bagosgt έγραψε: |
αν κ δε το εχω διαβασει,συγχαρητηρια για το αποτελεσμα ![]() Υ.Γ ειναι καλα ο γρηγορης,γιατι λες οταν επιστρεψει?ρωταω γιατι τελευταια φορα ειχατε πει κατι για "προσωπικους" λογους. |
ironman02 έγραψε: |
Είναι η ιδέα μου ή είναι υπερβολικά μικρή η ανάλυση των σκαναρισμένων? Δε φαίνεται τίποτα βασικά.. ![]() |
roadrunner έγραψε: | ||
Ειναι μια ιδεα μονο για να αγοράσετε το περιοδικό!!! ![]() |
roadrunner έγραψε: | ||
Ειναι μια ιδεα μονο για να αγοράσετε το περιοδικό!!! ![]() |
bagosgt έγραψε: |
παντως δε θα σχολιασω το οτι το αμαξι σας,ενω ειχε "προβλημα" στα πατηματα κ εμενε απο καυσιμο,στο περιοδικο εβγαλε 400 ![]() ![]() keep rolling ![]() |
bagosgt έγραψε: |
γιαυτο εβαλαν χαμηλη αναλυση στις φωτο λες...???? ![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Τα 400 στο εξωφυλλο γραφτηκαν λογω λαθους, 350 γραφει μεσα |
rallos180 έγραψε: |
ενα μπραβο απο μενα για την προσπαθεια... αντε να φτιαχτουν κιαλλα... να σταματησουν να μας την λενε τα vagakia επιτελους |
MEMsound έγραψε: |
βρε τι μετρησεις ψαχνεις να βρεις σε τετοια περιοδικα (τα βελτιωσης εννοω)?
(σημειωση...για οσους δεν ξερουν εχω ολα τα τευχη Power/max/burnout/drift/dynoroad/ κλπ κλπ) με εξαίρεση τα πρωτα τευχη τους τοσα χρονια που τα διαβαζουμε δεν εχεις δει οτι οι μετρησεις τους ειναι καμποσο "οτι να ναι". αμα θελετε για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αμαξι μετρησεις ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ να μου πειτε να φερουμε καποιο απο τα 4 performance box του club και να πάμε παρεα να μετρησουμε οτι θελετε οπου θελετε. τα περιοδικα αυτου του ειδους εδω και χρονια αξιζουν μονο για τις φωτογραφιες τους και τις αστειες περιγραφες αρθρα τους , αααα και τις γαματες περιγραφες για κοντρες στις τελευταιες σελίδες ![]() |
106PYRGOS έγραψε: |
ενα μπραβο σε οσους εβαλαν το χερακι τους για να φτιαξουν αυτο το ξεχωριστο 207,τι χρονους παιζει ομως θα ηθελα να μαθω. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
0-100km 6.09sec 0-200km 18.88sec 60-200km 15.1sec 0-400m 14.13sec με 172.97km έξοδος Δέν ήταν και τόσο καλοί (λόγω βροχής και μιας δυσλειτουργίας όπως γράφει και το περιοδικό, που εννοεί ότι ξέμενε από καύσιμο). |
106PYRGOS έγραψε: | ||||
|
rallaki-1 έγραψε: |
Μπράβο για την υπέροχη προσπάθεια και φυσικά για το αποτέλεσμα!!!!
Υπάρχουν οι σχέσεις μετάδοσεις από το 6αρι του 207 ή τουλάχιστον αν είναι πιο κοντό ή πιο μακρύ??? |
silo έγραψε: |
εγω εχω δει 207 απο Θεσσαλονικη να περναει s2000 4πεταλουδο 340ps,M3 e46 κ cordoba 20vt 400ps...αυτο φαινεται δυνατο αλλα οι χρονοι του μου φενονται χαμηλοι! |
roadrunner έγραψε: |
Αυτο που θελω να πω εγω με την σειρα μου ειναι οτι οι μετρησεις εγιναν με driftbox και οχι με κανενα χρονομετρο στο χερι!!!Τα αποτελεσματα λοιπον ειναι απολυτα αξιόπιστα και δεν μπορει κανενας να τα αμφισβητήσει!(ΜΕΜsound) |
roadrunner έγραψε: |
Οσο για τα 400 στο εξώφυλλο δεν ειναι δικο μας το λαθος αλλα θα προσπαθησουμε να το διορθώσουμε συντομα!!! ![]() |
silo έγραψε: |
εγω εχω δει 207 απο Θεσσαλονικη να περναει s2000 4πεταλουδο 340ps,M3 e46 κ cordoba 20vt 400ps...αυτο φαινεται δυνατο αλλα οι χρονοι του μου φενονται χαμηλοι! |
silo έγραψε: |
δεν εχουνε μετρηθει χρονοι,θα μαθω για σιγουρα,ππαντως πυροβολαει παιδια και νομιζω με 5αρι σασμαν |
recife_rallye έγραψε: |
υ.γ 5αρι εχει και μαλιστα προσφατα ανακατασκευασμενο με δυνατοτερα σωθικα ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. S2K με 340 αλογα απο μαμα κυβικα,μονον στο δυναμομετρο της Χρυσαυγης μπορει να βγαλει τοσα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. S2K με 340 αλογα απο μαμα κυβικα,μονον στο δυναμομετρο της Χρυσαυγης μπορει να βγαλει τοσα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν λετε δυνατοτερα σωθικα,πειτε μας και εμας για να μαθουμε και τιποτα που δεν ξερουμε... ![]() Γατακια ολοι που μαθατε και τα σασμαν... ![]() Υ.Γ. S2K με 340 αλογα απο μαμα κυβικα,μονον στο δυναμομετρο της Χρυσαυγης μπορει να βγαλει τοσα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν λετε δυνατοτερα σωθικα,πειτε μας και εμας για να μαθουμε και τιποτα που δεν ξερουμε... ![]() Γατακια ολοι που μαθατε και τα σασμαν... ![]() |
volvos έγραψε: |
ΤΟΥ ντζ ena ιδιο js εβγαλε με τα χιλια μυρια ζορια 290τροχο...οποτε αν ειναι και 320 στροφαλο αυτο να ειναι και χαρουμενος |
chris_207 έγραψε: |
το s2000 ειναι υπερκιβισμενο... ειναι 2.400κυβικα.....εμενα το σασμαν κουρεψε τριτι και εκανα φτιαχτα γραναζια και τριτης και τεταρτης και τα μακρινα και λιγο...το s2000 εχει φτιαχτει αθηνα και αν δεν κανω λαθος στην geartechk |
recife_rallye έγραψε: | ||
Εσυ και να μην ξερεις???περιεργο... ![]() ![]() ![]() ![]() Δε γνωριζω περισσοτερα μωρη κυρια..ετσι μου ειπε το παιδι,ετσι το μετεφερα και γω ![]() |
Pughell έγραψε: |
Pughell αρεσει μουσικη υποκρουση αρχη... ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
στο μεταξυ αν και πολλες κασανδρες το εχουν γλωσοφαει το μοτερ του γιαννη αυτο το πραμα συνεχιζει ακαθεκτο και οσοι τον εχουμε ζησει πιστες το ατομο ειναι βλαμμενο...πρωτος μπαινει τελευταιος βγαινει... |
volvos έγραψε: |
στο μεταξυ αν και πολλες κασανδρες το εχουν γλωσοφαει το μοτερ του γιαννη αυτο το πραμα συνεχιζει ακαθεκτο και οσοι τον εχουμε ζησει πιστες το ατομο ειναι βλαμμενο...πρωτος μπαινει τελευταιος βγαινει... |
silo έγραψε: |
τελικα ολοι λιγο πολυ την εχετε την κοντρα στο αιμα σας ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
![]() Ορίστε και ένα βιντεάκι από το S.. Ας τα καθαρίσει όμως κάποιος mod τα άσχετα όταν θελήσει. |
Manavis207Gt έγραψε: |
Αλλα οπως λεει και ο στελιος , δεν ειναι με τιποτα 323ps.. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ακριβη προβλεψη δεν μπορω να κανω αλλα οντως,πολυ γενικευμενα καπου εκει πρεπει να ειναι απο δυναμη. ![]() Οσο αφορα τα γραναζια,μπορει να εβαλε φτιαχτα,το θεμα ειναι οτι η μαμα κλιμακωση ειναι ηδη με "σφιχτη" διαταξη απο το εργοστασιο οποτε αν κοντυναν και αλλο,θα πεφτει η μια ταχυτητα πανω στην αλλη οποτε αντι να υπαρχει κερδος,θα χανει,μιας και μιλαμε για μοτερ με ευρυ φασμα και οχι για ατμοσφαιρα. Εκτος και αν αλλαχτηκε μαζι και η 5η και μπηκε η μακρια οποτε μακρυναν οι αλλες δυο για να ερθει το rev drop εκει που πρεπει. Παντως σε καμια περιπτωση δεν ειναι θεμα αντοχης μιας και τα ΒΕ αποδεδειγμενα αντεχουν σαν γραναζια. Το προβλημα ξεκιναει απο την βαλβολινη καταρχας και μετα μαλλον συνεχιζεται σε ρουλεμαν τα οποια απο οτι φαινεται δεν ειναι αυτα που ηταν καποτε(κοστολογιο δηλαδη) οποτε αλλαζει η γωνια των αξονων και γινεται οτι γινεται... Δεν αλλαξε δηλαδη το modul των γραναζιων για να πεις οτι αλλαξε και η αντοχη τους,ουτε το υλικο κατασκευης των γραναζιων. Απλα το αυξημενο βαρος του 207 και η κακη ποιοτητα κατασκευης των αναλωσιμων/παρελκομενων κανει την ζημεια. ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ο Γρηγόρης είχε μέσα elf nfp πάντως. ![]() Αυτό που είπε ο Πατσέας είναι ότι το γρανάζι της τρίτης ήταν πολύ λεπτό, επίσης να προσθέσω ότι είχε και τα χιλιομετράκια του. Δέν ξέρω άν ισχύει όντως αλλά από τη μέρα που έβαλα και γώ τις nfp το σασμάν σαν να κάνει πιό πολύ φόρυβο..πάντως σε αίσθηση είναι σαφώς καλύτερο! |
MEMsound έγραψε: | ||
Φοραγε ΝΦΠ απο την αρχη που πηρε το αμαξι? Αν οχι ποσα χιλιομετρα ειχε κανει με την προυγουμενη? Ελπιζω να ξερετε οτι στην μηχανολογία καποια πραγματα δεν "σπανε" με την μία. Για παραδειγμα, στα μηχανακια τα γραναζια της αλυσίδας τρωγονται σιγα/σιγα...μετα σταβωνουν λιγο, και καποια στιγμη (αν δεν τα λλαξεις) σπανε δοντια. Απο το ανοιγμα του σασμαν μπορει να φανει αν το σπασιμο ηταν απο σταδιακή φθορα, ή εγινε "μια κι εξω". Παντως την νφπ την φορανε πολλα 207 απο δω μεσα (γι εγω παρεπιπτοντως...βεβαια εγω εχω και καμμια 15αρια+κιλα ροπης λιγοτερα καθως και καμμια 100αρα αλογα λιγοτερα) και δεν εχω ακουσει παραπονα. Παντως θεωρω οτι υπαρχουν και καλητερες (και φυσικα ακριβοτερες βαλβολινες) για οποιον θελει να πειραματιστεί. Απλα η ΝΦΠ ειναι μια αριστη (για τα χρηματα της) λυση που ιδιως αν την αλλαζεις καθε 20000 βγαινει "σαν καινουργια". |
Pughell έγραψε: |
Δεν θα πω τιποτα περι Πατσεα γιατι θα ανοιξουμε μεγαλο θεμα... ![]() Τα γραναζια ειναι ακριβως ιδια με αυτα ολων των ΒΕ που μπαινουν και στα SaxoRallα και αντεχουν 40-50 κιλα ροπη... Ε,βγαλε συμπερασμα. |
volvos έγραψε: |
Και εγω 3η ειχα μεσα πηγαινα με 60 μιλαγα στο κινητο και ξαφνικα κουρεψε τα δοντια της και εκανε πουτανα ολο το σαζμαν και εχω 16κιλα ροπη.....
ετσι οπως το γραφεις μπερδευει δε βοηθα ![]() |
volvos έγραψε: |
to βαρος ρε μανθο που παιζει ρολο????
μην ξευτιλιζετε τη φυσικη νηπιαγωγειου επισης αυτο για λαστιχα ειναι αστειο αν σκεφτεις οτι τα πιο πολλα σαξοραλλα φορανε απο 888 και πανω για να μη σπινιαρουν.... |
volvos έγραψε: |
to βαρος ρε μανθο που παιζει ρολο????
μην ξευτιλιζετε τη φυσικη νηπιαγωγειου επισης αυτο για λαστιχα ειναι αστειο αν σκεφτεις οτι τα πιο πολλα σαξοραλλα φορανε απο 888 και πανω για να μη σπινιαρουν.... |
volvos έγραψε: |
saki μη μπερδευεσαι
το βαρος δε παιζει ρολο στη καταπονηση των μηχανικων μερων ενος σαζμαν ειναι θεμα απλης λογικης... εκει που μπορει να παιξει ρολο ειναι στη συμπλεξη και την αποσυμπλεξη.επισης μη ξεχνας τις βασεις...αλλο να σηκωνουν 500κιλα και αλλο 800 αλλα οταν εχεις μια ταχυτητα μεσα κουμπωμενη και πατας γκαζι δεν ειναι δυνατο να συζηταμε οτι θα σπασει αν εχει 800κιλα να τραβηξει αντι για 500 |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Ότι πείς.. ![]() Και ο Πατσέας αυτά βάζει στα τουρμπάτα 106, αλλά για να λέει για το 207... 41+ στο 1.5 έχει το 207. |
MEMsound έγραψε: |
βασικα ολα ειναι σχετικα και εχουν να κανουν με το ποση δυναμη παραγει καθε στιγμη ο καθε κινητηρας και τι αντιστασεις βρισκει μπροστα του εκεινη την στιγμη]
αν πατησεις στις στροφες που το αμαξι εχει 40+κιλα ροπη τοτε ολο αυτο καπου πρεπει να εκτονωθεί τμημα του θα πάει σε επιταχυνση προς τα εμπρος τμημα του θα πάει σε σπινιαρισμα των ελαστικών μπορει καποιο τμημα του να πάει σε πατιναρισμα του συμπλεκτη γενικώς κατι πρεπει να γινει αυτη η ενεργεια αν το αμαξι δεν σπινιαρει, τοτε θα κινηθει προς τα εμπρος αλλα ολα τα επιμερους μηχανικα κομματια θα πιεστουν και οποιο ειναι πιο ευαίσθητο εκεινη την στιγμή (ειτε απο φθορα απο τα προυγουμενα χιλιομετρα που εχουν διανυθεί, ειτε εκ κατασκευής) θα την ακουσει (μπορει αυτο που θα την ακουσει να ειναι καποιο γραναζι, μια μπιελα, ο συμπλεκτης, κανα ημιαξόνιο κλπ κλπ) αν πάλι δεν την ακουσει τιποτε τοτε υπαρχουν περιθωρια και για περαιτερω δυναμη. και πάει λεγοντας... |
Lefter1s RC έγραψε: |
Το πηρα και εγω το περιοδικο. Απλα αν το 0-100κμ γινοταν με το 6αρι θα ηταν τουλαχιστον 0.5'' κατω ![]() |
Pughell έγραψε: |
Θα το πω πολυ απλα για να μπειτε στο νοημα πιο ευκολα...
Τα γραναζια τα μετρανε με modul ακα το παχος του καθε δοντιου. Δεδομενου οτι το modul σε εργοστασιακα σασμαν ειναι το ιδιο και απαραλακτο εδω και 25 χρονια περιπου που μπηκαν τα ΒΕ στην γραμμη παραγωγης,το να διαχωριζετε τα ΒΕ σε ανθεκτικα και μη ανθεκτικα ειναι τουλαχιστον γελοιο... |
Pughell έγραψε: |
Θα το πω πολυ απλα για να μπειτε στο νοημα πιο ευκολα...
Τα γραναζια τα μετρανε με modul ακα το παχος του καθε δοντιου. Δεδομενου οτι το modul σε εργοστασιακα σασμαν ειναι το ιδιο και απαραλακτο εδω και 25 χρονια περιπου που μπηκαν τα ΒΕ στην γραμμη παραγωγης,το να διαχωριζετε τα ΒΕ σε ανθεκτικα και μη ανθεκτικα ειναι τουλαχιστον γελοιο... |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Δέν τα διαχώρισε κανείς μην μπερδευόμαστε..δέν είπαμε ποτέ ότι είναι διαφορετικά από 106! ![]() |
MEMsound έγραψε: |
βασικα ολα ειναι σχετικα και εχουν να κανουν με το ποση δυναμη παραγει καθε στιγμη ο καθε κινητηρας και τι αντιστασεις βρισκει μπροστα του εκεινη την στιγμη]
αν πατησεις στις στροφες που το αμαξι εχει 40+κιλα ροπη τοτε ολο αυτο καπου πρεπει να εκτονωθεί τμημα του θα πάει σε επιταχυνση προς τα εμπρος τμημα του θα πάει σε σπινιαρισμα των ελαστικών μπορει καποιο τμημα του να πάει σε πατιναρισμα του συμπλεκτη γενικώς κατι πρεπει να γινει αυτη η ενεργεια αν το αμαξι δεν σπινιαρει, τοτε θα κινηθει προς τα εμπρος αλλα ολα τα επιμερους μηχανικα κομματια θα πιεστουν και οποιο ειναι πιο ευαίσθητο εκεινη την στιγμή (ειτε απο φθορα απο τα προυγουμενα χιλιομετρα που εχουν διανυθεί, ειτε εκ κατασκευής) θα την ακουσει (μπορει αυτο που θα την ακουσει να ειναι καποιο γραναζι, μια μπιελα, ο συμπλεκτης, κανα ημιαξόνιο κλπ κλπ) αν πάλι δεν την ακουσει τιποτε τοτε υπαρχουν περιθωρια και για περαιτερω δυναμη. και πάει λεγοντας... |
MEMsound έγραψε: | ||||
φυσικα και ειναι διαφορετικα απο τα μαμα του 106 το 106 φοραει ΜΑ σασμαν, οχι ΒΕ |
Octane έγραψε: | ||
Αυτο δεν παιζει Λευτερη... Ουτε τετρακουνα ειναι , ουτε πισωκουνα. ![]() Για να πεσει μπροσθιοκινητο στα 5.5 0-100 ... , θελει αρκετα περισσοτερα πραγματα απο μια 6η overdrive κ μια καλυτερη αλλαγη απο 1η σε 2α... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εχω μια απορία αν τυχον ξερεις: οι αξονες 5αριου και 6αριου ειναι ιδιοι? τα γραναζια/επιμερους σχεσεις εχουν απλα διαφορτικο αριθμο δοντιων και για να το πάω λιγο πιο πέρα απ οτι ξερω στο ΒΕ καθε σχεση ειναι ξεχωριστη οποτε μπορεις πρακτικα να ταιριαξεις οτι ζευγη γραναζιών θες (επιλέγοντας απο τα διαφορα ΒΕ που χουν βγει σε παραγωγή) - (σε αντιθεση με τα ΜΑ που πάνε πακετο) ολα αυτα μεταξυ τους εχουν το ιδιο πλάτος/ηλικο και αλλαζει απλα ο αριθμός των δοντιών? |
MEMsound έγραψε: |
καταλαβα
αρα κατα 99% τα γραφομενα στο αρθρο περι "απειρως ανθεκτικοτερου 6αριου κλπ κλπ) ειναιο χαρην εντυπωσιασμου κλπ κλπ τα γνωστα που γραφουν τα περιοδικα |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||
Κάτι καλύτερο θα βγάλει σίγουρα, ίσως οριακά! Τη μέρα που έκανε το 6.09 ο δρόμος ήταν wet και επίσης φόραγε το διαολεμένο 5άρι, που κάνει 10χρόνια να κουμπώσει 2α! Εντάξει, δέν θα κάνει και 5 ξερό. ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Στέλιο ο Chris είπε πώς μάκρυνε λίγο τα γρανάζια, νομίζω. Πάντως με τον ίδιο τρόπο που έσπασε η 3ή στο Χρήστο, έτσι έσπασε και στο Γρηγόρη. Εν κινήση φυσικά με κουμπωμένη ήδη μέσα την ταχύτητα πατάει τέρμα και.. 'πυροτέχνημα'! Ο Γρηγόρης είχε μέσα elf nfp πάντως. ![]() Αυτό που είπε ο Πατσέας είναι ότι το γρανάζι της τρίτης ήταν πολύ λεπτό, επίσης να προσθέσω ότι είχε και τα χιλιομετράκια του. Δέν ξέρω άν ισχύει όντως αλλά από τη μέρα που έβαλα και γώ τις nfp το σασμάν σαν να κάνει πιό πολύ φόρυβο..πάντως σε αίσθηση είναι σαφώς καλύτερο! |
MEMsound έγραψε: |
καταλαβα
αρα κατα 99% τα γραφομενα στο αρθρο περι "απειρως ανθεκτικοτερου 6αριου κλπ κλπ) ειναιο χαρην εντυπωσιασμου κλπ κλπ τα γνωστα που γραφουν τα περιοδικα |
chris_207 έγραψε: |
μακρινα τα γραναζια και εβαλα και 5ης πιο μακρυ...οντως το γραναζι τις 3ης οπως και της 4ης ειναι πολυ λεπτα...εμενα ειχε 135.000χλμ.. |
bagosgt έγραψε: |
κ ποιος ειπε οτι οταν εχεις δυναμη,ειναι καλυτερο το κοντο σασμαν?γιατι δε ξερω κατα ποσο ειναι οι σχεσεις πιο μακριες,η απλα ειναι μονο η εκτη που κανει την διαφορα? |
bagosgt έγραψε: |
κ ποιος ειπε οτι οταν εχεις δυναμη,ειναι καλυτερο το κοντο σασμαν?γιατι δε ξερω κατα ποσο ειναι οι σχεσεις πιο μακριες,η απλα ειναι μονο η εκτη που κανει την διαφορα? |
Pughell έγραψε: | ||
Ειναι πιο ανθεκτικο,αλλα οι διαφορες δεν ειναι χαωδεις. ![]() Την βασικη διαφορα την κανει η κλιμακωση κυριως. ![]() Πως γινεται αυτο; Πολυ απλα... ![]() Απο αλλαγη σε αλλαγη το step στο 5αρι ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το step που κανει το 6αρι. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα το 6αρι να δεχεται πολυ πιο "διαδοχικα" τα φορτια και οχι μια και εξω. Επεξηγηση... Ποτε τεντωνει περισσοτερο η αλυσιδα του ποδηλατου,οταν αλλαξετε απο 1η σε 6η ή απο 1η σε 2η κλπ,κλπ μεχρι να φτασετε στην 6η; ![]() |
drdino έγραψε: |
Tα εργοστασιακά νούμερα ορίου ροπής:
![]() Ενδιαφέρον έχουν οι μεταξύ τους διαφορές. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Η μεγάλη διαφορά αυτού του σασμάν βρίσκεται στη δεκτικότητά του να παίρνει τις ταχύτητες χωρίς να σκαλώνει ή να εμποδίζει μιά γρήγορη αλλάγή(ειδικά 1ή σε 2ά). |
drdino έγραψε: |
Tα εργοστασιακά νούμερα ορίου ροπής:
![]() Ενδιαφέρον έχουν οι μεταξύ τους διαφορές. |
MEMsound έγραψε: | ||||
προφανως!
εχει αμεση σχεση με αυτο που λεει κι ο Στελιος πιο πάνω κι εγω το θεωρω πολυ αξιολογη βελτιωση τοσο για τα 206 οσο και για τα 207 κι αν πεφτει κοντο υπαρχουν και μακρυτερα κ/π... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
προτεινομενη εργοστασιακα μεγιστη ροπη... ![]() = για να χεις το κεφαλι σου υσηχο οτι τιποτα δε θα παει στραβα |
bagosgt έγραψε: |
κ ποιος ειπε οτι οταν εχεις δυναμη,ειναι καλυτερο το κοντο σασμαν?γιατι δε ξερω κατα ποσο ειναι οι σχεσεις πιο μακριες,η απλα ειναι μονο η εκτη που κανει την διαφορα? |
silo έγραψε: | ||||||
και λεω εγω τωρα το focus RS προσθιοκινητο στα 1468κιλα με 305 αλογα κανει τα 0-100 σε 5,9. το 207 με βαρος με βαρος 1250 κιλα και 350 αλογα με το 6αρι θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 5,5! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Θα παρω το περιοδικο απο Μανθο να το δω.... ![]() Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα!! ![]() ![]() |
king207cc έγραψε: |
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1430488/
oooo τι κριμα? συνήγορε τι έγινε? |
king207cc έγραψε: |
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1430488/
oooo τι κριμα? συνήγορε τι έγινε? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Κρίμα; Αν προσέξεις στο κάτω μέρος της αγγελίας θα βρείς και το σκοπό της πώλησης! ![]() Καιρός ήταν μετά από 120χιλιάδες km και 30χιλιάδες+ BigTurbo. ![]() Αν και δέν το βιάζεται, εφόσων κάτσει έκατσε..Η βελτίωση του συνεχίζεται πάρ'αυτά! ![]() Εξ'άλλου τούς στόχους του τους πέτυχε! |
king207cc έγραψε: | ||||
μεγάλη στιγμη για σενα νομίζω εε, ετοιμαζεσαι v αναλάβεις κ την υπερασπιση στο evoclub? ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Κρίμα; Αν προσέξεις στο κάτω μέρος της αγγελίας θα βρείς και το σκοπό της πώλησης! ![]() Καιρός ήταν μετά από 120χιλιάδες km και 30χιλιάδες+ BigTurbo. ![]() Αν και δέν το βιάζεται, εφόσων κάτσει έκατσε..Η βελτίωση του συνεχίζεται πάρ'αυτά! ![]() Εξ'άλλου τούς στόχους του τους πέτυχε! |
recife_rallye έγραψε: | ||||
![]() ![]() To χορτασε ε??? Αλλα θα μου πεις,θα παρει εβο..θα εχει πιο λιγα χιλιομετρα εκεινο ![]() ![]() Τεσπα,καλοπουλητο ας ειναι |
volvos έγραψε: |
κοιτα επειδη η πιθανοτητα να παρει 20000 στη σημερινη εποχη ειναι μικροτερη απο το να ΜΗΝ ζευγαρωσει ο οκτανε με το σιναναι μιας και οι γκει τασεις τους εχω πλεον βγει εκτος ελεγχου μπορουμε να λεμε οτι θελουμε αφου το αμαξι δε προκειται να πουληθει ποτε ![]() δεν εχω κατι με το αμαξι του γρηγορη απλα τετοιες εποχες καλυτερα να το κανει μαμα και να το δωσει ισως παρει τιποτα |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Υ.γ το mini είναι 1180kg δηλαδή; |
recife_rallye έγραψε: | ||
Μαλλον τα 400 του σ3 ηταν σαν τα 350 του γρηγορη!! ![]() ![]() Παντως μπραβο στον λαγο γιατι καταφερνει και βγαζει τα αυτοκινητα του σταθερα 40 αλογα πανω απ οτι ειναι ![]() ![]() 40 του γρηγορη 40 του σ3 40 τα μαμα rc με προγραμμα μονο 40 σε μαμα ραλι μονο με προγραμμα(ναι ναι το ακουσα και αυτο απο εναν που ρωτησε για σκετο προγραμμα σε ραλι) και 40 σε φουλ πρωτο σταδιο επισης rc Βρε μπας και εχει κανα ταμα με αυτον τον αριθμο ο αφιλοτιμος?? ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ακριβως καρδια μου!! Αντρεα αυτο που ειδες να ριχνει στο tts ηταν το 200αρι το οποιο ειναι 1250 κιλα!!100++ κιλα κατω απ το ττς..καλο ε? ![]() Μαλλον τα 400 του σ3 ηταν σαν τα 350 του γρηγορη!! ![]() ![]() Παντως μπραβο στον λαγο γιατι καταφερνει και βγαζει τα αυτοκινητα του σταθερα 40 αλογα πανω απ οτι ειναι ![]() ![]() 40 του γρηγορη 40 του σ3 40 τα μαμα rc με προγραμμα μονο 40 σε μαμα ραλι μονο με προγραμμα(ναι ναι το ακουσα και αυτο απο εναν που ρωτησε για σκετο προγραμμα σε ραλι) και 40 σε φουλ πρωτο σταδιο επισης rc Βρε μπας και εχει κανα ταμα με αυτον τον αριθμο ο αφιλοτιμος?? ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
αν δεν ειναι ετσι πες μας εσυ που τα ξερεις πως ειναι.. ![]() |
Steve έγραψε: |
320 από τα 400; 80 ψόφια άλογα; |
ilianos έγραψε: | ||
ειπε κανεις για 400? |
ilianos έγραψε: | ||
ειπε κανεις για 400? |
Steve έγραψε: | ||||
![]() |
chris_207 έγραψε: |
off topic αλλα δεν πειραζει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1430488/ γιατι πωλειται αραγε??????????? |
chris_207 έγραψε: |
off topic αλλα δεν πειραζει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1430488/ γιατι πωλειται αραγε??????????? |
recife_rallye έγραψε: | ||
Γιατι δεν μπορει να συμμαζεψει το hardware ![]() Εχεις δει το εργο κατα φαντασιαν ασθενης?κατι τετοιο ενα πραμα.. ![]() υ.γ Χρηστο αυτος με το μ3 το στρωνει ![]() |
ilianos έγραψε: | ||
για τον Γρηγορη κυριως επειδη βρεθηκα με το παιδι πηγαμε βολτα και μου είπε-εξήγησε πεντε πραγματα αυτη την στιγμή το αμαξι δεν ειναι πανω απο 320. εχει καποια μηχανολογικα θεματα να λυσει. παλια πριν κανει κατι αλλαγες που εκανε τον τελευταιο καιρο το αμαξι ηταν οκ. πηγαινε μια χαρα. για το σ3 δεν ξερω. δεν ειναι απιθανο να ηταν μπροστα ο Βαγγελης. το αμαξι του ξερουμε τι κανει. για τo προγραμμα του λαγου παντως που βγαζει τα stage1 rc 250+ ειναι οντως τοσο και ειναι και πολυ δυνατα. δεν ειναι ψευτικα αλογα. |
Sinanai έγραψε: |
Να πω κι εγώ τη μαλ***α μου, άσχετα απ' όλα, επειδή είδα την αγγελία. Δεν είναι τουλάχιστον παραπλανητικό το 30.000 χλμ; ![]() |
ilianos έγραψε: | ||
τοσα εχει. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Καιρός ήταν μετά από 120χιλιάδες km και 30χιλιάδες+ BigTurbo. ![]() |
ilianos έγραψε: | ||
τοσα εχει. |
NoDsl έγραψε: | ||||
30 000 / 400 = 75 Περάσματα; |
bagosgt έγραψε: |
καποιοι αλλοι φιλε αντρεα βαζουν live κοντρες κ το εχουν δει πολλοι απο κοντα.α,κ ξεχασα,το σημαντικοτερο,σε κανενα πατημα δεν εχει επικαλεστει προβλημα.για το ενα 207 εχει βγαλει ο κοσμος συμπερασμα απο μονος του,που το εχουν δει ζωντανα,ενω το αλλο,μας εχουν φλομωσει στα ψευτικα αλογα κ στις χαμενες κοντες,κ καλα ολο προβληματα.αστο φιλε αντρεα,στα λογια ειστε ολοι καλοι,αλλα στις πραξεις?ο γρηγορης ηταν αυτος που δεν εμφανιστηκε τελευται φορα,κ ας ειχαν αποφασισει κ πολλα ατομα απο εδω να ερθουν.οποτε οχι μονο κρεμασε εμενα,αλλα κ πολλους απο εδω μεσα. |
NIKOLAOS έγραψε: |
Για εμενα το μεγαλυτερο λαθος ηταν το "timing..." αμεσως μετα την παρουσιαση στο περιοδικο (το πηρα και διαβασα ολο το αρθρο!) το πουλαει???
Και να ελεγα οτι ηταν διαφημιση αυτο το αρθρο παει και ερχεται αλλα κανει μπαμ το πραγμα!!! Οποιος το διαβασε και μετα ειδε την αγγελια δεν νομιζω να αναρωτηθηκε και πολυ το "ΓΙΑΤΙ?" |
andreaspunto έγραψε: | ||
Πολλα αυτοκινητα μετα απο παρουσιασεις σε περιοδικα η τα πουλανε η τα κανουν μαμα. Εχω πολλα παραδειγματα. |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Ακριβως..το γιατι ψαξε να βρεις ομως..κοιτα το αδερφακι του με την 28αρα,το μαυρο που οδηγησε προχτες ο κωστακης!μαλλον αυτη η τουρμπινα ειναι λαθος γι αυτο το αμαξι ![]() |
thodwrhs έγραψε: |
τωρα που αλλαξε ο μηνας και κυκλοφορησε αλλο τευχος δεν σκαναρετε τις σελιδες με το αμαξι???? |
andreaspunto έγραψε: | ||
Πολλα αυτοκινητα μετα απο παρουσιασεις σε περιοδικα η τα πουλανε η τα κανουν μαμα. Εχω πολλα παραδειγματα. |
andreaspunto έγραψε: | ||
Το 207 του Γρηγορη το ειδε πολυς κοσμος live και εβγαλε τα συμπερασματα του. Ανεξαρτητα απο τι προγραμμα φοραει και ποιος το εχει φτιαξει το αυτοκινητο ειναι πολυ γρηγορο.Τελεια και παυλα. Ειμαι αντικειμενικος και οτι βλεπω το λεω. Αν δεν πηγαινε θα ελεγα δεν παει. Βρηκα αυτο το πατημα σου. http://www.youtube.com/watch?v=yCoVuJrB3hk&feature=channel_video_title Οσο για τις πραξεις αυτες γινονται με ασχετο κοσμο που ειναι ο βασικος κριτης.Ελα σε ενα battle εκει θα φανουν πολλα. |
Gotcha έγραψε: |
ρε παιδια, το 207 στο τελευταιο βιντεο που ποσταρε ο αντρεας, ειναι ο βαγγος. σωστα? |
NIKOLAOS έγραψε: |
Για εμενα το μεγαλυτερο λαθος ηταν το "timing..." αμεσως μετα την παρουσιαση στο περιοδικο (το πηρα και διαβασα ολο το αρθρο!) το πουλαει???
Και να ελεγα οτι ηταν διαφημιση αυτο το αρθρο παει και ερχεται αλλα κανει μπαμ το πραγμα!!! Οποιος το διαβασε και μετα ειδε την αγγελια δεν νομιζω να αναρωτηθηκε και πολυ το "ΓΙΑΤΙ?" |
andreaspunto έγραψε: |
Πολλα αυτοκινητα μετα απο παρουσιασεις σε περιοδικα η τα πουλανε η τα κανουν μαμα. Εχω πολλα παραδειγματα. |
andreaspunto έγραψε: |
Το 207 του Γρηγορη το ειδε πολυς κοσμος live και εβγαλε τα συμπερασματα του. |
andreaspunto έγραψε: |
Ειμαι αντικειμενικος και οτι βλεπω το λεω. Αν δεν πηγαινε θα ελεγα δεν παει. |
andreaspunto έγραψε: |
Οσο για τις πραξεις αυτες γινονται με ασχετο κοσμο που ειναι ο βασικος κριτης.Ελα σε ενα battle εκει θα φανουν πολλα. |
recife_rallye έγραψε: | ||
Ε βρε με τα battles και τις μλκιες σας..παντου γινονται αυτα..μονο εσεις νομιζετε οτι εχετε γρηγορα αυτοκινητα?Τι ειναι εκει,το champions league?? ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||||
Ακριβως..το γιατι ψαξε να βρεις ομως..κοιτα το αδερφακι του με την 28αρα,το μαυρο που οδηγησε προχτες ο κωστακης!μαλλον αυτη η τουρμπινα ειναι λαθος γι αυτο το αμαξι ![]() |
NIKOLAOS έγραψε: |
Για εμενα το μεγαλυτερο λαθος ηταν το "timing..." αμεσως μετα την παρουσιαση στο περιοδικο (το πηρα και διαβασα ολο το αρθρο!) το πουλαει???
Και να ελεγα οτι ηταν διαφημιση αυτο το αρθρο παει και ερχεται αλλα κανει μπαμ το πραγμα!!! Οποιος το διαβασε και μετα ειδε την αγγελια δεν νομιζω να αναρωτηθηκε και πολυ το "ΓΙΑΤΙ?" |
recife_rallye έγραψε: |
Το ειδε πολυς κοσμος,αλλα το εκριναν σαν 207 σε σχεση με αλλα 207 και οχι σαν ενα ΓΡΗΓΟΡΟ αμαξι 350 αλογων.. Μη κρυβεστε πισω απο τα δαχτυλα σας..αμαξι που εχει ιδια ιπποδυναμη με ενα αλλο,αλλα ειναι 300 κιλα πιο ελαφρυ,ειναι πιο γρηγορο.ΤΕΛΟΣ!δεν υπαρχει λογος να συζηταμε παραπανω.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Έχεις δίκιο, είναι 300κιλά πιό ελαφρύ το 207 από το z4, δηλαδή πόσο; Σίγουρα θα προσθέσεις και λίγα στο m άρα ας πούμε 1450-300=1150, το πέτυχες! Και ξαναλέω, αφού προφανώς είσαι πιό 'μάγκας΄ πήγαινε πάτα μία, ή στείλε κάποιον από τους ομοίους σου, με το συγκεκριμένο z4 από 2ές με 55km και για 300m να σε δούμε! ![]() |
volvos έγραψε: |
exeis μετρησει Ζ4 κουπε???????? ![]() αλλα κλασικα πρωτα το ανοιγεις και μετα σκεφτεσαι οτι επρεπε να σκεφτεις αλλα επειδη δε το εχεις το ξανανοιγεις συγκεκριμενα το Μκουπε φιλου με το βασικο εξοπλισμο μετρηθηκε 1516 του οδυσσεα εχει νομιζω και οθονη και ειναι γενικα φουλ εξτρα |
MEMsound έγραψε: |
να υποθεσω κατι λιγο πιο γρηγορο ωστε πάλι να περναει τον αλλον με το εβο? ![]() ![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Κάνεις λάθος..τι είσαι και κρίνεις έτσι; Έκατσες και έκανες καμιά ανάλυση της τουρμπίνας μήπως; Λοιπόν η TD05H big16G, small16G και 18G (ξέρουν αυτοί) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 207! ΠΡΟΣΟΧΗ.. Σου άρεσε αυτό το post κύριε Λευτέρη μου; Μήν λέμε μαλαkίες απλά για να πούμε κάτι, χωρίς καμία έχουμε τεκμηρίωση! |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Λοιπόν η TD05H big16G, small16G και 18G (ξέρουν αυτοί) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ 207! ΠΡΟΣΟΧΗ.. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Έχεις δίκιο, είναι 300κιλά πιό ελαφρύ το 207 από το z4, δηλαδή πόσο; Σίγουρα θα προσθέσεις και λίγα στο m άρα ας πούμε 1450-300=1150, το πέτυχες! |
volvos έγραψε: |
xxaax ti tha parei? |
volvos έγραψε: |
xxaax ti tha parei? |
chiefjian έγραψε: | ||
Eσυ δεν πουλας το μαυρο 207 που αγορασες πριν απο 4 μηνες περιπου απο τον akis23???Τι σημαινει δηλαδη οτι εχει κατι το αμαξι του γρηγορη η πχ το δικο σου??Φιλικα παντα και διορθωσε με αν κανω λαθος! ![]() |
andreaspunto έγραψε: |
Οπως ειπε σωστα ο Διονυσης οποιος ειναι μαγκας παταει στον δρομο και βλεπει και κρινουμε και εμεις οι μπανισταδες γιατι απο video στο tube που πατανε 2 ταχυτητες και μετα κοβουν πηξαμε.. |
NIKOLAOS έγραψε: |
Δεν κανεις κανενα λαθος φιλε μου και περιμενα οταν εγραφα την γνωμη μου οτι καποιος θα μου το ελεγε αυτο. Αφου λοιπον ξερεις τοσο καλα τα πραγματα πιθανοτατα θα ξερεις το ποσο το πηρα τελικα και το αν ηταν καλη επιλογη... |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
τι εννοεις? γιατι τελικα το ειχες παρει παραπανω απ οσο ελεγε οτι το εδεινε? (αν δεν σε φερνω σε δυσκολη θεση) |
NIKOLAOS έγραψε: | ||||
Ωωωωωππππππααααα παιδια το topic δεν εγινε για το δικο μου αμαξι... Το ποσο το πηρα δεν θελω να το ανακοινωσω 1ον για να μην χαλασω την αγγελια μου και 2ον γιατι πολυ πιθανον να προσβαλω τον Ακη! |
NIKOLAOS έγραψε: | ||||
Ωωωωωππππππααααα παιδια το topic δεν εγινε για το δικο μου αμαξι... Το ποσο το πηρα δεν θελω να το ανακοινωσω 1ον για να μην χαλασω την αγγελια μου και 2ον γιατι πολυ πιθανον να προσβαλω τον Ακη! |
Παράθεση: |
αντε παλιομπανιστες που γινατε κ ολοι δικηγοροι της φουτσας. να μη προκαλειτε αν δεν εχετε αμαξι κ τα κοτσια να πατησετε.κ το ξαναλεω,να κανονισει μια βδομαδα πριν,να μας πει μερα κ ωρα(να κλεισουμε απο μια βδομαδα πριν),ωστε να ερθει κ οποιος αλλος θελει,κ να πατησουμε πριν πουληθει-χαλασει-ανατιναχθει η οτι αλλο μπορει να παθει .......... αλλα αυτα που εχω βαρεθει τοσα χρονια,ειναι τους αμπαλους φαφλαταδες χωρις ιδεα για το τι κ πως,οποτε δεν εχω καθολου υπομονη να δωσω κ να καταλαβουν οι πιτσιρικαδες |
bagosgt έγραψε: |
γιανναρε,δε βγαζεις ακρη,αλλα το κακο ειναι οτι οσο δεν ασχολεισαι κ δεν απαντας,τοτε οι αμυαλοι-αμπαλοι,νομιζουν οτι εχουν δικιο κ οτι σε εχουν καλυψει.
οπως ειπες,εχει αμαξι?πας,πατας,φευγεις κ τελειωσε. δε πας να πατησεις με αρυθμιστο αμαξι κ μετα να αρχισεις να κλαιγεσαι...οσα πατηματα εχω κανει,παντα λεω το αποτελεσμα,ασχετα με το αν κατι εχει παει στραβα(γιατι σε ολους μας εχει τυχει,απο χασιμο αλλαγης,μεχρι λαγκαρισμα η σπινιαρισμα).τον κοσμο δε τον νοιαζει το πως,αλλα το αποτελεσμα.το πως κ το γιατι,το κρατας για τον εαυτο σου,κ ξερεις που βρισκεται το αμαξι σου.αν δε το κανεις αυτο,πρωτα κοροιδευεις τον εαυτο σου κ μετα τους αλλους. το να πας να βαλεις κοντρα με "προβλημα" η αρυθμιστος,ειναι σα να εχεις καλεσει καποιον να τον βγαλεις εξω για τραπεζι,κ οταν ερθει ο λογαριαμος να του πεις εχω μονο 100 ευρω(ενω ο λογαριασμος ειναι 200),βαλε εσυ τα αλλα 100,γιατι ηταν να πληρωθω σημερα κ ο εργοδοτης μου δε μου εβαλε τις υπερωριες ![]() ![]() |
NIKOLAOS έγραψε: | ||||
Δεν κανεις κανενα λαθος φιλε μου και περιμενα οταν εγραφα την γνωμη μου οτι καποιος θα μου το ελεγε αυτο. Αφου λοιπον ξερεις τοσο καλα τα πραγματα πιθανοτατα θα ξερεις το ποσο το πηρα τελικα και το αν ηταν καλη επιλογη... Απο εκει και επειτα εγω δεν βγηκα σε κανενα περιοδικο (το ξερω οτι και να ηθελα δεν μπορουσα!!!) να λεω οτι το αμαξι δεν ειναι ακομα ετοιμο, μετα να θελω να το πουλησω και στην αγγελια να μην αναφερω τιποτα.... Εκτος και αν λυθηκαν κι'ολας ολα τα "προβληματακια..." και το αμαξι εφτασε τα 400hp που γραφει το εξωφυλλο! (Θελω να ξεκαθαρισω πως ολα τα παραπανω ειναι καθαρα δικες μου σκεψεις τις οποιες αναφερω με την ευκαιρια του topic!) |
kostas207rc έγραψε: |
Ρε πάτε καλά?
Εσύ ρε Βαγγο και Γιάννη που είστε και πιο μεγάλοι τι κάθεστε και ασχολείστε με 22 χρονων παιδιά? Καλά κάνουνε και τα πουλάνε όσοι τα πουλάνε Το θέμα μας είναι το 207 το συγκεκριμένο που παρουσιάστηκε αν τελικά είναι τόσο δυνατό και στην πράξη Γτ αυτό που βλέπω είναι ένα αμάξι σε περιοδικό να βγαζει 400 άλογα σε dyno να βγάζει 367 και στο δρόμο να πηγαίνει σαν 300... ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Αντιθέτως βρέ παιδί μου με το Βάγγου που σε dyno βγάζει 280 αλλά στα λόγια, εεε συγνώμη στο δρόμο πάει σαν 400! ![]() |
silo έγραψε: |
ρε παιδια χαλαρωστε,ειδα εχετε σκοτωθει ο καθενας λεει τα δικα του...
βαλατε ενα αμαξι στη μεση και αιντε βαραει ο καθενας!βλεπω πολυ ειρωνια και ψιλοκακια σε γενικες γραμμες,οτι μπορει ο καθενας με το αμαξι του ρε παιδια Και να θυμαστε παντα υπαρχει ενας πιο γρηγορος απο σενα...(ασχετο αν χανεις συνεχεια,χαχαχαχα ![]() |
chiefjian έγραψε: | ||
Σωστος ο bill.... ![]() |
Steve έγραψε: |
Έχω πάρει ήδη όχημα για τα ποπκορν και το έχω τσιπάρει στην Overload...
![]() |
Steve έγραψε: |
Έχω πάρει ήδη όχημα για τα ποπκορν και το έχω τσιπάρει στην Overload... |
andreaspunto έγραψε: |
Αληθευει οτι ο chuck noris ζητησε οταν ερθει Ελλαδα να οδηγησει εστω και μια φορα το 207 του Βαγγου? ![]() ![]() |
andreaspunto έγραψε: |
Αληθευει οτι ο chuck noris ζητησε οταν ερθει Ελλαδα να οδηγησει εστω και μια φορα το 207 του Βαγγου? ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: | ||
ΟΧΙ, το ονειρο του ειναι να οδηγησει ενα πουντο (ψαξ'το-βρες το) με.....180 αλογακια...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
185 δηλωνεις και εσυ στη τελευταια δυναμομετρηση εεε? ![]() μας κυκλωσανε τα φιδια ![]() ![]() ![]() ![]() |
andreaspunto έγραψε: | ||
Tοτε εβγαλα 185 που το ειχα μετρησει. Τωρα αντε να ειναι ~ 195 με το ζορι. |
manosm3 έγραψε: | ||||
δλδ με τους εκκεντροφορους δεν πηρες τιποτα; |
volvos έγραψε: |
οφτοπικ
ρε αντρεα μπορεις να μου εξηγησεις το λογο που θεωρουν πολλοι το πουντο ειδικα το εβο αμαξαρα? εκανα 1000χλμ περσι στη ιταλια με ενα δαυτο και θεωρω οτι ισως ειναι ενα απο τα πιο μπουρδελα αμαξια που εχω οδηγησει εβερ... (δε μπλεκω συκγρισεις με πεζο μιλαω γενικα για το εβερ!!!) πραγματικα τι σκ**α του βρισκουν??? |
reselie-206 έγραψε: |
Που χάκηκε ο σαλιγκαράκιος?
Σάκη ζούμε για να σε διαβάζουμε! |
thodwrhs έγραψε: |
τωρα που αλλαξε ο μηνας και κυκλοφορησε αλλο τευχος δεν σκαναρετε τις σελιδες με το αμαξι???? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
update
New project coming soon ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Εσυ θα σαι αυτος?? ![]() |
volvos έγραψε: |
το νεο προτζεκτ απο ποιον θα ειναι απο κυριλλο???
γιατι οι αλλοι αν εχω καταλαβει καλα κλεισανε |
volvos έγραψε: |
το νεο προτζεκτ απο ποιον θα ειναι απο κυριλλο???
γιατι οι αλλοι αν εχω καταλαβει καλα κλεισανε |
volvos έγραψε: |
το νεο προτζεκτ απο ποιον θα ειναι απο κυριλλο???
γιατι οι αλλοι αν εχω καταλαβει καλα κλεισανε |
andreaspunto έγραψε: | ||
Kανεις δεν εκλεισε. Απλα μεταφερθηκαν αλλου. |
MAD έγραψε: | ||||
Αυτο στα Σπάτα έκλεισε ; |