svstouk έγραψε: |
Έλεος πια........ ![]() ![]() Έκανα το απόγευμα να δω τη στάθμη των λαδιών από τον δείκτη της μηχανής και τι διαπίστωσα; Ότι τα 4/5 του κάτω πλαστικού δείκτη είχαν σπάσει!!!!!!!!! Και πού ήταν το κομμάτι; Παρέα με το κάρτερ τα πίνανε........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Είναι επικίνδυνο αυτό για τον κινητήρα μου; Υπάρχει περίπτωση να μου προκαλέσει κάποια ζημιά; ![]() ![]() ![]() Μήπως δεν πρέπει να κινώ το αυτοκίνητο καθόλου; Είναι κι η δουλειά ρε γα**το............... ![]() ![]() ![]() ![]() Πάντως με την αντιπροσωπεία που επικοινώνησα (για να εξηγούμαστε, όχι την Lion) έδειξαν αμέσως ενδιαφέρον 8O και μου είπαν από Δευτέρα να πάω από εκεί για να το βγάλουν Ο,ΤΙ και να χρειαστεί να κάνουν. Κι όλα αυτά υπό την εγγύηση. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Μεγάλα λόγια και σκέψεις δεν θέλω να λέω και να κάνω. Ίδωμεν. Στο μεταξύ πείτε μου τι να κάνω, να το κινώ ή όχι; Είναι επικίνδυνο; ![]() ![]() ![]() ¶υτά τα Πεζό βρε παιδιά μπορεί να μην σε αφήσουν ποτέ στο δρόμο, μπορεί να γ$#$#^ κανονικά τον κινητήρα και να μην σου παραπονεθεί ποτέ, θα σου εμφανίσουν όμως τα πιο κουφά προβλήματα. ¶κου τώρα να χρειαστεί να κατεβάσω το κάρτερ (ενδέχεται κι αυτή η λύση) γιατί;;;; Για να βγάλω το κομμάτι του πλαστικού του δείκτη λαδιού. Σκεφτείτε το λίγο και θα δείτε ότι σε πολλές περιπτώσεις αυτό επιβεβαιώνεται. ![]() Δεν πειράζει 206 μου, εγώ σ'αγαπάω ό,τι και να μου κάνεις. ![]() ![]() |
theflame έγραψε: |
Τι λες τώρα;;;;;;;
Πως διάλο έσπασε ο δείκτης του λαδιού;;;;;; Μόνος του μέσα στο κάρτερ;;; Τι νέο άγχος μου φορτώνεις αρχηγέ μου;;;;; Ρε μπας και είχες πάει τελευταία σε κανένα συνεργείο και το έσπασε κανένας μάστορας αλλά το έκανε γαργάρα;;;;;; Όχι τίποτα άλλο, να μην ανησυχείς και άδικα. Πάντως, χωρίς να είμαι μηχανικός, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να έχει κρατηθεί στο φίλτρο λαδιού, αυτή δεν είναι άλλωστε η δουλεία του;;;;; Μάλιστα είναι κατασκευασμένο για να κρατάει πολύ μικρότερο κομμάτια από τα 4/5 του δείκτη. Λογικά σκεφτόμενος, δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει, το φίλτρο λαδιού θα πρέπει να είναι σε τέτοιο σημείο το οποίο είναι η αρχή της πορείας του λαδιού προς "επικίνδυνα" σημεία από το κάρτερ όπου αυτά μαζεύονται. ¶ρα, λογικά πάντα, δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. ¶σε που πότε έσπασε;;;; Δεν νομίζω να ξέρεις ακριβώς έτσι δεν είναι; τυχαία το ανακάλυψες άρα μπορεί να έχει σπάσει και ένα μήνα πριν που λέει ο λόγος και δεν το είχες πάρει χαμπάρι, οπότε μην τρελαίνεσαι, όλα καλά δεν είναι στον κινητήρα σου; Τώρα, για να είσαι περισσότερο εντάξει με τον εαυτό σου δηλαδή, μην το πολύκουνήσεις. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα για ψυχολογικούς λόγους κυρίως, αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, μάλλον θα σου βγάλουν το φίλτρο και θα το βρουν μπροστά τους. Ευκαιρία και για αλλαγή λαδιών ![]() Τέλος πάντων, να το αγαπάς το Peugeot σου γιατί σε αγαπά και αυτό, όποιος αγαπά παιδεύει δεν λένε; ![]() |
Vini έγραψε: |
Μέσα στην ατυχία σου είσαι τυχερός....γιατί σε δέχθηκαν γρήγορα στην LION....εμένα με έβαλαν μετά από παρακάλια στις 23/9... ![]() ![]() |
theflame έγραψε: | ||
Vini μην κλαις ( ![]() ![]() Τώρα για τον δείκτη των 1600 θα πρέπει να το ψάξουμε με τους 1600ριδες του club μια και πρέπει να είναι μία φτηνή και εύκολη μετατροπή που σε κάνει και αισθάνεσαι ασφάλεια μετά από αυτό που έπαθες (όχι μόνο εσένα αλλά και εμένα, μιά και είναι ηλίθιο αν μπορείς κάτι που θα σου τύχει, έστω και 1 στις 1000, να το προλάβεις). ![]() Στο συνεργείο που θα πας ούτος ή άλλος θα πρέπει να σου αλλάξουν και το μετρητή, οπότε ρώτα και ενημέρωσε το λαό. :D |
theflame έγραψε: |
Στο δικό μου 1400 του 2002 ο δείκτης είναι με πλαστική λαβή (δεν θυμάμαι χρώμα ![]() ![]() |
svstouk έγραψε: |
Ρώτησα ένα ακόμη άτομο που γνωρίζει πέντε πράγματα, και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για ζημιά στον κινητήρα, γιατί στη χειρότερη περίπτωση το πλαστικό θα κατακρατηθεί στο φίλτρο. ![]() Αυτό για μένα είναι καλό γιατί δεν είμαι σίγουρος πότε θα μπορέσω να απαγκιστρωθώ από το αυτοκίνητο για μία μέρα (ένεκα δουλειάς, δυστυχώς) ![]() Ε ρε γέλια που θα κάνω όταν θα πάω στο μηχανικό να του το αφήσω και μαζί θα του αφήσω και ένα τετράλιτρο SHELL HELIX SUPER (ξέρετε, το κίτρινο) και θα του πω αυτά τα λάδια θα μου βάλεις 8O 8O 8O ![]() ![]() ![]() ![]() E ρε παιδιά, πώς αλλιώς θα είμαι σίγουρος ότι θα μου βάλει τα λάδια που θέλω και ότι δεν θα μου τα καβατζώσει και να μου βάλει κάναν κατιμά εκεί μέσα; ![]() ![]() ![]() Του πας λοιπόν ένα λάδι που θέλεις εσύ, σε συσκευασία που φωνάζει "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ". ![]() Μέσα λοιπόν το κίτρινο κουτί των SHELL θα έχει το MOTUL 300V 10W/40! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
theflame έγραψε: | ||
Σωστός!!!! Εγώ λέω να του πάω το motul σε συσκευασία Αλτις!!!!! Λες όμως να με λυπηθεί και να πει:"Μεγάλε τα πέταξα στη τουαλέτα και σου έβαλα ένα φτηνό λαδάκι να κάνεις τι δουλειά σου γιατί σε λυπήθηκα;;;;" ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Μπορεις σε παρακαλω να τους ρωτησεις αν υπαρχει αναβαθμιση software και για το 1100(MAGNETTI MARELLI)?
Ε αμα δεν χρησιμοποιουσαν χημικα μαρκας θα ηταν για φτυσιμο η κανω λαθος? |
theflame έγραψε: |
ΤΙ;;;;;; 8O 8O 8O
Δεν νιώθω και πολύ καλά!!!!! ![]() Κάπου κάτι θα υπάρχει δεν μπορεί.... ![]() |
svstouk έγραψε: | ||
Υπάρχει μόνο η μικρή μεταλλική σίτα μέσα στο κάρτερ, όπως προανέφερα. 8O 8O 8O Δεν έχεις παρά να το πας σε κάποιον να δεις το δικό σου αν έχει ή όχι 0X 0X |
DIMIP έγραψε: |
εμεις οι του 2000 να ησυχασουμε ή οχι? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Ρε παιδια το καρτερ τι δουλεια εχει με την βενζινη?
Στο δικο μου μοντ2000 αλαξα φιλτρο στα 34000.Ειναι κρυμμενο πισω δεξια.Μηπως ο μηχανικος σου δεν μας τα λεει καλα? |
Svstouk έγραψε: |
Το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα είναι ότι σκαλώνει λίγο όταν κοντεύει να κουμπώσει και απλά θέλει λίγο στρίψιμο αριστερά-δεξιά και πίεση (λίγη) και όλα καλά ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||
Κεκτημένη ταχύτητα φίλε μου Αλέξανδρε. Ντεπόζιτο εννοούσα, αλλά είχα στο νου μου το κάρτερ για το οποίο είχα πάει στο μηχανικό. Τώρα για το αν ξέρει τι μου λέει ο μηχανικός για το φίλτρο βενζίνης, ρε παιδιά δεν ξέρω, υποτίθεται ότι είναι ο αρχιμηχανικός του αντιπροσώπου της Πεζό! Και το κοίταξε και δύο φορές και μου είπε κατηγορηματικά οτι δεν έχει φίλτρο βενζίνης. ![]() Τώρα, αν μου έλεγε μπαρούφες ![]() ![]() Θα πάρω στα ανταλλακτικά της Lion, θα τους δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και θα τους ζητήσω φίλτρο βενζίνης. Να δούμε αυτοί τι θα μου πουν. ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||
Κατ'αρχήν καλορίζικος ο δείκτης! Κατα δεύτερον, ώντας ιδιοκτήτης ενός 206 1,6 16v του 2001, ψαγμένα, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ! Εχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο φίλτρο που δεν αλλάζει. Οταν δε ρώτησα τι γίνεται που σε περίπτωση που κάποιος βενζινάς αντί για βενζίνη βάλει... γαλότσες, η απάντηση ήταν: - Μα φυσικά αλλάζεις το ρεζερβουάρ! ![]() ![]() ή εναλλακτικά κατεβάζεις ντεπόζιτο και το πλένεις! Αλλά η Peugeot συνιστά αλλαγή! ![]() ![]() ![]() |
Ady έγραψε: |
Πάντως εγώ έχω φίλτρο.......1.4 XS του 2001. Ζήλια, ψώρα.......... ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Κατα δεύτερον, ώντας ιδιοκτήτης ενός 206 1,6 16v του 2001, ψαγμένα, ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ! Εχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο φίλτρο που δεν αλλάζει. Οταν δε ρώτησα τι γίνεται που σε περίπτωση που κάποιος βενζινάς αντί για βενζίνη βάλει... γαλότσες, η απάντηση ήταν: - Μα φυσικά αλλάζεις το ρεζερβουάρ! ![]() ![]() ή εναλλακτικά κατεβάζεις ντεπόζιτο και το πλένεις! Αλλά η Peugeot συνιστά αλλαγή! ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: |
Και η άποψη του τεχνικού από την Lion : "ΟΛΑ τα Peugeot από το 2000 και μετά -δεν θυμάμαι ακριβώς τον μήνα- δεν έχουν φίλτρο βενζίνης, διότι σύμφωνα με οδηγίες της ΕΕ τα καύσιμα είναι κατά πολύ καθαρότερα οπότε δεν υπάρχει και λόγος για κάτι τέτοιο. Οι βαθύτερες αιτίες είναι όμως κυρίως οικονομικές και το ότι μειώνεται η ρύπανση του περιβάλοντος από τις πεταμένες αλλαγμένες αντλίες βενζίνης. Σε περίπτωση προβλήματος, χρειάζεται αντικατάσταση τρόμπας βενζίνης ή/και πλύσιμο ντεπόζιτου." |
Ady έγραψε: | ||
Ή ο τεχνικός της Lion δεν ξέρει τι λέει, ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι βλέπω. Προσέξτε τι θα απαντήσετε, γιατί θα σας σημειώσω για την επόμενη συνάντηση..... :D :D :D :D :D |
chatasos έγραψε: |
Μήπως το πήρες αρχές του 2001? Μήπως το πήρες από επαρχία? |
Ady έγραψε: | ||
Μάρτιο 2001 από Mr.ΚΑΝΕΛΛΗΣ στα Μελίσσια. Έχει γούστο να μου βγει το αμάξι παραγωγή 2000 !!!!! ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
¶ντυ, πρέπει να κάνεις λάθος...
Για όλους εμάς που έχουμε το φίλτρο ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης, έχουμε μόνο μία επιλογή. Κάθε 10000χλμ ρίχνουμε καθαριστικό καυσίμου στο ρεζερβουάρ ή (και) χρησιμοποιούμε VPower. Εγώ κάνω το πρώτο και βάζω το Line Cleaner της ProTec. To έχω γράψει κι αλλού. |
Svstouk έγραψε: |
Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. ![]() Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. ![]() Αυτά προς γνώση! ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Στο δείκτη λαδιού γράψτε λάθος. Ο καινούριος μεταλλικός δεν έχει τελικά το ίδιο μήκος με τον πλαστικό μαμίσιο (μ'αρέσει που το μέτρησα κιόλας! ). Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. ![]() Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. ![]() Αυτά προς γνώση! ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Μισό λεπτό παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί....... Εγώ έχω το ίδιο αμάξι με τον Svstouk, και έχω το μεταλλικό δείκτη. Αν ο δικός μου μεταλλικός δείκτης έχει τις ίδιες διαστάσεις με το μεταλλικό δείκτη του Svstouk, και οι ενδείξεις min και max είναι στο ίδιο σημείο, τότε ο Svstouk στις αλλαγές λαδιών θα βάζει λιγότερη ποσότητα λαδιού από εμένα, για να συμφωνεί με τις ενδείξεις του παλιού πλαστικού δείκτη. Οι διαφορές βέβαια δεν είναι μεγάλες, γιατί αν ο Svstouk βάζει λάδι μέχρι το μέσο των ενδείξεων min και max, και εγώ βάζω μέχρι το max, τότε εγώ θα έχω μισό λίτρο παραπάνω λάδι από τον Svstouk. Είναι έτσι, ή κάτι μου ξεφεύγει ? |
Svstouk έγραψε: |
Πολύ σωστά τα λες. Είχα την εντύπωση ότι εσύ έχεις το 1.6 ![]() Για να δούμε τι συμβαίνει. Το δικό μου είναι του 2002. Το δικό σου; Ρωτάω, γιατί αν είναι του 2000, τότε ενδέχεται η Peugeot να άλλαξε το μήκος του μεταλλικού δείκτη έκτοτε, για να τον έχουν μόνο τα 1.6 και 2.0. Η μόνη λύση είναι να μετρήσουμε το δείκτη λαδιών μας.......μισό λεπτό να πάω............................................................................................... ...............................το μέτρο μου αποκάλυψε την αλήθεια. Ο πλαστικός δείκτης (μαμίσιος) είναι 51 πόντους, ο καινούριος που πήρα ο μεταλλικός είναι 50. ![]() Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! ![]() Πάντως το πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει το μήκος του δείκτη η "μαμά" |
Miltellas έγραψε: |
¶ντυ, πρέπει να κάνεις λάθος... |
Svstouk έγραψε: |
Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! ) και πες μου. |
Ady έγραψε: | ||
Λοιπόν, ο δικός μου είναι 48 πόντους ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Έλα, μην κλαις, και 48 πόντοι δεν είναι λίγοι! ![]() ![]() ![]() Σοβαρά τώρα, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει μόνο τους δείκτες, αλλά και τον όλο κινητήρα ως προς το ύψος του κάρτερ. Αυτά κύριοι μας προσφέρει το forum. Πράγματα που δεν θα υπήρχε περίπτωση να μάθουμε αλλιώς! Ένα μεγάλο μπράβο για την όλη προσπάθεια σε όλους!! ![]() ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Με ορατό πια τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ χυδαίος από όλη την παρέα και να αποβληθώ από το forum άπαξ δια παντός, θα τολμούσα να πω πως στην επόμενη συνάντηση πρέπει να τους βγάλουμε και να τους μετρήσουμε, για να έχουμε χειροπιαστά δείγματα !! :D :D |
Svstouk έγραψε: |
Βαδίζοντας στο ίδιο μονοπάτι με σένα προς την οριστική και αμετάκλητη διαγραφή μου από το forum, θέλω να σε ρωτήσω ποιος.......θα φέρει το χάρακα. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Μεζούρα θα φέρω εγώ, αν και υπάρχει και η παραδοσιακή και δοκιμασμένη λύση της παλάμης !!!! :D |
Svstouk έγραψε: |
Παραδοσιακή;;;; ![]() ![]() ![]() Δοκιμασμένη;;;; ![]() ![]() ![]() ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Σκέψου φίλε τι θα λένε οι γυναίκες που μας διαβάζουν. Εγώ το σκέφτομαι κάπως έτσι : "Ουφ, άντρες! Όλοι τους γουρούνια είναι πια! Όλα τα μετράνε με το μήκος του ........ ". Του δείκτη λαδιού μας, κυρίες μου! ![]() |