GiorK έγραψε: |
Χαιρετώ τους πάντες...
Θα σας πώ απλά ότι : Το ατυτοκίνητο το πήρα με 8 χλμ. (σχετικά λίγα, ο κατασκευαστής διακαιολογεί και παραπάνω άμα λάχει ) Τα πίσω λάστιχα (στα 8 χλμ.) έιχαν σε όλο το πέλμα τα "βυζάκια" Τα μπροστινά λάστιχα (στα 8 χλμ.) ΔΕΝ είχαν καθόλου "βυζάκια" Επειδή είμαι παραδοσιακός και θέλω να το στρώσω το πάω χαλαρά, Τώρα (σχεδόν 550 χλμ.) παρατηρώ ότι τα πίσω λάστιχα έχουν ακόμη τα "βυζάκια" είναι λοιπόν προφανές πως τα πρώτα 8 χλμ. τοπ αμάξι τα έκανε "γράφωντας" ! |
GiorK έγραψε: |
Επίσης η μέση κατανάλωση (στο trip computer) όταν το πήρα ήταν 30l/100km. ! Προφανώς (για άλλη μια φορά) το αμάξι σκίστηκε ... |
Touristas έγραψε: |
Το ότι έχει βυζάκια δεν σημαίνει ότι το έχουν σκίσει.
|
Baphomet 'εγραψε έγραψε: |
σορρυ αλλά στο ρελαντί εμένα γιατί μου βγάζει παύλες...? το βρίσκω λίγο τρελό να το αφηνεις ρελαντί και να φτάνει 30Lt/100km!!! |
GiorK έγραψε: | ||
Εμένα βγάζει παύλες για την στιγμιαία ....δεν το έχω τσεκάρει ακόμη αλλά το πιθανότερο είναι πως και ας βγάζει παύλες η στιγμιαία κατανάλωση η μέση κατανάλωση μετράει σωστά .... Αυτό που ήθελα να πώ είναι πώς για να γράψει 30l/100km ΜΕΣΗ σημαίνει πως ηστιγμιαία έχει περάσει κατα πολύ τα 30 αρκετές στιγμές ..... |
Baphomet έγραψε: | ||||
για να βγάζει η στιγμιαία παύλες σημαίνει 0 άρα δεν ανεβαίνει και η μέση... δηλαδή αν μηδενίσω την μεση και κατσω στο ρελαντι θα γραψει μεση?? χλωμο γιατι εντελως τυχαια την μηδενισα σημερα σε φαναρι και είχε παύλες και η μέση... |
christhehealer έγραψε: |
Απ' ότι είχα διαβάσει παλιότερα σ' ένα περιοδικό και χωρίς να έχω αποδείξεις ότι είναι αλήθεια.
Τα αυτοκίνητα έρχονται από το εργοστάσιο με καράβι ή τραίνο. Όταν φτάσουν, υπάρχουν 2-3 υπάλληλοι που πρέπει να τα παρκάρουν στον χώρο φύλαξης ή όπως αλλοιώς λέγεται αυτός ο χώρος. Όταν μιλάμε για πάνω από 100 αυτοκίνητα, κάποια έχουν την ατυχία να κάνουν "μια 1η-2α στο parking"... Ειδικά εάν είναι και RC, ένας ακόμα λόγος. |
Lef205 έγραψε: |
Ερωτηση:Mπορει να φανει κωλοπαιδισμος αυτο που θα πω,αλλα πειτε πως δουλευατε στον Ο.Λ.Π. στο ξεφορτωμα αυτοκινητων και ειχατε να ξεφορτωσετε 15 s2000, 5 type -r, 10 evo, 8 sti, 10 rc κλπ. Θα τα πηγαινατε ολα σαν παναγιτσες????? (εγω ακομη δεν ειμαι σιγουρος για την απαντηση μου.) |
Baphomet έγραψε: |
σορρυ αλλά στο ρελαντί εμένα γιατί μου βγάζει παύλες...? το βρίσκω λίγο τρελό να το αφηνεις ρελαντί και να φτάνει 30Lt/100km!!! ![]() |
GiorK έγραψε: |
Τώρα μόλις νομίζω πως κατάλαβα την παρεξήγηση ....
Λέγοντας βυζάκια δεν εννοώ ......το βυζάκι που πετάει ένα λάστιχο στο πλάι του .... (λάθος δικό μου ) εννοώ τις "τριχούλες" που έχουν στο πέλμα τους όλα τα καινούρια ελαστικά .... |
Touristas έγραψε: | ||
Αν το μηδενίσεις σταματημένος είναι λογικό να γράψει παύλες. Ο υπολογιστής θα αρχίσει να δείχνει και να γράφει μετά τα 30km/h |
lef205 έγραψε: |
Κανεις δεν αναρωτηθηκε,αυτα τα 8 ή 10 ή 6 χλμ που γραφουν τα οδομετρα των αυτοκινητων οταν τα παραλαμβανουμε,που μπορει να εγιναν?(μιλαμε οτι δεν εχουν καν ασφαλεια και πινακιδες!)
|
Touristas έγραψε: | ||
Αυτές η τριχούλες είναι πολύ εύκολο να φύγουν ακόμα και με ένα απλό σπινάρισμα |
Steve έγραψε: |
Γείτονα (Ydwr) παρεκτρέπεσαι.
Στο trip computer, αν είσαι στο ρελαντί, σχετικά με την μέση κατανάλωση και ταχύτητα, θα πάρουνε την κατιούσα... Και αυτό γιατί η κατανάλωση είναι ελάχιστη και τα χιλιόμετρα μηδέν. Άρα λοιπόν με την δειγματοληψία (sampling) που κάνει, με τις τιμές που παίρνει να τείνουν στο μηδέν, θα μηδενιστούν και οι ενδείξεις σε κάποια φάση. Αυτό φυσικά το λέω γιατί το έχω παρατηρήσει ![]() Όταν σου έρχεται το αμάξι με 30lt/km μέση κατανάλωση, ε συγνώμη δηλαδή, αλλά τις 1ες 2ες σπασμένες, τις έχει φάει για τα καλά. Το χειρότερο βέβαια, είναι ότι τις έφαγε σπασμένες, γι αυτό και έχει τερματισμένη την κατανάλωση ![]() ![]() Συμφωνώ σε αυτό που λέει ο Αργύρης για το ότι η στιγμιαία παίρνει από τα 30km/h και μετά ένδειξη. |
eve έγραψε: |
Όσο για τα νέα αυτοκίνητα,έρχονται χωρίς πινακίδες!ΔΟΚ έχουν μόνο αυτά που προορίζονται για δοκιμαστικά(test drive) στην εκάστοτε αντιπροσωπεία!
|
Baphomet έγραψε: | ||
συμφωνώ απόλυτα. ![]() |
Stevon έγραψε: | ||
No1 Όπως είπαμε και ποιό πάνω πολύ σωστά τα ΝΕΑ αυτ/τα δέν έρχονται με πινακίδες. Νο2 Οι πινακίδες ΔΟΚ μπορεί να φορεθούν σε καινούριο αυτ/το σε περίπτωση που πρέπει αναγκαστηκά να κάνει μία μεγάλη διαδρομή οδικός π.χ:Θήβα-Αθήνα , αυτό θα γίνει επειδή δέν καλύπτεται με το Δελτ.Αποστολής. Νο3 ΔΕΝ φοράνε όλα τα test-drive ΔΟΚ υπάρχουν αρκετά με κανονικές πινακίδες. |
kanelj έγραψε: |
Επειδη δεν εχω και δεν πολυκαταλαβα τι παιζει,δεν μπορεις να αποδειξεις κατι με τις ενδειξεις? ![]() |
Ydwr έγραψε: |
Οταν ο παρονομαστης (χλμ)τινει στο μηδεν τοτε το αποτελεσμα τινει προς το απειρο.- |
GiorK έγραψε: |
1) Πράγματι άμα έχεις κάνει ένα χλμ. (χωρίς καθόλου σκίσιμο) και μετά το αφήσεις 10 ώρες στο ρελαντί και κάψει, έστω, συνολικά 5 λίτρα τότε ο υπολογισμός δίνει 50 λίτρα/100χλμ. |
GiorK έγραψε: |
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, αν και για να είμαστε ακριβείς θα έπρεπε να γνωρίζουμε πώς ΑΚΡΙΒΩΣ δουλεύουν τα Trip Computers... |
GiorK έγραψε: |
4)Επίσης το Trip computer Μηδενίζει και την μέση... |
GiorK έγραψε: |
5) Συφωνώ απόλυτα πως τελικά ακόμη κι εγώ που φωνάζω μπορεί να έκανα κι εγώ το ίδιο αν είχα τη δυνατότητα... επείδή όμως είναι έτσι ακριβώς, και τελικά ο καθένας θα έκανε το ίδιο, τότε θα έπρεπε οι εταιρίες να προστατέψουν λίγο τους αγοραστές τους και το όνομά τους ..... |
GiorK έγραψε: |
6) Όταν η υψηλή ένδειξη μέσης κατανάλωσης συνοδεύεται από φαγωμένα μπροστινά ελαστικά (λείπουν οι τριχούλες) και όταν επιπρόσθετα πρόκειται για 206 RC για μένα είναι 99% βέβαιο το τί έγινε .... |
Stevon έγραψε: |
...Νο2 Οι πινακίδες ΔΟΚ μπορεί να φορεθούν σε καινούριο αυτ/το σε περίπτωση που πρέπει αναγκαστηκά να κάνει μία μεγάλη διαδρομή οδικός π.χ:Θήβα-Αθήνα , αυτό θα γίνει επειδή δέν καλύπτεται με το Δελτ.Αποστολής.
Νο3 ΔΕΝ φοράνε όλα τα test-drive ΔΟΚ υπάρχουν αρκετά με κανονικές πινακίδες. |
TiMoRiS έγραψε: |
Οσο αναφορα τα κολοπαιδα που σκιζουν τα αμαξια ειμαι και γω ενα απο αυτα! Κατεβαζα μια boxster s απο Γερμανια και στον δρομο το ελιωσα το αμαξι! |
TiMoRiS έγραψε: |
Εγω ολα μου τα αμαξια και με ΔΟΚ τα συνοδευω παντα με δελτιο αοπστολης! ![]() Οσο αναφορα τα κολοπαιδα που σκιζουν τα αμαξια ειμαι και γω ενα απο αυτα! Κατεβαζα μια boxster s απο Γερμανια και στον δρομο το ελιωσα το αμαξι! |
Ydwr έγραψε: |
Θα σας πιασω και τους δυο απο το αυτι και θα σας κουτουλαω τα κεφαλια ρε νουμερα (και μαλιστα μεγαλα. Μιλαμε και 25ψηφια και βάλε) ![]() |
Ydwr έγραψε: |
Λοιπον ζωντοβολα για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. Εχουμε το κλασμα
Λιτρα/χιλιομετρα Οταν ο παρονομαστης (χλμ)τινει στο μηδεν τοτε το αποτελεσμα τινει προς το απειρο.- |
Ydwr έγραψε: |
Παραδειγμα: Εστω οτι το αμαξι με 0 χλμ εχει καψει σε σταση 1 λιτρο. Κανει ενα χλμ και καει αλλο 0,5 Αρα εχει καψει σε 1 χλμ 1,5 λιτρα. Αυτο το trip computer το αναγει στα 100 χλμ και θα λεει 150 λιτρα. Γκε-γκε? |
Ydwr έγραψε: |
Η μεση ταχυτητα ειναι λογικο και αναμενόμενο να κατεβαινει γιατι εκει εχουμε χλμ/ωρα. Ε ρε ατιμουληδες αν μπορεσετε να μηδενισετε το χρονο συγχαρητηρια, μπορειτε να ξεπερασετε οποιονδηποτε μαθουσαλα. |
Ydwr έγραψε: |
Δεν αρνουμαι βεβαια οτι το παραπανω το εχεις παρατηρησει για αυτο και ρωτησα στο προηγουμενο post αν μηδενιζοντας τα χλμ μηδενίζει και η μέση καταναλωση. Προφανως η μέση δεν μηδενίζει και ειναι τα για τα συνολικα χλμ που εχει διανύσει το αμάξι. Και αυτο θα μου ειναι ακομα πιο δυσκολο να το εξηγήσω. |
Ydwr έγραψε: |
Σε ενα καινούριο με μηδέν χλμ που δεν υπαρχουν στοιχεία στην μνημη ο trip ειναι ακαλιμπραριστος και ειπαμε τι γινεται. Σε κάποιο που εχουν γίνει χλμ υποθέτω οτι δουλευει και με ενα συσχετισμό χρόνου. Εστω οτι κανουμε πρωτη "βολτα" για 1 ωρα με 100 χλμ και καιμε 10 λιτρα αρα η μέση ειναι 10 λιτ/100 χλμ. Αν σταματησουμε με την μηχανη αναμένη για το trip αναμένει να καιμε 10 λιτ /100 χλμ/ωρα (ή 0,0166 λιτ/ 1,66 χλμ/ λεπτό).Με τον κινητήρα όμως στο ρελαντι καιμε 0,01 λιτ/ λεπτο και εκει ειναι που ο trip τα χανει. αφου πλέον υπολογίζει 6 λιτ/ 100 χλμ/ ωρα και για αυτό μειώνει την μέση κατανάλωση. Εάν μέινουμε στο ρελαντί για 1 ώρα, θεωρητικα η μέση θα πέσει στα 8 λιτρα |
Ydwr έγραψε: |
Λογικα, μόλις ξαναξεκινήσεις στο trip θα δεις μια αυξηση στην μέση στα πρώτα χλμ αφου τελικά για 100 χλμ εχει καψει 16 λίτρα. |
Ydwr έγραψε: |
Καταλήγουμε λοιπον στο εξης συμπέρασμα.
Μετρώντας ο trip την μεση κατανάλωση παρόλο που η ενδειξη ειναι ανα 100 χλμ, λαμβάνει υπόψην του και την παράμετρο του χρόνου (με αγνωστο βάρος στα χλμ και τον χρόνο). Και οτι ο μέτρητης καλιμπράρεται διαρκώς όσο περισσότερα χλμ και ώρες λειτουργίας γράφει. Αυτα, σας τα επρηξα, γεια σας ![]() |
Lef205 έγραψε: |
Ερωτηση:Mπορει να φανει κωλοπαιδισμος αυτο που θα πω,αλλα πειτε πως δουλευατε στον Ο.Λ.Π. στο ξεφορτωμα αυτοκινητων και ειχατε να ξεφορτωσετε 15 s2000, 5 type -r, 10 evo, 8 sti, 10 rc κλπ.
Θα τα πηγαινατε ολα σαν παναγιτσες????? (εγω ακομη δεν ειμαι σιγουρος για την απαντηση μου.) |