Kouzman έγραψε: |
παιδες θελω να ρωτησω κατι επειδη με σασμαν και μεταδοση δεν το εχω ψαξει καθολου. Τι αλλαγες συνηθως κανουμε στα σασμαν των peugeot για να αντεχουν την σκληρη χρηση και τα "φαναρια"? ![]() ![]() εγω σκεφτομαι για κοντυνω το σμασμαν του 206 με το κορονοπινειο του 8βαλβιδου rallye ή του 1.3. ποιος μπορει να μου δοσει τα φωτα του? επισης ξερω πως σηκωνει βελτιωση και η κοντρα βαση του καρου. Μονο το σινεμπλοκ αλλαζουμε ή υπαρχει και ποιο ενισχυμενη βάση? απο quickswift σε αυτα τα σασμαν τι παιζει? θα ηθελα να μαθω και περι κοστους περιπου... Τωρα ερωτηση μου. Οταν εχουμε ενα πολυ δυνατο μοτερ, το κοντο σασμαν δεν θα το θαβει αφου δεν θα το αφηνει να απλωνει? Αν εχω ευρος δυνατης λειτουργιας π.χ. 4000-7500 το κοντο σασμαν θα ηταν μάλλον καλύτερο έτσι? ρωτω γιατι ειναι μεσα στα αμμεσα σχεδια και δεν θελω να ακουω τους μηχανικους που φυσικα θελουν να πουλησουν αλλα τους ιδιοκτητες που το ζουν και το δοκιμαζουν καθημερινα... Thanx in advance JK |
kaisaras96 έγραψε: |
Συμφωνω με τον Danielo το κοντο κιβωτιο ειναι απαραιτητο!
αποτελει τον αδυνατο κρικο της μεταδοσης του ραλλυ,δηλαδη σπαει ευκολα(σκεψου τι θα γινει με την ροπη του 1,6) και η θα πρεπει να ραψεις η να μην λειωνεις 1η και 2η πραγμα απιθανο. Η καλυτερη λυση ειναι του1,6 8νραλλυ(που ειναι κοντυτερο απο του 16ν ραλλυ),γιατι και των 1,4 φοβαμαι πως δεν θα αντεχει. Με αυτο τον τροπο δεν θα φαινεται η χασουρα χαμηλα........... |
kaisaras96 έγραψε: |
To 206 φοραει 195/55/15(τα καινουρια) και το ραλλυ 195/45/15 δηλαδη 10% διαφορα στο προφιλ!
Αν δεις τα σασμαν απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα 1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=4,06 για το 106 και 1η=3.42 2η= 1.95 3η= 1.36 4η=1.05 5η= 0.85 όπισθεν= 3.58 διαφορικό=3,77 για 206 δηλαδη ολοιδια,πηγη DRIVE Με τη βοηθεια του προγραμματος του site: 1η=7,56 2η=13,25 3η=19,04 4η=24,51 5η=30,25 για 106 1η=8.71 2η= 15.27 3η= 21.94 4η=28.25 5η= 34.86 για 206 με κοντο διαφορικο στο 206 θα γινει 1η=8,09 2η=14,18 3η=20,37 4η=26,23 5η=32.37 οποτε με το διαφορικο του 8ν που ειναι λιγο πιο κοντο ισοφαριζουν οι σχεσεις το ραλλυ με το διαφορικο απο το 13αρη η 5η γινεται 29,02 Το 206 νορμαλ εχει κοφτη 6600 οποτε οι ταχυτητες δεν απλωνουν τοσο πολυ οσο στο 106 |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
ΝΤΑΝΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΞΑΝΑ ![]() ![]() ![]() Μας ελειψες ρε μπαγασα. ![]() Ντανι μην ξαναχαθεις γιατι θα κατεβω κατω και μετα δεν σε γλυτωνει τιποτα ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Εγω ρε γουρούνια δεν σας έλειψα ;;;;;;;;;; καλααααααααα....... |
kaisaras96 έγραψε: |
κατα εμενα το πυκνο δευτερο σαζμαν ειναι απαραιτητο ομως.. |
pughell έγραψε: |
Το γρηγορο σασμαν που φοραει το 16βαλβιδο 106 δεν το φοραει κανενα αλλο απο οσο ξερω...Υπαρχει μια πιθανοτητα να το φοραει το 16αρι 206 αλλα και αυτο με επιφυλαξη.
Οσο για το διαφορικο,το 13/59 το φοραει μονο το 13αρι 106.Ολα τα υπολοιπα,συμπεριλαμαβανομενων και των επαγγελματικων μοντελων,φορανε το διαφορικο του XSi(4,29). |
pughell έγραψε: |
Καλημερα!!!
Και τα δυο θα σου βγουν πολυ κοντα...Με 145-150 αλογα και τοσο κοντο διαφορικο θα αφηνεις 1η και 2η στον αερα οποτε ουσιαστικα θα τις αχρηστεψεις...Καταρχην τα λαστιχα σου ειναι λαθος παρολο που με αυτα το φερνει η αντιπροσωπεια γιατι στην αρχη ηταν 185/55/15 και στο GT ηταν 195/45/16. Στα CC εβαλαν 205/45/16 χωρις να αλλαξει κατι στην μεταδοση με αποτελεσμα να μακρυνει το βημα και να κοψει αντιστοιχα σε επιδοσεις. Για μενα ενα 4,06 απο 16αρι 8βαλβιδο 106 θα ειναι μια χαρα! ![]() Ενναλακτικα αν πας για 4,29 ή 4,54 τοτε πηγαινε το και στον Μπουμπη να στο κανει μπλοκε για να ξεκινας. ![]() |
danielos έγραψε: |
Ανασταση!!! πες τα ρε pughell!!!
με τοσα αλογα το διαφορικο 13/59 θα ειναι παντελως αχρηστο για κοντρες παντα!!! !!! |
kaisaras96 έγραψε: |
Ενα πολυ ενδιαφερον σαζμαν ειναι του 307 1,4 το οποιο ειναι το σαζμαν του rallye με το 13/59 δηλαδη ετοιμο για.....κοντρες.. |
pugsang έγραψε: |
1)No one ever gets to maximum engine revs in top gear on a car with standard gearing. |
pugsang έγραψε: |
Αν μου βρεις μανισιο vts που να βαζει 5η στον κοφτη σε ευθεία το αγοράζω επιτοπου |
pugsang έγραψε: |
Αν μου βρεις μανισιο vts που να βαζει 5η στον κοφτη σε ευθεία το αγοράζω επιτοπου |
pugsang έγραψε: |
τι θες να πεις Νίκο?
Το δικό μου που είναι αψογα στρωμενο και συντηρημένο και απολύτως μαμα μηχανικά στην ευθεια με 5η δεν ανεβάζει πανω απο 7200.Με δεδομενο οτι ο κοφτης είναι στις 7400 δεν υπάρχει ουτε μια στο εκατομμύριο να μπαίνει μαμα vts στους κοφτες σε ευθεία.Αν μιλαμε για πειραγμένο αλλαζει. |
pugsang έγραψε: |
Αλλα εγω μιλάω για ενα απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο με τα φιλτροκουτια του τους πνιχτες του κλπ κλπ |
pugsang έγραψε: |
Επίσης μιλάμε για δρόμο ευθεία οχι στο Σείριο π.χ. που εχεις 6 χιλιομετρα κατήφορο |
pugsang έγραψε: |
Να ρωτήσω και κατι αλλο?
Οταν λεμε κοφτη 5ης εννοούμε οτι το αμάξι σκορτσαριζε απο τους κόφτες ή απλα ήταν το στροφόμετρο μεσα στα κοκκινα (7200rpm)? Συγνωμη που τα ρωτάω ολα αυτά αλλα ίσως να είναι και το πρωτο saxo που ακουω οτι κάνει αυτα τα πράγματα? |
pugsang έγραψε: |
Δεν επιμένω αλλο.Μπραβο του για το αμαξι που εχει. |
pugsang έγραψε: |
Στελιο χαιρω πολύ.
Και μενα με την σκουπα μονο χωρις εξάτμιση εμπαινε 5η κοφτες.Το ειχαμε συζητήσει αλλωστε.Αλλα εγω μιλάω για ενα απολύτως εργοστασιακό αυτοκίνητο με τα φιλτροκουτια του τους πνιχτες του κλπ κλπ |
pezomania έγραψε: |
Συγνώμη εμ ... να ρωτήσω κάτι;;; Με 7400 στον κόφτη η 5η, τι χλμετρα έγραφε το κοντέρ, γιατί εμένα του φίλου μου το VTS στις 7000 σαλ φτάνει 220!! και μου λέει ότι δεν πάει άλλο!! ΄Δεν θεωρώ απίθανο να κοφτιάζει η 5η, αλλά το ταχύμρτρο τι χλμετρα λέει;; |
pughell έγραψε: |
Βασικα μετα τις 7000-7100 το κοντερ εχει ηδη τερματισει και ανεβαζει μονο το στροφομετρο... ![]() ![]() |