PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Χοντρό σκάλωμα ταχυτήτων

gianic - Κυρ 02 Ιαν 2005, 11:01:39
Θέμα δημοσίευσης: Χοντρό σκάλωμα ταχυτήτων
γεια χαρα και καλη χρονια !

κατι παιζει με το κιβωτιο . 1η 2α 3η σκαλωνουν ασχημα και χρειαζεται πολλες φορες παιξιμο με το συμπλεκτη και το γκαζι για να μπουν.ωρες ωρες νομιζω πως θα μου μεινει απο σασμαν .

παλια οι ταχυτητες εμπαιναν μονο και μονο που το ακουμπαγα!
πηγα σε γνωστο μου για βαλβολινες το ανεβασε πανω αλλα μου πε πως δεν χρειαζονται . ο δισκος παντως ειναι μια χαρα . οποτε μενει το σασμαν ετσι ? επειδη ειμαι ψιλοασχετος τι να περιμενω να ακουσω για να μην μου πουν οτι μαλ***α θελουν στην peugeot ?
klain - Κυρ 02 Ιαν 2005, 12:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη χρονιά!
Για άλλη μια φορά...
Βαλβολίνες...
Δέν "φαίνεται" οτί χρειάζονται αλλαγή...εγώ τις έβγαλα σχεδόν καινούριες... το πρόβλημα είναι πως η μαμά κάνουν 10 χρόνια για να ζεσταθούν... Δες στο θέμα "βαλβολίνες" η και σε σχετικά θέματα και θα δείς γιατί...
Δημήτριος - Κυρ 02 Ιαν 2005, 18:49:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: χοντρο σκαλωμα ταχυτητων
Οι βαλβολίνες μπορεί να βελτιώσουν την κατάσταση, αλλά εντάξει, ως ένα σημείο. Και εγώ που τις άλλαξα (με τις Elf TRP) είδα σαφή βελτίωση στην λειτουργία του σαζμάν.

Αλλά!
Άμα σκαλώνουν άσχημα, άμα ακούγονται έντονοι μεταλλικοί θόρυβοι, τότε μάλλον έχεις σοβαρότερο πρόβλημα και προσωπικά θα ευχόμουνα να ήμουν μέσα στην εγγύηση, για να αποφύγω τυχόν μεγάλα έξοδα.

Αυτό που με ανησυχεί πιο πολύ απ' όλα βέβαια, είναι το ότι παλιά δεν σου το έκανε αυτό.
Απ' την στιγμή που ο συμπλέκτης (όπως λες) είναι εντάξει, δηλαδή δεν θέλει ρύθμισμα - μάζεμα, τότε τι να πώ... Πάντως ξαναέλεγξε τον συμπλέκτη σου, μήπως και θέλει ρύθμιση (δεν το έχω εξακριβώσει, αλλά μάλλον αυτορυθμιζόμενος πρέπει να 'ναι).
gianic - Δευ 03 Ιαν 2005, 09:39:25
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειμαι δυστυχως στην εγγυηση και αρχιζω να ανησυχω .

ο συμπλεκτης ειναι οκ απο την αποψη οτι δεν πατιναρει . επισης 4η και 5η ειναι μια χαρα.
ακομα κι οταν το αμαξι ζεσταθει οι ταχυτητες κολλανε και ακουγονται και κατι 'γκρουπ' που με τρομαζουν . ειναι θεμα κακης μεταχειρισης ?
peugeot206cc - Δευ 03 Ιαν 2005, 11:17:26
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
δεν ειμαι δυστυχως στην εγγυηση και αρχιζω να ανησυχω .

ο συμπλεκτης ειναι οκ απο την αποψη οτι δεν πατιναρει . επισης 4η και 5η ειναι μια χαρα.
ακομα κι οταν το αμαξι ζεσταθει οι ταχυτητες κολλανε και ακουγονται και κατι 'γκρουπ' που με τρομαζουν . ειναι θεμα κακης μεταχειρισης ?


Μπορεί να μην πατινάρει αλλά μάλλον είναι δίσκος - πλατώ
Δημήτριος - Δευ 03 Ιαν 2005, 12:50:10
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
Μπορεί να μην πατινάρει αλλά μάλλον είναι δίσκος - πλατώ


Μπορεί δηλαδή να έχει χάσει την ρύθμισή της η ντίζα του συμπλέκτη και να μην αποσυμπλέκει επαρκώς τον κινητήρα απ΄το σαζμάν, προκειμένου να γίνει η αλλαγή ταχύτητας (εξού και τα γρούπ). Αυτό τα μαστόρια το λένε "μάζεμα" του συμπλέκτη. Βέβαια το πιο πιθανό είναι η ντίζα αυτή να είναι αυτορυθμιζόμενη, οπότε μπορεί να έχει βλάβη ο μηχανισμός αυτορύθμισης.

Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο να είναι πρόβλημα του σαζμάν, αλλά η πιθανότητα είναι μικρή κατ' εμέ,αν υποθέσουμε ότι δεν το παράκανες με τα καρφώματα, σκασίματα κ.τ.λ.
Επίσης αν ήταν προβημα του σαζμάν, θα έπρεπε πιο πολύ σε μια σχέση να εστιάζονταν το πρόβλημα, στην 2α. Η 2α είναι αυτή με την οποία συνήθως γίνονται τα πιο πολλά σκασίματα (1η-2α), καρφώματα (3η-2α). Επίσης νομίζω ότι είναι πολύ πιο επώδυνο για το σαζμάν ένα σκάσιμο από 1η σε 2α, παρά ένα σκάσιμο από 2α σε 3η. Τα κατεβάσματα είναι περίπου το ίδιο...
peugeot206cc - Τρι 04 Ιαν 2005, 12:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω την αλήθεια λεπτομέρειες δεν ξέρω. Εμένα μου είχε τύχει σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα. Έαν Lancia Ypsilon και ένα Saxo VTS 1.4

Και τα δύο είχαν πρόβλημα με πρώτη και δευτέρα. Και που δεν είχα πάει να τα κοιτάξουν και κανένας δεν είχε βρει τι έφταιγε. Είχα δοκιμάσει και διαφορετικές βαλβολίνες αλλά το πρόβλημα δεν λυνόταν. Στο Lancia με τις βαλβολίνες βελτιώθηκε το πρόβλημα όταν ήταν κρύο και επιδεινώθηκε όταν ήταν ζεστό. Με το που άλλαξα δίσκο - πλατώ το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε.

Στο Saxo μετά από την εμπειρία με το Lancia δεν θέλησα να ασχοληθώ. Το παρουσίασε πολύ νωρίς (από τα 20000 km) και δεν πίστευα ότι ήταν δίσκος - πλατώ. Μου είχαν ανεβάσει δυό-τρεις φορές το συμπλέκτη και δεν είδα διαφορά. Κάποια στιγμή (και ενώ πολλές φορές δεν έμπαινε όυτε πρώτη ούτε δευτέρα και έκανα κανα μέτρο με τρίτη και μετά κατέβαζα πρώτη) έσπασε ο δίσκος και τον άλλαξα αναγκαστικά. Και ενώ μέχρι τότε νόμιζα ότι έφταιγε το κιβώτιο είδα ότι το αυτοκίνητο κούμπωνε καλύτερα και από καινούργιο.
gianic - Τετ 05 Ιαν 2005, 09:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
το αμαξι ειναι συνεργειο και περιμενω απαντηση τους. αυτος που το οδηγησε . μου πε κατα 99% εχει σπασει δισκος . γα** τα γαλλικα μου , ειναι ευαισθητο μωρε τα πουλακι μου ...! και να σας θυμισω οτι εχει 17000 χλμ . γι αυτο προσοχη !
gianic - Τετ 05 Ιαν 2005, 12:51:35
Θέμα δημοσίευσης:
το πηρα το αμαξι .
η αποδειξη λεει τα εξης
συμπλετης tujp4 155,93
τσιμουχα διαφορικου 4,98
τσιμουχα διαφορικου 7,76
βαλβολινη sf 5288 75w/80w 18,16
βιδα 1,76
παξιμαδι 1,44
εργασια 127,75

συνολο 375 ευρω.

εντυπωσεις
ειναι σαν να οδηγαω αλλο αμαξι . το πενταλ του συμπλεκτη ειναι απελπιστικα ελαφρυ και αποσυμπλεκει σε αλλο σημειο. οι ταχυτητες τωρα .
δεν μαγκωνουν αλλα δεν ειναι και πουπουλο οπως παλια .
κατι μου λεει πως τα λεφτα εφυγαν στον αερα
Δημήτριος - Τετ 05 Ιαν 2005, 23:26:00
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
κατι μου λεει πως τα λεφτα εφυγαν στον αερα


Αφού είδες μεγάλη βελτίωση, γιατί το λές αυτό;
gianic - Πεμ 06 Ιαν 2005, 09:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δημητρη απλα δεν ειναι το αμαξι οπως ηταν πριν 6 μηνες γι αυτο. και αυτοι δεν μπορουν να κανουν τιποτα γι αυτο . αυτο με στεναχωρει
peugeot206cc - Παρ 07 Ιαν 2005, 09:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
H βαλβολίνη που σου βάλανε είναι η πρωτεινόμενη ;
Για κοιτά μήπως η διαφορά αυτή που λες είναι μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο. Όταν ζεσταθεί δεν είναι όπως πριν ;
gianic - Παρ 07 Ιαν 2005, 10:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ρε συ ακη. παντως οταν το αμαξι ζεσταθει βελτιωνεται η κατασταση αλλα οχι δραματικα . ρε παιδια ειναι κανεις με cc εδω κοντα γιατι θα τρελαθω να δω το κιβωτιο του ? (αγ παρασκευη, χολαργος, χαλανδρι κλπ)
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 07 Ιαν 2005, 11:04:44
Θέμα δημοσίευσης: βαλβολινες
καλημερα

Επειδη και το δικο μου παρουσιασε χοντρο σκαλωμα με τις ταχυτητες για παραδειγμα το πρωι δεν μπορουσε με τιποτα να μπει η 1 ταχυτητα πηγα στην πεζο και μου αλλαξανε τισ βαλβολινες και επανηλθε στα φυσιολογικα του οχι οτι δεν σκαλωνει αλλα αυτο μου ειπανε οτι ειναι λογικο για πεζο το τυπο που μου εβαλε η συγκεκριμενη πεζο ειναι τησ SHELL.
gianic - Παρ 07 Ιαν 2005, 11:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
μακαρι να ναι βαλβολινες ρε συ αλλα προχτες μου τις αλλαξανε ! να παω να βαλω τις ακριβοτερες ? τι να πω !
Δημήτριος - Παρ 07 Ιαν 2005, 12:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
μακαρι να ναι βαλβολινες ρε συ αλλα προχτες μου τις αλλαξανε ! να παω να βαλω τις ακριβοτερες ? τι να πω !


Σκαλωματάκια με την 1η είχα και εγώ παλιά. Έβαλα την βαλβολίνη Elf TRP 75w-80 (3η βαλβολίνη που μπαίνει στο σαζμάν, προηγήθηκε η αντίστοιχη της Total και η εργοστασιακή) και το σαζμάν έχει παρουσιάσει σαφέστατη βελτίωση. Σκαλώνει σπάνια η 1η μου, ενώ η 2α γρατζουνά λίγακι, μόνο όταν δεν εξαντλώ την διαδρομή του συμπλέκτη. Και αυτά μόνο όταν είναι κρύο το κιβώτιο. Μιλάμε για πολύ χαμηλές στροφές και χαμηλά φορτία, αφού ακούς το κτύπημα του κάθε δοντιού απ' τα γρανάζια ξεχωριστά (για το γρατζουνισματάκι της 2ας μιλάω)!
Όταν ζεσταίνεται το σαζμάν, τα προβλήματα αυτά εξαλείφονται και ο λεβιές αποκτά ακρίβεια, κάνοντας αβίαστα και απροβλημάτιστα τις αλλαγές. Βέβαια μου έχει τύχει η πρώτη να σκαλώσει και να κομπιάζει, όντας το σαζμάν ζεστό, αλλά είναι πολύ σπάνιο.

Παλαιότερα είχα πρόβλημα και με τα κατεβάσματα (3η - 2α) και ας έκανα και συγχρονισμό. Μια φορά μάλιστα σε κατέβασμα μου είχαν χτυπήσει άσχημα τα γρανάζια της δευτέρας, σαν σαζμάν 30ετίας! Τώρα δεν έχω ποτέ τέτοιο πρόβλημα.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά όλα τα προβλήματα δείχνουν να αμβλύνθηκαν σημαντικά!

Άμα βάλεις μια καλή βαλβολίνη και 'σύ, μάλλον θα δεις σημαντική βελτίωση. Μην περιμένεις θαύματα όμως... Rolling eyes
gianic - Παρ 07 Ιαν 2005, 14:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
δημητρη εχουν τοση διαφορα απο μαρκα σε μαρκα ? και εμενα αν δεν κανω λαθος τον ιδιο τυπο μου βαλανε αλλα δεν...
Δημήτριος - Παρ 07 Ιαν 2005, 17:04:27
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
δημητρη εχουν τοση διαφορα απο μαρκα σε μαρκα ? και εμενα αν δεν κανω λαθος τον ιδιο τυπο μου βαλανε αλλα δεν...


Πάντως οι Total ήταν σαφώς υποδεέστερες των Elf...
Και οι εργοστασιακές σαφώς υποδεέστρες των Total.
gianic - Σαβ 08 Ιαν 2005, 14:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
και που πρεπει να παω για να μου τις αλλαξουν ?
Δημήτριος - Σαβ 08 Ιαν 2005, 15:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
giannis_cc έγραψε:
και που πρεπει να παω για να μου τις αλλαξουν ?


Κοίτα. Εγώ αγόρασα με τα υπόλοιπα παιδιά από 'δώ τα μπουκαλάκια με την βαλβολίνη (2 kg συνολικά) και πήγαμε να μας τις βάλουν σε έναν δικό μας μηχανικό. (Σαν μαζική παραγγελία ένα πράγμα)

Το προϊόν βρέθηκε μέσω Internet (ιστοσελίδα της Elf), όπου εκεί έδινε και τα τηλέφωνα των εισαγωγέων στην Ελλάδα. Αφού είσαι Αθήνα, θα είναι εύκολο να τις βρεις.
Κοστίζει 12~14 ευρώ το μπουκάλι. Δηλαδή έχουμε 12+12+5 (τοποθέτηση) = 29 ευρώ.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Σαβ 08 Ιαν 2005, 17:33:19
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα αλλα που????
καλησπερα πεζουκλες,

δυστιχως παιδια και με τις βαλβολινες που αλλαξα το προβλημα εχει παραμεινει μιλαμε για πολυ χοντρο σκαλωμα για να καταλαβετε ημουνα σε φαναρι και μολις αναβει πρασινο δεν εμπαινε με καμια δυναμη η πρωτη κανω να βαλω δευτερα τιποτα μολις σηκοσα το ποδι απο το ντεμπραγιαζ και ξανα εβαλα ταχυτητα μπηκε η πρωτη βεβαια καποια δυσκολια(αφου με βρησανε ολοι σαν να ειμαι αρχαριος μεγαλη ντροπη), απο τι ρωτησα εναν γνωστο μου μηχανικο πρεπει να θελει καποια ρυθμιση το ντεμπραγιαζ(εξαεωρωση). παντος για μια αλλη φορα αποδυκνυετε τη ασχετοι μηχανικοι υπαρχουν στα συνεργεια(τσαμπα τα λεφτα για τις βαλβολινες).
Να τονισω οτι εχω κανει 15.000χλμ οποτε δε δικαολογητε φθορα απο χρηση μονο εαν ειναι κατι ελλατωματικο.
Εαν εχεις καποιος το ιδιο προβλημα ή αν του συνεβει κατι παρομοιο ασ με φωτιση
STELIOS - Σαβ 08 Ιαν 2005, 19:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ειχα κ'εγω παρομιο προβλημα πριν κανα 3μηνο. Η 1η δεν εμπαινε στο ξεκινημα απο σταση (φαναρια κτλ). Υπηρχαν δυο τροποι που το αντιμετοπησα.
1) Εβαζα 1η και οταν καταλαβαινα πως δεν ειχε κουμπωσει απλα την κρατουσα εκει και αφηνα λιγο λιγο λιγο το σημπλεκτη μεχρι το κιβωτιο να παει την "κλωτσισει" (να την βγαλει δηλαδη). Αυτο ηθελε πολυ απαλες κινησεις και να εχεις αισθηση του τι γινεται στο κιβωτιο. Εκει λοιπον που πηγενε να την παταξει, μολις καταλαβαινα οτι την πιεζει να βγει αφηνα το λεβιε στη νεκρα και αμεσως μετα ξαναεβαζα 1η. Εμπαινε χωρις κανενα προβλημα, κανονικοτατα. Βεβαια αυτο απαιτουσε χρονο και στα φαναρια ηταν εκνευρεστικο, οποτε προχορησα στη δευτερη πρακτικη.

2) Οποτε εφτανα σε φαναρι η τελος παντων ηξερα οτι θα σταματουσα, κουμπωνα την 1η εν κινηση (με 10-15 χλμ) λιγο πριν ακινητοποιηθει το αμαξι και απλα κρατουσα το σημπλεκτη οση ωρα ημουν σταματημενος.

Το προβλημα κρατησε για 1-2 εβδομαδες το πολυ και ετσι οπως εμφανιστηκε, ετσι απλα εξαφανηστηκε! Δεν μπορω να κταλαβω ουτε γιατι ουτε πως. Το μονο που αλλαξα ειναι οτι πλεων οταν παρκαρω δεν βαζω ταχυτητα, αφηνω νεκρα και χειροφρενο (παλια εβαζα 1η αφηνα φρενα ωστε να "κατσει" στη ταχητητα για ασφαλεια και μετα εδενα χειροφρενο). Δεν νομιζω να εχει καμια σχεση αυτο αλλα δεν βρισκω αλλα λογικη εξηγηση.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Σαβ 08 Ιαν 2005, 20:36:51
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με ταχυτητες
φιλε Στελιο

σχετικα με το προβλημα των ταχυτητων προλιγου μιλαγα με τον θειο μου που ειναι μηχανικος αυτοκινητων και μου ειπε το εξης οτι εαν δεν ειναι το ντεμπραγιαζ(ρυθμιση εξαερωση ή καποια τρομπα) το επομενο και χηροτερο σεναριο δισκοπλατο αυτα βεβαια ειναι υποθεσης δεν το εχει δει το αυτοκινητο αλλα απο τα λεγομενα που του ειπα.
Καταλαβενεις οτι εαν ειναι δισκοπλατο απο τα 15.000χλμ θα γινει χαμος στην πεζο το κακο στην υποθεση ειναι οτι εχει περαση η εγγυηση κατα 6μηνες, εδω ειναι που πρεπει να δειξει σοβαροτητα και εξυπηρετηση στον πελατη η πεζο.
gianic - Κυρ 09 Ιαν 2005, 17:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
To ιδιο ακριβως προβλημα ειχα και γω . δισκο πλατω μου αλλαξανε και μενα και εχει βελτιωθει . και μεσα στην εγγυηση να σουν δε θα στο αλλαζανε σε καμια περιπτωση γιατι ειναι μου παν καθαρα θεμα οδηγου. τρεχα βρες ...
375 ευρω πηγε η ιστορια . καλα κρασια
tsikis - Σαβ 12 Φεβ 2005, 00:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εγώ μου φαίνεται είμαι πιο μάγκας !! καθώς άλλαξα δίσκο πλατό (στα 10.000 χλμ)μέσα στην εγγύηση (γιατί αν δεν μου το άλλαζαν θα τους έπερνε και θα τους σήκωνε ο Evil ), ήμουν όμως απο του καλούς πελάτες τους στην Lion όπου και δεν ξαναπήγα ... Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Δημήτριος - Τρι 15 Φεβ 2005, 19:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
Και είδες κάποια βελτίωση; Πως πάει τώρα;
tsikis - Τετ 16 Φεβ 2005, 00:09:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά δεν είδα καμιά βελτίωση !!
Θα δούμε τι θα γίνει !!
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 16 Φεβ 2005, 08:01:03
Θέμα δημοσίευσης: προβλημα
Εγω παντοσ παιδεσ ειδα διαφορα για να μην σας πω οτι ειναι και καλυτερο και απο την ημερα που πηρα το αυτοκινητο, ενταξει για να πουμε και την αληθεια υπαρχουν φορεσ αλλα μονα τα πρωινα που ψιλοσκαλωνη αλλα τιποτα αλλο.
Απο τι βλεπω αυτο το προβλημα το εχουν σχεδον ολα τα πεζο και η ειρωνια ειναι οτι εχω εταιρικο αυτοκινητο HUYNDAI atos και ο κουβας ρε παιδια εχει και γα** Embarassed τισ ταχυτητεσ μπαινουνε σα βουτηρο μεγαλη ειρωνια. Τι να κανουμε αμα αγαπας κατι το δεχεσαι με ολα τα κουσουρια του.
Οσο αναφορα με τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια εχω κανει τα καταλληλα γραμματα στη Λιον για το συνεργειο που εκανε την αρπακολικη διαγνωση για το δικο μου προβλημα, κατα την γνωμη μου δε θελω να επιρεασω κανεναν, καλο ειναι οτιδηποτε προβλημα μας δημιουργηται απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο να το αναφερουμαι στην Λιον δε ξερεισ μπορει καποτε να μας ακουσει.
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Τετ 16 Φεβ 2005, 08:03:58
Θέμα δημοσίευσης: σασμαν
tsikis έγραψε:
Τελικά δεν είδα καμιά βελτίωση !!
Θα δούμε τι θα γίνει !!


Φιλε Νικο κανε μια αναλυση στο οτι δεν ειδεσ καμια βελτιωση γιατι μυριζομαι αρπακολικη δουλεια.
trunksthelord - Τρι 31 Μάϊ 2011, 20:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω παιδια το ιδιο προβλημα αντιμετοπιζω σε 207 gt...το πηρα μεταχηρισμενο και αστα να πανε...μου εχει σπασει τα νευρα...ξερεις τι ειναι να εχεις 1 mitsubishi lancer του 99 και να αλαζεις της ταχητητες με το δακτιλο και να αγωραζεις αυτο και να σου βγαζει την πιστη.πολυ φοβαμαι ομως πως αν το παω στην pegeot ηραλκειου κρητης η θα φαω ταπα η δεν προκειτε να το φτιαξουν ποτε.....
kospapad - Τετ 01 Ιούν 2011, 07:12:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το είχα και εγω σε 307 και είχε ανοίξει η φουρκέτα , την άλλα ξα (άνοιξα σασμάν ) και όλα ΟΚ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr