PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Βελτίωση Μ3 σε 1100 άλογα!

manosm3 - Σαβ 01 Οκτ 2005, 01:15:28
Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση Μ3 σε 1100 άλογα!
http://www.da-motorsport.com/projeler/evolutionm3/index.htm
Κοιταχτε παλαβο δημιουργημα!
Ακουω στοιχηματα σε ποσες μερες θα εχει σπασει... Laughing Laughing Laughing Laughing
Tiesto - Σαβ 01 Οκτ 2005, 03:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
χε! πιστευω θ αντεξει αρκετα χλμ!!!
MaGeLaNoS - Σαβ 01 Οκτ 2005, 10:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα του πακετου που παραθετει μπορω να πω οτι εχουν φυγει τρελλα λεφτα για την κατασκευη του κορμου του μοτερ και τα περιφερειακα,οποτε θα συμφωνησω με τον φιλο πιο πανω οτι θα εχει αρκετα απροβληματιστα χλμ αυτη τη "μπεμπα".
MEMsound - Σαβ 01 Οκτ 2005, 11:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά οι φίλτατοι Τούρκοι βελτιώτές έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και το πιο καλό από όλα είναι ότι εμφανισιακά το αυτοκίνητο δεν δείχνει τι έχει κάτω από το καπό......

αναρωτιέμαι αν με λάστιχα που φοράει πατάει καθόλου κάτω...

Πάντως νομίζω ότι κάτι θα πρέπει να γίνει με την θερμομόνωση της τουρμπίνας αλλά και του plenum της εισαγωγής.

Λόγω της κλίσης του μπλοκ δεν υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση της τουρμπίνας από την πλευρά του συνοδηγού οπότε αναγκαστικά μπήκε εκεί που μπήκε αλλά "παραείναι" κοντά στην εισαγωγή.... Shocked
ultra-one - Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:02:30
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω μας δουλεύουν σε αρκετά σημεία οι Τουρκαλάδες.

245/40/17 λάστιχο "ειδικής" μάρκας είναι αρκετό για 1000 άλογα??!! Rotfl Rotfl Rotfl

Και αυτό το πράγμα θα στρίβει ή θα κάνει συνέχεια τετ-α-κε!

Επίσης πόσα χιλιόμετρα θα αντέξει ο κινητήρας?!

Μια ξεκάθαρη βλακεία που λένε είναι για το "A better fuel economy than any other exotic sports car: 3.200 cc engine displacement combined with the turbocharger's efficiency."

Όλοι ξέρουμε ότι στους κινητήρες βενζίνης τα Turbo ΔΕΝ είναι efficient.
Δηλαδή για παράδειγμα για να πάρεις 30% περισσότερη ισχύ, η κατανάλωση θα αυξηθεί κατά 50%!!!!!!!!!!! Άρα που είναι το Efficiency!!! Rotfl Rotfl Rotfl

Μάλλον οι Τουρκαλάδες κάπου τα μπέρδεψαν με τη χρήση Turbo σε Ντίζελ κινητήρες όπου πράγματι ανεβαίνει το Efficiency!!!!


Δεν πάνε να μαγειρέψουν κανένα Ιμάμ Μπαϊλντί λέω γω! Silly Silly Silly
Ghost Dog - Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:13:08
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
.......................Δεν πάνε να μαγειρέψουν κανένα Ιμάμ Μπαϊλντί λέω γω! Silly Silly Silly

LooooL Laughing Laughing Laughing Cool
Tiesto - Σαβ 01 Οκτ 2005, 12:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο. To turbo ειναι πολυ αξιοπιστο αν ειναι απο καλη εταιρεια (ειναι απο Garrett οποτε...).

Σχετικα με την καταναλωση, απ οτι καταλαβα λεει οτι καιει λιγοτερο απο αλλα γρηγορα αυτοκινητα. Αλλα να πω την αληθεια εμενα αυτο θα ηταν το τελευταιο που θα μ ενοιαζε αν ειχα τετοιο αυτοκινητο.

Συμφωνω με τον Μανθο σχετικα με την θερμομονωση.

Περα απ ολα αυτα, προσωπικα, θεωρω ιεροσυλια τη χρηση turbo σε κινητηρα BMW M αλλα τι να κανουμε :p
ultra-one - Σαβ 01 Οκτ 2005, 14:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο.


ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα! Cool


Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν......... Confused
manosm3 - Σαβ 01 Οκτ 2005, 15:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:



Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν......... Confused

Σιγα που θα το αναφερανε.... Laughing Ειδατε τιμουλα; 22.000 ευρω Laughing Laughing Laughing
Μου κανει εντυπωσει που λεει οτι συμπεριφερεται σαν αυτοκινητο κανονικης αποδοσης, δλδ δε χαζοσπιναρει κλπ χαρις στο ειδικο του στησιμο...
Tiesto - Σαβ 01 Οκτ 2005, 15:30:22
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Tiesto έγραψε:
οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο.


ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα! Cool


Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν......... Confused


οπ ναι sorry λαθος μ***κια μου.

Και ετσι, το turbo πιστευω ειναι αποδοτικο και σε κινητηρες βενζινης (μιλαω περισσοτερο για εργοστασιακους κινητηρες). Σχετικα με την καταναλωση, ενας τουρμπατος 1.8 με 225 αλογα πες, εχει λιγοτερη καταναλωση απτον αναλογο αποδοτικα ατμοσφαιρικο (3λιτρο πχ).
Lef205 - Σαβ 01 Οκτ 2005, 16:45:33
Θέμα δημοσίευσης:
Aν τη δει καποιος σταματημενη, νομιζει οτι ειναι καγκουρεμενη 316, εν κινησει,οποιος προλαβει ισως καταλαβει κατι! Twisted evil
ultra-one - Σαβ 01 Οκτ 2005, 16:58:31
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
ultra-one έγραψε:
Tiesto έγραψε:
οταν λεει efficient εννοει αξιοπιστο.


ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!! Το Efficiency είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέω πιο πάνω και σημαίνει αποδοτικότητα! Cool


Αξιοπιστία είναι το Reliability που επιμελώς δεν αναφέρουν......... Confused


οπ ναι sorry λαθος μ***κια μου.

Και ετσι, το turbo πιστευω ειναι αποδοτικο και σε κινητηρες βενζινης (μιλαω περισσοτερο για εργοστασιακους κινητηρες). Σχετικα με την καταναλωση, ενας τουρμπατος 1.8 με 225 αλογα πες, εχει λιγοτερη καταναλωση απτον αναλογο αποδοτικα ατμοσφαιρικο (3λιτρο πχ).


Δεν είναι το κατάλληλο post για να συζητήσουμε θερμοδυναμική αλλά στους κινητήρες βενζίνης η χρήση Turbo δίνει λιγότερη % αύξηση στην απόδοση από το % που αυξάνεται η κατανάλωση άντίθετα με τους Ντίζελ.

Αυτό (πολύ μπακαλίστικα) ωφείλεται στο ότι η συμπίεση (συνεπώς και το efficiency) υποχρεωτικά χαμηλώνεται στον κινητήρα (λόγο της αυξημένης πίεσης που δίνει το Turbo σε Full Boost) και στο ότι ο αέρας που φτάνει στους κυλίνδρους από την εισαγωγή είναι θερμός. Cool

Ένας αποδοτικός (efficient) κινητήρας, αποδίδει πολλά καίγοντας λίγο (Βλέπε Civic Type-R..........) Twisted evil
Tiesto - Σαβ 01 Οκτ 2005, 17:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ποσοστα ισως οντως η καταναλωση αυξανεται πιο πολυ σε σχεση με την αυξηση της ιπποδυναμης. Το θεμα δεν ειναι αυτο ομως. Το θεμα ειναι οτι ενας ατμοσφαιρικος με την ιδια ιπποδυναμη καιει περισσοτερο απο εναν turbo με την ιδια ιπποδυναμη.

Παραδειγμα ο TFSI του Golf GTi σε συγκριση με τον 2λιτρο του TypeR.

Αντιστοιχα:

ελαχιστη καταναλωση 9 8.5
Μεγιστη 15.9 16.5
Μεση 11.5 11.9

Εκτος αυτου, οσοι εχουμε διαβασει συγκριτικο αυτων των αυτοκινητων ξερουμε πως ο TFSI αποδιδει την ροπη και την δυναμη πολυ πιο γραμμικα οπως και συνολικα ειναι καλυτερος.

Anyway, οντως δεν ειναι εδω το καλυτερο μερος για τετοια κουβεντα οποτε καλυτερα φτιαξε ενα αλλο topic να το συζητησουμε εκει.
Tomcat - Σαβ 01 Οκτ 2005, 20:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΡΧΗΝ...... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ το αμάξι..... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation μα καλά ... κανείς δεν πρόσεξε το F στην πινακίδα..και το μπλέ (Ευρωπαικό) τμήμα της???

Οι τούρκοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν .... είναι ιμαμ μπαιλντί , Σαματά , Μercedes και αεραγωγούς F16.. ShockedShocked Shocked πότε έμαθαν να βελτιώνουν θερμοδυναμικά κινητήρες αυτοκινήτων???? Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Δεύτερον .... το ολο project.. 99% πρόκειται περι πατάτας τουλάχιστον οχι 1000 άλογα.....Δηλαδή έλεος... λες ότι βγάζει 1000 άλογα στα 3200 κυβικα..με της Παναγιάς τα μάτια πάνω (Στριμωγμένα)..δηλ...312,5 Άλογα/λίτρο Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked και όλα αυτά με FUEL OCTANE 96 (όπως λέει).... που πάτε ρε γίδια...


Αν ψάξετε.. και άλλο το Site.. θα δείτε οτι υπάρχει και ελληνική συμμετοχή στα projects.. τώρα τι να πω... ΚΟΥΛΟ μου φαίνεται!!!!
Tiesto - Σαβ 01 Οκτ 2005, 22:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
και πιστες ξερουν να φτιαχνουν Smile

Δεν πιστευω να λεει ψεματα στο site.

1000 αλογα μπορουν να βγουν απο 3.2 μοτερ. Η τουρμπινα που χει ειναι τεραστια οποτε ειναι πολυ πιθανο να τα βγαζει αυτα τ αλογα. το θεμα ειναι πως παταει τ αμαξι που δεν πιστευω να παταει
manosm3 - Σαβ 01 Οκτ 2005, 23:44:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ο βελτιωτης ειναι Τουρκος! Υπαρχει ενα Ζ3Μ που κυκλοφορει στην Ελλαδα με κομπρεσσορα απο τον Τουρκο.
manosm3 - Σαβ 01 Οκτ 2005, 23:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
και πιστες ξερουν να φτιαχνουν Smile

Δεν πιστευω να λεει ψεματα στο site.

1000 αλογα μπορουν να βγουν απο 3.2 μοτερ. Η τουρμπινα που χει ειναι τεραστια οποτε ειναι πολυ πιθανο να τα βγαζει αυτα τ αλογα. το θεμα ειναι πως παταει τ αμαξι που δεν πιστευω να παταει

Εδω δεν παταει καλα-καλα το Μ3 Ε46 με τα 750 αλογα και θα παταει αυτο;
Ουτε του καντινιερη δεν παταει....
Στελιο δες τα αυτοκινητα με ροτορες και 700 αλογα ποσα αλογα/λιτρο εχουν...
Tomcat - Κυρ 02 Οκτ 2005, 15:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Με Βενζίνη .. 96 Οκτανίων .... στην WONDER LAND και στον Πλανήτη Krypton ίσως... στην ΓΗ με Τ.Ι.Π.Ο.Τ.Α.

θα φάω το πτυχίο μου (που κοντεύω να πάρω δηλ......)και θα κλάνω AFTERBURNER... με αυτά τα νούμερα που παρουσιαζεί ο τύπος!

Βρε όσο και να το ζορίσουνε.. ένα αμάξι με αυτά τα νούμερα .. (ότι ισχύει τουλάχιστον) ..δεν προκείται ποτέ να γίνει Street Legal...
netblaster - Δευ 03 Οκτ 2005, 09:04:12
Θέμα δημοσίευσης:
Για να επιτευχθει αυτο εχουν περασει πολλα σταδια εξελιξης!!! Εχουν δοκιμαστει ατμοσφαιρικες βελτιωσεις, κομπρεσσορας και τωρα τουρμπο!!! Και ολα αυτα πανω στο προσωπικο Ε36 Μ3 coupe του Τουρκου βελτιωτη, ο οποιος δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα μετα απο παρα πολλες δοκιμες που εχει κανει!!! Αφου εξασφαλισε την αξιοπιστια τωρα το πουλαει και σαν κιτ!!! Αυτο το 4πορτο Μ3 ειναι το δευτερο με αυτα τα χαρακτηριστικα!!!
Wink
Οι Τουρκοι εχουν κανει αψογη δουλεια και δεν αποκλειεται το μοτερ να εχει την αποδοση αυτη!!! Το αυτοκινητο, το λενε και οι ιδιοι αλλωστε, δεν ειναι για να στριβεις για να μην παρεξηγουμαστε!!! Ειναι για να τσαγιαζει ο,τι βρεθει μπροστα του στην ευθεια!!! Twisted evil

Οσο για την αξιοπιστια του μοτερ δε νομιζω οτι θα υπαρχει προβλημα!!! Δεν εμεινε και τιποτα εργοστασιακο πανω!!! Ολα εχουν αλλαξει προς την κατευθυνση της δυναμης που εικαζεται ο βελτιωτης!!! Και εχουν γινει και πολλες δοκιμες μεχρι να βγει το κιτ προς πωληση!!! Wink

Γιαυτους που δεν πιστευουν οτι το αυτοκινητο δεν παταει ή εχουν αμφιβολια σχετικα με τα αλογα ας δουν τα σχετικα videακια που τσαγιαζει διαφορα γρηγορα (ΒΜW E60 M5, E46 M3 και μια πειραγμενη Modena)!!!
Recifees - Τετ 05 Οκτ 2005, 09:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
Oλα καλά και όλα ωραία αλλά γιατί εμένα αυτή η βελτίωση όσο και αξιοπιστη και αν ακούγεται " σε μένα δουλεύει " το είπε και ο μάστορας Rolling eyes

Μερικές απορίες

1.Απο που την πέρασε την εξάτμιση για να πάει τουρμπίνα ???
2.οταν περνάς δύο σωλήνες εξάτμισης που έρχονται απο μεγάλη τουρμπίνα κάτω απο το κάρτερ τότε μπορείς να αναφέρεσαι στο κάρτερ και σαν "σουβλιστό αρνάκι" ή "ψητό κατσαρόλας" ?? τυλίγεις το μοτέρ με τις εξατμίσεις και περιμένεις αξιοπιστία και απόδοση ??
3.τουρμπίνα και εισαγωγή ΄θέλουν να παίξουν στα "Φιλαράκια"?
4.οταν αριστερά έχεις τουρμπίνα , ειναι εξακύλινδρο και βγάζει χιλιάρικα αλόγων τότε το μοτόρι λέγεται RB26 και δεν είναι Μπέμπα .Τι είναι ??
Ελληνικά το λένε Ουρανογραμμή Twisted evil

Δεν λέω ότι δεν βγάζουν άλογα οι μπέμπες αλλά έτσι μπααααααα


αν και για μένα απόλυτη μετατροπή θα ήταν μια Ζ3 με τον 5,0 V12 με τα 300 άλογα και τα 51 κιλα ροπή
brz20 - Τετ 09 Νοέ 2005, 02:59:13
Θέμα δημοσίευσης:

Εγω πιστευω οτι θα αντεχει αν και εχει παρα πολλα αλογα.Για ποσο ειναι λιγο δυσκολο να υπολογισω αν και το kit ειχε παρα πολλα πραγματα μεσα και φαινετε πολυ μελετιμενο.Πρωτον δεν θα μπορει να παει για ωρα με 220 καρφοτα γιατι θα εχει σιγουρα προβλημα θερμοκρασια.Τα 2.1 bar δεν ειναι και λιγα.Εξαλου δεν φοραει και τον RB28DETT του Skyline που εχει αποδιξει οτι σηκωνει τοσα αλογα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr