PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΛΕΩΝ με πυρετό (πρόβλημα στα μπεκ)

alxdr74 - Δευ 17 Φεβ 2003, 09:11:08
Θέμα δημοσίευσης: ΛΕΩΝ με πυρετό (πρόβλημα στα μπεκ)
Συμβαινει το εξης παραξενο στο αυτοκινητο μου...
Συγκεκριμενα εχθες και ενω σταματαγα στα φαναρια και πηγαινα στη συνεχεια να ξεκινησω το αυτοκινητο σε καποιες φασεις εδειχνε κατα καποιο τροπο αρνηση!! ξεκινουσε απροθημα τελειως....Δεν εδωσα σημασια, λεω η ιδεα μου θα ειναι! Ωσπου σημερα το πρωι και ενω χιονιζε ολο το βραδυ (δεν ξερω εαν εχει σχεση) και το υψος του χιονιου ηταν 20-25 ποντους πηγα να το βαλω μπροστα. Βαζω το κλειδι στη μιζα και περιμενω να σβησουν ολα τα λαμπακια....και βαζω μπροστα! Πηρε πολυ ευκολα πρεπει να πω....Στη συνεχεια ομως αρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα!!!!! Καθως και ο θορυβος απο την εξατμιση ηταν δυνατοτερος απο οτι συνηθως! Οι στροφες ηταν στις 1,100, κανονικα νομιζω. Το αφηνω παρολα αυτα και ζεστενεται και στη συνεχεια το σβηνω για 5 λεπτα περιπου...Ξαναβαζω μπροστα και ως δια μαγειας ολα λειτουργουν κανονικα!! Ενω ομως κανω περιπου 3 χιλιομετρα μεσα στο χιονι αρχισαν παλι τα ιδια!! Το λαμπακι της μηχανης αρχισε να αναβοσβηνει!!Ετυχε σε κανενα απο σας τιποτα παρομοιο? Τι πιστευετε? Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο Confused Crying or Very sad Ερχεται και το tour τωρα.. Crying or Very sad
Αλεξ@νδρος - Τρι 18 Φεβ 2003, 17:55:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως η εξατμιση σου ηταν θαμμενη στο χιονι?Ισως να υπηρχε δυσκολια στην απορροη των καυσαεριων και αυτο να διεγνωσε ο εγκεφαλος.Μαλλον ετσι εξηγειται και ο αυξημενος θορυβος...
1100 στροφες για κρυο κινητηρα ειναι ενταξει
Slash - Τετ 19 Φεβ 2003, 01:53:20
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμ... Να πω σε προβληματική βενζίνη; Χλωμό... Να πω να ήταν πρόβλημα του εγκεφάλου; Να πω μήπως τίποτα με το χιόνι είχες πρόβλημα με τα νερά σου; Από παραφλού πως πας; 1100 στροφές είναι perfectly fine για πρωινό ξεκίνημα, και δη κρύο. Να είναι μήπως είχε νερό πάνω ο λ και πάγωσε; Μήπως τίποτα με τον ιμάντα σου; Άνοιξες το καπώ να δεις αν όλα πάνε καλά με την λειτουργία του μοτέρ σου; Ακουγόταν στρωτά (αλλά αφού είπες οτι έβγαζε δυνατότερο ήχο) λόγω του ψηλού ρελαντί η τελείως διαφορετικό; Και στη συνέχεια πάλι σου έκανε τέτοια μετά τα 3 χλμ; Είχες διακοπές στην κίνησή σου;

Μόλις τα απαντήσεις όλα αυτά έχεις ένα αστεράκι bonus! Razz
alemao - Τετ 19 Φεβ 2003, 07:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ λέω καλύτερα να πας σε ένα καλό συνεργείο με διαγνωστικό για τον εγκέφαλο να δεις τι είναι.
καλή επιτυχία!

ΥΓ: Αφού περάσει ώρα και ζεσταθεί κινητήρας-λάδια, συνέχισε να το κάνει; Κανονικά και με χαμηλή θερμοκρασία δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα εφόσον το ψυγείο σου έχει paraflu.
alxdr74 - Τετ 19 Φεβ 2003, 09:30:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα το προβλημα βρεθηκε!! Και ειμουν τυχερος μεσα στην ατυχια μου!! Λοιπον εχει ως εξης...Εφαρμοσα και εγω το συστημα του Αλεξ (εαν δεν κανω λαθος) με το σωληνα στο κατω μερος της μηχανης για περισσοτερο και ποιο κρυο αερα! Οχι τοσο κατω βεβαια...Τωρα με το χιονι ο σωληνας αυτος τραβηξε χιονι και νερο το οποιο εφτασε μεχρι και πανω στο φιλτρο!! Shocked Αντι για αερα λοιπον το αυτοκινητο τραβουσε χιονι!! Οταν βγαλαμε το φιλτρο ειχε παγο και νερο επανω!! Στο μεταξυ και λογω αυτου το πρωτο μπεκ (αυτο που ειναι στον καθρεπτη του κινητηρα) αχρηστευτηκε τελειως! Και τα υπολοιπα υπο -λειτουργουσανε...Τα μπεκ βγηκαν ολα , το ελατοματικο πεταχτηκε, τα υπολοιπα καθαριστηκανε και ξαναμπηκανε! Επισης τοποθετηθηκε και ενα μεταχηρισμενο στη θεση του χαλασμενου! Και ολα αυτα χωρις χρεωση!! Βεβαια και παλι το αυτοκινητο δεν δουλευει 100% Και το ξαναλεω οτι η βλακεια ηταν δικια μου οσο αφορα το σωληνα..Το καλο ερχεται τωρα!! Η "δικια" μου LION γιατι ετσι τη θεωρω απο εδω και περα κανονισε ετσι ωστε να περαστουν τα μπεκ στην εγγυηση! Multi color Και εαν δεν κανω λαθος τα μπεκ στοιχηζουν..Και ετσι λοιπον απο την Παρασκευη και μετα θα φοραω καινουργια μπεκ...και ολα αυτα χωρις μια δραχμη. Ουτε καν για εργατικα!! Και κατι τελευταιο απο περιεργεια...Ξερει κανενας ποσο στοιχιζουν τα μπεκ??
alemao - Τετ 19 Φεβ 2003, 10:10:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μου θύμισε την διαφήμιση που έλεγε: "Η ΣΚΟΥΠΑ PHILIPS ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗΗΗΗ" Shocked
Μόνο που στην περίπτωσή σου είναι "ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙ" Confused
Καμμιά σίτα έχεις στην εισαγωγή για φύλλα και άλλα αντικείμενα καλού-κακού;
alxdr74 - Τετ 19 Φεβ 2003, 10:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
Μου θύμισε την διαφήμιση που έλεγε: "Η ΣΚΟΥΠΑ PHILIPS ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗΗΗΗ" Shocked
Μόνο που στην περίπτωσή σου είναι "ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙ" Confused
Καμμιά σίτα έχεις στην εισαγωγή για φύλλα και άλλα αντικείμενα καλού-κακού;

Την εισαγωγη την ξηλωσαμε τελειως!!! Αφησαμε μονο το φιλτροκουτι της μαμας και βγαλαμε ολα τα υπολοιπα!! Σωληνακια,πνηχτες και τα λοιπα!! Και τωρα βαζουμε "πλωρη" να αγορασουμε μια αληθηνη σκουπα για το αυτοκινητο και οχι πατενετες ποια Wink Smile
Miltellas - Πεμ 20 Φεβ 2003, 03:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Εφαρμοσα και εγω το συστημα του Αλεξ (εαν δεν κανω λαθος) με το σωληνα στο κατω μερος της μηχανης για περισσοτερο και ποιο κρυο αερα! Οχι τοσο κατω βεβαια...Τωρα με το χιονι ο σωληνας αυτος τραβηξε χιονι και νερο το οποιο εφτασε μεχρι και πανω στο φιλτρο!! Shocked Αντι για αερα λοιπον το αυτοκινητο τραβουσε χιονι!! Οταν βγαλαμε το φιλτρο ειχε παγο και νερο επανω!! Στο μεταξυ και λογω αυτου το πρωτο μπεκ (αυτο που ειναι στον καθρεπτη του κινητηρα) αχρηστευτηκε τελειως! Και τα υπολοιπα υπο -λειτουργουσανε...


Να τονιστεί: Οι μαλ***ες πληρώνονται!
Αλλά ο Αλέξης εκ Καρδίτσας έχει την Lion-μπάρμπα και δε μασάει... Wink
Έπρεπε να πεις στην Lion-μπάρμπα ότι στο πληρώνει ο Αλέξης εξ Αθηνών... Laughing
fpug - Πεμ 20 Φεβ 2003, 06:40:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα αυτοι οι σωληνες για τον κρυο αερα μαλλον περισσοτερο κακο κανουν παρα καλο Crying or Very sad
DimiP - Πεμ 20 Φεβ 2003, 08:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
αναλογα που τον εχεις το σωληνα , και που πηγαινεις με το αυτοκινητο....
γιατι αι σκουπα να βαλεις αμα το βουλιαξεις το 206 μεσα στο νερο μεχρι το καπο...θα παρει νερο!!!
Οταν καποιος πατενταρει ειναι συμφωνος με καποιους συμβιβασμους...
παντως τελος καλο ολα καλα ειδικα αν εχεις την Lion μπαρμπα!!!!

Wink Wink Wink Wink
Alex - Πεμ 20 Φεβ 2003, 23:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εγω πριν παω οπουδηποτε εχω βγαλει ολοκληρο σχεδιαγραμμα για το πως και τι θα κανω και πως θα μετακινηθω.. Δεν γινεται ουτε αφηνεται τιποτα στην τυχη... Αν θυμαστε δεν κατεβηκα Ζωγραφου (για το καταστατικο) με το δικο μου για αυτον ακριβως το λογο - οτι ο σωληνας ειναι χαμηλα και βρισκει σε ανηφοκατηφορες...Οπως λεει ο Dimip ξερεις τους συμβιβασμους και παιζεις με αυτους.. Ειναι σαν να λεμε οτι βαλαμε ενα Turbo το πηγαμε στα 3 bar, εσπασε το μοτερ και μετα λεμε "καταραμενο Turbo"...Μην τα δαιμονοποιουμε ολα...

Εγω εννοειται οτι δεν προκειται να το βαλω ουτε μεσα σε λιμνες με νερα ουτε να παιξω το ρολο του εκχιονιστικου και αν αυτο γινει θα γινει με προσοχη ωστε να μην γινει ζημια (πχ καποιες μερες με απιστευτο νερο στο δρομο)... Το νερο λογω του βαρους του δεν μπορει να ταξιδεψει 70-80 εκατοστα υψος και να φθασει στο φιλτρο εκτος και αν μπω σε καμια λιμνη με νερο και τρεχω ταυτοχρονα στην οποια περιπτωση "ας προσεχα"...

Δεν ειναι τυχαιο οτι φοραω το συστημα απ'την ανοιξη του 2001. Σε λιγο κλεινω τα 2 χρονια ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, χρονο περισσοτερο απ'οσο πολλοι εχουν τα 206 τους... Μαλιστα η απροβληματιστη συμπεριφορα μου εδωσε "θαρος" να κατεβασω το σωληνα ακομα παρακατω και να εκμεταλλευτω οσο περισσοτερο αερα γινεται..Αυτη τη στιγμη απεχω 5 εκατοστα απ'το εδαφος που ειναι πρακτικα ενα "τιποτα". Εννοειται οτι αμα αυριο χιονισει 25 ποντους ειτε θα ανοιξω το καπω να βγαλω το συστημα προσωρινα, ωστε να κανω τη δουλεια μου ή απλα δεν θα παρω το αμαξι!

Και κατι ακομα ενδεικτικο για το πως το νερο επηρεαζει τον κινητηρα.. Τις προαλλες ειμουν εθνικη και περναγα διπλα απο νταλικα που σπρευαριζε με νερο τα παντα (απ'τα λαστιχα της) σε βαθμο που οι γυαλοκαθαριστηρες μου, με μαξιμουμ ταχυτητα να μην προλαβαινουν να καθαριζουν τα τζαμια για να βλεπω.. Τοσο νερο!! Ε ολο αυτο το σπρευαρισμενο νερο εμπαινε και στην εισαγωγη αλλα μπορω να πω οτι οχι μονο δεν μου επηρεασε αρνητικα το μοτερ αλλα μετα τραβαγε και καλυτερα...

Εξ'αλλου το νερο δεν βλαπτει απαραιτητα τον κινητηρα.. βλεπε προγραμματα Water Injection απο εποχες Β' Παγκοσμιου Πολεμου σε κινητηρες εσωτερικης καυσης απ'τους Αγγλους μεχρι σημερα σε πιο αναπτυγμενες μορφες και διαφορες μελετες σχετικες με Water Injection και τα πλεονεκτηματα του.. Το σημαντικο ειναι να μην υπαρχει νερο κατα τις τελευταιες εκρηξεις των κυλινδρων πριν σβησουμε τον κινητηρα για να μην σκουριαζει εσωτερικα (γι'αυτο και πρεπει να αποφευγεται στην προσθηκη μαζι με το καυσιμο)... Ειναι ενδεικτικο οτι ακομα και Formula 1 κινητηρες που βρισκονται στα ορια αντοχης απο ολες τις αποψεις, ανετα βγαζουν ολοκληρα Grand Prix στο βρεγμενο με τις εισαγωγες να παιρνουν ατελειωτες ποσοτητες νερου απ'το σπρευ των μπροστα αυτοκινητων με 250+ χλμ/ωρα...Αν σκεφτειτε οτι το νερο ειναι "ασυμπιεστο" και οτι αυτοι τρεχουν με συμπιεσεις 13+:1 και δεν παθαινουν τιποτα τοτε θα παθω εγω με 10 και κατι και σαφως πιο ανθεκτικο κινητηρα απο αποψη ανοχων? Οπως και δεν εχει συμβει μεχρι τωρα παρ'ολο τη χρηση μου σε συνθηκες που η λογικη κρινει υπερβολικα επικυνδυνες..

Οποτε κλεινω λεγοντας οτι δεν ειναι αυτο που κανεις αλλα το πως το κανεις...Και αυριο με μια σκουπα (παραδειγμα) αν πας και πλυνεις το αμαξι με το λαστιχο απο μπροστα και μπει νερο απ'τις γρυλλιες μεσ'τη σκουπα δεν θα σου φταιει η σκουπα (/παραδειγμα).. Το καταλαβαινεις υποθετω...

Παντως το καλο ειναι οτι η Lion ξηγηθηκε και ετσι εχεις και καινουρια μπεκ Wink
Miltellas - Παρ 21 Φεβ 2003, 04:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Ε ολο αυτο το σπρευαρισμενο νερο εμπαινε και στην εισαγωγη αλλα μπορω να πω οτι οχι μονο δεν μου επηρεασε αρνητικα το μοτερ αλλα μετα τραβαγε και καλυτερα...

Εξ'αλλου το νερο δεν βλαπτει απαραιτητα τον κινητηρα..


Τhe new theory of Water Evolution - by Alex of Athens
Alex - Παρ 21 Φεβ 2003, 12:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που λεω εγω ειναι προσωπικη εμπειρια.. Αλλα το εχω διασταυρωσει και με ερευνα που διαβασα σε .pdf απο τα αποτελεσματα του Water Injection που ειχε διεξαγει το Καναδικο Υπουργειο Ερευνων/Βιομηχανιας (κατι τετοιο)... Αν θυμαμαι καλα ειχαν παρατηρησει και αυξηση γυρω στο 4.6% ιπποδυναμης, καθαροτερο κινητηρα και περισσοτερη οικονομια καυσιμου...
alxdr74 - Πεμ 27 Φεβ 2003, 10:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον ειχα νεα απο τη LION .... Τα καινουργια μου μπεκ μολις εφτασαν απο Γαλλια Multi color Multi color Οποτε τωρα ποιος τον πιανει τον Θρυλεων μου...Οχι μονο θα σπιναρουν οι τροχοι και θα ποιανουν 70 km/h σε σταση (ακους micho?) αλλα πιστευω και οτι θα ποιασω επιτελους αυτον τον κοφτη με 4η στις 6,5000 Shocked Την τελευταια φορα το στροφομετρο σταματησε στις 6,250 και χωρις τα καλα μπεκ!!
Σκεψη....Λετε να μπορω να βαλω και τις ζαντες αλλουμινιου στην εγγυηση? Shocked Very happy
Miltellas - Παρ 28 Φεβ 2003, 02:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Άλεξ, δεν τους λες να σου αλλάξουν και το 1.4 με το 1.6 16V στα πλαίσια της εγγύησης; Laughing Laughing
alxdr74 - Παρ 28 Φεβ 2003, 10:15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ρε Άλεξ, δεν τους λες να σου αλλάξουν και το 1.4 με το 1.6 16V στα πλαίσια της εγγύησης; Laughing Laughing

Πολυ καλη ιδεα.Πως δεν την σκεφτηκα? Very happy Very happy Laughing
Δημήτριος - Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Tο εχω διασταυρωσει και με ερευνα που διαβασα σε .pdf απο τα αποτελεσματα του Water Injection που ειχε διεξαγει το Καναδικο Υπουργειο Ερευνων/Βιομηχανιας (κατι τετοιο)... Αν θυμαμαι καλα ειχαν παρατηρησει και αυξηση γυρω στο 4.6% ιπποδυναμης, καθαροτερο κινητηρα και περισσοτερη οικονομια καυσιμου...


Ο ψεκασμός του κινητήρα με νερό δεν χρησιμοποιείται για την αύξηση της ιπποδύναμης αλλά για την μείωση των πολύ υψηλών θερμοκρασιών μέσα στον θάλαμο καύσης, όταν αυτές υπερβαίνουν κάποιες τιμές (π.χ. κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει με την προσθήκη turbo). Η μείωση των θερμοκρασιών μειώνει την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, αλλά επιδρά θετικά στην αντοχή του. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να αυξήσουμε την υπερτροφοδότηση, αν μιλάμε για turbo (σε κάποιες περιπτώσεις στην formula 1 η πίεση του turbo έφτανε τα 5 bar!). Το νερό ψεκάζεται στο καύσιμο μείγμα λίγο πριν αυτό εισέλθει μέσα στον θάλαμο καύσης. Κατά την εξάτμισή του νερού αφαιρείται και ένα αξιόλογο ποσό θερμότητας.
Η ποσότητα που πρέπει να ψεκαστεί υπολογίζεται με μεγάλη ακρίβεια καθότι υπάρχει κίνδυνος να αφαιρεθεί μεγαλύτερη ποσότητα θερμότητας από την προβλεπόμενη και να μείνει κάποια ποσότητα βενζίνης άκαυστη. Αυτή η άκαυστη βενζίνη έχει αρνητική επίδραση στο λιπαντικό, αφού καταστρέφει το φιλμ. Επίσης αυτό που δεν ξέρω είναι πως οι υδρατμοί αντιδρούν με τα καυσαέρια και αν παράγεται κάποια βλαβερή για τα μέταλλα ουσία (που προκαλεί χημική προσβολή) . Τα περί άκαυστης βενζίνης μπορούν να λάβουν χώρα και σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο τσοκ. Για τον λόγο αυτόν λέγανε όλοι οι μάστορες πως δεν πρέπει να ξεχνάμε το τσόκ ανοιχτό.
Δημήτριος - Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
Όπα!! Shocked Smile
Απέκτησα ένα αστέρι! Τρέμετε όλοι σας (εσείς με τα 5 και πλέον αστέρια!) Twisted evil Wink Wink Wink
Miltellas - Κυρ 02 Μάρ 2003, 03:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ 100% με όσα λέει ο Δημήτρης.
Alex - Δευ 03 Μάρ 2003, 00:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα θα συμφωνησω και εγω με το Δημητρη που τοσο ωραια τα εγραψε.. Το ξερω οτι ξεφευγω απ'το τοπικ αλλα θελω να συμπληρωσω κατι.. Βασικα το Water Injection σχεδιαστηκε κυριως για Turbo κινητηρες γιατι το νερο εχει χαρακτηριστικα που αποτρεπουν την αυταναφλεξη + το οτι ριχνουν τη θερμοκρασια επιτρεποντας επιπλεον συμπιεση. Αυτο γινεται ως εξης:

Οταν το νερο εισερχετεαι σπρευαρισμενο μεσα στο συστημα εισαγωγης πριν την κυλινδροκεφαλη οι σταγονιτσες αποροφουν τη ζεστη απ'τον εισερχομενο αερα. Αυτο συνδιαζομενο με την ικανοτητα του νερου να αποροφα πολυ ενεργεια για να ανεβει το ιδιο σε θερμοκρασια κρυωνει αρκετα τον αερα...Στη συνεχεια καθως το νερο φτανει στο σημειο εξατμισης αποροφαται επιπλεον ενεργεια κρυωνοντας κι'αλλο τον αερα...(και την αποδοση)

Στην συνεχεια οταν αυτο μπει στον κυλινδρο υπο τη μορφη ατμου δρα σαν αντι-αυταναφλεξικο και επισης διατηρει και το εσωτερικο της μηχανης πολυ καθαρο (καθαριστικες ιδιοτητες ατμου)

Η οικονομια καυσιμου που προερχεται απ'το Water Injection εχει να κανει με το γεγονος οτι στους κινητηρες το πολυ καυσιμο πολλες φορες χρησιμοποιειται και για να ψυχει το μειγμα και οχι μονο για να παραγει υψηλη αποδοση ο κινητηρας. Αυτο το εξτρα καυσιμο που θα πηγαινε για "ψυξη" και οχι για καυση μπορει να αντικατασταθει και απο νερο το οποιο θα κανει την δουλεια καλυτερα απ'τη βενζινη και φυσικα οικονομικοτερα για εμας...

Το μονο φαινομενικο μειονεκτημα ειναι οτι η χρηση νερου γεμιζει τον κυλινδρο με κατι που δεν ειναι αναφλεξιμο (οπως το μειγμα βενζινης αερα) και κατα συνεπεια ο κυλινδρος δεν δουλευει στο 100% της αποδοσης του οπως θα δουλευε αμα ηταν τιγκα στη βενζινη και τον αερα.. Αλλα το γεγονος οτι ριχνει τη θερμοκρασια αφηνοντας να μπει πυκνοτερο μειγμα εξομαλυνει αυτο το μειονεκτημα και απ'οτι οι ερευνες εχουν δειξει μπορει να επιφερει και κερδος σε επιδοσεις...

Αυτα ειχα να πω για τις ευεργετικες επιπτωσεις του νερου στους κινητηρες, παρουσιαζοντας ετσι την 2η οψη του νομισματος Wink
Miltellas - Δευ 03 Μάρ 2003, 08:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Αυτα ειχα να πω για τις ευεργετικες επιπτωσεις του νερου στους κινητηρες, παρουσιαζοντας ετσι την 2η οψη του νομισματος Wink


Τώρα πήρες το αίμα σου πίσω... Laughing Wink
alxdr74 - Δευ 03 Μάρ 2003, 09:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον ετοιμος ο Λεων!! Τα καινουργια μπεκ μπηκανε και πρεπει να πω οτι παρατηρησα τα εξης: Ο κινητηρας δουλευει πολυ ποιο ομαλα και σχεδον αθορυβα!! Επιταχυνει πολυ καλυτερα σε σχεση με πριν, Η 4η ανοιγει πολυ ποιο ευκολα!! ( Ακους Νικο?) Επισης η εξατμιση κανει λιγο ποιο πολυ θορυβο και στο ρελαντι παρατηρησα οτι τα καυσαερια βγαινουν με περισσοτερη πιεση απο οτι ποιο πριν!! (Αυτο τωρα ειναι καλο?) Εγινε σαν καινουργιο Laughing Και τωρα μενει μονο να μπει μια κανονικη "σκουπα" Σκεφτομουνα αυτη που εχει και το λογοτυπο του 206...
alxdr74 - Τρι 04 Μάρ 2003, 13:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εν' το μεταξυ μολις εχθες βρηκα στο σπιτι μου ενα φακελο απο τη lion που ελεγε οτι στο διαστημα που εχω το 206 στην κατοχη μου το εχω οδηγησει στα χιονια στις βροχες, ζεστες κτλπ. και οτι εχω εκτημισει την οδιγικη απολαυση που προσφερει ενα peugeot Επισης κανει λογο για τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και πως μονο αυτα ειναι σε θεση να προσφερουν πληρης και σωστες υπηρεσιες σε μενα και το 206 λογω του συνεχως εκπεδευμενου πρωσοπικου και καταλληλων μηχανηματων Rolling eyes Και τελος μου υπενθημιζει οτι σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και με καλουν για ενα πληρη τεχνικο ελεγχο δωρεαν!
danielos - Τρι 04 Μάρ 2003, 13:33:36
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Εν' το μεταξυ μολις εχθες βρηκα στο σπιτι μου ενα φακελο απο τη lion που ελεγε οτι στο διαστημα που εχω το 206 στην κατοχη μου το εχω οδηγησει στα χιονια στις βροχες, ζεστες κτλπ. και οτι εχω εκτημισει την οδιγικη απολαυση που προσφερει ενα peugeot Επισης κανει λογο για τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και πως μονο αυτα ειναι σε θεση να προσφερουν πληρης και σωστες υπηρεσιες σε μενα και το 206 λογω του συνεχως εκπεδευμενου πρωσοπικου και καταλληλων μηχανηματων Rolling eyes Και τελος μου υπενθημιζει οτι σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και με καλουν για ενα πληρη τεχνικο ελεγχο δωρεαν!

ρε θα μας τρελανεις????????????????????????
βουντου εχεις κανει στη lion????????
ρε μηπως εισαι ο γιος του Rovanmpera!!!!!!>>>>????????? Laughing Laughing Laughing Laughing Shocked Shocked Shocked Shocked Wink Wink Wink Wink Wink Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Silly Silly Beer Sniper Sniper
alxdr74 - Τρι 04 Μάρ 2003, 15:43:12
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Εν' το μεταξυ μολις εχθες βρηκα στο σπιτι μου ενα φακελο απο τη lion που ελεγε οτι στο διαστημα που εχω το 206 στην κατοχη μου το εχω οδηγησει στα χιονια στις βροχες, ζεστες κτλπ. και οτι εχω εκτημισει την οδιγικη απολαυση που προσφερει ενα peugeot Επισης κανει λογο για τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και πως μονο αυτα ειναι σε θεση να προσφερουν πληρης και σωστες υπηρεσιες σε μενα και το 206 λογω του συνεχως εκπεδευμενου πρωσοπικου και καταλληλων μηχανηματων Rolling eyes Και τελος μου υπενθημιζει οτι σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και με καλουν για ενα πληρη τεχνικο ελεγχο δωρεαν!

ρε θα μας τρελανεις????????????????????????
βουντου εχεις κανει στη lion????????
ρε μηπως εισαι ο γιος του Rovanmpera!!!!!!>>>>????????? Laughing Laughing Laughing Laughing Shocked Shocked Shocked Shocked Wink Wink Wink Wink Wink Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Silly Silly Beer Sniper Sniper

Μπα περισοτερο προς τον Gronholm μοιαζω.... Laughing Laughing Laughing
Slash - Τρι 04 Μάρ 2003, 16:38:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μου έστειλαν κι εμένα το συγκεκριμένο έντυπο με την αναλυτική λίστα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Lion. Δωρεάν έλεγχος 15 σημείων και ειδικές σταθερές τιμές προσφοράς για ανταλλακτικά, αποκύημα ενός νέου προγράμματος εν ονόματι PEUGEOT SERVICE. Συγκεκριμένα:

Τακάκια φρένων εμπρόσθιων τροχών: 50Ε(206), 60Ε(206 XS-GTI)
Οπίσθιο τμήμα εξάτμισης (Σιλανσιέ): 80Ε(206), 90Ε(206 XS), 150E(GTI)
Σετ αμορτισέρ (Εμπρός-Πίσω): 250Ε (για όλα τα μοντέλα)
Μπαταρία: από 60Ε (για όλα τα μοντέλα)
Εμπρόσθιοι Υαλοκαθαριστήρες: 20Ε (για όλα τα μοντέλα)

Αυτά, συν οτι περαμένουν πάντα στη διάθεσή μας με στόχο την απόλυτη ικανοποίησή μας απο τις υπηρεσίες τους. χαχαχαχααχα!!! Laughing Very happy
Καλά....μας τα πατε Twisted evil
GIANNIS206 - Τρι 04 Μάρ 2003, 23:36:10
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Εν' το μεταξυ μολις εχθες βρηκα στο σπιτι μου ενα φακελο απο τη lion που ελεγε οτι στο διαστημα που εχω το 206 στην κατοχη μου το εχω οδηγησει στα χιονια στις βροχες, ζεστες κτλπ. και οτι εχω εκτημισει την οδιγικη απολαυση που προσφερει ενα peugeot Επισης κανει λογο για τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια και πως μονο αυτα ειναι σε θεση να προσφερουν πληρης και σωστες υπηρεσιες σε μενα και το 206 λογω του συνεχως εκπεδευμενου πρωσοπικου και καταλληλων μηχανηματων Rolling eyes Και τελος μου υπενθημιζει οτι σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και με καλουν για ενα πληρη τεχνικο ελεγχο δωρεαν!

Εμένα αυτό το χαρτί μου ήρθε 7 μήνες αφότου τελείωσε η εγγύηση!!! Shocked Τι να λέμε τωρα!!
alxdr74 - Τετ 05 Μάρ 2003, 15:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Μου έστειλαν κι εμένα το συγκεκριμένο έντυπο με την αναλυτική λίστα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Lion. Δωρεάν έλεγχος 15 σημείων και ειδικές σταθερές τιμές προσφοράς για ανταλλακτικά, αποκύημα ενός νέου προγράμματος εν ονόματι PEUGEOT SERVICE. Συγκεκριμένα:

Τακάκια φρένων εμπρόσθιων τροχών: 50Ε(206), 60Ε(206 XS-GTI)
Οπίσθιο τμήμα εξάτμισης (Σιλανσιέ): 80Ε(206), 90Ε(206 XS), 150E(GTI)
Σετ αμορτισέρ (Εμπρός-Πίσω): 250Ε (για όλα τα μοντέλα)
Μπαταρία: από 60Ε (για όλα τα μοντέλα)
Εμπρόσθιοι Υαλοκαθαριστήρες: 20Ε (για όλα τα μοντέλα)

Σε μενα ομως δεν ειχε αυτη τη λιστα μαζι Confused ! Δεν μπορω να καταλαβω με ποιο σκεπτικο ταχυδρομουν αυτα τα εντυπα!! Στο Γιαννη το στειλαν ενω ειχε ληξει η εγγυηση, στον slash στειλανε μαζι και λιστα ανταλλακτικων-τιμων σε αλλους παλι τιποτα!!! Question
GIANNIS206 - Τετ 05 Μάρ 2003, 21:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Slash έγραψε:
Μου έστειλαν κι εμένα το συγκεκριμένο έντυπο με την αναλυτική λίστα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Lion. Δωρεάν έλεγχος 15 σημείων και ειδικές σταθερές τιμές προσφοράς για ανταλλακτικά, αποκύημα ενός νέου προγράμματος εν ονόματι PEUGEOT SERVICE. Συγκεκριμένα:

Τακάκια φρένων εμπρόσθιων τροχών: 50Ε(206), 60Ε(206 XS-GTI)
Οπίσθιο τμήμα εξάτμισης (Σιλανσιέ): 80Ε(206), 90Ε(206 XS), 150E(GTI)
Σετ αμορτισέρ (Εμπρός-Πίσω): 250Ε (για όλα τα μοντέλα)
Μπαταρία: από 60Ε (για όλα τα μοντέλα)
Εμπρόσθιοι Υαλοκαθαριστήρες: 20Ε (για όλα τα μοντέλα)

Σε μενα ομως δεν ειχε αυτη τη λιστα μαζι Confused ! Δεν μπορω να καταλαβω με ποιο σκεπτικο ταχυδρομουν αυτα τα εντυπα!! Στο Γιαννη το στειλαν ενω ειχε ληξει η εγγυηση, στον slash στειλανε μαζι και λιστα ανταλλακτικων-τιμων σε αλλους παλι τιποτα!!! Question

Είναι τρελόι αυτοί οι Γαλάτες!!!!!! Very happy Very happy
Δημήτριος - Παρ 07 Μάρ 2003, 15:13:49
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Συμφωνώ 100% με όσα λέει ο Δημήτρης.


Συμφωνείς με το ότι απέκτησα ένα αστέρι, ή με αυτά που είπα περί water injection Smile Smile Question
Πάντως συμφωνώ και με αυτά που είπε ο Alex... Wink
alxdr74 - Τρι 01 Απρ 2003, 10:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η επειχηρηση αναβαθμιση στα πλαισια της εγγυησης συνεχιζεται!! Σημερα εχω ραντεβου με την LION μου ετσι ωστε να παω και να κατεβασω κατευθειαν απο Γαλια οτι ποιο καινουργιο λογισμικο υπαρχει για τον εγγεφαλο του 206 μου!! Βεβαια το υπαρχον δεν εχει κανενα προβλημα αλλα οσο να 'ναι πιστευω οτι το καινουργιο θα ειναι καλυτερο!! Για να δουμε... Wink
mick206 - Τρι 01 Απρ 2003, 10:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Βεβαια το υπαρχον δεν εχει κανενα προβλημα αλλα οσο να 'ναι πιστευω οτι το καινουργιο θα ειναι καλυτερο!!

Φαντάζεσαι όμως να έχει bugs και ιούς και το αμάξι να μην πηγαίνει μία;;; Laughing Laughing Laughing
Splat Splat Splat Silly Silly Silly Shocked Shocked Shocked
Χούμορ κάνω έτσι;; Wink
seridim - Τρι 01 Απρ 2003, 15:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Σημερα εχω ραντεβου με την LION μου ετσι ωστε να παω και να κατεβασω κατευθειαν απο Γαλλία οτι ποιο καινουργιο λογισμικο υπαρχει για τον εγγεφαλο του 206 μου!!


Εγώ έκλεισα για την επόμενη Τρίτη αν και μου είπαν ότι υπάρχει πιθανότητα να μη μπορεί να γίνει η αναβάθμιση λογισμικού διότι σε ορισμένα μοντέλα δεν τους το επιτρέπει ο ''εγκέφαλος'' και μπορεί να μπλοκάρει. Όταν τους ρώτησα για ποια μοντέλα ισχύει απάντησαν ότι εάν δεν το βάλουν στο διαγνωστικό δεν μπορούν να ξέρουν.
seridim - Τρι 01 Απρ 2003, 15:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης μου είπαν ότι εάν τελικά γίνει η αναβάθμιση δεν θα έχει κανένα κόστος. Μπορεί όποιος θέλει να πάει και να την κάνει δωρεάν εφόσον γίνεται
GIANNIS206 - Τρι 01 Απρ 2003, 17:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ποιά LION πήγες?seridim?
seridim - Τετ 02 Απρ 2003, 09:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Σε ποιά LION πήγες?seridim?

Στα κεντρικά στο δρόμο προς Χαλκιδική
alxdr74 - Τετ 02 Απρ 2003, 09:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Σημερα εχω ραντεβου με την LION μου ετσι ωστε να παω και να κατεβασω κατευθειαν απο Γαλλία οτι ποιο καινουργιο λογισμικο υπαρχει για τον εγγεφαλο του 206 μου!!


Εγώ έκλεισα για την επόμενη Τρίτη αν και μου είπαν ότι υπάρχει πιθανότητα να μη μπορεί να γίνει η αναβάθμιση λογισμικού διότι σε ορισμένα μοντέλα δεν τους το επιτρέπει ο ''εγκέφαλος'' και μπορεί να μπλοκάρει. Όταν τους ρώτησα για ποια μοντέλα ισχύει απάντησαν ότι εάν δεν το βάλουν στο διαγνωστικό δεν μπορούν να ξέρουν.
Γι αυτο το λογο και εμενα μου ειπαν να εχω μαζι μου την καρτα με τον κωδικο καθως και τα δυο κλειδια του αυτοκινητου!
seridim - Τετ 02 Απρ 2003, 10:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Eμενα μου ειπαν να εχω μαζι μου την καρτα με τον κωδικο καθως και τα δυο κλειδια του αυτοκινητου!

Ακριβώς αυτό είπαν και σε μένα
GIANNIS206 - Πεμ 03 Απρ 2003, 03:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Και είπαν ότι θα κάνιουν αναβάθμιση δωρεάν?Χλωμό το κόβω!
alxdr74 - Πεμ 03 Απρ 2003, 10:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Και είπαν ότι θα κάνιουν αναβάθμιση δωρεάν?Χλωμό το κόβω!
Εαν αναφερεσαι σε μενα και βεβαια θα γινει δωρεαν!!
GIANNIS206 - Πεμ 03 Απρ 2003, 14:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Και είπαν ότι θα κάνιουν αναβάθμιση δωρεάν?Χλωμό το κόβω!
Εαν αναφερεσαι σε μενα και βεβαια θα γινει δωρεαν!!

Εσύ Αλεξ μην ομιλείς!Όλο στην εγγύηση το έχεις βάλεις!
Και καλά κάνεις!

Seridim για ενημέρωσε για τιμή αν το κάνεις αυτό!
ΑΑΑ και με ποιο τρόπο
α)Αναβάθμιση από το τελευταίο cd ή
β)άμεση τηλεφόρτωση από Γαλλία!?
alxdr74 - Πεμ 03 Απρ 2003, 15:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Και είπαν ότι θα κάνιουν αναβάθμιση δωρεάν?Χλωμό το κόβω!
Εαν αναφερεσαι σε μενα και βεβαια θα γινει δωρεαν!!

Εσύ Αλεξ μην ομιλείς!Όλο στην εγγύηση το έχεις βάλεις!
Και καλά κάνεις!

Seridim για ενημέρωσε για τιμή αν το κάνεις αυτό!
ΑΑΑ και με ποιο τρόπο
α)Αναβάθμιση από το τελευταίο cd ή
β)άμεση τηλεφόρτωση από Γαλλία!?

Καλα δεν μιλαω...αλλα σε εμενα θα γινει με τηλεφορτωση!
seridim - Πεμ 03 Απρ 2003, 16:33:45
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:

Εσύ Αλεξ μην ομιλείς!Όλο στην εγγύηση το έχεις βάλεις!
Και καλά κάνεις!

Seridim για ενημέρωσε για τιμή αν το κάνεις αυτό!
ΑΑΑ και με ποιο τρόπο
α)Αναβάθμιση από το τελευταίο cd ή
β)άμεση τηλεφόρτωση από Γαλλία!?

Γιάννη απ' ότι μου είπαν δε θα στοιχίσει τίποτα. Αλλά θα σας ενημερώσω την Τρίτη το απόγευμα ματά την επέμβαση εεεεε!!! την αναβάθμιση θέλω να πω.
GIANNIS206 - Πεμ 03 Απρ 2003, 20:20:08
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ περιμένω νέα και από τους δυο σας!
alxdr74 - Παρ 04 Απρ 2003, 09:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα εγινε η τηλεφορτωση εχθες! Δεν μου πηρε πανω απο ενα τεταρτο. Μαλιστα ειμασταν και τυχεροι και δεν κλειδωσε ο εγγεφαλος του αυτοκινητου που θα ειχε σαν αποτελεσμα να χρειαζομαστε την καρτα του immombilazer! Τωρα διαφορες μεγαλες δεν υπαρχουν! Απλα μου φενεται οτι ανοιγει καλυτερα το αυτοκινητο,οτι εχει στρωσει παρα πολυ το ρελαντι του καθως επισης και καποιους δισταγμους που ειχε πριν οταν το στροφομετρο ηταν στις 2,000 και κατι (λιγο πριν τη ροπη δηλαδη) εξαφανηστικαν! Η μηχανη μεταβιβαζει πολυ καλυτερα την δυναμη της στο δρομο! Και φυσικα ολα αυτα δωρεαν!! Και απο οτι καταλαβα και στην εγγυηση να μην ηταν το αυτοκινητο παλι δωρεαν θα ηταν!
teoman - Παρ 04 Απρ 2003, 11:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Απλα μου φενεται οτι ανοιγει καλυτερα το αυτοκινητο,οτι εχει στρωσει παρα πολυ το ρελαντι του καθως επισης και καποιους δισταγμους που ειχε πριν οταν το στροφομετρο ηταν στις 2,000 και κατι (λιγο πριν τη ροπη δηλαδη) εξαφανηστικαν!


Εμένα πάντως μετά την αναβάθμιση,παρατήρησα ότι δεν ρίχνει τις στροφές στο ρελαντί μόλις σβήνω το a/c.Όση ώρα και αν περίμενα... Χρειάζεται να κινηθεί το αυτοκίνητο για να "ξεκολλήσει" το στροφόμετρο και να πέσουν οι στροφές.Bug?Ίσως....
alxdr74 - Παρ 04 Απρ 2003, 11:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Απλα μου φενεται οτι ανοιγει καλυτερα το αυτοκινητο,οτι εχει στρωσει παρα πολυ το ρελαντι του καθως επισης και καποιους δισταγμους που ειχε πριν οταν το στροφομετρο ηταν στις 2,000 και κατι (λιγο πριν τη ροπη δηλαδη) εξαφανηστικαν!


Εμένα πάντως μετά την αναβάθμιση,παρατήρησα ότι δεν ρίχνει τις στροφές στο ρελαντί μόλις σβήνω το a/c.Όση ώρα και αν περίμενα... Χρειάζεται να κινηθεί το αυτοκίνητο για να "ξεκολλήσει" το στροφόμετρο και να πέσουν οι στροφές.Bug?Ίσως....
Αυτο δεν ετυχε να το προσεξω γιατι δεν ανοιξα ακομα το a/c! Αλλα τωρα με εβαλες σε σκεψεις..Θα το δοκιμασω και εγω να δω και θα σας πω καλη Δευτερα τωρα!
alxdr74 - Τρι 08 Απρ 2003, 08:31:38
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
teoman έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Απλα μου φενεται οτι ανοιγει καλυτερα το αυτοκινητο,οτι εχει στρωσει παρα πολυ το ρελαντι του καθως επισης και καποιους δισταγμους που ειχε πριν οταν το στροφομετρο ηταν στις 2,000 και κατι (λιγο πριν τη ροπη δηλαδη) εξαφανηστικαν!


Εμένα πάντως μετά την αναβάθμιση,παρατήρησα ότι δεν ρίχνει τις στροφές στο ρελαντί μόλις σβήνω το a/c.Όση ώρα και αν περίμενα... Χρειάζεται να κινηθεί το αυτοκίνητο για να "ξεκολλήσει" το στροφόμετρο και να πέσουν οι στροφές.Bug?Ίσως....
Αυτο δεν ετυχε να το προσεξω γιατι δεν ανοιξα ακομα το a/c! Αλλα τωρα με εβαλες σε σκεψεις..Θα το δοκιμασω και εγω να δω και θα σας πω καλη Δευτερα τωρα!
Λοιπον το δοκιμασα και ακριβως το ιδιο κανει και σε μενα! Και το γκαζι να πατησω ενω ειμαι στο ρελαντι τιποτα οι στροφες θα πεσουν παλι εκει που ηταν με το a/c ανοιχτο! Μονο εαν κουνηθει λιγο το αυτοκινητο επανερχεται στο κανονικο! Να ειναι καποιο ειδος προστασιας? Confused
seridim - Τρι 08 Απρ 2003, 14:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν η αναβάθμιση λογισμικού έγινε σήμερα το πρωί με τηλεφόρτωση από Γαλλία. Περίμενα 30 λεπτά περίπου. Ευτυχώς ο εγκέφαλος δεν κλείδωσε όπως ανέφερε και ο Alxdr74.Παρατηρήσεις; τις ίδιες και εγώ.
Ομαλότερη λειτουργία, ο θόρυβος από την μηχανή μειώθηκε, οι στροφές ανεβαίνουν λίγο καλύτερα και γενικά περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα.
Και κάτι άλλο. Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει πολύ καλύτερα(έχει καμιά σχέση αυτό με την αναβάθμιση;Wink
Η αναβάθμιση έγινε ΔΩΡΕΑΝ!!
alxdr74 - Τετ 09 Απρ 2003, 07:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
seridim έγραψε:
Λοιπόν η αναβάθμιση λογισμικού έγινε σήμερα το πρωί με τηλεφόρτωση από Γαλλία. Περίμενα 30 λεπτά περίπου. Ευτυχώς ο εγκέφαλος δεν κλείδωσε όπως ανέφερε και ο Alxdr74.Παρατηρήσεις; τις ίδιες και εγώ.
Ομαλότερη λειτουργία, ο θόρυβος από την μηχανή μειώθηκε, οι στροφές ανεβαίνουν λίγο καλύτερα και γενικά περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα.
Και κάτι άλλο. Το κιβώτιο ταχυτήτων δουλεύει πολύ καλύτερα(έχει καμιά σχέση αυτό με την αναβάθμιση;Wink
Η αναβάθμιση έγινε ΔΩΡΕΑΝ!!
Εαν σου ειναι ευκολο, παρατηρησε και εσυ να δουμε τι γινεται με τις στροφες οταν εχεις το a/c ανοιχτο! Να ειναι γενικο το κακο η απλα να ετυχε σε 2 αυτοκινητα?
Δημήτριος - Τετ 09 Απρ 2003, 15:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγκατέστησα το νέο λογισμικό (έτσι μου είπε ο Στόικος) και έχω να επισημάνω τα εξής : Στο ρελαντί είναι πολύ ήσυχο το αυτοκίνητο, ενώ σχεδόν εξαλείφθηκε το τρέμουλο...Αν έχεις κλειστά παράθυρα νομίζεις πως ο κινητήρας είναι σβηστός.
Το air - condition προκαλεί την άνοδο των στροφών μέχρι τις 1000 περίπου αλλά μετά την απενεργοποίησή του πέφτουν σχετικά γρήγορα πάλι στις 750.
Επίσης η ροπή στα πολύ χαμηλά βελτιώθηκε, καθότι με την σύμπλεξη (άφημα του συμπλέκτη) το αυτοκίνητο φεύγει πολύ πιο απότομα απ' ότι πριν...Ο συμπλέκτης δεν πειράχθηκε ποτέ.
Miltellas - Σαβ 12 Απρ 2003, 00:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο δω και πέρα να ξέρετε ότι το συνεργείο της Peugeot-Μπακανιάρη είναι συνεργάτης μας. Όποιος τιμά και στηρίζει την προσπάθειά μας τον τιμούμε κι εμείς.

"Το ένα χέρι νίβει τ΄άλλο και τα δυο το πρόσωπο" Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr