PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει;

geo1st487 - Πεμ 06 Οκτ 2005, 22:53:08
Θέμα δημοσίευσης: Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει;
Ποσο κακο κανει στον κινητηρα το ξεκινημα με κρυα μηχανη;
Tiesto - Πεμ 06 Οκτ 2005, 23:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
κοιταξε, εξαρταται απτο τι ειδους ξεκινημα μιλας.

σ αυτο με ψεκασμο (:p) καλο ειναι μεχρι να φτασει η θερμοκρασια στα σωστα επιπεδα να το πηγαινεις μεχρι τι 3000-3500 rpm. εγω τουλαχιστον αυτο κανω.

αν το σκιζεις κρυο γενικα δεν κανει καλο επειδη ταλαιπωρειται. ειναι σαν να σε ξυπνανε και να μη σ αφησουν 2-3 λεπτα στο κρεβατι να συνοιδητοποιησεις οτι πρεπει να ξυπνησεις!
STELIOS - Παρ 07 Οκτ 2005, 00:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα κακο δεν κανεις στο κινητηρα αν κινεισαι σε φυσιολογικους ρυθμους (3000-3500 στροφες οπως ειπε και Billys).Δεν κανει να τον πιεσεις γιατι τα λαδια του κινητηρα και της μεταδοσης στο κρυο αργουν να φτασουν στην ιδανικη θερμοκρασια λειτουργειας και να κανουν σωστα τη δουλεια τους. Επισης συμαντικο ειναι οτι στο κρυο αργει πολυ να ζεσταθει ο καταλυτης ωστε να λειτουργησει κανονικα, με αποτελεσμα αν πιεζεις πολυ (πανω απ΄τις 3500) ουσιαστικα ρυπαινεις πολυ περισσοτερο.
Tiesto - Παρ 07 Οκτ 2005, 01:27:15
Θέμα δημοσίευσης:
γι αυτο το συμπαθω αυτο το παιδι. εξηγει τα πραγματα καλυτερα απ οτι εγω Laughing
Sidobre - Παρ 07 Οκτ 2005, 10:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ο σημαντικότερος λόγος που λέμε να μήν πιέζει κάποιος το αυτοκίνητό του κρύο είναι αυτό της απότομης διαστολής των μετάλων.

Αν ξεκινήσεις απότομα και γρήγορα, τότε τα μέταλα του κινητήρα ζεστένονται απότομα με γρήγορες διαστολές. Αν αυτό γίνεται συνέχεια τότε κάποια στιγμή κάτι θα ραγίσει.
netblaster - Παρ 07 Οκτ 2005, 11:09:46
Θέμα δημοσίευσης:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused
DimiP - Παρ 07 Οκτ 2005, 13:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


δικιο εχεις!
παρε το 206 και "κρυο" καθως ειναι σκιστο.
μετα θα δεις οτι οντως "στροφαρει καλυτερα" "παει καλυτερα" και "ακουγεται καλυτερα".
δεν ειναι απλα ιδεα αλλα οντως συμβαινει.
το γιατι ειναι αλλη υποθεση.
παντως για να φτασεις εκει πρεπει να ξεπερασεις τον πονο του να το σκιζεις κρυο και να το ακους ( Evil )
MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 16:36:17
Θέμα δημοσίευσης:
ελπίζω/ευχομαι/ευλπιστώ (και όλα τα σχετικά) να μην κάνετε τέτοια πειράματα με τα αμαξάκια σας....... Evil Twisted evil Laughing Laughing
STELIOS - Παρ 07 Οκτ 2005, 16:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου....
manosm3 - Παρ 07 Οκτ 2005, 18:12:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν εινα ικρυος ο κινητηρας κανει να τον πηγαινεις στις μεσαιες στροφες γιατι τα μπουζι ερχονται γρηγοροτερα σε διαδικασια αυτοκαθαρισμου!
Δεν κανει να τον ζοριζεις οταν ειναι κρυος και γιατι τα λαδια εινα ιπιο παχυρευστα κι εχεις μεγαλυτερες τριβες! (Δεν ειμαι πολυ σιγουρος για το τελευταιο οποτε ΟΧΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ!!!!)
RASTAVIPER - Τρι 11 Οκτ 2005, 09:06:53
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused


Aυτο δεν οφηλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πικνος, εχει μεγαλητερη περιεκτηκοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλητερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.
Σιγουρα θα εχετε παρατηρησει το αναποδο τα ΚΑΥΤΑ μεσημερια του καλοκαιριου....


Σωστος ο Stelios.Εδω να προσθεσουμε και το νοημα που εχει η σκουπα που εχουμε οι περισσοτεροι στα αμαξακια μας.Το σχημα της ειναι τετοιο ωστε να οδηγει κατευθειαν τον κρυο αερα στην εισαγωγη, πρωτου προλαβει να ζεσταθει απο τη θερμοκρασια του κινητηρα.
cian - Τετ 12 Οκτ 2005, 20:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:

Aυτο δεν οφειλεται στο οτι ειναι κρυος ο κινητηρας αλλα στο οτι ειναι κρυος ο αερας που παιρνει. Ο κρυος αερας ειναι πιο πυκνος, εχει μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε οξυγονο με αποτελεσμα καλυτερη καυση στο κινητηρα και αρα καποια μικρη αυξηση της αποδοσης.


ερωτηση: ο αερας και μετα απο 20 λεπτα που εχει ζεσταθει το αμαξι, δεν ειναι το ιδιο κρυος ?

δεν μιλαω φυσικα για το καλοκαιρι...
καθημερινα κανω λαγονησι - ν.σμυρνη το πρωι κατα τις 8. ας παρουμε σαν δεδομενο τον καιρο που εχει τωρα. κρυο αερα.
δεν εχω δει διαφορα. ισα ισα κρυο το αμαξι δεν παει οπως οταν φτασω λιμανακια ας πουμε που εχει ζεσταθει

υ.γ εχω 106 Exclamation
Sidobre - Τετ 12 Οκτ 2005, 20:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.

Για σας το δώσω ένα ακόμα παράδειγμα, όταν κινείστε με πολλές στροφές αλλά λίγα χλμ/ώρα η θερμοκρασία νερού είναι ανεβασμένη ενώ αν κινείστε με τις ίδιες στροφές με μεγάλη ταχύτητα (εθνικές οδοί) η θερμοκρασία είναι χαμηλή. Το ίδιο ισχύει και με τον αέρα που εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγής.

Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία.
cian - Τετ 12 Οκτ 2005, 21:14:06
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Με λίγα λόγια cian αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα ο αέρας θα είναι πάντα κρύος και δεν θα δεις διαφορά. Ισα ίσα στην αρχή θα δεις πιο τραχειά λειτουργία του κινητήρα αφού τα λιπαντικά δεν θα έχουν πιάσει την κατάλληλη θερμοκρασία.


αυτο ξερω και εγω
μα το τοπικ αυτο ανοιχτηκε αν κανει καλο να ξεκιναμε με κρυο κινητηρα. στην αρχη μας ενδιαφερει. οχι μετα απο χιλιομετρα που θα εχουν ζεσταθει τα λαδια
ultra-one - Πεμ 13 Οκτ 2005, 09:41:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα καλό δεν κάνει να ανεβάζεις στροφές με κρύο κινητήρα.

Οι σημαντικότεροι λόγοι είναι ότι το λάδι όταν είναι κρύο έχει μικρότερη ρευστότητα και δεν "διεισδύει" παντού εύκολα + ότι τα λάδια όταν φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους κολλάνε καλύτερα στις επιφάνειες τριβής.
Επίσης τα κρύα (και πιο παχύρευστα) λάδια δημιουργούν τεράστιες πιέσεις στον κινητήρα και δεν είναι ότι καλύτερο. (Στα 205GTi, 309GTi, 405Μι16 που έχουν και πιεσόμετρο λαδιού το βλέπεις ότι η πίεση ξεπερνάει την τελευταία ΜΑΧ γραμμή και τείνει στο ... άπειρο αν ανεβάσεις στροφές και το λάδι είναι κρύο!) Shocked

Επίσης όπως αναφέρθηκε ήδη, η απότομη διαστολή που προκαλείται από το ανέβασμα στροφών και κρύο κινητήρα μπορεί να ραγίσει ακόμη και το μπλοκ! Shocked

Προσωπικά δεν ανεβάζω ποτέ τις στροφές πάνω από 3000 αν η θερμοκρασία του λαδιού δεν φτάσει τους 90+ βαθμούς. Αυτό είναι περίπου 20 λεπτά οδήγησης. Το χειμώνα ίσως κάτι περισσότερο και το καλοκαίρι κάτι λιγότερο. Cool
Timour21 - Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.


Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια. Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού.
Sidobre - Πεμ 13 Οκτ 2005, 10:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Σε καταστάσεις όμως σταμάτα/ξεκίνα παρατηρείται το φαινόμενο "heatsoaking" δηλαδή στο σταμάτα η σκούπα και οι σωληνώσεις και το φιλτροκούτι αυξάνουν την θερμοκρασία τους λόγω της ζεστής μηχανής, και άρα ο αέρας που περνάει μέσα από αυτά μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης είναι ποιο ζεστός από αυτόν που βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο. Σε αυτή τη περίπτωση η διαφορά στην απόδοση είναι κάτι παραπάνω εμφανής σε υψηλού κιβισμού αυτοκίνητα και λιγότερο εμφανείς στα χαμηλότερου κιβισμού.


Wink Wink Wink Wink

Aυτό ακριβώς.
Ydwr - Παρ 14 Οκτ 2005, 12:31:20
Θέμα δημοσίευσης:
Timour21 έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Οταν θα πηγαίνεις με αρκετά χλμ/ώρα τότε ο αέρας επειδή έρχεται με ταχύτητα είναι εκ των πραγμάτων κρύος. Η διαφορά που μπορεί να παρατηρηθεί (που σημειωτέο είναι μικρότατη) αφορά σε κίνηση τύπου σταμάτα- ξεκίνα.


Ο αέρας που έρχεται λόγω ταχύτητας δεν είναι ποιο κρύος, είναι περισσότερος. Δηλαδή στην Εθνική οδό πχ, ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει με 120χλμ με ένα που πηγαίνει 50χλμ πέρνουν αέρα με την ίδια θερμοκρασία. Απλά η ροή του αέρα στον πρώτο είναι μεγαλύτερη από του δεύτερου και άρα ο πρώτος έχει περισσότερα μόρια οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Η θερμοκρασία όμως είναι ακριβώς η ίδια.


Χωρις να θελω να κανω τον εξυπνο. Η θερμοκρασια του αερα θα ειναι μεγαλυτερη σε αυτο που παει με 120 χλμ. Η μεγαλυτερη ροη αέρα σημαινει περισσοτερο στριμωγμα Arrow μεγαλυτερη τριβη Arrow μεγαλυτερη θερμοκρασια. Wink
Sidobre - Παρ 14 Οκτ 2005, 12:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αέρας απ'όσο ξέρω με την ροή ψύχεται και όχι ζεστένεται....

(σκέψου λίγο τους ανεμιστήρες...)
Ydwr - Παρ 14 Οκτ 2005, 12:57:33
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστη η σκεψη σου κυριε Προεδρε αλλα ο ανεμιστηρας αυξανει την ταχυτητα του αερα και των μοριων του μονο χωρις να τα περιοριζει. Η διαφορα με την εισαγωγη του αερα στο αυτοκινητο με "σκουπα" εναι οτι παιρνει μια ποσοτητα αερα και την περιοριζει.

Μεχρι να γινει ενας κυκλος καυσης. Απο το κλεισιμο της βαλβιδας εισαγωγης και ωσπου να ξανανοιξει (αναφλεξη,πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι πανω κλεισιμο βαλβιδας εξαγωγης, πιστονι κατω, ανοιγμα βαλβιδας εισαγωγης) ο αερας συνεχιζει να ερχεται με δυναμη αλλα περιοπιζεται αφου δεν μπορει να φυγει απο το κολλαρο. Αυτο δημιουργει τριβες στα μορια του αερα και αυξανεται η θερμοκρασια τους.
Wink
STELIOS - Παρ 14 Οκτ 2005, 13:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Aρχιζουμε τα Off Topic
MEMsound - Παρ 14 Οκτ 2005, 13:24:51
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως Off-topic Laughing Laughing Laughing (ας μεταφέρει κάποιος τα ποστ σε σχετική ενότητα...)

Ydwr δεν έχεις άδικο αλλά αυτο θα ίσχυε αν ο κινητήρα ήταν μονοκίλινδρος.
Σε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα ο περιοριμός του αέρα είναι τελείως σχετικός μιας και μονίμως κάποιος κιλύνδρος έχει ανοιχτή την βαλβίδα εισαγωγής του οπότε και η ροή του άερα είναι πρακτικά συνεχής...

Επίσης μια λεπτομέρεια οι ανεμιστήρες δεν κρυώνουν τον αέρα.

Κρύωνουν την επιφάνεια στην οποία καταλήγει ο αέρας που "σπρώχνουν" οι ανεμιστήρες και αυτό γιατί η επιφάνει έρχεται σε επαφή με περισσότερα μόρια αέρα στην ίδια μονάδα του χρόνου (σε σχέση με το να ήταν ακίνητος ο αέρας = χωρίς τον ανεμιστήρα)

Θεωρώ ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ "κρυώματος του αέρα" και "κρυώματος μιας επιφάνειας".

Εν πάση περιπτώσι θεωρώ ότι η διαφορά στην απόδοση θα είναι ελάχιστη.....
inioxos - Δευ 09 Ιαν 2006, 21:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused

Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης.
dor - Δευ 09 Ιαν 2006, 23:03:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα
Spyros_L - Τετ 11 Ιαν 2006, 13:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ποτέ δεν μου έχει περάσει απ το μυαλό να ζορίσω το αμάξι μου όταν είναι κρύο. Πάντοτε προθέρμανση 2 με 3 λεπτά και μετά οδήγηση μέχρι το πολυ 2500 στροφές. Σκέφτομαι τι θα πάθω εγώ αν αρχίσω να σπριντάρω ένα χειμωνιατικο πρωινό μόλις βγω απ το σπίτι. Το λιγότερο κράμπα, τράβηγμα. Κάτι αντίστοιχο παθαίνει και το τουτού.
geo1st487 - Παρ 13 Ιαν 2006, 23:57:10
Θέμα δημοσίευσης:
dor έγραψε:
Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα


Ακριβως το ιδιο προβλημα εχω και εγω. Περισυ τον χειμωνα που ηταν και ο πρωτος χειμωνας που ειχα το αμαξι δεν ειχα κανενα προβλημα. Φετος το αφηνω να ζεσταθει για 3 λεπτα περιπου και μετα διανυω περιπου 100 μετρα με πρωτη και 2000 - 2,500 στροφες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα κλωτσαει.
Αληθεια ποσο ζημια κανει το κλωτσημα και που?
bob - Τρι 07 Φεβ 2006, 13:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
inioxos έγραψε:

Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης.


Νομιζω οτι τα λες αναποδα τα πραγματα.Στην αρχη τα διακενα (ελατηριων εμβολου και κυλινδρου καθως και οι εδρες των βαλβιδων δεν εχουν τελεια εφαρμογη με τις βαλβιδες)) ειναι μεγαλυτερα απο οταν ζεσταθει!
οσο ανεβαινει η θερμοκρασια ανεβαινει και η συμπιεση (γι αυτο οταν μετρας συμπιεση πρεπει να ειναι ζεστο για να εχεις σωστη μετρηση).

Το κακο με το κρυο ξεκινημα ειναι οτι επειδη η επιφανεια του εμβολου ερχεται απευθειας σε επαφη με το μετωπο της φλογας αντιθετα με τα τοιχωματα του κυλινδρου, ζεσταινεται περισσοτερο με αποτελεσμα να διαστελλεται πολυ γρηγοροτερα οποτε να "κολλαει" το μοτερ!!
ενα δευτερο ειναι οτι δεν πρεπει να παταμε βαθεια το γκαζι και οχι τοσο να μην ανεβαζουμε πολλες στροφες.
με το τερμα πατημα του γκαζιου η επιταχυνση του εμβολου λογω του μεγαλου ποσου θερμοτητας απο τα μιγματα ειναι παααρα πολυ μεγαλυτερη απο οτι αν ανεβαζεις πολυ γραμμικα.Οταν ειναι κρυο το μοτερ τα μηχανικα του μερη δεν ειναι "προετοιμασμενα" να δεχθουν τετοια καταπονηση οποτε σπανε!(μιας και τα κρυα μεταλλα ειναι πολυ πιο ψαθυρα απο τα ζεστοτερα)
3ον οπως εχει ξαναγραφει τα λαδια ειναι πολυ πιο παχυρευστα κρυα οποτε δεν μπορουν ευκολα να "περασουν" αναμεσα στον κυλινδρο και τα ελατηρια ωστε να δημιουργησουν το φιλμ οποτε οι φθορες ειναι πολυ μεγαλυτερες!!

το οτι παει καλυτερα βασικα οφειλεται στο οτι γενικα ο χωρος του κινητηρα ειναι πολυ πιο κρυος (οπως και η πολλαπλη εισαγωγης και εξαγωγης) οποτε ο αερας που μπαινει δεν ζεσταινεται απο το μηχανοστασιο οποτε παει καλυτερα!Αν μερικα αυτοκινητα εχουν και knocksensor οι διαφορες απο οτι οταν ζεσταινεται ειναι πολυ μεγαλυετρες!

σκεφτειτε να εχει οπως τωρα καλη ωρα 5 βαθμους εξω και να σας βαλει καποιος να σηκωσετε πολλα κιλα ή να πατε γυμναστηριο!!δε σημαινει οτι θα παθετε σιγουρα ζημια αλλα υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες και πιθανοτητες για βλαβες!!αλλα αν παθετε ζημια...θα ειναι καλη Shocked Shocked
γι αυτο λεει..ζεσταμα..χαλαρα
ετσι επειδη ο ανθρωπος εχει φτιαξει το μοτερ δεν μπορει να ειναι κατασκευαστικα με αλλα φιλοσοφια απο οτι ειναι ο ιδιος!!(μην ξεχναμε εγκεφαλος (μην πει κανενας παλια ειχαν καρπυρατερ Shocked Laughing ) "εισαγωγη" ,"καυση" και "εξαγωγη"!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr