PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κραδασμοί στο ρελαντί

theflame - Δευ 23 Σεπ 2002, 09:22:18
Θέμα δημοσίευσης: Κραδασμοί στο ρελαντί
Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι σταματημένος στο φανάρι μεταφέρονται σχετικά έντονοι κραδασμοί τόσο στο πεντάλ του φρένου όσο και στο κάθισμα (νομίζω). Αυτοί οι κραδασμοί συνοδεύονται από μία αστάθεια στο ρελαντί (μιλάμε για +/- 50 στροφές όχι τρελά πράγματα!)
Δεν ξέρω αν είναι κάτι νέο ή αν έπεσε στην υπόληψη μου ξαφνικά.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο.
Η βενζίνη ήταν Shell Vpower αλλά εδώ και 50χλμ. που έχω βάλει BP απλή αμόλυβδη επιμένει!!!!
Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η πρώτη φορά που το παρατήρησα. Φοβάμαι μην είναι παρατράγουδα από την αναβάθμιση στον εγκέφαλο...
teoman - Δευ 23 Σεπ 2002, 10:36:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αν απομονώσεις τον κινητήρα (πατώντας το αμπραγιάζ),συνεχίζει να το κάνει?Μήπως στρίβεις λίγο το τιμόνι και ανεβάζει στροφές?
Svstouk - Δευ 23 Σεπ 2002, 16:53:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρανδασμοί στο ρελαντί
theflame έγραψε:
Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι σταματημένος στο φανάρι μεταφέρονται σχετικά έντονοι κραδασμοί τόσο στο πεντάλ του φρένου όσο και στο κάθισμα (νομίζω). Αυτοί οι κραδασμοί συνοδεύονται από μία αστάθεια στο ρελαντί (μιλάμε για +/- 50 στροφές όχι τρελά πράγματα!)
Δεν ξέρω αν είναι κάτι νέο ή αν έπεσε στην υπόληψη μου ξαφνικά.
Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο.
Η βενζίνη ήταν Shell Vpower αλλά εδώ και 50χλμ. που έχω βάλει BP απλή αμόλυβδη επιμένει!!!!
Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η πρώτη φορά που το παρατήρησα. Φοβάμαι μην είναι παρατράγουδα από την αναβάθμιση στον εγκέφαλο...


1ον. H μικρή αστάθεια στο ρελαντί είναι φυσιολογική (το 205 έπρεπε να δεις τι έκανε!) Απλά έτσι είναι η λειτουργία του κινητήρα, τι να κάνουμε; Wink

2ον. Πόσο καιρό έχεις να αλλάξεις λάδια; Εγώ έχω μάθει να καταλαβαίνω πότε θέλω αλλαγή λαδιών (μέχρι τώρα βέβαια, θα δούμε τι παίζει με τα MOTUL) από τους κραδασμούς του κινητήρα. Μιλάμε ότι όταν τα αλλάζω ο κινητήρας είναι σαν βελούδο! Wink

3ον. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τον εγκέφαλο. Wink
theflame - Δευ 23 Σεπ 2002, 19:34:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάδια άλλαξαν πριν 1100-1200 χιλιόμετρα.
Οι κραδασμοί μου μοιάζουν σαν αρρυθμία του κινητήρα, μία διάθεση να το πω να σβήσει και ξαφνικά σαν να ανεβάζει στροφές.
Δεν είναι μόνιμοι, πχ όταν έβαλα το clima δεν παρατηρούσα τίποτα άλλο εκτός από τα συνηθισμένα (μικροκραδασμοί φυσιολογικοί-μοτέρ δουλεύει τι να κάνουμε).
Miltellas - Τετ 25 Σεπ 2002, 02:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτός του ότι ο Στούκας έχει δίκιο, να προσθέσω και μία ακόμη άποψη:
Έχω προσέξει ότι μετά από τον καθαρισμό που έκανα στο κύκλωμα βενζίνης (ρεζερβουάρ μέχρι μπεκ & βαλβίδες), ο κινητήρας σταμάτησε να έχει περιοδικές αστάθειες ρελαντί, και σιγά-σιγά παρατηρώ ότι άρχισε να ξαναπαρουσιάζει.
Πιστεύω ότι οφείλεται στην παρουσία υγρασίας, ή και βρωμιάς, που προκαλούν ατελή και ασταθή καύση στους κυλίνδρους, και υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Εάν Φλόγα, παρατηρείς ότι αυξήθηκε η αστάθεια στο ρελαντί σου, δοκίμασε αφού αλλάξεις φίλτρο βενζίνης (εκτός εάν έχεις το 1.6 16V), να προσθέσεις καθαριστικό κυκλώματος παροχής καυσίμου στο επόμενο ημιγέμισμα του ρεζερβουάρ σου (το έχω πει και αλλού).
Svstouk - Τετ 25 Σεπ 2002, 07:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Εκτός του ότι ο Στούκας έχει δίκιο, να προσθέσω και μία ακόμη άποψη:
Έχω προσέξει ότι μετά από τον καθαρισμό που έκανα στο κύκλωμα βενζίνης (ρεζερβουάρ μέχρι μπεκ & βαλβίδες), ο κινητήρας σταμάτησε να έχει περιοδικές αστάθειες ρελαντί, και σιγά-σιγά παρατηρώ ότι άρχισε να ξαναπαρουσιάζει.
Πιστεύω ότι οφείλεται στην παρουσία υγρασίας, ή και βρωμιάς, που προκαλούν ατελή και ασταθή καύση στους κυλίνδρους, και υποθέτω ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Εάν Φλόγα, παρατηρείς ότι αυξήθηκε η αστάθεια στο ρελαντί σου, δοκίμασε αφού αλλάξεις φίλτρο βενζίνης (εκτός εάν έχεις το 1.6 16V), να προσθέσεις καθαριστικό κυκλώματος παροχής καυσίμου στο επόμενο ημιγέμισμα του ρεζερβουάρ σου (το έχω πει και αλλού).


Μια ερώτηση. Για τα καθαριστικά της REDEX έχεις ακούσει εσύ ή κανείς άλλος κάτι;

Άντε και μια ακόμα ερώτηση. Mr. Green
Αν δούμε ότι αυτά τα καθαριστικά είναι πολύ αποτελεσματικά, δεν θα μπορούσαμε να βάζουμε από ένα πρατήριο εμπιστοσύνης απλή βενζίνη, και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις V-POWER για το καθάρισμα του κινητήρα μας; Question Εξυπακούεται ότι για να συμβεί αυτό θα πρέπει η χρηματική διαφορά του καθαριστικού να είναι μικρότερη από τη χρήση καθαριστικής βενζίνης για τα αντίστοιχα χιλιόμετρα χρήσης του καθαριστικού. Wink

Καλά ντε, μη βαράτε, απλά βγήκε έτσι η πρόταση τι να κάνουμε Mr. Green
Miltellas - Πεμ 26 Σεπ 2002, 02:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Μια ερώτηση. Για τα καθαριστικά της REDEX έχεις ακούσει εσύ ή κανείς άλλος κάτι;

Άντε και μια ακόμα ερώτηση. Mr. Green
Αν δούμε ότι αυτά τα καθαριστικά είναι πολύ αποτελεσματικά, δεν θα μπορούσαμε να βάζουμε από ένα πρατήριο εμπιστοσύνης απλή βενζίνη, και να μην καταφεύγουμε σε λύσεις V-POWER για το καθάρισμα του κινητήρα μας; Question Εξυπακούεται ότι για να συμβεί αυτό θα πρέπει η χρηματική διαφορά του καθαριστικού να είναι μικρότερη από τη χρήση καθαριστικής βενζίνης για τα αντίστοιχα χιλιόμετρα χρήσης του καθαριστικού. Wink


Για Redex δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο, αλλά είναι γνωστή εταιρία, και ίσως αξίζει να την εμπιστευθείς. Δοκίμασέ τη!

Δεν βάζω πλέον VPower! Βάζω SuperPlus από συγκεκριμένα βενζινάδικα και από δω και πέρα ένα Line Cleaner της ProTec κάθε 10000χλμ, σε σχεδόν γεμάτο ρεζερβουάρ. Πιο φτηνά βγαίνει σίγουρα...
theflame - Πεμ 26 Σεπ 2002, 09:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... Rolling eyes
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... Laughing σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... Crying or Very sad
teoman - Πεμ 26 Σεπ 2002, 09:56:12
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... Rolling eyes
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... Laughing σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... Crying or Very sad


Δεν είσαι ο μόνος,το κάνει και σε μένα,απλά δεν έχω δώσει σημασία γιατί είναι σε φυσιολογικά πλαίσια.Όμως δεν ανεβοκατεβάζει στροφές (-50,+50) που αναφέρεις.Μόνο ένα τράνταγμα,σε ακανόνιστο ρυθμό.
theflame - Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
theflame έγραψε:
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... Rolling eyes
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... Laughing σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... Crying or Very sad


Δεν είσαι ο μόνος,το κάνει και σε μένα,απλά δεν έχω δώσει σημασία γιατί είναι σε φυσιολογικά πλαίσια.Όμως δεν ανεβοκατεβάζει στροφές (-50,+50) που αναφέρεις.Μόνο ένα τράνταγμα,σε ακανόνιστο ρυθμό.


Θέλεις να πεις ότι ο δείκτης σου είναι καρφωμένος στις 750 σαλ και δεν κουνιέται καθόλου Shocked ποτέ δεν μου το έκανε αυτό, πάντα ψιλόέπαιζε...
Απλά το αναφέρω σαν "ύποπτο" για τον κραδασμό.....
Όντως ακανόνιστος είναι...
Κανένας άλλος;;;; (αρχίζω να ψιλόηρεμώ!!!)
teoman - Πεμ 26 Σεπ 2002, 10:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:

Θέλεις να πεις ότι ο δείκτης σου είναι καρφωμένος στις 750 σαλ και δεν κουνιέται καθόλου Shocked ποτέ δεν μου το έκανε αυτό, πάντα ψιλόέπαιζε...
Απλά το αναφέρω σαν "ύποπτο" για τον κραδασμό.....
Όντως ακανόνιστος είναι...
Κανένας άλλος;;;; (αρχίζω να ψιλόηρεμώ!!!)


Κατ'αρχήν δεν το κάνει πάντα.Συνήθως δεν το κάνει όταν είναι κρύος ο κινητήρας αλλά όταν είναι ζεστός-είτε από ζόρισμα είτε από μποτιλιάρισμα (1η-2α-σταμάτημα).Όταν το κάνει,το ρελαντί είναι σταθερό (στο 90% των περιπτώσεων) και πολύ σπάνια να παρατηρήσω μία στιγμιαία απόκλιση (σαν αρρυθμία του κινητήρα μου φαίνεται) στο +-50.
Δεν μου φαίνεται πάντως ανησυχητικό.Στο κάτω-κάτω τόσα άλογα μπορούν να κάτσουν ήσυχα? Wink Wink
Slash - Πεμ 26 Σεπ 2002, 12:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι πέφτει το ρελαντί είναι φυσιολογικό. Είναι μέσα στην λειτουργία του μοτέρ, όπως πολλοί έχουν πει. Πρόσεξέ το Φλόγα αν σου το παρουσιάζει με κρύο το μοτέρ μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία νερού στους 70 βαθμούς που το ρελαντί είναι ψηλά, και επίσης όταν ανάβεις το ac/clima που πάλι ανεβαίνουν οι στροφές.
Τώρα για το θέμα εγκάφαλος, έχει πάρει μια εντολή να κρατάει το ρελαντί 750 στροφούλες. Για κάποιο λόγο πέφτουν οι στροφές, ποιος ξέρει, μπορεί κανα lag του κινητήρα, μπορεί όταν ανοίγει το ανεμιστήρας του ψυγείου, κλπ, αλλά αφού επανέρχονται οι στροφές άρα είναι καλά ρυθμισμένος. Αλλιώς άνοιξε το καπό σου, και δες την ευστροφία του μοτέρ σου και πρόσεξε να δεις αν δυσκολεύεται πουθενά. Ίσως κάποιος πολύ σφιχτός ιμάντας, αν τον άλλαξες για κάποιο λόγο, ή κάπου εκεί μέσα παίζουν όλα, αφού η δύναμη του μοτέρ περνάει και δίνει δύναμη σε όλες τις αντλίες, στο δυναμό, στον κομπρέσσορα του ac/clima. Φανταστείτε δηλαδή πόσο δύναμη παράγει ωμά ο κινητήρας για να κινεί όλα αυτά και να του μένουν και άλογα να βγάλει στο δρόμο.
Svstouk - Πεμ 26 Σεπ 2002, 13:42:32
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Ρε παιδιά, δεν νομίζω ότι το καθαριστικό μπορεί να βοηθήσει στη δική μου περίπτωση... Τι διάολο να έχει πιάσει το αμάξι με λίγο πάνω από 3000 χλμ(και τα μισά από αυτά περίπου με Vpower!!! )
Κάτι άλλο πρέπει να παίζει...
Το σέρβις του εξαμήνου θα γίνει λίγο νωρίτερα (για 10.000 δεν τίθεται θέμα δεν πρόκειται μέχρι μέσα Νοεμβρίου να τα έχω πιάσει) οπότε θα το δούμε εκεί... Ελπίζω να μην υπάρξουν χειρότερα... Rolling eyes
Μιλάμε για ψιλοκραδασμούς που τους αισθάνεσαι στο κ@λο σου στο κάθισμα του οδηγού... Laughing σαν να τρέμει.
Από ότι έχω καταλάβει κανένας δεν έχει αισθανθεί κάτι ανάλογο, άρα κάτι λάθος υπάρχει... Crying or Very sad


Ρε συ, δεν νομίζω ότι τρέχει τίποτα. Αυτό που νιώθεις θα πρέπει να είναι το φυσιολογικό του αυτοκινήτου. Απλά μάλλον το διαπίστωσες κάποια στιγμή, και επειδή δεν το είχες ξαναπροσέξει, σου καρφώθηκε η ιδέα. :D Και όταν μας καρφώνεται μια ιδέα, είναι πολύ δύσκολο να την ξεπεράσουμε, μου έχει συμβεί κι εμένα :D
Alex - Πεμ 26 Σεπ 2002, 15:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω οτι "αρυθμια" οταν ο κινητηρας ειναι ζεστος συμβαινει λογω του οτι ζεσταινονται οι σωληνες της εισαγωγης του αερα και ο κινητηρας παιρνει ζεστο αερα με αποτελεσμα την αρυθμια.. Ιδιαιτερα στο ρελαντι οπου ο αερας προχωραει αργα μεσ'το σωληνα εχει ενα λογο παραπανω για να ζεσταθει ακομα πιο πολυ...Μου το κανε και μενα παλια με φιλτροχοανη και με φιλτροκουτι χωρις μονωση αλλα απο τοτε που το μονωσα εξαφανιστηκε αυτο το φαινομενο....
Miltellas - Σαβ 28 Σεπ 2002, 04:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως, Φλόγα, καλού κακού πήγαινε να το αναφέρεις στην αντιπροσωπεία και να τους πεις να στο βάλουν στον εγκέφαλο. Κάτι τέτοια τα κάνει εύκολα διάγνωση...
Slash - Σαβ 28 Σεπ 2002, 20:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αποκλείεται να είναι κάποια αρυθμία των βαλβίδων;
Miltellas - Δευ 30 Σεπ 2002, 01:42:35
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Αποκλείεται να είναι κάποια αρυθμία των βαλβίδων;


Δε νομίζω, γιατί πρέπει να έχει τελείως αρύθμιστες βαλβίδες για να του προσδώσει τόσο άρυθμο ρελαντί. Και με 3000χλμ στο οδόμετρο;...
theflame - Παρ 01 Νοέ 2002, 23:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν επιστροφή από το σέρβις τις εγγύησης, στο οποίο αλλάχτηκαν και βαλβολίνες-λάδια (βλέπε και σχετικά topics).
Ο υπαίτιος της σχετικής αρρυθμίας και των κραδασμών ήταν τελικά (μάλλον) ...Ο ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ
Oh yes έτσι απεφάνθη ο μηχανικός και τον άλλαξε στα πλαίσια της εγγύησης φυσικά!
Μέχρι στιγμής (20-30 χιλιόμετρα έτσι Wink ) δεν ξαναεμφανίστηκαν προβλήματα και το μοτόρι δουλεύει ΟΚ
Μάλλον "επιδημία" έπεσε... Crying or Very sad
Για έχετε το νου σας φιλαράκια γιατί μάλλον έχουμε προβληματική παρτίδα στην αγορά (διαβάστε και σε άλλο τόπικ για σβήσιμο κινητήρα)
chatasos - Παρ 22 Νοέ 2002, 13:32:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως ρε παιδιά, από τότε που καθάρισα την πεταλούδα (εξωτερικά) έχω πολύ πιο σταθερό ρελαντί. Παίζει γύρω στις 800 στροφές όταν ζεσταθεί το μοτέρ, και γύρω στις 1.000 όταν είναι κρύο.

Δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά έχω την εντύπωση ότι στην πεταλούδα η πάνω είσοδος είναι για την είσοδο του αέρα στο ρελαντί και η κάτω για την είσοδο του αέρα σε κίνηση. Εγώ πάντως τις καθάρισα και τις 2, αν και η πάνω είναι λίγο πιο δύσκολη γιατί είναι πιο μικρή.
theflame - Σαβ 23 Νοέ 2002, 11:10:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν οι φίλοι μας οι κραδασμοί επανήλθαν (γκρρρ) ή μήπως ήταν πάντα εκεί....
Το αμάξι έδειχνε ΟΚ για λίγο καιρό και τώρα πάλι (δεν το κατάλαβα χτες απλά τρέχω και δεν φτάνω...)
Θα κανονιστεί άλλο ραντεβού για να δούμε τι παίζει, ελπίζω μόνο να μην ακούσω το έτσι κάνουν αυτά...
Mimis - Τρι 20 Απρ 2004, 12:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο πρόβλημα έχω και στο δικό μου. Το ρελαντί με ζεστό κινητήρα ανεβαίνει χωρίς λόγω +400στρ. μετά κάνει βιθύσματα και ταλαντεύεται χωρίς λόγω για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να επανέρθει.... Επίσης έτυχε μετο που ξεκίνησα τον κινητήρα να ανεβάσει απότομα 3.000 στροφές και μετά να ηρεμήσει... Παρατήρησα ότι όποτε συμβαίνει αυτο πατώντας συμπλέκτη ή φρένο ηρεμεί.... Πολλές φορές με πρώτη και καθώς πάω να βάλω δευτέρα, ενώ έχω αφήσει το γκάζι οι στροφές διατηρούνται υψηλές? Το περίεργο είναι ότι έχω μόλις 3.000κμ
TiMoRiS - Τρι 04 Μάϊ 2004, 15:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον αυτο το προβλημα με την αρυθμια στο ρελαντι την εχω και εγω σχεδον απο τα πρωτα χιλιομετρα του αυτοκινητου(τωρα εχει 5,500) και νομιζα οτι ειμουν υπερβολικος ή οτι ηταν της φαντασιας μου! Το θεωρω απαραδεκτω καινουργιο αυτοκινητο να εχει προβληματα! Να τονισω οτι το περιποιουμε οσο περοσσοτερο γινεται γιατι εχω τρελα μαζι του δηλ. σωστες βενζινες(ΒP 100αρα ή shell v-power racing), καθε σαβατο ελεγχος πιεσεως ελαστικων, ελεγχος σταθμης νερου κ λαδιων. Οταν μπορεσω θα παω στην αντιπρωσοποια και θα γινει της π....ας! Θα σας ενημερωσω για νεοτερα!
Ntinos - Τρι 04 Μάϊ 2004, 21:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
Το ίδιο πρόβλημα έχω και στο δικό μου. Το ρελαντί με ζεστό κινητήρα ανεβαίνει χωρίς λόγω +400στρ. μετά κάνει βιθύσματα και ταλαντεύεται χωρίς λόγω για κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να επανέρθει.... Επίσης έτυχε μετο που ξεκίνησα τον κινητήρα να ανεβάσει απότομα 3.000 στροφές και μετά να ηρεμήσει... Παρατήρησα ότι όποτε συμβαίνει αυτο πατώντας συμπλέκτη ή φρένο ηρεμεί.... Πολλές φορές με πρώτη και καθώς πάω να βάλω δευτέρα, ενώ έχω αφήσει το γκάζι οι στροφές διατηρούνται υψηλές? Το περίεργο είναι ότι έχω μόλις 3.000κμ


Παρτε το αποφαση,το αιωνιο προβλημα στα Πεζο,αρυθμια στο ρελαντι-σβησιμο κτλ.
Λογοι 2, τροφοδοσια-αντλιες,ηλεκτρικα-κακο μανατζμεντ-πολλ/στης.
Και πιστευα ειδικα οτι στις τελευταιες γενιες του 1,6 και το νεο 1,4 δεν τα βγαζουν αλλα τελικα το προβλημα ειναι μονιμο.
Θα θυμηθω κατι που μου ειχαν πει οταν αγορασα καινουργιο το 106 και μαθημενος με γιαπωνεζικο ακριβο κουπε που ειχε ο πατερας μου,ειχα φρικαρει με αυτα τα προβληματα.Ο Μηχανικος σε επισημο παρακαλω σερβις ειπε λοιπον την μονη λυση:'Θα το συνηθισεις'
8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι Very happy Very happy Very happy , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan

παντως μερος του προβληματος εχει λυθει με την χρηση μονο bp 100.
οσο για την απλη Bp οσες φορες ειχα βαλει,το αμαξι εκανε πολλα παλαβα.
Touristas - Τρι 04 Μάϊ 2004, 23:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Ntinos"]
Mimis έγραψε:

8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι Very happy Very happy Very happy , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan

Καλά σοβαρά τα λες τώρα ότι φρενάρεις έτσι Shocked ??? Κατ αρχήν κανένα Peugeot δεν έχει σταθερό ρελαντί όλα κάνουν συνεχώς διορθώσεις τώρα αν εσένα σου σβήνει έχεις πρόβλημα και πρέπει να το δεις !!
Ntinos - Τετ 05 Μάϊ 2004, 00:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Touristas"]
Ntinos έγραψε:
Mimis έγραψε:

8 χρονια μετα,φρεναρω με το τακουνι και κραταω γκαζι με την μυτη για να μην σβησει,βαζω μπροστα περιμενωντας στο φαναρι και γινομαι ρομπα αφου ολοι νομιζουν οτι ειμαι ασχετος και μου εσβησε,σβουραω με κανα χειροφρενο και στο μισο διπλωμα,πρωτη-αμπραγιαζ-μιζα-γκαζι Very happy Very happy Very happy , τι να κανουμε το συνηθισα αλλα το επομενο αμαξι made in japan

Καλά σοβαρά τα λες τώρα ότι φρενάρεις έτσι Shocked ??? Κατ αρχήν κανένα Peugeot δεν έχει σταθερό ρελαντί όλα κάνουν συνεχώς διορθώσεις τώρα αν εσένα σου σβήνει έχεις πρόβλημα και πρέπει να το δεις !!


το προβλημα υπαρχει απο την πρωτη μερα και εχουν γινει τα απειρα.Απλα δεν φτιαχνεται μονιμα,υπαρχουν σχεδιαστικες ατελειες και ελλειψεις στην διαχειρηση και στην παροχη καυσιμου,οπως και χρηση ανεπαρκων 'στοιχειων'-αντλιες,σωληνακια,σενσορες.
Απλα μονο και μονο να σου πω οτι το αμαξι εχει αλλαξει μοτερ 2 φορες απο 1,1 σε 1,6 8v και τωρα 1,4 συνοδευομενο με ολα τα περιφερειακα-εγγεφαλους,αντλιες,πλεξουδες και το προβλημα εμφανιζεται κατα διαστηματα,οχι με την ιδια μορφη αλλα με το ιδιο αποτελεσμα-σβησιμο.
Και τελος δεν ειναι δικαιολογια οτι ολα τα πεζο το κανουν.Μια εταιρεια που σεβεται τους πελατες της και τις πωλησεις αλλαζει προμηθευτες οταν τανταλλακτικα που παιρνει ειναι ανεπαρκη.
Οταν ενας σενσορας δινει ανεπαρκες σημα και στον επομενο κυκλο λειτουργειας ο εγγεφαλος δινει σημα διορθωσης ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ τον σενσορα η αυτο που φταιει.
Αλλα εδω μιλαμε για Ευρωπαικο quality management που ειναι 20 χρονια πισω απο το Γιαπωνεζικο
Touristas - Τετ 05 Μάϊ 2004, 19:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτός που το είπε θα πρέπει να ντρέπεται κι εγώ όταν είπα ότι το κάνουν εννοώ μικροδιορθώσεις στο ρελαντί όχι σβησίματα !!!Πάντως μου φαίνεται παράξενο να μην φτιάχνει εξάλλου δεν είναι το μοναδικό 206 που κυκλοφορεί αν ήταν όλα έτσι τοτεεεεε !!!!!
Mimis - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 14:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα μου ξανα εγκαταστήσαν απο την αρχή το πρόγραμμα και το αυτοκίνητο μου δείχνει προς το παρον να λειτουργεί φυσιολογικά, ελπίζω να λύθηκε το πρόβλημα.... ο χρόνος θα δείξει Confused
TiMoRiS - Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον μολις γυρισα απο την Peugeot!Τι μου ειπαν?Αισθητηρας στροφων(L4) κωδικο 00001920AW.Μου το αλλαξαν σε 10'!Τωρα σταματησαν οι κραδασμοι αλλα η βελονα συνεχιζει τους χορους της!Προς το παρον ειμαι ικανοποιημενος!Τωρα βλεπουμε...
Mimis - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 16:06:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά το πρόβλημμα μου δεν λύθηκε Crying or Very sad Με ζεστό κινητήρα το αυτοκίνητο κρατούσε ριλαντί στις 1.500στροφές. Είμαι για το συνεργείο πάλι αύριο... Confused
Mimis - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 16:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
TiMoRiS έγραψε:
Λοιπον μολις γυρισα απο την Peugeot!Τι μου ειπαν?Αισθητηρας στροφων(L4) κωδικο 00001920AW.Μου το αλλαξαν σε 10'!Τωρα σταματησαν οι κραδασμοι αλλα η βελονα συνεχιζει τους χορους της!Προς το παρον ειμαι ικανοποιημενος!Τωρα βλεπουμε...


Ο αισθητήρας στροφών βρίσκεται στην ηλεκτρονική πεταλούδα, την βρήκε η διάγνωση την βλάβη ή μόνοι τους στο προτείναν;
Mimis - Τετ 02 Ιούν 2004, 01:15:08
Θέμα δημοσίευσης:
Την προηγούμενη Πέμπτη και στα πλαίσια της εγγύησης μου αλλάξαν την "πεταλούδα" όλα έδειχναν καλά μέχρι χτες, οπου ξαφνικά το 206 μου άρχισε να ανεβάζει χωρίς λόγω τις στροφες του στις 1.500σαλ. περιμενα λίγο μήπως ηρεμήσει αλλα τίποτα.... Τα χειρότερα ήρθαν το βράδυ, με το που ανάβω το αυτοκίνητο οι στροφες ανεβαίνουν στις 6.000σαλ ανάβει το λαμπάκι το κίτρινο της βλάβης του κινητήρα και εμφανίζεται το μήνυμα ANTIPOLLUTION FAULT.... αυριο είμαι για το συνεργείο... δυστυχώς αντι να λύνεται το π΄ροβλημα μου η κατάσταση χειρωτερεύει....
Mimis - Τετ 09 Ιούν 2004, 19:25:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά απο το συνεργείο μου είπαν ότι φταίει το ποτενσιόμετρο που έχει το γκαζ και ότι θα μου το αλλάξουν.... Η γκαντεμιά της υπόθεσης είναι ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό και ότι μου το κάνουν παραγγελία απο Γαλία. Το αυτοκίνητο μου έμεινε ήδη 5 μερες στο συνεργείο και συνεχίζουμε. Πάλι καλα που υπάρχει και η assistance και μου έδωσαν ενα Accent να κάνω την δουλειά μου......
Ελπίζω αυτη τη φορά να μου έχουν κάνει σωστή διάγνωση της βλάβης και να μπορέσω επιτέλους να απολαύσω το καινούριο μου πεζάκι χωρίς προβλήματα!
Mimis - Παρ 18 Ιούν 2004, 20:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
…Και επιστρέφω με την περιγραφή της απίστευτης οδύσσειας που περνάω τις τελευταίες μέρες… Μετά από καθυστέρηση 15+ ημερών παρέλαβαν το νέο πεντάλ γκαζιού, το εγκατέστησαν και όπως πίστευα, η βλάβη δεν λύθηκε, το αυτοκίνητο συνέχισε να κρατάει ριλαντι 1.200 σαλ. Ύστερα από άπειρες δοκιμές και ατελείωτες ώρες επικοινωνίας του μηχανικού με τα κεντρικά της Lion αποφάνθηκαν ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουν τι φταίει. Άρα, υπομονή ένα ακόμα Σαββατοκύριακο χωρίς το 206 μου, ώστε από Δευτέρα να επανέρθουμε δριμύτεροι και διαφωτισμένοι από τους ‘εξυπνότερους’ Γάλλους μηχανικούς. (επικοινώνησαν με Γαλλία και περιμένουν από Δευτέρα την απάντηση…
(Χαίρομαι, που αυτό το θέμα έχει καταντήσει προσωπική μου υπόθεση και ρωτάω και απαντάω μόνος μου,,,, καλά τα διαβάζει κανένας αυτά που γράφω Question ) Rolling eyes
Ntinos - Σαβ 19 Ιούν 2004, 01:31:40
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
…Και επιστρέφω με την περιγραφή της απίστευτης οδύσσειας που περνάω τις τελευταίες μέρες… Μετά από καθυστέρηση 15+ ημερών παρέλαβαν το νέο πεντάλ γκαζιού, το εγκατέστησαν και όπως πίστευα, η βλάβη δεν λύθηκε, το αυτοκίνητο συνέχισε να κρατάει ριλαντι 1.200 σαλ. Ύστερα από άπειρες δοκιμές και ατελείωτες ώρες επικοινωνίας του μηχανικού με τα κεντρικά της Lion αποφάνθηκαν ότι δυστυχώς δεν γνωρίζουν τι φταίει. Άρα, υπομονή ένα ακόμα Σαββατοκύριακο χωρίς το 206 μου, ώστε από Δευτέρα να επανέρθουμε δριμύτεροι και διαφωτισμένοι από τους ‘εξυπνότερους’ Γάλλους μηχανικούς. (επικοινώνησαν με Γαλλία και περιμένουν από Δευτέρα την απάντηση…
(Χαίρομαι, που αυτό το θέμα έχει καταντήσει προσωπική μου υπόθεση και ρωτάω και απαντάω μόνος μου,,,, καλά τα διαβάζει κανένας αυτά που γράφω Question ) Rolling eyes


δεν λες στα 'τσαλαλια' στο συνεργειο που πας να κοιταξουν τον λαμδα???γιατι με τα συμπτωματα που λες καπου προς τα εκει την κοβω την δουλεια
Svstouk - Σαβ 19 Ιούν 2004, 14:00:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα πω κάτι κι ας είναι κουτό. Έχει να κάνει με τα λάδια.

Από τη στιγμή που βρήκα το θάρρος να εγκαταλείψω το μύθο των 15W/50 για την Ελλάδα, και κατέβηκα σε 5W/40, το αμάξι στο ρελαντί ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. Νομίζεις ότι είναι σβηστό. Το ρελαντί σταθερό στις 750 σαλ και παίζει ελάχιστα, χαρακτηριστικό φυσικά των κινητήρων μας. Ούτε σκορτσαρίσματα, ούτε κραδασμοί, ούτε δονήσεις.

Εσύ λογικά έχεις άλλο πρόβλημα, αλλά...............λες; Question
Mimis - Κυρ 20 Ιούν 2004, 17:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω να είναι τόσο πολύ απο τα λάδια, το δικό μου κρατάει ριλαντι 1.500σαλ, είναι υπερβολικό για να είναι το λάδι.... Crying or Very sad
Mimis - Πεμ 24 Ιούν 2004, 18:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτέλους, μετά απο τόσες μέρες έχω επιτέλους το 206 μου στα χέρια μου, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ίδιος ο εγκέφαλος, μου τον άλλαξαν με ένα καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης, και το 206 μου λειτουργεί φυσιολογικότατα.... Wink
Baphomet - Πεμ 24 Ιούν 2004, 18:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
Επιτέλους, μετά απο τόσες μέρες έχω επιτέλους το 206 μου στα χέρια μου, τελικά το πρόβλημα ήταν ο ίδιος ο εγκέφαλος, μου τον άλλαξαν με ένα καινούριο, στα πλαίσια της εγγύησης, και το 206 μου λειτουργεί φυσιολογικότατα.... Wink


Τα έμαθα τα δυσαρεστα σου νεα απο τον Νικολα.... μαλλον ηταν μεμονωμενη περιπτωση και δεν θα υπαρχει παρομοιο προβλημα στα υπολοιπα 16V...

χαιρομαι που ολα πηγαν καλα! αντε να το χαρεις τωρα το αμαξακι!! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr