PSClub - Hellas

Νέα - Νέο Polo GTi...

netblaster - Πεμ 06 Οκτ 2005, 11:28:09
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Polo GTi...
Ακόμα ένα GTI προστίθεται στην γκάμα των ανήσυχων μοντέλων της Volkswagen. Πρόκειται για το Polo GTI που θα παρουσιαστεί επίσημα στη διάρκεια της 39ης Διεθνούς Έκθεσης του Τόκυο. Με 150 ίππους κάτω από το καπό του είναι το πιο γρήγορο Polo που κυκλοφόρησε μέχρι σήμερα.


Εξωτερικά, το μοντέλο θυμίζει τον μεγάλο του «εξάδελφο» Golf GTI. Το νέο Polo GTI θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές την άνοιξη του 2006, εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων και επιταχύνει από στάση στα 100χλμ/ώρα σε 8,2 δλ.
Η τιμή του στη Γερμανία θα είναι 18.950 ευρώ.
Το προηγούμενο Polo GTI κυκλοφόρησε το 1998 και απέδιδε 125 ίππους.
Tiesto - Πεμ 06 Οκτ 2005, 13:15:21
Θέμα δημοσίευσης:
αθανατος ο 20VT!
Stevon - Πεμ 06 Οκτ 2005, 14:45:08
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέο Polo GTi...
netblaster έγραψε:
Ακόμα ένα GTI προστίθεται στην γκάμα των μοντέλων της Volkswagen. Πρόκειται για το Polo GTI Με 150 ίππους κάτω από το καπό του είναι το πιο γρήγορο Polo που κυκλοφόρησε μέχρι σήμερα, εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων και επιταχύνει από στάση στα 100χλμ/ώρα σε 8,2 δλ.


V.A.G. SUCKS

Thumb Down Thumb Down Thumb Down Puke right Puke right Shoot
MEMsound - Πεμ 06 Οκτ 2005, 14:47:52
Θέμα δημοσίευσης:
καλά καλά...
θα σε χάλαγε ενα 1,8Τ κάτω από το καπό του 206.... Cool Cool
gianic - Πεμ 06 Οκτ 2005, 15:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
1.8 T RULEZ !!!! Shoot Shoot Shoot
Stevon - Πεμ 06 Οκτ 2005, 15:14:24
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
καλά καλά...
θα σε χάλαγε ενα 1,8Τ κάτω από το καπό του 206.... Cool Cool


Μάνθο....ο 1,8Τ λόγω VAG θα με χάλαγε....
όμως ένας 4A-GZE....... Worthy Love
Sidobre - Πεμ 06 Οκτ 2005, 15:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι καλά.. Βάλτε VAG... κινητήρα από τρακτέρ!
Και εκτός αυτού για να καταλάβετε πόσο πολύ τον αγαπάτε, η ευρωπαϊκη ένωση έχει υποχρεώσει την VAG να τον αποσύρει αλλά τον κρατάει λόγω κόστους....

Εγώ προτιμώ ωραία μοτεράκια....


Stevon - Πεμ 06 Οκτ 2005, 16:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο ,καλό.....
αλλά όταν έχεις έναν τέτοιο <<παππού>>...

Wink
netblaster - Παρ 07 Οκτ 2005, 11:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως και με το 1.8Τ, ετσι και με το 2.0ΤFSI!!! Πληθωρα εκδοσεων, πολυ καλη(τερη) αποδοση, νορμαλ καταναλωση, ο νεος "πασπαρτου" του VAG!!! Και οσο για κινητηρα "τρακτερ" δεν θα τολεγα!!! Εχω οδηγησει και το Golf GTi (200ps), και το Α4 DTM Edition (220ps), αλλα και το "καινουριο" Α6 (με τον κινητηρα στα 170ps) και το μοτερ δουλευει αψογα!!! Αν και ειμαι κατα τον τουρμπο αυτο το μοτερ με εντυπωσιασε!!! Wink
Sidobre - Παρ 07 Οκτ 2005, 11:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
Oκ δεν διαφωνώ αλλά μέχρι στιγμής από vagόφιλους για τους FSI/TFSI μόνο γκρίνιες ακούω. Οχι ότι φταίει απολειστικά η Vag, αλλά λόγω κανονισμών έχουμε πάει κατα εκεί.

Οσο αφορά τον όμιλο PSA μέχρι στιγμης έχει από τους καλύτερους Diesel κινητήρες (που εδώ στο ελλάντα δεν τους ξέρουμε καν) και όπως έρχονται τα πράγματα από το 2006 θα έχει και τους κορυφαίους βενζινοκινητήρες.
volvos - Παρ 07 Οκτ 2005, 12:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
επισης η πεζο εδω και 5χρονια εχει και τον κορυφαιο μακραν ν6 τριλιτρο... Wink
Steve - Παρ 07 Οκτ 2005, 13:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Nαι καλά.. Βάλτε VAG... κινητήρα από τρακτέρ!


Rolling eyes

Steve στις 04 Ιούλ 2004, έγραψε:
Και συνεχίζω : VAG 1.4 και 1.6 = ΤΡΑΚΤΕΡ. Evil


Επιτέλους, το καταλάβατε ύστερα από 1 χρόνο κύριε Πρόεδρα Twisted evil

Polo... πάλι καλά που δεν έκανα το λάθος να το πάρω όταν σκεφτόμουνα για αμάξι Cool
MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 17:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
ότι δεν φτάνει η άλεπου λέει ....

Το μοτερ 18Τ στις διάφορες εκδόσεις του έχει αφήσει ιστορία και για την αξιοπιστία του και για την αποδοτικότητά του και έχει χρησιμοποιηθεί με τεράστια επιτυχία σε πάρα πολλά αυτοκίνητα..Φυσικά είναι λογικό με τα νέα μέτρα για τα καυσαέρια να οδηγηθεί το Group VAG σε αντικατάστσή του.

Το FSI και TFSI δεν έχει καμία σχεσή με τον 1800αρι 20VT και είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο"...

Anyway:

....Στο Polo θα τοποθετηθεί στην πιο... light εκδοχή του με ισχύ 150 ίππων και μέγιστη ροπή 220 Nm. Η κατασκευάστρια ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 8.2'' και τελική ταχύτητα 216 χλμ/ώρα.
- - -
Tiesto - Παρ 07 Οκτ 2005, 18:22:20
Θέμα δημοσίευσης:
πες τα ρε Μανθο...

Απο προσωπικη εμπειρια με Audi A6 1.8Τ με τα 150 μονο τα καλυτερα εχω να πω. Για το μοτερ, εκανε 120000+ δυνατα χλμ και δεν χρειαστηκε ν αλλαξει τπτ απολυτως. Το αυτοκινητο πηγε και ηρθε Αγγλια (αναμεσα σε πολλα αλλα ταξιδια) και δεν εκανε τσικ! Ας τα λεμε τα πραγματα με τ ονομα τους.

Τους καλυτερους diesel απο θεμα αποδοσης τους εχει η BMW. Απο γκαμα, το Group Vag. Εκτος απτον 1.6 του PSA που οντως ειναι πολυ καλος!

Τον δυνατοτερο 3λιτρο V6 παραγωγης τον εχει η Jaguar. 231 bhp

Αυτα για τους κινητηρες τα λεω με βαση αυτα που διαβαζω εδω σε περιοδικα. Δυστυχως δεν εχω προσωπικη εμπειρια.

πω το εσωτερικο του με την απομιμηση αλουμινιου ειναι πανεμορφο! Μονο το κοψιμο του ταμπλο με χαλαει...
MaGeLaNoS - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:04:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Απο προσωπικη εμπειρια με Audi A6 1.8Τ με τα 150 μονο τα καλυτερα εχω να πω


Ισως απο τα καλυτερα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ της τελευταιας δεκαετιας πιστευω.Αρκουντος βελτιωσιμος και αξιοπιστος.
Tiesto - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικα σχετικα με την αξιοπιστια. Εχω εναν γνωστο που ειχε το προηγουμενο Α4 1.8Τ με τα σωθικα του 225 και το ειχε παει 400-450 αλογα χωρις να κανει τσικ το μοτερ!

Ο καλυτερος υπερτροφοδοτουμενος μεχρι τωρα απ ολες τις αποψεις πιστευω πως ειναι ο RB26 της Nissan.
Stevon - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
Εκτος απτον 1.6 του PSA που οντως ειναι πολυ καλος!


Τσ...τσ...τσ...τσ...
ο καλύτερος diesel όχι τόσο απο άποψη ιπποδύναμης αλλά και απο άποψη τεχνολογίας είναι (πιστέυω εγώ αλλά και πολλά περιοδικά)

ο V6 2.7li της Peugeot...
Tεχνικά στοιχεία:
DT17TED4 (FAP)
Κυβισμός = 2720cc
περιεχομενη γωνία V =60μοίρες
επίσης είναι εξοπλισμένος με
1)Σύστημα cmmon rail 2ης γενιάς που παράγει μέγιστη πίεση 1600bar
2)Me 2 τούρμπο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μεταβλητή γεωμετρία (TGV)
3)Με έναν εναλλάκτη αέρα/αέρα
4)Με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο


Ιπποδύναμη = 206hp (not bad)
Ροπή = 435Νm @1900rpm............... Shocked Shocked Shocked Shocked

Και κατανάλωση σε μικτό κύκλο....7,7lt/100km
MEMsound - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
...Ο καλυτερος υπερτροφοδοτουμενος μεχρι τωρα απ ολες τις αποψεις πιστευω πως ειναι ο RB26 της Nissan.


μακρααααααααάν.... Laughing Laughing Wink

(έχω την αίσθηση ότι έχουμε μεταρέψει το τόπικ σε ανάλυση μοτέρ....τέλος πάντων...)
Stevon - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
(έχω την αίσθηση ότι έχουμε μεταρέψει το τόπικ σε ανάλυση μοτέρ....τέλος πάντων...)


Σωστά...οπώτε, ίσως άν ανοίγαμε ένα topic "Τεχνολογικές συζητήσεις περί μοτέρ"??? να ήταν καλύτερα??? Wink
Tiesto - Παρ 07 Οκτ 2005, 19:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως ξεφευγουμε και δε λεει.

Με τους diesel δε το χω ψαξει πολυ το θεμα γι αυτο και αναφερθηκα σε αποδοση που ειναι λιγο προφανης :p Οποτε παω πασο Smile
Takis@20VT - Κυρ 09 Οκτ 2005, 02:55:56
Θέμα δημοσίευσης:
Κύριοι γειά σας, μιας και είναι η 1η φορά που γράφω εδώ μέσα αν και σας παρακολουθώ αρκετό καιρό τώρα.
Στο ψητό τώρα: η δική μου άποψη είναι οτι ο εν λόγω 1.8 20βάλβιδος με το τούρμπο είναι 'τού μάτς' όπως λένε στο χωριό μου για το συγκεκριμένο πλαίσιο. Απλά θα ξεφτυλίζεται το πλαίσιο σε σημείο να γίνεται επικίνδυνο το εν λόγω αυτ/το στην οδήγησή του (προσωπική άποψη). Ίσως θα ήταν καλύτερα να έβαζαν τον ίδιο κινητήρα χωρίς το τούρμπο επάνω του και τα πράγματα πιστεύω θα ήταν αρκετά ανεκτά. (1.8 20V πραγματικών 125 ίππων με αποθέματα ροπής ικανοποιητικά).
Όσο για το θέμα αξιοπιστίας του 1.8 20VT είναι θρυλικό. Εννοείται οτι ίσως να υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα, αλλά στο θέμα βελτίωσης φταίνε οι λάθος επιλογές του ιδιοκτήτη & οχι καθ' αυτού ο ίδιος ο κινητήρας.
Ανήκω στο club των κατόχων του 1.8 20VT εδώ & ενάμισυ χρόνο χωρίς να έχει κάνει ούτε τσικ μέχρι τώρα.

Υ.Γ. Το κύκνειο άσμα του εν λόγω κινητήρα σε δύναμη εργοστασιακής απόδοσης βρίσκεται στο audi ΤΤ με αυξημένη την ισχύ του από 225 hp που ήταν στους 240 hp Exclamation
STELIOS - Κυρ 09 Οκτ 2005, 09:06:13
Θέμα δημοσίευσης:
Takis@20VT έγραψε:
.......
Στο ψητό τώρα: η δική μου άποψη είναι οτι ο εν λόγω 1.8 20βάλβιδος με το τούρμπο είναι 'τού μάτς' όπως λένε στο χωριό μου για το συγκεκριμένο πλαίσιο. Απλά θα ξεφτυλίζεται το πλαίσιο σε σημείο να γίνεται επικίνδυνο το εν λόγω αυτ/το στην οδήγησή του (προσωπική άποψη).....


Δεκτη η αποψη. Ομως γενικα τα μοντελα VW τεινουν να ειναι βαρια απο κατασκευης τους, δεν ειναι τα κλασικα κουβαδακια στυλ Punto και Peugeot. Παντως τα παραπανω αλογα ειναι παντα καλοδεχουμενα Twisted evil

Takis@20VT έγραψε:
.......Όσο για το θέμα αξιοπιστίας του 1.8 20VT είναι θρυλικό. Εννοείται οτι ίσως να υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα, αλλά στο θέμα βελτίωσης φταίνε οι λάθος επιλογές του ιδιοκτήτη & οχι καθ' αυτού ο ίδιος ο κινητήρας....


Σωστα το θετεις. Αλλα αυτο ισχυει και γενικα σε ολα τα μοτερ.
vinman - Κυρ 09 Οκτ 2005, 09:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Απο χθες εως και αυριο το απογευμα τυχαινει να εχω στα χερια μου ενα suberb με τον γνωστο 1,8Τ.......Ενα θα πω....Παρολο που το superb ειναι μεγαλο και βαρυ,απλα χαιδευεις το γκαζι και το αυτοκινητο απογειωνεται....Για την αξιοπιστια του ξερω οτι ειναι καλη και φυσικα δεν εχει καμμια σχεση με τον FSI που ειναι επιεικως απαραδεκτος...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr