fpug έγραψε: |
Και ναι ως δια μαγειας χτες το απογευμα το λαμπακι που γραφει air bag αρχισε να αναβοσβηνει.
Γυρισα τον διακοπτη που απενεργοποιει στο off 2-3 φορες ![]() Σημερα το πρωι βαζοντας μπρος την μηχανη δεν ξανα αναψε. Εχει συμβει σε κανεναν αλλο αυτο? Τι μπορει να ειναι ? ![]() |
fpug έγραψε: |
Πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν να παω να το βαλουμε στο διαγνωστικο. ![]() |
teoman έγραψε: |
Το πιθανότερο να έκανε πάλι το θαύμα του ο (αν)εγκέφαλος του 206...
Κάποια πληροφορία δεν θα διάβασε,κάτι θα του ξέφυγε.... Θυμίζει την ιστορία με τα όργανα που μετά από ένα 2ωρο λειτούργησαν.Θα το πας στην αντιπροσωπεία (όπως πρέπει),θα το βάλουν στο διαγνωστικό (εγκεφαλογράφημα),δεν θα βρουν τίποτα,θα γίνει ένα reset και όλα οκ. ![]() |
teoman έγραψε: |
Το πιθανότερο να έκανε πάλι το θαύμα του ο (αν)εγκέφαλος του 206...
Κάποια πληροφορία δεν θα διάβασε,κάτι θα του ξέφυγε.... Θυμίζει την ιστορία με τα όργανα που μετά από ένα 2ωρο λειτούργησαν.Θα το πας στην αντιπροσωπεία (όπως πρέπει),θα το βάλουν στο διαγνωστικό (εγκεφαλογράφημα),δεν θα βρουν τίποτα,θα γίνει ένα reset και όλα οκ. ![]() |
konstantinos έγραψε: |
Γιατί δεν κάνεις ενα reset μόνος σου, βγάζοντας και βάζοντας τους πόλους της μπαταρίας... ??? ![]() ![]() ![]() |
konstantinos έγραψε: | ||
Γιατί δεν κάνεις ενα reset μόνος σου, βγάζοντας και βάζοντας τους πόλους της μπαταρίας... ??? ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Συμφωνώ με τον Ady (αν δεν κάνω λάθος! ![]() Έχε υπόψη σου ότι το λαμπάκι ανάβει και στην περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με το διακόπτη απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι από τις άπειρες λακούβες των δρόμων μας ίσως να έχει μετακινηθεί λίγο η φίσα του διακόπτη (βρίσκεται ακριβώς πίσω από το διακόπτη) και γι' αυτό να σου άναψε το λαμπάκι. ![]() |
StAkIS έγραψε: |
Είχα το ίδιο πρόβλημα για αρκετό καιρό! Το πήγα στην Peugeot και μου άλλαξαν πλεξούδα του αερόσακου κάτω από το τιμόνι! Κόστος 25.000 δρχ. περίπου! ![]() |
Alex έγραψε: |
Εμενα μου το χε κανει πολυ παλια αυτο μια φορα και μετα σταματησε.. Πριν 15 μερες μου το ξανακανε, οποτε και εσβησα μηχανη, ξαναβαλα μπροστα και εσβησε. Μετα απο 2 μερες ειδα στο ταμπλο την ταναλια διπλα στα χιλιομετρα αναμενη (χωρις να εχει φτασει η ωρα της).. Λεω ετσι μου σαι? Τωρα θα σου δειξω εγω.. Και μηδενισα την ταναλια (κρατας πατημενο το κουμπι οσο γυρνας τη μηχανη απο radio σε stand by) .. Τωρα μετραει ξανα απο τις 30.000 αναποδα και ουτε εχω αναμενη ταναλια ουτε αναμενο airbag.. Ε μα πως θα γινει.. ![]() ![]() ![]() Αυτο θα πει στρουθοκαμηλισμος.. να μη θες να βλεπεις το προβλημα... Αλλα γενικα δεν ειμαι να μου τρωνε λεφτα οι συνεργιαδες για μ@@@@@ς, επειδη εχει λοξυγκα ο εγκεφαλος.. μην τρελαθουμε κι'ολας.. |
1.1 i love you έγραψε: |
Οντως το manual έχει οδηγίες για τον δείκτη των service.
Λοιπόν το λαμπάκι του αερόσακου έχει ανάβοσβήσει κι εμένα 2 φορές!Και τις 2 φορές για να σταματήσει έκανα το ίδιο:Εσβησα, έβγαλα το κλειδί, το ξαναέβαλα, έβαλα ξανά μπροστά και voila!!! Πάντως ένας ξάδερφός μου μου είπε να περιμένω πρώτα να σβήνει το λαμπάκι του αερόσακου και μετά να βάζω μπροστά.Οντως εδω και αρκετούς μήνες αυτό κάνω και δεν ξαναείχα πρόβλημα ![]() ![]() ![]() |
1.1 i love you έγραψε: |
ΕΕεεετσιιι.Επίσης τα κρύα πρωϊνά του χειμώνα καλό είναι να βοηθούμε τη μπαταρία βάζοντας μπροστά πρώτα πριν απο τη μηχανή το.....ράδιο του ηχοσυστήματός μας ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
ετσι ειναι! πρεπει να σβηνουν ολα τα φωτακια και μετα να βαζουμε μπροστα! ετσι δινουμε λιγα δευτερολεπτα καιρο και στην βενζινη να κυκλοφορησει. και παντα με συμπλεκτη πατημενο . ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
ΟΟΟΟΧΧΧΧΧΙΙΙΙΙΙΙ ! ! ! ! ! " τρως " μπαταρια ετσι ! δεν τη βοηθας ! ολα σβηστα (φωτα , ηχοσυστημα , αλαρμ) και μετα ξεκινας τη μηχανη. |
alxdr74 έγραψε: | ||||
|
1.1 i love you έγραψε: |
ΕΕεεετσιιι.Επίσης τα κρύα πρωϊνά του χειμώνα καλό είναι να βοηθούμε τη μπαταρία βάζοντας μπροστά πρώτα πριν απο τη μηχανή το.....ράδιο του ηχοσυστήματός μας ![]() ![]() |