fynos έγραψε: |
Άντε γιατί έρχονται και τα φώτα σου . . . . τελείωνε με τα ζουμιά θα πιάσεις τα ηλεκτρολογικά Laughing |
StorM_GmA έγραψε: | ||
καλά peugeot θα παω σίγουρα απλά ήθελα καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει...
μην πάω εκεί και μου πουν "εντάξει δεν είναι τίποτα φύγε" και μου μείνει τίποτα στο χέρι!
άμα τα πιάσω εγω τα ηλεκτρολογικά...πάει... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Να μην πας σε οποιαδήποτε Peugeot τότε... πληροφορίες με πμ... |
StorM_GmA έγραψε: |
...
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το ότι δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες δεν ξέρω αλλά θα τα μάθουμε όλα μολις μας φωνάξουν να το παραλάβουμε... |
MEMsound έγραψε: |
οταν έχεις πρόβλημα (ή έστω φυσιολογική φθορά από την χρήση) στο δισκο/πλατό τότε όταν πατάς το συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει τελείως με αποτέλεσμα να μην φρενάρουν τελείως τα συχρονιζέ να υπάρχει δυσκολία στην επιλογή της επόμενης ταχύτητας. |
plaketokofths έγραψε: | ||
Μήπως αυτό που λες Μάνθο το κάνουν (να φρενάρουν) τα κόμπλερ κι οχι τα συχρονιζέ? |
MEMsound έγραψε: |
Αυτό εννοούσα. Δεν ξέρω όμως αν "φταίνε" τα ίδια ή η ντίζα του συμπλέκτη ή το δισκο/πλατό ή τα κομπλερ κλπ κλπ πχ σε εμένα (όπως εγραψα πιο πάνω) που δεν εμπαιναν ευκολα ηθελε δισκο/πλατό/ρουλεμαν λόγω φθοράς |
MEMsound έγραψε: |
αφού σου λένε ότι είναι οκ, σημαίνει ότι είναι οκ (απλά διασταυρώσε το σε 2 μηχανικούς για να εχεις το κεφάλι σου υσηχο) |
MEMsound έγραψε: |
(Δυστυχώς) το κιβώτιο αν δεν το ανοίξεις (τελείως) δεν εισαι ποτέ 100% σίγουρος τι πάει στραβά... |
MEMsound έγραψε: |
το μόνο πρόβλημα σε αυτό ειναι το κόστος της εργασίας "ανέβα-κατέβα" γύρω στα 150ε... |
StorM_GmA έγραψε: |
...
μετά μου είπε οτι πήρε τηλ το τμήμα εγγυήσεων αλλά το γιατί και το τί είπανε δεν κατάλαβα! Πάντως το αμάξι μου είπε ενδέχεται να μην είναι έτοιμο σήμερα και τους είπα να το κρατήσουν όσο χρειαστεί... αν χρειαστεί να μου αλλάξουν δίσκο/πλατό και δεν το καλύπτει η εγγύηση πόσο πάει το μαλλί? θα με πάρουν τηλ να με ρωτήσουν αν συμφωνώ με την αλλάγη ή όχι?... |
StorM_GmA έγραψε: |
τσέπη (πώς είναι το όνομα σου?!)...
στην εγγύηση βάλανε τον πρώτο...τώρα δεν το δικαιολογούσαν...τώρα μόλις παρέλαβα το αμάξι... μέχρι το σπίτι, πάλι ένιωσα (λίγες φορές όμως) να μην μπαίνει η πρώτη αλλά εντάξει...θεωρώ οτι είναι τυχαίο...είδα και το παλιό δίσκο/πλατό με το πλατό να είναι σαν καινούριο και ο δίσκος να δείχνει οτι έχει "ανάψει" (είχε γίνει λίγο μοβ) στην συζήτηση που είχαμε με τον υπεύθυνο, επικεντροθίκαμε στον τρόπο οδήγης ως παράγοντα της βλάβης. Αν όμως έφταιγε το πώς οδηγώ εγώ τότε άλλα κι άλλα αμάξια θα άλλαζαν δίσκο κάθε βδομάδα. Ξέρω οτι δεν είναι δύσκολο να βγάλεις off έναν δίσκο αλλά του φούστη...αν είναι να αλλάζω δίσκο κάθε 7 μήνες επειδή το γκαζώνω που και που να το βράσω... αν πάντως έχω πάλι πρόβλημα σε αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα, θα πάω σε aftermarket δίσκο/πλατό κτλ να ηρεμήσω...μπορεί να κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά από το να σκάω 380ευρώ κάθε 7 μήνες πιο φθηνά θα μου έρθει... |
MEMsound έγραψε: |
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...
όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα". Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων? αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό. (θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...) |
MEMsound έγραψε: |
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...
όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα". Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων? αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό. (θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...) |
plaketokofths έγραψε: |
1.Γιαννης 2. Θεωρω δύσκολο εως απίθανο σε τοσα χλμ να τα φτύσει ο δισκος με οποιαδήποτε χρηση. Ακόμα και "μια νεα οδηγός ή ο παππούς" που πανε να παρκάρουν σε δρομο με κλιση 30% και βλέπεις για το στροφομετρο να φλερτάρει στην κόκκινη περιοχή στο παρκαρισμα. 3. Σε ενημέρωσαν για το κοστος αρχικά? Η' πιο σωστά σε ρωτησαν αν δεχεσαι να τον αλλαξεις χωρις να το καλύπτει η εγγύηση? Προσωπικά αν με ενημερωναν οτι δεν το καλύπτει πιθανότατα να ειχα βάλει ηδη τον aftermarket, είναι και πιο φτηνός νομίζω. 380€ -150€εργασια = ~230€ σου κόστισε ο δισκος στην πεζω ως ανταλλακτικό? 4. Ευχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει αλλο το θέμα αυτό. 5. Δυστυχώς έχω την αισθηση λόγο της ημιμάθειας αλλά και της ευκολης λύσης πολλοί μηχανικοί σε αντιπροσωπείες έχουν την ασχημη συνήθεια να αλλάζουν έτσι τα ανταλλακτικα. Τι εννοω? Εννοώ οτι μπορεί να είναι κατι πολυ απλο που θελει απλα ψάξιμο ή κάτι το οποιο μπορεί να επισκευαστεί αλλα επειδή δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη παρά για το αφεντικό επιλέγουν την ευκολη γι αυτούς λύση. Φυσικά δεν είναι ολοι ετσι και τώρα δεν αναφέρομαι στους μηχανικούς που επισκευασαν το 206 του Ευριπίδη, αν και δεν αποκλείεται, απλα με αφορμή αυτό το ανέφερα. Καλό είναι όσο μπορούμε να "ψάχνουμε" τον μηχανικό που θα επιμεληθεί το αυτοκ μας. |
StorM_GmA έγραψε: |
15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει και αυτό... |
Sidobre έγραψε: | ||
Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... ![]() |
StorM_GmA έγραψε: |
Οι υποψίες μου εστιάζονται στο πάρκινκ που το αφήνω...τους ακούω όταν
πάνε να μου το φέρουν οτι 1. βάζουν μπρός χωρίς να τελειώσει τον έλεγχο ο εγκέφαλος και 2. το γκαζόνουν απίστευτα για να κινηθεί το αμάξι 1 μέτρο... 15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως 2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει και αυτό... |
Sidobre έγραψε: |
Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... Rolling eyes |
106 T16 έγραψε: |
Μήπως τελικά στην αντιπροσωπεία έβαλαν βαλβολίνες μόνο στην απόδειξη που πλήρωσες και οχι στο κιβώτιο Question Confused |
MEMsound έγραψε: |
... ... ... ... |
StorM_GmA έγραψε: |
Μια άλλη ερώτηση, υπάρχει περίπτωση αν βάλουμε νεκρά εν κινήσει να παθαίνει τίποτα ο συμπλέκτης? Αντιπρόσωπος της Citroen είχε πει στην γυναίκα μου οτι είναι πολύ κακό να το κάνει αυτό... Και πλέον με αυτό που μου συμβαίνει, και το μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου να μου πουν οτι φταίει θα το ελέγξω! σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για το ενδιαφέρον... |