Lef205 έγραψε: |
τι εχει το φορουμ? |
leflask έγραψε: | ||
Ειναι δυνατον να μην ξερει κανεις να απαντησει αυτο που ρωταω? ![]() |
Road_Runner έγραψε: |
Γιατι σου φαινεται αδυνατον?
Ειναι απολυτως φυσιολογικο ολοι μας να ειμαστε μεσα την κυριακη το απογευμα περιμενοντας να λυσουμε τις αποριες σου... |
Lef205 έγραψε: | ||||
Ναι ειναι γιατι εδω μεσα δεν ειμαστε μηχανικοι. Επισης αυτος που το ξερει μπορει να μην εχει μπει μεσα στο φορουμ. |
Pughell έγραψε: |
Το μονο κοινο τους πραγμα ειναι η χελωνα(κελυφος).
Απο εκει και περα σχεσεις,διαφορικο,πλανητικα,κλπ ειναι ολα διαφορετικα... Το μονο το οποιο θα σε ενδιεφερε,και αυτο με επιφυλαξη καθως εξαρταται απο το βημα του,ειναι το διαφορικο. |
Pughell έγραψε: |
Το μονο κοινο τους πραγμα ειναι η χελωνα(κελυφος).
Απο εκει και περα σχεσεις,διαφορικο,πλανητικα,κλπ ειναι ολα διαφορετικα... Το μονο το οποιο θα σε ενδιεφερε,και αυτο με επιφυλαξη καθως εξαρταται απο το βημα του,ειναι το διαφορικο. |
Pughell έγραψε: |
Χελωνα οχι αλλα ολα τα υπολοιπα σωθικα,ναι...
Συνοπτικα χρειαζεσαι τις κλειστες σχεσεις,μεγαλα πλανητικα και ενα διαφορικο 16/65. |
Pughell έγραψε: |
Η εναλλακτικη,και πιο φθηνη,version ειναι να κρατησεις τις σχεσεις ...Το μοναδικο μειονεκτημα στην παραπανω υποθεση ειναι οτι θα εχεις μια 2η λιγο πιο μακρια |
Pughell έγραψε: |
Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; ![]() ![]() |
Jean έγραψε: |
εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα... |
Pughell έγραψε: |
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; ![]() |
WilDuck έγραψε: | ||
Κοίτα. Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του. Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!? ![]() ![]() Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα! Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες! Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει. Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει. αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει! Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...! Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!! Πάντα στη διάθεση σου!! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα. |
WilDuck έγραψε: | ||
ΣΩΣΤΟΣ. ![]() |
Jean έγραψε: |
Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων |
Pughell έγραψε: | ||||
Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... ![]() |
WilDuck έγραψε: |
Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. ![]() Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ? |Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
andreaskoudou έγραψε: |
κοιτα φρενα θ'αλλαξω μονο πισω δηλαδη απο ταμπουρο θα παω σε δυσκο.
θελει και αξωνα???????????? |
Pughell έγραψε: | ||
Πριν το βαλεις βρε παπαρε,δεν σου λεγαμε ολοι να βαλεις το μακρυ(4,06) ή τουλαχιστον να βαλεις τις 14αρες αλλα μας ελεγες οτι δεν θελεις να φαινεται οτι ειναι "γαργαλημενο" και οτι με τις 13αρες κανει και ρανει,κλπ,κλπ; ![]() Τεσπα... |
SnakeMJK έγραψε: |
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω. |
SnakeMJK έγραψε: |
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω. |