PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις - scouter για νεο οδηγο

volvos - Τετ 03 Ιούν 2009, 09:00:55
Θέμα δημοσίευσης: scouter για νεο οδηγο
τα δεδομενα.

30αρης που δεν εχω ξανακαβαλησει μηχανακι
πρεπει να κατεβαινω καθε μερα ομονοια με μηχανακι και μικρροδουλειες εδω γυρω.
θελουμε ευελιξια στη κινηση
μικρη καταναλλωση
συντηρηση μηδεν δε ξερουμε απο αυτα
αν γινεται αυτοματο
καλα φρενα
ως 250 για να μη μπλεξουμε με ασφαλειες τελη (ανεβαινουν στα 300)
abs??


μπατζετ ως 5000 μαζι με ολο τον εξοπλισμο ασφαλειας κλπ εξοδα που μου ειπαν οτι θα ειναι στο 1000ρικο
ΔΕ με απασχολει να παρω καινουργιο αρκει να ειναι καλο

akoyo gnomes!
Bill207 - Τετ 03 Ιούν 2009, 09:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
Beverly Cruiser

250 κυβικα
αυτόματο
και αποτι βλεπω γυρω στα 4,500€
όσοι φίλοι-γνωστοί το έχουν, είναι απολύτως ικανοποιημένοι!

ψάξε και δω
http://www.gr.piaggio.com/el_GR/default.aspx
Πάνος - Τετ 03 Ιούν 2009, 09:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τακη γιατι δεν το συζηταμε εδω: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=5689

Σου εχω γραψει και καποια πραγματακια.
SnakeMJK - Τετ 03 Ιούν 2009, 10:16:59
Θέμα δημοσίευσης:
δώσε βάση....

παίρνεις ένα 125άρι παπί modenas... μεταχείρα γύρω στο χιλιάρικο.
αξιοπιστία, ότι καλύτερο υπάρχει σε παπί.
τέλη κυκλοφορίας 18 ευρώ (πρώτη κατηγορία ως 300κυβ.)
ασφάλεια 70-80 ευρώ τον χρόνο βαριά
κατανάλωση 1,5 - 2 λίτρα / 100 χλμ
συντήρηση, μπορείς να την κάνεις πολύ εύκολα ακόμα κ μόνος σου

τώρα το γεγονός ότι έχει ταχύτητες, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί και τόσο, καθώς είναι ημιαυτόματα, χωρίς συμπλέκτη. δεν είσαι τόσο κουλάδι Razz

σε σκούτερ δεν θα πήγαινα με τίποτα... διπλάσια βενζίνη, διπλάσια συντήρηση και χωρίς να σου προσφέρουν κάτι ουσιαστικό. το να είναι αυτόματο, σόρυ, αλλά δεν το θεωρώ προτέρημα. με το παπί, θες να κάνεις μια προσπέραση, κατεβάζεις από 4η σε 2α και τέλος Smile

το μόνο μετά που θα μπορούσα να σου προτείνω σε παραπάνω από 250 κυβικά.... είναι honda cbf 500 abs... το βρίσκεις μεταχείρα με 3,5 χιλιάρικα. είναι 500άρι (50 άλογα)... κατανάλωση γύρω στα 5 λίτρα / 100 χλμ. σύντήρηση παπιού... και έχεις και μια τελική κοντά στο 200 έτσι για να γουστάρεις. ΚΑΙ ABS! ή πας σε κάτι σκούτερ 300άρια - 400άρια με abs.... δεν ξέρω ποια έχουν, δεν προλαβαίνω να δω τώρα.



εξοπλισμό...
300 για κράνος (shoei ή arai, από αγγλία θα το πάρεις)
300 για all-season μπουφανάκι (όχι δερμάτινο, πάρε μια κορντούρα με τα πάντα να προσθαφαιρούνται ώστε να σε βολέψει χειμώνα-καλοκαίρι)
παντελόνι-γάντια-μπότες δεν χρειάζονται και τόσο για μέσα στην πόλη. αυτό δεν σημαίνει ότι θα κυκλοφορείς με βερμούδα. πάντα τουλάχιστον τζην και κανονικό παπούτσι. γάντια εγώ φοράω συνεχώς, γιατί μου Γα****νται τα χέρια στα γκριπς.

χτύπα και ένα βαλιτσάκι με 150 ευρώ... αλυσίδα abus με άλλα 100 ευρώ...

αυτά. σου βγαλα ένα κοστουμάκι λιγότερο από 2 χιλιάρικα Very happy
vamvakoolas - Τετ 03 Ιούν 2009, 11:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
+1 για το modenas
geo106xs - Τετ 03 Ιούν 2009, 13:06:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα σου προτεινα ενα suzuki fx125 το εχω εγω,και μπορω να πω οτι κανει τα παντα με αξιοπιστια το μονο "κακο" ειναι οτι εχει συμπλεκτη και οτι σε μεταχειρισμενο ειναι σχετικα ακριβο(1000-1600ευρω) αλλιως ειναι το μονο μοτσυκλετοπαπι που ειναι και "σχολειο" για την επομενη σου μοτοσυκλετα! Αλλιως η αλλη επιλογη αντιθετα με το modenas που ανεφερε ο snakeMJK ειναι το address 125 της suzuki,το εχει ενας φιλος και ειναι πολυ ευχαριστημενος και απο αποψη οικονομιας και αποδοσης και συντηρισης! Μην ξεχασω πως το fx δεν υπαρχει πια καινουριο.
volvos - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι ιδεα μου ή τα παπια που προτεινετε ειναι χαλια απο ανεση και φρεναρισμα σε σχεση με ενα π.χ μπεβερλι?

γιατι εγω λογω ηλικιαας με νοιαζει το κοπανημα και ασφαλεια.

ζηση το cbf ειναι σα και αυτο που ειχες? μες τη κινηση δε θα ζοριζεσαι να περασεις?
Πάνος - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα επειδη δεν βλεπω να μεταφερετε.

Τι εγραψα στην αλλη ενοτητα:

Πάνος έγραψε:
Μιας και μιλαγαμε με Τακη σημερα.

Να το δικο μου.


Specs για το μηχανακι εδω: http://www.yamaha-motor.gr/products/scooters/maxi_scooter/Copy_of_x-city.jsp

Επσιης μπορεις να βρεις λεπτομερειες γενικα για σκουτερ αλλα και αγγελιες εδω: www.scooterclubhellas.gr

Για κρανη και λοιπα τα ειπαμε.
Οτι αλλο θελεις πες μου και μπορω να βοηθησω.



Η αποψη μου για το μηχανακι οπως το συζητησαμε στο scooterclubhellas.gr

panos kal. έγραψε:
Λοιπον ας πουμε 2-3 πραγματακια για το συγκεκριμενο μηχανακι.
Παντα με γνωμονα οτι ποτε δεν υπηρξα γνωστης των μηχανων εχωντας δοκιμασει μεγαλο αριθμο σκουτερ ή μηχανων.
Με ενα F1 γυρναγα στο σχολειο και 10 χρονια μετα βρεθηκα με το x-city.
Θα ξεκινησω απο τα μειονεκτηματα του που λιγο πολυ τα εχουμε συζητησει σε διαφορετικες ενοτητες.
Καταρχην οι σκληρες αναρτησεις που ειναι κουραστικες κυριως για τον πισω ο οποιος ανυποψιαστος ανεβαινει σε ενα σκουτερ για τη βολτα του μη γνωριζοντας τι θα ακολουθησει.
Αυτο ταυτοχρονα του δημιουργει και συγκριτικο πλεονεκτημα στον τροπο στριψιματος μιας και πραγματικα οσες φορες το εχω ζωρισει πραγματικα ανταποκρινεται αψογα.
Αρα σκληρη αναρτηση αλλα ταυτοχρονα αριστη οδηγικη συμπεριφορα κατε εμ κορυφαιο στη κατηγορια του σε αυτο το τομεα εχοντας οδηγησει κανα 2 μοντελα αντιστοιχα.
Ενα αλλο του μειονεκτημα ειναι ο μικρος αποθηκευτικος χωρος κατω απο τη σελα ελεω των μεγαλων τροχων.
Αποτελεσμα να χωραει ενα κρανος τυπου τζετ αρκετα ανοιχτο.
Τωρα στα καλα περα απο την οδηγικη συμπεριφορα ειναι και τα πολυ καλα φρενα του.
Οσε φορες εχω πιεσει ειδικα με το μπροστα ποτε το τιμονι δεν εχει αφησει υπονοουμενο οτι θα γλιστρησει.
2500 χλμ μεχρι στιγμης μαζι του χωρις πραγματικα κανενα προβλημα και καμια βλαβη.
Πολυ καλος κινητηρας με καλη αναλογια αποδοσης καυσης.
Πολυ καλη ροπη ειδικα απο τα 30 και μετα στο αποτομα ανοιγμα και οχι τοσο απο το ξεκινημα.
Επισης σχεδιαστηκα το θεωρω πολυ ομορφο με πολυ καλο καντραν,συγχρονο με υπολογιστη ταξιδιου και συγχρονη σχεδιαση.
Ανετα κινησε με 2 ατομα ειδικα για μεγαλες αποστασεις χωρις να χανει απο επιδοσεις.
Επεται και η τοποθετηση της εργοστασιακης σχαρας με μπαγκαζιερα οπου η αναλυση θα γινει στο αναλογο τοπικ.
Επεται και συνεχεια με περισσοτερα χλμ.


Eπισης εκει μπορεις να δεις τι γραφουν και οι αλλοι κατοχοι.

Οοσν αφορα κρανη και λοιπα συμφωνω με το Ζηση.
Επισης εγω προσωπικα εχω ενα καλοκαιρινο μπουφαν και ενα χειμωνιατικο.

Οτι εχω αγορασει μεχρι στιγμης.

Κρανος jet: http://www.colori.net/products/zoom/8883.jpg

Κρανος κλειστο: http://www.colori.net/products/zoom/8795.jpg το οποιο χρησιμοποιω για μενα και το τζετ για δευτερο ατομο.

Μπουφαν καλοκαιρινο: κατι σχετικα φθηνο το οποιο ομως εν τελει αποδειχθηκε πολυ καλο.
http://www.toofast.gr/showprod.php?id=76

Γαντια για ολη τη σεζον: http://www.coloriposto.gr/posto/gr/details.asp?ProductID=555
Πάνος - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:32:59
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης να προσθεσω οτι αυτο που με βοηθησε πολυ στο κλειστο κρανος ειναι το εσωτερικο φιμε τζαμακι που κατεβαινει και ανεβαινει με ενα κουμπι και χρησιμοποιειται αντι χρησης γυαλιων.
Μιας και δεν χωρανε γυαλια ουτως η αλλως σε ενα κλειστο κρανος πραγματικα βολευει παρα πολυ.
Επισης οποιο κλειστο κρανος και ν απαρεις φροντισε να εχει αντιθαμβωτικη ζελατινα ετσι ωστε να μην θαμπωνει απο τις ανασες σου το χειμωνα.
Και πανω απόλα μονο κλειστο ειτε χειμωνα ειτε καλοκαιρι.
Το τζετ εγω το εχω μαζι μου συνηθως για το 2ο ατομο.
SnakeMJK - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:33:32
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ειναι ιδεα μου ή τα παπια που προτεινετε ειναι χαλια απο ανεση και φρεναρισμα σε σχεση με ενα π.χ μπεβερλι?

γιατι εγω λογω ηλικιαας με νοιαζει το κοπανημα και ασφαλεια.

ζηση το cbf ειναι σα και αυτο που ειχες? μες τη κινηση δε θα ζοριζεσαι να περασεις?


σε σχέση με ένα απλό σκούτερ, όχι δεν είναι χειρότερα σε φρενάρισμα. αν όχι ίδια, ίσως και καλύτερα τα παπιά. σε άνεση.... τι να σου πω, τα σκούτερ εχουν πιο καναπεδένια σέλα σίγουρα.


το cbf που είχα ήταν το 250... εγώ σου λέω για το 500.... για την κίνηση δεν υπάρχει θέμα.... ακόμα και με το 600άρι που χω, όπου περνάνε τα παπιά είμαι και εγώ από πίσω. το μόνο πρόβλημα που θα χεις είναι ο συμπλέκτης (στην αρχή μόνο).
Πάνος - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως Ζηση για να ειμαι ειλικρινεις με οσους φιλους Αθηνα που εχω μιλησει και ειχαν σκουτερ και μετα πηγαν σε μηχανη βλαστημισαν την ωρα και τη στιγμη.
Το σκουτερ,το παπι και γενικα οτιδηποτε μικρο δεν εχει καμια σχεση με μια μηχανη μεσα στη πολη ειτε αυτη ειναι ευκολοδηγητη οπως η δικια σου ή ενα fazer αλλα ο ογκος και το βαρος παιζουν σημαντικο ρολο.
Βεβαια σε μεγαλους δρομους της Αθηνας η μηχανη θα σου προσφερει περισσοτερη ασφαλεια και ανεση μετακινησης.
SnakeMJK - Τετ 03 Ιούν 2009, 14:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
καλά εγώ θα πάρω τώρα 2ο μηχανάκι, παπί, καθαρά για λόγους οικονομίας και επειδή φοβάμαι μην μου βουτήξουν το 600 απ το μετρό.


επίσης κάτι εξίσου σημαντικό.... το παπί σε περίπτωση πτώσης (χτύπα ξύλο) δεν παθαίνει τίποτα... στο ινόβα που χα παλιά είχα συρθεί πολλές φορές και για πολλά μέτρα.... απλά σηκωνόμουν και συνέχιζα την διαδρομή.... τα σκούτερ έχουν πλαστικά που σπάνε και γρατζουνιούνται κλπ και δεν το θέλουμε αυτό Razz
geo106xs - Τετ 03 Ιούν 2009, 15:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
καλά εγώ θα πάρω τώρα 2ο μηχανάκι, παπί, καθαρά για λόγους οικονομίας και επειδή φοβάμαι μην μου βουτήξουν το 600 απ το μετρό.


επίσης κάτι εξίσου σημαντικό.... το παπί σε περίπτωση πτώσης (χτύπα ξύλο) δεν παθαίνει τίποτα... στο ινόβα που χα παλιά είχα συρθεί πολλές φορές και για πολλά μέτρα.... απλά σηκωνόμουν και συνέχιζα την διαδρομή.... τα σκούτερ έχουν πλαστικά που σπάνε και γρατζουνιούνται κλπ και δεν το θέλουμε αυτό Razz


Επισης τα παπια εχουν πολυ φθηνοτερα ανταλλακτικα ειδικα τα πλαστικα τους κοστιζουν ψιχουλα ενω τα πλαστικα των "καναπεδοσκουτερ" σου αδειαζουν το πορτοφολι για την πλακα! Και κατι ασχετο,για να βγαλεις π.χ ενα πλαστικο πρεπει να ξεβιδωσεις καμια "600αρια" βιδες,δουλευα σε συνεργειο μοτ/των 2 χρονια και οποτε ερχοταν τετοια υπερπλαστικα για service εχανα την μπαλα με τοσες βιδες. Α! και δε νομιζω αυτο που αναφερθηκε πιο πανω για τα φρενα να ισχυει αφου πλεον και το πιο φθηνο παπι εχει τουλαχιστον εμπρος δισκοφρενο,παντως το fxακι μου φρεναρει αψογα και εχει και φοβερη αισθηση παρ'ολο που πισω εχει ταμπουρο,απο ανεση βεβαια ειναι αστα να πανε αφου για να πας μεγαλη αποσταση πρεπει να εισαι αυτο που λενε "σιδερόκωλος"!!! και αυτο ισχυει για ολα τα παπακια...τωρα να προτεινω και ενα σκουτερ που τυχαινει να εχω σε εκτιμιση,το piaggio carnaby http://www.gr.piaggio.com/el_GR/prodotti/carnaby/carnaby_200/default.aspx ειναι πιστευω απο τα πιο ομορφα αφου δεν θυμιζει καναπε και εχει και πολυ σπορτιφ μουτρο! Φυσικα σε γαλαζιο!
sps - Τετ 03 Ιούν 2009, 17:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
+1 στον Ζηση, καθαρα για οικονομοτεχνικους λογους.
Και ο Μηδας κανει πολυ καλα τη δουλεια του(κεντρο πατρας)
http://www.4uthesite.com/products.php?pid=1372&pc=127&RC
spyros_rallye - Τετ 03 Ιούν 2009, 18:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω σου προτεινω το Aprilia Sportcity 200cc. Δυνατο και ανετο ακομα και με δυο ατομα, εχει αρκετους αποθηκευτικους χωρους καλα φρενα και καλη αναρτηση.
Το ειχα παρει περσι καινουργιο 3200euro. εχει σε 125cc και 250cc, καλη επιλογη.



http://i469.photobucket.com/albums/rr56/206SPYROS/008.jpg
Gr@lly - Πεμ 04 Ιούν 2009, 16:22:30
Θέμα δημοσίευσης:
Beverly Cruiser

Σιγουρα πολυ καλο σκουτερ..

http://www.gorgolis.gr/gts.htm

παζει και αυτο και εχω ακουσει αρκετα καλα λογια...
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 08:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
zisi εσυ που εισαι ψωνιο θα μου λυσεις αποροια...
μετα μαλλια και το κρανος τι κανεις?
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 08:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
zisi εσυ που εισαι ψωνιο θα μου λυσεις αποροια...
μετα μαλλια και το κρανος τι κανεις?


μ'εχεις δει ποτέ με φτιαγμένο μαλλί; Razz είμαι μονίμως out-of-bed look Cool
απλά με το που βγάζεις το κράνος θα τσεκάρεσε απ τον καθρέφτη κ θα κανέις τις ανάλογες διορθώσεις.
ironman02 - Παρ 05 Ιούν 2009, 09:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ σου προτείνω το beverly cruiser (250), αλλά το στρογγυλοφάναρο με τα νικελάκια στο τιμόνι κτλ που είναι πολύ πιο ωραίο από τα υπόλοιπα. Ένας φίλος το πήρε 3800 μεταχειρισμένο με βαλιτσάκι (8/2008 με 4000 χλμ). Σαν καινούργιο. Καινούργιο έχει κάπου 4800 νομίζω. Κοίτα την έκδοση που σου λέω. Είναι πιο ωραίο από κάτι αλλά όλο πλαστικά.

http://www.motocafe.ru/images/stories/news_motocycles/news_048/piaggio_beverly/motocafe_ru_piaggio_beverly_cruiser_500_02.jpg

http://www.canim.net/motors/resimler/Piaggio_Beverly_cruiser_250_2007_07_1024x768.jpg

Smile
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 09:52:16
Θέμα δημοσίευσης:
με 5 χιλιάρικα παίρνει μηχανή ρε παιδιά, όχι σκούτερ Razz Razz Razz
mikerrgp - Παρ 05 Ιούν 2009, 09:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.scootercommunity.com.au/blogs/scootersalescomau_news/attachment/33898.ashx

σκεψου το μοτερ μπεβερλι με πολυ καλητερη αναρτηση κ σασι
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 11:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
ti marka montelo einai toyto????
Πάνος - Παρ 05 Ιούν 2009, 11:37:50
Θέμα δημοσίευσης:
PEUGEOT.
notis1313 - Παρ 05 Ιούν 2009, 12:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα αν ενδιαφερεσαι εχω ενα gilera nexus 250 με 13.000χλμ σε αριστη κατασταση και απροβληματιστο!αν σε ενδιαφερει μου στελνεισ pm κ μιλαμε!ειναι αψογο παντως κ στο λεω εγγυημενα!
ironman02 - Παρ 05 Ιούν 2009, 12:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
με 5 χιλιάρικα παίρνει μηχανή ρε παιδιά, όχι σκούτερ Razz Razz Razz


Μπορει το παιδί να μην θέλει μηχανή. Πρώτη φορά λέει θα καβαλήσει μηχανάκι και θέλει ένα να κάνει τη δουλειά του μέσα στο κέντρο της αθήνας. Νομίζω είναι πιο βολικό ενα 250αρι scooter αυτόματο για αυτό που το θέλει από μια μηχανή. Και μάλλον και πιο άνετο..Smile
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 13:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα αυτος ειναι ενας μεγαλος προβληματισμος...
θα ηθελα καποια στιγμη ενα cbf σα και αυτο που ειχε ζησης παλια (πιο μεγαλο) μου αρεσει αισθητικα και το θεωρω καλυτερο σαν ασφαλεια διτροχο απο οποιοδηποτε σκουπτερ. το θεμα ειναι οτι δεν ειναι για πρωτη φορα να καβαλησω τετοιο ποσο μαλλον δε ξερω αν ειναι εντελως δυσχρηστο για να κατεβαινεις αθηνα.... Crying or Very sad
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 13:53:44
Θέμα δημοσίευσης:


είναι άλλη φάση....

τιμές στη Χ.Ε. 2600 ως 3300

θα δυσκολευτείς σίγουρα στην αρχή, αλλά όλα στο δεξί σου καρπό είναι. αν είναι ήσυχος δεν θα χεις πρόβλημα. και να θυμάσαι ότι οι μοτοσυκλετιστές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, αυτοί που χουν πέσει και αυτοί που θα πέσουν. φρόντισε όταν γίνει να φοράς τα απαραίτητα Razz
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:09:42
Θέμα δημοσίευσης:
einai κουκλι αλλα ρε ζηση κινηση αυτο το πραμα πως ελισεται???
Πάνος - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ρωτα εναν γνωστο σου που ειχε και μηχανη και σκουτερ και τα ξαναλεμε.
Το σκουτερ ειναι ειδικη κατηγορια μηχανακιου εξ ου και η τσιμπημενη τιμη σε σχεση με τα υπολοιπα διτροχα.
Για μεσα στη πολη ειναι βασιλιαδες.
Και οσο καλυτερο με μεγαλυτερες ροδες και λοιπα τοσο πιο ασφαλες.
Για μετακινησεις και για εκτος πολης μηχανη.
Οχι σκουτερ
MEMsound - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
είναι άλλη φάση....

τιμές στη Χ.Ε. 2600 ως 3300


τι χρονολογίας παίζουν?
και περιπου χιλιόμετρα?

κουκλάκι ειναι το ατιμο (για την τιμή του = δεν το συγκρίνω πχ με kawasaki Z750...) και τζάμπα...
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:49:12
Θέμα δημοσίευσης:
2004-2007 είναι οι χρονιές...

χλμ από 12 ως 33 χιλιάδες

και φυσικά ABS από honda που είναι ομολογουμένως από τα καλύτερα σε μηχανές. είναι ένα ALL-AROUND commuter.... και πόλη και εκδρομή και ότι να ναι... σκυλί! αν ψάχνεις κάτι αποκλειστικά και μόνο για εντός πόλης..... ή παπάκι.... ή αν πας σε σκούτερ βρες το φθηνότερο με abs, δεν ξέρω ποιο είναι.


για να μην σου λέω βλακείες, εγώ που ψάχνω για μηχανάκι πόλης αυτή την στιγμή, είμαι μεταξύ modenas και honda astrea. κόστος κοντά στα 700 ευρώ και συντήρηση ξεφτίλα Razz
Πάνος - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:53:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω επιμενω.
(Ζηση ασε με να λεω τα δικα μου εγω... Laughing )
Παρε σκουτερ να γλιτωσεις ταχυτητες, βαβουρα κτλ.
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 14:57:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:
Εγω επιμενω.
(Ζηση ασε με να λεω τα δικα μου εγω... Laughing )
Παρε σκουτερ να γλιτωσεις ταχυτητες, βαβουρα κτλ.


ε αυτό είπα κ εγώ Razz
αν είναι ΜΟΝΟ για πόλη

ή παπάκι
ή το φθηνότερο σκούτερ με abs Razz
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 15:06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Και ο λόγος που επιμένω για το ABS:

http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ
http://www.youtube.com/watch?v=hQYozpD5PDM
http://www.youtube.com/watch?v=q9dH03SKWxw

+ ότι αν οι παλιές μου μηχανές είχαν ABS, τότε οι 10 φορές που χω πέσει θα ήταν 3 (στο περίπου τα νούμερα Razz )
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 16:19:10
Θέμα δημοσίευσης:
ζηση ποσο ευκολο θεωρεις οτι ειναι να συνηπαρξω σα νεος οδηγος με μια τετοια μηχανη? προτιμων να χασω κατι σε πολη αν ειναι να εχω κατι τοσο ασφαλες σε φρενα και κρατημα (ειναι και κουκλι γαμωτοοοοο)
mikerrgp - Παρ 05 Ιούν 2009, 16:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια to abs στην μοτοσυκλετα ειναι καθαρα θεμα συνιθιας οποιος εχει μαθει χωρις επειμενη χωρις κ οποιος εμαθε με αυτο δεν μπορει χωρις αυτο καποια στιγμη ειχα οδηγισει ενα tdm με αβσ κ δεν μπορουσα να οδηγισω κ ειχα tdm χωρις κ ηταν τελειο
MEMsound - Παρ 05 Ιούν 2009, 16:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
mikerrgp έγραψε:
παιδια to abs στην μοτοσυκλετα ειναι καθαρα θεμα συνιθιας οποιος εχει μαθει χωρις επειμενη χωρις κ οποιος εμαθε με αυτο δεν μπορει χωρις αυτο καποια στιγμη ειχα οδηγισει ενα tdm με αβσ κ δεν μπορουσα να οδηγισω κ ειχα tdm χωρις κ ηταν τελειο


με την διαφορα
οτι "μεχρι να μάθεις να φρενάρεις χωρίς ΑΒΣ" μπορεί (υποθετικά) να έχεις πέσει και κάμποσες φορές ΟΤΑΝ και ΑΝ σου συμβεί κάτι έκτακτο...

οπότε γιατι να ρισκάρεις από την στιγμή που μιλάμε για "εργαλείο" καθυμερινής χρήσης (πηγαινε-ελα στην δουλεια υπο οποιεσδηποτε συνθήκες) και όχι για "μηχανημα διασκέδασης" Wink

πρόσεξε οτι εχω επαφη με το χώρο της μηχανής και μάλιστα σε πολυ "σαθρά" εδαφη λόγω εντουρο... και εχω απόλυτα υπόψη μου τι συμαίνει μπλοκάρει ο τροχός καθώς και τι ακολουθεί μετα αν... δεν το εχεις "προβλέψει" ή προκαλέσει από πριν...

οταν είσαι "εσυ και η μηχανή" (πχ στο βουνό, στην πίστα, σε μια συγκεκριμένη γνωστή και "μοναχικη" διαδρομή"...κλπ) οντως εκεί, ειτε το εχεις το ABS (οπως και το esp στο αμάξι), είτε δεν το έχεις ειναι το ίδιο, μην πω οτι σε ξενερρώνει κιόλας...

αλλα στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για κάτι διαφορετικό.



Παναγιώτη, αντί να μιλάμε "υποθετικά" αντε να βγάλεις το διπλωμα, και εκεί οδήγησε και μικρό μηχανάκι βλ παπί αλλα και κανονικη μηχανή και δες τι και πως.

δεν υπάρχει λόγως να πάρεις κάτι εκ των προτέρων χωρις να χεις ιδία εμπειρία/επαφή

αλλωστε οτι και να σου πει οποιοσδηποτε, εσυ τελικά θα το οδηγείς καθε μέρα
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 17:05:00
Θέμα δημοσίευσης:
KALA ennoeitai Οτι θα κανω τεστ ντραιβ οτι βρισκω μπροστα μου μεχρι να αποφασισω Laughing Laughing Laughing Laughing απλα θελω να δω ταξεις χρηματων και κατηγοριες...
Πάνος - Παρ 05 Ιούν 2009, 18:37:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τοση ωρα μιλαμε χωρις να εχεις διπλωμα;... Stunned

Ποτε να σε περιμενω Καλαματα για σκ με μπανακι κτλ και τεστ ριντε το x-city; Laughing
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 19:57:00
Θέμα δημοσίευσης:
deytera ξεκιναω τα υποχρεωτικα....
volvos - Παρ 05 Ιούν 2009, 20:42:04
Θέμα δημοσίευσης:
350 MOY eipe Komple ola mauhmata parabola
καλα μου φαινονται

ζηηση χρειαζομαι ενα καφενε για σεμιναρια αμεσα Laughing
SnakeMJK - Παρ 05 Ιούν 2009, 21:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
350 MOY eipe Komple ola mauhmata parabola
καλα μου φαινονται

ζηηση χρειαζομαι ενα καφενε για σεμιναρια αμεσα Laughing


φαντάζομαι 350 ευρώ για το Α1 δίπλωμα (μέχρι 34 άλογα). μια χαρά είναι αν αναλογιστείς ότι πριν 6 χρόνια είχα δώσει 300 για το ίδιο.

οκ για καφενέ, αλλά το δικό μου δεν στο δίνω για test ride Razz Razz Razz
volvos - Σαβ 06 Ιούν 2009, 10:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
oxi 350 einai Για τη μεγαλη κατηγορια χωρις οριο... Wink
notis1313 - Σαβ 06 Ιούν 2009, 12:10:01
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα ειναι τα 350 ευρω.και γω τοσα ειχα δωσει πριν ενα χρονο για το μεγαλο...διπλωμα!
volvos - Τρι 09 Ιούν 2009, 19:54:21
Θέμα δημοσίευσης:
πλεον σκεφτομαι σοβαρα τη λυση του mp3 me αυτα που βλεπω....
τουλαχιστον για αρχη.

καμια γνωμη? τι προσεχουμε στην αγορα του κλπ? κοτιαω για πιο παλιο μοαντελο που τα δινουν στα 3-3500
Πάνος - Τρι 09 Ιούν 2009, 20:03:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παρε ενα smart καλυτερα.
Δεν θα βρεχεσε και το χειμωνα.
Road_Runner - Τρι 09 Ιούν 2009, 20:42:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
πλεον σκεφτομαι σοβαρα τη λυση του mp3 me αυτα που βλεπω....
τουλαχιστον για αρχη.

καμια γνωμη? τι προσεχουμε στην αγορα του κλπ? κοτιαω για πιο παλιο μοαντελο που τα δινουν στα 3-3500


LoL..
Αθλιο ειναι....

Τεσπα ο απεναντι εχει αντιπροσωπια piaggio. Αν θες παιρνω τηλ να περασεις απο εκει αν θες...
Sinanai - Τρι 09 Ιούν 2009, 20:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι ρε... Επαρχία φορ έβερ! Μεγάλης κατηγορίας δίπλωμα 200 ευροπουλάκια. Τάκη σε φιλοξενώ να κάνεις εδώ μαθήματα και να μου πεις τα μυστικά της Κ8. Razz
Πάνος - Τρι 09 Ιούν 2009, 20:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω 200 ευρω ειχα δωσει το Νοεμβρη για καποια οδηγικα μαθηματα.
Αλλα ηξερα να οδηγουσα οποτε στη βδομαδα εδωσα.
Αν εχεις διπλωμα για 50 κυβικα παντως το κοστος μεγαλωνει μιας και πρεπει να ξαναδωσεις γραπτες εξετασεις.
COOL ALEXIS - Τετ 10 Ιούν 2009, 11:36:55
Θέμα δημοσίευσης:
MP3 είναι η μόνη λύση για κάποιον 30+ που δεν έχει ιδέα από μηχανές και θέλει μόνο να πηγαίνει στη δουλειά του σώος και πάντα όρθιος.

Είμαι απόλυτος σε αυτό, τέλος Exclamation
Road_Runner - Τετ 10 Ιούν 2009, 11:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
MP3 είναι η μόνη λύση για κάποιον 30+ που δεν έχει ιδέα από μηχανές και θέλει μόνο να πηγαίνει στη δουλειά του σώος και πάντα όρθιος.

Είμαι απόλυτος σε αυτό, τέλος Exclamation

Γερασατεεεεεεε
χαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Τετ 10 Ιούν 2009, 13:03:38
Θέμα δημοσίευσης:
εχω και παιδια να θρεψω Laughing

ο μικρος γιαννακης παντως θα ξεκινησει απο καρτ Very happy
COOL ALEXIS - Τετ 10 Ιούν 2009, 13:47:33
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
COOL ALEXIS έγραψε:
MP3 είναι η μόνη λύση για κάποιον 30+ που δεν έχει ιδέα από μηχανές και θέλει μόνο να πηγαίνει στη δουλειά του σώος και πάντα όρθιος.

Είμαι απόλυτος σε αυτό, τέλος Exclamation

Γερασατεεεεεεε
χαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


You can't teach an old dog new tricks Wink
Road_Runner - Τετ 10 Ιούν 2009, 15:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εχω και παιδια να θρεψω Laughing

ο μικρος γιαννακης παντως θα ξεκινησει απο καρτ Very happy


ααα, βρηκαμε και το ονομα βλεπω...
Σαν να την βλεπω την σκηνη... Ο κιτκαρος με κοτσαδόρο, μπαγαζιέρα και τρέιλερ, να πηγαίνει στα μέγαρα στην καρτόπιστα..... Ο Τάκης να φονάζει στο μικρό γιαννάκη "Μα καλα, εισαι χαζός? ετσι σου ειπα να στρίβεις?" "Ποσο κουλο παιδι έχω" κλπ κλπ..
Μετα ο Τακης αγανακτεί αφήνει τον Γιαννάκη να γυρνοβολάει στην καρτόπιστα, και μπάινει στο χωράφι να θυμηθεί τα νιάτα του...
Και αφού βγαίνει με ένα δάκρυ να κυλά στο αριστερό του μάτι ( λόγω των πλευρικών G) βαζει τον μικρό Γιαννάκη για να του δείξει πως στρίβουν στην Κ9....

ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΛΕΜΕ!!!
MTerry - Σαβ 13 Ιούν 2009, 22:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη τώρα διάβασα το θέμα (ειχα μέρες να μπώ γιατί εγινα μπαμπάς εδω και 10 μέρες Very happy )
και θα σου πώ και εγώ την γνώμη μου μιας και έχουν περάσει απο τα χέρια μου πολλά δίκυκλα . . .

Γι αυτό που θέλεις καταρχάς δεν θα πάρεις μηχανή . . . όχι για το θέμα του πλάτους , γιατί και τα 250αρια σκούτερ το ίδιο ειναι , αλλά για τίς θερμοκρασίες απο το ψυγεία όταν πέρνει μπροστά το βεντιλατερ . . . σου καίει τα πόδια (το καλοκαίρι ) . . . εγώ δεν ξαναοδήγησα την μηχανή
μέσα στην πόλη από όταν αγόρασα το σκούτερ

Τώρα το θέμα βάρους . . . ειναι σημαντικός παράγοντας ευελιξίας και ενεργητικής ασφάλειας . . . το beverly cruiser για παράδειγμα ειναι "φορτηγό". . . το x-city μπορεί να έχει το ίδιο βάρος αλλά ειναι πιό σπορ και πιό ευέλικτο . . .
Τα παπιά ειναι παναλαφρα,ευέλικτα,οικονομικά αλλά έχουν ταχύτητες . . . το θεωρώ κουραστικό αυτό το γκραπα-γκρούπα όλη την ώρα . . .
Πιστευω ενα SportCity/Carnaby 125/200 ειναι η καλύτερη λύση για αυτό που θέλεις . . . πιό ελαφριά , πιό σπόρ και δεν ξεφευγεις και στα κοστολόγια μαζί με καλό εξοπλισμό (κράνος,μπουφαν,γάντια)

Δεν σου προτείνω το δικό μου
γιατί ειναι πολύ σκληρό και ειπες ότι θέλεις άνεση . . .
(αλλιώς με κλειστά ματια και με 1695/1895 Euro το 125/150 αντίστοιχα )
SnakeMJK - Δευ 15 Ιούν 2009, 08:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό με τις ταχύτητες και τα παπιά ποτέ δεν το κατάλαβα, την στιγμή που μέσα στην κίνηση είσαι μονίμως με 2α! Ποιος κάθεται να αλλάζει και για πιο λόγο;;; Razz
MTerry - Δευ 15 Ιούν 2009, 10:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Τι μου θυμισες τώρα Very happy . . . τον πατέρα ενός φίλου μου . . .
το παπί ειχε μόνιμα 2α , το εσπροχνε επαιρνε μπροστά , εφευγε πατινάροντας και που επιανε χιλιόμετρα 3η δεν εβαζε . . . εκεί 300.000 στροφές
και φυσικά το εσβηνε με 2α μέσα Very happy

Πέρα απο πλάκα . . .
στο φανάρι δεν θα βάλεις 1η για να ξεκινήσεις , μετά 2α , 3η και στοπ για το επόμενο φανάρι . . .
μεσα στην πόλη δεν γίνεται να οδηγείς με μία ταχύτητα μόνο !
Αν λάβεις υπόψην σου ότι ο Παναγιώτης μίλησε για ανεση τότε μάλλον το αυτόματο ειναι καλύτερο γι αυτόν . . . Wink
volvos - Δευ 15 Ιούν 2009, 10:29:12
Θέμα δημοσίευσης:
προς το παρον για αρχη εχω καταληξει σε σκουτερ και αυτοματο για πολλους λογους

απλα οι μισοι μου λενε mp3
οι αλλοι μισοι μπεβερλοειδες Crying or Very sad
El_Griego - Δευ 22 Ιούν 2009, 22:54:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπέρα κι από μένα.
είχα μερικές βδομάδες να παρακολουθήσω το φόρουμ λόγω δουλειάς αλλά και λόγω μαθημάτων μηχανής και αγοράς σκουτερ! Ω ναι, τις τελευταίες 2 εβδομάδες πάω στον σταύλο και προσπαθώ να πείσω το 207 να μην μαλώνει με το beverly τα βράδυα... κ*λ*παιδα...

Λοιπόν, πριν 2-3 μήνες ήμουν στην ίδια φάση με τον Παναγιώτη. 30+, δίπλωμα ποτέ και εμπειρία από περιστασιακές βόλτες και δανεικά μηχανάκια για να κάνω καμιά γρήγορη δουλειά στην πατρίδα.

Τα δικά μου έξοδα...
350 τα μαθήματα,
80 τα παράβολα (30 για το νέο δίπλωμα τύπου πιστωτικής),
3200 το beverly 250 με 2500χλμ, βαλιτσάκι, συναγερμό (ελεγμένο φυσικά) (τα λεφτά που γλύτωσα από καινούργιο, επένδυση σε ακόμη καλύτερο εξοπλισμό προστασίας)
350 το Shoei XR-1000 (γιατί το κράνος μια φορά θα το χρειαστείς και δεν χωράει έκπτωση και "γιατί ρε γμτ δεν είχα κάτι καλύτερο" για διαφορά σε τιμή 2-3 εξόδων σε μπαρ) (φυσικά full face, για λόγους χιλιοειπωμένους σε φόρουμς) (όσο χωράει η τσέπη σου λοιπόν)
50 μαύρη ζελατίνα για να αλλάζει για ήλιο (μου παίρνει περίπου 10 δευτερόλεπτα)
135 καλοκαιρινό/τρυπητό dainese air flux με προστατευτικά (πάντα, γιατί η άσφαλτος πονάει αλλά και η ζέστη ζαβλακώνει),
280 σε ευκαιρία από αποθήκη ένα dainese d-dry χειμερινό 2/3 (γιατί η γραβάτα είναι αναγκαία και σε συνάντηση δεν λένε τα διαφημιστικά από ορυκτέλαια σε δερμάτινο)
50 μία πλάτη για τα μπουφάν,
20 η ψευτό-κουκούλα του σκούτερ,
40 το abus πέταλο (για γρήγορο παρκάρισμα),
60 μια abus κουλούρα (μήπως και τη χρειαστώ)

(τα σχόλια παραπάνω είναι προσωπικές γνώμες φυσικά!)

Και ναι, υπερβολικός ίσως αλλά ανήκω στην κατηγορία "αυτοί που θα πέσουν" οπότε ελπίζω να έχω μειώσει τις πιθανότητες ζημιάς μου! Τα πλαστικά κολλάνε...

Όσο για το bev, απλά πολύ καλό. Μεγάλοι τροχοί για τους καρόδρομούς μας, γρήγορο αν χρειαστεί, ευέλικτο, άνετο. Αλλά δεν χωράει full face κράνος από κάτω και μερικές φορές το αισθάνεσαι "σκληρό". φτηνό σχετικά service.
Και τελος πάντων, όλο και κάποιος φίλος σου έχει ένα, οπότε θα σε βοηθήσει με τις πρώτες noobo-ερωτήσεις (τον έχω τρελάνει τον δικό μου). Laughing

ελπίζω να μην σας κούρασα! απλά όλα τα παραπάνω ήθελα και τα έμαθα κι εγω λίγο πριν αρχίσω μαθήματα! Οπότε συγγνώμη για τη συσσωρευμένη γραφή!

καλό βράδυ!
Πάνος - Δευ 22 Ιούν 2009, 23:27:37
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο Δημητρη.
Σε καταλαβαινω απολυτα μιας και στην ιδια κατηγορια εντασσω και εγω τον εαυτο μου.
Παιζει πραγματικα να ειμαι ο πιο προβλεπομενος σκουτερας στην Καλαμαι.
Κανεις μα κανεις δεν φοραει ενα μπουφαν καλοκαιρινο σε σκουτερ.
Καλα μην μιλησουμε για κρανη.
Καλοταξιδο το bev σου και παντα ορθιος.
El_Griego - Τρι 23 Ιούν 2009, 20:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ Πάνο! Και σε σένα αχρείαστος να'ναι ο εξοπλισμός!

Για να βοηθήσω λίγο πιο ουσιαστικά τον Παναγιώτη στο δίλημμα ΜΡ3 ή beverlοειδές, είχα κι εγώ το ίδιο πριν πάρω.
Προσωπικά έκανα μια λίστα με τα συν/πλην σύμφωνα με τις ανάγκες μου και αποφάσισα.
ΜΡ3:
+ Σταθερότητα
+ Χώροι
+ Ευκολία οδήγησης σε ανοιχτούς δρομους και παρκαρίσματος σε μεγάλους χώρους
+ Το LT (νομίζω) το οδηγείς και χωρίς δίπλωμα μηχανής
+ 2 δισκόφρενα μπροστά και δεν "διπλώνει" εύκολα
+ Μεταπωλητική αξία αν και δεν φεύγει εύκολα από ό,τι έχω μάθει.
- Τιμή... ακόμα και μεταχειρισμένο είναι ακριβό (δεν μιλάμε καν για το LT) (αυτά με τα 3-3,5 μάλλον έχουν πάρα πολλά χλμ;)
- Ευελιξία. Σε "κανάλι" θα σε δυσκολέψει αφού σε μικρές ταχύτητες στρίβει σαν αμάξι. Σε πλάτος μπορεί να είναι σαν ένα mega scooter αλλά δεν το αισθάνεσαι το ίδιο.
- Ευελιξία. Σε μικρούς χώρους δεν το "παίζεις" όπως ένα 2τροχο.
- Γενική αίσθηση. Δεν είναι 2τροχο κι ας πλαγιάζει ωραία σε στροφές.
- Περισότερα πράγματα να χαλάσουν με τον καιρό (η ανάρτηση είναι τρελή πατέντα νομίζω!).

Bev:
+ Ευελιξία. Περνάει από παντού, παρκάρει παντού.
+ Τιμή. Για μεταχειρισμένο, ψάξε για ενός έτους (να έχει και λίγο εγγύηση δηλαδή), μέχρι 10000χλμ.
+ Καλές επιδόσεις για 250άρι (αφού του πάρεις τον αέρα!)
+ Εύκολη μεταπώληση αν χρειαστεί.
- Χώροι. Εγώ το full face το παίρνω ακόμα μαζί μου αλλοιώς θα μένει βαλιτσάκι. Κάτω από τη σέλα το μπουφάν και αλυσίδα. Οι μικροχώροι μονο κανένα πέταλο και τέτοια ψιλά... Τσάντα στην πλάτη ή ανάμεσα από τα πόδια (να σφηνώνει καλά και να μην "παίζει")
- Ακριβά πλαστικά (και το ΜΡ3 έχει ακριβά αλλά δεν πεφτει το ίδιο εύκολα! Very happy )

Το αντίστοιχο Peugeot είναι επίσης πολύ καλό (νομίζω μοιράζονται και πολλά στοιχεία;), όμορφο, λίγο καλύτεροι χώροι, αλλά και κανένα 600άρι-700άρι πάνω...

Αυτά από μένα, τελικά μιλάω πολύ ρε γμτ... σορρυ...

καλό βράδυ!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr