έγραψε: |
Έχει αλλάξει κανείς λάστιχα στο 207 CC;
Από τη μάνα του φοράει (τουλάχιστον το δικό μου) Continental Sport Contact 2 σε διάσταση 205/45/17. Στην ίδια διάσταση βρήκα και το Sport 3, όπως και τα Toyo Proxes T1, Avon, Michelin Pilot, κλπ. Τι προτείνετε; Σημείωση: Αντιπρόσωπος της Peugeot πρότεινε να βάλω πάλι τα Continental διότι έχουν πιο μαλακά πλαϊνά και δεν θα κοπανάει η οροφή σε σχέση με άλλα. |
MEMsound έγραψε: |
p-zero... τελος... τα οδήγησα σε 207 gt και μου φάνηκαν super
(ή εστω Pilot) |
android έγραψε: |
yokohama parada κ αφηστε τα ιταλοκολολαστιχα...μλκ ειναι |
android έγραψε: |
yokohama parada κ αφηστε τα ιταλοκολολαστιχα...μλκ ειναι |
MEMsound έγραψε: | ||
...γαμάτο... αλλα σε κάνα ξαφνικό νερό τι κάνεις? πχ εξοδο στροφής που εχουν τρέξει νερά από χαλασμένο ποτιστικό του δήμου... λέμε τώρα... όπως και να χει ο dr_michael απ οσο κατάλαβα ψάχνει ανεση και οχι απόλυτο κράτημα οπότε οι σκληροπυρηνικές λύσεις αποκλείονται ουτως η άλλως... |
MTerry έγραψε: |
Μιχάλη η προσωπική γνώμη ειναι να βάλεις ελαστικό που να μην σου δημιουργεί τριγμούς γιατί τα αυτοκίνηα αυτά οτι και να βάλεις πάλι άριστη οδική συμπεριφρά θα έχουν.
ΟΧΙ τα Pirreli ειναι σκληρά-θόρυβο θα σε κουράσουν! Τα Continental καλύτερα ! |
έγραψε: |
Από 205/45/17 μπορώ να πάω σε 215/40/17; Βρήκα το Continental Sport Contact 3 σε καλή τιμή σχετικά. |
android έγραψε: | ||
αν ειδες σε αλλο τοπικ εβαλα 215-45-17...κ να σου πω την αληθεια μην κοντινεις ειδικα εσυ που θες ανεση. θα κανεις κ αλλο καρουμπαλο.... ![]() σε παω βολτα αν θες με τα advan μου να δεις ανεση κτλ.. ![]() 205-45-17 Overall Diameter: 24.26 in 616.20 mm 215-45-17 Overall Diameter: 24.61 in 625.09 mm 215-40-17 Overall Diameter: 23.77 in 603.75 mm Actual Speed: 60 mph 100 km/h 215-45 Speedometer1: 59.1 mph 98.5 km/h 215-40 Speedometer1: 61.2 mph 102. km/h |
έγραψε: |
Έχει αλλάξει κανείς λάστιχα στο 207 CC;
Από τη μάνα του φοράει (τουλάχιστον το δικό μου) Continental Sport Contact 2 σε διάσταση 205/45/17. Στην ίδια διάσταση βρήκα και το Sport 3, όπως και τα Toyo Proxes T1, Avon, Michelin Pilot, κλπ. Τι προτείνετε; Σημείωση: Αντιπρόσωπος της Peugeot πρότεινε να βάλω πάλι τα Continental διότι έχουν πιο μαλακά πλαϊνά και δεν θα κοπανάει η οροφή σε σχέση με άλλα. |
android έγραψε: |
να δεις κ το δεικτη φορτιου να ναι απο 87 κ πανω |
Παράθεση: |
να σαι πανω απο το λαστιχα οταν ξεζανταρη ζανταρη κ να του θυμησεις οτι εχεις αισθητιρες γτ μπορει για πλακα να τους σπασει ![]() |
έγραψε: | ||
Ακριβώς έτσι. Τα 205/45/17 είναι ακριβότερα κατά 100 ευρώ περίπου. |
έγραψε: |
Με την απόφαση τελικά να διατηρήσω την αρχική διάσταση έχουμε τα εξής:
1. Continental Contact Sport 3: Δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα σε αυτή τη διάσταση, άρα μένει μόνο η επιλογή του παλιού Contact Sport 2. 2. Yokohama Parada: Δεν είναι 88W XL, αλλά: 84W 3. TOYO Proxes 4 ή Proxes T1R: 88W (πειράζει που δεν είναι XL; ). Τι διαφορές έχουν αυτά τα 2 TOYO; Τι άλλες επιλογές έμειναν; |
chris77 έγραψε: |
Βοηθεια...εχω ενα 207 1.6 110ΗΡ,φοραει απο μαμα michelin primacy 195/55/16 87V...αν ειναι δυνατον...δεικτη 240κμ σε αμαξι με τελικη 195...δεν ειμαι ικανοποιημενος.Τι λαστιχο να βαλω για κρατημα,φρεναρισμα αλλα και αθορυβο.Μενω Ιταλια και παω καρφωτος στον αυτοκινητοδρομο...εννοειται με δεικτη ταχυτητας Η.Ποια ειναι τα καλυτερα κατα τη γνωμη σας.Αν βαλω 205 θα χασω πολυ...τι λετε...ευχαριστω |
chris77 έγραψε: |
Αν καποιος μπορει να μου δωσει μια απαντηση στο ερωτημα παραπανω θα το εκτιμουσα...απαντησεις του ειδους αλλαξε αμαξι...κλπ τις εχω χ.....ες...εκτος αν νομιζει αυτος που τις δινει οτι εχει σοβαρο οχημα...αυτο εχουμε και αυτο κοιταμε να βελτιωσουμε...ευχαριστω!!! |
chris77 έγραψε: |
δεν θελω να χασω σε επιδοσεις...κανω μια θυσια στο θορυβο...επειτα απορω γιατι βαζουν δεικτη ταχυτητας ν και οχι Η...θελω κατι καλυτερο σε κρατημα και φρεναρισμα...οποτε 195 55 16 οπως τωρα αλλα με δεικτη Η...τα Yokohama S-drive πως τα βλεπεις...ευχαριστω και sorry για την "επιθεση"... |
chris77 έγραψε: |
Εγινε φιλε...ευχαριστω για τις συμβουλες...μεχρι τωρα εχω βρει στη διασταση μου τα c drive yokohama...αυτα τι λενε...ευχαριστω και καλο βραδυ... |
5P1R05 έγραψε: |
Φιλαρακι βαλε οτι θες αλλα προς θεου οχι τα π ζερο.... θεοσκληρα.... χθες εκανα το λαθος να τα βαλω και εχω σκυλομετανιωσει.... Ολο το αμαξι τρανταζεται λες και αλλαξα αμορτισερ. Κρατανε βεβαια και στη βροχη πολυ καλα αλλα ειδικα το πρωι που ειναι κρυα και κερμα αν πατησεις το καταλαβαινεις. Πιστευω τα κοντινενταλ τα 3 ειναι η καλυτερη λυση για τα ευαισθητα αμαξακια μας. |
climbonice έγραψε: | ||
![]() Έβαλα κι εγώ την περασμένη βδομάδα τα P-Zero επειδή τα βρήκα φθηνότερα από Michelin και Continental και τώρα κλαίω τα λεφτά που... πέταξα. Αργούν να ζεσταθούν, είναι πολύ πιο σκληρά από τα Continental Sport Conatct 2 και το κράτημα στο στεγνό είναι απαράδεκτο (χαζοσπινάρουν πάνω στη στροφή, γενικά πρόσφυση αλλού γι' αλλού). Χαρακτηριστικό είναι ότι με τα Continental το esp έμπαινε σε ακραίες περιπτώσεις ενώ με τα P-Zero δουλεύει υπερωρίες! Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να βγάλουν περισσότερα χιλιόμετρα λόγω σκληρότερης γόμας (αν και τώρα που το σκέφτομαι μειονέκτημα θα είναι και αυτό γιατί έτσι θα πρέπει να τα κρατήσω περισσότερο). ![]() ![]() ![]() |
climbonice έγραψε: |
Στα 2.5bar τα δουλεύω μπρος - πίσω. Όσο προτείνει ο κατασκευαστής. Πόσο αέρα να βάλω πια!
Σε κράτημα θα το έλεγα απλά καλό και οπωσδήποτε υποδεέστερο από Michelin και Continental. Θα έλεγα και από Goodyear αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει. ![]() ![]() ![]() |
climbonice έγραψε: |
Δε μπορείς να τα έχεις όλα -και κράτημα στη βροχή και κράτημα στο στεγνό. Τα Michelin θεωρώ ότι είναι καλύτερα από τα Continental τόσο στο στεγνό όσο και τη βροχή (όχι ότι κρατάνε κι αυτά στη βροχή). Ωστόσο αν θέλεις κάτι πιο "all around" δοκίμασε Goodyear. Σε όλα τα τεστ δοκιμής ελαστικών βγαίνουν πρώτα, δε μπορεί να είναι τυχαίο. |
stazzy έγραψε: |
Ώπ! Το έχασα αυτό το θέμα το Σάββατο!
Τι να πω... Αυτά που έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα ειναι τα εξής: Πιο ανετο, δηλαδή λιγοτερο κοπάνημα στις λακουβες, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, λιγότερο σπινιάρισμα, εχω την αίσθηση ότι πατάει καλύτερα στην επιτάχυνση... Βέβαια, κοπανάει τόσο η οροφή μετά τα Μέγαρα που παίζει να μην μπορώ να εστιάσω στα λάστιχα! :p Στην ουσία τωρα, δηλαδή στις στροφές, για να είμαι ειλικρινής, το λυπάμαι να το σκίσω ακόμα... (Ούτε 1000km δεν εχω γράψει) Με λίγα μπασίματα κατεχάκη μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν στριβει με τον ίδιο τρόπο όπως με το 205 (με 36 πίεση) Σα να γλιστραει ελαχιστα/πατάει καλύτερα στο πλαι το πελμα και μετά μπαίνει μια χαρά. Επίσης, έχω την αίσθηση ότι το πίσω μέρος είναι πιο... πεταχτό :p Είχα πάει στον Κάλαμο το Πάσχα και αισθανομουν πιο χαραρό το πίσω μέρος και πιο έντονα τις διορθώσεις του ESP. Στο γύρνα από καλαμο (Χωρίς esp) δεν μπορεσα να βγάλω συμπέρασμα γιατί είχε ψιλοκίνηση και είχε βραδυάσει... (Δικαιολογίες του κ@#$ , καταλαβαίνεις τώρα...) Θέλω να παίξω 38μπροστα κρύο (40 περίπου ζεστο) και 36 πίσω να δω τι 8α γίνει. Περισσότερα στο σωστό topic καθότι έχω την αίσθηση ότι είμαι λίγο off εδω ![]() |
climbonice έγραψε: |
Εάν έχεις περιορίσει τις επιλογές σου μόνο στα συγκεκριμένα λάστιχα τότε:
Michelin Exalto. Βέβαια δεν αναφέρεις καθόλου τι ζητάς από τα λάστιχά σου: επιδόσεις, μακροζωία, άνεση κτλ; Το κάθε ελαστικό κάπου υπερτερεί, κάπου υστερεί θα πρέπει να επιλέξεις κάποιο ανάλογα με τις απαιτήσεις σου. |
MEMsound έγραψε: |
για ενα 150άρι 207cc θελουμε λάστιχα
ειμαι μεταξυ των T1R και των Proxes4 MHN μου πείτε για αλλα λάστιχα. Μεταξυ των δυο εχει κάποιος εμπειρία σε 207 (cc κατα προτίμηση) ή και σε αλλο αμάξι "συγκριτικά" με ταξυ των 2? |
MEMsound έγραψε: |
για ενα 150άρι 207cc θελουμε λάστιχα
ειμαι μεταξυ των T1R και των Proxes4 MHN μου πείτε για αλλα λάστιχα. |
MEMsound έγραψε: |
το ποστ μου ηταν το Σεπτεμβρη |