volvos έγραψε: |
ανοιγω αυτο το τοπικ γιατι δεν εχω βρει κατι παρομοιο ...
αν ειναι μεταφερτε το αλλου. μετα απο 7μηνες συμβιωσης και μετα απο την αποτυχημενη προσπαθεια να παρω ραλλυ εχω να δηλωσω τα εξης για το 206 μου. -1.6- αυτο που με ενοχλει αφανταστα στο αυτοκινητο μου ειναι α.αριστερη κολωνα |
volvos έγραψε: |
β.ασαφεια-xazema εμπρος μερους κοινως turn in
|
volvos έγραψε: |
γ.ελλειψη παιχνιδιου με κωλο οπως με 106... απλα υπερστροφη στην εξοδο των στροφων μετα απο ατσαλες κινησεις... |
volvos έγραψε: |
ψαχνοντας ολους αυτους τους μηνες και ρωτωντας και βλεπωντας-συζητωντας πανω σε τρια 206 που ειχαν βαλει αναρτηση διαπιστωσα τα εξης...
το β. εν μερει δδιορθωνεται. βεβαια 106 ποτε δε θα γινει αλλα σκεφτειτε οτι εκει παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες περα απο στησιμο οπως π.χ λαστιχα,παραπανω βαρος εμπρος αξονα κλπ... πανως σιγουρα η κατασταση βελτιωνεται με αφτερ μαρκετ αναρτηση και λοιπες λυσεις |
volvos έγραψε: |
το γ. ομως ΔΕΝ αλλαζει αντιθετα και στα 3 206 μαλλον επιδεινωθηκε το παιχνιδι με το πωπο του 206. και με αλλαγη αντιστρ-ραβδων πισω και χωρις, αυτο που καταλαβα ειναι οτι ο κωλος γινεται πιο σταθερος και απλα δεν φευγει. χρειαζεται πολυ προσπαθεια και οταν το πετυχεις αυτο θα γινει πιο αποτομα... |
volvos έγραψε: |
δηλαδη ειναι εντελως ανεφικτο να πλησιασουμε το πατημα-ρυθμισιμοτητα-παιχνιδι ενος 106... |
volvos έγραψε: |
αντιθετα ισως απομακρυνομαστε.μαλιστα καποιος μου ειπε απλα να βαλω πισω αντιστρεπτικη 21χιλ και αφτερ μαρκετ αμορτισερ και τιποτα αλλο...κοινως ο καθενας λεει για αυτο οτι θελει.
εμενα προσωπικα αυτο που μου λειπει απο 106 ειναι αυτο το παιχνιδι με την ουρα απο αρχη τησ στροφης και οχι στην εξοδο και ατσαλα οπως με 206...πιθανον αν το πετυχω αυτο να χασω σε αλλα πραγματα οπως πατημα στην εθνικη-σταθεροτητα κλπ αλλα εμενα προσωπικα δεν με απασχολουν τοσο αυτα. |
volvos έγραψε: |
θελω ενα αυτοκινητο πιο ρυθμισιμο-πιο απολυτο-πιο αντρικο(χωρις παρεξηγηση κυριες μου) προς τα δεδομενα του 106...
για να καταλαβετε τι εννοω εγω προτιμω να κατεβω πυργο απο αθηνα-κορινθο-τριπολη-βυτινα-λαγκαδια-ολυμπια-πυργο παρα απο την εθνικη!!!! τρελος για δεσιμο αλλα ετσι μεγαλωσα αναποδα κοντα στα προβατακια για να ξεχνιομαστε μπεεεε. |
volvos έγραψε: |
το ερωτημα λοιπον που θετω σε οσους εχουν ιδιες ανησυχιες και μετρο συγκρισης απο 106 ειναι ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΑ? |
volvos έγραψε: |
πραγματικα ειμαι στο τσακ να το πεταξω και να παρω με αυτα τα λεφτα ενα ραλλυ 02 μοντελο με 22000χλμ που εχω βρει συν ενα kia picanto για τις μετακινησεις μου στην αθηνα...μιλαμε για μεγαλη απογοητευση. |
volvos έγραψε: |
λυσεις του τυπου αλλαξε πιεσεις στα λαστιχα, τραβα χειροφρενα, βαλε λεντα κλπ σε ενα ατομο 26χρονων μηχανολογο που οδηγουσε κορσα β με στενοπιατελα, 26-22 χιλ αντιστρεπτικες και 185-50-14 λαστιχα και χαιροταν τον απολυτο ορισμο της ατσαλης υπερστροφης σε αυτο τον παναθλιο κουβα ........ δεν θα γινουν δεκτες |
volvos έγραψε: |
kανεις λαθος μακη... οταν σου ζητουν για 03-5000χλμ μοντελο 13000€, 03-15000χλμ 12000€, 02-40000€ 11500€ και αλλα τετοια τραγελαφικα και με 14500 παιρνεις ενα 206 καινουργιο ειναι κοροιδια απλα δεν ειχα τοτε το χρονο και την ανεση να περιμενω καθως ημουν χωρις αμαξι......
απλα ηλπιζα οτι θα μπορεσω να πλησιασω προς αυτο που ηθελα...δεν φανταζομουν οτι υπαρχει τοσο χαος.... το γα**το ειναι οτι το 206 σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο οτι περιμενα.....ακομα και απο το μοτερ δε μπορω να πω οτι βαζω τα κλαμματα...αλλα απο οδηγικη συμπεριφορα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν εγώ λέω κάτι άλλο. αγάπησε το 206 σου, γιατί με την λογική την δική σου θα χάσεις πολλά. peugeot sport ανάρτηση θα σου προτείνω και εγώ. την ακριβή. το 106 που είχα το απλό το 1.4 ήταν και αυτό ωραίο αλλά θεωρώ ότι ήταν ποιό σταθερό από το δικό μας. |
pduke έγραψε: | ||
εσύ έχεις CC μην το ξεχνάς, μεγάααααλες διαφορές!! |
volvos έγραψε: |
...απλα ηλπιζα οτι θα μπορεσω να πλησιασω προς αυτο που ηθελα...δεν φανταζομουν οτι υπαρχει τοσο χαος.... το γα**το ειναι οτι το 206 σε ολα τα υπολοιπα ειναι καλυτερο απο οτι περιμενα.....ακομα και απο το μοτερ δε μπορω να πω οτι βαζω τα κλαμματα...αλλα απο οδηγικη συμπεριφορα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τότε το πίσω μέρος γλυστράει και το αυτοκίνητο "βλέπει" στα ίσια την έξοδο της στροφής. Είναι το σημείο που πρέπει να πατήσουμε το γκάζι ώστε να επανέλθει η κατανομή φορτίου και το αυτοκίνητο να έχει την μέγιστη επιτάχυνση μέχρι την επόμενη στροφή... |
FRAPEOLE έγραψε: |
Οσον αφορα τα σεμιναρια Τασο,επειδη δεν ξερεις πως οδηγαει ο παναγιωτης,εγω και καθενας μην γραφεις αυτα που γραφεις γιατι δειχνεις ελλειψη σεβασμου και εκνευριζομαι.Λεγε την γνωμη σου αλλα μην ξεφευγεις.
Εχω ακουσει και μεγαλες μπαρουφες εδω μεσα αλλα ποτε δεν βγηκα να σχολιασω καποιον, καθαρα απο σεβασμο. Ποσο μαλλον ο παναγιωτης ο οποιος χωρις να τον ξερω μιλαει πολυ ομορφα και πολυ σωστα. |
volvos έγραψε: |
hello κουλαρετε εγω το παραπονο μου εγραψα δεν ειχα σκοπο να τσακωνονται καποιοι στο κατω κατω δικο μου ειναι το ποστ ![]() φιλε sidobre αυτα που γραφεις καλα και αγια αλλα δεν εχουν και πολυ σχεση με τα 106-206.... το 106 οφειλει αυτην την παιχνιδιαρικη συμπεριφορα του κυριως στη στηριξη της πισω αναρτησης και κατα δευτερο λογο στη διαδρομη της και τις μετατοπισεις βααρους κλπ... διοτι απλουστατα τα πισω συνεμπλοκ του 106 ειναι το 1/3 σε μεγεθος απο του 206....αντιστοιχα και εμπρος η γεφυρα και λοιπες αλλαγες αποκοπτουν την αμεση σχεση αναρτησης-αισθησης-οδηγου κοινως το 206 χαρακτηριζεται κετ' εμε απο μια ΛΑΣΤΙΧΙΛΑ...... |
volvos έγραψε: |
επισης τα 150+κιλα του 206 απο το 106 ειναι ομοιομορφα κατανεμημενα στα 1.6 αρα η μετατοπιση βαρους που λαμβανει χωρα ειναι αναλογικα της ιδιας ταξης μεγεθους. η δε παραπανω διαδρομη δεν δικαιλογει αυτο που λες γιατι τοτε με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 θα λυναμε ως ενα βαθμο το θεμα... οταν μιλαω για υπερστροφη δεν μιλαω για αφηματα γκαζιου και φρενα στη στροφη κλπ... μιλαω για λιγο πιο ψηλα στανταρ και ειλικρινα τασο περιμενα με αγωνια την τοποθετηση σου.....και απογοητευτηκα. |
volvos έγραψε: |
εμενα αυτο που μου λειπει απο το 106 ειναι να στριβω χαμοστερνας με 140+ τερμα λοκ αναποδο και το γκαζι σανιδα.....αν αυτο πιστευεις οτι μπορει να το κανει το 206 τι να πω ισως να μην ξερω να οδηγω.
και δεν μιλαω να αφηνεις γκαζι με 140+ η να πατας φρενο ελεος δεν θελω να σκοτωθω απο τωρα.... |
volvos έγραψε: |
εγω πρωτος ειπα οτι το 206 στριβει με ποοοοοοοοολυ περισοοτερα χλμ απο το 106 στο 80-90% των περιπτωσεων αλλα αλλο κρατηματα και αλλο οδηγικη συμπεριφορα.
ανεβηκα πριν 2 σκ στη στενη ευβοιας ελιωσα λαστιχα,γαμησα σαζμαν παραλιγο να κανω μετωπικη με φορεστερ και οταν κατεβηκα ξερετε τι ειπα??? αντε τωρα παμε για καφε αρκετα το ελιωσα ... πριν 1 χρονο με το κορσα που ηταν πολυ κοντα στο στυλ του 106 ξερετε τι εκανα???ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ και οποιος καταλαβε καταλαβε.... |
Steve έγραψε: |
Εδώ φαντάζομαι εννοείς το "μαζεύω μούτρα"? |
Sidobre έγραψε: |
Oχι Steve, δεν το βλέπω έτσι! Και επ'ουδενί δεν γράφω κάτι τέτοιο.
Θα γράψω λοιπόν την δική μου ιστορία μπας και καταλάβετε (γιατί τελικά ίσως έχω εγώ το πρόβλημα της μεταδοτικότητας-ευτυχώς που δεν έγινα δάσκαλος!) ............. |
volvos έγραψε: |
καταρχην ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνεμπλοκ πολυουρεθανης παρα μονο μεταλλικα απο πεζο σπορτ τα οποια
δεν ειναι για το δρομο. αυτο εχω την αισθηση οτι το ξερεις τασο και το εγραψες εκ παραδρομης. δευτερον η διαδρομη της πισω αναρτησης και η σκληροτητα της δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το πατημα και το στριψιμο του κωλου ενος αυτοκινητου.συνεχιζεις να το θετεις λαθος αν και εγω πλεον εχω καταλαβει τι εννοεις. οποτε απλα σου επαναλαμβανω την διαπιστωση οτι με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 πισω αν και η κατασταση βελτιωνεται ελαχιστα τελικα τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως θα θελαμε αρα δεν φταιει αυτο.............. επειδη εχω κανει κινηματικη αναρτησης στο πολυτεχνειο σου λεω με απλα λογια οτι υπαρχουν εκατομμυρια αλλοι παραγοντες που ρυθμιζουν τη λειτουργια μιας αναρτησης πρωτα απο ολα τα αλλα, πραγμα αλλωστε που το εχεις αναφερει και εσυ!! τριτον steve ειμαι 26 χρονων το 206 το αγορασα μονος μου σχεδον μετρητοις και ειμαι απο τους λιγους ανθρωπους που ξερουν τι εστι πεζο καθως περα απο μηχανολογος μηχανικος του εθνικου μετσοβιου πολυτεχνειου εχω συγγενη με συνεργειο πεζο(ο οποιος δεν με αφηνε να παρω 106 για να μη σκοτωθω).... διανοητικα ειμαι μια χαρα ... και το κορσα μου φοραγε την αναρτηση ενος ασπρου gsi b το οποιο πριν χρονια περναγε ραλλακια απο την εξωτερικη στο πεταλο (99-2000 για οποιον θυμαται) αρα μονο κουβας δεν ηταν....και οποιος καταλαβε καταλαβε... επισης καλο ειναι να μην θεοποιειτε το 206 δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα πολυ καλο αυτοκινητο.... τα αποτελεσματα στα ραλλυ και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ. τωρα τασο οσον αφορα το στυλ οδηγησης μου θα επρεπε να εχεις ηδη καταλαβει οτι απο πλευρας στυλ ειμαι '΄χωματινος΄΄ οδηγος και οχι της ασφαλτου και του χρονομετρου.....και οποιος καταλαβε καταλαβε...το bold κομματι ελεγε οτι δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα θα φτασεις αλλα οταν φτασεις να θες λιιιγο ακομα... τωρα για το μαθημα δεν θα το σχολιασω γιατι μαλλον δεν εχεις καταλαβει σε ποιον μιλας...δεν προσβαλλομαι αλλα ειλικρινα απογοητευομαι απο το ειδος της επικοινωνιας που εχουμε....ηλπιζα σε ουσιαστικο διαλογο που θα με διαφωτιζε και θα με οδηγουσε σε πραγματικα συμπερασματα. για αυτο εγραφα οτι απογοητευομαι..... δεν θα το συνεχισω γιατι δεν εχει νοημα...αυτο που βλεπω ειναι οτι αντι για συζητηση κανουμε αντιπαραθεση εσυ να υπερασπιζεσαι το 206 και εγω το 106 κλπ.... αλλωστε εγω πρωτος το εχω πει οτι σαν βαση το 206 ειναι αιωνες μπροστα απο το 106 για να το βελτιωσεις.δεν ειναι τυχαιο οτι το 106 στα 120αλογα εναι στο οριο του ενω το 206 στα 180 σηκωνει και αλλο απο ολους τους τομεις... απλα μετα απο πολλααααα λεφτα που εχασα στο κορσα ψαχνωντας στο σκοταδι οπως ο τασος ΒΑΡΕΘΗΚΑ. δεν αντεχω αλλο τον χωρο της βελτιωσης . και ειλικρινα αν ειναι να δωσω 16000για αγορα +6000 ευρω για βελτιωσεις στο 206 αφηστε ξερω και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια τα οποια ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα δεν θα φτασει ενα 206.ειπαμε μην θεοποιειτε ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο. φιλικα και χωρις κανενα ιχνος παρεξηγησης. |
volvos έγραψε: |
τασο κρατα μια πισινη γιατι αν τυχει ποτε και γνωριστουμε θα δεις ποσο προσγειωμενο ατομο ειμαι και ποση επιγνωση των δυνατοτητων-γνωσεων μου σαν ανθρωπος εχω.
αυτο το τοπικ το ξεκινησα καλοπροαιρετα και επειδη ειχα βαρεθει να ακουω για τον θεο-206 εδω μεσα...καπου ειχα αρχισει να τα παιρνω και να αισθανομαι μαλ**ας που εχω τοσο αντιθετη αποψη σε καποιους τομεις για αυτο το πολυ καλο αυτοκινητο.ισως να υπερεβαλα σε καποια σημεια λογω της συναισθηματικης καταστασης που ειναι καποιος οταν βλεπει αναποδα τα πραγματα. ζητω συγνωμη θα παραμεινω στο σκοταδι μου. μου αρκει αν ειναι να προκαλω τετοιες εντασεις. sps αυτο που λες για τα 140+ πιστεψε με εγω ΔΕΝ μπορω να το κανω.ενα μονος ανθρωπος εχω δει να το κανει και ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχω συνοδηγησει στη ζωη μου μετα τον ιαβερη-το μπαμπα-... απλα μετα απο καποιες τετοιες εμπειριεσ βλεπεις αλλιως τα πραγματα |
volvos έγραψε: |
και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο
αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ. |
volvos έγραψε: |
recife 100-0 - 3,21sec/43,6m στο πρωτελευταιο εβο με λιωμενα ομως ελαστικα... εγω δεν εχω δει ποτε σε κανενα περιοδικο κατω απο 40μ το 100-0 στο 206.
το δε c2 vts 266-247 δισκους και 16αρια 100-0 3.03/41,6μ |
FRAPEOLE έγραψε: |
Παναγιωτη η αληθεια ειναι μια και τα ημιμετρα να τα ξεχασεις.
Προσωπικα το αυτοκινητο εχει απαραδεκτη μουρη και το γ@μημεν@ το τιμονι με 3,2 στροφες τι να κλασει.. Οχι πως το 206 δεν στριβει γρηγορ αλλα την παιχνιδιαρικη αισθηση του 106 και καποιων ιταλικων δεν προκειται να την βρεις. Σε καταλαβαινω απολυτα,εχω δοκιμασει καποια πραγματακια αλλα το ελικοπτερο αεροπλανο δεν γινεται.. Σορυ για τον τονο αλλα επειδη καταλαβαινω απολυτα την αισθηση σου και ως παθων σου ξεκαθαριζω την κατασταση.. |
Steve έγραψε: |
Πες μου, γιατί τα έκανες όλα αυτά, αντί να αφήσεις την φωτογραφία γνήσια και να πεις "να τί έκανε ο Ψηλός στο touring"?
ΓΙΑΤΙ? ![]() |
Steve έγραψε: |
Μυστηκότης και Δον Κιχώτης ![]() (και είμαι ψΗλος, όχι ψΙλός έτσι για να μάθεις να την λές στους άλλους για τα άψΩγα ![]() |
MEMsound. έγραψε: | ||
χιχιχι Διορθωθηκε Λαθη ειμαστε, ανθρωπους κανουμε! αντε κανουμε και καμια πλακα...! |
volvos έγραψε: |
καταρχην ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ συνεμπλοκ πολυουρεθανης παρα μονο μεταλλικα απο πεζο σπορτ τα οποια
δεν ειναι για το δρομο. αυτο εχω την αισθηση οτι το ξερεις τασο και το εγραψες εκ παραδρομης. δευτερον η διαδρομη της πισω αναρτησης και η σκληροτητα της δεν εχει τοσο μεγαλη σχεση με το πατημα και το στριψιμο του κωλου ενος αυτοκινητου.συνεχιζεις να το θετεις λαθος αν και εγω πλεον εχω καταλαβει τι εννοεις. οποτε απλα σου επαναλαμβανω την διαπιστωση οτι με ραβδους-αντιστρεπτ απο 2.0 πισω αν και η κατασταση βελτιωνεται ελαχιστα τελικα τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι οπως θα θελαμε αρα δεν φταιει αυτο.............. επειδη εχω κανει κινηματικη αναρτησης στο πολυτεχνειο σου λεω με απλα λογια οτι υπαρχουν εκατομμυρια αλλοι παραγοντες που ρυθμιζουν τη λειτουργια μιας αναρτησης πρωτα απο ολα τα αλλα, πραγμα αλλωστε που το εχεις αναφερει και εσυ!! τριτον steve ειμαι 26 χρονων το 206 το αγορασα μονος μου σχεδον μετρητοις-δουλευω απο 20χρονων παραλληλα με εμπ- και ειμαι απο τους λιγους ανθρωπους που ξερουν τι εστι πεζο καθως περα απο μηχανολογος μηχανικος του εθνικου μετσοβιου πολυτεχνειου εχω συγγενη με συνεργειο πεζο(ο οποιος δεν με αφηνε να παρω 106 για να μη σκοτωθω).... διανοητικα ειμαι μια χαρα ... και το κορσα μου φοραγε την αναρτηση ενος ασπρου gsi b το οποιο πριν χρονια περναγε ραλλακια απο την εξωτερικη στο πεταλο (99-2000 για οποιον θυμαται) αρα μονο κουβας δεν ηταν....και οποιος καταλαβε καταλαβε... επισης καλο ειναι να μην θεοποιειτε το 206 δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα πολυ καλο αυτοκινητο.... τα αποτελεσματα στα ραλλυ και τις αναβασεις πιστοποιουν καλα τι εστι 206 (1.6 μιλαω) ακομα και το 2.0rc group N προβλεπω να τρωει ποοοοοολυ ξυλο απο αντιστοιχα 2.0 του Ν και αυτο τα λεει ολα.... και ελεος μην ακουσω για wrc κλπ. τωρα τασο οσον αφορα το στυλ οδηγησης μου θα επρεπε να εχεις ηδη καταλαβει οτι απο πλευρας στυλ ειμαι '΄χωματινος΄΄ οδηγος και οχι της ασφαλτου και του χρονομετρου.το οδηγικο στυλ με γραμμες και απεριττη οδηγηση με ξενιζει.....και οποιος καταλαβε καταλαβε...το bold κομματι ελεγε οτι δεν εχει σημασια ποσο γρηγορα θα φτασεις αλλα οταν φτασεις να θες λιιιγο ακομα... τωρα για το μαθημα δεν θα το σχολιασω γιατι μαλλον δεν εχεις καταλαβει σε ποιον μιλας...δεν προσβαλλομαι αλλα ειλικρινα απογοητευομαι απο το ειδος της επικοινωνιας που εχουμε....ηλπιζα σε ουσιαστικο διαλογο που θα με διαφωτιζε και θα με οδηγουσε σε πραγματικα συμπερασματα. για αυτο εγραφα οτι απογοητευομαι..... δεν θα το συνεχισω γιατι δεν εχει νοημα...αυτο που βλεπω ειναι οτι αντι για συζητηση κανουμε αντιπαραθεση εσυ να υπερασπιζεσαι το 206 και εγω το 106 κλπ.... αλλωστε εγω πρωτος το εχω πει οτι σαν βαση το 206 ειναι αιωνες μπροστα απο το 106 για να το βελτιωσεις.δεν ειναι τυχαιο οτι το 106 στα 120αλογα εναι στο οριο του ενω το 206 στα 180 σηκωνει και αλλο απο ολους τους τομεις... απλα μετα απο πολλααααα λεφτα που εχασα στο κορσα ψαχνωντας στο σκοταδι οπως ο τασος ΒΑΡΕΘΗΚΑ. δεν αντεχω αλλο τον χωρο της βελτιωσης . και ειλικρινα αν ειναι να δωσω 16000για αγορα +6000 ευρω για βελτιωσεις στο 206 αφηστε ξερω και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια τα οποια ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα δεν θα φτασει ενα 206.ειπαμε μην θεοποιειτε ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο. φιλικα και χωρις κανενα ιχνος παρεξηγησης. |