PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - MAZDA 6 MPS!

geo1st487 - Κυρ 15 Απρ 2007, 20:12:53
Θέμα δημοσίευσης: MAZDA 6 MPS!
Ποιο πεζο μπορει να σταθει απεναντι στο MAZDA 6 MPS;
http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=3088

Θα υπαρξει απαντηση απο την πεζο;

και δεν ειναι μονο η mazda που εχει τετοια μοτερ, ειναι και πολλες αλλες, αλλα απο την πεζο δεν βλεπω τοσο δυνατα μοτερ.

Οσο για τις τηλεοπτικες διαφημισεις ολες δειχνουν τα πεζο να κανουν βολτες, ενω βλεπεις κατι golf και ibiza να βαζουν φωτια στην ασφαλτο. Ειναι τυχαιο ή κατι παιζει;
DimiP - Κυρ 15 Απρ 2007, 21:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ας βρει η peugeot πρωτα αντιπαλο στο mazda3 mps , Sleeping Sleeping

μετα ας γυρισει πλευρο ,Sleeping Sleeping

και εκει κατα τα ξημερωματα ας βρει εναν αντιπαλο και στο mazda 6 mps Sleeping Sleeping Sleeping Sleeping
Giannis307 - Κυρ 15 Απρ 2007, 22:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πεις...Πραγματικα ομως στις διαφημησεις πανε με το πασο τους....Τωρα το γιατι δεν βγαζουν στην αγορα μοτερακια δυνατα δεν ξερω!!Παντως ενα 1.6 τουρμπακι με 150 αλογακια μαμα θα ηταν μουρλια επισης γιατι δεν παιζουν με μεταβαλλομενο χρονισμο...αλλο και αυτο!
plaketokofths - Κυρ 15 Απρ 2007, 22:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
επισης γιατι δεν παιζουν με μεταβαλλομενο χρονισμο...αλλο και αυτο!


η πεζω ή η μάζντα?
Giannis307 - Δευ 16 Απρ 2007, 07:25:41
Θέμα δημοσίευσης:
Πεζω....Εννοειται!!
plaketokofths - Δευ 16 Απρ 2007, 07:35:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στην μεγάλη κατηγορία, πάντως η πεζώ εχει βγάλει τον δικό σου κινητήρα σε 16V με μεταβλητό. Wink
netblaster - Δευ 16 Απρ 2007, 17:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο το Mazda 6 MPS, αλλα οχι τοσο οσο δειχνουν οι προδιαγραφες του!!!

Οσο για την Peugeot, ελπιζω να ξυπνησει καποια στιγμη!!!

Θυμαμαι οτι σε αυτην την κατηγορια ειχε ενα 405 Τ16 που εραβε και στην αμεσως μικροτερη ενα 306 GTi/Race που επισης ηταν κορυφαια!!!

Πιστευω οτι η τεχνογνωσια υπαρχει, αλλα γιατι δεν εφαρμοζεται ειναι το θεμα!!!
Sidobre - Δευ 16 Απρ 2007, 17:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:


Πιστευω οτι η τεχνογνωσια υπαρχει, αλλα γιατι δεν εφαρμοζεται ειναι το θεμα!!!


Οσο ο κόσμος (της Ευρώπης) στρέφεται σε μικρομεσαία αυτοκίνητα, τόσο η PSA θα κατασκευάζει αυτοκίνητα για αυτό το target group. Αν θα αρχίσει ο κοσμος να αγοράζει όλο και περισσότερο μεγαλύτερα αυτοκίνητα, τότε θα ακολουθήσει και αυτή.

Δεν είναι η μόνη άλλωστε. FIAT, VW, Renault κ.α. ακολουθούν το ίδιο σκεπτικό.

Με τον συγκεκριμένο στόλο πέτυχε να βρίσκεται 2η στην ευρώπη και 6η στον κόσμο. Αρα από επιχειρηματικής πλευράς σωστά ενεργεί...

Αλλο αν εμείς η "σκληροπυρηνικοί" θα θέλαμε κάτι διαφορετικό
DimiP - Δευ 16 Απρ 2007, 17:41:59
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
netblaster έγραψε:


Πιστευω οτι η τεχνογνωσια υπαρχει, αλλα γιατι δεν εφαρμοζεται ειναι το θεμα!!!


Οσο ο κόσμος (της Ευρώπης) στρέφεται σε μικρομεσαία αυτοκίνητα, τόσο η PSA θα κατασκευάζει αυτοκίνητα για αυτό το target group. Αν θα αρχίσει ο κοσμος να αγοράζει όλο και περισσότερο μεγαλύτερα αυτοκίνητα, τότε θα ακολουθήσει και αυτή.

Δεν είναι η μόνη άλλωστε. FIAT, VW, Renault κ.α. ακολουθούν το ίδιο σκεπτικό.

Με τον συγκεκριμένο στόλο πέτυχε να βρίσκεται 2η στην ευρώπη και 6η στον κόσμο. Αρα από επιχειρηματικής πλευράς σωστά ενεργεί...

Αλλο αν εμείς η "σκληροπυρηνικοί" θα θέλαμε κάτι διαφορετικό



η VW και η Renault που ανεφερες Τασο εχουν παρουσιασει δυνατα συνολα (πολυ δυνατα συνολα με 200 και 220 αλογα) και αυτο χωρις να τους εμποδισει να επικεντρωθουν στο target group που ανεφερες (οπως λες ακολουθουν το ιδιο σκεπτικο).

πρεπει να καταλαβετε οτι δεν κατηγορουμε την peugeot γιατι δεν μας αρεσει σαν εταιρια , αλλοστε την επιλεξαμε για τα αυτοκινητα της.
αυτο ομως δεν μας εμποδιζει (και δεν πρεπει) απο το να ζηταμε το κατι παραπάνω που στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι δινει ο ανταγωνισμος.
sorry για τον πλυθηντικο Wink
Sidobre - Δευ 16 Απρ 2007, 17:45:25
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
η VW και η Renault που ανεφερες Τασο εχουν παρουσιασει δυνατα συνολα (πολυ δυνατα συνολα με 200 και 220 αλογα) και αυτο χωρις να τους εμποδισει να επικεντρωθουν στο target group που ανεφερες (οπως λες ακολουθουν το ιδιο σκεπτικο).

πρεπει να καταλαβετε οτι δεν κατηγορουμε την peugeot γιατι δεν μας αρεσει σαν εταιρια , αλλοστε την επιλεξαμε για τα αυτοκινητα της.
αυτο ομως δεν μας εμποδιζει (και δεν πρεπει) απο το να ζηταμε το κατι παραπάνω που στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι δινει ο ανταγωνισμος.
sorry για τον πλυθηντικο Wink


Μα και η Peugeot βγάζει παρόμοια μοντέλα.
Τα Coupe της πάντα ήταν και είναι εντυπωσιακά με 3,0 λιτρους κινητήρες. Αλλο αν στην ελλάδα δεν τα αγοράζουμε λόγω χρημάτων. Επίσης τα diesel της είναι παραπάνω από εντυπωσιακά (άλλο αν σε εμάς πάλι απαγορεύονται...). Απλώς (όπως και οι άλλες εταιρίες) δεν δίνουν -ακόμα- ιδιαίτερη σημασία.
geo1st487 - Δευ 16 Απρ 2007, 22:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Μα και η Peugeot βγάζει παρόμοια μοντέλα.
Τα Coupe της πάντα ήταν και είναι εντυπωσιακά με 3,0 λιτρους κινητήρες. Αλλο αν στην ελλάδα δεν τα αγοράζουμε λόγω χρημάτων. Επίσης τα diesel της είναι παραπάνω από εντυπωσιακά (άλλο αν σε εμάς πάλι απαγορεύονται...). Απλώς (όπως και οι άλλες εταιρίες) δεν δίνουν -ακόμα- ιδιαίτερη σημασία.


Ο 3,0 λιτρος κινητηρας της peugeot βγαζει μονο 210 αλογα την στιγμη που το mazda 6 mps ειναι 2,3 λιτρα και βγαζει 260 αλογα και φυσικα καλυτερες επιδοσεις. Ο 2,2 λιτρος κινητηρας της peugeot βγαζει μονο 163 αλογα, πολυ λιγα για τα κυβικα του.
DimiP - Τρι 17 Απρ 2007, 08:04:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
DimiP έγραψε:
η VW και η Renault που ανεφερες Τασο εχουν παρουσιασει δυνατα συνολα (πολυ δυνατα συνολα με 200 και 220 αλογα) και αυτο χωρις να τους εμποδισει να επικεντρωθουν στο target group που ανεφερες (οπως λες ακολουθουν το ιδιο σκεπτικο).

πρεπει να καταλαβετε οτι δεν κατηγορουμε την peugeot γιατι δεν μας αρεσει σαν εταιρια , αλλοστε την επιλεξαμε για τα αυτοκινητα της.
αυτο ομως δεν μας εμποδιζει (και δεν πρεπει) απο το να ζηταμε το κατι παραπάνω που στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι δινει ο ανταγωνισμος.
sorry για τον πλυθηντικο Wink


Μα και η Peugeot βγάζει παρόμοια μοντέλα.
Τα Coupe της πάντα ήταν και είναι εντυπωσιακά με 3,0 λιτρους κινητήρες. Αλλο αν στην ελλάδα δεν τα αγοράζουμε λόγω χρημάτων. Επίσης τα diesel της είναι παραπάνω από εντυπωσιακά (άλλο αν σε εμάς πάλι απαγορεύονται...). Απλώς (όπως και οι άλλες εταιρίες) δεν δίνουν -ακόμα- ιδιαίτερη σημασία.


Bρε Τασο, αυτο δεν δικαιολογει τα "χαλια" της peugeot στους μικρους δυνατους κινητηρες.
3 λιτρα ;;;;
ποιος ηρθε ;
το mazda 6 mps δεν χρειαζεται 3 λιτρα
το mazda 3 mps επισης δεν χρειαζεται 3 λιτρα.
η vw και η renault εχουν 2λιτρα συνολα που δυνατα.
σε ολα αυτα η peugeot εχει να αντιπαραταξει 3λιτρα συνολα και diesel;

αυτο δεν ειναι συγκριση.
εμεις λεμε γιατι δεν βγαζουν ενα 2λιτρο κινητηρα που να στεκεται στον ανταγωνισμο δηλ. στα 200 αλογα.

αν αργοτερα ο ανταγωνισμος παει στα 300 αλογα, το ιδιο θα λεμε.
για μενα προσωπικα δεν εχει τοση σημασια αν θα επερνες ποτε 300 αλογα οσο το αν υπαρχει διαθεσιμοτητα-θελω να εχω επιλογες.
στα 8 χρονια που εγω τη παρακολουθω (7 εχω το αμαξι) εχει να επιδειξει ενα κινητηρα 180 αλογα που κιαυτος ηρθε ετεροχρονισμενα και ηδη εχει ξεπεραστει σε απολυτα νουμερα.
δεν λεμε αν ειναι καλος η κακος λεμε απλα οτι δεν συμβαδιζει.
Wink
Spyros_L - Τρι 17 Απρ 2007, 08:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή για να καταλάβω, θεωρείτε οτι είναι επίτευγμα το να παραχθεί ένα αυτοκίνητο 2.400 κυβικών με τούρμπο και να αποδίδει 260 άλογα. Εσείς που το πιστεύετε αυτό θεωρείτε οτι είναι αδυναμία της peugeot να κάνει κάτι τέτοιο? Αλήθεια πόσα mps έχετε δει να κυκλοφορούν στον δρόμο? Πιο πολλές είναι οι Ferrari. Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον Τάσο στα περι target group. Είναι άλλωστε σαφές πλέον οτι οι εταιρείες έχουν ψιλιαστεί την γενική φαγωμάρα που επικρατεί στο κοινό, το οποίο αναζητά λίγα κυβικά που να πηγαίνουν γρήγορα. Για μένα το Mps θα αποδειχθεί η μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία της mazda.
netblaster - Τρι 17 Απρ 2007, 11:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
To MPS ειναι περιεργη περιπτωση, καθως τα αντιστοιχα αλλων εταιριων ειναι ειτε πολυ πιο ειδικα (ΕVO, Impeza STi), ειτε πιο πολυτελη (Αudi A4 Quattro)!!!

Εχει ετσι ενα πολυ δυσκολο εργο, γιατι υπαρχουν ηδη δυνατα χαρτια στα δυνατα, τετρακινητα, μεσαια αυτοκινητα!!!

H Peugeot αυτη τη στιγμη στη γκαμα του 407 εχει ενα κινητηρα 1,8 που παει δε παει, ενα 2λιτρο αρκετα πισω απο τον ανταγωνισμο, ενα 2,2 με επισης "λιγα" χαρακτηριστικα και το χαντικαπ οτι ειναι πανω απο 2.000 κυβικα και ενα μετριο 3λιτρο μοτερ!!!

Βεβαια, στην Ευρωπη αγοραζουν Diesel και εκει εχει καλα μοτερ εν συγκρισει με τον ανταγωνισμο!!! Αλλα ολες οι υπολοιπες εταιριες (μεχρι και η εγχωρια Renault) γιατι εχουν επενδυσει και στη βενζινη?!?!
volvos - Τρι 17 Απρ 2007, 12:19:19
Θέμα δημοσίευσης:
για μενα αν εξαιρεσεις το θεμα μεταπωληση ειναι ΕΝΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΜΑΞΙ...

οχι καγκουρικο και σκληροπηρυνικο οπως το εβοσκουμπι
αλλα ουτε φλωρικο και αποκομενο απο την οδηγηση οπως τα αουντι κλπ...

το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα λεφτα και λιγο παραπανω εχει εναν ανταγωνιστη στην ευρωπη-αμερικη που σπαει ταμεια και εχει αφησει πολυ κοσμο μαλ**α.... οταν το καβαλησε (εγω εχω οδηγησει παλια εκδοση και μου φτανει)

subaru legacy spec-b....
http://www.subaru.gr/lineup/legacy/model/30RSB.html
Giannis307 - Τρι 17 Απρ 2007, 17:47:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιο το suby αλλα και παλι μια εταιρια με τα χρονια στην αγορα το μεγεθος και τη φημη της peugeot θα μπορουσε να κανει κατι πολυ καλλητερο και ανταγωνιστικο...σε κατηγοριες 1.6_2.0 που κακα το ψεματα ειναι ψωφια και αναχρονιστικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο...
DimiP - Τρι 17 Απρ 2007, 17:56:41
Θέμα δημοσίευσης:
Spyros_L έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω, θεωρείτε οτι είναι επίτευγμα το να παραχθεί ένα αυτοκίνητο 2.400 κυβικών με τούρμπο και να αποδίδει 260 άλογα. Εσείς που το πιστεύετε αυτό θεωρείτε οτι είναι αδυναμία της peugeot να κάνει κάτι τέτοιο? Αλήθεια πόσα mps έχετε δει να κυκλοφορούν στον δρόμο? Πιο πολλές είναι οι Ferrari. Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον Τάσο στα περι target group. Είναι άλλωστε σαφές πλέον οτι οι εταιρείες έχουν ψιλιαστεί την γενική φαγωμάρα που επικρατεί στο κοινό, το οποίο αναζητά λίγα κυβικά που να πηγαίνουν γρήγορα. Για μένα το Mps θα αποδειχθεί η μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία της mazda.


οσον αφορα εμενα , ναι το θεωρω επιτευγμα.
αν ειναι αδυναμια της peugeot; ναι ειναι! αν δεν ηταν θα εβγαζε κατι αναλογο.
αλλα αν αυτα σου φαινονται Extreme, το ξαναλεω μην κοιτας τη mazda, κοιτα τη vw και τη renault, την opel και τη ford. μην κολας στο mps της mazda, δες τον ανταγωνισμο.

αλλα αν ολα εξηγουνται με ορους marketing , παω πασο. Rolling eyes
MEMsound - Τρι 17 Απρ 2007, 18:19:52
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
αλλα αν ολα εξηγουνται με ορους marketing , παω πασο. Rolling eyes


...αποκλειστικά και μόνο...
...δυστυχώς...

πάντως να βγάλει τέτοια μοτερ νομίζω ότι το ξέρει μια χαρά...

επίσης αν οδηγήσετε όλα αυτά τα δυλιτρα προσθιοκίνητα με εξαίρεση 1~2 από αυτά τα περισσότερα αδυνατούν να βγάλουν σωστά την δύναμη τους στο δρόμο "σωστά" πράγμα που τελικά τα κάνει μάλλον απλά αμάξια για φιγούρα παρά "όπλα"...

αυτά... Wink
netblaster - Τρι 17 Απρ 2007, 23:10:13
Θέμα δημοσίευσης:
Μισο λεπτο, δε μιλησε κανεις για οπλα...

Αν θελουμε να μιλησουμε για οπλα υπαρχουν και μαλιστα πολυ καλα σε αυτην την κατηγορια!!!

Η Audi για παραδειγμα δεν διαφημιζει το A4 TFSI ως οπλο!!! Ουτε η VW το Passat, ουτε η Renault το Laguna GT, ουτε... ουτε...

Το να εχει ενα αυτοκινητο της κατηγοριας αυτης καποια ιπποδυναμη και κυριως, ροπη το θεωρω επιβεβλημενο!!! Δε μιλαω για σπορ στησιμο κτλ, γιατι με τα τοσα esp κτλ δεν εχει νοημα!!! Φανταστειτε ομως ενα αυτοκινητο φορτωμενο με την οικογενεια και τα συμπραγκαλα στις εθνικες μας δρομαρες με ελλειπη δυναμη!!! Ειναι λιγακι επικινδυνο...

Οποτε τα πολλα (οχι τα παρα πολλα) αλογα και τη ροπη δεν τα θεωρω φιγουρα, αλλα must για ενα αυτοκινητο της κατηγοριας αυτης!!! Και να πειτε οτι το group PSA δεν βγαζει τουρμπο σε αυτα τα κυβικα παει στο καλο, ας βγαλει ενα καλο ατμοσφαιρικο τοτε!!! Γιατι ολα τα "μεγαλα" ατμοσφαιρικα της ειναι αναιμικα εν συγκρισει με τον ανταγωνισμο...

Το MPS ειναι σε μεγαλο βαθμο εφεντζιδικο, μεχρι και οι αποληξεις της εξατμισης ειναι fake, αλλα κανεις μεσα απο τη Mazda δε μιλησε για αμεσο ανταγωνιστη των Evo και STi, τουτεστιν για οπλο!!! Απλα, σε σχεση με ενα κοινο δυνατο προσθιοκινητο ειναι λιγακι πιο "αγριο" λογω τετρακινησης και σπορτιφ διαθεσης...
ROCKER - Τρι 17 Απρ 2007, 23:45:22
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω επαγγέλματος , έχω την τύχη να οδηγώ και να έχω στη κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα . το 6 mps ήταν ένα από αυτά για κάποια 10.000 κμ. , και φίλε μου μπορώ με σιγουριά να σε διαβεβαιώσω ότι ΕΙΝΑΙ όπλο.
Με 0-100 5.85 και 0-400 14,02 μετρημένα από όλα σχεδόν τα περιοδικά με τα ειδικά όργανα δεν νομίζω ότι απλά είναι μόνο λίγο πιο δυνατό.
Από προσωπική εμπειρία στη κόντρα με το wrx και το sti η διαφορά είναι τόση όση μπορεί να καλύψει ένας πάρα πολύ καλός οδηγός από έναν καλό οδηγό.
Όσον αφορά το στήσιμο στο δρόμο έπειτα από πάρα πολλά χρόνια συνεχούς συμβίωσης με όλα σχεδόν τα μοντέλα της Peugeot, επίσης μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι μακράν το πιο κοντα σε αυτήν σε στήσιμο και ουδεμία σχέση έχει με τα υπόλοιπα αξιοθρήνητα γιαπωνέζικα ρημαδακια , ενώ κάλλιστα μπορεί να συγκριθεί με ένα γερμανικό premium στην ποιότητα κύλισης .
Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο.
MEMsound - Τετ 18 Απρ 2007, 01:21:25
Θέμα δημοσίευσης:
ROCKER έγραψε:
...Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο.


....ολόσωστος... Wink

επίσης δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε κάνει βόλτα με 2λιτρο 407 και μετά σας φάνηκε "λίγο"...

ίσα~ίσα που ούτε αργό είναι (αφού όπως ή άλλως δεν το παίρνεις για κόντρες) ούτε νωχελικό...
ακόμα και σε απαιτική ορεινή διαδρομή είναι τέτοιο το στήσιμο του αυτοκινήτου που πραγματικά τα άλογα είναι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολούν...

Προφανώς και για λόγους ας πούμε κύρους ή και εγωισμού... θα μου άρεσε να δω 2λιτρο 407 με πχ 200ps αλλά κάτι μου λέει ότι είναι πρακτικά περιττό...

δηλαδή πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ σε μια οποιαδήποτε διαδρομή ένα πχ Α4 TFSI από ένα 407 2lt οταν οι δρόμοι μας δεν μας επιτρέπουν (νομικά αλλά και ποιοτικά...) μέγιστες τελικές ταχύτητες και από την άλλη στις στροφές το στήσιμο του 407 (έστω και σαν προσθιοκίνητο) είναι αποδεδειγμένα "αλλού"?

αν βάλετε λίγο την λογική θα δείτε ότι τα "πολλά άλογα" το μόνο που κάνουν είναι να ικανοποιούν περισσότερο το "εγώ"(ματαιοδοξία) μας παρά οτιδήποτε άλλο...
vinman - Τετ 18 Απρ 2007, 05:41:13
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ROCKER έγραψε:
...Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο.


....ολόσωστος... Wink

επίσης δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε κάνει βόλτα με 2λιτρο 407 και μετά σας φάνηκε "λίγο"...

ίσα~ίσα που ούτε αργό είναι (αφού όπως ή άλλως δεν το παίρνεις για κόντρες) ούτε νωχελικό...
ακόμα και σε απαιτική ορεινή διαδρομή είναι τέτοιο το στήσιμο του αυτοκινήτου που πραγματικά τα άλογα είναι το τελευταίο πράγμα που σε απασχολούν...

Προφανώς και για λόγους ας πούμε κύρους ή και εγωισμού... θα μου άρεσε να δω 2λιτρο 407 με πχ 200ps αλλά κάτι μου λέει ότι είναι πρακτικά περιττό...

δηλαδή πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ σε μια οποιαδήποτε διαδρομή ένα πχ Α4 TFSI από ένα 407 2lt οταν οι δρόμοι μας δεν μας επιτρέπουν (νομικά αλλά και ποιοτικά...) μέγιστες τελικές ταχύτητες και από την άλλη στις στροφές το στήσιμο του 407 (έστω και σαν προσθιοκίνητο) είναι αποδεδειγμένα "αλλού"?

αν βάλετε λίγο την λογική θα δείτε ότι τα "πολλά άλογα" το μόνο που κάνουν είναι να ικανοποιούν περισσότερο το "εγώ"(ματαιοδοξία) μας παρά οτιδήποτε άλλο...


.........συμφωνώ απόλυτα...και για όποιον έχει ενστάσεις μπορεί κάποια στιγμή να έρθει μία βόλτα για να καταλάβει αυτό που λέει ο Μάνθος... Wink
Spyros_L - Τετ 18 Απρ 2007, 09:38:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πολυ απλά στέκομαι στους λόγους marketing και μόνο όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Άλλωστε μια ανάλογη μουρμούρα επικρατεί εδώ και αρκετό καιρό στο corolla club. Η εταιρεία έχει περιοριστεί στο λανσάρισμα απλών συμβατικών μοντέλων τύπου auris, corolla, avensis, yaris και απλά διώχνει απο το target group της όλους τους ανήσυχους γκαζιάρηδες. Και όσοι αγόρασαν την Corolla t-sport μάλλον απογοητευμένοι είναι αφού τα 192 άλογα απο ένα 1.800αρι μοτέρ ατμοσφαιρικό είναι τουλάχιστον ανώμαλα ως προς την απόδοση τους. Μήπως δεν μπορούν να βγάλουν τουρμάτα ή κομπρεσοράτα που να γαζώνουν? Πολυ απλά δεν θέλουν(τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά). Όσον αφορά την peugeot δεν είναι αδυναμία της η παραγωγή τέτοιων αυτοκινήτων, είμαι σίγουρος για αυτό. Αδυναμία της ήταν η παραγωγή οχήματος SUV, αλλά όπως βλέπουμε οι ανάγκες της αγοράς είναι τέτοιες που την ανάγκασαν με τον δανεισμό(αγορά καλύτερα) τεχνογνωσίας και συνεργασίας με τους Ιάπωνες να εισέλθει και σε
αυτόν τον τομέα.
netblaster - Τετ 18 Απρ 2007, 11:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μα λεμε τωρα για μεσαια κατηγορια και για ορεινες διαδρομες???

Οι 9 απο τους 10 που αγοραζουν τετοια αυτοκινητα δεν ενδιαφερονται για γρηγορες ορεινες διαδρομες!!!

Ουτε οι τελικες ειναι κατι το ενδεικτικο... Στις ρεπριζ ομως που παιζουν ρολο σενα ταξιδι και στην ελαστικοτητα χαμηλα που παιζει μεγαλο ρολο μεσα στην πολη για τετοια αυτοκινητα, τα μεγαλα μοτερ του group PSA υστερουν!!!

Οσο για το 407 δεν μιλησε κανεις για οδικη συμπεροφορα, εκει μια χαρα ειναι!!! Αλλα απο μοτερ πασχει συγκριτικα με τον ανταγωνισμο...

Και δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας να εχεις μια δυναμη τετοια ωστε να κανεις ενα ξεκουραστο ταξιδι χωρις αγχος για την προσπεραση με ολη την οικογενεια μεσα!!!

Και το εχω εμπειρευτει με την BMW του πατερα μου, 5αρα με 170PS!!! Μια χαρα μοτερ, αλλα λιγο για το αμαξι και τις αναγκες που καλειται να καλυψει...
DimiP - Τετ 18 Απρ 2007, 12:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
ROCKER έγραψε:
Λόγω επαγγέλματος , έχω την τύχη να οδηγώ και να έχω στη κατοχή μου αρκετά αυτοκίνητα . το 6 mps ήταν ένα από αυτά για κάποια 10.000 κμ. , και φίλε μου μπορώ με σιγουριά να σε διαβεβαιώσω ότι ΕΙΝΑΙ όπλο.
Με 0-100 5.85 και 0-400 14,02 μετρημένα από όλα σχεδόν τα περιοδικά με τα ειδικά όργανα δεν νομίζω ότι απλά είναι μόνο λίγο πιο δυνατό.
Από προσωπική εμπειρία στη κόντρα με το wrx και το sti η διαφορά είναι τόση όση μπορεί να καλύψει ένας πάρα πολύ καλός οδηγός από έναν καλό οδηγό.
Όσον αφορά το στήσιμο στο δρόμο έπειτα από πάρα πολλά χρόνια συνεχούς συμβίωσης με όλα σχεδόν τα μοντέλα της Peugeot, επίσης μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι μακράν το πιο κοντα σε αυτήν σε στήσιμο και ουδεμία σχέση έχει με τα υπόλοιπα αξιοθρήνητα γιαπωνέζικα ρημαδακια , ενώ κάλλιστα μπορεί να συγκριθεί με ένα γερμανικό premium στην ποιότητα κύλισης .
Τώρα θα μου πείς και γιατί δεν έχει γεμίσει ο κόσμος από δαύτα .
Πολύ απλά για τον ίδιο λόγο που δεν βλέπεις κανένα 407 coupe.
Γιατί για τον έλληνα είναι πολλά λεφτά τα 40 κ για Peugeot η mazda ενώ είναι λίγα για μία αξιοθρήνητη 316 που σέρνεται στο δρόμο.



για το 3 mps τα ιδια λενε (περιοδικος τυπος)
χαρακτηριστικα ελεγαν οτι μπορει ανετα να "παρει" s3, audi tt και καποιο αλλο που δεν το αναφερω απλα γιατι θα πεσουν τοματες (και μου φανηκε υπερβολικο).
οποτε τι να λεμε τωρα ;
οταν μπορει να κοντραρει (στις επιδοσεις) αυτη την κατηγορια....
vinman - Τετ 18 Απρ 2007, 17:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Μα λεμε τωρα για μεσαια κατηγορια και για ορεινες διαδρομες???

Οι 9 απο τους 10 που αγοραζουν τετοια αυτοκινητα δεν ενδιαφερονται για γρηγορες ορεινες διαδρομες!!!

Ουτε οι τελικες ειναι κατι το ενδεικτικο... Στις ρεπριζ ομως που παιζουν ρολο σενα ταξιδι και στην ελαστικοτητα χαμηλα που παιζει μεγαλο ρολο μεσα στην πολη για τετοια αυτοκινητα, τα μεγαλα μοτερ του group PSA υστερουν!!!

Οσο για το 407 δεν μιλησε κανεις για οδικη συμπεροφορα, εκει μια χαρα ειναι!!! Αλλα απο μοτερ πασχει συγκριτικα με τον ανταγωνισμο...
Και δεν ειναι θεμα ματαιοδοξιας να εχεις μια δυναμη τετοια ωστε να κανεις ενα ξεκουραστο ταξιδι χωρις αγχος για την προσπεραση με ολη την οικογενεια μεσα!!!

Και το εχω εμπειρευτει με την BMW του πατερα μου, 5αρα με 170PS!!! Μια χαρα μοτερ, αλλα λιγο για το αμαξι και τις αναγκες που καλειται να καλυψει...



Αν κοιτάξεις καλύτερα κάποια τέστ θα δείς ότι δεν έχεις δίκιο...ένα παραπάνω που συμβιώνω με το αυτοκίνητο πάνω απο ενάμιση χρόνο τώρα....
http://www.autotriti.gr/auto/_Nea_Montela/compare/page5_auto.asp?all_id=3124_1631_1758,%202724_1441_1568,%203389_1760_1878&basika=yes&ASFALEIA=yes&DOSEIS=&TEKMHRIA=&SERVICE=yes&TECH=yes&ESWTERIKO=&Auto=&Dikhsas=
....και η σύγκριση είναι με δύο απο τα κορυφαία μοντέλα της αγοράς...
netblaster - Πεμ 19 Απρ 2007, 11:35:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μα εκει ειναι το θεμα... Οτι οι δυο αλλοι κατασκευαστες εχουν εναλλακτικη των ατμοσφαιρικων 2λιτρων, που ειναι σχεδον οριακοι οπως εχουν εξελιχθει τα μεσαια αυτοκινητα!!!

Και πλεον η VW λανσαρε τον 1,8 ΤFSI, ο οποιος θα καταργησει ουσιαστικα τον ατμοσφαιρικο 2λιτρο!!!

Γενικα, υπαρχει μια κινηση και υπαρχουν επιλογες κινητηρων, τη στιγμη το Group PSA παραμενει στασιμο οσον αφορα την κατηγορια αυτη!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr