PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Κιβώτιο ταχυτήτων

thanasakis - Τρι 16 Μάρ 2004, 15:51:12
Θέμα δημοσίευσης: Κιβώτιο ταχυτήτων
Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκα!

Είμαι νέος οδηγός και το 206cc είναι το πρώτο μου αμάξι (φχαριστώ μπαμπά! Very happy) οπότε συγχωρήστε μου τυχόν ανοησίες που μπορεί να πω!

Πριν πάρω το 206cc, οδήγησα στη σχολή οδηγών ένα Toyota Yaris, το Toyota Corolla του πατέρα μου και το Opel Astra του αδερφού μου. Αυτό που έκανε εντύπωση όμως στο Peugeot από τη πρώτη στιγμή είναι ότι οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ δύσκολα! Τις περισσότερες φορές μπαίνουν κάνοντας "κλακ", και ειδικά η πρώτη. Όλες κάνουν το κλακ, το οποίο πλέον το συνήθισα (και είναι αφύσικο για κάποιον που μπαίνει για πρώτη φορά στο αμάξι μου Smile), αλλά δυσκολεύομαι αρκετά να βάλω την πρώτη, θαρρείς και θα σπάσει...

Είναι κάτι το φυσιολογικό για τα Peugeot, ή μήπως τρέχει κάτι άλλο; Αν ισχύει το τελευταίο (και ίσως πρόκειται για εργοστασιακό ελάττωμα) υπάρχει ενδεχόμενο για μακροπρόθεσμη ζημιά;
GIANNIS206 - Τρι 16 Μάρ 2004, 16:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Το κιβώτιο είναι όντως λίγο περίεργο και για αυτό θα σου πρότεινα να αλλάξεις βαλβολίνες.Οι Τοταl είναι πολύ καλές αν και εμείς προτιμήσαμε τις TRP της elf.Ψάξε στο ανάλογο τόπικ και θα διαβάσεις πολές γνώμες.
voudas - Τρι 16 Μάρ 2004, 17:53:22
Θέμα δημοσίευσης:
οι μαμίσιες βαλβολίνες είναι συγκεκριμένης μάρκας? πότε λέει η πεζώ ότι αλλάζονται κανονικά?
kazanovas - Τρι 16 Μάρ 2004, 20:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
γεια σας παιδια!εγω θα ηθελα να ρωτησω ,μιασ και μιλατε για κιβωτια ταχυτητων, κανει να ακουμπαμε το δεξι χερι μασ πανω στο λεβιε ταχυτητων?γιατι καπιοσ μου ειπε οτι χαλανε κατι συρματακια λογω πιεσησ!ισχυει κατι τετοιο?
netblaster - Τρι 16 Μάρ 2004, 23:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα την απορια του Θαναση, καλωσηρθες κιολας Very happy , τα σασμαν των πεζο ποτε δεν διακρινονταν για την αισθηση τους!!! Οσο για την πρωτη σχεση μαλλον φταινε οι βαλβολινες, πολλοι το εχουν αναφερει μεσα στο club!!! Αυτο θα πρεπει να στο κανει οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο λογικα...Παντως μηχανικο προβλημα δεν ειναι, μην ανησυχεις!!! Wink
Οσο για τον kazanova, τι να σου πω!!! Το μονο που εχω ακουσει ειναι οτι χαλαρωνουν πιο γρηγορα τα ελατηρια που επαναφερουν το μοχλο στο κεντρο...Το δικο μου τουτου ειναι 10 χρονων, αλλα δεν εχει προβλημα παντως!!! Wink
zzzleepy - Τετ 17 Μάρ 2004, 00:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ Razz αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη Wink
Δημήτριος - Τετ 17 Μάρ 2004, 16:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ Razz αλλά και στα κουμπώματα των ταχυτήτων. Έβαλα κι εγώ τις TRP που αναφέρει ο Γιάννης και μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα καθόλου. Βέβαια όταν είναι κρύο το αμάξι ακούγονται μερικά γκρακ-γκρουκ (κυρίως από 1η σε 2α) αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στους θορύβους που ακουγόντουσαν πριν (κάθε αλλαγή και γκρακ). Να μην πω κι ότι πλέον οι ταχύτητες κουμπώνουν με μισό συμπλέκτη Wink


Πάντως και 'γώ δεν ήμουν καθόλου ευχαριστημένος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν έβαλα τις Total BV 75w-80 τα πράγματα βελτιώθηκαν, ενώ με την ELF TRP 75w-80 που έχω τώρα, η κατάσταση είναι πολύ ικανοποιητική. Τα προβλήματα δεν εξαλείφθηκαν αλλά έχουν αμβλυνθεί πάρα πολύ.
Γενικά δεν θα δεις θαύματα (πως θα μπορούσες άλλωστε), αλλά μια σημαντική βελτίωση είναι εφικτή με την αλλαγή της βαλβολίνης.

Φυσικά μην περιμένεις την αντιπροσωπεία να παραδεκτεί ότι φταίει η βαλβολίνη (είναι λογικό, θα ισοδυναμούσε με την καταστροφή της) και να στην αλλάξει στα πλαίσια της εγγύησης.
Άλλαξέ την μόνος σου. Προτίμησε μια από αυτές τις δύο.

Για παράδειγμα στην περίπτωσή μου δεν εξαφανίστηκαν κάποια κλανκ - κλουνκ από πρώτη σε δευτέρα. Παλιότερα ακουγόταν και κάποιοι αμυδροί ήχοι από τα γρανάζια. Τώρα όχι.
Βεβαια πρέπει να πατάς πρώτα όλον τον συμπλέκτη και μετά να αρχίσεις να μετακινείς τον λεβιέ στην επιθυνητή θέση. Θέλει λίγο ντελικάτες κινήσεις.
Επίσης, πολύ σπάνια πλέον, η πρώτη μου ψιλοκολλάει... Παλιότερα γινόταν αυτό συχνά. Τώρα αυτό γίνεται πολύ σπάνια. Σχεδόν το έχω ξεχάσει.
Sidobre - Τετ 17 Μάρ 2004, 16:29:02
Θέμα δημοσίευσης:
Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.

Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.

Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.

Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... Razz
Δημήτριος - Τετ 17 Μάρ 2004, 17:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.

Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο.

Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις.

Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... Razz


Αυτό με τον συγχρονισμό το κάνω και 'γώ αρκετά συχνά.
Τα συγχρονιζέ δυκτυλίδια του σαζμάν χρησιμοποιούνται για να εξισώσουν τις στροφές με τις οποίες περιστρέφονται δύο υπό εμπλοκή γρανάζια. Δηλαδή ένα γρανάζι με εσωτερική οδόντωση (ή αλλιώς θυλικό) και ένα γρανάζι με εξωτερική οδόντωση (ή αλλιώς αρσενικό). Αυτοί οι οδοντωτοί τροχοί λέγονται και κόμπλερ (αν δεν κάνω λάθος).

Όταν κατεβάζουμε ταχύτητα οι στροφές που θα έχει ο κινητήρας θα είναι περισσότερες σε σχέση με πριν την αλλαγή. Αυτό το κάνει αφού προσαρμόζεται στις στροφές περιστροφής των γραναζίων της σχέσης που επιλέξαμε.
Αν τα υπο εμπλοκή γρανάζια έχουν διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής δεν θα μπορέσει το ένα να "θηλυκώσει" στο άλλο με αποτέλεσμα να ακουστεί ένας πολύ έντονος μεταλλικός θόρυβος που υποδηλώνει το χτύπημα των δοντιών του κάθε γραναζιού.
Οι φορτίσεις που δέχονται τότε τα γρανάζια είναι κρουστικές και επιφέρουν φθορά (απώλεια υλικού, εξαρτάται από τι σκλήρυνση έχει υποστεί το γρανάζι στο περίβλημά του) ή και θραύση (εξαρτάται από την φόρτιση, την θερμοκασία και από το πόση ελαστικότητα έχει το υλικό στο κέντρο του γραναζιού).
Τα συγχρονιζέ αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της εξίσωσης των ταχυτήτων περιστροφής. Είναι κάτι σαν ταμπούρα τα οποία φρενάρουν τον έναν από τους δύο οδοντωτούς τροχούς (αυτόν που περιστρέφεται ταχύτερα), πριν έρθουν σε επαφή τα δόντια τους.

Όταν κάποιος που πατά συμπλέκτη, πριν μετακινήσει τον λεβιέ (ώστε οι φουρκέτες του σαζμάν να μετακινήσουν αξονικά έναν οδοντωτό τροχό προς ένα άλλο), πατήσει τόσο το γκάζι ώστε οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα να γίνουν τόσες όσες αυτός θα αποκτήσει μετά την αλλαγή, πετυχαίνει δύο πράγματα :
1) Πολύ ομαλότερη αλλαγή - κατέβασμα
2) Απαλλάσσει τα συγχρονιζέ από την εξίσωση των ταχυτήτων περιστροφής των εμπλεκόμενων οδοντοτών τροχών. Το αποτέλεσμα αυτού είναι να παρατείνεται η διάρκεια ζωής τους.
Η τελευταία μπορεί να μειωθεί όταν έχουμε παράλογες απαιτήσεις απο αυτά (π.χ. από 5η σε 2α με 100 km/h) αφού τότε δέχονται πολύ μεγάλες πιέσεις. Είναι σαν τα τακάκια των φρενων που από τα πολύ απότομα και παρατεταμένα φρεναρίσματα φαγώνεται η πάστα τους.

Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! Wink

Συγχρονισμός υπάρχει και κατά το ανέβασμα. Αφού οι στροφές λειτουργίας πέφτουν κάθε φορά που επιλέγουμε μια μακρύτερη σχέση, μπορούμε να περιμένουν να πέσουν τόσο όσες θα αυτές είναι μετά την αλλαγή. Εκείνη την χρονική στιγμή λοιπόν μετακινούμε τον λεβιέ γρήγορα - γρήγορα για να μην χάσουμε τον συγχρονισμό Very happy
Sidobre - Τετ 17 Μάρ 2004, 18:05:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! Wink


Δοκίμασε τώρα το εξής....

Αφού πας με 3η και 3.000 στροφές με σταθερό γκάζι (ούτε να ανεβάζει ούτε να κατεβάζει) βάλε νεκρά χωρίς να πατήσεις συμπλέκτη!

Αν δεν έχουν φορτίο τα γρανάζια (θετικό ή αρνητικό) τότε μπορούν να απεμπλακούν εύκολα χωρίς συμπλέκτη)

Αφού λοιπόν έβγαλες την ταχύτητα, συγχρόνισε στις 4.000 στροφές τον κινητήρα (4.300 είναι κανονικά, αλλά με την καθυστέρηση το αυτοκίνητο θα χάσει χιλιόμετρα) και αφού συγχρονίσεις βάλε 2α ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ! Ως δια μαγείας θα μπει γλυκά γιατί απλά έχεις συγχρονίσει!!!!

To ίδιο ισχύει και για το ανέβασμα, προσθέτεις περίπου 1000 όταν κατεβάζεις αφαιρείς 1000 όταν ανεβάζεις.

***ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν κάνετε λάθος, το κιβώτιο θα σκούξει και ΔΕΝ φέρω καμμία ευθύνη για τυχόν λάθη χειρισμού!****
Skull - Τετ 17 Μάρ 2004, 19:57:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα παντα αυτην την απορια και τωρα πιστευω ηρθε η στιγμη να την καταθεσω! Razz

Οταν λεμε τις βαζω της ταχυτητες καρφωτες,σε μια κοντρα για παραδειγμα Very happy ,εννουμε γρηγορα πατωντας συμπλεκτη???Ή αυτο που καναμε στην μηχανη δηλαδη πατωντας ταχυτητα χωρις να πατας συμπλεκτη??

Γινετε???Και κατα ποσο ημαστε πιο γρηγοροι?? Confused
Recifees - Πεμ 18 Μάρ 2004, 13:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......

Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing
Sidobre - Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......


Question Question Question Question Question Question

gskarmou έγραψε:
Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Δημήτριος - Πεμ 18 Μάρ 2004, 14:57:44
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
Twisted evil Καλα δεν θα του πει κανένας ότι μετά απο μερικά χλμ και στροφές θα πατάει φρένο στις εξόδους των στροφών -ναί στις εξόδους-για να μην περάσει πάνω απο τον προπορευομενο Cool Laughing Laughing


Άσε μια φορά είχα πάθει μια νήλα... (εκτός θέματος)

Ήμουν σε έναν πολύ φαρδύ δρόμο (λεωφ. Μεγ. Αλεξάνδρου για όσους έιναι απο Θεσ/νίκη) ο οποίος έχει ένα πολύ ωραίο και γλυκό εσάκι. Η άσφαλτος εκεί είναι σχετικά λεία, πράγμα που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση ακόμα και στους φοβητσιάρηδες όπως εγώ! Laughing Το δε πλάτος του δρόμου επιτρέπει μεγάλες ταρζανιές...

Μπαίνω λοιπόν στο εσάκι (την πρώτη στροφή την ψιλοπούλησα για να μπω πιο δυνατά στην δεύτερη), έτοιμος να απολαύσω άλλη μια πλαγιολίσθηση εκ του ασφαλούς. Ο δρόμος ήταν άδειος.
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes

(κλείνω την παρένθεση...)
Recifees - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
gskarmou έγραψε:
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ......


Question Question Question Question Question Question
..............................

H <<παραπληροφόρηση >> Very happy πήγαινε στο .. πέρασμα του προπορευόμενου Very happy Very happy ξέχασα τα smilies Wink
kanelj - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:

Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes


Evil Evil Evil Evil Evil
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....
Recifees - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:

Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! Rolling eyes Rolling eyes


Evil Evil Evil Evil Evil
ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ!
Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ....


Evil Evil Evil Evil
Σχολή οδηγών η σχολή τροχοφόρων δολοφόνων Question
Τουλάχιστον εσύ να έισαι καλά και τα αλλα φτιάχνονται ...Ελπίζω να μην είναι μεγάλη η ζημία Rolling eyes
pugsang - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι......
Δημήτριος - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:12:17
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι......


Γιατί το λές αυτό;;;...
Πάντως, για να είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να δοκιμάσω αυτό που προτείνει ο Sidobre και ας μην έχω μπλοκέ
pugsang - Πεμ 18 Μάρ 2004, 15:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Λεω οποιος εχει μπλοκε να μου το πει γιατι ετσι και σπασει το σασμαν να παω να μαζεψω το μπλοκε που χρειαζομαι
netblaster - Πεμ 18 Μάρ 2004, 18:35:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως αυτο που λεει ο Sidobre το εχω κανει κιεγω, αθελα μου βεβαια!!! Και οχι μονο στο πεζο, αλλα ακομα και στις "μπεμπες" της οικεγενειας!!! Μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση!!! Καφωτες δεν ειναι αυτες οι αλλαγες!!! Αν στις κοντρες αλλαζαμε χωρις συμπλεκτη τοτε... Crying or Very sad Απλα δεν αλλαζεις ομαλα την ταχυτητα...Πατας το συμπλεκτη, σχεδον ταυτοχρονα αλλαζεις ταχυτητα και μετα τον αφηνεις με τη μια, χωρις δισταγμους!!! Twisted evil Παντως, στο τζιπ που εχει ο παππους μου, ενα Land Rover αρχαιο, με σασμαν χωρις συγχρονιζε και με μοχλο εμπλοκης του μπροστα διαφορικου, οι ταχυτητες μπαινουν και χωρις συμπλεκτη...εκει να δειτε γελιο!!! Laughing Βεβαια στο κατεβασμα θελει προσπαθεια ακομα και με χρηση συμπλεκτη...
Skull - Παρ 19 Μάρ 2004, 17:30:04
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Παντως αυτο που λεει ο Sidobre το εχω κανει κιεγω, αθελα μου βεβαια!!! Και οχι μονο στο πεζο, αλλα ακομα και στις "μπεμπες" της οικεγενειας!!! Μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση!!! Καφωτες δεν ειναι αυτες οι αλλαγες!!! Αν στις κοντρες αλλαζαμε χωρις συμπλεκτη τοτε... Crying or Very sad Απλα δεν αλλαζεις ομαλα την ταχυτητα...Πατας το συμπλεκτη, σχεδον ταυτοχρονα αλλαζεις ταχυτητα και μετα τον αφηνεις με τη μια, χωρις δισταγμους!!! Twisted evil Παντως, στο τζιπ που εχει ο παππους μου, ενα Land Rover αρχαιο, με σασμαν χωρις συγχρονιζε και με μοχλο εμπλοκης του μπροστα διαφορικου, οι ταχυτητες μπαινουν και χωρις συμπλεκτη...εκει να δειτε γελιο!!! Laughing Βεβαια στο κατεβασμα θελει προσπαθεια ακομα και με χρηση συμπλεκτη...


Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! Shocked

Πολυ φτωχο σε κοβω.... Razz
Δημήτριος - Παρ 19 Μάρ 2004, 18:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
Skull έγραψε:
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! Shocked

Πολυ φτωχο σε κοβω.... Razz


Σωστή παρατήρηση!! Very happy

(η φωτογραφία που έχεις από που είναι τραβηγμένη;)
Baphomet - Παρ 19 Μάρ 2004, 21:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Skull έγραψε:
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! Shocked

Πολυ φτωχο σε κοβω.... Razz


Σωστή παρατήρηση!! Very happy

(η φωτογραφία που έχεις από που είναι τραβηγμένη;)


Η φωτο ειναι απο τον τελευταιο θριαμβο του Γκάλφα...
Skull - Σαβ 20 Μάρ 2004, 17:59:22
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Skull έγραψε:
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! Shocked

Πολυ φτωχο σε κοβω.... Razz


Σωστή παρατήρηση!! Very happy

(η φωτογραφία που έχεις από που είναι τραβηγμένη;)


Η φωτο ειναι απο τον τελευταιο θριαμβο του Γκάλφα...



Σωστή παρατήρηση!! Very happy
mick206 - Κυρ 21 Μάρ 2004, 13:55:48
Θέμα δημοσίευσης:
Για να πώ την αλήθεια είστε και οι δύο παρατηρητικότατοι!!!!! Laughing Laughing Laughing Wink Cool

Skull έγραψε:
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!!

Που να δείς και τον μπέμπη που θα βγεί σε λίγους μήνες!!! Shocked Rolling eyes Laughing Laughing Laughing Κλοτσάει!! Laughing
Petros-GTi - Κυρ 21 Μάρ 2004, 16:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Kalispera paides Razz
Edw kai 2 mhnes exw ena 206 Gti 1600
To provlima pou antimetopizw otan vazw opis8en.Orismenes fores koubonei aera kai ales fores kanei 8orivo kai klotsaei.Ypirxoun kai periptwseis pou h opis8en -pseftwkoubonei- pragma poly epikindino an den to pareis xabari idiws otan 8eleis na kaneis opis8en se kamia katifora.Kai to erwtima einai an einai 8ema sasman zhimia h kati alo h mhpws prepei na alaxw tis valvolines me kapies alles ?.Sthn peugeot pou rwtisa mou eipe oti prepei na pataw terma simplekth me xamiles strofes ston kinitira ktlp.Pragma pou kanw panta den eimai kai kanenas protaris (Odeigw 10 xronia).Pantos twra teleftaia vrika ena kolpaki: Oti an valw opis8en xwris na kanw terma aristera ton levie,alla ton kanw ligo pros mesh kai dexia, h opis8en koubonei teleia!. Smile

netblaster - Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:00:50
Θέμα δημοσίευσης:
Skull έγραψε:


Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! Shocked

Πολυ φτωχο σε κοβω.... Razz


Ενταξει μην τα παραλετε...Ο παππους εχει ενα αρχαιο Land Rover, μιλαμε για αρχαιο ομως!!! Απο κει και περα δυο BMW μπορει εχουμε, αλλα προς Θεου, δεν θελω να το κανω θεμα...Δεν μου αρεσει η επιδειξη!!! Εγω εχω το 205 μου!!! Τα λεφτα δεν μας τρεχουν κιαπτα παντζακια, αλλα ο πατηρ ειναι φιλος της αυτοκινησης και ειναι διατεθιμενος να πληρωσει το κατι παραπανω!!! Μην γινει θεμα ομως, γιατι δεν αισθανομαι ανετα... Wink
zzzleepy - Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά τώρα σε πιστέψαμε Laughing
netblaster - Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:08:22
Θέμα δημοσίευσης:
Σοβαρα το λεω...και παρακαλω να μην συζητηθει περαιτερω!!! Smile
SnakeMJK - Κυρ 21 Μάρ 2004, 21:30:41
Θέμα δημοσίευσης:
Petros-GTi έγραψε:
Kalispera paides Razz
Edw kai 2 mhnes exw ena 206 Gti 1600
To provlima pou antimetopizw otan vazw opis8en.Orismenes fores koubonei aera kai ales fores kanei 8orivo kai klotsaei.Ypirxoun kai periptwseis pou h opis8en -pseftwkoubonei- pragma poly epikindino an den to pareis xabari idiws otan 8eleis na kaneis opis8en se kamia katifora.Kai to erwtima einai an einai 8ema sasman zhimia h kati alo h mhpws prepei na alaxw tis valvolines me kapies alles ?.Sthn peugeot pou rwtisa mou eipe oti prepei na pataw terma simplekth me xamiles strofes ston kinitira ktlp.Pragma pou kanw panta den eimai kai kanenas protaris (Odeigw 10 xronia).Pantos twra teleftaia vrika ena kolpaki: Oti an valw opis8en xwris na kanw terma aristera ton levie,alla ton kanw ligo pros mesh kai dexia, h opis8en koubonei teleia!. Smile


Για να μην κάνει θόρυβο η όπισθεν πρέπει να το αυτοκίνητο να είναι εντελώς ακίνητο.
Το ψευτοκούμπωμα το καταλαβαίνεις από το πόσο μέσα έχει μπει ο λεβιές. Απλά τον βγάζεις και τον ξαναβάζεις πιο... απαλά!
netblaster - Κυρ 21 Μάρ 2004, 23:46:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο με την οπισθεν ειναι συνηθες φαινομενο στα γαλλακια μας!!! Απλα ακολουθεις τη διαδικασια που ειπε ο Γιωργος!!! Εχω ακουσει κατι "γκρρρρ" απο μισοκουμπωμενη οπισθεν και μου ραγιζε η καρδια... Sad
GIANNIS206 - Δευ 22 Μάρ 2004, 01:55:34
Θέμα δημοσίευσης:
Γκρρρ.......μια και δυο??????!!!!
Δημήτριος - Δευ 22 Μάρ 2004, 15:15:09
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Αυτο με την οπισθεν ειναι συνηθες φαινομενο στα γαλλακια μας!!! Απλα ακολουθεις τη διαδικασια που ειπε ο Γιωργος!!! Εχω ακουσει κατι "γκρρρρ" απο μισοκουμπωμενη οπισθεν και μου ραγιζε η καρδια... Sad


Ευτυχώς ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την όπισθεν...
Απλά για να είναι κάποιος σίγουρος καλό είναι να κάνει το εξής:
Όταν κατευθύνει τον λεβιέ προς την θέση της όπισθεν, καλό είναι να περνάει λίγο και από την θέση της 4ης. Δεν εννοώ να βάζει 4η πριν βάλει όπισθεν, αλλά να κάνει μια μικρή βύθιση του λεβιέ προς την τετάρτη (χωρίς αυτή να εμπλακεί) και αμέσως μετά όπισθεν.
zzzleepy - Δευ 22 Μάρ 2004, 15:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
netblaster έγραψε:
Αυτο με την οπισθεν ειναι συνηθες φαινομενο στα γαλλακια μας!!! Απλα ακολουθεις τη διαδικασια που ειπε ο Γιωργος!!! Εχω ακουσει κατι "γκρρρρ" απο μισοκουμπωμενη οπισθεν και μου ραγιζε η καρδια... Sad


Ευτυχώς ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την όπισθεν...
Απλά για να είναι κάποιος σίγουρος καλό είναι να κάνει το εξής:
Όταν κατευθύνει τον λεβιέ προς την θέση της όπισθεν, καλό είναι να περνάει λίγο και από την θέση της 4ης. Δεν εννοώ να βάζει 4η πριν βάλει όπισθεν, αλλά να κάνει μια μικρή βύθιση του λεβιέ προς την τετάρτη (χωρίς αυτή να εμπλακεί) και αμέσως μετά όπισθεν.


Αυτό το προτείνει η επιστήμη ή η εμπειρία; Wink
Δημήτριος - Τρι 23 Μάρ 2004, 18:51:18
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Αυτό το προτείνει η επιστήμη ή η εμπειρία; Wink


Αυτό το προτείνει η εμπειρία και από το FIAT 127 και από το Δρακουλίνι 16v!!!

Επειδή όμως δεν μου αρέσει η εμπειρία σαν αυτοτελής φορέας γνώσης (εξάλλου με την εμπειρία απλά ενισχύεις τις υπάρχουσες τεχνικές/επιστημονικές γνώσεις σου, πολύ σπάνια αποκτάς καινούργιες), θα πω το εξής :

Μάλλον με το να τσιμπάς λίγο την 4η, συγχρονίζεις την όπισθεν με την συνδρομή του συγχρονιζέ της 4ης. Νομίζω πως στα περισσότερα σαζμαν δεν υπάρχει συγχρονιζέ για την όπισθεν.
Recifees - Τετ 24 Μάρ 2004, 08:58:51
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά ...
Οτι τα γκρρρ του κιβωτίου είναι συνηθισμένα σε έναν νέο οδηγό σε 206 είναι αναπόφευκτο
ακόμα και αν αυτός είναι απο τους πιο εμπειρους και ακόμα πιο ευκολο όταν ο οδηγός προέρχεται απο ιαπωνική σχολή (σε γιαπωνέζο έμαθα το οδηγείν) οπου έχει συνηθίσει στην κορυφαία αίσθηση και ακρίβεια του επιλογέα Wink

Ενα κολπακι που κάνω για την αποφυγή του γκρρρ είναι πριν το ξεκίνημα ή πριν την επιλογή της όπισθεν να βάζω 1η 2α μια δυο φορές και μετά η όπισθεν κουμπώνει μια χαρά Wink

Και μια απορία

9 μήνες τώρα το κιβώτιο απαιτεί μια προσοχή οσο αφορά την επιλογή ταχυτήτων ως εδώ καλάααα
Οταν χιόνισε και η θερμοκρασία έπαιζε στους μείον το κιβώτιο απόκτησε μια πρωτόγνωρη αίσθηση Shocked και ακρίβεια Shocked σε όλες τις ταχύτητες σε σημείο που κοίταγα τον επιλογέα να δώ αν είναι αλήθεια Shocked Shocked
Αυτό τώρα πως το εξηγήτε ???

Εχω μια υποψία που έχει να κάνει με τις βάσεις κιβωτίου και του επιλογέα αλλά θα ήθελα και άλλες απόψεις ...
netblaster - Τετ 24 Μάρ 2004, 12:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως παιζει τιποτα με τις βαλβολινες σου??? Αν και θεωρητικα οταν οι βαλβολινες ειναι κρυες ο επιλογεας εχει αισθηση γκλιτσας!!! Very happy
Recifees - Τετ 24 Μάρ 2004, 12:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Μηπως παιζει τιποτα με τις βαλβολινες σου??? Αν και θεωρητικα οταν οι βαλβολινες ειναι κρυες ο επιλογεας εχει αισθηση γκλιτσας!!! Very happy


Γκλίτσα Exclamation Laughing Laughing

Με κανονικές θερμοκρασίες (13 C - 40 C )περιβάλλοντος είναι γκλίτσα Wink

Στους μείον (-1C ,-7C) λειτουργούσε υποδειγματικά σαν γιαπωνέζικος επιλογέας Shocked Shocked ούτε ηλεκτρικός διακόπτης έτσι ...

*Να συμπληρώσω οτι μετά απο απλό σκίσιμο δουλεύει κανονικά ...
Μετά απο παρατεταμένο σκίσιμο όμως σφίγγει υπερβολικά

Σκίσιμο = οχι κόφτες ,όχι καρφωτές αλλαγές, ούτε σπιναρίσματα.....
μονο το γκάζι πάτωμα για πολλή ώρα
nemo - Παρ 09 Απρ 2004, 10:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες υπάρχει κανένας στο club που να έχει οδηγήσει και το 1.6 16v και το RC να μας κάνει μια σύγκριση ως προς το κιβώτιο... Ξέρει κανένας αν και στο rc υπάρχουν τα ίδια προβλήματα με την 1η την όπισθεν κ.λ.π.

Και αν του rc είναι ok μπαίνει το σασμάν του στο 1600αρι?
Δημήτριος - Παρ 09 Απρ 2004, 12:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
nemo έγραψε:
Και αν του rc είναι ok μπαίνει το σασμάν του στο 1600αρι?


Ξέχασέ το. Ακόμα και να ταιριάζουν οι βάσεις, διαστάσεις κ.τ.λ. το σαζμάν αυτό απευθύνεται σε ένα αυτοκίνητο με ροπή και ιπποδύναμη ενός σχετικά πουσαρισμένου δίλιτρου κινητήρα. Συνεπώς το 1,6 16v θα έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με αυτό το σαζμάν. Εννοώ τις επιδόσεις του, οι οποίες θα υποβαθμιστούν πάρα πολύ.
Touristas - Παρ 09 Απρ 2004, 20:35:54
Θέμα δημοσίευσης:
Katarxin ta sazman den einai idia "MA" legete to ena kai "BE" to allo !!
To "BE" einai poli kalhtero se esthisi apo to mikro kivotio na to po etsi den exei tetia provlimata me tis alages taxititon kai koumponi sto "TU" moter kanonika !!! Kalitera na psaksis ligo tis sxesis kai meta vlepis apo pio sou kani !!
To 307SW 1.6 16V "BE" forai kai pigeni poli kalitera apo to "MA" !! Tha vro sxesis kai tha sa po !!
Δημήτριος - Σαβ 10 Απρ 2004, 10:45:10
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
To 307SW 1.6 16V "BE" forai kai pigeni poli kalitera apo to "MA" !! Tha vro sxesis kai tha sa po !!


Αν οι σχέσεις είναι ίδιες θα είναι πολύ καλή περίπτωση...
Touristas - Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι τα χαρακτηρίσθηκα του κιβωτίου ΜΑ5 ..Με τρεις τύπους ελαστικών!!

χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα NFU
ιδιαιτερότητες ελαστικά
185/65 R 14 H ελαστικά
195/55 R 15 H ελαστικά
205/45 R 16 W

χαρακτηρισμός συγκροτήματος 20CN26
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA/5N

ταχύτητες κιβωτίου : 1η 12 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 2η 21 X 38
ταχύτητες κιβωτίου : 3η 32 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 4η 40 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 5η 43 X 33
ταχύτητες κιβωτίου : ταχύτητα οπισθοπορείας (όπισθεν) 12 X 43

ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 1η 7,45 7,44 7,37
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 2η 14,07 14,04 13,92
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 3η 19,86 19,83 19,66
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 4η 26,10 26,06 25,83
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 5η 33,16 33,11 32,82
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : (όπισθεν) 7,10 7,09 7,03

σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 14 X 60
σφάλμα ταχυμέτρου UTAC 2,68% 2,85% 3,76%
Touristas - Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά είναι για ΜΑ5/S

χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα NFU
ιδιαιτερότητες ελαστικά
185/65 R 14 H ελαστικά
195/55 R 15 H ελαστικά
205/45 R 16 W


χαρακτηρισμός συγκροτήματος 20CN24
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων MA/5S

ταχύτητες κιβωτίου : 1η 12 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 2η 20 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 3η 30 X 41
ταχύτητες κιβωτίου : 4η 37 X 39
ταχύτητες κιβωτίου : 5η 41 X 35
ταχύτητες κιβωτίου : (όπισθεν) 12 X 43

ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 1η 8,48 8,47 8,39
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 2η 14,86 14,83 14,70
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 3η 21,20 21,17 20,98
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 4η 27,49 27,44 27,20
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : 5η 33,94 33,89 33,59
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα : R 8,09 8,07 8,00

σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 17 X 64
ροπή κοντέρ 21 X 18
σφάλμα ταχυμέτρου 2,68% 2,85% 3,76%
Touristas - Σαβ 01 Μάϊ 2004, 12:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
Και αυτά είναι από 2λιτρο με κιβώτιο ΒΕ

χαρακτηρισμός τύπου του κινητήρα RFN
(EW10J4)

ιδιαιτερότητες ελαστικά 195/55R15 ελαστικά 205/45R16
χαρακτηρισμός συγκροτήματος DM16-DM17
τύπος κιβωτίου ταχυτήτων BE4/5S

ταχύτητες κιβωτίου ; 1η 11 x 38
ταχύτητες κιβωτίου ; 2η 23 x 43
ταχύτητες κιβωτίου ; 3η 25 x 34
ταχύτητες κιβωτίου ; 4η 39 x 41
ταχύτητες κιβωτίου ; 5η 43 x 37
ταχύτητες κιβωτίου ; όπισθεν 12 x 31 x 40
205/45R16
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 1η 8.87 8.24
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 2η 16.40 15.24
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 3η 22.55 20.95
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 4η 29.17 27.11
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; 5η 35.63 33.11
ταχύτητες στις 1000 στροφές/λεπτό στα χλμ./ώρα ; όπισθεν 9.19 8.54
σετ οδοντοτροχών του κιβωτίου τελικής μετάδοσης (διαφορικό) 19 x 72 19 x 72
σετ οδοντοτροχών μετρητή ταχύτητας 22 x 19

διάμετρος του διαφορικού 77.0
ποσότητα πλήρωσης λαδιού ; λίτρα 1.9
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr