PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ύποπτος θόρυβος μπροστά...

netblaster - Σαβ 16 Σεπ 2006, 11:06:10
Θέμα δημοσίευσης: Ύποπτος θόρυβος μπροστά...
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!
nOkpos - Σαβ 16 Σεπ 2006, 11:44:35
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον απο οτι εμαθα ολα τα 206 οταν στρηβουν εχουν ενα ντουκ να σου πω κατι τετοιο εκανα βολτα και αλλο 206 και αυτο ακουγεται παλι! αλλα αυτο δεν γινεται παντα!θελει λακουβα και οταν στρηβεις το κανει!
netblaster - Σαβ 16 Σεπ 2006, 13:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν ειναι αυτο που λες...Μακαρι!!! Αλλα δεν το κανει μονο οταν στριβω και η ενταση του θορυβου καθε φορα διαφερει!!! Το πιο περιεργο ειναι οτι οταν περναω απο δρομο με παρα πολλες ανωμαλιες ακουγεται αρχικα, αλλα μετα σταματαει (σαν να συντονιζεται) και με το που κοβω ταχυτητα τσουπ ακουγεται παλι!!!
scrat - Σαβ 16 Σεπ 2006, 15:48:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έναν πολύ παρόμοιο θόρυβο είχαμε σε μια ΖΧ παλιότερα, και θυμάμαι ότι αλλάξαμε κάτι στην ανάρτηση γιατί είχε φθαρεί... δυστυχώς δε θυμάμαι τι (ακραξόνιο; ημιαξόνιο; ψαλίδι; ). Πάντως φαίνεται σα να υπάρχει μια μεγαλύτερη ανοχή που δίνει σε κάποιο στοιχείο περιθώριο να κινηθεί. Δες αν νιώθεις κάποια ελαφρά μετακίνηση ή θόρυβο μπροστά δεξιά όταν ξεκινάς από στάση.
netblaster - Τετ 20 Σεπ 2006, 15:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το επισημο "συνεργειο" μετα απο τη σχετικη βολτα και το ακουσμα του θορυβου (ημουν μεσα κεγω), ειπε πως ο θορυβος ειναι απολυτως φυσιολογικος και πως προερχεται απο το χτυπημα που κανει το ελατηριο στο top mount!!! Ειπε επισης οτι λογο καλοκαιριου (=ζεστη, σκονη κτλ) εχει επικαθισει βρωμα και ο ελαστικος συνδεσμος εχει σκληρυνει (με αποτελεσμα να κουγεται καπως περισσοτερο), αλλα τωρα με τις βροχες και την υγρασια θα επανελθει!!! Δεν διαπιστωσε ναχει χαλαρωσει κατι στο ακρο, ουτε καποιο σινεμπλοκ ναχει κοπει!!!

Μαλιστα... Και ρωταω εγω τωρα!!! Να τον πιστεψω??? Γιατι το κανει μονο απτη μερια??? Και το κυριοτερο, γιατι δεν το εκανε πριν??? Μπορω να απαιτησω να βγαλει το αμορτισερ να γινει πιο λεπτομερης ελεγχος??? (Ειμαι ακομα στην εγγυηση)
TopGear - Τετ 12 Ιούν 2013, 20:55:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά...
netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;
groupN - Τετ 12 Ιούν 2013, 21:32:24
Θέμα δημοσίευσης:
και το δικο μου εδω και κανα μηνα κανει εναν θορυβο μπροστα δεξια στις λακουβες και στα σαμαρακια οταν πηγαινω με λιγα χλμ και χωρις να στριβω το τιμονι. σαν να χτυπαει σιδερο με σιδερο αλλα δεν τρεμει τιποτα. το πηγα συνεργειο αλλα με εναν γρηγορο ελεγχο δεν βρηκαμε κατι. θελει ψαξιμο, μαλλον κατι στην αναρτηση χτυπαει. τα topmount μηπως; η φαση ειναι οτι αρχισε να το κανει και σε μενα αφου βγηκε το ημιαξονιο και μετα για αλλαγη τσιμουχας. πριν δεν εκανε τιποτα
Apostolos-106 rallye - Τετ 12 Ιούν 2013, 21:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
και το δικο μου εδω και κανα μηνα κανει εναν θορυβο μπροστα δεξια στις λακουβες και στα σαμαρακια οταν πηγαινω με λιγα χλμ και χωρις να στριβω το τιμονι. σαν να χτυπαει σιδερο με σιδερο αλλα δεν τρεμει τιποτα. το πηγα συνεργειο αλλα με εναν γρηγορο ελεγχο δεν βρηκαμε κατι. θελει ψαξιμο, μαλλον κατι στην αναρτηση χτυπαει. τα topmount μηπως; η φαση ειναι οτι αρχισε να το κανει και σε μενα αφου βγηκε το ημιαξονιο και μετα για αλλαγη τσιμουχας. πριν δεν εκανε τιποτα

Αυτο το χτυπημα μπορει να ειναι ημιαξονιο...αλλα δεν ειμαι και σιγουρος...
Apostolos-106 rallye - Τετ 12 Ιούν 2013, 21:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο λεω και για τον θεματοθετη ...κοιταξε για ημιαξονιο και συ
TopGear - Τετ 12 Ιούν 2013, 21:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ τον ήχο στα δεξιά τον είχα πολύ καιρό, σαν να ήταν κάτι ξεχαρβαλωμένο, αλλά έχει σηκωθεί αρκετές φορές το αμάξι (για διάφορους λόγους, όχι γι'αυτό, αλλά το'χουν δει επίσης) και δεν έχουν βρει κάτι. Το τρέμουλο το παρατήρησα λίγο καιρό ΠΡΙΝ βγει για 1η φορά το ημιαξόνιο για τσιμούχα, ως τότε δεν το έκανε. Και αφού φτιαχνόταν η εκάστοτε βλάβη και ξαναβάζανε το ημιαξόνιο, σαν να "έσφιγγε" για λίγο καιρό και μετά πάλι τρέμουλο.

Το ημιαξόνιο πώς είναι δυνατόν να ελεγχθεί αν είναι χαλασμένο; Ή πάει για αλλαγή και βλέπουμε; Σε μηχανικό πρώτα για έλεγχο ή σε αμορτισερά για γεωμετρία/ευθυγράμμιση κτλ; Οι φούσκες πάντως είναι στεγνές, πλην της λίγο ιδρωμένης στην αριστερή πλευρά εξωτερικά.
ydroxoos - Σαβ 15 Ιούν 2013, 21:13:12
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά...
TopGear έγραψε:
netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;


Να υποθέσω ότι:
- κάθε φορά που το αυτοκίνητο έφευγε από το συνεργείο ο θόρυβος σταματούσε για 200 - 300 χλμ.,
- εμφανίζεται εντονότερος ο θόρυβος σε μέρη και σε περιόδους που έχει υγρασία,
- όταν στρίβεις το τιμόνι και κάνει το θόρυβο αυτό, αισθάνεσαι ένα στιγμιαίο μικρής έντασης, κραδασμό - κλότσημα, στο τιμόνι.
TopGear - Σαβ 15 Ιούν 2013, 21:50:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ύποπτος θόρυβος μπροστά...
ydroxoos έγραψε:
TopGear έγραψε:
netblaster έγραψε:
Τελευταια ακουω ενα θορυβο απο μπροστα δεξια οταν περναω πανω απο λακκουβες και ανωμαλιες!!! Αλλες φορες ειναι πιο εντονο, αλλες λιγοτερο ασχετα με τις ανωμαλιες του δρομου!!! Μοιαζει με το θορυβο που κανει ενα μπαλακι μεσα σενα πλαστικο δοχειο οταν το κουνας!!! Δεν εχω κραδασμους στο τιμονι ή κατι τετοιο παντως...

Σε 700km θα παω για το check των 30.000km, οποτε και θα το κοιταξουν, απλα ρωταω για να παω λιγο υποψιασμενος!!!


Δεν ανοίγω καινούριο θέμα.

Έχω αυτό το πρόβλημα. Το παρατηρώ μόνο όταν κουμπώνω 1η και πάω να φύγω και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (μέχρι 15-20 χλμ). Επίσης, το παρατήρησα και όταν στρίβω δεξιά ή κόβω εντελώς το τιμόνι (αν και μου ακούγεται σπάνια) και το νιώθω κυρίως σαν τρέμουλο στο πεντάλ του γκαζιού.

Ημιαξόνια, έχουν βγει 2 φορές απ'το Πάσχα, μία για να αλλαχθεί η τσιμούχα του που έχανε κάτι σταγόνες βαλβολίνες και μια 2η φορά για αντικατάσταση δίσκου/πλατώ που κατέβηκε σασμάν. Διαρροές δεν έχω από πουθενά, μόνο το αριστερό έχω παρατηρήσει να'ναι λίγο ιδρωμένο στη φούσκα στο σφιγκτήρα, αλλά δεν έχει στάξει τίποτα πάνω στο ψαλίδι και μου'παν είναι φυσιολογικό. Αν αρχίσει να στάζει, τότε σοβαρεύει πολύ το πράγμα.

Τι θα μπορούσε να είναι και πώς μπορώ να το διαπιστώσω; Να το πάω στο μηχανικό ή στον αμορτισερά; Βάση μηχανής υφίσταται ως ενδεχόμενο; Πέρυσι καλοκαίρι μου'χαν πει ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή σε 1 χρόνο, το Μάρτιο τους φάνηκε ότι κρατάει κάπως ακόμη.

Το μόνο παράδοξο που θυμάμαι, είναι πώς το έκανε ελαφρά πριν βγει 1η φορά το ημιαξόνιο (λόγω τσιμούχας), μετά "έσφιξε" για 4-5 μέρες, ύστερα όταν χρειάστηκα αλλαγή δίσκο/πλατώ το ξαναείχα το τρέμουλο και το ένιωθα και στα πεντάλ, μετά την αλλαγή εξαφανίστηκε για κανά 15ήμερο, τώρα τελευταία το παρατηρώ όλο και πιο συχνά. Είναι και σπαστικό ως ήχος και ανησυχητικό (για κάποιον που δε γνωρίζει). Any ideas;


Να υποθέσω ότι:
- κάθε φορά που το αυτοκίνητο έφευγε από το συνεργείο ο θόρυβος σταματούσε για 200 - 300 χλμ.,
- εμφανίζεται εντονότερος ο θόρυβος σε μέρη και σε περιόδους που έχει υγρασία,
- όταν στρίβεις το τιμόνι και κάνει το θόρυβο αυτό, αισθάνεσαι ένα στιγμιαίο μικρής έντασης, κραδασμό - κλότσημα, στο τιμόνι.


-Ναι.

-Δεν το'χω παρατηρήσει να σου πω ακριβώς. Το να ακούγεται κάτι δεξιά σαν να είναι "μισοβιδωμένο" το είδα πριν κανά χρόνο και ΜΟΝΟ σε μια συγκεκριμένη ανωμαλία του δρόμου κοντά στο σπίτι μου σε ΔΕΞΙΑ στροφή. Το να το νιώθω και στα πετάλια, το παρατήρησα πριν κανά 4-5 μήνες. Ωστόσο, από πέρυσι, αμορτισεράς και μηχανικός, μου'πανε ότι το αμάξι συνολικά δεν έχει πρόβλημα (βέβαια δεν τους είχα πει τίποτα, γιατί και στο δρόμο πήγαινε χαρτί, απλά τους έλεγα να κοιτάνε κάθε φορά ψαλίδια, ημιαξόνια κτλ καλού κακού).

-Όχι στο τιμόνι, θα έλεγα στα πετάλια και κυρίως στου γκαζιού και 99% στην 1η και σε καμία άλλη ταχύτητα. Στο τιμόνι, καμιά φορά και κυρίως όταν είναι κρύο το αμάξι, ίσως ακούσω κανά κρακ κρακ όταν το τερματίσω.
ydroxoos - Σαβ 15 Ιούν 2013, 22:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου φανεί περίεργο, αλλά αφού είναι γαλλικό έχει τον τρόπο του και το κάνει.

Ο θόρυβος, κατά πάσα πιθανότητα, έρχεται από τα λάστιχα της ζαμφόρ, στα καβαλέτα. {όταν το αυτοκίνητο σου το σηκώνουν στο συνεργείο, με το κρέμασμα των τροχών η ζαμφόρ έρχεται στη σωστή της θέση, αλλά για λίγο} Για να δεις αν είναι από εκεί, αφαίρεσε τα μπαράκια της ζαμφόρ, άφησέ τη ελεύθερη και κάνε τις κινήσεις που σου δημιουργούν το θόρυβο αυτό (εννοείται ότι θα κινηθείς με μικρή ταχύτητα). Εάν μετα από αυτό σταματήσει, θα κάνεις τα εξής :
- Βγάζεις τα λάστιχα της ζαμφόρ και τρίβεις με ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό τους,
- Τρίβεις τη ζαμφόρ στο σημείο που την ¨αγκαλιάζουν¨ τα λάστιχα, έχει δημιουργηθεί ΓΥΑΛΑΔΑ, πρέπει να αγριέψει για να έχει σωστή επαφή με το λάστιχο,
- Χτυπάς ελαφρά τα μεταλλικά καβαλέτα με τέτοιο τρόπο ώστε όταν θα τοποθετηθούν ξανά να είναι πιο σφιχτά,
- για κανένα λόγο, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ οποιαδήποτε λιπαντική ουσία (γράσο, λάδι κλπ)
- αν δεις ότι τα λάστιχα έχουν καταστραφεί από τη χρήση και την πολυκαιρία καλό είναι να τα αλλάξεις.
- μετά βάζεις πάλι τη ζαμφόρ και τα μπαράκια και.....καλό καλοκαίρι!!!!!
TopGear - Κυρ 16 Ιούν 2013, 09:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
ydroxoos έγραψε:
Θα σου φανεί περίεργο, αλλά αφού είναι γαλλικό έχει τον τρόπο του και το κάνει.

Ο θόρυβος, κατά πάσα πιθανότητα, έρχεται από τα λάστιχα της ζαμφόρ, στα καβαλέτα. {όταν το αυτοκίνητο σου το σηκώνουν στο συνεργείο, με το κρέμασμα των τροχών η ζαμφόρ έρχεται στη σωστή της θέση, αλλά για λίγο} Για να δεις αν είναι από εκεί, αφαίρεσε τα μπαράκια της ζαμφόρ, άφησέ τη ελεύθερη και κάνε τις κινήσεις που σου δημιουργούν το θόρυβο αυτό (εννοείται ότι θα κινηθείς με μικρή ταχύτητα). Εάν μετα από αυτό σταματήσει, θα κάνεις τα εξής :
- Βγάζεις τα λάστιχα της ζαμφόρ και τρίβεις με ψιλό γυαλόχαρτο το εσωτερικό τους,
- Τρίβεις τη ζαμφόρ στο σημείο που την ¨αγκαλιάζουν¨ τα λάστιχα, έχει δημιουργηθεί ΓΥΑΛΑΔΑ, πρέπει να αγριέψει για να έχει σωστή επαφή με το λάστιχο,
- Χτυπάς ελαφρά τα μεταλλικά καβαλέτα με τέτοιο τρόπο ώστε όταν θα τοποθετηθούν ξανά να είναι πιο σφιχτά,
- για κανένα λόγο, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ οποιαδήποτε λιπαντική ουσία (γράσο, λάδι κλπ)
- αν δεις ότι τα λάστιχα έχουν καταστραφεί από τη χρήση και την πολυκαιρία καλό είναι να τα αλλάξεις.
- μετά βάζεις πάλι τη ζαμφόρ και τα μπαράκια και.....καλό καλοκαίρι!!!!!


Φαίνεται να το ξέρεις καλά το πράγμα που μου εμπνέεις μια ευχάριστη σιγουριά. Laughing Σημασία για μένα έχει κυρίως να είναι ασφαλές σε πρώτη φάση και να μη μου δημιουργεί πρόβλημα. Το ηχητικό μακροπρόθεσμα ίσως με τρελάνει λίγο, αλλά προς το παρόν το αντέχω. Κυρίως η αίσθηση τρέμουλου στα πόδια και ένα σαν ντουπ μόλις κουμπώνω 1η με ανησυχεί.

Εγώ δεν ξέρω πώς να τα κάνω αυτά, μπορώ να το πω στο μηχανικό μου να το κοιτάξει και να τα κάνει. Μου'χε περάσει πολύ αστραπιαία απ'το μυαλό μου μήπως παίζει κάτι με τα μπρατσάκια της ζαμφόρ, αλλά το ξεπέρασα. Και μπήκα λίγο σε σκέψεις, επειδή ακούστηκε πολύ εδώ μέσα για ημιαξόνιο. Και το αριστερό ημιαξόνιο μου είναι συνήθως ελαφρώς ιδρωμένο στον σφιγκτήρα, αλλά το'χουν κοιτάξει κανά 2 φορές, έχουν ξανασφίξει τον σφιγκτήρα και μου λένε πώς είναι φυσιολογικό, αν στάζει και όντως υπάρχει πρόβλημα θα δω πολλές σταγόνες κάτω απ'το αμάξι και το ψαλίδι γεμάτο από αυτές.

Ας ελπίσουμε να είναι αυτό και πώς οφείλεται στην "ιδιαίτερη" παραφωνία των γαλλικών να κουδουνίζουν από σημεία που ούτε φανταζόμαστε. Laughing
ydroxoos - Κυρ 16 Ιούν 2013, 13:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασέ το, γιατί αν δε σταματήσει ο θόρυβος, σημαίνει ότι είναι κάτι άλλο και ίσως πιο ανησυχητικό
gourno - Κυρ 16 Ιούν 2013, 21:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα μου παει το μυαλο στο ελατηριο που εχει μεσα το ημιαξονιο!!! στο βγαλε βαλε μπορει να εφυγε απο την θεση του και να μην το καταλαβαν!!!! ειναι μεσα στη φουσκα και δεν φαινεται!!!!
TopGear - Δευ 17 Ιούν 2013, 09:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παρατήρησα κάτι άλλο, σχετικό βέβαια με το θέμα. Χτες, καθώς γυρνούσα το βράδυ αργά και είχε ησυχία, όταν έβαζα 1η και πήγαινα 15 μέτρα πολύ σιγά, άκουγα κάτι μπροστά σαν τουκ τουκ. Σε μεγάλες ταχύτητες δεν ακούω τίποτα ή επειδή μπορεί να ακούγεται πολύ πιο γρήγορα, εγώ δεν το καταλαβαίνω ως χωριστό θόρυβο. Αλλά μάλλον το πρώτο ενδεχόμενο επικρατεί.
TopGear - Τετ 19 Ιούν 2013, 13:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πέρασα απ'το μηχανικό σήμερα να τον ρωτήσω πότε να το φέρω για λάδια (που χρειάζομαι κιόλας τώρα περίπου χρονικά) και του έδειξα το θόρυβο. Το οδήγησε και μου είπε ότι είναι κραδασμός, κάποια βάση λογικά και μου λέει ότι το πιο πιθανόν να'ναι ζήτα ζαμφόρ και πώς είναι μικροζημιά.

Κάπου άρπαξε μου λέει, είναι και παλιό το αμάξι. Τον ρώτησα ότι το παρατήρησα μόνο στην 1η και σε πολύ χαμηλή ταχύτητα και μου λέει εκεί εμφανίζεται, μετά σαν να συντονίζεται κάπως και δεν ακούγεται. Θα πάω αύριο και θα το δει.
TopGear - Πεμ 20 Ιούν 2013, 15:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ελέγχθηκαν ημιαξόνια, ζαμφόρ, μπρατσάκια δίπλα, ψαλίδια, βάσεις μηχανής και σασμάν και όλα ήταν στη θέση τους. Με παρέπεμψε και στον αμορτισερά μου, μήπως είναι αμορτισέρ μέσα στη μπουκάλα, στο φυσίγγιο. Ο αμορτισεράς μου το απέκλεισε αυτό, καθώς το αμάξι πηγαίνει μια χαρά στο δρόμο κιόλας. Το ξανασήκωσε ο μηχανικός, έλεγξε ξανά ζαμφόρ, τη γέφυρα, τα κούνησε όλα, τα έσφιξε, δεν ακουγόταν τίποτα να'χει πάρει τζόγο. Ίσως σινεμπλόκ δεξιού ψαλιδιού μου'πε ο αμορτισεράς μου να'ναι λίγο φαγωμένα, αλλά ο μηχανικός μου'πε ότι θα το'βλεπε και θα ακουγόνταν στο μπαλάκι που έχει.

Σημασία έχει ότι μου'παν τουλάχιστον κι οι δύο ότι είναι ασφαλές και να'χω τον νου μου αν δυναμώσει, μπας και καταλάβουμε από τι είναι. Καμιά σαχλαμάρα θα χτυπάει, πιθανώς λόγω και παλαιότητας του αυτοκινήτου και δε μπορούμε να τη βρούμε μου είπανε και το να τα λύσουν όλα, να δώσω ένα κάρο λεφτά και να μη βρεθεί και άκρη κι από πάνω είναι κρίμα. Τελοσπάντων.

Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να'ναι απ'το ημιαξόνιο, από τσιμούχα ξανά; Το είδανε σήμερα και ήτανε ελαφρώς δακρυσμένο, αλλά δεν έχανε σε σημείο να στάζει. Πριν κανά δίμηνο άλλαξα τσιμούχα και πριν κανά μήνα άλλαξα και δίσκο-πλατώ και ανοίχτηκε το σασμάν, οπότε μήπως χάνει και τίποτα από κανά μικροσκοπικό κενό και το ημιαξόνιο έχει κανά θέμα όπως κουμπώνει επάνω; Μου το'πανε πώς είναι αυτό θεματάκι στα 206 (το να χάνουν πού και πού καμιά σταγόνα απ'το διάκενο του σασμάν). Οπότε αν βγει ξανά ημιαξόνιο και ξαναμπει, να "σφίξει";
ydroxoos - Παρ 21 Ιούν 2013, 20:48:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ελέγξατε αυτό που σου είπα?
ydroxoos - Παρ 21 Ιούν 2013, 20:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ελέγξατε αυτό που σου είπα?
Manos206 - Παρ 21 Ιούν 2013, 20:54:18
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Παρατήρησα κάτι άλλο, σχετικό βέβαια με το θέμα. Χτες, καθώς γυρνούσα το βράδυ αργά και είχε ησυχία, όταν έβαζα 1η και πήγαινα 15 μέτρα πολύ σιγά, άκουγα κάτι μπροστά σαν τουκ τουκ. Σε μεγάλες ταχύτητες δεν ακούω τίποτα ή επειδή μπορεί να ακούγεται πολύ πιο γρήγορα, εγώ δεν το καταλαβαίνω ως χωριστό θόρυβο. Αλλά μάλλον το πρώτο ενδεχόμενο επικρατεί.


Ακριβως το ιδιο εχω κι εγω!!
TopGear - Σαβ 22 Ιούν 2013, 10:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
ydroxoos έγραψε:
Ελέγξατε αυτό που σου είπα?


Κουνήσανε-ελέγξανε ζαμφόρ και με σηκωμένο το αμάξι και πατημένο σε ανασηκωμένη ράμπα (του λαστιχά μου). Δεν κουνιόταν τίποτα. Και των δύο η πρώτη εκτίμηση ήτανε κατευθείαν ζαμφόρ αυτός ο ήχος.

Τώρα, το να τα βγάλουν έτσι χύμα, να τα τρίψουν που λες κτλ, δεν το έκαναν, απ'τη μία είχα φάει κι εγώ αρκετό χρόνο εκεί και στα πήγαινε-έλα μηχανικού-λαστιχά κι απ'την άλλη, αφού το έψαχναν και έλεγαν δεν είναι από κει, το "φοβήθηκα" κι εγώ λίγο το κόστος, σε περίπτωση που αποτύγχανε και αυτή η λύση, αφού μου αποκλείσανε τη ζαμφόρ (αν και τους ανέφερα και τα λαστιχάκια). Γιατί τελευταία έχω δώσει ίσα με το κόστος του αμαξιού σε φθορές (άντε υπερβολή, αλλά αρκετά υψηλό ποσό).

Πόσο περίπου κοστίζει να βγουν αυτά και να ελεγχθούν; Ένα χαλασμένο ημιαξόνιο, πώς καταλαβαίνεις ότι χάλασε; Αν και δεν νομίζω, αλλά έχω τον νου μου σε όλα πια. Εδώ η τσιμούχα του ημιαξονίου που άλλαξα Μ.Δευτέρα, πάλι έχανε ελάχιστα και η γκαντεμιά μου με κάνει να φοβάμαι και τον ίσκιο μου πια.
ydroxoos - Σαβ 22 Ιούν 2013, 12:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαδικασία που σου περιεγραψα δεν έχει τραγικό κόστος, αφού στην ουσία δεν αλλάζει κάτι. Χρόνο πολύ, δεν απαιτεί (κοντά στο μισάωρο), ότι πληρώσεις θα έχει να κάνει με την εργασία..
Κάποια στιγμή θα το κανείς γιατί θα χειροτερέψει και είναι εκνευριστικό.
ydroxoos - Σαβ 22 Ιούν 2013, 12:22:14
Θέμα δημοσίευσης:
Η διαδικασία που σου περιεγραψα δεν έχει τραγικό κόστος, αφού στην ουσία δεν αλλάζει κάτι. Χρόνο πολύ, δεν απαιτεί (κοντά στο μισάωρο), ότι πληρώσεις θα έχει να κάνει με την εργασία..
Κάποια στιγμή θα το κανείς γιατί θα χειροτερέψει και είναι εκνευριστικό.
TopGear - Σαβ 22 Ιούν 2013, 15:49:52
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω σίγουρα. Μου το'πανε κι αυτοί, ότι δε μπορούν να το εντοπίσουν, αν και το ακούνε και πώς αν αυξηθεί λίγο παραπάνω, να το φέρω μήπως είναι πιο εύκολο να το καταλάβουν.

Ωστόσο, εφόσον η ζαμφόρ δεν κουνιόταν καθόλου, ούτε όταν ήταν σηκωμένο το αμάξι, ούτε όταν ακουμπούσε σε ράμπα, είναι δυνατόν να παίζουν τα λαστιχάκια που λες; Αν τα αλλάξω εντελώς, κοστίζουν και βρίσκονται εύκολα στο εμπόριο;
ydroxoos - Σαβ 22 Ιούν 2013, 16:23:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν παίζουν. αλλά το σημείο επαφής στο μέταλλο έχει γυαλίσει και τρίζουν. Αυτό που ακούς είναι απότομος τριγμός, όχι χτύπημα!!! Αν χρειάζονται αντικατάσταση, υπολόγισε ότι έχει 15-20 ευρώ το ένα.
TopGear - Δευ 15 Ιούλ 2013, 16:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά απ'ό,τι αποδείχθηκε, ήτανε ψαλίδια. Το αριστερό είχε πάρει ένα ανεπαίσθητο κενό που δε φαινότανε αρχικά. Όλος αυτός ο ήχος, μάλλον είχε "επιδεινωθεί" σε συνδυασμό με μια κομμένη κόντρα βάση μηχανής αν και δεν το έκανε και συνέχεια τελευταία.

Τελοσπάντων, αλλάχτηκαν και ο θόρυβος σταμάτησε. Ελπίζω μόνιμα και να μην ξαναρχίσει και πλήρωσα κακώς τα ψαλίδια ενώ μπορούσα έστω μ'αυτό το κενό να το ανεχτώ για λίγο καιρό. Είναι και δύσκολες εποχές και μ'αυτά που'χω δώσει σε φθορές, μ'έχει πάει σκίσιμο. Φοβόμουν και για μπιλιοφόρο, αλλά μου είπανε πώς αν είχε θέμα, θα το καταλάβαινα όπως και να'χει σε στροφή του τιμονιού ή όταν τερμάτιζε, θα χτύπαγε ο Δίας απ'τα συνεχόμενα κρακ κρακ.

Ευχαριστώ τον καθένα που προσφέρθηκε να βοηθήσει και περισσότερο τον ydroxoos-Χρήστο.

Υ.Γ. Πάντως είναι θαυμαστό (για μένα που δεν έχω ξαναλάξει Laughing) πόσο μπορεί να αλλάξει μια αντικατάσταση ψαλιδιών το σφίξιμο του αμαξιού. Έστω στα μοναδικά 15-20 χλμ που οδήγησα, πάνω από λακκουβίτσες-ανωμαλίσες, δεν ακούω κραδασμούς σαν κάτι να μην είναι καλά σφιγμένο, δείχνει πολύ πιο "ενιαίο" το αμάξι.
ydroxoos - Κυρ 21 Ιούλ 2013, 23:26:53
Θέμα δημοσίευσης:
Salute
Apostolos-106 rallye - Δευ 22 Ιούλ 2013, 20:06:31
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα θα πω κ γω για ενα θορυβο στο δεξι τροχο.

Λοιπον αυτος ο θορυβος παρουσιαστηκε προσφατα. Κανει σαν να "βογκαει" ο τροχος οταν γυριζει...

Ξεκινα να ακουγεται οταν το αμαξι ειναι σε ταξιδι και με μεγαλη ταχυτητα για πολυ ωρα (π.χ Εγνατια). Μολις το κανει σταματαω για λιγο και μετα του περναει...περιμενω αποψεις. Αν θελετε περισσοτερες πληροφοριες πειτε. Ευχαριστω
Apostolos-106 rallye - Δευ 22 Ιούλ 2013, 23:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
καμια γνωμη τι μπορει να ειναι ???
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr