MEMsound έγραψε: |
χμ μαλλον ειναι προς την σωστη κατευθυνση...
για να δουμε... |
Pughell έγραψε: |
Μλκιες... ![]() Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος. Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα... ![]() ![]() ![]() |
venzinas έγραψε: |
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
venzinas έγραψε: |
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
venzinas έγραψε: |
για να καταλαβω εγω που εχω μοντελω 97 θα δινω +100 αποτη εδινα μεχρι τωρα? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Θα τα πληρώσει λέει! |
Pughell έγραψε: |
Μλκιες... ![]() Εξω και να εχεις ενα αυτοκινητο 15+ χρονων,του βαζεις ενα συγχρονο μοτερ με καλες προδιαγραφες ρυπων,το δηλωνεις και το περνας και ΚΤΕΟ και εισαι κουκλος. Απλα εδω ειμαστε μογγολια ακομα... ![]() ![]() ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Ναι αλλα Μανθο δεν δικαιολογει αυτο την εισπρακτικη πολιτικη της μπανανιας και τα οσα φαμε και οσα πιουμε τωρα... |
SnakeMJK έγραψε: |
Νέα περιβαλλοντικά τέλη κυκλοφορίας από το 2010, πρόγραμμα απόσυρσης παλαιών αυτοκίνητων και «πράσινο» δακτύλιο ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, μετά το τέλος της κυβερνητικής επιτροπής.
Αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ το 2010, τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων: Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη. Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 1/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα δε Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα κάτω των 1.929 κ.ε. παραμένουν μηδενικά, ενώ για εκείνα με παραπάνω κυβικά ισχύει το ήμισυ των τελών για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α. Σχετικά με το μέτρο της απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου των οχημάτων, το οποίο θα εφαρμοστεί μετά την έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων τον Αυγουστο, όπως ειπε ο υπουργός, τα μέτρα απόσυρσης θα κλιμακώνονται με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα αγοράσουν νέο όχημα. Ειδικότερα, τα κίνητρα απόσυρσης αυτοκινήτου, χωρίς αγορά νέου, ανά κατηγορία Ι.Χ., είναι τα εξής: 500 ευρώ για απόσυρση Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 1.000 ευρώ για Ι.Χ. από 900 έως 1.400 κυβικά, 1.500 ευρώ για Ι.Χ. από 1.400 έως 2.000 κυβικά, 1.800 ευρώ για Ι.Χ. από 2.000 έως 2.400 κυβικά και, τέλος, 2.200 ευρώ για Ι.Χ. από 2400 κυβικά και πάνω. Παράλληλα, για αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας (οχήματος Euro 4 ή Euro 5) μετά την απόσυρση του παλιού, δίδεται οικονομικό κίνητρο 1.000 ευρώ επιπλέον. Ο Γ. Σουφλιάς τόνισε ότι το μέτρο δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και χρηματοδοτείται από τα επιπλέον έσοδα από τις περιβαλλοντικές "προσαυξήσεις" των υφιστάμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς επίσης και από τα επιπλέον έσοδα του κράτους, λόγω επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά από την εφαρμογή των μέτρων. Επιπλέον, ο υπουργός ανέφερε ότι έως το 2015 υπολογίζεται ότι η μείωση όλων των ρύπων σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση θα κυμαίνεται περί το 50-60%. Τέλος, το μέτρο του "πράσινου" δακτύλιου, που αποτελεί "ένα ακόμα κίνητρο για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων", όπως επισήμανε ο υπουργός, θα εφαρμοστεί στην Αθήνα από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και σε όποιο άλλο αστικό κέντρο πάρει σχετική απόφαση η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Τα αυτοκίνητα Α κατηγορίας που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (140 γρ.διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ και κάτω) θα κυκλοφορούν ελεύθερα στον δακτύλιο, ενώ τα "βρόμικα" Ι.Χ. της κατηγορίας Δ, δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν κατά τις ώρες ισχύς του. Για τα Ι.Χ. που ανήκουν στις κατηγορίες Β και Γ, η είσοδός τους στο δακτύλιο θα γίνεται με τη διαδικασία μονά-ζυγά. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Γ. Σουφλιάς είπε ότι μέσα στο 2009 υπολογίζεται να αποσυρθούν 50.000 οχήματα, 250.000 για το 2010, 230.000 για το 2011 και 200.000 για το 2012. Ακόμη, ερωτηθείς σχετικά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανέφερε ότι η δαπάνη απόσυρσης και ανανέωσης του στόλου οχημάτων για την περίοδο 2009-2012, είναι 2.301 εκ. ευρώ, τα δε έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων, είναι 1.701,1 εκατ. ευρώ. Πρόσθεσε δε ότι η διαφορά των 600,28 εκ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων. |
Πάνος έγραψε: |
Ζηση διορθωσε την ημερομηνια απο 01-01-2000 εως 01-01-2005 και οχι 01-01-2004 |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. επισης,να παω να αγορασω 5-6 αυτ/τα 15ετιας προς 200-300ε το ενα και να παω να τα αποσυρω για 1000ε το ενα??? |
Πάνος έγραψε: |
Για τα φορτηγα απο 01-01-2005 θα υπαρχει -30% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα.
Από 01-01-2000 +10% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα. Από 01-01-1996 +15% σε σχεση με τα τελη που ισχυουν σημερα. Μεχρι 31-12-2005 +20% σε σχεση με τα σημερινα τελη. |
Πάνος έγραψε: |
Πριν της 31-12-2005 +20% |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Πριν τις 31-12-1995 μάλλον εννοείς..... |
Πάνος έγραψε: |
Σωστα ειναι γραμμενο απλα το εγραψα γρηγορα.
Ειναι απο 01-01-2005 και μετα -30%. Απο 01-01-2000 εως 31-12-2004 +10% Απο 01-01-1996 εως 31-12-1999 +15% Πριν της 31-12-1995 +20% |
Πάνος έγραψε: |
Ειναι αυτο που εγραψα στην αλλη ενοτητα.
Αλλα δεν εχει βγει κατι επισημο μεχρι στιγμης. www.taxheaven.gr www.e-forologia.gr για να ριχνετε και εσεις τις ματιες σας εφοσον δεν το δω εγω. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Εγώ ένα θα πω:
Ρε τόσα λεφά που παίρνουν από εδώ και από εκεί που τα δίνουν? Παλιομιζόβιοι! |
kane έγραψε: |
... ή να τα πουλησω ολα και να παρω ενα γιαρις 09, 1000ρι και ενα RR600... |
MEMsound έγραψε: | ||
στο μυαλο μου εισαι... ![]() |
kane έγραψε: |
ή κανα τραιουμπφ πολυ ανετα... |
kane έγραψε: |
Ζ750 |
giannis27 έγραψε: |
δηλαδή ποια η διαφορά ενός C2 1.1 2005 saxo 1.1 2002 106 1.1 1999 στα καυσαέρια?καμία στα τέλη όμως? |
tyronaga έγραψε: |
"Νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας"...τι σημαίνει αυτό;
|
stamatis_vts έγραψε: |
με τους ημιυπαιθριους τι παιζει???
![]() |
Παράθεση: |
...Όσον αφορά στην εφαρμογή των «Πράσινων» Τελών Κυκλοφορίας, δεν είναι ακόμη βέβαιο εάν θα έχουμε άμεσα την κατάργησή τους με τη μορφή την οποία γνωρίζουμε, δηλαδή την άμεση εξάρτησή τους από τον κυβισμό και την παλαιότητα του αυτοκινήτου. Κύκλοι του υπουργείου υποστηρίζουν ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας να διαμορφώνονται βάσει των ρύπων που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο και όχι βάσει κυβισμού και παλαιότητας. Ωστόσο ακόμη παραμένει άγνωστο, αν το νέο σύστημα υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας θα εφαρμοστεί άμεσα για τα Τέλη του 2010 ή του 2011.
Σε ισχύ προς το παρόν το Ετήσιο Ειδικό Τέλος Κανονικά θα πληρώσουν για φέτος το Ετήσιο Ειδικό Τέλος οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 1.929, το οποίο διαμορφώνεται βάσει κυβισμού και κυμαίνεται από τα 150 έως τα 650 ευρώ. Η κυβέρνηση τόνισε ότι η συγκεκριμένη φορολογία θα καταργηθεί από το επόμενο έτος, αφού τα έσοδα του μέτρου συμπεριλαμβάνονται στον υπάρχοντα προϋπολογισμό. |
SnakeMJK έγραψε: |
Στην αρχή το περάσαμε για αστείο, ή ενδεχομένως για ύπουλο πολιτικό χτύπημα. Η εξέλιξη όμως αποδεικνύει ότι το εννοούν και ετοιμάζεται η νέα ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών και Περιβάλλοντος, αντί για 1.000 ευρώ στην απόσυρση του αυτοκινήτου, να δίνει κάρτες απεριορίστων διαδρομών με λωφορεία και 500 ευρώ!. Αλήθεια, το ίδιο θα ισχύσει – ας πούμε – και για τον κάτοικο της Φλώρινας; Θα πάρουν κάρτες απεριορίστων διαδρομών λεωφορείων και… 500 ευρώ; Είμαστε με τα καλά μας και συνεχίζουμε να κάνουμε αυτή την κουβέντα στα σοβαρά ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα αντίληψης; Βασικό ζητούμενο ελάχιστης αντίληψης η κατανόηση του θέματος ότι όλη η Ελλάδα δεν είναι η Αθήνα μόνο…
newsblog |
vamvakoolas έγραψε: |
2)Θα δινεται επιδοτηση για αγορα ψυγειου/κλιματιστικου κουζινας (εξεταζεται απο ΥΠΠεριβ) σε κατοικους εκτος μεγαλων αστικων κεντρων |
Road_Runner έγραψε: |
δεν κατεβαινει φιλος |
Παράθεση: |
Οι όποιες διορθωτικές κινήσεις, για την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, θα γίνουν στο πλαίσιο της συζήτησης του φορολογικού νομοσχεδίου δήλωσε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.
Παράλληλα, δέχτηκε ότι δημιουργήθηκαν αδικίες με μεγάλες αυξήσεις για κάποιους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού τους, ακόμα και ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ένα αυτοκίνητο, μέτρο που, όπως είπε, εφαρμόζεται στην Ολλανδία. Ήδη, σε συνεργασία με τους συναρμόδιους υπουργούς Υποδομών Δ. Ρέππα και Περιβάλλοντος Κ. Μπιρμπίλη, έχει συσταθεί ειδική επιτροπή, η οποία μέσα σε ένα μήνα θα φέρει τη συνολική πρόταση της για την αναμόρφωση του συστήματος των τελών κυκλοφορίας ανακοίνωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
![]() |
Παράθεση: |
Όπως αναφέρει η Realnews, το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και των ειδικών σημάτων και την αντικατάστασή τους με «φόρο χρήσης» στα καύσιμα.
O φόρος αυτός, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα είναι 11 λεπτά το λίτρο και θα επιβάλλεται στο σύνολο της κατανάλωσης που γίνεται στη διάρκεια του έτους. Για παράδειγμα, εάν ένας κάτοχος ΙΧ 1.600 κ.εκ. διανύει 15.000 χλμ. το χρόνο και καταναλώνει 1.200 λίτρα καυσίμου, θα πληρώσει συνολικά 132 ευρώ «φόρο χρήσης». Με τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας, ο ίδιος οδηγός θα πλήρωνε 184-352 ευρώ (εφάπαξ) το χρόνο. Από μία τέτοια ρύθμιση, ευνοούμενοι είναι γενικά όσοι έχουν μικρού κυβισμού και σύγχρονης τεχνολογίας οχήματα, καθώς και όσοι κάνουν μικρή χρήση του ΙΧ τους. Αντιθέτως, όσοι έχουν μεγάλου κυβισμού και ενεργοβόρα οχήματα, θα κληθούν να πληρώσουν υψηλό φόρο, που πάντως εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται στα σημερινά επίπεδα των τελών κυκλοφορίας για αυτά τα ΙΧ. |
xarris έγραψε: |
ωραια δηλαδη ολοι εμεις οι βολτακιδες και κοντρακιδες θα πληρωνουμε τα κερατα μας!καλη φαση! ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Α και κατι ακομα.
Τα χλμ που κανω στο εξωτερικο θα προσμετριωνται στο αθροισμα των χλμ. ετσι ωστε να βγει ο φορος; Γιατι σε αυτη τη περιπτωση εγω μολυνα την ατμοσφαιρα αλλης χωρας... ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
ρε παναή, όταν θα σαι σε άλλη χώρα θα βάζεις εκεί βενζίνη, άρα δεν θα πληρώνεις τον "φόρο χρήσης". |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Ρε Ζήση κάνεις λες και ζεις σε άλλη χώρα.
Υπάρχει ποτέ περίπτωση, ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί στην οικονομία, να μειώσουν τα έσοδα τους προς όφελος του λαού ![]() |
abaleo έγραψε: |
αν γεμίσουμε ποδηλάτες... θα βάλουν φόρο και στα ποδήλατα! ![]() πέρα από την πλάκα, ναι να πληρώνουμε ακριβότερα καύσιμα, αλλά μήπως κάποια στιγμή να βελτιωθεί κι αυτή η ρημάδα η ποιότητα των καυσίμων στην ελλάδα? κάτι διάβαζα για αυξημένα ποσά θείου στις ελληνικές βενζίνες που μόνο καλό δεν κάνουν σε περιβάλλον αλλά και οχήματα... |
Παράθεση: |
Μόνιμη σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με την ηλικία των Ι.Χ. αυτοκινήτων προανήγγειλε χθες η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Μπιρμπίλη κατά τη διάρκεια ομιλίας της στη Βουλή, από το 2011 τα οχήματα που θα ταξινομούνται θα έχουν τα στοιχεία των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και ο προσδιορισμός των τελών κυκλοφορίας θα γίνεται πλέον με βάση αυτό το περιβαλλοντικό κριτήριο. Παράλληλα διευκρίνισε ότι επειδή δεν υπάρχουν επαρκείς βάσεις δεδομένων για όλα τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά που συνοδεύουν την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, όσον αφορά τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει από το καλοκαίρι του 2008 και μετά - για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα- θα μπορεί να υπάρξει ένας συνδυασμός τεχνολογίας και κυβισμού για τον καθορισμό των τελών. Για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν από το καλοκαίρι του 2008 τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση ένα σύστημα που κατά κύριο λόγο θα στηρίζεται στον κυβισμό και σε ένα συμβολικό ποσοστό που θα λαμβάνει υπόψη την ηλικία και την τεχνολογία. Πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος έλεγαν χθες ότι η κ. Μπιρμπίλη αναμένεται να καταθέσει την τελική πρότασή της για τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από το 2011 μέσα στο επόμενο δίμηνο. |
Παράθεση: |
Κατάργηση τελών κυκλοφορίας και περαιτέρω αύξηση των φόρων σε καύσιμα
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο κατάργησης των τελών κυκλοφορίας για τη νέα χρονιά, με παράλληλη αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα. Το σχέδιο που φαίνεται να προωθεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης για το νέο έτος αφορά την πλήρη κατάργηση του καθεστώτος των τελών κυκλοφορίας για κάθε αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα. Ως αντιστάθμισμα όμως και με γνώμονα την πρόθεση για φορολόγηση της χρήσης κάθε οχήματος ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τα συναρμόδια υπουργεία εισηγούνται την επιβολή νέας αύξησης του σχετικού φόρου που επιβάλλεται στα καύσιμα, σε ποσό που αντιστοιχεί σε 20 και πλέον λεπτά του ευρώ για κάθε λίτρο. Όπως είναι αναμενόμενο, η εφαρμογή αυτού του μέτρου αναμένεται να εκτοξεύσει την τιμή των καυσίμων στα ύψη και συγκεκριμένα εκείνη της αμόλυβδης βενζίνης, πολύ κοντά πλέον στα 2 ευρώ/λίτρο. Το εναλλακτικό σενάριο που εξετάζεται από στελέχη της κυβέρνησης είναι η διατήρηση του υπάρχοντος καθεστώτος, με την επιβολή όμως «συμβολικών» ποσών ανάλογα με τον κυβισμό κάθε οχήματος, αλλά και ταυτόχρονη αύξηση –μικρότερη ασφαλώς- στην τιμή των καυσίμων. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δείχνει να είναι αρκετά αμφίβολο, με δεδομένο το γεγονός ότι το οικονομικό επιτελείο επιχειρεί ταυτόχρονα να εξοικονομήσει και το ποσό των 100 εκ. ευρώ που αφορά, σε ετήσια βάση, το συνολικό κόστος αποστολής και «υποστήριξης» του υπάρχοντος καθεστώτος των τελών κυκλοφορίας. Και όλα αυτά, σε μια περίοδο που, με βάση τα επίσημα στοιχεία, η κατανάλωση καυσίμων έχει μειωθεί σε ποσοστό 40% εξαιτίας της ραγδαίας την τελευταία χρονιά αύξησης της τιμής τους. Υπενθυμίζουμε πως στην περίπτωση κατάργησης των τελών κυκλοφορίας και ταυτόχρονης αύξησης της τιμής της βενζίνης στην «κλίμακα» των 2 ευρώ/λίτρο, θα μιλάμε ουσιαστικά για διπλασιασμό της τιμής της (αύξηση 100%) σε 12 μόλις μήνες… _Χ.Α. |
Road_Runner έγραψε: |
Προφανως και ειναι μαγκια να καις κατοσταρα...
Ποιος ο λογος? |
Παράθεση: |
Καύσιμα: Νέος πράσινος(;) φόρος από ΕΕ
Στον «βωμό» της προστασίας του περιβάλλοντος, η ΕΕ αναμένεται να επιβάλλει ακόμα έναν φόρο στην αγορά των καυσίμων. Συγκεκριμένα εξετάζεται η προσθήκη «πράσινου» φόρου που θα είναι ανάλογος προς την ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα που παράγεται κατά την καύση του εκάστοτε είδους καυσίμου. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου της κομισιόν, στόχος των αρμοδίων επιτρόπων της ΕΕ είναι η αναδιάρθρωση του συστήματος φορολόγησης των καυσίμων με τέτοιο τρόπο ώστε στον υφιστάμενο φόρο να προστεθεί και ένας ακόμη που θα σχετίζεται με το ύψος του διοξειδίου του άνθρακα που παράγεται από τα διάφορα είδη καυσίμου. Η Κομισιόν αναμένεται να συζητήσει μέσα στον Ιούνιο την σχετική πρόταση και μετέπειτα θα την προτείνει στις χώρες-μέλη της. |
Παράθεση: |
O Υπ. Οικονομικών σχολιάζει τις αυξήσεις-φωτιά στα καύσιμα
Επιβεβαιώνει σε συνέντευξή του ο Γ. Παπακωνσταντίνου τις προθέσεις της κυβέρνησης για κατάργηση των τελών κυκλοφορίας με παράλληλη όμως αύξηση στην τιμή των καυσίμων, η οποία όμως, όπως εκτιμά, δε θα φτάσει τα 2 ευρώ/λίτρο. O υπουργός Οικονομικών αμφισβητεί ότι το ύψος των αυξήσεων στα καύσιμα θα είναι της τάξης των 0,5 ευρώ για κάθε λίτρο αμόλυβδης, στην περίπτωση κατάργησης του ισχύοντος καθεστώτος των τελών κυκλοφορίας, όπως αναμένεται να εισηγηθεί λίαν συντόμως η Διυπουργική Επιτροπή των δύο συναρμοδίων υπουργείων. Αντίθετα, όπως υποστηρίζει ο Γ. Παπακωνσταντίνου «δεν υπάρχει περίπτωση να πάει η βενζίνη στα 2 ευρώ, ούτε καν άλλα 30 λεπτά. Η αύξηση θα είναι λιγότερη». Παρ’ όλα αυτά δε δίστασε να παραδεχτεί το… προφανές. Ότι δηλαδή «τα καύσιμα έχουν αυξηθεί πολύ και δεν είναι μονάχα το κόστος της βενζίνης στο αυτοκίνητο του καθενός μας, είναι και πώς αυτό πολλαπλασιάζεται μετά σε όλη την οικονομία». Σε κάθε περίπτωση, προσέθεσε: «Δώσαμε κατεύθυνση στην κοινή Υπουργική Επιτροπή, η οποία ακόμη δεν μας έχει παραδώσει το πόρισμα επισήμως, να μεταφέρουμε όσο μπορούμε το κόστος στη χρήση από το να είναι το κόστος στην κατοχή. Δηλαδή, έχω ένα αυτοκίνητο και πληρώνω κόστος χρήσης ανάλογα με το πόσο το κινώ». Επισημαίνουμε ότι τα ετήσια έσοδα του ελληνικού δημοσίου σήμερα από τα τέλη κυκλοφορίας των εν ενεργεία οχημάτων (υπολογίζονται ότι υπερβαίνουν τα 5 εκ. στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας) αγγίζουν τα 1,2 με 1,3 δις ευρώ, ενώ, όσον αφορά στα καύσιμα, ο ΕΦΚ που επιβάλλεται σε αυτά, ο οποίος έχει αυξηθεί ήδη τρεις φορές μέσα στη χρονιά αυτή, αναμένεται ότι θα προσθέσει στα ταμεία του κράτους επιπλέον 2 δις ευρώ. |
sps έγραψε: |
Εγω που κανω 50. 000 χλμ το χρονο, καταστραφηκα! ![]() Θα πρεπει να αλλαξω δουλεια!(ή χωρα) |
stamatis_vts έγραψε: |
δεν ειναι απολυτο αυτο... καθιστε μια μερα σε ενα βενζιναδικο και θα δειτε να βαζουν 10ε σε τζιπ και σε μερσεντες... ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
οι πρώτες σκέψεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011...
έως 300 κ.εκ. - 18 ευρώ 301-785 κ.εκ. - 40 ευρώ 786-1.357 κ.εκ. - 100 ευρώ 1.358-1.928 κ.εκ. - 180 ευρώ 1.929-2.357 κ.εκ. - 400 ευρώ 2.358 και άνω - 550 ευρώ edit: το παραπάνω θα ισχύει υποτίθεται για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ήδη. όσα αγοράζονται από 1/1/2011 θα συνδέονται τα τέλη τους με τις εκπομπές ρύπων.... στο περίπου θα είναι κάπως έτσι: μέχρι 100 gr co2 ~ 0,50 ευρώ ανά gr 101-150 ~ 1 euro 151-200 ~ 1,5 euro 201-250 ~ 2 euro 251 - oo ~ 2,5 euro δηλαδή το 207 με 140 έως 171 γρ. θα πληρώνει 140 έως 257 ευρώ τέλη, ανάλογα την έκδοση. κ αυτό καλό ακούγεται. |
volvos έγραψε: |
simato zoyme nomarxi na se doyme |
Pugobios έγραψε: |
μάστορα δύσκολα να γίνει όπως τα λές...γιατι δεν γίνεται αυτοκίνητο 5ετιας 10ετίας να πληρώνει λιγότερο απο ένα ολοκαίνουριο ίδιων κυβικών το οποίο έχει και λιγότερους ρύπους...όλα θα τα πιάσουν οι ρύποι όχι μόνο όσα αγοραστούν μετα το 2011... |
SnakeMJK έγραψε: | ||
ξέρουμε με ποιους δήμους θα ενωθεί ο βουτζάς σύμφωνα με το σχέδιο καλλικράτη; να ξέρω που να μετακινήσω τα εκλογικά μου δικαιώματα ![]() |
Pugobios έγραψε: |
πίστεψε με αν είναι να μας πάρουν φράγκα θα τα βρούν τα στοιχεία...απλα μου φάνικε κάπως το σενάριο αυτό γιατι μειώνονται δραματικά τα τέλη συγκριτικά με του 2010 και κάτι τέτοιο απλα ΔΕΝ υφίσταται στη χώρα που ζούμε... |
kostas21pgr έγραψε: |
Εγώ αυτή τη στιγμή κινούμαι με υγραέριο με 0 ρύπους.
Εγώ γιατί να πληρώσω τέλη τώρα? Αυτό το κράτος ποτέ δεν θα διορθωθεί ρε ...... |
SnakeMJK έγραψε: |
Οπότε αν όντως γίνει έτσι, απ του χρόνου την βλέπω την τιμή κοντά στο 1,30 το λίτρο (κ ελπίζω να μην λέω λίγα)... |
SnakeMJK έγραψε: | ||
με υγραέριο γιατί δεν έχει ρύπους; ![]() |
ironman02 έγραψε: | ||||
Επειδή η καύση είναι τέλεια λογικά δεν έχει και ρύπους μιας και δεν μένει τίποτα σαν αποτέλεσμα της κάυσης όπως με την βενζίνη... ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||||||
στάνταρρρ.... |
Sinanai έγραψε: |
Τέλεια, από 184 πάμε στα 240... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Τέλεια, από 184 πάμε στα 240... ![]() |
sps έγραψε: | ||
Χαχα εγω απο 252-->240! |
Sinanai έγραψε: |
Μα θα πρέπει να έχει ταξινομηθεί μετά την 01.01.2011... ![]() |
drdino έγραψε: |
Με απώλεια πχ; ![]() |
ironman02 έγραψε: |
Αν βγάλεις νέα άδεια ώστε να μην γράφει παρακράτηση κυριότητας εφόσον το έχεις ξεπληρώσει δεν πιστεύω να πιάνεται για καινούργια έτσι? Θα τρελαθώ.. ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
καθόλου απίθανο.... ένα παράδειγμα.. πριν ένα χρόνο δήλωσα φθορά στο δίπλωμα οδήγης. Το δίπλωμα αυτό έγραφε οδήγηση με γυαλιά. Τώρα το νέο δεν γράφει τίποτα. Εντάξει έχω 0,26 μυωπία στο αριστερό μάτι μόνο, και έχω φάει πρόστιμο που δεν φορούσα γυαλιά, ε τώρα ξένοιασα... Αυτό είναι το δημόσιο... μου αρέσει που ρώτησα πως θα γίνει να βγάλω δίπλωμα χωρίς ένδειξη "οδήγηση με γυαλιά" και μου έλεγαν ένα σωρό μπαρούφες. |
Sinanai έγραψε: |
Το άλλο πολύ συμφέρον είναι Rallye δεκατριάρι... Από 187 πάει στα 120... ![]() |
sps έγραψε: | ||||
Και δεν τους ελεγες οτι φορας φακους επαφης? ![]() |
bab2112 έγραψε: |
εγω ενα εχω να πω, ζητω τα μονοφυσα!!!!!!
και φοραμε πεζοσπορ, και απο 352€ περσινα απιστευτα ξινα σταφυλια, φετος 240 (μαλαματινα ανοιγμενη 2 ωρες στο ψυγειο) κ ελεγα αμα πανε στα περσινα να παραδωσω πινακιδες κ οποτε εχω λεφτα να το κανω αγωνιστικο... οχι τπτ αλλο με χαλασε τον προγραμματισμο ![]() |
z@ck! έγραψε: |
ξερει κανεις τους ρυπους απο το 106 xsi? ![]() ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||||
ο νόμος λέει (αν μιλάς για τους τροχονόμους) πως φοράω δεν φοράω φακούς, θα πρέπει στο αμάξι να υπάρχει ζευγάρι γυαλιά, επίσης προβλέπει και 2ο ζευγάρι, αλλα αυτά ψιλά γράμματα, πάντα ρωτούν για το 1ο. |
MEMsound έγραψε: | ||||||||
αν εχεις 0,25 οπως λες (και δεν θυμασαι κατι λαθος) και σωνει και καλα δεν θες να φορας γυαλια πηγαινε στην λαικη αγορασε 2 απο αυτα τα ετοιμαοτιναναι που πουλανε και πετα τα στο ντουλαπακι η στην θηκη της πορτας και αν σε σταματησουν φορα τα... |
SnakeMJK έγραψε: |
το ερώτημα είναι αν τα τέλη μετά θα εναρμονιστούν με την ημερομηνία έκδοσης της νέας ή της πρώτης άδειας; με το δημόσιο ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ![]() |
reselie έγραψε: |
εγώ απο 259 --> 240 χοχο |
kane έγραψε: |
παιδες,κανεις με σαξοραλλο να μου πει τι τιμή εκπομπης διοξειδιου εχουμε?
Ειδα την αδεια μου,παρολο που ναι καινουργια,αλλα δεν γραφει τπτ... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
και να την βρούμε, αυτό που παράγει το δικό σου απλα δεν έχει επαφή...!!!! |
kane έγραψε: | ||||
καλα συγκριτικα με παλια,πλεον ειναι ενα πρασινο-καρ... Σκεψου παλαιοτερα πως αν εβαζες τενεκεδακι πισω στην εξατμιση μαζευες λιγη βενζινη. |
Pugobios έγραψε: |
οπως τα λεει ειναι...επιπλεον μετα το ενα ετος πινακιδες και αδεια καταστρεφονται οποτε πρεπει να ξαναβγαλεις... |
sps έγραψε: |
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=10206&catid=11 |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μόλις έμαθα κάτι εντελώς γελίο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας:
Οσα αμάξια έχουν άδεια από 1 Νοέμβρη και μετά θα πληρώσουν τέλη ανάλογα με τους ρύπους (περίπου 2 ευρώ ανά CO2). Και όσα είναι πρίν, υπάγονται σε διαφορετικό(λογικά παλαιότερο) σύστημα. Αυτό σημαίνει π.χ ότι ένα 207 1.6 face 11/2010 θα πληρώσει τέλη 328euro ενώ μία bmw e36 316 του 1991 θα πληρώσει 240euro ![]() ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝ; ![]() υ.γ πού είναι το ήμισυ των τελών που έλεγαν; |
kostasvti έγραψε: |
Τα τελη κυκλοφοριας φετος για εμας που αγορασαμε αμαξι πριν το νοεμβρη του 2010 ειναι οπως ηταν το 2009. Δηλαδη απο 1,4-1,6 220ευρωπουλα. |
kostasvti έγραψε: | ||
Τα τελη κυκλοφοριας φετος για εμας που αγορασαμε αμαξι πριν το νοεμβρη του 2010 ειναι οπως ηταν το 2009. Δηλαδη απο 1,4-1,6 220ευρωπουλα. |
king207cc έγραψε: |
240€ είναι φίλε μου. |
ironman02 έγραψε: |
Αν έπεφτε πιο κάτω θα τον λέγαμε 1.5.. ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Μόλις έμαθα κάτι εντελώς γελίο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας:
Οσα αμάξια έχουν άδεια από 1 Νοέμβρη και μετά θα πληρώσουν τέλη ανάλογα με τους ρύπους (περίπου 2 ευρώ ανά CO2). Και όσα είναι πρίν, υπάγονται σε διαφορετικό(λογικά παλαιότερο) σύστημα. Αυτό σημαίνει π.χ ότι ένα 207 1.6 face 11/2010 θα πληρώσει τέλη 328euro ενώ μία bmw e36 316 του 1991 θα πληρώσει 240euro ![]() ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΝ; ![]() υ.γ πού είναι το ήμισυ των τελών που έλεγαν; |
SnakeMJK έγραψε: |
ναι ρε φίλε και αυτά τα έχουμε πει ήδη...
και η διαφορά που αναφέρεις δεν είναι κάτι τραγικό. δες πόσα πληρώνει όποιος πήρε τον νοέμβρη RX-8... |
SnakeMJK έγραψε: |
ναι ρε φίλε και αυτά τα έχουμε πει ήδη...
και η διαφορά που αναφέρεις δεν είναι κάτι τραγικό. δες πόσα πληρώνει όποιος πήρε τον νοέμβρη RX-8... |
nOkpos έγραψε: | ||
ρε σι ζηση γτ τετοια επιθεση σε ατομα που δεν ξερουν η που λενε απλα την γνωμη τους ? δεν μπορω να καταλαβω! συζητηση κανουμε! και εγω δηλαδη στα 240 ειμαι.. ετσι ? ιουν του 09 |
kostasvti έγραψε: |
Παιδια υπαρχει κλιμακα και για τα καινουρια αυτοκινητα δηλαδη απο νοεμβριο του 10 και μετα, ενα 207 rallye θα πληρωσει 332ευρω (αν οντως εκπεμπει 166ρυπους)... ενω ο αντιστοιχος πριν τον νοεμβριο του 10 θα δωσει 240. Να μειωσουμε το ελλειμα παιδια..ελλας το μεγαλειο σου.. |
kostasvti έγραψε: |
Παιδια υπαρχει κλιμακα και για τα καινουρια αυτοκινητα δηλαδη απο νοεμβριο του 10 και μετα, ενα 207 rallye θα πληρωσει 332ευρω (αν οντως εκπεμπει 166ρυπους)... ενω ο αντιστοιχος πριν τον νοεμβριο του 10 θα δωσει 240. Να μειωσουμε το ελλειμα παιδια..ελλας το μεγαλειο σου.. |
nOkpos έγραψε: |
να θυμαμε καλα εμεις εχουμε 166 kg/m ?
δεν τα λες και λιγα παντως για καινουργιο αυτοκινητο.. |
Παράθεση: |
δηλαδη το πιο λογικο θα ηταν το αντιθετο .. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
164 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Τα χρήματα είναι όντως πολλά για ένα καινούριο αυτοκίνητο και ο νόμος απλά δέν υφίσταται όταν δέν πιάνει και τα παλαιότερα οχήματα! Δηλαδή εάν το 207 με τα 1600 κυβικά πληρώνει τόσα, ένα 2λιτρο τούρμπο τι θα πληρώσει; ![]() |
nOkpos έγραψε: |
να θυμαμε καλα εμεις εχουμε 166 kg/m ?
δεν τα λες και λιγα παντως για καινουργιο αυτοκινητο.. |
reselie έγραψε: |
opoios δεν πλερώσει το σήμα εώς τις 31/12 τι ισχύει? απλά θέλω αν κάποιος ξέρει να μου πεί σίγουρα ![]() Ευχαριστώ παρα πολύ! Υ.Γ άκουσα στο ράδιο οτι δεν παίζει παράταση και πως α δεν πληρώσεις μέχρι 31 διπλασιάζεται το ποσό ![]() |
MEMsound έγραψε: |
στοτελος8α κυκλοφορουμε ολοιμε παπακια..,.50αρια... ![]() |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Εχω ενα Peugeot Speedfight 2001 50 κυβικα και διχρονο. Σε αριστη κατασταση με 14000 χλμ. Αμα σε ενδιαφερει ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Εχω ενα Peugeot Speedfight 2001 50 κυβικα και διχρονο. Σε αριστη κατασταση με 14000 χλμ. Αμα σε ενδιαφερει ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
2χρονο εχω κι εγω...crm250... ![]() το θεμα ειναι οτι καιμε το μηχανακι πληρωνες κι αλλη ασφαλεια κι αλλα τελη...και αι σιχτιρ... ηλεκτρικο ποδηλατο και τα μυαλο στα καγκελα... |
Sinanai έγραψε: |
Επόμενη αγγελία Ghost Dog:
"Ζητούνται παλιές πινακίδες μπλα μπλα μπλα..." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑΑΑΑΑ ![]() |
Πάνος έγραψε: |
Kαλως η κακως οταν καποιος αγοραζει διλιτρο εχει γνωση περι τελων, κοστος αναλωσεων κτλ χωρις να σημαινει οτι πρεπει να τον ξεπετσιαζουν κι ολας.
Απλα κατανταει αηδια καθε χρονο να αλλαζει το θεμα των τελων με τη λογικη ποτε εχουμε αναγκη για χρημα. Αμα εχεις αναγκη για χρημα βγαλε το κ@λο σου στη Συγγρου κυριε πολιτικε και αει γαμ#$@ου... ![]() ![]() Παραγινε το κακο σε αυτο το μπουρδελοκρατος. Πραγματικα για συμπαρασταση και για μειωση εσοδων δεν θα πληρωσω και εγω Τελη και ας αποσυρθουν και οι πινακιδες μου. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
να καούν! ζήτω τα μικροτούρμπινααααα! |
MEMsound έγραψε: | ||||
:LOL: μα ξερεις ποιο ειναι το κακο σε αυτο το γαμωκρατος οτι μολις σταματησουν να πωλουνται 2λιτρα θα ανεβασουν το συντελεστη στα 1600 μολις επεκταθει το υγραεριο, θα αυξησουν με καποιο τορπο την τιμη του μολις απελευθερωθει το πετρελαιο θα το γαμησουν κι αυτό... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||
πάλι καλα για τα τέλη αλλαζεί κάθε χρόνο, για τους έμεσους φόρους? Μην σου πω2 φορές τουλάχιστον τον χρόνο. Μας έχουν πανικοβάλει όλους και έχουν καταντήσει να ποινικοποιούν το κέρδος κάθε επιχείρησης. Άντε να δούμε πόσο νερό έχει ακομά να δώσει το σφουγκάρι. Μηδεν εις το πηλίκον! Άντε όλοι σήμερα στον λευκό πύργο! 6 η ώρα! |
MEMsound έγραψε: |
και να στο πάω και παραπερα... αμα στο τελος γινει ασυμφορο να εχουμε αμαξι, απλα θα το πουλησουμε...και θα κυκλοφορουμε με παπί ή και με ποδηλατο ή με τα ποδια...θα βαλουμε κι ενα ντους στην δουλεια, θα ερχομαστε ιδρωμενοι θα μπανιαριζόμαστε και θα ειμαστε ετοιμοι... |
AlienHack έγραψε: | ||||
τι εχει στον λευκο πυργο στις 6 ? |
AlienHack έγραψε: | ||
σε λιγο καιρο βλεπω το κεντρο της Αθηνας ετσι... ![]() η ακομα χειροτερα.. ![]() |
SAKIS-LEMANS έγραψε: | ||||
|
Steve έγραψε: |
2009 --> 202 euro
2010 --> 252 euro 2011 --> 242 euro 2012 --> 265 euro... Γιούχου ![]() |
AlienHack έγραψε: |
[...] down johnes παει... πανω κατω πανω κατω με μια γενικός ανοδική ταση παντος.. ![]() |
sps έγραψε: |
Ηθελα να ξερα ποιος αυνανας(sic) καθεται και υπολογιζει που θα βαλει φορο και πως θα τον υπολογισει! |
Lef205 έγραψε: |
νομιζω και εγω (με το 207) εχω 120 αν δεν κανω λαθος. |
Manos206 έγραψε: |
Καταργηθηκαν τα αυτοκολλητα;; ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
christos_99 έγραψε: |
Βρωμαει πολυ η υποθεση. Τι μας ετοιμαζουν παλι τα κ*προσκυλα που εχουμε για ηγετες στην Ελλαδα. |
TopGear έγραψε: | ||
Απλά έχουν βρει ΚΑΘΕ χρόνο το σύστημα και μέσω στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, της ΓΓΠΣ κτλ κτλ, ελέγχουνε τα έσοδα και αλλάζουνε το φορολογικό διαρκώς ώστε να τσιμπάνε όσο το δυνατόν περισσότερα. Δεν έχουνε καταλήξει μετά από τόσα χρόνια σε κάτι σταθερό γιατί ξέρουν ότι αν παγιωθεί μια κατάσταση, στο τέλος αυτοί θα βγούνε χαμένοι κι όχι απαραίτητα οικονομικά, αλλά θα σπαστούν και τα "αφεντικά" τους. Γι'αυτό καταργήσανε και την επιστροφή μέσω αποδείξεων την 1η χρονιά, γι'αυτό αλλάζουν συνεχώς τις κλίμακες εισοδήματος, μαγειρεύουν τις αντικειμενικές αξίες στα σπίτια, σου "μειώνουν" το τέλος της ΔΕΗ αλλά μετά θα στο πάρουν ξανά στα μέτρα τους με την αύξηση των τιμών των ακινήτων κτλ. Σε έχουν στην τσίτα συνέχεια, για να μην ξέρεις τι απόφαση να πάρεις κάθε φορά πχ αν ήθελες να καταθέσεις πινακίδες ή να κάνεις κάτι άλλο. |
sps έγραψε: |
καλα αν εφαρμοσουν το ολλανδικο μοντελο ειναι χειροτερα.
Κι εξηγουμαι: Παλι οι εχοντες θα επωφεληθουν που θα κινουν τα tuareg και τα cayenne καθε σκ. Ο ταλαιπωρος με το cinquecento που θα πηγαινει τα παιδια του στο σχολειο και μετα στη δουλεια του(αν εχει) και κανει κατα μεσο ορο 15.000 χλμ το χρονο θα πρεπει να πληρωσει 450 ευρω τελη ![]() |
athanas έγραψε: |
το ξέρουμε αυτό, άλλοι ευνοούνται άλλοι όχι....
το θέμα είναι ο μέσος χρήστης να είναι λίγο ευνοημένος αν όχι στα ίδια επίπεδα με πριν...δηλαδή γύρω στα 240-265€ max δίνει ο μέσος χρήστης τώρα οπότε περιμένεις κάπου εκεί ή λιγότερο ![]() |
marios_207_GT έγραψε: | ||
Το θεμα ειναι φιλε Στεφανε οτι μιλαμε για τελη κυκλοφοριας, αρα πρεπει να πληρωνουμε αναλλογα με το ποσο κυκλοφορουμε αν λαβουμε ως δεδομενο οτι ολα τα λεφτα που σκαμε ειναι για συντηρηση-κατασκευη δρομων κλπ (αλλου παππα ευαγγελιο το αν φτιαχνουν δρομους). Θεωρω πως πρεπει ανεξαρτητου κυβισμου να πληρωνουμε τελη αναλλογα με τα χιλιομετρα που διανυουμε και μετα αν θελουμε να σταματησει η αδικια του να φορολογειται το ιδιο ο κατοχος π.χ. passat 1800 κυβικων που κοστιζει 26 χιλιαρικα με τον κατοχο mercedes των ιδιων κυβικων με διπλασια τιμη, πρεπει να υπαρχει δευτερο τελος 'κατοχης" αυτοκινητου που θα αφορα τον κυβισμο και την αξια του αμαξιου με αυτη να μειωνεται καθως περνανε τα χρονια, φυσικα να καταργηθει ο φορος πολυτελειας ή να νσωματωθει στο δευτερο τελος. Ετσι πιστευω πως θα ειναι ολα δικαια, ο μεν οδηγος που διανυει 30.000km το χρονο να πληρωνει αρκετα περισοτερο απο τον αδελφο μου π.χ. που εκανε περισυ 2500km με το αμαξι. Και φυσικα το ιδιο ατομο να το φορολογησει επειδη εχει ενα αμαξι 1400 κυβικων με αξια 37.000 σε σχεση με εναν κατοχο ενος 207 των ιδιων κυβικων και πολυ χαμηλοτερης αξιας. Μπορουν να γινουν ετσι τα πραγματα ωστε να σταματησουμε να καταθετουμε πινακιδες και να πληρωνουν αυτοι που πρεπει και οχι ολοι και φυσικα σε αναλογια δικαιη. |
Road_Runner έγραψε: |
Μη ψαρωνετε ρε, καθε χρονο 15 διαφορετικες φορολογιες για τα τελη βγαζουν και στο τελος παλι τα ιδια πληρωνουμε...
Ασε που το κοστος για να γινει ολο αυτο ειναι απαγορευτικο για Ελλαδα... |
costaslio έγραψε: |
Ενας που μετακινείται με πλοίο πως θα σταματα το GPS να γραφει χιλιομετρα;;; |
Steve έγραψε: |
Το φυσιολογικό είναι να τους πάρει όλους οι διάολος και να βάλουν τους φόρους εκεί που ξέρουν ![]() Αλλά αντί να κατεβούμε και να τους γα**σουμε κανα σπίτι όλους αυτούς τους ηλίθιους, να τους πετάξουμε έξω, και να βάλουμε στις θέσεις τους άτομα που ξέρουν βασικές έννοιες αριθμητικής, πάλι κάνουμε συζήτηση πίσω από τα πληκτρολόγια, αναζήτηση στατιστικών δεδομένων και σύγκριση με το οδικό δίκτυο της Ολλανδίας κλπ. κλπ. ![]() Το πάμε καλά, όσο κοιμόμαστε θα μπει και φόρος για τον φόρο στα καύσιμα ![]() |
king207cc έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Το φυσιολογικό είναι να τους πάρει όλους οι διάολος και να βάλουν τους φόρους εκεί που ξέρουν ![]() Αλλά αντί να κατεβούμε και να τους γα**σουμε κανα σπίτι όλους αυτούς τους ηλίθιους, να τους πετάξουμε έξω, και να βάλουμε στις θέσεις τους άτομα που ξέρουν βασικές έννοιες αριθμητικής, πάλι κάνουμε συζήτηση πίσω από τα πληκτρολόγια, αναζήτηση στατιστικών δεδομένων και σύγκριση με το οδικό δίκτυο της Ολλανδίας κλπ. κλπ. ![]() Το πάμε καλά, όσο κοιμόμαστε θα μπει και φόρος για τον φόρο στα καύσιμα ![]() |
Steve έγραψε: |
Το φυσιολογικό είναι να τους πάρει όλους οι διάολος και να βάλουν τους φόρους εκεί που ξέρουν ![]() Αλλά αντί να κατεβούμε και να τους γα**σουμε κανα σπίτι όλους αυτούς τους ηλίθιους, να τους πετάξουμε έξω, και να βάλουμε στις θέσεις τους άτομα που ξέρουν βασικές έννοιες αριθμητικής, πάλι κάνουμε συζήτηση πίσω από τα πληκτρολόγια, αναζήτηση στατιστικών δεδομένων και σύγκριση με το οδικό δίκτυο της Ολλανδίας κλπ. κλπ. ![]() Το πάμε καλά, όσο κοιμόμαστε θα μπει και φόρος για τον φόρο στα καύσιμα ![]() |
costaslio έγραψε: |
Ενας που μετακινείται με πλοίο πως θα σταματα το GPS να γραφει χιλιομετρα;;; |
costaslio έγραψε: | ||||
Γιατί απορείς;;;; Η απορία μου θελει απαντηση !! Γυρω στα 300 χιλιομετρα (154 νμ) ειναι η αποσταση σαμο -πειραια , για βαλε 4 ταξίδια πήγαινε -ελα ειναι 2400 χιλιόμετρα χ 0,03 = 72 ευρω !!!!!! ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Λογικα θα πρέπει να περιμένουμε να ψηφιστεί η τροπολογία για να ξεκινήσει να ισχύει το μετρο, σωστά ? |
alfasud έγραψε: | ||
Όχι μόνο να ψηφιστεί Λευτέρη... Πρέπει να φτάσει και στις εφορίες η σχετική οδηγία/ εγκύκλιος εφαρμογής και πάει λέγοντας ![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||||
Καλό Νοέμβρη δηλαδη ! ![]() |
DRAKE έγραψε: |
Πριν από λίγο διάβασα αυτό : http://www.newsit.gr/ellada/allazoyn-ola-foroi-aytokinhto-telh-2505/405033 Θα γίνει κάτι σωστό επιτέλους, κατάλαβαν τις ηλιθιότητες και αδικίες του υπάρχοντος συστήματος ή too good to be true? |
Lef205 έγραψε: |
Χθες παντως στην ΔΟΥ παλληνης που πήγα να πάρω πινακίδες πλήρωσα τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τελος του έτους . |
puglover έγραψε: |
http://www.enikos.gr/economy/346769,Yponooymena-gia-ayxhsh-Telwn-Kykloforias-sta-IX-me-kinhthres-1800-kyvikwn.html
θα κανουν χαρακιρι κατι vagiτες 20vt & tfsi αν γινει κατι τετοιο ![]() |
George S έγραψε: |
Οι 20vt θα τη γλιτωσουν γιατι ειναι 1781 κυβικα. Οι tfsi που ξεπερνουν τα 1785 κυβικα θα επιβαρυνθουν αν τελικα ισχυσουν αυτα |
Παράθεση: |
το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο. |
Παράθεση: |
Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%! |
Steve έγραψε: |
ή αν παίρνει ληγμένα η κυβέρνηση που νομίζει ότι δεν θα καταθέσουν άλλοι πόσοι τις πινακίδες τους, ή αν παίρνουμε ληγμένα εμείς που συνεχίζουμε να τους αφήνουμε στην κυβέρνηση...
|
Steve έγραψε: |
Δικαιολογώ την έκρηξη σου, αλλά είναι σε λάθος μέρος πιστεύω ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Επειδή μιλάμε για επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης... Υπάρχει και επίσημο αποτέλεσμα δημοψηφίσματος που βγήκε με 60κάτι % "όχι", αλλά παρόλα αυτά έγινε "ναι". Θα δώσεις βάση σε μια τροπολογία που βγήκε 6 μήνες πριν την πληρωμή των τελών; ![]() Προσοχή μην δούμε κ καμιά αύξηση στα καύσιμα από 1 Οκτώβρη γιατί σήμερα τον Σκουρλέτη δεν τον άκουσα κ πολύ σίγουρο για το πότε θα γίνει τελικά η αύξηση (έχει σχεδιαστεί για 1/1/17). |
Παράθεση: |
Για το θέμα των τελών κυκλοφορίας έχει συσταθεί ειδική επιτροπή από τον περασμένο Μάρτιο, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα υπουργεία Οικονομικών, Μεταφορών και Ενέργειας. |
puglover έγραψε: |
Μαμω την αριστερα που τους ψηφισα κιολας.. |
puglover έγραψε: |
Παιδακια εχει κλειδωσει πλεον οτι απο το 2007 και μετα παμε με ρυπους.. ![]() |
puglover έγραψε: |
Παιδακια εχει κλειδωσει πλεον οτι απο το 2007 και μετα παμε με ρυπους.. ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Το τελικό σενάριο που αναμένεται να εξετάσει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει:
- Μείωση των ετήσιων τελών για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στους ελληνικούς δρόμους έως και την 31-12-2005 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Η μείωση θα είναι της τάξης του 10% έως 20%. - Αύξηση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2006 έως και τον Οκτώβριο του 2008 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Από την αύξηση των τελών σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων αναμένεται να υπερκαλυφθεί το δημοσιονομικό κόστος για την μείωση των τελών στην κατηγορία των οχημάτων υψηλού κυβισμού και ηλικίας άνω των 10 ετών. - Διατήρηση του υπολογισμού των τελών με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά, αλλά με αύξηση των τελών για τα οχήματα που εκπέμπουν αυξημένους ρύπους (π.χ. άνω των 180 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα). |