PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σπασμένος δείκτης λαδιού

Svstouk - Παρ 06 Σεπ 2002, 21:32:27
Θέμα δημοσίευσης: Σπασμένος δείκτης λαδιού
Έλεος πια........ Crying or Very sad Crying or Very sad

Έκανα το απόγευμα να δω τη στάθμη των λαδιών από τον δείκτη της μηχανής και τι διαπίστωσα; Ότι τα 4/5 του κάτω πλαστικού δείκτη είχαν σπάσει!!!!!!!!! Και πού ήταν το κομμάτι; Παρέα με το κάρτερ τα πίνανε........
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral Neutral Neutral Neutral

Είναι επικίνδυνο αυτό για τον κινητήρα μου; Υπάρχει περίπτωση να μου προκαλέσει κάποια ζημιά; Question Question Question
Μήπως δεν πρέπει να κινώ το αυτοκίνητο καθόλου; Είναι κι η δουλειά ρε γα**το............... Neutral Neutral Neutral Neutral

Πάντως με την αντιπροσωπεία που επικοινώνησα (για να εξηγούμαστε, όχι την Lion) έδειξαν αμέσως ενδιαφέρον 8O και μου είπαν από Δευτέρα να πάω από εκεί για να το βγάλουν Ο,ΤΙ και να χρειαστεί να κάνουν. Κι όλα αυτά υπό την εγγύηση. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Μεγάλα λόγια και σκέψεις δεν θέλω να λέω και να κάνω. Ίδωμεν. Στο μεταξύ πείτε μου τι να κάνω, να το κινώ ή όχι; Είναι επικίνδυνο; Question Question Question

¶υτά τα Πεζό βρε παιδιά μπορεί να μην σε αφήσουν ποτέ στο δρόμο, μπορεί να γ$#$#^ κανονικά τον κινητήρα και να μην σου παραπονεθεί ποτέ, θα σου εμφανίσουν όμως τα πιο κουφά προβλήματα. ¶κου τώρα να χρειαστεί να κατεβάσω το κάρτερ (ενδέχεται κι αυτή η λύση) γιατί;;;; Για να βγάλω το κομμάτι του πλαστικού του δείκτη λαδιού. Σκεφτείτε το λίγο και θα δείτε ότι σε πολλές περιπτώσεις αυτό επιβεβαιώνεται. Mr. Green

Δεν πειράζει 206 μου, εγώ σ'αγαπάω ό,τι και να μου κάνεις. Rolling eyes 2gunfire
theflame - Παρ 06 Σεπ 2002, 22:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λες τώρα;;;;;;;
Πως διάλο έσπασε ο δείκτης του λαδιού;;;;;; Μόνος του μέσα στο κάρτερ;;;
Τι νέο άγχος μου φορτώνεις αρχηγέ μου;;;;;
Ρε μπας και είχες πάει τελευταία σε κανένα συνεργείο και το έσπασε κανένας μάστορας αλλά το έκανε γαργάρα;;;;;; Όχι τίποτα άλλο, να μην ανησυχείς και άδικα.
Πάντως, χωρίς να είμαι μηχανικός, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να έχει κρατηθεί στο φίλτρο λαδιού, αυτή δεν είναι άλλωστε η δουλεία του;;;;;
Μάλιστα είναι κατασκευασμένο για να κρατάει πολύ μικρότερο κομμάτια από τα 4/5 του δείκτη. Λογικά σκεφτόμενος, δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει, το φίλτρο λαδιού θα πρέπει να είναι σε τέτοιο σημείο το οποίο είναι η αρχή της πορείας του λαδιού προς "επικίνδυνα" σημεία από το κάρτερ όπου αυτά μαζεύονται. ¶ρα, λογικά πάντα, δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
¶σε που πότε έσπασε;;;; Δεν νομίζω να ξέρεις ακριβώς έτσι δεν είναι; τυχαία το ανακάλυψες άρα μπορεί να έχει σπάσει και ένα μήνα πριν που λέει ο λόγος και δεν το είχες πάρει χαμπάρι, οπότε μην τρελαίνεσαι, όλα καλά δεν είναι στον κινητήρα σου;
Τώρα, για να είσαι περισσότερο εντάξει με τον εαυτό σου δηλαδή, μην το πολύκουνήσεις. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα για ψυχολογικούς λόγους κυρίως, αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, μάλλον θα σου βγάλουν το φίλτρο και θα το βρουν μπροστά τους. Ευκαιρία και για αλλαγή λαδιών Wink και όλα καλά. :D
Τέλος πάντων, να το αγαπάς το Peugeot σου γιατί σε αγαπά και αυτό, όποιος αγαπά παιδεύει δεν λένε; Mr. Green
Vini - Σαβ 07 Σεπ 2002, 07:24:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένος δείκτης λαδιού
svstouk έγραψε:
Έλεος πια........ Crying or Very sad Crying or Very sad

Έκανα το απόγευμα να δω τη στάθμη των λαδιών από τον δείκτη της μηχανής και τι διαπίστωσα; Ότι τα 4/5 του κάτω πλαστικού δείκτη είχαν σπάσει!!!!!!!!! Και πού ήταν το κομμάτι; Παρέα με το κάρτερ τα πίνανε........
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral Neutral Neutral Neutral

Είναι επικίνδυνο αυτό για τον κινητήρα μου; Υπάρχει περίπτωση να μου προκαλέσει κάποια ζημιά; Question Question Question
Μήπως δεν πρέπει να κινώ το αυτοκίνητο καθόλου; Είναι κι η δουλειά ρε γα**το............... Neutral Neutral Neutral Neutral

Πάντως με την αντιπροσωπεία που επικοινώνησα (για να εξηγούμαστε, όχι την Lion) έδειξαν αμέσως ενδιαφέρον 8O και μου είπαν από Δευτέρα να πάω από εκεί για να το βγάλουν Ο,ΤΙ και να χρειαστεί να κάνουν. Κι όλα αυτά υπό την εγγύηση. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Μεγάλα λόγια και σκέψεις δεν θέλω να λέω και να κάνω. Ίδωμεν. Στο μεταξύ πείτε μου τι να κάνω, να το κινώ ή όχι; Είναι επικίνδυνο; Question Question Question

¶υτά τα Πεζό βρε παιδιά μπορεί να μην σε αφήσουν ποτέ στο δρόμο, μπορεί να γ$#$#^ κανονικά τον κινητήρα και να μην σου παραπονεθεί ποτέ, θα σου εμφανίσουν όμως τα πιο κουφά προβλήματα. ¶κου τώρα να χρειαστεί να κατεβάσω το κάρτερ (ενδέχεται κι αυτή η λύση) γιατί;;;; Για να βγάλω το κομμάτι του πλαστικού του δείκτη λαδιού. Σκεφτείτε το λίγο και θα δείτε ότι σε πολλές περιπτώσεις αυτό επιβεβαιώνεται. Mr. Green

Δεν πειράζει 206 μου, εγώ σ'αγαπάω ό,τι και να μου κάνεις. Rolling eyes 2gunfire


Καλημέρα...
Tώρα μπορώ να πω ότι μάλλον τα διάβασα όλα! Εσπασε και ο πλαστικός δείκτης λαδιού!!!
Μέσα στην ατυχία σου είσαι τυχερός....γιατί σε δέχθηκαν γρήγορα στην LION....εμένα με έβαλαν μετά από παρακάλια στις 23/9... Crying or Very sad Crying or Very sad

Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα σου, αν και το φίλτρο λαδιού θα παίξει καταλυτικό ρόλο...το θέμα είναι να φθάσει μέχρι το φίλτρο...διαφορετικά θα σου αλλάξουν λάδια ώστε να το πετάξει από κάτω το κομμάτι....

Υπομονή....
Neutral Neutral Neutral Neutral
Svstouk - Σαβ 07 Σεπ 2002, 08:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Τι λες τώρα;;;;;;;
Πως διάλο έσπασε ο δείκτης του λαδιού;;;;;; Μόνος του μέσα στο κάρτερ;;;
Τι νέο άγχος μου φορτώνεις αρχηγέ μου;;;;;
Ρε μπας και είχες πάει τελευταία σε κανένα συνεργείο και το έσπασε κανένας μάστορας αλλά το έκανε γαργάρα;;;;;; Όχι τίποτα άλλο, να μην ανησυχείς και άδικα.
Πάντως, χωρίς να είμαι μηχανικός, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να έχει κρατηθεί στο φίλτρο λαδιού, αυτή δεν είναι άλλωστε η δουλεία του;;;;;
Μάλιστα είναι κατασκευασμένο για να κρατάει πολύ μικρότερο κομμάτια από τα 4/5 του δείκτη. Λογικά σκεφτόμενος, δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει, το φίλτρο λαδιού θα πρέπει να είναι σε τέτοιο σημείο το οποίο είναι η αρχή της πορείας του λαδιού προς "επικίνδυνα" σημεία από το κάρτερ όπου αυτά μαζεύονται. ¶ρα, λογικά πάντα, δεν πρέπει να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
¶σε που πότε έσπασε;;;; Δεν νομίζω να ξέρεις ακριβώς έτσι δεν είναι; τυχαία το ανακάλυψες άρα μπορεί να έχει σπάσει και ένα μήνα πριν που λέει ο λόγος και δεν το είχες πάρει χαμπάρι, οπότε μην τρελαίνεσαι, όλα καλά δεν είναι στον κινητήρα σου;
Τώρα, για να είσαι περισσότερο εντάξει με τον εαυτό σου δηλαδή, μην το πολύκουνήσεις. Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα για ψυχολογικούς λόγους κυρίως, αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, μάλλον θα σου βγάλουν το φίλτρο και θα το βρουν μπροστά τους. Ευκαιρία και για αλλαγή λαδιών Wink και όλα καλά. :D
Τέλος πάντων, να το αγαπάς το Peugeot σου γιατί σε αγαπά και αυτό, όποιος αγαπά παιδεύει δεν λένε; Mr. Green


ΌΧι δεν μου το έσπασε κανένας, μπορεί να το έκανα κι ο ίδιος καθώς το έβγαζα να το κοιτάξω, δεν είμαι σίγουρος.

Λογικά τα σκέφτομαι όπως τα λες κι εσύ, ότι δηλ. το φίλτρο θα πρέπει να το έχει κρατήσει.

Από ό,τι ξέρω, εσείς οι 1.6δες έχετε μεταλλικό δείκτη λαδιού. Ξέρει κανείς αν είναι στο ίδιο μήκος με των 1.1 και 1.4 που είναι πλαστικός; Question Question Question
theflame - Σαβ 07 Σεπ 2002, 09:32:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένος δείκτης λαδιού
Vini έγραψε:
Μέσα στην ατυχία σου είσαι τυχερός....γιατί σε δέχθηκαν γρήγορα στην LION....εμένα με έβαλαν μετά από παρακάλια στις 23/9... Crying or Very sad Crying or Very sad

Vini μην κλαις ( Crying or Very sad Crying or Very sad ), διάβασε λίγο καλύτερα, δεν μιλάει για την LION αλλά για εξουσιοδοτημένο μάλλον. οπότε δεν τίθεται θέμα για αυξημένο αίσθημα ευθύνης, τύχη, ή οτιδήποτε άλλο...

Τώρα για τον δείκτη των 1600 θα πρέπει να το ψάξουμε με τους 1600ριδες του club μια και πρέπει να είναι μία φτηνή και εύκολη μετατροπή που σε κάνει και αισθάνεσαι ασφάλεια μετά από αυτό που έπαθες (όχι μόνο εσένα αλλά και εμένα, μιά και είναι ηλίθιο αν μπορείς κάτι που θα σου τύχει, έστω και 1 στις 1000, να το προλάβεις). Wink
Στο συνεργείο που θα πας ούτος ή άλλος θα πρέπει να σου αλλάξουν και το μετρητή, οπότε ρώτα και ενημέρωσε το λαό. :D
Αλεξ@νδρος - Σαβ 07 Σεπ 2002, 10:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια τι λετε για πλαστικους δεικτες .Στο δικο μου 1100(2/2000)ειναι μεταλλικοτατος.Μονο η λαβη ειναι πλαστικη κιτρινη
Δηλαδη και απο εκει κοψαν λεφτα?Μηπως η λαβη σου ειναι πρασινη?Τετοια εχω δει σε 1400 (4/2002)
Α ,και αλλαξαν και το δοχειο του παραφλου.Το εκαναν επιτελους διαφανο...
Vini - Σαβ 07 Σεπ 2002, 11:10:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σπασμένος δείκτης λαδιού
theflame έγραψε:
Vini έγραψε:
Μέσα στην ατυχία σου είσαι τυχερός....γιατί σε δέχθηκαν γρήγορα στην LION....εμένα με έβαλαν μετά από παρακάλια στις 23/9... Crying or Very sad Crying or Very sad

Vini μην κλαις ( Crying or Very sad Crying or Very sad ), διάβασε λίγο καλύτερα, δεν μιλάει για την LION αλλά για εξουσιοδοτημένο μάλλον. οπότε δεν τίθεται θέμα για αυξημένο αίσθημα ευθύνης, τύχη, ή οτιδήποτε άλλο...

Τώρα για τον δείκτη των 1600 θα πρέπει να το ψάξουμε με τους 1600ριδες του club μια και πρέπει να είναι μία φτηνή και εύκολη μετατροπή που σε κάνει και αισθάνεσαι ασφάλεια μετά από αυτό που έπαθες (όχι μόνο εσένα αλλά και εμένα, μιά και είναι ηλίθιο αν μπορείς κάτι που θα σου τύχει, έστω και 1 στις 1000, να το προλάβεις). Wink
Στο συνεργείο που θα πας ούτος ή άλλος θα πρέπει να σου αλλάξουν και το μετρητή, οπότε ρώτα και ενημέρωσε το λαό. :D


oυπς!!!! ζητώ συγνώμη....ήταν πρωί και μάλλον το μάτι δεν είχε ανοίξει ακόμα.... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Νόμιζα ότι έλεγε LION.....σόρυ... Embarassed

Πάντως και εγώ έχω μεταλλικό δείκτη...και έχω 1600... Wink
Svstouk - Σαβ 07 Σεπ 2002, 11:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
Η λαβή είναι πράσινη.

Το συνεργείο δεν είναι απλώς εξουσιοδοτημένο αλλά επίσημος έμπορος της Peugeot.

Εννοείται πως όταν πάω και μάθω τα πάντα θα σας ενημερώσω. Wink

Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα ή περίεργο θόρυβο από τον κινητήρα. Εκείνο που με προβληματίζει είναι μην φράξει καμιά δίοδο, ιδιαίτερα προς το φίλτρο που υποθέτω πως είναι στενή. Τότε.....
chatasos - Σαβ 07 Σεπ 2002, 15:51:26
Θέμα δημοσίευσης:
Και μένα ρε παιδιά, 1.400 του 2000, μεταλικός είναι ο δείκτης με κίτρινη
χειρολαβή. Πάντως αν είναι πλαστικός, τότε τον βλέπω να ξανασπάει πολύ
εύκολα, αφού από ότι είδα στο δικό μου ζορίζεται λιγάκι να μπει, ίσως να
ψιλοστραβώνει κιόλας μερικές φορές...αν ήταν πλαστικός θα είχε ήδη
σπάσει.
DimiP - Σαβ 07 Σεπ 2002, 17:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πλαστικος ;;;;;
ΟΧΙ ευχαριστώ.
1400 του 2000 και μια απο τα ιδια μεταλικοτατος με κιτρινη λαβη πλαστικη.
Τωρα αν μετα τα αλλαξε η Peugeot... δεν ξερω.
Παντως βλεπω τι καλα που ειναι να εισαι στην εγγυηση.
Στερνη μου εγγυηση να σε ειχα ακομα.
theflame - Σαβ 07 Σεπ 2002, 17:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου 1400 του 2002 ο δείκτης είναι με πλαστική λαβή (δεν θυμάμαι χρώμα Embarassed ) στη συνέχεια είναι σαν συρματόσχοινο που έχει πλαστικό τελείωμα με τις ενδείξεις τις στάθμης και όντως θέλει προσοχή στο βάλε βγάλε γιατί ο διάδρομος που περνάει είναι στενός. Νομίζω ότι βιδωτά μπαινοβγαίνει καλύτερα... Wink
Αλεξ@νδρος - Κυρ 08 Σεπ 2002, 00:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Στο δικό μου 1400 του 2002 ο δείκτης είναι με πλαστική λαβή (δεν θυμάμαι χρώμα Embarassed ) στη συνέχεια είναι σαν συρματόσχοινο που έχει πλαστικό τελείωμα με τις ενδείξεις τις στάθμης και όντως θέλει προσοχή στο βάλε βγάλε γιατί ο διάδρομος που περνάει είναι στενός. Νομίζω ότι βιδωτά μπαινοβγαίνει καλύτερα... Wink

Ειναι φανερο οτι ειναι αυτος με την πρασινη λαβη
Και βεβαια ισχυουν αυτα που λεει ο chatasos.Φροντισε να σου βρουν εναν με κιτρινη λαβη αλλιως σε βλεπω να ξανατρεχεις......
Svstouk - Κυρ 08 Σεπ 2002, 10:02:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ρώτησα ένα ακόμη άτομο που γνωρίζει πέντε πράγματα, και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για ζημιά στον κινητήρα, γιατί στη χειρότερη περίπτωση το πλαστικό θα κατακρατηθεί στο φίλτρο. Wink

Αυτό για μένα είναι καλό γιατί δεν είμαι σίγουρος πότε θα μπορέσω να απαγκιστρωθώ από το αυτοκίνητο για μία μέρα (ένεκα δουλειάς, δυστυχώς) Crying or Very sad

Ε ρε γέλια που θα κάνω όταν θα πάω στο μηχανικό να του το αφήσω και μαζί θα του αφήσω και ένα τετράλιτρο SHELL HELIX SUPER (ξέρετε, το κίτρινο) και θα του πω αυτά τα λάδια θα μου βάλεις 8O 8O 8O

Crazy Sniper 2gunfire Silly

E ρε παιδιά, πώς αλλιώς θα είμαι σίγουρος ότι θα μου βάλει τα λάδια που θέλω και ότι δεν θα μου τα καβατζώσει και να μου βάλει κάναν κατιμά εκεί μέσα; Mad Mad Γι'αυτό και η μόνη λύση είναι το καμουφλάζ! 8O 8O Mr. Green

Του πας λοιπόν ένα λάδι που θέλεις εσύ, σε συσκευασία που φωνάζει "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ". Wink Υπάρχει περίπτωση να κρατήσει το κίτρινο το SHELL για την πάρτυ του και να μου βάλει κάποιο άλλο λάδι;

Μέσα λοιπόν το κίτρινο κουτί των SHELL θα έχει το MOTUL 300V 10W/40! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
theflame - Κυρ 08 Σεπ 2002, 10:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
svstouk έγραψε:
Ρώτησα ένα ακόμη άτομο που γνωρίζει πέντε πράγματα, και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για ζημιά στον κινητήρα, γιατί στη χειρότερη περίπτωση το πλαστικό θα κατακρατηθεί στο φίλτρο. Wink

Αυτό για μένα είναι καλό γιατί δεν είμαι σίγουρος πότε θα μπορέσω να απαγκιστρωθώ από το αυτοκίνητο για μία μέρα (ένεκα δουλειάς, δυστυχώς) Crying or Very sad

Ε ρε γέλια που θα κάνω όταν θα πάω στο μηχανικό να του το αφήσω και μαζί θα του αφήσω και ένα τετράλιτρο SHELL HELIX SUPER (ξέρετε, το κίτρινο) και θα του πω αυτά τα λάδια θα μου βάλεις 8O 8O 8O

Crazy Sniper 2gunfire Silly

E ρε παιδιά, πώς αλλιώς θα είμαι σίγουρος ότι θα μου βάλει τα λάδια που θέλω και ότι δεν θα μου τα καβατζώσει και να μου βάλει κάναν κατιμά εκεί μέσα; Mad Mad Γι'αυτό και η μόνη λύση είναι το καμουφλάζ! 8O 8O Mr. Green

Του πας λοιπόν ένα λάδι που θέλεις εσύ, σε συσκευασία που φωνάζει "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ". Wink Υπάρχει περίπτωση να κρατήσει το κίτρινο το SHELL για την πάρτυ του και να μου βάλει κάποιο άλλο λάδι;

Μέσα λοιπόν το κίτρινο κουτί των SHELL θα έχει το MOTUL 300V 10W/40! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Σωστός!!!!
Εγώ λέω να του πάω το motul σε συσκευασία Αλτις!!!!!
Λες όμως να με λυπηθεί και να πει:"Μεγάλε τα πέταξα στη τουαλέτα και σου έβαλα ένα φτηνό λαδάκι να κάνεις τι δουλειά σου γιατί σε λυπήθηκα;;;;" Confused
Svstouk - Κυρ 08 Σεπ 2002, 10:26:48
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
svstouk έγραψε:
Ρώτησα ένα ακόμη άτομο που γνωρίζει πέντε πράγματα, και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για ζημιά στον κινητήρα, γιατί στη χειρότερη περίπτωση το πλαστικό θα κατακρατηθεί στο φίλτρο. Wink

Αυτό για μένα είναι καλό γιατί δεν είμαι σίγουρος πότε θα μπορέσω να απαγκιστρωθώ από το αυτοκίνητο για μία μέρα (ένεκα δουλειάς, δυστυχώς) Crying or Very sad

Ε ρε γέλια που θα κάνω όταν θα πάω στο μηχανικό να του το αφήσω και μαζί θα του αφήσω και ένα τετράλιτρο SHELL HELIX SUPER (ξέρετε, το κίτρινο) και θα του πω αυτά τα λάδια θα μου βάλεις 8O 8O 8O

Crazy Sniper 2gunfire Silly

E ρε παιδιά, πώς αλλιώς θα είμαι σίγουρος ότι θα μου βάλει τα λάδια που θέλω και ότι δεν θα μου τα καβατζώσει και να μου βάλει κάναν κατιμά εκεί μέσα; Mad Mad Γι'αυτό και η μόνη λύση είναι το καμουφλάζ! 8O 8O Mr. Green

Του πας λοιπόν ένα λάδι που θέλεις εσύ, σε συσκευασία που φωνάζει "ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ". Wink Υπάρχει περίπτωση να κρατήσει το κίτρινο το SHELL για την πάρτυ του και να μου βάλει κάποιο άλλο λάδι;

Μέσα λοιπόν το κίτρινο κουτί των SHELL θα έχει το MOTUL 300V 10W/40! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Σωστός!!!!
Εγώ λέω να του πάω το motul σε συσκευασία Αλτις!!!!!
Λες όμως να με λυπηθεί και να πει:"Μεγάλε τα πέταξα στη τουαλέτα και σου έβαλα ένα φτηνό λαδάκι να κάνεις τι δουλειά σου γιατί σε λυπήθηκα;;;;" Confused



Σωστός κι εσύ!
Πες του λοιπόν "Μεγάλε, εγώ αυτά τα λάδια γουστάρω γιατί όταν τηγανίζω πατάτες διατηρούν το ιξώδες τους! 8O 8O " να δούμε τι θα σου πει!!!!!!!!!
Svstouk - Παρ 13 Σεπ 2002, 22:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα που ξεπέρασα τα προβλήματα με το modem μπορώ επιτέλους να επιστρέψω!

Στο θέμα μας. Τηλέφωνο τη Δευτέρα το πρωί στην αντιπροσωπεία, τους λέω τι έγινε και μου λένε "Έλα τώρα!" 8O 8O

Εν ολίγοις : πάω, μου βγάζει τα λάδια, δεν βγαίνει ο δείκτης και λύνει το κάρτερ για να τον βρει. Όντως ο δείκτης ήταν στο κάτω μέρος του κάρτερ. Ο κινητήρας δεν κινδύνευε σε καμιά περίπτωση διότι το λάδι για να φύγει για την αντλία του, περνάει από μια μικρή σίτα διαμέτρου περίπου δύο εκατοστών, που βρίσκεται μέσα στο κάρτερ.

Μου αλλάζει λάδια ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ και μου βάζει τα SHELL ULTRA 15W/50!!! 8O 8O 8O

Noμίζω ότι από τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο δεν θα έχω κάποιο παράπονο. Mr. Green Mr. Green
Αλεξ@νδρος - Παρ 13 Σεπ 2002, 22:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Perfetto Exclamation svstouk.Ουτε γατα ουτε ζημια
ποιον δεικτη σου εβαλε?(για να δω αν εχουν στοκ απο κιτρινους Mr. Green )
theflame - Παρ 13 Σεπ 2002, 22:42:14
Θέμα δημοσίευσης:
Multi color Multi color Multi color Πως μου αρέσουν τα happy ends!!!!!!! Multi color Multi color Multi color

O δείκτης ειναι ίδιος με τον παλιό;
Υπάρχει μεταλικός που να κάνει για το 1400;;
Svstouk - Σαβ 14 Σεπ 2002, 07:17:14
Θέμα δημοσίευσης:
Mου έβαλε τον ίδιο αλλά με πορτοκαλί λαβή.

Τον ρώτησα για τον σιδερένιο, αλλά μου είπε ότι πήγαινε με χρέωση, διότι η εγγύηση καλύπτει μόνο αυτά που υπήρχαν στο αυτοκίνητο. Υπομονή έχρι το σέρβις, οπότε και θα αγοράσω τον μεταλλικό.

Και κάτι άλλο. Μου αναβάθμισαν το software του εγκεφάλου τσάμπα!! 8O 8O 8O 8O 8O Δεν ξέρω για τις εκδόσεις του λογισμικού, αλλά με το καινούριο παρατήρησα ότι κάποιοι μικροδισταγμοί που είχα στο ρόπιασμα από χαμηλά με δευτέρα εξαφανίστηκαν. Wink Wink

Επίσης να σας πω ότι ήμουν ΜΠΡΟΣΤΑ την όλη ώρα της "εγχείρησης" και μπορούσα να ρωτάω τα πάντα χωρίς κανένα πρόβλημα!!!! 0X
Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι χρησιμοποιούν εκεί μέσα επώνυμα χημικά. Ας πούμε, η κόλλα που μου έβαλε στο κάρτερ είναι της WURTH. :D :D
:D :D
Αλεξ@νδρος - Σαβ 14 Σεπ 2002, 11:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεις σε παρακαλω να τους ρωτησεις αν υπαρχει αναβαθμιση software και για το 1100(MAGNETTI MARELLI)?
Ε αμα δεν χρησιμοποιουσαν χημικα μαρκας θα ηταν για φτυσιμο η κανω λαθος?
Svstouk - Σαβ 14 Σεπ 2002, 22:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Μπορεις σε παρακαλω να τους ρωτησεις αν υπαρχει αναβαθμιση software και για το 1100(MAGNETTI MARELLI)?
Ε αμα δεν χρησιμοποιουσαν χημικα μαρκας θα ηταν για φτυσιμο η κανω λαθος?


Το θέμα Αλέξανδρε δεν είναι τα κυβικά, αλλά η έκδοση του λογισμικού που έχει το κάθε αυτοκίνητο. Εμένα ας πούμε, ενώ το είχε στον εγκέφαλο, έψαξε να δει αν είχα κάποια συγκεκριμένη έκδοση η οποία μπορούσε να αναβαθμιστεί. Μπορώ φυσικά να ρωτήσω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα σου πουν αυτό που λέω κι εγώ. Confused
Svstouk - Δευ 16 Σεπ 2002, 08:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και μιας και το ξέχασα να σας το πω τώρα.

Το ξέρατε ότι τα 206 του 2002 ΔΕΝ έχουν φίλτρο βενζίνης;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Εγώ όχι.

Όταν ο μηχανικός σήκωσε το αμάξι να λύσει το κάρτερ μου το έδειξε. Δεν υπάρχει φίλτρο βενζίνης από τον κινητήρα μέχρι και το κάρτερ. Απλά μου είπε ότι μέσα στο κάρτερ υπάρχει μια μικρή μεταλλική σίτα, η οποία φυσικά δεν αλλάζει. Το είδα με τα μάτια μου παιδιά. Δεν υπήρχε σε όλη τη διαδρομή του σωλήνα καυσίμου!!!!

Κι από ό,τι μου είπε αυτό ίσχύει όπως σας είπα μόνο στα μοντέλα του 2002. Δεν ξέρω αν αφορά όλα τα κυβικά, αλλά αφού το δικό μου είναι 1.4, φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και για τα 1.1

Προσωπικά, αυτό με προβλημάτισε. Είναι δυνατόν να μην υπάρχει φίλτρο με τη μορφή που όλοι το γνωρίζουμε; Αυτό δηλαδή είναι καλό για τον κινητήρα; Question Question Question Question

Ακούω σχόλια.
theflame - Δευ 16 Σεπ 2002, 19:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΙ;;;;;; 8O 8O 8O
Δεν νιώθω και πολύ καλά!!!!! Crazy
Κάπου κάτι θα υπάρχει δεν μπορεί.... Shocked
Svstouk - Δευ 16 Σεπ 2002, 21:53:41
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
ΤΙ;;;;;; 8O 8O 8O
Δεν νιώθω και πολύ καλά!!!!! Crazy
Κάπου κάτι θα υπάρχει δεν μπορεί.... Shocked



Υπάρχει μόνο η μικρή μεταλλική σίτα μέσα στο κάρτερ, όπως προανέφερα.
8O 8O 8O

Δεν έχεις παρά να το πας σε κάποιον να δεις το δικό σου αν έχει ή όχι 0X 0X
DimiP - Δευ 16 Σεπ 2002, 22:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
εμεις οι του 2000 να ησυχασουμε ή οχι? Question Question Question Question Question
chatasos - Τρι 17 Σεπ 2002, 07:11:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως στο service των 60.000 χλμ μου άλλαξαν και το φίλτρο
καυσίμου (κωδ. 156787). ¶ραγε μιλάμε για το ίδιο πράγμα?
Πάντως στον κατάλογο των ανταλλακτικών, όλα τα μοντέλα του 2000
(1.1 μέχρι 2.0) φαίνεται να το έχουν.
Vini - Τρι 17 Σεπ 2002, 07:12:00
Θέμα δημοσίευσης:
svstouk έγραψε:
theflame έγραψε:
ΤΙ;;;;;; 8O 8O 8O
Δεν νιώθω και πολύ καλά!!!!! Crazy
Κάπου κάτι θα υπάρχει δεν μπορεί.... Shocked



Υπάρχει μόνο η μικρή μεταλλική σίτα μέσα στο κάρτερ, όπως προανέφερα.
8O 8O 8O

Δεν έχεις παρά να το πας σε κάποιον να δεις το δικό σου αν έχει ή όχι 0X 0X


αμάν! τώρα ζαλίζομαι και εγώ.... :uhoh:
δεν μπορεί ρε σεις! χωρίς φίλτρο....και αν η βενζίνη είναι μάπα τι γίνεται???

Καλά που το είπατε....θα το ψάξω στην Lion.... Confused Confused
Svstouk - Τρι 17 Σεπ 2002, 07:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
εμεις οι του 2000 να ησυχασουμε ή οχι? Question Question Question Question Question


Προφανώς ναι, μιας και μου είπε ότι μόνο τα καινούρια (δηλ. μοντέλα 2002) δεν έχουν φίλτρο.

Και εγώ ρε παιδιά ανησυχώ και η πρώτη μου σκέψη ήταν ακριβώς αυτή. Αν βάλω μούφα βενζίνη τι γίνεται; Από την άλλη δεν μπορώ να σκεφτώ ότι η πεζό δεν το έλαβε αυτό υπόψιν της. Για να προχωρήσει σε μια τέτοια ενέργεια θα πρέπει να έχει κάποιο πολύ καλό λόγο.

ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟ CLUB ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Αλεξ@νδρος - Τρι 17 Σεπ 2002, 22:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια το καρτερ τι δουλεια εχει με την βενζινη?
Στο δικο μου μοντ2000 αλαξα φιλτρο στα 34000.Ειναι κρυμμενο πισω δεξια.Μηπως ο μηχανικος σου δεν μας τα λεει καλα?
Slash - Τετ 18 Σεπ 2002, 00:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να μην υπάρχει φίλτρο βενζίνης. Δηλαδή άιντε ότι σκουπίδι υπάρχει να περνάει από το multipoint, injection, και μετά βαλβίδες; Πάντως τι να κάνει μια σίτα αν είναι όντως έτσι; Πάντως χωρίς φίλτρο βενζίνης είναι χειρότερο από ότι χωρίς φίλτρο αέρα. Evil Shocked Για το 2001 μοντέλα καμιά πληροφορία;
Svstouk - Τετ 18 Σεπ 2002, 08:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
Ρε παιδια το καρτερ τι δουλεια εχει με την βενζινη?
Στο δικο μου μοντ2000 αλαξα φιλτρο στα 34000.Ειναι κρυμμενο πισω δεξια.Μηπως ο μηχανικος σου δεν μας τα λεει καλα?


Κεκτημένη ταχύτητα φίλε μου Αλέξανδρε. Ντεπόζιτο εννοούσα, αλλά είχα στο νου μου το κάρτερ για το οποίο είχα πάει στο μηχανικό.

Τώρα για το αν ξέρει τι μου λέει ο μηχανικός για το φίλτρο βενζίνης, ρε παιδιά δεν ξέρω, υποτίθεται ότι είναι ο αρχιμηχανικός του αντιπροσώπου της Πεζό! Και το κοίταξε και δύο φορές και μου είπε κατηγορηματικά οτι δεν έχει φίλτρο βενζίνης. Confused

Τώρα, αν μου έλεγε μπαρούφες Evil Evil , αλλά δεν το παίρνει για κάτι τέτοιο.
Θα πάρω στα ανταλλακτικά της Lion, θα τους δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και θα τους ζητήσω φίλτρο βενζίνης. Να δούμε αυτοί τι θα μου πουν. Neutral Neutral
Svstouk - Πεμ 24 Οκτ 2002, 13:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν χθες αγόρασα τον μεταλλικό δείκτη λαδιού, αφού προηγουμένως είχα βεβαιωθεί ότι ταιριάζουν οι ενδείξεις του με του πλαστικού (της μαμάς δηλ.). Cool

Το κόστος του συγκεκριμένου δείκτη ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των
6 ευρώ!! Shocked

Το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα είναι ότι σκαλώνει λίγο όταν κοντεύει να κουμπώσει και απλά θέλει λίγο στρίψιμο αριστερά-δεξιά και πίεση (λίγη) και όλα καλά Cool Cool

Bye, bye παλιέ μου δείκτη Rolling eyes Rolling eyes
chatasos - Πεμ 24 Οκτ 2002, 13:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσα είναι ότι σκαλώνει λίγο όταν κοντεύει να κουμπώσει και απλά θέλει λίγο στρίψιμο αριστερά-δεξιά και πίεση (λίγη) και όλα καλά Cool Cool


Και μένα το ίδιο κάνει, αλλά με τον καιρό το συνήθησα.
Sidobre - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:01:33
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Alexandros έγραψε:
Ρε παιδια το καρτερ τι δουλεια εχει με την βενζινη?
Στο δικο μου μοντ2000 αλαξα φιλτρο στα 34000.Ειναι κρυμμενο πισω δεξια.Μηπως ο μηχανικος σου δεν μας τα λεει καλα?


Κεκτημένη ταχύτητα φίλε μου Αλέξανδρε. Ντεπόζιτο εννοούσα, αλλά είχα στο νου μου το κάρτερ για το οποίο είχα πάει στο μηχανικό.

Τώρα για το αν ξέρει τι μου λέει ο μηχανικός για το φίλτρο βενζίνης, ρε παιδιά δεν ξέρω, υποτίθεται ότι είναι ο αρχιμηχανικός του αντιπροσώπου της Πεζό! Και το κοίταξε και δύο φορές και μου είπε κατηγορηματικά οτι δεν έχει φίλτρο βενζίνης. Confused

Τώρα, αν μου έλεγε μπαρούφες Evil Evil , αλλά δεν το παίρνει για κάτι τέτοιο.
Θα πάρω στα ανταλλακτικά της Lion, θα τους δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και θα τους ζητήσω φίλτρο βενζίνης. Να δούμε αυτοί τι θα μου πουν. Neutral Neutral


Κατ'αρχήν καλορίζικος ο δείκτης!

Κατα δεύτερον, ώντας ιδιοκτήτης ενός 206 1,6 16v του 2001, ψαγμένα,

ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!

Εχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο φίλτρο που δεν αλλάζει.

Οταν δε ρώτησα τι γίνεται που σε περίπτωση που κάποιος βενζινάς αντί για βενζίνη βάλει... γαλότσες, η απάντηση ήταν:

- Μα φυσικά αλλάζεις το ρεζερβουάρ! Shocked Shocked

ή εναλλακτικά κατεβάζεις ντεπόζιτο και το πλένεις!

Αλλά η Peugeot συνιστά αλλαγή! Shocked Shocked Shocked
Tomcat - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:16:05
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά σοβαρολογούν οι άνθρωποι? Δεν έχει φίλτρο βενζίνης που να αλλάζει? Δηλαδή με τις άθλειες βενζίνες που διαβάζω οτι κυκλοφορούν καταλαβαίνω τι θα τραβαεί ο κινητήρας! Βεβαία από την άλλη σκεφτόμενος κάτι το οποίο είχε πει ο Αlex σε άλλο τοpic ότι οσο αυξάνουν τα σωματίδια στο φίλτρο τόσο καλύτερο φιλτράρισμα γίνεται ,το κατανοώ αλλά......!
Ady - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Alexandros έγραψε:
Ρε παιδια το καρτερ τι δουλεια εχει με την βενζινη?
Στο δικο μου μοντ2000 αλαξα φιλτρο στα 34000.Ειναι κρυμμενο πισω δεξια.Μηπως ο μηχανικος σου δεν μας τα λεει καλα?


Κεκτημένη ταχύτητα φίλε μου Αλέξανδρε. Ντεπόζιτο εννοούσα, αλλά είχα στο νου μου το κάρτερ για το οποίο είχα πάει στο μηχανικό.

Τώρα για το αν ξέρει τι μου λέει ο μηχανικός για το φίλτρο βενζίνης, ρε παιδιά δεν ξέρω, υποτίθεται ότι είναι ο αρχιμηχανικός του αντιπροσώπου της Πεζό! Και το κοίταξε και δύο φορές και μου είπε κατηγορηματικά οτι δεν έχει φίλτρο βενζίνης. Confused

Τώρα, αν μου έλεγε μπαρούφες Evil Evil , αλλά δεν το παίρνει για κάτι τέτοιο.
Θα πάρω στα ανταλλακτικά της Lion, θα τους δώσω τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου και θα τους ζητήσω φίλτρο βενζίνης. Να δούμε αυτοί τι θα μου πουν. Neutral Neutral


Κατ'αρχήν καλορίζικος ο δείκτης!

Κατα δεύτερον, ώντας ιδιοκτήτης ενός 206 1,6 16v του 2001, ψαγμένα,

ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!

Εχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο φίλτρο που δεν αλλάζει.

Οταν δε ρώτησα τι γίνεται που σε περίπτωση που κάποιος βενζινάς αντί για βενζίνη βάλει... γαλότσες, η απάντηση ήταν:

- Μα φυσικά αλλάζεις το ρεζερβουάρ! Shocked Shocked

ή εναλλακτικά κατεβάζεις ντεπόζιτο και το πλένεις!

Αλλά η Peugeot συνιστά αλλαγή! Shocked Shocked Shocked


Πάντως εγώ έχω φίλτρο.......1.4 XS του 2001.

Ζήλια, ψώρα.......... Laughing Laughing Laughing
Ady - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:

Πάντως εγώ έχω φίλτρο.......1.4 XS του 2001.

Ζήλια, ψώρα.......... Laughing Laughing Laughing


Και για να μην παρεξηγηθώ.......έχω φίλτρο που αλλάζει.
chatasos - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Κατα δεύτερον, ώντας ιδιοκτήτης ενός 206 1,6 16v του 2001, ψαγμένα,

ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!

Εχει αντικατασταθεί από ένα μόνιμο φίλτρο που δεν αλλάζει.

Οταν δε ρώτησα τι γίνεται που σε περίπτωση που κάποιος βενζινάς αντί για βενζίνη βάλει... γαλότσες, η απάντηση ήταν:

- Μα φυσικά αλλάζεις το ρεζερβουάρ! Shocked Shocked

ή εναλλακτικά κατεβάζεις ντεπόζιτο και το πλένεις!

Αλλά η Peugeot συνιστά αλλαγή! Shocked Shocked Shocked


Και η άποψη του τεχνικού από την Lion : "ΟΛΑ τα Peugeot από το 2000 και
μετά -δεν θυμάμαι ακριβώς τον μήνα- δεν έχουν φίλτρο βενζίνης, διότι
σύμφωνα με οδηγίες της ΕΕ τα καύσιμα είναι κατά πολύ καθαρότερα οπότε
δεν υπάρχει και λόγος για κάτι τέτοιο. Οι βαθύτερες αιτίες είναι όμως
κυρίως οικονομικές και το ότι μειώνεται η ρύπανση του περιβάλοντος
από τις πεταμένες αλλαγμένες αντλίες βενζίνης. Σε περίπτωση
προβλήματος, χρειάζεται αντικατάσταση τρόμπας βενζίνης ή/και πλύσιμο
ντεπόζιτου."
Ady - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:

Και η άποψη του τεχνικού από την Lion : "ΟΛΑ τα Peugeot από το 2000 και
μετά -δεν θυμάμαι ακριβώς τον μήνα- δεν έχουν φίλτρο βενζίνης, διότι
σύμφωνα με οδηγίες της ΕΕ τα καύσιμα είναι κατά πολύ καθαρότερα οπότε
δεν υπάρχει και λόγος για κάτι τέτοιο. Οι βαθύτερες αιτίες είναι όμως
κυρίως οικονομικές και το ότι μειώνεται η ρύπανση του περιβάλοντος
από τις πεταμένες αλλαγμένες αντλίες βενζίνης. Σε περίπτωση
προβλήματος, χρειάζεται αντικατάσταση τρόμπας βενζίνης ή/και πλύσιμο
ντεπόζιτου."


Ή ο τεχνικός της Lion δεν ξέρει τι λέει, ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι βλέπω.

Προσέξτε τι θα απαντήσετε, γιατί θα σας σημειώσω για την επόμενη συνάντηση..... :D :D :D :D :D
chatasos - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:36:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
chatasos έγραψε:

Και η άποψη του τεχνικού από την Lion : "ΟΛΑ τα Peugeot από το 2000 και
μετά -δεν θυμάμαι ακριβώς τον μήνα- δεν έχουν φίλτρο βενζίνης, διότι
σύμφωνα με οδηγίες της ΕΕ τα καύσιμα είναι κατά πολύ καθαρότερα οπότε
δεν υπάρχει και λόγος για κάτι τέτοιο. Οι βαθύτερες αιτίες είναι όμως
κυρίως οικονομικές και το ότι μειώνεται η ρύπανση του περιβάλοντος
από τις πεταμένες αλλαγμένες αντλίες βενζίνης. Σε περίπτωση
προβλήματος, χρειάζεται αντικατάσταση τρόμπας βενζίνης ή/και πλύσιμο
ντεπόζιτου."


Ή ο τεχνικός της Lion δεν ξέρει τι λέει, ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι βλέπω.

Προσέξτε τι θα απαντήσετε, γιατί θα σας σημειώσω για την επόμενη συνάντηση..... :D :D :D :D :D


Μήπως το πήρες αρχές του 2001? Μήπως το πήρες από επαρχία?
Ady - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:

Μήπως το πήρες αρχές του 2001? Μήπως το πήρες από επαρχία?


Μάρτιο 2001 από Mr.ΚΑΝΕΛΛΗΣ στα Μελίσσια.

Έχει γούστο να μου βγει το αμάξι παραγωγή 2000 !!!!! Twisted evil Twisted evil
chatasos - Πεμ 24 Οκτ 2002, 14:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
chatasos έγραψε:

Μήπως το πήρες αρχές του 2001? Μήπως το πήρες από επαρχία?


Μάρτιο 2001 από Mr.ΚΑΝΕΛΛΗΣ στα Μελίσσια.

Έχει γούστο να μου βγει το αμάξι παραγωγή 2000 !!!!! Twisted evil Twisted evil


Αν δώσεις τον αριθμό πλαισίου στην αντιπροσωπία λογικά μπορούν να σου
πουν την ημερομηνία παραγωγής.
Ίσως να υπάρχει και κάπου στο internet κάποιος Vin Decoder για τα Peugeot,
οπότε μπορείς να το βρεις και από εκεί.
Miltellas - Παρ 25 Οκτ 2002, 01:56:54
Θέμα δημοσίευσης:
¶ντυ, πρέπει να κάνεις λάθος...

Για όλους εμάς που έχουμε το φίλτρο ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης, έχουμε μόνο μία επιλογή. Κάθε 10000χλμ ρίχνουμε καθαριστικό καυσίμου στο ρεζερβουάρ ή (και) χρησιμοποιούμε VPower. Εγώ κάνω το πρώτο και βάζω το Line Cleaner της ProTec. To έχω γράψει κι αλλού.
Svstouk - Παρ 25 Οκτ 2002, 07:30:02
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
¶ντυ, πρέπει να κάνεις λάθος...

Για όλους εμάς που έχουμε το φίλτρο ενσωματωμένο στην αντλία βενζίνης, έχουμε μόνο μία επιλογή. Κάθε 10000χλμ ρίχνουμε καθαριστικό καυσίμου στο ρεζερβουάρ ή (και) χρησιμοποιούμε VPower. Εγώ κάνω το πρώτο και βάζω το Line Cleaner της ProTec. To έχω γράψει κι αλλού.


Ρε συ Μίλτο, κι αν κόβαμε κάπου το σωληνάκι της βενζίνης και βάζαμε μόνοι μας ένα φιλτράκι βενζίνης; Γιατί από όσο βλέπω στο 205, έρχεται το σωληνάκι από το τεπόζιτο, κόβεται στο φίλτρο βενζίνης και συνεχίζεται μετά. Question Ή μήπως λέω μλκιες; Question
Svstouk - Παρ 25 Οκτ 2002, 07:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δείκτη λαδιού γράψτε λάθος. Ο καινούριος μεταλλικός δεν έχει τελικά το ίδιο μήκος με τον πλαστικό μαμίσιο (μ'αρέσει που το μέτρησα κιόλας! ). Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. Wink

Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. Wink

Αυτά προς γνώση! Cool
theflame - Παρ 25 Οκτ 2002, 08:25:50
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. Wink

Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. Wink

Αυτά προς γνώση! Cool


Να το θυμάσαι να το λες όταν σου αλλάζουν λάδια στο συνεργείο ή όπου αλλού, μη και σου βάλουν λάδια με βάση το νέο δείκτη οπότε και θα σου έχουν βάλει περισσότερα από το φυσιολογικό!!
Ady - Παρ 25 Οκτ 2002, 08:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Στο δείκτη λαδιού γράψτε λάθος. Ο καινούριος μεταλλικός δεν έχει τελικά το ίδιο μήκος με τον πλαστικό μαμίσιο (μ'αρέσει που το μέτρησα κιόλας! ). Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. Wink

Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. Wink

Αυτά προς γνώση! Cool


Μισό λεπτό παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί.......

Εγώ έχω το ίδιο αμάξι με τον Svstouk, και έχω το μεταλλικό δείκτη.

Αν ο δικός μου μεταλλικός δείκτης έχει τις ίδιες διαστάσεις με το μεταλλικό δείκτη του Svstouk, και οι ενδείξεις min και max είναι στο ίδιο σημείο, τότε ο Svstouk στις αλλαγές λαδιών θα βάζει λιγότερη ποσότητα λαδιού από εμένα, για να συμφωνεί με τις ενδείξεις του παλιού πλαστικού δείκτη.

Οι διαφορές βέβαια δεν είναι μεγάλες, γιατί αν ο Svstouk βάζει λάδι μέχρι το μέσο των ενδείξεων min και max, και εγώ βάζω μέχρι το max, τότε εγώ θα έχω μισό λίτρο παραπάνω λάδι από τον Svstouk.

Είναι έτσι, ή κάτι μου ξεφεύγει ?
Svstouk - Παρ 25 Οκτ 2002, 11:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Στο δείκτη λαδιού γράψτε λάθος. Ο καινούριος μεταλλικός δεν έχει τελικά το ίδιο μήκος με τον πλαστικό μαμίσιο (μ'αρέσει που το μέτρησα κιόλας! ). Ο μεταλλικός είναι 1,5 πόντο κοντύτερος, που πρακτικά σημαίνει ότι η μέγιστη ένδειξη λαδιού όπως την ήξερα στον πλαστικό, φτάνει τώρα ακριβώς στη μέση των δύο ενδείξεων του μεταλλικού. Wink

Κανένα πρόβλημα όμως μιας και ποτέ δεν άφηνα τη στάθμη του λαδιού να πέσει κάτω από το μισό του επιτρεπτού ορίου. Wink

Αυτά προς γνώση! Cool


Μισό λεπτό παιδιά γιατί έχω μπερδευτεί.......

Εγώ έχω το ίδιο αμάξι με τον Svstouk, και έχω το μεταλλικό δείκτη.

Αν ο δικός μου μεταλλικός δείκτης έχει τις ίδιες διαστάσεις με το μεταλλικό δείκτη του Svstouk, και οι ενδείξεις min και max είναι στο ίδιο σημείο, τότε ο Svstouk στις αλλαγές λαδιών θα βάζει λιγότερη ποσότητα λαδιού από εμένα, για να συμφωνεί με τις ενδείξεις του παλιού πλαστικού δείκτη.

Οι διαφορές βέβαια δεν είναι μεγάλες, γιατί αν ο Svstouk βάζει λάδι μέχρι το μέσο των ενδείξεων min και max, και εγώ βάζω μέχρι το max, τότε εγώ θα έχω μισό λίτρο παραπάνω λάδι από τον Svstouk.

Είναι έτσι, ή κάτι μου ξεφεύγει ?


Πολύ σωστά τα λες. Είχα την εντύπωση ότι εσύ έχεις το 1.6 Embarassed

Για να δούμε τι συμβαίνει. Το δικό μου είναι του 2002. Το δικό σου; Ρωτάω, γιατί αν είναι του 2000, τότε ενδέχεται η Peugeot να άλλαξε το μήκος του μεταλλικού δείκτη έκτοτε, για να τον έχουν μόνο τα 1.6 και 2.0.
Η μόνη λύση είναι να μετρήσουμε το δείκτη λαδιών μας.......μισό λεπτό να πάω...............................................................................................
...............................το μέτρο μου αποκάλυψε την αλήθεια. Ο πλαστικός δείκτης (μαμίσιος) είναι 51 πόντους, ο καινούριος που πήρα ο μεταλλικός είναι 50. Confused

Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! Cool ) και πες μου.

Πάντως το πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει το μήκος του δείκτη η "μαμά"
Ady - Παρ 25 Οκτ 2002, 12:21:35
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Πολύ σωστά τα λες. Είχα την εντύπωση ότι εσύ έχεις το 1.6 Embarassed

Για να δούμε τι συμβαίνει. Το δικό μου είναι του 2002. Το δικό σου; Ρωτάω, γιατί αν είναι του 2000, τότε ενδέχεται η Peugeot να άλλαξε το μήκος του μεταλλικού δείκτη έκτοτε, για να τον έχουν μόνο τα 1.6 και 2.0.
Η μόνη λύση είναι να μετρήσουμε το δείκτη λαδιών μας.......μισό λεπτό να πάω...............................................................................................
...............................το μέτρο μου αποκάλυψε την αλήθεια. Ο πλαστικός δείκτης (μαμίσιος) είναι 51 πόντους, ο καινούριος που πήρα ο μεταλλικός είναι 50. Confused

Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! Cool ) και πες μου.

Πάντως το πιθανότερο είναι να έχει αλλάξει το μήκος του δείκτη η "μαμά"


Λοιπόν, ο δικός μου είναι 48 πόντους Crying or Very sad Crying or Very sad , στριφογυριστός και μεταλλικός.
Svstouk - Παρ 25 Οκτ 2002, 13:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ακόμα γελάω ρε φίλε!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Κι εγώ από Δευτέρα θα σας ξαναδώ, διότι λέω να την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια για το ΠΣΚ! Laughing Laughing

Τα λέμε σε τρεις μέρες!!
Ady - Παρ 25 Οκτ 2002, 13:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό Που Σου Κου Δου σε όλους !!!!!!!!!!!
Miltellas - Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
¶ντυ, πρέπει να κάνεις λάθος...


¶ντυ, άκυρον! Δεν κάνεις λάθος! Νόμιζα ότι είχες το 1.6XS, πώς ξεγελάστηκα έτσι; Embarassed

Όλα τα 1.4 του 2001 έχουν εξωτερικό φίλτρο βενζίνης. Για τα 1.4 του 2002 δεν γνωρίζω.
Ady - Τετ 30 Οκτ 2002, 08:49:44
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! ) και πες μου.


Λοιπόν, ο δικός μου είναι 48 πόντους Crying or Very sad Crying or Very sad , στριφογυριστός και μεταλλικός.
Svstouk - Τετ 30 Οκτ 2002, 08:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Ady, μέτρα το μήκος του δικού σου δείκτη (όλο εκεί ο νους σας!!!! ) και πες μου.


Λοιπόν, ο δικός μου είναι 48 πόντους Crying or Very sad Crying or Very sad , στριφογυριστός και μεταλλικός.


Έλα, μην κλαις, και 48 πόντοι δεν είναι λίγοι! Shocked Laughing Laughing

Σοβαρά τώρα, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει μόνο τους δείκτες, αλλά και τον όλο κινητήρα ως προς το ύψος του κάρτερ.

Αυτά κύριοι μας προσφέρει το forum. Πράγματα που δεν θα υπήρχε περίπτωση να μάθουμε αλλιώς! Ένα μεγάλο μπράβο για την όλη προσπάθεια σε όλους!! Cool Cool
Ady - Τετ 30 Οκτ 2002, 08:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Έλα, μην κλαις, και 48 πόντοι δεν είναι λίγοι! Shocked Laughing Laughing

Σοβαρά τώρα, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει μόνο τους δείκτες, αλλά και τον όλο κινητήρα ως προς το ύψος του κάρτερ.

Αυτά κύριοι μας προσφέρει το forum. Πράγματα που δεν θα υπήρχε περίπτωση να μάθουμε αλλιώς! Ένα μεγάλο μπράβο για την όλη προσπάθεια σε όλους!! Cool Cool


Με ορατό πια τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ χυδαίος από όλη την παρέα και να αποβληθώ από το forum άπαξ δια παντός, θα τολμούσα να πω πως στην επόμενη συνάντηση πρέπει να τους βγάλουμε και να τους μετρήσουμε, για να έχουμε χειροπιαστά δείγματα !! :D :D
Svstouk - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:

Έλα, μην κλαις, και 48 πόντοι δεν είναι λίγοι! Shocked Laughing Laughing

Σοβαρά τώρα, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν αλλάξει μόνο τους δείκτες, αλλά και τον όλο κινητήρα ως προς το ύψος του κάρτερ.

Αυτά κύριοι μας προσφέρει το forum. Πράγματα που δεν θα υπήρχε περίπτωση να μάθουμε αλλιώς! Ένα μεγάλο μπράβο για την όλη προσπάθεια σε όλους!! Cool Cool


Με ορατό πια τον κίνδυνο να χαρακτηριστώ χυδαίος από όλη την παρέα και να αποβληθώ από το forum άπαξ δια παντός, θα τολμούσα να πω πως στην επόμενη συνάντηση πρέπει να τους βγάλουμε και να τους μετρήσουμε, για να έχουμε χειροπιαστά δείγματα !! :D :D



Βαδίζοντας στο ίδιο μονοπάτι με σένα προς την οριστική και αμετάκλητη διαγραφή μου από το forum, θέλω να σε ρωτήσω ποιος.......θα φέρει το χάρακα. Shocked Ή μήπως καλύτερα τη μεζούρα; Shocked Shocked Καθώς, βλέπεις, μιλάμε για κάποια σεβαστά μεγέθη, που, εντάξει, όπως και να το κάνουμε χρειάζονται μεγαλύτερα όργανα μέτρησης! Laughing Mr. Green Mr. Green


Lol Lol Lol
Ady - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Βαδίζοντας στο ίδιο μονοπάτι με σένα προς την οριστική και αμετάκλητη διαγραφή μου από το forum, θέλω να σε ρωτήσω ποιος.......θα φέρει το χάρακα. Shocked Ή μήπως καλύτερα τη μεζούρα; Shocked Shocked Καθώς, βλέπεις, μιλάμε για κάποια σεβαστά μεγέθη, που, εντάξει, όπως και να το κάνουμε χρειάζονται μεγαλύτερα όργανα μέτρησης! Laughing Mr. Green Mr. Green


Lol Lol Lol


Μεζούρα θα φέρω εγώ, αν και υπάρχει και η παραδοσιακή και δοκιμασμένη λύση της παλάμης !!!! :D
Svstouk - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Svstouk έγραψε:

Βαδίζοντας στο ίδιο μονοπάτι με σένα προς την οριστική και αμετάκλητη διαγραφή μου από το forum, θέλω να σε ρωτήσω ποιος.......θα φέρει το χάρακα. Shocked Ή μήπως καλύτερα τη μεζούρα; Shocked Shocked Καθώς, βλέπεις, μιλάμε για κάποια σεβαστά μεγέθη, που, εντάξει, όπως και να το κάνουμε χρειάζονται μεγαλύτερα όργανα μέτρησης! Laughing Mr. Green Mr. Green


Lol Lol Lol


Μεζούρα θα φέρω εγώ, αν και υπάρχει και η παραδοσιακή και δοκιμασμένη λύση της παλάμης !!!! :D


Παραδοσιακή;;;; Shocked Shocked Shocked

Δοκιμασμένη;;;; Shocked Shocked Shocked


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σκέψου φίλε τι θα λένε οι γυναίκες που μας διαβάζουν. Εγώ το σκέφτομαι κάπως έτσι : "Ουφ, άντρες! Όλοι τους γουρούνια είναι πια! Όλα τα μετράνε με το μήκος του ........ ". Του δείκτη λαδιού μας, κυρίες μου! Cool
Ady - Τετ 30 Οκτ 2002, 09:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

Παραδοσιακή;;;; Shocked Shocked Shocked

Δοκιμασμένη;;;; Shocked Shocked Shocked


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σκέψου φίλε τι θα λένε οι γυναίκες που μας διαβάζουν. Εγώ το σκέφτομαι κάπως έτσι : "Ουφ, άντρες! Όλοι τους γουρούνια είναι πια! Όλα τα μετράνε με το μήκος του ........ ". Του δείκτη λαδιού μας, κυρίες μου! Cool


Για το δείκτη του λαδιού μιλάμε τόση ώρα ??????????
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr