PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κόμπιασμα μηχανής

kazanovas - Τρι 18 Ιαν 2005, 22:45:30
Θέμα δημοσίευσης: Κόμπιασμα μηχανής
Σημερα μετα απο ενα γερο φουλαρισμα με εκατοσταρα (παντα) εγινε το εξης: με σταθερο γκαζι και 2α επιλεγμενη με στροφες γυρω στισ 3000 το αμαξι αρχισε να κομπιαζει.Λογικα η τροφοδοσια θα ειναι κανενα σκουπιδακι η νοθευμενη βενζινη.Ξερει κανεις που ειναι το φιλτρο βενζινης να του ριξω καμια ματια?Αν παλι υποψιαζεται κανεις τιποτα αλλο παρακαλω τα φωτα σας...
206.1.4 - Τετ 19 Ιαν 2005, 05:50:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπιασμα μηχανης
kazanovas έγραψε:
Σημερα μετα απο ενα γερο φουλαρισμα με εκατοσταρα (παντα) εγινε το εξης: με σταθερο γκαζι και 2α επιλεγμενη με στροφες γυρω στισ 3000 το αμαξι αρχισε να κομπιαζει.Λογικα η τροφοδοσια θα ειναι κανενα σκουπιδακι η νοθευμενη βενζινη.Ξερει κανεις που ειναι το φιλτρο βενζινης να του ριξω καμια ματια?Αν παλι υποψιαζεται κανεις τιποτα αλλο παρακαλω τα φωτα σας...

παιζει να μην εχεισ καθολου φιλτρθ!εμενα σε ρευμα μου κανει.. ξεκινα απο τα μπουζι...
206.1.4 - Τετ 19 Ιαν 2005, 05:54:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: κομπιασμα μηχανης
206.1.4 έγραψε:
kazanovas έγραψε:
Σημερα μετα απο ενα γερο φουλαρισμα με εκατοσταρα (παντα) εγινε το εξης: με σταθερο γκαζι και 2α επιλεγμενη με στροφες γυρω στισ 3000 το αμαξι αρχισε να κομπιαζει.Λογικα η τροφοδοσια θα ειναι κανενα σκουπιδακι η νοθευμενη βενζινη.Ξερει κανεις που ειναι το φιλτρο βενζινης να του ριξω καμια ματια?Αν παλι υποψιαζεται κανεις τιποτα αλλο παρακαλω τα φωτα σας...

παιζει να μην εχεισ καθολου φιλτρθ!εμενα σε ρευμα μου κανει.. ξεκινα απο τα μπουζι...
(φιλτρο 2001 τελος και μετα δεν εχουν. διαφορετικα πισω δεξια.)
Ydwr - Τετ 19 Ιαν 2005, 10:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εμενα πάλι το κομπιασμα ειναι καθημερινο φαινομενο. Και εξηγούμαι

Το αμαξι εχει περάσει την βραδια και ειναι κρύο. Χωρις να εχω ζορισει την πρώτη ουτε 1500 σαλ φτανει, στην δευτάρα και πατώντας γκάζι έχω ένα κομπιασμα στις 1500-1700 στροφες. Δηλαδή ενω δινω αυτο μένει στις 1500 για κανα δευτερολεπτο και μετά ολα καλά.... Rolling eyes Rolling eyes Scratch Scratch Scratch

Και για να προλάβω τυχον απαντήσεις, αυτο το...συμπτωμα παρουσιάζεται
Arrow απο την αρχη που πηρα το αμαξι, οποτε δεν ειναι θέμα χρονου ή χρήσης
Arrow η βενζίνη ειναι καθαρή απο ενα συγκεκριμένο και ελεγμένο βενζινάδικο, οποτε δεν ειναι θέμα βενζίνης
Arrow το κανει χειμώνα καλοκαίρι, οποτε δεν εχει να κάνει με υγρασία ή οχι

Τι μπορεί να ειναι????
darampa - Τετ 19 Ιαν 2005, 11:02:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχεις ανοιχτό τον κλιματισμό τότε μάλον είναι απο κει.
Συμβαίνει και σε μένα.
Έχουν πέσει χαμηλά οι στροφές πατάς γκάζι και .... τίποτα για 1 -2 sec.
όμως αυτό μου έχει συμβεί όταν για τον α ή β λόγο έχω αφήσει το γκάζι και όχι σε αλλαγή ταχύτητας.
Και το κακό είναι πως το καλοκαίρι σε ένα στενάκι έπεσε πάνω μου ένα μηχανάκι ακριβώς γιατί κόμπιασε το μοτέρ στις χαμηλές στροφές.
ένα - δυο δευτερόλεπτα ήταν αρκετά γιανα πέσει πάνω στο πίσω φτερό.
Αν είχα κλεισ΄το τον κλιματισμό θα είχε αρπάξει το αυτο και δεν θα είχε γίνει τίποτα
Ευτυχώς είχαμε μόνο υλικές ζημιές.
Σημείωση οδηγόw ήταν γυναίκα που δε πάτησε φρένο, δεν άλλαξε πορεία στο μηχανακι γιατί πανικοβλήθηκε....
Χωρίς να έχω τίποτα με το ασθενές φύλο
Wink Wink Wink
Ydwr - Πεμ 20 Ιαν 2005, 11:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το A/C ειναι κλειστο. Αρα ουτε αυτο φταει. Δεν ειναι οτι το κανει ακριβως πανω στην αλλαγη της ταχυτητας. Βαζω δευτερα σε χαμηλές στροφες, ανεβαινει απο τις 1000 στις 1500 και μετα.... περιμενεις 1 -2 " (να το ζυγισει λιγο το θέμα "να φορτωσω.. να μην φορτωσω..") και μετα ξανα προς την δοξα τραβα.

Τελικα, μηπως το αμαξι μου εχει "χαρακτηρα" Question Laughing
mick206 - Σαβ 22 Ιαν 2005, 17:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Το A/C ειναι κλειστο. Αρα ουτε αυτο φταει. Δεν ειναι οτι το κανει ακριβως πανω στην αλλαγη της ταχυτητας. Βαζω δευτερα σε χαμηλές στροφες, ανεβαινει απο τις 1000 στις 1500 και μετα.... περιμενεις 1 -2 " (να το ζυγισει λιγο το θέμα "να φορτωσω.. να μην φορτωσω..") και μετα ξανα προς την δοξα τραβα.

Τελικα, μηπως το αμαξι μου εχει "χαρακτηρα" Question Laughing

Εν μέρει μπορεί να πήρε κάποια χαρακτηριστικά από εσένα... Laughing Laughing Laughing

Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις την 1η ταχύτητα "λίγο πιο πάνω" από τις 1500 στροφές να δεις αν σου κάνει το ίδιο; Twisted evil Laughing
Ghost Dog - Σαβ 22 Ιαν 2005, 17:44:07
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις την 1η ταχύτητα "λίγο πιο πάνω" από τις 1500 στροφές να δεις αν σου κάνει το ίδιο; Twisted evil Laughing

Πανο,εχεις σκεφτει να αλλαζεις στις 5500-6000 να δεις? (Με το σκεπτικο οτι ο κοφτης χαριζει υγεια! Ακουσε και εμενα... Razz )
No offence και φυσικα δεν θελω να κοροιδεψω αυτο που προανεφερε ο Μιχαλης! Shocked Ετσι?? Wink (χουμορ και μονο... Laughing )
123pug306 - Σαβ 22 Ιαν 2005, 18:13:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Σε εμενα πάλι το κομπιασμα ειναι καθημερινο φαινομενο. Και εξηγούμαι

Το αμαξι εχει περάσει την βραδια και ειναι κρύο. Χωρις να εχω ζορισει την πρώτη ουτε 1500 σαλ φτανει, στην δευτάρα και πατώντας γκάζι έχω ένα κομπιασμα στις 1500-1700 στροφες. Δηλαδή ενω δινω αυτο μένει στις 1500 για κανα δευτερολεπτο και μετά ολα καλά.... Rolling eyes Rolling eyes Scratch Scratch Scratch

Και για να προλάβω τυχον απαντήσεις, αυτο το...συμπτωμα παρουσιάζεται
Arrow απο την αρχη που πηρα το αμαξι, οποτε δεν ειναι θέμα χρονου ή χρήσης
Arrow η βενζίνη ειναι καθαρή απο ενα συγκεκριμένο και ελεγμένο βενζινάδικο, οποτε δεν ειναι θέμα βενζίνης
Arrow το κανει χειμώνα καλοκαίρι, οποτε δεν εχει να κάνει με υγρασία ή οχι

Τι μπορεί να ειναι????


κοιτα το λ
Ydwr - Δευ 24 Ιαν 2005, 10:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:

Εν μέρει μπορεί να πήρε κάποια χαρακτηριστικά από εσένα... Laughing Laughing Laughing

Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις την 1η ταχύτητα "λίγο πιο πάνω" από τις 1500 στροφές να δεις αν σου κάνει το ίδιο; Twisted evil Laughing


Θου-Βου που εισαι βρε ψυχη??? Laughing Laughing

Ρε συ εγω μπερδευω μετα τις 10... μπυρες Very happy Very happy
Αλλαγη πανω απο τις 2500 θα πρεπει να κανω για να μην φτασω πεσει η δευτερα αναμεσα στις 1500-1700. Νομιζω οτι εξακολουθει να το κανει ριχνοντας τις στροφες στις 1700 (δεν παω να παταω γκαζι εγω...)Θα το διπλοτσεκαρω παντως για σιγουρα.

123pug306 έγραψε:

κοιτα το λ


Φιλε συνονοματε, να εχει τζαζεψει ο λ, το θεωρω δυσκολο (αλλα οχι απιθανο) αν αναλογιστεις οτι γενικως δεν τιθεται ζητημα βιασμου του αυτοκινητου. Μεχρι 2500-3000 στροφες παει το καημενο σε καθημερινες συνθήκες. Οταν και μονο οταν ζεσταθουν τα λαδακια του, και βρω δρομο θα το ζορισω λιγο.

Παντως καλου κακου τωρα που θα παω για να αλλαξω λαδακια στα 40000 θα τους πω να ριξουν μια ματια γιατι αυτα ειναι πραγματα του σατανα. Laughing Laughing
kavaliotis - Πεμ 27 Ιαν 2005, 00:04:28
Θέμα δημοσίευσης:
Κατω απο 4500 στροφες δεν αλλαζω ποτε ταχυτητα (90% ειμαι πανω απο 5000 στροφες παντα)... Μηπως τιποτα το εχεις μπουκωσει το καημενο το αμαξι και θελει να το σκισεις λιγο να ξεμπουκωσει?
Ydwr - Πεμ 27 Ιαν 2005, 16:45:27
Θέμα δημοσίευσης:
Να ειναι μπουκωμενο δεν υπαρχει περιπτωση. Αν ηταν δεν θα το εκανε μονο τα πρωινα ή πολυωρη ακινησια. Εξαλλου καθε τοσο παει και στην Αττικη για τα δεοντα. (μεχρι και 4η κοφτες) Wink Laughing
-=N4X=- - Πεμ 27 Ιαν 2005, 18:40:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο ολονυχτια σε πολυ κρυο εμενα βαζοντας μπροστα κανει ενα τρεμοπαιγμα μεχρι να βρει ρελαντι κ μετα πατωντας γκαζι καταλαβαινω κ εγω αυτη την καθιστερηση.Σκεφτομαι χωρις να ξερω μηπως παιζει κατι με το ηλεκτρικο γκαζι???....γιατι μετα το αμαξι ειναι τελειο..μηπως εχει καποια περιοδο ζεσταματος σε " αυτο γιατι μιλαμε για ηλεκτρονικα....
Stevon - Πεμ 27 Ιαν 2005, 18:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Σε εμενα πάλι το κομπιασμα ειναι καθημερινο φαινομενο. Και εξηγούμαι

Το αμαξι εχει περάσει την βραδια και ειναι κρύο. Χωρις να εχω ζορισει την πρώτη ουτε 1500 σαλ φτανει, στην δευτάρα και πατώντας γκάζι έχω ένα κομπιασμα στις 1500-1700 στροφες. Δηλαδή ενω δινω αυτο μένει στις 1500 για κανα δευτερολεπτο και μετά ολα καλά.... Rolling eyes Rolling eyes Scratch Scratch Scratch

Και για να προλάβω τυχον απαντήσεις, αυτο το...συμπτωμα παρουσιάζεται
Arrow απο την αρχη που πηρα το αμαξι, οποτε δεν ειναι θέμα χρονου ή χρήσης
Arrow η βενζίνη ειναι καθαρή απο ενα συγκεκριμένο και ελεγμένο βενζινάδικο, οποτε δεν ειναι θέμα βενζίνης
Arrow το κανει χειμώνα καλοκαίρι, οποτε δεν εχει να κάνει με υγρασία ή οχι

Τι μπορεί να ειναι????


Πάνω αντιμετοπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα [το είχα αναφέρει και σε άλλο topic αλλά δεν είχα πάρει σαφή απάντηση]
με μία διαφορά μου εμφανίστηκε αυτή η δυσλητουργεία αφού αντικατέστησα το μαμά φίλτρο με ελευθερας ροής.
Όλοι το ρίχνουν εκεί τι να πώ....??
Βασικά το έχω αφήσει στην τύχη του σχεδόν το έχω συνηθήσει... Crying or Very sad
GIANNIS206 - Πεμ 27 Ιαν 2005, 21:51:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Να ειναι μπουκωμενο δεν υπαρχει περιπτωση. Αν ηταν δεν θα το εκανε μονο τα πρωινα ή πολυωρη ακινησια. Εξαλλου καθε τοσο παει και στην Αττικη για τα δεοντα. (μεχρι και 4η κοφτες) Wink Laughing

Έχεις δει ποτέ την πεταλούδα γκαζιού από την εσωτερική της πλευρα?Αν όχι κοίτα την!
Επίσης αν έχεις στο αμάξι οποιδήποτε άλλο φίλτρο εκτός από το μαμά, θα έχει και σπουπιδάκια στα "μπεκάκια" του αέρα!Αυτό λύνετε με ένα σπρει για καθαρισμό σώμα πεταλούδας γκαζιού ή καρπυρατέρ.Έχει πα΄νω αναλυτηκές οδηγίες!
Lion80 - Κυρ 30 Ιαν 2005, 21:57:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!! Από την ημέρα που το αγόρασα όταν το αφήσω παρκαρισμένο και η θερμοκρασία (λαδιού κινητήρα) μειωθεί πολύ ακόμη και με 1η το αυτοκίνητο από 1500 μέχρι τις 1800-2000 στροφές κομπιάζει.Βάζοντας 2η ταχύτητα πάλι το ίδιο στις αντίστοιχες στροφές του κινητήρα.
Μετά από 1' το πρόβλημα εξαφανίζεται διά μαγείας!!!Και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού έχει ανέβει λίγο. Λες και θέλει προθέρμανση. Exclamation Exclamation Exclamation
Αν πάλι το παρκάρω για κανα μισάωρο και ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού δεν έχει φτάσει στη μικρότερη δυνατή θερμοκρασία τότε στην περίπτωση που ανοίξω την μηχανή και ξεκινήσω δεν μου δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα-κομπιασμα!! Λες και όλα εξαρτώνται από την θερμοκρασία!!!


Θερμοκρασία min.=Κόμπιασμα
Θερμοκρασία >min.=OXI Κόμπιασμα


Όσο δε για την Peugeot : Έτυχε να το πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο εκτός Αθηνών.Η απάντησή τους;;;
"Ε.. Αυτός ο κινητήρας (1.4 90Hp) το παρουσιάζει αυτό το κόμπιασμα!!! "
Shocked Shocked Shocked
Τα συμπεράσματα δικά σας......

Διευκρίνηση: Το αυτοκίνητο το παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα ανεξαρτήτως Clima, καιρικών συνθηκών και άλλων παραγόντων.Είναι mama εκτός των αναρτήσεων-ελατηρίων.(Λέτε να φταίνε τα ελατήρια; Wink )
Lion80 - Πεμ 24 Φεβ 2005, 18:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Από εχθές λύθηκε το πρόβλημα με το κόμπιασμα του κινητήρα!!Μαζί και το πρόβλημα με τις αρρυθμίες(σε σημείο που μου έσβηνε κάποιες φορές ο κινητήρας) Exclamation
Άλλαξα την πεταλούδα γκαζιού και όλα ok!!!Η αλλαγή έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα εντελώς δωρεάν λόγω εγγύησης.
Οπότε τέλος καλό, όλα καλά.... Very happy
GIANNIS206 - Πεμ 24 Φεβ 2005, 19:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:
Από εχθές λύθηκε το πρόβλημα με το κόμπιασμα του κινητήρα!!Μαζί και το πρόβλημα με τις αρρυθμίες(σε σημείο που μου έσβηνε κάποιες φορές ο κινητήρας) Exclamation
Άλλαξα την πεταλούδα γκαζιού και όλα ok!!!Η αλλαγή έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα εντελώς δωρεάν λόγω εγγύησης.
Οπότε τέλος καλό, όλα καλά.... Very happy

Ελπίζω να βγώ ψεύτης αλλά και εμένα μου τα άλλαξαν αυτά και το κόμπιασμα έφυγε προσωρινά!
Lion80 - Πεμ 24 Φεβ 2005, 19:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ελπίζω να βγώ ψεύτης αλλά και εμένα μου τα άλλαξαν αυτά και το κόμπιασμα έφυγε προσωρινά!

Κι εγώ ελπίζω φίλε Γιάννη να είναι η πεταλούδα και όχι κάτι άλλο!!Είδα αλλαγή κι εύχομαι μελλοντικά να μην μου ξαναπαρουσιαστεί το ίδιο ή άλλο πρόβλημα.Αν προκύψει πάντως Sad .... θα ενημερώσω!!!!
GIANNIS206 - Πεμ 24 Φεβ 2005, 20:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
Lion80 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Ελπίζω να βγώ ψεύτης αλλά και εμένα μου τα άλλαξαν αυτά και το κόμπιασμα έφυγε προσωρινά!

Κι εγώ ελπίζω φίλε Γιάννη να είναι η πεταλούδα και όχι κάτι άλλο!!Είδα αλλαγή κι εύχομαι μελλοντικά να μην μου ξαναπαρουσιαστεί το ίδιο ή άλλο πρόβλημα.Αν προκύψει πάντως Sad .... θα ενημερώσω!!!!

ΟΚ!και εγώ εύχομαι το ίδιο!
Darksaga - Παρ 15 Ιούλ 2005, 11:50:40
Θέμα δημοσίευσης:
ΧS '99 1,6 8V
παρουσιάζει γάντζωμα σε στροφές κοντά στις 3000
είτε το σαιδώνεις με νεκρό κάνει ενα σκαλοπάι και ανεβάζει είτε π΄΄εφτει κάνει πάλι σκαλοπάτι και ξαναπέφει
αργή απόκριση στο γκάζι ουτως η άλλως
και καμμια φορά ρελαντί που βαράει και 2000 και αμα δεν πατήσεις λίγο γκάζι δεν στρώνει
εντονότερα τα φαινόμενα με το a/c αναμένο

αυτό το σκάλωμα στις στροφές και προς τα πάνω και προς τα κάτω
γιατί???
το μοντέλο μου έχει ηλεκτρικό γκάζι η δεν είχε ανακαλυφθεί τότε?

αυτό το κύκλωμα που βελτιώνει την απόκριση το ηλεκτρικού πενταλ και καλά δουλεύει?
χωρίς επιπώσεις?
η μπα???
Sidobre - Παρ 15 Ιούλ 2005, 11:54:19
Θέμα δημοσίευσης:
Darksaga έγραψε:
ΧS '99 1,6 8V
παρουσιάζει γάντζωμα σε στροφές κοντά στις 3000
είτε το σαιδώνεις με νεκρό κάνει ενα σκαλοπάι και ανεβάζει είτε π΄΄εφτει κάνει πάλι σκαλοπάτι και ξαναπέφει
αργή απόκριση στο γκάζι ουτως η άλλως
και καμμια φορά ρελαντί που βαράει και 2000 και αμα δεν πατήσεις λίγο γκάζι δεν στρώνει
εντονότερα τα φαινόμενα με το a/c αναμένο

αυτό το σκάλωμα στις στροφές και προς τα πάνω και προς τα κάτω
γιατί???
το μοντέλο μου έχει ηλεκτρικό γκάζι η δεν είχε ανακαλυφθεί τότε?

αυτό το κύκλωμα που βελτιώνει την απόκριση το ηλεκτρικού πενταλ και καλά δουλεύει?
χωρίς επιπώσεις?
η μπα???


Τα 8v ουδέποτε φόρεσαν ηλεκτρόγκαζο. Ξεκίνα καθαρίζοντας μοτεράκι ρελαντί και πεταλούδα και μετά αν συνεχίσει προσανατολίσου σε map sensor. Αν παρ'όλα αυτά συνεχίζει ρίξε και μια ματιά στον πολλαπλασιαστή. Στις περισσότερες περιπτώσεις φταίει το μοτεράκι ρελαντί.
Bluewinter - Παρ 15 Ιούλ 2005, 15:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα απο τα ιδια παιδια!
Πριν 2 μήνες περίπου το έκανε και σε εμένα, με την διαφορά ότι εμένα έσβησε κι όλας ξαφνικά, ενώ είχα 3η και πήγενα χαλαρά.. Crying or Very sad
Θέμα βενζίνης δεν είναι σιγουρα και στην peugeot δεν βρήκαν τίποτα..
Οι απαντήσεις όμως απο ότι βλέπω είναι πολλές.. Confused μπέρδεμα...
Bluewinter - Σαβ 16 Ιούλ 2005, 21:44:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ήθελα και το μελέταγα..
Σήμερα το ξαναέκανε, είχα το a/c στο φούλ, εκανε αυτο το κόμπιασμα και έσβησε ο κινητήρας.
Ξαναβάζω εμπρος και το a/c δεν δούλευε για τα επόμενα 5 λεπτά ενώ το είχα σε λειτουργία Confused
Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει σε αυτή την περίπτωση? Question
(Απλά παρατήρησα οτι το κάνει μόνο με το a/c στο φουλ και συγκεριμένα στο auto.)
marios206 - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 00:16:24
Θέμα δημοσίευσης: πιθανή λύση
δοκιμάστε τον αισθητήρα υποπίεσης επάνω στην πολλαπλή εισαγωγής.
συνηθισμένο πρόβλημα στα 1600αρια.
δυσλειτουργία του προκαλεί κόμπιασμα κινητήρα στο ανέβασμα στροφών, σκορτσάρισμα ακόμη και σβήσιμο κινητήρα μόλις πέσουν οι στροφές στο ρελαντί.
είναι και σχετικά φτηνός.
307 turbo-nos - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 11:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟΝ ΑΙΣΘΙΤΗΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.
307 turbo-nos - Κυρ 24 Ιούλ 2005, 11:52:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΧΕΙ 45ε ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr