PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - Ανάρτηση KW Var.1 ή Bilstein Sprint+Ελατήρια σε 207GT?

sastagr - Τρι 05 Μάϊ 2009, 19:49:15
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ανάρτηση KW Var.1 ή Bilstein Sprint+Ελατήρια σε 207GT?
Προσανατολίζομαι σε μία από τις δύο λύσεις.
Έχει κανείς ιδία γνώμη για τις συγκεκριμένες λύσεις;
Δεν θέλω να ξεφύγω στο κόστος.
Αν έχετε κάποια άλλη λύση σε αυτά τα χρήματα παρακαλώ πείτε μου!!!
nik_marin - Τρι 05 Μάϊ 2009, 20:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
KW Variant I
Jim207GT - Τρι 05 Μάϊ 2009, 21:23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και η λύση τα μαμά από RC αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν ακριβώς τα μπροστά ελατήρια γιατί θαρρώ είναι λίγο πιο στενά.

Όσο για μεταξύ των δύο που ανέφερες KW VarI, εκτός και άν η Bilstein βγάλει το Β12 κιτ που είναι Β8 sprint σεταρισμένο με ελατήριο της ίδιας της Bilstein και καλά ταιριασμένο για το αμάξι, που είναι μια καλή φθηνή λύση. Αλλά απ'οτι ξέρω δεν έχει βγάλει ακόμα το κιτάκι.
egefalos - Τρι 05 Μάϊ 2009, 21:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
τα ιδια πιατελα εχουν rs gt? μηπωσ φοραει κανεισ με gt yariant 1 να μασ πει τισ ενυπωσεισ του γιατι salexoegefaliazome και εγω και ψαχνω αναρτηση Bounce
rubal - Τρι 05 Μάϊ 2009, 21:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
παιζει και η koni που ειναι στα ιδια λεφτα με τα B8 και ρυθμιζεις και σκληροτητα...
akis23 - Τρι 05 Μάϊ 2009, 21:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
Φοραω την V3 και ειμαι πολυ ευχαριστιμενος.Αν το default setup ειναι παρομοιο και στην V1 τοτε θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος
Steve - Τρι 05 Μάϊ 2009, 22:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Variant II
android - Τρι 05 Μάϊ 2009, 22:32:31
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Variant II



δεν μπαινει
xalkiadakhs 207gt - Τετ 06 Μάϊ 2009, 02:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
rubal έγραψε:
παιζει και η koni που ειναι στα ιδια λεφτα με τα B8 και ρυθμιζεις και σκληροτητα...

μηπως θα μπορουσε καποιος να ανφερει και τις τιμες?εδω ελλαδα παντα ετσι?μιας και ψαχνομαστε ολοι να ξερουμε που να βαδιζουμε δηλαδη.....
κονι και v1 και b8
Jim_207GT - Τετ 06 Μάϊ 2009, 09:17:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες εγω εβαλα bilstein σπριντ με ελατηρια HR και το αμαξι εγινε κυριολεχτικα τρενο τα αμορτισερ μου κοστισανε λιγοτερο απο 500 ευρω αγορα και τα ελατηρια γυρω στα 150 ευρω τοποθετημενα αρα με κοστος που δεν ξεπερναει τα 650 ευρω κανεις την δουλεια σου δεν λεω καλες οι coilover αναρτησεις αλλα οι περισσοτεροι της βαζουνε για μουρη!! Τωρα αν σου αρεσει να κατεβαινεις Μεγαρα πλευρα και να χτυπας χρονους και το σημαντικοτερο να εχεις ανθρωπο να στην σεταρει αγορασε πχ μια KW διαφορετικα πεταμενα χρηματα παντα προσωπικη μου γνωμη!
sps - Τετ 06 Μάϊ 2009, 09:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι τι εχει το σεταρισμα?
rubal - Τετ 06 Μάϊ 2009, 10:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
και τα κονι με ελατηρια καπου στο 700αρι θα σου βγουνε. Νομιζω οτι εχει βγαλει και η Weitec αλλα δεν ειμαι σιγουρος που θα ειναι σιγουρα πιο οικονομικη απο την KW
xalkiadakhs 207gt - Τετ 06 Μάϊ 2009, 13:11:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η kv1 EINAI MAΛAKIA H ΣKΛHPH;ΞEPEI KANENAΣ;H bilstein EXΩ AKOYΣEI OTI EINAI ΠOΛY ΣKΛHPH ΓIA AYTO TO AMAΞI ETΣI ΔEN EINAI;
Lefter1s RC - Τετ 06 Μάϊ 2009, 19:43:55
Θέμα δημοσίευσης:
Bilstein PSS Wink
MEMsound - Τετ 06 Μάϊ 2009, 19:58:42
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 GT - KW Variant I ή Bilstein Sprint+Ελατήρια
sastagr έγραψε:
Δεν θέλω να ξεφύγω στο κόστος.
Αν έχετε κάποια άλλη λύση σε αυτά τα χρήματα παρακαλώ πείτε μου!!!

sastagr - Τετ 06 Μάϊ 2009, 20:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
Lefter1s RC έγραψε:
Bilstein PSS Wink


Δεν υπάρχει ακόμα απότι ξέρω και είναι αρκετά ακριβή
sastagr - Παρ 08 Μάϊ 2009, 07:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
κανείς δεν φοράει κάτι τέτοιο να μου πει τις εντυπώσεις του. καλές ή κακές
akis23 - Παρ 08 Μάϊ 2009, 08:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
sastagr έγραψε:
κανείς δεν φοράει κάτι τέτοιο να μου πει τις εντυπώσεις του. καλές ή κακές

Καταρχας θα πρεπει να δεις το παχος του αμορτισερ που φορα το αυτοκινητο σου. Υπαρχουν 207GT/Rallye με αμορτισερ παχους 47mm και αλλα με 51mm.Η V1 και η V3 εχουν παχος 51mm, ενω η V2 εχει 47mm.
TopGear - Παρ 08 Μάϊ 2009, 11:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Jim_207GT έγραψε:
Παιδες εγω εβαλα bilstein σπριντ με ελατηρια HR και το αμαξι εγινε κυριολεχτικα τρενο τα αμορτισερ μου κοστισανε λιγοτερο απο 500 ευρω αγορα και τα ελατηρια γυρω στα 150 ευρω τοποθετημενα αρα με κοστος που δεν ξεπερναει τα 650 ευρω κανεις την δουλεια σου


Επειδή κι εγώ σήμερα-αύριο ήμουν μεταξύ Β8-Β6-ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα, αλλά για 206 (μόνο αμορτισέρ, όχι ελατήρια), πού τα βρήκες τα Β8 (sprint) λιγότερο από 500 ευρώ; Shocked Shocked Εδώ πχ για να σου βάλουν τα Β6 σου ζητάνε μαζί με τοποθέτηση κανά 600+, εσύ και καβάτζα H&R, σύνολο 650 ευρώπουλα; Άνεση διατηρεί καθόλου ή κοπανάει στο παραμικρό και είναι κουδούνι η καμπίνα;

(http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15157&start=20)
Jim207GT - Παρ 08 Μάϊ 2009, 14:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω για το Peugeot αλλά στο Rover του πατέρα έβαλα Β8 σπριντ με 370€ τελική με τοποθέτηση-ευθυγράμμιση. Σα πολλά δεν είναι τα 600€.???
rubal - Παρ 08 Μάϊ 2009, 15:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
απο το fiesta που τα ειχα φορεσει οι τιμες ηταν γυρω στα 500 μονο για αμορτισερ (B6-B8) και αλλα 150-200για τα ελατηρια.... τοποθετημενα παντα και με την ευθυγραμμιση
TopGear - Παρ 08 Μάϊ 2009, 15:15:51
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Δεν ξέρω για το Peugeot αλλά στο Rover του πατέρα έβαλα Β8 σπριντ με 370€ τελική με τοποθέτηση-ευθυγράμμιση. Σα πολλά δεν είναι τα 600€.???


Κι εγώ αυτό νομίζω, αλλά και τα 370 που λες είναι εξωφρενικά φτηνά για να συμβαίνει.

Αφού ρε παιδιά γενικά τα αμορτισέρ τα κίτρινα της Bilstein, χρεώνονται κανά 500άρι, πού τα βρίσκετε εσείς τόσο φτηνά plus ελατήρια, ώστε μαζί με τοποθέτηση να πάνε κανά 650;
Jim207GT - Παρ 08 Μάϊ 2009, 15:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίτα και μένα 450-500 μου λέγανε αλλά βρήκα με 370€ με αρκετό ψάξιμο. Άντε να πω επειδή είναι παλιό μοντέλο τα είχαν στοκ, αλλά πιστεύω 600-650 για το 207 μαζί με ελατήρια είναι μια καλή τιμή, παραπάνω δεν λέει.

Φαντάσου το Β12 Κιτ για το Jetta GT του αδερφού μου το βρήκα 700€ τοποθετημένο. Οπότε κάπου εκεί και στο μείον παίζουν για τα δικά μας.
nikos68 - Παρ 08 Μάϊ 2009, 16:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
Jim_207GT έγραψε:
Παιδες εγω εβαλα bilstein σπριντ με ελατηρια HR και το αμαξι εγινε κυριολεχτικα τρενο τα αμορτισερ μου κοστισανε λιγοτερο απο 500 ευρω αγορα και τα ελατηρια γυρω στα 150 ευρω τοποθετημενα αρα με κοστος που δεν ξεπερναει τα 650 ευρω κανεις την δουλεια σου δεν λεω καλες οι coilover αναρτησεις αλλα οι περισσοτεροι της βαζουνε για μουρη!! Τωρα αν σου αρεσει να κατεβαινεις Μεγαρα πλευρα και να χτυπας χρονους και το σημαντικοτερο να εχεις ανθρωπο να στην σεταρει αγορασε πχ μια KW διαφορετικα πεταμενα χρηματα παντα προσωπικη μου γνωμη!


Συμφωνώ απόλυτα.Φοράω το σετ αυτό ήδη 2 χρόνια στο Saxo μου και είναι πολύ πιο τρένο από μαμά RC
android - Παρ 08 Μάϊ 2009, 17:08:42
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει ρε παιδια η kw1 δεν εχει κ κανα σοβαρο σεταρισμα που να θελει τρελες γνωσεις...απλο πραγματα -35mm μεχρι -65mm
3 ποντους πανω κατω παιζει μονο...ασε που η kw δεν βαζει τπτ παλαβα θεοσκληρα ελατηρια οπως αλλες να κανεις τραμπαλα...
μονο η 3 θελει λιγο το παραπανω να ξερει αυτος που θα σου ρυθμιση βυθιση επαναφορα γιατι ειναι ξεχωριστες... Shocked παλι παιζεις κ βρισκεις μια λυση μονος σου δεν τρεχει τπτ
mrkaza - Σαβ 20 Ιούν 2009, 10:18:52
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
ενταξει ρε παιδια η kw1 δεν εχει κ κανα σοβαρο σεταρισμα που να θελει τρελες γνωσεις...απλο πραγματα -35mm μεχρι -65mm
3 ποντους πανω κατω παιζει μονο...ασε που η kw δεν βαζει τπτ παλαβα θεοσκληρα ελατηρια οπως αλλες να κανεις τραμπαλα...
μονο η 3 θελει λιγο το παραπανω να ξερει αυτος που θα σου ρυθμιση βυθιση επαναφορα γιατι ειναι ξεχωριστες... Shocked παλι παιζεις κ βρισκεις μια λυση μονος σου δεν τρεχει τπτ


Δυλαδη τερμα επανω αν καταλαβα καλα εισαι 3,5 cm κατω απο το εργοστασιακο GT ?

Καθως θα ρωταγα Αν Kw var 1 τερμα επανω + 215/45/17 μπορουν να παιξουν χωρις να κοπανανε θολο ηθελα κατι 5 mm ποιο κατω και να στριβει οσο καλλιτερα γινετε με το ελαχιστο κοπανιμα , Ποιο κατω δεν με περνει βρισκει στο γκαραζ μου και εξω δεν το αφηνω . Μολις ετρωγα τα λαστιχα το σκευτομουνα αλλα μαλλον μου αλαξες σχεδια . Τωρα που ειχα διαβασει οτι ειναι 15mm κατω απο τα εργοστασιακα δεν θυμαμε Sad
akis23 - Σαβ 20 Ιούν 2009, 10:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η KW ειναι 3.5cm κατω απο την εργοστασιακη ρυθμιση και μπορει να παιξει αλλους 3 ποντους πιο κατω. Εγω φοραω την V3 με 4.5 ποντους χαμηλωμα και δεν εχω προβλημα με κοπανημα. Laughing
sps - Σαβ 20 Ιούν 2009, 10:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
android έγραψε:
ενταξει ρε παιδια η kw1 δεν εχει κ κανα σοβαρο σεταρισμα που να θελει τρελες γνωσεις...απλο πραγματα -35mm μεχρι -65mm
3 ποντους πανω κατω παιζει μονο...ασε που η kw δεν βαζει τπτ παλαβα θεοσκληρα ελατηρια οπως αλλες να κανεις τραμπαλα...
μονο η 3 θελει λιγο το παραπανω να ξερει αυτος που θα σου ρυθμιση βυθιση επαναφορα γιατι ειναι ξεχωριστες... Shocked παλι παιζεις κ βρισκεις μια λυση μονος σου δεν τρεχει τπτ


Δυλαδη τερμα επανω αν καταλαβα καλα εισαι 3,5 cm κατω απο το εργοστασιακο GT ?

Καθως θα ρωταγα Αν Kw var 1 τερμα επανω + 215/45/17 μπορουν να παιξουν χωρις να κοπανανε θολο ηθελα κατι 5 mm ποιο κατω και να στριβει οσο καλλιτερα γινετε με το ελαχιστο κοπανιμα , Ποιο κατω δεν με περνει βρισκει στο γκαραζ μου και εξω δεν το αφηνω . Μολις ετρωγα τα λαστιχα το σκευτομουνα αλλα μαλλον μου αλαξες σχεδια . Τωρα που ειχα διαβασει οτι ειναι 15mm κατω απο τα εργοστασιακα δεν θυμαμε Sad

Oσο λιγοτερο χαμηλωμα κανεις, τοσο πιο καλα θα στριβει!
MEMsound - Σαβ 20 Ιούν 2009, 11:25:50
Θέμα δημοσίευσης:
akis23 έγραψε:
Η KW ειναι 3.5cm κατω απο την εργοστασιακη ρυθμιση και μπορει να παιξει αλλους 3 ποντους πιο κατω. Εγω φοραω την V3 με 4.5 ποντους χαμηλωμα και δεν εχω προβλημα με κοπανημα. Laughing


για πες κόστος
βάλε και οποτε μπορεις καμια φώτο
κυρίως από τα πίσω ελατηρια Wink
akis23 - Σαβ 20 Ιούν 2009, 12:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Η V3 μου κοστισε περασμενη 1500€. Φωτο θα τραβηξω και θα τις ανεβασω συντομα.
mrkaza - Σαβ 20 Ιούν 2009, 14:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
mrkaza έγραψε:
android έγραψε:
ενταξει ρε παιδια η kw1 δεν εχει κ κανα σοβαρο σεταρισμα που να θελει τρελες γνωσεις...απλο πραγματα -35mm μεχρι -65mm
3 ποντους πανω κατω παιζει μονο...ασε που η kw δεν βαζει τπτ παλαβα θεοσκληρα ελατηρια οπως αλλες να κανεις τραμπαλα...
μονο η 3 θελει λιγο το παραπανω να ξερει αυτος που θα σου ρυθμιση βυθιση επαναφορα γιατι ειναι ξεχωριστες... Shocked παλι παιζεις κ βρισκεις μια λυση μονος σου δεν τρεχει τπτ


Δυλαδη τερμα επανω αν καταλαβα καλα εισαι 3,5 cm κατω απο το εργοστασιακο GT ?

Καθως θα ρωταγα Αν Kw var 1 τερμα επανω + 215/45/17 μπορουν να παιξουν χωρις να κοπανανε θολο ηθελα κατι 5 mm ποιο κατω και να στριβει οσο καλλιτερα γινετε με το ελαχιστο κοπανιμα , Ποιο κατω δεν με περνει βρισκει στο γκαραζ μου και εξω δεν το αφηνω . Μολις ετρωγα τα λαστιχα το σκευτομουνα αλλα μαλλον μου αλαξες σχεδια . Τωρα που ειχα διαβασει οτι ειναι 15mm κατω απο τα εργοστασιακα δεν θυμαμε Sad

Oσο λιγοτερο χαμηλωμα κανεις, τοσο πιο καλα θα στριβει!


Βασικα ψαχνω για ακομα λιγοτερο απο αυτο ακομα και καθολου αλλα με καλλιτερη αναρτηση αν γινοταν
mrkaza - Κυρ 05 Ιούλ 2009, 19:36:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κανενα 207 με kw Υπαρχει να με παει βολτα να δω πως ειναι απο επιπεδα ανεσης ? :D
bagosgt - Κυρ 05 Ιούλ 2009, 20:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
εχουμε εδω χαλκιδα ενα με βαριαντ 3.αν σε βγαλει ο δρομος απο εδω το κανονιζουμε Wink
MEMsound - Τρι 07 Ιούλ 2009, 10:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
πως πάει στις στροφές με την KW?
δεν εννοώ αν το "πάει" ο οδηγός του, αυτό ειναι υποκειμενικό.
εννοώ αν το εχεις δει εσυ πως συμπεριφέρεται
bagosgt - Τρι 07 Ιούλ 2009, 14:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
απλα διαβαζει το δρομο,δλδ εχεις την αισθηση κ του τιμονιου κ του δρομου κ μπορεις να υπολογισεις τα παντα.καθολου απροβλεπτο δλδ... Wink
MEMsound - Τρι 07 Ιούλ 2009, 16:11:54
Θέμα δημοσίευσης:
οποτε μπορέσεις (αν μπορεσεις) θελω μια φώτο των πίσω ελατηρίων καθώς και μια τιμή (χωρίς ή και με τοποθέτηση)
bagosgt - Τρι 07 Ιούλ 2009, 19:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
οταν βρεθω με τον φιλο θα τραβηξουμε καμια φωτο.νομιζω οτι μου ειχε πει 1700 ευρω κομπλε.υποτιθεται οτι η εγκατασταση ειναι μεσα η οτι δε θα μου επερνε λεφτα,δε ξερω θα ξαναρωτησω.
Manavis207Gt - Παρ 28 Αύγ 2009, 00:27:20
Θέμα δημοσίευσης:
akis23 έγραψε:
Η KW ειναι 3.5cm κατω απο την εργοστασιακη ρυθμιση και μπορει να παιξει αλλους 3 ποντους πιο κατω. Εγω φοραω την V3 με 4.5 ποντους χαμηλωμα και δεν εχω προβλημα με κοπανημα. Laughing

Οντως παιδια η kw 3 ειναι τελεια.Την τοποθετησα πριν δυο μερες και το αμαξι εγινε τρενο στην κυριολεξια!!!!!Ακομα και χωρις πολυ καλα λαστιχα,δεν καταλαβαινεις τα χλμ που πας,ειναι πιο προβλεψιμο αλλα και πιο αποτομο στις αλλαγες κατευθυνσης...Και για τους κοντρακηδες,να αναφερω οτι με το στησιμο που το εχω καναμε με το performance box 6.4 0-100.14.3 400m και 26.1 το χλμ.Καλο εεεεεε!!!!!
Χωρια αυτα οι ρυθμισεις που εχει μπορει και να μην σας χρειαστουνε ποτε ....
μετα τα πρωτα χλμ θα ξαναρυθμιστουν για πιο καλα αποτελεσματα...
Αυτα...
Ronin - Παρ 28 Αύγ 2009, 07:12:55
Θέμα δημοσίευσης:
Η KW πάντος, τα λεφτά της τα αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ.

Σχεδόν κλείνει 5αετία στο GT μου και τα αμορτισέρ δεν έχουν χάσει σταγόνα λάδι.Κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

Το μόνο περίεργο (και αυτό συμβαίνει με όλες τις after market αναρτήσεις) είναι οτι πρέπει να μπεί προσεκτικά, απο μάστορα με εμπειρία.

Μην κοιτάτε μόνο το χαμήλωμα και το πόσους πόντους θα κατέβει το αυτοκίνητο.
Η ουσία είναι να υπολογιστούν σωστά τα ύψη μπρός-πίσω έτσι ώστε να έχεις ένα over-all καλύτερο αυτοκίνητο σε οδική συμπεριφορά απο πρίν (γι αυτό άλλωστε δίνεις και 1000+ ευρώ-για να το κάνεις καλύτερο).
bagosgt - Παρ 28 Αύγ 2009, 14:47:13
Θέμα δημοσίευσης:
μεγειες ρε γιανναρε.κ εγω ειχα σκοπο,η επομενη αναβαθμηση στο αμαξι να ειναι η αναρτηση,KW3 αλλα με την ξενερα που εφαγα....θα δειξει τι θα γινει.προς το παρων ειναι σκεπασμενο εδω κ 15 μερες κ κυκλοφορω με τζιλερα κ R1,για πιο μακρυα Sad
Manavis207Gt - Παρ 28 Αύγ 2009, 22:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
bagosgt έγραψε:
μεγειες ρε γιανναρε.κ εγω ειχα σκοπο,η επομενη αναβαθμηση στο αμαξι να ειναι η αναρτηση,KW3 αλλα με την ξενερα που εφαγα....θα δειξει τι θα γινει.προς το παρων ειναι σκεπασμενο εδω κ 15 μερες κ κυκλοφορω με τζιλερα κ R1,για πιο μακρυα Sad

Ακομα δεν τελειωσες???
Ευτυχως ειναι ακομα καλοκαιρακι...... Wink
bagosgt - Σαβ 29 Αύγ 2009, 12:53:11
Θέμα δημοσίευσης:
το αμαξι ειναι οκ,το εφτιαξα πανω οταν ειμασταν.απλα εχω ξενερωσει τοσο που δε μου κανει αισθηση ουτε να το ξεσκεπασω Evil
alkone - Σαβ 29 Αύγ 2009, 16:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ανεβω απο βδομαδα χαλκιδα να το ξεσκεπασουμε παρεα!!! Evil
iceage - Κυρ 13 Σεπ 2009, 18:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω, μήπως ξέρετε όσοι έχετε βάλει coil over τι LBRS είναι τα ελατήρια εμπρός και πίσω? Και μήκη θέλω αν μπορείτε, και καμιά φωτό εμπρός πίσω αν γίνεται. Κάτι έχω στο μυαλό μου να κάνω......
iceage - Τρι 15 Σεπ 2009, 12:16:37
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Να ρωτήσω, μήπως ξέρετε όσοι έχετε βάλει coil over τι LBRS είναι τα ελατήρια εμπρός και πίσω? Και μήκη θέλω αν μπορείτε, και καμιά φωτό εμπρός πίσω αν γίνεται. Κάτι έχω στο μυαλό μου να κάνω......

Mad Mad Mad
xalkiadakhs 207gt - Τρι 13 Οκτ 2009, 15:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες γεια σας....kw variant 1 εχει βαλει κανενας σε gt-rallye...κοντευη η ωρα για αλλαγη και ψαχνω τιμες και εντυπωσεις......
καποιος που μπορει να βοηθησει?thnks.........
Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
MEMsound - Τρι 13 Οκτ 2009, 15:40:11
Θέμα δημοσίευσης:
μαζεψε πληροφορίες και εντυπώσεις...
αλλα ΠΡΙΝ την αγορα κάνε λιγο υπομονη...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=342829#342829
volvos - Σαβ 24 Οκτ 2009, 17:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
kapoy πηρε το ματι μου αυτο
''η EIBACH Prostreet S είναι ίδια σαν την KW-1''

η οποια ειναι η αναρτηση που δινει η πεζο ελλαδος για το 207...ετσι εξηγειται και το μπερδεμα αφου αργυρης ελεγε οτι ειχε δει ελατηρια να γραφουν kw τα πισω ενω αλλοι ελεγαν οτι ειναι eibach τα μπροστα...

προφανως ειναι η ιδια αναρτηση απλα ειναι οτι σου κατσει σε ονομα.
android - Σαβ 24 Οκτ 2009, 18:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kapoy πηρε το ματι μου αυτο
''η EIBACH Prostreet S είναι ίδια σαν την KW-1''

η οποια ειναι η αναρτηση που δινει η πεζο ελλαδος για το 207...ετσι εξηγειται και το μπερδεμα αφου αργυρης ελεγε οτι ειχε δει ελατηρια να γραφουν kw τα πισω ενω αλλοι ελεγαν οτι ειναι eibach τα μπροστα...

προφανως ειναι η ιδια αναρτηση απλα ειναι οτι σου κατσει σε ονομα.


η eibach δεν ειναι ρυθμιζομενη η πισω και ειναι -20μμ
ειδου
http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=2073

και βγαινει 700ευρω χωρις μεταφορικα
πολυ λιγοτερα παντως απο τα 1200 που ζηταγε ο κονδωρας

ενω η kw ειναι απο -35μμ μεχρι -65μμ
ακομα η kw βγαζει κ ελατηρια χαμηλωματος σκετα -30μμ

η kw πηγαινει 950 με 1000 η inox κ κανα 100ευρω πιο κατω η γαλβανιζε
nikos207gt - Κυρ 06 Σεπ 2015, 18:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα . εχω ενα 207 gt facelift απο τα στοκ κοματια.. Ξερει καποιος να μου πει αν τα αμορτισερ ειναι 51 mm ή 47?? Καποιος ειπε εδω οτι καποια gt ειναι 47 και καποια 51...
George S - Κυρ 06 Σεπ 2015, 19:06:12
Θέμα δημοσίευσης:
nikos207gt έγραψε:
Καλησπερα . εχω ενα 207 gt facelift απο τα στοκ κοματια.. Ξερει καποιος να μου πει αν τα αμορτισερ ειναι 51 mm ή 47?? Καποιος ειπε εδω οτι καποια gt ειναι 47 και καποια 51...
λογικα 51 πρεπει να ειναι στο φεισλιφτ.ας πει και καποιος σιγουρα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr