cmich έγραψε: |
To φτιάχνει ο Παλαπανίδης. Πάρα πολύ καλό και ακριβό αυτοκίνητο και πάρα πολύ καλός και ο οδηγός. |
Lef205 έγραψε: | ||
O Παλαπανιδης δεν φτιαχνει κ το swift του Φωτεινελη? |
gonakinen έγραψε: | ||||
Ναι αυτός είναι ... και φέτος προετοιμάζει και ένα swift E9 κόστους τριψήφιου .. ![]() |
volvos έγραψε: |
καθισματα κοκο σανελ με διαμαντακια εχει και στοχισε 100000???? ![]() |
volvos έγραψε: |
καθισματα κοκο σανελ με διαμαντακια εχει και στοχισε 100000???? ![]() |
sps έγραψε: |
καθολου ασκοπη κουβεντα,ας πουμε και κανενα οφφ τοπικ δε χαθηκε ο κοσμος.
Οντως τα νουμερα κοστους ειναι υψηλα στα αγωνιστικα, αλλα καμια φορα, ειναι και λιγο φουσκωμενα επιτηδες, αυτο εχω καταλαβει. Πουλουσε καποιος πριν απο λιγο καιρο ενα γιαρις grA και ζηταγε 16.000. Ελεος δλδ, με αναρτηση bilstein των 1000 ευρω, σιγα μην κοστιζει 16Κ το κουβαδακι. |
fotis-84 έγραψε: | ||
μονο η αναρτηση υπαρχει σε ενα αγωνιστικο? |
sps έγραψε: | ||||
οχι βεβαια, αλλα ειναι απο τους πιο σημαντικους παραγοντες καθορισμου της τιμης ενος αγωνιστικου. Δλδ στο συγκεκριμενο παραδειγμα, αν το γιαρις ειχε μια ohlins που κανει 4-5000 ευρω, τοτε τα 16.000 θα ηταν μια ρεαλιστικη τιμη. |
fotis-84 έγραψε: | ||||||
και αν το σασμαν ειναι κανει κανενα 6-7.000 ,και αν το μοτερ κανει κανα 4.000 και αν εχει και φρενα και η καροτσα ειναι πολυ καλη...και αν μεσα ειναι πολυ προσεγμενο και περιποιημενο? |
sps έγραψε: |
λοιπον αγαπητε για να το τελειωνουμε αυτο το θεμα, σε επικοινωνια τηλ. για αυτο το αμαξι ,δεν εχει κατι απο αυτα που περιγραΦΕΙς για να δικαιολογησουν την τιμη αυτη._ |
volvos έγραψε: |
toy samara μιλας σπυρο? |
volvos έγραψε: |
μπορουμε να βαλουμε και κοστος μελλοντικων αγωνιστικων? ![]() |
volvos έγραψε: |
μπορουμε να βαλουμε και κοστος μελλοντικων αγωνιστικων? ![]() |
kane έγραψε: |
Για να το πω και πιο απλα,αν παρεις καποιον που εμαθε σε γιαρις και καβαλουσε μονο αυτο και τον βαλεις σε ενα σαξοραλλο σε εναν αγωνα θα τα βρει πιο σκουρα αποτι το αντιστροφο. |
gonakinen έγραψε: |
Κι αφου επεκτείναμε το θέμα ... μηπως να αρχίσω να αναφέρω σιγά σιγά κοστη εγώ που το ''χτίζω'' για να δούμε τελικα πόσο μας πάει ένα αγωνιστικό? |
Παράθεση: |
λες ρε καραγκιοζη να τρεχει πιστα το αμαξι χωρις να εχει λυθει το θεμα ακαμψια???ημαρτον ![]() και εννοειται οτι θα μπει ρολμπαρ... |
volvos έγραψε: |
τι λες μωρε?παπατζολογε?
καταρχην το εχουμε πει απο την αρχη. αυτα τα αμαξια ειναι για πιστα-αναβασεις και μονο. τι ακριβως ειναι το προβλημα σου στο ομολογκαρισμα που δε το εχει π.χ του σιδερη? |
Pughell έγραψε: |
Λεφο συμφωνω οτι το ετοιμο δεν κοστιζει τοσο πολυ,απλα σε εκεινη την περιπτωση δεν μπορεις να επιλεξεις το τι θα κανεις,ασε που το μεγαλυτερο ποσοστο των ετοιμων "πασχουν" απο καροτσα ή εχουν roll cage της πλακας. ![]() Αν παντως εχεις ορεξη,εισαι της δουλειας και υπαρχει και μερακι,με 15.000Ε κανεις ενα Ε/11 που μαμαει και δερνει. Θα μου πεις,για Ε/11 λιγα ειναι; ![]() Οχι,αλλα οταν ενα μετριο προς καλο Α6 κοστιζει τοσα,τοτε γιατι να μην προτιμησω ενα Ε σκαλες ανωτερο,με τα ιδια χρηματα και με πολυ περισσοτερες ελευθεριες στην ομολογκασιον του; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σπυρο κανενα δεν ετρεξε ποτε ραλλυ.
Του Κορακα ηταν F2,κοινως εντελως διαφορετικη κατηγορια. ![]() |
Lef205 έγραψε: | ||
Eσυ λες μαλ***ες...ΠΑΛΙ. Το σιβικ τρεχει μονο πιστα αναβασεις, τιποτε αλλο. Με τις μετατροπες που εχει συμφωνα με τους κανονισμους για Ραλλυ δεν περναει ουτε διπλα απο ΣΕΧ. |
sps έγραψε: |
Στελιο, δεν ετρεχε F2, κανονικα Α6 ετρεχε και φυσικα μαμουσε!
Οσο για το αν ετρεξε, το θυμαμαι στο Αχαιος του 2003 στη φτερη, που εμεινε μπροστα μου και βοηθησα στο σπρωξιμο σε παρακειμενη ελια με ισκιο ![]() |
volvos έγραψε: |
εγω τι γραφω? πατε καλα ? δε γραφω οτι ειναι για πιστα -αναβασεις μονο? και ξαναρωταω σε τι κολλαμε στη ομολογκασιον σε ενα τετοιο αμαξι? περα απο το μοτερ που βαζεις αναγκαστικα το 1.6 που αλλου εχουμε θεμα? |
volvos έγραψε: |
εχει τοση σημασια αν ειναι ap -brembo??????? ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Μεχρι και το τακακι αν δεν ειναι αυτο της ομολογκασιον,εισαι εκτος αγωνα... ![]() |
fotis-84 έγραψε: |
εγω θα το κανω fly off με τις ντιζες του κανονικα ,μια χαρα κανει την δουλεια του και αυτο... |
sps έγραψε: |
Aς μην ξεχναμε οτι τα Ν3 ειναι ακομα μια καλη κατηγορια για τον ερασιτεχνη!
Μην ξεχναμε τι κανει ο γεροδημος με ενα απλο σιβικ Ν3! ¨Η ενα 206 rc ή κλειω ΙΙ-ΙΙΙ που τα βρισκει καποιος σε τιμαι ξεφτιλα. Με ενα cage, αναρτηση, τακακι και τρεχεις! Εμενα μου εχει μπει και η ιδεα της μετατροπης του 206 μου σε 206 Ν3 Με 650 λιρες βρισκεις τροπετο rc! Οσα θα χαλαγα για να γαργαλαγα λιγο το 1,6 μοτερ, βαζοντας πεταλουδα με μηχανικο γκαζι, αλλη πλεξουδα και αλλο εγκεφαλο. |
Nizak έγραψε: |
Έτοιμο! |
Lef205 έγραψε: | ||
20K ? ![]() |
Nizak έγραψε: |
Σίγουρα δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόγραμμα πριν, το αυτοκίνητο είναι μονόφυσο btw. Το μόνο που έχω να πω είναι πως ο άγραφος που έβαλα έχει επεξεργαστή 80hz ενώ ο μαμά αν δεν κάνω λάθος 4hz. Ε κάτι καλό θα κάνει... |
Sinanai έγραψε: |
Ο λα λα ...
![]() |
Pughell έγραψε: |
Περισσευουν σε κανεναν 3-4 χιλιαρικα; ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εσυ δεν εχεις λεφτα,βαφεις καγκελα τωρα... ![]() |
BTS έγραψε: |
Από (Μεγ.) βδομάδα θα ξέρω. |
Pughell έγραψε: |
Λεφο μου,σημερα ξεφυλλιζα την ομολογκασιον απο το Saxo...
Πιστευω οτι εχεις δει ποσα ομορφα πραγματακια ομολογκαρει ακομα και στο ΜΚ1 σαν Α6,ε; ![]() Α,και οριο βαρους στα 850 κιλα βαση ομολογκασιον. |
Lef205 έγραψε: |
Η ομολογκασιον ε? τι κανει καλα ειναι? δεν την εχω δει ποτε μπροστα μου! ![]() (σοβαρολογω) |
Lef205 έγραψε: |
Υγ το τιμονιιιιιιιιιι |
glf έγραψε: |
ε και γω προχθες και λόγω Στέλιου βρήκα που λέει τα βάρη για βολάν και στρόφαλο ![]() τώρα έχει λογική Στέλιο, thanks που το είδες εκεί. μα απορούσα, τόσα τούμπανα να τρέχουν με μαμά βολάν |
BTS έγραψε: |
Από (Μεγ.) βδομάδα θα ξέρω. |
Lef205 έγραψε: | ||
Μαστορη οτι βγαλει η ζυγαρια +89 να προσθεσεις ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
710 ειναι το οριο οποτε κανονισε αναλογη πασχαλιατικη διαιτα... ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ναι αλλά αφαίρεσες υλικό από τους λασπωτήρες. ![]() |
volvos έγραψε: |
epeidh αυτο το τπικ ειναι λιγο πιο γενικο οσον αφορα την ετοιμασια αγωνστικων και επειδη πετρο εχεις κανει δουλεια που ΠΡΕΠΕΙ να μεινει καπου μαζεμενη καποια στιγμη
δε φτιαχνεις ενα δικο σου τοπικ να ανεαβασεις και φωτο και να γραφεις ελευθερα? |
volvos έγραψε: |
υ.γ. εγω παντως στο εχω ξαναπει μετα το πρωτο αγωνα να περιμενω με το καρνε στο τερματισμο να στο αγορασω οπως ειναι σκονισμενο ![]() |
BTS έγραψε: | ||||
Πήρες 1 ολόκληρο κιλό;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Στελιο δεν το αναφερει πουθενα αυτο,λεει οτι "επιτρεπεται η αντικατασταση των μετρητικων οργανων".
Δεν με καιει να βαλω πολυοργανο, (εκτος αν μιλαμε για κανενα στακ ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ο πυργολεβιες σε σασμαν τυπου Η ειναι μεγαλυτερη μαλακiα που βγηκε ποτε για τους παρακατω απλους λογους... |
Παράθεση: |
Καταρχην οσο ασχετος και να εισαι,σιγουρα κατανοεις πως οσο μεγαλυτερη αποσταση διανυει ενα αντικειμενο,τοσο μεγαλυτερο χρονο χρειαζεται αν υποθεσουμε οτι η ταχυτητα του ειναι σταθερη.
Οποτε αν υποθεσουμε οτι με λεβιε 25 cm θελουμε πχ 1 sec για να αλλαξουμε απο 3η σε 4η,με 50 cm θα θελουμε 2 sec και με 1 μετρο θα θελουμε 4 sec. Απλη λογικη το παραπανω... |
Παράθεση: |
Επισης,η αλλαγη ταχυτητας γινεται σε "νεκρο χρονο" μιας και ουσιαστικα μετραει απο την στιγμη που πατας τον συμπλεκτη και οχι απο την στιγμη που αφηνεις το τιμονι.
Με λιγα λογια πχ και στον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων να ηταν ο επιλογεας,παλι το κερδος ειναι ανυπαρκτο σε ουσια... |
Παράθεση: |
Απο εκει και περα η φασαρια γινεται για το σημειο περιστροφης του αξονα,δηλαδη του λεβιε.
Το σημειο περιστροφης ειναι ο πλαστικος "πυργος" που εχει τοποθετησει το εργοστασιο και εχει το κεντρο περιστροφης περιπου 5-8 cm ψηλοτερα απο το τουνελ του αμαξωματος. Αυτο το συστημα απαιτει συγκεκριμενη διαδρομη του κατω ακρου του λεβιε ωστε να γινεται σωστα η επιλογη της ταχυτητας αλλα παραλληλα να μην φθειρεται το εσωτερικο του σασμαν. Για να γινει κατι τετοιο,πρεπει η ακτινα του νοητου κυκλου που ξεκιναει απο το κεντρο περιστροφης να εχει συγκεκριμενο μηκος. Επισης για να αλλαζουν οι ταχυτητες χωρις προβλημα,το κατω ακρο του λεβιε που ενωνεται με την ντιζα που παει στο σασμαν δεν πρεπει να αλλαξει οσο αφορα την αποσταση του απο το πατωμα ωστε σε ελευθερη ταλαντωση να κανει ακριβως την προδιαγεγραμμενη ακτινα που εχει υπολογισει το εργοστασιο. |
Παράθεση: |
Με πολυ απλα λογια,απο την εργοστασιακη μπιλια και κατω δεν μπορεις να αλλαξεις απολυτως τιποτα ετσι ωστε να δουλευουν ολα σωστα(φυσικα δεν αναφερομαι σε πιθανους τζογους του συστηματος). |
Παράθεση: |
Οποτε αν λαβουμε υποψιν μας οτι το χαμηλο τμημα απο την μπιλια και κατω δεν μπορουμε να το πειραξουμε,τοτε το μονο που μας μενει ειναι το ψηλοτερο κομματι,δηλαδη η βεργα.
Ε,οπως ειπα και πιο πριν,οσο πιο μακρια μια βεργα,τοσο περισσοτερο χρονο χρειαζεται για να παει το ακρο της απο το σημειο Α στο σημειο Β. |
Παράθεση: |
Και φυσικα δεν αναφερομαι καν στις αυξημενες φθορες που προκυπτουν σε γραναζια,κομπλερ,κλπ απο το εν λογο μαλακισμεvο συστημα... |
Παράθεση: |
Ισχύει εν μέρει και εφόσον το μοναδικό ζητούμενο είναι ο χρόνος αλλαγής. Όμως δε λαμβάνεις υπόψη το χρόνο που το τιμόνι μένει στο ένα μόνο χέρι. Επίσης, χρησιμοποιώντας απλή φυσική, για να κινηθείς από το σταθερό σημείο Α στο Β απαιτείται λιγότερος χρόνος σε σχέση με το να κινηθείς από το Α στο Γ, όπου Α το τιμόνι, Β η κορυφή του πυργολεβιέ και Γ η κορυφή του εργοστασιακού λεβιέ, θεωρώντας την ταχύτητα κίνησης του χεριού σταθερή και ίση και στις 2 περιπτώσεις. Οπότε, όχι Στέλιο μου, αν ο λεβιές ήταν στη θέση του λεβιέ υαλοκαθαριστήρων, θα ήθελες λιγότερο χρόνο για να τον προσεγγίσεις. Άλλωστε οι Ferrari πχ, τα paddles γιατί τα τοποθετούν εκεί και όχι δίπλα στο ραδιοcd πχ? |
Παράθεση: |
Εδώ είσαι φάουλ. Άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'το πάτωμα και άλλο η απόσταση του κάτω μέρους του λεβιέ απ'τη μπίλια. Τη μπίλια μπορείς να τη βάλεις και 1μέτρο πάνω απ'το πάτωμα, αρκεί να παραμείνει η οριζόντια ντίζα παράλληλη προς το πάτωμα. |
Παράθεση: |
Δεν αναφέρεις όμως το σημαντικότερο που είναι το ότι ο πύργος από μόνος του δεν έχει να προσφέρει κάτι όσον αφορά την ταχύτητα αλλαγής. Για να αποφέρει αυτό το κόλπο καρπούς θα πρέπει να συνδυαστεί με την ανάλογη τροποποίηση στα παλάτζα για να κοντύνουν οι διαδρομές. Αφού γίνει αυτό, αποτέλεσμα θα είναι να απαιτείται περισσότερη ασκούμενη δύναμη στο άκρο του λεβιέ. Κι εδώ έρχεται το κερασάκι στην τούρτα, ο πυργολεβιές και δίνει τη λύση. Πώς; Όσο μακρύτερο το στιλιάρι απ'τη μπίλια και πάνω, το άκρο του διαγράφει μεγαλύτερο τόξο μεν, από την άλλη όμως κάνει μεγαλύτερο μοχλό και βοηθάει να κουμπώνουν οι ταχύτητες μέσω του κοντού τροποποιημένου μοχλικού, ευκολότερα. |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα το παραδειγμα με τον λεβιε των υαλοκαθαριστηρων,το φανταστηκα αφου postαρα αυτο που γραφεις αλλα σκεφτηκα "...μπα,θα καταλαβουν τι εννοω...". ![]() Εννοουσα οτι και διπλα ακριβως στο τιμονι να εχεις το ιδιο μοχλικο συστημα(αν ηταν εφικτο),το κερδος σε χρονο αλλαγης ειναι μηδαμινο. ![]() |
Παράθεση: |
Σωστο,ομως κατι τετοιο δεν το κανει σχεδον κανενας γιατι ειναι φυση αδυνατον να παει η μπιλια εστω και 10 cm ψηλοτερα |
Παράθεση: |
Ναι,και κατι που δεν υπολογισες ομως και ειναι και το φαινομενο απο το οποιο το 80% των 106/Saxo εγκαταλειπουν σε αγωνα απο μεταδοση. |
Παράθεση: |
Ναι ρε, κατάλαβα τι εννούσες, απλά πάτησα πάνω στο παράδειγμα που έδωσες και στο οποίο δε νομίζω να επιμένεις να διαφωνείς (όσον αφορά τις αποστάσεις) γιατί είναι σαν να πηγαίνεις κόντρα στη φυσική. |
Παράθεση: |
Τότε εγώ μάλλον τα χω κάνει πλακάκια με τη φύση, γιατί στο δικό μου η μπίλια είναι πάνω από 10cm ψηλότερα (ως προς μαμά) και η οριζόντια ντίζα παράλληλη στο σασί ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Ok βρε άνθρωπε αλλά αυτό δε σημαίνει ότι και για τις 80 στις 100 εγκαταλείψεις φταίει ο πύργος. Στο είπα και πριν, αν δε σέβεσαι το μηχάνημα, ειδικά όταν αυτό πονάει σε κάποιο σημείο, τότε θα γυρίσει να σε μουτζώσει και καλά θα σου κάνει. Το γεγονός ότι αυτοί που εγκαταλείπουν από μετάδοση που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι φορούσαν πύργο και κάρφωναν συγχρονιζέ, σημαίνει ότι δεν είχαν μάθει να αλλάζουν ταχύτητες όπως πρέπει! Πολύ απλά! Και μη μου πεις ότι πάνω στη γκ@υλα του αγώνα ποιός ζυγίζει το δεξί του χέρι, γιατί οκ αν δε μπορείς και θες να ρίχνεις κροσέ κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα ή θα συμβιβαστείς στο ότι θα καρφώνεις συγχρονιζέ τρις την ώρα, ή θα φορέσεις φτιαχτά ενισχυμένα ή άλλαξε σασμάν στην τελική. Δε σου φταίει ο πύργος, εσύ είσαι κουλός και κακώς έβαλες πύργο γιατί στην τελική βγαίνεις χαμένος! (όχι εσύ προσωπικά, γενικά μιλάω). |
iceage έγραψε: |
...έχω να πω ότι αν κάνεις ένα μοτέρ νταμάρι από βάσεις πάνω στο σασί δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. |
Moya 21 έγραψε: |
... η κονταινουμε με ρυθμιζομενα ντιζακια την διαδρομη ... κ.λ.π. |
Pughell έγραψε: |
Το οτι βολευεται καποιος με τον πυργολεβιε ειναι υποκειμενικο και προσωπικο γουστο του καθενος.
Η ορθη λειτουργια και φθορα ομως δεν ειναι καθολου υποκειμενικο αλλα εντελως αντικειμενικο κριτηριο. ![]() |
Jean έγραψε: |
Πυροσβεστήρα 2κιλο η 3κιλο; Συνήθως τι χρησιμοποιείται; Γιατι για 2κιλό δεν έχω βρει βάση... Μονο για φ130 έχει. |
Jean έγραψε: |
Έχεις ένα δίκιο σε αυτό. Από θέμα μεγέθους το σκέφτομαι... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτές οι βάσεις, έτσι λίγο που το ψαξα, είδα ότι έχουν 2 κολλιέδες που συγκρατούν τον πυροσβεστήρα. Αλλά δε μου φαίνεται ότι σφίγγουν. Δεν είναι λίγο επικίνδυνο να φύγει σε κάποια αλλαγή πορείας ή απότομο bump? Μήπως θα ήταν καλύτερα εάν υπήρχε κάποια ελαστική δέστρα για καλύτερη συγκράτηση? (όπως αυτή που συγκρατεί το παγούρι ψυκτικού στο Clio, Στέλιο). |
volvos έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=o1A7zbzB0oA
exei 4-5 προγραμματα πως θα σου αναψει προγραμματιζεις βημα που θα αναβει καθε λαμπακι ειναι και βολτομετρο για υπερταση δινει αλαρμ πολυ αξιοπιστο. δε φαινεται πουθενα μεσα εγω το ειχα κολλητα κατω απο παρπιζ για να ειναι μεσα στο οπτικο πεδιο μακρυα απο ταμπλο δε κοιταξα ποτε μεσα στο κοντερ απο τοτε που το εβαλα. πολυ καλο και ψυχολογικα γιατι δε βλεπεις χλμ κοντερ εγω το ειχα απο 6600 ωσ 7800 ανα 200σαλ βημα και ειναι τοσο εντονο φως που φαινεται τερμα ηλιο χωρις να ενοχλει. |
BTS έγραψε: | ||
Και εγώ έτσι πίστευα, μέχρι που είδα πόσο σφικτά κλείνουν. |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εγω ελεγα για φορητο Λεφο... ![]() Περι πυροσβεσης,σχεδον ολες οι πυροσβεσεις με ετοιμη βαση πουλιουνται παντως. ![]() |
volvos έγραψε: |
στοο μιχελακακη αν καταλαβα καλα ξεκουμπωσε απο τις βασεις τους ο φορητος και τους χτυπησε??? |
Jean έγραψε: |
Στα cage έχει αλλάξει κάτι; ότι δεν τρέχουν τα βιδωτά? |
Moya 21 έγραψε: |
Λεπον,το Σαββατο στον τεχνικο ελεγχο μας εκαναν παρατηρηση για τον γνωστο τροπο που δενει ο πυροσβεστηρας. πισω απο τον οδηγο .
Εχει καταργηθει ο γνωστος τροπος με τα κλιπς και εχει επισημανθει η χρηση υδραυλικων μεταλλικων κολαρων υψηλης πιεσης. Αυτα που ασφαλιζουν με μια βιδα η οποια σφιγγει με στραβοκατσαβιδο . Μπαινουν 2 περαστοι απο την βαση του πυροσβεστηρα . |
Jean έγραψε: |
Για το σταθερό πυροσβεστήρα να φανταστώ..? |
Jean έγραψε: |
Η διάμετρος δίσκων στα φρένα στη Ν πρέπει να μείνει εργοστασιακή? Θυμάμαι σωστά? |
Jean έγραψε: |
Βιδώνει από κάτω το κάθισμα σου? |
volvos έγραψε: |
3 κομματια ομολογκε και βλεπεις. |
Steve έγραψε: |
Πάρε κανα RC και κάνε την μόντα, 2 χιλιάρικα και έχεις σασμάν, πλεξούδες, εγκέφαλο, μοτέρ ![]() http://www.car.gr/classifieds/cars/?make=213&model=666&offer_type=sale&or=a&so=pr&variant=rc |
Lef205 έγραψε: |
δεν επιτρεπεται, κανονικα πρεπει να μπει το παλιο με τα 167 και το 6αρι.
Φυσικα μπορει να τρεξει Formula saloon με οποιοδηποτε μοτερ . http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3585281/ βεβαια υπαρχουν τετοιες λυσεις που ξερετε οτι στηριζω και κανεις τη δουλεια σου μια χαρα. |
Steve έγραψε: | ||
http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-from=%3E1900&make=105&model=85&offer_type=sale&or=a&so=pr |
Ghost Dog έγραψε: |
Citroen Xsara, εχουμε ιδεα σαν τι μπορει να τρεξει πια??
(Νομιζω παλια ομολογκαρονταν μονο σαν 2λιτρο...) |
Lef205 έγραψε: |
Αντε καλοριζικος! |
Lef205 έγραψε: |
το τιμονι ποσο και απο που? |
'Andy'-lag έγραψε: |
Είμαστε έτοιμοι για 30 Ιουνίου....?
|
volvos έγραψε: |
johny Αν το θες για πιστα ειναι γα**το
ελαφρυ και οσο πρεπει για προστασια. εδω εξω τρεχουν με μισα. μονο ελλαδα εχουμε αναγαγει σε επιστημη τα κλουβια... αλλα για ραλλυ με αυτο το κλουβι θες και αλλες ενισχυσεις |
volvos έγραψε: |
οποτε μαστορα απο τη μεση και πισω ειναι μπετο
και απο τη μεση και μπρος αποσπωμενο. σωστο σε βρισκωωωωω ![]() που το φτιαξες? για δωσε ινφο? επισης εχει δει κανεις δουλεια παπαρινοπουλου στα κλουβια απο κοντα? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Zoύπερ!!! ![]() Eίδες? Σου βγαλε την πίστη αλλά άξιζε... και ακόμα δεν το χεις οδηγήσει... Κι ένα quiz, το κάθισμα είναι: Sparco, Bimarco, Winner ή Οmp??? ![]() |
Lef205 έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=459016#459016
φυσικα και οχι . ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() Και τα έλεγε με τόσο σιγουριά... Τί να πώ, να έχει αλλάξει κάτι και να μη το έχουμε πάρει χαμπάρι; |
volvos έγραψε: |
οχι δε καταργειται. και μαλιστα καπου εδω μεσα συζηταγαμε και παλιοτερα ποσα κομματια επιτρεπεται να εχει απο καθε μερια η κλασικη λυση (νομιζω 2?).
Αυτη η στηριξη ξεκινησε απο τα WRC κ εγινε εξτρα οδηγια για οσους θελουν να την εφαρμοσουν και Ελλαδα. Ειναι οτι καλυτερο και ασφαλεστερο για ενα αγωνιστικο συν οτι σου επιτρεπει να κατεβασεις πιο χαμηλα καθισμα. Βασικα αν φτιαχνεις απο το μηδεν αγωνιστικο ειναι εγκλημα να μη προτιμησεις αυτη τη λυση. |
RoadRunner122 έγραψε: |
+1 ημιαξόνιο |
Lef205 έγραψε: | ||
τοτε ρε Γιαννη γιατι δεν ακουω τιποτα, γιατι δεν συντονιζει? ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||||
Αν είναι στραβό δε σημαίνει ότι θα το ακούς απαραίτητα. Απ'την άλλη σκέφτομαι μήπως έχει "σφίξει" η μεσαία τριβή στου συνοδηγού. Μπλοκέ φοράς δισκάτο ή atb? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Πίσω σινεμπλόκ ψαλιδιών είναι ok και σφιγμένα να φανταστώ ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ε ok ρε παιδιά, αν είναι να τονίζουμε και τα αυτονόητα...
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Ε ok ρε παιδιά, αν είναι να τονίζουμε και τα αυτονόητα...
Ειδικά Τάκης πρέπει να θυμάται που ψαχνόμασταν Νοέμβρη 2009 Σέρρες τι φταίει και τελικά ήταν από καινούρια μεν αλλά με στραβό προφίλ semi.... |
BTS έγραψε: |
Μπροστά σκιάδιο ύψος 10cm το πολύ.
Μεμβράνες πρέπει να έχει για πρωταθληματικό ράλλυ (όχι για σπριντ), στα πλαϊνά τζάμια και προαιρετικά στη πίσω πόρτα, με άνοιγμα (π.χ. τρύπα διαμέτρου 10cm) για να φαίνεται το πλήρωμα. Αυτά ίσχυαν το 2012 και μάλλον συνεχίζουν να ισχύουν. Ψάξε και στο συμπληρωματικό κανονισμό κάποιου πρωταθληματικού αγώνα. ![]() |
BTS έγραψε: |
Σχετικά με τα 10cm του σκιάδιου, είναι το ίδιο με το αντίστοιχο όριο του ΚΟΚ. Δεν είμαι σίγουρος ότι αναγράφεται κάπου διάκριση ανάμεσα στη μέση και τις άκρες... Το προβλεπόμενο είναι να μην τα ξεπερνά πουθενά τα 10cm.
Επίσης, προσοχή στα γράμματα (μέγεθος και γραμματοσειρά) στα πλαϊνά παράθυρα! |
Road_Runner έγραψε: |
Γραμματοσειρα ειναι helvetica μεγεθος αν θυμαμαι καλα 10 εκ. με επιφυλαξη ομως....
ποια 10 εκ σε ποια κωλοπορτα ρε? |
Steve έγραψε: | ||
![]() Για την γραμματοσειρά πού θα το βρούμε; ![]() |
thasis έγραψε: |
τι γίνεται με τις κατηγοριες |
thasis έγραψε: |
καλησπέρα παιδιά ! ονομάζομαι θανάσης, ξέρω σε πολλούς θα φανεί πολύ εκνευριστική η ερώτηση μου, αλλα υπάρχουν τόοοσα πολλά thread εδώ πέρα και χάνομαι. και πιστεύω μονο πως μέσω της κουβέντας θα κατανοήσω τα πάντα. έχουμε βάλει στόχο να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε ένα 'αγωνιστικό' (corsa b, κατανοώ πως δεν είναι peugeot :p) και πριν από αυτά θα ήθελα να κατανοήσω πλήρως τι γίνεται με τις κατηγοριες πως στήνεται μια ομάδα κλπ...... ξέρω πως είμαι στο απόλυτο σκοτάδι και μερικοί θα πουν αφού δεν ξέρει τίποτα γιατί πάει να μπλέξει? ' ας το προσπαθήσω λοιπόν :p |
Steve έγραψε: | ||
Τί ημερομηνία έχει 1η άδεια το αμάξι που ετοιμάζετε; |
volvos έγραψε: |
Έχεις καταλάβει που πάς να μπλέξεις?
Επίσης το αμάξι σου τρέχει Ε. |
Pughell έγραψε: |
Το οτι ειναι 1200 μην σε προβληματιζει,αν αποφασισεις να τρεξεις ως ΕΑ,τοτε βρισκεις(ή το κανεις) GSi και τα βαζεις ολα πανω στην καροτσα σου και τρεχεις.
Το θεμα ειναι οτι σαν GSi δεν θα ειναι και κατι εξωπραγματικο το οποιο να εχει ενα "λογικο" και προσιτο budget,σε αντιθεση με formula saloon που κανεις οτι θες. Απλά μια διευκρινηση ζωτικης σημασιας... Ενδιαφερεσαι για αναβασεις,πιστα και rally sprint ή θες να κανεις και κανονικα rally; Γιατι σαν formula saloon δεν μπορεις να μπεις σε κανονικο rally,τουλαχιστον οχι ακομα. ![]() |