PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - help peugeot 106 s16

comeback13 - Τετ 24 Απρ 2019, 19:31:39
Θέμα δημοσίευσης: help peugeot 106 s16
καλησπερα.θα ηθελα βοηθεια απο ατομα που να γνωριζουν.λοιπον να αναφερω τι εχει αλλαχτει(αντλια vdo.ρυθμιστης καυσιμου bosch.καθαριστηκαν μπεκ πεταλουδα μαπ.φιλτρα,λαδια,χρονισμος,μπαταρια.οι λ λειτουργουν.στο προβλημα τωρα.βαζω το αμαξι στο διαγνωστικο σε 3 διαφορετικα συνεργεια και εχω θερμοκρασια νερου 42-46 βαθμους με 3.5 ms χρονο ψεκασμου(οταν το αμαξι ειναι τερμα ζεστο,κρυο ειναι ακομα χειροτερα)εχω 15λιτρα στα 100 καταναλωση με την πιο νορμαλ οδηγηση.αλλαξα 3 αισθητηρες πανω στον θερμοστατη ιμιτασιον και σημερα εβαλα την γνησια και το προβλημα παραμενει.μεσα ολα ειναι φυσιολογικα και ζεστη εχω και η βελονα κανονικα και τα βεντιλατερ.τελικα ποιος ειναι ο αισθητηρας που ρυθμιζει η ecu τα μειγματα βαση θερμοκρασιας?στην φουσκα η στον κορμο?το περπαταω 2 μηνες ετσι και ειναι σαν να οδηγαω 3500cc αμαξι.Sad
Hellas4x4 - Πεμ 25 Απρ 2019, 10:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
Στα διαγνωστικά που σου συνδέσανε το αμάξι, είναι τα γενικά διαγνωστικά ή της αντιπροσωπείας που είναι αναλυτικό;;;
Της αντιπροσωπείας πχ το διαγνωστικό, σου δείχνει και τις τιμές του κάθε οργάνου...
Έτσι όπως τα γράφεις θα έλεγα για τον "λ" και για βαλβίδα ψυχρής.
Ο "λ" μπορεί να "δουλεύει" αλλά να δίνει μονίμως λάθος τιμή...
Η βαλβίδα ψυχρής μπορεί να μην δίνει σωστή εντολή ότι ζεστάθηκε το μοτέρ...
geo106xs - Πεμ 25 Απρ 2019, 13:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαερωση, εχεις κανει στο κυκλωμα ψυξης;
Η αποδοση του αυτοκινητου πως ειναι; τα μπουζι τα μαυριζει;
Mule - Πεμ 25 Απρ 2019, 14:14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης..
Mule - Πεμ 25 Απρ 2019, 14:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης..
comeback13 - Πεμ 25 Απρ 2019, 14:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Στα διαγνωστικά που σου συνδέσανε το αμάξι, είναι τα γενικά διαγνωστικά ή της αντιπροσωπείας που είναι αναλυτικό;;;
Της αντιπροσωπείας πχ το διαγνωστικό, σου δείχνει και τις τιμές του κάθε οργάνου...
Έτσι όπως τα γράφεις θα έλεγα για τον "λ" και για βαλβίδα ψυχρής.
Ο "λ" μπορεί να "δουλεύει" αλλά να δίνει μονίμως λάθος τιμή...
Η βαλβίδα ψυχρής μπορεί να μην δίνει σωστή εντολή ότι ζεστάθηκε το μοτέρ...
πηγα σε 3 διαφορετικα συνεργεια και βγαζει το ιδιο πρόβλημα.πηγα και στην αντιπροσωπεία και εκει τα ιδια.ελλαξα ψυχρης παλι τα ιδια.και να την βγαλω τελείως δεν αλλαζει κατι στην λειτουργεια
comeback13 - Πεμ 25 Απρ 2019, 14:59:16
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Εξαερωση, εχεις κανει στο κυκλωμα ψυξης;
Η αποδοση του αυτοκινητου πως ειναι; τα μπουζι τα μαυριζει;
ναι εχει γινει εξαερωση.τα μπουζι βγαινουν λιγακι πιο σκουρα λχι τελειως μαυρα
comeback13 - Πεμ 25 Απρ 2019, 15:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης..
ναι συμφωνώ ειναι το μονο που δεν κοιταξα αλλα δεν συνδέεται με τους 46 βαθμους
Mule - Πεμ 25 Απρ 2019, 16:36:26
Θέμα δημοσίευσης:
comeback13 έγραψε:
Mule έγραψε:
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης..
ναι συμφωνώ ειναι το μονο που δεν κοιταξα αλλα δεν συνδέεται με τους 46 βαθμους


Τσεκαρε μια και το θερμοστατη σου μηπως και εχει κολλησει ανοιχτος.
Αν εχεις χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας εχεις και υψηλη καταναλωση.
comeback13 - Πεμ 25 Απρ 2019, 19:32:13
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
comeback13 έγραψε:
Mule έγραψε:
Υψηλη καταναλωση μπορει να εχεις και απο χαλασμενο καταλυτη επισης..
ναι συμφωνώ ειναι το μονο που δεν κοιταξα αλλα δεν συνδέεται με τους 46 βαθμους


Τσεκαρε μια και το θερμοστατη σου μηπως και εχει κολλησει ανοιχτος.
Αν εχεις χαμηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας εχεις και υψηλη καταναλωση.
ο θερμοστατης ειναι καινούργιος.χαμηλη θερμοκρασία εχω μονο στο σημα εγκεφαλου το οποιο ρυθμιζει το μυγμα.εμενα διαβάζει σημεχεια οτι ειναι κρυο και στελνει καύσιμο για να το ζεστανει ενω μεσα βαραει 98 βαθμους
Mule - Πεμ 25 Απρ 2019, 22:15:45
Θέμα δημοσίευσης:
Map ειπες εχεις αλλαξει ή απλα τον καθαρισες?
Αν οχι δοκιμασε να τον αντικαταστησεις και αν το προβλημα συνεχιζει ελενξε και τον καταλυτη σου.
geo106xs - Παρ 26 Απρ 2019, 18:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που μου φαινεται περιεργο, ειναι το γεγονος πως ενω λες οτι το οργανο δειχνει θερμοκρασια, ο εγκεφαλος δινει στην obd σημα 42°C και λεω περιεργο γιατι στους τριφυσους εγκεφαλους το σημα θερμοκρασιας στα οργανα το στελνει ο εγκεφαλος διαβαζοντας τον μπλε αισθητηρα που βρισκεται πισω απο τον θερμοστατη, οπως επισης ειναι περιεργο οτι τα βεντιλατερ λειτουργουν κανονικα ενω παραλληλα ενεργοποιουνται απο τον ιδιο αισθητηρα!
comeback13 - Παρ 26 Απρ 2019, 19:33:03
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Αυτο που μου φαινεται περιεργο, ειναι το γεγονος πως ενω λες οτι το οργανο δειχνει θερμοκρασια, ο εγκεφαλος δινει στην obd σημα 42°C και λεω περιεργο γιατι στους τριφυσους εγκεφαλους το σημα θερμοκρασιας στα οργανα το στελνει ο εγκεφαλος διαβαζοντας τον μπλε αισθητηρα που βρισκεται πισω απο τον θερμοστατη, οπως επισης ειναι περιεργο οτι τα βεντιλατερ λειτουργουν κανονικα ενω παραλληλα ενεργοποιουνται απο τον ιδιο αισθητηρα!
και ακομα πιο περίεργο ειναι πως αν αφερεσω τελειως τον αισθητήρας πισω απο τον θερμοστατη λειτουργουν ολα οπως πριν.και μεσα εχω θερμοκρασία και τα παντα
comeback13 - Παρ 26 Απρ 2019, 19:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Map ειπες εχεις αλλαξει ή απλα τον καθαρισες?
Αν οχι δοκιμασε να τον αντικαταστησεις και αν το προβλημα συνεχιζει ελενξε και τον καταλυτη σου.
φιλε μου δεν νομιζω πως εχουν σχεση με την θερμοκρασία που διαβαζει.αν ηταν ν αλλαζω οτι βρω μπροστα μου θα κανω αυτο που μου ειπαν στην αντιπροσωπεία.πουλατο και παρε αλλο
geo106xs - Παρ 26 Απρ 2019, 19:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ωπα! Τωρα που ξαναδιαβαζω το πρωτο σου ποστ, ανφερεσαι σε τρεις αισθητηρες, πραγμα που σημαινει οτι δε μιλαμε για μοντελο 2002 αλλα του 2000 ισως και νωριτερα!
Σιγουρεψε το και πες μου!
comeback13 - Παρ 26 Απρ 2019, 20:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Ωπα! Τωρα που ξαναδιαβαζω το πρωτο σου ποστ, ανφερεσαι σε τρεις αισθητηρες, πραγμα που σημαινει οτι δε μιλαμε για μοντελο 2002 αλλα του 2000 ισως και νωριτερα!
Σιγουρεψε το και πες μου!
εννοουσα εκεινον τον αισθητηρα αλλαξα 3 φορες :D
Pughell - Κυρ 28 Απρ 2019, 21:05:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κανενα διαγνωστικο,ουτε της αντιπροσωπειας,δεν μπορει να σου δειξει αν δουλευει ο map.
Επισης αν σου κανει κομπιασματα/διακοπες,τσεκαρε ποτενσιομετρο πεταλουδας.

Γενικα η καταναλωση,αν εχεις αποκλεισει το σεναριο της θερμοκρασιας ψυκτικου,εξαρταται αμεσα απο την αναφλεξη/ψεκασμο.Απο ψεκασμο ειπες οτι εισαι ΟΚ οπότε δες τι επηρρεαζει τις εντολες για το πότε/πόσο σπινθιρα χρειαζεσαι.
comeback13 - Κυρ 28 Απρ 2019, 21:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Κανενα διαγνωστικο,ουτε της αντιπροσωπειας,δεν μπορει να σου δειξει αν δουλευει ο map.
Επισης αν σου κανει κομπιασματα/διακοπες,τσεκαρε ποτενσιομετρο πεταλουδας.

Γενικα η καταναλωση,αν εχεις αποκλεισει το σεναριο της θερμοκρασιας ψυκτικου,εξαρταται αμεσα απο την αναφλεξη/ψεκασμο.Απο ψεκασμο ειπες οτι εισαι ΟΚ οπότε δες τι επηρρεαζει τις εντολες για το πότε/πόσο σπινθιρα χρειαζεσαι.
φιλε μου εχουν ελεγχθεί ολα το προβλημα παραμενει στην θερμοκρασία που διαβαζει ο εγκέφαλος.μαλλον εχω θεμα με γειωσεις γτ αν δεν γειωσω την αντλια ξεχωριστα στο σασι δεν μου δείχνει ποσο καυσιμο εχω
Pughell - Δευ 29 Απρ 2019, 21:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αν η αντλια δεν ειναι γειωμενη,δεν θα δουλευε καν ρε παιδι. Confused
Δεν ειναι αισθητηρας που απλά παιρνει ρευμα και γειωνει στο σασι,πχ οπως κανει το alarm της πιεσης λαδιου στο μπλοκ.
Κατι αλλο θα ειναι... Sad
comeback13 - Τρι 30 Απρ 2019, 11:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αν η αντλια δεν ειναι γειωμενη,δεν θα δουλευε καν ρε παιδι. Confused
Δεν ειναι αισθητηρας που απλά παιρνει ρευμα και γειωνει στο σασι,πχ οπως κανει το alarm της πιεσης λαδιου στο μπλοκ.
Κατι αλλο θα ειναι... Sad
εχω φρικάρει τελειως με αυτο το αμαξι θελω να το ριξω στην λιμνη να ησυχάσω😂😂
drdino - Τρι 30 Απρ 2019, 11:40:42
Θέμα δημοσίευσης:
Oι 42 βαθμοί που βλέπεις είναι σταθεροί; Ή ξεκινάει από θερμοκρασία περιβάλλοντος και ανεβαίνει, με μάξιμουμ τιμή τους 42;
comeback13 - Τρι 30 Απρ 2019, 12:33:26
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Oι 42 βαθμοί που βλέπεις είναι σταθεροί; Ή ξεκινάει από θερμοκρασία περιβάλλοντος και ανεβαίνει, με μάξιμουμ τιμή τους 42;
παιζει μεταξυ 42-46μαξ.46 με 90 ειναι αλλοι 45βαθμοι οποτε σε θερμοκρασία περιβάλλοντος 0 βαθμών αυτο διαβαζει -45
drdino - Τρι 30 Απρ 2019, 14:02:13
Θέμα δημοσίευσης:
Με τον μοτέρ κρύο (άρα ψυκτικό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) πόσο δείχνει; Πρόγραμμα μαμά; Καλωδίωση έχει ελεγχθεί μεταξύ αισθητήρα και εγκεφάλου;
comeback13 - Τρι 30 Απρ 2019, 16:22:39
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Με τον μοτέρ κρύο (άρα ψυκτικό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) πόσο δείχνει; Πρόγραμμα μαμά; Καλωδίωση έχει ελεγχθεί μεταξύ αισθητήρα και εγκεφάλου;
το Αυτοκίνητο ειναι εντελώς μαμα δεν εχει πειραχτεί απολυτος τίποτα.σε θερμοκρασία περιβάλλοντος δειχνει -45 αν υποθέσουμε οτι ειναι 0.αν εχουμε 10 βαθμους αυτο δειχνει -35.Ναι τα καλωδια ολα είναι μια χαρα
drdino - Τρι 30 Απρ 2019, 18:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Στο planet αυτο;
comeback13 - Τρι 30 Απρ 2019, 18:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Στο planet αυτο;
σε διαγνωστικά 4 συνεργείων.και πεταει ακαυτες και κανει σαν μικρες διακοπες κύριος οταν ειναι κρυο ειναι πολυ αισθητό.απο την εξάτμιση ακούγεται σαν να ειναι πολλα τα καυσαέρια για την διάμετρο της εξάτμισης
Mule - Τρι 30 Απρ 2019, 20:10:26
Θέμα δημοσίευσης:
comeback13 έγραψε:
drdino έγραψε:
Στο planet αυτο;
σε διαγνωστικά 4 συνεργείων.και πεταει ακαυτες και κανει σαν μικρες διακοπες κύριος οταν ειναι κρυο ειναι πολυ αισθητό.απο την εξάτμιση ακούγεται σαν να ειναι πολλα τα καυσαέρια για την διάμετρο της εξάτμισης


Ακαυστες και φλογες απο εξατμιση με πολλα καυσαερια ειχα και εγω απο ελαττωματικό map με check βεβαια.
Κοιταξε και τα καλωδια που καταληγουν στη φυσα του map γιατι θυμαμαι ειχα καποιο θεμα αργοτερα και με αυτα.
comeback13 - Τετ 01 Μάϊ 2019, 03:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
comeback13 έγραψε:
drdino έγραψε:
Στο planet αυτο;
σε διαγνωστικά 4 συνεργείων.και πεταει ακαυτες και κανει σαν μικρες διακοπες κύριος οταν ειναι κρυο ειναι πολυ αισθητό.απο την εξάτμιση ακούγεται σαν να ειναι πολλα τα καυσαέρια για την διάμετρο της εξάτμισης


Ακαυστες και φλογες απο εξατμιση με πολλα καυσαερια ειχα και εγω απο ελαττωματικό map με check βεβαια.
Κοιταξε και τα καλωδια που καταληγουν στη φυσα του map γιατι θυμαμαι ειχα καποιο θεμα αργοτερα και με αυτα.
οταν τα ελενξα διαπίστωσα οτι τα καλωδια ήταν κολλημένα διαφορετικα.οταν τα εβαλα σωστα βαση χρωματος καλωδίων το αμαξι δεν επερνει καθολου μπρος τα εβαλα παλι οπως τα ειχαν και πηρε
Pughell - Παρ 03 Μάϊ 2019, 06:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
Βγαλε μια την αντλια βενζινης και τσεκαρε οτι δεν φοραει καμια αλλη,μεγαλυτερη ή διαφορετικη απο την μαμα.
comeback13 - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 00:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Βγαλε μια την αντλια βενζινης και τσεκαρε οτι δεν φοραει καμια αλλη,μεγαλυτερη ή διαφορετικη απο την μαμα.
το περασα το στάδιο αυτο.ειχε πανω απο το 1.4 Τώρα μπηκε η vdo καινούργια.μου ειπαν για μαπ οτι διαβαζει 45kpa ενω θ έπρεπε να ήταν πολυ λιγότερο
Pughell - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 07:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ο map που κολλαει; Question Question Question

Αν στο μανομετρο σου μετρησαν 4μιση bar και η αντλια ειναι αλλαγμενη καινουργια με αυτην που πρεπει να φοραει,τοτε πολυ απλά εχουν πατησει τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης πανω στην μπεκιερα.
Αυτο βεβαια ΑΝ εχουν μετρησει με μανομετρο την πιεση στο κυκλωμα.
Mule - Σαβ 04 Μάϊ 2019, 14:59:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ο map που κολλαει; Question Question Question

Αν στο μανομετρο σου μετρησαν 4μιση bar και η αντλια ειναι αλλαγμενη καινουργια με αυτην που πρεπει να φοραει,τοτε πολυ απλά εχουν πατησει τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης πανω στην μπεκιερα.
Αυτο βεβαια ΑΝ εχουν μετρησει με μανομετρο την πιεση στο κυκλωμα.


Στελιο ο map ηταν απαντηση σε μενα προφανως.
Οταν λες εχουν πατησει το ρυθμιστή τι εννοεις?
Που πρεπει να δουλευει 3 με 3,5 bar?

Φιλε μου εφοσον σου βγαζει λαθος τιμες ο map τα συνεργεία τι σου προτεινουν?
comeback13 - Κυρ 05 Μάϊ 2019, 11:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Pughell έγραψε:
Ο map που κολλαει; Question Question Question

Αν στο μανομετρο σου μετρησαν 4μιση bar και η αντλια ειναι αλλαγμενη καινουργια με αυτην που πρεπει να φοραει,τοτε πολυ απλά εχουν πατησει τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης πανω στην μπεκιερα.
Αυτο βεβαια ΑΝ εχουν μετρησει με μανομετρο την πιεση στο κυκλωμα.


Στελιο ο map ηταν απαντηση σε μενα προφανως.
Οταν λες εχουν πατησει το ρυθμιστή τι εννοεις?
Που πρεπει να δουλευει 3 με 3,5 bar?

Φιλε μου εφοσον σου βγαζει λαθος τιμες ο map τα συνεργεία τι σου προτεινουν?
ο ρυθμιστής πιεσης μπηκε καινούργιος.μου εκαναν ενα σβήσιμο τον εγκεφαλο και καπως Καλύτερα τα πράγματα αλλα μαλλος θα αλλαξω τον μαπ τα εχει παιξει λιγακι διαβαζει παραπανω απο οτι πρεπει
Vlaik - Σαβ 25 Μάϊ 2019, 11:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
comeback13 έγραψε:
drdino έγραψε:
Με τον μοτέρ κρύο (άρα ψυκτικό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος) πόσο δείχνει; Πρόγραμμα μαμά; Καλωδίωση έχει ελεγχθεί μεταξύ αισθητήρα και εγκεφάλου;
το Αυτοκίνητο ειναι εντελώς μαμα δεν εχει πειραχτεί απολυτος τίποτα.σε θερμοκρασία περιβάλλοντος δειχνει -45 αν υποθέσουμε οτι ειναι 0.αν εχουμε 10 βαθμους αυτο δειχνει -35.Ναι τα καλωδια ολα είναι μια χαρα

Αλλαξε τον iat ισως εκει ειναι το προβλημα σου, γιατι να δειχνει διαφορετικα;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr