smpokos έγραψε: |
ολα ταιριαζουν μετα απο σχετικο ψαξιμο μεχρι και διλιτρος απο 206 RC μπαινει. αλλα θελω να αποφυγω την διαδικασια δηλωσης καινουριου μοτερ οποτε προσανατολιζομαι στο σαλιγκαρο! |
smpokos έγραψε: |
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ? |
silver turbo έγραψε: | ||
Καλως σας βρηκα!!!! |
silver turbo έγραψε: |
Καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Ειμαι κατοχος ενος 206 1,4 8V με 35,000 χλμ.Την μετατροπη την εχω κανει εδω και 5 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα το ανησυχητικο.Η μετατροπη εγινε σε εναν μηχανικο που θεωρειται κορυφη σε αυτο που κανει στην πολη μου.Και αυτο το λεω οχι επειδη πηγα το δικο μου αμαξι εκει αλλα και λογω φημης απο πολλα παιδια στην πολη μου που εχουν βελτιωσει τα αμαξια τους κ λογω αποτελεσματος.Ποια πολη ειναι αυτη δεν λεω για ευννοητους λογους.Η βελτιωση κοστισε περιπου 3 χιλιαρικα.Με τουρμπινα,5ο μπεκ φιλτροχοανη,intercooler κτλ.Δουλευει εως 0,5 bar και απο τα 75 πηγαμε στα περιπου στα 140 αλογα.Ροπη δεν συγκρατησα οταν καναμε την δυναμομετρηση. Μετα ειναι τα ελατηρια H&R(κοκκινα) και ζαντες ΜΟΜΟ WRS(αλουμινιο) 215/45/16.Θα ηθελα να βαλω αμορτησερ Bilstein ή KAYABA.Αν θα γινει αυτο θα δειξει. Αυτα απο μενα.Περιμενω αποψεις/εμπειρειες. |
silver turbo έγραψε: |
...και εξατμιση ελευθερας Remus... |
silver turbo έγραψε: |
Δηλαδη??
Και μια και το εφερε η κουβεντα πως μπορω να εχω προσβαση στο θεμα της βελτιωσης?? |
TiMoRiS έγραψε: |
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι... |
silver turbo έγραψε: | ||
Αν εννοεις για το 8V μοτερ οπως το παρει κανεις.Απο την στιγμη ομως που το αμαξι ειναι δυνατο και εγινε καλη δουλεια,δεν με νοιαζει. Εσυ εισαι 'μαμα'?Δεν φαινεται για τετοιο? |
gianic έγραψε: |
συμφωνω μαζι σου ρε ! ![]() |
TiMoRiS έγραψε: |
![]() |
Ydwr έγραψε: |
Κακα τα ψεματα. Ο ΣΩΣΤΟΣ τουρμπατος κινητηρας ειναι οτι καλυτερο.
Με το "σωστος" νοουνται ολα αυτα τα ωραια πραγματακια που διαβαζουμε κατα καιρους σε περιοδικα. Ανυπαρκτο lag, χαμηλοτερη καταναλωση (σε συγκριση με ιδιας ιπποδυναμης ατμοσφαιρικο), ροπη κτλ. μην με βαζεται να αναλυω τωρα. Πως το λενε να δεις... "Δυναμη και τραβηγμα παντου και παντα" Ενα ελαφρυ τουρμπισμα (χαμηλη πιεση) δεν πιστευω οτι χαλαει το στριφτερο χαρακτηρα του 206, ή οποιουδηποτε αυτοκινητου. Απλα πρεπει να καταλαβεις οτι εχεις ενα διαφορετικο αμαξι και να επαναπροσδιορισεις τον τροπο οδηγησης σου. Την στροφη που επερνες με 80, παλι με 80 θα την παιρνεις. Η διαφορα ειναι οτι πριν στην κορυφη της στροφης πατουσες το γκαζι για να κανεις τρυπα στο δαπεδο, τωρα θελει πιο προοδευτικα, αλλιως αρχιζουνε τα μουτρα, οι γρινιες και οι λοιπες φλυαριες και μουρμουρες που πολλοι λιγοι ανεχονται... Ειναι σαν να βαζεις εξαπιστονες δαγκανες στα φρενα... Εξυπακουεται οτι πρεπει να μαθεις να ξαναφρεναρεις!!! Και μια και ο ΤιΜοRiS το ανεφερε (χωρις παρεξηγηση παντα)... Το να ξυπνας και να κοφτιαζεις δεν ειναι οτι καλυτερο για οποιονδηποτε κινητηρα. ![]() Ειναι τυχαιο οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες, ακομα και οι ορικισμενοι ατμοσφαιρικοι ( λεγεμε BMW) και κομπρεσσερατοι (λεγε με mercedes) ξαναβγαζουν απο τα συρταρια τα συμπαθη σαλιγκαρακια??? |
silver turbo έγραψε: |
Και γιατι πρωην τουρμπατος? |
TiMoRiS έγραψε: |
..........Δεν ήμουν εγώ πρώην τουρμπάτος! |
Ghost Dog έγραψε: | ||||
Για μενα ελεγε ο Αργυρης... ![]() Πρωην τουρμπατος γιατι αλλαξα μοτερ και ξαναγυρισα στην ατμοσφαιρα... ![]() Τα πραγματα μου ειναι φορεμενα σε αλλο 14αρι του club ![]() |