Sidobre έγραψε: |
Για την ακρίβεια άλλαξα την αντίσταση που βρίσκεται μπροστά στον προφυλακτήρα. Η τιμή της ήταν 5,74 euro.
Την λειτουργία του βεντιλατέρ απ'ότι κατάλαβα την κανονίζει ο εγκέφαλος. Ειδα στο διαγνωστικό τις εντολές που δίνει (εναρξη/ανενεργή). Εχει 2 σκάλες, μια αργή (και αθόρυβη) και μια γρήγορη (που κάνει βουουου). |
alexandros έγραψε: |
Οταν πηρα το 1100 στην Peugeot μου ειπαν οτι η θερμοκρασια λειτουργιας ειναι απο 70-90.Πραγματικα ετσι ειναι.Σε ανοικτο δρομο ειναι στους 80-85 αν ζοριστει.Σε κατηφορα 80 και με Α/C 75.Σε κινηση (ακινησια) μολις πλησιασει τους 90 παιρνει μπροστα η προπελα.Οταν δω οτι ανεβαινει πιο γρηγορα η θερμοκρασια συνηθως θελει λιγο συμπληρωμα paraflu.
Εν κατακλειδι πανω απο 90 δεν εχει παει ποτε |
pezomania έγραψε: |
ΕΜΑΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΣΚΗΣΙΜΟ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥ 80! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΟΥΣΑ!
ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VINI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ; |
p206mike έγραψε: |
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lia206cc έγραψε: | ||
Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου). Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ... |
alxdr74 έγραψε: | ||||
![]() |
pezomania έγραψε: |
Παιδιά, μόλις ανάψεις το a/c ή clima, ανάβει αυτόματα το βεντυλατερ, γι' αυτό και παίφτει η θερμοκρασία του κινητήρα! |