DimiP έγραψε: |
Eκανα το service στα 21500 χλμ οχι σε καποιο "εξουσιοδοτημενο" αλλα σε συνεργειο το οποιο ειδικευεται αποκλειστικα στα peugeot.
Το συνεργειο ειναι του κ. Δελαπόρτα και ονομαζεται Action Sport Peugeot Βρισκεται στη Νικαια Καυκασου 51 και Πατμου (πισω απο το 3ο Νεκροτ.) Ο λογος που γραφω την επωνυμια (δεν ειναι διαφημιση) ειναι μονο και μονο γιατι ενδιαφερθηκε για το club και για να κανει προσφορες σε εμας σε service, εξελιξεις 2ου σταδιου (εκκεντροφοροι,προγραμμα,ροικη εξελιξη), προμηθεια σε καλες τιμες για αμορτισερ και αλλα. ειναι πολυ συνεργασιμος, ξερει το αντικειμενο και προπαντων ειναι νεος με ανοιχτο μυαλο. Περισσοτερα στο topic "συνεργασιες και συμφωνιες-τιμες" Οσον αφορα το Service περιελαμβανε αλλαγη σε λαδια , φιλτρο .............Motul 300v chrono 10/40 βαλβολινες ...............elf trj 75/80 φιλτρο a/c ρυθμιση βαλβιδων τοποθετηση αμορτισερ μπρος/πισω ευθυγραμμιση ρεγουλαρισμα πορτας "μαζεμα" χειροφρενου σφιξιματα/βιδωματα τοποθετηση σωληνας απο βαρελακι ωστε να βλεπει τη σιτα. καρτα καυσαεριων και αλλα ψιλα... κοστος 140 Ε (με αποδειξη "τυπικη") Προσωπικα εμεινα ικανοποιημενος και απο τη δουλεια αλλα και την συμπεριφορα. Το μονο κακο οτι το αμαξι εμεινε 2 μερες μεσα , ισως και λογω της αλλαγης αμορτισερ αλλα και επειδη εγω του ειπα να το κρατησει οσο θελει αρκει να φτιαχτουν αυτα που επρεπε να φτιαχτουν. Παρατηρησεις: Τακακια δεν αλλαξα γιατι αντεχουν ακομα. Συμπλεκτη και κιβ. ταχυτητων μαλλον θα χρειαστω συντομαΗ οπισθεν και η 3η που παρουσιαζουν περιεργα συμπτωματα δεν γιατρευονται. Τα λαδια μπηκαν αλλα μενει να δουλεψουν λιγο για να δουμε και τι κανουν. Ακουω παρατηρησεις και εντυπωσεις. |
DimiP έγραψε: |
1. και γιατι να το κουνησω ; για να γινει κουδουνιστρα απο τωρα ; και πως θα αντεξει να αλλαξω μηχανη αργοτερα ;;; ![]() ![]() 2. 21600 χλμ απο τον Ιανουαριο του 2000. 3. Δεν το πολυκαουναω λογω εργασιας που ακομα! ειναι πολυ κοντα στο σπιτι και τα πολλα χλμ εχουν γινει Αθηνα - Καρπενησι. 4. Οχι ολοι μαζι γιατι θα με ματιασετε.!!!! 5. το κιβωτιο αν και εστρωσε ελαφρως ! με τις Εlf trj ειναι κοινο μυστικο οτι θα μας αφησει χρονους καποια στιγμη , τωρα ποτε θα ειναι; με αυτο το ρυθμο πιθανα σε αλλα3-4 χρονια, με αλλους ρυθμους γρηγοροτερα. Ηδη εχω προβλημα με την 3η που δεν το εχει κανενας αλλος, ασε την οπισθεν που κανω ταματα για να μπει. 6. ο συμπλεκτης (το πενταλ) εχει ενα καποιο μποσικο. Μου ειπαν οτι ο συμπλ. ειναι ηλεκτονικος ?!?! και δεν "σφιγκει" παρα μονο αν αλλαξει. Τωρα για δισκο δεν ξερω αλλα ενα 1.1 που οδηγησα μου φανηκε πιο αποτομο και αγριο στο συμπλεκτη οποτε υποπτευομαι μηπως τον εχω γ@@@σει κιολας.... Αυτα.. Αντε πυροβολατε τωρα...περιμενω.... |
Alexandros έγραψε: |
Η ρυθμιση των βαλβιδων πως γινεται βρε Δημητρη μηπως ειδες?Γιατι αν ειναι κατι πολυπλοκο φοβαμαι μηπως και η ιδια η Peugeot μου γ@@@@ τον κινητηρα.Για λεγε γιατι το εχω στο προγραμμα |
Alexandros έγραψε: |
Η ρυθμιση των βαλβιδων πως γινεται βρε Δημητρη μηπως ειδες?Γιατι αν ειναι κατι πολυπλοκο φοβαμαι μηπως και η ιδια η Peugeot μου γ@@@@ τον κινητηρα.Για λεγε γιατι το εχω στο προγραμμα |
pezomania έγραψε: |
Μπράβο ρε παιδιά ΄που μπορέσατε και κάνατε τόσα λίγα χλμετρα, σας ζηλεύω ![]() ![]() ![]() |
alxdr74 έγραψε: | ||
Και εγω 40,000 εχω κανει αλλα σε 9,5 μηνες που το εχω!! Περα απο λαδι και φιλτρα δεν μου εχει ζητησει τιποτα αλλο! Ουτε καν τακακια... Καθε μερα κανω περιπου 110 με 130 χιλιομετρα με μεση ωριαια ταχυτητα στα 90-95 km/h... προς max: Το εργαλειο λεγεται φιλλερ και μετραει το κενο απο το ραουλο(νομιζω) και την βαλβιδα. Για να γινει σωστα η ρυθμιση πρεπει το αυτοκινητο να ειναι τελειως κρυο! |
Alexandros έγραψε: |
Δημητρη μηπως ξερεις ποσο ακριβως σε χρεωσε την τοποθετηση των αμορτισερ? |
teoman έγραψε: |
Έκανα σήμερα το service των 20000 (στα 18000km παρακάτι...).Ήμουν "καχύποπτος" με όλα τα εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία που είχα πάει και έτσι-κατόπιν παρότρυνσης του φίλου Νίκου- έκλεισα ραντεβού στον Κανέλλη.Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος τόσο από το service και τον έλεγχο που ήταν άψογο,αλλά κυρίως από την δυνατότητα να είμαι συνεχώς δίπλα στον τεχνικό (ο οποίος χωρίς πολλά λόγια είναι πολύ καλός στην δουλειά του και απαντούσε με προθυμία και σε κάθε ερώτηση-απορία που είχα).
Έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι για τα 20000km και επιπλέον αλλαγή λαδιών με motul (δικά μου) αλλαγή βαλβολίνης με YACCO (δική μου) τακάκια δεν άλλαξα,βγάζουν ακόμα 4000km (είχα αγοράσει δικά μου) καθαρισμός μηχανής επίλυση προβλήματος συναγερμού αναβάθμιση λογισμικού του εγκεφάλου στο τέλος πήγαμε και μία βόλτα για να γίνει έλεγχος του αυτοκινήτου και στον δρόμο. Κόστος εργασιών αρκετά χαμηλότερο του αναμενόμενου! Από τα θετικά,ο καλός καφές που σε κερνάνε ![]() Το μοναδικό "μειονέκτημα' ότι βρίσκεται αρκετά μακρυά από μένα (Γέρακας,Παιανία),αλλά σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσει κάποιος που μένει σε Β+Α. Προάστεια (και όχι μόνο...). ![]() |
DimiP έγραψε: |
τι εννοεις καθαρισμος μηχανης ;;; μηπως πλυσιμο (με λαδακι+πετρελαιο) ? το κοστος αν επιτρεπεται ποιο ειναι ακριβως ;;; για εργασια μια και ανταλλακτικα (λαδια/ξυδια) πηγες δικα σου ;;; φιλτρα αερα - a/c - λαδιου αλλαξαν ;;; σφιξιματα εγιναν ;; |
vassop26 έγραψε: |
Το χειρόφρενο έχει χαλαρώσει , δεν το έσφιξαν , έπρεπε να το είχα πει? |
Vaggelis έγραψε: |
Καθαρισμό μηχανής μου είχαν κάνει και εμένα στο πρόσφατο service.
Βάζουν ένα καθαριστικό στην μηχανή και μετά λάμπει και ευωδιάζει!!! |
vassop26 έγραψε: |
Εγώ έκανα την προηγούμενη εβδομάδα service στα 20.000 και πλήρωσα 80 ευρώ. Δεν έμεινα όμως εκεί να δώ τι έκαναν , πήγα και το πήρα το απόγευμα (Automotivo στην Πειραιώς). Το θέμα είναι ότι μου είπαν πως δεν παρατήρησαν τίποτα , το αμάξι είναι μια χαρά...
Το χειρόφρενο έχει χαλαρώσει , δεν το έσφιξαν , έπρεπε να το είχα πει? |
alxdr74 έγραψε: |
Αυτο ειναι κατι ευκολο που μπορουμε να το κανουμε και μονοι μας για παραδειγμα? Ποιο ειναι το καλυτερο καθαριστικο? |
teoman έγραψε: | ||
Γιατί 15 ερωτηματικά????????? ![]() -Ναι,πλύσιμο με λαδάκι+πετρέλαιο και σκούπισμα, -50Ε, -Ναι,δικά μου όλα όπως αναφέρω, -Έχω Κ&Ν (δεν άλλαξα...),Α/C καθαρισμός (υγρά στο επόμενο),λαδιού ναι φυσικά και αλλάχτηκε, -Όπου χρειαζόταν (έλεγχος όλης της εξάτμισης,μπουλόνια,χειρόφρενο,ντίζα γκαζιού,ψαλίδια κτλ...) |
alxdr74 έγραψε: | ||
Αυτο ειναι κατι ευκολο που μπορουμε να το κανουμε και μονοι μας για παραδειγμα? Ποιο ειναι το καλυτερο καθαριστικο? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ την μηχανή την καθαρίζω μόνος με πανί ελαφρά ποτισμένιο με πετρέλαιο!!!!όσο για καθάρισμα από συνεργείο της PEUGEOT πρώτη φορά το ακούω!!! |
DimiP έγραψε: | ||
στα μεγαλα service συνηθως το κανουν τα εξουσιοδοτημενα |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ πολύ σκόνη είδα!!!Χα χα χα σε πειράζω μεγάλε!! |
Slash έγραψε: |
Έτσι είναι. ![]() ![]() Όχι βέβαια οτι δεν είχα και καθαρή μηχανή, αφού κάθε φορά που ανοίγω το καπό του ρίχνω ένα γερό ξεσκόνισμα με tissues. ![]() |
Mimis έγραψε: |
Πλησίασε και μένα ο καιρός μου να κάνω το service τών 20000km. Μιά απορία έχω. Μου είχαν βάλει στα 10.000 λάδι castrol txt νομίζω οτι ήταν 10w-40.. Ξέρει κανείς να μου πεί ποιά αναλογια είναι η καλύτερη; |
Mimis έγραψε: |
Κάνουν και ρύθμισμα βαλβίδων στο service? Στο manual του 206 δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο.....
|
Mimis έγραψε: |
Έχω την εντύπωση ότι στα αυτοκίνητα οι βαλβίδες (τα διάκενα τους) ρυθμίζονται αυτόματα.... Κάνω λάθος???? |
Vaggelis έγραψε: |
Εμένα μου είχαν κάνει προγραμματισμένη ρύθμιση βαλβίδων στα 40.000 χλμ...
Ίσως να είναι διαφορετικά από μοντέλο σε μοντέλο (π.χ. στα 20.000 χλμ για μοντέλα 98-99, στα 40.000 χλμ για μοντέλα 00-01 κλπ) |
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ νομίζω ότι οι βαλβίδες ρυθμίζονται αυτόματα από μόνες τους!Είναι υδραυλικές!Με κάθε επιφύλαξη! |
Vaggelis έγραψε: |
Εμένα μου είχαν κάνει προγραμματισμένη ρύθμιση βαλβίδων στα 40.000 χλμ...
Ίσως να είναι διαφορετικά από μοντέλο σε μοντέλο (π.χ. στα 20.000 χλμ για μοντέλα 98-99, στα 40.000 χλμ για μοντέλα 00-01 κλπ) |
alxdr74 έγραψε: | ||
Αυτο ισχυει σε μερικα αυτοκινητα! Δυστηχως ομως οχι και στα δικα μας! ![]() |
lia206cc έγραψε: |
Συνθετικά λάδια: Helix Ultra 5W-40 4L 45,21 Υγρό υαλοκ/ρων: Shell screenwash 3,20 Φίλτρο λαδιού: Peugeot 6,42 Φίλτρο A/C: Peugeot 9,64 Χρέωση μικρού servise: 18,49 ΦαΠΑ: 14,95 ΣΥΝΟΛΟ: 97,91 |
micho έγραψε: |
Κοστιζει παραπανω η ρυθμιση στο service μαλλον ε? Περιπου ποσο? κανει καλο στην μακροζωια της μηχανης? |
Touristas έγραψε: |
307 κάθε 30.000χλμ
206 κάθε 20.000χλμ αν γράφει κάθε 30 στην οθόνη πρέπει να ρυθμιστή μέσο DIAG κάθε 20 …αυτά …..!!!! ![]() |
Touristas έγραψε: |
307 κάθε 30.000χλμ
206 κάθε 20.000χλμ αν γράφει κάθε 30 στην οθόνη πρέπει να ρυθμιστή μέσο DIAG κάθε 20 …αυτά …..!!!! ![]() |
klain έγραψε: |
Μετά απο προσεκτικό διάβασμα σε όλο το thread έχω κάποιες απορίες...
*Έχει κάνει κάποιος πρόσφατα το service των 20000? *Τί εργασίες ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται; *Τι ΠΡΕΠΕΙ να έχω μαζί μου για αλλαγή; (λάδια,τακακια κτλ..) *Πόσο θα κοστίσει πάνω κάτω η δουλειά στην lion άν τους πάω ότι είναι για αλλαγή; *Τι άλλο (του στύλ σφιξίματα) να επισημάνω να γίνει; *Αμορτισέρ; ![]() ![]() ![]() Μία διαφώτιση σε γενικές γραμμές γιατί έχω μπερδευτέι... Ευχαριστώ... Αυτά... Καλές γιορτές και Happy new year! ![]() |
mick206 έγραψε: |
220 για το 20άρι service? ![]() ![]() Στο δρόμο νομίζουν ότι τα βρίσκουμε τα λεφτά; Εγώ μια φορά πήγα στην αντιπροσωπεία(κι εγώ για το 20άρι...) έσκασα 150 Ευρώ και δεν ξαναπάτησα... ![]() ![]() ![]() ![]() Ήμαρτον... ![]() |
vlad έγραψε: |
Σήμερα έκανα service στην επίσημη αντιπροσωπία
πάντως τον Συμπλεκτη φοβάμαι πως θα χρειαστεί να τον αλλάξω και εγώ ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Παιδια ειμαι κ εγω αυριο η μεθαυριο για το service.
Βαλβολινες θα παρω τις elf αλλα λαδια τι εχετε να προτεινεται? Θελω λαδια για 5.000χλμ κ να ειναι καλα για καθημερινα σκισιματα.. |
nikq έγραψε: | ||
Μάλλον βαλβολινες εννοείς! (είναι καλή κίνηση μετά τα 20.000 χιλ) ![]() Για συμπλέκτη είναι πολύ λίγα τα χιλ ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Πετρο για πες λιγο τα θετικα κ τα αρνητικα των συγκεκριμενων λαδιων...
Δεν θα εχω κανενα προβλημα σε σκισιματα κ τετοια ε? |
nOkpos έγραψε: |
χτθες εστειλα ενα mail απο το site της peugeot και ρωτισα αν ειναι αληθεια αυτο που μου ειπαν στην lion μετα την αγορα του αυτοκινητου μου (206)..μου ειπαν οτι η πρωτη αλλαγη λαδιων γινετε στα 20.000 χιλιομετρα και απο οτι μου απαντησαν ετσι ειναι !ολα τα καινουργια αυτοκινιτα της peugeot!τα 20.000 δεν ειναι πολλα ρε παιδια για πρωτη αλλαγη λαδιων? |
nOkpos έγραψε: |
απλα ηθελα να μαθω και αλλες γνωμες....και αυτο με το mail δεν το ειχα πει ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
stevon... Έχω σκάψει τους δίσκους μου 2 φορές ως τώρα ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
Αργ καθε ποτε αλλαζεις λαδια εσυ ? ![]() |
harist έγραψε: |
ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ SERVICE ΣΤΑ 20,000 ΧΛΜ Η ΟΧΙ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑ 10.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΤΑ 30.000 ΧΛΜ (ΓΙΑ 206 ΜΟΝΤΕΛΟ 2004) ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ SERVICE ΣΤΑ 20.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ PEUGEOT?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΧΑΡΗΣ |
nikq έγραψε: | ||
Καλημέρα φίλε μου. Για να μην έχεις καμιά επίπτωση στην εγγυηση κανείς το πρώτο service στην αντιπροσωπεία (10.000 ή 6 μήνες να έχουν περάσει), μαζί με αυτό σου βάζουν σφραγίδες υποχρεωτικά για να ισχύει η εγγυηση σου, τώρα ότι σου λέει το βιβλίο που έχεις . εγώ στα 20.000 θα άλλαζα λαδιά(σε οποίο μαγαζί θέλεις) και στα 30.000 ξανά στην αντιπροσωπεία . Επίσης όταν σου κάνουν το πρώτο service κοιτάς και στο καντράν σου, στα πoσα χιλιόμετρα έχουν ρυθμίσει για να πας σ το επόμενο service... ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Ερωτηση:Πληρωνουμε εργασια στο 20αρι service??? |
CC-Gio έγραψε: |
Για το 10000 λενε? που ειναι απλα ενας τεχνικος ελεγχος!?!?!? |
MEMsound έγραψε: |
Service 20.000Km
Εργασία περιοδικού ελέγχου Α (όπως το ονομάζει η Peugeot) + φίλτρο λαδιού: 70,85ε ... (= 60ε+κάτι ψιλά + 9ε+κάτι....) Ε.. με τις υγείες μου... (ας όψεται το θέμα της εγγύησης...) |
MEMsound έγραψε: |
Καταρχήν καλώς ήρθες Βασίλη.
|
CC-Gio έγραψε: |
Ακουστε και αυτο! 20000 σερβις χωρις αλλαγη λαδια και φιλτρο λαδιου=240 ευρω!
Αλλαγη μπρος και πισω τακακια,μουζι,φιλτρο Α/C..... Εμενα μου φανηκαν αρκετουτσικα! ![]() |
nikq έγραψε: |
Το φίλτρο αέρος έχει 6με 7 ευρώ. Αν είναι να μπεις σε διαδικασία καθαρισμού (Δηλ ανοίξεις το κουτί ) γιατί δεν παίρνεις ένα καινούριο να ησυχάσεις
Τώρα το φίλτρο καμπίνας είναι πιο ακριβό , αν δεν μυρίζει ο κλιματισμός μην το αλλάξεις . |
fallen_angel82 έγραψε: |
Σήμερα πήρε ο πατέρας μου τηλ για να κλείσει ραντεβού
και του είπαν χωρίς καν να δουν το αμάξι, ότι το service θα κοστίσει περίπου 200€!!! ![]() ![]() Σιγά μην τους αφήσω να βάλουν τα δικά τους!!! |
fallen_angel82 έγραψε: |
Πριν 3 χρόνια περίπου ο Dimip στο πρώτο post του topic ανέφερε το
συνεργείο του κ. Δελαπόρτα στη Νίκαια. Πήγα λοιπόν εκεί για την αλλαγή λαδιών. Τα παιδιά ήταν πολύ ευγενικά, εξυπηρετικότατοι και μόλις είδαν το σηματάκι του club και τα slick ![]() τηλέφωνο πήραν σε γνωστό να μου δώσει τιμή για ελαστικά. Δεν ξέρω πλέον αν θα με ξαναδεί σύντομα η μαμά Lion ![]() PS Και από τιμή πολύ χαμηλότερη από εκείνη που περίμενα. PS2 Dimip έχεις χαιρετίσματα από τα παιδιά στο συνεργείο. |
ultra-one έγραψε: |
Τους ρώτησα αν τους πάω κάποια πραγματάκια από την Peugeot Sport (Βλέπε Ακραξόνια.....)........ ![]() |
fallen_angel82 έγραψε: |
Χάρη μπορεί να έχεις πρόβλημα στη Lion με δικά σου λάδια. Όταν ήρθε η
ώρα για το service των 20.000 πήρα τηλ για ραντεβού και ρώτησα αν μπορώ να φέρω δικά μου λάδια. Η απάντηση ήταν αρνητική. Οπότε έκανα αλλού το service. |
volvos έγραψε: |
τι θα κανουν ρε χαρη 3 μερες το αμαξι? |
volvos έγραψε: |
22 TO NOYMEΡΟ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ??? ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Και για σένα που είσαι διαβασμένος, τους ζήτησα να μου βάλουν αυτά: 5981F8 και 5170C9... Κατάλαβες τι εννοώ! ![]() ![]() |
ultra-one έγραψε: | ||
Oh yes...... ![]() |
volvos έγραψε: |
ελα ομως που μια ψυχη ειχε βαλει για λιγο πριν το στουκαρει 23αρα πισω και απο τοτε μου εχει αναψει φωτιες................................................ |
ultra-one έγραψε: |
Μου φάνηκε όμως ότι μου είπαν πως ο κωδικός για την μπροστινή αντιστρεπτική 22χιλ από SW είναι 5081F8 και όχι 5981F8 που τους είχα δώσει. |
volvos έγραψε: |
... και εγω του εκανα φρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ φανταστικο τιμονι στριψε και εστριψεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε |
volvos έγραψε: |
παντως χαρη χωρις πλακα χτες οδηγησα ενα 206 του γαβανας με μαμα αναρτηση (60000χλμ) και 195-50 λαστιχα και επαθα σοκ...τιμονι κατω του μηδενος.αφου αρχισα να ψαχνω αν εχει προβλημα με ψαλιδια τοπ μαουντ κλπ κλπ...τι να πω τοσο πολυ ειχα ξεχασει το τιμονι του.
ηταν ελαφρυ ασαφες κοινως αθλιο!!! |
Miltellas έγραψε: |
Μάλιστα... Ακραξόνια PS έβαλες; ![]() |
volvos έγραψε: |
παντως χαρη χωρις πλακα χτες οδηγησα ενα 206 του γαβανας με μαμα αναρτηση (60000χλμ) και 195-50 λαστιχα και επαθα σοκ...τιμονι κατω του μηδενος.αφου αρχισα να ψαχνω αν εχει προβλημα με ψαλιδια τοπ μαουντ κλπ κλπ...τι να πω τοσο πολυ ειχα ξεχασει το τιμονι του.
ηταν ελαφρυ ασαφες κοινως αθλιο!!! |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Θέλω Test Drive ΡΕΕΕΕΕ ![]() Κανόνισε... ![]() |
volvos έγραψε: |
steile pm στο gavanas να κανονισετε να συνναντηθειτε να στο δωσει . ειναι καλο παιδι δε νομιζω να εχει προβλημα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Ναι ναι, φοβερή ιδέα! ![]() |
ultra-one έγραψε: |
... Ελπίζω να το πάρω αύριο για να μπορέσω να έρθω στο πάρτυ το Σάββατο!!!!!!!! |
ultra-one έγραψε: |
Πάντως από ότι μου είπαν, τις 22άρες αντιστρεπτικές τις έβαλαν χτες! ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
χαρη αλλαξες πλακακι?
και ξερεις τωρα θα σε τρωει η αγωνια?μεσα στο πισω αξονα που δε φαινεται ειναι 22 ή λενε ασε το παπαρα που θελει και πεζο σπορτ...ουυυυστ βαλτου την 21αρα του διλιτρου και αστον να κοπανιεται. |
MEMsound έγραψε: | ||
off-topic τελείως...αλλά .... ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΜΑΞΙ!! |
Nuntius έγραψε: |
Κοίταξε,,,εμένα συνεργείο αντιπροσωπείας μου πήρε για το service στις 20000km 360euros για αλλαγή ιμάντων, κιτ ιμάντων, λάδια, υαλοκαθαριστήρες, φίλτρο λαδιού, υγρά αμαξιού γενικά, λάστιχο τάπας και κάτι άλλα ψιλοπράγματα. Πρόσεξε μήπως τυχόν σου πουν ότι πρέπει να αλλάξεις και αντλία νερού, που είναι 150euros πάνω! Επίσης αν σου πουν και σένα ότι χτυπάνε τα ψαλίδια σου, πες το μου για να σιγουρευτώ πως με κοροιδεύουν... ![]() |
shiba έγραψε: |
μια απορια εχω ρε παιδες...εχουνε περασει τα 2 χρονια απο toτε που αγορασα το cc m αλλα δεν εχω συμπληρωσε ιακομα τα 20000χλμ?μ προτεινετε να το κανω το service η δεν υπαρχει προβλημα?? |
shiba έγραψε: |
το σκεφτηκα και αυτο ρε μητσο αλλα ειχα διαβασει στο βιβλιαρακι του cc οτι πρεπει νααναβοσβηνει συνεχεια το κλειδακι με τα χλμ για να χρειαζομαι επειγοντως service.και επισης δεν κανω μονο 100χλμ σε 15 μερες ![]() |
shiba έγραψε: |
αλλαγη κλειστρου 50 ευρω |
shiba έγραψε: |
λοιπον εγινε κα ιαπο μενα το servise..επιτελους..εχουμε και λεμε΄..αλλαγη κλειστρου 50 ευρω,αλλαγη τακακια μπροστα 45 ευρω, αλλαγη βαλβιδασ οπισθεν 10 ευρω,αλλαγη φιλτρο λαδιου και λαδια(motul 8100,)40ευρω,διαφορα συμπληρωματα υγρων 5 ευρω+εργασια..255 ευρω.. |
Anagnostis έγραψε: |
Γιανα επαναφέρω λίγο το θέμα.... Έχω το 206 1.4 16V Dynamic. εδώ και ενάμιση χρόνο και πλησιάζω τα 20.000 χλμ (19200). Επειδή είμαι ακόμα μέσα στην εγγύηση θα πρέπει να πάω υποχρεωτικά σε εξουσιοδοτημένο;
Αν ναι από ποιά εξουσιοδοτημένα έχετε μείνει ευχαριστημένοι;. Μένω στο Πέραμα αλλά προκειμένου να γίνει καλή δουλειά θα πάω σε οποιαδήποτε περιοχή. Ποιές εργασίες γίνονται στα 20.000; |
Anagnostis έγραψε: |
Φιλέ Γιάννη ευχαριστώ που απάντησες αμέσως. Μια απορία ακόμα....
Το ότι δεν έχεις γράψει τιμή για τα λάδια σημαίνει οτι κάθε συνεργείο βάζει τα δικά του και δεν μπορείς να γνωρίζεις ακριβώς το κόστος; Για τα εξουσιοδοτημένα έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα posts και παρατήρησα ότι τις καλύτερες ή μάλλον τις λιγότερο αρνητικές κριτικές έχει η OSCAR. Και σκέφτομαι να΄πάω εκεί εκτος αν έχεις να μου προτείνεις εσύ εκει που πήγαινες το δικό σου όταν είχες εγγύηση. Με ενδιαφέρει η εγγυηση (λήγει το Γενάρη του 2008) γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου παρουσιάσει. |
Anagnostis έγραψε: |
Οπότε το service των 20Κ είναι το μικρό service.Και ασχέτως με την λάσπη που έχουν φάει τα εξουσιοδοτημένα αποδω μέσα για την κακή ποιότητα aftersales που προσφέρουν πιστεύω ότι για μια αλλαγή λαδιών δεν αξίζει να τρέχω στον Αγ. Στέφανο όπως πολύ σωστά είπες.
Ακόμα και ο χειρότερος τεχνικός να μου τύχει, αυτό θα το κάνει σωστά. Αλοίμονο. Εννοείται οτι θα παίξει έρευνα αγοράς. Με βοήθησες αρκετά. Thanks |
nickzotos έγραψε: |
πρωτα απο ολα επρεπε να κανεις το Α σερβις και οχι ενδιαμμεσο ελεγχο οπως εκανες εσυ. Δευτερων..οι προσφορες ειναι μονο για συγκεκριμενες εργασιες και οχι για το συνολο του σερβις...δηλαδη αν πας μονο για αλλαγη λαδιων τοτε ειναι σε προσφορα..αλλα οχι στο συυνολο του σερβις...δεν ξερω αν γινομαι κατανοητος.. ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
ο Νίκος αν εννοει αυτό που ανέφερα παραπάνω νομίζω....
|
Giannis307 έγραψε: |
+1!
|
plaketokofths έγραψε: |
Εγώ Αναγνώστης πλήρωσα αέρα 42ε Α' περιοδικό έλεγχο...
Επίσης παρα το γεγονός οτι εκανες ενδιάμεσο ελεγχο κι οχι Α περιοδικό και σου σφραγίσαν το βιβλιαράκι... εισαι τυχερός κατά την γνωμη μου. |
steve έγραψε: |
Και ναι, 3,7lt παίρνει το 206 μας σε λάδι, και τα 300ml που περισσεύουν ΠΑΝΤΑ μου τα δίνουν πίσω.
Όπως επίσης ΔΕΝ μου έχουν βάλει ΠΟΤΕ από ήδη ανοικτό δοχείο, διότι, λογιστικά δεν μπορούν να το δικαιολογήσουν και γίνονται παράνομοι. Δεν μπαίνω σε περαιτέρω σχολιασμούς, διότι θα μπλέξουμε. |
nickzotos έγραψε: |
αυτο εννοω...δεν λεω οτι δεν δινω δικιο και στα παιδια...απλα τα σερβις τα βγαζει η γαλλια και οχι η Ελλαδα...ειναι αυτο που ειπατε..οτι το οριζει ο κατασκευαστης..οπως πχ και οτι πρεπει να αλλαξεις ιμαντα σε 5 χρονια ή σε 80000 χλμ....δεν μπορεις να πεις κατι..
ελπιζω να μην παρεξηγουμε... |
phsyborg έγραψε: |
γιαυτο πας με τα λαδακια που χεις αγορασει κ τους λες βαλτε αυτα, κ οτι περισεψει το παιρνεις σαν κυριος κ το χεις να συμπληρωσεις οποτε χρειαστει. |
dimkeras έγραψε: |
Πρέπει δηλαδή να κάνω σέρβις στα 30.000 ή στα 20.000km? |
dimkeras έγραψε: |
Α, καλό!
Ιούνιος και πρώτη αλλαγή λαδιών: Λάδι Shell Helix ultra 5w-40 : 4 x 20,67 = 82,68euro Φίλτρο λαδιού : 1 x 10,97 = 10,97euro Σύνολο : 93,65euro Σεπτέμβριος και δεύτερη αλλαγή λαδιών: Λάδι Shell Helix ultra 5w-40 : 4 x 18,98 = 75,92euro Φίλτρο λαδιού : 1 x 9,97 = 9,97euro Σύνολο : 85,89euro Η κάθε αλλαγή έγινε σε διαφορετικό συνεργείο της Peugeot. Οι τιμές για ποιο λόγο μπορεί να διαφέρουν ανάμεσα στα συνεργεία? Σημ. Εργατικά είναι χρεωμένα 6,25euro σε κάθε περίπτωση. |
drdino έγραψε: |
83 και 76 ευρώ μόνο για τα λάδια; Πάμε καλά ρε παιδιά;
Φίλε μου για δες εδώ: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=70&prod_id=52 Τα παίρνεις, τους τα πας και τέλειωσες. Ακούς εκεί τόσα λεφτά για 4 λίτρα helix ultra. |
Puzzle έγραψε: | ||
Δηλαδη αν το παρω μονος και τους το παω θα πληρωσω τα 38 ευρω που εχει συν 6 κατι τα εργατικα = 44 ευρα? θα το δεχτουν απο την αντιπροσωπεια? Προσωπικα τους πηρα τωρα τηλ γιατι εφτασα τα 5 με το 207cc και μου ειπαν οτι δε χρειαζεται να αλλαξω λαδια και φιλτρα..αυτα στο χρονο η στα 20.000.. Αλλα τους ρωτησα ποσο στοιχιζουν απο περιεργεια μηπως θελω να τ'αλλαξω νωριτερα..και μου ειπε λαδια και φιλτρο 110.. Θα τρελλαθουμε εντελως? |
nickzotos έγραψε: | ||||
110 ειναι ολο το Σερβις μεσα...με ο,τι περιλαμβανεται αυτο και οχι μονο λαδια-φιλτρο... |
MEMsound έγραψε: |
αφου το ξέρετε ρε οτι τα λάδια τα χρεώνουν πάρα πολύ γιατί δεν τα παίρνεται από την Λέσχη και να τους τα πηγαίνεται να σας τα αλλάζουν??
αφού ότι λάδι και να θέλετε μπορούμε να το έχουμε στην λέσχη ![]() |
nickzotos έγραψε: |
110 ειναι ολο το Σερβις μεσα...με ο,τι περιλαμβανεται αυτο και οχι μονο λαδια-φιλτρο... |
Puzzle έγραψε: |
Καλημερα κωστη..
Εμενα επεμενε οτι δε χρειαζεται για λαδια τωρα..λεω να τα αλλαξω μονος στα 7500-10000..αυτος ειπε στο χρονο η στα 20000 και οτι δεν εχει κανενα προβλημα.. αληθεια η λεσχη που ειναι ρε παιδια? |
STELIOS έγραψε: | ||
Τι θα πει ΟΛΟ το σερβις(20.000χλμ) ρε Νικ ? Λαδια αλλαζουν και φιλτρο λαδιου, αντε και φιλτρο καμπινας... Πληροφορακα: - το φιλτρο καμπινας εχει 12-13 ευρω και το αλλαζεις και μονος σου - Τα λαδια οταν τα παρεις απο βενζιναδικο shell (~40ευρω) σου κανουν την αλλαγη τσαμπα και το φιλτρο παει αλλα 7-8 ευρω. (ΟΚ δεχομαι οτι η αλλαγη λαδιων πρεπει να γινει σε peugeot για διατηρηση της εγγησης, απλα δεν ειναι κακο να ξερουμε τι πληρωνουμε και τι μπορουμε να κανουμε ΟΤΑΝ ΛΥΞΕΙ Η ΕΓΓΗΣΗ) |
STELIOS έγραψε: |
ΟΤΑΝ ΛΥΞΕΙ Η ΕΓΓΗΣΗ |
nickzotos έγραψε: |
ρε Στελιο (χρονια πολλα κιολλας)...αφου τα εχουμε ξαναπει....υπαρχει καταλογος για της εργασιες που γινοντε στο σερβις....καταλαβαινω τι λες αλλα καταλαβε και εσυ.. ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
@@... ![]() αλλά μην βάζεις μια σελ μόνος σου και μετά σου βάζουν στην πεζώ άλλα και τα κάνετε σαλάτα.... μια το ένα και μια το άλλο... |
Panagiotis_G έγραψε: |
καλησπέρα έχω ένα 207cc 1.6T και φτάνω χρόνο και ψάχνω για το πρώτο σέρβις των 20,000 χλμ. Από εκεί που το αγόρασα στην Ελευσίνα Θεργιακης Α.Ε πήρα τηλ και μου είπαν 230 ευρω για το σέρβις ..........Είναι δυνατών τόσα πολλά ;;;
Kαι κάτι άλλο ψάχνω να βρω τα TOTAL ACTIVE INEO ECS 5W30 που γράφει στο βιβλιαράκι του και δεν τα βρίσκω πουθενά ούτε οι αντιπροσωπείες το έχουν ....Αν γνωρίζει κάτι κάποιος ....... Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
Panagiotis_G έγραψε: |
Kαι κάτι άλλο ψάχνω να βρω τα TOTAL ACTIVE INEO ECS 5W30 που γράφει στο βιβλιαράκι του και δεν τα βρίσκω πουθενά ούτε οι αντιπροσωπείες το έχουν ....Αν γνωρίζει κάτι κάποιος ....... Ευχαριστώ εκ των προτέρων |
MEMsound έγραψε: | ||
θα κοιτάξω να φέρουμε στην Λέσχη αν σε ενδιαφέρει... ![]() ![]() |
nickzotos έγραψε: | ||
πολλα μου φαινοντε για 1ο σερβις...συνηθως ειναι 130 ευρω..περιπου.. ![]() |
tralala έγραψε: |
Προσπάθησα σήμερα να κλείσω ραντεβού για το service των 20.000χλμ για το 207 1,4lt 90ps, στη Θεσσαλονίκη.
Τηλεφώνησα σε όλους τους επίσημους επισκευαστές από το site της Peugeot για τιμές και τι περιλαμβάνουν. Έχουμε και λέμε: Λάδια, φίλτρο λαδιού, ροδέλα, έλεγχος γενικός, συσφίξεις, γράσα, (υγρό υαλοκαθαριστήρων, φίλτρο καμπίνας) ΜΠΑΚΑΝΙΑΡΗ: γύρω στα 150€ ΛΑΙΟΝ: 160€ με ημισυνθετικά λάδια NEWLAND: 70€ (δεν ανέφερε όμως για φίλτρο καμπίνας, υγρό υαλοκαθαριστήρων) |
Steve έγραψε: |
Μήπως ΔΕΝ συμπεριλαμβάνει και τα λάδια στα 70? |
pol έγραψε: |
καλη χρονια σε ολους 8α η8ελα να ρωτησω το 1 σερβισ στα 20000 ποσο περιπου κοστιζει αμα ξερει κανεις |
Theo_207RC έγραψε: |
Πήρα πριν από λιγό στο AMFITHEAS SERVICE CENTER να τους ρωτήσω για το service των 20000 χλμ και μου είπαν 200 euro για λάδια και κάτι φίλτρα! Tον ρώτησα πόσο θα στοιχίσει αν φέρω τα δικά μου λάδια και αφού στράβωσε και φάνηκε στο ύφος του ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
-Eμείς δεν βάζουμε ξένα λάδια. -Μα είναι 0-30 όπως προτείνει ο κατασκευαστής. -Όχι εμείς βάζουμε μόνο τα Shell της Peugeot. -Μα η Peugeot στο βιβλιαράκι λέει Τοtal όχι Shell. -Eμείς Shell βάζουμε μόνο. Τα συμπεράσματα δικά σας. Αλλά έλεος ρε γα**το τόσο δύσκολο είναι σε κάποιον να έχει εξουσιοδοτημόνο συνεργείο και να μην είναι κλέφτης? 200 ευρώ???? ![]() |
Gr13 έγραψε: |
Παιδιά 240ευράκια πήγε το service μου Λαδια Ultra 5/30,φίλτρο λαδιού,φίλτρο airconticion και φίλτρο βενζίνης.Αχ αυτά τα Γαλλικά. |
makis106 έγραψε: |
Δίσκο-πλατό-ρουλεμάν: εγγύηση ![]() |
Gr13 έγραψε: | ||
Παίδες να σας ξενερώσω λίγο για τα ίδια ακριβως που έχω παραπάνω +ελενχο σε τακακια και πάστα σε αυτά πλήρωσα 100 για το OPC στην Opel.Ελεος μήπως να μαζέψουμε ψήφους και να στ΄λουμε χαρτί στις αντιπροσωπειες της ΠΕΖΟ για πιο φτηνο σέρβις?Εχουμε και οικονομικη κρίση ![]() ![]() |
amafic έγραψε: | ||
Τα'φτυσε δηλαδη στα 20000χλμ; |
amafic έγραψε: |
Έκανα κι εγώ το service των 20000χλμ πριν δυο μέρες. Έχουμε και λέμε:
ροδέλα τάπας λαδιού=0,57euro φίλτρο λαδιού EP=11,28euro φίλτρο (αέρα) 207/308/EP6DT=14,18euro φίλτρο A/C 207 ενεργού άνθρακα=24,63euro καθαριστικό φρένων=2,94euro λάδια shell 5W-30 (5LT)=118,00euro περ. έλεγχος Α-κανονικό-από 01/200=51,26euro ΣΥΝΟΛΟ=222,86euro |
makis106 έγραψε: |
Έχω αναφέρει το πρόβλημα εδω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=309029&highlight=#309029 Βασικά το δίσκο-πλατό ήταν αψογα όταν βγήκαν απο πάνω, απλά το πρόβλημα ήταν στην επιφάνεια που τρίβει το ρουλεμάν κατα την οριζόντιά του κίνηση. Εκεί έδειχνε ότι ήταν πολύ "στεγνές" οι επιφάνειες, και κάπως σημαδεμένες απο την τριβή, -όχι χαραγμένες-, με αποτέλεσμα όταν ζέσταινόταν ο μηχανισμός, δημιουργούταν ένα σκάλωμα, σύρσιμο, που μεταφερόταν και στο πεντάλ του συμπλέκτη, το οποίο πολλές φορές ήταν ενοχλητικό. Βέβαια αντικαταστάθηκε όλο το σετ συμπλέκτη... ![]() |
zikosdog έγραψε: |
Σήμερα έκανα το service των 20000 χλμ. στο PEUGEOT 207 S/W RC μου.
'Εχουμε και λέμε: 1) ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ SERVICE ...... 52,92 E 2) A/K ΦΙΛΤΡΟΥ ΓΥΡΗΣ ....... 3,78 Ε 3) ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ........ 8,71 Ε 4) ΡΟΔΕΛΛΑ ΤΑΠΑΣ ΛΑΔΙΟΥ ........ 0,46 Ε 5) ΦΙΛΤΡΟ A/C 207 ΕΝΕΡ. ΑΝΘΡΑΚΑ .......19,67 Ε 6) ΥΓΡΟ ΥΑΛ/ΡΩΝ 500 ML .........1,67 E Σύνολο 103,92 μαζί με το φ.π.α. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΛΑΔΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ (AMSOIL SERIES 3000 5W-30,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 65 ΕΥΡΩ)ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ... Το service έγινε στην PEUGEOT ΜΠΑΚΑΝΙΑΡΗ στην θεσ/νικη |
ironman02 έγραψε: |
Το "ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ SERVICE" τι περιλαμβάνει? Μάλλον το κόστος εργασίας είναι αυτό ε?
Πολύ δεν είναι για να αλλάξουν 2-3 φίλτρα? Ίσως και όχι.. ![]() |
Bill207 έγραψε: |
σήμερα πήγα στην Condor για το service των 20,000
225 ευρω ρε παιδια? για φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος φίλτρο A/C και λάδια? οκ, 80€ τα λάδια, σεβαστό... μα 80€ η εργασία? όταν η εργατοώρα είναι 40 (περίπου) δηλαδή φάγανε πάνω στο αμάξι μου 2 ώρες για αυτά τα πράγματα? που να μου άλλαζαν και τακάκια, το 350αρι το χαμε σίγουρο... |
nickzotos έγραψε: | ||
η εργατοώρα είναι 47+φπα. οπότε..... |
king207cc έγραψε: |
47 ευρώ η εργατοώρα?? χαχαχα! τι νομίζουν οτι είναι μηχανικοί του WRC??
Μεγάλη ιδέα έχουν για τους εαυτούς τους στις Ελληνικές αντιπροσωπείες!! |
Steve έγραψε: | ||
Μέχρι να το κάνεις αυτό όμως, θα πληρώνεις την εργατοώρα που ισχύει κάθε περίοδο από την Peugeot. |
king207cc έγραψε: |
ποια τεχνογνωσία ρε Σταύρο ?? Μας δουλέυεις? διαβάζεις τα post εδω μέσα κ καταλαβένεις τι τραβάμε όλοι μας όταν πάμε σε εξουσιοδοτημένο. Επειδή δεν έχουμε εργαλεία κ χώρο να ανοίξουμε συνεργείο σημένει ότι πρέπει να μας γαμάνε???? |
king207cc έγραψε: |
για να αλλάξουμε λάδια πρέπει να τοθς δώσουμε 48 ε την εργατοώρα?? |
king207cc έγραψε: |
εγώ που τα άλλαξα στον Τηλέμαχο κ ( που postάρει εδώ μέσα<<action>>) δωρεάν σημένει ότι είναι αγράμματος επειδή δεν πέρνει 50 ε την ώρα για αλλαγή λαδιών??? |
Steve έγραψε: | ||||||
Ο Τηλέμαχος είχε τις ικανότητες και την τεχνογνωσία, αλλά και τα εργαλεία και τις εγκαταστάσεις, και έκανε επιχείρηση και μάλιστα ανταγωνιστική. Το αν στα έκανε δωρεάν ή όχι, είναι καθαρά δικό του θέμα. |
Steve έγραψε: |
Εάν έχεις τις ικανότητες και την τεχνογνωσία, αλλά και τα εργαλεία και τις εγκαταστάσεις |
Bill207 έγραψε: |
εντελώς φιλικά
η ικανότητα και η τεχνογνωσία τους όμως, δεν μου έφτιαξαν ουτε τον θορυβο στο πορτ-μπαγκαζ που ζητησα, παρα μονο τον περιορισαν δεν μου εφτιαξαν ουτε το τριξιμο στο τζαμι που ζητησα δεν μου εφτιαξαν το λαμπακι του χειροφρενου που δεν αναβει και το ζητησα και αυτο... 3 πραγματα ζητησα να μου κανουν, δεν εκαναν κανενα και πηρα και 225 ευρω στον π...ο μου... |
ironman02 έγραψε: |
Ρε παιδιά κοίταξα το βιβλιαράκι του αμαξιού για να δώ κάθε πότε λέει ότι πρέπει να γίνεται service και δεν είδα κάπου μέσα τον συγκεκριμένο κινητήρα (rallye/gt/rc) να αναφέρεται. Έχει διάφορους (diesel και μή) και έχει και μια κατηγορία που λέει "υπόλοιποι κινητήρες". Στην συγκεκριμένη κατηγορία λέει απ'ότι θυμάμαι service ανα 20000 χλμ ή 2 χρόνια.
Εγώ πρέπει να υποθέσω δηλαδή οτι ανοίκουν σε αυτή την κατηγορία? Μου έχουν πει οτι είναι 20000 χλμ ή ενα χρόνο αλλά δεν το είδα πουθενά γραμμένο. Επίσης όταν το είχα πάει για τον τυπικό έλεγχο των 5000 χλμ μου έγραψαν στο βιβλιαράκι οτι η επόμενη επίσκεψη θα είναι στα 15000 χλμ. Άλλο και τούτο... Το 15000 από το κεφάλι τους το βγάλανε? (όχι δεν ήταν σε 15000 ήταν στα 15000 χλμ). Μήπως γράφει πιο συγκεκριμένα σε κανενός άλλου το manual για το κάθε πότε πρέπει να γίνεται το service? |
Miss 207 GT έγραψε: |
http://www.peugeot.gr/services/syntirisi.php
Κι εγώ στα 20000 νόμιζα αλλά τώρα διαβάζω στα 15000... Τί να πω, εγώ τώρα στα 20500 θα το πάω κι ελπίζω να μη μου πουν τίποτα. Η αντιπροσωπεία πάντως απ' όπου το πήρα και ένας άλλος γνωστός μου άνθρωπος στην Peugeot, σέρβις στα 20000 μου είπαν. Η ενδειξη για σέρβις βέβαια (το ''κλειδί'' δίπλα στα διανυθέντα χιλιόμετρα) μου έχει ανάψει απ' τα 16000 χλμ αλλά θεώρησα ότι το είχαν προγραμματίσει λάθος/πολύ νωρίς να ανάψει... |
www.peugeot.gr έγραψε: |
ΤΟ SERVICE PEUGEOT πραγματοποιείται κάθε πριν τα 20.000 χλμ. ή κάθε ένα έτος (όποια από τα δύο διαστήματα συμπληρωθεί πρώτο), σε κάποια από τα μοντέλα της γκάμας το service γίνεται κάθε 15.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο (όποια από τα δύο διαστήματα συμπληρωθεί πρώτο). |
nickzotos έγραψε: |
Πάμε πάλι!!!!
Αν διαβάσετε σωστά το βιβλιαράκι συντήρησης (υπάρχει και στο site της peugeot) λέει πως το σερβις γίνεται καθε 20.000 ή χρόνο εκτός απο 107 15.000 και νομίζω 10.000 το 4007 αλλά δεν είμαι σίγουρος για το τελευταίο! Τα μπουζι αλλάζονται κάθε 40.000 χλμ. Η Ελλάδα ανήκει σε χώρες με δυσμενείς συνθήκες! Άρα τώρα μπορείται να διαβάσετε ξανά το βιβλιαράκι και να το κατανοήσετε.. ![]() |
manos82 έγραψε: |
Στην Μεταμορφωση που το παω εγω ρωτησα για Servise 20.000Klm ποσο θα μου παει και μου ειπε γυρω στα 200€ |
Nick71 έγραψε: | ||
.. φίλε καλησπέρα εχω ενα rallye 207, αγορασμένο το Νοε-2007 και τωρα εχει 16000χλμ στο service της αντιπροσωπείας στην Αμφιθέας μου ζητάνε 310ευρώ για το service των 20,000χλμ. (λαδια, φιλτρο λαδιου, κλπ ψιλολοίδια..) καμία πρόταση για κανένα αξιόπιστο εξουσιοδοτημένο με καλύτερες τιμές? ευχαριστώ εκ των προτέρων!! |
Nick71 έγραψε: | ||
εξουσιοδοτημένο της peugeot? εχεις κανα τηλέφ? ευχαριστώ |
manos82 έγραψε: | ||||
ναι εξουσιοδοτημενος ειναι το τηλ ειναι 210-2846790 θα καταλαβεις οταν τους παρεις ποιος ειναι μην κανω και διαφημηση ειναι στην τατοιου στην μεταμορφωση |
Nick71 έγραψε: | ||
φίλε καλησπέρα εχω ενα rallye 207, αγορασμένο το Νοε-2007 και τωρα εχει 16000χλμ στο service της αντιπροσωπείας στην Αμφιθέας μου ζητάνε 310ευρώ για το service των 20,000χλμ. (λαδια, φιλτρο λαδιου, κλπ ψιλολοίδια..) καμία πρόταση για κανένα αξιόπιστο εξουσιοδοτημένο με καλύτερες τιμές? ευχαριστώ εκ των προτέρων!! |
bagosgt έγραψε: |
κ το σημαντικοτερο,αφου το ειχα αφησει καμια ωρα χωρις λαδια(κ εννοειτε σβηστο κ ακινητο) οταν εβαλα λαδια,φιλτρα κ ολα τα συναφη.το εβαλα μπροστα κ βουαλα...ο τρακτερικος θορυβος λες κ ειχα βαλει παξιμαδια αντι για λαδια στο μοτερ ![]() |
manos82 έγραψε: | ||||
ναι εξουσιοδοτημενος ειναι το τηλ ειναι 210-2846790 θα καταλαβεις οταν τους παρεις ποιος ειναι μην κανω και διαφημηση ειναι στην τατοιου στην μεταμορφωση |
Nick71 έγραψε: | ||||||
καλημερα και Χρόνια πολλά! μιλησα με το συνεργείο. βαζουν λεει κατι λαδια FUCHS... τι σοι λαδι ειναι αυτό? γνωρίζουμε ? η αντιπροσωπεια βαζει της SHELL με ειδικα...προσθετα λεει, προφανως και για αυτο βαρανε στην τιμη του σερβις...... αναμενω αποψεις απο τους φιλους ευχαριστω Ν. |
dimkeras έγραψε: |
Χρόνια Πολλά μόνο οι συνεργειάδες σας βλέπω να έχουν! ![]() Χοντρικά και στο περίπου οι τιμές είναι οι εξής : Φίλτρο λαδιού 10€ Φίλτο καμπίνας 20€ Δηλαδή για λάδια και εργασία 200€?????????????????? Ό,τι νά'ναι ακούμε ρε παιδάκι μου. Ο νέος χρόνος να μας φέρει Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία και ΛΕΦΤΑ για ΠΕΤΑΜΑ! ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Χρόνια Πολλά μόνο οι συνεργειάδες σας βλέπω να έχουν! ![]() Χοντρικά και στο περίπου οι τιμές είναι οι εξής : Φίλτρο λαδιού 10€ Φίλτο καμπίνας 20€ Δηλαδή για λάδια και εργασία 200€?????????????????? |
nickzotos έγραψε: |
23 ευρώ κάνουν τα 5-30 συνθετικά. δεν νομίζω να πήρες αυτά με 8,5 ευρώ ![]() |
king207cc έγραψε: | ||
23 κάνουν στην αντιπροσωπεία που είναι κλέφτες, όχι στο εμπόριο. |
Arvas έγραψε: |
Εγω ρωτησα κοστος για το σερβις και μου ειπαν για λαδια ολα τα φιλτρα και μπουζι 350Ε και μου πεσανε τα μαλλια... απ'οτι βλεπω ολοι εχουν δωσει 200-250.. τι γινεται;; |
Arvas έγραψε: |
Εγω ρωτησα κοστος για το σερβις και μου ειπαν για λαδια ολα τα φιλτρα και μπουζι 350Ε και μου πεσανε τα μαλλια... απ'οτι βλεπω ολοι εχουν δωσει 200-250.. τι γινεται;; |
drdino έγραψε: |
Παναγία μου... |
kostasvti έγραψε: | ||
Αστα να πανε.. |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||||
Γιατι ρε? Μια χαρα εισαι..! |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||||
Γιατι ρε? Μια χαρα εισαι..! |
drdino έγραψε: |
170 ευρώ για αλλαγή λαδιών; Από πότε είναι αυτό μια χαρά; |
drdino έγραψε: |
Αγόρι μου; Αυτό από το 3ο ραντεβού και μετά, σύμφωνοι; ![]() ![]() Τέσπα, για τα δικά μου τα δεδομένα για απλό λιπαντικό σέρβις τα 170 ευρώ (χωρίς τα κοκοψοψορα) είναι τραγικό ποσό. |
giannis27 έγραψε: |
λάδια δικά μου 5 λίτρα HDD 60€
ροδέλα ,φίλτρο λαδιού ,καθαριστικό για το μπαμπρίζ,οπτικός έλεγχος εργασία 20€ |
Ilias207Rallye έγραψε: | ||
Αν περιμενεις μεχρι το τριτο ραντεβου.. αστο.. ![]() Το ποσο οπως ειπα ειναι υψηλο, αλλα δικαιολογειται. Λογικο ειναι ετσι κι αλλιως, αν τους αφησεις να κανουν οτι νομιζουν, θα σου βγαλουν ενα καλο κοστολογιο στο τελος. Αν ομως τους πας τα υλικα (λαδια, φιλτρο) και εχεις συνενοηθει προηγουμενως με καποιον, τοτε το ποσο αυτο θα πεσει αρκετα. Σε αντιστοιχο θεμα, για το σερβις των 10 χιλιαδων νομιζω, ειχα γραψει τι εγινε.. Θελαν με λιγα λογια να μου κρατησουν το αμαξι εκει, και να το παρω ή το απογεμα ή την επομενη μερα. Φαντασου τι θα μου χρεωναν (ειχα μαζι μου λαδια-φιλτρο, αλλα αμφιβαλω αν θα μου βαζαν τα λαδια που τους ειχα παει)... |
drdino έγραψε: |
Άλλη φορά πάρε τα λάδια μόνος σου (τόσα και τόσα θέματα έχουμε εδώ μέσα σχετικά με αυτό) και πήγαινε ζητώντας συγκεκριμένα πράγματα. |
kostasvti έγραψε: | ||
Συγνωμη εκει ποσο χρεωνουν την εργατοωρα 6ευρω???? |
manos82 έγραψε: |
ολα δικα τους στον Ροδιτη παω στην μεταμορφωση
τα λαδακια ειναι τα Fucks αν τα γραφω σωστα και μου τα ειχανε βαλει και την προηγουμενη φορα και δεν εχω παραπονω...μεσα σε 10000χλμ τσιμπησανε ελαχιστα |
noknok έγραψε: |
Σήμερα στην Oscar (στην Πάππου δεν θυμάμαι αριθμό, πίσω απο τα ΚΤΕΛ)
χιλιόμετρα αυτοκινήτου 14.500 το service εγινε λόγο οτι έκλεισα χρόνο φίλτρο λαδιού υγρό υαλοκαθαριστήρων φίλτρο α/c 1 λιτρο λάδι Total (συμπλήρωμα) κάρτα καυσαερίων Τεχνικός έλεγχος πανω κατω κτλ και στο κομπουτερ (!) 158 eyro (σορρυ παιδες δεν εχω μαζί μου την απόδειξη) Υ.Γ με τις Υγείες μου! 8-O |
noknok έγραψε: |
Σήμερα στην Oscar (στην Πάππου δεν θυμάμαι αριθμό, πίσω απο τα ΚΤΕΛ)
χιλιόμετρα αυτοκινήτου 14.500 το service εγινε λόγο οτι έκλεισα χρόνο φίλτρο λαδιού υγρό υαλοκαθαριστήρων φίλτρο α/c 1 λιτρο λάδι Total (συμπλήρωμα) κάρτα καυσαερίων Τεχνικός έλεγχος πανω κατω κτλ και στο κομπουτερ (!) 158 eyro (σορρυ παιδες δεν εχω μαζί μου την απόδειξη) Υ.Γ με τις Υγείες μου! ![]() |
noknok έγραψε: |
...
φίλτρο λαδιού υγρό υαλοκαθαριστήρων φίλτρο α/c 1 λιτρο λάδι Total (συμπλήρωμα) κάρτα καυσαερίων Τεχνικός έλεγχος πανω κατω κτλ και στο κομπουτερ (!) 158 eyro (σορρυ παιδες δεν εχω μαζί μου την απόδειξη) Υ.Γ με τις Υγείες μου! ![]() |
vamvakoolas έγραψε: |
...
και χωρις να κανω τον εξυπνο αν περνατε λαδια φιλτρα υγρα αναλωσιμα απο εξω (π.χ συνεργατες μας) με κανα 50-70ρι τι χρεωση θα ειχατε? ο πρωτος 60 ευρα+10 ευρα καρτα και διαγνωστικο και ο 2ος....τπτ? ερωτηση κανω |
RedRock έγραψε: |
καλησπέρα και χρόνια πολλά. Λοιπόν έχω ένα 207 GT του 2008 μοντέλο. Έχω κάνει 19700χμ μόνο λόγω του ότι κινούμαι με μηχανή. Θέλω να ρωτήσω παιδιά πότε χρειάζεται αλαγή μπουζί, φίλτρο λαδιού και αέρα συν τα λάδια. Τα λάδια του τα άλλαξα στις 8000χμ και μετά στις 17000χμ. Λογικά όταν μηδενιστεί το κοντερ που μου λέει πόσο απομένει για σέρβις θα πρέπει να τα αλλάξω;
Πάντως όταν άλλαξα τα λάδια από τα 8000 στα 17000 δεν είχε κάψει σταγόνα!Ίσως να φταίει και η γυναίκα μου που μου λέει....Έχουμε το παδί!!Πρόσεχε!!!Μην τρέχεις!!!χαχαχαχαχαχα |
RedRock έγραψε: |
οπότε αλλάζουμε μπουζί και φίλτρο κλιματισμού άμεσα. |
RedRock έγραψε: |
Πάντως ή ένδειξη στο ταμπλό που μου λέει ότι το επόμενο σέρβις είναι σε 8500χμ σε τι αναφέρεται; |
RedRock έγραψε: |
Αν δεν πάω σε εξουσιοδοτημένο αυτο το μηδενίζουν ή όχι; |
RedRock έγραψε: |
Τα μπουζάκια ξέρουμε πόσο πάνε περίπου; μη μου φύγει το μαλλί!!!! |
RedRock έγραψε: |
Και κάτι άλλο ρε παιδιά. Μου έχει σπάσει τα νεύρα ο αισθητήρας πίεσης των ελαστικών. Κάθε λίγο και λιγάκι μου λέει χαμηλή πίεση. Τι τρέχει;; |
manaros έγραψε: |
και η εργασια απο μενα!!
|
ironman02 έγραψε: |
Πολύ ακριβά μου φαίνονται αυτά τα φίλτρα...Θέλουν αναγκαστικά άλλαγμα στο χρόνο πάνω? |
giannis27 έγραψε: |
στην αντιπροσωπεία με λάδια δικά μου ,αλλαγή φίλτρο λαδιού+εργατικά 25€ κάτι ψιλά |
ironman02 έγραψε: |
Αύριο που θα πάω από εκεί θα τους ρωτήσω μήπως δεν είναι απαραίτητο να τα αλλάξουμε και αυτά. Αν και θα μου πουν φαντάζομαι ότι "στο μικρό service τα αλλάζουμε και αυτά". |
ironman02 έγραψε: |
Aλέξανδρε έχω πάρει να βάλω τα total 0w30. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
το λαδιου αφου θα αλλαξεις λαδια πρεπει να το αλλαξεις (αληθεια ποια λαδια θα βαλεις?) του αερα και της καμπινας δεν ειναι απαραίτητο του αερα αν το εχεις πανω απο 15,000-20000χλμ αλλαξε το της καμπινας εξατραται και ποσο το δουλευεις το καλοριφερ κτλ στο περιπου μετα τα 30,000 θελει αλλαγμα Αρη μιλαμε για αλλαγη οχι μονο στο φιλτρο λαδιου αλλα και στου αερα και καμπινας.αυτα τα 2 τελευταια εχουν 45€ στην αντιπροσωπεία προχθες που αλλαξα μονο λαδια φιλτρο λαδιου (με λαδια δικα μου) πληρωσα 25,70€ 13,30€ το φιλτρο και 12,40€ εργασια ![]() |
Driver ///M έγραψε: | ||||
Έτσι είναι όντως λογικές οι τιμές, συμφωνώ Αλέξανδρε. Απλά συνήθως δεν αλλάζουν στο πρώτο σέρβις φίλτρο αέρα, αλλά στο δεύτερο, γι'αυτό υπέθεσα πως δεν θα είναι μέσα. Στο πρώτο σέρβις του 207 μου είχαν αλλάξει εκτός από λάδια και φίλτρο λαδιού, μόνο φίλτρο a/c και μου είχαν καθαρίσει και την πεταλούδα του γκαζιού γιατί έκανε κάτι ρεταρισματάκια και είχα δώσει 170 ευρώ που μου είχαν φανεί πολλά! Στα 20.000χλμ εντωμεταξύ ενδέχεται να θέλουν αλλαγή και τα υγρά φρένων (ιδίως αν κοντεύουν τα 2 χρόνια). Ρίξτε κι εκεί μια ματιά γιατί εγώ τα άλλαξα στις 30κάτι χιλιάδες και δεν ήταν σε καλή κατάσταση. |
ironman02 έγραψε: |
Μόλις κοίταξα τα χαρτιά του περσινού σερβίς (πριν 11 μήνες) στα 18000. Τώρα έχω 25000. Μου είχαν αλλάξει και το φίλτρο αέρα και το φίλτρο A/C μαζί με λάδια,φίλτρο λαδιού, μπουζι (το είχα ζητήσει εγώ) και υγρα φρενων. Οπότε, πρέπει όντως αυτα τα φίλτρα να αλλάζουν κάθε χρόνο ή να τους πώ να τα αφήσουν για του χρόνου αφού τα άλλαξα πέρυσι? |
Παράθεση: |
Το φίλτρο καμπίνας συσσωρεύει τη γύρη αλλά και διάφορα άλλα σωματίδια που βρίσκονται στην ατμόσφαιρα, ώστε να δημιουργείται υγιεινή ατμόσφαιρα στην καμπίνα των επιβατών.
Αυτό το φίλτρο θα πρέπει να αντικαθίσταται κάθε χρόνο, ώστε να παρουσιάζει την ανάλογη απόδοση. |
Παράθεση: |
Θυμηθείτε ότι είναι απαραίτητο να αλλάζετε το φίλτρο καμπίνας επιβατών κάθε χρόνο ή ανά 15.000 χλμ. |
Παράθεση: |
How Often Should You Change a Cabin Air Filter?
Generally speaking, most car manufacturers recommend that the cabin air filter be changed at least once a year or every 12,000 to 15,000 miles--whichever comes first. However, if you operate your vehicle in heavily polluted areas or commonly drive along dirt or gravel roads, you may want to consider changing the oil filter more often. For these types of areas, changing the cabin air filter every 4,000 to 5,000 miles or every 6 months is recommended. |
309 lover έγραψε: |
Συμφωνώ με τα παιδιά από πάνω. Βάλε του ΤΗΡ200 τα μπουζί. Είναι πιο ανθεκτικά καθώς είναι ιριδίου σε σχέση με τα πλατίνας που εχεις τώρα. Δοκιμασμένη λύση. Τα έχω βάλει και εγώ πάνω σε 308gt από όταν πρωτοέβγαλα τα πλατίνας στις 20,000 χλμ. Τώρα για το θέμα της τιμής όταν τα είχα παρει πριν δυο χρόνια φθηνότερα ηταν από αντιπροσωπεία παρα απ έξω (10ευρω το ενα είχαν τοτε)...... και απ οτι φαίνεται μαλλον συνεχίζουν να ειναι φθηνότερα απο αντιπροσωπεια ακόμη και σημερα. |