PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...

Vini - Πεμ 01 Αύγ 2002, 13:47:14
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Αλήθεια κανένας ρυρμιστής πίεσης βενζίνης τι να λέει?
pugsang - Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης εχει σκοπό να ρυθμίζει την πίεση με την οποια ψεκάζουν βενζίνη τα μπεκ στο ρελαντι και καθως ανεβαίνουν οι στροφές μεχρι κοφτη.Σε περιπτωση που αλλαξεις την εισαγωγή (σκούπες,φίλτρα) υπάρχει περίπτωση η πιεση με την οποια ψεκάζεται η βενζίνη ιδιως ψηλά να μην επαρκει και να μενει ο κινητήρας απο καύσιμο.Εχεις διαπιστωσει κατι τέτοιο??
Ο μαμα ρυθμιστής δουλέυει στα 2,8bar (Rallye).Αν δεν σκοπευεις να φτιαξεις φοβερα πράγματα και να κανεις κανενα τρομερο upgrade του μοτερ σου μπορεις να βαλεις τον ρυθμιστη απο ενα 2λιτρο και να κανεις την δουλεια σου αν οντως εχεις προβλημα αλλιως δεν θα δεις τρομερή διαφορά.

306gti:3.2bar
Xsara vts:3bar
206gti:?????

Οι τιμες ειναι γυρω στα 20.000 για τους after market που ειναι ρυθμιζόμενοι και γυρω στα 30.000 για τους ανωτέρω καινούργιους μη ρυθμιζόμενους ομως(για μενα καλύτερα & πιο σίγουρα)
Vini - Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες...
Αραγε μπαίνουν εύκολα οι ρυμθιστές?
Από μάρκες ξέρεις τίποτα?

Προσωπικα δεν έχω παρατηρήσει να μένει ο κινητήρας από καύσιμο....αλλά βασικα ψάχνομαι ... Wink

Αξίζει για ενα σχεδόν μαμίσιο κινητήρα χωρίς σκούπα αλλά μόνο με εξαγωγή...?
Sidobre - Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι αξίζει να βάλεις αν δεν κάνεις καμμία βελτίωση! Το πιο πιθανό ότι στην κίνηση θα σου μπουκώνει.

Πάντως Of the Record, έχω ακούσει (από τον γωστό ηλεκτρολόγο) ότι η πίεση της βενζίνης ρυθμίζεται απο το Laptop "μύθο"
pugsang - Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:44:07
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μπει ο ρυθμιστής ειναι πολυ ευκολο (αρκει να μην εχεις μπαρα θολων που περναει πανω απο το καπακι της μπεκιέρας οπως στο 106).Λυνεις το καπακι της μπεκιερας την βρισκεις(την μπεκιερα) εκει διπλα ειναι & ο ρυθμιστής.Τον λυνεις (τον ρυθμιστή) και βαζεις τον καινούργιο(τον ρυθμιστή). A pice of cake.

Μαλλον καλύτερα να πας σε ενα συνεργείο για την τοποθετηση του.Πολυ γνωστοί ρυθμιζομενοι ειναι οι Mallapasi που φερνει η Weber στην Θησεως.

Μαλλον δεν σου χρειάζεται φιλε.......
DimiP - Τετ 07 Αύγ 2002, 03:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
σχετικα με το ρυθμιστη πιεσης βενζινης βρηκα στην διευθυνση
http://www.peugeotperformance.net/en/index.html
τα εξης :

<<
The basics
If your car is equipped with electronic fuel injection a power boost valves will give you an instant increase in power. Instant, in that you will notice it as soon as you snap open the throttle, and instant, because it is a simple bolt on fitting - directly replacing your existing fuel pressure control valve.

How it works
In an electronic fuel injection system, the fuel is drawn from the tank by the fuel pump, and passed to the fuel rail for delivery to the cylinders via the injectors. Because the fuel pump sends the fuel in pulses, a fuel pressure control valve is required to stabilise the pressure in the fuel rail to provide a constant feed to the injectors. As you accelerate the demand for fuel increases.

Installing a boost valve up
First things first, remove the air filter ducting and the breather hose from the oil filler cap. Then remove the electrical plug that connects to the air intake / manifold. this will give you access to the fuel rail and regulator. Next remove the clip holding the regulator in the housing and gently pry the regulator free, next fit the regulator adapter (FSE) into the housing and refit the clip that secures it. Remove the RED clip on fuel pipe - this is the return to tank feed, cut this pipe just behind the red connector, fit the union supplied into the cut off pipe, and blank off the pipe stub (on the rail) with a short length of fuel hose with the bolt in one end, clip up tightly with the supplied clips.
Find a suitable location to fit the mounting bracket, Next cut a suitable lenght of fuel hose and connect it to the side pipe stub on the new valve and the pipe stub on the FSE supplied regulator adapter (secure tightly with the clips) Then connect another length of fuel hose between the bottom stub on the valve and the union that you fitted in the return to tank plastic fuel line.
Lastly, fit the new vaccuum hose to the small stub on the top of the valve and the other end on the inlet manifold. Next, before testing, ensure all connections are secured tightly with the clips, and that none of the pipes foul on any other components.

Benefits up


The performance increase amounts to better fuel pick up and throttle response. Don't adjust the valve unless you know that it will benefit the car! The valve may need proper setting up at a performance specialist if a superchip or similar is fitted. On a scale of 1 to 5 of difficulty i would rate this as 3.
Make sure all hoses are secured and that no leaks occur.
>>


Τελικα υπαρχει αυτο το "πραγμα" εδω στην Ελλαδα;
Μηπως ειναι αυτο που αναφερθηκε στα προηγουμενα posts;
Ειναι ασφαλες;
Αποδιδει;
Κοστιζει;
Το αρθρο καλα μας τα λεει αλλα....
Vini - Πεμ 31 Οκτ 2002, 11:49:05
Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Λοιπόν ξανανοίγω το θέμα και παρακαλώ να επικεντρωθούμε σε αυτό με χειροπιαστά στοιχεία και τεκμηριώσεις.

Μόλις γύρισα από την AVC WEBER....και έμαθα κάποια πράγματα για το 206...

Δυστυχώς δεν είναι σίγουροι αν ο ρυθμιστής πίεσης στο 206 είναι στο χώρο μηχανής. Το ποιο πιθανό είναι, από ότι μου είπαν, είναι να βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ...

Επειδή όμως παίζεται...θα πρέπει να το δουν από κοντά το αυτοκίνητο...

Οι τιμές είναι περίπου στα 70euro...εφόσον μπορεί να αλλαχθεί ο ρυθμιστής....

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?

Λοιπόν 2ο θέμα σκούπα της AVC WEBER....ουπς....θα το γράψω στο άλλο τοπικ....

SIDOBRE είχες αναφέρει τα bar του εργοστασιακού ρυθμιστή μας? Πόσο είχες πει?
Sidobre - Πεμ 31 Οκτ 2002, 12:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό, μπας και γίνει μάθημα, ότι όταν ξεφεύγει ένα θέμα από τα λογικά πλαίσια, χάνονται και σημαντικά μηνύματα! Οπότε, από εδώ και πέρα προσοχή.

Λοιπόν για εμένα επιβεβαιώνεται αυτό που είχα πεί ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πίσω στο ρεζερβουάρ μαζί με την αντλία βενζίνης.

Ο ρυθμιστής σε εμάς δουλεύει στα 2,8 bar. Aυτό το είδα με τα μάτια μου στο διαγνωστικό.

Αν έχω και μια εβδομάδα πίστωση χρόνου θα μπορέσω να μάθω και άλλα πράγματα γιατί και εγώ το ψάχνω αλλά δεν μπορώ να πω ακόμα περισσότερα γιατί αυτός που χειρίζεται το θέμα δεν θέλει.

Ομως καλό είναι να το ψάχνουμε και από άλλες πηγές (ρυθμιστές πίεσης κτλ.) για να έχουμε πολλές επιλογές.

Το πρόβλημα λοιπόν που υπάρχει είναι ότι αν αντιληφθεί ο αισθητήρας πίεσης, που βρίσκεται στα μπέκ ψεκασμού, παραπάνω καύσιμο, στέλνει στον εγκέφαλο σήμα, να μειώσει τον χρόνο ψεκασμού. Οπότε υπάρχει μια περίπτωση, που δεν έχει ακόμα διασταυρωθεί, ότι αν μπεί ρυθμιστής μπορεί και να μην δουλέψει. Αυτό κοιτάμε τώρα.

Επίσης υπάρχει και η περίπτωση ότι ο υπάρχων ρυθμιστής πίεσης να μπορεί να ρυθμίζεται αλλά δεν ξέρω μέχρι πόσο.

Συγκεκριμένα μετρήσαμε την αναλογία αέρα/καυσίμου και προσπαθούμε να βρούμε μια τιμή που να συμφωνεί με την κύρια αναλογία που έχει ο εγκέφαλος στην μνήμη του ή να αλλάξουν τα δεδομένα του εγκεφάλου. Ολα αυτά είναι αρκετά δύσκολα οπότε εξού και η αναμονή.΄

Θέλω και εγώ να μάθω νεότερα σχετικά με τους ρυθμιστές, όπως αν έχω και εγώ κάποια νεότερα θα ειδοποιήσω.
Ady - Πεμ 31 Οκτ 2002, 12:16:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Vini έγραψε:

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?


Από το manual της Haynes :
The fuel pressure regulator is an internal part of the fuel pump assembly and is not available separately.

Υπενθυμίζω ότι το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είναι για 16βάλβιδους κινητήρες.
Vini - Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:06:34
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink
Mix206cc - Κυρ 03 Νοέ 2002, 13:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ
Vini - Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question
theflame - Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question


Διαβάζοντας όλα τα πιο πάνω, και χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας, μήπως ο ρυθμιστής πίεσης υπάρχει και ρυθμίζετε από τον εγκέφαλο, και για να πάρουμε περισσότερη βενζίνη χρειάζεται απλώς να ρυθμίσουμε τον εγκέφαλο και όχι να τον αλλάξουμε με κάποιο μεγαλύτερο;
Μήπως δηλαδή ο ρυθμιστής έχει ένα μεγάλο εύρος πίεσης και όχι ένα στάνταρ αλλά ρυθμιζόμενος; Embarassed
Vini - Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:42:30
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Διαβάζοντας όλα τα πιο πάνω, και χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας, μήπως ο ρυθμιστής πίεσης υπάρχει και ρυθμίζετε από τον εγκέφαλο, και για να πάρουμε περισσότερη βενζίνη χρειάζεται απλώς να ρυθμίσουμε τον εγκέφαλο και όχι να τον αλλάξουμε με κάποιο μεγαλύτερο;
Μήπως δηλαδή ο ρυθμιστής έχει ένα μεγάλο εύρος πίεσης και όχι ένα στάνταρ αλλά ρυθμιζόμενος; Embarassed



Aυτό είναι σίγουρο...και καλά τα λες...
Από την στιγμή που κάτι ρυθμίζεις ηλεκτρονικά αμέσως αυτό γίνεται πράξη σε κάτι μηχανικό...

Απλά αυτός ο ρυθμιστής δεν θα πρέπει να έχει καμιά σχέση με το γνωστό σε όλους απλό μεταλλικό ρυθμιστή των 20.000δρχ....
Nikel - Κυρ 03 Νοέ 2002, 20:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question


Ρυθμιστης πιεσης υπαρχει (αυτο δεν το λεω εγω αλλα ενας βελτιωτης που ρωτησα) οπως λεει και ο φιλος ο Μιχ πισω στο ρεζερβουαρ που ομως δεν αλλαζεται και ελεγχεται ηλεκτρονικα απ'τον εγκεφαλο οπως λεει και ο φιλος ο φλογας!
Miltellas - Δευ 04 Νοέ 2002, 02:18:02
Θέμα δημοσίευσης:
Με λίγα λόγια:
Στο 1.6 16V η αντλία βενζίνης, ο ρυθμιστής πίεσης και το φίλτρο βενζίνης, είναι τρία μαζί σε ένα εξάρτημα και βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ.

Σωστά;
Nikel - Δευ 04 Νοέ 2002, 02:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Με λίγα λόγια:
Στο 1.6 16V η αντλία βενζίνης, ο ρυθμιστής πίεσης και το φίλτρο βενζίνης, είναι τρία μαζί σε ένα εξάρτημα και βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ.

Σωστά;


Αυτο δεν το ξερω για να το επιβεβαιωσω φιλε Μιλτο απλα γιατι δεν μου το διευκρινισαν αλλα ουτε και το ρωτησα τοσο αναλυτικα! Αυριο μπορει να ξερω ομως αρα και θα ενημερωσω!!!
Mix206cc - Δευ 04 Νοέ 2002, 09:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question

Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..
Rally - Δευ 04 Νοέ 2002, 09:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..[/quote]


οχι στα νεα ραλακια δεν εχει αλλαξει τιποτα, με σιγουρια το λεω γιατι και το δικο μου μοντελο 2002 β ειναι και βαζω τον ρυθμιστη αυτην την βδομαδα
Mix206cc - Δευ 04 Νοέ 2002, 10:10:21
Θέμα δημοσίευσης:
Rally έγραψε:
Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..



οχι στα νεα ραλακια δεν εχει αλλαξει τιποτα, με σιγουρια το λεω γιατι και το δικο μου μοντελο 2002 β ειναι και βαζω τον ρυθμιστη αυτην την βδομαδα[/quote]
Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion
Rally - Δευ 04 Νοέ 2002, 14:48:48
Θέμα δημοσίευσης:
Mix206cc έγραψε:




Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion


φιλε μιχ δεν θελω να το παιξω ξερολας αλλα το εχω ψαξει.τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ? εγω θα πω ενα προσφατο παντως. μου ειπαν να αλλαξω ΟΛΟ το καλοριφερ στην εγγυηση επειδη εκανε θορυβο και δεν ηξεραν απο που. ο θορυβος απλα ηταν το μοτερακι που δεν εκλεινε ποτε!!!δεν ειναι και απλες δουλειες αυτες σε καινουργιο αυτοκινητο και καλο ειναι να τις αποφευγεις.
Mix206cc - Δευ 04 Νοέ 2002, 19:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
Rally έγραψε:
Mix206cc έγραψε:




Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion


φιλε μιχ δεν θελω να το παιξω ξερολας αλλα το εχω ψαξει.τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ? εγω θα πω ενα προσφατο παντως. μου ειπαν να αλλαξω ΟΛΟ το καλοριφερ στην εγγυηση επειδη εκανε θορυβο και δεν ηξεραν απο που. ο θορυβος απλα ηταν το μοτερακι που δεν εκλεινε ποτε!!!δεν ειναι και απλες δουλειες αυτες σε καινουργιο αυτοκινητο και καλο ειναι να τις αποφευγεις.

Συμφωνω μαζι σου Rally οι αντιπροσωπιες ειναι για τον λοςμπου :D
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
Rally έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ?


Άσε Ραλλάκια.. Τα ξέρουμε! Και έχουμε αναφερθεί συχνά στην Lion.
Τελικά, απ'ότι φαίνεται οι ευχαριστημένοι πελάτες τους, είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και πολύ με το αυτοκίνητό τους. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βάλεις εσύ το σήμα της VW, αλλά η Lion να αρχίσει να πουλάει VW... H Peugeot δεν της πάει φαίνεται...
Nikel - Πεμ 07 Νοέ 2002, 02:57:11
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Rally έγραψε:
τι αλλο θα ακουσουμε απο την lion δεν ειναι δυνατον.θα κολλησω στο ραλακι το σηματακι VW και θα το πηγαινω στην ΚΑΡΕΝΤΑ, δεν παει αλλο!!! μηπως πρεπει να ανοιξουμε κανα θεμα με τα μαργαριταρια της ΛΙΟΝ?


Άσε Ραλλάκια.. Τα ξέρουμε! Και έχουμε αναφερθεί συχνά στην Lion.
Τελικά, απ'ότι φαίνεται οι ευχαριστημένοι πελάτες τους, είναι αυτοί που δεν ασχολούνται και πολύ με το αυτοκίνητό τους. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βάλεις εσύ το σήμα της VW, αλλά η Lion να αρχίσει να πουλάει VW... H Peugeot δεν της πάει φαίνεται...



ΝΙΚΟΣ - Τετ 26 Μάρ 2003, 12:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον............Εβγαλα τον ρυθμιστη που ειχα στο 106 για διαφορους λογους.

1).Περνουσε το μπαρομετρο στην καμπινα του οδηγου και σε περιπτωση ατυχηματος υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα να κοπη το σωληνακι που περναει απο την μετωπη του αυτοκινητου λογο τσαλακωματος της λαμαρινας και να επαιρνε φωτια.
2).Και βασικοτερο........Η πιεση βενζινας απο τον ΄΄μαμα΄΄ ρυθμιστη δουλευε 2.7 BAR.Εγω εδωσα πιεση στον ΄΄καινουργιο΄΄3.2 BAR.
0.5 δηλαδη πανω.
Ειχα ομως την εντυπωση πως το αμαξι δεν παει.........

Οντως...Τωρα που τον εβγαλα το αμαξι παει καλυτερα.
Αυτο εχει μια βαση.......Τον ρυθμιστη στα 106 (δεν ξερω για αλλα αμαξια),μπαινει στα επιστρεφομενα.Ετσι δηλαδη για να δωσουμε πιεση,μειωνετε η παροχη.Εκει ειναι το προβλημα.

Μηπως τελικα ολα αυτα τα εξαρτηματακια ειναι παραπανω για ψυχολογικους λογους παρα για την ουσια που ζηταμε ολοι Question Question
Θεοδόσης - Πεμ 27 Μάρ 2003, 01:34:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, έχουν λεχθεί κάποια πράγματα σε αυτό το topic που είναι λανθασμένα από τεχνικής άποψης. Επειδή το έχω ψιλοψάξει το θέμα θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα αλλά δεν είναι της ώρας διότι είναι 2 παρά και μπήκα για ένα διάλειμμα από το διάβασμα. Υπόσχομαι να επανέλθω σύντομα για να πω τα λίγα που γνωρίζω.
Ntinos - Πεμ 27 Μάρ 2003, 02:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="ΝΙΚΟΣ"]Λοιπον............Εβγαλα τον ρυθμιστη που ειχα στο 106 για διαφορους λογους.

1).Περνουσε το μπαρομετρο στην καμπινα του οδηγου και σε περιπτωση ατυχηματος υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα να κοπη το σωληνακι που περναει απο την μετωπη του αυτοκινητου λογο τσαλακωματος της λαμαρινας και να επαιρνε φωτια.
2).Και βασικοτερο........Η πιεση βενζινας απο τον ΄΄μαμα΄΄ ρυθμιστη δουλευε 2.7 BAR.Εγω εδωσα πιεση στον ΄΄καινουργιο΄΄3.2 BAR.
0.5 δηλαδη πανω.
Ειχα ομως την εντυπωση πως το αμαξι δεν παει.........

Οντως...Τωρα που τον εβγαλα το αμαξι παει καλυτερα.
Αυτο εχει μια βαση.......Τον ρυθμιστη στα 106 (δεν ξερω για αλλα αμαξια),μπαινει στα επιστρεφομενα.Ετσι δηλαδη για να δωσουμε πιεση,μειωνετε η παροχη.Εκει ειναι το προβλημα.

Μηπως τελικα ολα αυτα τα εξαρτηματακια ειναι παραπανω για ψυχολογικους λογους παρα για την ουσια που ζηταμε ολοι Question Question[/quo

αυτο ειναι και το ποιο σωστο θεωρητικα
ο ρυθμιστης πιεσης με πολυ μπακαλικα ειναι οτι το σασμαν σε ενα μοτερ.δεν γινεται να παρεις την απαιτουμενη ροπη στρεψης αν δεν υποδιερεσεις.ετσι δεν υφισταται και κυκλωμα ντεποζιτου-αντλιας χωρις να υπαρχει κατι να παρεμβαλεται ωστε να παρεις την απαιτουμενη ροη σε βενζινη.η καθε τρομπα εχει ενα στανταρ που θα δουλεψει.ηλεκτρονικος ελεγχος παντως και πρασινα αλογα δεν ειναι τιποτε αλλο απο το πολυ απλο της μετατροπης του μηχανικου αναλογου της κατασκευης σε γλωσσα που αναγνωριζει ο εγκεφαλος ωστε με την σειρα του να διορθωσει την παροχη.ποιο παλια (δεν ξερω) αλλα υποθετω οτι γινοταν με υποπιεση τωρα με σενσορα για να μην παρεμβαλεται το οργανο στο κυκλωμα.
αυτα με πολυ απλα λογια και οταν σας ξαναπουν οτι δεν υπαρχει ρυθμιστης πιεσης σε καποιο μερος,βαλτε το στα ποδια γιατι μπορει να σας πουν μετα οτι ανακαλυφθηκε η φωτια.απλα ο καθε ρυθμιστης ειναι διαφορετικος,εχει αλλο σχημα,μπορει να ειναι και μεσα στην αντλια (κατι σαν το ενσωματωμενο κιβωτιο της φεραρι,χαχ Laughing )παντως μπορει να γινει και το αλλο,να αφησεις τον μαμα ως εχει και να παρεμβαλεις και τον δευτερο οπου βολευει χωροταξικα.υποθεση ειναι αλλα μου φενεται οτι οι περισσοτεροι μαστορες ετσι τον βαζουν Very happy Very happy Very happy .αμα θες ολα γινονται (και μετα χανεις και 10 αλογα)
pugsang - Πεμ 27 Μάρ 2003, 13:29:33
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο,

Ο ρυθμιστής σου δεν είναι επάνω στην δεξιά(οπως κοιτάς την μηχανή) μερια της μπεκιέρας?Τα επιστρεφόμενα είναι εκεί?
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 27 Μάρ 2003, 14:51:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη ο ρυθμιστης ειναι επανω στην μπεκιερα στο κεντρο,οπως κοιτας την μηχανη απο την πανω μερια που ειναι η εισαγωγη.Απο εκει λοιπον εβγαζες το σωληνακι του μανισιου και επερνες το σωληνακι απο τα επιστρεφωμενα και το εβαζες στον αλλον ρυθμιστη.Σιγουρα μπαινει στα επιστρεφωμενα.
Καταργεις τον μαμα χωρις να τον βγαλεις απο επανω.Απλα ξεσυνδεεις απο πανω του την παροχη και την υποπιεση.
pugsang - Πεμ 27 Μάρ 2003, 15:02:01
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο ξέρω που είναι ο ρυθμιστής αλλα δεν μπορω να καταλάβω γιατί έκανες ρε φίλε ολο αυτο το πράγμα με σωληνάκια και μπαρόμετρα μεσα στην καμπίνα και δεν έπαιρνες εναν ιδιο με το μαμίσιο να μπει στην ιδια θέση να ξεμπερδεύεις.

Πόσο σίγουρο είναι οτι μειώνει την παροχή??
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 27 Μάρ 2003, 17:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι.....αν επερνα εναν ιδιο δεν θα μπορουσα να ΄΄παιξω΄΄ με την πιεση.Αυτοι που ειναι σαν τον μανισιο ειναι σταθεροι οπως ακριβως και ο μανισιος.Ενω με του εμποριου αυξωμιωνεις την πιεση αναλογα με καποια χαρακτηριστηκα.Αν εβαζα πχ εναν απο 2,7 που ειναι ο μανισιος σε 3,2 και ειχε προβλημα απο πολλη μιγμα μετα τι θα εκανα Question Παντως ειναι πιστευω λαθος το εξαρτημα αυτο.Αν δουμε πχ τα αγωνιστηκα δεν εχει κανενα τετοιο εξαρτημα.Χιλιες φορες να πληρωσεις εναν εγκεφαλο παρα τα 25 χιλιαρικα απο αυτο Wink
Θεοδόσης - Παρ 28 Μάρ 2003, 14:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Ο ρυθμιστής πίεσης είναι ένα εξάρτημα το οποίο φροντίζει να διατηρείται μια πίεση συγκεκριμένη στη γραμμή των καυσίμων πριν από αυτόν. Μπαίνει πριν την επιστροφή των καυσίμων και μετά τα μπεκ, ούτως ώστε η πίεση της βενζίνης στα μπεκ να είναι η προβλεπόμενη. Υπάρχουν διαφόρων ειδών ρυθμιστέ πίεσης. Υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι διατηρούν την πίεση των καυσίμων σταθερή σε μια προκαθορισμένη τιμή και κάποιοι οι οποίοι μεταβάλλουν την πίεση ανάλογα με το φορτίο της μηχανής (χοντρικά το πόσο πατάμε το γκάζι ). Στο Rallye για παάδειγμα, από ότι ξέρω, ο ρυθμιστής πίεσης κρατάει μια πίεση σταθερή σε συνθήκες μηδενικού φορτίου, ενώ αυξάνει την πίεση της βενζίνης ανάλογα με την υποπίεση στην εισαγωγή (γι' αυτό παίρνει το σωληνάκι της υποπίεσης. Αυτό είναι λογικό διότι τα μπεκ για να ψεκάζουν με την ίδια πίεση το καύσιμο πρέπει να έχουν σταθερή διαφορά πίεσης από το χώρο όπου ψεκάζουν το καύσιμο, δηλαδή την εισαγωγή. Εφόσον η πίεση στην εισαγωγή μεταβάλλεται, πρέπει αυτόματα να μεταβάλλεται και η πίεση στα μπεκ για να μένει η διαφορά σταθερή. Από ότι μου έχει πει ο Μάκης (pugsang ) η πίεση με την οποία ψεκάζει ο μαμά ρυθμιστής πίεσης του Rallye π.χ. σε πλήρες φορτίο είναι 3 bar.
Ο τρόπος σκέψης σύμφωνα με τον οποίο λέμε ότι ο ρυθμιστής πίεσης μπορεί να μας δώσει δύναμη, αποτελείται από 2 σκέλη. Στο πρώτο σκέλος είναι όταν έχουμε ήδη πετύχει να δώσουμε τόσο επιπλέον αέρα στο μοτέρ (με ελεύθερα φίλτρα, εκκεντροφόρους κλπ ) που ο εγκέφαλος δεν μπορεί να παρέχει, μέσω της αυτορύθμισης που διαθέτει, αρκετό καύσιμο για να είναι στη σωστή αναλογία ο αέρας με το καύσιμο, με λίγα λόγια το μείγμα μας είναι φτωχό. Στο δεύτερο σκέλος του σκεπτικού είναι το γεγονός ότι ο κατασκευαστής έχει επιλέξει να δίνει τόση βενζίνη όση να έχει ικανοποιητική δύναμη, αλλά και ικανοποιητική κατανάλωση. Με full throttle το μείγμα είναι πλούσιο, κάτω από 14.7 προς 1 που είναι η στειχοιομετρική αναλογία. Στην καμπύλη αναλογίας αέρα-καυσίμου υπάρχουν πολλά σημεία. Σε κάποιο από αυτά τα σημεία έχεις μέγιστη ιπποδύναμη, σε κάποιο σημείο έχεις ελάχιστη κατανάλωση κλπ. Το σημείο της μέγιστης ισχύος είναι με λίγο πλουσιότερο μείγμα από αυτό του κατασκευαστή, με λίγη περισσότερη βενζίνη δηλαδή. Αυτό λέγεται υπερφόρτωση του μείγματος και, αν γίνει σωστά θα δώσει λίγη ακόμη δύναμη (ίσως 2% π.χ.). Ουσιαστικά στέλνουμε παραπάνω βενζίνη από αυτή που θα χρειαζόταν αν όλα τα μόρια του οξυγόνου ενώνονταν με όλα τα μόρια βενζίνης με το σκεπτικό ότι θα περισσέψουν λίγα μόρια καυσίμου που δε θα καούν αλλά το οξυγόνο θα χρησιμοποιηθεί όλο, άρα θα εκλυθεί περισσόερη ενέργεια, άρα περισσότερη ιπποδύναμη τελικά. Αν το πλουσιέψεις όμως υπερβολικά, πάλι χάνεις σε δύναμη, πρέπει δηλαδή να βρεις τη "χρυσή" τομή. Αν θυμάμαι καλά η ιδανική αναλογία για μέγιστη ιπποδύναμη είναι 12.7 προς 1 περίπου (αέρας προς βενζίνη ).
Είναι προφανές ότι υπό προϋποθέσεις, ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης μπορεί να δώσει κάποια επιπλέον δύναμη, εφόσον γίνει σωστή ρύθμιση.
Βέβαια, τα παραπάνω είναι λίγο απλουστευμένα και υπάρχουν και άλλες παράμετροι. Αν μπορέσω θα γράψω κάποια πράγματα ακόμη, αλλά σε ευθετότερο χρόνο, διότι πνίγομαι λίγο.
Τα λέμε.
Tony - Σαβ 29 Μάρ 2003, 00:35:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Vini έγραψε:
Λοιπόν ξανανοίγω το θέμα και παρακαλώ να επικεντρωθούμε σε αυτό με χειροπιαστά στοιχεία και τεκμηριώσεις.

Μόλις γύρισα από την AVC WEBER....και έμαθα κάποια πράγματα για το 206...

Δυστυχώς δεν είναι σίγουροι αν ο ρυθμιστής πίεσης στο 206 είναι στο χώρο μηχανής. Το ποιο πιθανό είναι, από ότι μου είπαν, είναι να βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ...

Επειδή όμως παίζεται...θα πρέπει να το δουν από κοντά το αυτοκίνητο...

Οι τιμές είναι περίπου στα 70euro...εφόσον μπορεί να αλλαχθεί ο ρυθμιστής....

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?

Λοιπόν 2ο θέμα σκούπα της AVC WEBER....ουπς....θα το γράψω στο άλλο τοπικ....

SIDOBRE είχες αναφέρει τα bar του εργοστασιακού ρυθμιστή μας? Πόσο είχες πει?


Φίλε μου Vini ο ρυθμιστής τοποθετείτε κάτω από το αμάξι και όχι μπροστά στο μοτέρ όπως στο 1100 το 106. Η τιμή του υπολόγιζε όπως είπε και εσύ ένας καλός ρυθμιστής βενζίνης στοιχίζει 25.000δρχ και πιστεύω πως όση έχετε βάλει σκούπα και εξάτμιση και δεν μπορείτε να βάλετε πρόγραμμα λόγο Sagem τοποθετήστε τον ρυθμιστή για να μην ταλαιπωρείτε το αμάξι λόγο έλλειψης βενζίνης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr