PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Σκούπα...Ελληνικό Φαινόμενο;

pezomania - Τετ 11 Δεκ 2002, 08:44:18
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σκούπα...Ελληνικό Φαινόμενο;
Ρε παιδιά όσο και αν έψαξα, πουθενά σε ξένο τύπο δεν είδα βελτιωμένο αμάξι να φοράει σκούπα!! Όλα φαράγανε φιλτροχοάνη! Μήπως η σκούπα είναι Ελληνικό φαινόμενο;; Μήπως με μια καλή φιλτροχοάνη τύπου Top Gun ή Twister και με σωστή τοποθέτηση να είναι πολύ καλυτερη σαν λύση από μία σκούπα; Και σίγουρα τα λεφτά είναι και πολύ πιο λίγα Wink

Ακούω γνώμες!
danielos - Τετ 11 Δεκ 2002, 10:49:24
Θέμα δημοσίευσης: re:
ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!!
Ronin - Τετ 11 Δεκ 2002, 13:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφονισω κι εγω με τον danielo.Βασικα ολα τα WRC φορανε φολτροχοανη και μαλιστα το 206 την εχει και σε καθετη θεση.Εγω πιστευω οτι οι σκουπες κατα βαση παρεχουν λιγοτερο αερα στην εισαγωγη απο τις χοανες.Μην κοιτας το μεγεθος τους με αοικτο το καπο,παρατηρησε ποσο μικραινει το ανοιγμα οταν ειναι κλειστο.Ασε που αμα πεσεις σε καμια πλημυρα (συνηθες φαινομενο τελευταια στην ελλαδιτσα) μαλλον θα βρεις κανενα ψαρι μεσα στο μοτερ.Βασικα και εμενα με απασχολει το θεμα.Ο μηχανικος μου μου λεει με κλειστα ματια σκουπα και παλι σκουπα.Μαλιστα εβαλε λεει μια σε ενα xsara 1.6 16V (ιδιο μοτερ με τα δικα μας) και το αμαξι πεταγε.Εντελος τυχαια παλι πετυχα ενα τυπα που εχει συνεργειο και βελτιωνει evo-subaru και τα σχετικα.Αυτος μου ειπε χοανη δαγκωτο.Τωρα εγω τι να κανω με δεδομενο οτι η τσεπη ειναι δικια μου?Εχει κανεις καμια ιδεα?Πασα πληροφορια δεκτη παιδια.....striftis@yahoo.gr το mail μου για οποιον θελει να στειλει οτιδηποτε η φυσικα μεσο forum.....



.....ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΓΑΖΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ #$%@#$%^ΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
pugsang - Τετ 11 Δεκ 2002, 14:22:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά μην τρελλαθούμε..........

Κατ αρχην στο φίλο Γιώργο-pezomania να πώ οτι αν κάνεις μια βόλτα σε Αγγλικά site θα δεις μονο 106/saxo με σκούπες.Δεν είναι τυχαίο οτι η ιδια η Peugeot sport εβαλε για το S1600 φιλτροκούτι τύπου BMC με συλλέκτη τύπου σκούπας πάνω απο το ψυγείο.Γιατί να μην προτιμήσει την λύση της σκούπας που είχε ήδη έτοιμη απο τα 106 και να εξελίξει κάτι καινούργιο?Αυτο σημαίνει οτι η σκούπα δεν δουλέυει στο 206.Επίσης δεν είναι τυχαίο οτι για το 206cc cup η Peugeot sport δεν αλλάζει φιλτροκούτι διατηρωντας μάλιστα και τους οποιους πνιχτες παρα μόνο το εργοστασιακό φίλτρο με ramair αλλα αλλάζει την πολλαπλή εισαγωγής και την πεταλούδα του γκαζιού.

Επίσης σχετικά με το προϊον σκούπα vs φιλτροχοάνη να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

Σκούπα ονομάζεται το πλαστικό περίβλημα που περιβάλει μια φιλτροχοάνη.Φιλτροχοάνη ονομάζεται το φίλτρο.Ειναι λογικό και βάση κανόνων φυσικής οτι δεν είναι δυνατόν μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται εκτεθειμένη μέσα στον καυτό χώρο του κινητήρα και ρουφάει πάντα και ζεστό αέρα να αποδίδει καλύτερα απο μια φιλτροχοάνη που βρίσκεται προστατευμένη μέσα σε ένα πλαστικό περίβλημα ρουφάει μόνο κρύο αέρα οταν είναι σωστά τοποθετημένη και δημιουργεί τις κατάλληλες προυποθέσεις για την άυξηση της ταχύτητας εισόδου του αέρα στην εισαγωγή.
DimiP - Τετ 11 Δεκ 2002, 17:48:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: re:
danielos έγραψε:
ακου ρε φιλε πως εχει το πραγμα.εγω αν και ραλλακιας ειμαι απο τους πολυ λιγους που δεν εχουν φορεσει σκουπα και φοραω τη φιλτροχοανη βαρελακι της BMC και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.μου εδωσε ακριβως 5.6 αλογα δυναμομετρημενα!!!απο τα 121.2 εφτασα τα 126.8 αλογα!!εχει γεμισει πολυ το αυτοκινητο χαμηλα(πηρα περιπου 0.44 kgr ροπη) και ΚΥΡΙΩΣ οταν ζεσταθει δεν κανει αυτο το χαλι θορυβο που κανουν οι σκουπες.τεραστια διαφορα γιατι εχω μπει και σε ραλλι φιλου με σκουπα και μετα απο κανα δεκαλεπτο πλακωμα μπουμπουνιζει ο τοπος.δεν στεκεσαι μεσα.αν και εχει την ιδια σχετικα αποδοση με τη φιλτροχοανη σε ιπποδυναμη.και αυτος πηρε γυρω στα 4.5 με 5 αλογα δυναμομετρημενα.οποτε προς τι το οφελος να βαζουμε σκουπα??η τιμη ειναι το μονο εμποδιο αναμεσα στις δυο αυτες προτασεις!!


Φιλε μου, αν μπορεις εξηγησε μου λιγο το φαινομενο του αυξημενου θορυβου στη "σκουπα" οταν ζεσταινεται. γιατι αυτο; γιατι δεν κανει τον ιδιο θορυβο ζεστη και κρυα;
μου φαινεται περιεργο.
Alex - Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:29:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αποψη μου ειναι οτι οποιος εχει 106 και δεν βαλει σκουπα, ειναι εγκληματιας.. Exclamation

Το 106 εχει ανοιγμα για αερα, πραγματικο δωρο θεου (η μαλλον Peugeot)...

Το 206 δεν το εχει και αναγκαστικα οι λυσεις αλλαζουν.. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι φταιει ο κινητηρας ο οποιος δεν "παιρνει" σκουπα και τα ρεστα.. Απλα δεν υπαρχει αυτο το κενο στο καπω για τοποθετηση σκουπας αρα αλλαζει και η προτεινομενη λυση που συνηθως εμπεριεχει καποιο συμβιβασμο

Τωρα για το ερωτημα φιλτροχοανη ή σκουπα στο 106 η απαντηση ειναι ξεκαθαρη: Σκουπα. Και αντι για δυναμομετρο καλυτερα να μετρησετε 0-160 μιας και η σκουπα κερδιζει απο τη φορα του αερα και οχι οταν στεκεται με 0 χιλιομετρα σε ενα δυνανομετρο...

Τωρα το περι αυξημενου θορυβου οσο περναει η ωρα ειναι τουλαχιστον αδυνατο μιας και η σκουπα οπως ειπωθηκε ειναι ενα απλο πλαστικο που περιβαλλει τη φιλτροχοανη. Αν εκανε μια φιλτροχοανη θορυβο, θα εκανε και μια σκουπα. Παντως δεν συντρεχει απολυτως κανενας λογος να αυξανεται ο θορυβος οσο το αμαξι ανεβαζει θερμοκρασια εκτος απ'το οτι πλεον μια φιλτροχοανη τραβαει ζεστο αερα μεσα απο το καπω αντι για κρυο αλλα αυτο δεν ισχυει στην περιπτωση σκουπας για την οποια και αναφερεται τετοιο προβλημα.. Μηπως απλα οταν ηταν κρυο το αμαξι δεν το βυθιζε τοσο πολυ στο γκαζι ο φιλος με τη σκουπα, και οταν ζεσταθηκε τα δωσε ολα?

Παντως ειναι πιθανο οτι η σκουπα μπορει να κανει πιο πολυ θορυβο αλλα αυτο ειναι ενας συμβιβασμος.. Αποφασιζεις και διαλεγεις...
pezomania - Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα! Επειδή ότι έχει γραφτεί μέχρι τώρα είναι όλα σωστά, αλλά άκόμα δεν απαντήθηκε το ερώτημά μου. Το οποίο είναι το εξής Αν γίνει ΣΩΣΤΗ τοποθέτηση φιλτροχοάνης (παρακαλώ να μην μείνουμε μόνο στο 106 ή 206 αλλά γενικά) μήπως το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο από μίας σκούπας;; Βλέπω στα διάφορα περιοδικά ξένου τύπου τέρατα 400++ ίππων με φιλτροχοάνες!! Κανένα αμάξι το οποίο να είναι πειραγμένο μέχρι 10ο στάδιο Shocked Shocked (υπερβολές Laughing ) δεν έχω δεί με σκούπα και αναφέρομαι και σε IMPREZA, EVO κτλ.

Όλα τα παραπάνω τα ρωτώ, γιατί θα ήθελα την γνώμη όλων, μήπως και η καλύτερη λύση τελικά είναι και η πιο οικονομική!! Για να δώσω και ένα άλλο στοιχείο που με προβλημάτισε, είναι ότι στα περισσότερα "πειραγμένα" του εξωτερικού χρησιμοποιούν ή μανιτάρι ή τύπου Top Gun!! Μήπως αυτές οι δύο μορφές φιλτροχοάνης είναι καλύτερες από τις απλές ;; Και ίσως με σωστή τοποθέτηση να είναι καλύτερες και από μία σκούπα;;
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 08:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.
Vini - Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:09:05
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.


To oποίο και πουλήθηκε... Wink Wink

Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....

Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....

Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... Wink
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.
Δεν είναι δυνατόν να δουλέυει σωστά σε ολα τα αυτοκίνητα ακομα και της ιδιας εταιρείας κατι που βγήκε για συγκεκριμένο μοντέλο.Η ιδια η Peugeot sport εξέλιξε διαφορετική εισαγωγή για το 206 S1600.Είχε λόγους να το κάνει αν δουλευε η σκούπα???????
danielos - Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:24:17
Θέμα δημοσίευσης: re
pugsang έγραψε:
Αγαπητέ φίλε Γιώργο,

Η σωστή τοποθέτηση της φιλτροχοάνης είναι να τοποθετηθεί στο ίδιο σημείο/θέση που ήταν και το φιλτροκούτι σου.Αλλάζοντας της θέση λίγο πίσω ή λίγο μπροστά μεταβάλεις τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα μπορεί δηλαδή να χάσει λίγο σε ροπή και να κερδίσει σε δύναμη ή το αντίθετο.Στην θέση που έχει προβλέψει το εργοστάσιο για το ΟΕΜ φιλτροκούτι τα μεγέθη ροπή και δύναμη είναι τα ιδανικά.Αυτό που πρέπει να σε απασχολεί είναι το πως βάζοντας μια φιλτροχοάνη στην πρωην θέση του φιλτροκυτιου θα της φέρεις και το απαιτούμενο κρύο αέρα και στην σωστή ποσότητα που θέλει για να αποδόσει τα μέγιστα.Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.

ρε pug για λυσε μου μια απορια.για τα ραλλακια μας η καλυτερη λυση ειναι η σκουπα??γιατι υπερτερει απο το βαρελακι της bmc?μονο λογω του ανοιγματος εισαγωγης του αερα που εισερχεται σε αυτη??η εξοδος τους ομως ειναι η ιδια.η διαμετρος του σωληνα που καταληγει ειναι η ιδια οποτε εισερχεται η ιδια ποσοτητα αερα στον κινητηρα.και ας εχουν τεραστια διαφορα στο στομιο τους.πες μου τη γνωμη σου γιατι θελω να προχωρησω σε αναβαθμιση δευτερου σταδιου και ο βελτιωτης μου προτεινει σκουπα για να εχω καλυτερη αποδοση!
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα.
danielos - Πεμ 12 Δεκ 2002, 09:56:05
Θέμα δημοσίευσης: re
pugsang έγραψε:
Το ''μυστικό'' στην σκούπα είναι οτι λόγω μορφής συλλέκτη έχει την δυνατότητα να συλλέγει περισσότρο αέρα απο την μετώπη και να τον οδηγεί προς την φιλτροχοάνη δημιουργώντας και την κατάλληλη πίεση στην εισαγωγή.Το βαρελάκι αν είχε τέτοιο συλλέκτη(τοσο μεγάλο) θα ήταν μια χαρά.Οπως και να εχει το πράγμα η σκούπα είναι πιο ελεύθερη και μπορεί να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες αέρα απο το βαρελάκι.Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.Το οτι χρησιμοποίησε συλλέκτη τύπου σκούπας νομίζω οτι τα λέει όλα.

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:04:41
Θέμα δημοσίευσης:
Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη
Sidobre - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:05:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
danielos έγραψε:

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!


Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)

Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106....
danielos - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:12:07
Θέμα δημοσίευσης: τιμη?
pugsang έγραψε:
Για μενα αυστηρά Peugeot sport με φιλτροχοάνη ramair.Το πακέτο που πουλάει η condor δηλαδή.Αν είναι ΟΚ για τα 106 του cup με τους 150ΗΡ γιατί να μην κάνει για το δικό σου?Αν σκέφτεσαι να πας παραπάνω τοτε σκούπα Peugeot sport με φιλτροχοάνη JR.Απο εκεί και πέρα είναι τα τετραπετάλουδα.Η κατασκευή της peugeot sport οσον αφορά τη σκούπα είναι πολύ καλή και δεν είναι σαν τις πολυεστερικές του εμπορίου που ξεραίνονται και σπάνε.Η ramair σαν φιλτροχοάνη έχει πολύ καλό βαθμό συγκράτησης της σκόνης σε σχέση με την JR που είναι γάζας και περνάνε και ποντίκια μέσα.Το μυστικό επισης είναι να διατηρήσεις την εργοστιακή γωνία σύνδεσης με την πεταλούδα και να μην την αλλάξεις με κολλάρο σιλικόνης γιατί το κολλάρο δεν απορροφά τους κραδασμούς του μοτέρ και κόβεται η σκούπα στα σημεία στήριξης στην μετώπη

εκει θα παιξω απο ιπποδυναμη .λιγο πανω λιγο κατω δεν ξερω.τι τιμη παιζει αυτη που λες ??(ram-air)
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
65.000 απο την condor-peugeot στην Κηφισίας που είναι και ο επίσημος διανομέας των προιόντων της peugeot sport στην Ελλάδα
danielos - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:16:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: re
Sidobre έγραψε:
danielos έγραψε:

ρε pug μια που σε βλεπω οτι το κατεχεις το αθλημα οσον αφορα ραλλυ-σκουπα για ριξε μια καλη ιδεα για τι τυπου και ποιας εταιριας να βαλω.το θελω για extreme καταστασεις!!περιμενω την πολυτιμη advise σου!!


Αν πουλήσεις το Βαρελάκι σου, το θέλω... (αν είναι καλή η τιμή του...)

Εγώ φοράω σκούπα αλλά δεν πρέπει να κάνει για 106....

θα το δωσω το βαρελακι sidobre.θα το αλλαξω με σκουπα οπως βλεπω.το αγορασα οπως ξερεις σε τσουχτεροτατη τιμη.εδωσα 85.000 διολου ευκαταφρονητες δραχμουλες.αυτο βεβαια δεν παει να πει οτι θα το δωσω στην ιδια τιμη.ηδη εχει ακριβως 9000 χιλιομετρα πανω του.το καλο ειναι οτι καθαριζεται ευκολα.δεν το κανει ομως λιγοτερο μεταχειρισμενο.αν ενδιαφερεσαι επικοινωνησε με μηνυμα η απο forum να συζητησουμε την τιμη.
206ccsimos - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
pugsang έγραψε:
Για μενα η καλύτερη λύση είναι ενα βαρελάκι οπως είχε βάλει ο Νίκος-Vini.


To oποίο και πουλήθηκε... Wink Wink

Για την ιστορία να σας ενημερώσω ότι η ΣΚΟΥΠΑ είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΑΝΟΜΕΝΟ και η βιοτεχνία που τις φτιάχνει (για όλους) είναι στην Λεωφόρο Αθηνών....

Εγώ από το βαρελάκι ήμουν ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ ... μπαίνει βγαίνει για την πλάκα του είναι πάντα κρύο και μπορεί να παίξεις άνετε με την εισαγωγή.... Εκτός αυτού είναι πανέμορφη κατασκευή και δεν κάνει ζημιές στο αυτοκίνητο....

Τώρα που το έδωσα το 206 μπήκε πάνω πάλι το εργοστασιακό φιλτροΚΙΤ χωρίς κανένα πρόβλημα...και χωρίς κανένα σημάδι ότι είχε μπει κάποια άλλη εισαγωγή... Wink





Αν είναι ελληνικό φαινόμενο, τότε μπράβο μας γιατί έχουμε εφοδιάσει και την
Γαλλική Peugeot sport!!!!!! Exclamation Exclamation Exclamation



http://www.peugeot-avenue.com/index_en.asp?num_page=247&langue=en
pugsang - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Η σκούπα ξεκίνησε ως αξεσουάρ των 106 του cup και οι Ελληνες αφού βρήκανε παπα θάψανε καμμια 15αρια.............Είναι η εύκολη λύση να προστατέψεις την φιλτροχοάνη άσχετα αν δουλέυει ή όχι.


pugsang έγραψε:

Οπως εχω γράψει και πιο πάνω η Peugeot sport για τα 106 S16 mini groupA γιατι γι αυτα εξελίχθηκε η σκούπα και μόνο(οχι για τα Gr.N γι αυτα δίνει μόνο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι) θα μπορούσε να είχε φτιάξει κατι σαν βαρελάκι.


Μάλλον δεν διαβασες όλο το topic φίλε μου 206ccsimos.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 12 Δεκ 2002, 10:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ 206 ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΟ 106
ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ.ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ 106 ΜΑΧΙ ΤΙ ΦΟΡΑΕΙ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΚΟΥΠΕΣ ΑΠΛΑ ΕΚΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΛΟΓΟ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΑΜΑ PEUGEOTSPORT ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕVΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ IMPREZA ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΘΕΛΕΙ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ (INTERCOOLER)ΟΠΩΣ EVO-IMPREZA ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΙΟ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ ΒΑΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΠΑΝΤΑ. Wink
XS - Πεμ 12 Δεκ 2002, 11:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μια σκούπα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για εισαγωγή κρύου αέρα στον κινητήρα (πάντα αυτή είναι η επιδίωξη), ΑΛΛΑ επειδή λειτουργεί και εν είδει ramair (δηλαδή αυξάνει την πίεση εισαγωγής του αέρα όσο αυξάνει η ταχύτητα) πνίγει τον κινητήρα με αέρα στις υψηλές στροφές με κάποια ταχύτητα. Το μίγμα γίνεται φτωχότερο και ο κινητήρας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Χρειάζεται και επέμβαση στον εγκέφαλο με νέο πρόγραμμα για να μην "στεγνώνει" από καύσιμο ο κινητήρας τις υψηλές στροφές.

Το βαρελάκι με ένα σωλήνα που φέρνει κρύο αέρα από τη μετώπη είναι μάλλον καλύτερη λύση (θεωρώντας ότι δεν επεμβαίνουμε στην τροφοδοσία του κινητήρα) αφού ο κινητήρας ρουφάει όσο κρύο αέρα χρειάζεται και ο εγκέφαλος είναι αρκετός για να αναθεωρήσει την τροφοδοσία αφού η ποσότητα αέρα που εισάγεται δεν αλλάζει σημαντικά, αλλά μόνο η θερμοκρασία του.

Μια σκέτη φιλτροχοάνη στο χώρο του κινητήρα είναι μια τρύπα στο νερό αφού ο αέρας στον χώρο του κινητήρα είναι θερμοτέρος από τον περιβαλλοντικό, κι έτσι στις χαμηλές ταχύτητες που δεν ανανεώνεται ο αέρας στο χώρου του κινητήρα μπορεί να μειωθεί η απόδοση αντί να αυξηθεί.
pezomania - Δευ 16 Δεκ 2002, 16:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.

Αν κατάλαβα καλά για 206 (και όχι για rallye) το καλύτερο είναι το βαρελάκι Wink
Alex - Τρι 17 Δεκ 2002, 00:19:03
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.



Oταν τρεχεις ο κρυος χτυπαει στο ψυγειο, ζεσταινεται, και μετα παει στο φιλτρο για αναροφηση.. Αν δεν παρεμβαλλοταν ψυγειο δεν θα επεζε ρολο..
sps - Κυρ 22 Δεκ 2002, 13:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε pugsang,τα rallye gr n,φορανε φιλτροκουτι στα ραλλυ,λογω του κανονισμου grn για ραλλυ.
Σε ταχυτητα και αναβασεις ο κανονισμος επιτρεπει να φορανε σκουπα και ας ειναι grn.Και οχι μονο ,γιατι ενα 106 grn σε αναβαση βγαζει 142 αλογα,+προγραμμα + εκκεντροφορους. Wink
pezomania - Δευ 23 Δεκ 2002, 08:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
pezomania έγραψε:
Πάντως ζεστός αέρα η φιλτροχοάνη ρουφάει μόνο αν είναι σταματημένο το αμάξι. Γιατί εν κινήσει με 120+ δεν νομίζω να υπάρχει και τόσο διαφορά.



Oταν τρεχεις ο κρυος χτυπαει στο ψυγειο, ζεσταινεται, και μετα παει στο φιλτρο για αναροφηση.. Αν δεν παρεμβαλλοταν ψυγειο δεν θα επεζε ρολο..


Alex πιστεύω, ότι αν έμπαινε με 100+ χλμ ζεστός αέρας στην μηχανή, ο δείκτης θερμοκρασίας θα ήταν κολυμένος στην μέση, ενώ στο 206 μίλις το ανοίξεις λίγο, η θερμοκρασία πέφτει κατακόρυφα.
Alex - Δευ 23 Δεκ 2002, 10:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ξερεις η θερμοκρασια μηχανης ειναι η θερμοκρασια του νερου της μηχανης. Αρα ειναι λογικο οσο τρεχει το αμαξι να πεφτει η θερμοκρασια του νερου της μηχανης οταν χτυπαει ο κρυος αερας πανω στο ψυγειο.

Αλλα οταν ο κρυος αερας χτυπαει στο ψυγειο και ριχνει τη θερμοκρασια του ψυγειου, ο ιδιος ο αερας ζεσταινεται καθως φευγει πισω απ'το ψυγειο. Πχ δες το πιστολακι για τα μαλλια. Περνει αερα κρυο απο πισω, τον ριχνει σε μια "αντισταση" (στο παραδειγμα μας θα το εξομοιωνα με το ψυγειο) και απο μπροστα μετα βγαινει ζεστος αερας.

Τωρα θα μου πεις ειναι σοβαρο αυτο? Ε κοιτα αν ειναι χειμωνας και η φιλτροχοανη ειναι πισω απ'το ψυγειο ακριβως μπορει να παιρνεις αερα με θερμοκρασια απο 30-50 βαθμους αναλογα με ποσα πας, την ωρα που εξω μπορει να εχει 5C. Σου υπενθυμιζω οτι καθε 4C ανεβαινει η αποδοση 1% αρα ειναι κρισιμο το να εχεις οσο το δυνατον χαμηλοτερη. Αν τωρα παλι ειναι καλοκαιρι, αντε γεια Wink
pezomania - Δευ 23 Δεκ 2002, 12:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αν η φιλτροχοάνη είναι πίσω από το φανάρι και όχι πίσω από το ψυγείο; Και άν την μονώσεις κι όλας να μην πέρνει αέρα από το υπόλοιπο της μηχανής; Πώς σου ακούγετε;
Alex - Δευ 23 Δεκ 2002, 22:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκεκριμενο σημειο θα ηταν καταλληλο εφοσον απ'το φαναρι υπηρχε καποιου ειδους εισοδος στον κρυο εξωτερικο αερα αλλα απ'την στιγμη που δεν υπαρχει τετοια εισοδος τοτε απλα η φιλτροχοανη θα ρουφηξει τον αερα που βρισκεται εκει και μετα απ'το κενο αερος που θα δημιουργειται στην συγκεκριμενη περιοχη θα σπευδει ο γειτονικος (&θερμος) αερας για να το αναπληρωσει ακομα και απο την πιο μικρη τρυπιτσα. Οποτε καταλαβαινεις οτι υπαρχει προβλημα... Αλλα τουλαχιστον στο συγκεκριμενο σημειο η θερμοκρασια θα ειναι χαμηλοτερη απο το να παιρνεις ακριβως πισω απ'το ψυγειο. Μην φανταστεις οτι θα ειναι χαμηλη αλλα τουλαχιστον δεν θα ναι τοσο πολυ οσο ειναι ακριβως πισω απ'το ψυγειο. Θα βρισκεται περιπου στο μεσο ορο της θερμοκρασιας που εχει συνολικα το καπω μεσα του, που ειδικα στα 1600 ειναι πολυ.
pezomania - Τρι 24 Δεκ 2002, 08:50:47
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρείς ότι από το φανάρι μπροστά δεν περνάει καθόλου αέρας; Μίλαγα με έναν μηχανικό και μου είχε πεί ότι το μέρος πίσω από το φανάρι (ειδικά αν το κλείσεις) είναι το πιο "δροσερό" και πέρνει άφθονο αέρα από μπροστά! Επίσης εκεί βρίσκονται και τα "κενά" μεταξύ καπό και φτερού!
Alex - Τρι 24 Δεκ 2002, 16:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω τι σου ειπε αλλα εγω σου προτεινω να πας να το κοιταξεις και να δεις οτι ειδα και εγω - ενα φαναρι σχεδον αεροστεγες.
CarTuNeR - Τρι 24 Δεκ 2002, 17:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
Mporw na pw pws mperdeuthka arketa!! Shocked Telika sto 206 filtroxwanh, varelaki h skoupa re paidia???? Epishs poio apo ta 3 kanei ton perissotero thoruvo?
DimiP - Τρι 24 Δεκ 2002, 20:21:01
Θέμα δημοσίευσης:
CarTuNeR έγραψε:
Mporw na pw pws mperdeuthka arketa!! Shocked Telika sto 206 filtroxwanh, varelaki h skoupa re paidia???? Epishs poio apo ta 3 kanei ton perissotero thoruvo?



τον περισσοτερο θορυβο κανει η σκουπα μετα ερχεται η φιλτροχοανη και τελευταιο το βαρελακι.
Την καλυτερη αποδοση θεωρητικα την δινει η σκουπα μετα το βαρελακι και τελος η φιλτροχοανη (γιατι παιρνει ζεστο αερα απο το χωρο της μηχανης).
Πρακτικα μπορει να αλλαξει η σειρα αναλογα την περιπτωση.
Miltellas - Τετ 25 Δεκ 2002, 12:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Από ότι έχω καταλάβει όμως η διαφορά σκούπας και βαρελάκι στο 206 είναι αμελητέα λόγω του κυρτού καπόπου δεν αφήνει να μπει και τόσο άνετα όσο πχ στο Rallye ο αέρας στη σκούπα.
Από πλευράς απόδοσης-θορύβου το βαρελάκι είναι σίγουρα το καλύτερο.
Η φιλτροχοάνη μπορεί να αποδώσει υψηλή απόδοση τώρα το Χειμώνα λόγω εξωτερικού ψύχους που μετριάζει κάπως την θερμοκρασία του χώρου του κινητήρα ειδικά όταν κινείσαι. Εάν γενικά στην φιλτροχοάνη εξασφαλίσεις ψυχρότερο αέρα θα πάρεις πολύ απόδοση. Ο Αλέξης έχει προτείνει και την μετατροπή της εισαγωγής έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ταχύτερη εισροή ψυχρού αέρα στο μανίσιο φιλτροκούτι και με ένα απλό φίλτρο ελευθέρας να πάρεις απόδοση.

Αυτά δεν είναι από προσωπική εμπειρία, αλλά η σύνοψη των απόψεων όσων έχουν προχωρήσει στις παραπάνω βελτιώσεις και αποτελούν πλέον και την προσωπική μου άποψη.
CarTuNeR - Τετ 25 Δεκ 2002, 15:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο Twisted evil . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) Sad
DimiP - Πεμ 26 Δεκ 2002, 15:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
CarTuNeR έγραψε:
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο Twisted evil . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) Sad


Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. Laughing Laughing Laughing
Svstouk - Πεμ 26 Δεκ 2002, 18:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
CarTuNeR έγραψε:
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο Twisted evil . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) Sad


Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. Laughing Laughing Laughing


Ακόμα και οι.............γριούλες; Shocked Mr. Green Mr. Green
DimiP - Παρ 27 Δεκ 2002, 08:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
DimiP έγραψε:
CarTuNeR έγραψε:
Το κοβω λοιπον να προσανατολιζομαι σε βαρελακι γιατι εγω θελω να παρω κανενα αλογακι παραπανω αλλα χωρις να κσεσικωνω τις γειτονιες απο τον θορυβο Twisted evil . Θελω ενα μπασο ωραιο ηχο τον οποιο θα προσπαθησω να πετυχω οχι μονο με το βαρελακι αλλα και με μια εκσατμισουλα... Τεσπα. Οταν τοποθετησω το βαρελακι και την εξατμιση θα χρειαστει καποια αλλη ρυθμιση πχ. στο injection? Σας ρωταω γιατι εχω ασχημες εμπειριες απο το scooterακι μου (μεχρι να βρω το σωστο ζιγκλερ ειδα κι επαθα αν και παλι συνεχιζα να εχω μικροπροβληματακια) Sad


Ααααα! δεν εχεις δικιο. ειναι ωραια να περνας και να ανοιγουν οι συναγερμοι. δεν ξερεις τι χανεις.! ασε που μαθαινεις και να οδηγεις καλυτερα. κανεις τις αλλαγες ταχυτητων καλυτερα και γρηγοροτερα μια που ολα ακουγονται. σε μενα για παραδειγμα περνω απο σταση λεοφωρειου και ξερουν αυτοι που περιμενουν το λεοφωρειο τι ταχυτητα εχω στο κιβωτιο. Laughing Laughing Laughing


Ακόμα και οι.............γριούλες; Shocked Mr. Green Mr. Green



αυτες πρωτες μου φωναζουν "βαλε 3ηηηηηηηη!!! το μπουκωσεςςςςςς!!!!"

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
alemao - Κυρ 29 Δεκ 2002, 23:16:05
Θέμα δημοσίευσης:
XS έγραψε:
Μια σκούπα είναι σίγουρα η καλύτερη λύση για εισαγωγή κρύου αέρα στον κινητήρα (πάντα αυτή είναι η επιδίωξη), ΑΛΛΑ επειδή λειτουργεί και εν είδει ramair (δηλαδή αυξάνει την πίεση εισαγωγής του αέρα όσο αυξάνει η ταχύτητα) πνίγει τον κινητήρα με αέρα στις υψηλές στροφές με κάποια ταχύτητα. Το μίγμα γίνεται φτωχότερο και ο κινητήρας δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. Χρειάζεται και επέμβαση στον εγκέφαλο με νέο πρόγραμμα για να μην "στεγνώνει" από καύσιμο ο κινητήρας τις υψηλές στροφές.

Ασε τον εγκέφαλο ήσυχο και βάλε ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης Wink
racing-girl - Παρ 14 Φεβ 2003, 18:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic.
DimiP - Παρ 14 Φεβ 2003, 19:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic.


ας μας πει ο sidobre - κατι ειχε αναφερει.
λεγε βρε Τασο!
chatasos - Παρ 14 Φεβ 2003, 19:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic.


Ξέρω τουλάχιστον 2 που το έχουν δοκιμάσει αλλά δεν μιλάνε Evil Evil
racing-girl - Παρ 14 Φεβ 2003, 19:27:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά Dimip το βαρελάκι δεν απέδωσε όπως στον 1600 κινητήρα? Μήπως με τον καιρό είδες καμμιά βελτίωση?
Sidobre - Παρ 14 Φεβ 2003, 19:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικά τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σε συνδιασμό με κάποια από τις προαναφερόμενες προτάσεις για την εισαγωγή? Δεν βρήκα αντίστοιχο topic.


ας μας πει ο sidobre - κατι ειχε αναφερει.
λεγε βρε Τασο!


Δεν έχω πει ακόμη γιατί δεν έχω κάνει τα απαραίτητα Τέστ!

Πάντως μέχρι στιγμής μόνο θετικά (και αρκετά μάλιστα) αποτελέσματα έχω δεί...

Οταν θα έχω μια πλήρη εικόνα σίγουρα θα πω... τα πάντα
DimiP - Παρ 14 Φεβ 2003, 20:02:53
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Τελικά Dimip το βαρελάκι δεν απέδωσε όπως στον 1600 κινητήρα? Μήπως με τον καιρό είδες καμμιά βελτίωση?


ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!
πιστευω οτι δεν απεδωσε οπως μου τα ελεγε ο vini στον 1600.
Φυσικα οπως ειπα "μου τα ελεγε" - δεν το ειχα δει μονος μου.
Οταν το αλλαξα δεν παρατηρησα αισθητη διαφορα αλλα απο την αλλη αυτο ειναι υποκειμενικο αναλογο του τι περιμενει κανεις να δει.
Αν εγω περιμενα π.χ. να το δω να σκιζει και φυσικα δεν το ειδα απογοητευτηκα....λογικο ειναι.
Πραγματικα αποτελεσματα μονο αν το δοκιμασεις με αλλο 206 ανευ βαρελιου.
Δες το ομως ως εξης: το βαρελακι περικλυει την φιλτροχοανη και την προστατευει απο τη ζεστη της μηχανης.
Παιρνει κρυο αερα απο μπροστα στη σιτα -με μικρη προς το παρον διατομη!!
Αρα χειροτερη αποδοση απο το μαμα φιλτρο δεν εχει. καλυτερη θα εχει σιγουρα!
Ισως αν δοκιμαζα αλλαγες στο ρυθμιστη πιεσης κατι για το οποιο φωναζει ο sidobre, τοτε το νεο μιγμα αερα/βενζινης πιθανα θα δειξει τη διαφορα.

Θα σου πω και το αλλο: οδηγησα ενα megane (οχι το καινουργιο) που η 2α του και η 3η του δεν πηγαιναν μια - και υποτιθεται πως ειναι και 90 αλογα - αρχισα ξαφνικα να πιστευω πως στο δικο μου οι μικρο-βελτιωσεις (βαρελακι-εξατμηση) πρεπει να το ζωντανεψαν. απλα οταν το οδηγεις συνεχεια και κανεις βημα-βημα μικρες επεμβασεις, δεν καταλανβαινεις και πολλα , ιδιαιτερα αν οι"βελτιωσεις" ειναι της ταξης του 0.5-2% !!!

Αυτα !
racing-girl - Παρ 14 Φεβ 2003, 20:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! Very happy
Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!!
Σύμφωνοι?? Very happy Wink
ΝΙΚΟΣ - Παρ 14 Φεβ 2003, 21:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! Very happy
Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!!
Σύμφωνοι?? Very happy Wink


Kαι μετα παρτε και μια βολτα του Ντανιελου,και μετα παμε ολοι μαζι να τα πεταξουμε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Lord Cypher - Παρ 14 Φεβ 2003, 23:33:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΈΛα βρε Νίκο... Όχι και έτσι... Άκου εκεί να το πετάξω Exclamation Exclamation Exclamation
Evil
danielos - Σαβ 15 Φεβ 2003, 00:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! Very happy
Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!!
Σύμφωνοι?? Very happy Wink


Kαι μετα παρτε και μια βολτα του Ντανιελου,και μετα παμε ολοι μαζι να τα πεταξουμε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

αστα αυτα νικολα!λες και το δικο σου δεν παει κομματια!!!ασε που στις στροφες δεν σε πιανει κανεις!ξερεις τι μου ερχεται στο μυαλο???
ΤΕΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
DimiP - Σαβ 15 Φεβ 2003, 01:37:11
Θέμα δημοσίευσης:
racing-girl έγραψε:
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! Very happy
Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!!
Σύμφωνοι?? Very happy Wink


και μονο που μου κανει τετοια προταση γυναικα μπορω να αρνηθω;;;; Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

εδω αλλαξα αυτοκινητα με τον Αλεξ !!! δεν θα αλλαξω με σενα ;;;
τρελλος ειμαι ;;; Laughing Laughing

αληθεια τον Αλεξ τον ξερεις;;;

που'σαι ρε Αλεξ ;;; σε εφαγαν οι εξετασεις
Alex - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:08:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω ειμαι αλλα δεν γραφω πολυ γιατι γινεται χαμος απο post.. Μονο να τα διαβαζω θελω καμια ωρα Very happy

Που λες τελικα την πηρα την υποτροφια Γιουυυυυυυυυπι ... Αυτο ειναι που με παρηγορει που εχασα την κοπη της πιτας καθως ειμαι κατα ~600Ε πλουσιοτερος απο πριν μια βδομαδα Laughing

Τωρα αρχιζω project "πανελληνιες" οπου αν και εχω τελειωσει το σχολειο εδω και 5 χρονια θα κατσω να διαβασω μπας και περασω σε κανα ΤΕΙ,ΑΕΙ να παρω καμια εξτρα αναβολη μεχρι το 2008 Cool

Οσο για τα φιλτρα και τις δοκιμες, αμα θες racing girl να οδηγησεις και το δικο μου που εχει λιγο x-treme χαρακτηρα απο αποψη εισαγωγης no problem Smile

Μπορει να τα οδηγησεις και ταυτοχρονα με του Dimip και να συγκρινεις και πιο τραβαει καλυτερα... Βεβαια πρωτα πρεπει καπου να βρεθουμε μαζι αφου πρωτα βρουμε και ενα "πεδιο" δοκιμων οπου θα γινει αυτο και να ειναι και συμβιβαστικο ως προς το σημειο συναντησης καθως ο Dimip μενει προς Πειραια πλευρα και εγω απο Μαρουσι πλευρα... Μπορει και στο track day.. Who knows.. Smile

Παντως εχω την αισθηση οτι εμενα με "ληστευουν" απο επιδοσεις τα μπεκ μου γιατι υποψιαζομαι (σχεδον ειμαι σιγουρος) οτι ειναι βουλωμενα.. Επισης δεν εχω αλλαξει και φιλτρο βενζινης που μπορει να διακοπτει την παροχη καυσιμου μειωνοντας επιδοσεις (ακουω καπως βραχνιασμενο το σφυριγμα της τρομπας οταν γυρναω το κλειδι)

Τεσπα ειδωμεν...
DimiP - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Εδω ειμαι αλλα δεν γραφω πολυ γιατι γινεται χαμος απο post.. Μονο να τα διαβαζω θελω καμια ωρα Very happy

Που λες τελικα την πηρα την υποτροφια Γιουυυυυυυυυπι ... Αυτο ειναι που με παρηγορει που εχασα την κοπη της πιτας καθως ειμαι κατα ~600Ε πλουσιοτερος απο πριν μια βδομαδα Laughing

Τωρα αρχιζω project "πανελληνιες" οπου αν και εχω τελειωσει το σχολειο εδω και 5 χρονια θα κατσω να διαβασω μπας και περασω σε κανα ΤΕΙ,ΑΕΙ να παρω καμια εξτρα αναβολη μεχρι το 2008 Cool

Οσο για τα φιλτρα και τις δοκιμες, αμα θες racing girl να οδηγησεις και το δικο μου που εχει λιγο x-treme χαρακτηρα απο αποψη εισαγωγης no problem Smile

Μπορει να τα οδηγησεις και ταυτοχρονα με του Dimip και να συγκρινεις και πιο τραβαει καλυτερα... Βεβαια πρωτα πρεπει καπου να βρεθουμε μαζι αφου πρωτα βρουμε και ενα "πεδιο" δοκιμων οπου θα γινει αυτο και να ειναι και συμβιβαστικο ως προς το σημειο συναντησης καθως ο Dimip μενει προς Πειραια πλευρα και εγω απο Μαρουσι πλευρα... Μπορει και στο track day.. Who knows.. Smile

Παντως εχω την αισθηση οτι εμενα με "ληστευουν" απο επιδοσεις τα μπεκ μου γιατι υποψιαζομαι (σχεδον ειμαι σιγουρος) οτι ειναι βουλωμενα.. Επισης δεν εχω αλλαξει και φιλτρο βενζινης που μπορει να διακοπτει την παροχη καυσιμου μειωνοντας επιδοσεις (ακουω καπως βραχνιασμενο το σφυριγμα της τρομπας οταν γυρναω το κλειδι)

Τεσπα ειδωμεν...


και που θα τα τοποθετησεις καλε μου φιλε τα 600 ;;;;;
καμια βελτιωσουλα ;;;

παιδια ο Αλεξ εχει λεφτααααα!!!!!! Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised

αντε να δουμε ποτε θα τις κανουμε αυτες τις δοκιμες !!!
Στα Μεγαρα εκτος απροοπτου θα ειμαι - για χαβαλε βεβαια!!!
Alex - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα απ'τα 600 τα 300 θα παρω στο χερι (εν καιρω) τα αλλα 300 ειναι αυτα που κανονικα θα εδινα απ'τη τσεπη μου για διδακτρα εξαμηνου αλλα τελικα δεν θα τα δωσω Wink

Βασικα θελω να ξεχρεωσω τα δανεια γιατι ειμαι μεσα γυρω στα 3600Ε ...

Παντως για Μεγαρα και μενα μεσα με βλεπω .. τωρα χαβαλε η otherwise θα δειξει...
DimiP - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Βασικα απ'τα 600 τα 300 θα παρω στο χερι (εν καιρω) τα αλλα 300 ειναι αυτα που κανονικα θα εδινα απ'τη τσεπη μου για διδακτρα εξαμηνου αλλα τελικα δεν θα τα δωσω Wink

Βασικα θελω να ξεχρεωσω τα δανεια γιατι ειμαι μεσα γυρω στα 3600Ε ...

Παντως για Μεγαρα και μενα μεσα με βλεπω .. τωρα χαβαλε η otherwise θα δειξει...


3600 ε;;
δηλ. υπαρχουν και χειροτερα...
κιεγω που στενωχωριεμαι για 1000Ε !!
Crying or Very sad Laughing Crying or Very sad Laughing Laughing Crying or Very sad Crying or Very sad Laughing
Alex - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:48:23
Θέμα δημοσίευσης:
1000? Laughing Laughing Laughing Laughing

MONO????

Πως κανεις ετσι μωρε Cool

Εντωμεταξυ τα 3000 τα χω παρει απο ενα ανοικτο δανειο τον Νοεμβρη του 2000 για να φτιαξω το αμαξι απο τρακαρισμα... Τα ανοικτα εχουν αποπληρωμη με μινιμουμ δοση ξερω γω καμια 50αρια Ε/μηνα... Και 2.5 χρονια μετα ακομα εκει ειναι το βασικο κεφαλαιο .... Μεχρι να πεθανω εκει καρφωμενο 3000Ε θα ναι ... Laughing Laughing Laughing

Αχ αυτα τα δανεια Rolling eyes Τουλαχιστον εχω ξοφλησει το αμαξι και αυτο ειναι που με εκαιγε βασικα πολυ...
DimiP - Σαβ 15 Φεβ 2003, 03:54:54
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
1000? Laughing Laughing Laughing Laughing

MONO????

Πως κανεις ετσι μωρε Cool

Εντωμεταξυ τα 3000 τα χω παρει απο ενα ανοικτο δανειο τον Νοεμβρη του 2000 για να φτιαξω το αμαξι απο τρακαρισμα... Τα ανοικτα εχουν αποπληρωμη με μινιμουμ δοση ξερω γω καμια 50αρια Ε/μηνα... Και 2.5 χρονια μετα ακομα εκει ειναι το βασικο κεφαλαιο .... Μεχρι να πεθανω εκει καρφωμενο 3000Ε θα ναι ... Laughing Laughing Laughing

Αχ αυτα τα δανεια Rolling eyes Τουλαχιστον εχω ξοφλησει το αμαξι και αυτο ειναι που με εκαιγε βασικα πολυ...


ετσι ειναι τα δανεια! δε βλεπεις τι βγαζουν στην τηλεοραση καθημερινα;;
ο αλλος παιρνει 10 εκ. και μετα 10 χρονια χρωσταει 20 !!!

αντε καλο κουραγιο!
Alex - Σαβ 15 Φεβ 2003, 04:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
Thanks..

Και για να επιστρεψω στο topic, καποτε μου ειχε πει ενας φιλος οτι ισως να μην χρειαζεται το δικο μου ρυθμιστη πιεσης (και μενα Magnetti εχει).. ισως να γινεται με ηλεκτρονικη ρυθμιση που δινει εντολη για μεγαλυτερη πιεση.. Γνωριζει κανεις κατι τετοιο?
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Φεβ 2003, 10:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
Lord Cypher έγραψε:
ΈΛα βρε Νίκο... Όχι και έτσι... Άκου εκεί να το πετάξω Exclamation Exclamation Exclamation
Evil


Οχι μονο εσυ.Και τον εαυτο μου βαζω μεσα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 15 Φεβ 2003, 10:48:44
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
racing-girl έγραψε:
Λοιπόν Dimip έχω μια ιδέα!
Θα μου δώσεις βόλτα το λιονταράκι σου ώστε να σου πω αν υπάρχει διαφορά με το μαμίσιο (ίδιο κινητήρα έχουμε) και θα πάρεις κι εσύ το δικό μου για να καταλάβεις τις διαφορές και να τις εκτιμήσεις σωστά! Very happy
Αν βέβαια μου αρέσει πολύ μπορεί να μην στο δίνω και να με κυνηγάς και να μην με φτάνεις (δεν πάει μια το δικό μου), αλλά σου υπόσχομαι πως θα καταβάλλω μεγάλη δύναμη να αντισταθώ στον πειρασμό!!
Σύμφωνοι?? Very happy Wink


Kαι μετα παρτε και μια βολτα του Ντανιελου,και μετα παμε ολοι μαζι να τα πεταξουμε Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

αστα αυτα νικολα!λες και το δικο σου δεν παει κομματια!!!ασε που στις στροφες δεν σε πιανει κανεις!ξερεις τι μου ερχεται στο μυαλο???
ΤΕΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!


Ντανι Boy εχω μια ιδεα. Idea Idea Idea Idea Idea Idea

Οταν τρεξω Πορταρια αναβαση,θα μου δωσεις το μοτερ σου,και με το που τελειωνω στο ξαναδινω πισω.Τακ-τακ.Βγαζουμε μοτερ-βαζουμε μοτερ.Σωστος Question Question Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Φανταζεσε μετα Question Question Μεχρι τοτε θα εχω βαλει και την PROFLEX Rolling eyes Rolling eyes Οποτε και με το δικο σου το μοτερ.....δεν θελει και παραπανω δηλαδη...και με το κορονοποινιο 13/59...μετα πυροβολο.
Δηλαδη..........................Τεεεεεεεεεεεεζζζζζζααααααααααααααααααααα Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil

Και με το που τελειωνει ο αγωνας παμε και για κουτσουμουρες στην παραλια και ουζακια. Wink Κερναω εγω Laughing Very happy

Ουχ Embarassed Embarassed Μην μας ακουσει ο PoLiThS Laughing Laughing Laughing
Miltellas - Δευ 17 Φεβ 2003, 03:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φανταζεσε μετα Question Question Μεχρι τοτε θα εχω βαλει και την PROFLEX Rolling eyes Rolling eyes Οποτε και με το δικο σου το μοτερ.....δεν θελει και παραπανω δηλαδη...και με το κορονοποινιο 13/59...μετα πυροβολο.


Ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται!
(Εσύ το είπες) Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr