nikos 206cc έγραψε: |
Αλλαξα τον τιτλο και τον εκανα πιο συγκεκριμενο ![]() Οποιος εχει την γνωση και την ορεξη ας βοηθησει ![]() |
MEMsound έγραψε: |
πρωτο περισσοτερο rebound πισω αμορτισερ
μετα περισσοτερο bump εμπρος λιγοτερη συγκλιση ή περισσότερη αποκλιση εμπρος χοντρητερη αντιστρεπτικη πισω καμπερ εμπρος (για την εξοδο) μπλοκε (για την εξοδο) τοποθετηση των πιο φθαρμενων ελαστικων πισω - (αν δεν εχουν ενδειξη μεσα/εξω για την τοποθετηση τους) γυρνα και το "μεσα-εξω" |
volvos έγραψε: |
Νικο σε τι υψη εχεις ρυθμισει την αναρτηση και τι περιθωρια προς τα πανω εχεις? Μερος απο τα θεματα σου λυνεται αν τη ψηλωσεις οσο μπορεις μπροστα. Και το χοροπηδηχτο πισω ειναι και αυτο μου φαινεται απο πολυ χαμηλωμα. Δε θα σωθεις αν το ψηλωσεις αλλα νομιζω οτι θα στρωσει καπως και κυριως ποση διαφορα υψους εχεις τωρα μπρος πισω στα μαρπσιε μετρα. |
volvos έγραψε: |
νικο καλο ειναι να σε νοιαζει ποιο πολυ αυτο που συμβαινει πισω παρα η μουρη...αυτη η ταλαντωση σορυ αλλα δε μου αρεσει καθολου. σε ποια θεση του γκαζιου συμβαινει? με τερμα γκαζι οταν επιταχυνεις? οταν φρεναρεις ή αν εισαι σταθερα?
αν ειναι οταν εισαι σταθερα μεσα στη στροφη χωρις να πατας αφηνεις γκαζι απλα και μονο επειδη εχεις μπει με πολλα πιθανοτατα να εχουν σκασει τα πισω αμορτισερ.. |
volvos έγραψε: |
στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω. αν κατεβασεις κωλο θα πεταει και αλλο μουτρα.
οποτε κανε ενα τσεκ αν εχει δακρυσει αμορτισερ και προσπαθησε να το ψηλωσεις μπρος πισω οσο σε παιρνει κρατωντας αυτη τη διαφορα. |
volvos έγραψε: |
κατσε η ταλαντωση εισαι σιγουρος οτι ειναι πισω??
αυτο που περιγραφεις αν ειναι μπρος ειναι καραμπαμ ανεπαρκες ριμπαουντ και διαδρομη |
volvos έγραψε: |
γνωμη μου πριν κανεις οτιδηποτε αλλο σηκωνεις οσο μπορεις μπροστα και απο οσο σηκωθεις +3.5 πισω μετρημενο απο μαρσπιε |
volvos έγραψε: |
dokimase prota ipsi kai blepeis
nai diafora mpros piso 3.5 kai pano...kai 4 na sas katsei einai ok gia na deis ti ftiaei |
volvos έγραψε: |
jonh μιλας για μαμα υψη?
ειχες παιξει με το δικο σου? εγω στο δικο μου εχω παρατηρησει οτι επειδη εκατσε κατα λαθος πιο χαμηλα πισω εχει παραπανω υποστροφη που δεν ειναι λογικο ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εχει διαφορα η υποστροφη χωρις γκαζι
απο την υποστροφη με γκαζι (δεν εννοω "σανιδα" οπου εκει οφειλεται στην απωλεια προσφυσης απο το σπινιαρισμα) γινετεε πιο συγκεκριμενοι αλλιως δεν θα βγει νοημα |
plaketokofths έγραψε: |
οπως το λες, συγκριτικά όσο πεφτει ο κώλος πέσει μετατοπίζεται προς τα πίσω η κατανομή βάρους με υποστροφικές συνέπειες. |
reselie-206 έγραψε: |
Kαι πάλι γιατί να στρίψεις με ανοιχτή οροφή? εκεί δε γκρινιάζεις γιατί ξέρεις γιατί υποστρέφει.
Εμένα όλο το πρόβλημα στο Νίκο αν υποθέσουμε οτι δε κάνει καμια ταρζανιά οδηγικά θεωρώ πως είναι στο υπερβολικά (ίσως και λάθος) χαμήλωμα κυρίως.. |
volvos έγραψε: |
βασικα νικο οδηγα του αλιεν αφου εχετε ιδια αναρτηση και αυτος ειναι τερμα ψηλωμενος |
MEMsound έγραψε: |
εχει διαφορα η υποστροφη χωρις γκαζι
απο την υποστροφη με γκαζι (δεν εννοω "σανιδα" οπου εκει οφειλεται στην απωλεια προσφυσης απο το σπινιαρισμα) |
nikos 206cc έγραψε: |
Ουτε νιωθω το πλαισιο πιο αδετο,γιατι μεταξυ μας,και κλειστο παλι αδετο ειναι ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
[Αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι ![]() |
plaketokofths έγραψε: | ||
Αν ειναι έτσι, τότε νομίζω πως η δικιά μου εκδοχή δεν εχει πιθανότητες. Κοίτα το toe... Ερωτηση, αντε και στα βγάζει τα μουτρα με γκάζι οταν το αφήνεις σου γυρνάει εστω και λιγο πισω? |
volvos έγραψε: |
[...] στην μορφη που εισαι με μαμα ραβδους πισω τα 3.5-4εκατοστα ειναι οκ διαφορα μπρος πισω [...] |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Αναφερομαι στην υποστροφη με γκαζι ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Πουλαει ο καμμενος κατι ps αμορτισερ..
τι ακριβως χρειαζονται περα απο ελατηρια για να μπουνε? Με βαλατε σε σκεψεις παναθεμα σας ![]() Τι κοστος θελει ακομα δηλαδη? |
Pughell έγραψε: |
Τωρα βεβαια δεν ειναι και παραλογο μιας και με 300Ε αναρτηση δεν μπορεις να εχεις και ιδιαιτερες απαιτησεις. |
volvos έγραψε: |
ξεχνα τη
παιξε με τη δικια σου |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Γιατι ρε ? ![]() @Στελιο.Απο τα toyo δεν πιστευω οτι υπαρχει προβλημα..απο την αρχη γλιστραει λιγο το λαστιχο αλλα σε βαθμο που μου αρεσει και οχι επικινδυνα..κραταει καλα δεν εχω θεμα..για λαστιχο σειρας μιλωντας παντα.Οι πιεσεις ειναι στο 38-39 αλλα σκεφτομαι να τις ριξω λιγο Ο αξονας πισω εχει οντως αρκετα χλμ στην πλατη του(116.000) αλλα ειπα τον Στρατο στον Προφητη να ριξει μια ματια και μου ειπε ολα οκ ![]() Ευθυγραμμιση ειναι στο προγραμμα και θα γινει συντομα.. Η αληθεια ειναι οτι το αμαξι το προτιμω υποστροφικο (οχι ετσι οπως ειναι τωρα βεβαια) παρα υπερστροφικο,γιατι προφανως αν σου φυγει ποπος η μλακια ειναι κοντα ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Oχι κανεις λαθος..
Το ζουμι του τοπικ εχει να κανει με το να μπορουμε να ειμαστε παιχνιδιαρηδες και λιγο πιο γρηγοροι σε καθημερινες συνθηκες με περισσοτερη σιγουρια και ασφαλεια... Εξαρχης ημουν σαφης και το καταλαβαν ολοι θελω να πιστευω οτι δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας...αυτη θα ερθει αφου πρωτα δοκιμασω καποια πραγματακια και κανω καποιες βελτιωσεις ωστε οταν παω να το χαρω (εστω και λιγο για πρωτη φορα) και οχι απλα να γυρναω βολτες και να τρωω λαστιχο |
Pughell έγραψε: |
Αν το κριτηριο σου ειναι αποκλειστικα το Πανοραμα,τοτε εχεις εντελωωωωως λαθος στησιμο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα τον πισω αξονα,η εμπειρικη εκτιμηση τζογων σιγουρα κατι λεει αλλα δεν ειναι το απολυτο,μιας και το απολυτο θα στο δειξει μονον η ευθυγραμμιση(συγκλιση και καμπερ πισω). |
AlienHack έγραψε: | ||
θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ/// ο πισω αξονας μου ειναι ανακατασκευασμενος και μονο εντελως τυχαια στην τελευταια ευθυγραμηση σε μαστορα με πολυ καλα μηχανηματα (laser) και μου ειπε οτι και οι 2 πισω ροδες εχουν + κληση.. |
plaketokofths έγραψε: |
Εγώ θα την πω την λαλακία μου....
1.περιμενε λιγο να βρεξει να "καθαρισουν" οι δρομοι απο σκονες κτλ και θα δεις μια διαφορετική προσφυση. 2. Μηπως ρε συ, η coilover ηταν η αφορμη να αρχισεις να πιεζεις το αυτοκινητο και στριβεις με περισσοτερα και νομιζεις οτι δεν κρατάει το αμαξι? 3. Δες με καποιο τροπο την ευθυγραμμιση ΥΓ. toyo sucks YΓ2. Αν προσπαθησεις να σετάρεις την αναρτηση σου στο σημειο που φαντάζεσαι (δλδ να στριβει παντου) να ξερεις οτι αυτο δεν θα γινει ποτε! Μπορει στον ταξιαρχη να πηγαινεις τερμα, στην παλαιοχωρα πχ μηδεν... |
drdino έγραψε: |
off-topic, αλλά εδώ βλέπουμε και το πρόβλημα της Ελλαδίτσας μας: πρώτα να δοκιμάσω κάποια πραγματάκια σε δημόσιο δρόμο και μετά να πάω πίστα ![]() ![]() |
nikos 206cc έγραψε: | ||
Γιαννη οχι οσον αφορα το 2... ![]() Και οχι γνωριζω οτι 1)Η αναρτηση που εχω εχει τα ορια της και 2)Να στριβει παντου δεν γινεται εκ των προτερων..η ολη ιστορια γινεται στο να ανεβει η συνολικη αποδοση του στριψιματος στο αμαξι η τελοσπαντων να παρουμε οτι μπορουμε απο πλαισιο-αναρτηση χωρις να μπλεξω με μπλοκε κλπ ![]() |
volvos έγραψε: |
eprepe να πατησεις λιγο φρενο ουζο με το αριστερο για να σταματησει το σπινιαρισμα. ισως εβγαινε
συνεχιζεις ακαθεκτος ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
τασο εισαι εγγονος του μητσοτακη? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
taso σε εχω ετοιμο με το 13./59 σου πανω και μακρυα 5η να μη τρως κλισεις εθνικη οτι πρεπει λουκουμος ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Το 13/59 μου ανήκει... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
γιατι να βαλει πισω?
μηπως ενοοεις εμπρός? |
drdino έγραψε: | ||||
Σε ποιόν το πήγες; |
MEMsound έγραψε: |
Γιαννη αυτο που γραφεις ειναι τελειως αντιθετο με αυτο που ζηταει ο Νικος. |
Pugobios έγραψε: |
μετατροχιο λεγεται.και δεν εχει προβλημα με το πισω μερος.ο κωλος ειναι βιδωμενος τα μουτρα χανει |
volvos έγραψε: |
βασικα δε παιζει να αλλαξει τιποτα στη κατανομη βαρους
προτεινετε λυσεις που εχετε διαβασει σε βιβλια περιοδικα χωρις να εχετε ιδεα για τι αμαξι μιλαμε |
AlienHack έγραψε: | ||||||
Στην Μαρτιου, ακριβος κατω απο την Εγνατια εχει εναν γωνιακο. |
volvos έγραψε: |
ΕΙΣΑΙ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΣΤΟΚΟΣ?
................ νταξ το επιασα ρε καταφρακτε κοψε το νικ αυτο δε σου παει |
drdino έγραψε: | ||||||||
Κοντά σε βενζινάδικο είναι; Σε ρωτάω γιατί έχω ακούσει καλά λόγια για έναν στην Μαρτίου και προσπαθώ να επιβεβαιώσω γιατί ως τώρα έχω πάει σε 5-6 και είναι ΓΤΠ. Απατεώνες.- |
reselie-206 έγραψε: |
μιας και κάπου το είδα και δε θυμάμαι ![]() http://www.youtube.com/watch?v=yy4kPODqv58 αυτό ΣΪΓΟΥΡΑ δεν εχει να κάνει με χέρια!! ![]() ![]() ![]() |
plaketokofths έγραψε: | ||
εχει να κανει με ποδια ομως, αμα το φυτεύει τερμα το γκαζι και τερματίζει το τιμόνι ... δεν θα στριψει ποτε. Δεν λεω οτι ειναι στριφτερο αλλά το βιντεο ειναι υπερβολικό. |
MEMsound έγραψε: |
οταν το τοπικ γραφει "υποστροφη" υπαρχει προβλημα των εμπρος τροχων
και στο τοπικ αυτο ψαχνουμε να βρουμε την λυση σε αυτο [size=9]το αν ο Νικος οδηγει .................................. ......υ.γ2....EDIΤ - δεν ειχα δει το τελευταιο ποστ του Στελιου πριν ποσταρω - με το οποιο συμφωνω απολυτως... ![]() |
Παράθεση: |
το "στοκος" οντως ειναι υπερβολικο αλλα καλως ή κακώς (βασικα κακως" ετσι μιλαει ο παναγιωτης απαντα του κι εσυ στο ιδιο μηκος κυματος ή δειξε ανωτερωτητα επ[ι αυτου εγω θα ενημερωνω το σεκτιον των ΜΟΝΤ κι εγω εχω βριστει καμποσες φορες μαζι του επι αυτου το θεματος (ανξαρτητα με το αν εχε αδκο η δικιο) ![]() ![]() παρολα αυτα οταν επιμενεις να γραφεις για το πισω μερος του εν λογω cc ενω το προβλημα το παιδι λεει οτι ειναι εμπρος (ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ) ε τοτε μπορει ο χαρακτηρισμος του Παναγιωτη να ειναι λανθασμενος / υπερβολικος / ακομψος / αγενης / "της λαχαναγορας" - οπως θες πες το αλλα σου λει οτι "μαζι μιλαμε και χωρια καταλαβαινουμε" |
MEMsound έγραψε: | ||
οχι Γιαννη:
μην γραφεις τα μισα σου ειπα επακριβως:
και αν θες παραθετω εξ ολοκληρου τα ΠΜ που ανταλλαξαμε ![]() |
AlienHack έγραψε: |
ηρεμα παιδια με τους χαρακτηρισμους... ![]() μονο εγω με τον κολαρα θα στολιζόμαστε... ![]() |
GEMI έγραψε: | ||||
|
GEMI έγραψε: | ||
Μπα φίλε μου ήδη το πρόβλημα ξεκίνησε. Κ δε θα μείνει έτσι.. |
nikos 206cc έγραψε: |
Ανοιγω αυτο το θεμα .............
..............Υ.Γ2)Επισης να μην αρχισουν τα ποστ του στυλ τι περιμενεις με την ταδε αναρτηση ή την αλλη αναρτηση γιατι τελειωμο δεν θα εχουμε και θα αρχισουμε να υγραυεριζομαστε ![]() |
reselie-206 έγραψε: |
Εγω βλέπω οτι ψυρίζεις τη μαιμού μπας και γλυτώσεις το ψήλωμα :D έλα ρε δεν ειναι τόσο κακό στα -2 ,-3εκ...
Και ο άλεξ δε γουστάριζε 15" άλλα όταν τα δοκίμασε δαιμονίστηκε! |
MEMsound έγραψε: | ||||||
|
MEMsound έγραψε: |
μπετοβλακας βασικα που με φωναζε και ο Steve οταν ειχαμε πάει Αγγλία ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Λοβοτομημένος παλιο******ς, μπετόβλακας, π*****φατσα, κρετίνος... ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Λοβοτομημένος παλιο******ς, μπετόβλακας, π*****φατσα, κρετίνος... ![]() ![]() ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
δώστε βάση... αντιστρεπτικές 18μμ μπρος πίσω και είστε έτοιμοι. το τρενάκι της χαράς. |
MEMsound έγραψε: |
Νικο δεν ειναι ασπρο/μαυρο και ή το ενα ή το αλλο στην αναρτηση
ομως καλο ειναι να δοκιμαζεις 1-1 τα πραγματακια για να τα βαλεις σε μια σειρα διαφορα υψους μπρος πισω ποση εχεις? |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() ![]() το πισω μερος ποτε ξεκωλουσε ή απλα ταλαντευοταν? |
MEMsound έγραψε: |
επίσης απο τα παραπανω γραφομενα
δεν αναφερεις πουθενα υποστροφη αρα το αρχικο προβλημα που ειχες με την μουρη οφειλόταν στο δρομο (γλυτσα) που το ειχες δοκιμασει |
Pughell έγραψε: |
Επομενο βημα ραβδοι στρεψης απο RC. |
volvos έγραψε: |
βασικα αυτη ειναι η τελεια συνταγη το λεμε δεκαετιες τωρα
αμορτισερ rc μαμα ελατηρια μπρος αντιστρεπτικες 21-22 μπρος πισω και ραβδοι πισω 20 και οποιος τολμα ας ακολουθησει στο βουνο..... αλλα απο πισω για να τρωει και τα χωματα απο τις μπουκες στο καπο |
volvos έγραψε: |
βασικα αυτη ειναι η τελεια συνταγη το λεμε δεκαετιες τωρα
αμορτισερ rc μαμα ελατηρια μπρος αντιστρεπτικες 21-22 μπρος πισω και ραβδοι πισω 20 και οποιος τολμα ας ακολουθησει στο βουνο..... αλλα απο πισω για να τρωει και τα χωματα απο τις μπουκες στο καπο |
Sinanai έγραψε: |
Τον τίτλο φτιάξτε... "Παπάροντας" είναι. |
nikos 206cc έγραψε: |
Oι προσθηκες οντως δεν μου πολυακουγονται ωραια ![]() Ας βρω σκληροτερα αμορτισερ πισω,βλεπουμε πως παει το αμαξι και τι χρειαζεται στην συνεχεια ![]() Αλλωστε μπορει με αυτη την αλλαγη μονο να μεινω ευχαριστημενος απο την συνολικη αποδοση του...οποτε αναμενουμε ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
τι εστι viarouge? |
volvos έγραψε: |
αγορακι μου στειλε ενα μυνημα στο ραλιμανιακ εχει μια ντουζινα πεζο σπορτ απο το 206 το καπ
παρε δυο και κανε τη δουλεια σου |
volvos έγραψε: |
jonhy ΑΝ ειναι του ελληνικου 206καπ του 1.4 η ελληνικη παπατζα ειναι για γελια
ουτε 100 δε αξιζει τα μπροστα ειδικα τα πισω τη παλευαν λιγο και ηταν και παμφθηνα να τα παρεις σκετα για αυτο το ειπα νικο (κατω απο 90 το ενα τοτε) τα εμπρος ηταν ενα μαρτυριο αν δινει 600 τη γνησια του 1.6 ειναι τσαμπα ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
600 δινει Ντινος του 1.6 μπρος πισω μονο αμορτισερ ![]() Επισης 200 ευρω για πισω αμορτισερ δεν δινω ουτε μεθυσμενος ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Θεπω πιο σκληρα αμορτισερ πισω...μονο ps υπαρχουν για κατι τετοιο?
Οσον αφορα Ντινο λαθος 800 ειναι... ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Επισης 200 ευρω για πισω αμορτισερ δεν δινω ουτε μεθυσμενος ![]() |
AlienHack έγραψε: |
... τα πισω record ηταν πιο σκληρα απο τα raceland παντος να ξερεις... |
Sinanai έγραψε: |
Record SP είναι Γιάννη. |
Steve έγραψε: | ||
Την στιγμή που δεν τα δίνεις ούτε μεθυσμένος τα 200 ευρώ που είναι ένα λογικό ποσό για την λύση στο πρόβλημα που δημιούργησες εσύ ο ίδιος, γιατί να κάτσουμε να ασχοληθούμε και να συζητήσουμε κάτι παραπάνω; |
AlienHack έγραψε: | ||
...γιατι πολυ απλα.... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΠΑΡΑ μπροστα... στο λεω και εγω και τα παιδια εδω και 1μιση χρονο... ΔΕΝ ΕΧΕΙ σχεση το cc με μπαρα και χωρις... θα με κανεις να ξηλωσω την δικια μου να στην "φορεσω" μια μερα να δεις πως αλαζει η ακαμψια.... |
nikos 206cc έγραψε: |
Θεπω πιο σκληρα αμορτισερ πισω...μονο ps υπαρχουν για κατι τετοιο?
Οσον αφορα Ντινο λαθος 800 ειναι... ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
Nαι εχετε δικιο , η μπαρα ειναι μεσα στο προγραμμα...πουλουσε ενα παλικαρι απο Αθηνα αλλα τελικα την εδωσε αλλου...
Και ο Στελιος μου ειπε και ο Μανθος και ο Αλεξ και ολοι ![]() Σιγουρα σε μας τα cc καει καλη δουλεια ![]() Θα φορεσω του Αλεξ αυτες τις μερες να την δω και πανω στο αμαξι ![]() |
nikos 206cc έγραψε: |
αν δεν θες μην ασχολεισαι ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
Pughell έγραψε: |
Λογικα Silo... ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||
+1000 |
Sinanai έγραψε: |
Πάντως η σταθερότης του κώλου είναι μεγάλο πράμα, να 'ουμ'. ![]() |