WHISPER έγραψε: |
να καλησπερισω και εγω με την σειρα μου.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει τπτ στην αγορα για ολοκληρομενο συστημα φρενων 4πιστονα ισωσ για 207rc. |
WHISPER έγραψε: |
APLA STEVE TO AMAXI THA FTASEI KAMIA 200 ARA ALOGA SE KANA MINA KAI PREPEI NA XEKINISW NA TO STEINW PRWTA APO THEMA FRENWN KAI ANARTISEWN.PISTEUW OTI PRWTA PREPEI NA FTIAXNEIS AUTA KAI META NA PIGAINEIS STO MOTER.MIPWS XERETE POU MPORW NA VRW AUTA TA FRENA THS PEUGEOT SPORT? |
WHISPER έγραψε: |
για να μπουν τα brembo nai.kai malista τα εβαλα σε επισημο εμπορο peugeot και οχι καπου ασχετα να πεισ πωσ δεν ηξερε?σου φενεται περιεργο? |
WHISPER έγραψε: |
αποστατεσ μπραβο.ειχα πολλα προβληματα τοτε και δεν το διακινδυνευω παλυ φιλε memSound.εκτοσ αν αλλαξω ζαντα με μεγαλυτερο offset και μπουν χωρισ καμια μετατροπη.τι λεσ? |
volvos έγραψε: |
το οτι ειναι λιγοτερη διαμετρο τα 4πιστονα της πεζο σπορτ τι σχεση εχει ρε ουρδες με την αποδοση?
τα μαμα ειναι διπιστονα με ενα εμβολακι βια 60χιλιοστα με το ζορι και τα τετραπιστονα εχουν κατι εμβολακια τερατα... τα πεζο σπορτ ειναι 292 και ειναι τερατα αποδοσης. μπαινουν χωρις καμια απολυτως πατεντα και σου αφηνουν αρκετο χωρο ακομα και για 15αρα ζαντα (υπο προυποθεσεις) που αν εχεις σκοπο να μπεις καμια πιστα ή κανα ντραγκστερ θα σε σωσει............ επισης λογω μικρου μεγεθους θα αεριζονται σχετικα ευκολα αφου μενει αρκετος κενος χωρος στη ζαντα (σχετικο βεβαια αυτο) |
WHISPER έγραψε: |
επισημο μελοσ πωσ γινομαι? |
Steve έγραψε: | ||
Μακάρι να φτάσει και 200 άλογα και 800 το αμάξι σου, αλλά τα ήδη υπάρχοντα φρένα σε υπερκαλύπτουν. Όπως και η ανάρτηση που ήδη έχει. Αμφιβάλλω κατά πολύ πόσο το έχεις πάει στα όρια το αμάξι σου, μιας που παραπάνω από 5.000 χλμ αποκλείεται να έχεις ήδη διανύσει. Βρες τα όρια του και στο φρενάρισμα και στο στρίψιμο, και μετά σκέψου για τις αλλαγές. Αν δεν το κάνεις αυτό, θα σε πετύχει κάπου κάποιος Steve με τα 90 άλογα του και τις 17", θα σε ράψει, και μετά θα αναρωτιέσαι αν φοράει κινητήρα από WRC με τετρακίνηση, ενώ θα είναι απλά λίγο παραπάνω χεράς από εσένα. |
WHISPER έγραψε: |
οταν θα εχεις κανενα νεο περι προγραμματος ριξε μια ενημερωση σε παρακαλω Μαρτσελο.μιας και το εχεις το αμαξακι και το χερεσαι (εγω μεσα φεβρουαριου το παραλαμβανω) ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Τι ξέρουμε για τα 4 πίστωνα φρένα της Peugeot Sport των 305 χιλιοστών ?
Χαρακτηριστικά ? Πληροφορίες στο net ? Τιμές ? (Μάθο, τι καλύτερο πετυχαίνουμε ?) |
MEMsound έγραψε: |
...εισαι κάφρος... και δεν το ξέρεις
απλό είναι... ![]() |
fynos έγραψε: |
Επιτέλους φρένα !
![]() ![]() ![]() |
fynos έγραψε: |
Φαίνονται παντού . . . δεν χρειάζονται μόνο πίστα ! |
Lefter1s RC έγραψε: |
O Γιαννης εβαλε 4πιστονα.... Ο Ακης λεει θα προτιμουσε 2 πιστονα....
Ε λοιπον ας παραθεσω κ εγω κατι σε οποιον θα ηθελε το αθροισμα τους! http://www.tarox.com/en/news.php?id=48 |
kane έγραψε: | ||
|
fynos έγραψε: |
Μόνο που δεν κουμπώνουν μόνο με 2 βίδες και δεν είναι 330 χιλ.
Νομίζω ότι με ένα σχετικό GB αν τα ΑΡ ήταν 100 ευρο φθηνότερα θα ήταν τα καλύτερα ! Επίσης αυτό που δεν διευκρινίζετε είναι ότι τα brebbo θέλουν και άλλες ζάντες ή αποστάτες, διαφορετικά θα πάτα για χειροποίητα πλακάκια τορναρισμένες δισκόπλακες κτλ Για μοιρασθείτε το μυστικό σας ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Γιατί τέτοια υπερβολή με τη βελτίωση ορισμένων τμημάτων του αυτοκινήτου; Πληροφοριακά, η Ε46 Μ3 φόραγε απλές, διπίστονες δαγκάνες... Δε νομίζετε ότι κάπου ξεφεύγετε; |
Sinanai έγραψε: |
Καλά, η Ε36 από την Ε46 απέχει αρκετά. Αλλά τέλοσπάντων. Και εγώ σαφέστατα είμαι της άποψης ότι το tuning πρέπει να είναι "σφαιρικό" (αναρτήσεις, φρένα κτλ, εξ'ου και ξεκινάω από 'κει.). Απλά βλέπω κάτι υπερβολές, ώρες ώρες. Από το να βάλεις, δλδ, ένα λίγο καλύτερο δίσκο, ή τακάκια, μέχρι να βάλεις μισό μέτρο ταψί και 12κύλινδρες δαγκάνες, απέχει... Και ξαναλέω, από τη στιγμή που κάποιος εκμεταλλεύεται - σωστά, ήτοι σε πίστα, και μόνο - τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του, ok, δεκτό. Αλλά για να γεμίζουν οι 17άρες και οι 18άρες, μπααα... |
sotos 207Gt έγραψε: |
Το να δωσεις παντως 2400 για tarox και να στραβωσουν κιολας(γιατι στραβωνουν δυστυχως για αυτους) ειναι χαζομαρα.
Το να δωσεις 1300 για AP ειναι μια πολυ καλη κινηση για την ασφαλεια σου.Τα μαμα φρενα αν τα ζορισεις δεν κανουν ουτε για 150 αλογα οχι για 200-210. Το να παρεις ολοκαινουργια τα φρενα του 406 με κοντα στο χιλιαρικο ειναι αρκετα καλη περιπτωση αλλα ψαχτειτε λιγο γιατι με εναν προχειρο υπολογισμο απο ενα φιλο μου φαινται πως βγαινει φθηνοτερα. Κατι για 500-550 οι δαγκανες εχει παρει το αυτι μου και κανα 200αρι το πολυ τους δισκους.....για ψαχτειτε. Στην αντιπροσωπεια εχουν 350€ η καθε μια... ![]() |
fynos έγραψε: |
Α για του 406 μιλάς τα μαύρα !
ΟΚ @ Bag Εσύ άσε κάτι για τον επόμενο ιδιοκτήτη . . αφού το πουλάς ![]() |
Κώδικας: |
00004401C0 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 342,22 EUR
00004401C1 ΜΠΡ.ΔΑΓΚ. ΦΡ. 342,22 EUR Συν.τιμή χωρίς ΦΠΑ 575,16 EUR Συν.τιμή με ΦΠΑ 684,44 EUR |
akis23 έγραψε: |
Πολυ ωραια. Γνωριζει κανεις ποια ακριβως parts πρεπει να αγοραστουν πλην δαγκανων, δισκων και τακακιων? |
lionking(t) έγραψε: |
Να κανω μια ερωτηση,το 406 ειναι τετραμπουλονο ετσι? |
Steve έγραψε: |
Το έχω μελετήσει το θέμα αλλά παίζει πολύ απάτη ![]() |
207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
1) Galfer 2) Brembo 3) APRacing Λοιπόν..? Ποια απ όλες να προτιμήσω? |
207 GT HRAKLEIO έγραψε: |
Mάλλον κλείνω προς την λύση της προσφοράς... ![]() Απλά εδώ κάτω Κρήτη ποιός θα τα τοποθετήσει στο GT μου? Υπάρχει εξειδικευμένο κατάστημα για GALFER? ![]() ![]() ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Εγώ πάντως το κόβω λίγο δύσκολο να δοκιμάσω διαφορετικά 207 με διαφορετικά φρένα για αρχίσω τις συγκρισεις.Με γνωστό πάντως που μιλάγαμε σήμερα με κορσα Opc που δοκίμασε και οδήγησε galfer δεν ξετρελάθηκε κίολας...
Τα Brembo που είχα γράψει και πιο παλιά από το 406 είναι καλή λύση αλλά ο δίσκος πάει στα 305 ενώ τα Ap του Γιάννη πάνε στα 330 σε διάμετρο |
volvos έγραψε: |
οι δαγκανες αυτες μπαινουν κουτι στους μαμα δισκους σου (283) |
spiros_z έγραψε: |
Kαταλαβα τα ιδια προβληματα εχουμε..Και γω αγορασα τα ιδια φρενα απο Αγγλια με δισκους και τακακια αλλα ο δισκος δεν κανει και απο οσα εχει πει ο Steve(να ναι καλα το παλικαρι)μαλλον ουτε και οι 302 απο rc κανουν διοτι θα βρίσκουν πανω στη δαγκανα και θελουν τορναρισμα στα 298mm..Mακαρι να κανουν αλλα αν δεν δοκιμαστεί δεν θα μαθουμε.Εγω λεω προς το παρον να βαλω μονο τις δαγκανες στους 283mm και σωληνάκια υψηλης..Παντως φιλε Aki περιμενω νεα αν δοκιμασεις τους 302mm απο rc ![]() |
akis23 έγραψε: |
Παιδες σημερα πηγα να περασω τα Brembo του 406 και εφαγα παπαρα με τους δισκους (οι μαμα που φορα το 406 305mm EP28). Ενω οι δαγκανες μπαινουν κουτι οι δισκοι δεν ταιριαζουν, μπαινουν πιο μεσα απο τη δαγκανα. Αληθεια πως το τοποθετησαν αυτοι που λενε οτι μπαινουν κουτι? ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
akis23 έγραψε: |
Εγω δεν καταλαβα καλα. Δεν μου φταιει κανεις. ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Καλό τακάκι=; |
Steve έγραψε: | ||
Αν και ο 283 με ένα καλό τακάκι, δεν θα σε αφήσει παραπονεμένο. ![]() |
Steve έγραψε: |
Άρα πας για την λύση που σου είπα ![]() 302 από 307cc 2.0 |
Steve έγραψε: |
Χώσε! |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
ήδη έχω φάει το δώρο χριστουγέννων και ακόμα δεν τον πήρα! |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
akis23 έγραψε: |
Θελουν τρια χιλιοστα τορναρισμα οι δισκοι για να μπουν τελικα. |
akis23 έγραψε: |
Ναι, Θα γινουν 296mm για σιγουρια. Τωρα για το ποσο καλα θα φρεναρει το αυτοκινητο, αυτο θα σας το πω σε λιγες μερες. |
volvos έγραψε: |
εχετε τσεκαρει οτι δε βρισκει στις μαμα ζαντες? |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Jim207GT έγραψε: | ||||
Σε 10 μερούλες θα ξέρουμε και για ΕΤ15 που μάλλον θα είναι κουτί... ![]() |
volvos έγραψε: | ||
εχετε τσεκαρει οτι δε βρισκει στις μαμα ζαντες? |
Jim207GT έγραψε: |
Σε 10 μερούλες θα ξέρουμε και για ΕΤ15 που μάλλον θα είναι κουτί... ![]() |
volvos έγραψε: |
μη κανεις μαλ***ες τι οφσετ ειναι οι λεγγερα?
το καλο με οζ ειναι οτι και 3 χιλιοστα αποστατη μπορεις να παρουν χωρις τρεμουλο |
akis23 έγραψε: | ||
ET16 δλδ με 5mm αποστατη θα γινουν ET11 |
akis23 έγραψε: |
Τα πηρα στο κρανιο και ειμαι ετοιμος να παρω τα AP να τελειωνουμε. |
akis23 έγραψε: |
Θα τα σκοτωσω τα ΒΡΕΜΒΟ κι οποιος τα παρει. |
volvos έγραψε: |
de ξερω αν με αλλη ζαντα ΕΤ15 θα εισαι οκ. θελει τσεκ
προσωπικα για αυτο πηρα ζαντες λεγκερα με οφσετ 42. ειναι τελειως φλατ οι ακτινες απο μεσα και τι φερνεις με αποστατη της οζ εκει που θες απο οφσετ ![]() |
akis23 έγραψε: |
Αυτη ειναι η μαλ***α. Οι δικες μου εναι ΕΤ15 και δεν λεει να μπει και αποστατης. |
fynos έγραψε: | ||
Δεν θέλω να σε στεναχωρώ, αλλά έπρεπε από την αρχή να το κάνεις ! Τουλάχιστον αφήνεις μια έρευνα σε ένα πολύ καλό σημείο για του επόμενους ! |
fynos έγραψε: | ||
O Mem ! |
volvos έγραψε: |
τα μπουλονια μανθο και οι αποστατες ειναι οζ δεν ειναι της πλακας
και αντεχουν μια χαρα τοσο μακρυα μπουλονια. δηλαδη οταν βαζεις μπουζονια με παξιμαδια τι διαφορα εχει (τα εχω ετοιμα γκαραζ να δω ποτε θα τα βαλω) |
fynos έγραψε: |
Του παπάΜάνθου ειναι ![]() Για μία χαρά χρίση είναι και καθημερινή και ότι ώρα θες ! |
fynos έγραψε: |
Αχού κάποιος έχει κέφια Παρασκευή Πρωί !
Πάρε τα φρένα από το παλικάρι τώρα και άσε τα θεολογικά ! |
akis23 έγραψε: |
Πατεντες και μαλ***ες. Αντε γεια!!!
![]() |
MEMsound έγραψε: |
καλοφόρετα και μην ξεχνας να τα καθαρίζεις τακτικά (ελλείψη dust seals) ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Καλορίζικα Άκη...
Κάποιος άλλος έχει παραγγείλει τα ίδια και ανυπομονεί.... ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Αυτό πρέπει να μας το πει ο Άκης πόσο βγήκε η όλη φάση |
volvos έγραψε: |
megalh ιστορια αυτη σταυρο καθψς εξαρταται με τι τακακια τα πηρε ο καθε ενας ![]() απντως σε αυτες τις καταστασεις ντιναρας καθαριζει σπαθι και ειναι ο μονος που ξερεις οτι δε θα σε πουλησει σε μια στραβη...αυτο που λεμε προσωπικ επαφη ![]() |
kane έγραψε: | ||
εννουσα αυτος ο αλλςο που τα παρηγγειλε ποσο θα του βγουν...γιατι φανταζομαι οτι τα πηρε μεσω πςκλαμπ. Του ακη του κοστισαν 1490ε νομιζω ή 1400 επειδή τα σωληνακια τα γυρισε πισω. Απλα ηθελα να δω αν οποιος τα εβαλε μεσω πς-πςκλαμπ-εκπτωση τα πηρε λιγοτερο και αν ναι,ποσο. |
kane έγραψε: |
διαρουμενους βρισκεις για οτι 4ποτ δαγκάνα θελεις φιλε ισιδωρε,αρκει να μπορει ο εκαστοτε μηχανικος να μπορει σου πει τι να ζητησεις απτις εταιριες παραγωγής.
Υπαρχει σε εξελιξη κιτ φρενων με παναλαφρες δαγκάνες τυπου ΑΡ,με 283 δισκο με αλουμινενια μπελ και τακακι εφαμιλλο των ΔΣ3000 με συνολικό κοστος αρκεταααα κατω απο 1000ρικο...(να τονισω οτι δν θαναι μπολτ ον δαγκανες στο μουαγιε ομως σαν τις ΑΡ ή μπρεμπο 406.) Σιγουρα καλυτερη λυση απο γκαλφερ,και σιγουρα κοντινή στην λυση της πς-ΑΡ. |
kane έγραψε: |
οταν λεω παραγγελια,δεν εννοω καποια καστομ λυση του τυπου "κοψε μου 2 δισκους ταδε" ![]() ![]() ![]() Μολις ο φιλος λευτερης αποφασισει να βαλει 4ποτ,τοτε θα παρουασιαστεί το προτζεκτ. Αλλιως δν εχει νοημα να σχοληθουμε. Ενα συνοπτικο κοστος? Παναλαφρες δαγκανες (1.3 κιλα αν θυμαμαι καλα) με 250ε η μια Δισκοι φλοατινγκ 100ε Τακακια 80-100ε μπελ 70ε πλακακια βιδες βιδουλες 50... Πολυ χοντρικα τα ποσά πάντα... |
volvos έγραψε: |
σταυρο ΜΗΝ μπλεξετε με willwood ειδικα τη φτηνη σειρα ((ντικατι δε θυμαμαι) εχω ακουσει πολυ ασχημα λογια κατα καιρους απο πολλα παιδια που τα χρησιμοποιησαν ![]() |
Arvas έγραψε: |
Ετσι οπως τα λεει ο σταυρος ειναι... Το εψαξα παρα πολυ το θεμα με τα willwood (γι αυτο το καταλαβα και αμεσως...)
2 ειναι οι δαγκανες που αξιζουν.. οι midilite kai superlite... Για τις πρωτες ολοι μονο καλα λογια εχουν να πουν παρολο που ειναι πολυ φτηνες... με παραξενευει βεβαια το γεγονος οτι ο mez λεει οτι δεν θα χωρεσουν μιας και ειναι πολυ μαζεμενη σε διαστασεις και παιζει και αυτη στο 1 κιλο και κατι... Για τις superlite παλι θεωρουνται μια απο τις καλυτερες δαγκανες παγκοσμιως συγκρινομενες μονο με ΑΡ και πανω... |
Arvas έγραψε: |
Για πειτε λιγο εδω οι ειδημονες.. τα κιτ για 106 και για 205 υπαρχει περιπτωση να κουμπωσουν σε εμας και με μαμα ζαντες;; τι offset εχουν αυτα;
@kane εγω με τους 310χ25 θελω... ![]() ![]() ![]() |
Ilias207Rallye έγραψε: |
Ναι βρε Σταυρο το ξερω οτι υπαρχει πατεντα με του 406, απλα ειδα και του κλιο και λεω μηπως οι δαγκανες του ταιριαζουν.
Δε καιγομαι για φρενα, ακομα, αλλα θα ειναι απο τα πρωτα πραματα που θα αλλαξω στο αμαξι οταν ξεστριμωχτω λιγο.. Προς το παρων μονο ψαχνομαι! ![]() |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. να σου τονισω οτι τα ΑΡ του μινιγκρουπΑ Χ22 δισκο εχουν...αεριζομενο,και δυσκολα γινεται σοκοφρετα! |
Pughell έγραψε: |
Δεν μπορεις να πας σε πολυ μικροτερο παχος γιατι λιγο παραπανω να φαγωθει το τακακι,θα βγει το εμβολο απο τον οδηγο του και...δεν χρειαζεται να πω περισσοτερα. ![]() |
pistolas έγραψε: |
βγαλε τους δισκους και πρεσαρε την δαγκανα να κλεισει και δες μεχρι που μπορει να φτασει ασφαλες και μετρα την αποσταση απο μεταλο σε μεταλο στο τακακι!
ο δισκοσ ακομη και 22 να βαλεις θα ειναι πιο χοντροσ απο το παχος και απο τα δυο τακακια μαζι! οποτε θα βρεις ακριβως τισ επιλογες που εχεις! |
MEMsound έγραψε: |
πειτε μου σας παρακαλώ πως ακριβως μετριεται το οφφσετ σε μια δισκοπλακα.
οπως στις ζαντες ή καπως αλλιως? |
kane έγραψε: | ||
τι εννοεις με το ασφαλές? Δεν τα διατυπωνεις σωστα και δε σε "πιανω". Πχ,στις ΑΡ πς,λεει ξεκαθαρα πως πρεπει απο καθε εμβολακι να υπαρχει 2.5μμ κενο (σωστα γιωργο?) συνεπως με αποσταση εμβολων (χωρις πιεση) παχος δισκου,το κενο που προβλεπεται,και τακακια,το μεγιστο παχος δισκου που παιρνει ειναι το 22. Με το μιν ομως... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βρε χαμενε,παρε την δαγκανα,βαλε μεσα δυο καινουργια τακακια και μετρα το κενο που μενει αναμεσα. Απο αυτο που θα μετρησεις,αφηνεις 1mm clearance απο καθε πλευρα και βλεπεις ποσο μενει(πχ 24mm). Δεν μπορεις να πας σε πολυ πιο λεπτο,αντε οριακα σε 22αρη δισκο. ![]() |
Steve έγραψε: |
Εμετός έχει γίνει το θέμα...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=349942#349942 ![]() Εντάξει? |
MEMsound έγραψε: |
Ποσο σιγουροι ειστε οτι με διαφορετικα παχη δισκου (22,24,26,28) κεντραρει σωστα ο δισκος μεσα στην δαγκανα? |
kane έγραψε: |
δε μιλαμε μποι,για τη διαμετρο του δισκου...(τουλαχιστο στο τοπικ σου αυτο αναλυαμε),αλλα για το παχος του. |
kane έγραψε: | ||
απτη στιγμη μανθο που οι δισκοι Χ22,Χ24,Χ26,Χ28 εχουν ιδιο οφσετ,τοτε καθονται σωστα. |
MEMsound έγραψε: |
ρωτησα και παραπάνω
τι σημαινει ιδιο οφφσετ? |
kane έγραψε: | ||
Ρε μλκ...ΓΙΑΤΙ 1μμ? οπως ειπα οι ΑΡ θελουν 5μμ! πως λες με σιγουρια οτι οι μπρεμπο 406 θελουν 1μμ. ΜΑ δε μπορω να βρω ενα παλιο pdf με τις δαγκανες αυτες,αι σιχτιρ. ![]() ... |
kostas207rc έγραψε: |
Ξέρει να μου πει κάποιος σίγουρα αν τα Ap Racing χωράνε σε μαμά ζάντα από Rc???Se GT/rallue χωράνε είναι δοκιμασμένα σε ζάντα RC όμως? |
MAD έγραψε: |
Πως εγω ηξερα οτι ειχες βαλει ηδη φρενα..... ![]() ![]() ![]() Δεν θα θυμαμαι καλα..... |
Παράθεση: |
εχω στο σπιτι μαμα ακρο και μπορω να το μετρησω (ακρει να το θυμη8ω αυριο το πρωι) |
ParisMcridis έγραψε: |
Λοιπον οι δαγκανες ηταν απο 406 οποτε δε μου κανουν.Δεδομενου οτι σκεφτομαι να κρατησω τον μαμα δισκο(302x26) ξερει κανεις αν οι wilwood superlite narrow με πλακακι θα δουλευουν με τους μαμα δισκους??Δεδομενου οτι στο site λεει ελαχιστο παχος 1inh 25,4mm κ ελαχιστο μηκος 11,7 inh 297mm.Και επισης υπαρχει τακακι τυπου ferrodo ds2500 που να μπαινει σε αυτες τις δαγκανες?? |
ParisMcridis έγραψε: |
Ναι αλλα θελει πλακακι κ ζαντα με μεγαλο offset.Δεν ειμαι για τετοια πειραματα...γιατι αν τα παρω κ δε μπαινουν στις ζαντες θα κλαιω... ![]() Για τα stoptech τι αποψη εχετε?? |
ParisMcridis έγραψε: |
ποια τα stoptech?εχω βρει μονο δαγκνες 500ε τις st40.. |
ParisMcridis έγραψε: |
οκ η ζαντα...πες οτι θα μπει...οι δισκοι???να παω σε μικροτερους???αφου μπορω να βρω δαγακνες που να μπαινουν στους μαμα η λιγο μεγαλυτερους. |
Παράθεση: |
καινουργιες ή used? |
ParisMcridis έγραψε: | ||
αφου ο ακης που πηγε να βαλει απο 406 δεν μπορεσε γιατι εμπαιναν πιο μεσα απ οτι ειχε πει...αν διαβασεις τι γραφει θα καταλαβεις.κ εκτος του offset ειχε προβλημα κ με το μεγεθος...δεν εμπαινε πανω απο 298 νομιζω.
|
MEMsound έγραψε: |
...
το 406 κουπε εχει 305mm δισκους τα ακρα του 406 κουπε εχουν τις τρυπες για τις δαγκανες σε μεγαλητερη αποσταση απο τον αξονα (ακτινικα) σε σχεση με το υπολοιπα πεζω (πχ 106/206/207 κλπ κλπ) γι αυτο και με τις εν λογω δαγκανες μπορει και φοραει 305mm δισκους ενώ οι ιδιες δαγκανες οταν φορεθουν σε 106/206 κλπ μπορουν να συνδυασουν με max 290mm δισκο ... |
Παράθεση: |
@paris
αφου μιλας για used η τιμη (500ε) δεν ειναι κάτι super (γιατι πρεπει να προσθεσεις πλακακι κανα 100αρι-150αρι ευρω, δισκους δεν εχω ιδεα ποσο κανουν ξεχωριστα και τακακια που επισης δεν ξερω ποσο κανουν) με 1400 (περιπου) αγοραζεις κομπλε (=με καινουργιους δισκους 325mm + τακακια) τα 4πιστονα της PS τα οποια κουμπωνουν κατευθείαν στο μαμα ακρο του 207 αλλα και στις μαμα ζαντα των 207 gt και 207rc χωρις (πλακακια/προσθηκες/πατεντες κλπ) (οπως και στα stoptech) ετσι και στα PS αν θες μπορεις να φτιαξεις και σωληνάκια υψηλής (αλλα αυτο ειναι ανεξαρτητο ουτως η αλλως |
Παράθεση: |
Στο λεω για τελευταια φορα και ελπιζω να το κατανοησεις... Ο μονος λογος να μην μπαινουν δαγκανες και δισκοι που ειναι ΟΚ απο διαμετρο,ειναι το offset της ζαντας. |
Παράθεση: |
To θέμα είναι να ξέρει ο καθένας τι παραπάνω θα του προσφέρει μια σωστή 4πιστονη δαγκάνα σε σχέση με μια μονοπίστονη στον ίδιο δίσκο. Από κει και πέρα... |
ParisMcridis έγραψε: |
@mem
καταληξατε οτι μπαινουν του 406 σε 207 με δισκο 406 η οχι? |
ParisMcridis έγραψε: |
Παντως απο οσο το εχουν δοκημασει κ ο steve κ ο ακης(δε νομιζω να κανουν λαθος) δισκοπλακες κ brembo απο 406 δε χωρανε στο 207. |
MEMsound έγραψε: |
nice
ο δισκος ειναι willwood? για πες και ενα κοστος κατασκευής μπελ και κοστος δισκου. εστω αρχικες τιμές (χωρίς την οποια εκπτωση ενδεχομενως να εκανε σε εσενα) λιγο οφφτοπικ αλλα βασικα προβληματιζομαι για τα δικα μου (εως 270mm δισκο που χωρανε) τι δισκους να βάλω μιας και υπαρχει ενα θεμα με το οφφσετ τους |
MEMsound έγραψε: |
@steve
στον 288 παταει ολο το τακακι πάνω (κεντρικα και περιφερειακα) - εννοω κεντραρει "σωστα" επίσης αναμεσα ο 288 στην δαγκανα κεντραρει "ακριβώς" ή βρισκεται ας πουμε λιγο περισσότερο προς τα μεσα ή προς τα εξω? |
MEMsound έγραψε: |
@steve στον 288 παταει ολο το τακακι πάνω (κεντρικα και περιφερειακα) - εννοω κεντραρει "σωστα" επίσης αναμεσα ο 288 στην δαγκανα κεντραρει "ακριβώς" ή βρισκεται ας πουμε λιγο περισσότερο προς τα μεσα ή προς τα εξω? |
akis23 έγραψε: |
Οποιος θελει αγωνιστικο φρενο τοτε AP Racing ειναι η απαντηση. Μπορει να φαινονται too much, αλλα αν μαθεις να φρεναρεις μ αυτα και μετα πας στα μαμα του 207, θα κυλισουν δακρυα λυπης απ τα ματια σου. Ειδικα σε στροφοδιαδρομες ειναι απλα ατελειωτα τα φρεναρισματα που μπορεις να εχεις στο οριο, ακουραστα και αμεσα. Αυτα απ την εμπειρια μου. |
bagosgt έγραψε: |
επομενως συντομα θα εχουμε κ νεα,σχετικα με αναβαθμισμενα φρενα!!! ![]() |
Steve έγραψε: |
Αμέ!
Θέλουν και αυτό όμως: ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Ξέρουμε διάσταση και άλλες πληροφορίες?Λογικά 4πίστονο είναι
αλλά να δούμε και το κόστος όπως λες άλλα και το αν μπαινει γτ έχω την εντύπωση ότι το ds3 r έχει 18αρα ζάντα |
MAD έγραψε: |
Λογικά η τιμη θα είναι αρκετά τσιμπιμενη!!!
![]() |
ironman02 έγραψε: |
Τα 4πίστονα που έχει η mito με την 17άρα ζάντα τα έχετε σκεφτεί ποτέ? Brembo είναι. Τα είχε η 155άρα και τα έχει και η qv . ![]() |
salex έγραψε: |
DS3 Racing:
Τα φρένα είναι παραδοσιακά τετραπίστονα Brembo και οι αποστάτες είναι της Citroen Sport. Η ιδιαιτερότητα που έχουν σε σχέση με τα τετραπίστονα από το 407 είναι ότι έχουν δύο διαμπερείς τρύπες κάθετα στη δαγκάνα προς το κέντρο του τροχού, για να βιδώνουν στον αποστάτη-αντάπτορα. Φήμες λένε ότι αυτά είναι τα τετραπίστονα του 807, αλλά θα δείξει η πορεία. Ο κωδικός του ανταλλακτικού είναι 4401F4 F5. |
salex έγραψε: |
Επίσης πρόβλημα είναι ότι σε αυτές τις διαστάσεις οι δίσκοι αρχίζουν να προορίζονται για πενταμπούλονο μουαγιέ, αντί για τετραμπούλονο που είναι το δικό μας. |
Παράθεση: |
η λυση ειναι απλη παιρνετε τους δισκους του rc 300κατι που ειναι φτηνοι και βρισκετε τη δαγκανα που θελετε. μετα φτιαχνετε τα σωστα πλακακια για να ταιριαξουν ολα αυτα και τελος... |
MEMsound έγραψε: |
μπερδευτηκα
για γραψε λιγο πιο ξεκαθαρα τις επιλογες που χεις στο μυαλο σου ![]() καως και το χρηματικο ταβανι που εχεις/μπορεις/θελεις κλπ |
MEMsound έγραψε: |
σχετικα με
το 1) με τι τακακια και με το 2) τι μεταχειρισμενες δαγκανες και ποσα χρηματα? |
'Andy'-lag έγραψε: |
Σκέψου λίγο και το πρόσθετο βάρος πάντως.....ειδικά με δίσκο ταψί για σπανακόπιτα.....330....λέω εγώ τώρα.... ![]() ![]() |
king207cc έγραψε: | ||
και που θα βαζει την πιτα οταν περναει απ τη μητερα του? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
σχετικα με
το 1) με τι τακακια και με το 2) τι μεταχειρισμενες δαγκανες και ποσα χρηματα? |
'Andy'-lag έγραψε: | ||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ρε τι παιδια κουμπια ειστε εσεις
αιντε και μου πεσε λιγη η μακαροναδα... ας επιστρεψουμε σοτ θεμα μας ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Γιωργο δεν ξερω τι ειδους οδηγησει κανεις και ποσο το κυνηγας σε κατηφορικες στροφοδιαδρομές ή σε απανωταφρεναρισματα και σφηνες με 150+Km/h...αλλα
θεωρω οτι (με 4ποτ δαγκανα και καλο τακακι) πάνω απο 300mm ειναι περιττα και το μονο που κανεις ειναι να χαλας το τιμονι (αισθηση) του αυτοκινητου σου οι Χαισπεκ και οι Μπεμπο ειναι απο αλλο πεζω ή θα πρεπει να φτιαξεις εσυ πλακακια? |
MEMsound έγραψε: |
γαλαξιδι - ιτεα ειναι ισιαδι...
αλλα δυστομο ιτεα... ειναι αλλη φαση.... δεν ξερω αν με ποιανεις... ![]() θεωρω οτι με 300μμ δισκο και δσ3000 (η αντιστοιχο) θα εισαι κομπλε χωρις περιττο βαρος εκτος και αν τα 330 που χεις κατα νου ειναι διαιρουμενα με αλουμινενια πλευστα μπελ (κεντρα) οποτε αλλαζει το πραγμα (και το κοστος...) για πλακακι υπολογησε κανα 150αρι-200αρι ευρα επισης γιθα την οποια δαγκανα επιλεξεις ψαξε εκ των προτερων διαθεσιμα τακακια και κοστος αυτων |
MEMsound έγραψε: |
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=431377#431377 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ParisMcridis έγραψε: |
Χωρις να μαι σιγουρος πρεπει να εβαλε ο φιλος σου τις ultralite που εχουν μικροτερα εμβολα κ μικροτερο τακακι...επισης αν δεν εβαλε ds2500 με τα τακακια που φερνουν στο σετ(ebc standard road ή greenstuff) απλα δε φρεναρεις...Ισως γι αυτο δε του αρεσαν. |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: |
εγω παιδια μολις παραγκηλα το κιτακι τις galfer 4pot με 283mm δισκοπλακα. |
Pughell έγραψε: | ||||
Για τις Ultralite δεν παιρνω και ορκο παντως ηταν με δισκους 280 αν αυτο εχει σημασια. ![]() Τακακια ειχε 3000αρα αλλα παλι δεεεν... ![]()
Γιατι ρε τετοιο λαθος; |
Pughell έγραψε: |
Η Galfer ηταν θυγατρικη της ΑΡ και αποσκοπουσε να παρει μεριδιο των επιβατικων οχηματων.
Δυστυχως το project δεν επιασε και μπηκε λουκετο... Εχει πανω απο 2-3 χρονια που εκλεισε. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κυριως βαρος και διαφορα στο υλικο κατασκευης.
Κατα τα αλλα δεν θυμαμαι κατι διαφορετικο στην σχεδιαση. Απο οτι ειχα παρατηρησει,το κοστολογιο επεφτε σημαντικα λογο πιο φτηνων αναλωσιμων... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κυριως βαρος και διαφορα στο υλικο κατασκευης.
Κατα τα αλλα δεν θυμαμαι κατι διαφορετικο στην σχεδιαση. |
Παράθεση: |
και στο 106κλαμπ ειχαν βάλει κανα 2... Δεν άρεσαν τα φρένα σε κανέναν τους.
Και σιγουρα δε βάλανε τα απλά τακάκια μιας και τα παιδιά είναι ψαγμένα. Υ.Γ. μ'αρέσει που αναφέρεις τα 2500 λες και ειναι τίποτα τακάκια της προκοπής... |
ParisMcridis έγραψε: |
Ναι γιατι μαλλον ολοι εβαλαν αυτες με τα μικροτερα εμβολα γιατι αυτες φερνουν ελλαδα στα σετ.Λετε να μην εχει διαφορα απο 34.6 σε 41.2 ποσο πιο μεγαλα εμβολα εχουν οι brembo η οι Ap???Οσο για τα 2500 ε ειναι καλυτερα απο τα απλα. |
MAD έγραψε: |
Με γειες με γειες..... Πολυ όμορφα!!!
Καλά φρεναρισματα!!!!! ![]() ![]() |
'Andy'-lag έγραψε: |
Όπως καταλαβαίνεις από την ώρα που απαντάω συνέχισα τις δοκιμές αφού σε άφησα...Μάλιστα κατέβηκα στον παράδρομο της Αττικής Οδού και δοκίμασα 5-6 δυνατά φρεναρίσματα σε καλή άσφαλτο....Το ABS δεν επενέβει σχεδόν κατθόλου και δείχνουν να έχουν πολλή δύναμη....Το αυτοκίνητο ειδικά από τα 120 που το ακινητοποίησα έκανε endo....Σιγά σιγά και με τη χρήση θα παραθέσω κιάλλες εμπειρίες.... Και ξανά ευχαριστώ μεσιέ Μανθός.....!! ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Καλοπάτητα και αν δεν σου σφυρίζουν τα τακάκια, να μου πείς τι έβαλες να βάλω και εγώ ![]() |
bagosgt έγραψε: |
μεγειες αντρε,κ καλα φρεναρισματα ![]() ![]() ![]() |
ParisMcridis έγραψε: |
Πρώτον καλοφρεναριστα.δεύτερον ξερουμε πόσο είναι το μέρος που πατάει το τακακι στον 288 στον 302 του μαμά 207 rc και και τον 305 του 406. |
MEMsound έγραψε: |
μαλιστα
μιας και εχεις 302 μετρα ποσο ειναι το πλατος της επιφανεις του δισκου που παταει το τακακι θα μετρησει και ο Αντρεας που εχει 288 αντιστοιχα εκτος και αν κυκλοφορουν απο καμμια brembo ή αλλη εταιρια σχεδιαγραμματα των δισκων - googlαρε το λιγο) |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
![]() |
MEMsound έγραψε: |
Μπορει η πιεση που ασκουν τα εμβολα της δαγκανας να ειναι η ιδια σε οποιοδηποτε δισκο και να εφαρμοστει ΑΛΛΑ η δυναμη που μεταφερεται στον αξονα και τελικα φρεναρει το αμαξι ειναι μεγαλητερη οσο πιο μακρια απο τον αξονα περιστροφης ασκειται η πιεση των εμβολων. |
MEMsound έγραψε: |
αλλα αν θελετε να σας το μεταφερω στα ποδηλατα... θυμηθειτε ποσο καλητερα φρεναρουν ολα τα ΜΤΒ με του 26αρηδες τροχους και τα συμβατικα vbrakes σε σχεση με τα BMX με τους 20αρηδες με ιδια φρενα... |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() εμενα... ακομα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Ε ρε κόλλημα με αυτή την επιφάνεια... |
kane έγραψε: |
ελα ρε στέλιο, υπερβολή...
Δεν ειμαστε ολοι τακινεν ![]() Οι μανισιοι δίσκοι του V6 ειναι 302Χ28; |
Steve έγραψε: |
Στέλιε, γιατί 150 ευρώ; |
Pughell έγραψε: |
Γιατι τοσα ζητανε ολοι ρε... ![]() Εισαι ο τελευταιος κωλοφαρδος που πηρε 28αρηδες με τοσο χαμηλη τιμη. |
Παράθεση: |
Στέλιε, γιατί 150 ευρώ; |
kostas207rc έγραψε: |
http://www.car.gr/parts/view/2257092/
Γνωρίζει κανείς γι αυτήν την εταιρία? Τα έχω ξαναδεί σε leon cupra φίλου και ήτανε πολύ ευχαριστημένος |
kostas207rc έγραψε: |
http://www.car.gr/parts/view/2257092/
Γνωρίζει κανείς γι αυτήν την εταιρία? Τα έχω ξαναδεί σε leon cupra φίλου και ήτανε πολύ ευχαριστημένος |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
-> http://www.d2racing.com/content/products |
kostas207rc έγραψε: |
Σάκη δεν ζήτησα να μου δώσεις link για την σελίδα τους...
ρώτησα αν άποιος ξέρει 5 πράγματα παραπάνω γτ μου έκανε εντύπωση η τιμή τους |
bagosgt έγραψε: |
μη τον μαλωνετε ρε,δεν ειπε οτι θα τα βαλει,αλλα ουτε οτι θα αλλαξει κ αμεσα τα φρενα.απλα επεσαν στην αντιληψη του κ το ποσταρε για να μαθει αν ξερει κανενας τιποτα.εξαλου αν ειχε αυτα τα λεφτα,δε θα εβαζε φρενα,θα τα εδινε σε εμενα να βαλω σφυριλατα... ![]() |
bagosgt έγραψε: |
μη τον μαλωνετε ρε,δεν ειπε οτι θα τα βαλει,αλλα ουτε οτι θα αλλαξει κ αμεσα τα φρενα.απλα επεσαν στην αντιληψη του κ το ποσταρε για να μαθει αν ξερει κανενας τιποτα.εξαλου αν ειχε αυτα τα λεφτα,δε θα εβαζε φρενα,θα τα εδινε σε εμενα να βαλω σφυριλατα... ![]() |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Εμ πρέπει να τον μαλωσουμε γίανα βάλεις και ΕΣΥ σφυριλατα και αυτός φρένα ![]() |
iceage έγραψε: | ||||
Η καλή ενεργητική ασφάλεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. |
ParisMcridis έγραψε: |
αντε καλα φρεναρισματα..ποσο κενο αφηνουν απο τις ζαντες και με τι οφσετ οι ζαντες???Και για οσους ξερουν στο ιδιο οφσετ οι ultraleggera θα εμπαιναν η οι ακτινες απο τις superturismo βγαινουν πιο εξω?και γιατι τις εριξες απο 288 σε 287??? |
'Andy'-lag έγραψε: |
![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
iceage έγραψε: |
Τα' βαλα τι να κάνω με στρίμωξε. |
MEMsound έγραψε: |
οχι δεν μπαίνουν με τα Brembo και με τους 16mm αποστάτες που εχει αυτη την στιγμή... |
'Andy'-lag έγραψε: |
Σωπα ρε.....Θα βρούμε 20mm αποστάτες και είμαστε κομπλέ......!!! ![]() ![]() ![]() |
xrisa-xs έγραψε: |
άμα δεν σου κάνουν τις παίρνω εγώ!
τίποτα δεν πάει τσάμπα!!! |
'Andy'-lag έγραψε: | ||
Noμιζω πως ακόμα και στο αυτοκίνητο να μην τις βάλω (που δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπούν) μπορώ να τισ κρεμάσω στον τοίχο και να τις κοιτάζω...........!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
bagosgt έγραψε: |
μεγειες κωστη!αντε να τα δουμε κ απο κοντα καποια στιγμη ![]() |
saikoe_39 έγραψε: | ||
Θενκς Βαγγο....θα γίνει και αυτο.... θελω εδώ και καιρό να δω πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο με την td05..! ![]() Μπαίνουν και σε γκρουπ βαγκ..τα φορούσαν τα κουπρα..!!! μτχ ξεκινούν απο 250-300 ευρώ... |
gorilas 2O7 έγραψε: |
να ρωτησω και γω κατι ρε παιδια επειδη ψαχνω για φρενα.υπαρχουν φρενα με πανω απο 300μμ δισκο που να κουμπωνουν χωρις αποστατες φρενων;ζαντες φοραω 18αρες.του 406 μεχρι 288 παιρνουν σωστα.και αν ναι απο τιμες τι παιζουν; |
nick sapanidis έγραψε: |
Καλημέρα παιδιά! Έχω ένα σετ δαγγανες brembo 4 pot από Evo 9.Να τα βάλω σε δίσκο 302mm x 26mm που φοράει ήδη το rc η σε δίσκο 305mm x 28mm από το 406? |
JDROGAS έγραψε: |
Φαγωθηκες ![]() ![]() ![]() ![]() |
JDROGAS έγραψε: |
Για δες εδω
http://www.car.gr/parts/view/6375827/ |
saikoe_39 έγραψε: |
Eδω είμαστε , μετά απο αρκετό ψάξιμο-ψείρισμα-ξίνισμα-κwλοβαρεμα κλπ
Δαγκανες Brembo(απο το junior kit) Δίσκοι brembo 305Χ28 (του 406 δλδ.....βαρος 7.9 κιλα......6.8 ειναι του Gt-rallye...8.4 του Rc) Ανταπτορες by Spanos Σωληνάκια hel Ουσιαστικά είναι αντιγραφή του junior kit,στο 1/3 της τιμης που εχουν new. Τριξίματα-σφυρίγματα κλπ δεν υπάρχουν,(ουτε καν στην οπισθεν) Ενα μεγαλο ευχαριστώ στον Πάρη μου με βοήθησε και με ανέχτηκε σχεδον ενα χρονο ψαχνοντας για δαγκανες χαρακτηριστικά κλπ(αν και στην αρχη πηγε να μου φορτωσει του 406 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
saikoe_39 έγραψε: |
δες του Νικόλα την αγγελία...
Οι δαγκάνες αυτές που κοιτάς με την στιριξη που έχουν Είναι μπελάς... Γενικότερη συμβουλή μην δώσεις 1600 ευρώ για ap.... Εγώ έχω τα παραπάνω...δεν τα δινω..πλάκα κάνω... μου είναι μια χαρά....και το κόστος ήταν για γέλια... |
akis1976 έγραψε: |
Γνωρίζει κανείς κανέναν φρενα/μηχανικό που να κάνει "πατέντες"θελω με κάποιον τρόπο να φέρνω αέρα στα φρένα.Απο τοτε που έβαλα τα 4pot βράζω συνέχεια τα υγρά,και με motul rbf 660 και με castrol srf racing,ενα session μέγαρα δεν βγάζω.Στο βουνό είναι πιο καλά τα πράγματα,ανάβαση κατάβαση δερβενοχωρια την ακούνε αλλά λίγο.
Επίσης εχω παρατηρήσει οτι πολλά αυτοκίνητα εχουν τρύπες στους θόλους για να περνάει αέρας για τα φρένα,στο 207 τίποτα. Εχω εγώ γνωστό φρενα αλλά το μόνο που μου λέει είναι,"αν δεν αντέχουν τα τακάκια θα βράσουν τα υγρά"αν δεν αντέχουν τα cl rc6 ποια αντέχουν δηλαδη? |
akis1976 έγραψε: |
ο φρένας που το πάω μου λέει μην πετάς λεφτά δεν φταίνε οι δίσκοι αν το τακακι δεν αντέχει θα περάσει η θερμότητα στα υγρά |
akis1976 έγραψε: |
Μάλιστα οπότε όλοι καταλήγουμε οτι φταίνε οι δίσκοι,πάμε για άλλα!
MEMsound εννοείται οτι εχω βάλει υψηλής. android θα πάρω ενα σετ και θα στα κολλήσω στο κούτελο ρε ![]() αυτά μετράνε μονο μέχρι 260c εγω θέλω απο 400c και πάνω ![]() |
akis1976 έγραψε: |
Μάλιστα οπότε όλοι καταλήγουμε οτι φταίνε οι δίσκοι,πάμε για άλλα!
MEMsound εννοείται οτι εχω βάλει υψηλής. android θα πάρω ενα σετ και θα στα κολλήσω στο κούτελο ρε ![]() αυτά μετράνε μονο μέχρι 260c εγω θέλω απο 400c και πάνω ![]() |
athanas έγραψε: | ||
εσυ μιλας για θερμοκρασια δισκου ενω αυτα που σου εδειξε ο Γιωργος θερμοκρασια δαγκανας.... υπαρχουν και αυτοκολητα τετοια για δισκους που δειχνουν και πανω απο 700... για να βρασουν τα υγρα (αν οντως ισχυει) ειναι επειδη δεν προλαβαινει να αποβαλει την θερμοτητα η δαγκανα,,πραγμα δυσκολο απο αλουμινενια δαγκανα... αρα μαλλον δεν αντεχει ο δισκος και οχι τα υπολοιπα του συστηματος των φρενων σου |