PSClub - Hellas

Νέα - Νέο MINI Mk2 (2007 facelift)

MEMsound - Πεμ 26 Ιαν 2006, 20:05:09
Θέμα δημοσίευσης: Νέο MINI Mk2 (2007 facelift)
http://www.autoexpress.co.uk/video_gallery/63750/new_mini_mk2.html


ultra-one - Πεμ 26 Ιαν 2006, 20:47:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο MINI Mk2 (2007 facelift)
AUTOEXPRESS έγραψε:
Radical changes, however, will be done under the bonnet: the old Chrysler-born two-valve units will be replaced by brand-new top-modern engine family developed in co-operation with PSA (Citroën, Peugeot). These will be four-valve petrol engines with Common-Rail direct injection, built in BMW's engine works in Hams Hall, UK. Three variants, all with 1.6 litres, are planned: a naturally-aspirated 115-bhp unit for the MINI One, plus two turbocharged variants with 143 bhp (Cooper) and 170 bhp (Cooper S). A MINI Works (with 230 bhp) will be following at a later date

Λέτε αυτός ο κινητήρας να μπει και στα αυτοκίνητα της PSA???? Twisted evil
MEMsound - Πεμ 26 Ιαν 2006, 20:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
το πρόσεξες και συ εεεεεεε.....

εγώ γιατί νομίζεις ότι το ανέβασα......
brz20 - Πεμ 26 Ιαν 2006, 22:51:13
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο το Cooper αλλα η τιμη του ειναι λιγο αλμυρη.Βεβαια ψωνιζεις μουρη.Παντως μακαρι να δουμε εναν τετοιο κινητηρα απο το Group.Μην ξεχνατε οτι μετα το OPC και το ST εχει ανεβει αρκετα ψιλα ο πυχης.Η Peugeot δεν πρεπει να μεινει με τιποτα στα 170 τουρμπατα αλογα της νεογεννητης εκδοσης RC!
Tiesto - Πεμ 26 Ιαν 2006, 23:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιος προφυλακτηρας! Να το δουμε και χωρις καμουφλαζ...

Το Mini ειναι κορυφη! Τετοιο κρατημα πουθενα αλλου.

Αν κανουν και το καινουριο τοσο ωραιο θα χει μεγαλη επιτυχια παρ ολο το κοστος του.

Το Cooper S ειναι το γηινο dream car μου!
volvos - Πεμ 26 Ιαν 2006, 23:17:00
Θέμα δημοσίευσης:
φιλος με μινι works 200αλογατα μπλοκε 17αρες και κατι ακομα καλουδακια προσπαθει καιρο τωρα να με πεισει να μπω μεσα. το αποφευγω με καθε δυνατο μεσο καθως ειμαι σχεδον σιγουρος οτι μετα θα πουλησω οτι εχω και δεν εχω για να παρω ενα τετοιο...
και εχουν και πανακριβη συντηρηση τα ρημαδια και χαλανε και ευκολα τα κομπρεσερακια τους...σαν να λεμε 206 στο τετραγωνο Laughing
brz20 - Πεμ 26 Ιαν 2006, 23:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ασε που ο κομπρεσορας οταν φορνωνει για τα καλα κανει σαν ηλεκτρικο σκουπακι.
sps - Παρ 27 Ιαν 2006, 14:53:41
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ασε που ο κομπρεσορας οταν φορνωνει για τα καλα κανει σαν ηλεκτρικο σκουπακι.


Και αυτο σε χαλαει ε? Laughing Laughing
Sidobre - Παρ 27 Ιαν 2006, 14:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντος για τα μοτεράκια, το είχα σκεφτεί και εγώ πριν την ανακοίνωση του mini...

Δεν ξέρω πως ακούγεται...207 RC Works..... Rolling eyes
MEMsound - Παρ 27 Ιαν 2006, 15:03:21
Θέμα δημοσίευσης:
if "it.... works", it sounds very nice... Laughing
brz20 - Παρ 27 Ιαν 2006, 16:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
brz20 έγραψε:
Ασε που ο κομπρεσορας οταν φορνωνει για τα καλα κανει σαν ηλεκτρικο σκουπακι.


Και αυτο σε χαλαει ε? Laughing Laughing


Παρα πολυ!!!!Αλλο να ακους το φυσημα του turbo και αλλο το σκουπακι.Βεβαια αν ηταν να βγει κανενα 207 με το συγκεκριμενο μοτερ δεν θα τα χαλασουμε στον κομπρεσορα.
MEMsound - Παρ 27 Ιαν 2006, 16:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
αααα πάλι καλά γιατί αλλιώς σε περίμενε ένα καφάσι... Splat
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
brz20 - Παρ 27 Ιαν 2006, 16:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παλι καλα τις γλιτωσα.Παντως κανει σαν σκουπακι και σε αυτο δεν εχετε αντιρηση ε?
Ghost Dog - Σαβ 28 Ιαν 2006, 17:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Παλι καλα τις γλιτωσα.Παντως κανει σαν σκουπακι και σε αυτο δεν εχετε αντιρηση ε?

Θελεις να παμε βολτα με κομπρεσερατο αμαξι που κανει σαααν...κομπρεσερ? Razz (μια ταπεινη ζ3 με κομπρεσερατο Μ3 μοτερ! Wink )
(Παντως και'γω προτιμω και'γω την τουμποβαβουρα! Very happy )
brz20 - Σαβ 28 Ιαν 2006, 20:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα ειναι σαν αρχιζεις πολεμο και να ριχνεις με το καλημερα τα πυρηνικα!!!
Το μοτερ της M3 δεν ειναι μοτερ.Ειναι ποιημα.Δεν μπορω εγω ο ταπεινος να κριτικαρω τον ποιητη που το εμνευστηκε.Το περνεις σαν αξιωμα.
MEMsound - Δευ 03 Ιούλ 2006, 09:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Arrow MINI GP

Παράθεση:
...Developing 215bhp and 245Nm of torque, the GP has only 8bhp more than the Cooper S Works, but the key to its appeal is not raw performance, but pure excitement. With reworked suspension, the way the hatchback turns into bends is simply sensational. So well sorted is the chassis that it can be steered using the throttle almost like a rear-wheel-drive sports car. Lift off the accelerator mid-corner and the nose tucks in tight, while get back on the power and balance is returned, along with a supercharged burst of acceleration...

ultra-one - Δευ 03 Ιούλ 2006, 09:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Arrow MINI GP

Παράθεση:
...Developing 215bhp and 245Nm of torque, the GP has only 8bhp more than the Cooper S Works, but the key to its appeal is not raw performance, but pure excitement. With reworked suspension, the way the hatchback turns into bends is simply sensational. So well sorted is the chassis that it can be steered using the throttle almost like a rear-wheel-drive sports car. Lift off the accelerator mid-corner and the nose tucks in tight, while get back on the power and balance is returned, along with a supercharged burst of acceleration...

Ποιος θα πάρει ΜΙΝΙ Διθέσιο......... Confused
MEMsound - Δευ 03 Ιούλ 2006, 09:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
...όποιος μπορεί... και του αρέσει...
COOL ALEXIS - Δευ 03 Ιούλ 2006, 10:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μια πιο normal τιμή και σε μία έκδοση πιο ελφριά αλλά και μαύρη μαύρη....

Άνετα...
gianic - Τετ 05 Ιούλ 2006, 22:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το τιμονι αυτου του αυτοκινητου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . 206 sucks...
ultra-one - Πεμ 06 Ιούλ 2006, 09:39:23
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Το τιμονι αυτου του αυτοκινητου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . 206 sucks...

Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα............ Laughing Laughing Laughing

Ι rest my case!!!! (όπως λεεί και ο Coolalexis!)
gianic - Πεμ 06 Ιούλ 2006, 11:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
gianic έγραψε:
Το τιμονι αυτου του αυτοκινητου ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ . 206 sucks...

Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα............ Laughing Laughing Laughing

Ι rest my case!!!! (όπως λεεί και ο Coolalexis!)


Χαρη εσενα σκεφτομουν οταν το γραφα Laughing

οδηγησε το παντως αν δεν το χεις κανει ηδη...
COOL ALEXIS - Πεμ 06 Ιούλ 2006, 12:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνώ αλλά με 21.000 ΕΥΡΑ ευχαριστώ δεν θα πάρω Exclamation
volvos - Πεμ 06 Ιούλ 2006, 12:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing
Όσα δε φτανει η αλεπου τα κανει ραπανακια λιπασμα και ντοματιεςςςςς
gianic - Πεμ 06 Ιούλ 2006, 13:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματι ειναι υπερτιμημενο αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια !
MEMsound - Πεμ 03 Αύγ 2006, 19:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/201978/mini_cooper_s.html

Παράθεση:
MINI's full of surprises
The waiting is over... MINI has thrown open the doors of the sensational new Cooper S and invited Auto Express to climb behind the wheel.
By Oliver Marriage 2nd August 2006

Our exclusive test allowed us to put the newcomer through its paces before the wraps are taken off officially at the Paris Motor Show next month. And it also revealed that the car is packed with unexpected surprises!

The hot news is the all-new turbocharged engine for the Cooper S. The 1.6-litre motor replaces the old supercharged unit, promising more power and greater refinement. However, the suspension has been completely overhauled, and there's more space inside as well. While MINI still refers to this car as a prototype, the minimal masking tape is fooling no one. It's clear the newcomer is the same width and height as the current car and, according to engineers, it's only 60mm longer overall.

The extra 30mm at the front has led to an improved frontal crash structure, and it provides more cushioning in the event of a ped­estrian impact. At the back, meanwhile, the additional length has boosted boot space by 10 litres, taking it to 160 litres.

But look closely and you start to spot the changes which prove MINI's claim that every body panel is new. The shoulder line is more exaggerated, fatter exhaust pipes sit under the rear bumper and there are subtle blisters on the C-pillar to improve aerodyna­mics - down from 0.36Cd to 0.33Cd.

Despite the body-coloured tape, in the flesh the nose appears more rounded, and while the clamshell bonnet remains, the headlights and black plastic wheelarches aren't integrated, helping to reduce repair costs. But the most notable feature is the bonnet scoop - it's just for show now that the supercharged unit has been replaced. So why the switch to turbo power? Well, advances in technology make it a much more efficient and economical solution, but it also gives better power delivery, according to drivetrain project manager Erich Sonntag.

"With a turbo, we were able to get more consistent performance across the rev range and, with less inertia, better low-down response, too," he explained. As a result, the 1.6-litre four-cylinder unit (which will also appear in Peugeot's 207 by the end of the year) develops 175bhp and 240Nm of torque from only 1,600rpm, compared with the current 170bhp car's 220Nm at 4,000rpm.

The new unit, built at Hams Hall in the Midlands, features direct-injection technology, while the Cooper variant's normally aspirated 1.6 will have BMW's proven Valvetronic system.

But those who loved the whine of the supercharger need not despair. Tested at the famous Zandvoort race track in Holland, the new powerplant sounds superb - hard edged and enthusiastic - while the acceleration suggests the car should beat the existing Cooper S's 7.2-second time for the 0-60mph sprint. There's no word on fuel economy yet, but BMW estimates it will be about 12.5 per cent better.

On first impressions, this is a cracking powerplant - tuneful, eager and linked to a brand new six-speed gearbox that has slicker and more precise shifts than before. If the prototype is anything to go by, keen drivers won't have much to worry about, either.

Yet the MINI has grown up. It's only 10kg heavier, but the car is slightly less responsive and the electric power-steering doesn't provide quite such detailed feedback as the old set-up. That's not to say the MINI has lost its edge, though. It is well balanced, agile and, through challenging corners, extremely stable. A Sport button option sharpens throttle response and removes some of the steering assistance.

The engineers have worked hard to improve ride comfort, which is just as well, as all new MINIs will have run-flat tyres as standard. On this evidence, the Cooper S will travel much more smoothly and be less nervous at speed. While turn-in isn't quite as sharp, we think the trade-off is justified.

We have no complaints about the interior changes, either. Legroom is mod-est, yet adults can now fit more comfortably in the rear seats, and there is more space around the occupants in the front, too. What's more, the chairs provide greater support and the steering has gained reach adjustment.

Foam cladding disguised most of the dash, but we could still see the detailing has changed substantially. An even bigger central speedo sits in a binnacle that incorporates the stereo controls, too. The toggle switches have been modified, and more have been added by the rear view mirror.

Rather than use a conventional key, a disc-shaped fob plugs into the dash next to the start/stop button, and the seat adjustment levers have at last been redesigned. But we're not sure about the adoption of BMW-style one-touch indi­cators, and the build quality on this development car was hard to gauge.

The MINI looks and feels like a thorough makeover, rather than an all-new model. Don't forget, though, that updating such an individual machine is no easy task. Nevertheless, on this evidence, MINI has another winner on its hands. The acid test is going to be when we get our hands on a production version in two months' time.

View the video footage on the link below.

http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/26816/mini_cooper_s.html

http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/22638/mini_cooper_s.html

http://www.autoexpress.co.uk/autoexpresstv/spyshotvideos/202140/mini_cooper_s.html



drioannis - Πεμ 03 Αύγ 2006, 21:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να σας πω την αλήθεια και εγώ σκεφτόμουν να πάω σε Mini Cooper αλλά τα $$$$$ ήταν πολλά δυστηχώς.Ωραίο αμαξάκι πάντως.
ultra-one - Παρ 04 Αύγ 2006, 10:09:37
Θέμα δημοσίευσης:
Autoexpress έγραψε:
It's only 10kg heavier, but the car is slightly less responsive and the electric power-steering doesn't provide quite such detailed feedback as the old set-up......

......While turn-in isn't quite as sharp, we think the trade-off is justified.

Πάει κ' το ΜΙΝΙ.......... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
MEMsound - Πεμ 10 Αύγ 2006, 18:40:15
Θέμα δημοσίευσης:
video Arrow http://www.autoexpress.co.uk/autoexpresstv/spyshotvideos/202140/mini_cooper_s.html
TiMoRiS - Πεμ 10 Αύγ 2006, 23:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε με το καλό να είναι ο διάδοχος του 206 αλλά το facelift με τα 170hp και με το μπλοκέ!!! Twisted evil
brz20 - Τρι 22 Αύγ 2006, 02:07:18
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο αλλα μικρους χωρους για τα λεφτα που πληρωνεις.Ειναι μονο 3,60 μετρα.
MEMsound - Παρ 03 Νοέ 2006, 13:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/203597/mini.html
brz20 - Σαβ 04 Νοέ 2006, 04:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου ειδα γραφει PSA.
Αυτο μου αρεσε περισσοτερο απο ολο το κειμενο.Πλεον η κατοχοι Cooper δεν θα κοκορευονται οτι μονο αυτοι εχουν καλο κινητηρα κατω απο το καπο και οτι τα γαλλικα ειναι για πεταμα.
Τερμα λεμε!!!!!
Οσο αναφορα τα περι facelift ειλικρινα δεν καταλαβαινω τα σημεια τα οποια εχει γινει.Στο εσωτερικο μονο καταλαβα οτι αλλαξαν το τιμονι.Απο τριακτινο το κανανε διακτινο.
Πολυ κακο αυτο.Με χαλαει υπερβολικα.Και το Smart που εχει η μανα μου διακτινο εχει και ειναι το μοναδικο πραγμα που σκεφτομαι να αλλαξω συντομα.
206xs - Παρ 17 Νοέ 2006, 07:49:37
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Μίνι Κούπερ S 1.6 S 175 - Οδηγικές εντυπώσεις
Καλημέρα παιδιά μόλις γύρισα από τη νέα μου δουλειά που ήταν να ανεβάσω το καινούργιο Μίνι στη Θεσσαλονίκη για να το πάρουν οι δημοσιογράφοι να πάνε Σέρρες για παρουσίαση. Το αυτοκίνητο που οδήγησα (και πληρώθηκα για αυτό Cool ήταν ένα γαλάζιο Μίνι 1.6 turbo - ο κινητήρας που θα φοράει το επερχόμενο 207 RC). Ας αφήσουμε στην άκρη τα προβλήματα εργονομίας του αυτοκινήτου και ας πάμε στο ψητό : κινητήρας - αίσθηση στο δρόμο. Το αμάξι καταρχάς μου έκανε εντύπωση ότι δεν καίει τίποτα. Ανέβηκε Θεσσαλονίκη έχοντας κάψει 3/4 ενώ πηγαίναμε με ρυθμούς 140-160 και στην ευθεία της Κατερίνης για λίγο 200+ !!! Ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε μέση κατανάλωση ταξιδιού 8.3 λίτρα ... και το αυτοκίνητο είναι τούρμπο! Twisted evil Το κουπεράκι πατάει καλά κάτω και το διαπίστωσα πέρνωντας στροφές με 6 και 160 Razz έχει πολύ καλές ρεπρίζ αλλά είναι ψόφιο κάτω από τις 3.000 στροφές. Οι πρώτες πέντε σχέσεις κοντές η 6 overdrive. Το τιμόνι πολύ καλό σε αίσθηση και πολύ γρήγορο , ίσως υπερβολικά για χρήση δρόμου αφού με 140 με μία ελάχιστη κίνηση του χεριού άλλαζες λωρίδα, σε σημείο που το να αλλάξεις δίσκο στο στερεοφωνικό ήταν επικύνδινο αφού με ένα χέρι δεν κρατούσε εύκολα ευθεία! Confused Ελπίζω πάντως το 207 να έχει άλλο σασμάν. Δεν περίμενα από αυτοκίνητο BMW τόσο χάλια κιβώτιο. Αφού να φανταστείτε μας προειδοποίησαν
Παράθεση:
να κάνουμε γλυκές αλλαγές γιατι τα κιβώτια είναι ευαίσθητα ...
και πράγματι ήταν ένα κούπερ έμεινε από σασμάν στην ευθεία της Κατερίνης ... Shocked με μόλις 500 χλμ στο οδόμετρο και χωρίς να κινηθεί πάνω από 4 - 4.5 χιλ στροφές παραμόνο για 2-3 λεπτά. Επίσης η όπισθεν μπαίνει δίπλα στην πρώτη αλλά χωρίς να είναι ούτε κουμπωτή ούτε τραβηχή με αποτέλεσμα να είναι εύκολο το λάθος. Ενώ το κιβώτιο στην 5 και στην 6 έχει μεγάλο τζόγο με αποτέλεσμα γρήγορη αλλαγή από 5 -6 να καταλήξει να βάλει 4η ... Mad Η ανάρτηση κούτσουρο σε σημείο που σε οδόστρωμα με κυματοειδής ανωμαλίες κουράζει πολύ. Το ESP διακριτικό και απενεργοποιούμενο. Ο ήχος του κινητήρα αδιάφορος ελπίζω στο πεζώ να μην είναι τόσο φιμωμένο. Το κάθισμα εκπληκτικό κάθεσαι χαμηλά απόλυτα ρυθμίσιμο ενώ έχει και μαξιλαράκι ρυθμιζόμενο για τη μέση που κάνει θαύματα σε τέτοια μακρινά ταξίδια. Wink Η εργονομία των χειριστηρίων μέτρια , το ταχύμετρο τοποθετημένο χαμηλά στο κέντρο είναι εκτός οπτικού πεδίου αλλά ευτυχώς υπάρχει δυνατότητα από τον υπολογιστή ταξιδιού να σου δείχνει ψηφιακά την ταχύτητα μέσα στο στροφόμετρο Idea Η διπλή ηλιοροφή πολύ ωραία αν και μόνο η μπροστά ανοίγει πλήρως. Το aircon δυνατό αλλά τα κουμπιά χειρισμού του δείχνουν φτηνά και ο κυλιόμενος διακόπτης θερμοκρασίας δύσχριστος. Δύσχριστο και το cruise control ενώ τα παράθυρα είναι χαμηλά στη κονσόλα. Το κλειδί και ο τρόπος εκκίνησης του κινητήρα (με start button αλλά δεν γυρίζει η μίζα αν δεν πατάς τέρμα συμπλέκτη !!!!) θέλουν λίγο συνήθεια. Τριγμοί μηδέν και καλή ηχομόνωση αν και πάνω από τα 140 οι αεροδυναμικοί θόρυβοι αρκετοί. Ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου μέχρι τις 5 χιλ στροφές που πήγα το αυτοκίνητο ενώ το τούρμπο ακόμα και με τέρμα γκάζι από χαμηλά το μόνο που κάνει είναι ένα αδιάφορο μπάσο βουητό. Το δίλιτρο 206 μου ακούγεται σαν φερράρι μπροστά του !! Evil Γενικά ένα ωραίο παιχνίδι για πίστα με μικρούς χώρους (πίσω ελάχιστα πιο ευρύχωρο από το cc ) για δύο άτομα ουσιαστικά και πολύ ακριβό πάρτε το 207 με τον ίδιο κινητήρα. Οδήγησα και το απλό cooper για λίγο μέσα στη πόλη παρότι βαρύ κουνιέται από το 1.6 σχετικά σβέλτα αλλά τίποτα παραπάνω. Ελπίζω να βοηθήσα όσους αναζητούν πληροφορίες για τον κινητήρα αυτό που ενδιαφέρει και τους πεζόφιλους ή έχουν στο μάτι το συγκεκριμένο αμάξι για μελοντική αγορά.
Καλημέρα σε όλους και όλες , κρίμα που ως καινούργιος στη δουλειά δεν θα το οδηγήσω και σήμερα Σέρρες να σας έλεγα εντυπώσεις και από πίστα.
Crying or Very sad

Rolling eyes Ας πλυθώ τώρα να πάω συνεργείο το πεζάκι μου...
ultra-one - Παρ 17 Νοέ 2006, 11:20:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Μίνι Κούπερ S 1.6 S 175 - Οδηγικές εντυπώσεις
206xs έγραψε:
Το τιμόνι πολύ καλό σε αίσθηση και πολύ γρήγορο , ίσως υπερβολικά για χρήση δρόμου αφού με 140 με μία ελάχιστη κίνηση του χεριού άλλαζες λωρίδα........

Και έτσι ΠΡΕΠΕΙ να είναι...... Twisted evil
206xs - Παρ 17 Νοέ 2006, 12:09:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ????????
Ronin - Παρ 17 Νοέ 2006, 12:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ????????


Στην Υλίκη πώς ήταν το cooper?
COOL ALEXIS - Παρ 17 Νοέ 2006, 12:20:28
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
Ρε παιδιά που πήγε το άρθρο μου με τις οδηγικές εντυπώσεις από το νέο μίνι ???? Το σβήσατε ρε αχρείοι τύποι ????????


Rolling eyes Κοίτα πάνω Rolling eyes
netblaster - Παρ 17 Νοέ 2006, 12:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως λες καπου παραπανω φιλε 206xs, ο ηχος του μοτερ ειναι καπως αδιαφορος!!! Ετσι ειναι και στο 207gt, απλα ισως να ακουγεται καπως περισσοτερο σε σχεση με το mini λογω ηχομονωσης!!!

Αυτα τα mini που ειχατε ηταν κανονικα μοντελα παραγωγης ή τιποτα τελευταιες εκδοσεις προπαραγωγης???
brz20 - Παρ 17 Νοέ 2006, 13:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πληρεστατη αναλυση.
Εχει τυχει να οδηγησω Cooper S αλλα το προηγουμενο μοντελο.Αυτο που με εκνευριζε ηταν το ESP κατα την εκκινηση.Σαν να κομπιαζε το αμαξι.Σαν να μην ηξερα να κανω εκκινηση.Εκει που μου αρεσε ηταν οταν λειτουργουσε στις στροφες και με μαζευε.
Τα παραθυρα(οπως και καποια αλλα ηλεκτρονικα)ηταν σε διακοπτες αεροπορικου τυπου.Δεν μπορεις να τα βρεις οταν πας με 140-160.Ειναι πολυ χαμηλα στην κεντρικη κονσολα.Στο κενουργιο Cooper απο οτι καταλαβα τα εχουν παλι ετσι.
Ενα αλλο που δεν μου εκανε καλη εντυπωση ηταν η ασημι πλαστικουρα σε καποια σημεια στο ταμπλο και ο ηχος της μηχανης που μετα της 4000 στροφες εκανε σαν ηλεκτρικο σκουπακι λογο του κομπρεσορα.
Το κιβωτιο ηταν πολυ καλο.
Απο ολα αυτα που διαβασα και που εζησα καταλαβαινω οτι εχουν κανει ελαχιστες αλλαγες.Το 207 σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερο.
netblaster - Παρ 17 Νοέ 2006, 16:13:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ηχος του "παλιου" Mini Cooper S ειναι πολυ πιο ωραιος απο του καινουριου (με βαση τον ηχο που κανει το 207gt)!!!
COOL ALEXIS - Σαβ 18 Νοέ 2006, 14:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ Exclamation

Με πήγαν χθες βόλτα και έκανε σαν Χύτρα Silly
brz20 - Σαβ 18 Νοέ 2006, 21:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θα περιμενω να το ακουσω για να βγαλω τα συμπερασματα μου.
Steve - Τρι 21 Νοέ 2006, 09:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Top mount intercooler? Black eye

Τί λες τώρα? Very happy

Πάντως χαίρομαι γιατί μας δείχνουν τα όρια του κινητήρα αυτού... που απ' ότι φαίνεται...


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Twisted evil

1.6 230hp... Cool Cool Cool
Ghost Dog - Τρι 21 Νοέ 2006, 10:20:12
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Top mount intercooler? Black eye

Τί λες τώρα? Very happy

Εδω εχει του φιλου μου το strlet που ειναι 1.3 και μοντελο του 96 και δεν θα ειχε αυτο??

Steve έγραψε:
Πάντως χαίρομαι γιατί μας δείχνουν τα όρια του κινητήρα αυτού... που απ' ότι φαίνεται...


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Twisted evil

1.6 230hp... Cool Cool Cool

Δηλαδη αν εβλεπες πανω στο δυναμομετρο 225 αλογα απο 999cc (λεγε με charade) και καμια 400+ απο 1.8 (leon) τι θα ελεγες?

Υ.Γ Μιλαω παντα για αμαξια γνωστων μου και οχι για αερολογιες του στυλ <<εμαθα>>...
Steve - Τρι 21 Νοέ 2006, 10:40:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για τις μάρκες που ανέφερες θα μου περνούσαν αδιάφορα Very happy (πες με εγωιστή, μ***κα, κομπλεξικό κλπ. αλλά δεν ασχολούμαι με τέτοιες μάρκες!)

Και ήδη βλέπω πως με τα εργοστασιακά κομμάτια του, το μοτέρ απότι φαίνεται στον εν λόγω βελτιωτή, τα 230 τα σηκώνει χωρίς μεγάλες αλλαγές... Wink

Που να γίνουν και μεγάλες αλλαγές... Twisted evil
Ghost Dog - Τρι 21 Νοέ 2006, 10:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Για τις μάρκες που ανέφερες θα μου περνούσαν αδιάφορα Very happy (πες με εγωιστή, μ***κα, κομπλεξικό κλπ. αλλά δεν ασχολούμαι με τέτοιες μάρκες!)

Και ήδη βλέπω πως με τα εργοστασιακά κομμάτια του, το μοτέρ απότι φαίνεται στον εν λόγω βελτιωτή, τα 230 τα σηκώνει χωρίς μεγάλες αλλαγές... Wink

Που να γίνουν και μεγάλες αλλαγές... Twisted evil

Καλα...επειδη δεν βγαζεις ακρη μαζι σου,αρπα 2 παστουλες (με γεμιση ντοματας) για πρωινο... Splat Splat
Steve - Τρι 21 Νοέ 2006, 10:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν γίνεται να τις κάνουμε με σαντιγύ ντομάτας? Razz
Ghost Dog - Τρι 21 Νοέ 2006, 10:59:35
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Δεν γίνεται να τις κάνουμε με σαντιγύ ντομάτας? Razz

Μου εχει τελειωσει...! Razz Laughing
brz20 - Τρι 21 Νοέ 2006, 11:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Top mount intercooler? Black eye

Τί λες τώρα? Very happy

Πάντως χαίρομαι γιατί μας δείχνουν τα όρια του κινητήρα αυτού... που απ' ότι φαίνεται...


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Twisted evil

1.6 230hp... Cool Cool Cool


Εκει στα δεξια του κινητηρα τι λεει?
Works μηπως?
Καλα αν υποψιαστω οτι θα φορεσει και το 207 ή εστω το 308 αυτον τον κινητηρα εγω το δικο μου την επαυριο θα πουλησω για να παρω οποιο απο τα δυο το φορεσει.
Sidobre - Τρι 21 Νοέ 2006, 12:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:

Εκει στα δεξια του κινητηρα τι λεει?
Works μηπως?
Καλα αν υποψιαστω οτι θα φορεσει και το 207 ή εστω το 308 αυτον τον κινητηρα εγω το δικο μου την επαυριο θα πουλησω για να παρω οποιο απο τα δυο το φορεσει.


Αυτό είναι απο τα καλά της συνεργασίας (το είχαμε πει από την αρχή). Θα πέρνεις το 207 σου και κυριλέ θα το βελτιώνεις με σηματάκι "Works".....
206xs - Κυρ 10 Δεκ 2006, 23:35:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρά κρατούσε και στην Υλίκη και στην Κατερίνη αλλά δεν βλέπω να μου έχει απαντήσει κανείς αν το 207 gt έχει το ίδιο κιβώτιο γιατί απο αυτά που είδα φοβήθηκα... επίσης ήταν κανονικά μοντέλα παραγωγής απλώς άστρωτα τα πήραμε με 50χλμ στο οδόμετρο.
volvos - Δευ 11 Δεκ 2006, 09:22:26
Θέμα δημοσίευσης:
maλλον και το 207rc θα εχει το ιδιο 6ταχυτο getrak σαζμαν.... Crying or Very sad
DIMCHRI - Δευ 11 Δεκ 2006, 11:43:02
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Top mount intercooler? Black eye

Τί λες τώρα? Very happy

Πάντως χαίρομαι γιατί μας δείχνουν τα όρια του κινητήρα αυτού... που απ' ότι φαίνεται...


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Twisted evil

1.6 230hp... Cool Cool Cool


αν θυμάμαι καλά μόνο το παλιό έχει top mount intercooler. το καινούργιο το έχει χαμηλά αν και την εισαγωγή στο καπό την έχουν αφήσει για λόγους εμφάνισης . Shocked Shocked
DIMCHRI - Δευ 11 Δεκ 2006, 11:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
brz20 έγραψε:

Εκει στα δεξια του κινητηρα τι λεει?
Works μηπως?
Καλα αν υποψιαστω οτι θα φορεσει και το 207 ή εστω το 308 αυτον τον κινητηρα εγω το δικο μου την επαυριο θα πουλησω για να παρω οποιο απο τα δυο το φορεσει.

.............. το 207 σου και κυριλέ θα το βελτιώνεις με σηματάκι "Works".....


άντε παιδιά και εις ανώτερα !!! Laughing Laughing Laughing

τι θα λέγαται για Prodrive or Cosworth ???? Very happy Very happy Very happy
brz20 - Δευ 11 Δεκ 2006, 13:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη αυτο ισχυει?
MEMsound - Πεμ 14 Δεκ 2006, 11:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/roadtests/47891/mini_mini.html
MEMsound - Τρι 16 Ιαν 2007, 20:23:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ελιώσα σήμερα με ένα νέο Mini "S"... και μάλιστα σε άμεση αντιπαράθεση με το παλιό.
Πήραμε ένα για test drive με ένα φίλο.
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα γράψω τι και πως. Wink
brz20 - Τετ 17 Ιαν 2007, 00:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια αναμενουμε νεοτερα σου.
MEMsound - Δευ 24 Σεπ 2007, 12:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.news247.gr/a/8!20578
MEMsound - Τρι 04 Μάρ 2008, 19:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
MINI John Cooper Works Cooper S

http://uk.cars.yahoo.com//26022008/49/mini-john-cooper-works-cooper-s-10.html

Παράθεση:
The name might be a tongue twister, but for big fun in a small package you really can't go wrong with a MINI. And this new John Cooper Works Cooper S is certain to be the best, the JCW alterations further enhancing an already entertaining package. The most obvious change to the spec sheet is the boost in power, the 1.6-litre turbocharged engine now boasting 211bhp. That increase has been achieved by modifications that MINI has tested on its MINI Challenge race cars, the enhancements including new specially polished pistons, a strengthened cylinder head, and a larger turbocharger.

The result of those changes is obviously a faster MINI, the JCW Cooper S managing the benchmark 0-62mph sprint in just 6.5 seconds. That performance isn't at the expense of economy either, the JCW Cooper S still managing a respectable 40.4mpg and 165g/km. Sharper suspension and bigger brakes should ensure that extra performance can be enjoyed to the maximum, while standard equipment has also grown in line with the JCW's range-topping status.

Tuesday February 26

MEMsound - Παρ 04 Απρ 2008, 20:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
http://automoto.flash.gr/news/insurance/2008/3/31/4994id/
DIMCHRI - Σαβ 05 Απρ 2008, 19:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
http://automoto.flash.gr/news/insurance/2008/3/31/4994id/


πάμε στοίχημα ότι αυτό το κουβαδάκι ξεπερνάει τα 30000 ;;;

είναι πάρα πολλά τα λεφτά...αξίζει άραγε....

το παρήγορο μάλλον θα είναι οτι ανάλογες βελτιώσεις θα γίνονται και στο rc.... Wink
volvos - Σαβ 05 Απρ 2008, 20:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
eλληναρες...
ο καημενος ο αγγλος λεει οτι παιρνει 17 αλογα και παει στα 192...
http://www.mini.com/com/en/john_cooper_works/print_frameset.jsp?content=datasheet_print_hatch_before_11_06.jsp

εμεις γιατι λεμε οτι παει 211 ποτε δε το καταλαβα Evil
DIMCHRI - Σαβ 05 Απρ 2008, 20:05:27
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
eλληναρες...
ο καημενος ο αγγλος λεει οτι παιρνει 17 αλογα και παει στα 192...
http://www.mini.com/com/en/john_cooper_works/print_frameset.jsp?content=datasheet_print_hatch_before_11_06.jsp

εμεις γιατι λεμε οτι παει 211 ποτε δε το καταλαβα Evil


αναφέρεται στο παλιό αυτο που είδες - μάλλον. Wink
volvos - Σαβ 05 Απρ 2008, 20:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
ξαναδες το...ειμαστε μετα το 2006
αλλωστε μονο το καινουργιο εχει οβερμπουστ Wink
210 παει το παλιο
giannis27 - Σαβ 05 Απρ 2008, 21:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
ναι!όντως !

στο ένα λέει 26κιλά ροπής κ με over boost 28 κιλά ροπής


κ στο άλλο λέει 25 κ με over boost 27!


μάλλον τα άλογα ντοπάρονται από το μεσογειακό κλίμα μας! Laughing
DIMCHRI - Κυρ 06 Απρ 2008, 00:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ξαναδες το...ειμαστε μετα το 2006
αλλωστε μονο το καινουργιο εχει οβερμπουστ Wink
210 παει το παλιο


ok BHP λέει και είναι διαφορετικά από τα δικά μας HP....
Wink


Brake horsepower
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump, and other auxiliary components such as alternator, power steering, and AC compressor. Thus the prefix "brake" refers to where the power is measured: at the engine's output shaft, as on an engine dynamometer. The actual horsepower delivered to the driving wheels is less. An engine would have to be retested to obtain a rating in another system. The term "brake" refers to the original use of a band brake to measure torque during the test (which is multiplied by the engine RPM and a scaling constant to give horsepower).


[edit] hp (SAE)
In the United States the term "bhp" fell into disuse after the American Society of Automotive Engineers (SAE) recommended manufacturers use hp (SAE) to indicate the net power of the engine, given that particular car's complete engine installation. It measures engine power at the flywheel, not counting transmission losses (or anything after the flywheel).

Starting in 1971 automakers began to quote power in terms of SAE net horsepower (as defined by standard J1349). This reflected the rated power of the engine in as-installed trim, with all accessories and standard intake and exhaust systems. By 1972, US carmakers quoted power exclusively in SAE net hp. The change was meant to 'deflate' power ratings to assuage the auto insurance industry and environmental and safety lobbies, as well as to obfuscate the power losses caused by emissions-control equipment.

SAE net ratings, while more accurate than gross ratings, still represent the engine's power at the flywheel. Contrary to some reports, it does not measure power at the drive wheels.

Because SAE gross ratings were applied liberally, at best, there is no precise conversion from gross to net. Comparison of gross and net ratings for unchanged engines shows a variance of anywhere from 40 to 150 horsepower. The Chrysler 426 Hemi, for example, in 1971 carried a 425 hp gross rating and a net rating of 350 hp.[6]
volvos - Κυρ 06 Απρ 2008, 10:08:15
Θέμα δημοσίευσης:
ρε μητσο καθισες βρηκες ολα αυτα την αναλογια δε τη κοιταγες??? Laughing Laughing Laughing Laughing

η διαφορα τους ειναι καπου 2% αν θυμαμαι καλα...
DIMCHRI - Κυρ 06 Απρ 2008, 19:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ρε μητσο καθισες βρηκες ολα αυτα την αναλογια δε τη κοιταγες??? Laughing Laughing Laughing Laughing

η διαφορα τους ειναι καπου 2% αν θυμαμαι καλα...


ρε πάνο δεν είχα και πολή χρόνο να το ψάξω... τεσπα δεν ξέρω πόση είναι η διαφορά...αν ξέρει κανείς σίγουρα ας μας πει...

τεσπα κουβέντα να γίνεται... ποιό πολύ αφορά τους τουρμπάτους
207 Wink άκηδες...
TiMoRiS - Τετ 24 Φεβ 2010, 20:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Άντε με το καλό να είναι ο διάδοχος του 206 αλλά το facelift με τα 170hp και με το μπλοκέ!!! Twisted evil


Τελικά το post μου τότε ήταν προφητικό σχεδόν.

Προχθές αποχωρίστηκα το peugeotάκι μου Crying or Very sad και αντικαταστάθηκε με ένα Mini Cooper S R56 (ίδιο μοτέρ με το RC) οπότε έχω λόγο να μπαίνω ακόμα στο Forum Very happy Very happy Very happy !!!

Από το αμάξι μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί όχι τόσο με τα άλογα του όσο με το πως στρίβει, σε κάνει να νιώθεις χέρας!! Είναι από τα λίγα Turbo αυτοκίνητα της κατηγορίας του που στην στροφή επάνω δεν πετάει μούτρα(φαντάζομαι ότο οφείλεται στο μπλοκέ).

Φαντάζομαι ότι ολο και κάποιον θα πετύχω απο το club όταν πάω μία βόλτα απο τον Στέλιο(salex)! Twisted evil
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr