PSClub - Hellas

Νέα - Νεκρός ο Michael Park στο Rally Μ. Βρεττανίας

ROM206 - Κυρ 18 Σεπ 2005, 14:19:18
Θέμα δημοσίευσης: Νεκρός ο Michael Park στο Rally Μ. Βρεττανίας
Σήμερα το πρωί στο WRC της Μ. Βρετανίας, στην 15 ειδική διαδρομή βρήκε ακαριαίο θάνατο ο Michiel Park,συνοδηγός του Marrko Martin απο την όμαδα της Peugeot WRC όταν το 307 που οδηγούσε ο Μartin έφυγε απο την πορεία του δρόμου και πρόσκρουσε σε ένα δέντρο με την πλευρά του συνοδηγού...

Ο αγώνας διεκόπη...
PHSYBORG - Κυρ 18 Σεπ 2005, 15:08:36
Θέμα δημοσίευσης:
Arrow
yiokoy - Κυρ 18 Σεπ 2005, 15:11:24
Θέμα δημοσίευσης: Μαύρη ημέρα για το WRC
Μία από τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία του WRC γράφτηκε σήμερα στην Μ. Βρετανία. Ο Michael Park, συνοδηγός του Marrko Martin, έχασε την ζωή του μετά από έξοδο που είχαν στην μοιραία 15η ε.δ. του αγώνα.
netblaster - Κυρ 18 Σεπ 2005, 16:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι ρε παιδια... Surprised Κριμα, πολυ κριμα... Sad
eve - Κυρ 18 Σεπ 2005, 16:52:03
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad
STELIOS - Κυρ 18 Σεπ 2005, 17:05:33
Θέμα δημοσίευσης:
*****
Tiesto - Κυρ 18 Σεπ 2005, 17:40:35
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ρε γμτ! πωωω πολυ κριμα!
vinman - Κυρ 18 Σεπ 2005, 19:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
vinman - Κυρ 18 Σεπ 2005, 19:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Θρήνος στο Rally Μεγάλης Βρετανίας. Ένα τραγικό ατύχημα κατά τη διάρκεια της 15ης ειδικής διαδρομής της τρίτης ημέρας στο Μάργκαμ κόστισε τη ζωή στον συνοδηγό του Markko Martin, Michael Park.

Ο Εσθονός οδηγός της Peugeot βγήκε εκτός δρόμου, χτύπησε σε ένα δέντρο, κάτι που προκάλεσε τον θάνατο του Βρετανού συνοδηγού του. Ο Park ήταν μόλις 39 ετών ενώ αποτελούσε το «έτερο ήμισυ» του Martin από το 2000. Οι δυο τους ξεκίνησαν την συνεργασία τους από την Toyota, στη συνέχεια μετακινήθηκαν στην Subaru ενώ αργότερα μετακόμισαν στην Ford.

Το αγωνιστικό κομμάτι του Rally Μεγάλης Βρετανίας μπήκε σε δεύτερη μοίρα, καθώς το τραγικό αυτό συμβάν οδήγησε στην οριστική διακοπή του αγώνα. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ο Sebastian Loeb βρισκόταν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης με διαφορά 40 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Peter Solberg με Subaru, με τους διοργανωτές να ακυρώνουν τις εναπομείναντες δυο διαδρομές και να χρίζουν αυτόματα νικητή τον Γάλλο οδηγό της Citroen.
Στη δεύτερη θέση παρέμεινε ο Peter Solberg ενώ τρίτος αναδείχθηκε ο Harri Rovanpera με Mtisubishi. Αξίζει να σημειωθεί πως πριν από το θανατηφόρο ατύχημα του Park, το δίδυμο της Peugeot βρισκόταν στην έκτη θέση, σε απόσταση 2,5 λεπτών από τον πρώτο Loeb.
vinman - Κυρ 18 Σεπ 2005, 19:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sebastien Loeb:
"Δεν μπορούσα να σεκφτώ ότι μπορούσα να εξασφαλίσω τον τίτλο υπό τέτοιες συνθήκες. Αυτό είναι ένα σπορ, συμμετέχω για να κερδίσω, αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο. Όταν ο Γκρόνχολμ αποσύρθηκε, δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσω για να κερδίσω".
geopili - Κυρ 18 Σεπ 2005, 19:45:20
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.automotopress.gr/showarticler.asp?ID=1052

Τι να πεις... Κρίμα το παιδί. Κρίμα, γα**το.
Tiesto - Κυρ 18 Σεπ 2005, 20:24:31
Θέμα δημοσίευσης:
και τωρα ποιος σκεφτεται τα παιδια του και γενικα την οικογενεια του?

Παρακολουθουσα ελαχιστα WRC αλλα ακομα δε μπορω να το πιστεψω...
volvos - Κυρ 18 Σεπ 2005, 21:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8735&race_id=278

που να μην ξαναπαρουν βαθμους στη ζωη τους τα λαμογια!
ουστ απο εδω.
παντα μου καθοταν στο λαιμο αυτη η ομαδα αλλα αυτο παραπαει....
vinman - Κυρ 18 Σεπ 2005, 21:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8735&race_id=278

που να μην ξαναπαρουν βαθμους στη ζωη τους τα λαμογια!
ουστ απο εδω.
παντα μου καθοταν στο λαιμο αυτη η ομαδα αλλα αυτο παραπαει....


Φανταζομαι μιλας για την απαραδεκτη ενεργεια της ομαδας της subaru....που οντως ηταν αισχρη... Evil Evil
Harvester - Κυρ 18 Σεπ 2005, 23:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad Κρίμα..Μακάρι να είναι ο τελευταίος..
ultra-one - Δευ 19 Σεπ 2005, 09:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
Harvester έγραψε:
Crying or Very sad Crying or Very sad Κρίμα..Μακάρι να είναι ο τελευταίος..


Πολύ κρίμα Sad

Ο τελευταίος δεν θα είναι αλλά ίσως θεσπιστούν αυστηρότερα στανταρτς ασφαλείας (πιο γερά roll-cage, αερόσακοι κλπ)
Ghost Dog - Δευ 19 Σεπ 2005, 09:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ROM206 - Δευ 19 Σεπ 2005, 14:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
vinman έγραψε:
volvos έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8735&race_id=278

που να μην ξαναπαρουν βαθμους στη ζωη τους τα λαμογια!
ουστ απο εδω.
παντα μου καθοταν στο λαιμο αυτη η ομαδα αλλα αυτο παραπαει....


Φανταζομαι μιλας για την απαραδεκτη ενεργεια της ομαδας της subaru....που οντως ηταν αισχρη... Evil Evil


Αυτό δείχνει οτι τα πάντα είναι για τα λεφτά και την δόξα και οχι για την αυτοκίνηση και τον "αθλητισμό" .... Sad Sad Sad
Sidobre - Δευ 19 Σεπ 2005, 15:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

http://www.peugeot.com/sport/sport_auto/rallye/aspx_news/en/default.aspx?path=/


Vaggelis - Τρι 20 Σεπ 2005, 11:38:58
Θέμα δημοσίευσης:
Χτές είδα τα στιγμιότυπα του αγώνα στην ΕΤ1.....
Δεν έδειξαν πως έγινε το ατύχημα, αλλά έδειξαν μόνο το κατεστραμμένο αυτοκίνητο από μακρινό πλάνο...
Ήταν συγκλονιστικό το πλάνο στο service area, όπου όλοι οι μηχανικοί ήταν σκυθρωποί και κλαμμένοι, αφού το WRC είναι μια μεγάλη οικογένεια και οι σχέσεις μεταξύ όλων των οδηγών-συνοδηγών μεταξύ τους είναι πολύ στενές...
Επίσης συγκλονιστική ήταν η στιγμή όπου στον τερματισμό αντί για σαμπάνιες, παρατάχθηκαν όλοι οι οδηγοί για να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή για τον αδικοχαμένo....
O Loeb, πραγματικά δείχνοντας πόσο επηρεάστηκε από το συμβάν, άργησε επείτηδες να πάει στον τερματισμό και πήρα ποινή 2 λεπτών, αφού δεν μπορούσε να πανυγηρίσει τον τίτλο ενώ χάθηκε ένας φίλος του....
Ο Gronholm αρνείθηκε να πάρει βαθμούς, συντετριμμένος και ο ίδιος....
Σίγουρα το WRC θα αλλάξει πολύ από εδώ και στο εξής.....
Tiesto - Τρι 20 Σεπ 2005, 12:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχει αυτο το site για οσους θελουν να εκφρασουν δημοσια τα συλλυπητηρια τους...
http://www.tdl.ee/~raxz/park/index.php?lk=26.
STELIOS - Τρι 20 Σεπ 2005, 23:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτο που δεν εχω καταλαβει εγω ειναι τι πηγε στραβα. Συνηθος μια συγκρουση εστω και με δεντρο δεν ειναι θανατηφορα. Τα αυτοκινητα WRC ειναι πολυ γερα και δεν ειναι η πρωτη φορα που αμαξι φευγει εκτως δρομου ετσι....
Θελω να πω πως η δηναμη της συγκρουσης δεν ειναι αρκετη για να σκοτωσει ανθρωπο επιτιπου. Εχει μαθει κανεις τις ακριβεις συνθηκες του ατυχηματος ???
glf - Τρι 20 Σεπ 2005, 23:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
κοίτα, το να φύγεις με 160 επάνω σε (μεγάλο) δέντρο με την πόρτα του αυτοκινήτου, να είσαι σίγουρος οτι ΣΥΝΗΘΩΣ σε αφήνει στον τόπο.

όποιος είδε το saxo το 2002 στο Θερμαϊκού καταλαβαίνει..

το ξαναλέω, ο μεγαλύτερος φόβος δεν είναι να φύγεις σε μια πλαγιά ή σε ένα ανάχωμα ή να φέρεις τούμπες. εκεί η ενέργεια σβήνει απαλά.

αλλά το να καρφωθείς σε δέντρο και να σταματήσεις ακαριαία είναι ότι χειρότερο. και μη ξεχναμε οτι οι τύποι φοράνε και το HANS.
Tiesto - Τρι 20 Σεπ 2005, 23:48:25
Θέμα δημοσίευσης:
ο stel εχει δικιο πιστευω.

παλια και ενας αλλος ειχε φυγει σε δεντρο με τη μουρη με παρομοια χλμ (εχω φαει τρελο κολλημα και δεν θυμαμαι πως τον λενε. νομιζω ειχε focus wrc και ηταν πριν 3 χρονια) και δεν επαθε κανεις τπτ.

εγω πιστευω πως προεξειχε καποιο μεγαλο κλαδι και περασε μεσα απο το τζαμι η τελος παντων κατι τετοιο.

ελπιζω να μαθουμε...
STELIOS - Τετ 21 Σεπ 2005, 07:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
κοίτα, το να φύγεις με 160 επάνω σε (μεγάλο) δέντρο με την πόρτα του αυτοκινήτου, να είσαι σίγουρος οτι ΣΥΝΗΘΩΣ σε αφήνει στον τόπο.

όποιος είδε το saxo το 2002 στο Θερμαϊκού καταλαβαίνει..

το ξαναλέω, ο μεγαλύτερος φόβος δεν είναι να φύγεις σε μια πλαγιά ή σε ένα ανάχωμα ή να φέρεις τούμπες. εκεί η ενέργεια σβήνει απαλά.

αλλά το να καρφωθείς σε δέντρο και να σταματήσεις ακαριαία είναι ότι χειρότερο. και μη ξεχναμε οτι οι τύποι φοράνε και το HANS.


Nαι ομως αλλο Saxo και αλλο Peugeot 307. Απλα θελω να πω πως δεν παιθαινεις απ΄τη δηναμη της προσκρουσης ουτε απ'το τρανταγμα, ειδικα οταν εισαι δεμενος μεσα σε bucket, φορας κρανος κτλ. Συγουρα τραυματιζεσαι αλλα οχι και επιτοπου θανατος.
Υπαρχουν πουθενα λεπτομεριες του ατυχηματος ??? Δηλαδη παιθανε πχ. απο τραυματισμο στο κεφαλι ??? Στο θορακα ??? Επαθε καποιο σοβαρο καταγμα ??? Τι ακριβως εγινε ???
kanelj - Τετ 21 Σεπ 2005, 08:14:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes
ultra-one - Τετ 21 Σεπ 2005, 09:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Η ζημιά στο αγωνιστικό 307 ήταν πολύ μικρή διότι τα "ραψίματα" στο αμάξωμα και το πολύ γερό roll-cage περιόρισαν τη ζημιά. Δεν ξέρω πως μπορεί να κτύπησε ο Park. Confused

Έχετε δει ποτέ αυτοκίνητο χωρίς γερό Roll-Cage που έχει κτυπήσει σε δέντρο με το πλάι????

Συνήθως κόβεται στα 2 και αν δεν κοπεί, το αυτοκίνητο θα διπλώσει στη μέση και θα τυλιχθεί γύρω από το δέντρο!!! Shocked Shocked Shocked

Τα τεστ του Euroncap με την κολώνα γίνονται με ταχύτητα μόλις 29kmh!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Για δείτε ένα καλό αυτοκίνητο 5 αστέρων σαν τον Citroen C4 (με πολλά κοινά με το 307) τι παθαίνει από την πρόσκρουση. Στα 100+ χιλιόμετρα σίγουρα θα κοπεί στα δύο (όπως και σχεδόν οποιοδήποτε αυτοκίνητο!)
http://www.euroncap.com/downloads/media/phase_15/CITROEN%20C4/CITROEN%20C4_Pole.jpg


Επίσης:
Α3 Vs Δέντρο



Άλλο Α3:



Escort Vs Δέντρο:

Vaggelis - Τετ 21 Σεπ 2005, 09:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς ήταν τόσο ισχυρό το χτύπημα, που το σώμα του Park δεν θα άντεξε την απότομη επιβράδυνση από τα 160 στα 0....
Είναι πολύ μεγάλες δυνάμεις, για να τις αντέξει το σώμα του ανθρώπου...
Sidobre - Τετ 21 Σεπ 2005, 10:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σκεφτείτε 2 βασικούς παράγοντες:

1. Το δέντρο έφτασε μέχρι την μέση του αυτοκινήτου. Τα 160 χλμ ήταν πάρα πολλά. Προφανώς το σώμα του άτυχου Park συνθλίφτηκε

2. Προς τα αστέρια της φυσικής (αν υπάρχει κανένας!)
με την πρόσκρουση το αυτοκίνητο έκανε 160-0 ακαριαία. υπολογίστε πόσα G ήταν αυτή η δύναμη και πόση μπορεί να αντέξει το ανθρώπινο σώμα.
kanelj - Τετ 21 Σεπ 2005, 10:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο που ακουσες οτι μπηκε μεχρι την μεση το δεντρο?
Sidobre - Τετ 21 Σεπ 2005, 10:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό περίπου μου είπαν όσοι είδαν σχετικά video από μακρυά. Δυστυχώς εγώ δεν κατάφερα να δω κάτι.
kanelj - Τετ 21 Σεπ 2005, 11:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω που το ειδα,μου φανηκε απλα τσαπαστραρισμενο και οχι οπως αναφερεις... Rolling eyes
Το θεωρω και λιγο...καπως να κοπει ετσι ευκολα η μπαρα...15 εκατοστα ηταν!!!
Vaggelis - Τετ 21 Σεπ 2005, 11:11:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον δεν θα μάθουμε ποτέ πως έγινε και καλύτερα που δεν έδειξαν πλάνα από κοντά.....
Πάντως και στην εκπομπή της ΕΤ1, το μακρινό πλάνο ήταν από την πλευρά του οδηγού και δεν φαινόταν η άλλη μεριά....
Ο εκφωνητής είπε οτι η επιβράδυνση ήταν τόσο μεγάλη, που τα όργανα του ανθρώπου δεν μπορούσαν να αντέξουν τόση δύναμη, στην ουσία συνθλίφτηκαν..... Sad Sad Sad Sad
ultra-one - Τετ 21 Σεπ 2005, 12:16:25
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
και εγω που το ειδα,μου φανηκε απλα τσαπαστραρισμενο και οχι οπως αναφερεις... Rolling eyes
Το θεωρω και λιγο...καπως να κοπει ετσι ευκολα η μπαρα...15 εκατοστα ηταν!!!


Και εμένα κάπως έτσι μου φάνηκε. Μικρή φαινόταν η ζημιά.

Όμως σκεφτείτε και αυτό. Αν τα πολλά G σκότωσαν τον συνοδηγό, τότε είναι περίεργο γιατί ο οδηγός δεν σκοτώθηκε αφού πρακτικά υποβλήθηκε στην ίδια επιβράδυνση!!!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked
kanelj - Τετ 21 Σεπ 2005, 12:18:34
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτο σκεφτομουν και εγω...αρα ειναι καθαρα θεμα προσκρουσης μαλλον Rolling eyes
μπορει να τρανταχτηκε κανενας αυχιενας....
STELIOS - Τετ 21 Σεπ 2005, 14:14:09
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Σκεφτείτε 2 βασικούς παράγοντες:

1. Το δέντρο έφτασε μέχρι την μέση του αυτοκινήτου. Τα 160 χλμ ήταν πάρα πολλά. Προφανώς το σώμα του άτυχου Park συνθλίφτηκε.

Aυτο το δεχομαι, εχει καποια λογικη.


Sidobre έγραψε:
2. Προς τα αστέρια της φυσικής (αν υπάρχει κανένας!)
με την πρόσκρουση το αυτοκίνητο έκανε 160-0 ακαριαία. υπολογίστε πόσα G ήταν αυτή η δύναμη και πόση μπορεί να αντέξει το ανθρώπινο σώμα.

Εγω απ'οτι εχω διαβασει το ανθρωπινο σωμα αντεχει πολλα G, αρκει να ειναι "δεμενο" σωστα. Θυμαται κανεις το ατυχημα του Hakinnen το 95 στην Αδελαϊδα ???
Παιδια δεν σκοτωνει η προσκρουση του αυτοκινητου, αυτο που σκοτωνει ειναι η προσκρουση του ανθρωπινου σωματος με το εσωτερικου του αυτοκινητου λιγο μετα, αυτο που λεγεται δευτερη προσκρουση.

Δεν εχω δει φωτο του ατυχηματος αλλα αν υποχωρησε το roll cage τοσο ωστε να εισχωρησει το δεντρο αρκετα μεσα, μαλλον ο ανθρωπος σηνεθληβει. Να εσπασε τη σπονδηλικη του στυλη δεν μου φενεται πιθανο γιατι στη θεση που τον κραταει το bucket δεν μπορει να λυγισει στο πλαϊ, το ιδιο και ο σβερκος γιατι τα bucket σ'αυτα τα αμαξια ειναι ψηλα και αγκαλιαζουν και το κρανος. Το πιο λογικο μου φενεται να κατερευσε ο θορακας του απ'τη προσκρουση, σηνθληβοντας πνευμονες και καρδια, εξου και ο ακαριαιος θανατος. Αλλα οσο και να το εψαξα δεν εχω βρει καπου να λεει την αιτια θανατου. Ισως και οι υπευθηνοι να μην εχουν καταληξει ακομα επησιμα.
Baphomet - Τετ 21 Σεπ 2005, 14:27:16
Θέμα δημοσίευσης:
στην εκπαίδευση των αστροναυτών πάντως που γίνονται σχετικά πειράματα έχει διαπιστωθεί οτι το ανθρώπινο σώμα μπορεί να αντέξει μέχρι και πάνω απο 10 G...
STELIOS - Τετ 21 Σεπ 2005, 14:43:00
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο Πετρος, αν και τα 10G παλι ειναι λιγα γιατι στην αεροπορια/ΝΑSA τεσταρουν στα ποσα G αντεχει ο ανθρωπος παρατεταμενα (για ωρα δηλαδη) και που χανει τις αισθησεις του. Πχ ενας πιλοτος F16 αντεχει (δεν χανει τις αισθησεις του) στα 7-8-9 G για καμποση ωρα μεχρι να κανει καποιον ελιγμο.
Στα τρακαρισματα τα G ειναι παρα πολυ περισσοτερα αλλα η διαφορα βρησκεται στο οτι ειναι στιγμιαια. Δεν διαρκουν δηλαδη για περισσοτερο απο 1-1.5 δευτερολεπτο γι'αυτιο και "αντεχονται".
Touristas - Τετ 21 Σεπ 2005, 14:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσα ίσα επειδή είναι στιγμιαία δεν “αντέχονται” Στέλιο
Για σκέψου ότι έχεις μια “α “ταχύτητα και μέσα σε 1-1,5sec να γίνει μηδενική.
glf - Τετ 21 Σεπ 2005, 14:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
α ωραία, πήραμε και προαγωγή, τώρα γίναμε και αστροναύτες χεχεχε

ρε καλά κάνανε στο Θερμαϊκού και για όχημα δεν βάλανε Peugeot 106 S16 αλλά... F16... Smile
ultra-one - Τετ 21 Σεπ 2005, 15:14:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πιθανότατα να κτύπησε το κεφάλι του πάνω στο δέντρο. Η (μικρή) παραμόρφωση του αυτοκινήτου ΚΑΙ η σίγουρη μετακίνηση του κεφαλιού του προς τα έξω μπορεί να ήταν αρκετές για να κτυπήσει με δύναμη το κεφάλι (ακόμη και με το κράνος) πάνω στο δέντρο.
Και μιλάμε για πολλεεεεεες εκατοντάδες G's!
Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος οροφής για το κεφάλι θα βοηθούσε πάρα πολύ.

Διαβάστε κάτι σχετικό εδώ: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/s715056.htm

και εδώ: http://www.braininjury.com/injured.html
STELIOS - Τετ 21 Σεπ 2005, 16:08:53
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Ίσα ίσα επειδή είναι στιγμιαία δεν “αντέχονται” Στέλιο
Για σκέψου ότι έχεις μια “α “ταχύτητα και μέσα σε 1-1,5sec να γίνει μηδενική.


Μα ακριβως αυτο λεμε. Τα πολλα G αντεχοντε επειδη η επιδραση τους πανω στο σωμα ειναι για πολυ λιγο. Τα λιγα (σχετικα παντα) G αντεχοντε για περιισοτερη ωρα (οπως τα αντεχουν οι πιλοτοι).

Πληροφοριακα το ανωτατο οριο που εχει δοκιμαστει σε ανθρωπο ειναι να επιβραδινει απ'τα 400 περιπου km/h στα 0 σε περιπου 2 δευτερολεπτα. Μιλαμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ G αλλα για μικρο χρονικο διαστιμα.
Το παραπανω πειραμα το εχει κανει γιατρος (στον εαυτο του) στην αμερικανικη αεροπορια στη δεκαετια του 50.
Ηταν δεμενος σε καθησμα μαχητικου που πανω σε ραγες και με τη βοηθεια προηθητη εφτασε την παραπανω ταχυτητα και μετα φρεναρε πανω στις ραγες. Το ατομο εχασε τις αισθησεις του, τα ματια του ματωσαν και κοντεψαν να βγουν απ'τη θεση τους. ομως εζησε και αναρωσε κανονικα. Βεβαια δεν ξαναπροσπαθησε τιποτα παρομοιο, και το ρεκορ κραταει απο τοτε.

Bρηκα και λεπτομεριες:

By riding the decelerator sled himself, Dr. Stapp demonstrated that a human can withstand at least 45 G's in the forward position, with adequate harness. This is the highest known G force voluntarily encountered by a human. Dr. Stapp believed that the tolerance of humans to G force had not yet been reached in tests, and is, in fact, much greater than ordinarily thought possible.
http://www.edwards.af.mil/history/docs_html/people/stapp_biography.html

Εξαλου σε αρκετα ατυχηματα στην F1 εχουν μετρηθει επιβραδηνσεις μεχρι και 60 G. Aλλα οπως ειπαμε και πριν στιγμαια.
Tiesto - Τετ 21 Σεπ 2005, 18:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.
Vaggelis - Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:27:32
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.


Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη.....
ultra-one - Πεμ 22 Σεπ 2005, 09:52:42
Θέμα δημοσίευσης:
Tiesto έγραψε:
ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G!

Εαν κτυπήσεις σε κάτι σκληρό μέσα στο αυτοκίνητο κατά την ώρα της σύγκρουσης τα G είναι πολύυυυ περισσότερα από 60!

Αν κτυπήσεις στο τιμόνι, ταμπλό, κεντρική κολώνα ή ακόμη χειρότερα πάνω στο αντικείμενο της πρόσκρουσης (δέντρο, πάσσαλο κλπ) τα G είναι τεράστια.

Ο εγκέφαλος ειδικά παθαίνει σοβαρές βλάβες. Shocked

Διαβάστε τα αρθρά που έχω λινκ πιο πάνω και θα καταλάβετε!
Tiesto - Πεμ 22 Σεπ 2005, 12:55:57
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Tiesto έγραψε:
kanelj έγραψε:
Ποιος ειπε οτι καρφωθηκε στο δεντρο???
Απ'οτι ειδα εγω το αυτοκινητο ειχε χτυπηθει στο πλαι,στην πορτα του συνοδηγου!
Αυτο σημαινει οτι του εφυγε το αυτοκινητο και προφανως πλαγιολισθησε τοσο που ηρθε καθετα με τον δρομο, μεχρι που χτυπησε η αριστερη μερια στο δεντρο με πολλα χιλιομετρα....Ε δεν νομιζω να μην παθαινε και τιποτα αν εσκασε στο δεντρο η πορτα του συνοδηγου με 100χλμ και πανω!!Μονο το ταρακουνημα που τρωει ολη η σπονδυλικη στηλη και ο σβερκος..... Rolling eyes


καρφωθηκε στο δεντρο με το πλαι εννοουμε. οποτε και συ εννοεις πως η δεξια πλευρα χτυπησε στο δεντρο.

ο στελιος εχει δικιο παιδια. σε ατυχηματα της F1 αναπτυσονται πολυ περισσοτερες δυναμεις και σιγουρα ποτε εκατονταδες G! Το θυμαμαι αυτο το ατυχημα του Μika. εσκασε πανω στον τοιχο αφου ειχε κοψει ελαχιστα και το μονο που επαθε ηταν να μεινει κουφος απτο ενα του αφτι και καποια προβληματα με την οραση. Υπαρχει ομως και κατι πιο προσφατο. το ατυχημα του Schumacher το 1999 που εφτασε στα 0 απο τα 240 και το μονο που επαθε ηταν να σπασει το ποδι του.

και γω ειμαι της αποψης οτι συνεθλιβη το σωμα του.


Καμία σχέση τα δυο ατυχήματα που λες, μεταξύ τους.....
Ο Schumacher έφυγε από την στροφή με 240, αλλά πρώτα πέρασε μέσα από την αμμοπαγίδα και μετά έπεσε και σε λάστιχα + το οτι η σύγκρουση ήταν μετωπική (η "μύτη" του μονοθεσίου είναι ειδικά σχεδιασμένη και απορρόφησε σημαντικό μέρος της πρόσκρουσης), οπότε δεν μιλάμε για καθαρή επιβράδυνση από 240-0, αλλά για πολύ μικρότερη.....


ο schumacher απτην στροφη εφυγε με καμια 300αρια (τοσα πιανουν σ αυτη τη στροφη στο silverstone), επεσε στην αμμοπαγιδα, εκοψε στα 240 και με τοσα εσκασε στα λαστιχα. τα μονοθεσια οντως ειναι πολυ πιο ασφαλη αλλα εγω συγκρινω τα g που δεχτικε το σωμα που ηταν πολυ περισσοτερα.

ο εγκεφαλος λογικο ειναι να παθαινει βλαβη αλλα οχι και ακαριαιο θανατο.
MEMsound - Παρ 30 Σεπ 2005, 10:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
"Στη μνήμη του Michael"....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr