PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ????

smpokos - Παρ 02 Δεκ 2005, 19:17:02
Θέμα δημοσίευσης: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ????
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?
MEMsound - Παρ 02 Δεκ 2005, 19:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
Υπήρχε ο Άρης (206 1,4 8ν Τ) αλλά το μοτερ πλέον αλλάχθηκε με 2,0lt 16v από 206 (GTi/GT)

Μη με ρωτήσεις αν ταιριάζει το μοτερ αυτό στο C3...
Δεν έχω ιδέα και δεν νομίζω... Cool
smpokos - Παρ 02 Δεκ 2005, 19:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
ολα ταιριαζουν μετα απο σχετικο ψαξιμο μεχρι και διλιτρος απο 206 RC μπαινει. αλλα θελω να αποφυγω την διαδικασια δηλωσης καινουριου μοτερ οποτε προσανατολιζομαι στο σαλιγκαρο!
gianic - Παρ 02 Δεκ 2005, 19:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
smpokos έγραψε:
ολα ταιριαζουν μετα απο σχετικο ψαξιμο μεχρι και διλιτρος απο 206 RC μπαινει. αλλα θελω να αποφυγω την διαδικασια δηλωσης καινουριου μοτερ οποτε προσανατολιζομαι στο σαλιγκαρο!


εεεετσι μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι ! οτι απορια εχεις μπορεις να μου πεις εμενα μεσω πμ.
silver turbo - Τρι 06 Ιούν 2006, 18:12:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ????
smpokos έγραψε:
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?


Καλως σας βρηκα!!!!
DimiP - Τρι 06 Ιούν 2006, 19:44:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: υπαρχουν τουρμπατοι 1400αριδες στο κλαμπ????
silver turbo έγραψε:
smpokos έγραψε:
παιδια εχουμε κανεναν τουρπισμενο 1400αρι στο κλαμπ?


Καλως σας βρηκα!!!!


γεια σου καλως ορισες!
το θεμα turbo σε 1400 απασχολησε πολλους και πολυ τις πρωτες μερες ζωης του club.
Που tourbισες το δικο σου;
ποσο σου πηγε;
ειναι αξιοπιστο;
αντιμετωπισες προβληματα;
τι αλλο εκανες πανω στο αμαξι;
και φυσικα : το αποτελεσμα! πως παει (αλογα/ροπη) Question Question Question
silver turbo - Τετ 07 Ιούν 2006, 08:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Ειμαι κατοχος ενος 206 1,4 8V με 35,000 χλμ.Την μετατροπη την εχω κανει εδω και 5 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα το ανησυχητικο.Η μετατροπη εγινε σε εναν μηχανικο που θεωρειται κορυφη σε αυτο που κανει στην πολη μου.Και αυτο το λεω οχι επειδη πηγα το δικο μου αμαξι εκει αλλα και λογω φημης απο πολλα παιδια στην πολη μου που εχουν βελτιωσει τα αμαξια τους κ λογω αποτελεσματος.Ποια πολη ειναι αυτη δεν λεω για ευννοητους λογους.Η βελτιωση κοστισε περιπου 3 χιλιαρικα.Με τουρμπινα,5ο μπεκ φιλτροχοανη,intercooler κτλ.Δουλευει εως 0,5 bar και απο τα 75 πηγαμε στα περιπου στα 140 αλογα.Ροπη δεν συγκρατησα οταν καναμε την δυναμομετρηση.
Μετα ειναι τα ελατηρια H&R(κοκκινα) και ζαντες ΜΟΜΟ WRS(αλουμινιο) 215/45/16.Θα ηθελα να βαλω αμορτησερ Bilstein ή KAYABA.Αν θα γινει αυτο θα δειξει.
Αυτα απο μενα.Περιμενω αποψεις/εμπειρειες.
PHSYBORG - Τετ 07 Ιούν 2006, 08:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εκεντροφορος μαμα?
συμπιεση ?
φλαντζα?
τι τουρμπινα?
DimiP - Τετ 07 Ιούν 2006, 10:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
silver turbo έγραψε:
Καταρχην σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον.
Ειμαι κατοχος ενος 206 1,4 8V με 35,000 χλμ.Την μετατροπη την εχω κανει εδω και 5 μηνες και δεν εχει παρουσιαστει τιποτα το ανησυχητικο.Η μετατροπη εγινε σε εναν μηχανικο που θεωρειται κορυφη σε αυτο που κανει στην πολη μου.Και αυτο το λεω οχι επειδη πηγα το δικο μου αμαξι εκει αλλα και λογω φημης απο πολλα παιδια στην πολη μου που εχουν βελτιωσει τα αμαξια τους κ λογω αποτελεσματος.Ποια πολη ειναι αυτη δεν λεω για ευννοητους λογους.Η βελτιωση κοστισε περιπου 3 χιλιαρικα.Με τουρμπινα,5ο μπεκ φιλτροχοανη,intercooler κτλ.Δουλευει εως 0,5 bar και απο τα 75 πηγαμε στα περιπου στα 140 αλογα.Ροπη δεν συγκρατησα οταν καναμε την δυναμομετρηση.
Μετα ειναι τα ελατηρια H&R(κοκκινα) και ζαντες ΜΟΜΟ WRS(αλουμινιο) 215/45/16.Θα ηθελα να βαλω αμορτησερ Bilstein ή KAYABA.Αν θα γινει αυτο θα δειξει.
Αυτα απο μενα.Περιμενω αποψεις/εμπειρειες.


εαν εχεις 140 αλογα (εστω και στα χαρτια) πολυ καλη δουλεια εγινε απο οτι φαινεται.
τωρα το να πεις την πολη δεν νομιζω να ειναι επιληψιμο , ουτως η αλλως αν δεν αναφερεις το ονομα δεν θα σε κατηγορησει κανεις για διαφημιση.
το αν αυτος ειναι κρυφη στο ειδος του στην πολη σου ειναι υποκειμενικο και φυσικα δεν φωτογραφιζει κανενα (τυπικα τουλαχιστον)
silver turbo - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον η βελτιωση εγινε στα Χανια.
Οσο αφορα τον φιλο που ρωτησε περι συμπιεσης,εκκεντροφορους κτλ ξεχασα να αναφερω οτι ειμαι προς την λυση του light turbo.Δεν ειμαι και υπερ του τυπου να ανοιξουμε καπακια,να βαλουμε σφηρυλατα πιστονια,να αλλαξουμε εκκεντροφορους και τα σχετικα γιατι εκτος οτι θα μου στοιχισει ο κουκος αηδονι,με τοσες αλλαγες και πολυπλοκοτητα και γινεις κολλητος με τον μηχανικο,μπαινεις και σε ενα τριπακι βαλε το ενα ,αλλαξε το αλλο που ειναι φαυλος κυκλος.
Προσωπικα ειμαι της αποψης της βελτιωσης λιγα και καλα.Αν ειναι να δωσω 5-6 χιλιαρικα,να εχω καμια 200 αλογα και σε καθε ανοιγμα να ξερω οτι θα την βγαλω δεν θα την βγαλω αστο καλυτερα.Για την καυλα μου το βελτιωσα οχι για να σκοτωθω.
Ξεχασα να αναφερω οτι εχει μπει χειροποιητη πολλαπλη,τουρμπινα ειναι Τ2 της garrett,και εξατμιση ελευθερας Remus,σκαστρα κλειστου τυπου.
MEMsound - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:11:19
Θέμα δημοσίευσης:
silver turbo έγραψε:
...και εξατμιση ελευθερας Remus...


i'm impressed... Cool Thumb right

Επίσης να πω ότι το να βάλεις σφυρήλατα πιστόνια δεν τοκάνεις μόνο για να πάς στα 200 άλογα αλλά κηρίως γιατί τα μαμά δεν είναι τα πλέον κατάλληλα για "turbo-συνθήκες" λειτουργίας.
Καλό είναι να αλλάζονται προληπτικά.
Το πρόβλημα είναι στο δέσιμο του μοτέρ μετά την αλλαγή πιστονιών / ελατηρίως κλπ κλπ γιατί μπορεί να πας για προλυπτικούς λόγους και να βγεις με πρόβλημα αν ο μηχανικός δεν είναι άριστος στην δουλειά του.
Για τον λόγο αυτό και πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν ξεκινούν μια τέτοια διαδικασία... (όπως και εσύ που καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και ίσως καλά κάνεις)

Οι εκκεντροφόροι τώρα σε μια αλλαγή από ατμόσφαιρα σε τουρμπο δίνουν πολλά μιας η πλήρωση του χώρου καυσης γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο πλέον.

Οι μαμά εκκεντροφόροι με τα ατμοσφαιρκά χαρακτηριστικά δεν βοηθούν το μοτερ να αποδόσει "τα μέγιστα" ισχύος και κηρίως ροπής(σε σχέση με τα περιφερειακά που έχουν χρησιμοποιηθεί).

Με τον σωστό/κατάλληλο/ταιριαστό κλπ κλπ εκκεντροφόρο μπρείς να δεις τα ίδια άλογα με χαμηλότερη πίεση ή πχ τα ίδια άλογα με καλήτερη ροπή κλπ κλπ.

Επίσης σημασία σε κάθε περίπτωση έχουν οι ολόκληρες οι καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης και όχι μόνο οι μέγιστες τιμές τους.

Αν έχεις/βρεις τα διαγράμματα από την δυναμομέτρηση θα ήταν ενδιαφέρον να τα δούμε. Wink
silver turbo - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη??
Και μια και το εφερε η κουβεντα πως μπορω να εχω προσβαση στο θεμα της βελτιωσης??
MEMsound - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:37:24
Θέμα δημοσίευσης:
silver turbo έγραψε:
Δηλαδη??
Και μια και το εφερε η κουβεντα πως μπορω να εχω προσβαση στο θεμα της βελτιωσης??


= πολύ καλή επιλογή με αντοχή στο χρόνο κλπ κλπ και απόδοση (αρκεί να έχετε διαλέξει το κατάλληλο μοντέλο)

Για να γίνεις επίσημο μέλος διάβασε εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4517

Ξεφευγουμε οφφ-τόπικ αλλά για "λίγο" μπορούμε να το αφήσουμε "ελεύθερο" για κάποιες γενικές συμβουλές/προτάσεις/ιδέες κλπ κλπ

Εκ της MOD Team
MEMsound

volvos - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
τι καταναλλωση εχεις?
αφηνει μαυριλες απο πισω οταν ανοιγεις?
silver turbo - Τετ 07 Ιούν 2006, 11:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μανθο για τα διαγραμματα μπορω να τα βρω γιατι τα εχει αποθηκευσει ο υπολογιστης της δυναμομετρησης.Αν ειναι θα τα ζητησω να σας τα δειξω.
Η καταναλωση οπως ειναι λογικο ανεβηκε.Απο τοτε που το εφτιαξα χρησιμοποιω Shell V-Power για να μην εχω πυρακια.Εχω βαλει φιλτροχοανη BMC και ειμαι ικινοποιημενος.Τωρα ποσο ανεβηκε δεν εκατσα και να το μετρησω αλλα δεν θα ειναι 4-5 λιτρα.Μπορει και παραπανω,δεν ξερω,αναλογως ποσο συχνα ανοιγει η τουρμπινα.Μαυριλες και τετοια δεν εχω.
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 20:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ησυχια αυτο το topic Exclamation Exclamation Exclamation Κανεις να μας πει για το δικο του Peugeot δεν υπαρχει Question Question Question
Κριμα παντως.
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούν 2006, 20:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...


Αν εννοεις για το 8V μοτερ οπως το παρει κανεις.Απο την στιγμη ομως που το αμαξι ειναι δυνατο και εγινε καλη δουλεια,δεν με νοιαζει.
Εσυ εισαι 'μαμα'?Δεν φαινεται για τετοιο?
gianic - Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
silver turbo έγραψε:
TiMoRiS έγραψε:
Είναι λίγο κρίμα να tourbισείς ένα τέτοιο αμάξι...


Αν εννοεις για το 8V μοτερ οπως το παρει κανεις.Απο την στιγμη ομως που το αμαξι ειναι δυνατο και εγινε καλη δουλεια,δεν με νοιαζει.
Εσυ εισαι 'μαμα'?Δεν φαινεται για τετοιο?



+1
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:23:01
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Γιαννη μου το εξηγεις γραπτως?
gianic - Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω μαζι σου ρε ! Very happy ατμοσφαιρα sucks...
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούν 2006, 22:42:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς είμαι μαμά!Ο λόγος που στο λέω αυτό ειναι γιατί χαλάς τον στριφτερό χαρακτήρα του αυτοκινήτου!Και εγώ τρελένομαι για turbακιά αλλα το λυπάμε το συγκεκριμένο αμάξι να το κάνω να μην στρίβει σωστά!Τώρα όσο αναφορά το μοτέρ που θα tourbιζα ενοείτε ότι θα ήταν το 8v αλλα το 1600cc! Wink
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:03:10
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
συμφωνω μαζι σου ρε ! Very happy ατμοσφαιρα sucks...


Παντως το σκεφτομουνα αρκετο καιρο μεχρι να παρω την αποφαση να το τουρμπισω.Ημουν ικανοποιημενος απο το αμαξι πριν το 'φτιαξω' αλλα ηθελα το κατι παραπανω.Παντως προτιμω να δωσω καποια λεφτα στο αυτοκινητο στην μηχανικη βελτιωση παρα σε body kit και μονο στην εξωτερικη εμφανιση.Καλυτερα να εισαι πραγματικα γρηγορος παρα να φαινεσαι.Εχω 'φαει' τετοιους...
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ είμαι σε αυτούς που αναφέρεσαι δηλαδή δείχνουν γρήγοροι αλλά δεν είναι!!!Αλλά είναι θέμα προσωπικης επιλογής!ΠΧ. Είμαι σε αυτούς που με το που ξυπνάνε το πρωί βαράνε κόφτες πράγμα που εσύ δεν μπορείς να κάνεις! Wink
Α!Και το κάτι παραπάνω μπορούσες να το πάρεις και με άλλους τρόπους πιο αξιόπιστους και αποδοτικούς, και δεν το λέω έτσι αυτό αλλα ύστερα απο συζήτηση με πρώην tourbάτο και μετά 2λίτρο ατμοσφαιρικό!

Φιλικά ΠΑΝΤΑ!!!!! Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Προς θεου.Δεν θελω να θιξω κανεναν.Εγω το ειπα αυτο μεσα στην κουβεντα και τι προτιμαει ο καθενας.
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:19:37
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Thumb Left



Και γιατι πρωην τουρμπατος?
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαστε λίγο off topic και το πρωί θα φάμε κράξιμο αλλα είναι η RVS Matrix με λάστιχο 205/45/16 αλλά τις άλλαξα και έβαλα τις ίδιες σε 17άρες με 205/40/17 στις photos είναι οι 16άρες!
Δεν ήμουν εγώ πρώην τουρμπάτος!

ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΡΑΞΕΤΕ ΠΟΛΥ.....
silver turbo - Πεμ 08 Ιούν 2006, 23:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι στο topic δεν υπαρχει κανεις που να ειναι ή να ηταν?
gianic - Παρ 09 Ιούν 2006, 02:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ημουν τουρμπατος αλλα επειδη εχω σταματησει να ριχνω λεφτα στο αυτοκινητο πλεον το εβγαλα και θα το βαλω στο επομενο αμαξι μου .(γνωστο ιαπωνικο roadster)

μια χαρα εστριβα παντως και οι ροπες του ηταν πολυ καλες .
BadSpud! - Παρ 09 Ιούν 2006, 15:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κατά βάθος όλοι κρύβουμε ένα σαλιγκάρι μέσα μας….χι χι χι χι..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Ydwr - Δευ 12 Ιούν 2006, 08:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κακα τα ψεματα. Ο ΣΩΣΤΟΣ τουρμπατος κινητηρας ειναι οτι καλυτερο.

Με το "σωστος" νοουνται ολα αυτα τα ωραια πραγματακια που διαβαζουμε κατα καιρους σε περιοδικα. Ανυπαρκτο lag, χαμηλοτερη καταναλωση (σε συγκριση με ιδιας ιπποδυναμης ατμοσφαιρικο), ροπη κτλ. μην με βαζεται να αναλυω τωρα. Πως το λενε να δεις... "Δυναμη και τραβηγμα παντου και παντα"

Ενα ελαφρυ τουρμπισμα (χαμηλη πιεση) δεν πιστευω οτι χαλαει το στριφτερο χαρακτηρα του 206, ή οποιουδηποτε αυτοκινητου. Απλα πρεπει να καταλαβεις οτι εχεις ενα διαφορετικο αμαξι και να επαναπροσδιορισεις τον τροπο οδηγησης σου. Την στροφη που επερνες με 80, παλι με 80 θα την παιρνεις. Η διαφορα ειναι οτι πριν στην κορυφη της στροφης πατουσες το γκαζι για να κανεις τρυπα στο δαπεδο, τωρα θελει πιο προοδευτικα, αλλιως αρχιζουνε τα μουτρα, οι γρινιες και οι λοιπες φλυαριες και μουρμουρες που πολλοι λιγοι ανεχονται...

Ειναι σαν να βαζεις εξαπιστονες δαγκανες στα φρενα... Εξυπακουεται οτι πρεπει να μαθεις να ξαναφρεναρεις!!!

Και μια και ο ΤιΜοRiS το ανεφερε (χωρις παρεξηγηση παντα)... Το να ξυπνας και να κοφτιαζεις δεν ειναι οτι καλυτερο για οποιονδηποτε κινητηρα. Wink

Ειναι τυχαιο οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες, ακομα και οι ορικισμενοι ατμοσφαιρικοι ( λεγεμε BMW) και κομπρεσσερατοι (λεγε με mercedes) ξαναβγαζουν απο τα συρταρια τα συμπαθη σαλιγκαρακια???
TiMoRiS - Δευ 12 Ιούν 2006, 09:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Κακα τα ψεματα. Ο ΣΩΣΤΟΣ τουρμπατος κινητηρας ειναι οτι καλυτερο.

Με το "σωστος" νοουνται ολα αυτα τα ωραια πραγματακια που διαβαζουμε κατα καιρους σε περιοδικα. Ανυπαρκτο lag, χαμηλοτερη καταναλωση (σε συγκριση με ιδιας ιπποδυναμης ατμοσφαιρικο), ροπη κτλ. μην με βαζεται να αναλυω τωρα. Πως το λενε να δεις... "Δυναμη και τραβηγμα παντου και παντα"

Ενα ελαφρυ τουρμπισμα (χαμηλη πιεση) δεν πιστευω οτι χαλαει το στριφτερο χαρακτηρα του 206, ή οποιουδηποτε αυτοκινητου. Απλα πρεπει να καταλαβεις οτι εχεις ενα διαφορετικο αμαξι και να επαναπροσδιορισεις τον τροπο οδηγησης σου. Την στροφη που επερνες με 80, παλι με 80 θα την παιρνεις. Η διαφορα ειναι οτι πριν στην κορυφη της στροφης πατουσες το γκαζι για να κανεις τρυπα στο δαπεδο, τωρα θελει πιο προοδευτικα, αλλιως αρχιζουνε τα μουτρα, οι γρινιες και οι λοιπες φλυαριες και μουρμουρες που πολλοι λιγοι ανεχονται...

Ειναι σαν να βαζεις εξαπιστονες δαγκανες στα φρενα... Εξυπακουεται οτι πρεπει να μαθεις να ξαναφρεναρεις!!!

Και μια και ο ΤιΜοRiS το ανεφερε (χωρις παρεξηγηση παντα)... Το να ξυπνας και να κοφτιαζεις δεν ειναι οτι καλυτερο για οποιονδηποτε κινητηρα. Wink

Ειναι τυχαιο οτι ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες, ακομα και οι ορικισμενοι ατμοσφαιρικοι ( λεγεμε BMW) και κομπρεσσερατοι (λεγε με mercedes) ξαναβγαζουν απο τα συρταρια τα συμπαθη σαλιγκαρακια???


Δεν ακριβολογούσα απλώς το παράδειγμα το χρησιμοποίσα για την αξιοπιστία!

Α!Και κάτι άλλο μην συγκρίνετε μαμα turbo με μετατροπή turbo! Wink
gianic - Δευ 12 Ιούν 2006, 13:32:54
Θέμα δημοσίευσης:
ενα ΜΑΧ που θα εβαζα στην ιπποδυναμη για ενα 206 ειναι 200 αλογα με τουρμπινα μεγεθους τ25 . να φυσαει γυρω στο 0,7-0,8 και να φουσκωνει γυρω στις 2.500-3000 στροφες...
Ghost Dog - Τρι 13 Ιούν 2006, 18:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
silver turbo έγραψε:
Και γιατι πρωην τουρμπατος?

TiMoRiS έγραψε:
..........Δεν ήμουν εγώ πρώην τουρμπάτος!

Για μενα ελεγε ο Αργυρης... Wink
Πρωην τουρμπατος γιατι αλλαξα μοτερ και ξαναγυρισα στην ατμοσφαιρα... Very happy
Τα πραγματα μου ειναι φορεμενα σε αλλο 14αρι του club Wink
DimiP - Τετ 14 Ιούν 2006, 00:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
silver turbo έγραψε:
Και γιατι πρωην τουρμπατος?

TiMoRiS έγραψε:
..........Δεν ήμουν εγώ πρώην τουρμπάτος!

Για μενα ελεγε ο Αργυρης... Wink
Πρωην τουρμπατος γιατι αλλαξα μοτερ και ξαναγυρισα στην ατμοσφαιρα... Very happy
Τα πραγματα μου ειναι φορεμενα σε αλλο 14αρι του club Wink


Αρη εσυ οταν φοραγες turbo τι νουμερα ειχες;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr