PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σηκώνει πυρετό το 206 σας?

pezomania - Τετ 12 Ιούν 2002, 08:07:41
Θέμα δημοσίευσης: Σηκώνει πυρετό το 206 σας?
ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ, ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΥΣ 100! (ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 90) ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΥΛΑΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ 90.

ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ;

ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ NISSAN ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ACCENT Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥΣ 90!
Vini - Τετ 12 Ιούν 2002, 08:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ....
Μην ανησυχείς...και εγώ τα ίδια έχω περίπου....και ανεβαίνει περίπου στους 90-100 όταν το πιέζω πολύ το 206...

Πάντως νομίζω ότι οι 90 είναι ο βαθμός βρασμού του νερού στο ρελαντί ή σε ήπιες καταστάσεις.... και κάπου στους 100 ανάβει το βεντιλατέρ...
Να ανυσηχήσεις όταν ξεπεράσεις τους 100 και δεν έχει ανάψει το βεντιλατέρ...

Φυσικά τώρα το καλοκαίρι τα πράγματα είναι ποιο δύσκολα αφού το νερό παραμένει ζεστό ακόμη και όταν είναι σε ακινησία το αυτοκίνητο....
Sidobre - Τετ 12 Ιούν 2002, 13:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το μελέτησα πολύ το θέμα λόγω θερμοστάτη που μου κάηκε έχω να πω τα εξής:

Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ, ανάβει στους 97 βαθμούς την οποία δεν την ακούς.
Αν δεν γίνει τίποτα, ανάβει η δεύτερη (που μόνο αυτή ακούγεται) περίπου στους 110.

Σε εμένα είχε χαλάσει ο θερμοστάτης και άναβε μόνο η δεύτερη σκάλα.
Miltellas - Τετ 12 Ιούν 2002, 13:58:19
Θέμα δημοσίευσης: Αμά!
Παναγίτσα μου! Τι θερμοκρασίες είναι αυτές;!

Το 1.6 έχει θερμοστάτες σε μεγάλους βαθμούς, εάν κάτι δεν πάει καλά, ίσα που καήκαμε!

Προτείνω αλλαγή θερμοστάτη νερού 5 βαθμούς κάτω (από ~100 στους 95) και αντίστοιχα του βεντιλατέρ. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, αν και η αντιπροσωπεία μου είπε να μην τους αλλάξω γιατί θα αλλάξει και το πεδίο ωφέλιμης λειτουργίας του κινητήρα (πάλι μ*λ***ες μου είπανε)!

Sidobre, πώς γίνεται το βεντιλατέρ να έχει δύο σκάλες; Έχει δύο θερμοστάτες; Ή είναι ένας με διπλή λειτουργία; Πόσο σου κόστισε η αλλαγή του θερμοστάτη βεντιλατέρ;
Sidobre - Τετ 12 Ιούν 2002, 14:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για την ακρίβεια άλλαξα την αντίσταση που βρίσκεται μπροστά στον προφυλακτήρα. Η τιμή της ήταν 5,74 euro.

Την λειτουργία του βεντιλατέρ απ'ότι κατάλαβα την κανονίζει ο εγκέφαλος.
Ειδα στο διαγνωστικό τις εντολές που δίνει (εναρξη/ανενεργή).

Εχει 2 σκάλες, μια αργή (και αθόρυβη) και μια γρήγορη (που κάνει βουουου).
Vini - Τετ 12 Ιούν 2002, 14:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για την ακρίβεια άλλαξα την αντίσταση που βρίσκεται μπροστά στον προφυλακτήρα. Η τιμή της ήταν 5,74 euro.

Την λειτουργία του βεντιλατέρ απ'ότι κατάλαβα την κανονίζει ο εγκέφαλος.
Ειδα στο διαγνωστικό τις εντολές που δίνει (εναρξη/ανενεργή).

Εχει 2 σκάλες, μια αργή (και αθόρυβη) και μια γρήγορη (που κάνει βουουου).


Μου φαίνεται περίεργο....
Δεν εχει κάποια ειδοποίηση ότι κάηκε η ασφάλεια ? ?
Αλεξ@νδρος - Τετ 12 Ιούν 2002, 15:31:28
Θέμα δημοσίευσης: Πυρετος
Οταν πηρα το 1100 στην Peugeot μου ειπαν οτι η θερμοκρασια λειτουργιας ειναι απο 70-90.Πραγματικα ετσι ειναι.Σε ανοικτο δρομο ειναι στους 80-85 αν ζοριστει.Σε κατηφορα 80 και με Α/C 75.Σε κινηση (ακινησια) μολις πλησιασει τους 90 παιρνει μπροστα η προπελα.Οταν δω οτι ανεβαινει πιο γρηγορα η θερμοκρασια συνηθως θελει λιγο συμπληρωμα paraflu.
Εν κατακλειδι πανω απο 90 δεν εχει παει ποτε
Sidobre - Τετ 12 Ιούν 2002, 15:52:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυρετος
alexandros έγραψε:
Οταν πηρα το 1100 στην Peugeot μου ειπαν οτι η θερμοκρασια λειτουργιας ειναι απο 70-90.Πραγματικα ετσι ειναι.Σε ανοικτο δρομο ειναι στους 80-85 αν ζοριστει.Σε κατηφορα 80 και με Α/C 75.Σε κινηση (ακινησια) μολις πλησιασει τους 90 παιρνει μπροστα η προπελα.Οταν δω οτι ανεβαινει πιο γρηγορα η θερμοκρασια συνηθως θελει λιγο συμπληρωμα paraflu.
Εν κατακλειδι πανω απο 90 δεν εχει παει ποτε


Eχεις δίκιο!

Επρεπε να ενημερώσουμε ότι αναφερόμαστε αποκλειστικά για το 206 1,6 16v!
pezomania - Πεμ 13 Ιούν 2002, 07:32:47
Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΙΓΟΜΑΙ!
ΕΜΑΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΣΚΗΣΙΜΟ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥ 80! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΟΥΣΑ!

ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VINI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ;
Sidobre - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:24:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΓΟΜΑΙ!
pezomania έγραψε:
ΕΜΑΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΣΚΗΣΙΜΟ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥ 80! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΟΥΣΑ!

ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VINI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ;


Εφ'όσον δουλεύει η γρήγορη σκάλα δεν νομίζω να βγάλει καμμία ένδειξη.
Ο εγκέφαλος το είχε καταγράψει σαν σφάλμα, χωρίς όμως να ανάψει κανένα λαμπάκι.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάθε φορά που γίνεται περιοδικός έλεγχος, πρέπει να μπαίνει το διαγνωστικό στο αυτοκίνητο για να δείξει τυχόν δυσλειτουργίες, αλλά φαίνεται ότι τα συνεργεία μας δεν θέλουν να χρησιμοποιούν και πολύ τα διαγνωστικά για να μην χαλάσουν. Οπότε μπορεί ο εγκέφαλος να καταγράφει στο ιστορικό του τις βλάβες αλλά οι τεχνικοί να αδιαφορούν.

Πάντως με ενοχλεί που πρέπει εγώ να λέω πάντα τι φταίει και τι έχει χαλάσει. Δεν μπορούν από μόνει τους να μου κάνουν έκπληξη κάποια φορά;
Vini - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
και μένα αυτό έχει αρχίσει να μου την "σπάει"....πρέπει να ξέρουμε από πριν τι έχει το αυτοκίνητο να τους το πούμε...για να το φτιάξουν....

Twisted evil Twisted evil

Καλά αυτοί τι διάολο κάνουν.... Evil Evil

Το σκηνικό μου θυμίζει την ευγράμμιση που αν δεν τους πίεζα...δεν θα γινόταν τίποτα! :mad: :mad:

Καλά που έχουμε και το forum και μαθαίνουμε και δύο πράγματα....
pezomania - Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:59:29
Θέμα δημοσίευσης: Α! ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
ΡΕ SIDOBRE, ΣΕ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝΕ Laughing

ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ Ή ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Question

ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ, ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΛΕΓΑΝΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΨΥΡΑ Rolling eyes ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΥΡΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΙ ΜΟΥ ΤΡΟΧΟΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ 8O ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΥΧΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ 150!;

ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Confused ΟΙ Π.......ΕΣ Sniper
Αλεξ@νδρος - Πεμ 13 Ιούν 2002, 19:45:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα μιλαμε το δικο μου τοσες φορες το εχω παει με το διαγνωστικο δεν εχει γνωριστει ακομη.Αυτη ειναι η πλακα οτι πηγαινεις και σε ρωτανε τι προβλημα εχεις λες και εισαι εσυ ο μηχανικος.Τι λες ρε Βινι που μου θες και ευθυγραμμιση να πηγαινεις σαν τον καβουρα και να σκασεις και συ Πεζομανια να μπλοκαρεις ρε και με 200.Σκοπος ειναι να ξεπεταξουμε ολα τα αμαξια μεχρι τις 2-3 που σχολαμε..
Byron206 - Σαβ 15 Ιούν 2002, 10:50:38
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ) ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ SERVICE.....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ..."ΤΟ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ"....ΚΑΙ "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ"......
lia206cc - Τετ 19 Μάρ 2003, 09:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
... κι έκανα ένα απόγευμα το λάθος η κακομοίρα να σβήσω το clima ...
Έλα μου όμως που έπεσα ξαφνικά σ' έναν τρελαμμένο Puntάκια που ήθελε "κολπάκια"!!! Άντε, λέω κι εγώ, άς παίξουμε να περάσει η ώρα ευχάριστα... Το έσκασα το εργαλείο!!! Σκόνη ο Puntάκιας... Κρίμα το bodykit! (Τι το φοράς αγόρι μου αφού δεν το τιμάς!!!)
Κι ενώ γελούσα ειρωνικά για το κουβαδάκι το Puntάκι, πάω να παρκάρω έξω απ' το σπίτι και ξαφνικά ... Silly Crazy Silly Crazy
Μανούλα μου!!! Αρχίζει να τσιρίζει το CC (ξέρεις εκείνα τα σπαστικά alarm για ακινητοποίηση) και τα όργανα να αναβοσβήνουν σαν τρελά... (άντε το λαμπάκι του κινητήρα οκ, ο αερόσακος που κολλούσε; ) Λούνα-Πάρκ σου λέω!!!

Στα 9.500 χλμ άρχισαν τα παιχνιδάκια...
Δεν είναι η πρώτη φορά που το ζορίζω με κλειστό clima. Αλλά πρώτη φορά ξεπέρασε τους 90 με ένδειξη λαδιού 110 Scratch
Τι να πεί κανείς;
p206Mike - Τετ 19 Μάρ 2003, 09:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea
lia206cc - Τετ 19 Μάρ 2003, 10:20:54
Θέμα δημοσίευσης:
p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
alxdr74 - Τετ 19 Μάρ 2003, 10:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
lia206cc έγραψε:
p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
Αυτο γινετε και σε μενα! Οταν πεσω σε κινηση για παραδειγμα και η θερμοκρασια νερου φτασει τους 90 βαθμους,εχω παρατηρησει οτι εαν ανοιξω για λιγο το A/C(στο ζεστο) πεφτει σημαντικα η θερμοκρασια!! Περιπου 10 βαθμους!! Και απο τοτε εαν βρεθω σε παρομοιες καταστασεις το κανω συχνα! Ελπιζω μονο να μην ειναι κακο για τον κινητηρα Rolling eyes
Svstouk - Τετ 19 Μάρ 2003, 13:08:22
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
Αυτο γινετε και σε μενα! Οταν πεσω σε κινηση για παραδειγμα και η θερμοκρασια νερου φτασει τους 90 βαθμους,εχω παρατηρησει οτι εαν ανοιξω για λιγο το A/C(στο ζεστο) πεφτει σημαντικα η θερμοκρασια!! Περιπου 10 βαθμους!! Και απο τοτε εαν βρεθω σε παρομοιες καταστασεις το κανω συχνα! Ελπιζω μονο να μην ειναι κακο για τον κινητηρα Rolling eyes


Παλιότερα (αλλά και τώρα σε άλλα αυτοκίνητα) υπήρχε ξεχωριστό βεντιλατέρ για το ψυγείο του a/c και ξεχωριστό για το ψυγείο του κινητήρα.

Στα δικά μας, υπάρχει ένα βεντιλατέρ και για τα δύο ψυγεία. Οπότε είναι φυσιολογικό με το που θα ανοίξετε το a/c, και συνεπώς θα δουλεύει το βεντιλατέρ για τη λειτουργία του a/c, να πέφτει παράλληλα και η θερμοκρασία του κινητήρα, αφού ψύχεται και το νερό του ψυγείου με το ίδιο βεντιλατέρ! Wink
pezomania - Τετ 19 Μάρ 2003, 13:12:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, μόλις ανάψεις το a/c ή clima, ανάβει αυτόματα το βεντυλατερ, γι' αυτό και παίφτει η θερμοκρασία του κινητήρα!
GIANNIS206 - Τετ 19 Μάρ 2003, 16:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικό μου σε ανοιχτο δρομο είναι γύρω στους 75 βαθμούς.Μέσα στη πόλη όμως φτάνει και τους 110 με τα ατελείωτα σταμάτα ξεκίνα!Όσο για τα λάδια είναι στους 90+κατι ψιλά στο ταξίδι!Στο σκίσιμο ενώ με τα CASTROL έπιανα και 135 τώρα φτάνει περίπου στους 120!Περιμένω να δώ τι θα κάνει τώρα που καλοκαιριάζει!
Ntinos - Τετ 19 Μάρ 2003, 17:45:56
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Παιδιά, μόλις ανάψεις το a/c ή clima, ανάβει αυτόματα το βεντυλατερ, γι' αυτό και παίφτει η θερμοκρασία του κινητήρα!


και αυτο συμβαλει αλλα και επειδη οταν η ψυκτικη ουσια (R134a) φυγει απο το ψυγειο του αιρ κοντισιον ειναι σε πολυ χαμηλη θερμοκρασια και στην ουσια περνωντας γυρω απο την μηχανη (σωληνοσεις) ψυχει και τον αερα (οσο γινεται αφου ειναι καλα μονωμενες για να φτασει στην φτερωτη με οσο το δυνατο λιγοτερες απωλειες)
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr