PSClub - Hellas

Μετάδοση - 106 - Σασμαν απο 1.1 8ν σε 1.6 8ν

leflask - Κυρ 07 Σεπ 2008, 12:50:57
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Διαφορες σασμαν 106 1600 16ν με 106 1100 8ν
Μηπως ξερει κανεις να μου αν διαφερει και σε τι διαφερει ενα σασμαν απο 106 1.1 και ενα σασμαν απο 106 1.6...?
Και σε περιπτωση που παρουμε ενα μοτερ 1.600 και ενα σασμαν απο 1.100 και τα συνδεσουμε θα αντεξει πιστευετε το σασμαν?
leflask - Κυρ 07 Σεπ 2008, 20:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
Κανεις δεν απαντα..... ?! Μα τι φορουμ ειναι αυτο...?
Lef205 - Κυρ 07 Σεπ 2008, 20:56:01
Θέμα δημοσίευσης:
τι εχει το φορουμ?
leflask - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
τι εχει το φορουμ?


Ειναι δυνατον να μην ξερει κανεις να απαντησει αυτο που ρωταω? Question
Lef205 - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
leflask έγραψε:
Lef205 έγραψε:
τι εχει το φορουμ?


Ειναι δυνατον να μην ξερει κανεις να απαντησει αυτο που ρωταω? Question

Ναι ειναι γιατι εδω μεσα δεν ειμαστε μηχανικοι.
Επισης αυτος που το ξερει μπορει να μην εχει μπει μεσα στο φορουμ.
Road_Runner - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι σου φαινεται αδυνατον?
Ειναι απολυτως φυσιολογικο ολοι μας να ειμαστε μεσα την κυριακη το απογευμα περιμενοντας να λυσουμε τις αποριες σου...
tsosmoulis - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
δεν το βάζεις πάνω να μάθουμε και εμείς? Laughing

αν και η λογική λέει ότι δεν θα αντέξει Rolling eyes
leflask - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
Γιατι σου φαινεται αδυνατον?
Ειναι απολυτως φυσιολογικο ολοι μας να ειμαστε μεσα την κυριακη το απογευμα περιμενοντας να λυσουμε τις αποριες σου...


Καταλαβαινω οτι δεν γινεται να ειναι ολοι μεσα αλλα τουλαχιστον ας βγει καποιος να πει την αποψη του.... επισεις εχω δει σε διαφορα θεματα και ποιο απλα απ το δικο μου και γινεται το ιδιο...
leflask - Κυρ 07 Σεπ 2008, 21:52:29
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
leflask έγραψε:
Lef205 έγραψε:
τι εχει το φορουμ?


Ειναι δυνατον να μην ξερει κανεις να απαντησει αυτο που ρωταω? Question

Ναι ειναι γιατι εδω μεσα δεν ειμαστε μηχανικοι.
Επισης αυτος που το ξερει μπορει να μην εχει μπει μεσα στο φορουμ.


Φιλε μου μηχανικοι δεν εισαστε αλλα βλεπω διαφορα τεχνικα θεματα που μου δειχνει να καταλαβω οτι μπορω να κανω τετοιες ερωτησεις...
Road_Runner - Κυρ 07 Σεπ 2008, 22:28:49
Θέμα δημοσίευσης:
Και ποιος σου ειπε οτι δεν μπορεις?
Απλα μην εχεις την απαιτηση και να σου απαντησουμε μεσα σε 8 ωρες, ποσο μαλλον κυριακατικα...
Γιατι αν εχεις υπομονη και γουσταρεις το φορουμ, θα μπεις και αυριο, και μεθαυριο, και παραμεθαυριο και θα ψαχτεις... Αλλά είμαι σίγουρος οτι ο μονος λογοσ που μπηκες στο φορουμ ειναι να ρωτησεις αυτο και μετα ουτε που θα ξαναμπεις..
Lef205 - Κυρ 07 Σεπ 2008, 22:46:50
Θέμα δημοσίευσης:
Tεσπα.
Τα σασμαν εχουν διαφορες και καλυτερα αν το κανεις 16ν να αλλαξεις κ σασμαν.
Pughell - Δευ 08 Σεπ 2008, 09:20:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το μονο κοινο τους πραγμα ειναι η χελωνα(κελυφος).
Απο εκει και περα σχεσεις,διαφορικο,πλανητικα,κλπ ειναι ολα διαφορετικα...
Το μονο το οποιο θα σε ενδιεφερε,και αυτο με επιφυλαξη καθως εξαρταται απο το βημα του,ειναι το διαφορικο.
leflask - Δευ 08 Σεπ 2008, 18:44:00
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το μονο κοινο τους πραγμα ειναι η χελωνα(κελυφος).
Απο εκει και περα σχεσεις,διαφορικο,πλανητικα,κλπ ειναι ολα διαφορετικα...
Το μονο το οποιο θα σε ενδιεφερε,και αυτο με επιφυλαξη καθως εξαρταται απο το βημα του,ειναι το διαφορικο.


Ευχαριστω πολυ φιλε μου Laughing
Road_Runner - Δευ 08 Σεπ 2008, 18:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το μονο κοινο τους πραγμα ειναι η χελωνα(κελυφος).
Απο εκει και περα σχεσεις,διαφορικο,πλανητικα,κλπ ειναι ολα διαφορετικα...
Το μονο το οποιο θα σε ενδιεφερε,και αυτο με επιφυλαξη καθως εξαρταται απο το βημα του,ειναι το διαφορικο.


Στελιο εχεις σκεφτει να χρεωνεις τις απαντησεις που δίνεις??
5€/απαντηση...
Pughell συμβουλευτικη Α.Ε.
Και υπευθυνος οικονομικων μπορει να γινει ο ΚΑΝΕ!!!!
αααααχ0α0χ0α0χα0χ0α0χ0α0χα0χ0α
andreaskoudou - Δευ 17 Νοέ 2008, 14:09:10
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Σασμαν απο 1.1 8ν σε 1.6 8ν
παιδια καλησπερα.
Χρειαζομαι τις γνωσεις και την εμπειρια σας.
Ειμαι ετοιμος να μετατρεψω επιτελους το 106 μου (του '98) απο 1.1 8ν σε 1.6 8ν.
Για την μετατροπη εκτος απο το μοτερ φυσικα εγγεφαλο και πλεξουδα θα πρεπει να αλλαξω και σασμαν????ειδου η απορια...
Πρεπει να δωσω ιδιαιτερη προσοχη σε κατι αλλο???
Σας ευχαρηστω εκ των προτερων.
Pughell - Δευ 17 Νοέ 2008, 14:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Χελωνα οχι αλλα ολα τα υπολοιπα σωθικα,ναι...
Συνοπτικα χρειαζεσαι τις κλειστες σχεσεις,μεγαλα πλανητικα και ενα διαφορικο 16/65.
andreaskoudou - Δευ 17 Νοέ 2008, 14:34:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Χελωνα οχι αλλα ολα τα υπολοιπα σωθικα,ναι...
Συνοπτικα χρειαζεσαι τις κλειστες σχεσεις,μεγαλα πλανητικα και ενα διαφορικο 16/65.

αυτο μαλλον σημαινει οτι πρεπει να βρω και σασμαν απο 1.6 8ν ε???
ξερεις ποσο κοστιζει πανω κατω??
Pughell - Δευ 17 Νοέ 2008, 15:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,το να βρεις σασμαν ετοιμο δεν θα ελεγα οτι ειναι και η σοφοτερη επιλογη καθως θα ειναι πολυ καταπονημενο.
Κοινως καλυτερα να φτιαξεις ενα δικο σου στο οποιο θα ξερεις οτι εχει μεσα 5 πραγματα καινουργια παρα ενα ετοιμο και οτι κατσει... Confused

Για να φτιαξεις το δικο σου παντως υπολογιζε οτι χρειαζεσαι σχεσεις(περιπου 300Ε),ρουλεμαν(περιπου 200Ε),διαφορικο(περιπου 100Ε) και πλανητικα(περιπου 90Ε).

Η εναλλακτικη,και πιο φθηνη,version ειναι να κρατησεις τις σχεσεις που εχεις και να βρεις μια κοντη 5η οποτε θα σου μεινει να βρεις διαφορικο,πλανητικα και τα ρουλεμαν.
Το μοναδικο μειονεκτημα στην παραπανω υποθεση ειναι οτι θα εχεις μια 2η λιγο πιο μακρια,πραγμα το οποιο ομως δεν ειναι προβλημα καθως σε 3η,4η και 5η θα εισαι πιο "σφιχτα".
andreaskoudou - Δευ 17 Νοέ 2008, 15:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
καταλαβα...
ολα αυτα που λες ειναι σοφα, ειδικα για την λυση του να εφτιαχνα ενα σασμαν "σαν καινουριο" αλλα το οικονομικο θεμα μου δενει τα χερια. Το δευτερο μου ακουγεται καλυτερο αλλα παλι, που θα βρω μια κοντη 5η, διαφορικο και ρουλεμαν σε καλη κατασταση η καινουρια σε χαμιλες τιμες? Το να εβρησκα ενα σασμαν απο καποιον εμπιστο σε μια καλη τιμη μεσα απο το κλαμπ το θεωρεις πολυ δυσκολο??
Pughell - Τρι 18 Νοέ 2008, 11:43:29
Θέμα δημοσίευσης:
Και να βρεις τετοιο σασμαν,θα το βρεις στα 300Ε+ χωρις να αποκλειονται οι πιθανοτητες του να σου βγαλει προβλημα καθως φθορες θα εχει σιγουρα. Confused
Οποτε; Rolling eyes
Jean - Πεμ 20 Νοέ 2008, 13:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
To ιδιο προβλημα θα εχω και εγω αλλα και με 20 ατια παραπανω φιλαγμενα μεχρι να πουληθει το 1.1 μοτερ για να μπει σωστο σασμαν...
WilDuck - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:19:04
Θέμα δημοσίευσης:
Το σασμάν σου είναι ίδιο με το 1.4?

Αν ναι, γιατί να το αλλάξεις?
Θα έχεις χειρότερο 0-100 (2 αλλαγές),
χειρότερες επιδόσεις σε ανοίγματα με 100km/h+,
μεγαλύτερη κατανάλωση,
μεγαλύτερη καταπόνηση σε ημιαξόνια και παρελκόμενα,

καλύτερες ρεπρίζ.

Αν βγαίνεις εθνική, μην το αλλάξεις.
Άκουσέ με.

Τα ίδια μου έλεγαν κι εμένα...
Άλλαξέ το, άλλαξέ το...

Και ενώ το παλιό ήταν σκυλί, το καινούριο (ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙ ΟΛΑΣ!!!) χάλασε μέσα σε 15.000km...


ότι άλλο θές, εδώ.
Παθών.
WilDuck - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΩΡΑ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ.

ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΕΙ... Laughing Laughing Laughing

(Θα πεταχτεί τώρα κανένας Στέλιος απ'τη γωνία) - Γι'αυτό το αγαπάω αυτό το παιδί... Laughing Laughing Laughing


Ειδικά αν πηγαίνεις ταξίδια, ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ να το αλλάξεις.

Φίλε μου, ξέρεις τι είναι να σπας ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ 4η στα 200 και να συνεχίζεις κυριλέ με 5η στα 220? Και η CLK δίπλα σου να χαζεύει?

Και όταν θες χαλαρό ταξιδάκι? 5η, 3-4rpm και 150+...

Ταξίδι με 14/60?
Ξέχασέ το.

Ο μόνος λόγος που έβαλα 14/60 ήταν ότι θα μένω Ρόδο μόνιμα, οπότε όλες οι μετακινήσεις είναι αστικές.
WilDuck - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Η εναλλακτικη,και πιο φθηνη,version ειναι να κρατησεις τις σχεσεις ...Το μοναδικο μειονεκτημα στην παραπανω υποθεση ειναι οτι θα εχεις μια 2η λιγο πιο μακρια


Αν ισχύει αυτό (ωχ τι είπα!τόλμησα να αμφισβητήσω τον μέγιστο?) Shocked Laughing Laughing Roll eyes
Love
τότε βολεύει, έχεις και ένα 0-100 της προκοπής.
Άσε που θα απλώνει ωραία με μακριά 2α.
Pughell - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:38:39
Θέμα δημοσίευσης:
Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; Question Laughing
WilDuck - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:42:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Με το χρονομετρο στο χερι θα βγαινει βολτα ρε χαμενε το παιδι; Question Laughing


Άμα θέλετε, έχω και χρόνους.
Δικάβαλος.

7.6" με παλιό σασμάν,
8.3" με το 14/60 (και πιο φθαρμένα λάστιχα).

Οκ, με χρονόμετρο χειρός.
Μπλα μπλα μπλα... Laughing Laughing Laughing

Αλλά το επιβεβαίωσα πολλές φορές, και με Leon FR.


Ρε φίλε, άνοιγε ΜΑΓΙΚΑ το αμάξι...
Η 2α ατελείωτηηηηη. 115 βαρούσε. Με αυτό το ελαφρύ, ευεργετικό για τους χρόνους σπινιάρισμα (ως τα 80-90)...

Αχ.... Yahoo!
Jean - Πεμ 20 Νοέ 2008, 18:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα μεχρι να το σπασω του 1.1 θα το αφησω πανω και θα το επισκευασω οταν σπασει...
Pughell - Πεμ 20 Νοέ 2008, 20:01:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes
Jean - Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα...
andreaskoudou - Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
σ'εθχαριστω πολυ φιλε μου.
Εγω εχω το μαμα σασμαν του 1.1
εμενα με συμφαιρει να το κρατησω φυσηκα γιατι ξερω οτι το δικο μου ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
το θεμα λοιπον ειναι εαν το "δεχεται" με τον κινιτηρα τον 1.6 8ν.
κατι αλλο, δεν θα το δηλωσεις ουτε συ ε????
Jean - Πεμ 20 Νοέ 2008, 23:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το περνει κανονικα το σασμαν σου.Για αρχη δεν για μετα βλεπουμε.
Φρενα και αξονα εχεις αλλαξει?
Pughell - Παρ 21 Νοέ 2008, 09:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
εμενα μια χαρα ανεβαζει και με το 1,1 ακομα φανταζομαι με τα διπλα αλογα...

Εγω δεν ειπα οτι δεν ανεβαζει,το θεμα ειναι τι Κ/Π φοραει μεσα.
Γιατι αν το Κ/Π ειναι 3,77 τοτε δεν ανεβαζει ουτε ο Θεος να το τραβαει απο την μετωπη. Laughing
Αν παλι το σασμαν ειναι απο κανενα Saxo 1100 που φορουσαν 14/60 πανω,λογικο ειναι να τραβαει σαν χαζο. Wink
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 09:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes


Κοίτα.

Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!? Shocked Laughing
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!

Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.

Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!

Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!! Very happy
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 10:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ερωτηση...
Με το μακρυ,ευεργετικο σασμαν που εχει αυτο το ελαφρυ γλιστρυμα μεχρι τα 80-90,πως θα ειναι στο βουνο ιδιαιτερα αν η προσφυση ειναι καλη; Rolling eyes


Κοίτα.

Σε βουνό, όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και στα καλύτερά του.
Αλλά δε νομίζω το παιδί να κάνει αναβάσεις?!? Shocked Laughing
Σε θάλασσα φυσικά θα πήγαινε πολύ καλύτερα!
Αλλά αν έχεις 9ποδο χταπόδι και σκούπα (ηλεκτρική πάντα,ε!) θα σου πρότεινα και πεδιάδα με λίμνες!

Να σου πω, όμως, σε συνθήκες κόντρας τι συμβαίνει.

Με 2α και 40-50 το αμάξι θα σου φαίνεται ότι δεν τραβάει.
αλλά με γεμάτη 6η θα φυσάει!
Βέβαια αν καρφώσεις μια 4η θα είναι όλα τα λεφτά...!

Ελπίζω να σε βοήθησα φίλε!!
Πάντα στη διάθεση σου!! Very happy


Αυτά είναι του έξυπνου του αδερφού μου, που είναι άσχετος από αμάξια και κολλημένος με τη μπάλα... W00t Roll eyes Dizzy2

--------

Συνεχίζω σοβαρά τώρα.

Σε συνθήκες κόντρας, παρακαλάς να βρεις τον άλλον με 80, γιατί το 80-100 γίνεται χαλαρά σε 2", ίσως και λιγότερο.

Από 40-50... ξέχνα το! Laughing

Βγαίνεις εθνική?
Αν ναι, κρατάς το κιβωτιάκι σου.

Με 13άρια, θα κοφτιάζεις ως εξής:

1η 65
2α 115
3η 160
4η 200
5η 220 πήγα.


Αυτά.

Ότι άλλο θες, εδώ.

Ελπίζω να μην πεταχτεί ο μπούφος ο αδερφός μου πάλι όταν λείπω. Very happy
Pughell - Παρ 21 Νοέ 2008, 11:08:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα σου πω τιποτα για το σοι σου δεν θα παρεξηγηθεις,ε; Laughing Laughing Laughing

Καταρχην το παιδι θελει να κανει ενα ορθο Rallye και οχι ενα "κρυφοτ(σ)αγιερ" οποτε το πιο λογικο ειναι οτι θα βαλει 14αρες.
Με το 16αρι μοτερ το εργοστασιακο 4,06 ειναι κοντο ακομα και για το μαμα μοτερ οποτε στο ΦΠΕ θα πλησιαζει σχετικα ευκολα τον κοφτη παρα την εργοστασιακη μεταδοση.

Για το 14/60 δεν διαφωνω,το 16αρι μοτερ(8v) δεν ειναι και το πιο δυνατο χαρτι μετα τις 6500-6800 οποτε και το συγκεκριμενο Κ/Π κρινεται μαλλον ακαταλληλο για overall χρηση.

Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 11:47:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool
Jean - Παρ 21 Νοέ 2008, 12:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων
Pughell - Παρ 21 Νοέ 2008, 12:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool

Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... Rolling eyes
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 12:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Εγω θα βγαινω εθνικη πηγαινω Λαμια λογο σπουδων


Θα δεις πόσο θα σε βολέψει το 1.1 σασμάν...
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 12:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως πιστευω οτι η εργοστασιακη κλιμακωση του 1600 8v ειναι η καλυτερη επιλογη αν μιλαμε για το ιδιο μοτερ παντα.


ΣΩΣΤΟΣ. Cool

Οταν στα ελεγα βρε κεφαλα τοτε ηθελες κοντο... Rolling eyes



Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Τέσπα, για τη Ρόδο είναι ιδανικό το 14/60.

Δρόμους δεν έχουμε, ευθείες δεν έχουμε, οπότε... Laughing


Αλλά αν βγαίνεις εθνική, δεν το συζητώ!
Ξέρεις τι είναι να κατεβαίνεις Σαλόνικα-Αθήνα σπασμένος με 6000rpm+ ?

Το λυπάσαι το αμάξι.
Ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες το λάδι.
Για να μη μιλήσω για κατανάλωση.
Pughell - Παρ 21 Νοέ 2008, 14:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:

Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...

Πριν το βαλεις βρε παπαρε,δεν σου λεγαμε ολοι να βαλεις το μακρυ(4,06) ή τουλαχιστον να βαλεις τις 14αρες αλλα μας ελεγες οτι δεν θελεις να φαινεται οτι ειναι "γαργαλημενο" και οτι με τις 13αρες κανει και ρανει,κλπ,κλπ; Rolling eyes

Τεσπα...
andreaskoudou - Παρ 21 Νοέ 2008, 14:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα φρενα θ'αλλαξω μονο πισω δηλαδη απο ταμπουρο θα παω σε δυσκο.
θελει και αξωνα????????????
SnakeMJK - Παρ 21 Νοέ 2008, 14:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
andreaskoudou έγραψε:
κοιτα φρενα θ'αλλαξω μονο πισω δηλαδη απο ταμπουρο θα παω σε δυσκο.
θελει και αξωνα????????????


Ναι, θέλει αλλαγή όλος ο άξονας.
andreaskoudou - Παρ 21 Νοέ 2008, 14:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
οποσδηποτε????
ποσο θα παει ξερεις περιπου???
Jean - Παρ 21 Νοέ 2008, 15:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
Για να αλλαξεις μονο τα ακρα δεν, θες κανα 250ρι το λιγοτερο και αν δεν τα βαλεις και μονος σου θες και κατανομιτη γιατι αν δεν εχεις θα ειναι σαν χειροφρενο, ενω ακομα δεν θα εχεις 24μμ και 19μμ ραβδους οπως τα 1.6 και θες και μπροστα φρενα γιατι αυτα που εχουμε απο μαμα, εγω τα εβραζα με το 1.1 φαντασου με 40 αλογα ακομα ειναι φρενα και δεν παιζεις με αυτα.
Εγω τον ειχα παρει 350 και 26 οι 2 ντυζες του χειροφρενου εμενα ομως δεν ηθελε ουτε τακακια ουτε δισκους ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση και θες και κανα 250 ακομα και βαζεις 266 μπροστα απο 206
andreaskoudou - Παρ 21 Νοέ 2008, 15:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
δεν σου κρυβω οτι ολα αυτα μου ακουγονται σωστα. ομως σκευτομαι οτι επιδει δεν θα το πηγαινω και γ*&%ντας μηπως δεν αλλαζα(τουλαχιστον ακομα).
Jean - Παρ 21 Νοέ 2008, 16:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι πολυ γλυκο το γκαζι...τα εχω πει αυτα πολλες φορες και εγω
SnakeMJK - Παρ 21 Νοέ 2008, 16:10:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το ταμπούρο μια χαρά φρένο είναι... Απλά αν το πατάς συνέχεια μετά απλά δεν υπάρχει... Μόνο σε καταβάσεις το χω νιώσει αυτό και ύστερα από πολύ πάτημα. Δεν είναι και 1,5 τόνος το αμάξι!
andreaskoudou - Παρ 21 Νοέ 2008, 16:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
δλδ τι λες δεν θα την παλεψω χωρις πισω αξωνα???
ναι ρε γ?&*το ειναι γλυκο
SnakeMJK - Παρ 21 Νοέ 2008, 16:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 17:16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:

Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...

Πριν το βαλεις βρε παπαρε,δεν σου λεγαμε ολοι να βαλεις το μακρυ(4,06) ή τουλαχιστον να βαλεις τις 14αρες αλλα μας ελεγες οτι δεν θελεις να φαινεται οτι ειναι "γαργαλημενο" και οτι με τις 13αρες κανει και ρανει,κλπ,κλπ; Rolling eyes

Τεσπα...


Α α α...

Σα να θυμάμαι... Embarassed

Ναι, ναι, εγώ είμαι αυτός... Very happy
WilDuck - Παρ 21 Νοέ 2008, 17:19:23
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.


Πολύ σωστός ο Ζήσης!

Αυτό έκανα κι εγώ.

Μπροστά φρένα από ραλλύ (247 αεριζόμενα).
Εμένα μάλιστα έχει δαγκάνες από 13άρι.

Και πίσω τα ταμπούρα.

Φρενάρει κορυφαία, ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Ενώ παλιά, με τα παλιά φρένα στράβωνα δίσκο για πλάκα.



Είναι ελαφριά τα αμαξάκια μας και φρενάρουν μια χαρά με τα ταμπούρα πίσω.
Να θυμάσαι ότι το 70% (ίσως και παραπάνω) του φρεναρίσματος το αναλαμβάνουν τα μπροστά. -ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ- Very happy

Τα μπροστά είναι και φτηνά, οπότε είναι απαραίτητο. Wink
Pughell - Παρ 21 Νοέ 2008, 18:22:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ψιτ,κοριτσια,ξεφυγαμε ολιγον off topic,ε... Exclamation

Αναφορικα με τα φρενα,οι δισκοι δεν ειναι υποχρεωτικοι αλλα θελει τα μεγαλα ταμπουρα απο Rallye/XSi.
Περισσοτερα βεβαια σε αναλογο topic.

Jean - Παρ 21 Νοέ 2008, 23:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.

Αυτο εκανα και εγω φρενα κ αναρτηση
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr