PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τιμές Eibach και Devil

pduke - Τετ 04 Σεπ 2002, 15:31:31
Θέμα δημοσίευσης: Τιμές Eibach και Devil
Φρέσκα φρέσκα και ακούω απόψεις

Eibach (1.6 16V & 2.0)(?) = 132euro

Χταπόδι Devil (4-1) για 2.0 = 750euro (!!!!!!)
Mεσαίος σωλήνας με καζανάκι (Devil) = 255ευρώ
χωρίς καζανάκι = 160ευρώ

αυτά
Sidobre - Τετ 04 Σεπ 2002, 16:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι θέλετε από Devil, θα το βρείτε εδώ:

http://automotif.co.uk/cgi-bin/model.cgi?site=devil&make=peugeot&modelmenu=206&submit=Go

Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρουμε να κανονίσουμε ειδικές τιμές για το Club...
Vini - Τετ 04 Σεπ 2002, 17:46:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τιμές Eibach και Devil
pduke έγραψε:
Φρέσκα φρέσκα και ακούω απόψεις

Eibach (1.6 16V & 2.0)(?) = 132euro

Χταπόδι Devil (4-1) για 2.0 = 750euro (!!!!!!)
Mεσαίος σωλήνας με καζανάκι (Devil) = 255ευρώ
χωρίς καζανάκι = 160ευρώ

αυτά


Λοιπόν η PEUGEOT έχει τα ελατήρια 115euro τελική τιμή...(βλέπω την απόδειξη...)

Οι τιμές της DEVIL είναι καλές... Wink Wink Wink Wink και κανονικές!!!!! Wink Wink
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 19:53:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τιμές Eibach και Devil
Vini έγραψε:
Λοιπόν η PEUGEOT έχει τα ελατήρια 115euro τελική τιμή...(βλέπω την απόδειξη...)


150 ευρώ η αντιπροσωπία της Eibach. Που δεν έχει ετοιμοπαράδοτα τα "7024.120" και πρέπει να περιμένεις.

155 ευρώ η Peugeot. Που δεν ξέρω που θα τα βρει, να τα πάρει, για να μου τα βάλει, αύριο πρωί.

Kαι τα δύο είναι τσεκαρισμένα χθες και σήμερα το πρωί. Όχι μην ανυσηχήτε αύριο δεν θα πάρω να ξαναρωτήσω 8O 8O 8O 8O
pduke - Τετ 04 Σεπ 2002, 21:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
ε τι γίνετε ρε παιδιά?αποφασίστε!150 , 155 ή 115

Για την automotif ξέρω κι εγώ και τους έχω πάρει τηλέφωνο αλλά μπέρδεμα η κατάσταση.Φαντάσου ότι μιλάνε για 2λιτρο με ένα Λάμδα 99-2000 μοντέλο, ότι φοράει χταπόδι 4-2-1 το ίδιο με το.......WRC!!!!!!!!
μπέρδεμα!
Από την άλλη το δικό μου το χταπόδι είναι πίσω από τον κινητήρα και αμέσως μετά είναι η άρθρωση για down pipe.Που να μπει 4-2-1 εκεί??ούτε καλαμαράκι 3-1 δεν χωράει!!!! Laughing
christhehealer - Πεμ 05 Σεπ 2002, 10:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
ε τι γίνετε ρε παιδιά?αποφασίστε!150 , 155 ή 115


Πάνο συντονίσου.

O Vini τα έβαλε όταν πήρε το αυτοκίνητο. Tου τα χρέωσαν 115 Eυρώ.

Eάν πας στην αντιπροσωπεία της Eibach και τους πεις "τύλα μου ένα ζεύγος για 206" στο ταμείο αφήνεις 150 ευρώ και φεύγεις χαρούμενος.

Eάν πας στην Peugeot (όπως εγώ) και τους πεις να μπουν ελατήρια πάραυτα και να κάνετε εσείς την αγορά, τα πληρώνεις 155 ευρά.
Σιγά μην έκανα τον γύρο της Aθήνας για 5 ευρώ. Mόνο η μανούρα φτάνει.

Tο κατάλαβες τώρα ή να το παίξω στο πιάνο, δωδεκάμετρο 8) 8) 8) 8) 8)
pduke - Πεμ 05 Σεπ 2002, 10:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pduke έγραψε:
ε τι γίνετε ρε παιδιά?αποφασίστε!150 , 155 ή 115


Πάνο συντονίσου.

O Vini τα έβαλε όταν πήρε το αυτοκίνητο. Tου τα χρέωσαν 115 Eυρώ.

Eάν πας στην αντιπροσωπεία της Eibach και τους πεις "τύλα μου ένα ζεύγος για 206" στο ταμείο αφήνεις 150 ευρώ και φεύγεις χαρούμενος.

Eάν πας στην Peugeot (όπως εγώ) και τους πεις να μπουν ελατήρια πάραυτα και να κάνετε εσείς την αγορά, τα πληρώνεις 155 ευρά.
Σιγά μην έκανα τον γύρο της Aθήνας για 5 ευρώ. Mόνο η μανούρα φτάνει.

Tο κατάλαβες τώρα ή να το παίξω στο πιάνο, δωδεκάμετρο 8) 8) 8) 8) 8)


Nαι αλλά αν συντονιστείτε κι εσείς θα πετύχετε καλύτερες τιμές.Εγώ δηλαδή πως τα βρήκα 132?
Και στην τελική φίλε Χρήστο αν το παίξεις στο πιάνο δωδεκάμετρο και δεν με φωναξεις να φέρω κιθάρα....τσακωθήκαμε ,στο λέω!!!! Exclamation
Vini - Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
pduke έγραψε:
ε τι γίνετε ρε παιδιά?αποφασίστε!150 , 155 ή 115


Πάνο συντονίσου.

O Vini τα έβαλε όταν πήρε το αυτοκίνητο. Tου τα χρέωσαν 115 Eυρώ.

Eάν πας στην αντιπροσωπεία της Eibach και τους πεις "τύλα μου ένα ζεύγος για 206" στο ταμείο αφήνεις 150 ευρώ και φεύγεις χαρούμενος.

Eάν πας στην Peugeot (όπως εγώ) και τους πεις να μπουν ελατήρια πάραυτα και να κάνετε εσείς την αγορά, τα πληρώνεις 155 ευρά.
Σιγά μην έκανα τον γύρο της Aθήνας για 5 ευρώ. Mόνο η μανούρα φτάνει.

Tο κατάλαβες τώρα ή να το παίξω στο πιάνο, δωδεκάμετρο 8) 8) 8) 8) 8)


μπιπ! λάθος!
τα έβαλα δύο μήνες μετά την αγορά δηλ. Ιούνιο... Wink Wink
Και μάλιστα χρεώθηκαν 98euro +18% = 115euro.... Wink Wink
pezomania - Πεμ 05 Σεπ 2002, 14:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ τα eibach τα έβαλα 145euro Rolling eyes Razz
pduke - Πεμ 05 Σεπ 2002, 17:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ε!Μπράβο σας όλους!!!Είστε οι πεμπτουσία της οργάνωσης ενός κλαμπ!!!
Ο καθένας την τιμή του και το μάστορά του!!!
Μίλτο νομίζω ότι πρέπει να τους οργανώσουμε!!!!
Πες τους πως ψωνίζει λάδια ο κόσμος,ετσι για αρχή!!! Wink
Vini - Πεμ 05 Σεπ 2002, 17:56:17
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Ε!Μπράβο σας όλους!!!Είστε οι πεμπτουσία της οργάνωσης ενός κλαμπ!!!
Ο καθένας την τιμή του και το μάστορά του!!!
Μίλτο νομίζω ότι πρέπει να τους οργανώσουμε!!!!
Πες τους πως ψωνίζει λάδια ο κόσμος,ετσι για αρχή!!! Wink


ρε συ Πάνο εσείς που είστε οργανωμένοι εκεί πάνω δεν βρίσκετε και σε εμάς εδώ κάτω κανένα συνεργείο της προκοπής γιατί πίστεψε με εγώ προσωπικά έχω οργώσει σχεδόν όλη την Αττική...σε λίγο με βλέπω να πηγαίνω για συνεργείο σε καμιά Κόρινθο, Χαλκίδα, Ναύπλιο, Τρίπολη....
Question Question Question Question Question Question Question

Ή τουλάχιστον πες και σε μας που πάτε στην Θεσ/κη και που ξέρεις εγώ μπορεί να ανεβαίνω Θεσ/κη για service.... Wink Wink Wink Wink
pduke - Πεμ 05 Σεπ 2002, 21:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:


ρε συ Πάνο εσείς που είστε οργανωμένοι εκεί πάνω δεν βρίσκετε και σε εμάς εδώ κάτω κανένα συνεργείο της προκοπής γιατί πίστεψε με εγώ προσωπικά έχω οργώσει σχεδόν όλη την Αττική...σε λίγο με βλέπω να πηγαίνω για συνεργείο σε καμιά Κόρινθο, Χαλκίδα, Ναύπλιο, Τρίπολη....
Question Question Question Question Question Question Question

Ή τουλάχιστον πες και σε μας που πάτε στην Θεσ/κη και που ξέρεις εγώ μπορεί να ανεβαίνω Θεσ/κη για service.... Wink Wink Wink Wink


Νίκο μου καταλαβαίνεις ότι σας πειράζω και πίστεψε με ,καταλαβαίνω τον πόνο σου.
Και εδώ για συνεργείο ψάχνουμε λες και δεν υπάρχουν!κι όμως peugeot και καλό συνεργείο είναι ένας συνδυασμός που δεν κόλάει καλά!αν το ίδιο συμβαίνει και στην Αθήνα τότε έχουμε πρόβλημα.
Μόλαταύτα ο Μίλτος βρήκε ένα την ώρα που εγώ άκουσα καταπληκτικά λόγια για ένα άλλο(απο τα λόγια στην πράξη βεβαια......)
Κεφάλια κάτω λοιπόν και ψάξιμο.
Πάντως για να περάσω στα του κλαμπ ,κακά τα ψέματα , η οργάνωση με λίγα μέλη και χωρίς χώρο πργματικό (και όχι virtual) ειναι μια υπόθεση πονεμένη.
Προσωπικά νιώθω ανασφάλεια όταν μιλάω σε προμηθευτές για το κλαμπ και ζητάω τιμές ,όταν δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να του δώσω αυτά που του λέω.Κυνηγάω κόσμο στο δρόμο και δίνω κάρτες αλλά......
Υπομονή πιστεύω ότι θα παμε καλα γιατί βλέπω ότι υπάρχει πείσμα και επίπεδο.
Νομίζω επίσης ότι οι καλύτεροι 206ηδες για να πλησιάσουμε και να βοηθήσουν πραγματικά δεν είναι κα΄τι "ψειρες" σαν κι εμάς,αλλά η μάζα,οι πιο αδιάφοροι που θέλουν απλά καλύτερες τιμές και την στοιχειώδη προσοχή.Αυτοί αλλάζουν συνεργεία και προτιμήσεις πολύ πιο εύκολα.
Πάντως νομίζω ότι προτιμώ συνάντηση περισσότερο από φτηνα αμορτισέρ.... Wink
Miltellas - Παρ 06 Σεπ 2002, 01:49:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα κατευθείαν στα κεντρικά του Χαμπή (Motul) για να πάρω τιμές για λάδια. Τα 300V έχουν όλα την ίδια τιμή, και τα δίνει 26Ε το 2λιτρο!! Από την αποθήκη του! Σκέφτομαι: "Δεν μπορεί, με δουλεύει! Για μλκα με περνάει;" Και πάω κατευθείαν στο Careffour γιατί ως γνωστόν αυτό το κ*λοκατάστημα χτυπάει άσχημα τις τιμές σε όλη την αγορά, και φταίνε γι αυτό πιο πολύ οι προμηθευτές τους που ξεβρακώνονται.
Λοιπόν, τα 300V στα Careffour κοστίζουν 22Ε/2lt!!! 8O
Δηλαδή, ο Χαμπής μου τα έδινε από την αποθήκη του πιο ακριβά από ότι ο πελάτης του! Όταν του μίλησα για club με παρέπεμψε στον Διευθυντή και με ξενέρωσε, του άφησα το τηλέφωνο και του είπα ότι εάν επιθυμούν συνεργασία με club να με ειδοποιήσουν για να μου δώσουν προσφορά. Με κάτι τέτοια τα παίρνω στο κρανίο και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα βρω αντίστοιχο λάδι ή έστω κοντά στο Motul άλλης μάρκας, τους κλ*νω ευχαρίστως και με ανακούφιση. Ακούς εκεί, στο Careffour 4Ε το 2λιτρο πιο φτηνά από τον εισαγωγέα! (Διευκρίνηση: τα Motul του Careffour είναι πράγματι από τον Χαμπή). Αντιθέτως, ο Καραμπάσης μου έδωσε τιμή για Aral χαμηλότερη από του Careffour. Και προτιμώ να τιμώ τους συνεργάτες που με εκτιμούν και με σέβονται.

Πάντως για λάδια έχω την πεποίθηση ότι έβγαλα πολύ καλή άκρη με τον εισαγωγέα της PAZ (Γιασσιάς ΑΕ). Το PAZ Power Synt 5W40 που είναι του επιπέδου των BP 7000, Mobil 1, Shell Helix Ultra (ίσως και των Motul 300V, θα δείξει..) θα μας το δίνει γύρω στα 5 με 6Ε το λίτρο! Αυτή τη στιγμή εκτελωνίζεται μία πολύ μικρή ποσότητα που ήρθε αποκλειστικά για μας και απευθείας από το εργοστάσιο στο Ισραήλ! Οριστική τιμή θα σας πω την Δευτέρα που θα το βάλουμε στα μοτέρ μας για εξαντλητική δοκιμή. Πάνο, ψυχραιμία! Βασίσου στο ένστικτό μου!
Στην Αθήνα κατέβηκα με το ημισυνθετικό της PAZ το Synt X 10W40 που έχει σύμφωνα με τον κατασκευαστή απόδοση συνθετικού, και το έσκισα στο ταξίδι. Στην απόδοση και συμπεριφορά ήταν ίσως και καλύτερο από το ιταλικό συνθετικό ERG 10W40 που μου έβαζε η αντιπροσωπεία. Ο κινητήρας μετά από 2000χλμ εξακολουθεί να δουλεύει αθόρυβα (παρ'ότι δούλεψα το λάδι στους 140C για 1000χλμ!!), και έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι το 100% συνθετικό Power Synt θα είναι κάτι το εξαιρετικό (σύμφωνα με τον κατασκευαστή προορίζεται για αγωνιστικά μοτέρ και διατηρεί τη λιπαντικότητα ακόμη και στους 300C!!)

Για συνεργείο σας έχω πει ότι ανακάλυψα ένα με πολύ καλή φήμη που το είδα πάνω στη δουλειά του και μου άρεσαν πάρα πολύ οι άνθρωποι και το περιβάλλον. Έχει πολλή πελατεία και αρκετούς πυροβολημένους! Ο Πάνος μου μίλησε και για άλλο συνεργείο! Εάν κάτι δεν μας αρέσει στο ένα θα έχουμε και εναλλακτική λύση. Για δυναμικό ξεκίνημα θα πάμε για service στο νέο μας συνεργείο, στους "Βασίληδες" τέσσερα 206 μαζί!!
Καλή μας τύχη...
:D
Alex - Παρ 06 Σεπ 2002, 02:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
Krima pou o Xamphs einai toso st@rxidisths. Mias kai poloi edw mesa bazoume Motul kai tha tan kalh efkairia.. Twra gia to 26 ti na pw.. apistefto.. Etsi opws hrthan ta pragmata pio poly mas symferei na diapragmateftoume me to carrefour! :D

To carrefour mporei na to pernei xontrikws apo ton Xamph opote 26 einai ligo dyskolo.. mporei na to pernei 20 kserw gw kai na to dinei 22.. Pantws den tha me ekseplhse an to perne kai 23 kai to dine 22 mias kai otan mpeis sto carrefour spania tha pswniseis 1 pragma opote mporei orismena proionta na nai "kraxtes"...
Sidobre - Παρ 06 Σεπ 2002, 09:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμ. θα αρχίσω να απογοητεύομαι....

Εντός των ημερών θα μιλήσω με την ΑΦΟΙΚΟ ΑΕΒΕ (Lubrinet) μια και είναι κύριος προμηθευτής μου στα MOTUL εδώ και πολλά χρόνια, μπας και μας κάνουν καμμία μαζική έκπτωση!

Απλά δώστε μου και εμένα μια πίστωση χρόνου διότι οι περισσότεροι ξέρουν ότι αυτό το καιρό δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο.
Vini - Παρ 06 Σεπ 2002, 09:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πήγα κατευθείαν στα κεντρικά του Χαμπή (Motul) για να πάρω τιμές για λάδια. Τα 300V έχουν όλα την ίδια τιμή, και τα δίνει 26Ε το 2λιτρο!! Από την αποθήκη του! Σκέφτομαι: "Δεν μπορεί, με δουλεύει! Για μλκα με περνάει;" Και πάω κατευθείαν στο Careffour γιατί ως γνωστόν αυτό το κ*λοκατάστημα χτυπάει άσχημα τις τιμές σε όλη την αγορά, και φταίνε γι αυτό πιο πολύ οι προμηθευτές τους που ξεβρακώνονται.
Λοιπόν, τα 300V στα Careffour κοστίζουν 22Ε/2lt!!! 8O
Δηλαδή, ο Χαμπής μου τα έδινε από την αποθήκη του πιο ακριβά από ότι ο πελάτης του! Όταν του μίλησα για club με παρέπεμψε στον Διευθυντή και με ξενέρωσε, του άφησα το τηλέφωνο και του είπα ότι εάν επιθυμούν συνεργασία με club να με ειδοποιήσουν για να μου δώσουν προσφορά. Με κάτι τέτοια τα παίρνω στο κρανίο και επειδή είμαι σίγουρος ότι θα βρω αντίστοιχο λάδι ή έστω κοντά στο Motul άλλης μάρκας, τους κλ*νω ευχαρίστως και με ανακούφιση. Ακούς εκεί, στο Careffour 4Ε το 2λιτρο πιο φτηνά από τον εισαγωγέα! (Διευκρίνηση: τα Motul του Careffour είναι πράγματι από τον Χαμπή). Αντιθέτως, ο Καραμπάσης μου έδωσε τιμή για Aral χαμηλότερη από του Careffour. Και προτιμώ να τιμώ τους συνεργάτες που με εκτιμούν και με σέβονται.



Γιατί σου φαίνεται περίεργο που είναι ποιο ακριβός ο Xάμπης????
Να σου αντιπαραθέσω κάτι άλλο??
Πήγαινε και αγόρασε PIONEER από τον ΚΛΩΤΣΑ....και δες τιμές!! Ολα έιναι 100.000 ποιο ακριβά....
Και έτσι πρέπει...διαφορετικά δεν θα πούλαγαν οι κατατόπου καταστηματάρχες....
Το ίδο γίνεται και με τα MOTUL....είναι υποχρεωμένος ο XAMΠΗΣ επειδή έχει την αντιπροσωπεία να πουλά ποιο ακριβά λιανική και ποιο φτηνά χονδρική....

Όλα υπό έλεγχο... Wink Wink Wink
Johnny - Παρ 06 Σεπ 2002, 17:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Miltellas"]
Ο κινητήρας μετά από 2000χλμ εξακολουθεί να δουλεύει αθόρυβα (παρ'ότι δούλεψα το λάδι στους 140C για 1000χλμ!!), και έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι το 100% συνθετικό Power Synt θα είναι κάτι το εξαιρετικό (σύμφωνα με τον κατασκευαστή προορίζεται για αγωνιστικά μοτέρ και διατηρεί τη λιπαντικότητα ακόμη και στους 300C!!)

:D[quote]

Ναι αλλά από τι θερμοκρασίες αρχίζει να λιπαίνει καλά Question Question
Αμα είναι να πρέπει να ανέβει κοντά στα κόκκινα για να δουλέψει καλά τι κερδίζουμε Question Question Και πόση ώρα θα δουλέψει σε μεγάλες θερμοκρασίες το λαδι Question Question Μου φαίνεται ακραίο...

...περίπτωση αντίστοιχη με τους δείκτες ταχύτητας στα λάστιχα μου φαίνεται...
Miltellas - Κυρ 08 Σεπ 2002, 03:46:13
Θέμα δημοσίευσης:
Vini, θέλεις να πεις ότι ο Κλώτσας και ο Χαμπής είναι οι έξυπνοι και ο Καραμπάσης και ο Γιασσιάς βλάκες; Απλά, οι δύο πρώτοι είναι μεγάλοι και τρανοί, μας γράφουν στην παπ**α τους και θέλουν να παίζουν την αγορά όπως αυτοί θέλουν (υπόψιν ότι ο Χαμπής στις νέες του εγκαταστάσεις πουλάει καί λιανική)! Οι δύο τελευταίοι είναι σαφώς μικρότεροι εισαγωγείς ή αντιπρόσωποι και μας θέλουν για πελάτες για να ανεβάσουν τη δουλειά τους και γι αυτό μας προσέχουν! Εμείς τώρα πες μου, τί είδους εμπόρους-συνεργάτες να διαλέξουμε;

Γιάννη, δε νομίζω ότι κυκλοφορεί λάδι στο εμπόριο που να μην δουλεύει άριστα στους 80-100 βαθμούς που υποτίθεται ότι είναι θερμοκρασίες όπου όλα τα λάδια δουλεύουν στο κάλλιστο. Όταν λέμε ότι ένα λάδι διατηρεί λιπαντικότητα στους 300 βαθμούς, σημαίνει ότι διατηρεί το ιξώδες του σταθερό κρατώντας έτσι ανέπαφα τα μέταλλα του κινητήρα ακόμη και σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποια αγωνιστικά λάδια που δουλεύουν σφιχτά τον κινητήρα όσο η θερμοκρασία κρατιέται κάτω από 100-110 βαθμούς, αλλά αποδίδουν εξαιρετική λιπαντικότητα σε απαγορευτικές θερμοκρασίες. Τέτοια λάδια όμως έχουν και την ένδειξη ιξώδους 0W60 ή 5W60 ή 10W60 (δηλαδή ζεστά δουλεύουν σαν 60αρια) και προορίζονται για πανίσχυρα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ο Πεζομανιακός έχει βάλει το αγωνιστικό λάδι Competition 15W50 της Motul και δηλώνει υπερευχαριστημένος. Η Motul βγάζει στην αγωνιστική κατηγορία (300V) λάδι με περιοχή ιξώδους 10W40 (το Chrono) και θεωρείται ιδανικό για Rally Sprint (το 15W50 Competition είναι για αγώνες μέσης διάρκειας). Ένα τέτοιο λάδι (Chrono 10W40) είναι ιδανικό για χρήση στο 206 αν και η ίδια η Motul ισχυρίζεται ότι είναι περιττο να βάζει κανείς τέτοιο ακριβό λάδι σε μικρής ιπποδύναμης κινητήρες. Να φανταστείτε ότι και η PAZ δεν ήθελε να φέρει το Power Synt 5W40 στην Ελλάδα γιατί θεωρούσε ότι το Synt-X 10W40 είναι υπεραρκετό για τα οχήματα της ελληνικής αγοράς (με μερικές εξαιρέσεις προφανώς) και τις οδικές συνθήκες μας. Αλλά επειδή κατά τη γνώμη μου δεν υπολόγισαν μερικούς μανιακούς που οδηγούν αναλόγως (ονόματα δε λέμε...) ζήτησα να μας στείλουν κάποια ποσότητα για δοκιμή, μήπως και τελικά αποδειχθεί το Power Synt περίπτωση Best Buy για παλαβούς οδηγούς (και όχι μόνο)...

Θα δοκιμάσουμε και θα σας πούμε τις εντυπώσεις μας!
Vini - Κυρ 08 Σεπ 2002, 08:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Vini, θέλεις να πεις ότι ο Κλώτσας και ο Χαμπής είναι οι έξυπνοι και ο Καραμπάσης και ο Γιασσιάς βλάκες; Απλά, οι δύο πρώτοι είναι μεγάλοι και τρανοί, μας γράφουν στην παπ**α τους και θέλουν να παίζουν την αγορά όπως αυτοί θέλουν (υπόψιν ότι ο Χαμπής στις νέες του εγκαταστάσεις πουλάει καί λιανική)! Οι δύο τελευταίοι είναι σαφώς μικρότεροι εισαγωγείς ή αντιπρόσωποι και μας θέλουν για πελάτες για να ανεβάσουν τη δουλειά τους και γι αυτό μας προσέχουν! Εμείς τώρα πες μου, τί είδους εμπόρους-συνεργάτες να διαλέξουμε;


Mάλιστα....
Καταρχήν εγώ δεν μιλώ για εμπόρους-συνεργάτες αλλά για το νόμο αγοράς που επικρατεί....Αν ο άλλος θέλει να πουλάει σε μας φτηνότερα σε εμάς τότε καλά κάνει και μάγκας είναι...ή απλά είναι μεταπωλητής της ARAL ή απλός εισαγωγέας της PAZ....

Οσο για το είδος συνεργατών που θα πρέπει να επιλέξουμε, θα έλεγα τα εξής:
1. Λύσεις αξιόπιστες και ποιοτικές και ας είναι 2 euro παραπάνω
2. Λύσεις μακροχρόνιες που δεν θα μας κρεμάσουν μετά από 2 χρόνια
3. Λύσεις για όλους και όχι μόνο για ορισμένους. Και εξηγούμαι! Βρηκες μας λες κάποια λάδια PAZ....προσωπικά τα ακούω πρώτη φορά στην ζωή μου! Στην Κρήτη Μίλτο αυτά τα λάδια υπάρχουν???? Ο Αλέξανδρος μπορεί να τα βρει και να επωφεληθεί τα προνόμια των τιμών PAZ ή θα κάθεται απλά και θα παρακολουθεί?

Για αυτό λέω πριν κάνουμε οτιδήποτε θα πρέπει να κοιτάμε και άλλους παράγοντες και όχι μόνο το οικονομικό....

α! και μην γυρίσει να πει κανείς ότι θα στέλνω εγώ τα λάδια στον Αlex στην Κρήτη γιατί τότε θα τον βάλω να στέλνει σε όλη την Ελλάδα και σε όλα τα παιδιά που θέλουν αυτά τα λάδια.....

Φυσικά κανείς δεν απαγορεύει να κάνετε κινήσεις στην Θεσ/κη για να πετύχετε καλύτερες τιμές αλλά όταν χρησιμοποιείτε το όνομα 206 Club of Greece πρέπει να έχετε το νου σας ότι αναφέρεστε και σε άλλους που βρίσκονται και εκτός ΘΕΣ/ΚΗΣ....

πάντα φιλικά, έτσι....?? Wink Wink Wink
Johnny - Δευ 09 Σεπ 2002, 15:44:41
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

Γιάννη, δε νομίζω ότι κυκλοφορεί λάδι στο εμπόριο που να μην δουλεύει άριστα στους 80-100 βαθμούς που υποτίθεται ότι είναι θερμοκρασίες όπου όλα τα λάδια δουλεύουν στο κάλλιστο. Όταν λέμε ότι ένα λάδι διατηρεί λιπαντικότητα στους 300 βαθμούς, σημαίνει ότι διατηρεί το ιξώδες του σταθερό κρατώντας έτσι ανέπαφα τα μέταλλα του κινητήρα ακόμη και σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποια αγωνιστικά λάδια που δουλεύουν σφιχτά τον κινητήρα όσο η θερμοκρασία κρατιέται κάτω από 100-110 βαθμούς, αλλά αποδίδουν εξαιρετική λιπαντικότητα σε απαγορευτικές θερμοκρασίες. Τέτοια λάδια όμως έχουν και την ένδειξη ιξώδους 0W60 ή 5W60 ή 10W60 (δηλαδή ζεστά δουλεύουν σαν 60αρια) και προορίζονται για πανίσχυρα αγωνιστικά αυτοκίνητα.


Οκ...Πάντως εγώ Shell Helix ultra βάζω και αποφεύγω να ανεβάζω πάνω από 4000στρ/λεπτο αν δεν ανέβει η θερμοκρασία του λαδιού πάνω από 100 βαθμούς. Επίσης η θερμοκρασία που σταθεροποιούνται σε normal χρήση τα λάδια στο 206 μου είναι γύρω στους 110-120 βαθμούς και το μέγιστο που το έχω φτάσει στα πολλά ζόρια είναι 135-140 βαθμούς.

Αλήθεια το χαρακτηριστικά 5W50 αφορούν στις θερμοκρασίες περιβάλλοντος που προτείνονται να χρησιμοποιούνται, ετσι δεν είναι; Το ιξώδες που λές απλά έχει σχέσει με αυτά τα νούμετα και δεν προκύπτει απ' ευθείας απο αυτά.Σωστά; Φαντάζομαι ότι όλα τα λάδια με π.χ. 5W50 δεν έχουν ακριβώς το ίδιο ιξώδες.

Miltellas έγραψε:

Θα δοκιμάσουμε και θα σας πούμε τις εντυπώσεις μας!


Περιμένουμε με αγωνία...
Miltellas - Τετ 11 Σεπ 2002, 01:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε, Βινάκο, εάν εσείς πετύχετε καλές τιμές στα Motul και μας συμφέρει οικονομικά να μας τα στείλετε θα είναι παράξενο να σου πούμε στείλε μας κανα-δυο κιβώτια; Ή μήπως νομίζεις ότι εάν πετύχετε τιμή εκεί θα μας τα δίνει το ίδιο και ο Χαμπής εδώ;
Πάντως, πίστεψέ με, εάν τα PAZ είναι τόσο καλά όσο υπόσχονται οι εβραίοι (το Power Synt προορίζεται για χρήση σε αγώνες ή υπεραυτοκίνητα), μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να συμφέρει οικονομικά ακόμη και η αποστολή ενός κιβωτίου στην Κρήτη!

Γιάννη όντως ο δείκτης ιξώδους δεν έχει ουσιαστική σχέση με τα χαρακτηριστικά ιξώδους που αναγράφονται στις συσκευασίες και γι αυτό ίδια φαινομενικά λάδια μπορεί να έχουν διαφορετικό δείκτη ιξώδους. Πέρα όμως και από τον δείκτη ιξώδους υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά των λαδιών, όπως πχ η ικανότητά του να διατηρεί λιπαντικότητα σε απαγορευτικές θερμοκρασίες χωρίς να σπάνε οι χημικοί δεσμοί κάτι που είναι απαραίτητο σε πανίσχυρους κινητήρες ή στους αγώνες.
Εάν όλα πάνε καλά θα συμμετάσχω σε ένα σεμινάριο για λιπαντικά (μου το πρότεινε ο εισαγωγέας των PAZ) και θα ξεκαθαρίσω πολλές λεπτομέρειες.
broylis - Τετ 02 Οκτ 2002, 01:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Εγώ τα eibach τα έβαλα 145euro Rolling eyes Razz

Παιδιά εγώ αγόρασα τα Eibach Νο 7023.120 για 206 1.4 , 110 ευρώ και με 6 άτοκες δόσεις με χρέωση πιστωτικής :D ! Επειδή δεν τα πέρασα ακόμη ξέρει κανείς πόσο χαμηλώνουν το αυτοκίνητο(το συγκεκριμένο Νο 7023.120), έτσι ώστε να τους πω να μου χαμηλώσουν αντίστοιχα και τον πίσω άξονα??
Miltellas - Τετ 02 Οκτ 2002, 03:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω Eibach αλλά θα κατέβεις στους 3-3,5εκ εμπρός. Το 100% σίγουρο είναι ότι θα κατεβείς πίσω ένα δόντι στις ράβδους στρέψης δηλ. 2,5-3εκ. Πριν τοποθετήσεις ελατήρια και χαμηλώσεις πίσω, μέτρα στο 206 σου πόσους πόντους έχεις τώρα από το χείλος του φτερού πάνω από την ρόδα μέχρι το έδαφος και πόσους μετά. Έτσι θα σιγουρευτείς κυρίως για το εάν σε χαμήλωσαν σωστά πίσω.
Wink
theflame - Τετ 02 Οκτ 2002, 13:45:45
Θέμα δημοσίευσης:
broylis έγραψε:
pezomania έγραψε:
Εγώ τα eibach τα έβαλα 145euro Rolling eyes Razz

Παιδιά εγώ αγόρασα τα Eibach Νο 7023.120 για 206 1.4 , 110 ευρώ και με 6 άτοκες δόσεις με χρέωση πιστωτικής :D ! Επειδή δεν τα πέρασα ακόμη ξέρει κανείς πόσο χαμηλώνουν το αυτοκίνητο(το συγκεκριμένο Νο 7023.120), έτσι ώστε να τους πω να μου χαμηλώσουν αντίστοιχα και τον πίσω άξονα??


broylis για δώσε στοιχεία....
Από που;;;
christhehealer - Τετ 02 Οκτ 2002, 14:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
broylis έγραψε:
pezomania έγραψε:
Εγώ τα eibach τα έβαλα 145euro Rolling eyes Razz

Παιδιά εγώ αγόρασα τα Eibach Νο 7023.120 για 206 1.4 , 110 ευρώ και με 6 άτοκες δόσεις με χρέωση πιστωτικής :D ! Επειδή δεν τα πέρασα ακόμη ξέρει κανείς πόσο χαμηλώνουν το αυτοκίνητο(το συγκεκριμένο Νο 7023.120), έτσι ώστε να τους πω να μου χαμηλώσουν αντίστοιχα και τον πίσω άξονα??


3cm θεωρητικά 3.5 πρακτικά. Πίσω άξονας - μία σκάλα ή ένα κλικ αλλοιώς
broylis - Τετ 02 Οκτ 2002, 18:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Eibach τ'αγόρασα από τον τύπο που έβαλα τα λάστιχα στα Χανιά, οπότε δυστυχώς Sad δεν ενδιαφέρει τους περισσότερους από το club! Απλά ανέφαιρα την τιμή έτσι δειγματολιπτηκά...Το άγχος μου εμένα είναι άλλο...Το αμάξι είναι είδη χαμηλωμένο με τα Ventura και να δώ τώρα πώς θα μου ριθμίσουν τον πίσω άξονα, αν οι πόντοι που χαμηλώνουν το 206 τα Eibach, δεν είναι οι ίδιοι με αυτών των Ventura Confused Ωχ...μ 'εχει φάει το άγχος Confused Confused Confused
Miltellas - Πεμ 03 Οκτ 2002, 00:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Μπρούλη, μην ανησυχείς, τα Eibach χαμηλώνουν το ίδιο σχεδόν με τα Ventura.
Ανυπομονώ να μάθω εάν θα δεις διαφορά και σε τί από τα Ventura. Πρόσεξε όμως, να κρίνεις ψύχραιμα, γιατί θα χρησιμοποιήσω την εμπειρία που θα έχεις, για την εξέλιξη τόσο του δικού μου 206 όσο και των υπόλοιπων μελών.
Wink
Anonymous - Παρ 18 Οκτ 2002, 00:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
προς broylis:

Παρακαλουθώ το 206club εδώ και καιρό αν και δεν έχω 206 Smile Επειδή μένω Χανιά και θέλω να αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια στο Uno που έχω, και μιας και οι τιμή που πήρες τα Eibach είναι μικρότερη από όσο τα έχουν βρει τα άλλα παιδιά, θα σου ήταν εύκολο να μου πεις το μαγαζί για να ρωτήσω και για μένα?

Ευχαριστώ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr