theflame έγραψε: |
Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι σταματημένος στο φανάρι μεταφέρονται σχετικά έντονοι κραδασμοί τόσο στο πεντάλ του φρένου όσο και στο κάθισμα (νομίζω). Αυτοί οι κραδασμοί συνοδεύονται από μία αστάθεια στο ρελαντί (μιλάμε για +/- 50 στροφές όχι τρελά πράγματα!)
Δεν ξέρω αν είναι κάτι νέο ή αν έπεσε στην υπόληψη μου ξαφνικά. Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο. Η βενζίνη ήταν Shell Vpower αλλά εδώ και 50χλμ. που έχω βάλει BP απλή αμόλυβδη επιμένει!!!! Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η πρώτη φορά που το παρατήρησα. Φοβάμαι μην είναι παρατράγουδα από την αναβάθμιση στον εγκέφαλο... |
Miltellas έγραψε: |
Εκτός του ότι ο Στούκας έχει δίκιο, να προσθέσω και μία ακόμη άποψη:
Έχω προσέξει ότι μετά από τον καθαρισμό που έκανα στο κύκλωμα βενζίνης (ρεζερβουάρ μέχρι μπεκ & βαλβίδες), ο κινητήρας σταμάτησε να έχει περιοδικές αστάθειες ρελαντί, και σιγά-σιγά παρατηρώ ότι άρχισε να ξαναπαρουσιάζει. Πιστεύω ότι οφείλεται στην παρουσία υγρασίας, ή και βρωμιάς, που προκαλούν ατελή και ασταθή καύση στους κυλίνδρους, και υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Εάν Φλόγα, παρατηρείς ότι αυξήθηκε η αστάθεια στο ρελαντί σου, δοκίμασε αφού αλλάξεις φίλτρο βενζίνης (εκτός εάν έχεις το 1.6 16V), να προσθέσεις καθαριστικό κυκλώματος παροχής καυσίμου στο επόμενο ημιγέμισμα του ρεζερβουάρ σου (το έχω πει και αλλού). |
Svstouk έγραψε: |
Μια ερώτηση. Για τα καθαριστικά της REDEX έχεις ακούσει εσύ ή κανείς άλλος κάτι; Άντε και μια ακόμα ερώτηση. ![]() Αν δούμε ότι αυτά τα καθαριστικά είναι πολύ αποτελεσματικά, δεν θα μπορούσαμε να βάζουμε από ένα πρατήριο εμπιστοσύνης απλή βενζίνη, και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις V-POWER για το καθάρισμα του κινητήρα μας; ![]() ![]() |
theflame έγραψε: |
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει... Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... ![]() Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... ![]() Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... ![]() |
teoman έγραψε: | ||
Δεν είσαι ο μόνος,το κάνει και σε μένα,απλά δεν έχω δώσει σημασία γιατί είναι σε φυσιολογικά πλαίσια.Όμως δεν ανεβοκατεβάζει στροφές (-50,+50) που αναφέρεις.Μόνο ένα τράνταγμα,σε ακανόνιστο ρυθμό. |
theflame έγραψε: |
Θέλεις να πεις ότι ο δείκτης σου είναι καρφωμένος στις 750 σαλ και δεν κουνιέται καθόλου ![]() Απλά το αναφέρω σαν "ύποπτο" για τον κραδασμό..... Όντως ακανόνιστος είναι... Κανένας άλλος;;;; (αρχίζω να ψιλόηρεμώ!!!) |
theflame έγραψε: |
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει... Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... ![]() Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... ![]() Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... ![]() |
Slash έγραψε: |
Αποκλείεται να είναι κάποια αρυθμία των βαλβίδων; |
Mimis έγραψε: |
Το ίδιο πρόβλημα έχω και στο δικό μου. Το ρελαντί με ζεστό κινητήρα ανεβαίνει χωρίς λόγω +400στρ. μετά κάνει βιθύσματα και ταλαντεύεται χωρίς λόγω για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να επανέρθει.... Επίσης έτυχε μετο που ξεκίνησα τον κινητήρα να ανεβάσει απότομα 3.000 στροφές και μετά να ηρεμήσει... Παρατήρησα ότι όποτε συμβαίνει αυτο πατώντας συμπλέκτη ή φρένο ηρεμεί.... Πολλές φορές με πρώτη και καθώς πάω να βάλω δευτέρα, ενώ έχω αφήσει το γκάζι οι στροφές διατηρούνται υψηλές? Το περίεργο είναι ότι έχω μόλις 3.000κμ |
Mimis έγραψε: |
8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||
Καλά σοβαρά τα λες τώρα ότι φρενάρεις έτσι ![]() |
TiMoRiS έγραψε: |
Λοιπον μολις γυρισα απο την Peugeot!Τι μου ειπαν?Αισθητηρας στροφων(L4) κωδικο 00001920AW.Μου το αλλαξαν σε 10'!Τωρα σταματησαν οι κραδασμοι αλλα η βελονα συνεχιζει τους χορους της!Προς το παρον ειμαι ικανοποιημενος!Τωρα βλεπουμε... |
Mimis έγραψε: |
…Και επιστρέφω με την περιγραφή της απίστευτης οδύσσειας που περνάω τις τελευταίες μέρες… Μετά από καθυστέρηση 15+ ημερών παρέλαβαν το νέο πεντάλ γκαζιού, το εγκατέστησαν και όπως πίστευα, η βλάβη δεν λύθηκε, το αυτοκίνητο συνέχισε να κρατάει ριλαντι 1.200 σαλ. Ύστερα από άπειρες δοκιμές και ατελείωτες ώρες επικοινωνίας του μηχανικού με τα κεντρικά της Lion αποφάνθηκαν ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουν τι φταίει. Άρα, υπομονή ένα ακόμα Σαββατοκύριακο χωρίς το 206 μου, ώστε από Δευτέρα να επανέρθουμε δριμύτεροι και διαφωτισμένοι από τους ‘εξυπνότερους’ Γάλλους μηχανικούς. (επικοινώνησαν με Γαλλία και περιμένουν από Δευτέρα την απάντηση…
(Χαίρομαι, που αυτό το θέμα έχει καταντήσει προσωπική μου υπόθεση και ρωτάω και απαντάω μόνος μου,,,, καλά τα διαβάζει κανένας αυτά που γράφω ![]() ![]() |
Mimis έγραψε: |
Επιτέλους, μετά απο τόσες μέρες έχω επιτέλους το 206 μου στα χέρια μου, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ίδιος ο εγκέφαλος, μου τον άλλαξαν με ένα καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης, και το 206 μου λειτουργεί φυσιολογικότατα.... ![]() |