Tony έγραψε: |
Έχω ένα 1,400 8v και θέλω να βάλω πρόγραμμα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Μήπως γνωρίζετε άμα γίνεται γιατί έχω ακούσει πως ο εγκέφαλος δεν βελτιώνεται με τίποτα ο SAGEM ισχύει??? Άμα όχι δώστε μου πληροφορίες η τηλεφώνου κάποιου καταστήματος για να ρωτήσω γιατί θέλω να τοποθετήσω πρόγραμμα. Ευχαριστώ παίδες !!! |
Nikel έγραψε: |
Απο οσα εχω ακουσει εγω ο Bosch και ο Sagem δεν πειραζονται και αν εχουν πειραχθει δεν τα πηγαν μετα το χειρουργειο και τοσο καλα...Οσο για τον Magnetti Marelli εχω ακουσει πως πειραζεται με επιτυχια...Παντως εσεις που θελετε ντε και καλα προγραμμα μην ξεχνατε πως υπαρχει και η λυση του Δαρα με εγκεφαλακι και 5ο μπεκ με κοστος οχι παραπανω απο οσο ζητανε μερικοι για chip tuning...Eγω τουλαχιστον που ακολουθησα την παραπανω λυση και τον εγκεφαλο μου δεν πειραξα και νεο προγραμμα διαχειρισης εφτιαξα για το τουρμπο μου ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ρε nikelenie αστα τα παιδια με το 5ο μπεκ! δεν ψαχνουν για τοσο πολυ πειραγμα!ενα chipαρισματακι ψαχνουν να παρουν λιγο παραπανω τροφοδοσια!το λεω γιατι τις περισσοτερες φορες που καποιος εχει βαλει το 5ο μπεκ οπως εσυ και δεν εχει βαλει παραλληλο εγκεφαλακι,ο 'μαμα' εγκεφαλος δεν τα καταφερνει πολυ καλα στη διαχειρηση αυτου του extra μπεκ!λιγο παραπανω καυσιματακι θελουν για να μην στεγνωνουν οταν το σπανε??ετσι δεν ειναι tony?? ή μηπως κανω λαθος??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Βρε Ντανι.....Αν θελουν λιγο παραπανω καυσηματακι βαζεις εναν ρυθμιστη πιεσεως βενζινας και τελειωνει το πανηγυρι ![]() ![]() Αλλα για μενα και οι δυο περιπτωσεις ειναι πεταμενα λεφτα.Αν δεν βαλεις ολοκληρο εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT μην περιμενεις να δεις τιποτα.Τα τσιπακια ειναι πεταμενα λεφτα.Θελετε να παει καλυτερα το εργαλειο ![]() Βαλτε ενα κορονοπηνιο ![]() ![]() |
danielos έγραψε: |
ρε nikelenie αστα τα παιδια με το 5ο μπεκ! δεν ψαχνουν για τοσο πολυ πειραγμα!ενα chipαρισματακι ψαχνουν να παρουν λιγο παραπανω τροφοδοσια!το λεω γιατι τις περισσοτερες φορες που καποιος εχει βαλει το 5ο μπεκ οπως εσυ και δεν εχει βαλει παραλληλο εγκεφαλακι,ο 'μαμα' εγκεφαλος δεν τα καταφερνει πολυ καλα στη διαχειρηση αυτου του extra μπεκ!λιγο παραπανω καυσιματακι θελουν για να μην στεγνωνουν οταν το σπανε??ετσι δεν ειναι tony?? ή μηπως κανω λαθος??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: |
Για το SAGET ξέρει τίποτα αλο κανείς να μας πεί??? μπορω να προσθέσω εγκέφαλο αλό???? plz αμα ξέρετε κάτι πέστετο να βοηθήσετε την κούκλα μου που υποφέρει. |
sps έγραψε: |
NIKO,το μαγικο νουμερο ειναι το 13/59.
Το πιασες ετσι? ![]() ![]() Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αρχισω το ψαξιμο. Εχω βρει και μηχανικο που αναλαμβανει με επιτυχια την μεταμοσχευση. Θα δουμε. |
BTS έγραψε: | ||
Σπύρο ελπίζω πολύ σύντομα να τα πούμε από κοντά να μου πεις και για το 13/59, τιμή κλπ, έτσι πληροφοριακά...κάποτε ήμουν έτοιμος να το κάνω αλλά το σκέφτηκα καλύτερα... |
sps έγραψε: |
Αν το saxo που παρουσιαζεται στο τελευταιο drive power φορα sagem,τοτε ναι προγραμματιζεται.
Παντως ο εγκεφαλος του saxo ειναι τριφυσος. |
sps έγραψε: |
NIKO,το μαγικο νουμερο ειναι το 13/59.
Το πιασες ετσι? ![]() ![]() Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αρχισω το ψαξιμο. Εχω βρει και μηχανικο που αναλαμβανει με επιτυχια την μεταμοσχευση. Θα δουμε. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Tο πιασα το πιασα ![]() ![]() ![]() Η καλυτερη περιπτωση ![]() |
Rally έγραψε: |
ρε νικελ για πες τι ξερεις για αυτο που βαζει ο δαρας???ειναι το ιδιο με το να βαλεις προγραμμα?? τι σου δινει??και τελος παντων τι καλυτερο μπορουμε να βαλουμε στον τριφυσο να παρουμε και κανα αλογακι, να πιασουν τοπο τα λεφτα με λιγα λογια, να δουμε διαφορα???
ντανυ και εσυ τα φωτα σου!!! |
danielos έγραψε: | ||||
το πιασες το παισες ρε μουρλονικο????? που πηγαινες χωρις αλυσιδες εκει πανω ρε??????????? ο ετερος κιτρινος ραλλος παντως καταφερε και ανεβηκε μεχρι το δασικο χωριο χωρις αλυσιδες με τα ημισλικ!!! ειναι ο οδηγος πως να το κανουμε!!!!!! ![]() ![]() ![]() ρε γιατι δεν κατεβαζεις το αυτοκινητο σε καμια αναβαση εδω στα πεδινα???(ριτσωνα , μοσχοκαρυα και τα λοιπα) κριμα ειναι ετσι που το εχεις κανει να μην το τρεξεις!!!!! |
sps έγραψε: |
NIKO,το μαγικο νουμερο ειναι το 13/59.
Το πιασες ετσι? ![]() ![]() Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αρχισω το ψαξιμο. Εχω βρει και μηχανικο που αναλαμβανει με επιτυχια την μεταμοσχευση. Θα δουμε. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ρε Nikel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Δεν με ενθουσιάζει η ιδέα.Και 30 άλογα να μου έδινε.Αυτό που θέλει κάποιος από το πρόγραμμα είναι να πάρεις κάποια άλογα και λίγη ροπή σε όλο το εύρος στροφών ακόμα και χαμηλά. Τώρα να τα πάρω τα άλογα στις 6600 δεν μου λέει τίποτα , εκτός και αν βάλω σκοπό μου να κάψω το μοτερι. |
Tony έγραψε: |
Έχω κάποια νέα για τους κάτοχους 206 1.4 8v. Μετά από πολύ ψάξιμο ανακάλυψα πως ο εγκέφαλος Sagem βελτιώνετε με πρόγραμμα από την εταιρεία TARANTULA και στοιχίζει 120.000δρχ. Μου είπε ο υπευθύνως πως ανεβάζουν τον κόφτη γύρο στις 300 στροφές παραπάνω και το αμάξι παίρνει γύρο στα 6 αλογάκια. Η τιμή είναι πολύ καλή πιστεύω και άμα ισχύ αυτό τότε θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε το μοτεράκι μας.
* Το μόνο περίεργο είναι πως κάνεις σε όλη την Ελλάδα καθώς και Αγγλία και δεν έχουν σπάσει τον εγκέφαλο SAGEM και το πρόγραμμα που φοράμε είναι SMT. Δεν ξέρω άμα ο συγκεκριμένος βελτιωτής απλός με έναν κρύσταλλο βγάζει το πρόγραμμα και ξαναβάζοντας το ίδιο ανεβάζει μόνο στροφές και το πουλάει και καλά πως το έχει προγραμματίσει. Αυτό πάντως γίνετε το οποίο δεν είναι η καλύτερη λύση στον εγκέφαλο ανεβάζοντας μόνο στροφές. |
chatasos έγραψε: |
Γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα δίνουν? |
Vini έγραψε: | ||
Noμίζω ότι εγγύηση καλής λειτουργίας κινητήρα δίνει μόνο η αντιπροσωπεία...αν και εφόσον βελτιώνει εγκέφαλο.... Οι υπόλοιποι δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας του προγράμματος... |
Lord Cypher έγραψε: |
Τι να πω ρε Tony ![]() ![]() ![]() Άλλωστε το να πας τον κόφτη πιο πίσω δεν λεεί και πολλά από μόνο του. Με λίγη κοινή λογική (και δεν ξέρω αν ισχύει) εγώ θα σκεφτόμουν περισσότερες φθορές στον κινητήρα λόγω περισσοτέρων στροφών και πιθανότητα καψίματος ίσως ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||||
Και φυσικά για ότι πρόβλημα παρουσιαστεί δεν ευθύνονται αυτοί ![]() Εμένα πάντως δεν μου κάνουν.... |
Tomcat έγραψε: |
Toυ έκανα Alex ακριβώς την ίδια ερώτηση , και μου είπε ότι δυστυχώς το μηχάνημα και το Software είναι καινούργια και κόστισαν 11εκ όποτε κάπως πρέπει να αρχίσει η απόσβεση. Τώρα αν ήταν αξιόπιστα αυτά που μου είπε δεν μπορώ να το κρίνω. Πάντως πες ότι σου δίνει 6 με 350 ευρο , βγαίνει περίπου 58ευρο ο ίππος , ποια άλλη μετατροπή εχει τόσο χαμηλό κόστος αν ίππο?Αν σου δίνει 8 που θα φανεί στο δυναμόμετρο , το κόστος σου βγαίνει 45 εuro / ίππο. |
konstantinos έγραψε: |
Και μία ερώτηση απο τον αδαή, περισσότερο διευκρινιστική παρά παρεμβατική. Η βελτίωση - αύξηση της υποδύναμης κατά 8 άλογα θα επέλθει μόνο από την αλλαγή - επαναπρογραμματισμό ή what ever it is του εγγεφάλου ή θα δράσει συνδιαστικά και με άλλες αλλαγές. Δηλαδή εν λίγης μιλάμε για βελτίωση 1ου σταδίου ή οχι? |
Vini έγραψε: |
Κώστα το 1ο στάδιο δίνει από 10 έως 15 άλογα καθαρά....ανάλογα το αυτοκίνητο...
Ενα πρόγραμμα από μόνο του θα σου δώσει πράγματι περί τα 8-10 άλογα... ενώ μία καλή εξάτμιση με μια καλή εισαγωγή θα σου δώσει τα υπόλοιπα .... Ομως μία καλή εξάτμιση με μία καλή εισαγωγή, μόνα τους, ίσως να μην δώσουν ούτε 2 άλογα....γιατί πρέπει να βοηθηθούν με κάποιο πρόγραμμα... Η ουσία είναι ότι κάνοντας και τα 3 (πρόγραμμα, αέρα, εξάτμιση) έχεις απόδοση 10-15άλογα...αρκεί φυσικά το αυτοκίνητο να τα χρειάζεται... ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Πάντως, αν και αδαής, κατηγοριοποιούμε στους δύσπιστους... |
konstantinos έγραψε: |
Δεν θα ήταν λοιπόν πιο ξεκάθαρο οι κάθε λογής βελτιωτές να μιλούν για ποσοστά βελτίωσης παρά για άλογα? πχ Θα σου δώσει βελτίωση α% στην ιποδύναμη και β% στις ροπές. Και ανάλογα με τους αντίστοιχους αριθμούς του εργοστασίου να υπολογίζεις και να προϋπολογίζεις τα ευρά σου. Πάντως, αν και αδαής, κατηγοριοποιούμε στους δύσπιστους... |
Tomcat έγραψε: |
Πάντως πες ότι σου δίνει 6 με 350 ευρο , βγαίνει περίπου 58ευρο ο ίππος , ποια άλλη μετατροπή εχει τόσο χαμηλό κόστος αν ίππο?Αν σου δίνει 8 που θα φανεί στο δυναμόμετρο , το κόστος σου βγαίνει 45 εuro / ίππο. |
Tomcat έγραψε: |
Επίσης η εγγύηση στην Τarantula είναι καλής λειτουργίας του κινητήρα. Δηλαδή αν σας σκάσει το μοτέρι και η ECU δείξει ότι φταίει το μίγμα ή κάτι άλλο που προγραμματίζεται απο τον εγκέφαλο τότε θα αποζημιωθείτε. |
Alex έγραψε: | ||
Προσεξε να δεις πως μπορεις να βγαλεις καλυτερη αναλογια χρηματων / ιππο.. Παιρνεις το μοτερ που εχεις και το πουλας.. Βγαζεις 600Ε και τα βαζεις στην τσεπη.. Πας και βαζεις με 2000Ε το 16V με τους 122. Οποτε εχεις με 2000 - 600Ε = 1400Ε... Απ'τα 75 αλογα στα 122 ειναι 47 αλογα. 1400 Ευρω μοιρασμενα σε 47 αλογα βγαζει ενα κοστος 29.78Ε / αλογο...σε σχεση με το 58Ε/ιππο αμφισβητουμενο (αν δινει 8 ιππους το chip) η ακομα και με το 45Ε/ιππο (αν ειναι οντως 8) ειναι σαφως κατωτερο και πιο αξιοπιστο... Τωρα θα μου πεις οτι το χοντρυνα το παιχνιδι και αλλοι θα αρχισουν να λενε για φρενα αναρτησεις κτλ.. Εγω απλα απαντησα ομως στην ερωτηση που εκανες: "ποια άλλη μετατροπή εχει τόσο χαμηλό κόστος αν ίππο?" Σωστοοοοοοοος? Kαι για να κανω και λιγη αυτοπροβολη, πιστευω οτι το συστημα με το φιλτρο που εχω φτιαξει ειναι το τελειοτερο value/performance προιον που εχω βρει πουθενα.. ουτε 1Ε/ιππο... Τωρα βεβαια η αποδοση δεν δυναμομετραται καθως κερδιζει απ'την κινηση του αυτοκινητου μπρος τα μπρος αναλογα με τα χιλιομετρα που πας οποτε δεν μπορω να βγαλω ακριβη νουμερα..Παντως η κατασκευη δεν μου κοστισε πανω απο 5Ε (2 σωληνες και λιγος υαλοβαμβακας) |
Tomcat έγραψε: |
(ΝΙΝΟ;) Ρε Δούκα μήπως έχει σχέση με το GROUP A (το μαγαζί) ?
Αλέπης κάπου τον έχω ακούσει αλλά νομίζω ότι ασχολούταν με Ηοnda. Mπορεί να κάνω και λάθος. |
jnavy έγραψε: |
Η peugeot sport ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1.4, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΡΕΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.ΠΕΡΙΠΟΥ 10-15 ΑΛΟΓΑ.ΣΤΟ 1.6 16V ΔΙΝΕΙ 30 ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ.ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΦΟΡΟΥΝ Β' ΣΤΑΔΙΟ. ![]() |
chatasos έγραψε: |
Το θέμα δεν είναι αν υπάρχει πρόγραμμα για το 1.4, αλλά αν υπάρχει πρόγραμμα από την Peugeot Sport για το 1.4 ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||
Φίλε Γιάννη, δηλαδή έχει βγάλει πρόγραμμα και για το 1.4? |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon epeidh phga na peiramatistw panw ston diko moy egkefaloy SAGEM ama ton anoikse te einai tigkasthn roz silikonh poy den fainetai tipota apo ta chip kai ta kyklwmata. Mexri stigmhs den exw dei kanenan sthn Ellada na bazei programma se sagem trifysso panta |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon epeidh phga na peiramatistw panw ston diko moy egkefaloy SAGEM ama ton anoikse te einai tigkasthn roz silikonh poy den fainetai tipota apo ta chip kai ta kyklwmata. Mexri stigmhs den exw dei kanenan sthn Ellada na bazei programma se sagem trifysso panta. Ta rallye kai ta saxo poy exoyn trifysso kai programmatizonte einai magneti marelli kai boss. To modulator gia trifyssoys (mhxanhma poy diabazei thn xartografhsh toy egkefaloy) mporei na to exoyne alla to exoyne kai alloi pio polla xronia sto xoro me kalytero onoma kai pali den exoyn mporesei na spasoyn thn xartografhsh toy sagem. Egw ama den dw na bgainei ena ston dromo kai na leitoyrgei xwris fobo den peirazw egefalo. AAAAA ksexasa 8a paroysiastei kai to car-o moy sto burn out toy epomenoy mhna. Opote 8a breite fthnes lyseis gia 1400cc 8v. |
pughell έγραψε: |
Ολη η τσακαλοπαρεα εδω μαζευτηκε;;; ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
Ολη η τσακαλοπαρεα εδω μαζευτηκε;;; ![]() ![]() |
peugeot206 έγραψε: |
Καλησπέρα παιδες.Καιρό έχω να παραβρεθώ στο forum, λόγω προβλημάτων υγείας του father.Anyway,ρώτησε ο αδερφός μου στην Πρέβεζα ένα κατάστημα για το τσιπάρισμα του SAGEM του 3φισου.Ο καταστηματάρχης του είπε πως το στέλνει πακέτο στην Αθήνα και σε τρείς μέρες έρχεται τσιπαρισμένος.Τώρα το που τον στέλνει, αν έχει εγγύηση ή όχι δεν τον ρώτησε.Υπομονή λοιπόν μέχρι αύριο το μεσημέρι-απόγευμα. ![]() ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
Προτου αρχιστε να μπλεκετε με προγραμματισμο τριφυσων ψαξτε να βρειτε εναν εγκεφαλο και μια πλεξουδα απο μονοφυσο για να κανετε οτι θελετε... ![]() |
Tony έγραψε: |
Για τον SAGEM 1400???? |
pughell έγραψε: |
Απλουστατα γιατι ο μονοφυσος ειναι πολυ πιο ευκολος εγκεφαλος στον προγραμματισμο οποτε εξασφαλιζει και καλυτερο αποτελεσμα...
Αλλιως ειναι να εχεις να κανεις μια απλη προσθεση και αλλιως μια εξισωση με την θεωρια της σχετικοτητας. ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
τι θέλει να πει ο ποιητής (sps); |
nik7 έγραψε: |
poso kanei afto to pragma gia legete..... |
Nikos(Vini) έγραψε: |
Tα πράγματα δεν είναι τόσο απλά ...
Το Multiplex δεν έχει να κάνει μόνο με καλώδια αλλά και με την λειτουργία του εγκεφάλου ... Αυτά που βλέπετε στην εικόνα είναι τα καλώδια που έχει το μοντέλο χωρίς το multiplex ... Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να προσαρμοστούν σε μοντέλο με multiplex αφου οι εγκεφαλοι αλλά και γενικά η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική είναι διαφορετικά ... |
sps έγραψε: |
Mε αυτη την πλεξουδα καταργεις το multiplex.
Μπορει να μην ειναι αυτη ακριβως η φωτο,αλλα το νοημα εκει ειναι. Το 206 cup απο multiplex το κανουν απλο,μεχρι και ντιζα μπαινει,ολα αυτα βεβαια συνδυαζονται με εγκεφαλο ps. Ενδεχομενως καταργωντας με αυτο τον τροπο και προγραμματιζοντας σωστα τον εγκεφαλο,να επιτευθχει το ιδιο αποτελεσμα. |
sgonzales έγραψε: |
Eρώτηση ασχετη:Αληθευει οτί τα cup <<αρμενίζουν>> στους 150??? ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Αυτος που ξερει και μπορει να σε βοηθησει ειναι στο site: Power Tuning Hellas. Ειναι ετερια στη Θεσσαλονικη και ειδικιυεται και στους Sagem. Με 600 περιπου ευρο σου δινει 8-9 αλογα και 3 χρονια εγγηση( προγραμα & κινητηρα). Καλλη τυχη |
Miltellas έγραψε: | ||
Ψέμμα! Ξεκινούν από τους 167 και φθάνουν μέχρι 200+ αξιόπιστα και χωρίς αλλαγές σε τμήματα εσωτερικά του κινητήρα. Δηλαδή μόνο με εκκεντροφόρους, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλο και μερικά ακόμη ψιλά. |
pughell έγραψε: |
Γιατι ρωτας αφου ετσι και αλλιως και το κοστος θα ειναι απαγορευτικο αλλα και η αντοχη στον χρονο μηδαμινη. ![]() ![]() |
sps έγραψε: | ||
Γιατι το λές αυτο? Εχεις προσωπικη εμπειρια απο 206 cup και ειδες οτι δε δουλευει? |
sps έγραψε: | ||
Γιατι το λές αυτο? Εχεις προσωπικη εμπειρια απο 206 cup και ειδες οτι δε δουλευει? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Σπυρο για να λεει ο Στελιος λογικα πρεπει να εχει δει.Εχουν κανει στην Θεσσαλονικη κανα 2 CUP ![]() |
sps έγραψε: |
..... εχω και εγω ιδια αντιληψη απο το μπλε 206 της αντιπροσωπειας,γι αυτο ρωτησα και εγω,να δω που ειναι το προβλημα.
Η δικιες μου εντυπωσεις ειναι πως εχει δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων,και ψηλα και χαμηλα.Αυτα υστερα απο αγωνιστικη βολτα στα Μεγαρα. |
sgonzales έγραψε: | ||
Tυχερούλη ....... Το εν λόγω 206 περίπου πόσα βγάζει σε αλόγατα πάντα ??? Καμια πληροφορία σχετικά με το τι έχει αλλάξει ? Οι στροφές του σε τι κλίμακα έπαιζαν, κατέβαινε κάτω απο 2500 -3000 στροφές ?Σε σχέση με το απλό 1,6 υπήρχε αλλαγη σε σύστημα φρένων πέρα απο κάποια αγωνιστικά αναλώσιμα?? Συγνώμη αν το ζαλίζω το θέμα ,αλλά ~~150 αλογα στα 1025 κιλα είναι αρκετά δελεαστικό (για την ακρίβεια πολυυυυυυυυυυυυυυυυ δελεαστικό) |
sps έγραψε: |
sgonzales,για την ακριβεια δεν το εχω οδηγησει,απλα εχω συνοδηγησει,οποτε δεν μπορω να σου πω με λεπτομερεια πως συμπεριφεροταν 2500-3000 στροφες.
Οπως ειπωθηκε, βοηθιοταν και απο το κλειστο 6αρι κβωτιο. Σαν αισθηση μου εδωσε οτι ειναι το ιδιο γρηγορο με το 106 cup. Τα φρενα ειναι alcon 4πιστονα 292 mm. Η συμπιεση δε νομιζω οτι ειναι στο 12 αλλα στο 11,με φλατζουλα ps μαλλον. Και οσον αφορα την αντοχη του μοτερ,γιατι να μην αντεξει? Ξερετε πολλα μοτερ πεζω αγωνιστικα να εχουν σπασει? Αν η συντηρηση ειναι σωστη,δεν υπαρχει προβλημα. Απο την εμπειρια μου σε 106 cup,το οποιο ξεκινησε απο το 98 σαν N2,και τρεχει εως σημερα,δεν εχει ανοιχτει ποτε για επισκευη,οποτε δε βλεπω το λογο το παρομοιο μοτερ του 206 γιατι να σπασει. Ειδικα τα καλουδια της PS δινουν την απαραιτητη αξιοπιστια,ετσι Νικο? |
Αγάπιος έγραψε: |
Εεεετσι,εεετσι...Και οταν θα παρτε το μοτερ στα χερια...Γιουβεεετσι,γιουβεεεετσι!!!! ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Σιγα ρε Αγαπιε.............Ετσι περνεις μοτερ στα χερια ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Σιγα ρε Αγαπιε.............Ετσι περνεις μοτερ στα χερια ![]() |
STAMOS έγραψε: |
ΗΔΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΑΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΑ .... |
Skull έγραψε: |
Εγω ξερω εισαγωγη και χταποδι!Αν με την εξατμηση εννοεις τελικο ξεχνα το!Αυτο ειναι μονο για ομορφια και θορυβο ![]() |
netblaster έγραψε: |
Παιδια μακρια απο τσιπακια και βελτιωσεις τετοιου τυπου!!! Την εχουν "πατησει" ενα σωρο φιλοι...Η αληθεια ειναι οτι μπορει να δειξει 5 αααντε και 8 αλογα παραπανω στο δυναμομετρο αλλα τι να τα κανεις οταν τα δινει στον κοφτη και χανεις στις χαμηλες σε σχεση με πριν??? Η καλυτερη λυση ειναι modifa ατμοσφαιρικη παντα και οσα παρει(αλογα εννοω)!!! Οσο για αλλαγη μοτερ ειναι το ιδανικο αλλα που λεφτα στις μερες μας??? Αααχ αυτο το ραλλομοτερ...Τοσες φορες το εχω ζητησει στον Αι Βασιλη αλλα ακομα περιμενω...Μαλλον το εβαλε στο ελκυθρο...[/quote]
Ααααα ναι δεν στο πα.....Αργει γιατι εχει να φερει πρωτα εμενα το μοτερ επιπεδου VK και δεν χωραει στο σακο ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
VK??? Τι μοτερ ειναι αυτο??? |
mick206 έγραψε: | ||
Vάλε Κάρβουνο... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: |
να προτεινω και κατι αλλο...
...κανοντας το δικο σου τραμπα +300 ευρω βαζεις τον 8v και αν εισαι και λιγο τυχερος την τελευαταια βελτιωμενη εκδοση του με 98hp απο το 306 καμπριο... |
Droemmen έγραψε: |
Τα 6 άλογα ακούγονται λογικά για ένα 1.4 κινητήρα...
το θέμα δεν είναι τόσο στα 6 άλογα αλλά που θα τα "δώσει" αν τα "δώσει" χαμηλα και ομαλά τότε αξίζει... αν πρέπει να πας 5000 στροφές για να τα δεις δεν αξίζει τόσο... Ένας καλός επαναπρογραμματισμός δίνει και ιπποδύναμη και ροπή αλλά όλα τα λεφτα είναι στην καλύτερη αίσθηση-απόκριση του γκαζιού (δύναμη εκεί που πριν δεν υπήρχε)... Η superchips είναι πραγματικά μια γνωστή εταιρία, αν και το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι σωστό τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερα από του συνδυασμού σκούπας - εξάτμισης... ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ !!! ![]() ![]() ![]() Λοιπον, ρωτησα νωρητερα σημερα στην R&S Motorsport (επισημο αντιπροσωπο Superchips) και μου λεει πως ναι θα ερθει προγραμμα για τον SAGEM του 206 στο τελος του μηνα με το επομενο update. Στελνω και ενα e-mail στη Superchips Αγγλιας ρωτοντας ακριβως το ιδιο πραγμα (ετσι ρε φιλε απο περιεργεια), και τι μου λενε?????? ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΤΑΧΝΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ SAGEM ΤΟΥ 206. ![]() |
Droemmen έγραψε: |
βέβαια λύση βρέθηκε από Αμερική μεριά και το S2000 είδε 400 (!) άλογα ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεν υπαρχει μοτερ 8βαλβιδο με 98 αλογα. ![]() Μεχρι 88 εφτασε και 105 στην εκδοση του Rallye οπου οι διαφορες του ειναι ο διαφορετικος εκκεντροφορος,η εισαγωγη με τα μπεκ,η αυξημενη συμπιεση και ολη η εξατμιση... ![]() ![]() Επισης ο 8βαλβιδος ειναι ετσι και αλλιως με μπουζοκαλωδια. ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα πρωτα DIS τα εβαλε η Peugeot στο μοτερ με τα 120 αλογα.Απο εκει και περα ακολουθησαν οι αλλοι με τα 110 και μονιμοποιηθηκε οταν πια μπηκε το multiplex στο παιχνιδι.Δηλαδη μονιμοποιηθηκε μετα το 2001...
Οσο για τα 95+ αλογα ξεχνα το... ![]() ![]() ![]() ![]() Το 16αρι μοτερ ηταν σχεδον το ιδιο απο την εποχη που εμπαινε στο Citroen BX και απεδιδε 86 αλογα με μονο ψεκασμο.Ανεβηκε στα 88 περιπου στο 94-95 με την αλαγη του εγκεφαλου και εληξε την καριερα του με 90 και ψεκασμο πολλαπλων σημειων. ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ρε παιδια...αυτο το μοτερ το εχω δυναμομετρημενο σε τευχος των 4ΤΡΟΧΩΝ πανω σε 306 Cabriolet και λενε αυτο ακριβως...οτι αντι για 90ps τους εβγαλε 95ps!!! Οχι οτι ειχε φοβερη σημασια για τις επιδοσεις αλλά, σαν παρατηρηση εχει σημασια...Θα μου πειτε ενα μοτερ ετυχε...Οκ συμφωνω!!! Αλλα δεν εχω δει αλλο δυναμομετρημενο 1,6 8v οποτε... |
Pughell έγραψε: |
Αλλο ενα υποψηφιο θυμα των Ελληνων προγραμματιστων... ![]() Φιλε μου κρατα τα χρηματα σου για κανεναν εκκεντροφορο ή κορωνοπηνειο... ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αλλο ενα υποψηφιο θυμα των Ελληνων προγραμματιστων... ![]() Φιλε μου κρατα τα χρηματα σου για κανεναν εκκεντροφορο ή κορωνοπηνειο... ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Εγω τα λεω ποιος με ακουει ομως!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Κατσε να βγει στο "σφυρι" πρωτα να δουμε και ποσο θα πηγαινει το μαλλι!?!?! Παντως ειναι μια πολυ καλη ιδεα... |
Pughell έγραψε: |
Απλα πρεπει να βλεπεις και την θερμοκρασια που και που...Επισης στην τελικη βασικη προυποθεση ειναι να μην εισαι με γκαζι παντοφλα.Τα περισσοτερα τουτου βγαζουν τελικη με μισο γκαζι. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα πρωτα DIS τα εβαλε η Peugeot στο μοτερ με τα 120 αλογα.Απο εκει και περα ακολουθησαν οι αλλοι με τα 110 και μονιμοποιηθηκε οταν πια μπηκε το multiplex στο παιχνιδι.Δηλαδη μονιμοποιηθηκε μετα το 2001...
Οσο για τα 95+ αλογα ξεχνα το... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Κατσε να βγει στο "σφυρι" πρωτα να δουμε και ποσο θα πηγαινει το μαλλι!?!?! Παντως ειναι μια πολυ καλη ιδεα... |
Pughell έγραψε: |
Βασικα για να ειμαι σιγουρος οτι συννενοουμαστε,το DIS ειναι ενα ενιαιο πλαστικο κομματι με 4 πιπες ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βασικα το DIS μπορει να σημαινει Distributorless Ignition System ή αυτο που εγραψε ο Κωστας,Direct Ignition System.Καπου το ειχα διαβασει αλλα δεν θυμαμαι πιο ακριβως απο τα 2 ειναι... ![]() Η ουσια ειναι οτι καταργει τον διανομεα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βασικα για να ειμαι σιγουρος οτι συννενοουμαστε,το DIS ειναι ενα ενιαιο πλαστικο κομματι με 4 πιπες ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||
ναι ![]() καλα ρε κανενας με 1,4 η 1,1 δεν μιλαει?εχετε ρε μπουζοκαλωδια πεστε μας επιτελους... ![]() ![]() ![]() ![]() ειμαι σιγουρος οτι εχουν ολα τα 206 απο την αρχη.ολα βασικα τα μοτερ με γκρι καπακι το εχουν.αμα ψαξεις και μια παλια συζητηση που ειχαμε περυσι για μπουζι θα δεις οτι και τοτε το εχουμε ξανα αναφερει για μοντελα του 1998-99 |
Byron206 έγραψε: | ||||
Το 206 της πρωην μου που ειναι 1,1 του 1998 εχει το DIS και δεν εχει μπουζοκαλωδια.....τωρα για τα αλλα δεν ξερω. ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Δεν ξερω αν θυμαστε πριν τα Χρηστουγενα που σηζητουσαμε για προγραμα της Superchips. Επιτελους, πριν λιγες μερες μου εστειλαν e-mail και απ'την Superchips Αγγλιας και απ'την R&S motorsport (Ελληνας αντιπροσοπος) οτι βγηκε προγραμα για το 1.4 8βαλβιδο με τον 3φισο Sagem εγκεφαλο. Η διδικασια περνει περιπου 2-3 ωρες (με ραντεβου) και κοστιζει 490 ευρα. Το αστειο ειναι πως η Superchips στο e-mail της μου ειπε πως δεινει 5 αλογα και 10% αυξηση σε ροπη ενω ο Ελληναρας λεει 6-7 αλογα. Αχ εμεις οι Ελληνες, ολα θελουμε να τα φουσκωνουμε οι ατιμοι!!!
Υ.Γ Α, το αλλο δεν το σκεφτηκα ομως, ισως τα 5 Αγγλικα αλογα να ειναι πιο καλοθρεμενα απ'τα Ελληνικα ψωραλογα. Ετσι η αντιστιχια ειναι 5 Αγγλικα = 7 Ελληνικα. Μαλλον ακουλουθει την αντιστιχια Λιρας - Ευρο. |
STELIOS έγραψε: |
Δεν ξερω αν θυμαστε πριν τα Χρηστουγενα που σηζητουσαμε για προγραμα της Superchips. Επιτελους, πριν λιγες μερες μου εστειλαν e-mail και απ'την Superchips Αγγλιας και απ'την R&S motorsport (Ελληνας αντιπροσοπος) οτι βγηκε προγραμα για το 1.4 8βαλβιδο με τον 3φισο Sagem εγκεφαλο. Η διδικασια περνει περιπου 2-3 ωρες (με ραντεβου) και κοστιζει 490 ευρα. Το αστειο ειναι πως η Superchips στο e-mail της μου ειπε πως δεινει 5 αλογα και 10% αυξηση σε ροπη ενω ο Ελληναρας λεει 6-7 αλογα. Αχ εμεις οι Ελληνες, ολα θελουμε να τα φουσκωνουμε οι ατιμοι!!!
Υ.Γ Α, το αλλο δεν το σκεφτηκα ομως, ισως τα 5 Αγγλικα αλογα να ειναι πιο καλοθρεμενα απ'τα Ελληνικα ψωραλογα. Ετσι η αντιστιχια ειναι 5 Αγγλικα = 7 Ελληνικα. Μαλλον ακουλουθει την αντιστιχια Λιρας - Ευρο. |
Kouzman έγραψε: |
H Superchips δινει γραπτη εγγυηση ενος ετους.
Δινει το αυθεντικο προγραμμα σε τσιπακι ωστε μολις θελησετε να επαναφερετε το μοτερ οπως ηταν μπορειτε... 5 αλογα ειναι πολυ καλα για ενα 1.4 8βαλβιδο ...πιστεψτε με... Τωρα το τρεις ωρες και το τρεις μερες... Διαβαστε προσεκτικα τις οδηγιες της στην ιστοσελιδα τους... Ολα τα προγραμματα γινονται σε μαμα αυτοκινητο, ωστοσο αυτο δεν παει να πει πως δεν θα οφεληθει αν ηδη εχετε κανει καποια πραγματα... Τα προγραμματα φτιαχνονται αγγλια και τα στελνουν ελλαδα μεσω Η/Υ... Ελληνικο χερι δεν μπαινει και χαιρομαι πολυ γι αυτο... Αυτα... |
Kouzman έγραψε: |
H Superchips δινει γραπτη εγγυηση ενος ετους.
Δινει το αυθεντικο προγραμμα σε τσιπακι ωστε μολις θελησετε να επαναφερετε το μοτερ οπως ηταν μπορειτε... 5 αλογα ειναι πολυ καλα για ενα 1.4 8βαλβιδο ...πιστεψτε με... |
Kouzman έγραψε: |
Η λογικη αυτη ειναι... Δεν λες λαθος... ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
σε μένα απαντας τώρα? αν αυτή είναι η λογική, τι πρέπει να κανει καποιος? να βάλει πρώτο ή τελευταιο το προγραμμα? |
Droemmen έγραψε: | ||
Νομίζω ότι ο kouzman μιλούσε γενικά, πάντως καλύτερα να βάλεις το πρόγραμμα πρώτο, είναι από τις βελτιώσεις που έχουν το καλύτερο value for money, απόδοση χωρίς θόρυβο κλπ και -αν έχει γίνει από επώνυμο οίκο- χωρίς μεγάλο ρίσκο... |
Πέτρος έγραψε: |
αν καποιος θελει να βάλει και φίλτρο και εξατμιση και προγραμμα, τι να βαλει πρώτο ώστε να συνδυαστουν καλυτερα? ή δεν εχει σημασία? ασχετα απο το οικονομικο. |
Droemmen έγραψε: | ||
Όλα μαζί, αν αυτό δεν είναι δυνατό πρώτα το πρόγραμμα και μετά τα υπόλοιπα. Το πρόγραμμα δίνει μόνο του τις απαραίτητες αλλαγές στις ενδείξεις αέρα-καυσίμου κλπ, αν κάποια στιγμή βάλεις πχ φίλτρο καταλαβαίνει την αλλαγή στην ποσότητα-ταχύτητα του αέρα και προσαρμόζεται σταδιακά στα νέα δεδομένα. Αν βάλεις πρώτα φιλτρο εξάτμιση και μετά πρόγραμμα δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα, απλά με σειρά πρόγραμμα, φίλτρο, εξάτμιση η απόδοση θα φανεί γρηγορότερα... |
TONY PAP έγραψε: |
''Φοράω'' απο τον Iούνιο superchips ... ![]() ![]() ![]() |
Πέτρος έγραψε: | ||
και?? |
TONY PAP έγραψε: |
''Φοράω'' απο τον Iούνιο superchips ... ![]() ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Φορας τοσο καιρο κ δεν μιλας ????? ![]() Για ξερνα τα ολα τωρα ![]() Ποσο πηγε , ποση ωρα πηρε , εξυπηρετηση, που το πηγες ???? |
sps έγραψε: |
Το εχω ξαναπει πολλες φορες και δε θα σταματησω να το λεω.Οσοι εχουν 1.4 και δεν ειναι multiplex ας βρουν ενα μοτερ 1.6 8ν 105 ps.
Πανω απο 500-600 δε θα τους κοστισει. Με εργασια εξατμιση κλπ θα δωσεις αλλα τοσα και θα εχεις ενα μικρο πυραυλακι. Το ξερω πως ειναι δυσκολη αποφαση να βρεις και να αλλαξεις κινητηρα,αλλα πιστεψτε με αξιζει. Αλλο να δινεις 500 ευρω για 5 αλογα και αλλο 1000-1200 για 30! Και μετα αμα γουσταρετε με ενα εκκεντροφορο,προγραμμα και συμπιεση,πας στα 135-140 για πλακα. Ρωτηστε και το Νικο να σας πει απο πρωτο χερι. Το μοτερ που ανεφερα το ξερω πολυ καλα και νορμαλ και με 140 αλογα, και στις 2 περιπτωσεις ειναι απολαυστικο. Ενω τα 5 αλογα θα τα καταλαβεις για μια εβδομαδα. Μετα τι? Παλι αργο θα φαινεται το αμαξι. |
BLACK-HELL έγραψε: |
ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΤΟΥΣ LOL ![]() ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Βασικό λοιπόν είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, ποιός είναι ο στόχος μας.
Πχ θέλω να είναι πύραυλος ή θέλω να είναι λίγο πιο γρήγορο αλλά αξιόπιστο ή θέλω ωραίο ήχο και εμφάνιση κλπ κλπ. Σε έναν τα 500€ είναι πολλά σε άλλον λίγα κλπ. Σημασία έχει το value for money σε ότι κάνουμε σε σχέση με το τι τελικά θέλουμε. Σίγουρα ο πιό φτηνός δρόμος για μικρή σε απόδοση βελτίωση είναι το ΦΠΕ όμως μην περιμένουμε και θαύματα. Αν δεν βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη σωστή δουλειά δεν γίνεται... Σημείωση : Μετά τα χιόνια άρχισα να σκέφτομαι ποσο χρήσιμα είναι τα 4Χ4 και τα τζιπ... ή καλύτερα ένα 4Χ4 206 ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Πάρε αυτό που ειδε ο γιαπωνέζος!!! Daihatsu Sirion!!! |
TONY PAP έγραψε: | ||
YRV turbo κλπ. Καλά αυτά τα γιαπωνέζικα είναι τουλάχιστον οπτικά και εσωτερικά ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧ. (εντάξει απο κινητήρες είναι ωραίοι) ήμαρτον Πέτρο δεν θέλουμε να δούμε άλλη άσπρη μέρα ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
Σχετικά με το ΦΠΕ σκεφτείτε οτι θα κοστίσει πρόγραμμα 500 ευρώ, εισαγωγη 250 ευρώ, τελικο 250 ευρώ ή φουλ εξαγωγή 700 ευρω. Σύνολο πρώτου σταδίου 1000-1500 ευρώ και κέρδος από 10 έως 15 άλογα. Δηλαδή ένα "τυχερό" 1.4 8V μπορεί να φτάσει και πάνω από 90 ίππους σε ιδανικές συνθηκες. Αξίζει?΄Για μένα αξίζει. Κι εξηγούμαι: |
Παράθεση: |
Δεν αξίζει λοιπόν για μένα για 5-10 άλογα και κανα κιλό ροπή να δώσω 1000-1500€!!! |
Daloup-man έγραψε: | ||
Πέτρο τα 90 άλογα που λες είναι πολλά!!! Αν-και λέω αν γιατί δεν τα βγάζουν-τα 1,4άρια είναι 75 με πρόγραμμα και εξάτμιση το ΠΟΛΥ να πάει 82-85! Η σκούπα ή φιλτροχοάνη ή άλλο φίλτρο στο φιλτροκούτι δίνουν κάποια μικρή αύξηση ροπής!!! Άρα λοιπόν κατά μέσο όρο να πάνε τα 8v 80-80κάτι άλογα!!! Δεν αξίζει λοιπόν για μένα για 5-10 άλογα και κανα κιλό ροπή να δώσω 1000-1500€!!! |
Πέτρος έγραψε: |
7-8 θα τα πάρεις +5 το προγραμμα...κατι παίζει.
Εξάλλου η ροπή μετράει πιο πολύ από τα ψωράλογα! Δε ξέρω... |
STELIOS έγραψε: |
Ρε παιδια ας μην γελιομαστε το 1.4 8βαλβιδο δεν προκειτε ποτε να γινει πυραυλος παρα μονο αν αλλαξει ολοκληρο το μοτερ. Τωρα αυτο το σηγκεκριμενο προγραμα απλα κανει το αμαξι λιγο πιο ροπατο, λιγο πιο ζωντανο αλλα σε καμια περιπτωση δεν το κανει κοντραδικο ουτε βαζει φωτια στη ασφαλτο. Τωρα οσο αναφορα κατι τιμες που αναφερθηκαν παραπανω, ενταξει μην τα παραφουσκωνουμε.
Ρε παιδια ποια εισαγωγη εχει 250 ευρο? Μας δουλευετε? Σκουπα της προκοπης βρησκεις απο 150 μεχρι 190 ευροπουλα. Προγραμα 490 ακριβως και αντε βαζεις και ενα τελικο μεταχηρισμενο με 120-150 ευρο. Συνολο 800 και κατι ευρο, το 206 σου ειναι σαφως πιο σβελτο και εισαι Κ Ι Ρ Ι Λ Ε !!!! Τωρα αν θελεις φουλ χταποδι-καταλυτη-τελικο εκει παει αρκετα πιο πανω. Εκτως απ'αυτο, τωρα που παιζει και προγραμα μπορεις να βαλεις και εκκεντροφορο (πχ. της ΚΕΝΤ). Αυτη θαναι και η πιο αποδοτηκη λυση, 90 αλογα τα φτανεις σιγουρα. |
Πέτρος έγραψε: |
ΚΑΙ εκκεντροφόρο και φτανεις μονο 90 αλογα? ειπαμε δεν ειναι στραγαλια αλλά όχι κι ετσι. Τελικά ο μόνος λόγος που το 8V δεν το βρίσκεις εξελιγμενο είναι ακριβώς επειδη είστε όλοι τόσο πεσσιμιστές. Και φίλε Στέλιο δεν είπε κανεις οτι το 1.4 θα γίνει πύραυλος. Ούτε τα παραφούσκωσε κανενας. Αν διαβασεις τι λέω...απλά επανελαβες τα λόγια μου. Σβέλτο, ταχύ και αξιόπιστο! Όχι κοντράδικο ούτε πύραυλος. Αν θες κατι τέτοιο αφηνεις τις βελτιώσεις, κρατάς τα λεφτά σου και πας και παιρνεις το 2λιτρο να τελειώνουμε. Όσο για τις τιμές που αναφέρω είναι "το πολύ". Δηλαδη το μέγιστο που θα πληρώσεις. Το χταπόδι-καταλύτης-τελικό αξίζει να το βάλεις φτάνει να την ψάξεις και να μην πας στα τυφλα. Δηλαδη να τα σκάσεις αλλά σε κάτι που πραγματικά θα κανει την διαφορα. |
STELIOS έγραψε: | ||
Δεν αντιπαραθετω σε κανεναν προσωπικα και σημφωνω μαζι σου Πετρο. Απλα επειδη βλεπω και κολανε πολλοι σε λεπτομεριες. Το topic το ξεκινησα γιατι θημαμαι πως ηταν πολυς ο κοσμος που ενδιαφεροταν για προγραμα για τον μεχρι προσφατα "μη πειραξημο" SAGEM. Το γεγονος ειναι οτι τωρα ο SAGEM προγραματιζεται και οποιος δεν εχει τη δηνατοτητα να αλλαξει μοτερ ή να παρει αλλο αμαξι, μπορει να καταφηγει σ'αυτη τη λυση. Εγω αμα βρησκομουν με 2000 ευρω στο χερι και αφθωνο χρονο, ναι θα αλλαζα μοτερ. Αλλα δυστηχως δεν εχω αυτη την δυνατοτητα και ειμαι σιγουρος πως πολλοι βρησκονται στην ιδια θεση. Αυτο ειναι το νοημα. Τωρα ποσο κανει, ποσο παιρνεις, τι ειναι καλητερο, τι αξιζει, τι δεν αξιζει και μπλα μπλα μπλα νομιζω τα εχουμε ξαναπει απειρες φορες σε πολλα topic εδω στα μηχανολογικα. Παντως εγω θα την κανω για superchips σε 2 - 3 βδομαδες και θα σας πω εντηπωσεις. Επεισης αν διαβασετε στο site της Supechips θα δειτε πως αν δεν ειστε ευχαριστημενοι απ'το προγραμα μπορειτε να σας το αφαιρεσουν (βαζοντας το μαμισιο) εντως μιας εβδομαδας. Τα λεφτα τα παιρνετε πισω εκτως απ'το ποσο που αντιστηχει στην εργασια. |
Πέτρος έγραψε: |
με τα ιδια φραγκα και την ιδια βελτιωση υπάρχει προγραμμα και για το 1.4 16V για οποιον ενδιαφερεται... όλοι superchips! ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Ok δηλαδη να μην το ξανασυζητησουμε το θεμα ????? ![]() ![]() Τες πα <<---Multiplex here and...εγω εχω πει σε αλλο μου ποστ οτι η καλυτερη μοντιφα ειναι 2λιτρο μαμα με πολλα κ αξιοπιστα αλογα ! |
Πέτρος έγραψε: |
1. πείτε μου το site της superchips
2. εγω πως σκ**α θα μαθω τι εγκεφαλο έχει το 206 μου? 3. Στέλιο κανε την μεγαλη κινηση φιλε. Κι αν θες και μπορεις παρε με μαζι σου οταν θα το πας για προγραμμα! Να δω τι παιζει! ![]() α! και φιλιππε! Εσύ έτσι όπως το πας το κάρο σου μονο για ΤΟΥΡΜΠΟ είσαι φίλε!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Επειδη το εχω παρει σοβαρα και προκειτε να βαλω προγραμα, τελευταια βρισκομαι σε συχνη επικοινονια και με Superchips Αγγλιας και με R&S Motorsports εδω στην Ελλαδα και μου εχουν λυθει αρκετες αποριες που μπορει να εχετε κι'εσεις.
1) Η Εγγυηση της 1 εβδομαδας που ισχυει στην Αγγλια ΔΕΝ ισχυει εδω. 2) Το προγραμα ΔΕΝ ειναι κονσερβα. Υπαρχει το στανταρ προγραμα και μετα πανω σ'αυτο γινονται οι απαραιτητες αλλαγες αναλογα με τι εξοπλησμο εχει το αμαξι (σκουπα, εξατμηση, εκκεντροφορ κτλ). Η αλλαγες αυτες γινοντε στην Αγγλια απο την Superchips και στελνονται εδω μεσω Computer. Αυτα προς το παρων |
PHSYBORG έγραψε: |
Δηλαδη αν θες σκουπα , χταποδι κτλπ πρεπει να τα βαλεις πριν πας για Chipaki και οχι μετα οπως ειπε καποιος παραπανω ![/list] |
STELIOS έγραψε: |
Και ναι, την στιγμη που εχω αποφασισει να κανω την αλλαγη (στο προγραμμα) τα σχεδια αλλαζουν. Η μαμα πατριδα με καλει να κανω την θητεια μου. Οποτε τα παντα αναβαλωνται για ενα χρονο. Δεν πειραζει, ισως του χρονου να εχουν εξεληχθει και λιγο τα προγραματα και να παιζει κατι καλητερο. Ισως κατι σε συνδιασμο με εκκεντροφορο, αναλογως και με τα οικονομικα μου .
Τελος παντων την κανω, μπαινω επιτελους να υπιρετησω την πατριδα. 12 Μαρτιου στο Σκαραμαγκα (Ναυτικο), μολις 4 μερες μετα τα 2... γενεθλια μου. |
STELIOS έγραψε: |
Και ναι, την στιγμη που εχω αποφασισει να κανω την αλλαγη (στο προγραμμα) τα σχεδια αλλαζουν. Η μαμα πατριδα με καλει να κανω την θητεια μου. Οποτε τα παντα αναβαλωνται για ενα χρονο. Δεν πειραζει, ισως του χρονου να εχουν εξεληχθει και λιγο τα προγραματα και να παιζει κατι καλητερο. Ισως κατι σε συνδιασμο με εκκεντροφορο, αναλογως και με τα οικονομικα μου .
Τελος παντων την κανω, μπαινω επιτελους να υπιρετησω την πατριδα. 12 Μαρτιου στο Σκαραμαγκα (Ναυτικο), μολις 4 μερες μετα τα 2... γενεθλια μου. |
πΕτΡοS έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() προγραμμα για το 1.4 16V εχει η superchips και δίνει λενε 4 αλογα και αναλογη ροπη και κοστιζει 500ευρω. group buy σαφως και δεν εγινε... |
Dj-Steve έγραψε: | ||
Ναι, clima έχω ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Τελικά θα πάρουμε καμιά γνώμη για το προγραμματάκι της Superchips? ![]() |
speedy100 έγραψε: |
Καλημέρα σε όλους, ![]() Χωρίς να θέλω να σας στεναχωρήσω οι SAGEM εγκέφαλοι δεν προγραμματίζονται ούτε μέσω OBDII. Μόνο MM και Bosch δέχονται επαναπρογραμματισμό. Φιλικά |
DIMCHRI έγραψε: | ||
και εμείς που έχουμε sagemm τι κάνουμε ?? δεν το πειράζουμε καθόλου ??? και πως θα βγάλουμε λίγα άλογα παραπάνω ??? ![]() |
Baphomet έγραψε: | ||||
βαζεις αλλον εγκεφαλο και κανεις εκει τους κανιβαλισμους σου... κι εμεις που εχουμε magnetti marelli παλι δεν προγραμματιζονται από οτι γνωρίζουμε μεχρι τώρα... |
speedy100 έγραψε: | ||||||
Οι Magnetti Marelli IAW 1AP.81 προγραμματίζονται χωρίς πρόβλημα στα 206 1.4 Η απόδοση είναι της τάξης 6 – 9 HP και 5 – 9 Nm. Ροπή. Δεν είναι πολύ αλλά αυτά τα περιθώρια υπάρχουν σε αυτά τα μοτέρ… Μαζί με καλό φίλτρο, τελικό εξάτμισης και καλά μπουζί το αυτοκίνητο «ξυπνάει» πολύ σε σχέση με την νορμάλ κατάσταση. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι αυτές τις βελτιώσεις τις κάνουν σε βήματα λίγο – λίγο και έτσι κάθε φορά παίρνουν και από λίγο το οποίο και δεν τους ικανοποιεί και επίσης το συνηθίζουν και γρήγορα και μετά έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν διαφορά από πριν… Στα μικρά μοτέρ αυτού του τύπου οι βελτιώσεις πρέπει να γίνονται όλες μαζί για να έχεις την αίσθηση ότι κάτι έκανες και δεν πέταξες τα χρήματα σου… Φιλικά ![]() Speedy100 |
Baphomet έγραψε: | ||||||||
δυστυχως δεν ξερω αν αυτος ειναι ο τυπος του εγκεφαλου που φοραει το 16V...εισαι βεβαιος οτι προγραμματιζεται??? εχεις πμ.... ![]() |
Baphomet έγραψε: |
επειτα απο επικοινωνια με την peugeot ενημερωθηκαμε οτι ο mm του 1.4 16V δεν ειναι αυτος που αναφερει ο speedy100 και όπως μας ειπαν δεν προγραμματιζεται... ![]() |
speedy100 έγραψε: | ||
….Χμμμμμ περίεργο ![]() Ελπίζω να κοίταξες και στην πίσω πλευρά του εγκέφαλου. Θα πάω σε ένα συνεργάτη μου που έχει συνεργείο Peugeot να δω ένα τέτοιο εγκέφαλο και θα ενημερώσω αργότερα. Φιλικά ![]() Speedy100 |
Baphomet έγραψε: |
επειτα απο επικοινωνια με την peugeot ενημερωθηκαμε οτι ο mm του 1.4 16V δεν ειναι αυτος που αναφερει ο speedy100 και όπως μας ειπαν δεν προγραμματιζεται... ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Άσε την Peugeot... οι περισσότεροι δεν ξέρουνε τί τους γίνεται ![]() speedy100 δώσε μας τα φώτα σου ρε φίλε ![]() |