kazanovas έγραψε: |
Σημερα μετα απο ενα γερο φουλαρισμα με εκατοσταρα (παντα) εγινε το εξης: με σταθερο γκαζι και 2α επιλεγμενη με στροφες γυρω στισ 3000 το αμαξι αρχισε να κομπιαζει.Λογικα η τροφοδοσια θα ειναι κανενα σκουπιδακι η νοθευμενη βενζινη.Ξερει κανεις που ειναι το φιλτρο βενζινης να του ριξω καμια ματια?Αν παλι υποψιαζεται κανεις τιποτα αλλο παρακαλω τα φωτα σας... |
206.1.4 έγραψε: | ||
παιζει να μην εχεισ καθολου φιλτρθ!εμενα σε ρευμα μου κανει.. ξεκινα απο τα μπουζι... |
Ydwr έγραψε: |
Το A/C ειναι κλειστο. Αρα ουτε αυτο φταει. Δεν ειναι οτι το κανει ακριβως πανω στην αλλαγη της ταχυτητας. Βαζω δευτερα σε χαμηλές στροφες, ανεβαινει απο τις 1000 στις 1500 και μετα.... περιμενεις 1 -2 " (να το ζυγισει λιγο το θέμα "να φορτωσω.. να μην φορτωσω..") και μετα ξανα προς την δοξα τραβα.
Τελικα, μηπως το αμαξι μου εχει "χαρακτηρα" ![]() ![]() |
mick206 έγραψε: |
Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις την 1η ταχύτητα "λίγο πιο πάνω" από τις 1500 στροφές να δεις αν σου κάνει το ίδιο; ![]() ![]() |
Ydwr έγραψε: |
Σε εμενα πάλι το κομπιασμα ειναι καθημερινο φαινομενο. Και εξηγούμαι
Το αμαξι εχει περάσει την βραδια και ειναι κρύο. Χωρις να εχω ζορισει την πρώτη ουτε 1500 σαλ φτανει, στην δευτάρα και πατώντας γκάζι έχω ένα κομπιασμα στις 1500-1700 στροφες. Δηλαδή ενω δινω αυτο μένει στις 1500 για κανα δευτερολεπτο και μετά ολα καλά.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Και για να προλάβω τυχον απαντήσεις, αυτο το...συμπτωμα παρουσιάζεται ![]() ![]() ![]() Τι μπορεί να ειναι???? |
mick206 έγραψε: |
Εν μέρει μπορεί να πήρε κάποια χαρακτηριστικά από εσένα... ![]() ![]() ![]() Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις την 1η ταχύτητα "λίγο πιο πάνω" από τις 1500 στροφές να δεις αν σου κάνει το ίδιο; ![]() ![]() |
123pug306 έγραψε: |
κοιτα το λ |
Ydwr έγραψε: |
Σε εμενα πάλι το κομπιασμα ειναι καθημερινο φαινομενο. Και εξηγούμαι
Το αμαξι εχει περάσει την βραδια και ειναι κρύο. Χωρις να εχω ζορισει την πρώτη ουτε 1500 σαλ φτανει, στην δευτάρα και πατώντας γκάζι έχω ένα κομπιασμα στις 1500-1700 στροφες. Δηλαδή ενω δινω αυτο μένει στις 1500 για κανα δευτερολεπτο και μετά ολα καλά.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Και για να προλάβω τυχον απαντήσεις, αυτο το...συμπτωμα παρουσιάζεται ![]() ![]() ![]() Τι μπορεί να ειναι???? |
Ydwr έγραψε: |
Να ειναι μπουκωμενο δεν υπαρχει περιπτωση. Αν ηταν δεν θα το εκανε μονο τα πρωινα ή πολυωρη ακινησια. Εξαλλου καθε τοσο παει και στην Αττικη για τα δεοντα. (μεχρι και 4η κοφτες) ![]() ![]() |
Lion80 έγραψε: |
Από εχθές λύθηκε το πρόβλημα με το κόμπιασμα του κινητήρα!!Μαζί και το πρόβλημα με τις αρρυθμίες(σε σημείο που μου έσβηνε κάποιες φορές ο κινητήρας) ![]() Άλλαξα την πεταλούδα γκαζιού και όλα ok!!!Η αλλαγή έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αθήνα εντελώς δωρεάν λόγω εγγύησης. Οπότε τέλος καλό, όλα καλά.... ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ελπίζω να βγώ ψεύτης αλλά και εμένα μου τα άλλαξαν αυτά και το κόμπιασμα έφυγε προσωρινά! |
Lion80 έγραψε: | ||
Κι εγώ ελπίζω φίλε Γιάννη να είναι η πεταλούδα και όχι κάτι άλλο!!Είδα αλλαγή κι εύχομαι μελλοντικά να μην μου ξαναπαρουσιαστεί το ίδιο ή άλλο πρόβλημα.Αν προκύψει πάντως ![]() |
Darksaga έγραψε: |
ΧS '99 1,6 8V
παρουσιάζει γάντζωμα σε στροφές κοντά στις 3000 είτε το σαιδώνεις με νεκρό κάνει ενα σκαλοπάι και ανεβάζει είτε π΄΄εφτει κάνει πάλι σκαλοπάτι και ξαναπέφει αργή απόκριση στο γκάζι ουτως η άλλως και καμμια φορά ρελαντί που βαράει και 2000 και αμα δεν πατήσεις λίγο γκάζι δεν στρώνει εντονότερα τα φαινόμενα με το a/c αναμένο αυτό το σκάλωμα στις στροφές και προς τα πάνω και προς τα κάτω γιατί??? το μοντέλο μου έχει ηλεκτρικό γκάζι η δεν είχε ανακαλυφθεί τότε? αυτό το κύκλωμα που βελτιώνει την απόκριση το ηλεκτρικού πενταλ και καλά δουλεύει? χωρίς επιπώσεις? η μπα??? |