TZAG έγραψε: |
Αυτό που μετράει είναι ότι είχες αίσιο τέλος από όλη την ταλαιπορία σου. Κλαίς ![]() Συγχαρητήρια ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Γιατι βρε παιδια ολοι με τα TURBO ![]() ![]() Δεν σκεφτηκε κανεις για τετραπεταλουδο ![]() ![]() Παντως δειτε λιγο και το θεμα σφυριλατα εμβολα για λογους αντοχης,γιατι εχουν δει τα ματια μου εδω με τα TURBO..... ![]() ![]() ![]() |
overgr έγραψε: |
Φίλε Nikel, δώσε μας ενδεικτικό κοστολόγιο!
Πόσο περίπου πήγε το μαλλί? |
Judger έγραψε: |
Συγχαρητηρια κι απο μενα nikelie!!!!!!
Απλα επειδη εχω καποιες αποριες ( και πιστευω πως θα τις εχουν και αρκετοι ακομα) αν μπορεις να δωσειε καποιες συγκεκριμενες πληροφοριες για τα παρακατω¨ |
Svstouk έγραψε: |
Αντε ρε Νίκο, καλο.....τούρμπατο! ![]() ![]() ![]() Θέλω κι εγώ να μάθω αυτά που σε ρωτάνε τα παιδιά, και κάτι ακόμα : κατανάλωση ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Μπράβο ρε Nίκο 177 στον στρόφαλο!!! Φυσάει το μηχάνημα!!!
Αντέ με τρέλα κορδέλα ![]() ![]() ![]() ![]() Μην το σπάσεις το μηχάνημα από τις πρώτες μέρες!!! |
TZAG έγραψε: |
Νίκο θελω μία DRIVE EXPERIENCE ![]() ![]() ![]() ![]() ΧΕΧΕ ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Νικο ελεγα για τετραπεταλουδο λογο οτι δεν εχει ξεσπαζματα δυναμης...και οτι η δυναμη βγαινει ποιο γραμμικα σε σχεση με τα TURBO. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω πιστευω οτι απο την αρχη επρεπε να το πας στον Δαρρα. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Για πες μου λιγο,...το αμαξι σου στριβει τωρα ετσι που το εκανες?ήειναι μονο για ευθειες και ανοιχτες καμπες ![]() ![]() |
ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ έγραψε: |
ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΔΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΤΕΟΝΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΜΗΝΕΣ Ο ΣΙΝΕΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΤΟΥΡΠΙΣΕ ΤΟ LAGUNA ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ KYPIO ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
Νικελ μου ,
καλε μου Nikel ! καλοριζικο, σιδερενιο, και καλοταξιδο, το αργαλειο !!! Σε ευχαριστω που μου εμπιστευτηκες την ιστορια σου πριν δημοσιευτει στο forum και επισης που μου εμπιστευτηκες και το ταμειο που μαλλον ειναι μειον αυτη την εποχη ε;;; Φαινεται πως περιμενα οχι αδικα μια και το εργαλειο το εφτιαξες οπως ηθελες. Αντε λοιπον καιρος να το δουμε απο κοντα αλλα και να μπουμε και μεσα για να νιωσουμε τα 177 ατια. Παρεπιπτωντως η φωτο της δυναμομετρησης δεν εμφανιζεται. Τα λεμε απο κοντα. |
Slash έγραψε: |
Καλορίζικο Nikel, καλοτάξιδο και σιδερένιο, να το χαρείς όπως θες και να μοιράσεις τα τσάγια σου αβέρτα. ![]() Εύγε για την πετυχημένη μετατροπή. ![]() |
pduke έγραψε: |
άμα στο τουρ δεν ακούσω σκάστρα σε πήρε και σε σήκωσε......
δεν μπορεί να λείπει ο γρηγορότερος του κλαμπ... ![]() να το χαρείς το ΤCC σου και να μην το χορτάσεις ποτέ αγόρι μου. |
danielos έγραψε: |
καλοριζικο ρε nikel το εργαλειο και προσοχη γιατι τα bar δεν αστειευονται στους ελληνικους καλοδρομους! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
νικολακι αν και στα εχω πει στο λεω και δημοσιως καλοριζικο καλοταξιδο και μπραβο γιατι τολμησες!!! οσο για το κ.Δαρα εχω να πω οτι ειναι φυσικο να υπαρχουν και δυσαρεστημενοι οπως ο φιλος του φιλου που το εγραψε.λογια ευκολα λεει καποιος παντως που ουτε τον ξερω ποιος ειναι, εγω τον νικελ ξερω που στο δαρα το τουρμπισε και τον δαρα που εχει φτιαξει πανω απο 2000 αυτοκινητα.εγω απλα δυσπιστος ειμαι και ο κυριος λεω εγω, μπορει να ειναι ο κυριος χ που τουρμιζει αμαξια, μπαινει στα φορυμ βρισκει μαζεμενους 200 κ@υλωμενους πεταει την δυσφιμιση και την αφηνει να ταξιδευει απο στομα σε στομα.εχω μαθει να πιστευω αυτα που βλεπω μονο, επιστημονες ειμαστε!!! |
Nikel έγραψε: |
Εγω παντως δεν του κανω διαφημιση επειδη εφτιαξε του φιλου του ξαδερφου μου του θειου του το αυτοκινητο ΑΛΛΑ επειδη μου εφτιαξε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ αυτοκινητο τη στιγμη που ειχα μπλεξει με 2 απατεωνες και το αυτοκινητο δεν δουλευε! Ειμαι υποχρεωμενος να το τονισω... |
Nikel έγραψε: | ||
Οταν λες οτι εφευγε η εισαγωγη τι ακριβως εννοεις??? Και που το ελυσε ρε Κουρσαρε τελικα το προβλημα ο συναδελφος σου??? |
Nikel έγραψε: |
Kαι παω λοιπον που λετε σημερα στον Δαρα να παρω το μπουφαν μου το οποιο ειχα ξεχασει απο την Παρασκευη και τι βλεπω ενα Laguna απο Κοζανη (ΚΖΗ 69**) και μαθαινω πως τελικα αυτο ειναι το αυτοκινητο του συναδελφου σου Κουρσαρε...το θεμα εμεινε εκει δεν το προχωρησα αλλα αναρωτηθηκα...Αφου ο Δαρας ειναι απατεωνας γιατι το πηγε εκει για να του το ξανα-φτιαξουν??? |
teoman έγραψε: |
...Γιατί αν ο άνθρωπος έχει πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του για την μετατροπή που ονειρεύεται,στον Α ή Β βελτιωτή,θα εξακολουθήσει να το παλεύει με αυτόν,χωρίς επιπλέον έξοδα και ψαξίματα,και ότι του "κάτσει" τελικά.Στο κάτω-κάτω και αλλού να το πήγαινε μετά το πρόβλημα,ποιος θα του έδινε εγγύηση ότι θα του ολοκλήρωνε την βελτίωση μετά την πρώτη αποτυχημένη?Μην κοιτάς που εσύ στάθηκες τυχερός-με την ευκαιρία καλοδήγητο και με προσόχη ![]() Φιλικά, Ο δικηγόρος του διαβόλου ![]() |
DimiP έγραψε: |
Moliw o Nikel μαθει καλυτερα το νεο cc (γιατι νεο ειναι ουσιαστικα) εχει να ποτισει κοσμο .....τσαι. Αρκει να μην το βαρεθει σε 1 μηνα και θελει 4πεταλουδο!!! η παραπανω πιεση... |
Nikel έγραψε: | ||
Ρε δικηγορε του διαβολου ![]() |
Rally έγραψε: |
ετσι ακριβως φιλε νικελ!!!καταλαβε ο τυπας οτι μονο ο δαρας μπορουσε και το πηγε, και θεμιτο και λογικο να μην παει κατι καλα σε μια μετατροπη, το σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει περιπτωση ο δαρας να σηκωσει τα χερια ψηλα και να μην στο φτιαξει, και ασ βγει καποιος που δεν τσιγκουνευτηκε τα λεφτα που του ζητησε να το διαψευσει. ειναι απο τους λιγους που ξερουν τι κανουν!!! |
chatasos έγραψε: |
Ρε Νικέλιε, γιατί έχω την εντύπωση πως το διάγραμμα της ροπής δεν είναι το καλύτερο δυνατό?
Έχεις το max στις 4.200 αλλά από εκεί και μετά παρουσιάζει μια σχετική πτώση (αν και 24.5 κιλά ροπή είναι πολύ καλά)....ούτε καν σταθερή για 1000 στροφές δεν παραμένει. Πάντως 170+ άλογα στον στρόφαλο είναι πολλά ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Ρε Νικέλιε, γιατί έχω την εντύπωση πως το διάγραμμα της ροπής δεν είναι το καλύτερο δυνατό? |
kaisaras96 έγραψε: |
Πιστευω οτι εδω που φτασαμε με τους τριφυσους κτλ οτι το τουρμπο ειναι η πιο αποτελεσματικη λυση(εμενα με βλεπω για κανα εκεντροφορο το πολυ,οταν θα υπαρχει τσιπακι για τους sagem)μπραβο λοιπον αφου δουλευει μια χαρα και αποδιδει καλα!Η εντυπωση που μου εχει δημιουργηθει για το Δαρα ειναι πως αν μπορει να γινει τουρμπο ενα αμαξι θα τα καταφερει απλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχει και τη μεγιστη αποδοση(σε χαμηλες και ψηλες στροφες)!Ειναι λογικο οταν καποιος ασχολητε με τα παντα να μην το ψαχνει και πολυ |
kaisaras96 έγραψε: |
Η απωλιες σου λιγο πολλες ακουγονται.....
Φοβαμαι ομως πως μονο σε δυναμομετρησεις του drive βλεπεις μικρα νουμερα(για αυτο υπαρχει και σχετικο γραμμα στο νεο τευχος)!Τελος παντων η ισχυς στο στροφαλο ειναι ικανοποιητικοτατη! |
kaisaras96 έγραψε: |
Μια κοντρα με RC στο μελλον θα ειναι διαφωτιστικη....
Τσιουφφφφφφφφφφφφφ.......... ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Nikel στο Forum παλιοτερα ειχε γραφτει οτι σε 1,6 16ν με multiplexing αν αλλαξεις καταλητη γραφει μηνυματα του τυπου antipolution error και τα λοιπα!Στη δικη σου περιπτωση τι εγινε?(αν θυμαμαι καλα αλλαξες καταλητη) |
Nikel έγραψε: |
Μαλλον παω για δισκο πλατω ρουλεμαν...Αφου θα τα αλλαξω θα βαλω competition ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
"Tουρμποέξοδα" τα λένε.... |
Nikel έγραψε: |
Danielo θυμασαι το προβληματακι μου το χθεσινο??? Μαλλον παω για δισκο πλατω ρουλεμαν...Αφου θα τα αλλαξω θα βαλω competition ![]() |
danielos έγραψε: |
για αυτο ρεταριζε το αυτοκινητο οταν ξεκιναγες πατητος απο τα λιγα χιλιομετρα!
δισκο - πλατο ε??τον δαρα ρωτησες???εγω πως καταφερες να τον φας τον δισκο τοσο γρηγορα!αληθεια ποσα χιλιομετρα εχεις κανει συνολικα?? αφου το τουρμπισες ποσα εχεις κανει??? |
206xs έγραψε: |
Ο Δάρρας βάζει και κομπρέσσορες;
Εγώ παραλαμβάνω μέσα στην εβδομάδα το καινούργιο μου cc 2.0 και σκέφτομαι στην τριετία (όποιος φτιάχνει ολοκαίνουργια αυτοκίνητα είναι κρετίνος για μένα) που θα έχει περάσει ο εντυπωσιασμός της αλλαγής από το 1.4 8βαλβιδό στο 2.0 να του βάλω ένα κομπρέσορα στο 0.5 μπαρ για να πλησιάσω τα 200 άλογα και τα 25 κιλά ροπής. (και τους φίλους μου με Μ5, Ιμπρέζα τούρμπο και φόκους στ!!) ξέρει κανείς ένα ενδεικτικό κόστος μιας τέτοιας μετατροπής και τι άλλες περιφερειακές αλλαγές απαιτεί; |
TONY PAP έγραψε: |
Δηλαδή σαλιγκάρι χωρίς intercooler μάλλον το ξεχνάω ε?
Αντώνη (zzleepy) ξύπνα αμέσως και λέγε τι ακριβώς φοράει το megane. |
Skull έγραψε: |
Εχω και εγω να κανω καποιες ερωτησεις...
Η πρωτη ειναι αν το Xsara ειναι 8v ή 16v!! ![]() Η αλλη ειναι αν θα χρειαστουμε παραπανω πραγματα οπως αλλον στροφαλο,μπιελες,βαλβιδες,οδηγους βαλβιδων,ελατηρια βαλβιδων,retainers,φλατζες καπακιων,oilcooler,σφυρηλατα πιστονια,αλλο ψυγειο νερου,τρομπα λαδιου,θερμοστατη νερου,downpipe,σχαστρα,κολαρα! ![]() Δεν ξερω μερικα απο αυτα τι ειναι απλα τα διαβαζω απο περιοδικα και δεν ξερω αν ακομα ειναι υπερβολη να τα αντικαταστησεις ολα αυτα και ποσο κοστιζουν ολα! ![]() Νομιζω οτι οταν καποιοι απο εμας λεμε turbo καταλαβαινουμε ενα-δυο πραγματακια που μπενουν στην μηχανη και κανουν ενα τσουφ και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! ![]() Δεν νομιζω να ειναι ετσι ομως τα πραγματα! ![]() |
netblaster έγραψε: |
Μοτερ δεν ανοιχτηκε καθοτι δεν ηταν απαραιτητο!!!
... Το μοτερ επαναλαμβανω δεν ανοιχτηκε και συμφωνα με τον οδηγο του δουλευει μια χαρα!!! 0-100 ->8,8'' και τελικη 204km/h (με λαστιχα 185/55/14)!!! |
netblaster έγραψε: |
Εψαξα κιεγω στο αρχειο μου και βρηκα μια μετατροπη με light turbo σε Saxo 1.4 8ν!!! Το κιτ περιελαμβανε τουρμπινα Garrett T18, χειροποιητη εξατμιση απο το Δανελατο (χταποδι, τελικο, σωληνας 55mm, μεταλικος καταλυτης), ενα μεσαιου μεγεθους intercooler, εναν παραλληλο εγκεφαλο για ρυθμιση του μιγματος, μια σκαστρα κλειστου τυπου της Bosch, ενα ρυθμιστη πιεσης βενζινης και ολες τις σωληνωσεις!!! Μοτερ δεν ανοιχτηκε καθοτι δεν ηταν απαραιτητο!!! Το project δουλεψε αρχικα στα 0,2bar με αποδοση 112ps χωρις προβλημα!!! Αργοτερα η πιεση ανεβηκε στα 0,4bar και η ιπποδυναμη πηγε στα 132ps, ροπη 19,1kg!!! Ομως, κριθηκε απαραιτητη η προσθηκη ενος εξτρα μπεκ (αχ αυτα τα πυρακια...), καθως και η τοποθετηση σασμαν και ημιαξονιων απο VTS!!! Το μοτερ επαναλαμβανω δεν ανοιχτηκε και συμφωνα με τον οδηγο του δουλευει μια χαρα!!!
0-100 ->8,8'' και τελικη 204km/h (με λαστιχα 185/55/14)!!! Το κιτ ειναι της Autotest...Απο τιμες κτλ δεν ξερω δεν ανεφερε τιποτα το κειμενο!!! |
zzzzleepy έγραψε: |
Τέτοια να ακούω να ανεβαίνει το ηθικό μου! |
TONY PAP έγραψε: |
Υπάρχει κανείς που να έχει δοκιμάσει να βάλει light turbo δηλαδή με πίεση ως 0,4bar και χωρίς μηχανικές αλλαγές ή intercooler ?
Είναι κάτι που σε άλλες μάρκες μπορεί να γίνει αλλά σκέφτομαι ότι με 11 συμπίεση και χωρίς intercooler θα έχουμε δράματα ... Καμμιά ![]() |
madnas έγραψε: | ||
είμαι έτοιμος για τη μετατροπή αλλά δεν παίζει cooler και είμαι κολλημένος εκεί! όλα γίνονται και να ξέρεισ πως με ένα καλό μαστόρι θα είσαι ΄40αλογάκια πάνω! από εκεί και μετά όμως θα πρέπει να σέβεσαι πολύ το 206 σου και να το περιμένεις να του πέσει ο πυρετός μετά από ένα καλό άνοιγμα της τουρμπίνας |
TONY PAP έγραψε: |
πήρα μία τουρμπίνα από punto αλλά νομίζω πως έκανα γκάφα.
|
Παράθεση: |
Αλήθεια το Punto σε τι πίεση δούλευε;
|
madnas έγραψε: |
συγνώμη που αργισα να σου απαντήσω αλλά έτσι είναι τα σαββατοκύριακα.
όσο για το setup που έχω στο μυαλό μου είναι κάτι αρκετά οικονομικό. ΔΕΝ ΞΕΡΩ όμως άν πετύχει! τουρμπίνα και intercooler από punto. extra μπεκ και extra εγκεφαλάκι ελληνική πατέντα (κάπου 450 euros) με προγραμμα και τα σχετικά. θα μάθω ακριβώς λεπτομέριες και θα ενημερώσω τους πάντες. μετά αλλαγή πιστόνια αλλαγή φλάντζας και εκκεντροφόρο "φάγωμα" τον ίδιο για να μεγάλώσει η διαδρομή. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Tους εκκεντροφόρους εγώ δεν θα τους πείραζα. Θα έβαζα από την αρχή καινούργιους. Επίσης θα τους έβαζα απευθείας από το πρώτο στάδιο, ώστε να δουλέψει σωστά ο κινητήρας. Για το δεύτερο στάδιο θα άφηνα το ψυγείο λαδιού και τις ενισχυμένες βάσεις, ώστε να δω αν τελικά χρειάζονται. |
madnas έγραψε: |
η τσέπη όμως άλλα λέει και στο φινάλε αν δεν γίνει καλά δουλειά τότε αναγκαστικα πάμε σε καινούργιος.
δεν ξέρω με βάζεις σε άλλες σκέψεις. α ρε μήτσο ξάνα το σχέδιο απο την αρχή!!! θα σκάσω ρε μάγκες!!!!!!!!! |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
παντοσ αποτι ξερω απτα τουρμπατα ξαδερφια μου ισωσ ο δαρασ να ειναι ψιλοαξιοπιστοσ αλλα δε φτιαχνει γρηγορουσ τουρμπατουσ γι αυτο δε πηγα. λεω να ψαχτω για νιτρο. |
Παράθεση: |
Π.χ. αν ξεκινήσει ένα turbατο αμάξι και ένα ατμοσφαιρικό από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, πιο γρήγορα θα φτάσει το ατμοσφαιρικό πιστεύω... ( και αναφέρομαι στις επικίνδυνες θερμοκρασιες που θα σηκώνει το turbo! )
|
Παράθεση: |
Power Techniques Mag, May 2004
Παρουσιαση Peugeot 206 1.6 16V TURBO by D@r@s Development -------------------------------------------------------------------------------- Max ΒHP : 222Ps/5,725rpm Max Torque : 29,2kgm/5,127rpm 0-100km/h : 7,7sec (Δεν θα επρεπε να ειναι <7 με βαση τα παραπανω specs ???) |
Kouzman έγραψε: |
πιστευω πως θα ζητησε πανω απο 6 χιλιαρικα χαλαρα... |
BUBA έγραψε: |
Power Techniques Mag, May 2004
Παρουσιαση Peugeot 206 1.6 16V TURBO by D@r@s Development Max ΒHP : 222Ps/5,725rpm Max Torque : 29,2kgm/5,127rpm 0-100km/h : 7,7sec (Δεν θα επρεπε να ειναι <7 με βαση τα παραπανω specs ???) Υποψιαζομαι , τιποτα ιδιαιτερα καινουργιο για τους ψαγμενους μηχανικα. Απλα δινω τροφη για εποικοδομητικο και γονιμο ...κουτσομπολιο... μπας και μαθουμε τιποτα και οι υπολοιποι ![]() |
Steve έγραψε: |
Εγώ όσο πάω προσπαθώ να αποφύγω πάντως την ιδέα του turbo (είτε light είτε heavy) και προσανατολίζομαι στο project του Kouzman ![]() |
Steve έγραψε: |
Ghost Dog ('Αρη), παρά τα 2 πμ που σου έχω στείλει, ακόμα δεν μου έχεις απαντήσει περί τουρμπίσματος του δικού σου αυτοκινήτου. Όπως επίσης δεν λες και τίποτα εδώ στα 2 post σου, ούτε βοηθάς καθόλου τα παιδιά. Τέλοσπαντων, ας μπούμε στο θέμα.
Εγώ πιστεύω ότι το light turbo είναι μια "γύφτικη" και φθηνή λύση για turbo. Αν πρόκειται να μπείς στον χορό, τότε να χορέψεις μια και καλή με €2.000 περίπου παραπάνω, και να γουστάρεις περισσότερο το αμάξι σου. Βέβαια δεν νοείται για εμένα turbo χωρίς intercooler. Αν θέλετε να καταλάβετε το γιατί, ψάξτε και δείτε με τί θερμοκρασία εισέρχεται ο αέρας στον κινητήρα προ του intercooler... και πάρτε υπογλώσσια ![]() Όπως πολύ σωστά προτάθηκε, με τα λεφτά του turbίσματος, πάς και αγοράζεις ένα νέο μοτέρ και μπορείς να έχεις τα ίδια άλογα σε ατμόσφαιρα. Και γιατί να μην δώσεις λίγα παραπάνω και να πάρεις μοτέρ από kit car 106 με 1600cc και 220 άλογα ατμόσφαιρα? ![]() Εγώ όσο πάω προσπαθώ να αποφύγω πάντως την ιδέα του turbo (είτε light είτε heavy) και προσανατολίζομαι στο project του Kouzman ![]() |
Kouzman έγραψε: |
την παρασκευη που κανονιζε ο αδερφος μου για τον εγκεφαλο, πετυχε το τουρμπατο του δαρα στον Evoland...
στο 1.25 bar... 266 αλογα και 27 κιλα ροπη... ...no comment... |
Kouzman έγραψε: |
στα αλογατα... πραγματικα το μοτερ λυσαγε... (το ακουγα απο το τηλεφωνο) ![]() ![]() ![]() θα δουμε τι διαρκεια στο χρονο θα εχει... ααα και κατι αλλο... φοραγε και την εισαγωγη της Peugeot Sport... |
Daloup-man έγραψε: | ||
Απ'όπου πρέπει να βγήκαν και τα επιπλέον άλογα γιατί απ'ότι θυμάμαι από τις φώτο στο περιοδικό η εισαγωγή πρέπει νε ήταν μαμά! Η ροπή γιατί είναι λιγότερη όμως? |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
ειναι χωρις τα φιδια γι αυτο... ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
ειναι χωρις τα φιδια γι αυτο... ![]() |
Rally έγραψε: |
Για να βοηθησω λιγο την συζητηση θα ηθελα να υπενθιμισω οτι μελος του club ο Νικελ (οι παλαιοτεροι θα τον ξερουν) με το 206 cc το εχει τουρπισει στον Δαρα. μαλιστα πηγε την εποχη που κανεις δεν τουρπιζε τα 206.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν θελεις να τουρπισεις πας σε μαστορα που κανει αυτη την δούλεια. ειναι σημαντικο να εχεις τουρπισει γυρω στα 2000-2500 αυτοκινητα. Ειναι γνωστο αλλωστε οτι στον συγκεκριμενο βελτιωτη τρεχουν πολλοι για να 'διορθωσουν΄το αμαξι τους που εκαναν την μετατροπη σε αλλον. η αξιοπιστια του αυτοκινητου φυσικα εξαρταται απο τον βελτιωτη , αλλα ενας αλλος σημαντικος παραγοντας που την καθοριζει ειναι η χρηση του αυτοκινητου και το ιδιο το αυτοκινητο. δεν ειναι το ιδιο για παραδειγμα τα τουρπιζεις ενα civic και μια alfa!!! οπως δεν ειναι το ιδιο να κανεις προσεχτικη χρηση στο αμαξι ή να το λιωνεις καθε βραδυ στην βουλιαγμενη. παντου υπαρχουν και οι ευχαριστημενοι και οι δυσαρεστημενοι. το σιγουρο ειναι οτι σε μετατροπες τουρμπο ειναι σημαντικο να εχεις πολυ καλο after sales service γιατι θα χρειαστει και αυτο φυσικα δεν ειναι κακο, οποιος θελει τουρμπο μετατροπες και να λιωνει το αμαξι του πρεπει να ξερει οτι θα επισκεπτεται συχνα το συνεργειο. τα αυτοκινητα δεν ειναι κουζινες |
Rally έγραψε: |
η αξιοπιστια του αυτοκινητου φυσικα εξαρταται απο τον βελτιωτη , αλλα ενας αλλος σημαντικος παραγοντας που την καθοριζει ειναι η χρηση του αυτοκινητου και το ιδιο το αυτοκινητο. |
p206xs2 έγραψε: |
Ρε παιδιά ο Δάρας τηλέφωνο και διεύθυνση την ξέρει κανείς;
Ιστοσελίδα στο ίντερνετ έχει; Πόσο θα μου πάει όλο το πακέτο της μετατροπής σε 206 XS 1600 (110hp) με multiplexing (μηχανικά+ανάρτηση+φρένα+λάστιχα) για το τούρμπισμα με μικρή πίεση ώστε να μην κάνω εκτενείς μετατροπές; Και από ιπποδύναμη και ροπή περίπου; |
p206xs2 έγραψε: |
Ρε παιδιά ο Δάρας τηλέφωνο και διεύθυνση την ξέρει κανείς;Ιστοσελίδα στο ίντερνετ έχει;
|
p206xs2 έγραψε: |
Πόσο θα μου πάει όλο το πακέτο της μετατροπής σε 206 XS 1600 (110hp) με multiplexing (μηχανικά+ανάρτηση+φρένα+λάστιχα) για το τούρμπισμα με μικρή πίεση ώστε να μην κάνω εκτενείς μετατροπές; |
speedy100 έγραψε: |
1)Απορώ γιατί δεν διάβασα πουθενά ότι Turbo μετατροπή δεν γίνεται σε κανένα ατμοσφαιρικό κινητήρα χρησιμοποιώντας τον ατμοσφαιρικού τύπου εγκέφαλο αφού δεν υπάρχει πρόβλεψη για λειτουργία του σε συνθήκες πίεσης? |
speedy100 έγραψε: |
Αυτά δεν νομίζω να τα πληρεί όμως κάποιος στην δική μας αγορά. |
Kouzman έγραψε: |
specs του αμαξιου ειναι σφυριλατα εμβολα, μπιελες, ρουλεμανατη τουρμπινα, ιντερκουλερ κτηνος που δεν χωρα ο προφυλακτηρας (προς το παρον), αγραφο εγκεφαλο, κτηνη μπεκ, φουλ καπακι, μαμα εκκεντροφοροι, εξατμιση τελειως ελευθερη (τρελα φλογιδια), αγωνιστικο δισκο-πλατο, 4πιστονα φρενα.... και παει λεγοντας... |
Kouzman έγραψε: |
μιας και εδω μιλαμε για τουρμπισια...
χθες δυναμομετρηθηκε το 106 gti του φιλου μας γιαννη στο 1 bar ct... αποτελεσμα 305 αλογα στο στροφαλο... ροπη δεν ρωτησαμε γιατι τρελαθηκκαμε με την δυναμη, αλλα συμφωνα με αλλες μετατροπες του ειδους, οι οποιες καμια δεν εχει ξεπερασει τα 290 αλογα στο 1 bar, κυμενεται στα 34 με 35 κιλα... του γιαννη μαλλον ειναι παραπανω διοτι το αμαξι ειναι χαρτι... το μονο που θα πω ειναι πως ετοιμαζεται, μαλλον, μια κοντρα με τον βασιλια της κατηγοριας (οσοι καταλαβαν....) για διεκδικηση του στεματος... επισης το αμαξι ισως να το πουλησει... αν κλεισει εχει καλως... αν οχι, τοτε παει για χταποδι και μεγαλυτερη τουρμπινα... στοχος...πολυ υψηλα 300... για specs μην ρωτησετε...απλα θα πω οτι το μοτερ ειναι ολο σφυριλατο και εχει παει πανω απο 15 χιλιαρικα... |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Αυτο σημαινει light turbo!!! ![]() ![]() ![]() Λοιπον, πες στο φιλο σου να το ριξει στο !0.1! και να τα παμε οποτε θελει! ![]() ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Αν είναι αυτό light, τότε το HEAVY πώς είναι; ![]() ![]() Ή μάλλον άσε μη μου πεις... ![]() |
Kouzman έγραψε: |
εδειξε 295 αλογα. |
Steve έγραψε: | ||
Συγνώμη που έχω πάλι την ίδια απορία, απλά ίσως δεν έχω καταλάβει ακόμα τα αυτονόητα. 295 τροχό ή στρόφαλο? |
volvos έγραψε: |
εχω δει παντως στο παρελθον 2 τετοιες περιπτωσεις ενα σαξο απο αθηνα και ενα 106 απο τρικαλα.
και τα δυο με σφυρηλλατα 28αρες κλπ .... και τα δυο δεν αντεξανε..... στο σαξο δε που το ειχε φιλος απο μαρουσι ανοιξε ο κορμος σα μανιταρι.... πολυ αμφιβαλλω αν θα αντεξει το μπλοκ του φιλου σου κουζμαν παραπανω απο μερικους μηνες.... |
BUBA έγραψε: |
Power Techniques Mag, May 2004
Παρουσιαση Peugeot 206 1.6 16V TURBO by D@r@s Development Max ΒHP : 222Ps/5,725rpm Max Torque : 29,2kgm/5,127rpm 0-100km/h : 7,7sec (Δεν θα επρεπε να ειναι <7 με βαση τα παραπανω specs ???) Υποψιαζομαι , τιποτα ιδιαιτερα καινουργιο για τους ψαγμενους μηχανικα. Απλα δινω τροφη για εποικοδομητικο και γονιμο ...κουτσομπολιο... μπας και μαθουμε τιποτα και οι υπολοιποι ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
Το αμαξι πια παιζει στα 280 αλογα με εισαγωγη peugeot sport,μηχανικο γκαζι,μεγαλυτερο intercooler,τουρμπινα ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||||
Άρη μιλάμε για το αμάξι που φτιάχτηκε στον Δάρα? ![]() |
Kouzman έγραψε: |
τουρμπισιο 206 16αρι απο το Βολο με μικρη τουρμπινουλα, μαμα συμπιεση και 0.35 bar...
Ποιος είναι??????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
HYPER_Piccolo έγραψε: |
ρε παιδια... εγω εχω φαει τρελο κολημα με τον ηχο της σχαστρας... αλλα ο μηχανικος που το πηγαινο μου εχει πει... "θελεις να σου κανω αγιους στην μηχανη σου ? οκ! αλλα αμα μου πεις να σου βαλω turbo αμεσος δεν αναλαμβανω ευθυνες" ασχετα με την μηχανικο μου σχεδον παντου μου λενε οτι με το turbo θα εχω προβληματα... δεν υπαρχει καμια mini ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
καποια εταιρεία πουλάει σχάστρα ηλεκτρική.
![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν. τις προάλλες που πήγα στον εξατμισά μου και έβαλα ένα ελεύθερο τελικό ειχε μέσα ένα 206 1.6 turbo. με bodykit wrc.
ίδιο με το wrc. το ιντερκοολερ μπροστά . ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ !!!! δεν ξέρω αν είναι γραμμένος στο φόρουμ. ΄πήρα λοιπόν το τηλεφωνό του. και χτες του έκανα τηλεφωνο. λοιπόν, φοράει garett 2.5 και το δουλέυει με πίεση 0.6 δεν έχει κανένα πρόβλημα με το αμάξι μόνο έχει λίγο λαγ πράγμα που μάλλν οφείλεται στο ηλεκτρικό γκάζι. έχει 2 μπεκ παραπάνω και εξωτερικό εγκεφάλακι. το κόστος ? γύρω στα 4000. λέτε άμα μαζευτούμε πολλοί να μας κάνει καλύτερη τιμή ??? και μου είπε ότι βγάζει περίπου 190 άλογα στον τροχό. εγώ πάντως θα έβαζα την garet την 2.0 και με πίεση 0.5 θα ήμουν ευχαριστημένος με 160 άλογα. |
ο ολο λεω και δεν κανω τιποτα ![]() |
Bodykit WRC? Ελπίζω να μην λες μ@λ@κιες... Νομίζω πως θα είμαι ο πρώτος που θα το βάλει στην Ελλάδα... αν έχει πάρει άλλος τα ηνία, τότε την γ@μήσαμε |
DIMCHRI έγραψε: |
ή μήπως ο τρίτος ???? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
ρε... ![]() |
TiMoRiS έγραψε: |
Το παληκαρι με το κιτρινο WRC τον ξερω απο 16 χρονων οπου ειχε ενα cinquecento novitec! Το παιδι ειναι μηχανικοε απο τα 16 του οπου μονταρε το αγωνιστικο του θειου μου (106)! Το συγκεκριμενο αμαξι ηταν 1400 turbo! Μετα το εκανε look WRC με κινητηρα rallye και τωρα θα το τουρμπισει(δεν ξερω αν το εχει κανει κιολας)! |
DIMCHRI έγραψε: | ||
δηλαδη εχει χώσει πολλά λεφτά ο τύπος έτσι ??? |
DIMCHRI έγραψε: |
κανένας που να ενδιαφέρεται να τουρμπίσει το 206 του ???
περιμένω... !!! |
gavanas έγραψε: |
Πολύ μεγάλη η t3/t4 για μας. Για light turbo μάλλον μια t15 εως t25 max αρκεί. Με δύναμη από χαμηλά έως ψηλά. Τώρα με βλέψεις για 370 ίππους, που χρειάζεται πολλή πίεση ψηλά κάνεις μια παραχώρηση μέχρι τις 3500 - 4000 που θα ξυπνήσει η τουρμπίνα ![]() Για τους αναγνώστες με μεράκι, μια καλή πρώτη προσέγγιση (αρχή για σοβαρό διάβασμα), είναι εδώ: http://www.gtc.gr/Tech/turbo-selection.htm (κάτι κάνουν και τα άλλα forum ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Δημητρη πες οτι το σκεφτεσαι και εγω..... ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
Well my name is Ignacio Fernandez i am from Chile…
κοιτάτε, τι πουλάνε στο εξωτερικό . εδώ για μια τέτοια μετατροπή θα μας ζητάνε 10000 ευρώ. |
speedy100 έγραψε: | ||
Μην ξεχνάς ότι πρέπει να προσθέσεις περίπου US$ 500.00 για μεταφορικά + Ασφάλεια περίπου US$ 150.00 + σε όλα αυτά μαζί με το κόστος του kit να προσθέσεις 35% τελωνείο, αμοιβές εκτελωνιστή κλπ έξοδα αεροδρομίου… Μετά θα έχεις βρεθεί με μια κούτα με ανταλλακτικά που κάποιος πολύ καλός μηχανικός θα πρέπει να σου τα τοποθετήσει… και μετά κάποιος πολύ καλός ECU tuner θα πρέπει να προγραμματίσει τον εγκέφαλο… Πόσο θα κοστολογούσες αυτά τα δύο τελευταία βήματα ![]() ![]() Φιλικά Speedy100 |
DIMCHRI έγραψε: | ||||
εσύ πες μου πόσα θα ήθελες για να μου τα τοποθετήσεις ? Βασικά δεν με ενδιαφέρει μια τέτοιου είδους μετατροπή ούτε ποτέ σκέφτηκα να τα φέρω από Χιλή. Αν ήμουν στην χιλή με τόσα θα τα τοποθετούσε εκείνος. στην ελλάδα όμως κάποιοι ζητάνε 5000 ευρώ για 50 άλογα παραπάνω. Και μην μου πείτε ότι στην Χιλή υπάρχει μεγαλύτερη εξέλιξη - τεχνογνωσία - ζήτηση και για αυτό ρίχνουν το κόστος.. Θα τρελαθώ !!! ![]() Τέλος πάντων... βρίσκω δρόμο σιγά σιγά. Ήδη παρακολουθώ 2 τουρμπισμένα με αρκετά χαμηλό κόστος, από ότι μου είπανε οι ιδιοκτήτες. Ο ένας είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος,εάν εξαιρέσεις το lag που του κάνει και που μάλλον οφείλεται στο μεγάλο interkooler που του έχει. το κόστος στις 3500-4000 ευρώ και θα δουλεύει με χαμηλή πίεση. θα σας κρατήσω ενήμερους. |
speedy100 έγραψε: |
Σχετικά με το κόστος της τοποθέτησης, αυτό εξαρτάται από το πόσο καλό είναι τι κίτ ώστε να εφαρμόζουν τα διάφορα κομμάτια. Αν ήταν Αμερικάνικο κίτ δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό γιατί εκεί ισχύουν «άλλα κόλπα» σχετικά με την ποιότητα κατασκευής αλλά από οπουδήποτε αλλού πρέπει να δει κανείς πρώτα γιατί οι εκπλήξεις… είναι σχεδόν σίγουρες. Για τον προγραμματισμό των aftermarket εγκεφάλων πάντως στην χώρα μας παίζει από 1000 – 4000 Ευρώ μόνο η εργασία… ανάλογα την δυσκολία του αυτοκινήτου και την ευχρηστία του Software που συνοδεύει την ECU. Αυτές οι τιμές παίζουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Οι τιμή 3500-4000 Ευρώ που αναφέρεις είναι πολύ καλή αν είναι αληθινή αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται αφού μόνο ένας aftermarket εγκέφαλος για Turbo κάνει το λιγότερο 1500 Ευρώ. Πόσο κάνει η Τουρμπίνα, η πολλαπλή, το Intercooler, η εξάτμιση, η σκάστρα, τα 4 μεγαλύτερα μπέκ ή το 5ο μπέκ, οι σωληνώσεις, τα ηλεκτρολογικά, και η εργασία? Κάτι δεν μου ακούγεται καλά εδώ γιατί με αυτές τις τιμές το «μαγαζί» δεν βγαίνει… ![]() Φιλικά ![]() Speedy100 |
speedy100 έγραψε: |
Γεια σε όλους ![]() Σχετικά με τα Turbo Kits. Επειδή μου έκανε εντύπωση η τιμή των περίπου 4000 Ευρώ για ένα Ελληνικό κιτ το έψαξα λίγο για να δω τι παίρνει κανείς με αυτά τα χρήματα εδώ. Αυτό που βρήκα και που είδα σε Saxo τουρμπισμένο είναι: -Μια απαράδεκτη πολλαπλή εξαγωγής φτιαγμένη από σιδερένια φλάντζα + ανοξείδωτους σωλήνες σαν αυτούς που μπαίνουν σε ακριβά λεβητοστάσια και άλλες υδραυλικές εγκαταστάσεις + σιδερένια βάση-πλαίσιο για την τουρμπίνα. Όλα αυτά είναι κολλημένα μεταξύ τους με Argon (Mig). Αυτός που την έφτιαξε δεν ήξερε ή δεν τον ένοιαζε το ότι ανομοιογενή μέταλλα δεν κολούνται μεταξύ τους με μηχανή Mig αλλά με άλλες πολύ ακριβές τεχνικές που δεν έχω ακούσει να γίνονται εδώ. Αλλά και να γινότανε δεν ενδείκνυται τέτοιος συνδυασμός μετάλλων για πολλαπλή εξαγωγής Turbo. -Το Intercooler είναι φτιαγμένο σε κάποιον ψυγειά αυτοκινήτων με χοντρές αλουμινοκολλήσεις… και τελείως λάθος σχήμα εισόδου και εξόδου του αέρα. -Η τουρμπίνα είναι Τ2 ανακατασκευή από τον παλιατζή. -Οι σωληνώσεις εισαγωγής από αλουμινο σωλήνα και λαστιχένιους μαύρους σωλήνες ποιότητας φορτηγού-μπουλντόζας… -Ο εγκέφαλος είναι ο νορμάλ ατμοσφαιρικός!!! Με πρόγραμμα ατμοσφαιρικό φυσικά… -Ένα 5ο μπέκ είναι καρφωμένο στην σωλήνα πριν την πεταλούδα και ενεργοποιείται από ένα πιεζοηλεκτρικό διακόπτη που όπως μου είπαν είναι από πλυντήριο. Ενεργοποιείτε δε όταν η πίεση φτάσει το 0,2 Bar και βέβαια «φτύνει» βενζίνη ανεξέλεγκτα αφού καμία σχέση με τον εγκέφαλο δεν έχει όλη αυτή η «Ταρζανιά». Δουλεύει δηλαδή «πυροσβεστικά» για να μη λειώσει το μοτέρ. ![]() -Έχει ακόμη μια ωραία σκάστρα με καλό θόρυβο… -Καθώς επίσης και ένα πυρόμετρο μέσα στο ταμπλό. -Και επίσης εξάτμιση χωρίς καταλύτη κατασκευή από εμπρός μέχρι πίσω με ένα καζανάκι τελικό. Όλα αυτά μαζί με εργασία τα πλήρωσε πριν ένα χρόνο 6000 Ευρώ σε γνωστό βελτιωτή με απόδοση 170 HP. Όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του. Τελικά μάλλον δικαιώνομαι σε αυτό που λέω, δηλαδή ότι δεν είναι δυνατόν με αυτά τα χρήματα να γίνεται η δουλειά σωστά όπως γίνεται στο εξωτερικό. Γιατί σίγουρα δεν το συζητάω καν για δουλειά σαν αυτή που είδα… Όσο για τα διάφορα άλλα πράγματα και τις διαφορετικές τιμές στην χώρα μας είναι αλήθεια πως συμβαίνουν αυτά που περιγράφει ο Gavanas αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που κάνουν τη δουλειά τους πιο τίμια. Αλλά ας μη ξεχνάμε πως η αγορά μας είναι πολύ μικρή και τα έξοδα μεγαλύτερα από αντίστοιχα μαγαζιά στο εξωτερικό όπου και οι πωλήσεις έξω είναι πολλαπλές των αντίστοιχων στην Ελλάδα με συνέπεια τις καλύτερες τιμές εκεί σε ανταλλακτικά τουλάχιστον γιατί σε εργασία μάλλον είμαστε εμείς πολύ πιο οικονομικοί. Τέλος πάντων, γνώμες είναι και κουβέντα να γίνεται… ![]() Φιλικά Speedy100 |
speedy100 έγραψε: |
Γεια σε όλους ![]() Σχετικά με τα Turbo Kits.............. ................................................ Τέλος πάντων, γνώμες είναι και κουβέντα να γίνεται? ![]() Φιλικά Speedy100 |
DIMCHRI έγραψε: |
Λοιπόν υπάρχει κανείς που να έχει τουρμπίσει το αμάξι του ??
Ας μας το πει εδώ να τελειώνουμε !!! Να τα πει όλα, και τα καλά και τα κακα, όπως έκανε και ο Τάσος. Φιλικά πάντα, Δημήτρης. |
Steve έγραψε: | ||
![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ελεος πια ποτε θα ξυπνησετε με το μυθο του τουρμπο...
speedy αυτος ο βελτιωτης ειναι μηπως και καλα ενας απο τους τοπ στα ντραγκστερ??? διοτι ο κυριος που λεω εγω σε σαξο παλι τουρμπο α.τα εκανε #^^%$%^$ μολις πηρε το αυτοκινητο το παιδι στα πρωτα 100μετρα καθως ειχε συνδεσει αναποδα παροχη λαδιου-νερου στην τουρμπινα!!! β.πηρε λιιιιιγο φωτια καθως δεν προσεξε οτι ηταν πολυ κοντα στην τουρμπινα ο πολλαπλασιαστης-αν θυμαμαι καλα τι μου ειχαν πει- με αποτελεσμα αυτος -πλαστικο- να λιωσει και ...... επισης προκαλω οποιο ατομο εχει κανει τουρμπο αυτο το μοτερ --με πανω απο 200αλογα και καλα-- και εχει κανει πανω απο 15000χλμ να μας το φερει να το σκισουμε επι μια ωρα σερι και αν δεν σπασει εγω δωριζω τον κωλο μου σε ολους σας... το εχω δει παιδες ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ εως απειρες φορες το σεναριο. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ μας τετοια πραγματα ανοιγει σα μανιταρι... οποιος δεν το πιστευει καλως ΔΕΝ το ξαναγραφω βαρεθηκα. |
DIMCHRI έγραψε: | ||||
ποιός είναι ο αρούλης ρε steve ???? |
DIMCHRI έγραψε: |
όυτε ένας ρε παιδιά ??? |
Ghost Dog έγραψε: |
thats me! ![]() Λοιπον Δημητρη και λοιποι που ψηνεστε για τουρμπακι... ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΕΤΡ ΤΟΥ 2ΛΙΤΡΟΥ και με τα χρηματα που θα πουλησει το δικο του να κανει το 2λιτρο Τ-Ο-Υ-Μ-Π-Α-Ν-Ο! ![]() Απλως εγω εχω τρελο κολλημα με τον ηχο των τουρμπο αλλα και με το 206, ετσι προτημησα να τα συνδιασω! ![]() Το αμαξι οντως παρουσιαζει αρκετα απο τα <<προβληματα>> που αναφερει ο speedy |
Ghost Dog έγραψε: |
thats me! ![]() Λοιπον Δημητρη και λοιποι που ψηνεστε για τουρμακι... Το δικο μου κοστησε 3500 (η τιμη περιλαμβανει μεχρι και οργανακια και το τουρμπο ταιμερ) Τωρα θα βαλω και το ψυγειο λαδιου που δεν ξερω ποσο θα παει... Την μετατροπη την εκανε ενα φιλαρακι μου και δεν μου πηρε καθολου εργατικα... ![]() ![]() ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΕΤΡ ΤΟΥ 2ΛΙΤΡΟΥ και με τα χρηματα που θα πουλησει το δικο του να κανει το 2λιτρο Τ-Ο-Υ-Μ-Π-Α-Ν-Ο! ![]() Απλως εγω εχω τρελο κολλημα με τον ηχο των τουρμπο αλλα και με το 206, ετσι προτημησα να τα συνδιασω! ![]() Το αμαξι οντως παρουσιαζει αρκετα απο τα <<προβληματα>> που αναφερει ο speedy100 Τα λαιτ τουρμπο δεν ειναι ανθεκτικα στην πιεση και την καταπονηση γι'αυτο και τα περισσοτερα μετα απο αρκετα χιλιομετρα σπανε (και πιστεψτε με ειναι πααααααααααααααααααααααααααααααααααρα πολλα) Επισης τα πραγματα που μας ερχονται δεν εχουν καμια σχεση, κυριως με αυτα της Αμερικης (πχ εχω βρει τουρμπινες ειναι πιο ακριβες και απο τις δικες μας, αλλα δεν εχουν καμιιιιιιιιιια σχεση) Συμπερασμα:Ναι στο τουρμπο αλλα μονο με την προυποθεση οτι το χερι θα μπει πολυυυυυ βαθια στην τσεπη και το αμαξι θα λειτουργει αρκετα κατω απο τα ορια του... ![]() |
Rally έγραψε: |
Για να βοηθησω λιγο την συζητηση θα ηθελα να υπενθιμισω οτι μελος του club ο Νικελ (οι παλαιοτεροι θα τον ξερουν) με το 206 cc το εχει τουρπισει στον Δαρα. μαλιστα πηγε την εποχη που κανεις δεν τουρπιζε τα 206.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν θελεις να τουρπισεις πας σε μαστορα που κανει αυτη την δούλεια. ειναι σημαντικο να εχεις τουρπισει γυρω στα 2000-2500 αυτοκινητα. Ειναι γνωστο αλλωστε οτι στον συγκεκριμενο βελτιωτη τρεχουν πολλοι για να 'διορθωσουν΄το αμαξι τους που εκαναν την μετατροπη σε αλλον. η αξιοπιστια του αυτοκινητου φυσικα εξαρταται απο τον βελτιωτη , αλλα ενας αλλος σημαντικος παραγοντας που την καθοριζει ειναι η χρηση του αυτοκινητου και το ιδιο το αυτοκινητο. δεν ειναι το ιδιο για παραδειγμα τα τουρπιζεις ενα civic και μια alfa!!! οπως δεν ειναι το ιδιο να κανεις προσεχτικη χρηση στο αμαξι ή να το λιωνεις καθε βραδυ στην βουλιαγμενη. παντου υπαρχουν και οι ευχαριστημενοι και οι δυσαρεστημενοι. το σιγουρο ειναι οτι σε μετατροπες τουρμπο ειναι σημαντικο να εχεις πολυ καλο after sales service γιατι θα χρειαστει και αυτο φυσικα δεν ειναι κακο, οποιος θελει τουρμπο μετατροπες και να λιωνει το αμαξι του πρεπει να ξερει οτι θα επισκεπτεται συχνα το συνεργειο. τα αυτοκινητα δεν ειναι κουζινες |
Ghost Dog έγραψε: | ||||||
thats me! ![]() Λοιπον Δημητρη και λοιποι που ψηνεστε για τουρμακι... Το δικο μου κοστησε 3500 (η τιμη περιλαμβανει μεχρι και οργανακια και το τουρμπο ταιμερ) Τωρα θα βαλω και το ψυγειο λαδιου που δεν ξερω ποσο θα παει... Την μετατροπη την εκανε ενα φιλαρακι μου και δεν μου πηρε καθολου εργατικα... ![]() ![]() ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΕΤΡ ΤΟΥ 2ΛΙΤΡΟΥ και με τα χρηματα που θα πουλησει το δικο του να κανει το 2λιτρο Τ-Ο-Υ-Μ-Π-Α-Ν-Ο! ![]() Απλως εγω εχω τρελο κολλημα με τον ηχο των τουρμπο αλλα και με το 206, ετσι προτημησα να τα συνδιασω! ![]() Το αμαξι οντως παρουσιαζει αρκετα απο τα <<προβληματα>> που αναφερει ο speedy100 Τα λαιτ τουρμπο δεν ειναι ανθεκτικα στην πιεση και την καταπονηση γι'αυτο και τα περισσοτερα μετα απο αρκετα χιλιομετρα σπανε (και πιστεψτε με ειναι πααααααααααααααααααααααααααααααααααρα πολλα) Επισης τα πραγματα που μας ερχονται δεν εχουν καμια σχεση, κυριως με αυτα της Αμερικης (πχ εχω βρει τουρμπινες ειναι πιο ακριβες και απο τις δικες μας, αλλα δεν εχουν καμιιιιιιιιιια σχεση) Συμπερασμα:Ναι στο τουρμπο αλλα μονο με την προυποθεση οτι το χερι θα μπει πολυυυυυ βαθια στην τσεπη και το αμαξι θα λειτουργει αρκετα κατω απο τα ορια του... ![]() |
Recifees έγραψε: |
Οσο για το τουρμπιστάν πολλοί πιστεύουν ότι είναι ένα απλό συμπλήρωμα σαν τις βιταμίνες ένα πράγμα ( με εξαίρεση κάποιους μερακλήδες ... ![]() |
Recifees έγραψε: |
Απλά να έχετε υπόψιν ότι τουρμποεκκεντροφόρος και απλός εκκεντροφόρος εχουν κάτι διαφορές σαν την διώρυγα της Κορίνθου ... |
Recifees έγραψε: |
Και μαγκιά του Αρη που βλέπει και μιλάει για τα προβλήματα του χωρίς να κρύβεται για να κάνει την επιλογή του να φανεί σωστή όπως κάνουν τόσοι και τόσοι |
Ghost Dog έγραψε: |
Τρελος εισαι; σιγα μην καθομαι να λεω π@π@ριες και αερολογιες για να κανω την επιλογη μου να φανει σωστη!
Το ξερω οτι με τοσα λεφτα εβρισκα 2λιτρο μοτερ και πουλωντας το δικο μου το εφτιαχνα κι'ολας...Γιατι να το κρυψω? Αντιθετως, τωρα ομως θα πρεπει να βρω κανα πεντοχιλιαρο ακομα για να λειτουργησει ετσι οπως θελω το αμαξι... ![]() |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
1to groyp tea moy pe gia ena galiko kit 50 ps =3500 kai enoouse ena turbo dokimasmeno sth galia. 2sto ayto exelixis moy eipan gia toyrmpina granazwti.3 enas odigos agwnwn pezo moy pe mono koronopinio axizei na alaxw |
giannhs έγραψε: |
Γεια σας! ![]() |
tsikis έγραψε: |
Δεν μπορείς να πετάξεις έτσι απλά 4 μεγαλύτερα μπεκ , αφου δεν διαβάζει ο μαμά μαπ πανω απο μια ατμόσφαιρα οπότε εσύ όταν τουρμπίζεις τι θα διαβάζει ? .... οπότε θέλει 4 μπεκ και έναν άγραφο όπως έχεις κάνει εσυ Γιώργο ! |
tsikis έγραψε: |
και πως θα συνεργαστεί το δυμπαρο μαπ με τον δικό μας εγκέφαλο ?
θα θέλεις και άλλον εγκέφαλο λογικά να τον φτιάξεις απο την αρχή ! |
tsikis έγραψε: |
Δεν μπορείς να πετάξεις έτσι απλά 4 μεγαλύτερα μπεκ , αφου δεν διαβάζει ο μαμά μαπ πανω απο μια ατμόσφαιρα οπότε εσύ όταν τουρμπίζεις τι θα διαβάζει ? .... οπότε θέλει 4 μπεκ και έναν άγραφο όπως έχεις κάνει εσυ Γιώργο ! |
PASALIMANI έγραψε: |
3500 εαν ο μηχανικος ειναι γνωστος σου και μοιραζεστε τα γκομενακια που βγαζετε.Εαν πας στους 3-4 σοβαρους που υπαρχουν εδω και τους πεις τετοια τιμη το λιγοτερο που θα παρεις ειναι ενα χαμογελο κ αυτο απο ευγενια. |