PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλήματα 307

tsikis - Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:57:24
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα 307
Εχω ενα 307 1,6
Αρκετα προβλήματα ,

Όπως έχω αλλάξει φλάτζα κεφαλής στα 1000 km ( το έστρωνα μέχρη τα 4.000 km )
Δισκο πλατο στα 10.000km ,
τρόμπα φρένων στα 17.000km ,
πρόβλημα με τον δείκτη του λαδιού στο καντραν ,
έχω αλλάξει οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 3 φορές,
έχει αρχίσει και γρατζουνάει η δευτέρα και μάλλον πάω για σασμαν , πήγα στον μηχανικό και μου είπε ότι έχω ένα απλό αυτοκίνητο πόλης και δεν πρέπει να περνάω τις 4,000 στροφες . "πούλα αυτό και πάρε το δίλιτρο " ήταν τα ακριβή λόγια του , άκου αντιμετώπιση ( Καλλιαντάσης ) Evil
Και τώρα τελευταία βγήκε εκτός λειτουργίας το ABS αλλά τώρα επανήλθε ..

Εσείς έχετε κανένα πρόβλημα ?


307__:)(dimitris) - Παρ 05 Νοέ 2004, 00:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Νικο εμενα μολις σημερα μου εμφανιστηκε το προβλιημα του δεικτη λαδιου στο καντραν κατα τα αλλα τιποτα αλλο εχω 20000 χλμ το εχω 10 μηνες . Τι ηταν τελικα αυτο το προβλημα του δεικτη? ηταν στην εγγυηση?
tsikis - Παρ 05 Νοέ 2004, 02:19:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου φίλε μου
το πρόβλημα δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλα θα στο βγάζει συνέχεια. εχω ολόκληρο φάκελο με τις επισκευές του , μέχρι και εγκέφαλάκι μου άλλαξαν αλλα τίποτα , το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην το κοιτάς , και αν θα έχεις πρόβλημα θα σου ανάψει το λαμπάκι του λαδιού .
είσαι απο τους τυχερούς . Smile
Στο νέο κοσμο που μενω τωρα τελευταια ξέρω έναν πουυ αλλαξε το σασμαν και δεν τον κάλυψε η εγγύηση.. Από όταν άρχισα να ο σκίζω πάντως έχουν σταματήσει τα προβλήματα σχεδόν .
307__:)(dimitris) - Παρ 05 Νοέ 2004, 09:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω απο τοτε που το πηρα το εσκιζα το ιδιο μου ειπε και ο μηχανικος μου οτι ειναι στην εγγυηση θα αλλαχτει και ετσι κανω θα παω σημερα να ρωτησω γι'αυτο το προβλημα του δεικτη αλλα μια δειχνει και μια δεν δεχνει Twisted evil
nikapos - Παρ 05 Νοέ 2004, 10:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
στα 10.000 πρώτα χιλιόμετρα δεν είχε παρουσιαστεί τίποτα.
το θέμα με το δείκτη του λαδιού το θεωρώ μια λαλακία και δεν ασχολούμαι, το έκανε και το ραλλυ και δεν εδωσα βάση.

στα 12.000 άλλαξα δίσκο πλατώ, εντός εγγύησης λογω κάποιας διαρροής.

άλλο πρόβλημα δεν έχει παρουσιάσει και γενικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος (1 χρόνος, 20.000 χμ)
307__:)(dimitris) - Παρ 05 Νοέ 2004, 11:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
kαι εγω παρα πολυ ευριστημενος δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα Laughing εκτος απο αυτο
307__:)(dimitris) - Παρ 05 Νοέ 2004, 12:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ομως Νικο το προβλημα παραμενει? κουφο μου ακουγεται αυτο οτι συνεχιζει και μετα την επισκευη. Σου το εξηγησαν? Σου ειπαν τι φταιει? η μηπως τελικα δεν καναν τιποτα Crying or Very sad
Recifees - Παρ 05 Νοέ 2004, 16:25:42
Θέμα δημοσίευσης:
307__:)(dimitris) έγραψε:
Γιατι ομως Νικο το προβλημα παραμενει? κουφο μου ακουγεται αυτο οτι συνεχιζει και μετα την επισκευη. Σου το εξηγησαν? Σου ειπαν τι φταιει? η μηπως τελικα δεν καναν τιποτα Crying or Very sad

Το έχουμε λίγο πολύ όλοι στα 1,6 .... Evil
Κάποιες λύσεις :
1.Αλλαγή αισθητήρα και ένα βγάλε βάλε του πόλου της μπαταρίας σαν Reset ένα πράγμα .
2.ελεγχος αν είναι σωστά τοποθετημένος
3.Γράψτον κανονικά και απλά έλεγχε μέσω της βέργας που είναι και ο πλέον ασφαλής και αξιόπιστος τρόπος Wink

Μετά απο 1,5 σχεδόν χρόνο και 20000 χλμ έχω μάθει να ζώ μαζί του. Confused
CC-Gio - Σαβ 06 Νοέ 2004, 12:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη τι κανει ο δεικτης λαδιου σας ρε παιδια??? Confused
Touristas - Σαβ 06 Νοέ 2004, 15:44:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάλι φτου φτου ο δείκτης δουλεύει άψογα χωρείς πρόβλημα ! Είναι 7ος του 2001 το αμάξι.
Μια αλλαγή βάσης θερμοστάτη για διαρροή νερού, ένα ζουαν , και μια οθόνη .!!
Όσο για το δείκτη το τι πρόβλημα παρουσιάζει , απλά δεν δείχνει στάθμη λαδιού η όταν δήξει είναι λάθος !
Λύση υπάρχει πρώτα αλλαγή βαλβίδας , αν συνεχισθεί update στο BSI , αν το ξανακάνει αναμονή μέχρι να έρθουν οι καινούργιες βαλβίδες .
Είναι λένε βελτιωμένες !!!!
tsikis - Τρι 09 Νοέ 2004, 02:45:45
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπέρα παιδιά , οσο αναφορά το δείκτη λαδιού τα έχω κάνει όλα και όταν μου τα άλλαζαν ήμουν μπροστά και το έβλεπα . όποιος έχει πάει στη lion θα ξέρει ότι αυτό δεν γίνετε αλλά είχα κάνει φασαρία και ήμουν από πάνω ... αυτό γινόταν κάθε δευτέρα μέχρι που βαρέθηκα , μέχρι να βαρεθώ πέρασαν όμως 3 μήνες , διάστημα αρκετα μεγάλο ..
307BLUE - Σαβ 20 Νοέ 2004, 13:28:56
Θέμα δημοσίευσης: προβλήματα 307
παιδιά καλημέρα. Είμαι καινούριος στο club και διαβασα προσεκτικά τα προβλήματα που αναφέρατε. Μέχρι στιγμής έχώ κάνει 11500χλμ με το 307 μου (1,6-01/2004) και δεν έχει παρουσίασει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Η μόνη εξαίρεση είναι η πόρτα πίσω από το συνοδηγό που μερικές φορές κάνει ένα μικρό τρίξιμο που γρήγορα όμως σταματάει. Όσο για αυτό το πρόβλημα με την ένδειξη λαδιού εννοείται αυτά τα τετραγωνάκια που ανάβουν πριν απο τα χιλιόμετρα?????
Γιατί αν είναι αυτό όταν πήγα στη PEUGEOT μου είπαν ότι η ένδειξη αυτή δεν είναι πάντα ακριβής.

SuperBilly16V - Δευ 22 Νοέ 2004, 15:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
Και στο δικό μου 307 ( 7ος 2001 ) δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα ο δείκτης λαδιού Very happy
307 ARMY! - Παρ 26 Νοέ 2004, 18:04:29
Θέμα δημοσίευσης: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
Καλησπέρα σας! Είμαι νέο μέλος. Έχω ένα 307 xsi (blue recife) μοντέλο 4/ 2002, με 30000 χλμ. Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι. Το πρόβλημα με τον δείκτη λαδιού το κάνει και σε μένα, αλλά μόνο σε κλίσεις του δρόμου ή μετά από δύσκολες καιρικές συνθήκες (παγετός ή έντονη έκθεση στον ήλιο). Κατά τα άλλα μια χαρά. Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα. Πάντως δεν τα πάω καλά με την τελική (180 με το ζόρι και πριν και μετά το service).Έχω βάλει τελικό καζανάκι και φίλτρο ελευθέρας ροής στο υπάρχον φιλτροκούτι. Καμμιά ιδέα ρε παιδιά ή συμβουλή?
Touristas - Σαβ 27 Νοέ 2004, 10:52:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι
tsikis - Δευ 13 Δεκ 2004, 01:39:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι



Φίλε μου τουριστα έχεις άδικο εδώ
δεν ξέρω αν είναι μόνο διαγνωστικό αλλά υπάρχει αυτή η επιλογή για τις κοντές σχέσεις .. είχα πάει και εγώ στο ίδιο συνεργείο και μου το είχε
δείξει ο μάστορας , αλλά σε μένα δεν γινόταν γιατί είχα καινούριο εγκέφαλο (επειδή τον είχα αλλάξει πρόσφατα)
Touristas - Δευ 13 Δεκ 2004, 20:28:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
tsikis έγραψε:
Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι



Φίλε μου τουριστα έχεις άδικο εδώ
δεν ξέρω αν είναι μόνο διαγνωστικό αλλά υπάρχει αυτή η επιλογή για τις κοντές σχέσεις .. είχα πάει και εγώ στο ίδιο συνεργείο και μου το είχε
δείξει ο μάστορας , αλλά σε μένα δεν γινόταν γιατί είχα καινούριο εγκέφαλο (επειδή τον είχα αλλάξει πρόσφατα)
Μην επιμένεις και σκέψου το λίγο !
Πως θα αλλάξεις της σχέσεις από το διαγνωστικό αφού για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αλλάξεις γρανάζια μέσα στο κιβώτιο ! Exclamation
Για να καταλάβεις αυτή ήταν μια επιλογή στη διαμόρφωση του εγκέφαλου μέχρι που την καταργήσανε και από τρεις που είχε έχει τώρα αυτές τις δυο που ανέφερα !!
Wink
tsikis - Τρι 14 Δεκ 2004, 00:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι δεν διαφωνώ με σένα
και εγώ έτσι το είχα στεφτεί , απο κει και πέρα δεν μπορώ να το καταλάβω αλλά απο τι στηγμή που το έχει κάνει και ο 307 army και έχει δει αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι στο μυαλό του
Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει στο πρόγραμμα , ούτε ότι οι αλλαγές που βλέπεις είναι τρομερές αλλά αυτό πρέπει να ισχύει !!!
φιλικά !! Wink
Touristas - Τρι 14 Δεκ 2004, 18:43:03
Θέμα δημοσίευσης:
Η αλλαγές που βλέπεις είναι καθαρά ψυχολογικές και τίποτα παραπάνω !
Επειδή το έχω κάνη και εγώ δεν είδα καμία διαφορά για αυτο το λέω !
Φιλικά
Wink
Sidobre - Τρι 14 Δεκ 2004, 23:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι φίλε! Σήμερα με μια επιλογή του εγκεφάλου έχεις κοντό κιβώτιο (μηχανικό έτσι; όχι αυτόματο!). Ισως και μεταβλητές σχέσεις για να έχεις και μακρυά πρώτη και overdrive πέμπτη (έτσι, για τα ταξίδια)

Αυριο με μία επιλογή του εγκεφάλου από 1.600 κυβικά θα γίνεται 3.0 V6 Turbo....

Mεθαύριο με ένα απλό πάτημα ενός κουμπιού θα σου βγαίνει και η χοντρή να κάθεται συνοδηγός!

Τι σου κάνει η τεχνολογία φίλε μου!...... Shocked Shocked
frixos - Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
frixos - Παρ 17 Δεκ 2004, 01:57:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
frixos - Παρ 17 Δεκ 2004, 01:58:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βλάβες στο 307-Βελτιώσεις
Touristas έγραψε:
307 ARMY! έγραψε:
Πρόσφατα έκανα service στην PEUGEOT Σπάρτης όπου στον εγκέφαλο έκανα μετατροπή στο σαζμάν επιλέγοντας τις κοντές σχέσεις. Έχει αρκετό νεύρο τώρα.
Δεν μπορείς να αλλάξεις τις σχέσεις του κιβώτιου από το διαγνωστικό !
Το μόνο που κανείς είναι να πεις του εγκέφαλου αν έχει αυτόματο κιβώτιο η μηχανικό και οι επιλογές είναι δυο !
1η BVM μικρού μήκους
2η αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ! Wink


όσο για την τελική μην περιμένεις να δεις παραπάνω και τα 180 μια χαρά είναι


205 σε ελαφριά κατηφόρα μετά τον Σειριο , 2 άτομα και αποσκευές 2 ατόμων,καύσιμα πάνω από την μέση!!!
200 πολλές φορές
εντελώς μαμά το τουτού μόνο ένα φίλτρο Κ&Ν!!!
ultra-one - Δευ 27 Δεκ 2004, 00:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 307 1.6XT Premium Automatic της μάνας μου είχαμε τα εξής προβλήματα:

Με την παραλαβή:
- Δεν κλείδωνε ξανά μόνο του όταν το ξεκλείδωνες και δεν έμπαινες μέσα. Το διόρθωσαν αμέσως.

- Μετά από 2-3 μέρες το σειριακό κιβώτιο έβαζε μόνο 2α και 3η στην αυτόματη λειτουργία και αν ποτέ έβαζε 1η, μόλις ξεκινούσες την πέταγε βίαια έξω με ένα δυνατό μπαμ και έδινε μύνημα "Automatic Transmission Fault" στην οθόνη! Στη σειριακή απλά αρνιόταν να βάλει 1η.
Το αυτοκίνητο πήγε στη Peugeot και αφού μας είπαν ότι άλλαξαν το firmware (αν δεν άλλαξαν και όλο το κιβώτιο....) από τότε χτύπα ξύλο (2 χρόνια) το κιβώτιο δουλεύει τζάμι.

- Μετά από 1-2 βδομάδες ο μοχλός των φλας δεν επέστρεφε πίσω όταν έβγαζες φλας δεξιά.
Άλλαξαν τον μοχλό στην εγγύηση.

Στα 3000 χμ:
- Εμφάνηστηκε το γνωστό πρόβλημα του δείκτη λαδιού που δείχνει ότι θέλει. Κάποτε σωστή στάθμη και κάποτε λάθος.
Συνήθως λάθος όταν ξεκινάς τον κινητήρα μετά από ώρες και είναι εντελώς κρύος και συνήθως σωστή στάθμη όταν το ξεκινήσεις μετά από στάση μέχρι καμιά ώρα.
Το πρόβλημα υπάρχει και δεν σκοτιστήκαμε να ασχοληθούμε μαζί του....

Στα 5000 χμ:
- Το αυτοκίνητο απενεργοποίησε τον αερόσακο συνοδηγού μόνο του! Άναψε το ενδεικτικό λαμπάκι στο ταμπλό και έδωσε μύνημα στην οθόνη "Passenger Airbag Deactivated"! Διορθώθηκε μόνο του την επόμενη μέρα και δεν το ξανάκανε από τότε.

Στα 8000 χμ:
- Η κόρνα δουλεύει όποτε θέλει. Το πρόβλημα μάλλον είναι στις επαφές πάνω στο τιμόνι. Χρειάζεται πολλή δύναμη για να "πατηθούν" οι επαφές και ακόμα και τότε η κόρνα δουλεύει διακοπτόμενα...

- Οταν βγάζεις φλας δεξιά, ο δείκτης των φλας κάποτε δεν μένει στη θέση "δεξιά" και επιστρέφει μόνος του. Στη 2η ή 3η προσπάθεια μένει....

- Το τιμόνι κάποτε όταν παρκάρεις βαραίνει αψυχολόγητα.

- Πιθανόν ψιλοστραβωμένες δισκόπλακες μπροστά διότι το αυτοκίνητο τρέμει λίγο όταν φρενάρεις με ταχύτητα (120+)

Αυτά! Shocked Shocked Shocked
silverpug206 - Δευ 27 Δεκ 2004, 08:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)

Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!! Shocked Shocked Shocked

307 DANGER OF FIRE

και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!

PROBLEM WITH MILEAGE ON 307
TakisB - Δευ 27 Δεκ 2004, 10:00:41
Θέμα δημοσίευσης:
silverpug206 έγραψε:
Εγω παιδια δεν εχω 307 ομως εχω διαβασει στο αγγλικο watchdog του BBC (ειναι μια εκπομπη που παρακολουθει προβληματα που εχουν καταναλωτες με προιοντα -αυτοκινητα/τροφιμα/ασφαλιστικες εταιριες- και τα βγαζει στο αερα για να υποχρεωνει τις εταιριες να τα δεχονται και να μην σε βγαζουν τρελλο οταν τους παρεις το αμαξι με καποιο τρελλο προβλημα για παραδειγμα)

Για οσους θελουν να διαβασουν 2 πολυ σημαντικα προβληματα του 307
ειναι οτι περνει φωτια μονο του!!! Shocked Shocked Shocked

307 DANGER OF FIRE


...The cause is that the ignition key becomes stiff and stays in the starter on position. This can cause the starter motor to overheat...

Ο άνθρωπος που του κολλάει το κλειδί στη θέση "ignition" και γυρίζει συνεχώς η μίζα και ΔΕΝ το καταλαβαίνει,
είναι άξιος της μοίρας του... Laughing

silverpug206 έγραψε:
και αλλο μεγαλο προβλημα που εχουν ορισμενα ειναι οτι το δειχνει οτι εχεισ καλυψει παραπανω αποσταση απο οτι εχεις. Δηλαδη κοβεις 100 χιλιομετρα και λεει 150 πχ!!

PROBLEM WITH MILEAGE ON 307


Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες! Very happy
ultra-one - Δευ 27 Δεκ 2004, 16:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
TakisB έγραψε:
Διαβάζοντας και άλλα sites από Αγγλία με κριτικές χρηστών διαφόρων μοντέλων, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι όλα τα "ζαβά" 307 τα έστειλαν στην Αγγλία οι Γαλάτες! Very happy


Το ξέρουμε ότι κανείς δεν συμπαθεί τους Άγγλους στην Ευρώπη! Για αυτό τους στέλνουν όλα τα ζαβα! Cool

Δυστυχώς όμως τα ζαβά πηγαίνουν και σε άλλες χώρες που το τιμόνι είναι δεξιά!!!
Δεν είναι μόνο τα 307. Για ρωτήστε και στην Κύπρο να σας πουν πόσα αναρίθμητα προβλήματα έχουν αυτοί που αγοράζουν BMW Group, VAG Group (VW, AUDI, SEAT, SKODA), CITROEN και άλλα.
Αναφέρω αυτές τις μάρκες επείδη είναι οι ΠΛΕΟΝ προβληματικές από όλα αυτά που ακούω από γνωστούς και φίλους! (Φυσικά πάιζει ρόλο και το "Σερβις" των εν λόγω αντιπροσωπειών.....) Splat Puke right Puke left Splat

H Peugeot είναι πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις ΙΧ στην Κύπρο τα τελευταία 5 χρόνια και δεν είναι ίσως τυχαίο. Σίγουρα υπάρχουν και προβλήματα με Peugeot αλλά συνήθως δεν είναι σοβαρά και αν είναι, η αντιπροσωπεία έχει πολύ καλό Σέρβις και know-how για να τα λύσει.

Ένα κλασικό παράδειγμα είναι ότι στην Κύπρο στους κινητήρες 1.4 8v της Citroen τρυπάει πάρα πολύ συχνά το μπλοκ! Το ίδιο δεν συμβαίνει συχνά στα Peugeot που φοράνε τους ίδιους κινητήρες....... Shocked

Ο νοών νοείτω....... Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr