU 8V) στο ΖΧ μετά μάζευα πράγματα να του βάλω από SAXO 1.6-16V VTS μετά βρήκα πράγματα για να του βάλω από XSARA VTS 167ps και τώρα ξεμπαζώνω γιατί έχω γεμίσει ένα κάρο πράγματα για αυτά και το αμάξι είναι 1.6 8v(στην ουσία)TU κι έτσι θα μείνει(ίσως).Για την πάρτη μου και μόνο,δεν είναι όπλο αλλά το ευχαριστιέμαι!Έχω δώσει κι εγώ αρκετά χρήματα και τελικά...?Ένα αμάξι όμως έχω μόνο που για πήγαινε-έλα δουλειά και μόνο κάνει 40000ΚΜ τον χρόνο...
Pughell - Δευ 26 Οκτ 2009, 08:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
...
++ Οταν λες ακριβως rebuilt τι εννοεις, και για τι κοστος περιπου και ισως μιλαμε (τελειως εγκυκλοπαιδικα) ++

Σε κατανοησα πληρως μιας και εγω εχω το ιδιο κολλημα με τα 8v... Embarassed
Τοτε προχωρας ακαθεκτος! Wink

Σχετικα με το rebuild ειναι κατι που πολλοι θα το παρεβλεπαν,εγω παντως οχι καθως αλλιως ειναι να εισαι σιγουρος για το μοτερ σου,να ξερεις οτι θα πληρωσεις μια και καλη στην αρχη αλλα μετα θα ξενοιασεις...
Ειναι η διαδικασια στην οποια θα λυθει το μοτερ,θα βγουνε πιστονια,μπιελες,στροφαλος κλπ απο πανω και θα αλλαχτουνε ελατηρια πιστονιων,κουζινετα στροφαλου και αλλα αναλωσιμα πραγματα του μοτερ.
Σε καμια περιπτωση δεν προκειται να ειναι φθηνο(δηλαδη κατω απο 1000Ε) αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο καθως θα ξερεις τι εγινε και θα το στρωσεις εσυ απο την αρχη.
Για να στο πω ακομα πιο απλα...
Αυτα τα μοτερ εχουν ενα Χ μικρο "ιστορικο" με τις ανοχες του στροφαλου τους.
Αμα το αφησεις ετσι και το βαλεις επανω,ναι μεν κατα 90% θα δουλεψει χωρις προβλημα.
Γενικα ομως θα το πιεζεις και ετσι και αλλιως το συγκεκριμενο μοτερ πριν απο εσενα δεν το οδηγουσε μια γιαγια 70 χρονων οποτε αναποφευκτα θα εχει φθορες.
Αναλογα με τον βαθμο των φθορων που θα εχει θα δεις οτι θα καιει λαδι,θα ζεσταινει τα λαδια εντονα αμα το σκισεις,κλπ,κλπ μεχρι που μια ωραια μερα δεν θα ξαναπαρει...

Οχι τιποτα αλλο αλλα τοτε θα χρειαστει να δωσεις αλλα 1500Ε για ενα ιδιο,το οποιο παλι θα ειναι ρισκο στην κατασταση του.
Για αυτο παιρνεις αυτο που σκεφτεσαι,το λυνεις απο την αρχη και εχεις το κεφαλι σου ησυχο για παντα. Wink
Οπως ειπα,μπορει να σου κοστισει 1000-1500Ε επιπλεον αλλα θα μπορεσεις να πεις οτι θα πεθανεις μαζι με αυτο το αμαξι και οχι να εισαι με το καθημερινο αγχος...
nik_marin - Δευ 26 Οκτ 2009, 09:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Το 167αρι ειναι το καλυτερο μοτερ που βγηκε τοτε απο πολλες αποψεις. Επισης τα αλογα και την ωμη δυναμη που προσφερει το συγκεκριμενο πολυ δυσκολα να τα ζουληξεις (+ οτι δεν αξιζει και απο κοπο και απο χρηματα) απο αλλο μοτερ.
Ειναι η καλυτερη επιλογη εφοσον θελω να κρατησω τ'αμαξι μου. Αλωστε δεν θεωρω οτι ειναι και "τοσα" πολλα χρηματα συγκριτικα ιδιως με το αποτελεσμα.

Μεχρι τωρα εκανα μετατροπες και φασεις του "περιπου" διοτι η δεν εφταναν τα χρηματα η διοτι βιαζομουν κλπ κλπ.. Ετσι την ειχα πατησει και με το 1.8 που εβαλα, με εκαιγε να αλλαξω μοτερ καθοτι το προηγουμενο 1.4 τα'χε παιξει τελειως, πηγαινε δεν πηγαινε κυριολεκτικα. Ακουσα και 3ους (μεγιστο λαθος) και αντι να κανω λιγο οικονομια παραπανω και να βαλω κατευθειαν το 2λιτρο εμπλεξα με το 1.8 στο οποιο τοτε μου φυγαν συνολικα πανω απο 3.800 και προχειροβαλμενο μαλιστα (μεγααααλη ιστορια)....... Μια φορα θελω να κανω μια σωστη και "τελειωτικη" κινηση γνωριζοντας οτι εβαλα το καλυτερο μοτερ που μπορουσα να βαλω (χωρις τις υπερ-υπερ-υπερβολες V6 απο 406 κλπ) και οτι εγινε σωστα. Αυτο τιποτα αλλο. Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Γι'αυτο με καιει να'μαθω τι παιζει με τα 3φυσα για να μην μπλεξω με ενα μοτερ που ναι μεν εχει λιγα χιλιομτερα και ειναι αρκετα προσεγμενο, αλλα ποτε δεν παιξει σωστα λογω ηλεκτρικων..



με τα λεφτά που θα πάρεις Xu10j4rs και γενικώς χαλάσεις ριχτά και φτιάξε τον 1.8

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=74819&page=1
Nik_psa - Δευ 26 Οκτ 2009, 14:18:05
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ κι επαυξάνω...!
Pug_306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 14:28:31
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα μολις ειχα μια αρκετα μεγαλη κουβεντα με Παπαλουκα, τρελαθηκε οταν του ανεφερα καποιο πιθανο προβλημα συμβατοτητας με τα ηλεκτρικα του 3φυσου που εχω βρει, πηρε και εναν ηλεκτρολογο "τζιμανι" που εχει και με 300 ευρω μου φτιαχνει τα ηλεκτρικα ολα.
Οσον αφορα τον εγκεφαλο μου'πε οτι ειναι παρα πολυ καλος καλυτερος απο τον μονοφυσο και δεν θα'χα κανενα προβλημα στο να τον προγραμματισω."Ισα ισα που αυτοι αποδιδουν πολυ καλυτερα μετα τον προγραμματισμο" Θα δω ακομα δεν εχω καταληξει.

Τωρα για το 1.8 αυτος ηταν ο σκοπος μου, μαλιστα το ειχα αναπτυξει και σε παλιοτερο ποστ εδω στο φορουμ και η τελικη απαντηση που μου δωσαν οι περισσοτεροι ηταν, "Παρε το 2λιτρο να τελειωνεις μην ασχολεισαι με το 1.8" RazzP
Nik_psa - Δευ 26 Οκτ 2009, 15:48:02
Θέμα δημοσίευσης:
Είδες καμιά φορά ότι και να επιλέξεις κάποιος θα σου πει το αντίθετο και το χειρότερο ξέρεις πιο είναι?Θα έχεις δίκιο κι εσύ κι αυτός...
MEMsound - Δευ 26 Οκτ 2009, 16:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως να τα ενωσω τα 2 τοπικ?
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4608


επισης υπαρχει και αυτο
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13400

για πειτε...
Pug_306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 18:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο θεμα αφορουν οποτε γιατι οχι. Μπορεις να αλλαξεις και τιτλο: "Καταραμενοι 1.8αρηδες προσπαθουν να το παιξουν 2λιτροι" Laughing (Βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτους φυσικα)
pan306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 20:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει καν να ασχοληθεις με 2λιτρο οταν εχεις σαν επιλογη τον TU5... Confused
Ειναι τοσο εξελιξιμο μοτερ με τοσο μεγαλη προσφορα βελτιωτικων ανταλλακτικων ωστε με το ιδιο κοστολογιο περιπου εχεις παραπλησια δυναμη με σαφως καλυτερη κατανομη βαρους και φυσικα με αριστη μεταπωληση σε περιπτωση που αποφασισεις να το δωσεις.
Επισης το 306 εχει τοσο χωρο που κανεις οτι θες εκει μεσα,απο 4πεταλουοδ,αλουμινενια εισαγωγη απο 206 kit car και παει λεγοντας... Wink


υπαρχει πλιθορα προσφορας σε βελτιοτικα πραματα αλλα δεν ειναι δδιαφορετικεσ οι ροπες ενος διλιτρου μοτερ απο ενοσ 1600..... και για το διλιτρο αν ψαχτεις στο internet θα βρεις πολες καλες και λυσει ςαπο βελτιοτες επονυμους.Και τελος εγω πιστευω οτι το 306 λογο του βαρους του χρειαζετε τιν εξτρα ροπη ενοσ διλιτρου.....
pan306 - Δευ 26 Οκτ 2009, 21:23:08
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.lynxpowerengineering.co.uk/sc.aspx


να κατι ετοιμο

και μια ατμοσφερικι λυση

ttp://www.spoox.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=118_206&products_id=920
Pughell - Δευ 26 Οκτ 2009, 23:11:57
Θέμα δημοσίευσης:
Περι ροπης,αμα παρεις το stroker kit που κυκλοφορει στην αγορα για TU5J,ακομα και με μαμα διατομη πιστονιων(78,5mm) τα κυβικα ξεπερνανε τα 1700 και η ροπη ανεβαινει στον Θεο,μαζι με αλλα παρελκομενα φυσικα.
Και αμα εχεις ορεξη και μερακι,κανεις ενα μονοπεταλουδο τερας το οποιο θα βγαζει 200 αλογα με καρτα,ροπη απο τις 3000 και στροφαρισμα πανω απο τις 8000.
Ε,το 2λιτρο ακομα και σε 2ο σταδιο που το ονομαζουν,δεν νομιζω να σου προσφερει την ιδια χαρα... Laughing

Για να στο πω πιο απλα,δυο 206 της ελληνικης αγωνιστικης σκηνης(Περακης & Κωνσταντινου) εχουν μοτερ που,τουλαχιστον απο οτι λενε οι "κουτσομπολες" του χωρου,ξεπερνανε τα 200 αλογα και απο μαμα κυβικα μαλιστα στροφαροντας και πανω απο 8500.
Ε,βαλε και το stroker kit και υπολογισε...
Ακομα και να μην επιλεξεις τοσο αγριο setup,λογο κυβικων και μονο θα βγαλεις την ιδια δυναμη/ροπη με ενα εκκεντροφορατο 2λιτρο. Wink

Απλα πανω απο ολα πρεπει να ξεκαθαρισεις στο μυαλο σου,ΕΣΥ ΤΙ ΖΗΤΑΣ! Smile


Υ.Γ. Την Spoox αστηνα,θα κλαψεις τα χρηματα σου. Exclamation
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Υ.Γ. Την Spoox αστηνα,θα κλαψεις τα χρηματα σου. Exclamation


υπαρχει καπιο κακο προηγουμενο?


Παράθεση:
Απλα πανω απο ολα πρεπει να ξεκαθαρισεις στο μυαλο σου,ΕΣΥ ΤΙ ΖΗΤΑΣ!


βασικα εγω ζιτουσα κατι εκτος του 1,4 που ειχα...Εγω ετυχε και πηρα το διλιτρο με τα 136 αλογα γιατι το βρηκα πολυ φθηνοτερα απο ενα 1600 16v.αλιως και γω δεν θα ξερα τι να κανω... δεν λεωω το 1600 ειναι ενα πολυ καλο μοτερ μπορει και απο τα καλυτερα που εχουν βγει αλλα δεν ειναι μονοδρομοσ για οπιον θελει να φτιαξει ενα 306. σεπιο μικρα αυτοκινιτα ειναι λογο ελιψης χορου για αυτο ωμος κρατανε και τιμη..
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι(ή τουλαχιστον δεν ειμαι ενημερος για κατι),απλα δεδομενου του κοστολογιου και αυτο με το οποιο καταληγεις στο τελος,ειναι απλα αθλιοι... Laughing

Αμα σκοπευεις να κανεις κατι απο UK πλευρα,κατα την γνωμη μου παντα,ο Sandy και η παρεα του αξιζουν... Wink
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι(ή τουλαχιστον δεν ειμαι ενημερος για κατι),απλα δεδομενου του κοστολογιου και αυτο με το οποιο καταληγεις στο τελος,ειναι απλα αθλιοι... Laughing

Αμα σκοπευεις να κανεις κατι απο UK πλευρα,κατα την γνωμη μου παντα,ο Sandy και η παρεα του αξιζουν... Wink


μπορεις να στιλεις καπιο link για να μαθαινω...
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχω προχειρο αλλα θυμαμαι χαρακτηριστικο video youtube απο 4πεταλουδο 1600αρι 8v Rallye που εκαναν...
Απλα αηδια. Thumb Down
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Αμα σκοπευεις να κανεις κατι απο UK πλευρα,κατα την γνωμη μου παντα,ο Sandy και η παρεα του αξιζουν... Wink


απο αυτουσ το λινκ ενοουσα πυ λεσ οτι ειναι καλοι?
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:34:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry,δεν καταλαβα τι εννοεις... Sad
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
μου λες αν θελω να κανω κατι απο αγγλια οτι ο sandy και οι παρεα του ειναι καλοι. αν εχεις κανα λινκ απο αυτουσ για να δω Very happy Very happy Very happy
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
Θα βρεις αρκετο υλικο στο 106rallye.uk.
Στο youtube δεν νομιζω να εχει κατι... Sad
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 01:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα ξερουμε κανεναν που να εχει κανει καμια μετατροπη σε τετιο μοτερ σαν το δικο μου η
θα παω ψαχνοντας (πραγμα που δεν θατο θελα)

μιλοντας με ενα φιλο μου ελεγε οτι μπορο να το φτασω 190 αλογα με ροικι καλη, εκεντροφορο και σιμπιεση χωρις να εχουν προβλημα τα πιστονια της μανας του υπαρχρει περιπτπση η ηταν υπερβολες... οταν αποφασισω να το φτιαξο με ενδιαφερη να ειναι και αξιοπιστο
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 02:34:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω οτι η μετατροπη ειναι το κομματι που πρεπει να φοβασαι καθως θα ειναι σαν πlug n' play...
Αυτον που θα την κανει θα πρεπει να φοβασαι,αμα δεν τον ξερεις.

Αν παντως ειναι παραπλησιο σεναριο με τα 106(μονοφυσο σε τριφυσο),καλυτερα ξεχνα το απο τωρα... Sad

Σχετικα με την αποδοση,190 αλογα ηταν και τα 306 της Peugeot Sport σε επιπεδο mini gr A,με μαμα πιστονια.
Απλα δεν θα ειναι τοσο χρηστικο οσο φανταζεσαι καθως το προφιλ των εκκεντρων που φοραει ειναι καπως αγριο... Confused
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 08:23:32
Θέμα δημοσίευσης:
ευτυχως αυτοσ που θα το κανει ειναι ανθρωπος εμπιστοσυνης και δεν το φοβαμε αυτο ... το αγριο προφιλ δεν με ενοχλει γιατι το αμαξι αυτο δεν θα ειναι για καθημερινη χρηση λογο οτι υπαρχρι και αλλο αυτοκινιτο για καθε μερα
nik_marin - Τρι 27 Οκτ 2009, 11:16:54
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=104949&page=1

I think you should go for it Smile

The XU7 is a well designed engine and has some neat touches (slipper pistons as standard for example) that responds so well to some basic breathing mods that you have to wonder if the engine's performance is deliberately throttled as standard.

It's a fair bit lighter than an iron XU10 too, and can be converted to 85x88 configuration relatively easily to give 1997cc which is what the WRC engines ran at.

I think building a high boost engine from an XU7 would be a very interesting project indeed, and if you get to the same power & torque levels as the high boost XU10 then you'll have the quicker car due to the lighter engine.
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 12:10:42
Θέμα δημοσίευσης:
για να μπει το καπακι απο το 167αρι δεν χρειαζεετε να αλαξω και να βαλω τα πιστονια του?
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 12:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω πως οχι μιας και ειναι κοινης σχεδιασης το μπλοκ,παρα το γεγονος οτι το ενα ειναι αλουμινιο και το αλλο μαντεμι. Confused
Αν υπαρξει καποιο προβλημα,αυτο θα ειναι με την συμπιεση σε περιπτωση που το XU10 εχει πιο μεγαλους θαλαμους καυσης. Scratch
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 12:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ομως μηπος λογο βυθισματοσ βρισκουν πανω στα πιστονια γιατι του RACE τα πιστονια νομιζω ειναι σκαμενα.
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 12:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ε σκαβεις τα δικα σου ρε ή απλα βαζεις σφυρηλατα... Wink
Το να εχει συμπιεση δεν ειναι προβλημα,λυνεται ευκολα,το να ΜΗΝ εχει ειναι το ζορι. Confused
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 12:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
το σκαψιμο επιρεαζει καθολου την αξιοπιστια τουπιστονιου? και αν οχι εχεις ιδεα ποσο κοστιζει? περιπου παντα μιλαμε
Razz
Pug_306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 13:16:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σκαψιμο σιγουρα θα χρειαστει λογω των εκκεντροφορων που φοραει το 167αρι.
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 13:29:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι πολυ αγριοι,καπου μεταξυ 9,5 και 10 ειναι το βυθισμα τους.
pan306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 16:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
tτο θεμα ειναι οτι μιλαμε γενικα. θα ηθελα αν καπιο μελοσ του εχει φτιαξει κανα τετιο μοτερ να μου τι εχει κανει και αν αξιζει.....γιατι αν ειναι να δοσεις ενα σορο λεφτα και να μιν δουλεψει τα αναμενομενα τι να το κανω.. τα ηλεκτρικα μου ειναι με το μποσ τον εγκεφαλο το μονοφυσο.......
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 17:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Ελλαδα λιγο απιθανο να βρεις τετοιο βελτιωμενο μοτερ μιας και δεν υπαρχουν budget racers που ασχολουνται απο μονοι τους προκειμενου να γλιτωνουν χρηματα.
Με απλα λογια,αμα δεν μπορεις να ασχοληθεις σε εκτεταμενο επιπεδο απο μονος σου,αναγκαστικα πας σε 2λιτρο.
Pug_306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 17:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια την αποψη σας, 2500 για βγαλσιμο παλιου μοτερ, αγορα και τοποθετηση 167αρι μοτερ(2002 xsara) + 5ταχυτο κιβωτιο, φτιαξιμο ολα τα ηλεκτρικα , αλλαγη λουριου εκκεντροφορων +γενικο serice (μονο εργασια) ειναι αρκετα καλη τιμη πιστευω ετσι? (δεν υπολογιζοντε οποιαδηποτε ανταλλακτικα, δισκος πλατω, κανα μπαλακι-ψαλιδι, λουρια, λαδια, φιλτρα κλπ)
nik_marin - Τρι 27 Οκτ 2009, 17:56:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Παιδια την αποψη σας, 2500 για βγαλσιμο παλιου μοτερ, αγορα και τοποθετηση 167αρι μοτερ(2002 xsara) + 5ταχυτο κιβωτιο, φτιαξιμο ολα τα ηλεκτρικα , αλλαγη λουριου εκκεντροφορων +γενικο serice (μονο εργασια) ειναι καλη τιμη πιστευω ετσι? (δεν υπολογιζοντε οποιαδηποτε ανταλλακτικα, δισκος πλατω, κανα μπαλακι-ψαλιδι, λουρια, λαδια, φιλτρα κλπ)


θα δώσεις 3000 και θα έχεις ένα μαμά 167.
που δεν θα ξέρεις πόσα από αυτά θα έχουν ψοφήσει.

με 3000 αλλάζεις τα πάντα στο 1.8 και βάζεις και τετραπεταλουδο....
Pug_306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 18:11:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερ ειναι σε πολυ καλη κατασταση απ'οσον ειδα και εγω, (εσωτερικα μου δινουν εγγυησεις οτι ειναι οκ) αλωστε 4πεταλουδο εχω ηδη του Παπαλουκα, μονο κουμπωμα θελει Razz Ε μην το λες και εσυ "ενα μαμα 167" Τι το μαμα εχουν 167 αλογα αλωστε Wink






Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 22:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν ποσο δεν ειναι τρομακτικο,συμφωνω παντως με τον Νικο οτι δεεεν... Confused
Επισης να τονισω οτι το 1800αρη μοτερ εχει ηδη σασμαν ΒΕ που σημαινει οτι εχεις να παιρνεις και απο εκει χρηματα(επιστροφη εννοω).

Θα συμφωνησω παντως οτι τα 167 δεν θα ειναι πια τοσα... Laughing Laughing Laughing
Pug_306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 22:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Με το ιδιο σκεπτικο και του 1.8 αυτη τη στιγμη ειναι 100, οχι 112 .
Επισης το ιδιο θα ισχυει και για τα rallye απο 120 θα'ναι καμμια 107αρα .
Ε τωρα αν δεν ειναι 167 αλλα 160 δεν πεθανε κανεις, αλωστε ειναι αλογα που τα ξαναπαιρνεις πισω οταν θα κανεις τις αναλογες εργασιες φυσικα.
Οταν ιδιως μπουν εκκεντροφοροι και οι πεταλουδιτσες πιστευω θα'χω και ρεστα Razz

Παιδια σεβαστες ολες οι αποψεις αλα πραγμματικα πλεον δεν ψηνομαι να φτιαξω τον 1.8αρη. Αν δεν ειχα αρκετα για να παρω τον 2λιτρο ισως, αλλα καιι παλι ψιλοχαζομαρα θα'ταν. Μ'αρεσει ρε γμτ ομως που ειχα φαει τρελο κραξιμο τοτε που ελεγα οτι θελω να φτιαξω τον 18αρη. Laughing Laughing
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 23:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κραξιμο εφαγες ρε γιατι τοτε ζητουσες πολιτισμενη λειτουργια,κλπ,κλπ ενω τωρα σε εχει φαει η βλακεια να χωσεις χρηματα. Laughing
Ε,αμα ειναι να χωσεις χρηματα,καντο τουλαχιστον στο 18αρη που σε παραπλησια μορφη με αυτο που σκεφτεσαι να κανεις στον 2λιτρο,βγαινει αρκετα πιο hardcore αποτελεσμα. Very happy
Φαντασου οτι υπαρχουν σφυρηλατα 18αρια μαμα κυβικων που στροφαρουν πανω απο 8500 με ασφαλεια και ουρλιαχτο kit car. Twisted evil
Pug_306 - Τρι 27 Οκτ 2009, 23:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εφαγα κραξιμο διοτι ολοι επεμεναν οτι το 1.8 δεν εχει αντοχες και οσα λεφτα και αν του σκασω δεν θα καταφερω ουτε να φτασω το 2λιτρο :PPPPPP
Pughell - Τρι 27 Οκτ 2009, 23:54:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν μαμα δεν εχει αντοχες ρε,αλουμινενιος κορμος με "ψευτικες" μπιελες ειναι...
Μονον σαν σφυρηλατο αξιζει ωστε να στροφαρει αφοβα.
Pug_306 - Τετ 28 Οκτ 2009, 00:08:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σφυρηλατα μια και καλη στο 2λιτρο Cool Laughing Cool
Nik_psa - Παρ 30 Οκτ 2009, 22:15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά ξεκίνησες τη μετατροπή?
Pug_306 - Σαβ 31 Οκτ 2009, 04:17:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω συνενοηθει με το ατομο που θα την κανουμε περιμενω να΄χω λιγο χρονο απο το μαγαζι καθως και να επισκευασω πρωτα το ρενω5 το gtακι που εχω (αλλαγη τουρμπινας) για ναμπορω να κυκλοφορω οταν θα ξεκινησω το αλλο. Wink Με το καλο θα ποσταρω καμμια φωτο
teouras - Πεμ 01 Ιούλ 2010, 22:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα στο club και καλο μηνα.Εχω καιρο να μπω λογω δουλειας παιδες και τρεχω να μαζεψω κανα φραγκο.Ωστοσο επειδη ειμαι ομοιοπαθης (306 1.8 xsi μαμα) και βρηκα ενα μοτερ 2.0 xu10jrs (RFS) απο xsara vts '03 λεω να το βαλω πανω να μου φυγει και ο καημος.Αυτο που με απασχολει πιο πολυ ειναι τα ηλεκτρικα (τριφυσα κλπ.) μην μου βγαλει το συνεργειο κανα 500ρικο επιπλεον για τιποτα εγκεφαλους καλωδια κλπ.
Φιλε Pug_306 εκανες τιποτα με το δικο σου? Το συνεργειο μου δεν εχει κανει αυτην την μετατροπη ποτε αλλα μου χτυπησε το καμπανακι(προσεχε να ταιριαζουν τα ηλεκτρικα...)
Ξερει κανεις αλλο κατι επι του θεματος?


**To μοτερ το βρηκα 1300 ευρωπουλα +500 τοποθετηση=1800 (ελπιζω..)
Nik_psa - Παρ 02 Ιούλ 2010, 07:59:43
Θέμα δημοσίευσης:
Service ιμάντες κλπ υπολόγισες?Φρένα εμ.,σασμάν, σετ αμπραγιάζ?Με τα ηλεκτρικά δεν υπάρχει πρόβλημα υπάρχουν ηλεκτρολόγοι που στο φτιάχνουν...Καλημέρα κι από εμένα
Pug_306 - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 12:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα φίλε. Με τα ηλεκτρικά δεν θα εχεις κανενα προβλημα, παρολα αυτα δεν ειναι plug n' play οι φυσες κλπ, θα χρειαστεί ηλεκτρολόγος. Εμένα μου ζήτησαν περίπου 150-200 ευρω για να μου τα ταιριάξουν κλπ. Το "κακο" αν μου επιτρεπεις βρισκεται στον εγκεφαλο αυτου του μοντέλου, που ενώ είναι πιο "adaptive" σε διαφορα πειραγμματα του μοτερ, σε περιπτωση που αργοτερα για τον οποιοδηποτε λογο θες να το πειραξεις είναι πιο ακριβή η διαδικασία. Μικρό το κακο βέβαια καθοτι είναι πολυ καλος και γρήγορος εγκέφαλος, αλλα κατι που πρεπει να ξερεις. Εμενα για 2λιτρο μοτερ απο 03' πάλι μου ειχαν ζητησει 1400 περιπου και κανα 400ρι τοποθετηση (με του ηλεκτρολογου μεσα). Σαν μετατροπη αξιζει τρελά μην αφήσεις κανεναν να σου πει το αντιθετο, το μονο θεμα ειναι να'σαι οσο σιγουρος μπορεις οτι το μοτερ ειναι σε "καλη" κατασταση. Δηλαδη ενταξει ενα τυπικο service, αλλα μη χρειαζεται εντοσθια. Το καλο των 1.8 ειναι οτι κανεις δεν τα "πολυεσκιζε" λογω του οτι ειναι λιγο πολυ ταφοι Razz Razz Αλλα τα 167αρια... Τέσπα για να μη το κουραζουμε το θεμα, αν εχεις το οκ απο καταστασης του μοτερ και εχεις ατομο που ξερει να το συνδεσει προχωρα το.
Απλα σκεψου οτι μολις πριν 1,5 - 2 χρονια το μοτερ αυτο κατω απο 2.500 χιλιαρικα αγορα στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περιπτωση ΔΕΝ το βρισκες.

Εγω δεν το'χω προχωρησει με το διλιτρο ακομη καθοτι μολις πριν μια βδομαδα πηρα το 4πεταλουδο του Παπαλουκα και ψηθηκα να το βαλω πανω στο 1.8αρι για κοσες μερες αντεξει για πλακα να δουμε τι και πως (προβλεπω να ψαχνω για μοτερ μετα απο την πρωτη "στεγνη βόλτα" με δαυτο πάνω:P).
Pugobios - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 17:53:04
Θέμα δημοσίευσης:
χωρίς άγραφο?κάνε όνειρα....τον map που θα τον βάλεις?θα τον πετάξεις μέσα στα χονιά?ουτε μπρος δε θα πάρει...και να πάρει δεν θα δεις με τίποτα διαφορά προς το καλύτερο...
teouras - Κυρ 04 Ιούλ 2010, 21:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες ευχαριστω για τις πληροφοριες,αυριο πρωι το μοτερ παει στο συνεργειο για τα περαιτερω και ελπιζω η εγχειρηση να πετυχει γιατι αλλιως...
Εν τω μεταξυ το μοτερ εχει βιδωμενο πανω του και το 5αρι σασμαν οποτε θα εχω καβατζα το 1.8 κομπλε για παν ενδεχομενο.Αντε να δω ποτε θα τελειωσει το χειρουργειο

**Δεν σκεφτηκα για πεταλουδες και αλλα συναφη γιατι ηθελα ας πουμε κυριλε μετατροπη χωρις κωλομπαρεματα ουτε εχω σκοπο για πειραγματα.Μια εξατμιση χρειαζεται ,φιλτρο και μπροστινα φρενα (μαλλον 283mm μαμα) και τελος .
Pug_306 - Δευ 05 Ιούλ 2010, 01:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι μόνο θα πάρει αλλα θα πεί και ένα τραγούδι (για παραπανω δεν ξερω η νεκροψια μαλλον θα δειξει).

1) μπορει να παιξει χωρις map (δεν λεω να ειναι οδηγησιμο η να εχει καν σωστο ρελαντι, απλα να παρει)

2) στη πρωτη φωτο που εχω στην υπογραφη μου, καθε εισαγωγη του 4πεταλουδου βγαζει μια υποπιεση, ολες αυτες θα ενωθουν σε μια. Έπειτα η μια εξοδος απο το κεντρικο σωληνακι θα παει στο ρυθμιστη πιεσης για να δινει οτι μπορει παραπανω με το γκαζι και η αλλη σε εξωτερικο map. Το εξωτερικο map συνδεεται πανω στη μαμα φυσα και λειτουργει κανονικα, εχει εισοδο για σωληνακι υποπιεσης. Ετσι ηταν και στο μοτερ του Παπαλουκα τοποθετημενο. Βεβαια θα μου πεις, εκεινο ηταν αγωνιστικο στα @@ του τα χαμηλα και "ομαλα" ρελαντι. Ειδωμεν...

Θα μπορουσα να χρησιμοποιησω το ιδιο map που εχω τωρα αλλα πρεπει να κανω ολοκληρη κατασκευη κ δεν αξιζει. Αυτο που πιστευω ειναι οτι δε θα κραταει καθολου καλο ρελαντι ή ακομα χειροτερα οτι δεν θα'ναι οδηγησιμο.

Αν αυτα τα 2 προβληματα "προσπεραστουν"(μεγαλο Αν αυτο) επειτα εχουμε να ανησυχουμε για το ποσο γρηγορα και σε ποιες στροφες θα σπασει το μοτερ.
Κατι ακομα, ναι μεν ο αγραφος ειναι η πιο σωστη και αξια λυση σε τετοιες περιπτωσεις, αλλα ο sagem sl96 μπορει να προγραμματιστει για τα δεδομενα τετραπεταλουδου ή ακομα και turbo. Σε καμμια περιπτωση δεν θαναι το ιδιο με τον αγραφο βεβαια, απλα 99% λειτουργησιμο και κανα 1000ρικο πιο φθηνο. Τεσπα μια δοκιμη θελω να κανω και κατα πασα πιθανοτητα θα το ξαναβαλω στο μελλοντικο 2λιτρο ή θα το σκοτώσω.


Καλη επιτυχια Teoura και μη μασας ρε θα πετυχει μια χαρα μην αγχωνεσαι. Απλα βρειτε ηλεκτρολογο να ξερει να τα συνδεσει. Αν δεν εχεις κανεναν στειλε μου πμ να σου δωσω το τηλ του Παπαλουκα εχει ηλεκτρολογο εκεινος, και οικονομικο αποτι καταλαβα. Αντε καλα σπινιαρισματα Very happy
pan306 - Δευ 05 Ιούλ 2010, 11:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
pug 306 μπορεισ να βαλεισ και εγεφαλο απο 1600 16β αυτοσ ποθ πουλαω ητα πανο σε 1800 με τετραπεταλουδο.. εχει κοφτι 8000 κια βενζινα φουλ..πσιλα δοθλευεε πολι καλα
καπιεσ ασταθιες το ρελαντι ειχαι μονο λογικοτατο αυτο....
teouras - Τετ 28 Ιούλ 2010, 21:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια.το προτζεκτ προχωρα στο συνεργειο με καποια προβληματα βεβαια.....Το μοτερ δεν εχει πια πλεξουδα εγκεφαλο(καποιος τα εκοψε και τα πηρε σπιτι του ...) και εγινε δοκιμη με την υφισταμενη πλεξουδα καi εγκεφαλο sagem sl96 του 1.8.Τα μοτερ δουλέυει κανονικα!!!?? (ετσι μου ειπανε τουλαχιστον-ουτως η αλλως η πλεξουδα δεν θα ταιριαζε απολυτα) αλλα ο εγκεφαλος που προριζεται για 1.8 16v πως ειναι δυνατον να δουλεψει σωστα??
Η ερωτηση ειναι η εξής :Μηπως o εγκεφαλος απο 106 16v δηλαδη MAGNETI MARELLI 1AP ταιριαζει στην περιπτωση??ειναι ο ιδιος με το ΧU10JRS και απλά θέλει προγραμματισμο??

Απο εδω http://peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/engcodes/encode.htm βρήκα το εξης:


Code Type Model cm³ kw/hp Gearbox Fuel system


NFX TU5J4 L3 106 S2 1587 87/120 MA Marelli 1AP

RFS XU10J4RS 306 1998 120/167 BE3/6 Marelli 1AP
Pug_306 - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 01:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεις να προγραμματισεις του rallye ναι. Αλλα γιατι να μην ψαξεις να βρεις κανα εγκεφαλο απο 167αρι καλυτερα? Λιγο πολυ ιδια λεφτα θα σου παει + οτι του 03' ο εγκεφαλος ηταν ισως ο πιο γρηγορος σε αυτο το μοτερ. Ειναι κριμα να "συμβιβαστεις" με κατι κατωτερο. Φυσικα και παιζει με τον sagem αφου στην ουσια ιδιο μοτερ ειναι λιγο πολυ. Αλλα 1000% να ξερεις οτι σου στεγνωνει.Κοιτα μη σε πιασει η κ**λα να το πατησεις και σου μεινει...Μεχρι 4χιλ στροφες το ΠΟΛΥ και χαλαρα... Αλλες βενζινες θελει το 167αρι , αλλες το 1.8. ΙΔΙΩΣ το 1.8 που θεωρειτο το "οικονομικο-ταξιδιαρικο" μοτερ.
Για μενα αν μπορεις βρες πλεξουδα και εγκεφαλο απο 03' και ταιριαξε τη στ'αμαξι. Δεν ξερω που βρισκεσαι ακριβως, αν εισαι Αθηνα, ο Παπαλουκας στην Κλεισθενους Αγιας Παρασκευης κατα 90% εχει πλεξουδα και εγκεφαλο να σου δωσει...

Ξερω σιγουρα οτι εχει ενα μοτερ 03' 167ρι απο xsara αλλα δεν ξερω κατα ποσον προτιθεται να το μαγαρισει.

Παράθεση:
Το μοτερ δεν εχει πια πλεξουδα εγκεφαλο(καποιος τα εκοψε και τα πηρε σπιτι του ...)


??????? Shocked Shocked Που το'χες βρε μαστορι και σου το ξηλωσαν?
Nik_psa - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 06:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
106 1.6 16v(120άλογα) ΜΜ 1ΑΡ 41
306-XSARA 2.0 16v (167άλογα) ΜΜ 1ΑΡ 10
Βρες πλεξούδα κι εγκέφαλο μονόφυσο από 167άρι μοτέρ και τέλος...
Pug_306 - Πεμ 29 Ιούλ 2010, 09:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Σαφεστατα. Αλλα αποψη μου και εμμενω σε αυτο οτι αν του δοθει η ευκαιρια καλυτερα να βαλει τον μαμα τριφυσο και πλεξουδα του 03'. Ναι θελει δουλιτσα στην πλεξουδα και θα του παρουν κανα 200ρι για ταιριασμα.Αλλα το μοτερ του 03' ειχε κατα μεγαλη πιθανοτητα λιγο διαφορετικους αισθητηρες (μαρκα, βαθμους αποδοσης κλπ κλπ) και ενω ο μονοφυσος του παλιου 167αριου θα παιξει πανω, ΙΣΩΣ να του κανει κανα "λοξυγγα" στο ρελαντι η και κατα την εκκινηση.Μετα θα πρεπει να αλλαξεις αισθητηρες, να βαλεις τους παλιους. +Οτι ξαναλεω ο εγκεφαλος του 03' ηταν ισως ο κορυφαιος των 167ριων.Μεχρι και 4πεταλουδο μπορεις να του βαλεις πανω και ο μαμα εγκεφαλος να προσαρμοστει.
teouras - Παρ 30 Ιούλ 2010, 20:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
kαλησπερα παιδια.Με τα πολλα πολλα το αμαξι μετρηθηκε στα καυσαερια και ειναι σε πολυ καλη κατασταση ο κινητηρας .Το προβλημα ειναι

1ον:Ο doctor που κανει την εγχειρηση είπε οτι μελλοντικα και αφου τον βρεις πρωτα βάλε τον μονοφυσο εγκεφαλο -πλεξουδα απο gti6 και τιποτα αλλο.Aσε που αυτη την στιγμη ουτε χρονο εχω για ψαξιμο ουτε λεφτα..

2ον:Προς το παρον θα δουλευει με τον υφισταμενο sagem XΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Rolling eyes Ισχυει αυτο ρε παιδια??Εγω οτι και να οδηγησω (απο νοικιαρικο ματιζ μεχρι Μ3 Ε36 που επιασα στα χερια προσφατα πιανει ο κοφτης στις πρωτες βολτες ..) Μηπως ο εγκεφαλος του 1.8 προγραμματιζεται καταλληλα ετσι ωστε τουλαχιστον να μην έχω κανα προβλημα στο μοτερ??

3ον:Eγκεφαλο Marelli 1AP.10 εχω βρει-αυτο που δεν βρισκω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ (μονο του ή με παρέα)ειναι η (σωστη)πλεξουδα
Pug_306 - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 01:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει περιπτωση να παιζει χωρις προβλημα. Δε μιλαω για ρελαντι η για ηπιους τονους οδηγησης.Μιλαω γενικα και μη μου πεις οτι δε θα το πατησεις καθολου. Ο sagem παιρνει τσιπακι, αλλα δεν αξιζει σε καμμια περιπτωση. Αν εχεις απο 106, χιλιες φορες προγραμματισε εκεινον. Παρολα αυτα το σωστοτερο ειναι τουλαχιστον να βαλεις τον μονοφυσο του 167. Προγραμματισμος για τον rallye πριν κανα 8μηνο πηγαινε στο 300-400ε.Αν ειναι τοσο και τωρα ΔΕΝ αξιζει. Στη τελικη βαζεις αλλα 200, πας στα 500-600 και βαζεις αγραφο εγκεφαλο.

Σου ειπα παντως αν εισαι Αθηνα κανε ενα κοπο και περνα απο τον Παπαλουκα στο Σταυρο. Πριν μια βδομαδα που ημουν ειχε καμμια 60αρια+ πλεξουδες να κρεμοντε.
Προσεχε γτ αν καψεις-κολησεις-βαρεσεις κανα μοτερ μετα ο καθε doctor θα σου πει οτι εσυ φταις που ενω ηξερες οτι δεν εχει σωστο εγκεφαλο το τρεξες...

Σαν τελικη λυση και εφοσον εισαι Αθηνα, θα σου ελεγα να πας στον Liolios Racing, η σε κανενα αντιστοιχο που ασχολουντε με εγκεφαλους(Ανδριανακης κλπ κλπ).Βεβαια εκει να ξερεις οτι θα πεσει μπαλτας.
Pughell - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 09:00:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:

Σαν τελικη λυση και εφοσον εισαι Αθηνα, θα σου ελεγα να πας στον Liolios Racing, η σε κανενα αντιστοιχο που ασχολουντε με εγκεφαλους(Ανδριανακης κλπ κλπ).Βεβαια εκει να ξερεις οτι θα πεσει μπαλτας.

Απο οτι εχουν πει παρα πολλα παιδια απο εδω μεσα,μακρια απο τον Λιολιο...
Nik_psa - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 09:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
Aν ο MM 1AP10 είναι ξεκλείδωτος κουμπωσέ τον (κουμπώνει κανονικά) και θα δουλέψει καλύτερα από τον sl96.Πρόγραμμα για sl96 δεν νομίζω ότι είναι και εύκολη υπόθεση...Τώρα τι πολλαπλασιαστή φοράς του 1,8 ή του 2,0?
Pug_306 - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 11:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω το ιδιο λεω για τον Liolio... Αλλα αν δεν βρισκει λυση πουθενα τι θα κανει θα μεινει με τον sagem?
Ο 1AP10 ειναι ο μονοφυσος του 167.Αν τον εχει τοτε θα παιξει μια χαρα.Βεβαια δεν ξερω αφου χρησιμοποιει αυτη τη στιγμη τη πλεξουδα του 1.8 μηπως εχουν μεινει τπτ αισθητηρες "εκτος". Στη τελικη κουμπωστε τον πανω και βλεπετε... Ο sagem παιρνει τσιπακι οπως προειπαμε και κοστιζει το ιδιο οσο του rallye.Αλλα συγκριτικα μεταξυ αυτων των 2 ο rallye ειναι ακρως καλυτερος.

Παράθεση:
Τώρα τι πολλαπλασιαστή φοράς του 1,8 ή του 2,0?

Αποσο καταλαβα μονο πλεξουδα του πηραν, δε πιστευω να του ξηλωσαν και τους πολλαπλασιαστες!
teouras - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 14:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
ειπα σημερα να το ψαξω λιγο μηπως βρω τιποτα αλλα στην φρατζη που πηγα ειχανε κομπλε τροπετα gti6 kai xsara vts αλλα δεν τα δινουν....κομματια(δηλαδη πλεξουδα-εγκεφαλο κλπ)Ο παπαλουκας παντως που ρωτησα δεν εχει...Ο μαστορας τωρα μου λεει οτι δεν ταιριαζει σκετος ο εγκεφαλος -θελει και πλεξουδα και εγω ρωταω :αυτοι που βαζουν στα saxoralla κατι αγραφους κλπ εγκεφαλους αλλαζουν καθε φορα και πλεξουδες?!δε νομιζω...Θα βαλω τον εγκεφαλο που εχω βρει και στην τελικη ας μεινουν και δυο αισθητηρες off
Αυτο που φοβαμαι ειναι οσο εχω τον sagem μην παθω ζημια λογω εγκεφαλου αλλα δεν μπορω να καταλαβω πωw απο το φτωχοτερο ας πουμε μειγμα στις 5500σαλ υπαρχει πιθανοτητα να βαρεσει μπλοκ το μοτερ ή κατι αλλο κακο

O πολλαπλασιαστης ειναι πανω καθως και το κομπρεσσερ του air condition to opoio μου ειχε παθει ζημια στο 1.8 οποτε γλιτωσα την αλλαγη κομπρεσσερ
reselie - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 15:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
Διότι φτωχό μιγμα = υψηλοτατες θερμοκρασιες καυσης =υψηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου(και ψυκτικου-μεταλλων) = χαμηλοτερη λιπανση και μεγαλες φθορες μεχρι να γινει το αναποφεκτο ή απλα να ψοφησει το μοτερ...
δεν θα γινει βεβαια με την πρωτη γκαζια στις 5.5κ αλλα λιγο σκισιμο αρκει για την αρχη του κακου!και εξαλλου εστω οτι τωρα ειναι σε αριστη κατασταση το εσωτερικο αξιζει να το φθειρεις μονο και μονο για λιγες μερες που δεν θα εχεις σωστη χαρτογραφιση?
Nik_psa - Σαβ 31 Ιούλ 2010, 18:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
O MM1AP κουμπώνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ στην πλεξούδα του SL96 και παίρνει μπροστά αν δεν έχει θέμα με το immobilizer του αυτοκινήτου ή του εγκεφάλου ή και με τα δύο.Το μοτέρ σου έχει 1 πολλαπλασιαστή ή 4?Ιμάντες άλλαξες?Σετ αμπραγιάζ έβαλες του 1.8?
Pug_306 - Κυρ 01 Αύγ 2010, 00:58:11
Θέμα δημοσίευσης:
Κουμπωσε πανω τον marelli και μη το σκεφτεσαι καν... Χιλιες φορες κανας πιθανος λοξυγγας(λογω ελειψης συνδεσης η ασυμβατοτητας αισθητηρων) και να τροφοδοτειται σωστα το μοτερ, παρα ομαλη λειτουργια και στεγνωματα.
teouras - Δευ 02 Αύγ 2010, 09:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα παιδες και ευχαριστω για τις πληροφοριες.Σ-Κ ειχα παει για μπανια σαν παιδι κι εγω Cool Το αμαξι σιγα σιγα μαζευεται (μπαινει νεα ντιζα συμπλεκτη- κιτ εισαγωγης Κ&Ν,βρηκα και φρενα 283mm, εγινε γενικη αλλαγη ιμαντων κλπ) .Ο μαρελλι κουμπωνει κανονικα (55 pin) αλλα δεν ξερεις τι γινεται με immobiliser κλειδωματα κλπ.Πιστευω να ταιριαξει . Την τετάρτη-πέμπτη θα μαθουμε
Pug_306 - Τρι 03 Αύγ 2010, 02:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταξε ναναι ξεκλειδωτος ο marelli αλλιως μετα αν κλεισδωσει λογω διαφορετικου immob, θα πρεεπι να σκασεις κανα 250ρι. Αν εχεις το immob παλιου τυπου με το keypad απλα βγαλε τη φυσα απο κατω και κουμπωσε τον μετα. Αν εχεις το καινουριο θελει σιγουρα να ειναι ξεκλειδωτος πριν κανεις το οτιδηποτε.
teouras - Τετ 04 Αύγ 2010, 22:21:03
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε Pug ευχαριστω για τις πληροφοριες.Μας μενει μονο ο εγκεφαλος (κατι εχω βρει...)και θα φτιαξω απο σεπτεμβρη μια εξατμιση.Για αρχη το αμαξι θα δουλεψει με τον παλιο εγκεφαλο,χωρις πλακωματα και αλλες γκατζουριες(για τους αθηναιους καγκουριες...).Πιστευω να μην μου μεινει στο χερι κανα πιστονι Very happy Very happy
teouras - Δευ 09 Αύγ 2010, 13:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πηρα το αμαξι το σαββατο ημιτελες για δοκιμη χωρις το μαμισιο κιτ εισαγωγης το οποιο ερχεται αυριο .Εντωμεταξυ βρηκα και τον εγκεφαλο ο οποιος δουλευε κανονικα και πλεξουδα απο gti ( αμα ψαχνεις βρισκεις..)
Εχουμε και λεμε :
1)το μοτερ σηκωνει θερμοκρασια με μικρο πατημα του γκαζιου και θελει μεχρι 3500 στροφες για να μην φτανει στους 110 οποτε αμεσα πρεπει να αλλαξω και τα υπολοιπα.Εκει που ανεβαζει αποτομα ειναι οταν ζοριστει εστω και για λιγο το μοτερ( παρατεταμενη ανηφορα....).Σε κανενα σημειο της διαδρομης δεν το πλακωσα στα γκαζια ουτε για 2 λεπτα
2)Το αμαξι με 4000 σαλ μεγιστη (εως 140 χλμ/ωρα) εκαψε 33 λιτρα για 420 χλμ. =7,8 lt/100 km (φτωχο μιγμα με στοιχεια....)
2) Με το που εφτασα χτες αθηνα μετα απο 300 χλμ ταξιδι και ενω παρκαρα κατω απο το σπιτι, για πρωτη φορα στα χρονικα μου αναψε η κιτρινη ενδειξη του μοτερ χωρις το αμαξι να δειχνει προβλημα ( καμμια αρρυθμια,θερμοκρασια ηταν 90....) οποτε εχω αγχωθει Rolling eyes>σημειωτεον οτι η βενζινη ειναι στο τελειωμα της ρεζερβας.
Επειδη εχω τον εγκεφαλο σπιτι και το συνεργειο ειναι μακρυα λεω να δοκιμασω να τον βαλω μονος μου σε ενα γκαραζ ενος φιλου αφου απ οτι ειδα η αντικατασταση του ειναι απλη τουλαχιστον μεχρι να αλλαξω και την πλεξουδα απο βδομαδα
φιλε Pug_306 εσυ τι λες ?κανενας αλλος που να εχει εικονα??
Pug_306 - Τετ 11 Αύγ 2010, 11:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εφοσον ξερεις οτι ειναι ξεκλειδωτος κουμπωσε τον αμεσα. δεν χρειαζεσαι και τπτ ιδιαιτερο απο εργαλεια, απλα προσεξε να μην στραβωσεις κανα pinακι στην φυσα. Ουτε γκαραζ χρειαζεσαι, ποσες φορες εκανα τραμπα τους sagem μεσα στη λεωφορο Laughing Laughing Το κιτρινο λαμπακι δεν λεει και πολλα στη παρουσα φαση πουσαι με ασχετο εγκεφαλο απο αυτον του μοτερ, και κανα διαφορετικο αισθητηρα να βλεπει τα παιζει. Επισης αν και παρομοια τα μοτερ 1.8 και 2.0 167, δουλευουν σε αλλες συνθηκες και με διαφορετικες τιμες στους αισθητηρες. ΑΝ χρειαστει δε να αλεις βενζινη , εφοσον σου ανεβαζει και θερμοκρασιες, ισως να μην του εβαζες σουπερ αμολυβδη η οποια εχει την ταση να ανεβαζει ακομα περισσοτερη. Τσεκαρε αν εχει βγει και ολος ο αερας απο το κυκλωμα του νερου.Βεβαια λογω μιγματος προκαλειται το προβλημα, αλλα μου φαινεται λιγο υπερβολικο... Τρομπα βενζινης εχεις 3barη?
teouras - Πεμ 12 Αύγ 2010, 18:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εβαλα τον εγκεφαλο και τα πραγματα διορθωθηκανε-ολα καλα.Ουτε θερμοκρασιες ουτε λαμπακια ουτε τιποτα τουλαχιστον προς το παρον.Εντωμεταξυ προβληματιζομαι με το παλιο μοτερ τι να το κανω?Να το δωσω (μου το ζητανε) ή να το κρατησω ??Τελοs παντων ,αυριο το παω και για την πλεξουδα και περναω και λαστιχα οποτε μεχρι να γυρισω απο βδομαδα θα εχουμε ξεμπλεξει.Τωρα στις διακοπες θα εχω ενα auris 1.33 οποτε οταν ερθω και επιστρεψω στον πεζουλα θα νομιζω οτι μπηκα σε gallardo .Ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε pug . Πιστευω απο σεπτεμβρη να προχωρησω (αν υπαρχουν και τα σχετικα λεφτα βεβαια...)στα υπολοιπα .Πρεπει να παρω και νεο μηχανακι οποτε να φρεναρουμε και λιγο τα εξοδα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr