pugsang έγραψε: |
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ
ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΓΚΑ ΟΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΕΕΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Kοίτα να δείς τα προβληματάκια, τα κάνουν να φαντάζουν άλυτα μυστήρια 8O ![]() ![]() ![]() |
alexandros έγραψε: |
Την παρασκευη που μας περασε παω στην αντιπροσωπεια για την απαραιτητη αλλαγη λαδιων.Σκαω μυτη στην γραματεια οπου ξεκιναει ο εξης διαλογος μετα τα αναγνωριστικα
-Και τι ακριβως θα κανετε? -Ραντεβου για τα λαδια εχω κλεισει -Και ποσα κλμ εχετε? -44000 -Μα τοτε πρεπει να κανετε το μεγαλο σερβις.Ηδη επρεπε να ειχατε κανει και στις 20000 -Μα τι λετε το εκανα ηδη στις 30000 και μαλιστα το αμαξι το εχω φερει και περισσοτερες φορες απο οτι προβλεπετε.Οριστε το βιβλιο λεει στις 30000 επιπεδο C και μετα στις 60000 και ενδιαμεσα Α -Που για να δω το βιβλιο?Και μεχρι τωρα ελεγα στον κοσμο για καθε 20000.Για ασε μου το να το μελετησω.... Καταλαβαινετε λοιπον ποσοι πληρωσαν διπλα τα μεγαλα σερβις.... Α και μην το ξεχασω Ποτε μην αγορασετε μεταχειρισμενο απο γυναικα...Οση ωρα περιμενα ερχεται κυρια γυρω στα 40 για πρωτη αλλαγη λαδιων στο 206 στα 30000κμ 8O .Κακομοιρο Πεζακι...Το αμαξι κρατηθηκε μαλλον για λυσιμο κινητηρα |
theflame έγραψε: |
ΧΑΟΣ - ΧΑΟΣ
Τώρα πως όλα αυτά τα επιτρέπει η μαμά δεν μπορώ να το καταλάβω... Για πιο λόγο εγώ να παρακινήσω κάποιον άλλο να αγοράσει Πεζώ;;;; Καλά αυτοκίνητα αλλά..... θα του πεις; Όπως και να έχει αυτό με το πόσα χιλιόμετρα χρειάζονται γαι το σέρβις έχει γίνει ανέκδοτο!!!!!! Στο συνεργείο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ο μετρητής της συντήρησης όταν τον "μηδενίσεις" δείχνει 20000 και όχι 30000. Και όταν είπα του τύπου να το κάνει και το είδε μόνος δεν ντράπηκε να πει, με βλέμμα ροφού "Ναι ε;;;;;;" Τώρα για το σέρβις δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο βαράει ο υπολογιστής. Αυτός δεν πρέπει, αν υποθέσουμε ότι μετράει σωστά, να μας δείχνει πότε θα κάνουμε σέρβις, το μεγάλο τουλάχιστον;;;;;;; Αν και μάλλον μούφα το παιχνίδι. Τόσο σε εμένα όσο και στο Vini δείχνει τρελά και παράλογα πράγματα (ή μήπως όχι;;;;; ) |
Sidobre έγραψε: |
Λογικά ο μετρητής σας δείχνει ποιότητα λαδιού.
Δεν πρέπει να μετράει την κατάσταση του λαδιού, αλλά να κρατάει στατιστικά την χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο. Οσο πιο υψηλές θερμοκρασίες πιάνει, όσο πιο πολύ το σκίζετε, τόσο θα κατεβαίνει ο μετρητής των service. Οταν η Peugeot λέει για τα καινούργια αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 ή 30.000 χλμ. εννοεί την Γαλλία την Φιλανδία κτλ. Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα λόγω θερμοκρασιών και γενικά των συνθηκών αλλά και τον τρόπο οδήγησης. Αυτό τουλάxιστον έχω ακούσει για αυτούς τους "νέους" μετρητές service. Eνας καλός ηλεκτρολόγος της Peugeot μπορεί να μας βοηθήσει! |
Sidobre έγραψε: |
Λογικά ο μετρητής σας δείχνει ποιότητα λαδιού.
Δεν πρέπει να μετράει την κατάσταση του λαδιού, αλλά να κρατάει στατιστικά την χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο. Οσο πιο υψηλές θερμοκρασίες πιάνει, όσο πιο πολύ το σκίζετε, τόσο θα κατεβαίνει ο μετρητής των service. Οταν η Peugeot λέει για τα καινούργια αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 ή 30.000 χλμ. εννοεί την Γαλλία την Φιλανδία κτλ. Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα λόγω θερμοκρασιών και γενικά των συνθηκών αλλά και τον τρόπο οδήγησης. Αυτό τουλάxιστον έχω ακούσει για αυτούς τους "νέους" μετρητές service. Eνας καλός ηλεκτρολόγος της Peugeot μπορεί να μας βοηθήσει! |
christhehealer έγραψε: |
Pε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Πας στο Συνεργείο και τους λες θέλω να μου κάνεις AYTO. Kαι τελείωσε. Δεν κάθεσαι να το συζητας |
svstouk έγραψε: |
Το καλοκαίρι ήμουν Βόρεια Ελλάδα και κάποιες μέρε είχε ΚΡΥΟ. Μετά από μερικές εκκινήσεις με κρύο κινητήρα, ξαφνικά ο μετρητής από 11.000 που έλεγε για το σέρβις, κατέβηκε στις 6.000! Υποθέτω δηλαδή ότι αυτό που συνέβη επιβεβαιώνει αυτό που λες. |
theflame έγραψε: | ||
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν το έπιασα εγώ. :D Σε κρύο η μέτρηση υποθετικά θα πρέπει να μειώνετε με πιο αργό ρυθμό και όχι τόσο γρήγορα!!!! Μια ματιά που είχα ρίξει και με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς που είχα κάνει πριν αλλάξω λάδια και προκύψει το πρόβλημα με την ένδειξη πρέπει να υπολόγιζε το ένα χιλιόμετρο μέσα στη πόλη (μέτρια προς υψηλή κίνηση σε ζέστη) για τρία και αυτά σε εθνική για ένα, κάτι που μου κάνει σχετικά λογικό. ![]() Τώρα γιατί τα παίζει... Μία εξήγηση αρχικά σκέφτηκα, τουλάχιστον για την δικιά μου περίπτωση, είναι ότι παρερμήνευσε την αλλαγή των λαδιών και το έβγαλε ως πρόβλημα!!!! Αλλά μετά το μηδενισμό με προβλημάτισε το γεγονός ότι ξανάριξε τα χιλιόμετρα στο σημείο που θα ήταν αν δεν το είχα μηδενίσει 8O Μετά την επίσκεψη δείχνει να λειτουργεί φυσιολογικά. Αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει στο σέρβις των 10000 που θα ξαναλάξω λάδια!!!!! Vini στην αντιπροσωπία άλλαξέ τους τα φώτα. Μάθε όσο περισσότερα μπορείς για όλα. Ελπίζω να μπορέσεις. ![]() |
svstouk έγραψε: |
Όχι, ξέρω καλά τι λέω και τι είδα. ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Αριθμός Θεώρησης: 00250723
Τίτλος παραστατικού: 34 απόδειξη λιανικής πώλησης Αριθμός εντολής παραγγελείας: 10609 Τύπος αυτοκινήτου: 206XS 1567 3A Kωδικός: 7023120 Περιγραφή: Ελατήρια Eibach 206 |
Vini έγραψε: |
Καλημέρα...
Συγνώμη ρε συ chris αλλά γιατί ζητάς συγνώμη....κάτι δεν έπιασα ρε παιδιά?? Οσο για τον κωδικό τι ψάχνεις να βρεις πάνω στην απόδειξη αφού αυτή συνήθως την κόβει γυναίκα η οποία ακόμη δεν ξέρει τι είναι το 1600 και το 1400.... ![]() ![]() ![]() ![]() Κάποιος της είπε χρέωση για αλλαγή ελατηρίων σε 206 και έκοψε τα πρώτα ελατήρια που βρήκε σαν κωδικό στο σύτημα....απλο.... ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Nίκο τα ελατήρια είναι 7023.120, σίγουρο αυτό. Mόλις πριν από λίγο είχα πάει από εκεί να πάρω τα ονόματα για την μύνηση. Ξέρετε πια είναι η πλάκα. O τύπος που τους προμηθεύει ανταλακτικά (Mίλησα στο τηλέφωνο μαζί του, και δεν ήθελε να πει το ονομά του, φώναξε τον απο πάνω του, να με κάνει ντα) επιμένει ότι ο σωστός κωδικός είναι 7023 καί ότι 7024 δεν υπάρχει. |
Vini έγραψε: |
ουπς με βάζεις σε υποψίες φίλε!
χμμμ...θα κοιτάξω και εγώ τα δικά μου....εμένα πάνω στην απόδειξη δεν είχε κωδικό ΕΙΒACH, μήπως να ανυσηχώ περισσότερο??? Αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι για το 1600 και όχι για το 1400....εκτός αν πέτυχα κανένα σετ τότε για 1600 και τώρα που έχουν έλλειψη βάζουν αυτά του 1400.. Τι να πω?...? Πάντως chris εμείς είμαστε μαζί σου.... ![]() ![]() ![]() ![]() Κανείς δεν ξέρει.... |
christhehealer έγραψε: | ||
Nοιώθω ήδη μ@#$%^&s Δεν μπορώ να τους κάνω μύνηση για απάτη που ήταν ο σκοπός μου. Δεν με κοροϊδέψανε. Ότι μου πουλήσανε μου το γράψανε στην απόδειξη. Θα πρέπει να αποδείξω ότι τα 7023.120 ΔEN KANOYN για το 1600. Πράγμα απίθανο δηλαδή. Aφού απ' ότι πιστεύω είναι τα ίδια ελατήρια, με μικρές διαφορές στη σκληρότητα. Έχω στείλει ένα mail στην Eibach Γερμανίας ζητώντας διευκρινήσεις αλλά.. ... θα πουν αυτοί της Peugeot εμείς τα τσεκάραμε όλα και καταλήξαμε σ' αυτό το συμπέρασμα. Άρα η επίσημη θέση της Peugeot όσον αφορά το θέμα είναι αυτή. Nα σε δουλεύουν μπροστά στα μάτια σου και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα. O Vini να ανυσηχεί περισσότερο γιατί δεν υπάρχει κωδικός της Peugeot για ελατήρια Eibach. Aυτό το είδα με τα μάτια μου. Eλπίζω πάντως να είναι τα 7024.120 για να ησυχάσει. |
christhehealer έγραψε: |
Pε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Πας στο Συνεργείο και τους λες θέλω να μου κάνεις AYTO. Kαι τελείωσε. Δεν κάθεσαι να το συζητάς.
Tώρα ειδικά που υπάρχουν στο Site τα απόρητα CD 8) 8) 8) Ψάχνεις στο CD βρίσκεις πως λύνεται το πρόβλημα που έχεις, πας εκεί και σου κάνουν τη δουλειά ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nemo έγραψε: |
Για πια cd λες? Μήπως λες για τα service manual που έχει η Lion σε έκδοση cd? Αν ναι τα ψαχνω απεγνωσμένα γιατι τα εχω παρει με τα συνεργεια... Please help... |