PSClub - Hellas

Κινητήρας - ΓΕΝΙΚΑ - Πως Διαβαζουμε 1 Δυναμομετρηση???

Nikel - Τρι 29 Οκτ 2002, 19:40:59
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Πως Διαβαζουμε 1 Δυναμομετρηση???
Επειδη εγω δεν ξερω να διαβαζω δυναμομετρησεις παρακαλω διαβαστε την εσεις για εμενα και εξηγηστε μου τι ακριβως δειχνει. Η δυναμομετρηση ειναι απο τουρμπισμενο rallye καποιου φιλου Exclamation


Nikel - Τρι 29 Οκτ 2002, 19:57:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον μ@λακια εκανα που το ανοιξα εδω το θεμα!
Παρακαλω τους Mods να το μεταφερουν εαν το κρινουν
απαραιτητο!
Vini - Τρι 29 Οκτ 2002, 20:03:43
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά έκανες και το άνοιξες εδώ...
Αλλωστε η δυναμομέτρηση αφορά απόδειξη μηχανικής βελτίωσης... Wink Wink
Nikel - Τρι 29 Οκτ 2002, 20:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα????
Vini - Τρι 29 Οκτ 2002, 20:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Nikel έγραψε:
Ok Vini boy...
Καταλαβαινεις τιποτα????


177,1 άλογα στρόφαλο!
158,2 στο τροχό.
όλα αυτά στις 6000στροφές

η μέγιστη ροπή είναι 21Νm στις 5115στροφές

Νομίζω ότι αξία έχει το σημείο Τομής μεταξύ ροπής και ιπποδύναμης.
Δηλαδή παρατηρώ ότι το αυτοκίνητο δίνει όλα λίγο κάτω από τις 6000στροφές με ιπποδύναμη 176 άλογα και ροπη 21Νm.

Eπίσης στις 2800 ανοίγει το Turbo και η ιπποδύναμη και η ροπή εκτοξεύεται.

Αν κρίνω από τις τιμές του σχεδίου το 106 αυτό είναι μούρλια!!! Και η αποδοσή του πολύ καλή σε όλες τις στροφές, ιδιαίτερα γραμμική...

Wink Wink
Miltellas - Τρι 29 Οκτ 2002, 23:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά που τα βλέπει ο Vini να τα εξηγήσει γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα.
Sad
Slash - Τετ 30 Οκτ 2002, 00:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως είναι όπως τα λέει ο Vini. Στις 2800 ανοίγει το turbo και μετά ακολουθεί το χάος. Μέχρι τις 6000 στροφές όμως, γιατί μετά πέφτει. Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; ) άρα φαντάζομαι οτι θα έχει κάτι σε Garrett GT 25 ή κάτι ανάλογο σε ΚΚΚ, όχι μικρότερο ή μεγαλύτερο. Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα; Αν δεν είναι θέμα να έχει δυναμώσει όλο το σύστημα εξαγωγής της δύναμης από εκκεντροφόρους, μέχρι ημιαξόνια και διαφορικά, τότε θα το βαράει στο κεφάλι, και επίσης φαντάζομαι θα σπινάρει ακατάσχετα, λόγω του οτι δεν μπορεί να κατέβει όλη η δύναμη στο δρόμο ώστε να "ανοίξει το μοτέρ". Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14; Porque; Κάτι σε μεγαλύτερο θα του βελτιώσει το traction και προφανώς θα ξεδιπλώσει όλες τις πτυχές του μοτέρ, εκτός κι αν είναι fan του extreme burnout και αλλάζω λάστιχα κάθε ΠΣΚ. Twisted evil Smile
Nikel - Τετ 30 Οκτ 2002, 02:44:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θυμαμαι καλα οντως τουρμπινα Τ25 Garret φοραει.
Slash - Τετ 30 Οκτ 2002, 02:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
Μάγος είμαι; Laughing
Πέρα από την πλάκα, αυτή η τουρμπίνα φοριέται σε 1400 και 1600άρια, για ιπποδυνάμεις μέχρι 210 άλογα, καθώς η φτερωτή αρπάζει μαζί με το άρπαγμα της ροπής, αφήνοντας λίγα μπόσικα, και αποδίδει μέχρι το σχετικό ωφέλιμο του κινητήρα. Οπότε κρίνεται very wise σαν επιλογή. Αρκεί να έχει γίνει και σε καλό βελτιωτή. Wink
Miltellas - Τετ 30 Οκτ 2002, 03:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Και από ότι βλέπω φοράει 185/55/14;


Δεν είναι και τόσο σημαντικό για το Rallye λόγω χαμηλού βάρους του αυτοκινήτου. Άντε να βάλει 195/45/15, αλλά θα βλέπει ανωμαλία και θα τρέμει το φυλλοκάρδι του. Οπότε ίσως να αναγκαστεί να βάλει 205/45/15 που λόγω δύναμης δεν θα το κόψει σε γκάζι αλλά θα χρειαστεί να προσέχει για φαινόμενα υπερκρατήματος (Να σηκώνεται όλο το αυτοκίνητο στις 2 ρόδες). Αυτός είναι και ο ουσιαστικός λόγος που δεν πρέπει να βάζουμε ανεξέλεγκτα φαρδύ λάστιχο σε ένα αυτοκίνητο. Δεν είναι μόνο θέμα δύναμης αλλά και βάρους.

Οι Ραλλάκηδες τί λένε επί του θέματος;
chatasos - Τετ 30 Οκτ 2002, 07:42:42
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; )


Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).

Slash έγραψε:

Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα;


Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους.
Vini - Τετ 30 Οκτ 2002, 08:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Slash έγραψε:
Του τέστιν έχει σχετικά μέτριο lag και τον πάει αρκετά ψηλά (ο κόφτης είναι στα 6500; )


Μάλλον στις 7254 είναι ο κόφτης (εκεί που τερματίζει και η 4η).

Slash έγραψε:

Και επίσης χάνει 19 άλογα από στρόφαλο σε ρόδα;


Αυτό έχει άμεση σχέση με το δυναμόμετρο. Σε άλλο δυναμόμετρο (π.χ. αυτό που χρησιμοποιεί το Drive) το ίδιο αμάξι θα έδειχνε ότι χάνει λιγότερο από 10 ίππους.


Καλημέρα...
Ακριβώς....όπως τα λες...
Για αυτό το λόγο δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η ιπποδύναμη στο τροχό γιατί εκεί πλεόν εκτός από το δυναμόμετρο μπαίνουν και άλλοι παράγοντες που μπορεί να μείωσουν ή να αυξήσουν το αποτέλεσμα.

Πάντως ο κόφτης είναι στις 7250 και είναι φυσιολογικό μετά τις 6500 να αρχίσει να πέφτει ώστε να υπάρχει η γραμμικότητα....μέχρι το κόφτη....
Το φαντάζεστε να ανέβαινε διαρκώς μέχρι τις 6500 και ξαφνικά να έμπαινε ο κόφτης?? χμμμ..όχι ότι καλύτερο... Wink
kovac - Τετ 26 Μάϊ 2004, 16:19:08
Θέμα δημοσίευσης:
Θα άνοιγα νέο θέμα, αλλά από την αναζήτηση βρήκα ένα που υπάρχει ήδη και με καλύπτει.

Επειδή η εικόνα η πρώτη δε φαίνεται, τι θα λέγατε όποιος έχει πρόχειρη μια δυναμομέτρηση, να την "ανέβαζε" να τη βλέπαμε κι εμείς και να μας εξηγούσε και τι λέει?
Έτσι, αν τύχει ποτέ και κάνουμε δυναμομέτρηση να ξέρουμε τι βλέπουμε, αλλά και για να αποκτήσουμε και λίγες γνώσεις παραπάνω. Very happy
Ευχαριστώ! Wink
PHSYBORG - Τετ 26 Μάϊ 2004, 17:52:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm
kovac - Τετ 26 Μάϊ 2004, 19:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm


Πάλι καλά που μου εξήγησες τα υπόλοιπα από το chat. Rolling eyes
pugsang - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 07:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:


http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm


Ah this??? LAST YEAR.....

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Daloup-man - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 12:47:12
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm

Ρε μάγκες να κάνω και εγώ μια ερώτηση!
Δυναμομέτρησα το νέομου αμάξι και έδειξε 152,4hp και 148nm(περίπου)!
Ακριβή στοιχεία το βραδάκι!
Λοιπόν:ξέρει κανείς την σχέση kgm και nm γιατί θέλω να υπολογίσω τη ροπή μου σε kgm,αν και πρέπει να είναι λίγο κάτω από τα 15kgm!
pugsang - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Νm * 0.1019716 = Kgm
Baphomet - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
1Νm = 0.102 kg

για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα... Confused
Daloup-man - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:03:35
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
1Νm = 0.102 kg

για αυτο υπαρχει ο μετατροπέας μονάδων αγαπητε αντρεα... Confused

Έχετε δίκιο αγαπητέ Πέτρο !!!
Δεν το σκέφθηκα καθόλου! Embarassed Embarassed Embarassed
Daloup-man - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Νm * 0.1019716 = Kgm

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση mr.mod!
Wink Laughing Laughing
Ntinos - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 13:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
http://www.206club.gr/forum/album_pic.php?pic_id=28

Μπλε γραμμη =Ροπη=168ΝΜ στις 5076 rpm
Koκκινη γραμμη=Ιπποδυναμη=145,9PS στις 7131 rpm

Ρε μάγκες να κάνω και εγώ μια ερώτηση!
Δυναμομέτρησα το νέομου αμάξι και έδειξε 152,4hp και 148nm(περίπου)!
Ακριβή στοιχεία το βραδάκι!
Λοιπόν:ξέρει κανείς την σχέση kgm και nm γιατί θέλω να υπολογίσω τη ροπή μου σε kgm,αν και πρέπει να είναι λίγο κάτω από τα 15kgm!


το vti εβγαλε 153 αλογα?του εχεις βαλει φιλτροχοανη?γιατι to B16 A2 βγαζει συνηθως 161-165 οποτε κατι το εχει ριξει.Και τα λαδια να προσεχεις,θελουν πολυ γρηγορα αλλαγμα (το πολυ 5000 χλμ) γιατι λογο στροφαρισματος μετα απο καποια χιλιομετρα αρχιζουν να τσιμπανε αρκετα.Ποσα χλμ εχει?
Daloup-man - Παρ 28 Μάϊ 2004, 11:55:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:

το vti εβγαλε 153 αλογα?του εχεις βαλει φιλτροχοανη?γιατι to B16 A2 βγαζει συνηθως 161-165 οποτε κατι το εχει ριξει.Και τα λαδια να προσεχεις,θελουν πολυ γρηγορα αλλαγμα (το πολυ 5000 χλμ) γιατι λογο στροφαρισματος μετα απο καποια χιλιομετρα αρχιζουν να τσιμπανε αρκετα.Ποσα χλμ εχει?

152,4 έβγαλε! Crying or Very sad
Έχει 102.000χλμ!
Είναι μαμά η εισαγωγή και τώρα θα του βάλω ένα K&N στο φιλτροκούτι,θα βγούν οι πνίχτες και θα μπει και μια σωλήνα αντί το λάστιχο μεταξύ φιλτροκουτιού και πεταλούδας!
Μου είπε ο μηχανικός μου-του οποίου ήταν το αμάξι-οτι του έχει δόσει προπορεία και σε σχέση και με τα χλμ που έχει είναι ok τα 152!
Λάδια άλλαζε κάθε 3000 και θα αλλάζω και εγώ τότε!
Υ.Γ.Ζητάω συγνώμη από τους mods αν ξέφυγα από το θέμα! Wink
PHSYBORG - Παρ 28 Μάϊ 2004, 11:58:56
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
Ntinos έγραψε:

το vti εβγαλε 153 αλογα?του εχεις βαλει φιλτροχοανη?γιατι to B16 A2 βγαζει συνηθως 161-165 οποτε κατι το εχει ριξει.Και τα λαδια να προσεχεις,θελουν πολυ γρηγορα αλλαγμα (το πολυ 5000 χλμ) γιατι λογο στροφαρισματος μετα απο καποια χιλιομετρα αρχιζουν να τσιμπανε αρκετα.Ποσα χλμ εχει?

152,4 έβγαλε! Crying or Very sad
Έχει 102.000χλμ!
Είναι μαμά η εισαγωγή και τώρα θα του βάλω ένα K&N στο φιλτροκούτι,θα βγούν οι πνίχτες και θα μπει και μια σωλήνα αντί το λάστιχο μεταξύ φιλτροκουτιού και πεταλούδας!
Μου είπε ο μηχανικός μου-του οποίου ήταν το αμάξι-οτι του έχει δόσει προπορεία και σε σχέση και με τα χλμ που έχει είναι ok τα 152!
Λάδια άλλαζε κάθε 3000 και θα αλλάζω και εγώ τότε!

Υ.Γ.Ζητάω συγνώμη από τους mods αν ξέφυγα από το θέμα! Wink


Shocked Shocked Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr