zzzleepy έγραψε: |
Με την αλλαγή βαλβολινών θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο κιβώτιό σου, και όσον αφορά τα ηχητικά εφέ ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Το κυριότερο σημείο που κάθε οδηγός Peugeot που πρέπει να προσέξει είναι το κιβώτιο. Οι ταχύτητες είναι πολύ κλειστές, με πολύ σφιχτά συγχρονιζέ που θέλουν εκμάθηση στον τρόπο που δουλεύουν.
Προσωπικά που έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα, όντως σε πρώτη φάση η αλλαγή βαλβολίνης μόνο καλό θα κάνει ενώ θα μαλακώσει λίγο το σφιχτό και ξερό κιβώτιο. Σε δεύτερη φάση, ψάξε μόνος σου να βρείς την ιδανική θέση όπου κουμπώνει μια ταχύτητα. Θέλει λίγο συνήθεια, αλλά όταν το μάθεις δεν θα σε προλαβαίνει κανείς στο πόσο γρήγορα θα την αλλάζεις. Το τρίτο και σημαντικότερο, είναι πως ορισμένες φορές πρέπει να μάθεις να συγχρονίζεις για να καταλάβεις και πως δουλεύουν οι ταχύτητες. Πλέον μπορώ με πραγματική ευκολία να κατεβάσω πρώτη με 30 χλμ πολύ απλά συγχρονίζοντας το γρανάζι της πρώτης με αυτό της μετάδοσης πατώντας το γκάζι. Θέλει σίγουρα πολύ εμπειρία, αλλά αξίζει τον κόπο ιδίως όταν μπαίνεις σε φουρκέτες πρώτης... ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Π.χ. Κάντε το εξής (για το 1,6 16v) : Φτάστε την ταχύτητα των 50 km/h με τρίτη. Μετά πατήστε συμπλέκτη ώστε να βάλετε νεκρά. Πιέστε τόσο το γκάζι ώστε να οι στροφές του κινητήρα να βρίσκονται πολύ κοντά στις 3000 rpm. Κατόπιν (ενώ πατάτε τον συμπλέκτη και ενώ οι στροφές του κινητήρα είναι περί τις 3000rpm) βάλτε 2α. Το αποτέλεσμα θα έιναι πολύ ικανοποιητικό!! ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Προς κ.κ Sidobre και Δημήτριο ,
καθώς και προς όλους τους ασπαζοντες των πεποιθήσεων αυτών που εξασφαλίζουν την απρόσκοπη και βελτιστη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην παραπληροφορείτε τους υπόλοιπους συνφορουμίστες σχετικά με θέματα οδήγησης ...... |
gskarmou έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
gskarmou έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .............................. |
Δημήτριος έγραψε: |
Και ξαφνικά βλέπω ένα άλλο 206 (ή 1,1 ή 1,4) να πηγαίνει σαν χελώνα και να είναι στην λωρίδα μου. Εγώ το 'χα πλαγιάσει ήδη το αυτοκίνητο. Οπότε δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω από το να πατήσω φρένο. Έτσι ο κώλος του αυτοκινήτου άρχισε να χορεύει και εγώ να παλεύω με τα ανάποδα μην μπορώντας να αφήσω το φρένο. Ευτυχώς δεν χτύπησα σε κανένα παρκαρισμένο αμάξι! ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 206 ΑΛΛΑ ΜΕ YARIS ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΟΔΗΓΩΝ!!!Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 30 ΧΛΜ! Ε ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΛΑΙΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΤΖΟΥ ΤΖΟΥΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΙΑΖΩΜΑΤΑ!ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.... |
pugsang έγραψε: |
Οποιος αποφασισει να το δοκιμασει συμφωνα με τις οδηγιες του φιλτατου Sidobre και εχει μπλοκε στο αμαξι του ας μου στειλει ενα μυνημα που θα γινουν οι δοκιμες να ερθω να μαζεψω κανενα ανταλλακτικο-αχρειαστο να ναι...... |
netblaster έγραψε: |
Παντως αυτο που λεει ο Sidobre το εχω κανει κιεγω, αθελα μου βεβαια!!! Και οχι μονο στο πεζο, αλλα ακομα και στις "μπεμπες" της οικεγενειας!!! Μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση!!! Καφωτες δεν ειναι αυτες οι αλλαγες!!! Αν στις κοντρες αλλαζαμε χωρις συμπλεκτη τοτε... ![]() ![]() ![]() |
Skull έγραψε: |
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! ![]() Πολυ φτωχο σε κοβω.... ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Σωστή παρατήρηση!! ![]() (η φωτογραφία που έχεις από που είναι τραβηγμένη;) |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
Η φωτο ειναι απο τον τελευταιο θριαμβο του Γκάλφα... |
Skull έγραψε: |
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! |
Skull έγραψε: |
Γιωργο πλακα-πλακα νομιζω εχεις πει οτι εχετε μια μπεμπα,μια mercedes και τωρα ο παππους σου Land Rover!! ![]() Πολυ φτωχο σε κοβω.... ![]() |
Petros-GTi έγραψε: |
Kalispera paides ![]() Edw kai 2 mhnes exw ena 206 Gti 1600 To provlima pou antimetopizw otan vazw opis8en.Orismenes fores koubonei aera kai ales fores kanei 8orivo kai klotsaei.Ypirxoun kai periptwseis pou h opis8en -pseftwkoubonei- pragma poly epikindino an den to pareis xabari idiws otan 8eleis na kaneis opis8en se kamia katifora.Kai to erwtima einai an einai 8ema sasman zhimia h kati alo h mhpws prepei na alaxw tis valvolines me kapies alles ?.Sthn peugeot pou rwtisa mou eipe oti prepei na pataw terma simplekth me xamiles strofes ston kinitira ktlp.Pragma pou kanw panta den eimai kai kanenas protaris (Odeigw 10 xronia).Pantos twra teleftaia vrika ena kolpaki: Oti an valw opis8en xwris na kanw terma aristera ton levie,alla ton kanw ligo pros mesh kai dexia, h opis8en koubonei teleia!. ![]() |
netblaster έγραψε: |
Αυτο με την οπισθεν ειναι συνηθες φαινομενο στα γαλλακια μας!!! Απλα ακολουθεις τη διαδικασια που ειπε ο Γιωργος!!! Εχω ακουσει κατι "γκρρρρ" απο μισοκουμπωμενη οπισθεν και μου ραγιζε η καρδια... ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Ευτυχώς ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την όπισθεν... Απλά για να είναι κάποιος σίγουρος καλό είναι να κάνει το εξής: Όταν κατευθύνει τον λεβιέ προς την θέση της όπισθεν, καλό είναι να περνάει λίγο και από την θέση της 4ης. Δεν εννοώ να βάζει 4η πριν βάλει όπισθεν, αλλά να κάνει μια μικρή βύθιση του λεβιέ προς την τετάρτη (χωρίς αυτή να εμπλακεί) και αμέσως μετά όπισθεν. |
zzzleepy έγραψε: |
Αυτό το προτείνει η επιστήμη ή η εμπειρία; ![]() |
netblaster έγραψε: |
Μηπως παιζει τιποτα με τις βαλβολινες σου??? Αν και θεωρητικα οταν οι βαλβολινες ειναι κρυες ο επιλογεας εχει αισθηση γκλιτσας!!! ![]() |
nemo έγραψε: |
Και αν του rc είναι ok μπαίνει το σασμάν του στο 1600αρι? |
Touristas έγραψε: |
To 307SW 1.6 16V "BE" forai kai pigeni poli kalitera apo to "MA" !! Tha vro sxesis kai tha sa po !! |