PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δείκτης στάθμης λαδιού

chrisa - Τρι 29 Ιούν 2004, 13:40:00
Θέμα δημοσίευσης: Δείκτης στάθμης λαδιού
Γειά σας παιδιά! Θέλω να κάνω μια ερώτηση που για σας μπορεί να είναι και βλακία αλλά εμένα που δεν έχω ιδέα από αυτοκίνητα με προβληματίζει.
Λοιπόν, δύο βδομάδες αφού πηρα το πεζουλίνι μου ανάβει η ένδειξη της βλάβης του δείκτη στάθμης λαδιού, δηλάδή αναβοσβήνανε οι 6 παύλες και η ένδειξη του λαδιού. Βέβαια την άλλη μέρα το πρωί που το πήγα να ρωτήσω σχετικά στο συνεργείο η ένδειξη άλλαξε σε τετραγωνάκια όπως είναι κανονικά, μόνο που τώρα ανάβουνε και το min και το max (δεν ξέρω αν αυτή πρέπει να είναι η ένδειξη Rolling eyes είναι έτσι? ).
έτσι ο μηχανικός αφού έλεγξε τα λάδια μου είπε πως ήταν στιγμιαία λάθος πληροφορία στο ηλεκτρονικό σύστημα του δείκτη και τώρα είναι σωστό.
Αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί στο βιβλιαράκι λέει πως μπορεί να προκληθεί βλάβη στον κινητήρα?Απλώς επειδή αν ο δείκτης δεν σου λέει την πραγματική στάθμη λαδιού μπορεί από παράλειψη να αφήσεις τη στάθμη του λαδιού πολύ χαμιλή και έτσι να προκληθεί βλάβη??? Confused

σημείωση: μη με παρεξηγείτε, δεν είμαι ξανθιά...να μαθαίνω προσπαθώ
Study
Sidobre - Τρι 29 Ιούν 2004, 14:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά ο δείκτης λαδιού στα καινούργια αυτοκίνητα με πολυπλεξία (Multiplex) εμφανίζει κάποια ψιλοπροβληματάκια. Συνήθως με μια αναβάθμιση του λειτουργικού σταματάει.

Οσο αφορά τώρα για πιθανή βλάβη, αυτό που ενοεί και το βιβλίο είναι ότι αν ο κινητήρας μείνει χωρίς λάδι τότε ναι χαλάει. Το λάδι βοηθάει να κινούνται τα μέρη του κινητηρα χωρίς να κολάνε στις υψηλές θερμοκρασίες. Χωρίς λιπαντικό τότε φρακάρουν και χαλάνε. (στο πολύ απλοϊκό)

Ο καλύτερος έλεγχος λαδιού είναι αυτός με τον δείκτη που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα. Είναι μια βέργα που την τραβάς και βλέπεις την στάθμη του λαδιού πάνω στον δείκτη της.

Πάντως τα κανούργια αυτοκίνητα δεν χάνουν εύκολα λάδι και αν ακολουθούν τα σερβις κανονικά δεν έχουν και κανένα πρόβλημα. Τα λάδια καλό είναι να αλλάζονται/ελέγχονται κάθε 10.000 χλμ.
argonaftis - Τετ 30 Ιούν 2004, 07:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.
Val - Τετ 30 Ιούν 2004, 09:43:49
Θέμα δημοσίευσης:
argonaftis έγραψε:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.


Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Mad Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!! Wink Twisted evil
Mimis - Τετ 30 Ιούν 2004, 11:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν είναι καινούριο το αυτοκίνητο, υπάρχει περίπτωση κάποιο γρέζι να ακουμπήσει τον αισθητήρα, που δείχνει τη στάθμη λαδιού και να τρελάνει το σύστημα, πιστεύω οτι με την πρώτη αλλαγή λαδιού και φίλτρου λαδιού, τα προβλήματα λύνονται......
taz - Τετ 30 Ιούν 2004, 12:39:10
Θέμα δημοσίευσης:
ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.

πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre.
argonaftis - Τετ 30 Ιούν 2004, 12:40:52
Θέμα δημοσίευσης:
Val έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό.


Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα Mad Τεσπα, τωρα βρηκα καινουρια αντιπροσωπεια και στο Ντασιο δε θα με ξαναδουν ουτε ζωγραφιστη!! Wink Twisted evil


Στον Ντάσιο δουλεύει ένας φίλος μου και όταν πηγαίνω εκεί με αναλαμβάνει αυτός.Πριν καμιά ώρα μιλήσαμε (πήγε ο πατέρας μου το εργαλείο για service) και το είπα τι θέλω.Εγώ πάντως μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο...Αύριο θα σας πω τα αποτελέσματα Wink
argonaftis - Τετ 30 Ιούν 2004, 12:41:57
Θέμα δημοσίευσης:
taz έγραψε:
ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.

πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre.

Αυτό ακριβώς μου είπε και ο Ντάσιος
volvos - Τετ 30 Ιούν 2004, 15:45:40
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα 2,5μηνων ειναι στο max αλλα οταν ελεγξα λαδια η σταθμη ηταν πιο κατω απο max περιπου στα 5/6 μερχρι μιν.....το ξανακοιταξα σημερα το ιδιο αλλα δε εχει σβησει κανενα κουτακι!
αυτο πως εξηγειται?
PHSYBORG - Τετ 30 Ιούν 2004, 15:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ απλο
DO NOT TRUST τον δείκτη στάθμης λαδιού!
Ανοιγουμε καπο με κρυο μοτερ σε ευθεια κ κοιταμε ! Wink
chrisa - Τετ 30 Ιούν 2004, 18:43:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά αυτό που λέει ο PHSYBORG είναι το πιο σωστό! Να μην εμπιστεύεσαι τους δείκτες.
Επίσης και κάτι άλλο που λέγεται πρεπει να είναι σωστό, το ότι τα κουκλιά μας παρουσιάζουν πολύ εύκολα προβληματάκια στα ηλεκτρικά, δείκτες, λαμπάκια και ιστορίες....Τι να κάνουμε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα
Cool
Η σωστή ένδειξη ποιά είναι όμως βρε παιδιά?Να ανάβουν το min και το max ταυτόχρονα?
argonaftis - Τετ 30 Ιούν 2004, 23:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min.
Recifees - Πεμ 01 Ιούλ 2004, 08:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
argonaftis έγραψε:
Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min.

Εχουν γνώση οι 16άρηδες Cool . Καλά και στα 16βάλβιδα 1,4 τον ίδιο δείκτη λαδιού βάλανε Evil Evil Evil Evil Evil

chrisa όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω μέσω του δείκτη κάτω απο το καπώ Wink Καλως ήρθες και απο μένα -δεν μπήκα ακόμα στα Νέα Μελη Embarassed
Sidobre - Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:04:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!

Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... Twisted evil
chrisa - Πεμ 01 Ιούλ 2004, 10:05:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ Recifees, καλώς σας βρήκα! Very happy
Η απάντησή σας ήταν κατατοπιστικότατη! Τhanks!
Recifees - Πεμ 01 Ιούλ 2004, 11:04:31
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!
Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... Twisted evil


Δηλαδή τώρα αυτό τι ήτανε Twisted evil Να ζηλέυουμε και λίγο Twisted evil
Εννοείς ότι ο μουλτιπλέκτορας η πηγή των προβλημάτων Very happy Roll eyes
saura - Παρ 02 Ιούλ 2004, 13:14:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλεις να μου πεις ποια είναι η καινούργια αντιπροσωπεία που βρίκες και είσαι happy γιατί εγώ ακόμα ψάχνω?
elias - Κυρ 25 Ιούλ 2004, 12:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?


scrat - Κυρ 25 Ιούλ 2004, 17:04:28
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?


Μου φαίνεται ότι δεν είναι καθόλου σωστό να περνάει το max η ένδειξη της στάθμης λαδιού. Αν όντως ο κινητήρας λειτουργεί με παραπάνω από τη μέγιστη ποσότητα λαδιού (αν δηλαδή η μέτρηση είναι ακριβής), τότε υπάρχει περίπτωση να κάνεις ζημιά στον καταλύτη. Έτσι αναφέρεται σε εγχειρίδιο χρήσης αυτοκινήτου, και δε μπορώ να σου εξηγήσω το γιατί Embarassed ίσως μικρή ποσότητα λαδιού να καίγεται με αυτό τον τρόπο και να περνάει στον καταλύτη. Πάντως σου προτείνω να αφαιρέσεις το συντομότερο την ποσότητα λαδιού που περισσεύει. Ίσως να βάζουν περισσότερο λάδι για να φαίνεται ομαλότερη η λειτουργία του κινητήρα - τρελλοί επαγγελματίες Evil
Alex - Δευ 26 Ιούλ 2004, 00:22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).
Recifees - Δευ 26 Ιούλ 2004, 08:23:42
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).


Αν το ξεπεράσει όπως την είχα πατήσει με τα πρώτα λάδια ,υπάρχει και το ενδεχόμενο να υπαρξει υπερχειλιση απο την επάνω τάπα ή γύρω απο την κεφαλή .Μόλις μπορέσω θα βγάλω και φοτο για να δείξω τι εννοώ .
Δημήτριος - Τρι 27 Ιούλ 2004, 12:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι Embarassed .

Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο.

Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3).


Απ' ό,τι ξέρω στα 1,6 το λιπαντικό που δέχεται είναι 3,25 με 3,3 λίτρα μαζί με το φίλτρο λαδιού. Έτσι η στάθμη θα "γλείφει" την πάνω γραμμή (max).
Χωρίς το φίλτρο πρέπει να είναι κάτι λιγότερο από 3 λίτρα.
Αλλά αφού δεν νοείται αλλαγή λιπαντικού χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή και του αντίστοιχου φίλτρου...


Επίσης επισκεφτείτε το παρακάτω site : http://www.aral.gr , το link "οδηγός λίπανσης"
Εκεί γράφει όλες τις λεπτομέρειες για τα επιτρεπόμενα ιξώδη, την κατάλληλη ποσότητα, ανάλογα το αυτοκίνητο του καθενός κ.τ.λ.
Επίσης αναγράφονται και οι κατάλληλοι τύποι καθώς και οι ποσότητες για υγρά υδραυλικού τιμονιού, υγρά φρένων, βαλβολίνες κ.τ.λ.!




Προς Χρύσα και προς όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με διάφορους τεχνικούς όρους :
Ιξώδες : Είναι ένας δείκτης του λιπαντικού που υποδηλώνει το πόσο λεπτόρευστο ή παχύρευστο είναι ένα λιπαντικό. Αφορά όμως όλα τα ρευστά. Για παράδειγμα το μέλι, που είναι παχύρευστο, έχει υψηλό ιξώδες. Ενώ το νερό, που είναι λεπτόρευστο, έχει χαμηλό ιξώδες.
Το ιξώδες του λιπαντικού στοιχειοθετεί και τον τύπο του.

Το τι ιξώδες είναι κατάλληλο για έναν κινητήρα καθορίζεται από το τις προδιαγραφές του κινητήρα και από τις κατασκευαστικές του λεπτομέρειες. Οφείλουν όλοι οι οδηγοί να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του κατασκευστή για τον τύπο (ο οποίος καθορίζεται από το ιξώδες) του λιπαντικού. Στον ίδιο τύπο λιπαντικού μπορέι να υπάρχουν διάφορες ποιότητες λιπαντικών, όπως τα ορυκτέλαια (που συνήθως είναι υποβαθμισμένης ποιότητας) τα ημισυνθετικά (που συνήθως είναι από μέτριας έως καλής ποιότητας) και τα full - συνθετικά (που συνήθως είναι από καλής έως πολύ καλής ποιότητας)

Δηλαδή :
Η ποιότητα ενός λιπαντικού στοιχειοθετείται από την αντοχή του στον χρόνο, την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες, την αντοχή του στις φορτίσεις, το πόσο σταθερό χημικά είναι κ.τ.λ.
Ο τύπος του λιπαντικού καθορίζεται (όπως είπα πριν) από το ιξώδες αυτού. Το ποιος τύπος θα επιλεχθεί είναι θέμα του κατασκευαστή.
Ο δείκτης 10w-40 ή 15w-50 ή 5w-40 κ.τ.λ. υποδηλώνει τα ιξώδη του λιπαντικού. Ο πληθυντικός εδώ φανερώνει ότι το ιξώδες των λιπαντικών αυτών μεταβάλλεται βάσει της θερμοκρασίας και δεν παραμένει σταθερό. Για τον λόγο αυτόν λέγονται και πολυβάθμια λιπαντικά.
Αυτό βέβαια (η μεταβολή του ιξώδους συναρτήσει της θερμοκρασίας) συμβαίνει σε κάθε ρευστό, απλά στα λιπαντικά η μεταβολή αυτή δεν ακολουθεί την "ορθόδοξη οδό" και μεταβάλλεται κάπως παράξενα (έτσι ώστε να μας βολεύει), αλλά πάλι συναρτήσει της θερμοκρασίας (και όχι μόνον αυτής).
elias - Δευ 17 Ιαν 2005, 13:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?



Επαναφέρω το θέμα απλά για να πω ότι μετά από 10.000 km η στάθμη του λαδιού έφτασε στο σημείο max. Δηλαδή έκαψε 1 cm περίπου. Μου είχαν βάλει περίπου 3,4 λίτρα λάδι. Λοιπόν αυτή τη φορά θα τους πάω 3 λίτρα λάδι μόνο και μόνο για να δω που θα φτάσει η στάθμη.
elias - Παρ 28 Ιαν 2005, 18:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
elias έγραψε:
Λοιπόν αυτή τη φορά θα τους πάω 3 λίτρα λάδι μόνο και μόνο για να δω που θα φτάσει η στάθμη.

Η αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο λαδιού έγινε. Με 3 λίτρα λάδι η στάθμη έφτασε περίπου 0.5cm κάτω από το σημείο max. Ακριβώς όσο πρέπει και όσο γράφει στο βιβλιαράκι και ο κατασκευαστής. Οπότε στο εξής αγορά 3 λίτρων λάδι.
Υπόψιν αυτό αφορά 206 1.4 8V 75hp. Για τα άλλα 206 δεν ξέρω τι γίνεται.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr