marduk έγραψε: |
Ετσι ...ευτυχως που υπαρχουν τα rallye γιατι οι ιαπωνες μας εχουν πεθανει στο δουλεμα. ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
ΟΙ ΜΑ**ΚΙΕΣ πληρωνονται ! ![]() |
kanelj έγραψε: |
και επειδη η τεταρτη μενει κατω δεν μπορουν να γραψουν ποσο εκανε?
(η μηπως επειδη δεν το μετρησαν ποτε??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -Α μπα?το κοντερ τερματιζει ε ?στα ποσα ομως? -τι ειπες?εβρεχε πολυ την μερα της φωτογαρφισης και δεν το πατησαν πολυ?Μα τι πραγματα ειναι αυτα?ουτε στο BURN OUT δεν τα κανουν αυτα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
... και το αποκορυφωμα ειναι σειριακο 6αρι σασμαν απο kitcar... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
ΑΑΑΑΑΑΑαχχχχ...μη ξυνεις πληγες ! Οταν πηρα το 206 με τα ιδια λεφτα επερνα το ραλλι κ με 2000 ακομα επερνα το 1.6 206 ! ΟΙ ΜΑ**ΚΙΕΣ πληρωνονται ! ![]() |
Recifees έγραψε: | ||||
Για πέμου παληκάρι σε δρόμο με στροφές σε ακολούθησε ποτέ ιάπωνας ??? Εμένα με κυνηγάνε ακόμα ...μερικοί γρήγοροι της ευθείας ![]() ![]() ![]() ![]() |
PHSYBORG έγραψε: |
ΑΑΑΑΑΑΑαχχχχ...μη ξυνεις πληγες ! Οταν πηρα το 206 με τα ιδια λεφτα επερνα το ραλλι κ με 2000 ακομα επερνα το 1.6 206 ! ΟΙ ΜΑ**ΚΙΕΣ πληρωνονται ! ![]() ΟΧΙ ωρε παληκαρε αλλα δεν με χαλαγε το 1.6 ( τωρα που πρεπει να σκασω 3000ε+ για να βαλω μοτερ 1.6 .... ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||||||
ΟΧΙ ωρε παληκαρε αλλα δεν με χαλαγε το 1.6 ( τωρα που πρεπει να σκασω 3000ε+ για να βαλω μοτερ 1.6 .... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Για να επανελθουμε στο θεμα του ραλλου με τα 342ps, οπως κοιταγα τη φωτο παρατηρησα οτι φοραει λαστιχα 195/45...Ειναι δυνατον να στεκεται κατω αυτο το πραμα, αν εχει τα αλογα που λενε?!?!?!? ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Αυτό μπορεί να μας το απαντήσει ο Ntinos ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Φίλιππε, γράφει που κυκλοφορεί αυτό το 106; |
Recifees έγραψε: | ||||
Για πέμου παληκάρι σε δρόμο με στροφές σε ακολούθησε ποτέ ιάπωνας ??? Εμένα με κυνηγάνε ακόμα ...μερικοί γρήγοροι της ευθείας ![]() ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||||||
Ώπα μάγκα!!! Μήπως οι τύποι που σε κυνηγάνε ακόμα ήταν κουλάδια???? Γιατί εγώ έχω "δικάσει" 2 rallye και 1 saxo στη διαδρομή Πεντέλης-Διονύσου!!! Και μην ακους αυτά που λένε για το στήσιμο των Ιαπώνων οτι δεν στρίβουν! Μπορεί από ένα σημείο και πάνω να μην είναι 306race ή rallye ή saxo αλλά αν ξέρεις . . . στρίβουν! Υ.Γ. Μη παρεξηγηθείς,δεν έχει τίποτα το ύφος μου! ![]() |
Recifees έγραψε: |
Mην ανυσηχείς καμία παρεξήγηση ,απλά οι περισσότεροι όχι ΟΛΟΙ που παίρνουν ιάπωνα και Χόντα συγκεκριμένα τα παίρνουν για να πάνε γρήγορα στην ευθεία και να πατήσουν τους πάντες Στην ευθεία ! ! Οταν έρχεται η ώρα της στροφής "ο σώζων εαυτό σωθήτω και σώζει και τους άλλους " Συνήθως αυτοί είναι και αυτοί που χλευάζουν και συνήθως πίνουν το τσάι .Ακριβώς τα ίδια και με πολύ κόσμο που πήρε Ραλλύ και Σαξό αντί για "γρήγοροι της ευθείας" ,"γρήγοροι στις στροφές". Οι γρήγοροι που με κυνηγάνε ακόμα ήταν παληκάρια της συνομοταξίας είμαι ο "γενικός μαμαώ" κολλάγανε προφυλακτήρα ,συνήθως με πολύ ακριβότερα αυτόκίνητα ,επιδεικτικά και ψαχνόντουσταν εκεί που δεν έπρεπε ,γιατί να ανοίγεις μισο χιλιόμετρο διαφορά μετά απο πέντε έξη στροφές κάτι τέτοιο σημαίνει ![]() Γιατί όταν ξέρεις το αυτοκίνητό σου και τις δικές σου δυνατότητες και ικανότητες τότε ΟΛΑ στρίβουν .... ![]() Τότε μαθαίνεις και να σέβεσαι και τους άλλους ότι και να οδηγούνε και να χαίρεσαι χωρίς να προκαλείς Υ.Γ σε έναν αρχαίο πισωκίνητο Ιάπωνα έμαθα να οδηγώ και να μένω στον δρόμο ![]() |
zippy έγραψε: |
Παιδια μια ερωτηση να κανω απλα για να μου λυθει η απωρια.Αυτο το πανεμορφο πυραυλακι ποσο καιει?Σε νορμαλ χρηση και σε αγρια χρηση!!!!! ![]() ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Αν δεν δω δυναμομέτρηση δεν πιστεύω τίποτα.
Πάντως αν είναι αλήθεια, ο τύπος το παράχεσε! Κρίμα το μοτεράκι... Το λυπάμαι. Δεν νομίζω να αντέξει για πολύ. Ο τύπος δεν άλλαξε τίποτα σχεδόν από τα "εντόσθιά" του. Από μέρα σε μέρα περιμένω κάποια αστοχία υλικού... Όλο και κάποια μπλιέλα θα σκορπίσει, ή το μπλοκ θα ανοίξει σαν καρπούζι, ή κανένας πύρος θα σπάσει, ή καμιά βαλβίδα θα καταρεύσει, ή οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε! Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μπορεί ο κινητήρας να διαχειριστεί τόση ροπή και ιπποδύναμη. Υπάρχει και μια καταπόνηση που λέγεται κόπωση. Και τα δυναμικά όρια κόπωσης σίγουρα θα έχουν ξεπεραστεί κατά πολύ! Άρα ο χρόνος ζωής του κινητήρα μετράται πλέον σε λίγες εκατοντάδες χιλιάδες κύκλους λειτουργίας... |
zippy έγραψε: |
Θα συμφωνησω με τον Δημητρη και θελω να προσθεσψ πως για αυτο στις περισσοτερες μετρατροπες δινουν ενα χρονο εγγυηση.Γιατι κοντα στον ενα και μισο το αμαξι τα φτινει. ![]() ![]() ![]() |
zippy έγραψε: |
Οκ μην μου πεις αλλα εχω ενα καλο λογω για να μου πεις!!!!Θα σε καταδωσω στον Admin για παρακωλιση πληροφοριων.Μπα οχι δεν ειναι καλος λογος.ΑΑΑΑ Το βρηκα θα πω σε ολη την παρεα οτι εισαι hondakias,και σιγα μην με πιστεψουνε. ![]() ![]() Βασικα δεν εχω κανενα λογο....... ![]() ![]() ![]() ![]() |
zippy έγραψε: |
Παιδια σορυ που καταστρεφω το επιπεδο του φορουμ αλλα με εχει πιασει μια ανεξηγητη βλακια.Λες να φταιει που εχω σοβαρο δεσμο και γκομενα ταυτοχρωνα?Πειτε ρε παιδια!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |