PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Συμπλήρωση λαδιού η αλλαγή;

DimiP - Δευ 19 Ιούλ 2004, 00:17:00
Θέμα δημοσίευσης: Συμπλήρωση λαδιού η αλλαγή;
σημερα το απογευμα που ασχοληθηκα λιγο με το αμαξι, ελεγξα 2-3 πραγματακια και ξαφνικα ανακαλυψα πως η σταθμη του λαδιου ειναι αρκετα χαμηλα.
συγκεκριμενα ειναι μισο ποντο πανω απο το min στη βεργα που κοιταμε τη σταθμη του λαδιου.
δεδομενου οτι το αμαξι δεν εκλεισε χρονο απο την τελευταια αλλαγη αλλα ουτε εχει κλεισει και 10χιλιαρο στα χιλιομετρα (το χω βαλει σαν οριο αλλαγης) προβληματιζομαι αν πρεπει να αλλαξω λαδια ή απλα να συμπληρωσω.
μου΄χει μεινει 1/2 λιτρο απο τα motul 300v αλλα τωρα φοραει αλλα λαδια.

λεω να συμπληρωσω και να μην αλλαξω μεχρι το χειμωνα περιπου που θα γινει το service.

απο την αλλη πoτε μεχρι τωρα 4,5 χρονια δεν ειδα τη σταθμη του λαδιου τοσο χαμηλα. τι εγινε ; καιει λαδια ετσι ξαφνικα ;; Question Question Rolling eyes
Alex - Δευ 19 Ιούλ 2004, 01:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα ευλογη η απορια σου και καλο θα ηταν να το κοιταξεις. Παντως εγω θα το εβαζα το Motul μεσα.
PHSYBORG - Δευ 19 Ιούλ 2004, 07:00:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΟΤΕ 2 διαφορετικα λαδια μεσα !
Αν εχεις το ιδιο λαδι συμπληρωσε το κ φυσικα ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ , ψαχτο λιγο το θεμα γιατι καηκε τοσο λαδι η γιατι εφυγε τοσο λαδι !
( εγω θα εκανα αλλαγη λαδιου κ φιλτρακι )
Svstouk - Δευ 19 Ιούλ 2004, 09:07:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ έχει το αμάξι, Δημήτρη;

Μη φοβάσαι την πρόσμιξη των λιπαντικών. Η Motul αναφέρει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Wink
Alex - Δευ 19 Ιούλ 2004, 12:12:56
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Μη φοβάσαι την πρόσμιξη των λιπαντικών. Η Motul αναφέρει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Wink


Βασικα και εγω το ιδιο ξερω. Οτι ολα τα λιπαντικα προδιαγραφων μπορουν να αλληλοσυμπληρωθουν. Και απ'οσο εχω διαβασει σχεδον ολες (μην πω ολες) οι μαρκες λενε οτι δεν υπαρχει προβλημα προσμιξης. Απλα οι επιδοσεις θα περιοριζονται παντα στις επιδοσεις του χειροτερου λιπαντικου (μετριαζοντας καπως τις επιδοσεις ενος top λιπαντικου που προσμιχτηκε με το αλλο)
DimiP - Τρι 20 Ιούλ 2004, 11:09:36
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα το ενα ειναι 10/40 το αλλο 10/50 και προβληματιζομαι λιγο αν και συμφωνα με τα πειραματα του Αλεξ εβαζε διαφορετικα λαδια και ολα καλα!
αν ειναι αυτο που φοβαμαι για το πως χαθηκε το λαδι... καηκαμε Crying or Very sad
τεσπα.
θα το κοιταξω απλα αυτη την εποχη δεν θελω να δωσω ουτε δεκαρα για λαδι οποτε το 1/2 λιτρο του motul θα με βολευε αφανταστα Wink
ROLAND GARROS - Τρι 20 Ιούλ 2004, 12:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αλήθεια... εμένα γιατι στα 13500χλμ δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ λάδια παρόλο το service που εχει γίνει στα 10000? μου λένε στα 15000!! και μάλιστα επέμενα και μου την είπαν και απο πάνω!


Ο νασερί όπως παντα
PoLiThS - Τρι 20 Ιούλ 2004, 23:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
To βιβλίο συντήρησης το έχετε κοιτάξει καθόλου ? άν και εφ'οσον τα λάδι καλύπτουν τις προδιαγραφές που λέει η εταιρία κάθε πότε λέει αλλαγή λαδιών ?


παρακαλώ οσοι απαντήσουν πρίν πουν ότι τους ευλογήσει ο Υψιστος εκείνη την στιγμή να ανούξουν πρώτα το βιβλίο συντήρησης και εγγύησης του αυτοκινήτου τους..
DimiP - Τετ 21 Ιούλ 2004, 23:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
To βιβλίο συντήρησης το έχετε κοιτάξει καθόλου ? άν και εφ'οσον τα λάδι καλύπτουν τις προδιαγραφές που λέει η εταιρία κάθε πότε λέει αλλαγή λαδιών ?


παρακαλώ οσοι απαντήσουν πρίν πουν ότι τους ευλογήσει ο Υψιστος εκείνη την στιγμή να ανούξουν πρώτα το βιβλίο συντήρησης και εγγύησης του αυτοκινήτου τους..


φιλε μου, αν αναφερεσαι στο γεγονος πολλοι να αλλαζουν νωριτερα τα λαδια τους , ε δεν κανει κακο αυτο στο 206 παρα μονο λιγο στην τσεπη.
οσο για τις προδιαγραφες εχεις δικιο αν και εκει ακομα καμια φορα κανεις δοκιμαζει κατι διαφορετικο. Wink

οσον αφορα την περιπτωση μου , κιεπειδη ανεφερες το βιβλιο, συμφωνα με αυτο ειμαι οκ αφου το λαδι ειναι αναμεσα στο min και το max! ομως εμενα με ανησυχησε το οτι ειναι τοσο κοντα στο min. Wink
Δημήτριος - Τρι 24 Αύγ 2004, 20:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
ROLAND GARROS έγραψε:
Αλήθεια... εμένα γιατι στα 13500χλμ δεν μου έχουν αλλάξει ποτέ λάδια παρόλο το service που εχει γίνει στα 10000? μου λένε στα 15000!! και μάλιστα επέμενα και μου την είπαν και απο πάνω!


Ο νασερί όπως παντα


Καλά, δεν έχεις αλλάξει λάδια ακόμα;;;;;!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Γρήγορα για αλλαγή λαδιών!!!
Και όπως είπαμε ε; 5w-40 full - συνθετικό...



Όσο για το συμπλήρωμα, δεν θεωρώ ότι είναι κακό, εφόσον όμως υιοθετείται σαν λύση ανάγκης και μόνο σαν λύση ανάγκης!
10.000 χιλ. πολλούτσικα δεν είναι;
Καλά ο Πολίτης είναι λογικό να μην τα αλλάζει και πολύ συχνά τα λάδια του, μιας και του κοστίζουν πάρα πολύ.
PoLiThS - Σαβ 28 Αύγ 2004, 15:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εν γνώση μου βάζω ακριβά λάδια αλλα και οι απαιτησεις μου απο τον κινητήρα είναι θα έλεγα αρκετά αυξημένες. Θεμα κόστους δεν τίθεται απλα δεν συντρεχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος για να αλλάζω λάδια συχνότερα
razor - Σαβ 28 Αύγ 2004, 21:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
τι λαδια να βαζω. αυτοι στο σερβις εβαλαν shell helix 15-50. ειναι καλα, γιατι ειμαι και λιγο ασχετος
PoLiThS - Κυρ 29 Αύγ 2004, 02:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
15-50 ?

Castrol ΤΧΤ 10W-40 πιστεύω οτι είναι το ιδανικό.
Δημήτριος - Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
15-50 ?

Castrol ΤΧΤ 10W-40 πιστεύω οτι είναι το ιδανικό.


Κοίτα ή 5w-40 ή 10w-40 (καλύτερα το πρώτο) είναι οι ενδεδειγμένες λύσεις για τον κινητήρα σου. Τα 15w-50 είναι μέσα στις προδιαγραφές, αλλά καλό είναι να μην τα προτιμάς, αφού υπάρχουν άλλα λιπαντικά με τα οποία ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα.
Από μάρκα, εντάξει, μπορείς να προτιμήσεις οποιαδήποτε μάρκα από τις καθιερωμένες (Castrol, Total, Elf, Shell, Ελίν κ.τ.λ.).

Καλό είναι να προτιμάς τα full - συνθετικά λιπαντικά, τα οποία διατίθενται συνήθως στην σειρά 5w-40 (και "κάτω"). Βέβαια αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος για να προτιμήσεις τα 5w-40. Το λάδι αυτής της σειράς είναι αρκετά λεπτόρευστο και βοηθά πολύ τον κινητήρα, μεταξύ άλλων, και στις κρύες εκκινήσεις.
Από 10w-40 και "πάνω" τα λιπαντικά είναι συνήθως ημισυνθετικά.

Τα συνθετικά υπερέχουν σε σχέση με τα ημισυνθετικά σε ό,τι αφορά την διάρκεια ζωής τους, την αντοχή τους σε υψηλες θερμοκρασίες, την αντοχή τους σε χημική προσβολή (από τα κατάλοιπα καύσης), στην οριακή λίπανση κ.τ.λ.
Μπορεί, ας πούμε, να υπάρχουν δύο λιπαντικά, ένα ημισυνθετικό και ένα full - συνθετικο της ίδιας σειράς όμως, π.χ. της 10w-40. Το full - συνθετικό σε αυτήν την περίπτωση θα είναι καλύτερο, σε ό,τι αφορά τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά.

Οι δείκτες 10w-40,5w-40 κ.τ.λ. υποδεικνύουν την ρευστότητα του λιπαντικού (λεπτόρευστο - παχύρευστο), κάτι που σχετίζεται με τις σχεδιαστικές προδιαγραφές του κινητήρα (τις λειτουργικές ανοχές του και άλλα πολλά).

Σε αυτούς τους δείκτες πρέπει να δίνει κανείς προτεραιτότητα, προκειμένου να είναι συμβατοί με τον κινητήρα του. Δεν πρέπει, στην προσπάθειά του να βάλει σώνει και καλά full-συνθετικό, να βγεί εκτός προδιαγραφών του κινητήρα. Δηλαδή άμα ο κινητήρας μας δεν "υποστηρίζει" 5w-40, δεν θα πρέπει να το βάλουμε και ας είναι full - συνθετικό. Θα περιοριστούμε στο 15w-50 ή στο 20w-50 (για παλιούς κινητήρες).
sps - Κυρ 29 Αύγ 2004, 17:55:27
Θέμα δημοσίευσης:
Υστερα απο τη δοκιμη των shell 5-40 και motul 300V 10-40 , οπου η σταθμη καυεβαινε στα 7-8.000 χλμ, δοκιμασα και τα castrol RS 10-60,τα οποια δεν τα εκαψε καθολου σχεδον και στα 10.000 ηταν σαν καινουρια(τροπος του λεγειν)

Ετσι ξαναεβαλα castrol και το σκιζω πλεον αφοβα χωρις να ασχολουμαι με καταναλωση λαδιου και αλλες φθορες.
Το λαδι ειναι κορυφαιο και το καλοκαιρι δεν επιασε ποτε τους 115 βαθμους,μεχρι 112-113 πηγε σε αντιθεση με τα shell που εφτανε τους 120
+.

Αυτες οι εντυπωσεις μου απο τα castrol,δεν ειναι διαφημιση αλλα εμεινα πολυ ευχαριστημενος.
Εχουν ιδια τιμη με τα shell και ειναι και προδιαγραφων SL.
Aληθεια τα μοτουλ τι προδιαγραφες εχουν?
Στις νεες συσκευασιες δε γραφουν,υποπτο αυτο! Scatter
Δημήτριος - Κυρ 29 Αύγ 2004, 18:01:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως όμως το 10w-60 λάδι δεν κάνει για τον κινητήρα μας, μιας και δεν υπάρχει μέσα στο βιβλίο του κατασκευαστή;

Βέβαια για να δουλελυει καλά ο κινητήρας, όπως είπες, μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως και τα Total Quartz 9000 5w-40 που βάζω έχουν δείκτη SL.
PHSYBORG - Κυρ 29 Αύγ 2004, 18:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=242&start=560
DimiP - Δευ 30 Αύγ 2004, 14:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια , το νοημα το topic (οπως και ο τιτλος ) είναι αλλο.
ας μην συζηταμε γενικα περι λαδιων.

εγω μια ερωτηση εκανα για το πρεπει να συμπληρωνουμε η καλυτερα να αλλαζουμε εντελώς λαδι ;;

τελικα συμπληρωσα, πηγα , γυρισα , ολα καλα και μαλλον ετσι θα παει μεχρι το σερβις - ...αν γινει σερβις. Wink
razor - Δευ 30 Αύγ 2004, 14:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
ok 5w40 της castrol θα βαλω την επομενη φορα.
mick206 - Τρι 31 Αύγ 2004, 00:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη το μοτερ είναι καθαρό; Μηπως πετάγονται λάδια από τη φλάτζα λαδιού; Rolling eyes
wolf865 - Τρι 31 Αύγ 2004, 11:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry gia ta greeklish alla o ypologisths sth douleia akoma den exei ellhnika.

Oso gia ta Total Quartz 9000 5w-40 pou evaza ws twra exw na epishmanw ta ekshs:
To ladi einai ayto pou proteinei o kataskeyasths opote kati parapanw xerei. Hmoun genika poly eyxaristhmenos me th diafora oti panw apo ta 7000km me 8000km arxize na to kaiei kai sta 10000 me 11000 hthele allagma. Ennoeitai oti ws ta 11.000 pou to petousa to ladi hthele ws kai ¾ tou litrou symplhrwma. Ligo ligo kathe fora kai sto telos eftanes na exeis faei sxedon ta ¾ tou monolitrou doxeiou.
Logw epagelmatikhs synergasias me gnwsth etaireia lipantikwn h opoia exei xhmeio gia analysh deigmatwn, sto teleytaio deigma kai katopin erwthshs mou an to ladi mporouse na xrhsimopoihthei peraiterw h apanthsh pou elava, se syndiasmo me th xhmikh analysh, htan h ekshs:

‘Η κατάσταση του λιπαντικού κρίνεται μέτρια προς κακή. Τα πρόσθετα που χρησιμεύουν ως καθαριστικά και αντιδιαβρωτικά για τον κινητήρα έχουν καταναλωθεί Εάν παραμείνει και άλλο το λιπαντικό για χρήση το λάδι θα αρχίσει να το καιει η μηχανή. Συνίσταται αλλαγή.’

Na shmeiwsw oti h mhxanh hdh eixe arxisei na to kaei to ladi apo nwritera opws proeipa. Isws loipon na xreiazetai allagh ladiou gyrw sta 8000km. Mia gnwmh lew….

Anamonh wspou na steilw deigma kai apo ta Motul 8100 pou evala twra…

Kai pali sorry gia ta greeklish…
Δημήτριος - Τρι 31 Αύγ 2004, 14:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
wolf865 έγραψε:
Sorry gia ta greeklish alla o ypologisths sth douleia akoma den exei ellhnika.

Oso gia ta Total Quartz 9000 5w-40 pou evaza ws twra exw na epishmanw ta ekshs:
To ladi einai ayto pou proteinei o kataskeyasths opote kati parapanw xerei. Hmoun genika poly eyxaristhmenos me th diafora oti panw apo ta 7000km me 8000km arxize na to kaiei kai sta 10000 me 11000 hthele allagma. Ennoeitai oti ws ta 11.000 pou to petousa to ladi hthele ws kai ¾ tou litrou symplhrwma. Ligo ligo kathe fora kai sto telos eftanes na exeis faei sxedon ta ¾ tou monolitrou doxeiou.
Logw epagelmatikhs synergasias me gnwsth etaireia lipantikwn h opoia exei xhmeio gia analysh deigmatwn, sto teleytaio deigma kai katopin erwthshs mou an to ladi mporouse na xrhsimopoihthei peraiterw h apanthsh pou elava, se syndiasmo me th xhmikh analysh, htan h ekshs:

‘Η κατάσταση του λιπαντικού κρίνεται μέτρια προς κακή. Τα πρόσθετα που χρησιμεύουν ως καθαριστικά και αντιδιαβρωτικά για τον κινητήρα έχουν καταναλωθεί Εάν παραμείνει και άλλο το λιπαντικό για χρήση το λάδι θα αρχίσει να το καιει η μηχανή. Συνίσταται αλλαγή.’

Na shmeiwsw oti h mhxanh hdh eixe arxisei na to kaei to ladi apo nwritera opws proeipa. Isws loipon na xreiazetai allagh ladiou gyrw sta 8000km. Mia gnwmh lew….

Anamonh wspou na steilw deigma kai apo ta Motul 8100 pou evala twra…

Kai pali sorry gia ta greeklish…


Το εν λόγω λάδι δεν το έχω αφήσει ποτέ πάνω από 7.000 χλμ. Συνήθως το αλλάζω στις 6.000 χλμ (και νωρίτερα)...
Τον χειμώνα που μας πέρασε, επειδή είχε αρκετές βροχές (άρα και πολύ υγρασία), το άφησα μόνο 5.000 χλμ.
Ξέρω, πολλοί θα με πουν υπερβολικό. Ίσως είμαι, αλλά τι να κάνουμε... Wink Wink Φυσικά σε κάθε αλλαγή αντικαθίσταται και το αντίστοιχο φίλτρο.

Το παρακολουθώ πολύ συχνά μέσω του δείκτη και βλέπω ότι σκουραίνει αρκετά (απόλυτα φυσιολογικό) μετά τις 5.000 χλμ...
Οπότε λέω συνήθως από μέσα μου : "Ήρθε η ώρα του!"

Και φυσικά το πόσο θα κρατήσει ένα λάδι μέσα σε έναν κινητήρα, δεν εξαρτάται μόνο από το λιπαντικό, αλλά και από τον κινητήρα. Δηλαδή εξαρτάται και από το πόσο "ταλαιπωρεί" το λιπαντικό ο κινητήρας.
Οι καινούργιοι κινητήρες, επειδή είναι καλύτερα σχεδιασμένοι και ποικισμένοι με ανώτερες κατασκευαστικές προδιαγραφές. Έτσι δημιουργούν λιγότερες αναθυμιάσεις (κατάλοιπα καύσης αναμεμειγμένα με ατμούς λιπαντικού) και έχουν λιγότερα σημεία έντονων πιέσεων και τριβών (π.χ. μαλακότερα ελατήρια βαλβίδων λόγω μειωμένου βάρους, πιο "ήπια" έκκεντρα, πιο λείες επιφάνειες, σφικτότερες ανοχές συναρμογών κ.τ.λ.). Έτσι το λιπαντικό έχει και ευκολότερο έργο.

Ένας παλιός κινητήρας με φθαρμένες βαλβίδες (οδηγοί, καπελώτα κ.τ.λ.), αφήνει πολλές αναθυμιάσεις (βλ. λαδωμένα φίλτρα αέρος), οπότε το λιπαντικό φθείρεται γρηγορότερα...
Σημειωτέον ότι αυτές οι αναθυμιάσεις (κατάλοιπα καύσεις αναμεμειγμένα με ατμούς λιπαντικού), που γυρνάνε στους θαλάμους καύσης (μέσω του σωληνακίου), ευθύνονται για την υποβάθμιση της αντικροτικής ικανότητας του κινητήρα. Εκεί οφείλεται και το γεγονός ότι παλιοί κινητήρες χτυπάνε πυράκια. Είναι επειδή από μέσα τους έχουν "μαυρίσει" λόγων των επικαθίσεων αυτών των αναθυμιάσεων, οι οποίες δρούν θεμομονωτικά, με αποτέλεσμα να αυξάνουν επικίνδυνα την θερμοκρασία των τοιχωμάτων των κυλίνδρων. Για τον λόγο αυτόν γυαλίζουμε τις βαλβίδες και τα τοιχώματα των παλιών κινητήρων, για να τα απαλλάξουμε από τις επικαθίσεις αυτές.


Καλό είναι να μην αφήνουμε τον κινητήρα μας να κάψει λάδια και μετά να συμπληρώνουμε.
volvos - Τρι 31 Αύγ 2004, 16:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
εγω σημερα παντως εβαλα το τοταλ 10-50 racing....
περιμενω σχολια
wolf865 - Τρι 31 Αύγ 2004, 16:38:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που λες Δημήτρη είναι γεγονός. Δεν είναι καλό να αφήνουμε τον κινητήρα να κάψει το λαδι και μετά να συμπληρώνουμε. Είναι κακές τακτικές του παρελθόντος που δεν αρμόζουν σε νέους κινητήρες και ηλικιακά-χιλιομετρικά και κατασκευαστικά.
Ήταν απλώς άλλη μια από αυτές τις μηχανολογικές αναζητήσεις -τεστ αντοχής αν θέλεις- που κατα καιρούς υποβάλω τόσο τον κινητήρα όσο και τα παρελκόμενα αυτού (βλέπε λάδια π.χ.).
Βλέπεις οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων μιλάνε μόνο με χιλιόμετρα. Ενα λιπαντικό δεν καταπονείται μόνο από τα χιλιόμετρα αλλά και από τις ώρες λειτουργίας. Αλλιώς γίνονται τα 7000χλμ π.χ από εμένα που είμαι σχεδόν διαρκώς στην εθνική οδο και κάνω περίπου 1200 με 1500 χλμ την εβδομάδα και αλλιώς από τη γιαγια που παίρνει το 206 της δυο φορες την εβδομάδα τη μια εκ των οποίων για να πάει λαϊκή...
Υπολόγισε τίς ώρες λειτουργίας του κινητήρα σου μεσα στην πόλη που μπορεί να θες 1 ώρα για 20χλμ και βάλε ότι εγώ σε 1 ώρα έχω κάνει περιπου 100 (το λιγότερο) χλμ στην εθνική οδό. Κανε την απαραίτητη αναγωγή και βγάλε συμπέρασμα (αν θες λάβε υπόψη και τη γιαγιά στον υπολογισμο!!!).
Θέλω να πω ότι χιλιόμετρα με χιλιόμετρα έχουν διαφορά στον τρόπο που καταπονούν τον κινήτήρα (κατ' επέκτασιν το αυτοκίνητο)και κατα συνέπεια το λιπαντικό αυτου.
Τις ώρες λειτουργίας του λιπαντικού τις αναφέρω σαν μια επιπλέον πτυχή του εν λόγω Θέματος 'Συμπλήρωση λαδιού ή αλλαγή', σε ότι αφορά την αλλαγή.
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα Δημήτριο σε όσα είπα στο post του. Καλό είναι να πετάμε τα λάδια σχετικά νωρίς αλλά ας βρούμε μια φόρμουλα κόστους-απόδοσης. Το λάδι άπαξ και πέσει στον κινητήρα και δουλέψει ένα λεπτό δεν είναι πλέον καινούριο. Δεν μπορούμε όμως να το πετάμε και στα 1000χλμ. Έτσι δεν είναι;
Δημήτριος - Πεμ 02 Σεπ 2004, 01:05:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικά και δεν πρέπει να αντικαθιστούμε το λιπαντικό μας αδικαιολόγητα...

Αλλά μην σε ανυσηχεί το γεγονός ότι κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική...
Τα χιλιόμετρα στην εθνική είναι πιο εύκολα για ένα λιπαντικό, παρά τα χιλιόμετρα της πόλης (βλ. γιαγιά!!). Στην πόλη μέσα το λιπαντικό αργεί να ζεσταθεί, οπότε (λόγω χαμηλής θερμοκρασίας) δεν μπορεί να αποβάλλει τα κατάλοιπα της καύσης (υδρατμοί, υδρογονάθρακες κ.τ.λ.) όταν αυτά κατορθώνουν και πάνε στον στροφαλοθάλαμο. Πρέπει να "πιάσει" μια σεβαστή θερμοκρασία για να αποβληθούν (εξατμιστούν) αυτά από το σύστημα αναθυμιάσεων του στροφαλοθαλάμου.
Αν παραμείνουν μέσα θα προκαλέσουν χημική προσβολή στο λιπαντικό (δημιουργία λάσπης - sludge).
Βέβαια αυτό δεν γίνεται έτσι εύκολα. Θέλει λίγο να το παρακάνεις για να γίνει αυτό, αν τελικά γίνει....
Δημήτριος - Πεμ 02 Σεπ 2004, 01:08:54
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω σημερα παντως εβαλα το τοταλ 10-50 racing....
περιμενω σχολια


Εμείς περιμένουμε πληροφορίες - εντυπώσεις...
razor - Παρ 17 Σεπ 2004, 15:36:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα το πρωί οταν πηγα να ξεκινήσω τα τετργωνακια της ενδειξης σταθμης λαδιου ηταν αναμενα τα 3 απο τα 5, το αυτοκινητο το παρκαρω παντα σε επιπεδο εδαφος , βεβαια κοιταξα και με το δεικτη την σταθμη και ηταν κανονικη. Πηγα εκει που ηθελα και ξαναγυριζω το κλειδι και μου εδειχνε το ιδιο.
Οταν εφυγα ομως τα τετραγωνακια αναψαν και τα 5, δηλ οτι δεν υπαρχει ελειψη λαδιου, τι μπορει να εφτεξε;
Δημήτριος - Παρ 17 Σεπ 2004, 15:48:18
Θέμα δημοσίευσης:
razor έγραψε:
Σήμερα το πρωί οταν πηγα να ξεκινήσω τα τετργωνακια της ενδειξης σταθμης λαδιου ηταν αναμενα τα 3 απο τα 5, το αυτοκινητο το παρκαρω παντα σε επιπεδο εδαφος , βεβαια κοιταξα και με το δεικτη την σταθμη και ηταν κανονικη. Πηγα εκει που ηθελα και ξαναγυριζω το κλειδι και μου εδειχνε το ιδιο.
Οταν εφυγα ομως τα τετραγωνακια αναψαν και τα 5, δηλ οτι δεν υπαρχει ελειψη λαδιου, τι μπορει να εφτεξε;


Μάλλον κάποιο από τα ηλεκτρονικά (μέσω multiplex) θα την έκανε την κουτσουκέλα!!! Πάντως καλό είναι να ελέγχεις την στάθμη ιδίοις όμασι (όπως και έκανες)
Ο δικός μου δείκτης πάντως δεν έχει τετραγωνάκια (2001) και δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ ως τώρα πρόβλημα. Λέτε να φταίνε τα τετραγωνάκια!!;; Rolling eyes Shocked
206xs - Τρι 05 Οκτ 2004, 14:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω ξαναγράψει και παλαιότερα εγώ που ρώτησα μηχανικό λαδιών που παλιά ήταν στην BP ευρώπης και ανέπτυσε τα λάδια μου λέει οτι τα καινούργια λάδια εφόσον είναι συνθετικά και καλύπτουν τις προδιαγραφές και εφόσον δεν πας το αμάξι κόφτες και ειδικά κρύο αντέχουν έως 20.000χλμ με προύπόθεση τον έλεγχο και τη συμπλήρωση τους κάθε 3000χλμ αν χρειάζεται.
Δημήτριος - Τρι 05 Οκτ 2004, 16:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
Το έχω ξαναγράψει και παλαιότερα εγώ που ρώτησα μηχανικό λαδιών που παλιά ήταν στην BP ευρώπης και ανέπτυσε τα λάδια μου λέει οτι τα καινούργια λάδια εφόσον είναι συνθετικά και καλύπτουν τις προδιαγραφές και εφόσον δεν πας το αμάξι κόφτες και ειδικά κρύο αντέχουν έως 20.000χλμ με προύπόθεση τον έλεγχο και τη συμπλήρωση τους κάθε 3000χλμ αν χρειάζεται.


Και 'γω μόλις διάβασα την συνέντευξη του Michael Knaak, υπεύθυνου της Shell στο τμήμα λιπαντικών, ένιωσα πλήρως δικαιωμένος από την τακτική που ακολουθώ στο θέμα του λιπαντικού... Rolling eyes Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr