PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Peugeot 306 tunning

Fotografos - Πεμ 06 Απρ 2006, 02:13:32
Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 306 tunning
Kalispera se olous!
Eimai neo melos! Vrika to site tyxaia kai mias kai pira prin triwn imeron ena 306 skeytika na grapso sto forum!
To amaxi einai 306 95 modelo 1600cc 8valve s16.
To provlima mou einai kirios sto moter, apo themata sberiforas stripsimatos ktl to amaxi einai apla apsogo me oli ti simasia tis lexis.
Exei kanei 90.000km kai apla tha ithela simvoules veltiosis giati to moteraki meta ti 2a diskola gemizei tis strofe tou, den lew apo ropi eidika xamila alo tpt, alla to niwtheis to amaxi den exei sibiesi, tha ithela an ixere kapios na mou pei kapia kali idea, axizei na peiraxtei ayto to moter gia na dosei dinami i kalytera tha itan na vro ena 1,6 16valve i ena 1,8 8valve i 16valve? yparxei simadiki diafora anamesa sto 1,6 8v kai 16v?
Eimai ligo apogoiteymenos apo ta gazia tou, to moter einai apeiraxto, foraei apla solines exatmisis kai enan teliko tpt to spoudeo.
Axizei programa filtra ktl? Na alaxo moter?
Rixte kamia idea re pedia giati ayto to amaxi maresei apisteyta!
Eyxaristo poly~!!
brz20 - Πεμ 06 Απρ 2006, 03:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Καλως ορισες στο Club.Κατ'αρχην το θεμα σου ανηκει αλου.Επισης δεν πρεπει να γραφεις με greeklish γιατι ειναι κουραστικο.Το προβλημα σου εχει μια λυση.Αλλαγη κινητηρα γιατι με αυτον μονο ασκοπα λεφτα θα του βαζεις και δεν θα βλεπεις αποτελεσμα.Ενας 16V ειναι μια χαρα.Του βαζεις και τα σχετικα φιλτρο προγραμμα και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω και εισαι μια χαρα.Αυτα τα λιγα.Αν θες να μαθεις περισσοτερα μπορεις να γινεις μελος γαι να παρακολουθεις τις συζητησεις μας
Fotografos - Πεμ 06 Απρ 2006, 12:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
Eyxaristo file!
Greeklish grafo gia ton aplo logo oti orismena pc isos na mi diavazoun ellinika!Gia kanenan alon!
Αλλά αφού δεν τίθεται τέτοιο θέμα τότε κανένα πρόβλημα.
Το θέμα το έβαλα σε αυτή την ενότητα γατί δεν μπορώ να γράψω σε καμία άλλη ενώ έχω γίνει μέλος!
Τώρα αν πρέπει να κάνω κανένα επιπλέον log in ή κάτι τέτοιο δεν ξέρω ενημερώστεμε παρακαλώ ¨)
Καλή συνέχεια σε όλους
Fotografos - Πεμ 06 Απρ 2006, 13:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παρεπιτπώντως απο ραλλάκι ταιριάζει πανς το μοτέρ ή θα είμαι κόψε ράψε συνέχεια?
volvos - Πεμ 06 Απρ 2006, 13:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
αν θυμαμαι ειχε σε ενα παλιο παουερ 306 με μοτερ απο ραλλυ και ηθελε μετατροπη στη μια βαση(αυτη του εγκεφαλου?) κατα τα αλλα δουλευε καλα.
παντως αν βαλεις απο ραλλυ δε θες και δηλωμα αφου εισαι ηδη 1.6 Wink
MEMsound - Πεμ 06 Απρ 2006, 14:32:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά Παναγιώτη.
Ένα μπορντώ/κόκκινο 306 ήταν που του έσπαγε η βάση που είπες και ήθελε (έτσι έγραφε το άρθρο της παρουσιάσης) να την αντικαταστήσει ενισχήσει. Wink
Fotografos - Πεμ 06 Απρ 2006, 17:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον από όλους!
Βασικά σκευτόμουν μήπως έχει πέσει το μοτέρ και θέλει ανακατασκευούλα, πιστονια ελατήρια χυτώνια αν και πιο φθηνα θα έρθει ένα καινούριο μοτέρ!
Πάντως θα το ψάξω για 106!
¨)
UnderTaker - Παρ 14 Απρ 2006, 12:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε φωτογράφε, για να μπει το 16βάλβιδο μοτέρ του rally πρέπει να
κάνεις πατέντα στην πάνω αριστερή βάση του κινητήρα.
Επειδή το κοπάκι του 16βάλβιδου κινητήρα έχει μεγάλο πλάτος, λόγω δύο εκκεντροφόρων,
η πάνω βάση θα πρέπει να περάσει μέσα από το γρανάζι
του εκκεντροφόρου! Razz
Οπότε εκεί θέλει πατέντα! Και συνήθως η συγκεκριμένη πατέντα κόβεται κι όλας σε καμιά απότομη αλλαγή....!!!! Wink
PHSYBORG - Παρ 14 Απρ 2006, 12:58:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαυτο με τα λεφτα το μοτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink
Timour21 - Παρ 14 Απρ 2006, 21:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
Η΄ του κοτσάρεις ένα 2λιτρο S16 για να στρίβεις κιόλας Rolling eyes
MEMsound - Σαβ 15 Απρ 2006, 11:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Η΄ του κοτσάρεις ένα 2λιτρο S16 για να στρίβεις κιόλας Rolling eyes
Worthy Wink Laughing
Pug_306 - Δευ 24 Απρ 2006, 12:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
διπλα 40αρια dellorto απο 1300 alfa romeο .ξυλλωμα εισαγωγης υπαρχουσας και εγκεφαλου.Καιει και παλι αμολυβδη αλλα δε χρειαζεται καταλυτη.το αμαξι οταν θα το πηγαινεις κανονικα θα καιει πολυ λιγοτερο απο τι τωρα.Οταν το πατααααααααας θα καιει περισσοτερο αποτι τωρα.μιλαμε για σκαρφαλωμα της ιπποδυναμης στα 130-140 αλογα αφου στην ουσια μιλαμε για πολυπεταλουδο συστημα χωρις προγραμματα και χαζομαρες.Ειναι πληρως ρυθμιζομενο.Εξοδα? γυρω στα 500ε. κομπλε.Και αν του βαλεις χταποδακι? ΩΧ ΩΧ ΩΧ ΩΧ MANOYΛΑ MOY.θα το κανω στο δικο μου που ειναι και 1400...Μην το παρατησεις το μοτερ αυτο........Η ΔΩΣΤΟ ΣΕ ΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.!!!!!
Lef205 - Δευ 24 Απρ 2006, 12:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Eυαγγελε την υπποδυναμη που αναφερεις μετα απο αυτη τη μετατροπη, την εχεις δει ?
Pug_306 - Δευ 24 Απρ 2006, 22:43:56
Θέμα δημοσίευσης:
εμμμμ.. μπορω να σου πω για ακομη μεγαλυτερη ιπποδυναμη που εχω δει.Σε μοτερ 1600 απο seat cordoba.Το μονο που πειραχτηκε ηταν η τοποθετηση των καρμπυρατερ και ενα χταποδι.Ιπποδυναμη? πανω απο 130 κατι αλογα.Με ενα καθαρισμα κινητηρα και λειανση στο καπακι(δε ξερω κατα ποσον μπηκαν μεγαλυτερες βαλβιδες, φλαντζα καλυτερη κλπ)...περιπου 150 αλογα.ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πως τα αλογα δεν ειναι στραγαλια,ουτε κουραμπιεδες,ουτε κουλουρακια κλπ κλπ...αλλα μη ξεχναμε οτι μιλαμε για καρμπυρατερ.Το συγκεκριμμενο αυτοκινητο το εχω δει ο ιδιος.τετοια ροπη εχω δει σε ενα αλλο μονο αμαξι.Μια "μπεμπα" 325.Προς θεου πιστευω οτι με τα τοπικ που εχω γραψει μεχρι τωρα δεν εχω δειξει οτι ειμαι τυπος του: "320hp, Νατ'αφησω?????".Ομως το "κολπο" ειναι οτι δε γινεται σε ολα τα μοτερ παρα μονο στα παλαιου τυπου καταλυτικα που εχουν ξεχωριστα τη διαχειριση του ρευματος των μπουζι απο τον κυριο εγκεφαλο.Οποτε στην ουσια καταργηουμε τον κυριο και την μαμα εισαγωγη και κρατας τα παρελκομενα του ρευματος με το πολυπεταλουδο πλεον συστημα.Φανταστειτε το σαν τετραπεταλουδο χωρις τους περιορισμους του εγκεφαλου.Ξαναλεω αν ο φιλτατος δε το θελει το μοτερ να το δωσει σε μενα.Θα την εκανα ετσι κι'αλλιως τη μετατροπη αυτη.Καλυτερα στο 1.6 Wink
oresths - Τετ 26 Απρ 2006, 00:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
τα καπμπυλατερ ειναι πολυ καλη λυση.θα βγαζει κ γ@μο τον ειχο θα κατεβαζει τοσο γρηγορα τις στροφες που δεν θα τις προλαβαινει το στροφομετρο.εγω ειχα ενα 1.1 205 κ εβαλα 1.3 απο 205 καρφωσε βαλβιδες κ τωρα θα το κανω με μπλοκ απο 1.6 ραλλυε 8ν δεν ξερω τι αποδοσει θα εχει αλλα αν κρινω απο 1.3 λογικα θα σκιζει .το μονο μειονεκτημα που θα εχει ειναι οτι οταν ανοιγουν οι πεταλουδες στο τερμα καιει κατι παραπανω Laughing.τωρα δεν ξερω για το δικο σου αν θα εχει τιν αναμενομενει αποδωσει μιας κ η κεφαλη ειναι απο απλο μοτερ το πολυ να χρειαστεις ενα ρεπροφαιλ τον εκκεντροφορο κ ανοιγμα του αβλους αλλα τοτε θα εχει μεγιστει αποδωσει Very happy
gianic - Τετ 26 Απρ 2006, 01:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink


ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Lef205 - Τετ 26 Απρ 2006, 02:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink


ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Ghost Dog - Τετ 26 Απρ 2006, 02:47:27
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
gianic έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink


ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Αληηηηθεια ρε παιδια??? Shocked Laughing Laughing Laughing
PHSYBORG - Τετ 26 Απρ 2006, 08:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink


ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Laughing Laughing Laughing Laughing Wink Exclamation Wink
gianic - Τετ 26 Απρ 2006, 12:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Lef205 έγραψε:
gianic έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Γιαυτο με τα λεφτα το μουτερ κ τα κοψε ραψε βαζεις ενα τουρμπακι στον 1.6 8ν κ εισαι τζετ! Wink


ρε φιλε πεζο και τουρμπο .... ιεροσυλια !!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Συμφωνω!
Ασε που ραγιζουν εισαγωγες για πλακα!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Αληηηηθεια ρε παιδια??? Shocked Laughing Laughing Laughing


βρε ουστ Laughing Laughing Laughing Laughing
Pug_306 - Τετ 26 Απρ 2006, 23:20:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως παιδια περα απ'τη πλακα, οσον αφορα τους "παλιους" κινητηρες (βλεπε καρμπυρατερατους και monopoint) ειναι πολυ κριμα να τους εγκαταλειπει κανεις ετσι.
Η λυση δεν ειναι μονοδρομος, π.χ. κινητηρας απο rallye η 2λιτρος.ΟΥΤΕ ειναι η πιο οικονομικη λυση.Πιστευω πως υπαρχουν πολυ αξιολογα μοτερακια (1.6 8v monopoint) τα οποια ειναι απλα πνιγμενα τα κακομοιρα Sad .Η λυση η συγκεκριμενη που ανεφερα ειναι απο τις πιο καλες οσον αφορα το κοστος.
Διοτι:Δεν βαζεις τουρμπο με αποτελεσμα να χαλασει η ολη συμπεριφορα του αυτοκινητου και ο χαρακτηρας του.Βαζεις ενα πολυπεταλουδο συστημα εισαγωγης το οποιο βρισκεται σε παρα πολυ καλη τιμη,δεν χρειαζονται επιπλεον χρεωσεις και τρεχαματα με εγκεφαλους,μπεκ,ρυθμισεις ξαναρυθμισεις,( μιλαμε οτι στις ρυθμισεις εγκεφαλου πεφτουν 100ευρα).Το κυριοτερο εξακολουθεις να καις αμολυβδη!!!
Αποδοση? Ξετυλιγεται ολη η δυναμικη του κινητηρα και σε ΟΛΟ το φασμα των στροφων του.Τιποτα σαν τα ατμοσφαιρικα αλογα.Οσοι απο εδω εχουν τετοιους κινητηρες,σκεφτειτε το και αν εχετε ακρες ψαχτε το λιγο.Εγω ακρες εχω αλλα δεν θελω να δημιουργηθει η αισθηση οτι παω να κανω πελατεια.Οποτε ψαξτε το μονοι σας.
Με το καλο απο βδομαδα το βαζω μεσα για φαγωμα και ροικες καπακιου,καθαρισμους κλπ. και ετοιμαζονται τα καρμπυρια να μπουν πανω.Με το καλο θα σας πω εντυπωσεις.
Timour21 - Πεμ 27 Απρ 2006, 10:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά.
Pug_306 - Παρ 28 Απρ 2006, 10:27:31
Θέμα δημοσίευσης:
Και κει σε εχω καλυμμενο. Smile Wink Κοιταξε να δεις.Δε μιλαμε για καταστασεις του στυλ Ολα τσιτα.Τα κακομοιρα τα καρμπυρια ρυθμιζονται,και οσον αφορα το μοτερ αν το σεβεσαι (παντου σε ΟΛΕΣ τις μετατροπες ισχυει αυτο) θα σε βγαλει κυριο.Πρωτα απολα το απελευθερωνεις το κακομοιρο.Ετσι πλεον δεν "καταπονειται" να ανεβει μια ανηφορα οσο πριν.Δουλευει στρωτα και ανετα.Αν τα βαλεις οοολλλαα τσιτα(βενζινες, ακραιες ρυθμισεις εκκεντροφορου κλπ) και απο την αλλη εχεις συνεχεια το ποδι κατω ως τις 8.000 στροφες, ε λογικο να στα δωσει στο χερι.Σε οποιαδηποτε διαδικασια "πειραγματος" να μπεις παντα πρεπει να εισαι αυταρκης και "ελαφροποδης" Wink Razz .
Touristas - Παρ 28 Απρ 2006, 11:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Φιλε μου τα νούμερα που αναφέρεις μπορεί να είναι σωστά, αλλά πίστεψέ με, ο τομέας αξιοπιστία πάει περίπατο. Οι τεχνικές αυξησης της υποδύναμης που αναφέρεις είναι παλιές και γνωστές σε αρκετούς (κυρίως σε άτομα που πρόλαβαν αυτοκίνητα καρμπυρατεράτα). Αυτά που αναφέρεις τα έχουν δοκιμάσει στην αγγλία κατακόρον, και όπως ανέφερα ποιο πριν η αξιοπιστία (που ούτως ή άλλως δεν φημίζονται τα γαλλικά) πήγε περίπατο, και πολλά μα πολλά μοτέρ σπάσανε. Και δεν μιλάω για τα 1.4 που είναι για τα κλάματα (ή για τα γέλια αν θες) μιλάω για τα 1.6 8v 1.8 8v και ακόμα για τον δίλιτρο 8v.
Αν ο σκοπός είναι να φτιάξεις το απόλυτο track car οι λύσεις που προτείνεις επιβάλλονται. Αν όμως θες το αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση και για να κάνεις την δουλειά σου και να μην είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο, τότε μένεις μακριά.

Θα ήθελα μια εξήγηση στο θέμα περί αξιοπιστίας που λες των κινητήρων Exclamation Question
Timour21 - Παρ 28 Απρ 2006, 12:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Touristas - Παρ 28 Απρ 2006, 12:16:05
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πιστεύω ότι αν έχεις κάνει καλή δουλειά και προσεκτική δεν έχεις πρόβλημα από άποψη αξιοπιστίας, ακόμα και σε αυτοκίνητο που το χρησιμοποιείς κάθε μέρα.
Επίσης οι κινητήρες του γκρουπ (PSA) από μόνοι τους χωρίς τα περιφερειακά είναι πολύ αξιόπιστοι ακόμα και σε πολύ σκληρή χρήση.
Ξέρω ότι δεν μπορείς να τους συγκρίνεις άμεσα με της HONDA ή άλλων Ιαπωνικών αλλά είναι σκυλιά κατά τη γνώμη μου ακόμα και αυτός των 1000CC.
Τώρα στο θέμα αξιοπιστίας σε γενικές γραμμές όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα προβλήματα τους άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο.
dimdil - Παρ 28 Απρ 2006, 14:08:57
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Οσον αφορά τους "πειραγμένους" κινητήρες, απο την στιγμή που δουλεύουν εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή, μειώνεται η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους. Όσον αφορά τους μαμά (γαλλικούς) κινητήρες νομίζω οτι θα συμφωνήσεις οτι δεν είναι όσο αξιόπιστοι όσο πχ αυτών της Toyota ή έστω των Ford. Βέβαια αυτό επιρεάζεται και απο την χρήση και από το αν γίνονται τακτικά έλεγχοι και service. Δεν αμφιβάλλω οτι πολλά απο τα παιδιά εδω πέρα δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Αλλά κατα γενική ομολογία τα γαλλικά δεν είναι και τα πλέον αξιόπιστα αυτοκίνητα.

ουτε και τα ακριβοτερα οπως αυτα που αναφερεις Twisted evil Twisted evil αρχες 2006 206 14 16v 11180 ευρωπουλα yaris 13 16v 15000 ευρωπουλα Shocked Shocked Shocked σορρυ για το Off Topic αλλα δεν αντεξα Embarassed
Timour21 - Παρ 28 Απρ 2006, 14:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα.
dimdil - Παρ 28 Απρ 2006, 16:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα φιλε δεν ειναι κακο που γουσταρεις κινεζικο Confused εδω το κλαμπ γουσταρει γαλλο Razz κι αυτο δεν ειναι κακο Razz ο ο καθενας εχει τα επιχειρηματα του Exclamation για αυτο υπαρχουν διαφορα αυτοκινητα για ολους Exclamation τωρα να προσπαθουμε να απαξιωσει ο ενας την επιλογη του αλλου δε λεει Rolling eyes εγω σταματω εδω Rolling eyes μηπως να επαιρνες τογιοτα να νιωσεις καλυτερα και να μην ψαχνεσαι? αφου τα εμπιστευεσαι περισσοτερο Exclamation
Timour21 - Παρ 28 Απρ 2006, 17:20:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.

Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ.
oresths - Σαβ 29 Απρ 2006, 00:35:37
Θέμα δημοσίευσης:
Clapping χαλαρααα!!!κ εγω πιστευω οτι ειναι αναλογα με την χρηση που το κανεις τουλαχιστον στα ατμοσφερικα.οχι ομως οτι θα εχει κ την αξιοπιστια του εργοστασιακου Exclamation
Pug_306 - Σαβ 29 Απρ 2006, 14:50:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια πρωτα απ'ολα οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν,ΧΑΛΑΡΑ!Δεν πιστευω πως ηθελε κανεις να

προσβαλει κανενα οποτε μην τα παιρνετε!
Λοιπον,ο κυριοτεροι λογοι που δε μπορουμε να συγκρινουμε αυτοκινητα που εχουν διαφορα

ημερονηνιας παραγωγης κοντα δεκαετια ειναι ο εξης:
Διαφορετικη τεχνολογια τοτε διαφορετικη τωρα,διαφορετικες βενζινες (ποιοτητα) τοτε και αλλες τωρα,διαφορετικοι τροποι δημιουργιας κινητηρων τοτε και διαφορετικος τωρα.Τι εννοω με το τελευταιο?Παλαιοτερα επειδη "ξαφνικα"

δημιουργηθησαν νομοθεσιες σχετικα με τις ιπποδυναμεις και εκπομπες ρυπων ,τα εργοστασια

αναγκαστηκαν να περιορισουν την δυναμη που εβγαζε το καθε μοτερ σε καποια στανταρ ουτωσωστε

να μην υπερβαινουν και τα ορια εκπομπης ρυπων.Το συνηθες τοτε ηταν μοτερ που ευκολα θα

μπορουσε να βγαλει 100 με 110 αλογα να το περιοριζουν μεσω ηλεκτρικων και εισαγωγης.Τωρα

πλεον μαζευονται λιγο τα πραγμματα διοτι συναντας σιγα σιγα μοτερ που και μονο σαν "κορμος"

δεν μπορει να αποδωσει τοσα περισσοτερα αλογα οσο παλαιοτερα.Με λιγα λογια οι περιορισμοι

εχουν αρχισει να "απλωνονται" περισσοτερο στα ενδοτερα...Ειναι αδυνατον να συγκρινεις ενα

παλιο 1400 με ενα καινουριο.Και μιας και αναφερθηκα στις βενζινες...Διαφορετικης ποιοτητας

καιγαμε τοτε και διαφορετικης τωρα.Ιδιως με τις προσφατες ανατιμησεις....δεν καιμε βενζινη

αλλα τσαι!!!
Ασχετα με ολα τα παραπανω.Αν διαφωνω με τον φιλο που ανεφερε τα περι αξιοπιστιας το κανω για

ενα μονο λογο..Δεν μιλησα για τουρμπο ουτε για νιτρο ουτε για ψυξης εισαγωγης μεσω

αζωτου....Μιλησα για απελευθερωση του μοτερ, οχι για υπερτροφοδοτηση.Μπορω με σιγουρια να πω

αν εξαιρεσουμε τον ανθρωπινο παραγοντα οτι θα ειναι ακομα πιο αξιοπιστο,γιατι θα δουλευει

πλεον ελευθερα.Τωρα σχετικα με τη συγκριση με αλλες εκ της Ιαπωνιας εταιρειες...Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση.... αυτο λεω μονο.Το κλασσικο ευαισθητο σημειο της peugeot ειναι τα σασμαν,οχι η αξιοπιστια των κινητηρων.Με συγχωρειτε και μενα για το off-topic αλλα μιας και εγινε λογος συγκρισης επρεπε να παρω θεση.
Timour21 - Σαβ 29 Απρ 2006, 17:01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Βαγγέλη, όπως είπα και πριν συζήτηση προσπαθώ να κάνω όχι να εκνευρίσω κάποιον.
Γενικότερα όταν μιλάω για αξιοπιστία μιλάω για μαμά αυτοκίνητα και όχι πειραγμένα. Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής. Όταν αυξάνεις την ιπποδύναμη ενός μοτέρ "απελευθερώνοντάς" το όπως λες εσύ αυξάνεται το "στρες" που τρώει η μηχανή και κυρίως το κάτω μέρος της (bottom end), αυτό έχει ως συνέπεια την αυξημένη φθορά του και άρα και την μείωση της διάρκειας ζωής της. Έχεις απόλυτο δίκιο οταν λες οτι οταν το οδηγείς νορμάλ δεν έχεις πρόβλημα αλλά το ίδιο θα μπορούσες να πείς και για το νίτρο πχ, οταν δηλαδή το χρησιμοποιείς συνετά και σπάνια δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όσο για το 306 που λές, εγώ θεωρώ (καθόλου αντικειμενικά) οτι είναι ένα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως στην κατηγορία του. Αν διαβάσεις προηγούμενα (ένα απο τα πρώτα ποστ που έκανα) ποστ θα καταλάβεις την αγάπη μου γι'αυτό το αυτοκίνητο. Διαφορετικά δεν θα έσκασα με την καμία 14000 ευρώ πριν κανα 6μηνο για να το μετατρέψω σε 6τάχυτο GTI. Eπίσης 5 χρόνια που ήμουνα στην αγγλία (94-99) είχα το Peugeot επάνω και επειδή ήμουνα πολύ κοντά στην Σκωτία είχα πάει αρκετές φορές στην Ecosse μία από τις διασημότερες βελτιοτικές εταιρείες σε Peugeot και είχα δει από τότε να παίζουν με τετραπετάλουδα, dellorto ακόμα και με καρμπυρατέρ από GSXR 750. Είχα την τιμή να οδηγήσω -Αγγλία πάλι- 306 T16 και 306 V6 και γενικότερα να συζητήσω για διάφορα μοτέρ της PSA και τις ανοχές του με τους μηχανικούς εκεί. Και όταν έκανα την ερώτηση -του ενός εκατομμυρίου δολαρίων Very happy - δηλαδή τι μπορώ να κάνω στο 14 μου για να πηγαίνει καλύτερα , η απάντηση που έλαβα ήταν να το πετάξω και να βάλω 2λιτρο εξατάχυτο. Και όταν μου λέει ένας μηχανικός που έχει καταφέρει να κάνει ένα 306 4Χ4 με δύο (ναι 2!) μοτέρ 2λιτρα XU10J4RS επάνω του - ένα μπρος και ένα πίσω - να κυκλοφορεί στο δρόμο κανονικά, δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω. Αυτό δεν σημαίνει οτι θέλω να αμφισβητήσω αυτά που λές εσύ απλά είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Όταν με το καλό τελειώσεις τις εργασίες στο μοτέρ σου, θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να το δω. Επίσης να σου πώ οτι έχω και κάθεται ενα 1.4 μοτέρ με 110Κ χιλιόμετρα περίπου και αν χρειαστείς κάτι από αυτό στο δίνω δωρεάν (και ολόκληρο αν το θες).
dimdil - Σαβ 29 Απρ 2006, 17:24:30
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Πρώτον, τα toyota ειναι Ιαπωνικα και όχι κινέζικα. Η Ιαπωνία είναι ένα νησάκι δεξιά απο την Κίνα για να καταλαβεις.
Δευτερον, ευχαριστώ για την επισήμανση οτι το κλαμπ εδώ γουστάρει γάλλο, είχα την εντύπωση οτι γούσταρε άλλο.
Τρίτον, έχω ήδη γάλλο και δεν δέχομαι υποδείξεις (απο σένα τουλάχιστον) για το ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Τέταρτον και τελευταίο, εδώ στο φόρουμ μπαίνω για να ανταλλάξω απόψεις και όχι για να επιβάλλω την γνώμη μου. το τόπικ ξεκίνησε με τον φίλο που έχει 306 και επειδή έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εδω και 13
χρόνια θεώρησα καλό να πω την γνώμη μου. Αν εσύ δεν έχεις επιχειρήματα και μου συγκρίνεις τις τιμές ενός αυτοκινήτου που κυκλοφόρησε το 2005 και ενός άλλου που κυκλοφόρησε το 98 - και άρα είναι λογικό να έχει πέσει η τιμή του, ειδικά ενόψη κυκλοφορίας του 207- και δεν έχεις κάτι επικοδομητικό να πεις τότε μην λες τίποτα. Και επειδή δεν ήμαστε σε στρατόπεδο και δεν είμαι φαντάρος, σου προτείνω να αλλάξεις το υφάκι σου και άλλη φορά να προσπαθείς να είσαι λιγότερο ειρωνικός, η ειρωνία ούτε περισσότερο έξυπνο σε κάνει ούτε ποιο μάγκα. Αυτά.

Ζητώ συγνώμη απο τους υπόλοιπους που ξέφυγε το τοπικ.

απο γεωγραφια σκιζεις Shocked απο χιουμορ λιγο πασχεις και αντιδρας με ερειστηκοτητα Shocked Shocked εως κακια θα λεγα Shocked ααα και κατι αλλο λυπαμαι αν περασες δυσκολα στο στρατο Exclamation
Pug_306 - Σαβ 29 Απρ 2006, 21:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Σταθη σε ευχαριστω.Και θελω με τη σειρα μου να πω (οχι προς εσε αλλα γενικοτερα για να ξεκαθαρισω τη θεση μου) οτι δεν προτρεχω,ουτε ξερω τα παντα σχετικα με το θεμα που συζηταμε,ουτε ειμαι μηχανικος.Απλα αγαπω πολυ το αυτοκινητο μου,δεν το πηρα τυχαια ουτε το κληρονομησα απο τη γιαγια μου.Υπηρχε λογος που το πηρα,ασχετα αν ξοδεψα 10κ η 20κ.Τωρα στο θεμα μας.Εμενα προσωπικα και οσον αφορα το δικο μου μοτερ 1.4 , ο σκοπος μου αυτη τη στιγμη ειναι να επισκευαστει ολο το αυτοκινητο σχετικα με οτι μικροπροβληματακια μπορει να εχει (κατι που σχετικα τοχω καταφερει) και απο κει και περα χωρις τα φοβερα και τρομερα εξοδα να παρει τα πανω του για να μου χαριζει χαμογελα που και που μεχρι να ταλλαξω.Αυτο εχω σαν σκοπο αυτη τη στιγμη.Και η λυση των καρμπ αυτη τη στιγμη ειναι για μενα η ιδανικη.Εμενα θα μου στοιχισει ολο το σκηνικο επισκευης των καρμπυρατερ, τοποθετησης και ρυθμισης γυρω στα 350ε.Ποσο που ειναι ελαχιστο μπροστα στη δυναμη που θα μου αποφερει.Αλλα το κανω και για ενα λογο ακομα.Ο μηχανικος μου ο Κυρ Ηλιας που λεμε θα μου κανει μια ανεξοδη ροικη στο καπακι και ενα εμπειρο σερβις στο μοτερ γενικοτερα(βαλβιδες μεγαλυτερες,ελατηρια,εκκεντροφ.).Οποτε με ενα σμπαρο 2 τρυγονια Wink Wink Razz Γι'αυτο και με βλεπεις και ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ.Μετα απο ολα αυτα μπορω ανετα να περιμενω ενα αρκετα σεβαστο νουμερο ιπποδυναμης,αρκετο για να μπορω να παιζω με τους "υποτιθεμενους" γρηγορους.
Ασχετο αλλα μολις θυμηθηκα ενα 106 με το 1.4 8v που το χε τουρμπισει γυρω στα 150 hp το οποιο τοχε πανω 3 χρονια και το μοσχοπουλησε κιολας αφου ηταν σε αριστη κατασταση.
gianic - Κυρ 30 Απρ 2006, 00:47:01
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Πειτε μου ενα αυτοκινητο ευρειας παραγωγης που "μαμα" εχει το κρατημα του 306.Να μου αναφερει οποιος διαφωνει εστω ενα.Τοτε το 306 θεωρειτο ως ενα απο τα καλυτερα μπροστινοκινητα απο την αποψη κρατηματος.Παθητικη τετραδιευθυνση....


citroen xantia
Pug_306 - Κυρ 30 Απρ 2006, 12:14:19
Θέμα δημοσίευσης:
το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου RazzRazzRazz αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx.
dimdil - Κυρ 30 Απρ 2006, 18:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
το εθεσα λαθος .εννοουσα απο τα ιαπωνικα...δε μεπιασες μεγαλε μου RazzRazzRazz αν και διαφωνω λιγο ,προτιμω το zx.

γεια στο στομα σου βαγγελη Razz το ειχα 7 ετη συναπτα Razz απιθανο για την εποχη και την κατηγορια του Razz πολυ τιμιο αυτοκινητο Razz
gianic - Δευ 01 Μάϊ 2006, 02:28:27
Θέμα δημοσίευσης:
καλα στριψτε με το xantiaki και τα λεμεεεεεεεεεεεεεε...
Lef205 - Δευ 01 Μάϊ 2006, 13:14:22
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα.


Eπειδη τυγχανει να τα οδηγω και τα δυο,αν πω οτι διαφωνω μαζι σου, δυστυχως θα ειμαι ψευτης. . . . Confused
volvos - Δευ 01 Μάϊ 2006, 16:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
timour εχεις τις διαμετρους αντιστρεπτικων εμπρος-πισω και ραβδων πισω του 306race και του παλιου 306 s16?
Timour21 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 10:42:35
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Timour21 έγραψε:
Τώρα τι μου συγκρίνεις το 206 που είναι από τον καιρό του νώε, με το Νεο yaris που βγήκε πριν κάτι μήνες? Σύγκρινέ το με το Starlet που πωλείται μεταχειρισμένο γύρω στα 3000 euro και είναι ποιο αξιόπιστο απο 206 με 0 χιλιόμετρα.


Eπειδη τυγχανει να τα οδηγω και τα δυο,αν πω οτι διαφωνω μαζι σου, δυστυχως θα ειμαι ψευτης. . . . Confused


Μην μου τα λες εμένα, εγώ τα ξέρω Smile σε άλλους πέστα.
Εγώ δεν θα πω ψέματα δεν έχω οδηγήσει το στάρλετ (και ούτε θέλω - δεν έχει χαρακτήρα) αλλά αυτό του γείτονα μόνο λάδια μπουζί ζητάει και έχει και 220Κ στην πλάτη του....

Παναγιώτη οι αντιστρεπτικές πίσω είναι 24mm για τις μπροστά δεν ξέρω ούτε για του S16, θα μάθω και θα σου πω.
volvos - Τρι 02 Μάϊ 2006, 10:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
οι αντιστρεπιτ΅ες??????????
ποσες εχει Shocked

αυτα που ειναι εξω απο αξονα-εμφανη ειναι 2 και εγω τις λεω ραβδους στρεψεως. αυτες εννοεις 24 ή τη κεντρικη που ειναι μεσα στον αξονα.???

θελω 3 νουμερα -
αντιστρεπτικη εμπρος
ραβδους -2- πισω
αντιστρεπτικη-κεντρικη- πισω.(στο xara vts ηταν 24)
εξαψα στο 306gti net αλλα το μονο που βρηκα ειναι οτι μαλλον το s16 πρεπει να εχει ιδια τα παντα πισω...
Timour21 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 11:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις δίκιο αντιστρεπτική έπρεπε να πω Embarassed
και είναι 24mm

έψαξα και βρήκα οτι και το S16 έχει ακριβώς την ίδια. Για την μπροστά δεν μπορω να βρω πληροφορίες....
volvos - Τρι 02 Μάϊ 2006, 11:35:54
Θέμα δημοσίευσης:
ραβδους?μηπως ξερουμε?
Timour21 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 12:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
ιδέα δεν έχω, κάνε ένα search στο google, μπορεί να είσαι τυχερός, torsion bars λέγονται...
volvos - Τρι 02 Μάϊ 2006, 12:22:01
Θέμα δημοσίευσης:
εκανε αλλα τιποτα....
δε πεφτεις απο κατω να μετρησεις τη μια με ενα παχυμετρο? Laughing Laughing

και αφου πεσεις που θα πεσεις μετρα και την εμπρος αντιστρεπτικη! Idea
volvos - Τρι 02 Μάϊ 2006, 14:43:43
Θέμα δημοσίευσης:
μετα του τουριστ μπεεεε help εχουμε-

306 gti race

21 εμπρος αντιστρεπτικη.
24 πισω αντιστρεπτικη.
20 ραβδους στρεψεως πισω.

το s16 εχει ιδια ολα πισω και μαλλον 19 εμπρος αντιστρεπτικη.
θα τον βαλω να πεσει απο κατω να τσεκαρει Laughing Laughing Laughing
Pug_306 - Τρι 02 Μάϊ 2006, 15:06:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια η ιδεα μου ειναι η μηπως το διαλυσαμε το καημενο το τοπικ του "fotografou" ???
nik_marin - Τρι 02 Μάϊ 2006, 15:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μετα του τουριστ μπεεεε help εχουμε-

306 gti race

21 εμπρος αντιστρεπτικη.
24 πισω αντιστρεπτικη.
20 ραβδους στρεψεως πισω.

το s16 εχει ιδια ολα πισω και μαλλον 19 εμπρος αντιστρεπτικη.
θα τον βαλω να πεσει απο κατω να τσεκαρει Laughing Laughing Laughing


Ραβδους πισω εχει 21mm απο τι εχω μετρησει
MEMsound - Τρι 02 Μάϊ 2006, 16:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
Είπαμε να "κάνουμε τα στραβά μάτια" και να το αφήσουμε εδώ αν και ανήκει στις "Μηχανικές Βελτιώσεις".
Τα "ραβδο-ποστ" είναι τελείως άσχετα...

Εκ της MOD Team
MEMsound

volvos - Τρι 02 Μάϊ 2006, 16:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
νικ το cd της πεζο λεει 20 παντως. τσεκαρε το καποια στιγμη αν μπορεις και πες μου. το παιδι εχει το s16 και ψαχνει διαφορες αλλα ειναι βορεια ελλαδα.

μανθο εχεις δικιο. τελος of topic
MEMsound - Παρ 05 Μάϊ 2006, 09:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για λόγους ισονομίας το τόπικ κλειδώνεται μια ς και βρίσκεται σε λάθος θεματική ενότητα.
Εξάλλου οι "βασικές" ιδέες για Tuning δόθηκαν.

Εκ της MOD TEAM
MEMsound

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr