PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Power inverter 12V to 220V

DimiP - Πεμ 15 Μάϊ 2008, 00:44:55
Θέμα δημοσίευσης: Power inverter 12V to 220V
ψαχνω κατι τετοιο http://www.voltageconverters.com/itemdesc.asp?ic=ERP900-12
ωστε να μπορω να συνδεσω "βαριες" συσκευες στον αναπτηρα του αυτοκινητου.
μιλαμε για 1000watt πανω κατω.

Αν ξερει καποιος που μπορω να προμηθευτω κατι τετοιο απο καταστημα στην ελλαδα (eshop ή κανονικο) ή καποιο site στο εξωτερικο , θα με βοηθουσε πολυ.

Και για να σας προλαβω, στο ebay εχω κοιταξει, αλλα θελω καποιο καταστημα ή το πολυ eshop.

ευχαριστω Wink
plaketokofths - Πεμ 15 Μάϊ 2008, 01:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει.
DimiP - Πεμ 15 Μάϊ 2008, 23:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει.


ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.

π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;

εξηγησε μου αν θες
Steve - Παρ 16 Μάϊ 2008, 01:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί δεν παίρνεις γεννήτρια με βενζίνη?
plaketokofths - Παρ 16 Μάϊ 2008, 17:02:41
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει.


ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.

π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;

εξηγησε μου αν θες


Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα για τις συσκευές που λες, αλλα ισχύει:

η ισχύς ισούται με την ονομαστική τάση λειτουργίας της συσκευής επι την ένταση ρευματος που τη διαρρέει. Οπερ έδει δείξαι P(ισχύς) = V (τάση) * Ι (ρεύμα).

Ήτοι P=V*I -> I=P/V
1000W που ανεφερες εσύ & 13,8V που είναι η ταση στο αυτοκ.
ειναι Ι=1000/13,8 -> Ι=~ 72,5Α

Μιας και ασχολείσαι με ηχοσυστήματα μπορείς να κατάλαβεις την απαιτούμενη διατομή του καλωδίου που χρειάζεται μια τέτοια συσκευή. Μπορείς τώρα να συγκρίνεις την αυτή διατομή με αυτή που καταλήγει στα ακρα της βάση του αναπτήρα, θα είναι αρκετά μικρότερη. Αυτο πρακτικά σημαίνει οτι θα λιώσει το καλώδιο επειδή θα ζεσταθεί.

Μια πιο απλή μέθοδος ειναι να κοιταξεις στο βιβλιαράκι του αυτοκ ποια ασφάλεια αντιστοιχεί τον αναπτήρα, έτσι αν πχ αντιστοιχει μια 30αρα, τα 72Α που θες εσύ ειναι αρκετά παραπάνω.

Αυτά λέει εμένα η λογική μου, στα εξήγησα οσο αναλυτικότερα μπορούσα.
Ελπίζω να βοήθησα.

Προταση: αν τραβήξεις απο τη μπαταρία απευθείας καλώδιο εισαι οκ, εσύ απ' οσο θυμάμαι επειδή εχεις ηχοσύστημα μπορείς να βάλεις στο πορτ-μπαγκαζ ενα διανεμητή τάση και να τροφοδοτήσεις απο εκεί το inverter. Wink
DimiP - Σαβ 17 Μάϊ 2008, 00:15:21
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
DimiP έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει.


ποιο καλωδιο εννοεις ;
γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια .
βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt.

π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ;

εξηγησε μου αν θες


Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα για τις συσκευές που λες, αλλα ισχύει:

η ισχύς ισούται με την ονομαστική τάση λειτουργίας της συσκευής επι την ένταση ρευματος που τη διαρρέει. Οπερ έδει δείξαι P(ισχύς) = V (τάση) * Ι (ρεύμα).

Ήτοι P=V*I -> I=P/V
1000W που ανεφερες εσύ & 13,8V που είναι η ταση στο αυτοκ.
ειναι Ι=1000/13,8 -> Ι=~ 72,5Α

Μιας και ασχολείσαι με ηχοσυστήματα μπορείς να κατάλαβεις την απαιτούμενη διατομή του καλωδίου που χρειάζεται μια τέτοια συσκευή. Μπορείς τώρα να συγκρίνεις την αυτή διατομή με αυτή που καταλήγει στα ακρα της βάση του αναπτήρα, θα είναι αρκετά μικρότερη. Αυτο πρακτικά σημαίνει οτι θα λιώσει το καλώδιο επειδή θα ζεσταθεί.

Μια πιο απλή μέθοδος ειναι να κοιταξεις στο βιβλιαράκι του αυτοκ ποια ασφάλεια αντιστοιχεί τον αναπτήρα, έτσι αν πχ αντιστοιχει μια 30αρα, τα 72Α που θες εσύ ειναι αρκετά παραπάνω.

Αυτά λέει εμένα η λογική μου, στα εξήγησα οσο αναλυτικότερα μπορούσα.
Ελπίζω να βοήθησα.

Προταση: αν τραβήξεις απο τη μπαταρία απευθείας καλώδιο εισαι οκ, εσύ απ' οσο θυμάμαι επειδή εχεις ηχοσύστημα μπορείς να βάλεις στο πορτ-μπαγκαζ ενα διανεμητή τάση και να τροφοδοτήσεις απο εκεί το inverter. Wink


λοιπον βασικα δεν το θελω για το 206 οποτε δεν υπαρχει και ηχοσυστημα αλλα αυτο δεν μας απασχολει.
επειδη ειμαι σκραπας απο ηλεκτροτεχνια, ειχα την εντυπωση οτι το inverter ειναι αυτο που θα αναλαβει να παρει το ρευμα που βγαζει ο αναπτηρας κια αφου το μετατρεψει να δωσει τα 220V και ας πουμε τα 900watt ισχυος . δηλ. η μετατροπη γινεται μεσα στο inverter γιαυτο και υπαρχει η συσκευη.

ετσι νομιζα ,
οπως λες εσυ θα προσπαθησει να τραβηξει ας πουμε 70Α απο τον αναπτηρα (για να μετατρεψει και να δωσει τα 900watt) οποτε θα πεσουν ασφαλειες, θα λυωσουν καλωδια κ.λ.π
σωστα ;

αν ναι ,
τοτε γιατι το πουλανε αυτο το μαραφετι ;
πουθενα δεν αναφερει οτι π.χ. χρειαζεται ειδικη συνδεσμολογια / καλωδιωση / ασφαλειες / μπαταριες κ.λ.π για να δουλεψει.
λεει απλα οτι το βαζεις στον αναπτηρα του αυτοκινητου σου και σου δινει 900watt stantar και 1800 στιγμιαια. (δες το link που εχω δωσει πιο πανω)

πραγματικα δεν καταλαβαινω Shocked
Steve - Σαβ 17 Μάϊ 2008, 07:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ετσι νομιζα ,
οπως λες εσυ θα προσπαθησει να τραβηξει ας πουμε 70Α απο τον αναπτηρα (για να μετατρεψει και να δωσει τα 900watt) οποτε θα πεσουν ασφαλειες, θα λυωσουν καλωδια κ.λ.π
σωστα ;

αν ναι ,
τοτε γιατι το πουλανε αυτο το μαραφετι ;
πουθενα δεν αναφερει οτι π.χ. χρειαζεται ειδικη συνδεσμολογια / καλωδιωση / ασφαλειες / μπαταριες κ.λ.π για να δουλεψει.
λεει απλα οτι το βαζεις στον αναπτηρα του αυτοκινητου σου και σου δινει 900watt stantar και 1800 στιγμιαια. (δες το link που εχω δωσει πιο πανω)

πραγματικα δεν καταλαβαινω Shocked

Δεν καταλαβαίνεις γιατί πολύ απλά ο Γιάννης, με την επιστημονική του απάντηση και τις λογοτεχνικές παπ***ές του τύπου "Οπερ έδει δείξαι" κάπου την έχασε την μπάλα. Smile

Ότι έγραψε ο φίλτατος Γιάννης, για ασφάλειες κλπ. ισχύει από την υποδοχή του αναπτήρα και μετά. Μέχρι πριν, θα τραβάει 12volt το inverter από το ρεύμα του αυτοκινήτου και δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Από τον αναπτήρα και μετά μπαίνει η φύσα, μετά είναι το inverter και μετά γίνεται το πανηγύρι με το λιώσιμο καλωδίων.

Το inverter είναι αυτό που θα κάνει ανόρθωση τάσης στα 220V και όχι η μπαταρία του αυτοκινήτου. Και ο κατασκευαστής έχει προβλέψει τα μέγιστα watt παροχής, έχει βγάλει διατομές καλωδίων σωστές κλπ. έτσι ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα το όλο σύστημα.


ΑΝ έβαζες μια ηλεκτρική σκούπα 12Volt και 1000 watt να τραβήξει ρεύμα στην υποδοχή του αναπτήρα, τότε θα είχες πρόβλημα και θα έκανες ότι έλεγε ο Γιάννης περί ασφαλειών κλπ.


Τώρα όμως είσαι απλά Plug and play Cool
plaketokofths - Σαβ 17 Μάϊ 2008, 09:50:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστή η παρατήρηση του Σταυρου, ο συλλογισμός μου εν μέρει είναι λάθος αφού το ρεύμα που θα "ζητήσει" το φορτίο είναι από την ανορθωμένη τάση των 220V. Γι αυτό και στο λινκ αναφέρει 4,1A, βέβαια το πόσο αντιστοιχεί στα 13,8V μέσω του inverter είναι ενα θέμα για μένα. Η' ακόμα πιο απλα η συσκευση εμμεσα (απο τον inverter) τροφοδοτείται από τα 13,8V

@Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8.

Φεύγω για Τρίπολη, αν είναι τα λέμε ξανα απο Δευτέρα Wink

ΥΓ. Δημήτρη αν το εμπιστευεσαι σαν μαρκα το προιον και πληρεί κάποια πρότυπα πιστοποίησης τότε τα χαρακτηριστικά που αναγράφονται ίσχυουν και προφανώς για να έχει σχεδιαστεί για τέτοια συνδεσμολογία δεν θα εχεις πρόβλημα. Εγώ απλα ανέφερα τον προβληματισμο μου.
Steve - Σαβ 17 Μάϊ 2008, 11:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
@Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8.

Του χαρίζει η υποδοχή του αναπτήρα 12 ολόκληρα Volt. Από εκεί και πέρα γίνεται η ανόρθωση Very happy
DimiP - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 03:07:28
Θέμα δημοσίευσης:
ok, ευχαριστω για τις απαντησεις.
κατι καταλαβα.
θα το ψαξω περισσοτερο και θα δω τι θα κανω.

Να σκεφτεις υπαρχει και μεγαλυτερο μοντελο
http://www.voltageconverters.com/itemdesc.asp?ic=ERP3500-12
πολυ πιο ακριβο βεβαια (450 $ περιπου δηλ. 290 Ευρω ) που βγαζει 3000 watt !!! συνεχομενα και αντεχει peak 7000watt !!

μιλαμε για τερας .
saxakias - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 11:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια απο 400-500 watt και πανω πρεπει να συνδεεις το inverter με την μπαταρια....

γιατι οι επαφες τις φυσσας του αναπτηρα ειναι πολυ μικρες για το φορτιο και θα λιοσουν...

οταν παρεις το inverter θα δεις και το manual που στα λεει
DimiP - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 17:46:57
Θέμα δημοσίευσης:
saxakias έγραψε:
παιδια απο 400-500 watt και πανω πρεπει να συνδεεις το inverter με την μπαταρια....

γιατι οι επαφες τις φυσσας του αναπτηρα ειναι πολυ μικρες για το φορτιο και θα λιοσουν...

οταν παρεις το inverter θα δεις και το manual που στα λεει



manual ???

να θποθεσω οτι ειχες ή εχεις αγορασει κατι τετοιο ;
για πες!
plaketokofths - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:21:55
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
@Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8.

Του χαρίζει η υποδοχή του αναπτήρα 12 ολόκληρα Volt. Από εκεί και πέρα γίνεται η ανόρθωση Very happy


Τα volts ειναι η ονομαστική τάση λειτουργίας ας πούμε, τα watt εμπεριέχουν μέσα και την ένταση ρεύματος ή οποία εξαρτάται καθαρά απο το φορτίο. Οπότε, αν το inverter παρέχει 1000W και εμείς συνδέσουμε μια λάμπα φθορισμού θα έχουμε κατανάλωση ενέργειας πχ.20W και όχι 1000W, αν όμως βάλουμε μια ηλ. σκούπα 2000W τότε απλά δεν θα την τροφοδοτήσει. Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου.
Steve - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:26:29
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου.

Κοντολογίς, παίρνει τα 12V και τα ανορθώνει σε 220V. Τόσο δύσκολο είναι?
plaketokofths - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου.

Κοντολογίς, παίρνει τα 12V και τα ανορθώνει σε 220V. Τόσο δύσκολο είναι?


Την γνώμη μου και την παρατήρηση μου την είπα. Μπορεί το κάτι τόσο απλο να το βλέπω εγώ πολύπλοκο. Αυτά είχα να πω.
Wink
Steve - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βρε αγόρι μου χρυσό, και σου εξηγώ, ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από την παροχή των 12V σαν βασική διότι το ρεύμα που βγαίνει από το Inverter είναι στα 220V ανορθωμένο Very happy
plaketokofths - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ναι βρε αγόρι μου χρυσό, και σου εξηγώ, ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από την παροχή των 12V σαν βασική διότι το ρεύμα που βγαίνει από το Inverter είναι στα 220V ανορθωμένο Very happy


Αντε θα το ξαναπωωωω,
το ρεύμα εσυ απο τα 220 θα το παρεις σύμφωνοι. Το inverter ομως προηγούμενος πέρνει απο τον αναπτήρα-12V. Γι αυτόοοοοοοοοοοο το ρεύμα μιλάω τόση ώρα. Η παροχή του αυτοκινήτου σίγουρα είναι ικανή αλλά τα καλώδια του αναπτήρα ΟΧΙ. Αυτο λέω.

Μπορεί να κάνω λάθος, τι να πω... αλλά για την ώρα επιμένω σε αυτό που λεω.
Steve - Κυρ 18 Μάϊ 2008, 23:54:22
Θέμα δημοσίευσης:
Η παροχή και τα καλώδια είναι ικανότατα.

Εκεί που μπερδεύεσαι τόση ώρα είναι τα Watt. Τα απαιτούμενα Watt θα τα τραβήξει από το inverter και όχι από την μπαταρία του αυτοκινήτου Very happy

Αν αντέχει το inverter τα συγκεκριμένα watt, τα παρέχει. Αν πας να ζητήσεις περισσότερα, παίρνεις 2 φρέσκα *CENSORED* Very happy
MEMsound - Δευ 19 Μάϊ 2008, 01:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
το ερώτημα ειναι...
...το ρευμα που θα τραβηξει το ινβερτeρ (για να τροφοδοτησει μια συσκευη πχ 1000w), από τον αναπτήρα... το αντέχουν τα καλώδια του αναπτήρα.....?

κοινώς πόσο ρευμα (ενταση ... οχι ταση) θα ζητήσει το ινβερτερ από τα καλώδια του αναπτήρα...

= χρειαζόμαστε το μανουαλ του ινβερτερ για να το απαντησουμε αυτο...
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 06:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε πάλι από την αρχή... Rolling eyes


ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Η μονη λυση ,οτι και αν τραβαει το inverter ειναι να τραβηξεις γραμμη απο την μπαταρια κατευθειαν με την αναλογη διατομη καλωδιου και την αναλογη ασφαλεια παντα....ο αναπτηρας αντε να μπορεσει να σηκωσει ως και τον μετ;ασχηματιστη ενος laptop η ενος φορτιστη μοντελισμου....
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:28:50
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ λέμε πως να γλιτώσουμε το απ' ευθείας από την μπαταρία και εσύ γράφεις *CENSORED* πάλι, χαλέ.

Δε πάτε να αυτοκτονήσετε, αλλά πριν το κάνετε, να διαβάσετε και κανα post από αυτά που έγραψα 4 φορές μέχρι τώρα? Rolling eyes
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Εδώ λέμε πως να γλιτώσουμε το απ' ευθείας από την μπαταρία και εσύ γράφεις *CENSORED* πάλι, χαλέ.

Δε πάτε να αυτοκτονήσετε, αλλά πριν το κάνετε, να διαβάσετε και κανα post από αυτά που έγραψα 4 φορές μέχρι τώρα? Rolling eyes


Εχεις προβλημα...ΤΕΛΟΣ!
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, έχω πρόβλημα με κάτι *CENSORED* σαν και σένα που δεν μπορούν να καταλάβουν 4 σειρές κειμένου που έχουν γραφεί 4 φορές.
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:55:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλα καλλητερα...και αμα εχεις προβλημα με μενα και με αλλους ειανι δικο σου θεμα...δεν αφορα ουτε εμενα ουτε και τους αλλους....και περαν αυτου το φορουμ δεν ειναι κλειδωμενο....εχεις γεμησει τον τοπο censored....λες να μας δειχνει ωραιους αυτο...??και στην τελικη εσυ τι εισαι για νακρινεις εδω μεσα..?μηπως θα μας δωσεις και αριστα 3...?χαλαρωσε!
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
Και δικό σου και των άλλων είναι, διότι αντί να κοιτάξετε να διαβάσετε και να εμπεδώσετε ότι έχει γραφεί, κοιτάτε απλά να postάρετε την άποψη σας, άσχετα με το αν έχει χιλιοαναλυθεί το θέμα Smile
Giannis307 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 09:30:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τι εχει χιλιοαναλυθει ρε steve την γνωμη σου ειπες...περα απο αυτο υπαρχει θεμα με τα καλωδια γιατι οσο αυξανεις την ζητηση απο την εξοδο του Inverter ειτε αυτη ειναι 50 ειτε 850 volt τοσο αυξανετε και η ζητηση του inverter απο την παροχη....Υσχυε υσχυει και οσο και αμα δεν μπορεις να το παραδεκτεις θα υσχυει...![/i]
MEMsound - Δευ 19 Μάϊ 2008, 10:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Άντε πάλι από την αρχή... Rolling eyes


ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...


ξεκόλλα το μυαλό σου...
12v ειναι η τάση...
το θέμα ειναι πόση θα ειναι η ενταση...

ΑΝ θυμασαι... οι ασφάλειες ενός αυτοκινήτου ειναι σε Amp (αμπερ) που αφορουν ΕΝΤΑΣΗ ρευματος και όχι ΤΑΣΗ...

αυτό που (κυριως) λιώνει ενα καλώδιο ειναι η ενταση (πχ σε ενα βραχικύκλωμα) και αν δεν υπάρχει ασφάλεια στο κυκλωμα...

ΑΡΑ αν δεν βρειτε πόσο ρευμα (ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΣΗ) θα ζητησει το ινβερτερ για να κάνει την ανόρθωση δεν μπορείτε να απαντήσετε με ασφάλεια για το αν η καλωδίωση (και η ασφάλεια της) θα αντέξει ή όχι...

τα ασχετα ποστ θα παρουν δρομο...
επίσης steve δεν κόβεις λίγο αυτή την "censored" μοδα... ή εστω αλλαξε χρώμα... "censoblue" , "censogreen"
Laughing Laughing
STELIOS - Δευ 19 Μάϊ 2008, 12:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Steve έγραψε:
Άντε πάλι από την αρχή... Rolling eyes


ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...


ξεκόλλα το μυαλό σου...
12v ειναι η τάση...
το θέμα ειναι πόση θα ειναι η ενταση...

ΑΝ θυμασαι... οι ασφάλειες ενός αυτοκινήτου ειναι σε Amp (αμπερ) που αφορουν ΕΝΤΑΣΗ ρευματος και όχι ΤΑΣΗ...

αυτό που (κυριως) λιώνει ενα καλώδιο ειναι η ενταση (πχ σε ενα βραχικύκλωμα) και αν δεν υπάρχει ασφάλεια στο κυκλωμα...

ΑΡΑ αν δεν βρειτε πόσο ρευμα (ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΣΗ) θα ζητησει το ινβερτερ για να κάνει την ανόρθωση δεν μπορείτε να απαντήσετε με ασφάλεια για το αν η καλωδίωση (και η ασφάλεια της) θα αντέξει ή όχι...


Σωστος ο Μανθουμελ...
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 15:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
powerstream.com έγραψε:
The conversion of Amps to Watts is governed by the equation Watts = Amps x Volts


Έστω ότι η μπαταρία παρέχει 50 αμπέρ.

50 x 12 = 600 watt

Και ο inverter ανορθώνει στα 220

50 x 220 = 11000 watt.


Φιλάκια.
plaketokofths - Δευ 19 Μάϊ 2008, 15:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
powerstream.com έγραψε:
The conversion of Amps to Watts is governed by the equation Watts = Amps x Volts


Έστω ότι η μπαταρία παρέχει 50 αμπέρ.

50 x 12 = 600 watt

Και ο inverter ανορθώνει στα 220

50 x 220 = 11000 watt.


Φιλάκια.



Splat
DimiP - Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:25:48
Θέμα δημοσίευσης:
ηρεμια και ειρηνη παιδες,
ο Steve δικαιως (αυτη τη φορα) αγριεψε γιατι εχουμε 1 σελιδα posts που καλο ειναι να διαβαζουμε πριν απαντησουμε.

Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;
plaketokofths - Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:37:50
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;


Ο καθένας δεν λέει το μακρύ και το κοντό του, απαντάει για να βοηθήσει εσένα στα πλαίσια συζήτησης ενός δημοσιου φορουμ. Κάπου είναι και στη δικιά σου κρίση και αναζήτηση να δεις τι πραγματικά παίζει.

Εγώ για να μην σε κουράζω μιας και απ οτι φαίνεται αγανάκτησες σε παραπέμπω να μάθεις το εν λόγω inverter τι απαιτήσεις σε ρεύμα έχει απο το αυτοκίνητο. Κι επίσης τι ασφάλεια (σε ένταση ρεύματος) αντιστοιχεί στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.
Steve - Δευ 19 Μάϊ 2008, 17:56:35
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Splat

Για εξήγησε μας και τον λόγο της ντομάτας, πριν παραθέσω την κλασσική φωτογραφία με την βαζελίνη συνοδευόμενη από οδηγίες χρήσης Smile
plaketokofths - Δευ 19 Μάϊ 2008, 18:28:17
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
Splat

Για εξήγησε μας και τον λόγο της ντομάτας, πριν παραθέσω την κλασσική φωτογραφία με την βαζελίνη συνοδευόμενη από οδηγίες χρήσης Smile


τα εστω 50Α της μπαταρίας αντιστοιχούν στα 13,8V ΝΑΙ. ΟΧΙ ομως στα 220V του inverter.

O inverter σαν συσκεύη εχει:
1. ονομαστική τάση εισόδου (ειναι τα 13,8V)
2. ονομαστική τάση εξόδου (220V)
3. απαιτηση σε ρευμα απο τα 13,8V (εδώ τίθεται το θέμα μας, αν ζητάει πχ. 50Α παίζει προβλημα, αν ζητάει πχ. 8Α δεν παιζει προβ)
4. Δυνατότητα να διαχειριστεί την ενέργεια (δλδ τάση και ανταση μαζί) απο τα 13,8V. Δλδ, μπορεί η παροχή του inverter να μπορεί να δώσει 100Α, αν ο inverter μπορεί να διαχειριστεί μόνο τα 30Α θα δώσει μόνο τα 30Α.

Ο inverter δεν είναι μονάδα παροχής ενέργειας, ειναι ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ



Αυτο που δεν καταλαβαίνετε ειναι το εξης:
εχουμε στο σπιτι 220V κι ένα μετασχηματιστή απο 220 σε 5V.
Αυτο δεν λέει πολλά, το σωστό είναι το εξης: Έχουμε την παροχή απο το σπιτι πχ. 220V/60A κι ενα μετασχηματιστή απο τα 220V/60A -> 5V/3A.

Αν στο μετασχηματιστή συνδεσουμε ενα φορτίο με τάση λειτουργίας 5V , αντισταση 2,5Ω απο το νόμο του ωμ ειναι I=V/R=2A. Συμπέρασμα: παρότι το τροφοδοτικό εχει την δυνατότητα να παρέχει 3Α στην προκειμένη περίπτωση θα δώσει ΜΟΝΟ τα 2Α.

Αν τώρα υποθέσουμε ότι το καλωδιο της πρίζας που είχαμε συνδέσει τον μετασχηματιστή επαρκούσε για 1Α max στα 5V (πράγμα που σε μια οικιακή ηλ. εγκατασταση δεν υφίσταται, απλα το λεώ ως αντιπαραδειγμα για τον αναπτηρα στο αυτοκ) τότε αφου το φορτίο μας θα ζητούσε παραπάνω ρεύμα θα ελιωνε το καλώδιο.

ΥΓ. Βαριόμουν αφάνταστα να απαντήσω και δεν έχω τον χρόνο αλλά το εκανα για να μην κρεμάσω την κουβέντα. Παρότι ήδη τα εχω αναφέρει.
stef80 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 18:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
Η ντοματα ειναι απολυτα δικαιολογημενη γιατι ο inverter θα βγαλει στη μερια των 220 ότι ισχυ παρει απο τον αναπτηρα μειον τις απωλειες του. Δηλαδή ακόμα λιγότερη από αυτη που δίνει ο αναπτηρας.
Εσυ με το συλλογισμο σου εχεις λυσει το ενεργειακο προβλημα του κόσμου. Γεννας ενεργεια!
Επίσης δεν μπορείς να πεις οτι ο inverter "παίρνει τα 12 βολτ και τα ανορθώνει σε 220". Ανόρθωση είναι η μετατροπή του ενελλασσόμενου σε συνεχες ενώ εδώ έχουμε ακριβως το αντίστροφο.
kos_argyris - Δευ 19 Μάϊ 2008, 19:49:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, να πω και γω την άποψη μου για το θέμα ως γνώστης κάποιων ηλεκτρολογικών. Δε γίνεται η καλωδίωση του αναπτήρα να υποστηρίξει τέτοια φορτία. Τέτοιες συσκευές είναι για να συνδέονται με άλλα, αρκετά πιο παχιά καλώδια με τη μπαταρία.
Όσο για τη φυσική του πράγματος, η ισχύς που πρέπει να πάρει από την μπαταρία είναι η ίδια με την ισχύ που περνάει από τη συσκευή και με αυτήν που πάει στην συσκευή που θέλουμε να δουλέψουμε (ι ισχύς παραμένει σταθερή) (Ισχύς=ένταση x τάση). Αυτό που κάνει κατ'αρχήν η συσκευή είναι να μετασχηματίζει τη χαμηλή τάση σε υψήλη, μειώνοντας αντίστοιχα το ρεύμα. Επομένως για να περάσουν 3500W από τάση των 12 Volt θέλουμε καλώδια που να αντέχουν 3500/12= 291Α. Δεν είμαι σίγουρος αλλά τα καλώδια του αναπτήρα θα αντέχουν ρεύματα της τάξεως μερικών δεκάδων ampere. Aπό την αντίστοιχη ασφάλεια φαίνεται στα πόσα ampere προστατεύεται το καλώδιο.
Και κάτι τελευταίο. Που λέει το link ότι η συσκευή αυτή συνδέεται σε αναπτήρα?!
Ελπίζω να βοήθησα
Touristas - Δευ 19 Μάϊ 2008, 21:06:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.
stef80 - Δευ 19 Μάϊ 2008, 21:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε 30x12=360 Watts μπορεί να δώσει(αν και η ταση της μπαταρίας ειναι πάνω από 14 Volts με τη μηχανη αναμένη. Παρόλα αυτά αν κάποιος τροφοδοτήσει μία συσκευή που θα τραβήξει 30Α υπάρχει υπολογίσιμη πτώση τάσης από τη μπαταρία μέχρι τον αναπτήρα οπότε ίσως και να είναι σωστοί οι υπολογισμοί με τάση 12 volts)

Όπως και να χει, 12βολτη γραμμή που ασφαλίζεται με 30αρα ασφάλεια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τροφοδοτήσει φορτίο 900 W.
Giannis307 - Τρι 20 Μάϊ 2008, 00:32:17
Θέμα δημοσίευσης:
11000 WATT....!Κοβω την δεη σπτιτι και το συνδεω με το inverter...!
SnakeMJK - Παρ 23 Μάϊ 2008, 21:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/614?cat_id=80

Βγάλτε 220V από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου σας!
Steve - Παρ 23 Μάϊ 2008, 21:22:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και βάλτε τα στον... Big wink
STELIOS - Σαβ 24 Μάϊ 2008, 07:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/614?cat_id=80

Βγάλτε 220V από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου σας!


Ναι αλλα αυτο παρεχει 180 watt... Το παιδι που ξεκινησε το topic θελει να συνδεσει βαριες συσκευες με 1000.

Αποψη μου ειναι η εξης:

Στο συστημα εχουμε μια πυγη, ενα μετασχηματιστη και τη συσκευη. Οπως το καταλαβαινω εγω, η συσκευη χρειαζεται καποιο ποσο ενεργειας (watt). Αν αυτο το ποσο ΔΕΝ παρεχεται απο τη πυγη απλα το συστημα δεν θα δουλεψει.
Το inverter δεν παραγει εξτρα ενεργεια, απλα αλλαζει μορφη στο ρευμα, οποτε τα watt που βγαζει η μπαταρια, θεωριτικα ΔΕΝ μπορουν να αυξηθουν απο το inverter.
Αν παρουμε θεωρητικα οτι η μπαταρια του 206 ειναι ~12.6 V και 55 Αmp, το ποσο ενεργειας που μπορει να παρεχει ειναι ~693 watt. Αν τωρα κληθουμε να δωσουμε 1000 watt, η συσκευη/ες απλα δεν θα δουλεψουν, οχι γιατι δεν θα αντεξουν τα καλωδια αλλα γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τα 1000 watt εξ αρχης (απο τη πυγη)...

Κατα την αποψη μου, προβλημα για τα καλωδια θα υπηρχε αν πραγματι η πυγη εβγαζε 1000 watt και τα καλωδια ηταν απλα πολυ στενα για την αντιστοιχη ενταση. Αλλα και παλι, εφοσων υπαρχει ασφαλεια στο συστημα, μαλλον αυτη θα καει και οχι το καλωδιο.

Το inverter που εχει ποσταριστει στην αρχη του θεματος προφανως ειναι για πιο δυνατη μπαταρια, αν θες να χρησιμοποιησεις και τα 900 watt που μπορει να δωσει (αλλα για να τα δωσει πρεπει να υπαρχουν στη πυγη). Εξαλου λεει:

" This heavy duty 220V / 50Hz inverter plugs directly to a 12 Volt DC battery to power EUROPEAN 220V/50Hz laptops, televisions, gaming consoles and other electronics and small appliances in your vehicle! "

1. - Συνδεεται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στη μπαταρια -

2. - Για ηλεκτονικες και αλλες ΕΛΑΦΡΙΕΣ συσκευες -

Για μενα το ερωτημα δεν ειναι αν θα λιωσουν τα καλωδια του αναπτηρα αλλα ΑΝ θα λειτουργησουν οι συσκευες που θελεις να βαλεις...
DimiP - Σαβ 24 Μάϊ 2008, 18:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
DimiP έγραψε:
Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;


Ο καθένας δεν λέει το μακρύ και το κοντό του, απαντάει για να βοηθήσει εσένα στα πλαίσια συζήτησης ενός δημοσιου φορουμ. Κάπου είναι και στη δικιά σου κρίση και αναζήτηση να δεις τι πραγματικά παίζει.

Εγώ για να μην σε κουράζω μιας και απ οτι φαίνεται αγανάκτησες σε παραπέμπω να μάθεις το εν λόγω inverter τι απαιτήσεις σε ρεύμα έχει απο το αυτοκίνητο. Κι επίσης τι ασφάλεια (σε ένταση ρεύματος) αντιστοιχεί στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.


Λαθος καταλαβες , δεν αγανακτησα.
ο καθενας μπορει να λεει ελευθερα τη γνωμη του αλλα αυτο δεν σημαινει και πως οι γνωμες αυτες δεν ειναι το "μακρυ και το κοντο".
αφου ειναι , τι να κανουμε ;
εγω εχω παρει μια ιδεα και οσα ακουστηκαν ειναι χρησιμα και ευχαριστω ολους για οσα εγραψαν.
αποφαση ομως δεν καταφερα να παρω γιατι οι αποψεις ειναι διαφορετικες.
καποιοι λενε θα λυωσουν τα καλωδια , καποιοι λενε δεν παθαινει τιποτα...
ευχαριστω παντως για τις αποψεις. Wink
STELIOS - Δευ 26 Μάϊ 2008, 01:22:43
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.



H μπαταρια του αυτοκινητου ειναι ~12.6 V και 55 Amps, οποτε συνολο ~693 Watt.

Αν παρουμε το παραπανω post του Αργυρη εχουμε οτι στα πρωτα 206, η εξωδος του αναπτηρα εχει τη δυνατοτητα να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~315 watt .

Αντιστοιχα στα MUX, ο αναπτηρας μπορει να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~ 378 watt.

ΑΝ ζητηθουν παραπανω Amps απλα καιγεται η εκαστοτε ασφαλεια.

Ποιο ειναι το συμπερασμα ?

Με πυγη τη μπαταρια, το inverter ΔΕΝ θα αποδωσει ΠΟΤΕ 900 πραγματικα watt (220V * 4.1Αmp = 902Watt) που ισχυριζεται γιατι απλα δεν υπαρχουν στο συστημα τοσα. Αντιθετος θα βγαλει 220 Volt αλλα με μονο ~3.1 Amps γιατι μονο τοσα μπορουμε να παρουμε απο τα ~693 Watt της πυγης - ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Για την ακριβεια, αφου εχει και Optimum efficiency 90% θα δωσει ~624 watt.


Το θεμα βεβαια αλλαζει οταν ειμαστε με τον κινητρα αναμενο καθως τοτε η ταση προερχεται απο το δηναμο και τον ρυθμιστη του και παιζει στα ~14.7 Volt. AΝ μπορει να τροφοδωτησει και ~62 Amps (που μαλλον μπορει) τοτε εχουμε πραγματι επιτελους 900 Watt ΑΛΛΑ στις εξωδους της μπαταιρας και ΟΧΙ του αναπτηρα.


Με λιγα λογια μπορεις να εκμεταλευτεις τα 900 watt του invertor MONO απο τις επαφες της μπαταριας ΚΑΙ με τον κινητηρα αναμενο. Αν προσπαθησεις να παρεις απο τον αναπτηρα απλα θα καψεις την αναλογη ασφαλεια, τιποτα παραπανω.
MEMsound - Δευ 26 Μάϊ 2008, 11:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
θα σημφωνήσω 100% με το τελευταιο ποστ του Στελιου Wink
DimiP - Δευ 26 Μάϊ 2008, 16:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Touristas έγραψε:
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.



H μπαταρια του αυτοκινητου ειναι ~12.6 V και 55 Amps, οποτε συνολο ~693 Watt.

Αν παρουμε το παραπανω post του Αργυρη εχουμε οτι στα πρωτα 206, η εξωδος του αναπτηρα εχει τη δυνατοτητα να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~315 watt .

Αντιστοιχα στα MUX, ο αναπτηρας μπορει να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~ 378 watt.

ΑΝ ζητηθουν παραπανω Amps απλα καιγεται η εκαστοτε ασφαλεια.

Ποιο ειναι το συμπερασμα ?

Με πυγη τη μπαταρια, το inverter ΔΕΝ θα αποδωσει ΠΟΤΕ 900 πραγματικα watt (220V * 4.1Αmp = 902Watt) που ισχυριζεται γιατι απλα δεν υπαρχουν στο συστημα τοσα. Αντιθετος θα βγαλει 220 Volt αλλα με μονο ~3.1 Amps γιατι μονο τοσα μπορουμε να παρουμε απο τα ~693 Watt της πυγης - ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Για την ακριβεια, αφου εχει και Optimum efficiency 90% θα δωσει ~624 watt.


Το θεμα βεβαια αλλαζει οταν ειμαστε με τον κινητρα αναμενο καθως τοτε η ταση προερχεται απο το δηναμο και τον ρυθμιστη του και παιζει στα ~14.7 Volt. AΝ μπορει να τροφοδωτησει και ~62 Amps (που μαλλον μπορει) τοτε εχουμε πραγματι επιτελους 900 Watt ΑΛΛΑ στις εξωδους της μπαταιρας και ΟΧΙ του αναπτηρα.


Με λιγα λογια μπορεις να εκμεταλευτεις τα 900 watt του invertor MONO απο τις επαφες της μπαταριας ΚΑΙ με τον κινητηρα αναμενο. Αν προσπαθησεις να παρεις απο τον αναπτηρα απλα θα καψεις την αναλογη ασφαλεια, τιποτα παραπανω.



ευχαριστω Στελιο για την απαντηση,
μου φαινεται λογικο.
βεβαια ειναι μαλλον αβολο σαν λυση (ανοιχτη μηχανη και συνδεση με μπαταρια) αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα .

thanks again Wink
kavaliotis - Τρι 01 Ιούλ 2008, 13:57:28
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπέας Ρεύματος Αυτοκινήτου...
Αγορασα σημερα ενα μετατροπεα ρευματος αυτοκινητου, συγκεκριμενα αυτον εδω http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.802360 που τον εχει προσφορα 29.5€ απο ~40€. Λεει οτι δεχεται 100-150 watts συσκευες με μεγιστο τα 300 watts. Επειδη δεν τα παω καλα με αυτα, μπορω να βαλω δηλαδη ενα λαπτοπ να φορτιζει απο αυτο εδω χωρις να παθει τιποτα η μπαταρια του αυτοκινητου?

Και δευτερον, οταν λεμε οτι τελειωνει η μπαταρια του αυτοκινητου, τι ακριβως γινεται δηλαδη? Μετα δηλαδη αν το βγαλω απο την πριζα, η μπαταρια του αυτοκινητου ξαναγεμιζει και επανερχεται στην κατασταση που ειναι τωρα?

Εγω την πηρα την πριζα πιο πολυ για να εχω ανοιχτο το λαπτοπ συνδεδεμενο με αυτο για ωρες οταν οδηγω να βλεπω τηλεοραση GPS κτλ ή να συνδεω κανα PSP για τον ιδιο λογο.

Ευχαριστω!
Jim207GT - Τρι 01 Ιούλ 2008, 15:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά να φροντίζεις να έχεις αναμένο το αυτοκίνητο όταν έχεις επάνω στο inverter συσκευή και πριν το σβήσεις κανα 5 λεπτο να βγάζεις το inverter από τον αναπτήρα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr