PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - κούμπωμα σχέσεων

StorM_GmA - Παρ 02 Νοέ 2007, 13:57:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 - κούμπωμα σχέσεων
εδώ και λίγες μέρες η 1η με κρύο το αμάξι δεν κουμπώνει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! κάθε
φορά που την νιώθω να μην μπαίνει, αφήνω συμπλέκτη και ξαναπατάω αλλά
όσες φορές και να το κάνω δεν γίνεται τίποτα...πρέπει να βάλω αρκετή δύναμη
για να μπει...μόλις ζεσταθεί το αμάξι το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει απλά
όχι πάντα...1 στις 10 φορές που θα πάω να βάλω πρώτη θα μπει κανονικά...

πρόβλημα επίσης υπάρχει και με την 3η σχέση που πάλι κουμπώνει δύσκολα
αλλά δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όπως της 1ης... Η 2α μπαίνει κανονικά
αλλά κάνει έναν ήχο κατα την αλλαγή σαν να χτυπάνε μέταλλα μεταξύ τους
(ΟΧΙ σαν τον ήχο που κάνει όταν κουρεύουμε γρανάζια...) και επίσης νιώθω
πιο "έντονα" τα γρανάζια...δεν ξέρω αν μπορώ να το περιγράψω αυτό στην 2α...
λες και δεν υπάρχουν βαλβολίνες μέσα είναι...νιώθω κατ ευθείαν τα γρανάζια
λες και δεν έχουν τίποτα ανάμεσα τους...

το αμάξι έχει 13.500χλμ περίπου και έχουν αλαχθεί ήδη μια φορά οι βαλβολίνες
στα 7990χλμ απο την peugeot (όταν είχα αλλάξει συμπλέκτη).
Σίγουρα θα πάω από κει αλλά ανοίγω το topic μήπως πρέπει να προσέξω
κάτι για να μην μου πουν ό,τι να 'ναι εκεί...
fynos - Παρ 02 Νοέ 2007, 14:06:45
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί δεν έβαλες TRP ?
StorM_GmA - Παρ 02 Νοέ 2007, 14:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
τις άλλαξαν στην peugeot απο μόνοι τους...άσε που τότε δεν είχα διαβάσει
ακόμα για τις TRP εδώ!
fynos - Παρ 02 Νοέ 2007, 15:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχεις και πολλά χιλιόμετρα το κιβώτιο . . . πήγαινε να της αλλάξεις !
Άντε γιατί έρχονται και τα φώτα σου . . . . τελείωνε με τα ζουμιά θα πιάσεις τα ηλεκτρολογικά Laughing
volvos - Παρ 02 Νοέ 2007, 15:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
μην αλλαξεις τιποτα. αποκλειεται να ειναι βαλβολινες.
μαλλον εχει σοβαροτερο προβλημα. πηγαινε πεζο πριν κανεις πολλα χλμ και το παιζουν κινεζοι καθως συμπλεκτης δεν ειναι εγγυηση και τη πρωτη φορα το αλλαξαν επειδη ηταν καινουργιος ακομα.
StorM_GmA - Παρ 02 Νοέ 2007, 16:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
καλά peugeot θα παω σίγουρα απλά ήθελα καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει...
μην πάω εκεί και μου πουν "εντάξει δεν είναι τίποτα φύγε" και μου μείνει
τίποτα στο χέρι!
fynos έγραψε:
Άντε γιατί έρχονται και τα φώτα σου . . . . τελείωνε με τα ζουμιά θα πιάσεις τα ηλεκτρολογικά Laughing


άμα τα πιάσω εγω τα ηλεκτρολογικά...πάει... Silly
MEMsound - Παρ 02 Νοέ 2007, 19:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
καλά peugeot θα παω σίγουρα απλά ήθελα καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει...
μην πάω εκεί και μου πουν "εντάξει δεν είναι τίποτα φύγε" και μου μείνει
τίποτα στο χέρι!
fynos έγραψε:
Άντε γιατί έρχονται και τα φώτα σου . . . . τελείωνε με τα ζουμιά θα πιάσεις τα ηλεκτρολογικά Laughing


άμα τα πιάσω εγω τα ηλεκτρολογικά...πάει... Silly


Να μην πας σε οποιαδήποτε Peugeot τότε... πληροφορίες με πμ...

Για τα φανάρια θα τα βάλουμε μαζί (συνέχεια στο σχετικό τοπικ αν θες)
StorM_GmA - Παρ 02 Νοέ 2007, 20:12:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Να μην πας σε οποιαδήποτε Peugeot τότε... πληροφορίες με πμ...


έφυγε το πμ Razz Razz Razz
StorM_GmA - Τρι 06 Νοέ 2007, 10:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
το αμάξι μπήκε στο συνεργείο πρίν λίγο...το πήρε βόλτα ένας τεχνικός να
δει τι και πως και μόλις γύρισε, τον βλέπω να σταματάει, να τραβάει χειρόφρενο
και να γκαζώνει τέρμα! το αμάξι δεν έφυγε εκατοστό απο την θέση του και οι
ρόδες δεν σπίνιαραν... Βγαίνοντας με ρωτάει "το πλακώνεις?"! Του απάντησα
ναι αλλά σε λογικά πλαίσια και έγινε μια μικρή συζήτηση με ερωτήσεις του
στυλ "οταν το πλακώνεις αφήνεις τελείως τον συμπλέκτη και πατάς γκάζι ή
όσο αφήνεις τόσο πατάς γκάζι?"...η αλήθεια είναι πως κάνω το 2ο γιατί αν
απο 1η π.χ βάλω 2α και αφήσω συμπλέκτη χωρίς γκάζι, κοπανάνε οι δίσκοι...
τώρα δεν ξέρω αν το θεωρεί κακό αυτό ή καλό!

anyway, αυτό που μου είπε είναι οτι παίζει να έχουν στραβώσει τα χτένια και
ο συμπλέκτης να πιάνει ψηλά...αυτό εξηγεί το γεγονός (κατα την γνώμη του)
οτι πατινάρει η 2α (με το πείραμα με το χειρόφρενο που έκανε πρίν το έβγαλε
αυτό το συμπέρασμα μιάς και μύρισε ο δίσκος...)
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το ότι δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες δεν ξέρω
αλλά θα τα μάθουμε όλα μολις μας φωνάξουν να το παραλάβουμε...
MEMsound - Τρι 06 Νοέ 2007, 10:53:48
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
...
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το ότι δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες δεν ξέρω
αλλά θα τα μάθουμε όλα μολις μας φωνάξουν να το παραλάβουμε...


οταν έχεις πρόβλημα (ή έστω φυσιολογική φθορά από την χρήση) στο δισκο/πλατό τότε όταν πατάς το συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει τελείως με αποτέλεσμα να μην φρενάρουν τελείως τα συχρονιζέ να υπάρχει δυσκολία στην επιλογή της επόμενης ταχύτητας.

αντίστοιχο θέμα είχα στο δικό μου πριν λίγες μέρες όπου με την αλλαγή δισκου/πλατό/ρουλεμάν ολα επανήλθαν στην εργοστασιακή (μια χαρά / smooth... ΒΕ*) κατάσταση... Wink Wink

*ΒΕ ο τύπος του κιβωτίου που φοράνε τα 1,8+2λιτρα μοτερ της peugeot
plaketokofths - Τρι 06 Νοέ 2007, 11:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

οταν έχεις πρόβλημα (ή έστω φυσιολογική φθορά από την χρήση) στο δισκο/πλατό τότε όταν πατάς το συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει τελείως με αποτέλεσμα να μην φρενάρουν τελείως τα συχρονιζέ να υπάρχει δυσκολία στην επιλογή της επόμενης ταχύτητας.


Μήπως αυτό που λες Μάνθο το κάνουν (να φρενάρουν) τα κόμπλερ κι οχι τα συχρονιζέ?

Ευριπίδη "είμαι ο ανθρωπος σου" Razz Razz Απο 11χλμ που είχε γράψει το οδομετρο οταν πηρα το αυτοκίνητα μεχρι και τα ~30.000χλμ που έχω τώρα οταν αλλάζω σχέση συμβαίνουν 2 πράγματα:

1:ακους εναν ηχο σαν να ανοιγεις κονσέρβα
2: κανω μπράτσο επειδή όλες εκτος της 5ης και όπισθεν σφηνώνουν καπου στο μεσο της διαδρομής.

Να αναφέρω εδώ οτι στα 10,000χλμ αλλαξα τις εργοστασιακές βαλβολίνες με τις elf trp οι οποίες απλά μείωσαν το φαινόμενο, το οποίο ομως υπάρχει σε μεγάλο βαθμό.

Γνωστός μου εχει ακριβώς το ίδιο με το δικό (χρωμα,μοντέλο, εκδοση, 1.6 εχει μονο αλλη εξάτμιση) κι εχει ακριβώς το ίδιο προβλημα με μενα. Τι να πω... απο την πεζώ λένε οτι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αφου το λενε...

εμένα με νοιάζει να μην μείνει απο εξ αρχής ελάττωμα του αυτοκινήτου κι όχι δικό μου. Στα παλίοτερα μοντέλα πριν 2005 οσα εχω οδηγήσει μπαίνουν μια χαρά. Οταν λέω μια χαρά, δοκίμασε να βάλεις 1η-νεκρο-1η. Θα δεις οτι την δευτερη φορα που θα βαλεις 1η θα μπει μια χαρα. Ε στα παλιά μπαίνουν ολες ετσι.

Και συνεχίζωωωωω... εμένα το σκάλωμα το παρουσιάζει κυρίως σε μικρούς ρυθμούς περιστροφής ( εως 3500rpm) μετά κάπως φτιάχνουν τα πράγματα.

Γι αυτό και ρώτησα τον ξανθό γκουρού του φορουμ αν ειναι θέμα συχρονιζέ, γιατι ειχα κατα νου οτι φταίνε τα κομπλερ.
MEMsound - Τρι 06 Νοέ 2007, 11:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
MEMsound έγραψε:

οταν έχεις πρόβλημα (ή έστω φυσιολογική φθορά από την χρήση) στο δισκο/πλατό τότε όταν πατάς το συμπλέκτη δεν αποσυμπλέκει τελείως με αποτέλεσμα να μην φρενάρουν τελείως τα συχρονιζέ να υπάρχει δυσκολία στην επιλογή της επόμενης ταχύτητας.


Μήπως αυτό που λες Μάνθο το κάνουν (να φρενάρουν) τα κόμπλερ κι οχι τα συχρονιζέ?


Αυτό εννοούσα.

Δεν ξέρω όμως αν "φταίνε" τα ίδια
ή η ντίζα του συμπλέκτη
ή το δισκο/πλατό
ή τα κομπλερ κλπ κλπ

πχ σε εμένα (όπως εγραψα πιο πάνω) που δεν εμπαιναν ευκολα ηθελε δισκο/πλατό/ρουλεμαν λόγω φθοράς

αφού σου λένε ότι είναι οκ, σημαίνει ότι είναι οκ (απλά διασταυρώσε το σε 2 μηχανικούς για να εχεις το κεφάλι σου υσηχο)
plaketokofths - Τρι 06 Νοέ 2007, 11:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:

Αυτό εννοούσα.

Δεν ξέρω όμως αν "φταίνε" τα ίδια
ή η ντίζα του συμπλέκτη
ή το δισκο/πλατό
ή τα κομπλερ κλπ κλπ

πχ σε εμένα (όπως εγραψα πιο πάνω) που δεν εμπαιναν ευκολα ηθελε δισκο/πλατό/ρουλεμαν λόγω φθοράς


Ι see your point Wink
MEMsound έγραψε:


αφού σου λένε ότι είναι οκ, σημαίνει ότι είναι οκ (απλά διασταυρώσε το σε 2 μηχανικούς για να εχεις το κεφάλι σου υσηχο)


ναι βέβαια! Άλλωστε δεν μπορώ να κάνω τπτ παραπάνω πλέον παρα μόνο να εχω καλη πίστη στα λεγομενα τους Wink

Αν τελικά σπάσει ειναι αλλη ιστορία...
MEMsound - Τρι 06 Νοέ 2007, 12:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
(Δυστυχώς) το κιβώτιο αν δεν το ανοίξεις (τελείως) δεν εισαι ποτέ 100% σίγουρος τι πάει στραβά...

το μόνο πρόβλημα σε αυτό ειναι το κόστος της εργασίας "ανέβα-κατέβα" γύρω στα 150ε...
plaketokofths - Τρι 06 Νοέ 2007, 12:10:29
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
(Δυστυχώς) το κιβώτιο αν δεν το ανοίξεις (τελείως) δεν εισαι ποτέ 100% σίγουρος τι πάει στραβά...


Ενστερνίζομαι την αποψή σου πλήρως! Very happy
Δεν εχει ανοικτεί τπτ.

MEMsound έγραψε:
το μόνο πρόβλημα σε αυτό ειναι το κόστος της εργασίας "ανέβα-κατέβα" γύρω στα 150ε...


Ναι...
StorM_GmA - Τρι 06 Νοέ 2007, 16:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
με πήρε τηλ κατα τις 12 ο υπεύθυνος του συνεργείου και απο τα λίγα που
κατάλαβα (νύσταζα κιόλας λίγο...είχα κατεβάσει παροχές Razz ) το αμάξι
εκείνη την ώρα το πιάσανε γιατί το είχαν αφήσει να κρυώσει για να δουν το
πρόβλημα (τους είπα οτι ειδικά κρύο είναι σε όλο του το μεγαλείο το πρόβλημα)
μετά μου είπε οτι πήρε τηλ το τμήμα εγγυήσεων αλλά το γιατί και το τί είπανε
δεν κατάλαβα! Πάντως το αμάξι μου είπε ενδέχεται να μην είναι έτοιμο σήμερα
και τους είπα να το κρατήσουν όσο χρειαστεί...

αν χρειαστεί να μου αλλάξουν δίσκο/πλατό και δεν το καλύπτει η εγγύηση
πόσο πάει το μαλλί? θα με πάρουν τηλ να με ρωτήσουν αν συμφωνώ με την
αλλάγη ή όχι?

plaketokofths αν το είχα εγώ το πρόβλημα αυτό επι 29.989χλμ θα τους είχε
πάρει ο διάολος! πάντως και μένα η 2α σαν να ανοίγεις κονσέρβα κανει!

Όσο για το άνοιγμα του σασμάν...το δικό μου θα ανοιχτεί δεύτερη φορά
μέσα στα 13.700χλμ και 15μηνών ζωής του...ζωή να χει να ανεβοκατεβαίνει!

πάλι καλά όμως που συμβαίνουν όλα αυτά τώρα που είμαι στην εγγύηση
γιατί αν είχε περάσει και είχα αλλάξει κανένα κ/π τροχαλίες ελάφρωμα
βολάν κτλ τα 150ευρώ θα φεύγανε για πλάκα μόνο για έλεγχο...χώρια το
τί στραβό μπορεί να βρήσκαμε μέσα και να ήθελε αλλαγή...
MEMsound - Τρι 06 Νοέ 2007, 18:08:30
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
...
μετά μου είπε οτι πήρε τηλ το τμήμα εγγυήσεων αλλά το γιατί και το τί είπανε
δεν κατάλαβα! Πάντως το αμάξι μου είπε ενδέχεται να μην είναι έτοιμο σήμερα
και τους είπα να το κρατήσουν όσο χρειαστεί...

αν χρειαστεί να μου αλλάξουν δίσκο/πλατό και δεν το καλύπτει η εγγύηση
πόσο πάει το μαλλί? θα με πάρουν τηλ να με ρωτήσουν αν συμφωνώ με την
αλλάγη ή όχι?...


αν θέλουν μπορούν να στο βάλουν στην εγγύηση...
με λίγη καλή θέληση γίνεται (όχι ευκολα... αλλά γίνεται)

δισκο/πλατό/ρουλεμαν γύρω στα 200 παρά ευρώ
(πάρε 210.6894321 (Condor), ζήτα Δημήτρη Βελιμεζάκη, πες επ. μέλος PSClub να σου δώσει την σχετική τιμή)
fynos - Τετ 07 Νοέ 2007, 10:19:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι τα τρανταχτά παραδείγματα για τα χάλια κιβώτια, το θέμα είναι πως βρίσκει το δίκιο του ένα που του παρουσιάζει τα ίδια στο 1/4 !!!
Δεν το βρίσκει !!!
StorM_GmA - Τετ 07 Νοέ 2007, 11:05:26
Θέμα δημοσίευσης:
οκ απογοητεύτηκα εντελώς...μόλις με πήραν τηλ...έγινε αλλάγη συμπλέκτη
ΠΑΛΙ! είναι δυνατόν? η προηγούμενη έγινε στα 7990χλμ και τώρα έχω 13700...
σε 5.800χλμ έβγαλα off έναν συμπλέκτη? Πόσο τραγικός οδηγός πρέπει να
είμαι? ούτε κάτι κοριτσάκια δεν το κάνουν αυτό...

και επειδή πιστεύω οτι τραγικός οδηγός δεν είμαι, κάτι άλλο συμβαίνει...αλλά
δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω τι... μου είπαν οτι με την αλλαγή συμπλέκτη
οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικότατα τώρα...

θα στείλω ενα πμ στον Αργύρη να ρίξει μια ματιά εδω πέρα γιατί θα τρελαθώ...
plaketokofths - Τετ 07 Νοέ 2007, 12:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ευριπίδη εγγύηση? Η' απο τσέπη αυτα?
StorM_GmA - Τετ 07 Νοέ 2007, 14:02:55
Θέμα δημοσίευσης:
τσέπη (πώς είναι το όνομα σου?!)...

στην εγγύηση βάλανε τον πρώτο...τώρα δεν το δικαιολογούσαν...τώρα μόλις
παρέλαβα το αμάξι...

μέχρι το σπίτι, πάλι ένιωσα (λίγες φορές όμως) να μην μπαίνει η πρώτη αλλά
εντάξει...θεωρώ οτι είναι τυχαίο...είδα και το παλιό δίσκο/πλατό με το πλατό
να είναι σαν καινούριο και ο δίσκος να δείχνει οτι έχει "ανάψει" (είχε γίνει
λίγο μοβ)

στην συζήτηση που είχαμε με τον υπεύθυνο, επικεντροθίκαμε στον τρόπο
οδήγης ως παράγοντα της βλάβης. Αν όμως έφταιγε το πώς οδηγώ εγώ τότε
άλλα κι άλλα αμάξια θα άλλαζαν δίσκο κάθε βδομάδα. Ξέρω οτι δεν είναι δύσκολο
να βγάλεις off έναν δίσκο αλλά του φούστη...αν είναι να αλλάζω δίσκο κάθε
7 μήνες επειδή το γκαζώνω που και που να το βράσω...

αν πάντως έχω πάλι πρόβλημα σε αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα, θα
πάω σε aftermarket δίσκο/πλατό κτλ να ηρεμήσω...μπορεί να κοστίσει κάτι
παραπάνω αλλά από το να σκάω 380ευρώ κάθε 7 μήνες πιο φθηνά θα μου
έρθει...
MEMsound - Τετ 07 Νοέ 2007, 14:42:19
Θέμα δημοσίευσης:
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...

όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".

Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?

αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.

(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...)

plaketokofths - Τετ 07 Νοέ 2007, 14:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
τσέπη (πώς είναι το όνομα σου?!)...

στην εγγύηση βάλανε τον πρώτο...τώρα δεν το δικαιολογούσαν...τώρα μόλις
παρέλαβα το αμάξι...

μέχρι το σπίτι, πάλι ένιωσα (λίγες φορές όμως) να μην μπαίνει η πρώτη αλλά
εντάξει...θεωρώ οτι είναι τυχαίο...είδα και το παλιό δίσκο/πλατό με το πλατό
να είναι σαν καινούριο και ο δίσκος να δείχνει οτι έχει "ανάψει" (είχε γίνει
λίγο μοβ)

στην συζήτηση που είχαμε με τον υπεύθυνο, επικεντροθίκαμε στον τρόπο
οδήγης ως παράγοντα της βλάβης. Αν όμως έφταιγε το πώς οδηγώ εγώ τότε
άλλα κι άλλα αμάξια θα άλλαζαν δίσκο κάθε βδομάδα. Ξέρω οτι δεν είναι δύσκολο
να βγάλεις off έναν δίσκο αλλά του φούστη...αν είναι να αλλάζω δίσκο κάθε
7 μήνες επειδή το γκαζώνω που και που να το βράσω...

αν πάντως έχω πάλι πρόβλημα σε αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα, θα
πάω σε aftermarket δίσκο/πλατό κτλ να ηρεμήσω...μπορεί να κοστίσει κάτι
παραπάνω αλλά από το να σκάω 380ευρώ κάθε 7 μήνες πιο φθηνά θα μου
έρθει...


1.Γιαννης
2. Θεωρω δύσκολο εως απίθανο σε τοσα χλμ να τα φτύσει ο δισκος με οποιαδήποτε χρηση. Ακόμα και "μια νεα οδηγός ή ο παππούς" που πανε να παρκάρουν σε δρομο με κλιση 30% και βλέπεις για το στροφομετρο να φλερτάρει στην κόκκινη περιοχή στο παρκαρισμα.
3. Σε ενημέρωσαν για το κοστος αρχικά? Η' πιο σωστά σε ρωτησαν αν δεχεσαι να τον αλλαξεις χωρις να το καλύπτει η εγγύηση? Προσωπικά αν με ενημερωναν οτι δεν το καλύπτει πιθανότατα να ειχα βάλει ηδη τον aftermarket, είναι και πιο φτηνός νομίζω. 380€ -150€εργασια = ~230€ σου κόστισε ο δισκος στην πεζω ως ανταλλακτικό?
4. Ευχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει αλλο το θέμα αυτό.
5. Δυστυχώς έχω την αισθηση λόγο της ημιμάθειας αλλά και της ευκολης λύσης πολλοί μηχανικοί σε αντιπροσωπείες έχουν την ασχημη συνήθεια να αλλάζουν έτσι τα ανταλλακτικα. Τι εννοω? Εννοώ οτι μπορεί να είναι κατι πολυ απλο που θελει απλα ψάξιμο ή κάτι το οποιο μπορεί να επισκευαστεί αλλα επειδή δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη παρά για το αφεντικό επιλέγουν την ευκολη γι αυτούς λύση. Φυσικά δεν είναι ολοι ετσι και τώρα δεν αναφέρομαι στους μηχανικούς που επισκευασαν το 206 του Ευριπίδη, αν και δεν αποκλείεται, απλα με αφορμή αυτό το ανέφερα. Καλό είναι όσο μπορούμε να "ψάχνουμε" τον μηχανικό που θα επιμεληθεί το αυτοκ μας.
plaketokofths - Τετ 07 Νοέ 2007, 14:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...

όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".

Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?

αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.

(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...)


Μάνθο αυτά που λες είναι πραγματικά αιτίες για την πρόωρη φθορά του δισκου αλλα οχι σε τοσο μικρό χρονικό διάστημα.

Τα αυτοκ των σχολών οδήγησης ξέρεις στα ποσα χλμ αλλάζουν δίσκο?
StorM_GmA - Τετ 07 Νοέ 2007, 15:42:36
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...

όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".

Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?

αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.

(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...)


όχι Μάνθο δεν έχω παρκάρει ποτέ σε περίεργη ανηφόρα! ούτε καν σε απλή!
και ούτε κυκλοφορώ σε δρόμους με ανηφόρες...ζήτημα δηλαδή να έχουν
γίνει 20χλμ σε ανηφόρες...

όσο για το αν ξέρω να αλλάζω ταχύτητες, εντάξει δεν είμαι και επαγγελματίας
αλλά φροντίζω να κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο όσο το δυνατόν λιγότερο
και εννοείται οτι η 1η μπαίνει αφ ότου ανάψει το φανάρι...
πάντως, είναι πολλές οι φορές που σε αλλάγη, το αμάξι θα "κλοτσίσει"
και αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει το ηλεκτρόγκαζο και κάνει ότι γουστάρει...
στο πρώτο μου αμάξι που ήταν ντιζάτο δεν κλότσαγε ποτέ γιατί ήξερα πόσο
γκάζι να δώσω και όσο έδινα, τόσο περνούσε στον δρόμο χωρίς κανέναν
εγκέφαλο να μου κάνει κουμάντο!

plaketokofths έγραψε:

1.Γιαννης
2. Θεωρω δύσκολο εως απίθανο σε τοσα χλμ να τα φτύσει ο δισκος με οποιαδήποτε χρηση. Ακόμα και "μια νεα οδηγός ή ο παππούς" που πανε να παρκάρουν σε δρομο με κλιση 30% και βλέπεις για το στροφομετρο να φλερτάρει στην κόκκινη περιοχή στο παρκαρισμα.
3. Σε ενημέρωσαν για το κοστος αρχικά? Η' πιο σωστά σε ρωτησαν αν δεχεσαι να τον αλλαξεις χωρις να το καλύπτει η εγγύηση? Προσωπικά αν με ενημερωναν οτι δεν το καλύπτει πιθανότατα να ειχα βάλει ηδη τον aftermarket, είναι και πιο φτηνός νομίζω. 380€ -150€εργασια = ~230€ σου κόστισε ο δισκος στην πεζω ως ανταλλακτικό?
4. Ευχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει αλλο το θέμα αυτό.
5. Δυστυχώς έχω την αισθηση λόγο της ημιμάθειας αλλά και της ευκολης λύσης πολλοί μηχανικοί σε αντιπροσωπείες έχουν την ασχημη συνήθεια να αλλάζουν έτσι τα ανταλλακτικα. Τι εννοω? Εννοώ οτι μπορεί να είναι κατι πολυ απλο που θελει απλα ψάξιμο ή κάτι το οποιο μπορεί να επισκευαστεί αλλα επειδή δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη παρά για το αφεντικό επιλέγουν την ευκολη γι αυτούς λύση. Φυσικά δεν είναι ολοι ετσι και τώρα δεν αναφέρομαι στους μηχανικούς που επισκευασαν το 206 του Ευριπίδη, αν και δεν αποκλείεται, απλα με αφορμή αυτό το ανέφερα. Καλό είναι όσο μπορούμε να "ψάχνουμε" τον μηχανικό που θα επιμεληθεί το αυτοκ μας.


χάρηκα Very happy Very happy

για το πρώτο που ανέφερες, σαφώς είναι δύσκολο γιατί π.χ τα αμάξια των
ανθρώπων που ζούν στην Ν.Σμύρνη που δεν έχει ίσιωμα τι θα πρέπει να
κάνουν?
Όσο για το αν με ενημέρωσαν, δυστυχώς όχι...η εργασία ήταν 148,51 με Φ.Π.Α
και τα ανταλακτικά 231,05 πάλι με Φ.Π.Α

έχεις δίκιο σ'αυτά που λες για τους μηχανικούς απλά στο συγκεκριμένο
θέμα, δεν μπορεί να φταίει κάτι άλλο πέρα απο τον οδηγό...υπάρχει και η
πιθανότητα ελατωματικού ανταλακτικού όπως είπε ο Μάνθος αλλά δίνω
ελάχιστες πιθανότητες να έγινε κάτι τέτοιο...

Οι υποψίες μου εστιάζονται στο πάρκινκ που το αφήνω...τους ακούω όταν
πάνε να μου το φέρουν οτι
1. βάζουν μπρός χωρίς να τελειώσει τον έλεγχο ο εγκέφαλος και
2. το γκαζόνουν απίστευτα για να κινηθεί το αμάξι 1 μέτρο...

15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό...
fynos - Τετ 07 Νοέ 2007, 16:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι μπορεί να φταίει κάτι από αυτά που λες !
Μέσα στα περίεργα του κιβωτίου μας είναι και το παρακάτω ->
Από τότε που το παρκάρω χωρείς να βάζω ταχύτητα στο κιβώτιο, σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσιωμα. Έχει αλλάξει γενικά συμπεριφορά . . . κάποτε δεν έβγαινε καν η όπισθεν να φανταστείς !
plaketokofths - Τετ 07 Νοέ 2007, 16:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ευριπίδη: Επειδή δεν είμαι μηχανικός, δεν θέλω να πω καμια μπαρούφα αν ηδη δεν εχω πει, θεωρώ πως συμβαίνει κατι αλλο με την μετάδοση σου ή καλύτερα συνέβαινε. Αν θεωρήσουμε οτι ο πρωτος δίσκος ηταν ελαττωματικός είναι λίγο δύσκολο και το ανταλλακτικό να ηταν ελαττωματικό επίσης. Ετσι δλδ φαντάζει στο ταπεινό μυαλό μου.

Για την ανηφόρα απλα να σου πω πως επι 1+ χρόνο παρκαρα σε ανηφόρες της Άνω Νέας Σμύρνης πηγαινοντας στη "γυναίκα" κι εδω που μένω και παρκάρω ειναι τετοια ανηφόρα που με τα ποδια δεν μπορω να ανέβω...
οπότε αν ηταν να γινει κατι θα ειχε γινει καιρό Wink Δεν χαλάει ετσι ευκολα ο δίσκος, είναι αρκετοι αυτοι που τον κρατάνε και 100,000χλμ με φυσιολογική χρήση.
Sidobre - Τετ 07 Νοέ 2007, 16:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό...


Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... Rolling eyes
grpap - Τετ 07 Νοέ 2007, 21:03:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
StorM_GmA έγραψε:
15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό...


Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... Rolling eyes



ΛΕΣ;;;;;;;;Να το παιρνει καποιος ειδικα νυχτα και να το λιωνει στις κοντρες εν αγνοια του παιδιου;
106 T16 - Τετ 07 Νοέ 2007, 21:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως τελικά στην αντιπροσωπεία έβαλαν βαλβολίνες μόνο στην απόδειξη που πλήρωσες και οχι στο κιβώτιο Question Confused
MEMsound - Τετ 07 Νοέ 2007, 21:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:
Οι υποψίες μου εστιάζονται στο πάρκινκ που το αφήνω...τους ακούω όταν
πάνε να μου το φέρουν οτι
1. βάζουν μπρός χωρίς να τελειώσει τον έλεγχο ο εγκέφαλος και
2. το γκαζόνουν απίστευτα για να κινηθεί το αμάξι 1 μέτρο...

15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό...


... ... ... ...
StorM_GmA - Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... Rolling eyes


πάντα τα κοιτάω! Όσο κι αν ξέρω οτι δεν παίζει να το πάρουν και να κάνουν
βόλτες, τα κοιτάω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

106 T16 έγραψε:
Μήπως τελικά στην αντιπροσωπεία έβαλαν βαλβολίνες μόνο στην απόδειξη που πλήρωσες και οχι στο κιβώτιο Question Confused


αναφέρεσαι στην πρώτη ή στην δεύτερη φορά που άλλαξαν συμπλέκτη?
πάντως χλομό το κόβω να άφησαν το σαζμάν χωρίς βαλβολίνες αν αυτό εννοείς!

MEMsound έγραψε:
... ... ... ...

Μάνθο ακόμα κι έτσι να είναι, πάλι μου φαίνεται μικρό το χρονικό διάστημα
για τόση φθορά...

Μια άλλη ερώτηση, υπάρχει περίπτωση αν βάλουμε νεκρά εν κινήσει να
παθαίνει τίποτα ο συμπλέκτης? Αντιπρόσωπος της Citroen είχε πει στην
γυναίκα μου οτι είναι πολύ κακό να το κάνει αυτό... Και πλέον με αυτό που
μου συμβαίνει, και το μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου να μου πουν
οτι φταίει θα το ελέγξω!

σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για το ενδιαφέρον...
StorM_GmA - Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:08:00
Θέμα δημοσίευσης:
επίσης, θα μπορούσε κάποιος να περιγράψει το πώς πρέπει να είναι η σωστή
διαχείρηση του συμπλέκτη? Είτε σε βολτίσιους ρυθμούς είτε σε γρήγορους...
πέρα από το ότι θα βοηθήσει εμένα στο να εντοπίσω πιθανά λάθη που κάνω,
πιστεύω θα είναι ενδιαφέρον για όλους εδω μέσα να μάθουν ποιό είναι το
σωστό!
grpap - Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτησω κατι εγω:Μηπως οδηγει καποιος από τους δυο σας με το αριστερο ποδι να ξεκουραζεται πανω στο συμπλεκτη;Εστω και για λιγο μεχρι να αλλαξει ταχυτητα;
StorM_GmA - Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:24:08
Θέμα δημοσίευσης:
μόνο εγώ το οδηγώ Razz Razz Razz (γυναίκες οδηγοί κτλ κτλ κτλ Razz )
και όχι αυτό δεν το κάνω...αυτή ήταν και η πρώτη ερώτηση που μου έκανε
ο πατέρας μου! Τον συμπλέκτη τον πατάω μόνο στις αλλαγές και τον κρατάω
πατημένο όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο...
drdino - Πεμ 08 Νοέ 2007, 11:44:39
Θέμα δημοσίευσης:
StorM_GmA έγραψε:

Μια άλλη ερώτηση, υπάρχει περίπτωση αν βάλουμε νεκρά εν κινήσει να
παθαίνει τίποτα ο συμπλέκτης? Αντιπρόσωπος της Citroen είχε πει στην
γυναίκα μου οτι είναι πολύ κακό να το κάνει αυτό... Και πλέον με αυτό που
μου συμβαίνει, και το μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου να μου πουν
οτι φταίει θα το ελέγξω!

σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για το ενδιαφέρον...


Βλακεία σου είπαν, ο συμπλέκτης δεν παθαίνει τίποτα από αυτό, πέρα από την έξτρα φθορά φυσικά της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως είναι σωστό να βάζεις νεκρά εν κινήσει. Περισσότερο καύσιμο καις, φρένο κινητήρα δεν έχεις, ενώ αν χρειαστείς ξαφνικά δύναμη χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να αντιδράσεις από το αν είχες την σωστή σχέση στο κιβώτιο.
StorM_GmA - Δευ 12 Νοέ 2007, 18:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
τώρα, άμα πω οτι οι σχέσεις εξακολουθούν να μην κουμπώνουν, θα με πείτε
βλαμένο?! το αμάξι ζήτημα να έχει κάνει 50-100χλμ από την αλλαγή...και
το πρόβλημα υπάρχει πάλι...όχι τόσο έντονο αλλα υπάρχει...και μάλιστα από
την στιγμή που το παρέλαβα...δεν είχα απομακρυνθεί 10 μέτρα και πάλι δεν
μου έμπαινε η 1η...

ΤΙ θα μπορούσε να μου τρώει τον δίσκο αν υποθέσουμε οτι δεν είναι θέμα
οδήγησης?!?!?! Μήπως τα συγχρονιζέ έχουν πρόβλημα και όχι ο συμπλέτης?
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ...

Κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής, μου είπαν οτι παίζει να είχαν
στραβώσει τα χτένια και να μην σταματούσαν πλήρως τα συγχρονιζέ...
γιατί τότε στην 2α,4η και 5η δεν είχα πρόβλημα?

τα φώτα σας! Μην πω τους προβολείς σας!
drdino - Δευ 12 Νοέ 2007, 18:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κανονίζεις καμιά συνάντηση με κάποιο από τα παιδιά κάτω, να σου πουν την γνώμη τους;
StorM_GmA - Δευ 12 Νοέ 2007, 18:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
λέω να το πάω κάποια στιγμή Lion.

Edited by
Touristas

106 T16 - Τετ 14 Νοέ 2007, 01:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου έλεγα να περάσεις να το ακούσω μιας και είσαι κοντα αλλά ισως να θεωρηθεί διαφήμιση και αυτό.
christos_99 - Πεμ 13 Δεκ 2012, 22:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω εχω ενα παρομοιο προβλημα... Οταν βαζω μπρος και ειναι κρυο το αμαξι ξεκιναω με 1η κανονικα και με το που κουμπονω 2α κανει ενα γκρακ οπως του φιλου που ξεκινησε το θεμα, επισης σε εμενα το γκρακ το κανει και στην 3η. Σε ολες τις υπολοιπες ταχυτητες δουλευει κανονικα. Υπαρχει καποια βλαβη??? Να παω να το κοιταξουν??? Και κατι ακομα, οταν ξεκιναω το αμαξι (με ζεστη μηχανη) και δεν παταω γκαζι (απλως αφηνω τον συμπλεκτη σιγα σιγα) παιζει το αυτοκινητο σαν να εχει λοξιγκα και παει να σβησει, αλλα προχωρα δεν σβηνει, επισης το κανει και στην 2α και στην 3η. Πολυ σπαστικο αυτο το τελευταιο γιατι μεσα στην πολη φαναρια, ξεκινα-σταματα με λιγα χιλιομετρα μου σπαει τα νευρα, ενω αν πατησω ελαχιστο γκαζι ισα ισα να το χαϊδεψω τοτε κινητε κανονικα χωρις τρεμοπαιγμα... Ειναι βλαβη κι αυτο???
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr