PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Χταπόδι-καταλύτης για 206 1.4

Ghost Dog - Τρι 23 Μάρ 2004, 10:18:31
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Χταπόδι-καταλύτης για 206 1.4
Καταρχάς συγνώμη για τη δημιουργία του νέου τοπικ (δεν το κάνω ποτέ χωρίς λογο) αλλά πιστεύω ότι το ποστ δεν θα ταίριαζε κάπου αλλού {τώρα που έχουμε και κονε στα μονερεϊτοριλικια, ποιος μας πιάνει!!! Shocked Laughing Laughing }
Παμε στο ψαχνο:
Θα με ενδιέφερε να βάλω καταλυτη και χταπόδι στο 14αρι μου!
Αυτή τη στιγμή είναι τελείως ακακο μιας και φοράει μόνο μια σκούπα καθώς και εξάτμιση από καταλυτη και πίσω
Με γνώμονα όμως το ότι θα μπει εκκεντροφορος, πρόγραμμα, θα αλλαχθεί η συμπίεση κτλ πιστεύω ότι θα άξιζε να αλλαχθεί τουλάχιστον ο καταλυτης (θα κάνει και περισσότερο θόρυβο, έτσι για να γουστάρω σαν καγκουρας που είμαι!!!)
Όσο για το χταπόδι πολλοί λένε πως το χταποδακι μας είναι πάρα πολύ καλό….
Τι έχετε να προτείνετε και γιατί?? Wink
Μηπως ειναι καλυτερο να τα εκανα ολα μαζι και οχι μεμονωμενα? (δηλαδη σημερα καταλυτης-χταποδι, μετα απο 2 μηνες εκκεντροφορος κτλ κτλ)
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων Very happy
Baphomet - Τρι 23 Μάρ 2004, 10:45:58
Θέμα δημοσίευσης:


αυτος ειναι κεραμικός της americat ειδικα για το 1.4 8V. από απόδοση δε ξερω τι μπορει να προσφέρει.
Σχετικά με το χταπόδι μπορεί να σε βοηθησει μονο κάποιος που έχει πείρα από το δικο του του. Δηλαδή ο κώστας και ο βαγγέλης. Σίγουρα η κατασκευη του χταποδιού μας ειναι αρκετά καλή αλλά δε νομίζω οτι είναι η βέλτιστη λύση.
Το κιτ της Bosal στον κώστα έδειξε (με τις δικες τους δυναμομετρησεις πριν και μετα) μια αυξηση 10 ιππων αν θυμαμαι σωστα. Τελικά το αυτοκινητο ειναι γυρω στα 80 άλογα άρα λογικά η διαφορα είναι καπου μεταξύ 5-10 ίππων. Αν αλλαχθει και ο καταλύτης (αν δεν κανω λαθος το κιτ της bosal δεν ειχε καταλυτη) θα παρει κατι ακομα σίγουρα. Το οικονομικό δε ξέρω αν σε ενδιαφέρει αλλα το αντιστοιχο κιτ της supersprint βγαινει στα 900 ευρω εναντι των ~400 της bosal. Χειροποίητα ο Nick_dusk νομίζω είχε βάλει 1000 ευρώ χταπόδι-μεσαιο-τελικο και καταλυτη και ηταν πολύ ευχαριστημένος.

Τωρα ας μας πούν περισσότερα και οι εμπειροι... Wink
netblaster - Τρι 23 Μάρ 2004, 13:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλα τα λεει ο Πετρος!!! Για φουλ εξατμιση το κιτ της Bosal αποδειχθηκε πολυ καλο για τον πεζουλα και οχι μονο...Κανει 350e με δωρεαν τοποθετηση, 5χρονια εγγυηση κτλ!!! Ο καταλυτης χρεωνεται επιπλεον και αποτι θυμαμαι γυρω στα 200e!!! Το μαγαζι που βαζει τις Bosal εχει καταλυτες Vick, Vig, καπως ετσι λεγονται, και ειναι γερμανικοι πολυ καλης ποιοτητας!!! Για μια ολοκληρωμενη αποψη με κιτ Bosal και καταλυτη κοιτα το Micra Race ποσο βελτιωμενες επιδοσεις εχει σε σχεση με το νορμαλ!!! Θα σου προτεινα να βαλεις οσο περισσοτερα μπορεις μαζι...Γιατι αν βαλεις λιγο απο δω λιγο απο κει το αυτοκινητο θα βελτιωνεται σταδιακα, και οι επιδοσεις του επισης και στο τελος δεν θα σου φαινεται οτι το βελτιωσες ουσιαστικα!!! Wink
PHSYBORG - Τρι 23 Μάρ 2004, 16:37:23
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=5&make=peugeot&model=206&fuel=B&year=2000&cartype=1.4
Skull - Τρι 23 Μάρ 2004, 16:46:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Χταποδοκαταλυτες στο 14αρι
PoiSoNeR έγραψε:
Μηπως ειναι καλυτερο να τα εκανα ολα μαζι και οχι μεμονωμενα? (δηλαδη σημερα καταλυτης-χταποδι, μετα απο 2 μηνες εκκεντροφορος κτλ κτλ)
Ευχαριστώ, εκ των προτέρων Very happy



Αρη προσωπικη μου αποψη ειναι να τα βαζεις ενα-ενα για να σχιματιζεις αποψη για το καθε ανταλακτικο που βαζεις στο αυτοκινητο σου και να ευχαρηστιεσε για ενα πραγμα που θα το εκανες "τσακ-μπαμ" για μεγαλο χρονικο διαστημα...

Τωρα αν συνεχιζει να σου εχει τοσο αδυναμια ο πατερας σου.... Wink
zzzleepy - Τρι 23 Μάρ 2004, 18:13:44
Θέμα δημοσίευσης:
Άρη, η δική μου άποψη είναι να μην κάνεις τίποτα και να αλλάξεις κινητήρα Laughing Laughing

Ξέρεις εσύ γιατί στο λέω... Wink
George4 - Δευ 05 Απρ 2004, 16:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα ειναι καλυτερο να τα βαζεις ενα ενα για το λογο που ειπαν και οι προηγουμενοι, οσο αφορα το χταποδι εχω ρωτησει μηχανικους πολλες φορες και ολοι μα ολοι μου λενε οτι δεν κανει για 1400, η μονη λυση την οποια και θα ακολουθησω ειναι να αλλαξεις το σωληνα μπροστα και να βαλεις εναν με μεγαλυτερη διαμετρο και καλυτερο κραμα μεταλου
netblaster - Τρι 06 Απρ 2004, 10:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο εννοεις το σωληνα μετα το χταποδι ετσι??? Confused Και η υπολοιπη εξατμιση μενει ως εχει στη διαμετρο??? Λιγο "καπως" μου ακουγεται... Rolling eyes Παντως, αν δεις στο forum ενα παιδι με 1.4 8ν εβαλε το κιτ της Bosal χωρις τον καταλυτη και του εδωσε...Κοιτα να δεις και μονος σου!!! Wink
George4 - Τρι 06 Απρ 2004, 11:10:07
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ο σωληνας ειναι απο τον καταλυτη και πισω, και το καζανακι εχει αλλη δικη του διαμετρο, οσο αφορα για το παιδι με το κιτ της Bossal το μονο που μπορω να πω ειναι οτι εγω ειδα διαφορα τωρα ακριβως μετρημενη δε ξερω, γιατι την μετρηση την εκανα στο τελος αφου εκανα ολες τις αλλαγες
PHSYBORG - Τρι 06 Απρ 2004, 11:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλυσε μας σ ενα αλλο τοπικ τι παιζει με το αμαξι σου!
τι πως που!
Ειδα στο Quick Shift αυτα που ειπες!
Αν εχεις χρονο κανε μια αναλυση !
Εξατμιση ( διαμετρος) τι διαφορες ειδες κτλπ...
Hannibal_Jr - Τετ 07 Απρ 2004, 03:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
Egw pantws prin poy eixa 8v kapaki eixa balei xtapodi apo 1300 rallye kai doyleye poly kalytera apo mama......
Pughell - Κυρ 11 Απρ 2004, 11:29:53
Θέμα δημοσίευσης:
Τοποθετωντας ανταλλακτικα κομματι-κομματι δεν θα μπορεστε να καταλαβετε την διαφορα.
Π.χ. μπορει ενα χταποδι απο μονο του να μην κανει τιποτα αλλα σε συνδυασμο με συμπιεση και εκκεντροφορο να κανει τελεια δουλεια...

Οσο για την βελτιωση,πριν απο ενα μηνα περιπου φτιαξαμε ενα 206 8v XR του 2000 με τον καταλυτη απο κατω.Το παιδι εβαλε ολοκληρο το πακετο της Supersprint μαζι με εναν αγωνιστικο καταλυτη για αρχη.Δεν μετρησαμε αλογα παντως αλλα ο ιδιος ειπε οτι ειχε πολυ καλη διαφορα!Απο φιλτρο ειχε μια φιλτροχοανη αλλα την βγαλαμε και βαλαμε φιλτρο στο εργοστασιακο κουτι κανοντας πατεντα στον σωληνα.
Την προηγουμενη εβδομαδα βαλαμε και εκκεντροφορο της Schrick μαζι με λιγη δουλεια στην κεφαλη και αυξηση της συμπιεσης με το αναλογο προγραμμα.Τοτε το αμαξι εδειξε πραγματικα!!!Η εξατμιση ηταν υπεραρκετη,μαλλον υπερβολικη,για το νορμαλ μοτερ και οταν μπηκε και ο εκκεντροφορος τοτε απεδωσε τα μεγιστα.
Απο θεμα αποδοσης υπολογιζαμε περιπου στα 95-100 αλογα αλλα τελικα με ην συμπιεση στο 10,8 εδειξε 104 αλογα απο οτι ειπε ο ιδιοκτητης.
Τωρα ψαχνω να του βρω σασμαν απο 16v 106 για να "κοντυνει" λιγο...

Το ολο πακετο μαζι με εργασια και προγραμμα παντως του κοστισε 2800Ε.Δεν ειναι και λιγα αλλα...Προκειμενου να το κανεις 1600αρι που θα χρειαστεις σιγουρα 2500Ε χωρις να ειναι και δηλωμενο,πιστευω οτι απο θεμα αποδοσης ειναι μια καλη λυση...
netblaster - Τρι 13 Απρ 2004, 11:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
Που ειχες χαθει βρε Στελιο??? Να σε ρωτησω, στο 1.4 του 205 μπορω να βαλω ολη την εξαγωγη απο 13αρι ραλλυ (σαν το δικο σου...), τον εκκεντροφορο και το προγραμμα??? Η θελει πατεντες και δεν θα αποδωσει???
Pughell - Σαβ 17 Απρ 2004, 21:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
Στο προγραμμα θα χρειαστει σιγουρα πατεντα.Αν βαλεις ομως ολο το πακετο απο το 14αρι 106 XSi,δεν θα χρειαστει τιποτα απολυτως... Wink
George4 - Δευ 19 Απρ 2004, 23:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
μου ειχε ζητηθει ξανα και ειχα μιλησει για τις αλλαγες αλλα τα γραφω παλυ.τα 94hp που αναφερω προερχονται απο, αλλαγη εκεντροφορου (απο 1600, 206), ροηκη εξεληξη απο τριγωνικη σε κυκλικη, χαμηλωμα στο καπακι, μεταλικη φλατζα, εξατμηση(45αρα σωληνα απο τον καταλυτη και ιδια και μεσα στο καζανακι), βαρελακι BMC, αλλαγη στη συμπιεση βενζινης, και προγραμμα απο τη VAMAG. sorry που τα γραφω εδω αλλα δεν ξερω σε πιο αλλο topic να απαντησω
George4 - Τρι 20 Απρ 2004, 14:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
την Πεμπτη παω στον Ποπαι να αλλαξω καταλυτη και την σωληνα απο μπροστα σε 50αρα απο 45αρα. θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα
PHSYBORG - Τρι 20 Απρ 2004, 15:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο παει kat back κ καταλυτης ?
George4 - Τρι 20 Απρ 2004, 23:55:58
Θέμα δημοσίευσης:
ολα μαζι 450 euro (ο καταλυτης ειναι αμερικανικος με εγγυση)
Ghost Dog - Τετ 21 Απρ 2004, 11:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
χταποδι δεν θα αλλαξεις???
George4 - Τετ 21 Απρ 2004, 12:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
μονο το σωληνα μπροστα θα μεγαλωσω. χταποδι δεν βαζω γιατι παιδια μην παραμυθιαζεστε ΔΕΝ κανει το χταποδι για 206 1.4, οσοι πουν το αντιθετο σας κοροιδευουν. το εχω διαστευρωσει 3 μηχανικους και 2 εξατμισαδες και κανενας δεν μου εχει πει οτι βοηθαει
Ghost Dog - Τετ 21 Απρ 2004, 17:10:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη θες να πεις οτι το χταποδι μας ειναι πολυ καλο και δεν χρηζει αντικαταστασης?
kavaliotis - Τετ 21 Απρ 2004, 19:58:34
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG ποσο την πηρες την σκουπα που φορας? Ειναι λιγο off-topic αλλα την ειδα τωρα και μου αρεσε...Ειδες καμμια διαφορα?
Pughell - Τετ 21 Απρ 2004, 20:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
George4 έγραψε:
μονο το σωληνα μπροστα θα μεγαλωσω. χταποδι δεν βαζω γιατι παιδια μην παραμυθιαζεστε ΔΕΝ κανει το χταποδι για 206 1.4, οσοι πουν το αντιθετο σας κοροιδευουν. το εχω διαστευρωσει 3 μηχανικους και 2 εξατμισαδες και κανενας δεν μου εχει πει οτι βοηθαει


...Και σιγουρα σου ειπαν οτι η χειροποιητη group N που σου φτιαχνουν θα δωσει περισσοτερα...Ετσι εξηγειται και η αλλαγη του σωληνα σε 50αρι...

...Αν ξερατε που βαδιζετε και τι σας λενε...
PHSYBORG - Τετ 21 Απρ 2004, 21:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
PHSYBORG ποσο την πηρες την σκουπα που φορας? Ειναι λιγο off-topic αλλα την ειδα τωρα και μου αρεσε...Ειδες καμμια διαφορα?


180 εχει η Simota !
Διαφορα ειδα αρκετη !
George4 - Τετ 21 Απρ 2004, 23:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
ουτε ειπα οτι ο σωληνας (και οχι χταποδι) που εχουμε ειναι αρκετος, ουτε ειπα για group N τιποτα, και ουτε για ταιραστιες αλλαγες μιλησα. με αυτη την αλλαγη θα υπαρχει καλυτερη εκτονωση τον καυσαεριων και ελαφρος καλυτερη ροπη. εξαλου οτι γραφω παντα λεω οτι μου εχουν πει οι μηχανικοι μου και παντα το εχω διασταυρωσει με πανω απο 2. εμενα οι γνωσεις μου για μηχανικα θεματα ειναι περιορισμενες, αλλο ειναι το αντικειμενο μου. ισως να εχετε δικιο ισως και οχι. θα ηθελα παντως ειδικα για το θεμα που αφορα σωληνα η΄χταποδι να μου πειτε γιατι πιστευετε οτι ενα χταποδι ταιριαζει σε ενα 1400αρι αυτοκινητο που σε νορμαλ κατασταση ειναι 75 αλογα
pugsang - Πεμ 22 Απρ 2004, 07:46:31
Θέμα δημοσίευσης:
Με δεδομενο οτι ο καταλύτης στα 206 (τουλαχιστον στα 1.6 που εχω δει) είναι ακριβως μετα την πολλαπλη εξαγωγής αυτο που χρήζει αμεσης αντικαταστασης είναι η τοποθετηση ενος χταποδιου (γιατι δεν υπαρχει αλλος ασφαλής τρόπος) και η μετακίνηση του καταλύτη κατω απο το αμαξωμα στο σημείο που τον είχαν και τα 106.Αυτο απο μονο του θα σου δωσει κατι αφου η υπαρχουσα θεση του καταλυτη κόβει αποδεδειγμενα αρκετα.Απο εκει και περα εγω εκτιμω οτι η 50αρα σωλήνα σε ενα 1400αρι αυτοκινητο ειναι υπερβολη και οχι μονο δεν θα σου δωσει (ισως λιγο χαμηλα) αλλα ψηλα θα αδειαζει το αυτοκινητο.Εδω πολλα 106 2ου σταδιου και εχουν διατηρησει την μαμα διαμετρο σωλήνας που ειναι 48mm.Εγω θα εβαζα στο 1400 ενα χταποδι και θα τοποθετουσα εναν ελευθερο μεταλλικο καταλύτη στην θεση που τον εχουν και τα 106 κατω απο το αμαξωμα και δεν θα πειραζα τιποτε αλλο απο την εξατμιση
PHSYBORG - Πεμ 22 Απρ 2004, 08:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο ειναι η μαμα διαμετρος του σωληνα στα 206 1.4 ?
George4 - Πεμ 22 Απρ 2004, 20:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
η αρχικη σωληνα ειναι 45. παιδια το αυτοκινητο μου ειναι παλιο μοντελο ειναι απο τα πρωτα 206 που κυκλοφορουσαν αφου οπως εχω γραψει το αγορασα 07/1999. ετσι λοιπον ο καταλυτης βρισκετε απο κατω οπως στα 106. ειχα γραψει οτι σημερα θα αλλαζα καταλυτη (μεταλλικο) και σωληνα(50αρα). λοιπον εκανα τις αλλαγες και ειδα σημαντικη διαφορα. οχι τρομερη αλλα σιγουρα το αυτοκινητο εχει πολυ μεγαλυτερη ροπη, και οσο για το αδιασμα ψηλα που προκαλει η 50αρα σωληνα ειναι αμιδρο μπροστα στην ροπη που πηρα.


Υ.Γ. πολλες φορες βρισκομαι να διαφωνω σε αρκετα θεματα μαζι σας αλλα μαλλον αυτο ωφειλετε περισσοτερο στο οτι το αυτοκηνιτο μου ειναι σε ορισμενα σημεια αρκετα διαφορετικο απο τα καινουργια που εχετε οι περισσοτεροι (π.χ. εχω εγκεφαλο marelli, τον καταλυτη απο κατω και αλλα).
netblaster - Πεμ 22 Απρ 2004, 22:29:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια, αλλαξες καταλυτη...και με τα καυσαερια τι γινεται??? Καρτα παιρνεις??? Confused
George4 - Παρ 23 Απρ 2004, 00:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
ο ποπαι(εκει τον εβαλα) μου ειπε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα. παρολλα αυτα ο μηχανικος μου, μου ειπε να περιμενω 2 μερες και μετα να παω να δοκιμασω να βγαλω καρτα. αλλα εποιδη ειμαι φανταρος και την δευτερα μπαινω παλυ μεσα θα παω η΄ αυριο το μεσημερι η΄μετα απο 1.5 εβδομαδα που θα ξανα παρω το car. θα σας ενημερωσω για το αποτελεσμα
pugsang - Παρ 23 Απρ 2004, 07:58:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως εξακολουθω να πιστευω ανεξαρτητως ποιας χρονιας ειναι το αμαξι σου οτι την διαφορα την εκανε ο καταλύτης και οχι η σωλήνα.Ειμαι δε σιγουρος σε σημειο που σου πληρώνω την αλλαγη της σωλήνας οτι με τον μεταλλικο καταλύτη και την μανισια σωλήνα των 45mm το αμαξι θα πήγαινε καλύτερα.Οπως και να εχει καλοφορετα και καλα χιλιομετρα.
George4 - Παρ 23 Απρ 2004, 09:23:49
Θέμα δημοσίευσης:
μπορει και να εχεις δικιο δεν εχω τροπο να αποδειξω το αντιθετο. σε ευχαριστω πολυ παντως
netblaster - Παρ 23 Απρ 2004, 09:31:30
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω για την αλλαγη του σωληνα, αλλα ο καταλυτης σιγουρα εδωσε αρκετα!!! Ποσο πηγε το "μαλλι"??? Γυρω στα 250Ε φανταζομαι...Αντε να δουμε τι θα σου δειξει και η καρτα, γιατι αυτο ειναι το μονο που φοβαμαι και δεν αλλαζω τον καταλυτη!!! Very happy
George4 - Παρ 23 Απρ 2004, 14:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
δυστηχως δεν πληρωσα τοσα λιγα γιατι εβαλα απο τους ποιο ακριβους καταλυτες και ειχε μονος του 350+ σωληνα και εργασια 100 =450. για τα καυσαερια θα σας πω τελικα σε 10 μερες γιατι δεν εκανα την μετρηση σημερα αλλα θα την κανω οταν ξανα γυρισω.
netblaster - Παρ 23 Απρ 2004, 19:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι να κανει καλη δουλεια και να βγαζεις και καρτα τοτε τοτε χαλαλι τα παραπανω λεφτα!!! Στον Ποπαυ ειπες οτι τον εβαλες ε??? Για να το εχουμε στα υποψιν... Twisted evil
George4 - Παρ 23 Απρ 2004, 20:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
καλη δουλεια φαινεται πως εγινε και μαλλον τωρα την απολαμβανω. οσο αφορα την καρτα ο ποπαι μου ειπε οτι σιγουρα δεν εχω προβλημα αλλα με εχετε ανχωσει αρκετα και τωρα περιμενω να παω βγαλω την καρτα οταν γυρισω να δω τι γινεται και φυσικα να σας ενημερωσω
PHSYBORG - Σαβ 24 Απρ 2004, 10:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιταγα πως κ το χταποδο κιτ της SuperSprint εχει μεσαιο σωληνα 45αρι κ στα 1. 4 κ στα 1.6 !
Αρα γιατι να βγαλεις μαμα κ να βαλεις aftermarket !
Αποψη μου ειναι πως καλυτερη φαση θα ναι χταποδακι ωστε να παει ο καταλυτης κατω κ ενας μεταλλικος αμερικατ καταλυτης- μαμα σωληνα-κ ενα τελικο καζανακι !!!!!!!!!!!!!!!
kaisaras96 - Σαβ 24 Απρ 2004, 13:25:47
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Κοιταγα πως κ το χταποδο κιτ της SuperSprint εχει μεσαιο σωληνα 45αρι κ στα 1. 4 κ στα 1.6 !
Αρα γιατι να βγαλεις μαμα κ να βαλεις aftermarket !
Αποψη μου ειναι πως καλυτερη φαση θα ναι χταποδακι ωστε να παει ο καταλυτης κατω κ ενας μεταλλικος αμερικατ καταλυτης- μαμα σωληνα-κ ενα τελικο καζανακι !!!!!!!!!!!!!!!


Συμφωνω απολυτα,μονο που εγω σκεφτομαι για φτηνοτερο χταποδι Bosal ή VTS-Rallye(με διχαλο) και καποιο μεταλικο καταλυτη(φτηνο) μαζι με καταργηση του δευτερου λαμδα με το γκατζετακι που εβαλε ο κουζμαν και το αθορυβο τελικο μου της sebring.Η καταργηση και του μεσαιου ακουγεται προκλητικη παντως,αφου δεν βασει και η Supersprint.
PHSYBORG - Σαβ 24 Απρ 2004, 13:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 1.6 βαζει !
PHSYBORG - Κυρ 25 Απρ 2004, 15:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ψαχνωντας για καταλυτη στην Americat ειδα τα εξης :

Εχει 4 ειδη :

1-Kεραμικους με 160-180e

2-Μεταλλικους ( οι οποιοι χαρακτιριζονται αναλογα με τα αλογα , απο 120 -160-180-210-250-350 ) 260-550e

3-Μεταλλικους αγωνιστικους ( χαρακτιριζονται με τις τρυπες :100-200 ) 400-500e

4-RACE CAT μεταλλικους ( χαρακτιριζονται αναλογα τα αλογα , 140-200-240) 170-240e

Tι παιζεται?Τι διαφορα εχουν οι απλοι μεταλλικοι απο τους Race cat κ απο τους αγωνιστικους ?
Σιγουρα δεν θα βαλουμε τον αγωνιστικο ( 200τρυπες -πιο ελευθερος κτλπ ) αλλα μεταξυ 2-4 τι γινεται ?
pugsang - Δευ 26 Απρ 2004, 07:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν παντως κανεις θελει ταπουλες για τον λ απο την gmc εχω 2-3 διαθέσιμες.Εφερα για μενα τον Sidobre και τον PoisoneR και αλλες 3 για κανενα φιλο που θα τις ηθελε.οποιος ενδιαφερεται ας στειλει Pm
George4 - Δευ 03 Μάϊ 2004, 13:12:29
Θέμα δημοσίευσης:
το εσβησα γιατι κατα λαθος το μνμ το εστειλα 2 φορες
George4 - Δευ 03 Μάϊ 2004, 13:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
σας ειχα γραψει πριν 10 περιπου μερες οτι εβαλα καταλυτη στον ποπαι (θυμιζω μεταλικο americat) και ειδα σημαντικη βελτιωση. υπηρχε ομως το ερωτημα για το προβλημα που μπορει να ειχα με την καρτα καυσαεριων λογο του καταλυτη. λοιπον πηγα σημερα το πρωι να βγαλω καρτα και ευτηχως εβγαλα και μαλιστα χωρις κανενα προβλημα. οποτε τελος καλο ολα καλα Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr