plaketokofths έγραψε: |
με τον νόμο του ωμ σε συνδυασμό με την διατομή του καλωδίου αλλα και την ασφάλεια που μεσολαβεί στο ηλ. σύστημα τα 1000W ΔΕΝ. Θα ζεσταθεί το καλώδιο και θα λιώσει. |
DimiP έγραψε: | ||
ποιο καλωδιο εννοεις ; γιατι αυτο που postαρα πιο πανω υποτιθεται οτι κανει αυτη τη δουλεια . βγαζει λεει 900watt συνεχεια και αντεχει κορυφωση της ταξης των 1800watt. π.χ. ενα μικρο blackedecker θα το αντεξει ; μια μικρη ηλ. σκουπα ; εξηγησε μου αν θες |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Δεν μπορώ να σου απαντήσω συγκεκριμένα για τις συσκευές που λες, αλλα ισχύει: η ισχύς ισούται με την ονομαστική τάση λειτουργίας της συσκευής επι την ένταση ρευματος που τη διαρρέει. Οπερ έδει δείξαι P(ισχύς) = V (τάση) * Ι (ρεύμα). Ήτοι P=V*I -> I=P/V 1000W που ανεφερες εσύ & 13,8V που είναι η ταση στο αυτοκ. ειναι Ι=1000/13,8 -> Ι=~ 72,5Α Μιας και ασχολείσαι με ηχοσυστήματα μπορείς να κατάλαβεις την απαιτούμενη διατομή του καλωδίου που χρειάζεται μια τέτοια συσκευή. Μπορείς τώρα να συγκρίνεις την αυτή διατομή με αυτή που καταλήγει στα ακρα της βάση του αναπτήρα, θα είναι αρκετά μικρότερη. Αυτο πρακτικά σημαίνει οτι θα λιώσει το καλώδιο επειδή θα ζεσταθεί. Μια πιο απλή μέθοδος ειναι να κοιταξεις στο βιβλιαράκι του αυτοκ ποια ασφάλεια αντιστοιχεί τον αναπτήρα, έτσι αν πχ αντιστοιχει μια 30αρα, τα 72Α που θες εσύ ειναι αρκετά παραπάνω. Αυτά λέει εμένα η λογική μου, στα εξήγησα οσο αναλυτικότερα μπορούσα. Ελπίζω να βοήθησα. Προταση: αν τραβήξεις απο τη μπαταρία απευθείας καλώδιο εισαι οκ, εσύ απ' οσο θυμάμαι επειδή εχεις ηχοσύστημα μπορείς να βάλεις στο πορτ-μπαγκαζ ενα διανεμητή τάση και να τροφοδοτήσεις απο εκεί το inverter. ![]() |
DimiP έγραψε: |
ετσι νομιζα ,
οπως λες εσυ θα προσπαθησει να τραβηξει ας πουμε 70Α απο τον αναπτηρα (για να μετατρεψει και να δωσει τα 900watt) οποτε θα πεσουν ασφαλειες, θα λυωσουν καλωδια κ.λ.π σωστα ; αν ναι , τοτε γιατι το πουλανε αυτο το μαραφετι ; πουθενα δεν αναφερει οτι π.χ. χρειαζεται ειδικη συνδεσμολογια / καλωδιωση / ασφαλειες / μπαταριες κ.λ.π για να δουλεψει. λεει απλα οτι το βαζεις στον αναπτηρα του αυτοκινητου σου και σου δινει 900watt stantar και 1800 στιγμιαια. (δες το link που εχω δωσει πιο πανω) πραγματικα δεν καταλαβαινω ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
@Σταυρο, δεν ξέρω πως λειτουργεί ακριβώς ο συγκεκριμένος inverter αλλά ξέρω οτι κανεις δεν του χαρίζει ενέργεια οπότε αυτά τα 220/4,1 θα τα πάρει όπως και να έχει απο τα 13,8. |
saxakias έγραψε: |
παιδια απο 400-500 watt και πανω πρεπει να συνδεεις το inverter με την μπαταρια....
γιατι οι επαφες τις φυσσας του αναπτηρα ειναι πολυ μικρες για το φορτιο και θα λιοσουν... οταν παρεις το inverter θα δεις και το manual που στα λεει |
Steve έγραψε: | ||
Του χαρίζει η υποδοχή του αναπτήρα 12 ολόκληρα Volt. Από εκεί και πέρα γίνεται η ανόρθωση ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Κοντολογίς ενα inverter 1000W αφενός μπορεί τροφοδοτεί συσκεύες εως 1000W αφετέρου στα 12V έχει κάποιες απαιτήσεις σε ρεύμα. Αυτό το συλλογισμό εκανα στο παραπάνω ποστ μου. |
Steve έγραψε: | ||
Κοντολογίς, παίρνει τα 12V και τα ανορθώνει σε 220V. Τόσο δύσκολο είναι? |
Steve έγραψε: |
Ναι βρε αγόρι μου χρυσό, και σου εξηγώ, ότι πρέπει να ξεκολλήσεις από την παροχή των 12V σαν βασική διότι το ρεύμα που βγαίνει από το Inverter είναι στα 220V ανορθωμένο ![]() |
Steve έγραψε: |
Εδώ λέμε πως να γλιτώσουμε το απ' ευθείας από την μπαταρία και εσύ γράφεις *CENSORED* πάλι, χαλέ.
Δε πάτε να αυτοκτονήσετε, αλλά πριν το κάνετε, να διαβάσετε και κανα post από αυτά που έγραψα 4 φορές μέχρι τώρα? ![]() |
Steve έγραψε: |
Άντε πάλι από την αρχή... ![]() ΤΟ *CENSORED*iNVERTER ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ 12V ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? ΤΙ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ *CENSORED* ΕΧΕΤΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ... |
MEMsound έγραψε: | ||
ξεκόλλα το μυαλό σου... 12v ειναι η τάση... το θέμα ειναι πόση θα ειναι η ενταση... ΑΝ θυμασαι... οι ασφάλειες ενός αυτοκινήτου ειναι σε Amp (αμπερ) που αφορουν ΕΝΤΑΣΗ ρευματος και όχι ΤΑΣΗ... αυτό που (κυριως) λιώνει ενα καλώδιο ειναι η ενταση (πχ σε ενα βραχικύκλωμα) και αν δεν υπάρχει ασφάλεια στο κυκλωμα... ΑΡΑ αν δεν βρειτε πόσο ρευμα (ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΣΗ) θα ζητησει το ινβερτερ για να κάνει την ανόρθωση δεν μπορείτε να απαντήσετε με ασφάλεια για το αν η καλωδίωση (και η ασφάλεια της) θα αντέξει ή όχι... |
powerstream.com έγραψε: |
The conversion of Amps to Watts is governed by the equation Watts = Amps x Volts |
Steve έγραψε: | ||
Έστω ότι η μπαταρία παρέχει 50 αμπέρ. 50 x 12 = 600 watt Και ο inverter ανορθώνει στα 220 50 x 220 = 11000 watt. Φιλάκια. |
DimiP έγραψε: |
Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ; |
plaketokofths έγραψε: |
![]() |
Steve έγραψε: | ||
Για εξήγησε μας και τον λόγο της ντομάτας, πριν παραθέσω την κλασσική φωτογραφία με την βαζελίνη συνοδευόμενη από οδηγίες χρήσης ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/614?cat_id=80
Βγάλτε 220V από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου σας! |
plaketokofths έγραψε: | ||
Ο καθένας δεν λέει το μακρύ και το κοντό του, απαντάει για να βοηθήσει εσένα στα πλαίσια συζήτησης ενός δημοσιου φορουμ. Κάπου είναι και στη δικιά σου κρίση και αναζήτηση να δεις τι πραγματικά παίζει. Εγώ για να μην σε κουράζω μιας και απ οτι φαίνεται αγανάκτησες σε παραπέμπω να μάθεις το εν λόγω inverter τι απαιτήσεις σε ρεύμα έχει απο το αυτοκίνητο. Κι επίσης τι ασφάλεια (σε ένταση ρεύματος) αντιστοιχεί στον αναπτήρα του αυτοκινήτου. |
Touristas έγραψε: |
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια. |
STELIOS έγραψε: | ||
H μπαταρια του αυτοκινητου ειναι ~12.6 V και 55 Amps, οποτε συνολο ~693 Watt. Αν παρουμε το παραπανω post του Αργυρη εχουμε οτι στα πρωτα 206, η εξωδος του αναπτηρα εχει τη δυνατοτητα να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~315 watt . Αντιστοιχα στα MUX, ο αναπτηρας μπορει να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~ 378 watt. ΑΝ ζητηθουν παραπανω Amps απλα καιγεται η εκαστοτε ασφαλεια. Ποιο ειναι το συμπερασμα ? Με πυγη τη μπαταρια, το inverter ΔΕΝ θα αποδωσει ΠΟΤΕ 900 πραγματικα watt (220V * 4.1Αmp = 902Watt) που ισχυριζεται γιατι απλα δεν υπαρχουν στο συστημα τοσα. Αντιθετος θα βγαλει 220 Volt αλλα με μονο ~3.1 Amps γιατι μονο τοσα μπορουμε να παρουμε απο τα ~693 Watt της πυγης - ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Για την ακριβεια, αφου εχει και Optimum efficiency 90% θα δωσει ~624 watt. Το θεμα βεβαια αλλαζει οταν ειμαστε με τον κινητρα αναμενο καθως τοτε η ταση προερχεται απο το δηναμο και τον ρυθμιστη του και παιζει στα ~14.7 Volt. AΝ μπορει να τροφοδωτησει και ~62 Amps (που μαλλον μπορει) τοτε εχουμε πραγματι επιτελους 900 Watt ΑΛΛΑ στις εξωδους της μπαταιρας και ΟΧΙ του αναπτηρα. Με λιγα λογια μπορεις να εκμεταλευτεις τα 900 watt του invertor MONO απο τις επαφες της μπαταριας ΚΑΙ με τον κινητηρα αναμενο. Αν προσπαθησεις να παρεις απο τον αναπτηρα απλα θα καψεις την αναλογη ασφαλεια, τιποτα παραπανω. |