PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - μεταδοση - σασμαν για κοντρες

Kouzman - Παρ 06 Ιούν 2003, 15:46:50
Θέμα δημοσίευσης: 206 - μεταδοση - σασμαν για κοντρες
παιδες θελω να ρωτησω κατι επειδη με σασμαν και μεταδοση δεν το εχω ψαξει καθολου. Τι αλλαγες συνηθως κανουμε στα σασμαν των peugeot για να αντεχουν την σκληρη χρηση και τα "φαναρια"? Laughing Laughing

εγω σκεφτομαι για κοντυνω το σμασμαν του 206 με το κορονοπινειο του 8βαλβιδου rallye ή του 1.3. ποιος μπορει να μου δοσει τα φωτα του? επισης ξερω πως σηκωνει βελτιωση και η κοντρα βαση του καρου. Μονο το σινεμπλοκ αλλαζουμε ή υπαρχει και ποιο ενισχυμενη βάση?

απο quickswift σε αυτα τα σασμαν τι παιζει? θα ηθελα να μαθω και περι κοστους περιπου...

Τωρα ερωτηση μου. Οταν εχουμε ενα πολυ δυνατο μοτερ, το κοντο σασμαν δεν θα το θαβει αφου δεν θα το αφηνει να απλωνει? Αν εχω ευρος δυνατης λειτουργιας π.χ. 4000-7500 το κοντο σασμαν θα ηταν μάλλον καλύτερο έτσι?

ρωτω γιατι ειναι μεσα στα αμμεσα σχεδια και δεν θελω να ακουω τους μηχανικους που φυσικα θελουν να πουλησουν αλλα τους ιδιοκτητες που το ζουν και το δοκιμαζουν καθημερινα...

Thanx in advance
JK
danielos - Παρ 06 Ιούν 2003, 19:56:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: μεταδοση - σασμαν για κοντρες
Kouzman έγραψε:
παιδες θελω να ρωτησω κατι επειδη με σασμαν και μεταδοση δεν το εχω ψαξει καθολου. Τι αλλαγες συνηθως κανουμε στα σασμαν των peugeot για να αντεχουν την σκληρη χρηση και τα "φαναρια"? Laughing Laughing

εγω σκεφτομαι για κοντυνω το σμασμαν του 206 με το κορονοπινειο του 8βαλβιδου rallye ή του 1.3. ποιος μπορει να μου δοσει τα φωτα του? επισης ξερω πως σηκωνει βελτιωση και η κοντρα βαση του καρου. Μονο το σινεμπλοκ αλλαζουμε ή υπαρχει και ποιο ενισχυμενη βάση?

απο quickswift σε αυτα τα σασμαν τι παιζει? θα ηθελα να μαθω και περι κοστους περιπου...

Τωρα ερωτηση μου. Οταν εχουμε ενα πολυ δυνατο μοτερ, το κοντο σασμαν δεν θα το θαβει αφου δεν θα το αφηνει να απλωνει? Αν εχω ευρος δυνατης λειτουργιας π.χ. 4000-7500 το κοντο σασμαν θα ηταν μάλλον καλύτερο έτσι?

ρωτω γιατι ειναι μεσα στα αμμεσα σχεδια και δεν θελω να ακουω τους μηχανικους που φυσικα θελουν να πουλησουν αλλα τους ιδιοκτητες που το ζουν και το δοκιμαζουν καθημερινα...

Thanx in advance
JK

γεια σου kouzman.εχω καιρο να γραψω αλλα αυτα που εγραψες ειναι σαν να περιεγραφες το αυτοκινητο μου.εχω ενα ραλλυ 106 με 155 αλογα .α!! μια ερωτηση γιατι πηρες τους colombo bariani και δεν χτυπησες ΚΕΝΤακια ΡΤ51(262 μοιρες διαρκεια και ασυμμετρια εισαγωγης εξαγωγης??).περιπου την ιδια τιμη εχουν!! διαφορα μεγαλη.εχω ανοιξει με ραλλυ με bariani και ειδικα στις μεσαιες εχει διαφορα!!!
τωρα για τις ερωτησεις σου:
μια πολυ καλη επενδυση ειναι να αλλαξεις την βαση του σαζμαν με μια POWERFLEX και θα δεις μεγαλη διαφορα στην αισθηση του επιλογεα και στο ποσο σωστα κουμπωνουν οι ταχυτητες αφου σταθεροποιει παρα πολυ σωστα το σαζμαν!μειονεκτημα (εμενα δεν με πειραζει) οι αυξημενοι θορυβοι στο εσωτερικο!!!
επισης φοραω και το κορωνοπηνιο του 8βαλβιδου και η διαφορα με το προηγουμενο ειναι τεραστια!!!!!! μεχρι ενα σημειο βεβαια μπορει να στεκει η ιδεα οτι δεν αφηνει ολη τη δυναμη του μοτερ να απλωσει αλλα αν δεις πως γεμιζουν οι ταχυτητες με το κοντο θα καταλαβεις οτι οχι μονο δεν χανει αλλα περνει τρελα!!!!!! μακρια απο του 1.3 !! και να εξηγησω το λογο ειναι παρα πολυυυ κοντο!! θα γραφεις πρωτη και δευτερα κατω ολη την ωρα!!! αυτο μαλιστα δεν θα απλωσει τη δυναμη του μοτερ.αυτο το κορωνοπηνιο ειναι τρομερο για αναβασεις και για πιστα!!!οχι για αυτο που το θες εσυ!!! του 8βαλβιδου ειναι ιδανικο γιατι ειναι πιο κοντο απο αυτο που εχεις και δεν ειναι σαν του 1.3.
μεγαλο προβλημα δεν υπαρχει μεταχειρισμενο και θα δυσκολευτεις να βρεισ.καινουργιο εχει γυρω στα 390 ευρω!!!!
εχω μια τριτη για φιλημα!!! εκει κανω τη διαφορα και σε τεταρτη εχω μαζεψει το ΤΥΡΕ-R και μια καροτσα μπροστα!!!!
βεβαια το μειονεκτημα του αυτοκινητου σου ειναι το μεγαλο βαρος και μην περιμενεις παρομοια πραγματα αλλα θα μεινεις τρομερα ικανοποιημενος!!!
τις προαλλες πετυχα ενα αυθαδικο ΤΤ με 180 αλογα .και εμεις στον ραλλο ειμαστε δυο μουλαρια 100 κιλα εκαστος .και εκανε το λαθος να μαρσαρει στο φαναρι.στην τριτη χαζεψε στην τεταρτη δεν μπορουσε να μετρησει τις καροτσες(5 περιπου).
ακουσε αυτα και δεν θα χασεις !!!
Vaggelis - Παρ 06 Ιούν 2003, 21:20:13
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σου ρε danielo, ατίθασος όπως πάντα, το "πάτησες" το ΤΤ....
Μας έλειψες...
kaisaras96 - Παρ 06 Ιούν 2003, 21:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με τον Danielo το κοντο κιβωτιο ειναι απαραιτητο!
Του 1,3 ειναι παρα πολυ κοντο,υπολογισε πως η 5η με το 13αριου γινεται ιδια με τη 4η με το νορμαλ διαφορικο μας!Κοινως τα 200χλμ θα τα βλεπεις στις 8000.Ενα αλλο τεραστιο μειονεκτημα ειναι πως αυτο το διαφορικο αποτελει τον αδυνατο κρικο της μεταδοσης του ραλλυ,δηλαδη σπαει ευκολα(σκεψου τι θα γινει με την ροπη του 1,6) και η θα πρεπει να ραψεις η να μην λειωνεις 1η και 2η πραγμα απιθανο.
Η καλυτερη λυση ειναι του1,6 8νραλλυ(που ειναι κοντυτερο απο του 16ν ραλλυ),γιατι και των 1,4 φοβαμαι πως δεν θα αντεχει.
Τελος παντων το 90% των διαφορικων της psa ειναι κοντυτερα απο το δικο μας και ταιριαζουν το θεμα ειναι το κοστος της τοποθετησης και το αν θα δειχνει σωστα το κοντερ!
Με αυτο τον τροπο δεν θα φαινεται η χασουρα χαμηλα...........
danielos - Σαβ 07 Ιούν 2003, 02:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Συμφωνω με τον Danielo το κοντο κιβωτιο ειναι απαραιτητο!
αποτελει τον αδυνατο κρικο της μεταδοσης του ραλλυ,δηλαδη σπαει ευκολα(σκεψου τι θα γινει με την ροπη του 1,6) και η θα πρεπει να ραψεις η να μην λειωνεις 1η και 2η πραγμα απιθανο.
Η καλυτερη λυση ειναι του1,6 8νραλλυ(που ειναι κοντυτερο απο του 16ν ραλλυ),γιατι και των 1,4 φοβαμαι πως δεν θα αντεχει.
Με αυτο τον τροπο δεν θα φαινεται η χασουρα χαμηλα...........

συμφωνω με τον καισαρα οτι του 1.6 8V ειναι πιο ανθεκτικο αλλα και αυτο θα πρεπει να το ραψεις !! αν δεις ραψιμο που εχει πεσει στο δικο μου.
εγω για να καταλαβεις καταφερα περιπου ενα μηνα πριν που ειχα το μαμα κορωνοπηνιο του 16V να το ξεχαρβαλωσω και να παει για σκουπιδια!!και το δικο σου μοτερακι θα βγαλει δυναμη κουζμαν οποτε κοιτα να παρεις τα μετρα σου.
παντως να πω οτι η μεγαλυτερη!!!!! απολαυση ειναι το ταξιδι στην εθνικη ή και στους επαρχιακους δρομους!
για να καταλαβεις κουζμαν οι δυο πρωτες ταχυτητες (με το κορων/ιο του 8V) δεν εχουν διαφορα στο κοντυμα.η τριτη κονταινει αρκετα , η τεταρτη παρα πολυ και η πεμπτη...(χαχααχ) το καλυτερο γινεται σαν την τριτη που εχεις τωρα!!
ειχα παει πατρα προχθες και με 90 χιλιομετρα παταγα σταδιακα γκαζι με 5η στο κιβωτιο και να δεις πως μαζευε τα χιλιομετρα να σου φυγει η μαγκια.και στο πηγαινε και στο ελα δεν αλλαξα ταχυτητα.στο λογο μου.ενα ταξιδι της 5ης!!!!! Wink Wink Wink
Pughell - Σαβ 07 Ιούν 2003, 12:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε τσακαλια μην ξεχνατε οτι το 206 λογο μεγαλυτερου τροχου φοραει ηδη το 4,06.
Οποτε δεν εχει και πολλες επιλογες το παιδι...
Η απο 14αρι XSi ή απο 13αρι Rallye.
Γενικα ειναι ψιλοαπογοητευση η κατασταση...
Ρωτα στον Στεργιου αν το σασμαν απο το 206 ειναι ιδιο με του 106(πραγμα που αν θυμαμαι καλα το 206 εχει πιο μακρυ) οποτε αν ειναι πιο μακρυ "κοτσαρεις" κατευθειαν ενα σασμαν απο 16αρι 8βαλβιδο 106 και εισαι ΟΚ! Wink
Αντώνης - Σαβ 07 Ιούν 2003, 12:51:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μια αλλη πιθανη επιλογη ειναι και το κοντο σασμαν που φοραει το 206 επαγγελματικο(δηλαδη το δικο μου).
εκεινο λογικα πρεπει να κανει απο την στιγμη που το φοραω ηδη εγω!
Pughell - Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως ουτε αυτο θα κανει γιατι σχεδον ολα τα επαγγελματικα εχουν κοντες τις πρωτες 3 σχεσεις και μακριες τις αλλες 2 για ευκολο ταξιδι... Sad
Αντώνης - Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
μην εισαι απολυτος Exclamation
θα ρωτησω ενα μηχανικο και θα σου απαντησω.
Αντώνης - Σαβ 07 Ιούν 2003, 13:08:19
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις δικιο τελικα!μολις μου ειπε το ιδιο πραγμα.βεβαια εαν δεν το θελεις και πολυ ραλισιο καλο ειναι να εχεις επιταχυνση μεχρι τα 100χλμ και μετα
να πηγαινεις σαν κυριος Exclamation
γνωμη μου
kaisaras96 - Σαβ 07 Ιούν 2003, 16:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
To 206 φοραει ιδιο κιβωτιο με το rallye,με μια μεγαλη διαφορα το διαφορικο που ειναι 3,77!
Οποτε και με του 106 καπως σωζεται η κατασταση!
Με ποιο κοντο διαφορικο ολες οι σχεσεις κοντενουν κατα ενα ποσοστο σταθερο,οποτε οι πιο μεγαλες εχουν μεγαλη διαφορα και η πρωτες μικρη!
Pughell - Κυρ 08 Ιούν 2003, 19:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το 206 αποκλειται να φοραει το ιδιο σασμαν με το 106 αλλα ακομα και ετσι να ειναι,αποκλειται να ειναι πιο μακρυ το διαφορικο του γιατι και πιο μεγαλο τροχο εχει,και πιο λιγα αλογα αλλα και η 5η του δεν ειναι overdrive οποτε κατι αλλο συμβαινει... Confused
kaisaras96 - Κυρ 08 Ιούν 2003, 21:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
To 206 φοραει 195/55/15(τα καινουρια) και το ραλλυ 195/45/15 δηλαδη 10% διαφορα στο προφιλ!
Αν δεις τα σασμαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=4,06 για το 106 και
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=3,77 για 206 δηλαδη ολοιδια,πηγη DRIVE
Με τη βοηθεια του προγραμματος του site:
1η=7,56 2η=13,25 3η=19,04 4η=24,51 5η=30,25 για 106
1η=8.71 2η= 15.27 3η= 21.94 4η=28.25 5η= 34.86 για 206
με κοντο διαφορικο στο 206 θα γινει
1η=8,09 2η=14,18 3η=20,37 4η=26,23 5η=32.37
οποτε με το διαφορικο του 8ν που ειναι λιγο πιο κοντο ισοφαριζουν οι σχεσεις το ραλλυ
με το διαφορικο απο το 13αρη η 5η γινεται 29,02

Το 206 νορμαλ εχει κοφτη 6600 οποτε οι ταχυτητες δεν απλωνουν τοσο πολυ οσο στο 106
danielos - Δευ 09 Ιούν 2003, 01:53:56
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
To 206 φοραει 195/55/15(τα καινουρια) και το ραλλυ 195/45/15 δηλαδη 10% διαφορα στο προφιλ!
Αν δεις τα σασμαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=4,06 για το 106 και
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=3,77 για 206 δηλαδη ολοιδια,πηγη DRIVE
Με τη βοηθεια του προγραμματος του site:
1η=7,56 2η=13,25 3η=19,04 4η=24,51 5η=30,25 για 106
1η=8.71 2η= 15.27 3η= 21.94 4η=28.25 5η= 34.86 για 206
με κοντο διαφορικο στο 206 θα γινει
1η=8,09 2η=14,18 3η=20,37 4η=26,23 5η=32.37
οποτε με το διαφορικο του 8ν που ειναι λιγο πιο κοντο ισοφαριζουν οι σχεσεις το ραλλυ
με το διαφορικο απο το 13αρη η 5η γινεται 29,02

Το 206 νορμαλ εχει κοφτη 6600 οποτε οι ταχυτητες δεν απλωνουν τοσο πολυ οσο στο 106

μια παρατηρηση :
το ραλλυ απο εργοστασιο δεν φοραει 195/45/15 αλλα 185/55/14 !! αλλο τωρα που αρκετοι αλλαζουν τη ζαντα με 15αρα και οποτε καταφευγουν αναγκαστικα σε 45αρι προφιλ!!
pezomania - Δευ 09 Ιούν 2003, 08:04:48
Θέμα δημοσίευσης:
Dany Καλώς ήρθες Very happy Very happy

Και με το 185/55 R14 πάλι 10% διαφορά υπάχει Wink
Kouzman - Δευ 09 Ιούν 2003, 11:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το καρο μου εχει 205/45-16 (Rolan Ragos Edition). τωρα για την τελικη μεταδοση θα κοιταξω το manual και θα σας πω. τωρα να σας πω τι χλμ βγαζω με καθε ταχυτητα δεν θυμαμαι εκτος απο την 2α που βγαζω περιπου 115χλμ (κοφτης 7200).

Εγω επιδιωκω σασμαν που να μου δινει τα 100 με μια αλλαγη δηλαδη 2α (ας πουμε περιπου στα 105-110). Αν και 1η και 2α ειμαι ικανοποιημενος εγω θελω πιο κοντες τις αλλες ταχυτητες. Το να μπορω να πηγαινω πανω απο 220+ χλμ τελικη δεν με νοιαζει. Αρκουμαι και στα 200-205 το πολυ. Εγω θελω την κολαση μεχρι εκει....

Anyway θα βρω τα νουμερα και θα τα γραψω ωστε να μου προτεινετε τι παιζει...

παντως το καρακι εχει βγει εξω και παει καλα.Ακομα το ψαχνω να δω που ειναι οι καλυτερες αλλαγες για να φτιαξω και το shiftlight...
GIANNIS206 - Δευ 09 Ιούν 2003, 18:13:39
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το κιβώτιο μου έχει ανοιχτεί, για τον λόγο ότι χτύπησε το γρανάζι δευτέρας, το ανταλλακτικό που πήρα είναι το ίδιο και για το 106 το 16ν!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 09 Ιούν 2003, 18:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΤΑΝΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ Thumb right Thumb right Thumb right

Μας ελειψες ρε μπαγασα. Wink

Τωρα................Για ολα αυτα περι σασμαν εχετε δικαιο.Οσο για την κοντρα της μηχανης καλο θα ηταν της PEUGEOTSPORT.Βεβαια εκεινη δεν εχει ποιο σκληρο λαστιχο αλλα μεταλο.Βεβαια και στις δυο περιπτωσεις θα εχεις κραδασμους αλλα τα πλεονεκτηματα ειναι εμφανεις.Και ξανα λεω οτι για PEUGEOTSPORT χωρις τσακωμα Κ@ΛΟΥ ενα τηλ στον γνωστο Ντινο.

Τασο τα πραγματακια που παραγγειλαμε ερχοντε φιλε.Λιγο υπομονη ακομα Wink Wink

Ντανι μην ξαναχαθεις γιατι θα κατεβω κατω και μετα δεν σε γλυτωνει τιποτα Laughing
danielos - Τρι 10 Ιούν 2003, 02:28:00
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
ΝΤΑΝΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ Thumb right Thumb right Thumb right

Μας ελειψες ρε μπαγασα. Wink


Ντανι μην ξαναχαθεις γιατι θα κατεβω κατω και μετα δεν σε γλυτωνει τιποτα Laughing

ελειψα για σοβαρους λογους νικο και ευτυχως παλι ειμαι κοντα σας!!!!
καλως σας ξαναβρηκα!!!!
PoLiThS - Τετ 11 Ιούν 2003, 03:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα.......
teoman - Τετ 11 Ιούν 2003, 07:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα.......


Μίλησε κανείς? Laughing

Βρε ξανά-καλώς τον Νικολάκη.... Very happy
kaisaras96 - Δευ 16 Ιούν 2003, 14:31:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ανακαλυψη......... Exclamation Exclamation
Το 13/59=4,54 του ραλλυ ζει και βασιλευει.... Very happy
Το φοραν τα Berlingo,Partner,307 με κινητηρα 1,4
Η peugeot φοραει δυο κιβωτια στους 1,1εως1,6 ΤU
To ενα εχει
1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 6η= όπισθεν= 3.58 για 206 1.6,307 1.4,rallye,vts....και το αλλο στα 1.1,1.4 saxo,206...κτλ με
1η=3.42 2η= 1.8 3η= 1.28 4η=0.98 5η= 0.77 6η= όπισθεν= 3.58
Δηλαδη το πρωτο ειναι πιο κλειστο και το δευτερο πιο αραιο.
Επεισης υπαρχει και πιο κοντο διαφορικο 4,69 αλλα αυτο μαλλον παρα ειναι κοντο και το φοραν τα 307 1,6 και συνδιαζεται με το δευτερο κιβωτιο.
Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες
Ετοιμα κιβωτια στα καινουργεια peugeot citroen που να ευνουν στις επειδοσεις στα 206 1,6 16ν δεν υπαρχουν πολλα,αλλα απο διαφορικα ειναι γεματος ο τοπος οπως των 1,1 που ειναι 4,29 ,κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως..
BTS - Δευ 16 Ιούν 2003, 14:48:08
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως..


Κώστα αυτή είναι και η δική μου γνώμη, και το έχω πει επανελλειμένως...Το παν είναι να έχουν μικρή απόσταση οι σχέσεις, και όχι να έχεις κοντό διαφορικό. Το κοντό διαφορικό από μόνο του, απλά σε πάει μισή σχέση πίσω και επιπλέον στους αγώνες ράλι και αναβάσεων σου αχρηστεύει την πρώτη, που πλέον είναι πολύ κοντή. Χρειάζονται και σχέσεις για σωστή δουλειά.

Όσο για τα σασμάν, έχω το δεύτερο!
Το πρώτο το φοράει το σάξο 1.1...(άλλη μία διαφορά με τα σάξο).
Pughell - Τρι 17 Ιούν 2003, 15:10:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29).
kaisaras96 - Τρι 17 Ιούν 2003, 16:28:52
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εγω ετσι πιστευα για το 13/59 αλλα αν κανεις την διαιρεση βγαινει 4,53 δηλαδη οσο και το διαφορικο των 307 1.4,berlingo,Partner(μιλαω για τα face lift) και συμπτωση να ειναι το ιδιο αποτελεσμα εχουν αυτα τα διαφορικα!!!
Επεισης το σαζμαν του vts rallye με αλλο διαφορικο, το φοραν και τα 206 16v οπως και τα 307 1,4.

Βλεπε www.drive.gr τεχνικα χαρακτηριστικα

PEUGEOT
3071.4
Αμάξωμα:Χάτσμπακ , 3 πόρτες, 5 θέσεις, 1142.0 κιλά
Κινητήρας:εμπρός, εγκάρσια , 4.0 κύλινδροι , σε σειράεκκεντροφόροι: 1 επικεφαλής,4.0 βαλβίδες/κύλινδρο, τροφοδοσία: πολλαπλός ψεκασμός, 1360.0κ.εκ. (75x77 ), συμπίεση:10.2 : 1, Ιπποδύναμη:75.0 /5500.0 , ροπή:12.2 / 2800.0 , καύσιμο:B , Mπλοκ/καπάκι: ΑΑ
Μετάδοση: κίνηση εμπρός , χειροκίνητο κιβώτιο, σχέσεις 1η=3.46 2η= 1.87 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.86 6η= όπισθεν= 3.33 διαφορικό=4,54Ανάρτηση: Εμπρός:Γόνατα MακΦέρσον, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος . Πίσω:Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδος
Τροχοί: Φρένα: αεριζόμενοι δίσκοι /δίσκοι , ζάντες: 6 J, ελαστικά: 195/65 R15
Διαστάσεις: ΜxΠxΥ: 4202.0 x1730.0 x 1510.0 χιλ., μεταξόνιο: 2608.0 χιλ., μετατρόχια: 1513.0 /1497.0 χιλ., χώρος αποσκευών:341 λίτρα , κύκλος στροφής:11.1 μ., ρεζερβουάρ:60.0 λίτρα
Επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα:13.8 τελική: 167.0 χλμ/ώρα, κατανάλωση: 6.7 λιτ/100 χλμ
Δοκιμή DRIVE:
ΝΙΚΟΣ - Τρι 17 Ιούν 2003, 16:54:56
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29).


Τελικα Στελιο θα την κανουμε την δουλεια με το 13/59 σου Question Question Question Very happy
GIANNIS206 - Τετ 18 Ιούν 2003, 01:12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι φοράει το ίδιο σαζμαν!!Σίγουρα πράματα!!
Kouzman - Τετ 18 Ιούν 2003, 13:48:07
Θέμα δημοσίευσης:
για το 206cc ειδα οτι φοραει το 3,77 διαφορικο. Το φιλαρακι του εδρφου μου που ειναι μηχανικος του ειπε να βαλουν το 14/60, το οποιο δεν ξερω απο ποιο μοντελο ειναι.

δηλαδη απο οτι ειδα βγαινει τελικο 4,29, το οποιο το εβαλα στον υπολογιστη μαζι με τα 205/45-16 και ειδα πως κονταινει αρκετα το σασμαν. αρα λογικα τα μπαμ του θα παρουν πολυ.
Pughell - Τετ 18 Ιούν 2003, 16:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σας λεω οτι δεν ειναι ετσι γιατι με τα διαφορικα την εχω ψαξει πολυ την δουλεια...
Παρολα αυτα οποιος θελει μπορει να το παρει σαν καινουργιο...
Παντως ολοι οι αγωνιζομενοι γιατι λετε να τρελλαινονται για την ευρεση ενος 13/59 αφου το φορανε τοοοσα μοντελα; Wink Μαλλον γιατι τελικα αυτο που φορανε τα υπολοιπα,δεν ειναι 13/59. Smile

Το 14/60 ειναι απο 14αρι XSi.

Οσο για το 14αρι 307,οδηγηστε πρωτα ενα τετοιο και μετα θα μου πειτε τι σασμαν φοραει μολις αλλαξτε απο 4η σε 5η... Wink
Kouzman - Τετ 18 Ιούν 2003, 16:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε στελιο τωρα με μπερδεψες...

δηλαδη για ποιο διαφορικο να κοιταξω??????

εγω τωρα ειμαι 3,77 τελικο και εχω 205/45-16 ροδες

να παω για το 14/60 που μου προτεινει ο μηχανικος?
να παω για το 13/59 ή θα μου βγει παρα πολυ κοντο?

για πες μου αφου την εχεις ψαξει πολυ?? εγω ειμαι ασχετος στο συγκεκριμενο...

Thanx
Pughell - Πεμ 19 Ιούν 2003, 09:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.

Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα! Wink
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας. Confused
Kouzman - Πεμ 19 Ιούν 2003, 11:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον θα μπει το 4,29. τωρα για το μπλοκε σωστα λες αλλα προς το παρον δεν υπαρχει το μαρουλι... ποσο κοστιζει ο μπουμπης?? κανα 500ευρο???

για το σασμαν θα μου παρουν 250 ευρο. καλα ειναι??

το θεμα ξεκινηματος πιστευω να στρωσει και με την αναρτηση αφου την μουρη θα την κατεβασω πιο πολυ απο τι πισω για να εχω ελαφρια μετατοπιση βαρους στους εμπρος τροχους (βλεπε dragster μπροσθιοκινητα).

ασε που στην επομενη αλλαγη ελαστικων θα παω για κορυφαιο λαστιχακι για προσφυση (yoko 039, yoko parada spec2, z zero corsa ή κατι παρομοιο). τωρα μπροστα φοραω τα good year f1 την καινουρια γομα γιατι το πρωτο ζευγαρι τα επαιξε... Cool Cool Cool
danielos - Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16.
Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις.

Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα! Wink
Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας. Confused

Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! οπως επισης και του 1.4!! παντα μιλαω για τις κοντρες που αναφερεται ο kouzman!!!!!
εγω φοραω το 4,06 του 8βαλβιδου και ειδα τρομερη διαφορα χωρις να χανεις τη δυναμη του κινητηρα στις υψηλες στροφες και αφηνει τον κινητηρα να απλωνει τη δυναμη του ικανοποιητικα!!!
για μενα και το 4,29 του 1.4 ειναι λαθος λυση γιατι ειναι παλι κοντο για αυτο που το θελει ο kouz.και ειδικα χωρις μπλοκε αστα βραστα!!!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 19 Ιούν 2003, 13:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! !!!


Kατσε ρε Ντανι.....δηλαδη τα αγωνιστικα τα GROUP A που εχουν και καμια 170 αλογα γιατι φωρανε 13/59 Question Εκεινοι οι κυριοι χαζοι ειναι Question Να τα δεις εκκινηση να σου φυγει η μαγκια Wink
Pughell - Πεμ 19 Ιούν 2003, 15:36:58
Θέμα δημοσίευσης:
Χεχεχε.... Very happy


Τα mini group A φορανε εντελως διαφορετικο σασμαν με πολυ μακριες τις 2 πρωτες σχεσεις για να μην σπινιαρει.Για αυτο ειναι και θεοκοντο αλλα εχει και μπλοκε αλλα και 1η που βγαζει 65 χλμ!!! Shocked Shocked Shocked

Ο Ντανι εχει οντως δικιο...Και εμενα κατα την γνωμη μου το καλυτερο διαφορικο για το 16αρι μοτερ ειναι το 4,06. Wink

Kouzman θα σε συμβουλευα να χαμηλωσεις το ιδιο μπρος-πισω γιατι μετα απο καθε ευθεια υπαρχει μια στροφη,και αν το κανεις ετσι οπως λες,τοτε πολυ απλα δεν θα στριψεις! Confused Sad

Ο Μπουμπης κοστιζει κανενα 500αρικο αν θυμαμαι καλα. Confused
Kouzman - Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
αααααααα μπερδεμα ειναι...

αν θυμαμαι καλα στην εκπομπη του πατσουρεα ειχε παει ενα 206 1.6 με σκουπα, εξατμιση και σασμαν απο 1.3 rallye και το χαμενο εδωσε 8.7 sec για τα 100 με τελικη ομως 195 στον κοφτη...

παντως και το 14/60 ειναι δοκιμασμενο αφου το φοραει ο μηχανικος του αδερφου μου και μου εχει πει πως το αυτοκινητο τρελενεται και τα βγαζει...

βρε παιδια μην φανταστειτε πως θα το κανω κατσικι σαν τα ντραγκστεροειδη. εδω και το rallye απο την μαμα του ειναι πολυ ελαφρως πιο χαμηλο εμπρος...
Pughell - Πεμ 19 Ιούν 2003, 16:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλοι κανουν το λαθος και επιλεγουν οτι πιο "κοντο" βρουν χωρις να βλεπουν και τις αναγκες τους...

Με ενα κοντο διαφορικο,αρκετα πιο κοντο απο το εργοστασιακο,το μοτερ ναι μεν γεμιζει πολυ καλυτερα αλλα κυριολεκτικα ξεσκιζει το μοτερ στο ταξιδι γιατι δουλευει σε πολυ ψηλοτερες στροφες,χανοντας απο την μακροζωια του,ανεβαζοντας πολυ την θερμοκρασια των λαδιων και ενα αρκετα βασικο,κανει παααρα πολυ κουραστικο το ταξιδι! Sad

Για αυτο δινεις τα χρηματα απο την αρχη και ακομα και σε μαμα μοτερ βαζεις ενα σασμαν απο mini group A και ξενοιαζεις...Συμπληρωνεις και μια σκουπα με εξατμιση και "παιζεις" για πλακα με μοτερ των 150-160 αλογων,ιδιαιτερα στα φαναρια. Wink
Γιατι στο συγκεκριμενο σασμαν βαζεις οτι διαφορικο θελεις χωρις προβληματα και απωλειες απο σπινιαρισμα απλουστατα γιατι εχει κλιμακωση αντιστοιχη με αυτην που εχει ενα πιστιαρικο μηχανακι οποτε οση δυναμη και να του δωσεις αυτο θα ξεκιναει χωρις προβλημα! Wink Very happy
kaisaras96 - Παρ 20 Ιούν 2003, 15:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβαζοντας αυτα για κοντρες και το καταλληλο σαζμαν,αναρωτηθηκα τα καλα πολυστροφα εργοστασιακα με τι κιβωτιο δουλευουν???
s2000 1η:8,0 2η:12,21 3η:16,91 4η:21,57 5η:25,8 6η:30,89
typeR 1η:7.47 2η:11.45 3η:16.07 4η:21.26 5η:26.48 6η:33.04

Δηλαδη πιανουν περιπου στον κοφτη 60-65 με 1η,100-105 με 2η,140-150 με 3η,170 με 4η και μιλαμε για αυτοκινητα 2000κεκ με 200-240 αλογα απο φοβερο μοτερ.

Η μακρια πρωτη εχει πλακα αλλα στο Οκταβια του father που πιανει 70 ειναι πολυ κουραστικη.
Κρατωντας το ιδιο σαζμαν και αλλαζοντας μονο διαφορικο μενει το ιδιο κενο μεταξυ των σχεσεων δηλαδη παρολο που τα χιλιομετρα ειναι λιγοτερα απο 2α σε 3η(για τον ιδιο κοφτη)οι στροφες θα πεσουν στο ιδιο νουμερο.
Αρα αν το σαζμαν μας δεν δουλευει τον κινητηρα στο σωστο ευρος στροφων οτι και να βαλουμε δεν θα τον εκμεταλευομαστε πληρως!Τα πισταδικα σαζμαν δεν ειναι για κοντρες γιατι εχοντας μια θεομακρη πρωτη και μια θεοκοντη πεμπτη οι σχεσεις οι υπολοιπες ειναι πολυ κοντα και το μοτερ στα ανεβασματα θα πεφτει 1000 στροφες και κατι και δεν θα μπορει να απλωσει την δυναμη του οπως λεει και ο ντανιελος.Αντιθετα σε στροφες θα εχεις παντα δυναμη να σε ξελασπωσει........

Παντως εμενα το ταπεινο 110αρη την πρωτη σπανια την παταει(αυτα τα continental λιωνουν γρηγορα)και εχει πλακα,καλα με κοντο........

Με βαση τα τεχνικα χαρακτηριστικα απο τα νεα μοντελα της psa partner berlingo και 307 ολα σε 1,4 παω στοιχημα οτι θα γεμισει ο τοπος διαφορικα 13/59 ή αν θελετε 4,54 Embarassed Embarassed Crying or Very sad Confused αλλιως θα μαι ο πρωτος που θα πεταξει ντοματες στο Drive Splat Splat Splat Splat
Pughell - Παρ 20 Ιούν 2003, 15:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Get ready!!!
...Γιατι το DRIVE οταν ακομα εκανε συγκριτικα με 106/Saxo/Punto GT κ.λ.π. στα δυο PSA ειχε την τελικη σχεση μεταδοσης απο το 16αρι 8βαλβιδο 106. Confused
Και εχω δει και αλλα πολλα τετοια ευτραπελα στο ιδιο περιοδικο...Παρολα αυτα παντως το προτιμαω σε σχεση με τα υπολοιπα. Very happy
peugeot_maniak - Τρι 24 Ιούν 2003, 14:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:

Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες..



apisteyto!!!!!!!
proti fora diavazo sxoleio kalo gia to argotero aytokinito pou exei skeftei pote o an8ropinos nus!!!!

kai omologo pos xarika dioti teoio karo anexomai k ego...
1175 kila... 75 hp...

tespa omologoumenos..to kivotio einai kaloutsiko
ena kalo moter pote 8a vgalei i peugeot?????????
k na rotiso k kati to symperasma sas meta apo ayti tin sizitisi poio einai??aksizei na kanei kaneis tetoia metatropi?
re c stelio otan eixame vre8ei proti fora sto panorama me ta paidia mou eixes pei na valo diaforiko apo 307 1.6??ti allages 8a do poso 8a mou vgei???EKSIGISOU!!!!!
Pughell - Τρι 24 Ιούν 2003, 15:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα θα κανει μεγαλη διαφορα ιδιαιτερα στα τραβηγματα αλλα κατα 90% θα χασεις και τελικη...
Κοστολογιο περιπου στο 400αρι.
Απλα εχω καποιους ενδιασμους για το αν μπαινει στο δικο σου σασμαν. Confused
kaisaras96 - Τρι 24 Ιούν 2003, 16:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε peugeot_maniak τι την ψαχνεις με κιβωτια δε σε σωζει τιποτα......αν δεν βαλεις τουρμπο δεν γινεται τιποτα.
Το 1,6 εχει ακομα πιο κοντο διαφορικο 4,69 απο το δικο σου που ειναι 4,54 η 5η σου θα γινει απο 30.8 μετα 29.8.
Κατα εμενα σε αργο αμαξι δεν αξιζει να βαλεις πραγματα που κανουν θορυβο,δεν παει που δεν παει να σκαει τουλαχιστον.............
Κοιτα κι εγω παραλιγο να παρω Focus 1.4 αλλα τελικα...............οποτε σε καταλαβαινω
Παντως αν αλλαξεις διαφορικο να υπολογιζεις εμενα για αγοραστη του παλιου σου:!: Exclamation η ακομα αν θες και ολοκληρο το κιβωτιο σου θα μου πεφτε τζιτζι.....
pugsang - Τετ 16 Ιούλ 2003, 08:41:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αντιγράφω απο το site της GMC MOTORSPORT στην Αγγλία

FACTS

1)No one ever gets to maximum engine revs in top gear on a car with standard gearing.

2)Speeds of over 80% of maximum are used for probably less than 5 percent of driving time.

3)All cars have rev range of 2000-3000 RPM (often narrower with highly tuned engines) when near to maximum torque (read acceleration for torque) is produced.

4)All standard gearboxes mean you are seldom between these figures and so losing acceleration rate.

5)If you fit close ratio gears you'll be between these figures all the time.

6)If you fit a lower diff ratio, or by a combination of gear kit etc. achieve an effectual lower overall gear ratio you will increase your power at the wheels by the same percentage you lower the ratio less some extra frictional losses.

7)If you fit an L.S.D. you don't get wheel spin and lose traction. (Acceleration)

CONCLUSION

CLOSE RATIO GEARS
If you can keep the engine in the maximum torque band all the time in comparison to being in it for 60% of the time and the average torque while out of this band is 25% less, your rate of acceleration will be 10 percent less. These figures assuming overall gear ratio has not been altered.

LOWER OVERALL GEARING
If by fitting a lower diff ratio, or a combination of fitments that lowers the ratio, your increase in acceleration will be by the same percentage. Most cars are over geared by 20%.

LSD
If the power you are developing induces wheel spin, your acceleration reduces to little or nothing. The effective lack of acceleration is dependent on how severe, but another 10% loss overall is not unusual.

If you were to fit all the above, your acceleration could improve by 40 percent without having any more horsepower in the engine. How much would it cost to get 40% more horsepower out to your engine?
XASOS - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 13:46:06
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:


1)No one ever gets to maximum engine revs in top gear on a car with standard gearing.


Εμένα πάντως το αμάξι πιάνει τελική στον κόφτη της πέμπτης και από ότι ξέρω τα περισσότερα BMW τελικιάζουν πάλι από κόφτη. το ίδιο και τα saxo vts. αν κατάλαβα καλά αυτοί λένε ότι αυτό δεν γίνεται.........
pugsang - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 14:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αν μου βρεις μανισιο vts που να βαζει 5η στον κοφτη σε ευθεία το αγοράζω επιτοπου
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 14:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αν μου βρεις μανισιο vts που να βαζει 5η στον κοφτη σε ευθεία το αγοράζω επιτοπου


Ενα ακομα στο πεντε παρακαλω........Εεεεεεεεεεεφτασεεεεεεεεεεεεεεεε......
pugsang - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 14:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
τι θες να πεις Νίκο?

Το δικό μου που είναι αψογα στρωμενο και συντηρημένο και απολύτως μαμα μηχανικά στην ευθεια με 5η δεν ανεβάζει πανω απο 7200.Με δεδομενο οτι ο κοφτης είναι στις 7400 δεν υπάρχει ουτε μια στο εκατομμύριο να μπαίνει μαμα vts στους κοφτες σε ευθεία.Αν μιλαμε για πειραγμένο αλλαζει.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 14:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αν μου βρεις μανισιο vts που να βαζει 5η στον κοφτη σε ευθεία το αγοράζω επιτοπου


Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Αυτο θελω να πω.Αν βρει τετοιο vts ας στειλει ενα στο τραπεζι πεντε Very happy
pugsang - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 15:13:27
Θέμα δημοσίευσης:
Λαθος μου.Οτι θελω βλέπω.Τελος παντων συγνώμη
Pughell - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 16:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
τι θες να πεις Νίκο?

Το δικό μου που είναι αψογα στρωμενο και συντηρημένο και απολύτως μαμα μηχανικά στην ευθεια με 5η δεν ανεβάζει πανω απο 7200.Με δεδομενο οτι ο κοφτης είναι στις 7400 δεν υπάρχει ουτε μια στο εκατομμύριο να μπαίνει μαμα vts στους κοφτες σε ευθεία.Αν μιλαμε για πειραγμένο αλλαζει.


Μακη λυπαμαι που θα σε λυπησω αλλα του αγαπητου μου φιλου Delkots,με σκουπα και καζανι μονο εβαζε την 5η στον κοφτη...Και εγω ετσι ελεγα οτι αποκλειεται,μεχρι που το ειδα live!!! Shocked

Ολα αυτα γινοταν βεβαια μεχρι που τα εφτυσε ο αισθητηρας λαμδα και ταυτοχρονα αλλαχτηκε ο ιμαντας χρονισμου...Απο τοτε δεν παει πανω απο 7200.Παρολα αυτα μεχρι τον Δεκεμβριο το αμαξι πηγαινε τελεια!!!
Kouzman - Πεμ 17 Ιούλ 2003, 17:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε στελιο μιλαμε για τελειως μαμα καρα. Εσυ λες για σκουπα και εξατμιση...

ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!!!!!
Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
pugsang - Παρ 18 Ιούλ 2003, 06:53:39
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο χαιρω πολύ.

Και μενα με την σκουπα μονο χωρις εξάτμιση εμπαινε 5η κοφτες.Το ειχαμε συζητήσει αλλωστε.Αλλα εγω μιλάω για ενα απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο με τα φιλτροκουτια του τους πνιχτες του κλπ κλπ
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 08:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αλλα εγω μιλάω για ενα απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο με τα φιλτροκουτια του τους πνιχτες του κλπ κλπ


δεν ηταν δικό μου το σάξο αλλά αυτός που το είχε μου είπε ότι είναι νορμάλ. τώρα αν είχε αλλάξει τίποτα ,που δεν ακούγεται δεν ξέρω, και ήμουν μέσα όταν έπιασε κόφτη με 5η....για το BMW το ξέρω σίγουρα γιατί είναι δικό μου(!) και τελική μου βγάζει στον κόφτη 5ης και δεν έχω πειράξει τίποτα.
pugsang - Παρ 18 Ιούλ 2003, 08:51:06
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης μιλάμε για δρόμο ευθεία οχι στο Σείριο π.χ. που εχεις 6 χιλιομετρα κατήφορο
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 09:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Επίσης μιλάμε για δρόμο ευθεία οχι στο Σείριο π.χ. που εχεις 6 χιλιομετρα κατήφορο


Ε ναι!!! ευθεία. μετά τα διόδια προς κόρινθο.... μετά τις δύο κατηφοοοοοορες!!!! σχεδόν ευθεία...τώρα αν έπαιζε λίγο τι να πω!!!!
pugsang - Παρ 18 Ιούλ 2003, 09:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω και κατι αλλο?

Οταν λεμε κοφτη 5ης εννοούμε οτι το αμάξι σκορτσαριζε απο τους κόφτες ή απλα ήταν το στροφόμετρο μεσα στα κοκκινα (7200rpm)?

Συγνωμη που τα ρωτάω ολα αυτά αλλα ίσως να είναι και το πρωτο saxo που ακουω οτι κάνει αυτα τα πράγματα?
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 09:44:45
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Να ρωτήσω και κατι αλλο?

Οταν λεμε κοφτη 5ης εννοούμε οτι το αμάξι σκορτσαριζε απο τους κόφτες ή απλα ήταν το στροφόμετρο μεσα στα κοκκινα (7200rpm)?

Συγνωμη που τα ρωτάω ολα αυτά αλλα ίσως να είναι και το πρωτο saxo που ακουω οτι κάνει αυτα τα πράγματα?


Έκοψε στροφές λόγω κόφτη. βάρεσε.....
pugsang - Παρ 18 Ιούλ 2003, 10:10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν επιμένω αλλο.Μπραβο του για το αμαξι που εχει.
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 10:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Δεν επιμένω αλλο.Μπραβο του για το αμαξι που εχει.


οκ!!! απλά δεν είναι και δικό μου το αμάξι να πεις ότι μπορεί να έλεγα ψέματα!!! το δικό μου στον κόφτη δίνει 235!!!!! (λες να είναι ψέματα αυτο?!!!!)
alemao - Παρ 18 Ιούλ 2003, 11:41:21
Θέμα δημοσίευσης:
που πουλανε τετοια vts? Shocked Rolling eyes
pezomania - Παρ 18 Ιούλ 2003, 12:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνώμη εμ ... να ρωτήσω κάτι;;; Με 7400 στον κόφτη η 5η, τι χλμετρα έγραφε το κοντέρ, γιατί εμένα του φίλου μου το VTS στις 7000 σαλ φτάνει 220!! και μου λέει ότι δεν πάει άλλο!! ΄Δεν θεωρώ απίθανο να κοφτιάζει η 5η, αλλά το ταχύμρτρο τι χλμετρα λέει;;
Pughell - Παρ 18 Ιούλ 2003, 16:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Στελιο χαιρω πολύ.

Και μενα με την σκουπα μονο χωρις εξάτμιση εμπαινε 5η κοφτες.Το ειχαμε συζητήσει αλλωστε.Αλλα εγω μιλάω για ενα απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο με τα φιλτροκουτια του τους πνιχτες του κλπ κλπ


Καλα ντε,μην βαρας!!!Λαθος εκανα...Δεν το προσεξα... Salute
XASOS - Παρ 18 Ιούλ 2003, 20:45:42
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Συγνώμη εμ ... να ρωτήσω κάτι;;; Με 7400 στον κόφτη η 5η, τι χλμετρα έγραφε το κοντέρ, γιατί εμένα του φίλου μου το VTS στις 7000 σαλ φτάνει 220!! και μου λέει ότι δεν πάει άλλο!! ΄Δεν θεωρώ απίθανο να κοφτιάζει η 5η, αλλά το ταχύμρτρο τι χλμετρα λέει;;


Στις 7400 το κοντερ εδειχνε λιγο πάνω από τα 220....
Pughell - Παρ 18 Ιούλ 2003, 22:33:48
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα μετα τις 7000-7100 το κοντερ εχει ηδη τερματισει και ανεβαζει μονο το στροφομετρο... Shocked Very happy
S16 - Παρ 18 Ιούλ 2003, 23:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Βασικα μετα τις 7000-7100 το κοντερ εχει ηδη τερματισει και ανεβαζει μονο το στροφομετρο... Shocked Very happy


Εεεεεεεεεετσι εεεεετσι! Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr