Kouzman έγραψε: |
to autokinito metrithike stin dynotech 130ps kai 16.6kg ropi.... |
Kouzman έγραψε: |
kai i ropi exei veltiothei fusika prin to programma mono diladi me eksatmisi kai filtro eimastan 15.8kg ropi. tora to autokinito einai sto 16.6kg pou nomizo einei polu kali....
...skepsou pos auti i ropi vgike me lathos eksatmisi... ![]() ![]() ![]() ![]() perimeno na do kai kanenan sas apo konta. paraskeui meta tous ekkentroforous to vradu exei tsarka sta gnosta meri... ![]() ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
ΚΑΛΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΚΙΛΟ
ΡΟΠΗ? |
TONY PAP έγραψε: |
ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ 1,6 16V 110HP ME ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΟΠΗ 14,7-14,9.... ΕΔΩ SAXO VTS ΜΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ 14,7 ΣΤΟΝ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ... ΠΩΣ ΤΟ 206CC ΦΤΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ 16,6..... ΗΜΑΡΤΟΝ !!!! |
kaisaras96 έγραψε: |
Παιδια αυτα που ακουω με τις ροπες μου φαινονται πολυ κουφα 1600 νορμαλ με πανω απο 15kgr/m δεν υφισταται απο καμια μαρκα, οποτε και τα 16 ακουγονται πολλα! |
Kouzman έγραψε: |
το προγραμμα του 206 εγινε ως εξης.ειχε μπει σκουπα εξατμιση με μεσαιο και εδειξε 124ps. βγαινει το μεσαι μπαιενι μεγαλη χοανη της kingdragon και δειχνει 126ps και 15.7 ροπη. |
TONY PAP έγραψε: |
ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ DRIVE PROJECT 206 XS ΠΡΙΝ ΑΠΟ
ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΕΔΕΙΞΕ ΡΟΠΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 15 ΚΑΙ 113 ΑΛΟΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ (ΤΕΥΧΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ Ή ΜΑΙΟΥ 2001) Η ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ 5ΘΥΡΟ ΧΤ ΕΔΕΙΞΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ... |
TONY PAP έγραψε: |
ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΜΕ MULTIPLEXING ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ? |
TONY PAP έγραψε: |
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ 135-137 ΑΛΟΓΑ!
ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠΕΜΕΝΕ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΣΚΟΥΠΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ !!! Ο ΛΙΟΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΛΙΟΣΙΩΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΧΩΡΙΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ Ή ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ !!! ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΖΩΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ? |
TONY PAP έγραψε: |
ΤΕΟΜΑΝ
ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ? ΠΧ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ ΣΕ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΛΟΓΑ ? ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ? |
Kouzman έγραψε: |
το αυτοκινητο ετοιμαζεται για χρηση nitrous oxide. και γι αυτο το λογο μαλλον το καπακι δεν θα πειραχτει γιατι πολυ υψηλη συμπιεση και νιτρο ειναι ρισκο. θα παιζω κορωνα γραμματα με τα βενζιναδικα που εχουμε.
οσο για τον στεργιου τι λεει και στον αδερφο μου ειπε χτες πως το καρο θα παει πανω απο 150 αλογα. φυσικα δεν το πιστευω αλλα θα δουμε αυριο. μετα τους εκκεντροφορους, παει κατα σειρα superchips και μετα dynotech για δυναμομετρηση. αυριο το βραδυ θα ξερουμε τι ψαρια πιασαμε.... |
Kouzman έγραψε: |
Παντως αν ειχα τα λεφτα θα το εντυνα απο αρχη μεχρι τελος απο την Peugeot Sport. (www.boutiquepeugeotsport.com) ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορειτε να φανταστειτε υπαρχει. Απο μοτερ, εισαγωγες, εγκεφαλους, σασμαν βασεις, ρολ-κειτζ, φρενα, εξατμισεις και παει λεγοντας. Το κοστος ειναι σχετικα λογικο για μερικα εξαρτηματα αλλα εδω στην Ελλαδιτσα δεν νομιζω να βρισκουμε και πολλες ακρες... |
Sidobre έγραψε: |
Η συμπίεση μας είναι 10,κάτι. Το μυστικό είναι για να αυξήσεις την συμπίεση σε αυτό το μοτέρ είναι να αφαιρέσεις τις 2 από τις 3 στρώσεις φλάτζας που έχει το καπάκι και να κρατήσεις την μεσαία ![]() Η συμπίεση θα φτάσει με την μία 11,0 και θα είσαι εντάξει. |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ||
Και γιατι δεν βαζεις την φλαντζα που δινει η PS. Εγω που φοραω ολα τα καλα της PS γιατι δεν εχω σκασιματα: |
Sidobre έγραψε: | ||
Eχουμε άκρη ![]() Ο Ντίνος στη Θεσσαλονίκη φέρνει απ'ευθείας από την Γαλλία ότι ανταλλακτικό του ζητήσεις. |
Kouzman έγραψε: |
λοιπον το απογευμα το εστησε ο αδερφος μου με ενα 206 2.0 που φοραει κιτ της green και τελικο remus στο σχιστο. εχασε το cc με λιγοτερο απο καροτσα διαφορα. ηταν στην πισω ροδα περιπου του 2λιτρου. οποτε νομιζω πως ειμαστε σε καλο δρομο... εσεις τι λέτε? |
kaisaras96 έγραψε: |
Αααα καλο ακουγεται......βαλε οτι το 2,0 παιρνει με αυτα
εσυ εισαι 1100+ κιλα εγω που με και ελαφρυτερος και εχω και 15αρες θα τα τρωω τα ραλλακια ![]() ![]() Οταν ανεβω αθηνα θελω να το ψαξω και εγω λιγο το θεμα με την βελτιωση......... |
pezomania έγραψε: |
Παιδιά απλώς να θυμίσω, ότι σε παλιότερο post του ο Μίλτος είχε δηλώσει ότι σε ευθεία που έχουν ανοίξει με τον Πάνο (pduke) o οποίος έχει 2.0 & ο Μίλτος 1.6 νορμάλ, ο Μίλτος ήταν μισό αμάξι πίσω του μέχρι τα 200+. |
danielos έγραψε: |
βρε καισαρα με το multiplexing τι θα κανεις?? προγραμμα πως θα βαλεις?? κιλα το 206 σου ποσα ειναι??1050 δεν ειναι??? ![]() |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Μα ρε Danielo τι λεμε τοσο καιρο ο Kouzman εβαλε προγραμμα με εκκεντροφορους σε multiplexing cc απο Superchips!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Oποτε κατι θα γινει και για μας τους υπερβαρους..... Το πιο γρηγορα μετρημενο 106 το χω δει στο power techniques ενα τετραπεταλουδο με 200ps με διαφορικο απο 13αρη και εκανε 0-160 σε 16sec Με βαση αυτα που λες και μετρησεις απο ραλλους πειραγμενους παιζεις γυρω στο 18sec για τα ιδια χλμ Παντως με το θεοβαρο οκταβια 1,8τ του father με νορμαλ 106 saxo παιζουμε παρα πολυ κοντα.....και τωρα που τον ψηνω για προγραμμα...... ![]() ![]() ![]() Καλο το γκαζι και ολα αυτα αλλα τον κλιματισμο μου και το εσωτερικο του 206 δεν το αλλαζα για κανεναν ραλλο.......... |
Kouzman έγραψε: |
και εγω απο οσο ξερω μαλλον 50αρα ταιριαζει. τωρα για το τελικο ειπα 48mm γιατι τοσο εχω δει να προτεινουν σε ολα τα σαξοραλα για να εχουν backpressure. φυσικα θελω να μας πει καποιος που φοραει Gr.N τι παιζεται.
τα 50mm τα προτεινει και η supersprint στο αγωνιστικο της συστημα για τα ραλλακια και μαλιστα χωρις μεσαιο κ χωρις καταλυτη.... Αχχ και να ειχα 1400 ευρωπουλα. θα εβαζα το φουλ συστημα απο την ps... βλεπουμε και κανουμε... Χτες ειχατε μαζευτει στο παρκιν μετα το σχιστο?? κατα τις 21.20 περασα απο εκει πηγαινοντας προς πειραια. ειδα 3-4 206 και στο ανεβασμα του σχιστου αλλο ενα 206 μπλε με κατι πολυ ωραιες ζαντουλες... |
kaisaras96 έγραψε: |
Kαλα κατεβηκε Πατρα το αμαξι και δεν μας το ειπατε.....υπαρχει ενα xs παντα προθυμο για κοντρα...... ![]() ![]() |
Judger έγραψε: |
Φιλε ΚΑΙΣΑΡΑ διαβασε προσεκτικα το Post του danielou.......
Θα ανεβεις να κοντραριστειτε?????? Με το 1.6????? ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
μαγκες προθυμια και ορεξη και "φιλικες" παντα υπαρχει. Παρασκευη βραδυ θα βγω βολτα με το καρο στα γνωστα μερη... ![]() ![]() ![]() οποιος με δει κορναρει ή ακομα καλυτερα κανονιζουμε σημειο συναντησης... μας βλεπω φυσικα μετα τις 10.30-11.00 το βραδυ, ωστε μετα να παμε και για κανα ποτακι... χε χε χε |
Bagus έγραψε: |
Giannh katarxhn prepei na pate Vamag(san megalhterh aksiopistia dyno)
h estw ekei pou eixate metrhsei to amaksi thn teleytaia fora-an 8ymamai kala Dhmhtriadh.Mono etsi 8a kserete ti kerdisate kai ti xasate. To deytero mhn sas akougetai parakseno ka8ws sigoura stis xamhles elew meiwshs ths sympieshs 8a exete xasei. O mhxanikos exei dikio otan leei pws prepei na ginei parallhla kai mia aykshsh sympieshs.... To gegonos omws einai ena...H atmosfaira 8elei polla $$$ kai pali den 8a pareis aloga me to kalytero value for money... Pantws kai 130 hp den einai liga an kai nomizw pws 8a einai polla parapanw... Anyway na ksanadynamometrh8ei to amaksi se ena pio aksiopisto dyno kai meta blepete ti prepei na ginei. See youuuuuuuuuuuuuu ![]() |
Kouzman έγραψε: |
γιωργο η επομενη δυναμομετρηση θα γινει μετα την τοποθετηση του Gr.N ωστε να μπορουμε να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα.
φιλε καισαρα το τελικο πουληθηκε σε ενα 306 διλιτρο... δεν θυμαμαι ποιος φιλος ειχε πει γιατι δεν βαλαμε τους KENT στο 206 που ειναι καλυτεροι απο τους CB. εδω με αυτους που εχουμε θεωρουνται πολυ αγριοι για αυτο το μοτερ. εχει καποιες ψιλοαρυθμιες χαμηλα και εχει χασει λιγο ροπη μεχρι τις 3500-4000 αλλα απο εκει και πανω ξεσπα... O μηχανικος ο φιλος του αδερφου μου και ο στεργιου θεωρουν πολυ καλη μετατροπη τους εκκεντροφορους του 106 GTI ωστε να ειναι πιο ομαλο το καρο... Ωστοσο (θεωριτικά παντα) αν ολοκληρωθει η βελτιωση στο μοτερ (ροϊκη, πλανισμα, χταποδι, καταλυτης και εξατμιση) λενε πως θα δειξει αρκετα αλογα. Φυσικα μεχρι να γινει αυτο εγω δεν πιστευω τιποτα... γιατι στα λογια ολοι καλοι ειναι... ![]() ![]() ![]() |
Bagus έγραψε: |
File Tomcat eimai ontws apo Kalli8ea....H plaka einai pws kai egw exw dei 2-3 ftiagmena 206 sth Dhmos8enous opote yparxoun megales pi8anothtes na exoune synanth8ei ta blemata mas ![]() Giannh yperbaleis oligon ti.... ![]() ![]() An kai einai off topic ayto pou 8a pw,prepei na tonisw pws skeftomaste san Renault club,na sas proteinoume gia kammia synanthsh,gia kanena touring koino h akoma akoma gia ena track day sta Megara... Allwste oloi Galloi eimaste ![]() Se ligo kairo 8a katate8ei mia protash kai blepoume... |
Kouzman έγραψε: |
2600 τα μηχανικα
150 η σκουπα 190-200 αν μπει ο συμπλεκτης κατω απο 100 αν μπει η βαση σασμαν χοντρα χοντρα περιπου 3 χιλιαρικα |
action_peugeot έγραψε: |
Λογω των εκκεντροφορων η συμπιεης δεν θα πεσει κατω απο την νορμαλ συμπιεση.Μηχανικα δεν εξηγειται.Σαν πακετο ειναι πολυ καλο. |
Kouzman έγραψε: |
Και μια εξελιξη που εμαθα μολις τωρα...
ο αδερφος μου κανονησε να αλλαχτει και η πεταλουδα του μοτερ. Θα μπει ντιζα και θα φυγει το ηλεκτρονικο γκαζι και η καινουρια πεταλουδα θα ειναι 3mm μεγαλυτερη. Η πεταλουδα ειναι της Peugeot Sport... ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
μολις εχω νεοτερα θα ενημερωσω...
Δεν ξερω αν θα κανει μεγατη διαφορα σε δυναμη η μεγαλυτερη πεταλου, το μονο σιγουρο ειναι πως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα παρει μια σωστη αισθηση και αποδοση το γκαζι... |
Kouzman έγραψε: |
αυτο ειναι μια πολυ σωστή απορεια... Ωστοσο ο εγκεφαλος της ps ειναι ηδη προγραμματισμενος για συγκεκριμενες τροποποιησεις στο μοτερ αναλογα την κατηγορία (π.χ. cup, Gr.N, Gr.A etc)
οταν το μοτερ το φτιαχνεις με ειδικες για την περιπτωση αναβαθμίσεις και ο εγκεφαλος πρεπει να φτιαχτει αναλογα... Ο Δροσος θα μιλησει και με τον αμερικανο στην superchips ωστε να κανονισουν για την αναβαθμιση του προγραμματος... |
Kouzman έγραψε: |
νεα και εξελιξεις απο το σαββατο... |
Pughell έγραψε: |
Εγω παντως στο ειπα...Μην τον αφησεις να πειραξει ουτε βαλβιδα.Τεσπα,εσυ ξερεις... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Ερε πως φαινοντε αυτοι που δουλευουν Σαββατα ![]() ![]() ![]() Στελιο εγω παντως απο την στιγμη που θα το κανω 16βαλβιδο..οταν φτασω σε σημειο να το κανω τετραπεταλουδο θα παραγγειλω το κεφαλαρι του MAXI που το εχουν εργοστασιακα σωστο ροικα για να μην εχω κανενα προβλημα. Υ.Γ μην μου πεις τωρα για το ποσο εχει.Το ξερω ![]() |
Kouzman έγραψε: |
η εγχειριση καλα κρατει... |
Kouzman έγραψε: |
Παντως και ο superchips και ο μηχανικος δειχνουν πολυ ενθουσιασμενοι... Τωρα το γιατι θα δειξει σε λιγες μερες... ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
η εγχειριση καλα κρατει...
επισης θα αλλαχτει και η εξατμιση με τελικο τυπου οβιδα... οι αγωνιαριδεσ θα το ξερουν... |
Kouzman έγραψε: |
.........επιπλεον πραγματα που βγηκαν ειναι ενας ρυθμιστης πιεσης βενζινης (θα παιζει 3.5 bar σταθερα... καλα μας βλεπω για 60 φραγκα το χιλιομετρο... ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
Το καπακι εχει φτασει τελευταιο σταδιο εξελιξης. Εχουν γυαλιστει τα παντα, ζυγίστηκαν και γυαλιστικαν βαλβιδες, μπιελες. Αν εχει δει κανεις απο κοντα καπακι 206 και δει το δικο μας θα καταλαβει για τι δουλεια μιλαμε... (ροϊκη +2.5mm εισαγωγη / +2.0mm εξαγωγη) |
kaisaras96 έγραψε: |
Μα καλα τοσο καιρο δεν λεμε οτι δεν μπαινει ρυθμιστης πιεσης σε αυτο το μοτερ? |
Kouzman έγραψε: |
Ο ενας λ στο χταποδι και ο αλλος μετα τον καταλυτη... |
Παράθεση: |
blueprinting στο καπακι |
Παράθεση: |
Full Open Throttle MAP 0.1bar (ακουγεται τρελο αλλα σε τερμα ανοιχτο γκαζι η εισαγωγη σηκωνει 0.1 bar πιεση απο την ατμοσφαιρικη. Αυτο οφειλεται στο καπακι... ) |
Παράθεση: |
"χτυπημενος" ρυθμιστης πιεσης βενζινης |
Παράθεση: |
ρυθμισμενος θερμοστατης στους 83 βαθμους (απο 89) |
Παράθεση: |
χταποδι 4-1 supersprint |
Παράθεση: |
γυαλισμα - ελαφρωμα δισκου πλατο |
Παράθεση: |
Τωρα το κοστος ειναι πανω απο 7,000.00 ευρω... |
TONY PAP έγραψε: |
Ανεξάρτητα απο το κόστος νομίζω ότι πρόκειται για πάρα πολύ ενδιαφέρον κάρο!! Θα δούμε τι ψάρια πιάνει στον δρόμο και στο δυναμόμετρο για να μιλήσουμε για valye for money αλλά και για το πιό βασικό που είναι η απόλαυση ![]() ![]() ![]() Βέβαια όταν μιλάμε για αξιοπιστία κλπ και αφού το κόστος ανεβαίνει τόσο ψηλά μήπως τελικά πρέπει να πάμε πχ για αγορά RC αντί να επενδύουμε κάθε λίγο και λιγακι τα ευρώ μας στο κάρο μας ? (καταραμένη αρρώστια) Οπότε πετυχένω κάποιον γνωστό φίλου μου με το RC με 10000χλμ κιόλας ! Και τι του λέει : Αστα ρε φίλε είμουνα στην Εθνική με 200 και ένα type r μου παίζει τα φώτα -κάνω δεξια για να γελάσω - με περναει και μου φεύγει σαν να είμαι σταματημένος... ΤΑ ΠΑΙΞΑ ![]() ΚΑΛΑ ΓΚΑΖΙΑ !!! |
Παράθεση: |
Εμένα παλι... 104mm μετραει... καλα ειναι.. απο ηχο καλα τα παει.. ε απο γκαζια μαμαειιιιιιιιι |
Pughell έγραψε: |
Οσο για το RC και τα 10.000 χλμ...ή δεν ειναι RC ή δεν εχει 10.000 χλμ γιατι τα πρωτα RC ηταν να ερθουν στις αρχες Νοεμβριου αλλα καθυστερησαν και αλλο...Εκτος αυτου Αθηνα-Θεσ/νικη να πηγαινοερχεσαι καθε βδομαδα,10.000 χλμ μεσα σε λιγοτερο απο μηνα δεν γραφεις... |
Kouzman έγραψε: |
το αυτοκινητο περιμενουμε να δωσει τουλαχιστο +10 αλογα ακομα...
Κατι δεν εχουμε κανει σωστα μεχρι στιγμης... |
Kouzman έγραψε: |
φιλε μου μιας και εχεις βαλει εγκεφαλο ps μερικες ερωτησεις...
Εχεις κρατησει ακομα το multiplex? την δικια σου πλεξουδα? Απο οτι εχω δει στο site δινει εγκεφαλο με 7600 κοφτη ο οποιος ειναι και για multiplex... Για τι κοστος μιλαμε περιπου? Αν δεν θελω πλεξουδα πιστευω πως με μια 500αρα ευρωπουλα καθαριζω...να μου τον στειλουν απο γαλλια... Αυριο σαββατο θα παω με τον μηχανικο και θα το συζητησουμε να δουμε τι μπορει να γινει... |
Sidobre έγραψε: | ||
Λοιπόν, Εγκέφαλος Peugeot Sport: Δεν έχει immobilizer Πρέπει να αλλάξεις οπωσδήποτε την πλεξούδα Θέλει οπωσδήποτε μηχανική πεταλούδα Η πλεξούδα δεν υποστηρίζει A/C ούτε ο εγκέφαλος |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Και του Γκαλφα πως εχει και απο τα δυο ![]() ![]() ![]() ![]() ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ.......ΜΟΝΟ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ. |
Kouzman έγραψε: |
την κυριακη εχω μια συναντηση με το αλλο μου club το renault...
Ωστοσο μαλλον θα παρω το 206 μαζι μου για να το μετρησω με ενα δυο δυνατα που εχουμε εκει... Αν βρω και ευθεια επιπεδη... εχω μετρητη επιδοσεων για να το μετρησω σε 0-100χλμ, 0-400μ, 0-1000μ κλπ κλπ... Παντως οφειλω να ομολογησω πως το αυτοκινητο μετα τις 3000 λυσαει. Εχει μια νοχελικοτητα μεχρι τις 2000 περιπου, αλλα δεν ειναι ενοχλητικη... |
Sidobre έγραψε: | ||
Αστο μην το ψάχνεις Νίκο. Ο Πολίτης έκανε αλχημείες αφού μπορούσε να βάλει ότι μοτέρ θέλει και ότι παρεκλόμενα ήθελε. Οταν όμως τα έχεις όλα έτοιμα και θές κάτι plug to play τότε μερικά πράγματα είναι μονόδρομος. Εκτός αυτού μετά δεν θα μπορούσε ποτέ το αυτοκίνητο να πάρει homologation ![]() Μην με ρωτήσεις ακόμα τι θα κάνω... μου αρέσει η ιδέα και ότι έχω θα το βάζω σιγά σιγά. Αν κερδίσω το λαχείο τότε θα κάνουμε παρεούλα μερικούς αγώνες ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω παντως αν μου πεσει το τζοκερ εκτος απο αγωνες λεω και να παντρευτω. |
Kouzman έγραψε: |
Αποτελεσματα 1ης δυναμομετρησης χτες... σε Vamag...
Ιπποι: 148 στις 6500 Ροπη: 18.9 kg στις 4500 ............ Ρε μαγκες μια απορια... Πως θα μπορουσαμε να εξηγησουμε τα σχεδον 19 κιλα ροπης απο 1600 κυβικα, μονοπεταλουδο... ???????? ![]() ![]() |
Τρελλιάρης με 16" ζαντολάστιχα έγραψε: |
Οπως εχω ξαναπει δυναμομετρο με δυναμομετρο εχουν διαφορα..
Ο Γιαννης[Kouzman] σε προηγουμενη δυναμομετρηση που το ειχε κανει με εξατμιση και σκουπα,[που προσωπικη αποψη δεν αποδιδει στο206 εκτος αν εχεις κανει την πατεντα του Politi],εβγαλε 126 αλογα και 15,8ροπη ![]() Το δικο μου με φιλτρο ελευθερας και εξατμιση εβγαλε 119,6 και 14,8ροπη.. Ο δυναμομετριτης μου ειχε πει οτι η ροπη ειναι παρα πολυ καλη και οτι εκκεντροφορατα 106 δεν βγαζουν πανω απο 16,5.. Παρολα αυτα και 18 ροπη να εχει ειναι παρα πολυ καλα και σημαινει οτι εχει γινει πολυ καλη δουλεια.. Πιστευω πως η καθε μετατροπη εχει και το χαρακτηρα της.. Για παραδειγμα με το ΤΡΑΓΙΚΟ ΜΑΚΡΥ σασμαν των 206 ειναι σωστο να εχεις ροπαρα και να τραβαει στις μεσαιες...................Το κιτ της PS βγαζει παραπανω αλογα αλλα πολυ ψηλα και φυσικα εχει κοντο 6αρι σασμαν για να εισαι στη καλη περιοχη στροφων.. Γιαννη πιστευω πως πρερει να εισαι ευχαριστημενος και μη μπερδευεσαι τοσο με τις απολυτες τιμες...Τελειοποιησε το και κοντυνε κανα σαζμαν.. PΟLITI ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Στο Drive είχε δειξει δυναμομετρηση νομιζω απο 206 cup και η ροπη του ειναι αντιστοιχη σε νουμερο με το νορμαλ,αλλα εχει κατι καμπυλες...... |
Judger έγραψε: |
Όντως το DRIVE ,είχε δημοσιεύσει δυναμομέτρηση απο το 206 CUP ,αλλα το αποτέλεσμα ( 14,7 αν θυμάμε καλά),αφορούσε ροπή στον τροχό. Καμιά σχεση δηλαδή με το μαμα 1600άρι. |
Ελατός έγραψε: | ||
Φταίω εγώ τώρα να σου θυμίσω ότι είσαι 400 κάτω???? |
Kouzman έγραψε: |
.....
Βρε παιδι...Ειναι τριφυσο αλλα δεν ειναι Sagem. Ειναι Mangeti Marelli... |
Kouzman έγραψε: |
...
Και γραψε λαθος, ουτε MAgnetti Marelli einai. Ειναι Bosch... Τριφυσος και σιχαμερος... |
TONY PAP έγραψε: |
Ο Λιόλιος επέμενε για ρυθμιστή πίεσης μέσα στο ντεπόζιτο και σίγουρα
κορώνα-πηνίο απο 8V 106. |
Tomcat έγραψε: |
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνονται λίγα για full Β' στάδιο ! Τι πρόγραμμα φοράς ?? |
Kouzman έγραψε: |
τι εκκεντροφορους εβαλες? διαρκεια και βυθισμα?
για πες μας ιππους στροφαλο (θελω να δω τι απωλειες εχεις) και τι ροπη εβγαλες? θυμασε χιλιοστα εξατμισης? με την ροϊκη τι συμπιεση ανεβασατε? Πες μου τα αυτα και θα σου πω αν εισαι καλος ή οχι... ![]() |
Nick_Dask έγραψε: |
oi ekedroforieinai boubis b stadio oi 9,3 i sibiesieinai 11,4 tin exatmisi popai tin eftiaxa ton allon mina tha balw xtapodikataliti oi HP einai 119.6 troxo diladi 138 exei ftasi apo 110(to paketo einai i 17ara zada kobei poli) |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Αν το μετρησες και πριν και εβγαλε 110 το νουμερο καλο ακουγεται 138 αλογακια δεν ειναι λιγα και με πειραγμα στους παρον εκκεντροφορους ![]() Ωστε δημητριαδης,να τον εχουμε υποψη....γενικα εισαι ευχαριστημενος,μπαινει σε safe mode?δουλευει σωστα? Απο λεφτα για το προγραμμα ποσα εδωσες?(γιατι ηsuperchips δαγκωνει λιγο) Εισαι απο τα καινουργεια μετα το 2002 με το multiplexing? Αντε χταποδακι(δεν κοιτας κανενα απο vts) οπωσδηποτε και μετα καλες κοντρες ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
Τασο μ αρεσει που εβαλες το επομενο αμαξι μου στην υπογραφη σου ! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
Τωρα ψαχνω και σασμαν απο ραλλακι 1.6 8v... ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
...Να σημειώσω πως με το reset του εγκεφάλου και το πρόγραμμα αφού έχουμε βάλει τον αντάπτορα στον 2ο λ το check engine και το antipollution fault είναι πλέον παρελθόν. Έχουμε ακόμα κάτι κοψίματα στον κόφτη αλλά αυτά οφείλονται πιθανό σε κάποιο αισθητήρα στον στρόφαλο τον οποίο μόλις τον βρούμε θα αλλαχτεί αμέσως.
|
kaisaras96 έγραψε: |
Χαιρομαι να πανε ολα καλα και να περνανε κοσμο τα 206....
Κουζμαν γιατι δεν μας δινεις πληροφοριες για τον ανταπτορα του λ,ενδιαφερομαι αμεσα... |
Kouzman έγραψε: |
(τα ξερω απο το αλλο μου club) |
pugsang έγραψε: |
Γιωργο ο ΡΤ40 ειναι 266 και οχι ο ΡΤ30.Ο ΡΤ30 είναι 258 μοίρες και εχει ανοιγμα μονο 230 μοίρες
Αρα σωστα πήρες μονο μισο αλογο.Επρεπε να πας σε ΡΤ40 στις 266 μοίρες Για συζήτατο με τον μηχανικο σου |
George4 έγραψε: |
τελικα με το σωληνα τι προτεινετε να κανω, να τον αλλαξω ετσι και αλλιως? ή να αφησω τον 50αρι αν τελικα ειναι θεμα εκκεντροφορου, να δω τι γινεται και αν θελει παλυ αλλαγη τον αλλαζω τοτε? |
George4 έγραψε: |
παντως αν αυτο ειναι το προβλημα βαζω πανω τον pt40 και δεν πληρωνω τιποτα. |
Kouzman έγραψε: |
. Έδειξε το αυτοκίνητο 135 άλογα και 16 κιλά ροπή. Πραγματικά κολλήσαμε όλοι. |
Παράθεση: |
Οι χάρτες ήταν τελείως χάλια. Reset το τσιπάκι και ξανά πέρασμα το τελευταίο πρόγραμμα (τα 160 άλογα και τα 195 κιλά ροπή) |
Dj-Steve έγραψε: |
Αν θελήσω και εγώ να αλλάξω εκκεντροφόρους, όπως ο George4, θα πάρω τους ίδιους με αυτόν, ή λόγω του ότι είμαι 16ν θα πρέπει να πάρω άλλο τύπο? ![]() PT40 ή PT 50? ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Νεαρέ είσαι για τα πανηγύρια... Έλα βόλο για το μάθημά σου... |
George4 έγραψε: |
μιλησαμε σημερα με τη kent και μας ειπαν οτι ο pt40 δε θα δουλεψει σε εμενα και χρειαζετε 1.6. το αυτοκινητο ειναι στο συνεργειο και το ψαχνουμε. για αρχη αλλαζω σωληνα μπροστα και απο κατω και βαζω τωρα την αλλη ακρη δηλαδη 42 και δυστηχως για εμενα αλλαζω και καζανακι γιατι το παλιο ειχε ραγησει. οσο αφορα αυτα που εχουν γραφτει για τη 3πλη χαρτογραφηση του εγκεφαλου δεν ισχυουν για τον δικο μου γιατι μιλαντας με marelli μου ειπαν οτι εχει μονη. |
Kouzman έγραψε: |
φιλε ντινο οι μετρησεις εχουν επιβεβαιωθει σε δυο διαφορετικα δυναμομετρα... η χειροτερη ενδειξη που εχουμε παρει με το τωρινο setup ειναι 18.6 κιλα ροπη με 150 ή 152 αλογα, αν θυμαμαι καλα και ο δυναμομετρας επαθε συγκοπη μολις ειδε τα διαγραμματα τραπεζια και επιβεβαιωσε το προβλημα του εγκεφαλου... το δυναμομετρο αυτο δειχνει τα ιδια ακριβως με του PT οπου εχω μετρησει και τα δυο το megane...
προσωπικα δεν στεκομαι πολυ στα νουμερα, διοτι ο τελικος κριτης ειναι ο δρομος...και μεχρι στιγμης το αμαξι δειχνει οτι εχει και την ροπη και τα αλογα... χθες καλη ωρα σε ταξιδακι σε θηβα, χαλκιδα, στην εθνικη 120-130 ηταν ρελαντι και σε καποια ανοιγματα τα 200 τα περναγα με χαρακτηριστικη ευκολια, ωστοσο επειδη η αναρτηση δεν ειναι η καλυτερη και το ιδιο και ο δρομος, εκοβα... μπορω να στο θεσω και διαφορετικα...για να περναμε με 190+ χλμ στην δευτερη γεφυρα στην βουτα, ποσα αλογα πρεπει να ειναι το αυτοκινητο για να μπορει να το κανει αυτο??? αυτο φυσικα δεν το πετυχαινουμε παντα διοτι το παν ειναι η εκινηση...αλλες φορες το στολαρουμε και αργουμε να φορτωσουμε και αλλες φορες παιζουμε γκαζιες 1ες, 2ες για τα αφηνει κατω... anyway... προχεσως οι ΡΤ52 και τοτε... ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
Aσε το δυναμομετρο κ παμε στο δρομο να δουμε τι κανει ![]() |
Kouzman έγραψε: |
μεχρι στιγμης το μονο που μπορω να πω σιγουρα ειναι πως ο κοφτης θα παει αρκετα πανω απο τις 8000 σαλ και φυσικα η δυναμη θα ειναι καμποση παραπανω... |
Kouzman έγραψε: |
φιλε μου μαλλον δεν εχεις παρακολουθησει το project απο αρχης... το μονο μαμα πραγμα στο μοτερ ειναι ο στροφαλος και οι μπιελες (ισως οχι για πολυ) και αυτα εχουν δεχτει τις απαραιτητες περιποιησεις... ![]() ![]() στοχος μας ειναι μοτερ επιπεδου super1600 αλλα εμεις εχουμε το εξης πλεονεκτημα... δεν εχουμε περιορισμους πουθενα... |
Kouzman έγραψε: |
αν οχι διλιτρο κατι εχω δει που τα κανουν 1800 και σκιζουν πισινους...
κατσε με το καλο να δουμε πως θα παει και βλεπουμε... εξαλλου πριν απο οτι αλλο, μετα απο αυτο το επιπεδο, πρεπει να ασχοληθουμε με μεταδοση ωστε να ευχαριστηθουμε οτι εχουμε... μετα μπορουν να γινουν πολλα... βλεπε τετραπεταλουδο, στροφαλο - μπιελες, oversize εμβολα για κυβισμο 1800cc κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ λεφτα να υπαρχουν... ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Γιάννη μια παρατήρηση για το σαζμάν..
Το σέτ σχέσεων των 206 1,6 16V είτε berline 3D είτε CC είναι ιδιο με του rallye και είναι το επονομαζόμενο απο την εταιρια Sportive σετ.. Μια αλλαγή κωρόνας - πηνείου ίσως σου λύσει ποιό ανέξοδα τα θέμα αλλα να ξέρεις οτι θα χρειαστείς μπλοκέ Παρ'επιπτόντως βρήκα σκοτομένο σαζμάν απο 306 GTi/Race για να πάρω τα εντόσθια.. Χελώνα της Peugeot SPort μαζί και το σύστημα του επιλογέα... Soon 6ταχυτος ![]() |
Kouzman έγραψε: |
το project μας βγηκε στο δρομο... αλλα οχι ετοιμο ακομα...
το βγαλαμε με καινουρια φλαντζα, πιο χοντρα μπουζονια στο καπακι γιατι ο συνδυασμος 13+ συμπιεση και 8500-9000σαλ θα μας το βαλει σε τροχια μαζι με το φεγγαρι και βαλαμε απλα μπουζι επανω εν οψη των υπολοιπων... Η καθυστερηση υπαρχει διοτι αποφασιστηκε η τοποθετηση αγραφου εγκεφαλου της DTA και οχι της Lumenition... Φυσικα ο DTA ειναι κατα πολυ ανωτερος με παρα πολλες ρυθμισεις... οπως π.χ. επιτρεπει αλλαγες ταχυτητων χωρις να αφηνεις γκαζι κλπ... Ο εγκεφαλος ερχεται απο Αγγλια και ειναι βλακεια να μενει το αυτοκινητο μεσα μεχρι να μας ερθει με ολα του τα συμπραγαλα... Αρα περιμενουμε να αλλαξουμε τον εγκεφαλο με τον DTA, να βαλουμε τους ΡΤ, τα denso ιριδιου, μαλλον καταργουμε και τους δυο λ, την πεταλουδα με το μηχανικο γκαζι, και ισως ετοιμασουμε και μια εκπληξη στην εξαγωγη... ![]() ![]() εν αναμονη του ταχυδρομου λοιπον... |
Judger έγραψε: |
Το σέτ ανέρχετε στα 800 ευρώ περίπου. |
DaSoP έγραψε: |
Φιλε STEVE δεν θα βαλω τους PT52 που ΕΙΝΑΙ κανιβαλοι! Θα βαλω τους PT60 που τους χαρακτηριζει η KENT σαν 'Sport'... |
Steve έγραψε: | ||
Σώρρει! ![]() |
Kouzman έγραψε: |
καλως εχοντος των πραγματων, την αλλη δευτερα βγαινει ο πεζουλας απο χειρουργειο με τις παρακατω ανανεωσεις-αλλαγες:
1. τοποτεθηση αγραφου εγκεφαλου DTA EXP 48 και προγραμματος 2. τοποθετηση ΚΕΝΤ ΡΤ52 3. μεγαλης πεταλουδας με ντιζα 4. καινουρια μπουζι ιριδιου 5. μεγαλυτερης φιλτροχοανης στην σκουπα με μια μικρη ανακατασκευη στην μετωπη για μεγαλυτερη ροη αερα... πιθανο να μπει επισης ψυγειο λαδιου της Setrab και πυργος της PS... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Ρε συ γιάννη .... μπας και τις περνάς όλες τις μετατροπές στο ΙΚΑ!!! Αυτά τα χειρουργία σου μας έχουν τρελάνει! |