PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Συνεργειο η...Ασχετοσυνη

Αλεξ@νδρος - Τετ 04 Σεπ 2002, 00:18:45
Θέμα δημοσίευσης: Συνεργειο η...Ασχετοσυνη
Την παρασκευη που μας περασε παω στην αντιπροσωπεια για την απαραιτητη αλλαγη λαδιων.Σκαω μυτη στην γραματεια οπου ξεκιναει ο εξης διαλογος μετα τα αναγνωριστικα
-Και τι ακριβως θα κανετε?
-Ραντεβου για τα λαδια εχω κλεισει
-Και ποσα κλμ εχετε?
-44000
-Μα τοτε πρεπει να κανετε το μεγαλο σερβις.Ηδη επρεπε να ειχατε κανει και στις 20000
-Μα τι λετε το εκανα ηδη στις 30000 και μαλιστα το αμαξι το εχω φερει και περισσοτερες φορες απο οτι προβλεπετε.Οριστε το βιβλιο λεει στις 30000 επιπεδο C και μετα στις 60000 και ενδιαμεσα Α
-Που για να δω το βιβλιο?Και μεχρι τωρα ελεγα στον κοσμο για καθε 20000.Για ασε μου το να το μελετησω....
Καταλαβαινετε λοιπον ποσοι πληρωσαν διπλα τα μεγαλα σερβις....
Α και μην το ξεχασω Ποτε μην αγορασετε μεταχειρισμενο απο γυναικα...Οση ωρα περιμενα ερχεται κυρια γυρω στα 40 για πρωτη αλλαγη
λαδιων στο 206 στα 30000κμ 8O .Κακομοιρο Πεζακι...Το αμαξι κρατηθηκε μαλλον για λυσιμο κινητηρα
Vini - Τετ 04 Σεπ 2002, 07:23:59
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου ρε Alex!!!!

Μου έφτιαξες την διάθεση.... Laughing Laughing Laughing

Την επόμενη φορά να πάμε τα 206 για service όποτε μας καπνίσει....NO PROBLEM Κύριοι.... Laughing Laughing
pezomania - Τετ 04 Σεπ 2002, 07:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε!!!!!!!! Κανάς μηχανικός της προκοπήςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!! Evil Evil

Κανά συνεργείοοοοοοοοοοοοοο Twisted evil Twisted evil Twisted evil

σκ**ά τσάμπα φωνάζω Crying or Very sad Crying or Very sad
pugsang - Τετ 04 Σεπ 2002, 07:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ

ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΓΚΑ ΟΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΕΕΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ

Evil Evil Evil Evil Evil Evil
Vini - Τετ 04 Σεπ 2002, 08:11:26
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ

ΟΛΗ Η ΜΟΥΡΓΚΑ ΟΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΚΟΥΔΕΕΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ

Evil Evil Evil Evil Evil Evil


Πεστα ΠΡΟΕΔΡΕ!!!!! Wink Wink Wink Wink
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 09:10:25
Θέμα δημοσίευσης:
Pε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Πας στο Συνεργείο και τους λες θέλω να μου κάνεις AYTO. Kαι τελείωσε. Δεν κάθεσαι να το συζητάς.

Tώρα ειδικά που υπάρχουν στο Site τα απόρητα CD 8) 8) 8)

Ψάχνεις στο CD βρίσκεις πως λύνεται το πρόβλημα που έχεις, πας εκεί και σου κάνουν τη δουλειά Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Vini - Τετ 04 Σεπ 2002, 10:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Oποιος θέλει να γελάσει ας πάρει ένα τηλ. στην LION να κλείσει ραντεβού για κάποιο SERVICE ή έλεγχο....

Πριν από λίγο ΚΑΤΑΦΕΡΑ και έκλεισα ραντεβού στις 23/9/2002 !!!!!!!!

Λες και έκλεινα ραντεβού για γιατρό στο ΙΚΑ!!!!!

Υπάρχει και πιθανότητα να το αφήσω μέσα 2 μέρες!!!!!

Και όλα αυτά για μία ΚΟΛΟΜΙΖΑ!!!!!!! Evil Evil Evil

Και μην ρωτήσει κανείς γιατί δεν πάω στον δικό μου.....γιατί και ΑΥΤΟΣ της PEUGEOT είναι ...την μία λέει την άλλη ξε-λέει...... Evil Evil
pezomania - Τετ 04 Σεπ 2002, 12:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
Kοίτα να δείς τα προβληματάκια, τα κάνουν να φαντάζουν άλυτα μυστήρια 8O Evil Twisted evil Δηλαδή αν το αμαξάκι μας μετά από μία 3ετία πάθει κάτι πιο σοβαρό τί θα γίνει; τι θα μας πούν πουλήστε το; Evil
christhehealer - Τετ 04 Σεπ 2002, 12:51:51
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Kοίτα να δείς τα προβληματάκια, τα κάνουν να φαντάζουν άλυτα μυστήρια 8O Evil Twisted evil Δηλαδή αν το αμαξάκι μας μετά από μία 3ετία πάθει κάτι πιο σοβαρό τί θα γίνει; τι θα μας πούν πουλήστε το; Evil


Όχι αγάπη μου τότε θα στο λύσουν, γιατί θα το πληρώσεις.

Στην εγγύηση είναι το προβλημά τους, που έχουν μόνο έξοδα και καθόλου έσοδα.

Όπως εσύ σκέφτεσαι να λυθούν όλα τα προβλήματα μέσα στην εγγύηση για να μην τα σκάσεις, αυτοί προσπαθούν να τα λύσεις εκτός εγγύησης για να σου τα πάρουν.....
Svstouk - Τετ 04 Σεπ 2002, 13:10:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνεργειο η...Ασχετοσυνη
alexandros έγραψε:
Την παρασκευη που μας περασε παω στην αντιπροσωπεια για την απαραιτητη αλλαγη λαδιων.Σκαω μυτη στην γραματεια οπου ξεκιναει ο εξης διαλογος μετα τα αναγνωριστικα
-Και τι ακριβως θα κανετε?
-Ραντεβου για τα λαδια εχω κλεισει
-Και ποσα κλμ εχετε?
-44000
-Μα τοτε πρεπει να κανετε το μεγαλο σερβις.Ηδη επρεπε να ειχατε κανει και στις 20000
-Μα τι λετε το εκανα ηδη στις 30000 και μαλιστα το αμαξι το εχω φερει και περισσοτερες φορες απο οτι προβλεπετε.Οριστε το βιβλιο λεει στις 30000 επιπεδο C και μετα στις 60000 και ενδιαμεσα Α
-Που για να δω το βιβλιο?Και μεχρι τωρα ελεγα στον κοσμο για καθε 20000.Για ασε μου το να το μελετησω....
Καταλαβαινετε λοιπον ποσοι πληρωσαν διπλα τα μεγαλα σερβις....
Α και μην το ξεχασω Ποτε μην αγορασετε μεταχειρισμενο απο γυναικα...Οση ωρα περιμενα ερχεται κυρια γυρω στα 40 για πρωτη αλλαγη
λαδιων στο 206 στα 30000κμ 8O .Κακομοιρο Πεζακι...Το αμαξι κρατηθηκε μαλλον για λυσιμο κινητηρα


Εμένα στο πρώτο service (έλεγχος δηλαδή) της εγγύησης ο μηχανικός της αντιπροσωπείας μου είπε το μικρό σέρβις κάθε 20000 και το μεγάλο κάθε 40000, γιατί λέει για την Ελλάδα ισχύουν οι "ειδικές συνθήκες" χρήσης. Mad Mad

Αν δεν κάνω λάθος, το βιβλίο συντήρησής μου λέει ότι ο ιμάντας χρονισμού θέλει αλλαγή κάθε 120.000 χλμ. Νομίζετε! Ο Αϊνστάιν μηχανικός μου είπε ότι το αλλάζουμε κάθε 60.000 "για μεγαλύτερη ασφάλεια". Ε τότε βρε γ$#$#$οι, κ#$#$#δες, τι λέει η μαμά πεζό κάθε 120.000 χλμ; Αυτή δεν ξέρει; Και αν αλλάξω τον ιμάντα στα 60.000, πού είναι τα μεγαλύτερα διαστήματα για σέρβις της μηχανής; Evil Evil Evil Evil Evil Evil

Ευτυχώς έχω στη γειτονιά μου έναν μηχανικό που μπορώ να εμπιστευτώ και μετά την εγγύηση θα πάω εκεί.

Και όσο για εσάς στις αντιπροσωπείες :
ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λάθος επάγγελμα επέλεξα.... Crying or Very sad
theflame - Τετ 04 Σεπ 2002, 22:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΧΑΟΣ - ΧΑΟΣ
Τώρα πως όλα αυτά τα επιτρέπει η μαμά δεν μπορώ να το καταλάβω...
Για πιο λόγο εγώ να παρακινήσω κάποιον άλλο να αγοράσει Πεζώ;;;;
Καλά αυτοκίνητα αλλά..... θα του πεις;
Όπως και να έχει αυτό με το πόσα χιλιόμετρα χρειάζονται γαι το σέρβις έχει γίνει ανέκδοτο!!!!!!
Στο συνεργείο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ο μετρητής της συντήρησης όταν τον "μηδενίσεις" δείχνει 20000 και όχι 30000. Και όταν είπα του τύπου να το κάνει και το είδε μόνος δεν ντράπηκε να πει, με βλέμμα ροφού "Ναι ε;;;;;;"
Τώρα για το σέρβις δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο βαράει ο υπολογιστής. Αυτός δεν πρέπει, αν υποθέσουμε ότι μετράει σωστά, να μας δείχνει πότε θα κάνουμε σέρβις, το μεγάλο τουλάχιστον;;;;;;;
Αν και μάλλον μούφα το παιχνίδι.
Τόσο σε εμένα όσο και στο Vini δείχνει τρελά και παράλογα πράγματα (ή μήπως όχι;;;;; )
christhehealer - Πεμ 05 Σεπ 2002, 10:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα το 206 για χαμήλωμα. OK λέω να μιλήσω με τον Nίκο (ο Sidobre που τον ξέρει, ήδη γελάει). Tου λέω " έχεις πάρει ελατήρια για 1600". Tι λες, μου λέει τα ελατήρια είναι ίδια για όλα τα 206. Nα πάρουμε την Eibach από το κινητό μου να ρωτήσουμε να δεις ότι δεν είναι έτσι;

Kαι κάνει την μεγαλειώδη κίνηση. Pωτάει τον υπεύθυνο ανταλακτικών εάν έχει παραγγείλει Eibach για 1400 ή για 1600 μπροστά μου. Eυτυχώς και για τους δύο πάντησε 1600.

Mόνο που δεν καθάρησαν ακόμα. Δεν εμπιστεύομαι κουτιά και αποδείξεις εγώ. Θα ψάξω να βρώ που το λέει στα ελατήρια που είναι πάνω στο αυτοκίνητο. Γιατί κουτιά σου δείχνω όσα θέλεις Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Vini - Πεμ 05 Σεπ 2002, 11:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
ΧΑΟΣ - ΧΑΟΣ
Τώρα πως όλα αυτά τα επιτρέπει η μαμά δεν μπορώ να το καταλάβω...
Για πιο λόγο εγώ να παρακινήσω κάποιον άλλο να αγοράσει Πεζώ;;;;
Καλά αυτοκίνητα αλλά..... θα του πεις;
Όπως και να έχει αυτό με το πόσα χιλιόμετρα χρειάζονται γαι το σέρβις έχει γίνει ανέκδοτο!!!!!!
Στο συνεργείο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ο μετρητής της συντήρησης όταν τον "μηδενίσεις" δείχνει 20000 και όχι 30000. Και όταν είπα του τύπου να το κάνει και το είδε μόνος δεν ντράπηκε να πει, με βλέμμα ροφού "Ναι ε;;;;;;"
Τώρα για το σέρβις δεν μπορώ να καταλάβω τι ρόλο βαράει ο υπολογιστής. Αυτός δεν πρέπει, αν υποθέσουμε ότι μετράει σωστά, να μας δείχνει πότε θα κάνουμε σέρβις, το μεγάλο τουλάχιστον;;;;;;;
Αν και μάλλον μούφα το παιχνίδι.
Τόσο σε εμένα όσο και στο Vini δείχνει τρελά και παράλογα πράγματα (ή μήπως όχι;;;;; )


φίλε flame....από την στιγμή που άλλαξα τα όργανα επειδή μάλλον αποσυνδέσανε τον εγκέφαλο....ο σκατο-μετρητής δείχνει πλέον 11000χλμ αντί για 18000 που έδειχνε πριν, και αντί για 25000 που θα έπρεπε να δείχνει τελικά....
Φυσικά βάλανε τα όργανα, είδανε το μετρητή αλλά κάνανε τους Κινέζους....και το αφήσανε έτσι....

Δηλ. όπως πάνε τα πράγματα τελικά εγώ στις 10.000χλμ θα κάνω το μεγάλο service....
Sidobre - Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά ο μετρητής σας δείχνει ποιότητα λαδιού.

Δεν πρέπει να μετράει την κατάσταση του λαδιού, αλλά να κρατάει στατιστικά την χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο.

Οσο πιο υψηλές θερμοκρασίες πιάνει, όσο πιο πολύ το σκίζετε, τόσο θα κατεβαίνει ο μετρητής των service.

Οταν η Peugeot λέει για τα καινούργια αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 ή 30.000 χλμ. εννοεί την Γαλλία την Φιλανδία κτλ.

Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα λόγω θερμοκρασιών και γενικά των συνθηκών αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Αυτό τουλάxιστον έχω ακούσει για αυτούς τους "νέους" μετρητές service.
Eνας καλός ηλεκτρολόγος της Peugeot μπορεί να μας βοηθήσει!
Vini - Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λογικά ο μετρητής σας δείχνει ποιότητα λαδιού.

Δεν πρέπει να μετράει την κατάσταση του λαδιού, αλλά να κρατάει στατιστικά την χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο.

Οσο πιο υψηλές θερμοκρασίες πιάνει, όσο πιο πολύ το σκίζετε, τόσο θα κατεβαίνει ο μετρητής των service.

Οταν η Peugeot λέει για τα καινούργια αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 ή 30.000 χλμ. εννοεί την Γαλλία την Φιλανδία κτλ.

Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα λόγω θερμοκρασιών και γενικά των συνθηκών αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Αυτό τουλάxιστον έχω ακούσει για αυτούς τους "νέους" μετρητές service.
Eνας καλός ηλεκτρολόγος της Peugeot μπορεί να μας βοηθήσει!


Καλή εκδοχή....αλλά γιατί να παρουσιάζει μείωση έτσι εύκολα και γρήγορα? Εγώ δεν μπορώ να πω ότι "σκίζω" ιδιαίτερα το 206....

Υπομονή μέχρι τις 23/9 που θα πάω στην LION και εκεί θα γίνει της π0Ut@N@s......
Svstouk - Πεμ 05 Σεπ 2002, 12:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λογικά ο μετρητής σας δείχνει ποιότητα λαδιού.

Δεν πρέπει να μετράει την κατάσταση του λαδιού, αλλά να κρατάει στατιστικά την χρήση που κάνετε στο αυτοκίνητο.

Οσο πιο υψηλές θερμοκρασίες πιάνει, όσο πιο πολύ το σκίζετε, τόσο θα κατεβαίνει ο μετρητής των service.

Οταν η Peugeot λέει για τα καινούργια αλλαγή λαδιών κάθε 20.000 ή 30.000 χλμ. εννοεί την Γαλλία την Φιλανδία κτλ.

Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα λόγω θερμοκρασιών και γενικά των συνθηκών αλλά και τον τρόπο οδήγησης.

Αυτό τουλάxιστον έχω ακούσει για αυτούς τους "νέους" μετρητές service.
Eνας καλός ηλεκτρολόγος της Peugeot μπορεί να μας βοηθήσει!


Το καλοκαίρι ήμουν Βόρεια Ελλάδα και κάποιες μέρε είχε ΚΡΥΟ. Μετά από μερικές εκκινήσεις με κρύο κινητήρα, ξαφνικά ο μετρητής από 11.000 που έλεγε για το σέρβις, κατέβηκε στις 6.000! Υποθέτω δηλαδή ότι αυτό που συνέβη επιβεβαιώνει αυτό που λες.
Αλεξ@νδρος - Πεμ 05 Σεπ 2002, 18:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Pε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Πας στο Συνεργείο και τους λες θέλω να μου κάνεις AYTO. Kαι τελείωσε. Δεν κάθεσαι να το συζητας

Κανεις λαθος συντεκνε.Αν το συνεργειο ειναι το μονο στον νομο τοτε πας και ξαναπας και ξαναπας....3 φορες εχω παει να μου συνδεσουν την ενδειξη για τα φωτα ομιχλης και τις τρεις γινοταν της πο@@@@ας απο κοσμο.Αφου σκεφτομαι να αρχισω να λυνω το ταμπλο μονος μου Twisted evil
Οσον αφορα τον μετρητη,τουλαχιστον στο δικο μου-1100 προ multiplex -κατεβαινει ομαλα δηλ μετρα τα χιλιομετρα που κανεις αντιστροφα απο τα 20000.Πχ αν κανεις σερβις στα 10000 θα μηδενισει στα 30000.Το μονο προβλημα ειναι οτι οι καφροι στο συνεργειο ξεχναν να τον ανανεωσιυν οταν τελειωσουν το σερβις :fist:
theflame - Πεμ 05 Σεπ 2002, 18:58:00
Θέμα δημοσίευσης:
svstouk έγραψε:
Το καλοκαίρι ήμουν Βόρεια Ελλάδα και κάποιες μέρε είχε ΚΡΥΟ. Μετά από μερικές εκκινήσεις με κρύο κινητήρα, ξαφνικά ο μετρητής από 11.000 που έλεγε για το σέρβις, κατέβηκε στις 6.000! Υποθέτω δηλαδή ότι αυτό που συνέβη επιβεβαιώνει αυτό που λες.


Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν το έπιασα εγώ. :D
Σε κρύο η μέτρηση υποθετικά θα πρέπει να μειώνετε με πιο αργό ρυθμό και όχι τόσο γρήγορα!!!!

Μια ματιά που είχα ρίξει και με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς που είχα κάνει πριν αλλάξω λάδια και προκύψει το πρόβλημα με την ένδειξη πρέπει να υπολόγιζε το ένα χιλιόμετρο μέσα στη πόλη (μέτρια προς υψηλή κίνηση σε ζέστη) για τρία και αυτά σε εθνική για ένα, κάτι που μου κάνει σχετικά λογικό. Wink
Τώρα γιατί τα παίζει... Μία εξήγηση αρχικά σκέφτηκα, τουλάχιστον για την δικιά μου περίπτωση, είναι ότι παρερμήνευσε την αλλαγή των λαδιών και το έβγαλε ως πρόβλημα!!!! Αλλά μετά το μηδενισμό με προβλημάτισε το γεγονός ότι ξανάριξε τα χιλιόμετρα στο σημείο που θα ήταν αν δεν το είχα μηδενίσει 8O
Μετά την επίσκεψη δείχνει να λειτουργεί φυσιολογικά. Αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει στο σέρβις των 10000 που θα ξαναλάξω λάδια!!!!!

Vini στην αντιπροσωπία άλλαξέ τους τα φώτα. Μάθε όσο περισσότερα μπορείς για όλα. Ελπίζω να μπορέσεις. Wink
Svstouk - Πεμ 05 Σεπ 2002, 21:09:32
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
svstouk έγραψε:
Το καλοκαίρι ήμουν Βόρεια Ελλάδα και κάποιες μέρε είχε ΚΡΥΟ. Μετά από μερικές εκκινήσεις με κρύο κινητήρα, ξαφνικά ο μετρητής από 11.000 που έλεγε για το σέρβις, κατέβηκε στις 6.000! Υποθέτω δηλαδή ότι αυτό που συνέβη επιβεβαιώνει αυτό που λες.


Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν το έπιασα εγώ. :D
Σε κρύο η μέτρηση υποθετικά θα πρέπει να μειώνετε με πιο αργό ρυθμό και όχι τόσο γρήγορα!!!!

Μια ματιά που είχα ρίξει και με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς που είχα κάνει πριν αλλάξω λάδια και προκύψει το πρόβλημα με την ένδειξη πρέπει να υπολόγιζε το ένα χιλιόμετρο μέσα στη πόλη (μέτρια προς υψηλή κίνηση σε ζέστη) για τρία και αυτά σε εθνική για ένα, κάτι που μου κάνει σχετικά λογικό. Wink
Τώρα γιατί τα παίζει... Μία εξήγηση αρχικά σκέφτηκα, τουλάχιστον για την δικιά μου περίπτωση, είναι ότι παρερμήνευσε την αλλαγή των λαδιών και το έβγαλε ως πρόβλημα!!!! Αλλά μετά το μηδενισμό με προβλημάτισε το γεγονός ότι ξανάριξε τα χιλιόμετρα στο σημείο που θα ήταν αν δεν το είχα μηδενίσει 8O
Μετά την επίσκεψη δείχνει να λειτουργεί φυσιολογικά. Αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει στο σέρβις των 10000 που θα ξαναλάξω λάδια!!!!!

Vini στην αντιπροσωπία άλλαξέ τους τα φώτα. Μάθε όσο περισσότερα μπορείς για όλα. Ελπίζω να μπορέσεις. Wink



Όχι, ξέρω καλά τι λέω και τι είδα. Wink

Νομίζω ότι κατέβασε την ένδειξη λόγω των πολλών εκκινήσεων κρύου κινητήρα. Υπέθεσα ότι αυτό το θεωρεί φθορά του κινητήρα και γι'αυτό μου χαμήλωσε τα χλμ.

Μπορεί κάποιος να μας πει, αν ξέρει, πώς ακριβώς δουλεύει αυτό το σύστημα;
theflame - Πεμ 05 Σεπ 2002, 21:51:14
Θέμα δημοσίευσης:
svstouk έγραψε:
Όχι, ξέρω καλά τι λέω και τι είδα. Wink


Προς θεού δεν είπα κάτι διαφορετικό. Embarassed
Η ανάλυση σου παρακάτω βεβαιώνει ότι εγώ δεν έπιασα την λογική των πολλών εκκινήσεων, η οποία πιθανών να είναι και σωστή αν μάθουμε τι στοιχεία μαζεύει και επεξεργάζεται ο υπολογιστής προκειμένου να βγάλει τα συμπεράσματά του και να μας τρελαίνει, αλλά έμεινα στα λόγια του Sidobre για τις χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες καλύτερες συνθήκες κίνησης που αναφέρει στο παράδειγμά του.
Πάντως και έτσι να είναι, στα πόσα πραγματικά χιλιόμετρα σου κατέβασε 5000 στη συντήρηση, γιατί μου κάνει υπερβολικό. Wink
christhehealer - Παρ 06 Σεπ 2002, 00:15:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει κανένα club και δεν με απασχολεί τι έχουν γράψει τα άλλα παιδιά στο forum (και είναι πολλά).

Υπάρχουν δύο πράγματα σε αυτόν το μάταιο κόσμο που με ηρεμούν και κατευνάζουν τα νεύρα μου.

Το ένα είναι


To άλλο είναι το johnnie walker black label.

Σε δευτερεύοντα ρόλο ο James Cotton και ο Elias Zaikos (Δούκα ακούς; Η ευθύνη πέφτει σε σένα, όταν ανέβω Θεσσαλονίκη, γιατί ο άλλος δεν ξέρει)

Έχω πιεί ένα μπουκάλι, κοντεύω να διαλύσω το K.I.S. μου και ακόμα δεν έχω ηρεμήσει.

O πανμέγιστος Howlin' wolf έλεγε:

Υοu gonna treat me right
just like i treat you

Σαν άνθρωπος, θα με χαρακτήριζα καλόβουλο έως κοροϊδο. Δεν έχω παζαρέψει ποτέ μου τιμή, γιατί σέβομαι το ψωμί των άλλων, όπως θέλω να σέβονται το δικό μου.

Στα χέρια μου αυτή τη στιγμή έχω μια απόδειξη που λέει:

Αριθμός Θεώρησης: 00250723
Τίτλος παραστατικού: 34 απόδειξη λιανικής πώλησης
Αριθμός εντολής παραγγελείας: 10609
Τύπος αυτοκινήτου: 206XS 1567 3A
Kωδικός: 7023120
Περιγραφή: Ελατήρια Eibach 206

ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΠΟΛΕΜΟ.

Έχω ξεθάψει το τσεκούρι του πολέμου, έχω ανοίξει τις καταπακτές με τους Πέρσιγκ και Κρούζ.

Bλέπω ήδη την παρέα της περασμένης Παρασκευής να έχει σήκωσει τα μανίκια και άλλους 4-5 να σπρώχνωνται από πίσω αλλά ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.

Ότι όπλα έχω θα τα χρησιμοποιήσω (και έχω πολλά, πιστέψτε με). Νοιώθω ήδη σαν κανόνι που σημαδεύει σπουργίτι και είναι άνανδρο κατά την μορφωσή μου αλλά δεν μπορώ να κάνω πίσω.

Ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων αν προσβάλλω κάποιον και ειδικά τους MOD Team.
Παιδιά εάν δεν ταιριάζω με το ύφος του club διαγράψτε με αλλά πίσω δεν κάνω. Θα το πάω μέχρι τέρμα. I 'll do it my way.
Miltellas - Παρ 06 Σεπ 2002, 00:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κατάλαβα, αλλά γαμτο, Θεραπευτή είμαι ΜΑΖΙ ΖΟΥ!
Πες μου τί να κάνω! Να... έρθω Αθήνα να βαρέσω κι εγώ;

Πάντως εμείς εδώ με τον Δούκα τα δρομολογούμε τα πράγματα και όλα δείχνουν να παίρνουν μία σειρά. Ανταλλακτικά, βελτιώσεις, συνεργεία! Όλα δείχνουν να πάνε καλά! Και θα πάνε...
Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο, να κάνεις κάτι για ένα σκοπό, και ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ!

Αν όλα πάνε καλά την Δευτέρα που έρχεται θα είμαστε τέσσερα 206 από το άτυπο 206 Club στο νέο μας συνεργείο για service! Για να δούμε...
:D :D :D
Larry69 - Παρ 06 Σεπ 2002, 01:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Αριθμός Θεώρησης: 00250723
Τίτλος παραστατικού: 34 απόδειξη λιανικής πώλησης
Αριθμός εντολής παραγγελείας: 10609
Τύπος αυτοκινήτου: 206XS 1567 3A
Kωδικός: 7023120
Περιγραφή: Ελατήρια Eibach 206


Μάλλον κάτι δεν πήγε καλα... Mad Mad Mad Τί θέλει αυτό το 3 εκεί Question Question Question 4 έπρεπε να είναι.
Μ'αρέσει που σου έδειξαν και το κουτί. :fist:

Chris μαζί σου...
Vini - Παρ 06 Σεπ 2002, 07:45:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα...
Συγνώμη ρε συ chris αλλά γιατί ζητάς συγνώμη....κάτι δεν έπιασα ρε παιδιά??
Οσο για τον κωδικό τι ψάχνεις να βρεις πάνω στην απόδειξη αφού αυτή συνήθως την κόβει γυναίκα η οποία ακόμη δεν ξέρει τι είναι το 1600 και το 1400.... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Κάποιος της είπε χρέωση για αλλαγή ελατηρίων σε 206 και έκοψε τα πρώτα ελατήρια που βρήκε σαν κωδικό στο σύτημα....απλο.... Exclamation Exclamation
christhehealer - Παρ 06 Σεπ 2002, 08:19:24
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Καλημέρα...
Συγνώμη ρε συ chris αλλά γιατί ζητάς συγνώμη....κάτι δεν έπιασα ρε παιδιά??
Οσο για τον κωδικό τι ψάχνεις να βρεις πάνω στην απόδειξη αφού αυτή συνήθως την κόβει γυναίκα η οποία ακόμη δεν ξέρει τι είναι το 1600 και το 1400.... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Κάποιος της είπε χρέωση για αλλαγή ελατηρίων σε 206 και έκοψε τα πρώτα ελατήρια που βρήκε σαν κωδικό στο σύτημα....απλο.... Exclamation Exclamation


Nίκο τα ελατήρια είναι 7023.120, σίγουρο αυτό. Mόλις πριν από λίγο είχα πάει από εκεί να πάρω τα ονόματα για την μύνηση.

Ξέρετε πια είναι η πλάκα. O τύπος που τους προμηθεύει ανταλακτικά (Mίλησα στο τηλέφωνο μαζί του, και δεν ήθελε να πει το ονομά του, φώναξε τον απο πάνω του, να με κάνει ντα) επιμένει ότι ο σωστός κωδικός είναι 7023 καί ότι 7024 δεν υπάρχει.
Vini - Παρ 06 Σεπ 2002, 08:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Vini έγραψε:
Καλημέρα...
Συγνώμη ρε συ chris αλλά γιατί ζητάς συγνώμη....κάτι δεν έπιασα ρε παιδιά??
Οσο για τον κωδικό τι ψάχνεις να βρεις πάνω στην απόδειξη αφού αυτή συνήθως την κόβει γυναίκα η οποία ακόμη δεν ξέρει τι είναι το 1600 και το 1400.... Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Κάποιος της είπε χρέωση για αλλαγή ελατηρίων σε 206 και έκοψε τα πρώτα ελατήρια που βρήκε σαν κωδικό στο σύτημα....απλο.... Exclamation Exclamation


Nίκο τα ελατήρια είναι 7023.120, σίγουρο αυτό. Mόλις πριν από λίγο είχα πάει από εκεί να πάρω τα ονόματα για την μύνηση.

Ξέρετε πια είναι η πλάκα. O τύπος που τους προμηθεύει ανταλακτικά (Mίλησα στο τηλέφωνο μαζί του, και δεν ήθελε να πει το ονομά του, φώναξε τον απο πάνω του, να με κάνει ντα) επιμένει ότι ο σωστός κωδικός είναι 7023 καί ότι 7024 δεν υπάρχει.


ουπς με βάζεις σε υποψίες φίλε!
χμμμ...θα κοιτάξω και εγώ τα δικά μου....εμένα πάνω στην απόδειξη δεν είχε κωδικό ΕΙΒACH, μήπως να ανυσηχώ περισσότερο???

Αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι για το 1600 και όχι για το 1400....εκτός αν πέτυχα κανένα σετ τότε για 1600 και τώρα που έχουν έλλειψη βάζουν αυτά του 1400..

Τι να πω?...?
Πάντως chris εμείς είμαστε μαζί σου.... Wink Wink Wink Wink
Κανείς δεν ξέρει....
christhehealer - Παρ 06 Σεπ 2002, 15:45:18
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
ουπς με βάζεις σε υποψίες φίλε!
χμμμ...θα κοιτάξω και εγώ τα δικά μου....εμένα πάνω στην απόδειξη δεν είχε κωδικό ΕΙΒACH, μήπως να ανυσηχώ περισσότερο???

Αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι για το 1600 και όχι για το 1400....εκτός αν πέτυχα κανένα σετ τότε για 1600 και τώρα που έχουν έλλειψη βάζουν αυτά του 1400..

Τι να πω?...?
Πάντως chris εμείς είμαστε μαζί σου.... Wink Wink Wink Wink
Κανείς δεν ξέρει....


Nοιώθω ήδη μ@#$%^&s

Δεν μπορώ να τους κάνω μύνηση για απάτη που ήταν ο σκοπός μου. Δεν με κοροϊδέψανε. Ότι μου πουλήσανε μου το γράψανε στην απόδειξη. Θα πρέπει να αποδείξω ότι τα 7023.120 ΔEN KANOYN για το 1600. Πράγμα απίθανο δηλαδή. Aφού απ' ότι πιστεύω είναι τα ίδια ελατήρια, με μικρές διαφορές στη σκληρότητα. Έχω στείλει ένα mail στην Eibach Γερμανίας ζητώντας διευκρινήσεις αλλά..
... θα πουν αυτοί της Peugeot εμείς τα τσεκάραμε όλα και καταλήξαμε σ' αυτό το συμπέρασμα. Άρα η επίσημη θέση της Peugeot όσον αφορά το θέμα είναι αυτή.

Nα σε δουλεύουν μπροστά στα μάτια σου και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα.

O Vini να ανυσηχεί περισσότερο γιατί δεν υπάρχει κωδικός της Peugeot για ελατήρια Eibach. Aυτό το είδα με τα μάτια μου. Eλπίζω πάντως να είναι τα 7024.120 για να ησυχάσει.
Vini - Παρ 06 Σεπ 2002, 18:05:48
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Vini έγραψε:
ουπς με βάζεις σε υποψίες φίλε!
χμμμ...θα κοιτάξω και εγώ τα δικά μου....εμένα πάνω στην απόδειξη δεν είχε κωδικό ΕΙΒACH, μήπως να ανυσηχώ περισσότερο???

Αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι για το 1600 και όχι για το 1400....εκτός αν πέτυχα κανένα σετ τότε για 1600 και τώρα που έχουν έλλειψη βάζουν αυτά του 1400..

Τι να πω?...?
Πάντως chris εμείς είμαστε μαζί σου.... Wink Wink Wink Wink
Κανείς δεν ξέρει....


Nοιώθω ήδη μ@#$%^&s

Δεν μπορώ να τους κάνω μύνηση για απάτη που ήταν ο σκοπός μου. Δεν με κοροϊδέψανε. Ότι μου πουλήσανε μου το γράψανε στην απόδειξη. Θα πρέπει να αποδείξω ότι τα 7023.120 ΔEN KANOYN για το 1600. Πράγμα απίθανο δηλαδή. Aφού απ' ότι πιστεύω είναι τα ίδια ελατήρια, με μικρές διαφορές στη σκληρότητα. Έχω στείλει ένα mail στην Eibach Γερμανίας ζητώντας διευκρινήσεις αλλά..
... θα πουν αυτοί της Peugeot εμείς τα τσεκάραμε όλα και καταλήξαμε σ' αυτό το συμπέρασμα. Άρα η επίσημη θέση της Peugeot όσον αφορά το θέμα είναι αυτή.

Nα σε δουλεύουν μπροστά στα μάτια σου και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα.

O Vini να ανυσηχεί περισσότερο γιατί δεν υπάρχει κωδικός της Peugeot για ελατήρια Eibach. Aυτό το είδα με τα μάτια μου. Eλπίζω πάντως να είναι τα 7024.120 για να ησυχάσει.



Λοιπόν ξανακοιτώ την απόδειξη φίλε CHRIS και βλέπω το εξής....

Τα σωστά είναι 7024.120, σωστά?

Λοιπόν σύγκριση:
7024.120 ο σωστός κωδικός....
Ε2204.120 αυτό έχει σαν κωδικό προιόντος η δική μου απόδειξη Exclamation Exclamation

Λες να είναι ίδια???? Question Question Question

Πάντως εμένα μου φαίνεται σαν το ίδιο κωδικό μεταμορφωμένο σε κωδικό Peugeot.... 8O 8O 8O 8O
pduke - Παρ 06 Σεπ 2002, 19:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι ρε γ*&^$το!!!το είδα αργά το ποστ!!!
"The devil is in your closet..."
Χρηστάρα φίλε χαλάρωσε!!!Δεν επιτρέπεται να πίνουμε jack για οποιδήποτε καθήκι τόλμησε να μας συγχύσει!!!
Άσε που αν κατάλαβα το κακό δεν είναι τόσο μεγάλο τελικά.
Π^%#στιάθα μου πεις,αλλά δεν θέλω στενοχώριες
JAck και Ηλίας.......Νατα ....εδώ είσαι !!!
και μόλις έρθεις......Θα σε έχω με την εκπομπή του Ζάικου στο ραδιόφωνο και στο καπάκι στο Mύλο για ολονύχτιο blues tribute με Blues Wire στα πιο μπλε τους!!!!!Δεν ξέρεις τι πόρτα χτύπησες!!!!!!
Τι λες τώρα ???ποιος είναι ο π&^$#στης που θα μας ανεβάσει την πίεση!!Παίξτου το "do yourself a favour" και άστον στη μιζέρια του...
Club δεν είμαστε??είμαστε ..ε..υπάρχουν τρόποι.
Και κράτα το Jack για καλύτερους από τα μούτρα του.
theflame - Παρ 06 Σεπ 2002, 21:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Χρηστάρα μου cool it...
Είδα το post το πρωί και από τότε με τρώνε τα φίδια αλλά τώρα κατάφερα να γράψω δύο κουβέντες...
Δεν αξίζει να τα παίρνεις και να στεναχωριέσαι με ανθρώπους που το έχουμε ξαναπεί είναι ανεύθυνοι και τυχοδιώκτες μην έχοντας την ελάχιστη τσίπα επαγγελματισμού. Αν είχες από την αρχή ενημερώσει θα μπορούσαν να σου πουν ότι ξέρεις εμείς έχουμε αυτό και οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, είναι εγκεκριμένο π.χ. από την Peugeot και μπορείς να το βάλεις, το θέλεις ή περιμένεις;
Δεν ξέρω αν μπορείς να του κυνηγήσεις δικαστικά και να τους ξεβρακώσεις, αλλά αν μπορείς κάντο.
Πιστεύω, και ας με συγχωρήσουν τα παιδία αν μιλάω εξ' ονόματος τους, ότι όλοι λίγο πολύ είμαστε δίπλα σου γιατί όλοι προσέχουμε, αγαπάμε το αυτοκίνητό μας και θέλουμε το καλύτερο για αυτό. Αλλά πάνω από όλα νομίζω σε κανέναν μας δεν αρέσει να τον πιάνουν για βλάκα, να τον κοροϊδεύουν, και αυτό σου έκαναν αν σου έδειξαν διαφορετικό κουτί από αυτό που πραγματικά ήταν δικό σου!!!!!!
Φίλε Χρηστάρα, μην τρελαίνεσαι προ πάντων γιατί δεν αξίζει για τέτοιους "επαγγελματίες" να χαλάς την ζαχαρένια σου.
Το λιγότερο που μπορώ να σου πω, και ίσως κάποιοι να διαφωνήσουν, είναι ότι πρέπει να μας πεις ποιος σου την έκανε. Μερικές φορές το κακό όνομα, ή άσχημη φήμη, είναι πιό μεγάλη τιμωρία από αυτή που μπορούν να επιβάλουν τα δικαστήρια...
Όπως και να έχει πάντως chill out... Wink
christhehealer - Δευ 09 Σεπ 2002, 14:01:18
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά thanks. Eίσαστε οι καλύτεροι για να ηρεμείτε κάποιον.

Πάντως αναμένω την απάντηση της Eibach Γερμανίας, για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα 'εχω κάποιο πρόβλημα, με το αυτοκίνητο. Kαι πιστεύω ότι θα είναι ώριμο να περιμένω την απαντησή τους, πριν κάνω ότιδήποτε
Miltellas - Τετ 11 Σεπ 2002, 01:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Άποψή μου Χρήστο, είναι ότι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Πολλές φορές οι εταιρίες βάζουν διαφορετικούς κωδικούς στα προϊόντα τους απλά και μόνο επειδή μπαίνουν σε διαφορετικά μοντέλα.
Πχ μία εταιρία φρένων που δεν συγκρατώ το όνομά της έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστινά τακάκια των 206 GTI, 206 2.0CC, 206 1.6CC και 206 1.6XS ενώ φορούν ακριβώς τα ίδια!! (Το διαπίστωσα ιδίοις όμμασι)
Wink
nemo - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 20:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Pε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Πας στο Συνεργείο και τους λες θέλω να μου κάνεις AYTO. Kαι τελείωσε. Δεν κάθεσαι να το συζητάς.

Tώρα ειδικά που υπάρχουν στο Site τα απόρητα CD 8) 8) 8)

Ψάχνεις στο CD βρίσκεις πως λύνεται το πρόβλημα που έχεις, πας εκεί και σου κάνουν τη δουλειά Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Για πια cd λες? Μήπως λες για τα service manual που έχει η Lion σε έκδοση cd? Αν ναι τα ψαχνω απεγνωσμένα γιατι τα εχω παρει με τα συνεργεια... Please help...
teoman - Παρ 23 Μάϊ 2003, 10:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
nemo έγραψε:
Για πια cd λες? Μήπως λες για τα service manual που έχει η Lion σε έκδοση cd? Αν ναι τα ψαχνω απεγνωσμένα γιατι τα εχω παρει με τα συνεργεια... Please help...


Αν έρθεις σε κάποια συνάντησή μας,μπορούμε να σου δώσουμε...

Άλλιως δοκίμασε να τα κατεβάσεις
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=239
pezomania - Παρ 23 Μάϊ 2003, 10:43:48
Θέμα δημοσίευσης:
Χρηστάρα, μόλις τώρα διάβασα το topic Crying or Very sad

Φίλε μην στεναχωριέσαι, Μίλτος έχει δίκιο, πολλές εταιρείες βγάζουν πολλούς κωδικούς, για ίδιο προϊόν!!

Πιθανότατα θα είσαι ΟΚ!! Αλλά αν γίνει κάτι και θεωρείς ότι κάτι δεν πάει καλά σφύρα και ο Pezomaniakos ξέρεις πως καλύπτει τις αποστάσεις Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr