netblaster έγραψε: |
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! ![]() ![]() |
netblaster έγραψε: |
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης. Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου.... |
netblaster έγραψε: |
Aυτο δεν οφειλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος, εχει μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλυτερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης. |
Sidobre έγραψε: |
Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία. |
Sidobre έγραψε: |
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.
|
Timour21 έγραψε: |
Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού. |
Timour21 έγραψε: | ||
Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια. |
netblaster έγραψε: |
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! ![]() ![]() |
dor έγραψε: |
Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα |
inioxos έγραψε: |
Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης. |