PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Αποσύρονται Peugeot και Citroen το 2006 από το WRC!

volvos - Πεμ 04 Νοέ 2004, 18:08:43
Θέμα δημοσίευσης: Αποσύρονται Peugeot και Citroen το 2006 από το WRC!
Με μία σύντομη και λιτή ανακοίνωση, το group PSA, έκανε γνωστό ότι θα αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο τέλος του 2005! Οι λόγοι φέρεται να είναι οικονομικοί, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέσα στο 2005 το γαλλικό γκρουπ θα αναθεωρήσει τις δραστηριότητες του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πάντως, για το 2005 η συμμετοχή και των Peugeot και Citroen -που έχουν κατακτήσει πέντε τίτλους κατασκευαστών τα τελευταία πέντε χρόνια- θεωρείται δεδομένη.


apo rally.gr
no coments....
Steve - Πεμ 04 Νοέ 2004, 18:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
Οικονομικοί λόγοι? Δεν θα έχουνε χρήματα δηλαδή? Έλεος? Και τα όσα πρωταθλήματα, τί τα πήρανε? Δεν τους δώσανε τίποτα λεφτά? Rolling eyes Sad
MEMsound - Πεμ 04 Νοέ 2004, 20:41:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σε αντιθεση με το group PSA η Ford θα συνεχιση
πηγη flash.gr http://automoto.flash.gr

Την επιβεβαίωση από τη Ford Ευρώπης της παραμονής της στους αγώνες και συγκεκριμένα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, τουλάχιστον για την επόμενη τετραετία, ήρθε να συμπληρώσει η παρουσίαση του διαδόχου του υπάρχοντος Focus WRC. Κατ' αρχήν, θα πρέπει να σημειωθεί πως η εξέλιξη του αυτοκινήτου θα γίνει από κοινού από τις Ford Team RS και την βρετανική M-Sport, η οποία θα αναλάβει και το Fiesta Super 1600 που αφορά ιδιωτικές συμμετοχές.

Πρόκειται για μία σαφώς θετική εξέλιξη όσον αφορά στο μέλλον και την ανταγωνιστικότητα του θεσμού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, καθώς μια πιθανή αποχώρηση της Ford, θα αποτελούσε σοβαρό πλήγμα για το WRC. Η Ford πάντως, δήλωσε πως προτεραιότητά της παραμένει η διατήρησή της στο υψηλότερο επίπεδο ανταγωνιστικότητας. Η φωτογραφία του Focus RS WRC που συνοδεύει το κείμενο, αποτελεί μία πιθανή εκδοχή του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Ford το 2006 και όχι κάποιο τελικό σχέδιο.

Η Ford θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα του 2005 με το φετινό της αυτοκίνητο, ο αντικαταστάτης του οποίου, θα βασίζεται στην 3θυρη έκδοση του νέου Focus. Η παρουσίαση του καινούργιου concept, σήμανε την αρχή ενός προγράμματος διάρκειας 14 μηνών, κατά το οποίο θα εξελιχθεί το αυτοκίνητο ώστε να είναι πανέτοιμο και άμεσα ανταγωνιστικό για τον εναρκτήριο αγώνα του 2006.
netblaster - Πεμ 04 Νοέ 2004, 23:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Θα αποχωρησουν οι δυο κραταιες ομαδες απο το WRC?!?!? Αυτο δεν εχει ξαναγινει... Φανταστειτε τη Ferrari να "εκλεινε το μαγαζι"!!! Καλα, ειναι τρελοι οι ανθρωποι??? Και τοσα πρωταθληματα, καλα λεει ο Steve, τοση διαφημιση δεν απεφερε κερδη??? Αποτι ξερω οταν νικας πληρωνεσαι κιολας... Τι να πω...Ολα τα περιμενα, αλλα να φυγει και το group PSA... Confused
DimiP - Παρ 05 Νοέ 2004, 00:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
αφου η φετεινη τους καταντια με το 307cc εκει εδειχνε να πηγαινει το πραγμα.

οι καλυτερες χρονιες της ηταν με το 206, μετα....το χαος!

αλλα παλι, ας ξεκουραστουν κανα δυο χρονια και οταν αναθεωρησουν τις αποψεις τους μπορει να επανελθουν με νεα ορεξη.

ξεχναμε μηπως τη mitsubishi που εκανε 1 χρονο "διακοπες" με το evo ;;
COOL ALEXIS - Παρ 05 Νοέ 2004, 01:38:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ίδια είχε κάνει η Peugeot παλαιότερα! Πάνε να γλυτώσουν λεφτα λόγω εντολών απο τα κεφάλια χανουν όμως στο θέμα προβολης και πρεστίζ!!!
Θα γυρίσουν το θέμα είναι πότε!!!
Τπ 307 μια χαρά είναι απλά θέλει τον χρόνο του κι αυτό και λιγη σύνεση απο τον Marcus!!!
TONY PAP - Παρ 05 Νοέ 2004, 09:19:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλη μια κακή είδηση... Confused Confused
Και μετά θα αναρωτιούνται μερικοί γιατί (δυστυχώς) δεν παρακολουθεί και δεν ασχολείται ο κόσμος με το σπορ όπως παλαιότερα.
Δυστυχώς η τάση είναι για αυτοκίνητα-ρομπότ και πελάτες το ίδιο !!!
Τα wrc με τα μύρια ηλεκτρονικά είναι γρήγορα τρενάκια και σχεδόν το ίδιο και η F1 με εξαίρεση όταν βρέχει.
MEMsound - Παρ 05 Νοέ 2004, 14:20:25
Θέμα δημοσίευσης:
πηγη flash.gr http://automoto.flash.gr

Σαν κεραυνός έπεσε η είδηση: Στο τέλος του 2005, η φετινή Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ράλι, η Citroen και η Peugeot εγκαταλείπουν τους αγώνες του παγκοσμίου! Σε μια λιτή ανακοίνωση του ομίλου PSA, αναφέρεται, πολύ αόριστα, πως αυτό που οδήγησε στην απόφαση είναι οι σκληρές συνθήκες που επικρατούν την αγορά του αυτοκινήτου. Ο όμιλος, αναφέρεται στην ανακοίνωση, θα εξετάσει το 2005 νέες ευκαιρίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμωνα την περικοπή του κόστους στην αγωνιστική εμπλοκή.

Πίσω από αυτή την αοριστολογία της ανακοίνωσης, κρύβεται κάποια διαφωνία της τελευταίας στιγμής με τη διεθνή ομοσπονδία (FIA), στην οποία η PSA είχε επιβάλλει πρόσφατα μερικούς όρους της αναφορικά με σημαντικές αλλαγές στη μορφή των αγωνιστικών αυτοκινήτων (ομάδα S 2000). Απειλούσε μάλιστα ότι αν δεν εισακούονταν, τότε θα αποχωρούσαν! Τελικά, οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει, οι αλλαγές δεν πέρασαν, το σχέδιο του πρωταθλήματος 2005 εγκρίθηκε, αλλά τώρα Citroen και Peugeot εγκαταλείπουν!

Σίγουρα, η κατάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου είναι δύσκολη, ο δε Έκλεστοουν μαζί με τον Ντέηβιντ Ρίσταρντς που χειρίζονται τα πάντα στο παγκόσμιο, έχουν ανεβάσει σε αβάσταχτο ύψος το συνολικό κόστος συμμετοχής μιάς ομάδας. Το ανεξήγητο -ακόμη- όμως, είναι ότι στα ράλι του παγκοσμίου, οι δύο ομάδες πάνε πολύ καλά και τα τελευταία πέντε χρόνια είναι αυτές οι δύο που έχουν κερδίσει όλα τα πρωτθλήματα κατασκευαστών και οι οδηγοί τους τρία των οδηγών. Αυτή δε η κορυφαία αγωνιστική απόδοση η οποία θα τραβούσε τέσσερα νέα μοντέλα των δύο εταιριών, διακόπτεται απότομα.

Σημειώστε ότι η Citroen παρουσιάζει σε λίγες μέρες το C4, από το οποίο έχει μεγάλες προσδοκίες, σε μερικούς δε μήνες έρχεται και το μεγάλο C6. Όσο για την Peugeot, πέρα από το 307CC με το οποίο τρέχει, μόλις ξεκίνησε τις πωλήσεις του 407. Αρκετοί πάντως είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι, πέρα από τα οικονομικά και τις τυχόν διαφωνίες με την Ομοσπονδία, στην απόφαση συνετέλεσε και η μεγάλη εσωτερική αντιπαλότητα των δύο εταιριών. Βλέπετε, στην Peugeot, η οποία είχε σώσει τη Citroen από χρεωκοπία στα μέσα του 70, δεν μπορούν τώρα να χωνέψουν ότι έχασαν από αυτούς και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα! Και καθώς έχουν το πάνω χέρι στις αποφάσεις, προτίμησαν να εγκαταλείψουν τους αγώνες.

Όσοι θυμούνται ότι τα αγωνιστικά 4κίνητα Citroen ΒΧ είχαν οδηγηθεί στην... πρέσα για να μην υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για την αποτυχημένη -στην αρχή μόνο- πορεία τους το πρωτάθλημα, μπορούν να κατανοήσουν και την πιο απίθανη εκδοχή από την PSA. Αγνωστο είναι αν πλέον το 2005 θα τρέξει η Citroen με το καινούργιο C4, του οποίου οι δοκιμές εξέλιξης έχουν αρχίσει, ή αν θα προτιμηθεί το Xsara, ως πιο οικονομική λύση.

Steve - Παρ 05 Νοέ 2004, 19:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ Cool

Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC Crying or Very sad
madjas - Παρ 05 Νοέ 2004, 22:11:00
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ Cool

Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC Crying or Very sad


Πολύ καλό το C4. Το έχω δει και εγώ. Πιο καλό βέβαια το 206...(Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει...)
Recifees - Παρ 05 Νοέ 2004, 23:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όσο για το C4, το έχω δει σε φωτό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πώ Cool

Πάντως δεν μπορώ ΑΚΟΜΑ να καταλάβω γιατί απαρνηθήκανε την Αυτοκρατορία του 206 στο WRC Crying or Very sad

Γιατί το αυτοκίνητο στην ουσία ήταν στο wrc απο το 1998 και το 2003 ήταν η τελευταία χρονία που μπορούσε να έχει την ομολόγκασιον (πέντε χρόνια διαρκεί αυτή η άδεια )
Επρεπε να βγάλουν μια έκδοση του 2.0 με κάποιο άλλο μοτέρ και αλλαγές εμφανισιακές ώστε να δικαιολογήσουν το νέο μοντέλο ΄.Αλλωστε το wrc έλαβε την "άδεια " απο το 2.0 GT ...
Ετσι και για λόγους μάρκετινγκ επέλεξαν 307 CC όπως και το 98 το 206 ...ο Προβερά τότε ήθελε το 306 που πήγαινε για αντικατάσταση...
volvos - Παρ 05 Νοέ 2004, 23:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
καταρχην αποκλειεται να υπαρχει διαμαχη μεταξυ των εταιρειων.... η πεζο θελει και χανει με το 307 καθως εδω και 2χρονια πειραματιζεται συνεχεια για να φτιαξει ενα αυτοκινητο που θα πρωταγωνιστει σερι τα επομενα χρονια... 4αρι σαζμαν ποιος αλλος τολμα εστω και σε δοκιμες να βαλει κυριοι???????
η σιτροεν κατοπην συνεννοησης πηρε το 206 το εντυσε ξαρα και ετρεξε.... αρα παλι το 206 κερδιζει αυτη τη στιγμη που μιλαμε... και το σχεδιο ηταν του χρονου που θα ψαχνεται η σιτροεν με το c4 η πεζο να σκιζει με το 307..........αλλα Embarassed

παντως φημες αναφερουν οτι αυτη η αποφαση προεκυψε μετα απο αντιδικιες με την αρχη του σπορτ....αρα ισως ειναι μια μορφη πιεσης για να αλλαχτουν αποφασεις Wink Wink ακριβως οπως εκανε και η φορντ και μετα την παρακαλαγαν ολοι να γυρισει πισω....

μα καλα ρε παιδια φανταζεστε wrc χωρις πεζο-σιτροεν???? ποιος θα τρεξει μετα ? η μιση ...φορντ??? η σουμπαρου που εχει κοψει το μπατζετ και τρεχει μεσω prodrive? η mitsoubishi η μηπως η skoda Laughing Laughing Laughing
ελεος...εγω ειμαι σιγουρος οτι τουλαχιστον 2005-6 θα τρεξουν απλα και μονο για να κανουν αποσβεση το κοστος ερευνας και εξελιξης -μεσω χορηγων- των 307 κ C4 ...
οπως επισης οτι τις επομενες εβδομαδες θα εξελιχθει ενα ανευ προηγουμενου παζαρι για να εξασφαλισει το γκρουπ PSA αυτα που θελει πριν το τσιρκο μεγαλωσει.........
Recifees - Παρ 05 Νοέ 2004, 23:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound. έγραψε:
......... 1.και η μεγάλη εσωτερική αντιπαλότητα των δύο εταιριών. Βλέπετε, στην Peugeot, η οποία είχε σώσει τη Citroen από χρεωκοπία στα μέσα του 70, δεν μπορούν τώρα να χωνέψουν ότι έχασαν από αυτούς και μάλιστα για δεύτερη συνεχή χρονιά το πρωτάθλημα! Και καθώς έχουν το πάνω χέρι στις αποφάσεις, προτίμησαν να εγκαταλείψουν τους αγώνες.

2.Όσοι θυμούνται ότι τα αγωνιστικά 4κίνητα Citroen ΒΧ είχαν οδηγηθεί στην... πρέσα για να μην υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για την αποτυχημένη -στην αρχή μόνο- πορεία τους το πρωτάθλημα, μπορούν να κατανοήσουν και την πιο απίθανη εκδοχή από την PSA. Αγνωστο είναι αν πλέον το 2005 θα τρέξει η Citroen με το καινούργιο C4, του οποίου οι δοκιμές εξέλιξης έχουν αρχίσει, ή αν θα προτιμηθεί το Xsara, ως πιο οικονομική λύση.


Για το πρώτο δεν νομίζω ότι στέκει και πολύ αν αναλογιστεί κανείς ότι τους δώσανε τα πάντα τόσο απο 306 Μαξί για να φτιάξουν την Ξαρά Κιτ καρ και απο 206 wrc για την αντίστοιχη Ξαρά .....και πιο παλιά το 405 Τ16 σε έκδοση "Παρίσι -Ντακάρ" Razz Πιο πιθανό να το κόψανε γιατί πολλά τα φράγκα για άμεση μετάπτωση σε αυτά τα καινούργια χαίρια που ετοιμάζουν Φια και Σια και την έχουν κάψει την γούνα τους με τις άξαφνες αλλαγές και τους ήδη έτοιμους ανταγωνιστές τους (205Τ16 γκρούπ Β κατάργηση και η Λάντσια με έτοιμη την HF ) Wink

Τώρα για την πρέσσα σίγουρα η Πεζώ το έκανε ή η Μαμά Σιτροέν αν αναλογιστεί κανείς ότι απέναντι στην ΒΧ4υπήρχαν σαν ιστορία , Πεζώ Ταλμπότ ,205 Τ16 και εκείνο το Θεικό 405Τ16 είχαν πολύ βαριές Φανέλλες
(WRC ,paris dakar, Pikes peak) και αυτή τίι

Προς θεού δεν την λέω στο συνκλαμπίτη Wink ...απλά αυτό το άρθρο μου ήρθε κάπως
Sidobre - Σαβ 06 Νοέ 2004, 02:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το Δελτίο Τύπου με ημερομηνία 4/11/2004


Press release
Paris - 11/04/2004

Peugeot and Citroλn Will Not Pursue Participation in World Rally Championship beyond 2005

In five consecutive years of competition in the World Rally Championship, Peugeot and Citroλn has won five manufacturers titles and three drivers titles. These results reflect the diligent, passionate determination of each marque, backed by a substantial financial commitment to motor sports competition.

Due to tougher conditions in the car market, new opportunities in motor sports will be reviewed in 2005, with a view to enabling the Group to significantly cut its sports budgets.

Peugeot and Citroλn will remain strongly committed to the World Rally Championship in 2005.

However, PSA Peugeot Citroλn has decided that the marques will no longer take part in the WRC beyond that date.

At the appropriate time, Citroλn Sport and Peugeot Sport will announce the sports in which they will participate after 2005.



Λογικά θα μάθουμε κάποια στιγμή περισσότερες λεπτομέρειες...
Επειδή Peugeot και Citroen είναι κατεξοχήν εταιρίες που εμπλέκονται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (είναι και το μεγαλύτερο ατού τους) μάλλον περισσότερο μοιάζει ότι κάτι έχει συμβεί στο παρασκήνιο. Αλλωστε τα τελευταία 2 χρόνια οι νέοι κανονισμοί προσπαθούσαν να μην κυριαρχούν αυτές οι δύο μάρκες Wink
Αφήστε να εξελιχθεί και μπορεί έμμεσα να επωφεληθούμε και "εμείς" (S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ).
Steve - Σαβ 06 Νοέ 2004, 04:19:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
(S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ).


1.4 16v Cup κάποτε ίσως... Sad Evil
MEMsound - Σαβ 06 Νοέ 2004, 09:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
Για το πρώτο δεν νομίζω ότι στέκει και πολύ αν αναλογιστεί κανείς ότι τους δώσανε τα πάντα τόσο απο 306 Μαξί για να φτιάξουν την Ξαρά Κιτ καρ και απο 206 wrc για την αντίστοιχη Ξαρά .....και πιο παλιά το 405 Τ16 σε έκδοση "Παρίσι -Ντακάρ" Razz Πιο πιθανό να το κόψανε γιατί πολλά τα φράγκα για άμεση μετάπτωση σε αυτά τα καινούργια χαίρια που ετοιμάζουν Φια και Σια και την έχουν κάψει την γούνα τους με τις άξαφνες αλλαγές και τους ήδη έτοιμους ανταγωνιστές τους (205Τ16 γκρούπ Β κατάργηση και η Λάντσια με έτοιμη την HF ) Wink

Τώρα για την πρέσσα σίγουρα η Πεζώ το έκανε ή η Μαμά Σιτροέν αν αναλογιστεί κανείς ότι απέναντι στην ΒΧ4υπήρχαν σαν ιστορία , Πεζώ Ταλμπότ ,205 Τ16 και εκείνο το Θεικό 405Τ16 είχαν πολύ βαριές Φανέλλες
(WRC ,paris dakar, Pikes peak) και αυτή τίι

Προς θεού δεν την λέω στο συνκλαμπίτη Wink ...απλά αυτό το άρθρο μου ήρθε κάπως


Μακαρι να ειχαμε ακρες μεσα στην PSA να μαθαιναμε απο πρωτο χερι τι ακριβως εχει "παιχθει". Wink
Και μενα το παραπανω αρθρο στο flash.gr μου φανηκε καπως υπερβολικο.
Παρολα αυτα οπως ειπε και ο sidobre "...Αφήστε να εξελιχθεί και μπορεί έμμεσα να επωφεληθούμε και "εμείς" (S1600, Cup, Junior Cup κλπ κλπ)....
Εξαλλου μπορει τα wrc να ειναι ακρως εντυπωσιακα και γρηγορα, ομως εχουν πολυ μικρη σχεση με τα δικα μας "κουβαδακια", εκτος και αν περιμενε κανενας μας να δει τετρακινητη εκδοση δρομου του 206 RC με turbo και 300ps... Shocked
Αντιθετα απο τα S1600, Cup, Junior Cup εχουμε πιο αμεσα "κερδη" οπως το κιτ της PS για το 206 (ανεξαρτητα με το αν το κοστος του το κανει απαγορευτικο για τους περισσοτερους μας), ρυθμιζομενες αναρτησεις PS κλπ κλπ.
Οποτε αναμονη να δουμε που θα καταληξει τελικα το θεμα και ισως μεσα στ 2005 η PSA να αναθεωρησει την αποφαση της.
MEMsound - Σαβ 06 Νοέ 2004, 10:56:35
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο το rally.gr:

Citroen-Peugeot εκτός WRC από το 2006!

Kαι ενώ όλα έδειχναν ότι θα καταφέρναμε να ξεφύγουμε από μια διαφαινόμενη κρίση στους κόλπους του WRC, μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση του γκρουπ PSA, δηλαδή των Peugeot και Citroen, σόκαρε τους φίλους του σπορ. Mε ένα λιτό δελτίο Tύπου, οι δύο σημαντικότεροι κατασκευαστές των ράλλυ τέθηκαν εκτός αγώνων από το τέλος του 2005! Φυσικά, οι λόγοι είναι οικονομικοί, έχοντας ως βασική αιτία την κρίση στην οποία έχει περιέλθει η αγορά του αυτοκίνητου σε όλο τον κόσμο. Όμως, αυτό που προκαλεί ερωτηματικά είναι η επιθυμία του γκρουπ να συνεχίσει να εμπλέκεται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε άλλο, όμως, χώρο. Όπως αναφέρει και η ανακοίνωση, από τα μέσα του 2005 θα αποφασιστεί με ποιο είδος αγώνων θα ασχοληθούν οι Peugeot και Citroen Sport.

H απόφαση αυτή σίγουρα τάραξε τον κόσμο των αγώνων. Tην ώρα που το 2005 ο θεσμός έμοιαζε να δυναμώνει και πάλι, έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή έξι κατασκευαστών στο πρωτάθλημα, η αποχώρηση των δύο Γάλλων κατασκευαστών επαναφέρει τον προβληματισμό. Mια τέτοια κίνηση ήταν κάτι που κανείς δεν περίμενε, ειδικά από τη στιγμή που οι κανονισμοί έμειναν απαράλλαχτοι, ελέω Peugeot και Citroen. Θυμίζουμε ότι, πριν από λίγο καιρό, τα σχέδια για τη νέα κατηγορία που θα αντικαθιστούσε αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC μπήκαν στο συρτάρι, με βασικούς υποστηρικτές της ιδέας τους Γάλλους. Bλέπετε, η Peugeot μόλις εφέτος έχει παρουσιάσει το νέο 307, ενώ η Citroen πραγματοποιεί ήδη δοκιμές εξελίξης με τον αντικαταστάτη της Xsara, τη C4 WRC, έχοντας δαπανήσει και στις δύο περιπτώσεις τεράστια ποσά. Ένας από τους κυριότερους λόγους που η FIA αποφάσισε να αποσύρει την ιδέα για τα S2000 ήταν η εξασφάλιση της παρουσίας των δύο Γάλλων κατασκευαστών. Όμως, τους περίμενε, όπως όλους άλλωστε, μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη. Πάντως, το 2005, και οι δύο θα συμμετάσχουν κανονικά στο θεσμό, με μοναδικό ερωτηματικό την παρουσία της νέας C4 WRC, η οποία μάλλον θα μείνει στα εργαστήρια της ομάδας ως ακόμα ένα από τα αγωνιστικά που δεν είδαν ποτέ το πράσινο φως των ειδικών διαδρομών._ Π. T. (panost@4troxoi.gr)

Steve - Σαβ 06 Νοέ 2004, 11:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε πάνε καλά? 4.000.000 πωλήσεις έκλεισε το 206... χώρια τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΛΕΦΤΑ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ?

ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ?

Τέλοσπάντων, αυτό που πιστεύω είναι πώς παίζει κάποια διαπλοκή... κάτι βρωμάει... Rolling eyes Evil
volvos - Σαβ 06 Νοέ 2004, 16:56:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σύμφωνα με τον επικεφαλή της Citroen Sport, Gyu Frequelin, η γαλλική εταιρία ίσως και να παρουσιάσει την αγωνιστική έκδοση της νέας C4 νωρίτερα από το αναμενόμενο, δηλαδή τα μέσα του 2005κ, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί. Μετά από την ανακοίνωση του γκρουπ PSA, ότι στο τέλος του 2005 και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες(Peugeot-Citroen) θα αποχωρήσουν από το θεσμό, μεγάλο ερωτηματικό αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή, αν θα εμφανιστεί τελικά η C4 WRC στους αγώνες, η οποία είχε παρουσιαστεί στο κοινό πριν από μερικούς μήνες. Όπως δήλωσε ο γάλλος επικεφαλής, λοιπόν, ίσως ο αντικαταστάτης της Xsara να εμφανιστεί νωρίτερα στον θεσμό, χωρίς να χρειαστεί να μπει το πρόγραμμα να μπει εξ ολοκλήρου στο περιθώριο....

απο ww.rally.gr

οινομαγειρεματαααααα
Ghost Dog - Σαβ 06 Νοέ 2004, 17:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
κριμααααααα Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Steve - Σαβ 06 Νοέ 2004, 21:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρτε κόσμε να 'χετε... Evil Sad
zippy - Κυρ 07 Νοέ 2004, 07:10:34
Θέμα δημοσίευσης: Καταντιαααααααα
Ναι το ακουσα και εγω αυτο.Και για να λεμε το του λογου το αληθες το διαβασα στους 4 τροχους.Το θεμα ειναι το εξεις.Ειπαν πως σταματανε το 2005 και θα κανουν μια ανασυνταξη δυναμεων για τις επομενες χρονιες.Χωρις να ξεκαθαριζουν τιποτα.Αλλα αυτο που υποσχεθικαν ειναι οτι θα επανελθουν στο προσκινιο.

Το τελευταιο το ειδα σε μια εκπομπη στην αγγλικη τηλεωραση.Τωρα τι παιζει ενα provera ξερει. Smile Very happy Cool Laughing

Συχενωμαι που τα ford θα παρουν κεφαλι. Evil Twisted evil Mad Evil Twisted evil Mad Evil Twisted evil Mad
MEMsound - Παρ 03 Δεκ 2004, 15:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε αυτοι της PSA θα μας τρελανουν τελειως!!!!!

Απο automoto.flash.gr

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στον όμιλο PSA. Αν και πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε πως μετά το τέλος της σεζόν 2005, οι Peugeot και Citroen αποσύρονται από το WRC, εντούτοις οι δύο εταιρίες δείχνουν να συνεχίζουν τον προγραμματισμό τους για την επόμενη χρονιά σα να μη συμβαίνει τίποτε. Η μην Citroen μπορεί να μη συνεχίζει την εξέλιξη του C4 WRC, αλλά προχώρησε στην υπογραφή συμβολαίου με τον Φρανσουά Ντυβάλ όπως είχε προγραμματίσει, ενώ και η Peugeot κάνει μεταγραφικές κινήσεις που μόνο σε εταιρία που πρόκειται να εγκαταλείψει τους αγώνες δεν αντιστοιχούν.

Έτσι λοιπόν, ακολουθώντας τα βήματα της Citroen, η Peugeot ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας ενός έτους, με τον Μάρκο Μάρτιν, που το 2004 αγωνίστηκε με την ομάδα της Ford και τερμάτισε στην 3η θέση του πρωταθλήματος (κέρδισε 3 αγώνες). Αυτό σημαίνει ότι το 2005, θα βρεθεί στο τιμόνι ενός 307 WRC, παρέα με τον άλλο οδηγό της ομάδας, Μάρκους Γκρόνχολμ. Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό, ότι κυκλοφορούν φήμες που θέλουν την PSA να το ξανασκέφτεται αναφορικά με το θέμα της αποχώρησής της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Βέβαια τίποτε τέτοιο δεν είναι επίσημο, πέρα από την θέση που έχει πάρει η εταιρία ανακοινώνοντας την αποχώρησή της. Ωστόσο, τίποτε δεν θα πρέπει να αποκλείεται, καθώς η στάση αυτή της PSA, ίσως να έχει να κάνει με τη χρήση ενός μοχλού πίεσης προς την FIA, καθώς η ενδεχόμενη αποχώρηση των Peugeot και Citroen από το WRC, θα μειώσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον της διοργάνωσης. Από την άλλη πλευρά, «παίζει» και το σενάριο της αποχώρησης μίας μόνο εκ των Peugeot-Citroen.

zippy - Παρ 03 Δεκ 2004, 16:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θελω να πω κατι κακο αλλα προτιμω το 206 σαν wrc απο το 307. Smile Smile
Πως να το κανουμε ειναι πιο petit που θα λεγανε και το γαλλακια. Laughing
MEMsound - Τετ 22 Δεκ 2004, 12:20:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να ετοιμαζονται να τα ποαρατησουν το 2006 αλλα μεχρι τοτε...

Απο ams.gr
Ο Εσθονός οδηγός της γαλλικής ομάδας, Μάρκο Μάρτιν, ξεκίνησε τα δοκιμαστικά με το Peugeot 307 WRC. Παρά το γεγονός ότι βγήκε δύο φορές από το δρόμο κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι εντυπώσεις του για το Peugeot 307 WRC ήταν κάτι παραπάνω από καλές.

Περισσότερο ικανοποιημένος από ότι περίμενε εμφανίστηκε ο Εσθονός οδηγός της ομάδας της Peugeot μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών με το Peugeot 307 WRC. Παρά τις δύο άτυχες στιγμές που βρέθηκε εκτός δρόμου ο Μάρκο Μάρτιν δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά ορισμένες μικρές λεπτομέρειες μπορούν να διορθωθούν

TZAG - Παρ 24 Δεκ 2004, 18:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
...και μετά λέμε πως μόνο στην Ελλάδα γίνονται τα απίστευτα! Rolling eyes
silverpug206 - Κυρ 26 Δεκ 2004, 01:24:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εγω ακουσα οτι η ανακοινωση για αποχωρηση και των 2 ομαδων ειναι τακτικη για πιεση στην ομοσπονδια του WRC για να δωσει στις ομαδες κατι απαιτησεις που εχουν(πιθανον περισσοτερα χρηματα στην καθε ομαδα απο τα εσοδα που εχει η ομοσπονδια απο τα δικαιωματα μεταδοσης του ραλλυ σε καθε χωρα) Και οτι στο τελος πιθανον να αποχωρησει μονο μια απο τις 2 ομαδες. Τωρα αν ειναι αληθεια, ποιος ξερει... εγω παντος μετοχες δεν εχω στην peugeot για να ξερω σιγουρα... Very happy Very happy Very happy
MEMsound - Σαβ 26 Φεβ 2005, 13:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
Από rally.gr

H ιστορία επαναλαμβάνεται;

To 1992, ως Jolly Club, η Lancia είχε κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών, με τους Auriol και Kankkunen

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και συγκεκριμένα το 1992, η τότε κραταιά Lancia είχε αποφασίσει μετά από 18 χρόνια παρουσίας στους αγώνες Ράλλυ, να αποχωρήσει από το θεσμό. Τότε, το Νοέμβριο του 1991, παρόλη την ανακοίνωση για απόσυρση από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είχε παρουσιάσει την εκπληκτική Lancia Delta HF Integrale, ή αλλιώς Deltona, η οποία θα συμμετείχε στο θεσμό το 1992! Για να το καταφέρουν αυτό, ανέθεσαν την εκπροσώπηση της ομάδας στην ιδιωτική ομάδα Jolly Club, η οποία είχε τυπικά την ευθύνη, ενώ ουσιαστικά το εργοστάσιο παρέμενε στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα ήταν να κατακτήσει η Lancia τον έκτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευστών, δημιουργώντας ένα θρυλικό ρεκόρ.

Ο κλωβός ασφαλείας που πυροδότησε τις φήμες

Εν έτει 2005, υπάρχει έντονη φημολογία ότι η ιστορία θα επαναληφθεί, με κύριο εκφραστή την ομάδα της Citroen. Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, το γκρουπ PSA έχει αποφασίσει να αποσύρει από το WRC και τις δύο εργοστασιακές ομάδες που το εκπροσωπούν, δηλαδή τις Citroen και Peugeot. Για την ομάδα των λεόντων, υπάρχει σαφή αλλαγή πλεύσης προς τις πίστες. Αντίθετα στην Citroen, υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουν στους αγώνες Rally-Raid –κάτι που είχαν πραγματοποιήσει και με τις ZX- τη στιγμή που ένα νέο σενάριο αρχίζει να εμφανίζεται στο προσκήνιο. Τη «φωτιά άναψε» η δήλωση του Guy Frequelin, ότι είναι υπέρ των νέων ρολ κέιτζ στα αυτοκίνητα WRC. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA, οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα πρέπει να έχουν νέο και διαφοροποιημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος απαιτεί οι σωλήνες να έχουν πάχος 1,6 χλστ. Αυτό βρίσκει αντίθετες τις ομάδες οι οποίες υποστηρίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα προστεθούν 20 κιλά, τουλάχιστον, στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, κάτι που θα έχει επίπτωση στις επιδόσεις τους. Αντίθετα, ο Frequelin υποστήριξε τον κανονισμό, δηλώνοντας το ενδιαφέρον του να υποστηρίξει ιδιωτικές ομάδες για το 2006! Ο Γάλλος μάνατζερ ήταν πολύ προσεκτικός στη δήλωσή του, μη θέλοντας να θίξει την ανακοίνωση του γκρουπ. Δεν προχώρησε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες και υποσχέσεις, αλλά ούτε απέκλεισε την ιδέα να παίξει η Kronos το ρόλο του Jolly Club.



«Αν έχουμε τη δυνατότητα να νοικιάζουμε τα αυτοκίνητα στην Kronos, και αυτή στη συνέχεια σε ιδιώτες, τότε δεν αποκλείουμε το γεγονός να ομολογκάρουμε και να διαθέτουμε μηχανικά μέρη για την Xsara. Αυτό θα κάνει τους πελάτες μας ικανοποιημένους, τη στιγμή που αν τα αποτελέσματα τους είναι θετικά, θα μπορεί να επωφεληθεί και η ίδια η Citroen. Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να πούμε ποιοι θα είναι πελάτες μας το 2006. Δεν γνωρίζουμε ακόμα σε ποια μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού θα αγωνιζόμαστε τη νέα χρονιά. Αν χρειάζεται να αναλώνουμε όλο μας το χρόνο και την ενέργεια, τότε προφανώς δεν θα μπορούμε να βοηθήσουμε μία ιδιωτική ομάδα», υποστήριξε ο ίδιος, τη στιγμή που οι φήμες οργιάζουν. Παράλληλα, δεν δίστασε να αναφέρει, ότι το νέο έτος είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα σε οποιαδήποτε μορφή αγώνων. Πάντως, το σενάριο της παρουσίας της Citroen με τα χρώματα της Kronos, τη στιγμή που η C4 θα ντεμπουτάρει σε αγώνες Rally-Raid, είναι πολύ πιθανό._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)


Μόνο απίθανο δεν είναι το ενδεχόμενο να δούμε τις Xsara και το 2006, με διαφορετικά, όμως, χρώματα!

vinman - Δευ 14 Μάρ 2005, 09:06:33
Θέμα δημοσίευσης:
Υπομονη.....και θα δειξει.....Μαλλον δεν ξερουν και οι ιδιοι ακομα τι θελουν να κανουν... Wink Wink
Μανθο πιστευω οτι για οτι νεοτερο απο το θεμα θα μας ενημερωσεις (οπως παντα) πρωτος.... Exclamation Exclamation Wink Wink
MEMsound - Δευ 14 Μάρ 2005, 10:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοείται!
Αυτό που έχω δει πάντως από τους 3 μέχρι τώρα αγώνες WRC 05 είναι ότι οι Citroen εχει "πέσει" λίγο σε σχέση με πέρσι ενώ η Peugeot παρουσιάζει αισθητή βελτίωση.
Είδωμεν.... και ενημερώσωμεν...!
volvos - Δευ 28 Μάρ 2005, 11:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
[28/3/2005]

Η μάχη τώρα αρχίζει για τον Gronholm


Ικανό για την διεκδίκηση του τίτλου θεωρεί ότι είναι το 307, ο Marcus Gronholm

O δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marcus Gronholm, παραδέχθηκε ότι ο ίδιος ανέφερε στον Jean Pierre Nicolas, ότι το 307 είναι και πάλι ισχυρός διεκδικητής του τίτλου. Ο Φιλανδός οδηγός, θεωρεί ότι το αποτέλεσμα στο Μεξικό, αλλά και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου στο Μόντε Κάρλο και την Σουηδία, μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια σε αυτό το συμπέρασμα. Βέβαια, ο ίδιος ήταν αυτός που έχασε μία σχεδόν σίγουρη θέση στο βάθρο του Πριγκηπάτου, αλλά και τη δεύτερη θέση στη Σουηδία, όταν διέλυσε το Peugeot του, ενώ τερμάτισε δεύτερος στο Μεξικό. Και όλα αυτά, την ώρα που ο ομόσταυλος του Markko Martin, έχει τερματίσει και στους τρεις γύρους του θεσμού στην πρώτη τετράδα της κατάταξης, δίνοντας έτσι στην ομάδα του ένα προβάδισμα οκτώ βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η γαλλική ομάδα αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά και οδικής συμπεριφοράς με το 307, τα οποία όμως έλυσε μέσα στο 2005, ειδικά μετά από την αλλαγή των κανονισμών που επέτρεψαν το φαρδύτερο μετατρόχιο στα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Ο Gronholm, δήλωσε: «Είπα στον Jean Pierre Nicolas, ότι το Πρωτάθλημα τώρα αρχίζει. Τώρα μπορούμε να μαζέψουμε πολλούς βαθμούς, αλλά και να σημειώσουμε την πρώτη μας νίκη για το 2005, ακόμα και στην Ν. Ζηλανδία. Στον συγκεκριμένο αγώνα, πέρσι είχαμε πάει πολύ καλά. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση. Το αυτοκίνητο πλέον λειτουργεί ιδανικά και χωρίς προβλήματα και απομένουν μερικές λεπτομέρειες για να μπορέσουμε να πούμε ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τις Subaru και Citroen». Πάντως, ο Φιλανδός πρέπει να αλλάξει προσέγγιση όσον αφορά την τακτική του στο Πρωτάθλημα, αφού πλέον είναι φανερό ότι η στρατηγική maximum attack είναι παρακινδυνευμένη και δεν οδηγεί στον τίτλο._

απο rally.gr.......................................................................................


τωρα να πω οτι το λεγαμε μηνες τωρα???????
MEMsound - Τρι 10 Μάϊ 2005, 15:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Από rally.gr

Ετοιμάζει αγωνιστική ομάδα ο Carlos Sainz;

Φαίνεται πως, αν και η Citroen αποσύρεται επίσημα στο τέλος της χρονιάς, οι Xsara WRC θα συνεχίσουν να κοσμούν τα ράλλυ και τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο μεγάλος Carlos Sainz φέρεται να βρίσκεται προ των πυλών της δημιουργίας μιας αμιγώς ισπανικής ομάδας, τόσο σε πληρώματα όσο και σε χορηγούς.

Περισσότερα εδώ: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=7860&race_id=0
brz20 - Δευ 14 Νοέ 2005, 15:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι βρομαει πραγματικα.Δεν γινετε να εχεις 2 ομαδες που η μια κινηγαει την αλλη στο κατασκευαστων(κοινως παιζουν σε δικο τους προταθλημα),εχουν τοσεεεεεεες νικες,το Xaara με τον Loeb στην κυριολεξια εσπερναν τον πανικο,το 307 αν και με προβληματα νεοτητας οδηγησε την Peugeot στην δευτερη θεση.Τι αλλο επρεπε να γινει δηλαδη?Μηπως εχει να κανει με τους κανονισμους της FIA?Τι να πω.Τουλαχιστον ξερουμε για ποσο θα απουσιασουν απο το προταθλημα?Αν ειναι για ενα χρονο ενταξει δεν εγινε και τιποτα.
Steve - Τετ 16 Νοέ 2005, 12:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
O Gronholm οδεύει για Ford για όσους δεν το ξέρουν... Crying or Very sad
MEMsound - Πεμ 15 Δεκ 2005, 19:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή ξέρω ότι τα 307 θα σας έλειπαν το 2006.
Ορίστε... Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr